Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

O Slavii

Do Itálie třiadvacet hráčů

Zítra ráno vyráží slávistické áčko na herní soustředění na sever Itálie, Karel Jarolím s sebou bere dvacet tři hráčů, dalších pět zůstává doma kvůli léčbě zranění.

Slávisté zakotví v Piano d'Arta a mají během týdne odehrát přípravná utkání proti Udine, Laziu Řím, Glasgow Rangers a soupeři z první italské ligy.

V kádru chybí Tomáš Necid, který je s výběrem do 19 let, a zranění Jiří Studík, Vladimír Šmicer, Petr Janda, Lukáš Vácha a František Dřížďal. Naopak s áčkem odcestuje testovaný Amadou Cissé, další testovaní hráče zjevně realizační tým nezaujali.

Hráči, kteří odjíždějí do Itálie:

Brankáři: Vorel, Diviš, Vaniak
Obránci: Brabec, Hubáček, Šiklič, Latka, Kindel, Suchý, Gebre Selassie, J. Hošek
Záložníci: Tavares, Cissé, Belaid, M. Jarolím, Jablonský, Krajčík, Volešák, Švento, Černý
Útočníci: Toleski, Šenkeřík, Ivana

Komentáře (76)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Do Itálie třiadvacet hráčů

    Eluin (přítel SN)     před 16 lety 10.07.2008 17:36 |  
    0 0

    Cisse by mohl být dobrý... Na jednu stranu jsem rád, že jsme tak zběsile neposilovali jako v zimě. Kádr si - doufám - sedne a sehraje.

    • Re: Do Itálie třiadvacet hráčů

      Jiri1     před 16 lety 10.07.2008 17:54 |  
      0 0

      Zdravim , podobne nesmysly muze psat jen nekdo , kdo zrejme nema zadne ambice a jemuz staci to malo, cim je treba pohar UEFA. Logicky posileni tymu je vice nez nutne, s kadrem prumernych a nezkusenych fotbalistu to nebude zadna prochazka ruzovym sadem, ale to demagogy nezajima, protoze jsme radi , ze zadne posily nebudou. K Vam Sokratesi, od jiste doby uz s Vami nepolemizuju, pouzil bych parafrazi Vaseho prispevku, pote co jste tady predvedl na konci sezony to totiz nema smysl, nemate zadne info a vyuzivate proste obratne sve umeni se velmi dobre vyjadrovat a z kazde slamastiky vycouvat, to ale clovek Vaseho postaveni asi musi, ja nastesti ne, opravdu nechapu odjezd treba Hoska jehoz vykony v priprave byly vice nez otresne a chci jen verit, ze se zmineni marodi daji brzo dohromady, jinak to bude slusny maler. Jinak pripravu budu urcite sledovat iv televizi a na nektere zapasy jsemvice nez zvedav. Je skoda , ze se nedari dotahnout ani Primoraca, mohlo by to byt docela slusne hapy za letosnim nepovedenym posilovanim klubu takove vaznosti , jakym Slavia je. Jiri

      • Re: Do Itálie třiadvacet hráčů

        pumapeta     před 16 lety 10.07.2008 17:58 |  
        0 0

        No tak Jirko vyputˇ, prosím zase nějakou nesmyslnou fámu, je tu poslední dobou nějakej klid a ty už kolem sebe taky nekopeš jako dřív... ach jo :-)

        už ani nepamatuju kdy si naposledy použil v příspěvku slova jako pohroma , konkurs , dluhy amatérismus atd...

        • Re: Do Itálie třiadvacet hráčů

          Jiri1     před 16 lety 10.07.2008 18:03 |  
          0 0

          Zdravim te , tobe snad pripada vse vyreseno, nebo snad klub nemel dluhy , ktere splaci dodnes , tak uvedl jeho vlastnik T. Rosen, tobe nepripada treba Eden a mozne ligove zapasy na Strahove jako diletantizmus prvni tridy, podle tebe nam pred rokem nehrozilo nic podobneho, kdyz sam Dolezal uvedl, ze situace byla jeste loni co se tyce hospodareni hodne spatna a tobe nepripada jako pohroma stav ligoveho kadru , tak se teda PROBUD. Jiri

          • Re: Do Itálie třiadvacet hráčů

            pumapeta     před 16 lety 10.07.2008 18:18 |  
            0 0

            Aha takže jehovista :-)
            PROBUĎTE SE a ještě bys mohl začít se STRÁŽNÍ VĚŽÍ

            • Re: Do Itálie třiadvacet hráčů

              Jiri1     před 16 lety 10.07.2008 18:27 |  
              0 0

              Dobry napad , ale bohuzel tohle nejak nevedu

              • Re: Do Itálie třiadvacet hráčů

                bongor     před 16 lety 10.07.2008 20:45 |  
                0 0

                Jseš to pane Jiří vůbec Ty nějak píšeš jinak.Teď nemyslím,že máš v příspěvcích míň katastrof a živelních pohrom,ale že jsi změnil sloh.Není to zase nějakej figurant?

                • Re: Do Itálie třiadvacet hráčů

                  DrFe1     před 16 lety 10.07.2008 22:49 |  
                  0 0

                  Taky mi připadá, že je to někdo jinej. Každopádně píše jinak.

            • BINGO

              edenian     před 16 lety 10.07.2008 19:17 |  
              0 0

              Já jsem říkal že po pátku pan J. přitvrdí.

              • Re: BINGO

                edenian     před 16 lety 10.07.2008 19:25 |  
                0 0

                A to je teprve čtvrtek :-)

      • Re: Do Itálie třiadvacet hráčů

        Huzgi (přítel SN)     před 16 lety 10.07.2008 18:02 |  
        0 0

        No, Sokrates nemá možná tolik infa co vy Jiří, jenom že se ta vaše infa časem vždy ukáží jako obrovské nesmysly. Z hlavy mne teď vůbec nenapadá, kdy se vaše info ukázalo jako pravdivé a to se opravdu upřímně snažím. Buď víte to, co i ostatní bez vašeho infa, nebo jste vedle jak ta jedle!!!! Ale jinak uznávám, že ta vaše pesimistická proroctví, která se nikdy nenaplní, zase celkem zajímavě čeří diskuse :-))

        • Re: Do Itálie třiadvacet hráčů

          Jiri1     před 16 lety 10.07.2008 18:05 |  
          0 0

          Zdravim , nastesti jste tu huzgi vy a jini a tak to prumernemu Slavistovi vzdy upravite do prijatelneho menu , ted muzete zacit treba tou najemni smlouvou a tim Strahovem, rad si Vas prectu. Jiri

