Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

O Slavii

Kdo bude generálním partnerem Slavie?

Před začátkem sezóny se spekuluje, kdo bude novým generálním partnerem Slavie pro nadcházející ročník. Loni to byla cestovní kancelář Canaria travel a v pohárových zápasech Fortuna, kdo to bude letos?

V úterním článku Hospodářských novin, který se mimo jiné věnuje tématu nového generálního partnera Slavie, se uvádí, že subjekt, který se jím stane, bude stát partnerství zhruba 20 milionů korun. Kdo se jím stane, to se oficiálně dozvíme až před začátkem sezóny. "Jméno hlavního partnera zveřejníme na předsezónní tiskové konferenci. Momentálně probíhají jednání," uvedl tiskový mluvčí Slavie Ondřej Zlámal.

Článek cituje tiskového mluvčího Fortuny Tomáše Grombíře, který se vyjádřil ke spolupráci se Slavií v příštím ročníku. "S nadcházející sezónou budeme u Sparty a Bohemians 1905 hlavním partnerem, partnerem jsme i u Ostravy. Co se týče Slavie, tam je zatím rozsah a druh partnerství v jednání." Asi by nebylo příliš překvapivé, kdyby se po partnerství s Canarií travel a předtím Travel Servicem a Smart Wings stal generálním partnerem Slavie další subjekt ze skupiny UNIMEX group, která je spjatá s členem slávistického představenstva Romanem Vikem.

Komentáře (144)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Kdo bude generálním partnerem Slavie?

    matysks (přítel SN)     před 16 lety 03.07.2008 14:26 |  
    0 0

    ja chci lidl :-))

    • Re: Kdo bude generálním partnerem Slavie?

      Fallen (přítel SN)     před 16 lety 03.07.2008 14:46 |  
      0 0

      Já chci něco, co nebude kurvit dres

      • Re: Kdo bude generálním partnerem Slavie?

        matysks (přítel SN)     před 16 lety 03.07.2008 14:56 |  
        0 0

        LIDL by ho nekurvil :-) a na zadech by se krasne vyjimalo ...JE LEVNY :-)

  2. Re: Kdo bude generálním partnerem Slavie?

    GeorgK (přítel SN)     před 16 lety 03.07.2008 14:50 |  
    0 0

    Jsem tuhle koukal jak Jet přebarvují na sympatickou červenobílou. Takže co takhle LUKOIL třeba da víc jak 20M :)

  3. Re: Kdo bude generálním partnerem Slavie?

    bojler     před 16 lety 03.07.2008 15:32 |  
    0 0

    znamena hlavni sponzor u sparty, ze nebudou na dresu?

  4. Re: Kdo bude generálním partnerem Slavie?

    vebecak     před 16 lety 03.07.2008 17:43 |  
    0 0

    me by se libila Nokia, ale to je z rise snu...navic by se tam celkem i hodila do te cervenobile

  5. Re: Kdo bude generálním partnerem Slavie?

    Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 03.07.2008 17:44 |  
    0 0

    Pivovar nebo Matonku. . To je sázka na jistotu. . dres to nezjebe, nápojáři maj zájem na exportu, znaj výhody reklamy ve sportu a maj financí habakuk. . Navíc tradiční značka a tradiční klub. . třeba Staráč. . to by byla věc:-) Hned bych letěl ppro dres.

    • Re: Kdo bude generálním partnerem Slavie?

      marcocruz (přítel SN)     před 16 lety 04.07.2008 08:56 |  
      0 0

      To by asi byl problé si myslim, ohledně toho že je generalnim sponzorem GL Gambrinus ne?

      • Re: Kdo bude generálním partnerem Slavie?

        Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 04.07.2008 10:46 |  
        0 0

        To by na funkci nemělo mít vliv:-)

  6. Re: Kdo bude generálním partnerem Slavie?

    RobCZ (přítel SN)     před 16 lety 03.07.2008 20:00 |  
    0 0

    No mě by se líbilo VODAFONE je to krásně červený hodilo by se

    • Re: Kdo bude generálním partnerem Slavie?

      mitsu     před 16 lety 04.07.2008 19:10 |  
      0 0

      jj,vodafone bych taky bral.nehlede na to ze jsem u tohoto operatora:-)

      • Re: Kdo bude generálním partnerem Slavie?

        urs (přítel SN)     před 16 lety 08.07.2008 11:42 |  
        0 0

        heheh, tez me to napadlo :-D

  7. Re: Kdo bude generálním partnerem Slavie?

    tantalos     před 16 lety 03.07.2008 20:11 |  
    0 0

    Nevím, jak si dělat naděje na slušného sponzora, když se v nejsledovanějších TV zprávách Slavia ukázala jako parta sprosťáků, kteří ani nedodržují čtrnáct dní starou dohodu se svou nejslavnější a nejúspěšnější postavou od dob Pepi Bicana. Že by si někdo dělal reklamu heslem Sponzorujeme podrazáky? Nebo Sponzorujeme ty, komu se nedá věřit?
    I když jsem ochoten chápat trenéra, že od Šmíci už toho moc fotbalově neočekává, pro miliony lidí, kteří se ve skladbě sestavy Slavie nevyznají, vypadá Jarolímovo chování jako sprosťárna a ostuda.

    • Re: Kdo bude generálním partnerem Slavie?

      zz     před 16 lety 03.07.2008 20:20 |  
      0 0

      Šmicer by si zasloužil důstojnější rozloučení s hráčskou kariérou. Není možné říkat, že máme nějakou dohodu, a pak ji popřít. Mezi slušnými lidmi se i nepsané dohody dodržují. Šmicerovi nejde o peníze. Toto chování trenéra Jarolíma se mi nelíbí. Začalo to vyhnáním Kolouška, pokračovalo odchodem Dočkala, a pořád se to opakuje. A nejhorší na tom je, že vedení ho v tom podporuje. Slávie se vždycky od ostatních klubů lišila svým vystupováním, hrála férově, ale bohužel se přizpůsobila konkurenci. Podraz na Šmicerovi mě hodně zklamal, a jen mě utvrdil v názoru na některé lidi. Tantalosi, máš naprostou pravdu.

      • Re: Kdo bude generálním partnerem Slavie?

        pumapeta     před 16 lety 03.07.2008 20:59 |  
        0 0

        Hoši tak vás dva podezřívám z nějakýho spolčení...Jen sem si otevřel poslední komentáře od tantala a bum vždycky je hned pod nima po pár minutách komentář vokiho(zz)... Hoši hoši netajíte vy něco - třeba to co tají 4% nebo je to snažší a prostě je to další multak?

      • Re: Kdo bude generálním partnerem Slavie?

        quelhar (admin)     před 16 lety 03.07.2008 21:00 |  
        0 0

        Proboha, podraz na Smicera je to, kdyz se Smicer s Jarolimem dohodne na tom, ze bude pusobit v jine roli nez na hristi? Vy to tu prezentujete, jako by Jarolim diktatorsky Smicerovi naridil, at ukonci karieru. Myslim, ze Smica si moc dobre uvedomuje, jak to s jeho zdravim a s jeho pomoci tymu ve skutecnosti je - tedy aktualne nijak slavne. Zatimco ostatni hraci trenuji, nabiraji kondici a herni praxi, tak on je celou pripravu zraneny a vzhledem k povaze zraneni se ani nijak extra nemuze udrzovat v kondici.

        Oba muži spolu situaci probírali. Mluvili o budoucnosti. O tom, jestli bude Šmicer pokračovat v příštím ligovém ročníku ještě jako hráč, či už pouze v roli slávistického funkcionáře. „Probírali jsme to. Zatím to není zkonkretizované, i když už máme představu. Než to bude domluvené napevno, je zbytečné se k tomu jakkoliv vyjadřovat,“ řekl Jarolím. - tohle je nejake poruseni dohody?
        Zase tu (predevsim tantalos) predvadite hysterii, jako by Jarolim Smicera ze Slavie vyhanel.

        • Re: Kdo bude generálním partnerem Slavie?

          tantalos     před 16 lety 03.07.2008 21:20 |  
          0 0

          Zase se Quelhare chováte demagogicky
          Jarolím řekl ve včerejším rozhovoru na iDnes:
          začátek citátu
          Tou představou myslíte jeho úlohu na hřišti?
          To nevím, spíš si myslím, že na hřišti už ne.
          Takže v jiné roli v klubu?
          Jo, v jiné roli.
          Mám tomu rozumět tak, že vzhledem k jeho častým zraněním to s jeho hráčskou kariérou ve Slavii příliš dobře nevypadá?
          Co mám k tomu víc říct? Vždyť se podívejte, kolik toho loni odehrál. Vyléčil jedno z0ranění, pořád něco doháněl a pak si zase udělal něco jiného.
          konec citátu
          Pokudsi Quelhare myslíte, že je slušné se s hráčem před 14 dny domluvit, že o jeho budoucnosti se rozhodne po jeho uzdravení a Šmíca jasně vyslovil přání dál hrát, a potom před uzdravením od slibu odstoupit, nevypovídá to o vašem charakteru vůbec nic pěkného. Pak by se možná dalo mluvit o hysterii.

          • Re: Kdo bude generálním partnerem Slavie?

            quelhar (admin)     před 16 lety 03.07.2008 21:25 |  
            0 0

            Ja jsem taky citoval - pro zmenu z dnesniho Sportu. Z toho zase jasne plyne, ze to je vzajemna dohoda Smicera s Jarolimem. Neni to tak, ze by Jarolim odstoupil od nejakeho slibu.
            Hysterii tu cele jaro vyvolavas jenom ty a hledas sebemensi zaminky pro to, aby sis mohl kopnout do trenera. Takze i dohoda Smicera s Jarolimem ti k tomu dobre poslouzi.

            • Re: Kdo bude generálním partnerem Slavie?

              tantalos     před 16 lety 03.07.2008 21:40 |  
              0 0

              Nejde o dohodu Šmicera s Jarolímem, ale s celým vedením Slavie, což jsou Rosen, Doležal, Vik a pak možná Jarolím.
              To, že jste mě obvinil z hysterie, ukazuje, že vám nejde o věcnost nebo o Slavii, ale vám dělá radost, když můžete někomu nadávat.
              Já jsem pouze velice věcně poukázal na to, že ostuda v nejsledovanější televizi v době, kdy vrcholí jednání o sponzorech a jejich příspěvku na provoz Slavie, je mimořádně škodlivá.

              • Re: Kdo bude generálním partnerem Slavie?

                quelhar (admin)     před 16 lety 03.07.2008 21:44 |  
                0 0

                Naopak, mi jde o vecnost a proto se snazim uvest na pravou miru tyhle polopravdy. A ze zrovna ty mluvis o nadavani, kdyz jsi schopny nazvat trenera spartanskou stenici, ci jak jsi to na jare psal.

                • Re: Kdo bude generálním partnerem Slavie?

                  tantalos     před 16 lety 03.07.2008 21:55 |  
                  0 0

                  Lžeš. Nepopírám, že mám jiný vztah ke Šmícovi, kterého si představuji s pohárem za vítězství v Champions League,a ke K. Jarolímovi, kterého si představuji, jak pochoduje za autobusem do České Lípy. A stejně tak jsem ochoten kdykoli říct, že jeho výrok o Šmícovi v době, kdy vrcholí jednání o sponzorech, prospívá Spartě a škodí Slavii.
                  Nemusíš si tedy vymýšlet něco o štěnicích, co jsem neřekl.

                  • Re: Kdo bude generálním partnerem Slavie?

                    quelhar (admin)     před 16 lety 03.07.2008 21:58 |  
                    0 0

                    Az nebudu mit co delat, tak to tve vyjadreni ve smyslu spartanske stenice najdu. Nerikam, ze to bylo doslova takhle, mozna to bylo neco jako spartanska ves v kozichu...

