Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

O Slavii

Slavia se přesouvá do Německa

Slavia musela změnit pobyt svého soustředění, z Itálie se tak přesouvá do Německa, kde budou dojednány nové přípravné zápasy.

V Itálii se vyskytly určité komplikace, které znemožnily pokračování v pobytu. Italská agentura zajišťující organizaci zápasů a pobyt totiž nesplnila všechny se své závazky vyplývající ze smlouvy se Slavií, která byla uzavřena v průběhu června.

Dnes ráno se tedy hráči přesunuli do nového bydliště v Německu. Zde bude narychlo sjednán náhradní program a sehrají se i přípravné zápasy. Přesný plán zatím není znám.

V Itálii slávisté trénovali od pátku, již v neděli měli sehrát zápas s Glasgow Rangers, ale všímaví lidé zjistili, že k tomu nemůže dojít, jelikož soupeř měl naplánován jiný zápas. Dále na programu bylo Lazio, které mělo být v televizi, a Udine. Zápasy však byly zrušeny, i když ještě dnes dopoledne o vzájemných střetnutích informovaly webové stránky obou klubů.

Pokud jste tedy plánovali cestu do Itálie, tak všechny své plány zrušte a počkejte si, jaké soupeře potkáme v Německu. Cesta sem bude určitě přijatelnější.

Komentáře (87)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia se přesouvá do Německa

    pajuch     před 16 lety 14.07.2008 12:33 |  
    0 0

    To snad neeeeeeeee!!!!!!!!

  2. Re: Slavia se přesouvá do Německa

    zz     před 16 lety 14.07.2008 12:43 |  
    0 0

    Pokládám to za ránu pod pás vůči týmu a trenéru Jarolímovi. Už po oznámení jména soupeřů jsem měl pochyby vzhledem k tomu, že Rangers jsou na soustředění v Německu, a Lazio s Udine teprve začínají přípravu, takže budou v jiné fázi přípravy, teprve budou nabírat kondici, proto jsem preferoval zápasy s týmy, které jsou v podobné fázi přípravy jako my. Bohužel se moje obavy naplnily. Doufám, že se povede narychlo najít kvalitní týmy z bundesligy. To jsou pro naši přípravu na předkolo LM a na ligu mnohem vhodnější soupeři, než sice věhlasné týmy z italské ligy, kterým ale teprve začíná hrubá příprava. Vůči agentuře, která měla sjednání zápasů na starosti, musí být vyvozena právní odpovědnost, včetně náhrady dodatečných nákladů. Příště bych radši nešetřil na nákladech soustředění, na první pohled ekonomicky výhodné soustředění se nakonec nejeví jako výhodné. Kritériem pro výběr místa by měly být nejen náklady, ale i možnost sehrání zápasů s kvalitními soupeři, kteří jsou v podobné fázi přípravy. Nejsem přesvědčený o vhodnosti zápasů s Laziem a Udine, i kdyby se uskutečnily vzhledem k tomu, že Italům teprve začíná příprava. Před několika lety jsme v přípravě porazili Lazio 3:0 a pak dostali výprask od Grashopperu. Celá věc se mohla vyřešit dříve při návštěvě sportovního ředitele lazia v Opavě, kde se dojednával přestup útočníka Kozáka. Nakonec to vypadá, že nejlepší přípravu absolvuje útočník Necid na ME do 19 let. Doufám, že se tato nepříjemná záležitost podaří vyřešit a bude vyvozena odpovědnost vůči konkrétním osobám. Do budoucna se už podobné věci nesmí opakovat. Možná by stálo za zvážení posílení sportovního managmentu Slávie. Ale to už je věc představenstva klubu.

    • Re: Slavia se přesouvá do Německa

      pajuch     před 16 lety 14.07.2008 13:05 |  
      0 0

      Pěkný příspěvek (zz). I když mě Vaše psaní dříve vadilo jako příliš sebestředné, poslední dobou se mi líbí čím dál tím víc! Díky!

    • Re: Slavia se přesouvá do Německa

      slaviator     před 16 lety 14.07.2008 13:10 |  
      0 0

      Tak právní zodpovědnost snad vyvozena bude a příště bych to nechal osvědčenějším lidem a agenturám, se kterejma máme pozitivní zkušenosti... Každopádně je to ponaučení do budoucnosti, doufejme...

    • Re: Slavia se přesouvá do Německa

      zz     před 16 lety 14.07.2008 13:10 |  
      0 0

      A proč myslíš, že Sparta vyhodila Plíška a drasticky omezuje náklady na skautink. Prostě pokud Sparta letos neuspěje v předkole LM, tak ji čekají hodně těžké časy. Jen se divím, že majitel nechává dál ve vedení pana Křetínského, který přivedl Spartu do velkých dluhů a hodil by se spíše na pozici tiskového mluvčího než manažera. Připomíná mi to působení Jardy Tvdíka v ČSA.

      • Re: Slavia se přesouvá do Německa

        marcocruz (přítel SN)     před 16 lety 14.07.2008 13:13 |  
        0 0

        Me se spíš nelíbí ta naše 61milionová ztráta, sparta at jde k šípku.

        • Re: Slavia se přesouvá do Německa

          zz     před 16 lety 14.07.2008 13:18 |  
          0 0

          Jenomže ta bude díky příjmům z LM minulostí a naše dluh klesá, stačí se podívat do výroční zprávy Slávie. Proto vedení nejde do žádných velkých přestupů, prioritou je nedělat nové dluhy. K tomu máme hráče, kteří se dají dobře zhodnotit. Máme reálný rozpočet, ne jako Sparta, jejíž velký rozpočet je závislý na příjmech z LM. O nás bych se nebál. Navíc máme velmi kvalifikovanou osobu na finance v dozorčí radě. Náš dluh rychle klesá, dluh Sparty rychle roste. V tom je velký rozdíl.

        • Re: Slavia se přesouvá do Německa

          martin08     před 16 lety 14.07.2008 13:34 |  
          0 0

          ale koukni se v jakem obdobi ten dluh je

      • Re: Slavia se přesouvá do Německa

        jane (admin)     před 16 lety 14.07.2008 13:13 |  
        0 0

        Hm, porad tady zminujes Tvrdika - ne ze by pusobeni Lasaka prineslo prilisne zlepseni. Proda co muze, nedivila bych se, kdyby prodal organy zamestnancu na transplantaci, az nebude mit co prodavat, aby vylepsil hospodarsky vysledek pred privatizaci.

        Jinak ohledne soustredeni, to me mrzi hodne, myslela jsem, ze konecne budeme mit skvele podminky a spickove soupere, nakonec bohuzel ne vse vyslo a musi se shanet neco v Nemecku, jsem zvedava na tu kvalitu. Po te terminove kolizi zapasu s Pribrami a koncertu Iron Maiden dalsi vec, ktera me hodne mrzi.