          • Re: Do Itálie třiadvacet hráčů

            zz     před 16 lety 10.07.2008 18:17 |  
            0 0

            Jiří, taky bych si přál příchod Morávka, Rajnocha, Pitáka nebo Keriče. jenže kluby za ně chtějí velké peníze, za Rajnocha chce Bolka přes 30 mega, o Morávkovi začne jednat Bohemka až po ME do 19 let, Kerič nebo Rajtoral jsou drahé zboží. A nikde není dáno, že s nimi postoupíme do LM. Vedení musí zajistit především provoz klubu, aby bylo na výplaty, aby juniorka a A dorost měly kvalitní tréninkové podmínky. Není možné se znova zadlužit, dluhy se dělají snadno, ale následky jsou pak dlouhodobé. Tomu je třeba udělat konec. Přestupová politika musí mít svůj strop, vedení nemůže vyhodit 90 mega za posily, prostě na to nemáme zdroje. Přesto věřím, že do začátku ligy jeden hotový hráč přijde a do konce přestupového období jeden až dva hráči. Zas tak špatný kádr nemáme. A Hoškovi dej čas, je to mladý hráč, přešel z dorostu do juniorky, teď už je v A týmu. Není to jednoduché tak rychle zvládnout přestup z dorostu do A týmu. já bych ho nezatracoval. Takto lidi zatracovali kdysi Šmicera, a kam to dotáhl.

            • Re: Do Itálie třiadvacet hráčů

              Jiri1     před 16 lety 10.07.2008 18:47 |  
              0 0

              Pockej , pockej nikoho nezatracuju, Hosek potrebuje zrat jak vino, neni to fotbalista typu Svece, ktery v 17 letech kopal ligu a dobre, on by potreboval rok v becku a pozdeji za rok az vyspeje i jeho fotbalove mysleni viz Celakovice se muzeme bavit o jeho postupnem zaclenovani do acka, takle mu nikdo moc nepomuze, v lize mozna tak slabsi soupere , ale na mezinarodni scene , no nevim , nevim.

              • Re: Do Itálie třiadvacet hráčů

                zz     před 16 lety 10.07.2008 18:57 |  
                0 0

                Ale vždyť se s ním počítá do B týmu, trénovat bude s A týmem, což mu pomůže a hrát bude za juniorku. Nikdo nepočítá s tím, že by teď hrál za A tým. Potřebuje se otrkat, nabrat zkušenosti, vyhrát se, získat sebevědomí. Proto je zbytečné ho po jedno nepovedeném zápase proti Bolce zatracovat. On nevyhořel jen Hošek, ale i Brabec, Hubáček, Krajčík, Cisse. Proto by bylo nefér hodit prohru s Bolkou na Hoška. Zamyslet by se měli nad svým výkonem především zkušení hráči.

          • Re: Do Itálie třiadvacet hráčů

            Huzgi (přítel SN)     před 16 lety 10.07.2008 18:17 |  
            0 0

            Neznal jsem Jiří podrobnosti ani žádné předchozí nájemní smlouvy se Strahovem a i tato mne nechává zcela klidným. Jsem si více než jist, že působení fotbalového klubu v Edenu bude v pohodě a všechny rozbory o právní stránce smluv a dohod zde jsou jen plácením letní slámy, když není k diskuzi žádný soutěžní mač.

            Já bych hlavně chtěl aspoň troškou přispět k tomu, aby průměrný Slávista byl stále více sebevědomý, méně brblající a hnidopišský. Zkrátka, aby zmizelo to, co naši odpůrci (více či méně oprávněně) nazývají slovy ubrečení, ufňukaní apod. Přehnanou kritiku ke svému týmu sleduji u našich příznivců od počátku svého uctívání slávistických barev, stará dřevěná tribuna v Edenu byla více než pověstná. Tak trochu si říkám, že je to daň za původně elitářské a intelektuální prostředí, ze kterého náš klub vzešel a že intelektuál je z určitého úhlu pohledu i ten, kdo neustále analyzuje, hledá chyby, nic mu nejde pod nos, na všem mu něco vadí... Ale všeho moc škodí... :-)

            • Re: Do Itálie třiadvacet hráčů

              Jiri1     před 16 lety 10.07.2008 18:36 |  
              0 0

              Huzgi, ti co mne znaji a nekteri se tady na to obcas podivaji, vi ze svemu klubu fandim od detstvi, fandi mu dnes lidi , ktere jsem kdysi trenoval, fandi mu i lide , kteri mne nekolikrat podrzeli. V dobe kdy jsem na tyto stranky prisel se nekteri lide bali pojmenovat pravdu, astronomicke dluhy hracum, celkova nesolventnost, vyhrozovani konkursem a pod, vice by Vam treba rekl oblibeny manazer Vandas a i kdyz se diky soucasnemu vedeni lecos zlepsilo pretrvava embargo na nektere veci, ktere vubec nedokazu pochopit, treba onen najemni vstah, stav stadionu o kterem tady psal Martin, ci Elvis a proto si myslim, kdyby se proste napsalo, bude to tak a tak, nebude co resit a pokud ja nektere stvu, tak mne treba opravdu stve Vazeny pan, ktery pise, dluhy nemame a potom Vam rekne trener KJ , proste nejsou penize, nemuzeme si dovolit zadne nakupy, tak bych se zeptal, kde je treba tech 165 milionu za ligu mistru ci treba 50 milionu z prestupu za posledni sezonu a tak bych mohl pokracovat i proto je nutne aby sem nekdo psal i o techto vecech , ktere Vy ostatni nechcete ci nemuzete videt. Jiri

              • Re: Do Itálie třiadvacet hráčů

                zz     před 16 lety 10.07.2008 19:09 |  
                0 0

                Jiří, pokud jde o peníze, tak část peněz z LM připadla hráčům-asi 30%, zbytek se použil na dluhy. Peníze z přestupu Vlčka se použily na nákup zimních posil, což se ukázalo jako špatná investice. Peníze z přestupu Kalivody, Dočkala, Gaucha, Šourka se použily na uplatnění opcí na Balaida a Ivanu. Peníze z prodeje Švece šly do běžného provozu. Není jednoduché naplnit 180 miliónový rozpočet. Hlavní sponzor dává něco přes 20 mega, v Čechách sehnat tak velké peníze do rozpočtu je velký problém. Proto peníze z LM a přestupů hráčů neskončily někde v černé díře. Jistě jsi zaznamenal, že juniorka a A dorost se stěhují na Strahov, kde budou mít lepší tréninkové podmínky. Opravdu zajistit běžný provoz klubu jako Slávia není legrace. Český sponzorský a marketinkový trh je malý, nemůžeme v tomto konkurovat třeba Německu nebo Rusku a Ukrajině, kde kluby podporují bohatí podnikatelé.