                    • Re: Kdo bude generálním partnerem Slavie?

                      quelhar (admin)     před 16 lety 03.07.2008 22:47 |  
                      0 0

                      Tak nevyjadril ses tenkrat tak expresivne (stenice nebo ves), vyjadril ses, ze ho Kretinsky rad uvita ve Sparte -

                      "Karel Jarolím není přímo zainteresován na tom, co bude se Slavií dál. Když ho vyhodí Slavie, určitě ho rád vezme Křetínský. Zvlášť, když mu pomáhá a nakupuje od něj hráče, o které jinde není zájem.
                      Samozřejmě, když Slavie nezíská titul, přijde o prémie, ale ty vedle různých provizí a podílů na obchodování s tím či oním hráčem mohou být naprosto zanedbatelné."

                      • Re: Kdo bude generálním partnerem Slavie?

                        tantalos     před 16 lety 03.07.2008 23:01 |  
                        0 0

                        Ano, Karel Jarolím udělal Křetínskému laskavost, že koupil Abrahama. Za hodně, hodně melounů, a teď zoufale hledáme kohokoli, kdo by nás placení této pomoci Křetínskému zbavil.
                        Ano, Vladimír Růžička je přímo zainteresován na Slavii, protože část jejího hokeje vlastní.
                        Naopak K. Jarolím nevložil do Slavie vlastní peníze a skutečně jeho plat může být nižší než provize od agentů za to, jak pomohl nebo nepomohl jejich hráčům.
                        Mimochodem, Karel Jarolím se nerad zříkal možnosti trénovat Košťálův nároďák a evidentně mu vyslal po Paskovi nějaký signál. Máme-li na vybranou mezi Křetínským a Košťálem, pak je Křetínský mnohem přijatelnější a spolupracovat s ním by byla podstatně menší ostuda než s Košťálem.

                        • Re: Kdo bude generálním partnerem Slavie?

                          Luke7     před 16 lety 04.07.2008 10:00 |  
                          0 0

                          Tady někdo nepřemýšlí nebo nechce, měli ste na střední ekonomii (aspoň rok), nebo aspoň občanku na základce?

                  • Re: Kdo bude generálním partnerem Slavie?

                    Luke7     před 16 lety 03.07.2008 23:53 |  
                    0 0

                    Pane uvědomujete si vůbec, že pokud srovnávám dva lidi, musím sprovnat úspěch jednoho s úspěchem druhého, a ne úspěch s neúspěchem?
                    To je jako srovnávat Šmicrův výkon v zápase se žilinou a postup KJ do LM. Bože bože, já jdu do své oblíbené labužnické restaurace, jinak se mi udělá zle...

                    • Re: Kdo bude generálním partnerem Slavie?

                      tantalos     před 16 lety 04.07.2008 00:25 |  
                      0 0

                      Nesrovnávám ty dva. Nejsou srovnatelní. Šmíca má dva české tituly, medaili za Euro v Anglii, Champions League a francouzský titul a skvělá umístění v britském Premiershipu.
                      Šmicer je hvězda a bude hvězda, i když nastoupí za sezónu jen třikrát na deset minut. KJ je a bude jedním z desítek trenérů, kteří získali český nebo československý titul.

                      • Re: Kdo bude generálním partnerem Slavie?

                        EdCable     před 16 lety 04.07.2008 03:32 |  
                        0 0

                        Se Slavii ziskali titul za poslednich 50 let... Cipro, Jarolim

                        • Re: Kdo bude generálním partnerem Slavie?

                          tantalos     před 16 lety 04.07.2008 08:11 |  
                          0 0

                          Oba tituly vykopal spíš než Jarolím či Cipro Šmíca, kterému Jarolím přes televizi oznamuje, že ho odepsal. Šmíca, který mu není ani dost dobrý, aby mu to oznámil osobně.

                          • Re: Kdo bude generálním partnerem Slavie?

                            marcocruz (přítel SN)     před 16 lety 04.07.2008 09:05 |  
                            0 0

                            Lžeš, Jarolím vůbec neřekl něco typu ''Šmicra?Toho už jsme odepsali'' Počkej si na to jak to dopadne a pak začni mluvit, protože až se tady za měsíc objeví zpráva např, jak je Šmicer rád, že může být Jarolímovým asistentem nebo že je rád že se mu noha tak rychle uzdravila a může hrát i příští sezonu, tak ty tvé komentáře, při zpětném pohledu budou vypadat veli úsměvně.

                            • Re: Kdo bude generálním partnerem Slavie?

                              tantalos     před 16 lety 04.07.2008 09:17 |  
                              0 0

                              začátek citátu
                              Tou představou myslíte jeho úlohu na hřišti?
                              To nevím, spíš si myslím, že na hřišti už ne.
                              Takže v jiné roli v klubu?
                              Jo, v jiné roli.
                              Mám tomu rozumět tak, že vzhledem k jeho častým zraněním to s jeho hráčskou kariérou ve Slavii příliš dobře nevypadá?
                              Co mám k tomu víc říct? Vždyť se podívejte, kolik toho loni odehrál. Vyléčil jedno z0ranění, pořád něco doháněl a pak si zase udělal něco jiného.
                              konec citátu

                              • Re: Kdo bude generálním partnerem Slavie?

                                pumapeta     před 16 lety 04.07.2008 09:29 |  
                                0 0

                                Zase píšeš jen to co potřebuješ - podívej se na ten samý rozhovor na sport.cz - to že si každý novinář rozhovor přebere tak jak potřebuje je známá věc - a k tý včerejší reportáži - řekl bych že záměrně se v ní neptali jarolima protože v tu chvíli by bylo po senzaci:

                                Jak je na tom Vladimír Šmicer?

                                No to je horší. Zatím to není nic moc, vypadá to ještě na pět až šest týdnů léčby.

                                A Šmicerova budoucnost v klubu?

                                My jeho představu známe, ale dokud nebude vše vyřešené, nechtěl bych to dále rozebírat.

        • Re: Kdo bude generálním partnerem Slavie?

          Luke7     před 16 lety 03.07.2008 21:28 |  
          0 0

          Klid, to že kouká na zprávy na Nově stačí, abych to víc nemusel řešit... :-)

          • Re: Kdo bude generálním partnerem Slavie?

            tantalos     před 16 lety 03.07.2008 21:33 |  
            0 0

            Zprávy na Nově jsou nejsledovanější televizní program v ČR.

            • Re: Kdo bude generálním partnerem Slavie?

              Luke7     před 16 lety 03.07.2008 21:44 |  
              0 0

              a 50% občanů volilo ksčssd.... čili je ta sledovanost Novy naprosto přirozená, že?
              Váš argument je opravdu směšný, ano Nova běží v každé hospodě, v restauraci ji neuvidíte...
              ...a mohl bych pokračovat. Ano, máte pravdu, je nejsledovanější, tedy si Vás přesně tam řadím..

              • Re: Kdo bude generálním partnerem Slavie?

                tantalos     před 16 lety 03.07.2008 21:51 |  
                0 0

                Experti, kteří navrhují manažerům firem, koho mají sponzorovat a koho ne, rozlišují podle cílových skupin.
                Fotbalu fandí hlavně návštěvníci hospod. Proto také máme Gambrinus ligu. Návštěvníci labužnických restaurací a superintelektuálové, kteří by se nikdy na Novu nepodívali, se zajímají spíš o golf.

                • Re: Kdo bude generálním partnerem Slavie?

                  Luke7     před 16 lety 03.07.2008 23:49 |  
                  0 0

                  Experti a manažeři těch firem jistě vědí, že i ti co sledují její zpravodajství tomu věří stejně jako Frantovi Vopičkovi bratrovi majitele výčepu. Proto nechápu, že nevrazí těch 20 milionů tomu Frantovi, aby jim dělal prezentaci. A podle čeho máme podle vás O2 extraligu? :-) A to že se někdo nestotožňuje s histerickou formou zpráv tv nova, kulturou zakouřených hospod a kulturou histerických příspěvků ještě neznamená, že musí být labužnický superintelektuál, i když ono se to dá brát i relativně vztaženo k určité osobě, že.

              • Re: Kdo bude generálním partnerem Slavie?

                Fanda     před 16 lety 04.07.2008 10:32 |  
                0 0

                nemontuj sem politiku a laskavě tady neventiluj svoje politický názory. to že užíváš pojem ksčssd asi znamená, že jsi taky docela vymletej televizí a novinama takže si sedni na zadek a zase si piš něco o fotbale. tyhle dvě strany volilo 50 % občanů, jak jsi správně říkal, tak je neurážej.

                • Re: Kdo bude generálním partnerem Slavie?

                  Luke7     před 16 lety 04.07.2008 21:28 |  
                  0 0

                  a socánek se ozval - toď konec reakce v tvém jazyce. Tu zkratku sem vymyslel v okamžiku použití, pokud jí používají některá média, mrzí mě to, nevěděl sem to. Nevšiml sem si že bych zde odkrýval svou politickou orientaci, soudím podle osobních znalostí lidí ve vedení výše uvedených polických stran, nikoli podle programu.

            • Re: Kdo bude generálním partnerem Slavie?

              urs (přítel SN)     před 16 lety 08.07.2008 11:52 |  
              0 0

              TO ANO, to svedci o "nasi" inteligenci.. :-/

        • Re: Kdo bude generálním partnerem Slavie?

          zz     před 16 lety 03.07.2008 21:36 |  
          0 0

          Quelhare, byla dohoda, že až se Šmicer uzdraví, tak se teprve rozhodne o jeho budoucnosti, buď hráčské nebo funkcionářské. On se stále léčí a trenér Jarolím se vyjadřuje v rozporu s touto dohodou, že už s ním nepočítá, a to dokonce do médií bez toho, aniž by to nejdříve oznámil samotnému hráči. Hráč chce pokračovat, nejde mu o peníze, je ochotný přistoupit na změnu smlouvy a brát peníze pouze za odehrané zápasy. Jde mu o Slávii. A jak bylo vidět na jaře, návrat Šmicera v posledních kolech nám hodně pomohl k titulu. On byl tou skutečnou posilou. Proto bych ho neodepisoval, a jeho přítomnost, byť třeba jen v 10 zápasech, zvláště proti těžkým soupeřům, nám v konečném součtu může pomoci k obhajobě titulu. Jde o slušnost, dodržování dohod a hlavně se tyto věci nemají řešit přes média. Šmicer něco dokázal, a není možné se k němu chovat jako k nějakému průměrnému hráči.

          • Re: Kdo bude generálním partnerem Slavie?

            quelhar (admin)     před 16 lety 03.07.2008 21:42 |  
            0 0

            Ach jo, tak znova - dle citace ze Sportu, kterou jsem uvedl vyse - neni to tak, ze by se Jarolim vyjadroval bez vedomi hrace, jasne se tam pise, ze oba dva o tom spolu mluvili a ze je pravdepodobnejsi, ze Smicer hrat nebude. Neni to tak, jak naznacujes ty nebo tantalos, ze s nim trener nepocita a Smicer o tom nic nevi.
            A muj osobni nazor na to je takovy, ze neni zrovna dvakrat stastne rozhodovat o hracove budoucnosti nekdy kolem pateho kola ligy, coz je zhruba cas, kdy by mohl byt Smicer zdravy.

            • Re: Kdo bude generálním partnerem Slavie?

              zz     před 16 lety 03.07.2008 21:49 |  
              0 0

              Quelhare, přítomnost Šmicera a jeho kvality by se nám mohly hodit v důležitých zápasech v obhajobě titulu. Proto bych byl opatrný a raději počkal. Liga je dlouhá a může třeba opět rozhodovat závěr ligy. A hráč má zájem pokračovat, nejde mu o peníze, proto bych s rozhodnutím počkal. Šmicer se netvářil zrovna nadšeně.

          • Re: Kdo bude generálním partnerem Slavie?

            Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 03.07.2008 21:45 |  
            0 0

            voki. . to je pravda, ale vždyť trenár neřekl nic nového. Pro začátek se Šmicerem nemůže počítat dva měsíce na hřišti. Potom se uvidí, přičemž trenér je pesimista. . Podle mě je to celkem regulérní vyjádření. KJ neni a nebude diplomat, ale mně tohle přijde oukej. Po článku ze Špindlu se tady strhla vlna nadávek na KJ a ve finále to Šmicer odkejvl. . sám se vyjádřil podobně tohle je mlácení prázdný. . okurek.

            • Re: Kdo bude generálním partnerem Slavie?

              zz     před 16 lety 03.07.2008 21:55 |  
              0 0

              Bulldocku, liga je dlouhodobá soutěž, proto bych s rozhodnutím počkal. Přítomnost hráče takových kvalit se nám může vyplatit, byť by odehrál třeba jen třetinu zápasů. Závěr ligy nám ukázal, jak důležitým faktorem pro zisk titulu byl návrat Šmicera. Ne vyloučení Řepky, ale návrat Šmicera. Proto bych požádal o trpělivost, abychom toho potom nelitovali. Jakmile hráč ukončí kariéru, pak už to bude definitivní. A hodit se může každý bod, liga bude letos hodně vyrovnaná. A hlavně hráči nejde o peníze, to svědčí o jeho charakteru.

              • Re: Kdo bude generálním partnerem Slavie?

                Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 03.07.2008 22:08 |  
                0 0

                JJ o definitivách by mohl povídat třeba Chovanec nebo Dominik Hašek:-) Ale vážně. . podle mě z toho děláte něco jinýho než je. . Podle mě KJ šmícovi dveře do Slavie nezavírá, jak se vy tváříte. Prostě teď se Šmicerem nemůže počítat, to je všechno. . Bude lepší, když na něho nebude spoléhat a Šmíca ho příjemně překvapí. O jeho významu na hřišti neni sporu. .ale nakolik je to reálné, to je ve hvězdách.

                • Re: Kdo bude generálním partnerem Slavie?

                  zz     před 16 lety 03.07.2008 22:19 |  
                  0 0

                  Dohoda by měla znít, nejdříve důkladná zdravotní prohlídka, vyléčení různých zranění, pak nabrání kondice, zapojení se do tréninku a pak návrat na hřiště. Hráč jeho kvalit se nám může přes realitu o jeho zdravotním stavu stále hodit. I kdyby se vrátil na posledních 5 kol podzimu a na jaro, tak se to vyplatí. Nejde o peníze, hráč je ochotný přistoupit na změnu smlouvy. Není to riziko pro klub. Proto bych na Šmicera počkal. Rozhodovat může každý bod, bylo by hloupé se zbytečně připravit o hráče takových kvalit. A je třeba si uvědomit, jak důležitý je letošní ročník vzhledem k novému modelu LM-patrně budeme mít jen jednoho zástupce v předkole LM, který bude mít jednodušší cestu postoupit do LM. Liga letos bude díky návratům hráčů mnohem vyrovnanější a těžší. Proto bych s rozhodnutím počkal.

                  • Re: Kdo bude generálním partnerem Slavie?

                    EdCable     před 16 lety 04.07.2008 03:36 |  
                    0 0

                    Jeden o koze, druhy o voze... ctete na co odpovidate? To ze bych na smicu pockal jeste neznamena, ze bych se nemohl pesimisticky vyjadrit o jeho mozne budoucnosti...

      • Re: Kdo bude generálním partnerem Slavie?

        blamaznik     před 16 lety 03.07.2008 21:04 |  
        0 0

        Ale prd...včera na idnes jsem četl ten rozhovor s jarolímem, řekl bych že odpovídal úplně normálně a řekl svůj názor načež nova poskládala jeho slova tak jak se jí hodilo a hned běžela za šmícou, vždycky je to na hovno když se to řeší takhle přes média a ešte přes senzachtivou novu..

        • Re: Kdo bude generálním partnerem Slavie?

          tantalos     před 16 lety 03.07.2008 21:24 |  
          0 0

          Ano, slušní lidé si podobné spory nevyřizují přes televizi. Kdyby byl Jarolím slušný člověk, řekl by:
          Přeju Vláďovi Šmicerovi, aby se konečně uzdravil. Pokud bude pro Slavii ještě fotbalově přínosem, rád ho zase uvidím na hřišti. Především se ale musí dát do pořádku a přijít do formy.

          • Re: Kdo bude generálním partnerem Slavie?

            Vhoo (přítel SN)     před 16 lety 03.07.2008 22:08 |  
            0 0

            si hysterická ženská , kdyby Jarolím řekl že chcem koupit C.Ronalda tak reknes jakej je to blazen ze mame na pravo talentovanyho jandu , proste uz nevis jak bys do Jarolima kopnul tak hledas uplny debiloviny, uz se proboha uklidni a doufej ze budem na podzim druhy a budes nam tady moct vsem zavrit huby.

            • Re: Kdo bude generálním partnerem Slavie?

              Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 03.07.2008 22:11 |  
              0 0

              Ty woe. . Teď jsi mě dostal:-))))

            • Re: Kdo bude generálním partnerem Slavie?

              tantalos     před 16 lety 03.07.2008 22:24 |  
              0 0

              Naopak, s klidem řeknu, že potřebujeme někoho napravo místo Kaliče, i když máme Jandu. A kdyby to byl Ronaldo, byl bych hodně rád.

            • Re: Kdo bude generálním partnerem Slavie?

              Krax     před 16 lety 06.07.2008 21:58 |  
              0 0

              !!!!:)))
              *placa po zadech*

  8. Re: Kdo bude generálním partnerem Slavie?

    Huzgi (přítel SN)     před 16 lety 03.07.2008 22:33 |  
    0 0

    A když se Šmíca sám vyjadřuje, že na to neustálé nabíráni fyzičky ztrácí psychické síly, když nakonec přijde jen další zranění a že to s tím hraním vidí dost slabě, tak za to asi taky může Jarolím a taky je to Jarolímovo porušení domluv, že jo vy dva chytrolíni (nebo jeden dvojitý)? To, že zdravotními problémy sužovaný Vladimír Šmicer nám na 90 % nepomůže, ví každý soudný člověk. Odehrál své, svým příchodem možná přinesl štěstí, možná by se ten úspěšný rok odehrál i bez něj. Kdo ví. Ale se sponzory to pánové opravdu nemá nic společného.

    • Re: Kdo bude generálním partnerem Slavie?

      tantalos     před 16 lety 03.07.2008 22:39 |  
      0 0

      Když bude Šmicer chodit na koktejly s vedením bohatých firem, v němž většinou Češi ani nesedí, může získat pro Slavii miliony. Být její Face - tvář nebo ikona, protože Šmicer je světový pojem. Tak můžeme přilákat sponzory.
      Pokud se ale podaří rozšířit představu, že Slavia, ergo Jarolím, se Šmicerem vyjebala, a tuto představu dnes kolem 20.00 Nova úspěšně šířila, naopak získá Slavia image pěkný oslů

      • Re: Kdo bude generálním partnerem Slavie?

        Huzgi (přítel SN)     před 16 lety 03.07.2008 22:43 |  
        0 0

        No, víš, oni se ti budoucí generální partneři řídí úplně jinými kritérii než minutovým šotem na Nově. To je opravdu, ale opravdu dost naivní představa......

        • Re: Kdo bude generálním partnerem Slavie?

          tantalos     před 16 lety 03.07.2008 22:49 |  
          0 0

          Oni jsou to úplně normální lidi se sklonem ke snobství.. A pro ně je čest se setkat s hráčem, který toho tolik dokázal. Tím, že se osobně znají se Šmicerem, se mohou pochlubit na golfu i svým šéfům třeba v Anglii nebo ve Francii.
          Samozřejmě o sponsorshipu rozhodují managementy po konzultaci s PR agenturami, které ovšem - jak píšu jinde - sledují Novu a podobné ostudy, jako jak Slavia vyjebala se svou ikonou, nemají rády.

          • Re: Kdo bude generálním partnerem Slavie?

            Luke7     před 16 lety 04.07.2008 00:03 |  
            0 0

            další reakce ve které na nic nereagujete, to snad není pravda.

          • Re: Kdo bude generálním partnerem Slavie?

            marcocruz (přítel SN)     před 16 lety 04.07.2008 09:12 |  
            0 0

            Pokud vedení počítá se Šmicrem v nějaké funkci,jsem přesvědčen,že i dál bude moci chodit na koktejly s vlivnými sponzory:)Dokonce by na to měl i víc času:)

            • Re: Kdo bude generálním partnerem Slavie?

              tantalos     před 16 lety 04.07.2008 09:25 |  
              0 0

              Jenže ne jako hráč, ale jako někdo bývalý. Pro šéfa anglické firmy je Slavia - "ten klub odněkud z bývalé ruské zóny, Sparta nebo tak nějak se jmenuje, no ten, co za něj hraje Šmicer."

              • Re: Kdo bude generálním partnerem Slavie?

                mart     před 16 lety 04.07.2008 09:37 |  
                0 0

                Uz to vazne nejde vydrzet. Takovyhle voloviny, to snad vopravdu neni mozny. Co Ti clovece ten Jarolim udelal? Dej mu priste za vinu i Holocaust, a vlastne celou WWII, ...vcetne blbejch zacatku zapasu v Edenu. Omlouvam se, ze nereaguju k veci, ale pri takove neuveritelne snusce totalnich nesmyslu to skutecne neni (ani teoreticky) mozne.mart

                • Re: Kdo bude generálním partnerem Slavie?

                  tantalos     před 16 lety 04.07.2008 09:55 |  
                  0 0

                  Jako obvykle se vyjadřujete k nečemu, o čem ani nemáte tušení. Tedy pro Vaši informaci - oč jde konkrétně:
                  Přes televizi Nova a média řekl, že se Šmicerem už nepočítá. Šmíca pak pro Novu řekl, že ho trenérova slova překvapují, protože se před 14 dny dohodl se Slavií na něčem jiném.
                  Nepodezírám Šmicera, že by lhal. Naopak podezírám KJ, že porušil všechna pravidla slušnosti a to navíc vůči nejúspěšnějšímu slavistovi od dob Pepi Bicana.
                  Pamatuji si na Vaše výroky, že hlavní je titul a ostatní jde stranou. Já jsem nikdy nefandil Spartě, přestože měla tituly, jenže to ostatní šlo stranou.

                  • Re: Kdo bude generálním partnerem Slavie?

                    mart     před 16 lety 04.07.2008 10:03 |  
                    0 0

                    bez komentare...., on by stejne nemel zadny smyl, ze?

                    • Re: Kdo bude generálním partnerem Slavie?

                      tantalos     před 16 lety 04.07.2008 10:11 |  
                      0 0

                      Ano, ono bývá obtížné najít ve vašich komentářích něco smysluplného

                  • Re: Kdo bude generálním partnerem Slavie?

                    Luke7     před 16 lety 04.07.2008 10:06 |  
                    0 0

                    A Vy máte představu? KJ se šmicerem nemůže počítat, když je zraněný, nic víc neřekl, když to nechápete, tak se divím,že vůbec zvládáte psát na klávesnici. Nikde neřekl, šmicer končí, už hrát nebude. Jen s ním teď prostě nepočítá. Ano KJ něco dokázal, Vy ne, proto je zlý, podrazák a nejedná fér, zatím co Vy tu hájíte dobro světa. Píšete jak vypadají schůzky vlivných manažerů zahraničních firem a přitom vám ucházejí základní souvislosti. By mě zajímalo, čím se člověk jako Vy živí (bez urážky).

    • Re: Kdo bude generálním partnerem Slavie?

      zz     před 16 lety 03.07.2008 22:50 |  
      0 0

      On na 90% sužovaný Šmicer nám letos pomohl více než na 100% zdravý Marek Jarolím, Abrahám a další drahé posily. Na začátku sezóny, ke konci podzimu a pak hlavně v závěru ligy od zápasu v Olomouci. Takže lazar Šmicer díky své kvalitě se pořád vyplatí. A nejde mu o peníze, chce smlouvu postavit na odehraných zápasech.