        • Re: Slavia se přesouvá do Německa

          marcocruz (přítel SN)     před 16 lety 14.07.2008 13:15 |  
          0 0

          s CSA mas naprostou pravdu, soucasne vedeni se dostalo do hospodarskeho zisku jen diky nekolika prodejum. Jinak by na tom bylo stejne jak za Tvrdika, je sice opravdou ze neco se asi posunulo k lepsimu,ale ne vyrazne.

        • Re: Slavia se přesouvá do Německa

          zz     před 16 lety 14.07.2008 13:26 |  
          0 0

          Problém je v tom, že na post generálního ředitele ČSA měl přijít manažer, který pracoval v leteckém průmyslu. Jarda Tvrdík byl politicky dosazen, dostal to jako trafiku a podle toho to vypadalo. Nakoupil nová letadla, která mu ale nevydělávala. Vedl nezodpovědná jednání s odbory o navýšení platů, neudělal restrukturalizaci firmy. Lašák musí hasit požár a reagovat na konkurenci na trhu, především ze strany nízkonákladových dopravců, na růst pohonných hmot. Proto musí šetřit a hledat příjmy i jinde, například prodejem budov. Všechny letecké společnosti škrtají náklady, snižují stavy zaměstnanců, bohužel to Jarda Tvrdík nepochopil. A k tomu neuměl ani pořádně anglicky.

          • Re: Slavia se přesouvá do Německa

            jane (admin)     před 16 lety 14.07.2008 13:32 |  
            0 0

            Jo, Lasak proda co muze, ale pak udela "oslavnou party" pro zamestnance za tri mega. To je fakt logika. Diskuze o CSA ale na SN asi zrovna nepatri, ze?

            • Re: Slavia se přesouvá do Německa

              slimak     před 16 lety 14.07.2008 13:40 |  
              0 0

              no, to sice ne, ale prece jenom..Lasak prebiral CSA v dost spatnem stavu, ktery zavinil Tvrdik a propad letecke dopravy tohoto typu pod natlakem konkurence..jedina sanci soplecnost z toho dostat, bylo jeji zestihleni, kde jinde mel vzit prostredky? je jasny trend oddelovat podruzne sluzby od vlastni cinnosti. je vetsinou efektivnejsi forma outsourcingu, tuplem kdyz potrebuji v tuto chvili prostredky..
              a samozrejme ze cilem vlastnika pred prodejem spolecnosti je co nejvice zvysit jeho hodnotu

            • Re: Slavia se přesouvá do Německa

              zz     před 16 lety 14.07.2008 13:43 |  
              0 0

              Jane, ale u ČSA se bavíme o miliardách, ne o 3 mega. A za Tvrdíka byly stomiliónové ztráty. Podívej se do výročních zpráv. To je laciný argument, že Lašák utratil 3 mega na párty. Kdyby jsi byla v představenstvu ČSA, tak by jsi udělala to samé. Nerozhoduje Lašák, ale představenstvo firmy.

              • Re: Slavia se přesouvá do Německa

                jane (admin)     před 16 lety 14.07.2008 13:52 |  
                0 0

                Ano, outsourcing dobry, ale uz ted bych vam neprala videt ten bordel, co je na cateringu. Ono se taky povida, ze za Tvrdika se z CSA vytunelovala miliarda smerem k jedne nejmenovane politicke strane. Problem CSA je ten, ze neumi prodat letenky za dobrou cenu a velice nizka obsazenost letadel. Objednaly se letadla s vysokou kapacitou a nejsou lidi, ktery by ty letadla vozily. Nehlede na to, ze Tvrdik zacal s obnovou flotily od kratkotratovych letadel pres stredne tratova a na dalkovky se vyprdl, mel zvolit opacny postup - dalkovky by vydelavaly.

                • Re: Slavia se přesouvá do Německa

                  zz     před 16 lety 14.07.2008 13:58 |  
                  0 0

                  Ano, Jane, nízká obsazenost letadel, drahé letenky a ignorování dálkových letů. Vystihla si to přesně.

        • Re: Slavia se přesouvá do Německa

          bongor     před 16 lety 15.07.2008 21:08 |  
          0 0

          Přece to někdo vyjednával,někdo konkrétní,žádná bludička Julie.
          No a ten to zvoral.Kdo se hlásí?

    • Re: Slavia se přesouvá do Německa

      slaviator     před 16 lety 14.07.2008 13:16 |  
      0 0

      "Sparta má jistou útěchu. Pražská Slavia, její pradávný největší soupeř, prodělala ještě více. Za stejně účetní období jako Sparta a při zhruba čtvrtinovém obratu vykázala ztrátu ve výši šedesáti jedna milionů korun. Slavia, která na poslední chvíli sebrala Spartě už téměř jistý titul, má poměrně nejasné pozadí.

      Jako rozhodující majitelé nyní oficiálně vystupují Tomáš Rosen a Petr Doležal. Pravděpodobnost, že by tomu tak skutečně bylo, je nevelká. Například na webových stránkách obřího holdingu Tavistock Group miliardáře Joa Lewise stojí, že Slavia je součástí skupiny Tavistock."
      Zajímavé je, že v plusu jsou akorát Teplice (15 mil), Boleslav (7), a Budějovice (10). U Boleslavi mě to překvapuje, i když pravda, je to tři roky staré info. U Budějovic mě to sakra překvapuje. Teplice v té době prodaly Džeka, takže se jim to vyšplhalo do plusu... Ale co je asi největší překvapení, to je obrat Liberce.

      • Re: Slavia se přesouvá do Německa

        marcocruz (přítel SN)     před 16 lety 14.07.2008 13:19 |  
        0 0

        ja hlavně nechápu ten 324milionovej obrat Liberce

        • Re: Slavia se přesouvá do Německa

          slaviator     před 16 lety 14.07.2008 13:28 |  
          0 0

          Vždycky jsem myslel, že se mluvilo o zhruba stejné sumě co u Slavie... A ono eejhle...

          • Re: Slavia se přesouvá do Německa

            marcocruz (přítel SN)     před 16 lety 14.07.2008 13:30 |  
            0 0

            No hlavně vůbec nechápu kde vidělali,na čem a do zahraničí taky nikoho za velký prachy neprodávali, myslim že platy taky nějak vysoký nepropláceli, akorát si nejsem jistej,jestli nedělali něco se stadionem.