              • Re: Do Itálie třiadvacet hráčů

                edenian     před 16 lety 10.07.2008 19:23 |  
                0 0

                Já myslim že nějakejch 150 milionů se rozpustí celkem rychle.
                Zvláště když nakupuješ o půl roku dřív než je dostaneš.
                V tu chvíli to znamená jenom to, že si můžeš rychle půjčit,
                protože věřitel má jistotu že budeš solventní.
                A to se také myslím stalo.
                A prachy z LM se rozdělují až po finále/ nebo tak nějak zhruba.

                • Re: Do Itálie třiadvacet hráčů

                  Sokrates55 (přítel SN)     před 16 lety 10.07.2008 20:30 |  
                  0 0

                  Přeji Vám pěkný večer a pohodu.
                  Především hned zareaguji na p.Jiřího. Prosím Vás, vůbec se mnou nezabývejte a nijak mě neoslovujte (viz např. Vážený pán apod.) Svůj jediný omyl jsem narozdíl od Vás přiznal a také se omluvil. Vaše demagogie o odhadech mé osoby je výpovědí o Vašem charakteru. Já Vaše názory vůbec nekomentuji a nebudu ani teď. Pište co chcete a jak chcete. Je to Vaše právo. Víc nic. Jen se mě prosím nijak nevšímejte a to ani narážkou
                  Vám ostatním se omlouvám. Možná, že jsem podlehl mylné iluzi, že Vás třeba pobavím svými postřehy z prázdnin, když je ten čas okurek a přiznávám, že na to nemusí být vždycky nálada. Každý dobře myšlený skutek bývá po zásluze potrestán. Jediné z čeho opravdu nemám radost, že nemohl odjet P.Janda. Věřil jsem, že se uzdraví. S tím Vozábalem to byla pane (zz) trefa. Žižkov už má Gedeona, teď Vozábala, docela slušné. Jsem zvědav na ME 19, dávají to na Eurosportu a v pondělí začínáme s Anglií v 17.30. Tak asi tak nějak a zatím nashle. Sokrates55

                  • Žádný omluvy

                    edenian     před 16 lety 11.07.2008 00:15 |  
                    0 0

                    neni za co se omluvat. Si tady pěkně komunikujeme,že.
                    A četba tady neni povinná.
                    No já jen že toho Jandy je mi že všeho nejvíc líto taky.
                    Já se na něj tak těšil, protože než se zranil tak měl fazonu jako hrom. No bohužel. Musíme doufat jak se říká...

            • Re: Do Itálie třiadvacet hráčů

              bongor     před 16 lety 10.07.2008 20:55 |  
              0 0

              Je to pravda,že jsme vždycky byli kritičtí k našemu klubu víc než bylo zdrávo.Já jsem proto nikdy nechodil na dřevěnku,protože mě tam ty dědci strašně sr*li.Pořád memrali,po třech špatných přihrávkách už začínali pískat.Ovšem třeba taková Sparta,ta určitě nevzešla z intelektuálního prostředí,ba právě naopak a zcela prokazatelně má
              příznivce ještě daleko rozmazlenější než my.Důvod je zde nabíledni,
              rozmazlovala ji strana,vláda,odbory,když všechno nevyhrála ,tak se to řešilo na ÚV.No a teď zase za ní stojí jiní elementové.takže suma sumárum to naše rozmazlenectví není nic tak vyjímečného.
              fakt je,že letošní léto nám nepřineslo posílení kádru,možná že jsme spíš oslabili,ale jména ještě sama o sobě hru nedělají,to jsme si ověřili po zimních supernákupech-na které mnozí zase klasicky nadávali.

              • Re: Do Itálie třiadvacet hráčů

                quelhar (admin)     před 16 lety 10.07.2008 21:31 |  
                0 0

                Ze jsme oslabili, to si nemyslim. Klicovi hraci zatim zustali, jednoznacne jsme posilili na levem beku, kde prichodem Siklice a navratem Jablonskeho mame najednou vyber z nekolika alternativ. Obrana zustala stejna, zaloha je posilena uzdravenim Jandy ktery nahradi odchoziho Kalivodu. Odchodu Abrahama asi nelituje vubec nikdo a ten bude nahrazen Cissem - nevidel jsem ho hrat, ale podle ohlasu to bude zhruba rovnocenna nahrada smerem do defenzivy. Abraham mel hrat i smerem dopredu, ale pokud misto nej bude hrat treba Belaid, bude to vice nez adekvatni nahrada. Utok je jedine misto, kde jsme oslabili (aspon pocetne Blazek, Strihavka - Necid) a kam by mela prijit posila.

                • Re: Do Itálie třiadvacet hráčů

                  tantalos     před 16 lety 10.07.2008 23:20 |  
                  0 0

                  Bohužel to posílení uzdravením se moc nepočítá - teď pro změnu chybí Ferry Dřížďal, a to je docela rána, to byla součást týmu, který porazil Ajax, jeden z mála našich opravdu rychlých hráčů.
                  Vzhledem k tomu, že Slavia hraje stále častěji na jednoho útočníka. tak by Necid a Toleski na hrotu mohli stačit. Na podhrotu vidím spíš Jandu, je myslím mnohem lepší útočník než krajní záložník, hlavně má vpředu víc prostoru. Slabinu proto vidím na pravé straně zálohy, doufám, že tam přijde opravdová posila, špičkový hráč, někdo výrazně kvalitnější než Kalič, i když ten vůbec nebyl špatnej.
                  Jinak Cisse má všechny základní předpoklady, aby uhrál totéž co Rajnoch. Je vysoký, velmi dynamický, má dobrou techniku, start na balon, rychlost i tvrdost. Evidentně však potřebuje ještě dost vedení, hodně trpělivé péče, aby se mu někdo věnoval, aby ho přesvědčoval, že musí na sobě pracovat, prostě adoptivního napůl otce, napůl trenéra. Kdyby se takový výborný psycholog (ne studiem, ale duší) našel a dokázal ho lidsky vést, mohl by z něho být za rok stejně dobrý hráč jako Rajnoch. Navíc má výhodu, že ve Francii se tak tvrdě netrénovala fyzička a měl by být zdravotně podstatně lepší než většina českých mládežnických reprezentantů jeho věku.
                  Slyšel jsem, že leckde na západě dávají takové akvizice do osvědčených "pěstounských rodin", kde o mladého kluka pečují a také upozorňují klub na negativní projevy v jejich chování, takže je-li někdo na hostování s opcí, lépe se rozhoduje, zda si ho nechat nebo ne.
                  Nejlepší obchod je ten, když vezmeš hráče zadarmo a věnuješ se mu dost, abys z něj udělal drahou hvězdu.
                  Jinak Šiklič by mohl být dobrý, pokud mu vydrží motivace. On Aračič ze začátku taky nebyl tak špatný jako nakonec, kdy ho přestala Slavia bavit.
                  Jablonský je po technické stránce jeden z nejlepších hráčů Slavie, nevím ale, zda na beku bude dost tvrdý a především zkušený a sehraný. I on je ale posila, díky pane Šilhavý.
                  Vcelku bych situaci neviděl tak tragicky, přestože zákonitě by po loňském posvícení měla přijít... Ale té se nebojím tolik, jako rychle se zlepšující konkurence v Liberci, Brně a Ostravě.