      • Re: Kdo bude generálním partnerem Slavie?

        EdCable     před 16 lety 04.07.2008 03:39 |  
        0 0

        Proc jeden prispevek pisete asi petkrat?

  9. Re: Kdo bude generálním partnerem Slavie?

    Nax     před 16 lety 04.07.2008 08:38 |  
    0 0

    Panove, me to prijde, ze tady rada lidi neodpusti Jarolimovi chybu, tu nejvetsi, kterou udelal, a to ze vyhral se Slavii titul. A byt nejlepsi s hlavou nahore to se preci mezi slavisty nenosi.

    • Re: Kdo bude generálním partnerem Slavie?

      Luke7     před 16 lety 04.07.2008 09:20 |  
      0 0

      Viděl bych to podobně, je tu určitá skupina lidí, která nezkouska odchod Dočkala, Gecova... V zimě prorokovali, jak titul nebude, celé jaro se radovali jak jim to vychází a pak nic. Prostě to neustáli, Jarolím je pan trenér a oni jsou nuli. Titul budou přičítat zaváhání sparty, která sice za celou sezonu s tými z první poloviny neuhrála skoro nic, a bylo jasné, že ještě body postrácí. Jen nepřiznat, že oni se spletly. Jediné co nás může těšit, že už jim došli úplně všechny argumenty a každý nový výkřik je čím dál tím vtipnější (ano, trapnost už to dávno přesáhlo).

      • Re: Kdo bude generálním partnerem Slavie?

        mart     před 16 lety 04.07.2008 09:38 |  
        0 0

        jj, ... asi tak nejak.

      • Re: Kdo bude generálním partnerem Slavie?

        quelhar (admin)     před 16 lety 04.07.2008 09:47 |  
        0 0

        Jejich strategie je jasna: dosahne se uspechu = to nic neznamena, uvidime pristi pul rok, to se ukaze skutecna kvalita trenera. Neuspech = vykopnete ho, celou Slavii totalne rozlozil. No a jeden pulrok ten neuspech proste prijde, to je jasne.

        • Re: Kdo bude generálním partnerem Slavie?

          mart     před 16 lety 04.07.2008 10:04 |  
          0 0

          ...a kdyby nahodou zas uspech, ... nevadi, najdou si neco jineho. Zacina to byt uz vic nez jen slabomyslne. Zacina to byt odporne.mart

          • Re: Kdo bude generálním partnerem Slavie?

            tolsimir     před 16 lety 04.07.2008 10:05 |  
            0 0

            kdyz bude zase uspech, tak za to bude moct pan Ricka a Jarolim jen bude tezit z jeho prace. Az odejdou hraci ktere privedl pan Ricka, tak se pravda ukaze

            • Re: Kdo bude generálním partnerem Slavie?

              Luke7     před 16 lety 04.07.2008 10:13 |  
              0 0

              A bude hůř, vypadneme ve čtvrtfinále ligy mistrů s Barcelonou na penalty, jedinou naší nepromění skvělý odchovanec Vácha a KJ bude viset, protože za tu neproměněnou penaltu bude moct to, že Váchu nechal sedět jen na střídačce v 6.kole. Tím mu podryl sebevědomí a on pak zahodil penaltu. Nehledě na to, že nás ze skupiny LM poslal dál gól M.Jarolíma, který byl ještě náhodný. Místo nějaký LM, sme mohli bejt třetí, vyhrát UEFU a ne trapně vypadnout s FC Barcelona ve čtvrtfinále na penalty. Navíc po tomto obrovzkém neúspěchu ještě rozprodáme kádr (Suchý 300 mil. Kč, Janda 500 mil. Kč, Švento 600 mil. Kč atd...) a místo toho nakoupíme trapné hráče, z horších týmů západních lig a největší talenty z balkánu a východu, místo aby sme dali konečně šanci dorostencům se slávistickým srdcem,

    • Re: Kdo bude generálním partnerem Slavie?

      martyni (přítel SN)     před 16 lety 04.07.2008 10:33 |  
      0 0

      ano, spravne, i ja jsem Jarolimovi neodpoustil jeho uspechy, jsem pln nenavisti a proto souhlasim se zz a tantalosem, pokud jde o to, co tady psali ohledne vztahu Smicera a Jarolima.

      Smicer je i pro me nejvetsi legenda slavie od dob Bicana. Rozhodnuti skoncit by melo byt na nem popr. na vzajemne dohode s vedenim a trenerem. Podle me se mezi slusnymi lidmi nehodi, aby takovyho hrace trener odepisoval pres media, Smica vcera v TV Nova byl zaskocen a sam rikal, ze NENI dohoda o tom, ze konci a jestli si KJ mysli neco jinyho, tak si to museji vysvetlit. Nevidim zde ani zadny prostor pro manipulaci ze strany NOvy, vcerejsi vyjadreni KJ vsechna smerovala k tomu, ze KJ uz s vladou nepocita. To dle meho nejsou dojmy, ale fakta.

      p.s.: jo abych nezapomnel taky jsem KJ neodpustil odchod Dejmku a Gecova:-))))

      • Re: Kdo bude generálním partnerem Slavie?

        Nax     před 16 lety 04.07.2008 10:41 |  
        0 0

        Ja to vidim tak, nikdo z nas nevi, co se skutecne deje, a misto toho abychom pockali az se veci osvetli, tak si rychle a slepe vybereme stranu a zu tu se pustime do krvaveho boje. To je podle me hloupost.

        • Re: Kdo bude generálním partnerem Slavie?

          martyni (přítel SN)     před 16 lety 04.07.2008 10:49 |  
          0 0

          ja to nevidim jako krvavy boj, pisu, jak to citim a vcera me z toho bylo dost trapno, uz jsem slysel od spartanu poznamky, ze by si teda Smicu vzali, kdyz ho jarolim nechce.. takze ja bych to nevidel tak, ze my, ktery mame z toho tenhle pocit, jsme se docita zblaznili... konec kariery takovyho hrace bych ocekaval na nejaky slavnostni tiskovce a bez toho, aby mu pres media nekdo vzkazoval, ze je vice mene uz k nicemu, ze se tu s nim nepocita..

          asi tak, ja verim ze se to nejak urovna a ta slavnostni tiskovka bude.. jeste lepsi by bylo kdyby smica jeste k par zapasum nastoupil a neco ty nase hrace naucil, ale k tomu uz asi nedojde..

          • Re: Kdo bude generálním partnerem Slavie?

            KING25     před 16 lety 04.07.2008 10:59 |  
            0 0

            Nestačím se divit, jak se tady člověk chytí každého slova v televizy a ještě argumentuje tím, že je to nejvíc sledovanejší zpravodajství a tak to musí mít svojí váhu. To je jako by jsem žral všechno co napíše blesk a pak argumentoval tím, že to přeci čte nejvíc lidí..:-) Prostě to už je zoufalost Tantala, martyniho, zz a podobních, aby pořád házeli tady kolem sebe špínu. Co je špatného na tom, že Karel řekl, co si myslí? Já osobne to taky vidím, že šmicer už by měl skončit. A spartani, že se smějí, že by si ho vzali? No mě to příjde spíš od nich ironie nad svojí situací.

            • Re: Kdo bude generálním partnerem Slavie?

              martyni (přítel SN)     před 16 lety 04.07.2008 11:11 |  
              0 0

              ano kingu, opravdu jsem zoufalec a strasne chci tady kydat spinu.. trefils do cerneho, clovece... rangers taky nerekli jagrovi ze uz patri do staryho zeleza ani detroit o haskovi to nerekl, protoze se to proste nehodi..

              • Re: Kdo bude generálním partnerem Slavie?

                quelhar (admin)     před 16 lety 04.07.2008 11:18 |  
                0 0

                Ne, Rangers byli ticho, ticho a az Jagrovi dobehla smlouva, tak koupili jine hrace, cimz mu dali taktne najevo, ze s nim nepocitaji. Tohle chces brat jako priklad zachazeni s hvezdami?
                To mi prijde daleko lepsi, kdyz se Smicer s Jarolimem DOHODNOU (uz nevim, jak bych to napsal jinak) o jeho dalsim pusobeni ve Slavii.
                Jenom nekteri proste nechteji videt, ze se to nedela bez Smicerova vedomi, ale ze trener s hracem hovori a hledaji spravnou cestu pokracovani Smicerovy kariery.
                Trener nikde nikdy nerekl, ze uz se Smicerem nepocita, to v jeho vyjadreni jen hledaji tradicni odpurci Jarolima, kteri si snad v kazdem jeho medialnim vyjadreni najdou neco, cim trener poskozuje Slavii.

                • Re: Kdo bude generálním partnerem Slavie?

                  martyni (přítel SN)     před 16 lety 04.07.2008 11:23 |  
                  0 0

                  Vcera KJ nekolikrat rekl, ze se Smicer uz hrat asi nebude a ze se spis objevi v jine funkci. Smicer ovsem konec kariery pokud vim neoznamil a na Nove jen zopakoval, ze dohoda, o ktere mluvis, je takova, ze asz se uzdravi, pak teprv se rozhodne, zda bude pokracovat nebo ne. A take rekl, ze on osobne by rad jeste hral. Prijde ti to jako prezentace dohody? Mne ne. KJ avizuje jeho konec a Smicer rika, ze chce jeste hrat. Prekrucuju to?

                  • Re: Kdo bude generálním partnerem Slavie?

                    quelhar (admin)     před 16 lety 04.07.2008 11:34 |  
                    0 0

                    Tak znova, porad dokola, treba to jednou nekdo pochopi...
                    Nemluvim o dohode nekolik tydnu stare. Mluvim o tom, ze napr. vcerejsi Sport napsal, ze Jarolim se Smicerem mluvi o jeho budoucnosti a blizi se k dohode a ze jeho osobni nazor je takovy, ze je mozne, ze se Smica na travniku uz neobjevi. Zaroven ale nebude nic komentovat, dokud se skutecne nedohodnou. Takze uz asi podesate - neni to tak, ze by Smica nevedel, co se kolem nej ve Slavii deje a Jarolim zadnou dohodu neporusuje. Maximalne v tom smeru, ze se Smicerem mluvi o budoucnosti driv, nez se Smica uzdravi, coz ja jen kvituji, protoze trener chce mit jasno drive nez v pulce podzimu.

                    • Re: Kdo bude generálním partnerem Slavie?

                      martyni (přítel SN)     před 16 lety 04.07.2008 11:40 |  
                      0 0

                      ja zas mluvim o vcerejsi reportazi na tv nova... tam kazdy rekl neco jineho na primou jednoduchou otazku.. tak jak jsem psal pred chvili.. nechme toho, nikam to nevede.

                      • Re: Kdo bude generálním partnerem Slavie?

                        pumapeta     před 16 lety 04.07.2008 12:02 |  
                        0 0

                        pleteš se v včerejší reportáží tv nova mluvil jen šmicer, jarolíma se nezeptali a jen sestříhali jeho výroky z několika novin.

                    • Re: Kdo bude generálním partnerem Slavie?

                      martyni (přítel SN)     před 16 lety 04.07.2008 11:46 |  
                      0 0

                      nakonec si myslim, ze to je tak, ze nekdo by rad, kdyby smica pokracoval, nekdo si mysli, ze uz nam nema co dat. to si evidentne mysli i kj, a proto tlaci na to, aby se rozhodlo driv, nez se uzdravi, ze "jako" chce mit o kadru jasno pred sezonou. Smica by zas radej hral, ale tezko muze odhadnout, jestli to zvladne, dokud se neuzdravi a nezacne trenovat. tedy Kj smicu uz nechce a tobe to prijde spravny a ja si zas myslim, ze i kdyby nastoupil na par zapadu treba v listopadu nebo na jare, tak by byl prinosem. k tomu mi prijde, ze by tyhle uvahy vubec nemely pronikat ven a melo se to resit uvnitr klubu a jednotne. ty davas jako priklad nejakou vetu ze sportu, ktera zni smirlive, ja davam zas jako priklad rozporny prohlaseni ze vcerejska.. no... myslim ze jsme se vycerpali.. :-)))

                      • Re: Kdo bude generálním partnerem Slavie?