          • Re: Slavia se přesouvá do Německa

            slimak     před 16 lety 14.07.2008 13:35 |  
            0 0

            no, taky tomu moc nerozumim, jejich prijmy nemohli byt na takove vysi..prodali co si pamatuju Zapotocnyho a Cecha, coz zadne zavratne sumy fakt nebyly. v poharu UEFA taky daleko nedosli..no, zadaha a tomu jejich cislu moc neverim
            co se tyce slavie, podrobnejsi vykazy lze najit uz nejakou dobu na webu obchodniho rejstriku..myslim, ze za tuto sezonu to bue urcite optimistictejsi

            • Re: Slavia se přesouvá do Německa

              Viking     před 16 lety 14.07.2008 13:43 |  
              0 0

              V Liberci se perou peníze.

            • Re: Slavia se přesouvá do Německa

              zz     před 16 lety 14.07.2008 13:44 |  
              0 0

              A prodali Hološka za 60 mega do Turecka.

            • Re: Slavia se přesouvá do Německa

              slaviator     před 16 lety 14.07.2008 13:47 |  
              0 0

              Zápotočný mil euro, Hološko 2 mil euro, Čech taky asi mil euro... Navíc myslím že Hološko byl ještě před Zápotočným, ne? Zápotočný byl začátkem roku, Hološko byl předcházející léto...

              • Re: Slavia se přesouvá do Německa

                zz     před 16 lety 14.07.2008 14:00 |  
                0 0

                Lukáši, Zapa stál Udine jen půl mega, končila mu totiž smlouva.

                • Re: Slavia se přesouvá do Německa

                  slaviator     před 16 lety 14.07.2008 14:14 |  
                  0 0

                  Tak tím spíše.. :)

              • Re: Slavia se přesouvá do Německa

                slimak     před 16 lety 14.07.2008 14:02 |  
                0 0

                pravda pravda chlapi, holosko taky, navic u jedinyho liberce tam je uvedene obdobi trvajici rok a pul..tak pak ano...

        • Re: Slavia se přesouvá do Německa

          mitsu     před 16 lety 14.07.2008 15:08 |  
          0 0

          taky mi neni jasny.jak muze mit liberec trikrat tak vetsi rozpocet.a teplice maj taky obrovskej.rekl bych ale,ze ve svetle techto informaci vynikaji nase uspechy

      • Re: Slavia se přesouvá do Německa

        bongor     před 16 lety 15.07.2008 21:14 |  
        0 0

        No a Plzeň půjčuje sraltě.Paráda.
        No ale teď to půjde nahoru.Soudruh Pepa se o to postará,žádné strachy.Přečtěte si článek o tom,jak hodný koště vymetlo i to poslední smítko Pepovi z cesty a funkce je jistá.To už ondul zajistil.Ať žije svobodná soutěž o trenéra repre.Pimprlové divadlo bylo zase na úrovni.Bravio soudruzi!Za repre nastoupí pouze rumuni a tak se bude obchodovat a obchodovat.Měli bysme to bojkotovat.jeden vlezdořiťka odešel a druhý ho zdárně nahradí.

    • Re: Slavia se přesouvá do Německa

      kolman     před 16 lety 14.07.2008 14:36 |  
      0 0

      článek je nejspíš neaktuální, pracuje s účetní uzávěrkou 30.6.2007, tedy rok starými čísly. stejný den roku 2008 je za námi, čísla za sezónu 2007/2008 by řekla něco víc - náš postup do ligy mistrů, sparťanský prodej Šimůnka, Pospěcha... To by mě zajímao, jinak jde o neaktuální nezajímavá čísla.

      • Re: Slavia se přesouvá do Německa

        kolman     před 16 lety 14.07.2008 14:39 |  
        0 0

        nicméně informace z článku o Tavistock group
        zahrnující Slavii do svého portfolia [www.tavistock.com] je pro mě novinka

        • Re: Slavia se přesouvá do Německa

          kolman     před 16 lety 14.07.2008 14:44 |  
          0 0

          aha, ENIC je poddivize Tavistock groups [www.tavistock.com], takže autor nejspíš čerpal z neaktuálních internetových stránek. Ach ti novináři :)

          • Re: Slavia se přesouvá do Německa

            tantalos     před 16 lety 14.07.2008 15:31 |  
            0 0

            Pokud vím, Enic zůstává minoritním akcionářem Slavie

  3. Re: Slavia se přesouvá do Německa

    Stroninhu     před 16 lety 14.07.2008 13:24 |  
    0 0

    No, tohle je myslím velký problém, nejen z hlediska přípravy ale i z toho, co se děje navenek. Myslím, že po problémech, které jsme měli, si toto mělo vedení ohlídat trochu lépe. Samozřejmě do toho nevidím, ale nepřispívá to do k dobrému jménu slávie a podobně. Navíc vedení slávie stále a podezřele tutlá vše, co vyvstane a trochu mi to mrzí. Vždycky jste byli k fanouškům přátelští a vzdělovali nám informace, teď je ticho po pěšině. Jak o tomto, tak o kolizí s Příbramí, taky i tom co se v Edenu stalo, jestli byl již dodělán a tým jestli je přestěhovaný. Nevím za 14 dní má začít GL a poté i LM a my co? Co je se Slávií?

    Stroninhu

    • Re: Slavia se přesouvá do Německa

      marcocruz (přítel SN)     před 16 lety 14.07.2008 13:31 |  
      0 0

      Taky se do mě krade názor,že my fanoušci jsme pro Slavii tak nějak přesazení na vedlejší kolej.

    • Re: Slavia se přesouvá do Německa

      podol (přítel SN)     před 16 lety 14.07.2008 15:13 |  
      0 0

      Ano,Stroninho mi mluví z duše.To je tedy blamáž a ostuda,tak se
      zajišťuje příprava týmu,který bude obhajovat titul a bojovat o LM?
      Tajnosti vedení Slávie a vstřicnost ke svým fanouškům nejsou
      dobrým vysvědčením vedení,tak jak je to s doděláním stadionu,
      kdy se bude Slávia stěhovat,a co třeba omluva za fatální distribuci
      pamětních mincí ze zahájení(kdy se na třičtvrtě návštěvníků nedostalo),atd.....Slávia by si měla více vážit svých příznivců,mohla
      by také někdy o ně přijít.Podol

  4. Re: Slavia se přesouvá do Německa

    martin08     před 16 lety 14.07.2008 13:32 |  
    0 0

    To byli tajnosti kdo a jak sponzoruje tohle soustredeni tady ve forech. a uz je to tady..

  5. Re: Slavia se přesouvá do Německa

    slaviator     před 16 lety 14.07.2008 13:52 |  
    0 0

    Prezident UEFA Michel Platini předložil Radě ministrů Evropské Unie k posouzení návrh omezení přestupů mladých fotbalistů. Hráči by nesměli před dovršením osmnáctých narozenin měnit dres, UEFA také navrhuje omezení fotbalových přenosů v televizi, aby lidé víc chodili na stadióny.