  2. Re: Do Itálie třiadvacet hráčů

    quelhar (admin)     před 16 lety 10.07.2008 20:19 |  
    0 0

    Prijde mi nestastne, ze na herni soustredeni jedou jen tri utocnici (a to jeste Senkerik s Ivanou jsou univerzalove, kteri casto hrali i v zaloze). Proto verim, ze vedeni brzy zajisti jeste jednoho utocnika, ktery za tymem odcestuje.

    • Re: Do Itálie třiadvacet hráčů

      zz     před 16 lety 10.07.2008 20:32 |  
      0 0

      Jenomže, když by jel Adilevič nebo Hadzibulovič, tak jsme na tom stejně. My potřebujeme kvalitního útočníka. Patrně si vyzkoušíme hru s jedním útočníkem, což může být při variantě s Jandou a Šventem na krajích zálohy a Balaidem s Tavaresem ve středu zálohy a Ivanou jako jediným útočníkem dobré řešení.

      • Re: Do Itálie třiadvacet hráčů

        quelhar (admin)     před 16 lety 10.07.2008 20:48 |  
        0 0

        Ani jednoho jsem nevidel, takze nemuzu hodnotit. Nicmene i pri uzdraveni Jandy (snad to bude brzy) a navratu Necida (kdo vi, jestli obratem neodejde do zahranici) by to podle me chtelo jednoho kvalitniho utocnika.

        • Re: Do Itálie třiadvacet hráčů

          bongor     před 16 lety 10.07.2008 21:08 |  
          0 0

          Jak tu někdo napsal,je velmi těžké naplnit náš rozpočet.K tomu budeme muset přispět hlavně my ,slávisti.Když bude 15krát plno je
          to dohromady 300 tisíc vstupenek.Kolik bude stát letos liga nevím,ale určitě by to chtělo tak 45-50 mega za vstupné.
          Jak jsem už několikrát napsal,dokud se podstatně nezlepší ekonomická situace v ČR a dát třeba 5 stovek za lupen nebude pro nás problém,nemůžeme čekat,že se k nám pohrnou špičkoví hráči.
          Do té doby se spíš hromadně pohrnou ven.Je to sysifovská práce
          dát u nás dohromady opravdu kvalitní mančaft.
          A tak musíme přát našim vnukům,aby jednou chodili na Slavii,kerá by se stala opět tím čím byla mezi válkami,totiž absolutní evropskou špičkou.

          • Re: Do Itálie třiadvacet hráčů

            tantalos     před 16 lety 10.07.2008 21:59 |  
            0 0

            Nic ve zlém, ale obávám se, že většina skalních fandů už vstupné na celý rok zaplatila a že tyto prostředky už byly použity. Teď musejí přijít peníze od sponzorů za reklamu.
            Jenže aby se Slavia mohla vrátit tam, kde bývala, je potřeba především zlepšit celou tvář českého fotbalu, aby do něj sponzoři investovali a aby se nestávaly takové ostudy a důkazy úpadku, jako že nadějného českého útočníka (Mageru) koupí Rumuni,. protože v Čechách na něj není dost peněz

            • Re: Do Itálie třiadvacet hráčů

              zz     před 16 lety 10.07.2008 22:18 |  
              0 0

              Zdravím Tantalosi.
              náš reklamní a sponzorský trh je narozdíl od Německa malý. Musí se zlepšit transparentnost českého fotbalu, aby měli investoři a sponzoři zájem investovat na něm své peníze. Musí se zlepšit kvalita služeb, které nabízí jednotlivé kluby, včetně bezpečnosti na stadiónech. Pak bude i vyšší návštěvnost, se kterou souvisí i větší zájem sponzorů. Vyšší rozpočty klubů sebou přinesou i kvalitnější kádry, což se odrazí na kvalitě hry. Až budou mít televize zájem o fotbal jako zajímavý produkt, tak můžeme mluvit o pokroku. Zatím si může Ota Černý diktovat podmínky, nemá konkurenci. Je třeba z fotbalu udělat zajímavé zboží, o které je na trhu zájem. Dokud tomu tak nebude, můžeme zapomenout na drahé posily.

              Pokud jsi zmínil Rumunsko, to není nejlepší příklad. Tam je ještě větší korupce než u nás, stadióny jsou na daleko horší úrovni, o bezpečnosti nemá smysl mluvit. Ale najdou se bohatí magnáti, kteří utrácejí své milióny ve fotbalu. Proto si mohou dovolit podobně jako kluby na Ukrajině nákupy na české poměry drahých hráčů jako Holek, Magera.

              • Re: Do Itálie třiadvacet hráčů

                Huzgi (přítel SN)     před 16 lety 10.07.2008 23:19 |  
                0 0

                U nás ty magnáti svého času taky byli... :-)

  3. Re: Do Itálie třiadvacet hráčů

    honzah (přítel SN)     před 16 lety 10.07.2008 22:54 |  
    0 0

    Tak tři útočníci, z nichž je jen jeden čistokrevný jsou prostě málo. Opravdu by to chtělo akutně aspoň 2-3 posily do celého kádru, obávám se, že prachy z LM zmizely příliš rychle, patrně na pokrytí starých dluhů :-((

    • Re: Do Itálie třiadvacet hráčů

      honzah (přítel SN)     před 16 lety 10.07.2008 22:59 |  
      0 0

      Pardon, pardon, zapomněl jsem na Necida. Tak to by v útoku (na rozdíl od záhadné zálohy) mělo jít, pokud neuteče v srpnu na Západ...

    • Re: Do Itálie třiadvacet hráčů

      Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 11.07.2008 06:49 |  
      0 0

      No, mohli vzít aspoň Klavíka z Vukovičem. Ale já věřim, že za nima ještě někdo přijede. . nějaká posila a snad i Janda.