                        quelhar (admin)     před 16 lety 04.07.2008 11:58 |  
                        0 0

                        Taky mam ten pocit. Jak se trener vyjadril ve skutecnosti nikdo nevime a kazde medium to interpretuje trosku jinak. Reportaz na Nove jsem nevidel a jedine, co jsem nasel na netu, je toto - http://tn.nova.cz/sport/fotbal/gambrinus-liga/pujde-smicer-do-duchodu.html
                        Ale dokazu si zive predstavit, ze tam Smicer odpovida na dotaz "Co rikate na to, ze s vami trener uz nepocita?", coz je IMHO typicka manipulativni otazka.

              • Re: Kdo bude generálním partnerem Slavie?

                Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 04.07.2008 11:20 |  
                0 0

                To je ale trochu jiná situace. . Když pominum že v hokeji se odchází déle. . tak kluby v NHL jsou ekonimicky někde úplně jinde. On jim Jágr vydělá na dresech a dalším prodeji to, co sám stojí. . Ale nezlob se, podle mě tady zase dělát z komára velblouda. Je jasný, že než se Šmíca uzdraví, tak se nic nepohne a do tý doby se dá spekulovat, tak toho novináři budou využívat.

                • Re: Kdo bude generálním partnerem Slavie?

                  martyni (přítel SN)     před 16 lety 04.07.2008 11:26 |  
                  0 0

                  otazka je kdo z toho dela toho velblouda. ja jen rikam, ze do ty doby by bylo nejlepe mlcet. jak by ses citil, kdyby te nekdo predem odepisoval? novinari at to delaji, ti maji netaktnost v popisu prace

                  • Re: Kdo bude generálním partnerem Slavie?

                    NAPALM     před 16 lety 04.07.2008 11:39 |  
                    0 0

                    Pro některé „diskutéry“ to musela být opravdu KURVA špatná sezona! No nic začala příprava tak to snad SKS pokazí alespoň letos… a kdyby náhodou ne tak další rok určitě. Hoši vás bych chtěl mít v práci nebo v mančaftu…

                  • Re: Kdo bude generálním partnerem Slavie?

                    Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 04.07.2008 11:42 |  
                    0 0

                    Velblouda tady dělá hlavně jeden demagog, kterej tady šije do KJ leta a jehož nejnovější teorie, vzešlá z pozorování nejsledovanějších médií, hovoří o tom, že kvůli postupu KJ nebudem zajímavý pro ruský naftaře. . Přečti si třeba rozhovor na sport. cz . . řekl bys, že vychází z úplně jinýho základu, přiom je to stejná " tiskovka" po zápase. Prostě je to celý o slovíčkaření a vlastně o lejně. Dokud nepřijde posila, nebo se nezačne hrát příprava, budou tu furt ty okurky a hovadiny. Už aby se něco hejblo. .

  10. Re: Kdo bude generálním partnerem Slavie?

    Huzgi (přítel SN)     před 16 lety 04.07.2008 11:45 |  
    0 0

    Jasně, Jarolím je pako na entou (podle té svaté trojice). Vyjádřil se, že v současné době se Šmicrem nepočítá, to je smrtelný hřích, který se neodpouští. On toho Šmicra sice loni přemluvil, dotáhl, celý rok si ho v týmu hýčkal, ale čert to vem. Kdyby náhodou napsal, že se Šmicrem stále počítá, tak se stejná trojice chopí klávesnic a zavalí nás komentáři, jak je trenér špatný a další sezona v háji, protože sází na hráče, který nejspíš nepomůže. Ono je to jednodušší. KJ, ale ani nikdo jiný, nemůže se Šmicrem počítat a stavba týmu i příprava musí směrovat k tomu, že Vláďa hrát nebude, protože to tak vypadá. Kdyby se to změnilo k lepšímu, jen lépe. Navíc se ta svatá trojice začíná tvářit, že oni jediní si váží ikony klubu a my ostatní na ni plijeme. Takže jednoznačně, Vladimír Šmicer je jednou z největších postav Slávie, dokázal to, co v českém fotbalu nikdo jiný. Ale ve vztahu k minulé sezóně a k tomu co má natrénováno pro tu budoucí, která začíná co nevidět, musí Slávie fotbalově stavět na jiných jménech a jiných hráčích a Vláďu využít tak nejlépe, jak to jeho zdraví dovolí.

    • Re: Kdo bude generálním partnerem Slavie?

      tolsimir     před 16 lety 04.07.2008 12:01 |  
      0 0

      mluvis o svate trojici, ale zapominas na demagoga nejvetsiho - slaviatora. Jeste stesti, ze ted pres prazdniny nema moc casu, jinak by se k nim dozajista rad pripojil a pridal svoje perly o tom, jak jsou novinari svati, jak je Jarolim napada a jak je vubec celkove ten Jarolim zly clovek, ktery obratil o 180 stupnu

  11. Šmicerovo vyjádření

    tantalos     před 16 lety 04.07.2008 12:12 |  
    0 0

    dnešní deník Sport str.- 2
    začátek citátu:
    "Pro mě plaktí, na čem jsme se s trenérem a vedením klubu dohodli na nedávné schůzce. To znamená, že se vyléčím, pak potrénuji a potom se dohodneme, co bude dál. Slíbil jsem, že pokude bude zájem. tak bych chtěl ještě Slavii rok pomoct na hřišti. A svůj slib chci dodržet."
    Konec citátu
    Otázka Sportu
    Nepřipadá Šmicrovi, že už o jeho služby nemá trenér zájem?
    Začátek citátu:
    "Pro mě platí, co už jsem řekl. Ještě rok bych chtěl hrát, pokud mi to umožní zdraví. A jestli to trenér vidí jinak, tak to nebudu řešit přes noviny."
    Konec citátu.

    • Re: Šmicerovo vyjádření

      tolsimir     před 16 lety 04.07.2008 12:16 |  
      0 0

      a? Jarolim by mel byt autorita a ne skakat jak si Smicer piska. Tym nevede Smicer, ale Jarolim

      • Re: Šmicerovo vyjádření

        tantalos     před 16 lety 04.07.2008 12:36 |  
        0 0

        Jarolím by měl dodržovat dohodu. To se tak mezi některými lidmi dělá.

        • Re: Šmicerovo vyjádření

          tolsimir     před 16 lety 04.07.2008 12:40 |  
          0 0

          a v cem presne Jarolim tu dohodu nedodrzel?

          Otazka sportu.cz
          A Šmicerova budoucnost v klubu?

          Zacatek citatu
          My jeho představu známe, ale dokud nebude vše vyřešené, nechtěl bych to dále rozebírat.
          Konec citatu

          • Re: Šmicerovo vyjádření

            tantalos     před 16 lety 04.07.2008 12:57 |  
            0 0

            No vidíš, a v tištěném Sportu, na Idnesu a na Nově (tam to bylo dokonce natočené na kameru) řekl, že už pro něho hledá jinou roli.

            • Re: Šmicerovo vyjádření

              KING25     před 16 lety 04.07.2008 13:15 |  
              0 0

              Tantale radši už dost. Sám Vláda říkal, že už se i s vedením bavili, jakou roli by mohl mít mimo hřiště a tak je úplně normální, že Karel se připravuje na variantu, kdyby nemohl hrát.

        • Re: Šmicerovo vyjádření

          Huzgi (přítel SN)     před 16 lety 04.07.2008 13:37 |  
          0 0

          Tak jestli si myslíš, že má Jarolím sázet na Šmicera a nemá tým připravovat s vidinou, že Vláďa zřejmě už nepomůže, tak jsi ještě větší hlupák než jsem si myslel...

          • Re: Šmicerovo vyjádření

            martyni (přítel SN)     před 16 lety 04.07.2008 13:43 |  
            0 0

            o to ale nejde, huzgi. jde o to, ze vlada chce jeste rok hrat, pokud to pujde. KJ si mysli, ze uz to nepujde. Misto toho, aby si to vyrikali, tak mu to vzkazuje pres media.

            • Re: Šmicerovo vyjádření

              wills     před 16 lety 04.07.2008 14:57 |  
              0 0

              Spor, který hoří mezi zastánci KJ a jeho kritiky (zde a na ofi-webu), má v poslední době jeden dosti význačný rys - zastánci KJ jsou ve svých projevech vůči opozici dosti agresivní a rádi používají silná slova k jejich odsouzení. Docela obecně platí, že kdo tak činí (zvláště je-li to obecnější, skupinový, projev), ten se něčeho výsostného vzdal - totiž práva na svobodu svou i ostatních a nahradil ho nějakou (zatím sice bezvýznamnou, nicméně v zárodku již nebezpečnou) formou závislosti resp. odvislosti! Tady klíčí i zárodky fanatismu, jakožto důsledku vzdání se tohoto práva. Stručně řečeno: Nikdo nemá žádné právo nikoho omezovat v jeho právu mít názor, pokud tento sám tímto názorem neomezuje něčí práva! (Příklad: Názor, že Slavia je dobrá, nebo naopak špatná, nikoho neomezuje; názor, že by nějaká skupina - např. klub vč. Sparty - neměla existovat, již ano - vytváří podmínky k omezení) A tak - měl-li bych co možná neojobětivněji hodnotit situaci uvnitř Slavie podle příspěvků, musel bych nutně zbystřit, že se děje něco, co je mimo standardní chápání práv, protože protagonisté (zde tedy jen jeden, tj. KJ) je (více méně kolektivně) bráněn prostředky omezujícími kritiku.

              • Re: Šmicerovo vyjádření

                quelhar (admin)     před 16 lety 04.07.2008 15:13 |  
                0 0

                Kazdy vidi to, co videt chce. Nekteri odpurci KJ jsou ve svych projevech take dost agresivni a radi pouzivaji silna slova k odsouzeni Karla Jarolima - kuprikladu Tantalos zde a Katrin na oficialnich strankach. Tohle nevidis nebo nechces videt?

                • Re: Šmicerovo vyjádření

                  martyni (přítel SN)     před 16 lety 04.07.2008 15:21 |  
                  0 0

                  tak napriklad Katrin naposledy musela zkousnout v diskuzi tolik urazek, ze se neudrzela a ja se tomu vubec nedivim.. ja bych nejradej napsal svuj nazor jednou a tim by to haslo.. jenze casto se pak diskuse stoci na to, ze clovek musi vubec obhajovat "moznost" takoveho nazoru a vysvetlovat a vysvetlovat sve "provineni", ze napsal neco "nevhodneho"... pak je z toho afera na cely den.. parkrat mi z toho tez ruply nervy..

                • Re: Šmicerovo vyjádření

                  wills     před 16 lety 04.07.2008 15:26 |  
                  0 0

                  Ano, někdy ano, ale vždy je třeba rozlišovat příčiny jevů a cíl konání. Jednou věcí je agresivita jako projev nespokojenosti, jinou (daleko nebezpečnější) je agresivita, jejímž cílem je potlačení projevu či existence. A daleko nejnebezpečnější je agresivita jako projev kolektivního myšlení. Jinak samozřejmě by si odsouzení kohokoliv vulgarismy měli odpustit úplně všichni - už z toho prostého důvodu, že kdo je používá, žije v smutném omylu, že jenom on má pravdu, a snaží se ji (tu svou pravdu) prosadit násilně. Kromě toho implicite všem sděluje, že ten druhý (kritizovaný) je proti němu blb - což je myšlenka převelice hloupá, neboť každý, úplně každý umí něco lépe než já a měli bychom si ho tedy vážit.