    • Re: Slavia se přesouvá do Německa

      slaviator     před 16 lety 14.07.2008 13:53 |  
      0 0

      Upozorňuju, že v tom případě by k nám nemohli přijít ti různí Švecové, Jandové apod, byť hrály v žáčkách za Horní Dolní...

      • Re: Slavia se přesouvá do Německa

        ia01mnov     před 16 lety 14.07.2008 13:57 |  
        0 0

        ac se v tom moc nevyznam, tak si myslim, ze to platiny myslel tak, ze prestupovat by mohli jenom hraci bez smlouvy.

        • Re: Slavia se přesouvá do Německa

          slaviator     před 16 lety 14.07.2008 14:13 |  
          0 0

          I tak ale... Já bych kdyžtak eventuelně zakázal přestupy mladejch hráčů do ciziny, ale v rámci země bych to nechal... To by bylo zabití těch mladejch talentů, pokud by hrály třebas za Měcholupy. Teď je třeba po v jejich patnácti přetáhne Slavie, Sparta, Bohemka... Takhle by za ty Měcholupy musel ten hráč hrát až do 18... A omezovat fotbal v TV taky dobrej krok, jedině ale tak zpět.. :)

          • Re: Slavia se přesouvá do Německa

            tolsimir     před 16 lety 14.07.2008 14:27 |  
            0 0

            ano, to je krok zpet tak maximalne pro tebe a tobe podobne divaky, ne fanousky

            • Re: Slavia se přesouvá do Německa

              slaviator     před 16 lety 14.07.2008 14:32 |  
              0 0

              Tak pokud by fotbal nebyl v televizi, značně by klesly příjmy klubů. LM by nedávala takové "startovné", protože by odešli někteří sponzoři. Proč to sponzorovat, když by ze dvou zápasů vysílal jen jeden...? Nebo by sponzorovali dál, ale dali by méně peněz. Odešli by sponzoři Gambrinus ligy, a div se nebo ne, od STESu dostává každej tým uhruba cca deset milionů. Díky TV právům na GL. Odešli by i přímí sponzoři klubů, protože je rozdíl prezentovat svoji značku v případě Slavie či Sparty dvakrát či třikrát měsíčně před celým fotbalovým národem v TV utkáních či pouze pro těch pár tisíc na stadionu. A když by se to spojilo i s tím absolutním omezením přestupů hráčů do 18 let, kdo by za Slavii hrál? Vem si, že Janda, Švec, Kalivoda, Šmicer... Tihle všichni do Slavie přišli ve starších žácích či v dorostu. A nyní by jim to nebylo umožněno. Jo, jestli to není krok dozadu, tak okej...

    • Re: Slavia se přesouvá do Německa

      zz     před 16 lety 14.07.2008 14:05 |  
      0 0

      Lukáši, zbytečná obava. Ani Blatter, ani Platini neprosadí své nesmyslné návrhy. V EU narazí na zakládací smlouvy. Je to jen zbožné přání některých lidí, kteří by rádi zavedli rovnostářství do fotbalu..

      • Re: Slavia se přesouvá do Německa

        slaviator     před 16 lety 14.07.2008 14:21 |  
        0 0

        To doufám, protože to by bylo sice ohromný plus pro ty "venkovské" týmy protože by udrželi své talentované hráče do 18 let (a jejich talent by zakrněl) ale všichni okolo by okrouhali, včetně těch hráčů... Jak říkám, klidně ať omezí odchod mladejch fotbalistů do ciziny, ale v rámci státu je to blbost. A nelíbí se mi ani to pravidlo 6+5, snad to neprojde...

    • Re: Slavia se přesouvá do Německa

      Eluin (přítel SN)     před 16 lety 14.07.2008 14:19 |  
      0 0

      To by asi nefungovalo...
      Jinak to s tím Laziem a spol. se již dalo čekat...., bohužel.

  6. Re: Slavia se přesouvá do Německa

    Haala (přítel SN)     před 16 lety 14.07.2008 14:25 |  
    0 0

    Toto vše je obrovský komplot, do kterého jsou zapojeni všichni možní soupeři SK Slavia v předkole Ligy mistrů UEFA ročníku 2008/09.
    Samotný předseda UEFA Platini, který se netají nenávistí ke všemu českému, se chopil iniciativy a obeslal všechny tyto kluby, aby za pomoci svých kontaktů sabotovaly letní přípravu Slavie. Důvodem jsou jasné obavy, že by si český klub opět nedělal problémy a stejně jako loni přes holandský velkoklub Ajax Amsterdam, v té době hrající ve špičkové formě, prošel do hlavní fáze Ligy mistrů. Největší obavy údajně pocházejí ze statisícového Nou Campu, stadionu slavné a bohaté FC Barcelony, která již neváhala utratit velkou sumu peněz do posílení hráčského kádru.
    Otázkou zůstává, proč byla sabotována letní příprava pouze jednoho ze dvou českých účastníku. Ovšem podle našeho zdroje, jednoho nejmenovaného vysoce postaveného funkcionáře EUFA, jsou vzhledem ke kvalitám hráčského kádru druhého týmu české ligy jeho vyhlídky nulové, a jeho případný postup by se rovnal čirému šílenství a výsměchu kopané.

    • Re: Slavia se přesouvá do Německa

      slaviator     před 16 lety 14.07.2008 14:27 |  
      0 0

      ovšem i horší tym někdy vyhrává, viz Česko - Švýcarsko... Takže jen aby tu Spartu nepodcenili :( Někdy jíí to vyjít musí.. :))

    • Re: Slavia se přesouvá do Německa

      dalislavista     před 16 lety 15.07.2008 21:03 |  
      0 0

      Tohle na nás zkoušet nemusíš, tohle odhalíme snadno, že je to provokace...
      dalislavista

  7. Re: Slavia se přesouvá do Německa

    uve     před 16 lety 14.07.2008 14:38 |  
    0 0

    Tak už máme vyřešenu otázku ČSA,Jardu Tvrdíka,Lasáka,finanční dluhy Sparty,obrat Bolky a Liberce. A co se zabývat situací u nás doma? Jde vůbec řešit diletantismus,packalismus a neskutečný amaterismus lidí okolo Slavie.??