      • Re: Do Itálie třiadvacet hráčů

        honzah (přítel SN)     před 16 lety 11.07.2008 09:39 |  
        0 0

        Po pravdě řečeno, na pravý kraj zálohy máme potenciálně Krajčíka, Gebreho, Ivanu a Jardu Černého, ale ani jeden není pro to místo typický. Nebo jsem na někoho zapomněl?

        • Re: Do Itálie třiadvacet hráčů

          quelhar (admin)     před 16 lety 11.07.2008 09:41 |  
          0 0

          Jandu a Senkerika, nedavno tam v Celakovicich hral i Volesak.

          • Re: Do Itálie třiadvacet hráčů

            honzah (přítel SN)     před 16 lety 12.07.2008 00:35 |  
            0 0

            Dobře, tak toho Volešáka si tam jakž takž představit dokážu :-))

  4. Re: Do Itálie třiadvacet hráčů

    honzah (přítel SN)     před 16 lety 10.07.2008 22:56 |  
    0 0

    Kdo je Slávistou jara???!!!

    • Re: Do Itálie třiadvacet hráčů

      Fallen (přítel SN)     před 16 lety 11.07.2008 01:25 |  
      0 0

      Richi se vrací z dovči až dneska, takže to asi nepočítal

      • Re: Do Itálie třiadvacet hráčů

        Richi (admin)     před 16 lety 11.07.2008 12:18 |  
        0 0

        Co nevidet to zverejnim. Jsem pred odjezdem zapomnel to dodelat, chtel jsem to pak udelat na dovce, ale na notasu kamosky nebyl funkcni jeden program, takze jsem byl v haji.

  5. A co Rajnoch ?

    DrFe1     před 16 lety 11.07.2008 00:21 |  
    0 0

    Proč neodjel s týmem na soustředění ?

  6. Re: Do Itálie třiadvacet hráčů

    martyni (přítel SN)     před 16 lety 11.07.2008 10:51 |  
    0 0

    Zdravim vsechny, k jirimu - ja beru, ze si myslis, ze kadr neni dost silnej a dalsi kritiku, nechapu ale moc tvoje vypady na sokrata, ktere se tu obcas vraceji ve tvych prispevcich, ovsem vubec z nich neni patrno, v cem tedy se sokratem polemizujes, zkratka podle meho nemaji zadny obsah, jen se o nej otiras, tedy zni to dost samoucelne a nefer. JInak k tymu, ja by ch spis bych byl mirnym optimistou, jasne, zatim se nepodarilo nejake poradne jmeno, ale budeme mit (doufam zdrave) jandu, sventa, zustava ivana, belaid, snad zustane necid, kterej tu nehral na jare. to nejsou spatne zmeny oproti jarni sestave. pokud mluvime o tom, ze je malo posil - zde spis souhlasim se zz, nejde o to nakupovat za kazdou cenu, jaro - alespon pro me - bylo dost odstrasujicim prikladem, nema smysl hromadit ve slavii prumerne hrace a pak tocit se sestavou kazdej tejden, jak potom mohou mit hraci nejaky sebevedomi, odpovednost za tym. spis si myslim, ze jde o to dat urcitym hracum duveru, pak mohou rozvijet svoje schopnosti. Ano, skutecne posily - Rajnoch, Moravek, Rajtoral, Pitak, je fajn, ze vedeni o ne stoji, ale je to otazka penez a ja nemuzu vedeni vycitat, ze se zatim zadnej poradnej nakup neuskutecnil, dovedu si predstavit, kolik za tyhle hrace jejich tymy chteji. Jedinou vyjimkou je Pitak, nepochopil jse, pro KJ vyhlasil, ze dava prednost Kusnirovi, kterej beztak neprisel. Sparta letos opet privedla hromadu hracu, vetsina z nich ale stejne nemuze dostat poradnou sanci a jejic angazma nebude prinosny ani pro klub ani pro hrace. A zaverem - pekny priklad je Primorac - ja o nem nevim zhola nic (tedy krom statistiky z lonsky sezony) a zatim se nenasel nikdo, kdo by rekl, ze toho hrace zna. Proto jiri, kdyz rikas, ze by byl posilou, napis nam neco vice o tomto hraci. Osobne bych byl radeji, kdyby dostal vic sanci necid - opet je to o tom, vsadit na hrace, dat mu duveru, chut hrat za tym, neco dokazat, v Necidovi je potencial, dkyz ho zase posleme do pekel nebo se budou stridat s Primoracem a sbirat ucast na hristi po minutach, nebudopu slavii oba k nicemu a pro ne to bude taky trapeni

    • Re: Do Itálie třiadvacet hráčů

      martyni (přítel SN)     před 16 lety 11.07.2008 11:11 |  
      0 0

      Jeste bych dodal, ze mi prijde zvlastni absence jandy, rikalo se ze je to na deset dnu, asi to bude horsi, kdyz se asni nevyplati, aby odjel s tymem..

      • Re: Do Itálie třiadvacet hráčů

        quelhar (admin)     před 16 lety 11.07.2008 11:14 |  
        0 0

        Taky me to zarazi. Snad bude zdravy aspon do zacatku ligy.
        No a na efotbalu je vyjadreni Jarolima k utoku - Nejvíce nás bota tlačí v útoku, tam alespoň jednoho hráče ještě potřebujeme

        Takze verme, ze brzy jeden utocnik prijde.

        • Re: Do Itálie třiadvacet hráčů

          Vhoo (přítel SN)     před 16 lety 11.07.2008 11:59 |  
          0 0

          o tom chorvatskym utocnikovi vim ja osobne to , ze je to hvezda sveho tymu a jejich nejlepsi hrac , a jelikoz ten tym hraje vcelku dobre v chorvatske lize a chorvatska liga je kvalitni bude asi i on kvalitni , zvlast kdyz o nej meli zajem kluby jako bremy , liverpool real apod. proste neco umet ten kluk bude , o tom žádná

        • Re: Do Itálie třiadvacet hráčů

          martyni (přítel SN)     před 16 lety 11.07.2008 12:33 |  
          0 0

          ja bych v tom videl spis neduveru ke stavajicim utocnikum.. nebo skutecnost, ze KJ spis pocita se senkym nebo ivanou na pravy kraj zalohy.. no ja nevim, spis bych preferoval toho zaloznika..

          • Re: Do Itálie třiadvacet hráčů

            quelhar (admin)     před 16 lety 11.07.2008 13:00 |  
            0 0

            Ja mam pocit, ze mame zalozniku az dost - vzdyt jen nahore v clanku je jich napsanych 9, zato v utoku jsou napsani tri hraci a z toho dva z nich hrali casto prave zaloznika.