                • Re: Šmicerovo vyjádření

                  martyni (přítel SN)     před 16 lety 04.07.2008 15:35 |  
                  0 0

                  mimochodem i v teto diskusi si pro ilustraci over, kolikrat nekdo z tzv. "obhajcu KJ" hodnotil (vskutku eufemismus) svy oponenty v diskusi a kolikrat naopak - snad jednou tantalos na marta oproti x pripadum napadani, urazek... ja uz to z legrace pisu pred svym prispevkem rovnou, aby bylo jasno, co jsem zac.

                  • Re: Šmicerovo vyjádření

                    quelhar (admin)     před 16 lety 04.07.2008 17:31 |  
                    0 0

                    No ono naopak to neni potreba, protoze nekteri si vystaci s urazenim trenera a nemaji potrebu urazet taky oponenty.

              • Re: Šmicerovo vyjádření

                mart     před 16 lety 04.07.2008 16:27 |  
                0 0

                Priteli willsi, nechci brzdi Vasi filosofickou polemiku o pravu a bezpravi - jestli tomu dobre rozumim, rikate, ze kazdy ma pravo nakydat na Jarolima hnuj, ...a zaroven, nikdo nema pravo ho pochvalit, za ziskany titul(?)-, lec Vas zaverecny usudek jest zcela zcestny. Lepe by se mozna dalo rici,"..... deje se neco zvlastniho neb jsme ziskali po dvanacti letech titul. Neb jsme se v zaveru ligy "nepodelali" (nebo podelalil, ale mene nez ostatni), neb jsme poprve v CL, neb mame stadion, ......jedine co neni zvlastni, nadavame porad". Komukoliv, a kdekoliv.mart

                • Re: Šmicerovo vyjádření

                  wills     před 16 lety 04.07.2008 16:53 |  
                  0 0

                  Zde by se (nezlobte se, marte) hodilo cosi o potrefeném ptáku... Ale popořadě a hezky odzadu! Je nad mé intelektuální schopnosti pochopit, co je scestného na myšlence, že bychom si měli každého vážit, protože každý umí něco lépe nežli já! Ale prosím, třeba je to hloupé a člověk by to činit neměl, tj. měl si lidí nevážit. A pokud jde o první část Vaší odpovědi, tedy mi ukažte, kde jsem říkal, že má každý právo nakydat na KJ hnůj. Pokud se nepletu, psal jsem, že jeho příznivci jsou při obraně svého oblíbence agresivní a snaží se potlačit kritiky KJ. A v dalším příspěvku o něco níže, že by lidé neměli být (kromě předchozího) vulgární, používat silná slova. Nijak to nesouvisí s titulem a dalšími skutečnostmi, ty jistě nikdo z žádného "tábora" nekritizuje a tudíž za to není slovně perzekvován.

                  • Re: Šmicerovo vyjádření

                    mart     před 16 lety 04.07.2008 17:11 |  
                    0 0

                    O.K. Vas uhel pohledu, ...zda se byti ponekud zastreny. Nevadi. Ohledne ptactva, nemam problem. Potrefeny, kdyz myslite, nic nenamitam, nicmene hrubych vyrazu, a hlavne neurvale kritiky (on se duvod vzdycky najde) jsem se zde setkal prevazne ze strany Tantala (nakonec, reaguji na jeho "podnetnou" kritiku uz jen opravdu zridka).
                    Zcestna ale neni Vase myslenka ohledne ucty k druhemu (o.k., tedy pokud se nejmenuje Jarolim, ze), zcestny je pouze produkt Vasi analyzy, ... tedy pokud jste me nepochopil, tak se jedna se o pargraf "Obhajoba Jarolima prostredky omezujicimi kritiku". ..... to je snad zcestne, nebo ne? On totiz KRITIKU nikdo neomezuje, ale nechat si bez prestani vnucovat paranoiu v nasich podminkach ( proto jsem se je snazil pripomenout, neb nekdo by si vazne mohl myslet, ze jsme pomalu sestoupili) mi pripada prinejmensim prazvlastni. zdravi mart

                  • Re: Šmicerovo vyjádření

                    tantalos     před 16 lety 04.07.2008 17:22 |  
                    0 0

                    Bohužel, v poslední době je to docela běžný jev. Často jej vídáme v televizních debatách politiků. Když je některý z nich zatlačen do rohu a nemá argumenty, odpovídá útokem. Například: Poplatky u lékaře znepřístupňují péči chudým rodinám s dětmi - Odpověď - vy jste vždycky táhli s komunisty, co zavraždili Horákovou.
                    Některých svých oponentů v těchto diskusích si vážím - pokud jde o Quelhara a Bulldocka, mají čas od času - frekvenci výskytu ať zhodnotí každý sám - pravdivější pohled na věc než já.
                    Beru i Kinga nebo tolsimira, považuji je za zapálené mladé muže, kteří jsou především vedeni potřebou "chránit Slavii" proti nepřátelům. věřím, že to jsou dobří fandové.
                    Kdo mě ale opravdu vadí, jsou inteligentní a vzdělaní muži středního či vyššího věku, kteří zastávají pro mě nepřijatelné stanovisko: Pro Slavii je každé svinstvo dobré. Fandím Slavii proto, že právě ona se svinsky nechovala, že to byl - možná se mýlím - klub slušných lidí.

                    • Re: Šmicerovo vyjádření

                      tolsimir     před 16 lety 04.07.2008 17:32 |  
                      0 0

                      tantale jsem rad, ze me povazujes za dobreho fandu, vazim si toho, protoze je videt, ze jsi clovek pro Slavii take zapaleny. Sice mi dosti vadi tvoje neustala kritika trenera Jarolima a s ni spojena obcasna demagogie, ale dulezite je, ze ti na Slavii zalezi a narozdil od par jinych (nebudu jmenovat, ale myslim, ze se tam dotycni dosadi sami) je s tebou i rozumna rec, pokud tedy neni hlavni ucel diskuze KJ

                • Re: Šmicerovo vyjádření

                  zz     před 16 lety 04.07.2008 17:21 |  
                  0 0

                  Zdravím Marte,
                  je třeba si nejdříve přečíst názory kritiků a pak vynášet hodnotící soudy. Kritizoval jsem trenéra Jarolíma za obchod s Libercem, a sám uznáte, že to skončilo fiaskem a Kárl nás oškubal jako slepici. Levně získal talentovaného Dočkala, Gecova a vrátili se mu Pudil, kterého obratem prodal za slušné peníze do ciziny a Blažek, který pod Kozlem půjde výkonnostně nahoru a jednou ho Liberec dobře zpeněží. To jsou fakta.

                  Dále jsem kritizoval zimní přestupovou politiku klubu. Kde jsou dnes naše drahé posily? Střihavka, Kubásek, Blažek jsou pryč, Abrahám míří stejným směrem, vypadá to na Rejkjavík. Ano, tento slavný islandský klub má zájem o našeho top hráče, bohužel už nám nikdo nedá 10 mega, které jsme do něho investovali. Marek Jarolím většinou leštil lavičku a pochopil to už i trenér Jarolím, proto přivedl Balaida a chce na post tvořivého záložníka mladého Morávka. Jediný, kdo se výrazně prosadil, je Toleski. To jsou fakta. Naštěstí se vedení ponaučilo, a už trenérovi neodsouhlasilo nákup dalších průměrných hráčů jako Střihavka a spol.

                  Dále jsem kritizoval náš herní projev. A určitě uznáte, že naše hra na jaře se nedala nazvat atraktivní. Slávistický fanoušek by rád viděl určitou kvalitu ve hře-kombinační fotbal s rychlou přechodovou fází, s kvalitním zahráváním standartek, ne jenom se dívat na nudný, nepohledný fotbal a strachovat se o výsledek do poslední minuty i proto slabým soupeřům. Od trenéra takových kvalit jako Karel Jarolím bychom očekávali jiný herní projev týmu.

                  Dále jsem kritizoval ignorování mládeže ze strany trenéra Jarolíma, nepropojení mládeže s A týmem. To byla vždy doména Slávie. A první krok, který udělal trenér Lavička ve Spartě, je propojení tréninkového střediska mládeže na Strahově s A týmem.

                  Dále jsem kritizoval vztah trenéra Jarolíma k hráčům a jeho snaha hodit po vzoru manažera Koštála vinu za neúspěch na konkrétní hráče. Stačí si vzpomenout na třesoucího se Gebreho v Teplicích, na nahrazení Vaniaka Vorlem po zápase v Teplicích, na alibistickou kritiku Kalivody po zápase v Plzni za neproměnění penalty. Trenér by se měl přihlásit k odpovědnosti, a ne se schovávat za některé hráče. Stejně tak mi vadí, jak se řešil odchod Kalivody. Trenér by mu měl do očí říci, že s ním už nepočítá, a ne aby mu někdo poslal vzkaz, že už nemusí nastoupit přípravu. To samé případ Šmicer, který mi svým scénářem připomíná případ hráče Kolouška. Stačí si dneska přečíst vyjádření hráče Šmicera, který nechce problém řešit přes média. Říká se tomu slušnost a dodržování dohod. Trenér Jarolím nejdříve na hráče zaútočí přes média, pak se uzavře nějaká dohoda, kterou pak začne porušovat trenér Jarolím svým jednostranným tvrzením, že už vidí budoucnost hráče mimo hřiště. Počkejme na vyléčení hráče a pak se uvidí, jak to bude s hráčem. Když Berger dlouho marodil v Anglii, nikdo si nic podobného nedovolil, to samé, když Šmicer marodil v Bordeau. Jde o elementární lidskou slušnost vůči hráči.

                  Je věcí vedení, koho chce za trenéra. Když bude chtít za trenéra Ferdu Mravence, tak to musíme respektovat. Trenér Bílek získal titul a pohár v jedné sezóně, v další to málem zopakoval, přesto je pro Spartu štěstí, že titul nezískala. Trenér Bílek sice dosáhl na první pohled výsledků, ale realita je jiná. Trenér Lavička byl zděšený, v jakém špatném kondičním stavu je tým, jak špatně a zastarale se trénovalo, nefungovalo propojení s tréninkovým střediskem mládeže, hráče, které přivedl trenér Bílek jako Rezek, Kulič, Abrahám a další stáli Spartu velké peníze a žádný efekt to nemělo. Trenér Lavička je slušný člověk s velkou pokorou, proto se nepustil do kritiky svého předchůdce přes média, přesto ho čeká hodně práce po té kalamitě, kterou za sebou Bílek zanechal. Proto tvrdím, že není možné vidět jen titul, ale je třeba trenéra hodnotit v širších souvislostech.

                  Respektuji Váš názor, stejně jako názor kolegy Quelhara, Bulldocka, nebudu tu na vás vulgárně útočit, ani vás tu zesměšňovat. Mám jiný názor, ale respektuji názor slušných diskutujících, kteří se zastávají trenéra Jarolíma jako třeba kolegové Bulldock, Socrates. Já totiž připouštím pluralitu názorů a jsem za ni rád. Slušná diskuse lidí různých názorů není na škodu. A pokud se tu smějete panu Říčkovi, tak jeho práce nás držela nad vodou v době dluhů, prodeje hráčů Pekharta, Švece nám pomohly. A to máme v zásobě další jeho svěřence jako Janda, Suchý, Necid, Vácha. A i za kritizované odchovance Dočkala, Kalivodu jsme dostali více, než kolik dostaneme za Abraháma, Marka Jarolíma. I za toho zesměšňovaného Gecova jsme dostali 6 mega, které nám za Abraháma nikdo nedá. To je realita. I za Kalivodu jsme dostali 8 mega a hlavně byl o něj zájem. Proto bych za každým názorem nehledal jen nenávist vůči trenérovi Jarolímovi, neoznačoval bych lidí s jiným názorem za škůdce Slávie, ale snažil bych se pochopit jejich názory a uváděl relevantní protiargumenty.

                  • Re: Šmicerovo vyjádření

                    zz     před 16 lety 04.07.2008 17:23 |  
                    0 0

                    Oprava-Vaniak byl nahrazen po zápase v Plzni.