  8. Re: Slavia se přesouvá do Německa

    Peregrin     před 16 lety 14.07.2008 15:08 |  
    0 0

    2 perličky z obch. rejstříku:

    Sralta
    člen dozorčí rady: Alexander Diekmann, dat. nar. 19.08.1997
    Eggendobl 2, 94034 Passau
    Spolková republika Německo
    den vzniku členství v dozorčí radě: 17.prosince 2001
    den zániku členství: 28.června 2004
    Zapsáno: 3.května 2003 Vymazáno: 21.října 2004

    Slavia
    Člen představenstva: Ing. Petr Kellner, r.č. 640520/2672
    Praha 3, Seifertova 93
    den zániku členství v představenstvu: 11.října 1997
    Zapsáno: 7.srpna 1996 Vymazáno: 9.října 2002

    ... škoda, že ani jeden nezůstal :)

  9. Re: Slavia se přesouvá do Německa

    Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 14.07.2008 17:22 |  
    0 0

    To jsme to dopracovali. . kašlat na Taloše. . to jsou komedianti lemplové:-) Snad se nám podaří sehnat nějakého kvalitního soupeře. Teď už si jen jenom počkáme, co nám k tomu řekne šedá eminence zdejšího webu:-))

    • Re: Slavia se přesouvá do Německa

      slaviator     před 16 lety 14.07.2008 17:40 |  
      0 0

      Jiřího už jsem tu dlouho neviděl, to je pravda... Jen jestli on není také v té agentuře..:)))

    • Re: Slavia se přesouvá do Německa

      Jiri1     před 16 lety 14.07.2008 17:47 |  
      0 0

      Zdravim, co k tomu napsat, soustredeni bylo pro Slavii jiste vyhodne, ale jiz nekolik dniu po podepsani kontraktu se vyskytly urcite inmdicie/herni program Skotu, neserioznost pri dalsichch jednanich/, ktere meli vedeni klubu varovat pred temito problšmy, ono treba bylo zajimave, ze v klubu se nikdo ani nenamal pracovat s informacemi , ze naplanovane utkani nemohou ani Italske kluby sehrat , natoz Skoti, kteri vcera hrali jiny zapas, uz vubec nikoho nezajimali zrejme ani treninkove plochy a dalsi zalezitosti. Mozna nez presun do Nemecka ml spise byt zajisten presun do Nymburka, protoze kvalitni souperi jsou v teto dobe i v Cechach. Abych se priznal , mne to spis nez nejaka podpasova rana úprijde jako obrovska ostua ceskeho klubu, ktery si ani neohlidal sankce vuci neplneni smlouvy a tak je mozne , ze naklady na soustredeni i presdun zaplati nas klub. Nemyslim si narozdil od ZZ , ze by to ohrozilo herni pripravu tymu, protoze v Nemecku bude jiste poptavka po pratzelacich, spise to ukazuje na zalostny stav naseho manazerinku i mezinarodni prace v nasem klubu. Az zas pan Huzgi bude psat , ze o diletantech ve Slavii nemuze byt ani rec, toto je dalsim dukazem , je to stejne jako kauza stadion, kdy Vam jeden z lidi od acka s usmevem lici prihodu , ze vlastne nevedi kde v srpnu budou hrat, vi se o tom temer 2 mesice viz losovaci aktiv , ale nikdo s tim nic nedela az je z toho kauza, kterou si pak bosove stadionui i Slavie predavaji jak horky brambor. Ao rikaji zakulisni zdroje o soustrwedeni, celkove se myslenka teto akce /soustredeni jevila podivne jiz na zacatku a klub byl na to i upozornen.

      • Re: Slavia se přesouvá do Německa

        pumapeta     před 16 lety 14.07.2008 18:24 |  
        0 0

        Jiri co takhle se místo věčného kritizování naučit alespoň trochu psát?

        • Re: Slavia se přesouvá do Německa

          Jiri1     před 16 lety 14.07.2008 18:45 |  
          0 0

          Zdravim, byvalo dobrym zvykem, ze jsme sem psali , jak to citime a nikomu nikdy nevadily ani chyby, ale kdyz potrebuji nekoho zesmesnit, tak pouziji vse, ze. Je jen skoda , ze nam treba nevysvetlis rradeji okolnosti , proc dochazi tak k castemu selhani manazeru naseho klubu, proc v jinych klubech tyto veci funguji, treba v tolik kritizovane a nenavidene Sparte ci Baniku a jinde. Bohuzel ti a tobe podobni hledaji spise zaminky pro odstreleni cloveka, jenz rika to co bys mel treba napsat ty, ale zrejme patris k te strane , ktera pracuje na objednavku, jinak si tve prispevky nedokazu vysvetlit. A priznam se , ze se moc nedivim, ze se nekteri zdejsi krirtici radeji dnes po nekolikerem prelogovani radeji stavi do role konstruktivnich, vyhruzky , zesmesnovani i treba zavirovani mailu, to vse je totiz mozne.

          • Re: Slavia se přesouvá do Německa

            zz     před 16 lety 14.07.2008 19:01 |  
            0 0

            Zdravím Jiří, zrovna sleduji gólové představení Necida proti Anglii. Jenom stručně k Tvému komentáři. Bude problém sehnat kvalitní soupeře. Zatím to vypadá na Ingolstadt, což je nováček druhé bundesligy, Regensburg, který snad hraje regionální ligu a o třetím účastníkovi se jedná. To nejsou ideální soupeři pro přípravu na předkolo LM. Ale uvidíme. Chtělo by to kvalitnější soupeře.

            • Re: Slavia se přesouvá do Německa

              slaviator     před 16 lety 14.07.2008 19:27 |  
              0 0

              Zběžně jsem koukal, v Rakousku je na soustředěních Bolton W. FC Janov, FC Schalke, Hannover, Hertha, v Irdningu se prostřídaj 21. Panathinaikos Atény s Realem... a další a další týmy, lepší než Regensurg či Ingolstadt. Škoda, celkem by se snad z toho dalo vybrat... Ale tlačil čas, no. Kdybychom tam jeli rovnou, o pár dní dřív, byla tam i Aston Villa, Köln apod.

              • Re: Slavia se přesouvá do Německa

                slaviator     před 16 lety 14.07.2008 19:31 |  
                0 0

                V Kössenu bude od 19. Real Mallorka, v Bad Aussee je Stoke City, v Radkersburgu je Mnichov 1860 a bude hrát se Slavií Sofií a Boleslaví. V Kleinkirchheimu je Palermo s Frankfurtem, kterej bude hrát nedaleko v Bleibergu 22. s Wiganem, kterej je tam ode dneška... Jak tak koukám, tak při troše štěstí a drzosti se daly dohodnou dva tři zápasy s celkem kvalitníma týmy.

            • Re: Slavia se přesouvá do Německa

              Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 14.07.2008 19:29 |  
              0 0

              Tak tak. Aspoň jeden bude mít kvalitní přípravu. Necka se opravdu vytáhl, líbil se mi i Zeman a velmi dobře na mě působil gólman Vaclík. . oproti anglickému gólmanovi z něj sebevědomí přímo sálalo. Ten závěř byl hodně divoký, ale vstup do turnaje velmi povedený.

              • Re: Slavia se přesouvá do Německa

                slaviator     před 16 lety 14.07.2008 19:32 |  
                0 0

                Ten závěr, to byla přímo... ehm... Itálie :)

                • Re: Slavia se přesouvá do Německa

                  marcocruz (přítel SN)     před 16 lety 14.07.2008 19:55 |  
                  0 0

                  Ale třeba Vošahlík tam podle mě neudělal vbůbec nic,nepřesně přihrával, nijak na sebe ani nepoutal hráče.Myslím,že v dalším zápase dostane šanci Kozák.