          • Re: Do Itálie třiadvacet hráčů

            DrFe1     před 16 lety 11.07.2008 14:01 |  
            0 0

            Tak se podívej jakou měli naši útočníci produktivitu v minulý sezoně. Zejména Šenkeřík s Ivanou .......

            • Re: Do Itálie třiadvacet hráčů

              martyni (přítel SN)     před 16 lety 11.07.2008 14:16 |  
              0 0

              no jo, ale kolik toho odehrali.. a jakou produktivitu mel treba primorac...

              • Re: Do Itálie třiadvacet hráčů

                Jiri1     před 16 lety 11.07.2008 14:31 |  
                0 0

                Zdravim, predevsim se Sokratem nepolemizuju od zhruba konce kvetna , protoze proste ekvibrilistiku neovladam, abych ti rekl Martyni, nejak ti prestavam rozumet, tvee nazory byly vzdy konzistentni , dnes mam pocit, ze jsou nevyvazene a mirne receno neobjektivni, nikde jsem nepsal o nutnosti posilovat za kazdou cenu, dokonce jsem vysel jen a jen z vyjadreni KJ, ktery chtel 4 hrace a z toho dva hotove fotbalisty, proste jsem napsal a zatim stojim, ze se leosni leto prestupove nepovedlo a tizi nas problemy hlavne u rychlych defenzivnich hracu, kteri by treba udrzeli tempo hry s rychliky z Brna a pak jeden spise kridelni utocnik a to i proto , ze treba Necid bude minimalne do konce cervence fuc. Sslohova cviceni na tema Slavia zvladnu tez. Proste si myslim, ze by prae manazeru mela byt lepsi a pokud tady nekdo pise , ze neni problem rozpustit 250 milionu rad vermi, hlavne po ere p. Lesky , ale pak nelze pokrikovat na prizpivatele, ktery napise o dluzich , ze mame skvelou ucetni bilanci a jsme na tom dobre. Jinak jen pro upresneni, rozpocet Slavie cini zhruba okolo 90 milionu.

                • Re: Do Itálie třiadvacet hráčů

                  martyni (přítel SN)     před 16 lety 11.07.2008 14:48 |  
                  0 0

                  Popravde receno, pisu ciste subjektivni nazory, co jinyho muzu psat, ze... :-)) KJ by treba chtel 10 hotovych hracu, ale otazkou je, kde je mozne sehnat hrace, kteri by byli skutecnymi posilami - krome tech cenove nedostupnych, o kterych se tady pise stale, jsem nezaznamenal zadne rozumne jmeno.. posily typu Kusnir nebo Hadzibulic ci jiny neznamy balkanec, kteri maji vesmes podobnou statisku jak kdejaky prumerny utocnik u nas asi prilis nepomohou do boje o LM a o titul. Pises-li o nedostatku v obrane, ano, jasne ze rychlost chybi, Ferry je zranen.. ale kde brat obrance? Kde je lepsi bek nez Latka, Brabec a Suchy? Vidim jen Rajnocha a ten je zatim finance nedostupny - chci rict, souhlasim s postupem - bud vyjednat rajnocha nebo se spolehnout na hrace, ktery mame. Nema smysl ke stavajicim hracum kupovat hrace stejne ci nizsi kvality...

                  • Re: Do Itálie třiadvacet hráčů

                    martyni (přítel SN)     před 16 lety 11.07.2008 14:50 |  
                    0 0

                    tedy - nevyjdou-li skutecne kvalitni posily - vidim jako reseni stabilizaci kadru a vytvoreni tymu, kterej by slapal, spis nez v experimentech s neznamymi ci prumernymi prichozimi a s chaotickou vymenou pulky zakladni sestavy po kazdem zapase

                    • Re: Do Itálie třiadvacet hráčů

                      macceba     před 16 lety 11.07.2008 15:15 |  
                      0 0

                      Tak ..................konečně normální a reálný pohled na skutečnost takovou jaká je. I já vidím pouze dvě reálné posily pro Slavii a těmi jsou všeobecně známí Morávek/Rajnoch, nikoho jinýho podle mě nemá cenu z Čech kupovat.

                      A podle mě, jediný ekonomicky utáhnutelný řešení do budoucna bude kupovat jednoho/dva super hráče z Čech a pak zkoušet klidně i 10 afričanů/či jinech národů a mladíky z "B" s tím, že se někdo uchytí, ale to už je zase jiná otázka...skauting a tak :-)

                      Martin

                      • Re: Do Itálie třiadvacet hráčů

                        Jiri1     před 16 lety 11.07.2008 15:25 |  
                        0 0

                        Martine , prosim te vis neco noveho o Edenu, nemam moc cerstve info, jak to vypada s travou na hlavnim a co dodelavky, stale stoji. Rad te zase vidim na nettu.

                        • Re: Do Itálie třiadvacet hráčů

                          macceba     před 16 lety 11.07.2008 15:59 |  
                          0 0

                          Jiri........... asi budu jinej Martin......... o edenu vím pr :-)


                          Martin "Jinej"

                    • Re: Do Itálie třiadvacet hráčů

                      Jiri1     před 16 lety 11.07.2008 15:22 |  
                      0 0

                      Tak i Vam Martyni Dobrej den, cim zacit, opet bych zacal snad tim co melo vedeni udelat hned na zacatku, proste pokud rekl Dolezal A , posily z Ceska jsou drahe, mel rict i to Vase B, chceme hlavne stabilizovat kadr a ne zivit lidi na ruznych akcich nadejemi prave na ta jmena tech nedostupnych, to proste neni muj vymysl , informace novinarum daval prave Ondrej a Dolezal a ty jmena skutecne padala. To, ze na ne nemame tady rekl treba kolega ZZ jasne a mel uplnou pravdu, sam jsem mu tenkrat neveril , kdyz psal o tom , ze prijdou cizinci, i lide ze zakulisi potvrdili treba zajem o Kusnira, Pitaka ci Lencevice. To je tedy k tomu, myslenky na stabilizaci kadru v situaci . kdy odeslo tolik hracu a prisli jsme i o ty co tady chteli kopat ci co jsme dost nesikovne prodali jsou zcela mimo realitu, situace je stejna jako loni, do posledni chvile nebude jasno , kdo vlastne nastoupi a to se nam zazracne vyhybaji zatim tezsi zraneni,no a bohuzel ty experimenty tady pokracuji v neztencene mire viz 4 cizinci na zkousku , kterou mohli odbyt klidne z beckem a dalsi problem o kterem zatim nikdo moc nepise, objevili se inormace, ze to s financemi neni prilis ruzove , tomu tedy uz rozumim prmalo, kdyz si sectu jen prijmy z posledni doby/2 mesice/, proste mam pocit, ze Slavia zacina byt neci nyznys a ten clovek , nebo ti lide chteji hlavne vydelavat a to je v ceskych pomerech temer nemozne.