                  • Re: Šmicerovo vyjádření

                    tolsimir     před 16 lety 04.07.2008 17:28 |  
                    0 0

                    jak vis jak to s tim Smicerem opravdu bylo? Udavas tu zavazne obvineni a nemas pro to odpovidajici dukazy

                  • Re: Šmicerovo vyjádření

                    quelhar (admin)     před 16 lety 04.07.2008 17:52 |  
                    0 0

                    "Trenér Jarolím nejdříve na hráče zaútočí přes média, pak se uzavře nějaká dohoda, kterou pak začne porušovat trenér Jarolím svým jednostranným tvrzením, že už vidí budoucnost hráče mimo hřiště."

                    Ja mam pocit, ze ono to bylo trosku jinak, nez pises. Ta situace by se taky dala formulovat takto:

                    "Trener Jarolim nejdrive hraci v mediich vytkne nedostatecnou rehabilitaci, ten svou chybu prizna. Uzavre se dohoda a hovory trenera s hracem pokracuji, pricemz v jedne fazi tech hovoru se na medialni dotaz trener vyjadri, ze spolu se Smicerem pripravuji pro Smicu take jinou roli, nez hracskou a ze osobne prilis neveri, ze se Vladimir na travniku jeste ukaze."

                    A ono to pak vyzni trosku jinak.

                    • Re: Šmicerovo vyjádření

                      zz     před 16 lety 04.07.2008 18:04 |  
                      0 0

                      Quelhare, především pokládám za zbytečné, aby trenér kritizoval Šmicera za nedostatečnou rehabilitaci v médiích. Šmicer taky dnes řekl, že to nebude řešit přes média. A pokud jde o vyjádření trenéra Jarolíma k další budoucnosti hráče, tak tam bylo jednoznačné vyjádření, že vidí jeho roli jinde než na hřišti. Kdyby to bylo po dohodě s hráčem, tak by Šmicer nebyl tak překvapený. Vše se má řešit interně. A má se počkat na uzdravení hráče, jak zněla původní dohoda. Potom se má udělat nějaký závěr.Dalo se to řešit mnohem elegantněji, interně a ne přes média. To bylo naprosto zbytečné.

                      • Re: Šmicerovo vyjádření

                        Sokrates55 (přítel SN)     před 16 lety 04.07.2008 18:21 |  
                        0 0

                        Přeji Vám všem hezký podvečer a prázdninovou pohodu.
                        Jen krátce k Vám (zz). Tentokrát se hluboce mílíte. Jen jste si sám tady určil, jak si celou situaci budete paličatě hodnotit podle svého a nebudete slyšet nikoho jiného. Víte sám, že pokud se mylím nebo s Vámi souhlasím, také Vám to povím. Tentokrát Jarolímovi křivdíte. To je vše a veškerá další polemika je zbytečná. Quelhare souhlas. Není možné si něco vytrhovat z kontextu a nějak si to vymodelovat k obrazu svému. Jinak Vám přeji slávisté pěkné slunečné dny a spíš než cokoliv z toho dohadování (úplně zbytečného), těště se na fotbal. Nějak Vám uniklo, že článek je o hlavním (generálním) sponzorovi. Ale to je jedno, stejně jsou to takové okurky, co? Tak pěkný víkend Sokrates55

                        • Re: Šmicerovo vyjádření

                          quelhar (admin)     před 16 lety 04.07.2008 18:27 |  
                          0 0

                          Sokrate, mas pravdu, je okurkova sezona a tak se resi kdejaka blbost a kazda trenerova veta se obraci trikrat. Oproti zimni prestavce je to ale klidek, zadne kontroverzni odchody a prichody se nekonaji a slavisticky fanousek tak nema moc do ceho pichnout. Ani na obzoru se nic nerysuje a tak to bude podobne jeste par tydnu, nez se tym vrati z Italie a budou posledni predligove zapasy. Pak se bude odhadovat zakladni sestava do Liberce, diskutovat nad losem LM a bude rust to spravne fanouskovske napeti. Snad to rychle utece, osobne uz mi to docela chybi :o)

                        • Re: Šmicerovo vyjádření

                          zz     před 16 lety 04.07.2008 18:33 |  
                          0 0

                          Sokrate, pokut znáte přesnou verzi, tak nám ji sem napište. Nedělá mi problém uznat, že jsem špatně interpretoval Jarolímova slova a křivdil mu. Nedělá mi problém se mu zde omluvit.

                          • Re: Šmicerovo vyjádření

                            Sokrates55 (přítel SN)     před 16 lety 04.07.2008 19:24 |  
                            0 0

                            Přeji hezký večer (zz) a všem Vám a to i Tantalovi přestože je zase rozpálen. Pokud si seženete článek už z minulého týdne na Idnesu, tak tam sám Šmicer uznává oprávněnost kritiky od K.J a souhlasí s tím, že neměl takto postupovat na ME se zranením. Sám na svou omluvu pouze uvádí, že netušil, že to zranění achilovky je tak vážné. Ve Vámi popisovaném inkriminovaném článku hovoří oba dva tedy K.J. i V.Š. Opět je poukazáno na špatný zdravotní stav achilovky a K.J. podotýká, že nebude činit závěry až poté, kdy se sejdou s lékařem a V.Šmicerem a řeknou si co dál, i když se celá situace jeví dost špatně a Vláďa se nezapojí do přípravy zatím vůbec!!!! Tedy nebude na žádném ze soustředěních, nesehraje jediný přípravný zápas, protože achilovka bude ještě nejméně dalších 6 týdnů v sádře a to díky podcenění situace samotným Vláďou. A on to uznal a s K.J. souhlasí. Novu už vůbec zmiňovat nebudu, protože to další už je jen živení novináře (pardon - mediálního chudáka v práci zvané novinařina). Já si vážím Vašich poznatků a co se týká posledních vašich postřehů okolo posil, tak jsem Vám i napsal souhlas. Nepodléhejte těmto bulvárům, prosím Vás Slávisti. Pro Vás Tantale, myslíte si že nejsem slušný a poctivý slávista, který když s Vámi nesouhlasím, tak jsem jen zastáncem bezcharakterního zločince, kterým je podle Vás K.Jarolím. Nezlobte se, ale víte o něm úplný ho........ Nic ostřejšího Vám na to už nebudu odpovídat. Jen pro úplnost, K.J. sám vyjádřil přání, aby se Vláďa do přípravy zapojil a ještě to zkusil, kdyby ho nechtěl, tak už by to bylo prostě dávno venku. Jemn mě mrzí, jak snadno se tady podlehne demagogii. Neblbněte kluci a radši třikrát měřte než říznete. Jen aby mě zase tady někdo hned nepokládal za Jarolímovo zvěda. Pokud provede K.J. levotu a bude to pravda, budu ho spravedlivě kritizovat, pokud si to zaslouží. Spíše nyní držte palce Rosenovi a Doležalovi, budou to potřebovat, aby se Slávia měla i v přístích pár letech dobře.
                            Tak pěkný večer a protože jsou prázdniny, tak nechám latinu spát.
                            Sokrates55

                            • Re: Šmicerovo vyjádření

                              tantalos     před 16 lety 04.07.2008 19:38 |  
                              0 0

                              Vážený Sokrate 55
                              nechápu, proč mou větu, že jste poctivý a slušný člověk, okamžitě obracíte a vkládáte mi do úst, že jsem o vás napsal opak.
                              Dřív si přečtěte, co jsem napsal.
                              Vaše povídání neodpovídá na klíčovou otázku. Proč Karel Jarolím porušil dohodu, že se o Šmícově budoucnosti bude hovořit až poté, co se uzdraví?
                              Nebo tady obviňujete Vláďu Šmicera ze lži?Že taková dohoda neexistovala?

                              • Re: Šmicerovo vyjádření

                                Sokrates55 (přítel SN)     před 16 lety 04.07.2008 19:52 |  
                                0 0

                                Asi ste mě špatně Tantale pochopil, nevkládal jsem Vám do úst nic, jen jsem vyslovil hypotetický dotaz, zda by jste mě za takového člověka považoval. A to je rozdíl. Mé povídání na klíčovou otázku odpovědělo, protože dohoda porušena nebyla. O jeho budoucnosti hovořil K.J. ve Vláďově přítomnosti a za jeho souhlasu. To, co vyrobila televize Nova, je k smíchu a víc se k tomu nemá cenu vyjadřovat. Pokud znáte práci některých sporťáků televize Nova, tak Vám nebudu dál o serioznosti a spravedlnoti nic vyprávět. Sám Vl.Šmicer nad tímto paskvilem žasnul. To je vše. Tantale, vidíte sám, že když jste naštvaný, tak některé věci hodnotíte trohu víc prchlivě než je třeba. Ale jinak Vás mám rád Tantale.
                                Sokrates55

                            • Re: Šmicerovo vyjádření

                              mart     před 16 lety 04.07.2008 19:43 |  
                              0 0

                              :D Sokrate, priteli, jen pro upresneni. Mam pocit, ze Tentokrate nesije Tantalos do Vas, ale do me. Asi ho to prekvapi, ale nejsem na to ani hrdy, ani se me to nijak nedoytyka, ... je mi to (bohuzel) jedno. To bohuzel je tam proto, ze tusim, ze Tantalos je taky slavista, jenze uz bohuzel (zase) uplne stratil soudnost.mart

                    • Re: Šmicerovo vyjádření

                      tantalos     před 16 lety 04.07.2008 18:07 |  
                      0 0

                      Trenér Slavie není jen ten člověk, co stanovuje sestavu a rozhoduje o náplni tréninku. Je to také člověk, který svým vystupováním před médii vytváří image Slavie. Je za svou práci slušně placen, líp než manažeři velkých firem, a musí i v tomto směru odvádět slušnou práci.
                      Pokud svou neobratností způsobí, že nějaký sparťan v TV Nova dokáže zneužít jeho nevhodného výroku tak, že z něj udělá podrazáka, který poškozuje slavistickou ikonu, pak nezvládl jednu důležitou součást své práce. Je už dost starý, aby věděl, že měl říct třeba: "Doufám, že se Šmíca uzdraví, rád bych ho viděl na hřišti, i když se chtě nechtě zabývám myšlenkou, jestli by pro něj Slavia neměla najít jinou práci." Takhle by to měl formulovat dobrý trenér.
                      Prostě: Jarolím má svou práci, je za ní dobře placený, a proto má odvádět profesionální práci a ne mediální zmetky.

                      • Re: Šmicerovo vyjádření

                        Sokrates55 (přítel SN)     před 16 lety 04.07.2008 18:25 |  
                        0 0

                        Tantalosi, vždyť Vy ani sám pořádně nevíte, jak to bylo a jen tu stříkáte vztek. To je škoda, nejdříve si zjistěte, co bylo a nebylo řečeno a pak prskejte. Jste vedle jak ta jedle. Sokrates55

                        P.S. V minulém článku jsem udělal hrubku - opravuji mýlíte se zz

                        • Re: Šmicerovo vyjádření

                          tantalos     před 16 lety 04.07.2008 19:03 |  
                          0 0

                          Mně stačí včerejší příspěvek televize Nova, který vyzněl otřesně. A to otřesné v něm bylo řečeno na kameru. Ostatně co bylo a co nebylo řečeno, jsem tady uvedl v uvozovkách a označeným začátkem a koncem citátu. Přečtěte si to a potom zaujměte stanovisko. Jsem přesvědčen, že jste slušný člověk a jistě byste nerad viděl, aby trenér tady zacházel se Šmícou jako s Kolouškem. Protože Šmíca je nejúspěšnější fotbalista Slavie od dob Pepi Bicana a zaslouží si jiné zacházení.

                        • Re: Šmicerovo vyjádření

                          zz     před 16 lety 04.07.2008 19:05 |  
                          0 0

                          Sokrate, pokud je Vaše verze pravdivá a máte ji ověřenou od samotného hráče nebo jiného věrohodného zdroje, tak se Karlu Jarolímovi omlouvám za křivdu.