                  • Re: Slavia se přesouvá do Německa

                    slaviator     před 16 lety 14.07.2008 20:05 |  
                    0 0

                    Nebo budem hrát na pět záložníků.. :) Ale je škoda, že tam je ze slávistů jen Necka... Vem si dvacítku v Kanadě, tam byli Gecov, Suchý, Janda a původně tam měl jet i Švec /nakonec si zvolil 21tku v Nizozemí/... A na MS 20 do Egypta asi nepojede ani jeden slávista :( Necid už bude za kopečkama někde tipuju...

                    • Re: Slavia se přesouvá do Německa

                      marcocruz (přítel SN)     před 16 lety 14.07.2008 20:08 |  
                      0 0

                      Třeba se prosadí Vácha a pojede

          • Re: Slavia se přesouvá do Německa

            pumapeta     před 16 lety 14.07.2008 21:47 |  
            0 0

            Jiri mě nevadí chyby, pokud nejsou alespoň 4 v každé větě. Tvé názory i když s nimi často nesouhlasím si přečtu rád - ale rozluštit to bývá prostě problém - nechci po tobě víc než si to před odesláním po sobě přečíst.

            Smířlivě pp

          • Re: Slavia se přesouvá do Německa

            pumapeta     před 16 lety 14.07.2008 21:52 |  
            0 0

            Jinak druhá část tvého příspěvku - nejsi náhodou paranoidní? pochybuju že by ti někdo vyhrožoval nebo viroval e-mail kvůli tvým názorům.

            Jinak "selhání" našich manažerů ti vysvětlovat bohužel nemůžu. V této profesi se pohybuji již tak dlouho že narozdíl od tebe si nedovolím kritizovat to, do čeho plně nevidím. A v tom je možná rozdíl mez námi.

            A že pracuju na objednávku - to už opravdu hraničí se stihomamem.

  10. Re: Slavia se přesouvá do Německa

    kalvera     před 16 lety 14.07.2008 19:05 |  
    0 0

    tak ''19'' vede 2:0 a oba goly dal Necid tak jestli mu to vydrží tak ho asi neudržíme................

    • Re: Slavia se přesouvá do Německa

      Sokrates55 (přítel SN)     před 16 lety 14.07.2008 19:52 |  
      0 0

      Zdravím a přeji hezký večer,
      také jsem sledoval naše mladíky. Necid velmi dobrý se Zemanem, Vaclík také šikovný a Řezník také velmi dobře. U Morávka to bylo takové rozpačité a Haidenreich (nebo jak se to píše), trochu takový tele. Bylo vidět, že Necid má namakáno, žádný problém s fyzičkou a měl chuť hrát a ukazoval se. To je dobře. Souhlasím s Vámi zz a také se Stroninhu, je to škoda, je to nefér vůči mužstvu a trenérovi. Ale s tím teď nic nenaděláme. Prostě italové se opět projevili. Těžko lze někoho konkrétně obvinit od nás, že něco podcenil nebo byl někdo přinejmenším naivní. Pokud máte podepsané promotion smlouvy, tak jak předpokládat, že to bude špek? Ale nevím, neby jsem u toho. Doufám jako všichni ostatní, že viník si to pořádně odskáče. Signálem mělo být spíš to, že oba italské celky teprve v době sjednaných zápasů začínala s hrubou přípravou. Po bitvě je každý generálem, tak připustme, že se to prostě může stát. Tím nechci říci, že mi to nevadí a jsem z toho dost špatný. Kromě Necida moc dobrých zpráv nemáme. Určitě však nebudeme panikařit a uvidíme, jak se povede tohle našemu vedení vybrat. Snad se dožijeme i dobrých zpráv. To, že Chovanec bude repre trenérem, to rozhodně dobrá zpráva není. Je to facka hlavně slušnosti a morálce. Soudruh Chovanec, to je špatná volba.
      Sokrates55

    • Re: Slavia se přesouvá do Německa

      Pedro08     před 16 lety 14.07.2008 19:53 |  
      0 0

      Slavia se domluvila, že Necid půjde do Jablonce na hostování s opcí. Úmyslně nastřelila vysokou částku na 8 milionů korun, aby to nikdo nemohl zaplatit. Za vyšší cenu je tento neperspektivní hráč na evropském trhu neprodejný. Místo něj by měly již brzy přijít kvalitní posily. Mezi vyhlédnutými jsou Slezák z Bohemians (za 20 milionů) a na tvůrce hry by měl přijít Plocek z Českých Budějovic, kterého Jarolím sleduje již 15 let.
      Slavia je klub, který své zoufalství a neschopnost dává na odiv den co den. Kauza permice, kauza 0 posil (a přitom získali 180 milionů z LM, 50 milionů ze vstupenek, 80 milionů z přestupů, 15 milionů za televizní práva). Ve Slavii se buď krade, nebo... Nic jiného mne nenapadá.
      A agentura pana Lafka je také povedená. Spolupráce s jejími partnery, to je paráda. Hlavně, že zde pokorný Richi a další věční obhájci neschopnosti Slavie, psali, jak je to famózní soustředění a že opravdu nelze prozradit o tomto skvělém soustředění více. Neschopnost managementu Slavie opravdu nemá meze. Nashle na Strahově s permicí za 3240,-
      Na kauzu stadion jsem zde upozorňoval v březnu, ale dočkal jsem se leda nadávek. Nikomu nepřišlo divné, že na srpen má stadion vyblokovaný muzika Iron Maiden a REM.

    • Re: Slavia se přesouvá do Německa

      wymaz     před 16 lety 14.07.2008 20:00 |  
      0 0

      Ano, ano, ano Chovanec??? to je bohužel, pravda. To snad raděj ???ale koho že?? jo, jo, už vím Mokrý, nebo jiní bafík ,říkali,že to zvládnou,ne?VV

  11. Re: Slavia se přesouvá do Německa

    wymaz     před 16 lety 14.07.2008 19:55 |  
    0 0

    Add. U19: Dovolím si trochu poškádlit: MORÁVEK, to byl ten hráč s číslem 8 co jsem ho viděl povětšinou bránit? To má být ten špílmachr za 20mega(nedejbože víc). No, byl to jen jeden zápas,uvidíme. Ale zaujal mě jiný hráč, mám dojem č.10, myslím ,,nějaký,, NECID!!! Jo a Řezník nebyl špatnej,ale jak říkám jeden zápas a uvidíme.
    Add.Itálie:co k tomu dodat,to je Slávia, asi tak to vidím a je mi smutno.
    Add.Jiří versus zbytek světa: Jiří názory jsou zajímavé a pro mě přínosné, na druhou stranu chápu i kritiky, kterým vadí, že Jiřímu stale něco vadí! Ha to se povedlo,pro někoho ubohé,chápu.:-))
    Ale myslím že všem jde o SLAVII ne?
    Add. pravopis a slohový styl: Každý není Hašek či Goethe,někdo je holt umí něco jiného a nepokládá ČJ za důležitý, nebo neumí tak rychle a akčně s PC. Proto si myslím, že pokud je příspěvek napsaný slušně, je primitivnější vysmívat se hrubkám, než hrubky dělat. hau VV

    • Re: Slavia se přesouvá do Německa

      tantalos     před 16 lety 14.07.2008 20:08 |  
      0 0

      Jo, Necka,ten nekopa, co ho chtěl nechat Jarolím Peltovi na hostování s opcí....