                      • Re: Do Itálie třiadvacet hráčů

                        bongor     před 16 lety 11.07.2008 15:32 |  
                        0 0

                        Á konečně,už Tě poznávám.Jsi to Ty ,já už jsem si myslel,že Tě někdo
                        zastupuje.Strašíš dobře,asi Tě vezmu na Mikuláše,stejně máme dohodnutý to pivo,až bude stát nový Eden.A on už funguje.Ale teď vážně.Co se týče financí,to už jsem tady psal myslím včera,to jedna sezona nemůže úplně srovnat,když nás bolševik zdárně dusil pár desetiletí.Ale my to zvládnem!

                        • Re: Do Itálie třiadvacet hráčů

                          Jiri1     před 16 lety 11.07.2008 15:41 |  
                          0 0

                          BuBUBU, si spokojenej , uz jsem te postrasil dost, proc se nedrzis toho tema, kam se podely prachy s ligy mistru, prestupu, vyberu vstupneho za 2 zapasy v Edenu, letnich prodeju Dockala, Sourka, Gaucha, Kalivody a dalsich, podilu ze Stesu, podilu z prav za ligu mistru, , penez od sponzoru uz do nove sezony, proste jake straseni, jen se snazim se nejak dopocitat, kdyz teda konecne nekdo uznal, ze teda prachy nejsou/ to to dalo prace/ a snazim se se nejen dopocitat , ale i uvazovat prave v realite nasich bosu, nebo si myslis , ze to dalaj jako charitu.

                          • Re: Do Itálie třiadvacet hráčů

                            pumapeta     před 16 lety 11.07.2008 15:53 |  
                            0 0

                            Jirko zamyslel ses vůbec někdy co ty z toho fandění máš?A co máš z toho účastnit se dïskuzí? Vždyť ty musíš být hrozně neštastnej člověk - apokalypsa za dveřmi, ty nás chceš varovat ale nikdo tě už nebere vážně... Znáš tu bajku o pasáčku a vlkovi?

                            • Re: Do Itálie třiadvacet hráčů

                              Jiri1     před 16 lety 11.07.2008 16:04 |  
                              0 0

                              JA sem tak nestastnejjjjjjj, hlavne ze ty mne beres vazne , alespon nekdo a co z toho mam je to dobra prilezitost pro mne jako pro cloveka , ktery hodne jezdi na zapasy Slavie i ven konfrontovat sve nazory . Jinak te ujistju , ze s tim branim vazne nevazne nemam problem , proste jsme na srtrelnici, strel si ty sveho Jiriho, jinak jsem te cetl na hlavnim webu teda alespon myslim a dost mi prekvapila kritika , kterou teda moc nesetris na adresu vedeni

                              • Re: Do Itálie třiadvacet hráčů

                                pumapeta     před 16 lety 11.07.2008 16:50 |  
                                0 0

                                to si mě bohužel s někým pleteš... na hlavním webu nediskutuju už nejmíň 2 roky

                          • Re: Do Itálie třiadvacet hráčů

                            marcocruz (přítel SN)     před 16 lety 11.07.2008 16:02 |  
                            0 0

                            "ty tady padáš na držku a voni si dělaj na hlavách nějaký komedie"

                          • Re: Do Itálie třiadvacet hráčů

                            bongor     před 16 lety 11.07.2008 17:09 |  
                            0 0

                            Charitu může dělat Abramovič,když má desítky miliard na účtě a Chelsea je jenom jeho hobby.Koupí si novou hračku,Ševčenka,ten tam moc nepasuje,hrajou jiným stylem ,tak ho hodí do kouta a jde si koupit novou hračku.Na co si v hračkárně ukáže,to hned má a ještě zabalený ve svátečním papíře.Ale u nás nikdo nemůže čekat,že to někdo bude dělat tak,aby až půjde so penze,šel o žebrácký holi.Každý chce vydělat.Jde jen o to ,aby to bylo k dobru oběma stranám a to se vzájemně přece nevylučuje.Nebudu počítat,kde jsou
                            miliony,které máš na mysli.Ale jen tak úplně zběžně vidím,že takových
                            200-300 milionů je pro klub úrovně Slavie málo.Musíme ještě hodně zapracovat,stadion musí být ´každý zápas plný,marketing musí přilákat bohaté sponzory,musíme vychovat pár prvotřídních plejerů
                            a až s nima vyhrajeme několikrát aspoň skupinu v LM,tak je teprve dobře prodat.Až budeme mít v kase pár volných miliard tak zase bude Slavie tam,kam patří-na špičce evropského fotbalu.

                      • Re: Do Itálie třiadvacet hráčů

                        martyni (přítel SN)     před 16 lety 11.07.2008 15:50 |  
                        0 0

                        Hele to ale ja nevim, jestli stabilzace je cilem vedeni.. ja pisu ze v tom vidim ja osobne hodnotu a neprijde mi takova tragedie, ze moc lidi neprislo.. ja se nezivim nadejemi na nejaky posily.. jsem v podstate konzervativni clovek:-)) Priklad: v lete prisel Volesak - hral rekneme prumerne, na jeho misto prisel Jarolim - hral spatne. Pro klub by podle myho laickyho nazoru bylo lepsi, kdyby Volesak dostal duveru a ukazal, jestli v nem neco je nebo ne.. prvni pulrok ve velkym klubu je tezkej, malokdo se chyti hned na zacatku.. samozrejme sirokej kadr je treba, ale ma to svy hranice.. pak zjistime, ze mame samy nepotrebny hrace.. treba Pudil byl pulroku oporou a pak z nej KJ udelal zbytecnyho hrace..

                        • Re: Do Itálie třiadvacet hráčů

                          martyni (přítel SN)     před 16 lety 11.07.2008 15:51 |  
                          0 0

                          drobna oprava - na jeho misto prisel sice jarolim ale pak na nem hral Abraham:-)))

                          • Re: Do Itálie třiadvacet hráčů

                            Jiri1     před 16 lety 11.07.2008 16:09 |  
                            0 0

                            No , pokud bych bral treba Belaida tvoji logikou, tak byl zbytecnym hracem hodne pre pul roku a dnes jsme ochotni za nej vysolit 15 melounu a jeste skemrat v Interu, kterej mel na vsechno manana. Ne vazne vsechno ma svy hranice, jiste prichod 20 novejch hracu za rok je moc ale deset je pryc a nahrada je dost slabota , sire kadru je tema na delsi rozbor, treba ja se ale domivam, ze kadr 27 hracu mel byt spise napodzim, kdy budeme hrat zase 3 souteze a vzpomen na ma slova, obcas nebude s kym.