  12. Re: Slavia se přesouvá do Německa

    zz     před 16 lety 14.07.2008 20:29 |  
    0 0

    Tak naše U19 porazila Anglii. Když jsem si před zápasem přečetl sestavu, tak jsem se hodně zlobil na trenéra Dovalila. Projevilo se to hře v první půli, kdy jsme nesmyslně nakopávali vysoké míče na Necida, záloha se díky tomu nedostala do hry, zvláště Morávek, bylo velké množství ztrát a nepřesností v naší hře. V čem jsme vynikali, to byl vysunutý pressink. Myslím si, že měl Kuba Dovalil postavit od začátku Marečka k Morávkovi, k Polákovi do obrany postavit místo Brunclíka konstruktivnějšího Hableho nebo Štěpánka, vůbec jsem nepochopil zařazení Reinberka na pravý kraj zálohy. Tam měli hrát buď Wojnar nebo Nuc a v útoku bych postavil osvědčenou dvojici Kozák, Necid, zvláště vzhledem k útočným standartkám, kde by se Kozák náramně hodil. Duo Necid, Kozák už spolu často hrálo, a vždycky to fungovalo, góly dávali oba.

    Pokud jde o Necida, předvedl, v čem je jeho síla, to je koncovka. Proto je tolik sledovaný skauty. Vsadil jsem se před turnajem, že vyhraje krále střelců a tipl jsem si, že dá 6 gólů. Myslím si, že pokud mu vydrží střelecká forma, tak nebude mít nouzi o nabídky ze zahraničí. Radil bych mu Holandsko, kde by mohl výkonnostně růst. Stačí se podívat na mladého Srba Sulajmaniho, jak šel nahoru v Herenveenu a teď ho v 19 letech koupil Ajax za 300 mega. Herenveen by nemusela být špatná štace, už je tam Míša Švec, to by mu pomohlo. Zvláště mě hřálo u srdce, když komentátor Eurosportu Ralf Etzel opakoval Necid aus Slávia Prag. Škoda, že chyběl Lukáš Vácha, jeho absence byla znát na pravé straně zálohy. Je třeba připomenout, že nám chybí ještě brankář Štěch, obránce Mazuch a útočník Pekhart, další náš odchovanec, byť přišel později do Slávie. Myslím si, že Tomáš Necid bude chtít odejít, pokud přijde zajímavá nabídka. On ví, že nepatří mezi oblíbence trenéra Jarolíma a pravidelně by nehrál. On potřebuje cítit důvěru trenéra, takovou, jakou má u trenéra Dovalila.

    Pokud jde o nejlepší hráče zápasu, jednoznačně se mi líbil Martin Zeman, Necka, a brankář Vaclík. Zeman je rychlý, technický hráč, je možné, že neodejde Kadlec ze Sparty, ale Zeman. Dlouhodobě ho sleduje Alkmaar.

    I když jsem nebyl spokojený se sestavou, jak ji určil trenér Dovalil, musím mu vyseknout poklonu, jak skvělou práci u mládeže dělá. Zajímá se o moderní tréninkové metody, působil jako trenér u mládeže ve Slávii, spolupracuje s Jardou Hřebíkem, Víťou Lavičkou a snaží se jít s dobou. Pamatuji si, když u nás trénoval Hřebík, tak ho učil hru s vysunutým pressinkem, u trenéra Lavičky se zajímal o mentální trénink, přechodovou fázi. Je to trenér s velkou budoucností, využívá moderní technologie ke sledování a analýze hry. Líbilo se mi, že během dvouleté přípravy vyzkoušel velké množství hráčů, aby byl připraven na případná zranění, neúčast hráčů. Nebál se sáhnout do nižších ročníků, třeba z ročníku 1990 jsou v týmu Mareček, Lecjaks, náhradníkem je Šural. To je německá filozofie, kterou zavedl trenér Klinsmman. Bohužel trenér Bruckner razí cestu s osvědčenými jmény, takže další hráče nezkouší.

    Chtěl bych znovu poděkovat panu Říčkovi za skvělou práci, kterou zanechal ve Slávii. Jeho slávistické děti se prosazují, a to mi dělá obrovskou radost. Díky těmto odchovancům jsme přežili těžké časy, díky jejich prodeji máme slušné peníze do rozpočtu. Stejně tak bych chtěl poděkovat kolegovi Tantalosovi, který jako jeden z mála se zastával odchovanců, když si v zimě do nich každý kopl. Vždy zastával konzistentní názor, a to se mi na něm líbí. Ukazuje se, jak důležitá je práce s mládeží, zvláště při cenách hráčů, které požadují kluby za své nejlepší hráče. jsem rád, že Slávia nejde do nesmyslných závodů o nákup drahých hráčů. Zimní nepovedené nákupy musí být pro nás ponaučením. Proto bych byl rád, aby se větší část peněz z případného prodeje Necida nebo Suchého reinvestovala do mládeže. To je zlatý důl. Jsou to dobře investované peníze do budoucna. Můžeme tím získat velký náskok před konkurencí.