                            • Re: Do Itálie třiadvacet hráčů

                              martyni (přítel SN)     před 16 lety 11.07.2008 16:19 |  
                              0 0

                              to se muze stat, uvidime.. ano kvuli pretlaku hracu (a tentokrat ale i kvuli jeho maleru v tunisu) byl Belaid zbytecny a pak byl nahle vyloven a ukazalo se, ze v tom klukovi neco bude, das-li mu prilezitost.. clovece ten kluk hodne pomoh k titulu tak jesteabychom se nerozmysleli a nevysolili ty penize za nej..:-))

                              • Re: Do Itálie třiadvacet hráčů

                                marcocruz (přítel SN)     před 16 lety 11.07.2008 16:22 |  
                                0 0

                                Jiri bude nespokojený i kdyby přišel Rajnoch za 17milionů

                                • Re: Do Itálie třiadvacet hráčů

                                  PetCC     před 16 lety 11.07.2008 16:39 |  
                                  0 0

                                  Jiri bude nespokojenej, i kdyby přišel Rajnoch se 170 milióny :-)

                              • Re: Do Itálie třiadvacet hráčů

                                Khadgar     před 16 lety 11.07.2008 16:38 |  
                                0 0

                                Belaida podle mě hodně ovlivnila ta nehoda - srovnal si to v hlavě a psychicky je na úplně jiný úrovni než předtím a dělá ho to lepším hráčem/člověkem. Snad se to na podzim potvrdí.

                                Co se týče posil, ano v lize opravdu není kde brát. Posily, které místní experti nebudou brát jako průměr jsou pro nás nedostižné (Rajnoch, Morávek) a zbytek na základ nemá. Osobně mě dostává ta hysterie kolem Kušníra, jako že to je chyba že nám ho vyfoukli rudí. Vsadím se že kdyby ho klub koupil, tak tady vypukne flame že je to další průměrný hráč za hodně peněz...

                                Pokud se kádr sehraje, tak budeme úspěšní. Že nemáme kvalitu na LM? A měli jsme jí snad loni? Porovnejte si tehdejší kádr ze zápasu s Ajaxem a dnešní.

                                A na závěr jeden příklad, neberto to prosím jako srovnání, ani to nejde :-) Když Arsenal před pár lety vyhrál Premier League bez jediný porážky a měl asi 3-letý období kdy vyhrával co se dalo, tak rozhodně neměl tak hvězdný kádr jako ostatní týmy a před sezonou tam přicházeli 1-2 hráči. A stejně vyhrávali - bylo to daný tím, že ty hráči spolu hráli delší dobu, znali se, věděli o sobě + samozřejmě přínos trenéra. Přeberte si to jak chcete...

                                • Re: Do Itálie třiadvacet hráčů

                                  martyni (přítel SN)     před 16 lety 11.07.2008 16:44 |  
                                  0 0

                                  Ja souhlasim, proste je treba sestavit tym, ktery za necim pujde, v liga muze byt hodne vyrovnana, jde o to presvedcit hrace, ktery tu jsou, ze ve slavii je jejich misto a ze v ni muzou neco dokazat. To podle me na jare chybelo, takze ted muze byt prilezitost to napravit

                                  • Re: Do Itálie třiadvacet hráčů

                                    pumapeta     před 16 lety 11.07.2008 16:53 |  
                                    0 0

                                    Ještě ke Kušnírovi - rudý za něho můžou s bonusama vysolit celkově až 20 mega ... neuvěřitelná částka za lehce nadprůměnýho hráče

                                    • Re: Do Itálie třiadvacet hráčů

                                      Jiri1     před 16 lety 11.07.2008 17:41 |  
                                      0 0

                                      Tak se to nejak pokusim ze sebe dostat, Rajnoch to b ybyla skutecne pecka, hrac meho srdce, bojovnik dric a myslim , ze by byl i oblibenec tribun diky sve impulzivni povaze, ze jsme loni meli slabsi kadr, no nemyslim, Svec, Vlcak, Kalivoda totiz ukazali svoji kvalitu v nasem dresu , Jarolim, Cerny, Abrc urcite zatim ne, Kusnir a prachy , uedu ti jiny priklad , odchody Spartanu do Plzne, co za tim skutecne je, ona totiz Penta majetkove pres nastrcene hrace ma zrejme i Plzen, takze ty kecy o Horvatovi a mensich penezich bych bral silne s rezervou a Kusnir, 20 mega, tomu teda urcite neverim, podle mych zdroju muze hrac prijit Sraltu zhruba na polovinu. Jinak s jeho hodnocenim nemam problem, sam bych ho nechtel spise Lencevice a veril jsem v Kozaka, jenze nas preplatilo Lazio. Jinak abych se ti priznal jem namlsany , ano priznavam, po zisku titulu jsem ocekaval jina jmena, protoze prisun penez odpovidal moznosti koupit si nejmene jednoho spickoveho ceskeho hrace, zel se nestalo.Nejsem sam , kdo veril KJ i asistenti to videli hodne podobne a treba Rehak neskryval sve rozladeni ani pred fandy, ale v jednom mate az neuveritelnou pravdu, vse je na zacatku, kdyz to vyslo loni , proc by jsme nemohli zopakovat rok snu a znovu vytezit z mala maximum, jde jen o to zda nam tentokrat budou fotbalovi bohove nakloneni.

                                      • Re: Do Itálie třiadvacet hráčů

                                        marcocruz (přítel SN)     před 16 lety 11.07.2008 18:48 |  
                                        0 0

                                        navíc liga ještě nezačala a přestupní termín končí až v září, v minulosti naše vedení s oblibou přivádělo nové hráče až ke konci,třeba se to stane i letos.

                                        • Re: Do Itálie třiadvacet hráčů

                                          Jiri1     před 16 lety 11.07.2008 18:57 |  
                                          0 0

                                          Ano , ale je to proste malo na tym, ktery ma Evropske ambice.

                                          • Re: Do Itálie třiadvacet hráčů

                                            marcocruz (přítel SN)     před 16 lety 11.07.2008 20:08 |  
                                            0 0

                                            Tak samozřejmě,myslim, že většina by přivítala v kádru nějaká nová jména,která by nás posílila a ne žádní dosoudilové,abrahamové atd.
                                            Jenže to není v našich rukách.