    Ročník 1989 patří k nejsilnějším ročníkům, je tam obrovská kvalita. Chtělo by to změnu ve vedení svazu, které by zdokonalilo metodiku práce s mládeží, zavedlo koncepční změny. Stačí se podívat na výběr trenéra u U21, kdy trenér Kotrba bude mít trénování jako vedlejšák a jinak si pro jistotu ponechal své funkcionářské místo v Budějovicích. Naprosto neslýchaná věc, i trenér Soukup v Egyptě se musí věnovat reprezentaci na plný úvazek, to samé je v Německu, Francii Holandsku.... Jen v Čechách tomu tak není. Výjimkou je trenér Dovalil. To samé asistenti u reprezentace. A takto bychom mohli pokračovat. Ve čtvrtek bude za trenéra reprezentace zvolen Josef Chovanec. Manažer Košťál všechny převezl s hledáním zahraničního trenéra, přitom dávno bylo jasné, že jeho koněm je Chovanec. Změnu na postu trenéra musí doprovázet změny ve vedení svazu, jinak se nepohneme z místa. Samotný výběr trenéra ukazuje, jak špatně je svaz řízen. Nikdo nezná koncepci lidí, kteří mají zájem stát se trenérem reprezentace. nikdo nezná kritéria výběru trenéra. Současný způsob výběru nepovede k tomu, že získáme kvalitu na post trenéra reprezentace. Osobně souhlasím s názorem Dušana Fitzela, že angažování trenéra Topmollera by byl krok špatným směrem. Kdo sledoval jeho působení v Hamburku, tak tým hrál naprosto neatraktivní fotbal, a hrál o sestup. To samé jeho působení v Gruzii. Národnost nemůže být kritériem pro výběr trenéra, jak si myslí pan Mokrý, ale kvalita trenéra. Bohužel bez změn ve vedení svazu se nedočkáme ani transparentnosti, ani stanovení rozumných kritérií pro výběr trenéra reprezentace.

    • Re: Slavia se přesouvá do Německa

      Sokrates55 (přítel SN)     před 16 lety 14.07.2008 20:49 |  
      0 0

      Děkuji za tento velmi dobře napsaný rozbor.
      Nemám co dodat. Dokonce se přiznám, že se tak trochu cítím provinile, aspoň sám za sebe. Určitě víte, jak to myslím a s odstupem času to tak sám cítím. Z chyb se člověk učí vždycky a v každém věku. Tak jsem Vám to chtěl takto povědět. Vzhledem k délce a době našich společných rozprav a poznání našich názorů to pro Vás nebude nepochopitelné, viďte. Sokrates55

      • Re: Slavia se přesouvá do Německa

        zz     před 16 lety 14.07.2008 20:58 |  
        0 0

        Dobrý večer Sokrate,
        víte, že Vás pokládám za slušného a inteligentního Slávistu, a na tom nemůže nic změnit, že jsme se v minulosti názorově v něčem neshodli. Oba fandíme slušnému klubu s velkou tradicí, a to je to nejdůležitější. Čím více bude takových slušných a kultivovaných Slávistů jako Vy, tím budeme všichni rádi. Nesmírně si Vás vážím, a jsem rád, že obohacujete tuto diskusi svými klidnými a moudrými komentáři.

        • Re: Slavia se přesouvá do Německa

          Sokrates55 (přítel SN)     před 16 lety 14.07.2008 21:12 |  
          0 0

          Ještě jednou Vás zdravím,
          víte dnes jsem se dozvěděl o té nechutnosti s trenérem nároďáku a jak to s námi všemi ta sparťanská klika dál koulí, když jsem se dozvěděl, že to bude p.Chovanec, je mi smutno. Vůbec je to dneska den blbec, ale věřím, že bude zase líp. Sokrates55

          • Re: Slavia se přesouvá do Německa

            bongor     před 16 lety 15.07.2008 21:25 |  
            0 0

            Ahoj Sokrate,nebude to pan Chovanec ale soudruh Chovanec.Já už to sleduju delší dobu,co to s námi zase hrajou za komedii a je to nechutné-Skutečně.Ten Topmoller jim posloužil jenom jako křoví a blb.Skutečně si to ten člověk nezasloužil,aby se s ním takhle zacházelo.On to chudák myslel vážně.Ale to neznal naš melody boys.
            Je to spodina.

        • Re: Slavia se přesouvá do Německa

          edenian     před 16 lety 14.07.2008 21:40 |  
          0 0

          Cau zz, jestli prodame Necida, nebo jestli neprodame , ale kj ho nebude stavet
          navrhuju "obcanskofandovskou neposlusnost". Jako nejvetsiho mistniho experta
          te zadam o pripravu startegie!!!!

    • Re: Slavia se přesouvá do Německa

      marcocruz (přítel SN)     před 16 lety 14.07.2008 20:50 |  
      0 0

      S tvým článkem se dá snad jen souhlasit. Navíc do Herenveenu teď přestoupil i Kopic z Boleslavi,což je pro něj taky velmi dobrý krok k dalšímu růstu. Tušim že Vošahlík je taky od nás ne?Pak se nějak dostal do Příbrami a pak do Jablonce.

    • Re: Slavia se přesouvá do Německa

      Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 14.07.2008 21:35 |  
      0 0

      Tak vidím, že máme úplně stejné koně:-) Ti tři se mi velmi líbili. Objevem je pro mě zvlášť brankář Vaclík. . takového suveréna už jsem dlouho neviděl.

      • Re: Slavia se přesouvá do Německa

        slaviator     před 16 lety 14.07.2008 21:39 |  
        0 0

        Brankář Petr v Kanadě?:)) Vaniak proti Ajaxu? :))

        • Re: Slavia se přesouvá do Německa

          Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 15.07.2008 06:57 |  
          0 0

          Při vší úctě k Vaňousovi, ten nebyl při vybíhání suverén nikdy. . :-)

          • Re: Slavia se přesouvá do Německa

            slaviator     před 16 lety 15.07.2008 07:34 |  
            0 0

            To ne, je to stará škola... Jako Hašek v NHL taky nebyl tak dobrej s hokejkou jako například Vokoun, kterej hraje jakýsi "libero", de facto šestýho obránce... :) Ale jak Hašek, tak u nás Vaniak tu svoji "starou školu" vynahrazujou výbornejma reflexama...:)

  13. Ostrava dostala pěknej klepec :)

    slaviator     před 16 lety 14.07.2008 21:42 |  
    0 0

    Ostrava - SV Stadtwerke Kapfenberg B 0:2 (0:1). Dostat dvojku od amatérů, to jde. Ale joo, příprava je něco jinýho než liga a hráli aspon s někým.. :((

    • Re: Ostrava dostala pěknej klepec :)

      Jiri1     před 16 lety 15.07.2008 17:43 |  
      0 0

      Zdravim budu jen reagovat na nektere podnety a pripominky, ne netrpimm stihomanem, proste se mi na mailu obcas deji zajimave veci, ne nemam potrebu videt vsechno negativne, naopak, ale mam proste hodne malo duvodu se domivat, ze je vsechno v poradku , vyjimecne souhlasim se Sokratem, k jeho prispevku neni co dodat, ZZ opet zazaril, kfdyz asi pred tydnem psal o Smicrovi jako kandidatovi na mezinarodni usek a myslim ze dodal neco o slabem miste nasi prace. K hracum i realizacnimu tymu snad perlicku, docela mne prekvapil Ondrej s tou idylkou, oni hraci to skutecne vzali jako profici, ale moc se jim to nelibilo o KJ nebudu ani mluvit, jeho vyjadreni o kvalite odvedene prace bylo nepublikovatelne.