                          • Re: Šmicerovo vyjádření

                            Sokrates55 (přítel SN)     před 16 lety 04.07.2008 19:36 |  
                            0 0

                            Vážený (zz), prosím Vás, já jen nechci, aby se podléhalo "blbým náladám". Pokud Vás mohu ubezpečit, tak je to přímo od V.Šmicera a on sám s K.J. nemá problém. Víte sám, že se můžeme mýlit a to i ve spravedlivém přesvědčení ve vlastní pravdu, jen je nutné mít tolik potřebnou sebereflexi a uznat, když se prostě sekneme. I mě se to stalo a omluvil jsem se Vám všem. Týkalo se to B.Dočkala a to je bohužel jedna z chyb, kterou K.J. udělal. Tady měl zabojovat a chtít ho víc. Nevidím mu do svědomí, ale kdyby řekl Rosenovi, že ho chce zpět, tak by ve Slávii prostě byl. Taky mohu spekulovat, zda je M.Jarolím to pravé ořechové (osobně jsem tímto hráčem zklamán), B.Dočkal se mi z té pravé strany jevil prostě líp. Ale to už jsem tu psal a teď už je to jen takové moje "blablání". Tantale, nebuďtě tak zaslepený hněvem a ukažte svou lepší tvář, prosím Vás o trochu úsměvu. Sokrates55

                            • Re: Šmicerovo vyjádření

                              jane (admin)     před 16 lety 04.07.2008 20:57 |  
                              0 0

                              Ohledne Dockala - brzy se tu objevi rozhovor s M. Sramkem, kde jsme se tomuto tematu taky venovali a uz neslo Dockala ziskat ted v lete zpet. Liberec proste zaplatil castku a vyuzil opci, neslo s tim nic delat.

                              Jinak jsem byla ve stredu u rozhovoru Karla Jarolima s novinari, kdyz se resil Smicer. Ten rozhovor byl takovy hodne zvlastni, mam pocit, ze novinari resi porad dokola ty same veci a tlaci lidi k odpovedi, ktera se jim hodi do kramu. Jarolim z toho uz byl trochu podrazdeny a ja se mu ani nedivim, je to opravdu porad dokola, ptat se, jestli do Slavie prestoupi hrac, ktery odehral jeden polocas, no nevim, co bych odpovedela. Nevidela jsem reportaz na Nove, kazdopadne by se Karel Jarolim mel opravdu naucit lepe s medii komunikovat a davat si ppozor, co rika. At se mu to libi nebo ne, i to je soucast jeho prace.

                              • Re: Šmicerovo vyjádření

                                Sokrates55 (přítel SN)     před 16 lety 04.07.2008 21:29 |  
                                0 0

                                Dobrý večer přeji Jane,
                                každý z nás je takový, jaký je. Někdo umí to a ten zas ono. Pokud budeme hodnotit přímo verbální projev, souvislost řeči, kontinuitu vyjádření a sloví zásobu, tak i Vy Jane jako novinářka prostě asi nad naším K.J. jásat nebudete, protože i kdyby dělal se svými schopnostmi co může, jeho rozhovor vždycky bude vypadat nešťastně a všichni budeme mít pocit, že mu to mluvení prostě nejde a nepůjde. Něco jiného je však to, když novinář si ze sedmi odpovědí na stejnou otázku a jak jste sama byla svědkem, akcentuje každou část odpovědí pro sebe vhodným způsobem, tak je to spíše o chudé snaze novináře uvařit s prdu ponožku. Když já Vám budu odpovídat na stejnou otázku pořád dvěma slovy, tak se budete pídit abych to řekl trochu šířeji a když nebudu chtít, tak zas podle Vás budu nekomunikativní atd atd. Nikdo se neptal trenéra na nové tréninkové metody a jak se zařazuje posilování novými metodami, což doporučuje lékař aby se nám nestávala svalová zranění, nové metody vytrvalostních cviků a super vířivé točení s míčem, to nikoho vůbec nezajímalo. Škoda, mě se to na tom tréninku moc líbilo. Ano, K.J. by se měl hlavně naučit mluvit vůbec, a media? Neměla by se už taky trochu naučit komunikovat i media, vždyť je to někdy strašnej šmír, co myslíte Jane. A tím opravdu nenarážím na Vás, k Vám já mám svůj dluh který jsem nezapoměl. Sokrates55

                                • Re: Šmicerovo vyjádření

                                  tantalos     před 16 lety 04.07.2008 22:06 |  
                                  0 0

                                  Podívejte se, redaktor média má přinést rozhovor s trenérem třeba na téma posily, Jednomu redaktorovi na to odpoví, ale druhý se musí zeptat na totéž znovu, protože on, nechce-li krást, nemá právo použít odpověď, kterou dal trenér někomu jinému. Jinak by musel řekněme redaktor časopisu B napsat: "Jak řekl Jarolím časopisu A..." A za to by dostal padáka.
                                  Proto potřebují zvláště redaktoři médií jednu a tu samou odpověd několikrát.
                                  Pokud je novinář nucen dělat z prdu ponožku, svědčí to o špatné práci mluvčího s médii a hlavně s trenérem, kterého má naučit, co má říkat. A ne pak trenéra opravovat ex post, jako včera Zlámal v Nově..

                                  • Re: Šmicerovo vyjádření

                                    Sokrates55 (přítel SN)     před 16 lety 05.07.2008 05:52 |  
                                    0 0

                                    Dobrá Tantale, máte pravdu v jedné věci. K.J. to prostě s médii moc nejde, to je pravda. Na jeho obranu musím říci, že on se do médií nijak nehrne a spíš trénuje. Jen jsem cítil tu spravedlnost v případě Vládi Šmicera někde jinde a K.J. nebyl ten, kdo by byl tím zlým. Jinak přeji hezký den a pěkný víkend. Sokrates55

                                  • Re: Šmicerovo vyjádření

                                    jane (admin)     před 16 lety 05.07.2008 07:11 |  
                                    0 0

                                    Tak tohle byl ale normalni zpravodajsky rozhovor bez nejake exkluzivity, nahravalo si nas to tam cca 7 lidi, ale ne vsichni to zjevne pouzili. Jinak mne treba nevadi, ze projev K. Jarolima neni souvisly, nema bohatou slovni zasobu - to vse se da pak upravit a uprimne ne kazdy z nas je nadanym recnikem. Spis jde o celkovy pristup k novinarum, ktery neni idealni a zalezi na tom, jakou ma zrovna naladu...

                                    • Re: Šmicerovo vyjádření

                                      mart     před 16 lety 05.07.2008 09:12 |  
                                      0 0

                                      Dobra, asi teda, ne. Takze mu muzem v klidu nadavat ? Sqele! To by taky mohli fandove ManU nadavat Fergusonovi, ten je s novinari tak spatnej, ze posila Quirose na 99% rozhovoru :).mart

                  • Re: Šmicerovo vyjádření

                    mart     před 16 lety 04.07.2008 19:48 |  
                    0 0

                    Priteli zz, ...musim se omluvit, ze neni v mych silach odpovedet na Vas prispevek. Duvodem neni nic jineho nez nedostatek casu. Vy vite, ze s Vami treba ne uplne vzdycky, a ne uplne ve vsem souhlasim (:D), ale respektuji Vas postoj, a obdivuji Vasi trpelivost i s lidmi jako jsem ja.
                    Slibuji odpoved v nejblizsi mozne dobe, ... lec dnes vecer to uz nebude....rodina, je holt rodina. I tak Vas ze (slavistickeho) srdce zdravim a preji hezky vikend.mart

                  • Re: Šmicerovo vyjádření

                    mart     před 16 lety 04.07.2008 21:10 |  
                    0 0

                    Tak se mi snad povede ( i po prijezdu z prace) ukradnout par minut, neb vecere vypada ponekud jako etapovy zavod (a zenske, tedy maminka i manzelka jsou jeste v kuchyni:D).
                    Mate toho hodne, jako obvykle.
                    Tak prvni bod. Gecov, Dockal/Pudil, Blazek. Jiste se Vas pohled blizi obecnemu nahledu vic nez muj. Ja ale vidim situaci, ze Pudil byl nutnost, a bez nej by nebyl titul. Takze pro me je hostovani Pudila hodnotou vyssi nez treba dvacet milionu, ktere by se (MOZNA) daly vylamat za prodej talentu (pokud by dovyrostli). A jako privazek pridam, ze ani Rosicky by nemel pul miliardy cenu, kdyby hral za becko nebo sedel na lavicce... A nasi "juniori" proste nemeli podle trenera predpoklady, aby byli trvale v tymu, co ma vyhrat ligu. Ostatni aspekty tohoto bodu jsou veci nazoru ( byt maji treba hodnotu nejakych dalsich milionu)
                    Bod dve, posily.... take zde Vas nazor asi podpori vetsina. Jenze, ... jak byva zvykem, ani zde nebudu patrit tam co ostatni. Jednotlive. Abraham, cekal jsem ze bude lepsi, a nemyslim si, ze to bylo neopodstatnene, navic jeho prestup nebyl vazan na prestup Misy Svece, ale byl alternativou za Rajnocha, ktery mel prijit. Ostatni Strihavka se zkusit musel, prisel na hostovani(a naklady byly minimalni) a mohl ( a mel) prinest jinou utocnou alternativu, kdyz rychlonozka Vlcek odesel. Cerny mel svoje chvilky, .. ale taky rodinne problemy. Marek Jarolim zklamal(Prozatim!), ...ale stejne (nebo u me spis vice) jako si Vy myslite, ze Dockal by si zaslouzil vetsi sanci, ja si mysli, ze Jarolimuv cas jeste prijde.
                    Dalsi je herni projev. Ano tam se asi pomerne priblizime. (nerikam shodnem :D). Az budeme vyhravat titul v lize kazdy rok, tak budu taky chtit perfektni prechod do utoku a ne strachovani se o body a nuzotu na place.. Zatim radim titul vyse nez herni projev.
                    Dalsi "ignorovani mladeze" .... hodne se o tom mluvi, asi na tom mmuze byt i neco pravdy. Nebudu se (zatim) vyjadrovat, protoze proste nemam dostatek informaci, a predstirat nehodlam.
                    Vztah trenera k hracum. To je tezka otazka. Jarolim je Jarolim, a trenuje ve Slavii. Kdyby byl Evans a trenoval v Liverpoolu,... no tak by nebyl Jarolim... A to srovnani s Bergerem dost kulha. Kdyz mate naklady na hrace pokryte pojistkou (navic naklady na radoveho hrace muztva, ne superhvezdu), tak se to jinak polyka. Jenze Smicu nikdo nepojisti, a levnej zrovna neni, a Jarolim ma na krku majitele, kterej mu hlida ucty....
                    To prirovnani s Kolouskem je uplne mimo misu, ale to Vy predpokladam vite.
                    To s tim Ferdou Mravencem je dobry.... (a opet), kdyby nebylo titulu, tak bych s Vami asi nejspis souhlasil. (priznejte se v souvislosti s tim Ferdou - to znamena, ze mate primej kontakt na Kostala? :)
                    Tak a jedeme dal, ..panu Rickovi (a ani nikomu jinemu) jsem se nesmal, nechapu ani proc bych to mel delat. Neznam ho osobne, a slysel jsem o nem (z duveryhodnych ust) jen dobre....(???)
                    Posledni paragraf jsou pocty.... o.k. pripomenu se az budeme vedet kolik za koho. (...ale asi si domyslime oba, ze osobne radeji ozelim par milionu, kdyz bude titul. ite my uz jsme tu meli "skoro titulu" dost, a jednou to bylo potreba zlomit. Jarolim to dokazal, proto mu mam nadavat?)
                    Nikoho neoznacuju ( narozdil od jinych) za skudce. Relevantni argumenty vseobecne respektuji.
                    Vic nemam co dodat, takze Vas zdravim a preji hezky vikend mart

                    • Re: Šmicerovo vyjádření

                      zz     před 16 lety 04.07.2008 22:03 |  
                      0 0

                      Marte, děkuji za odpověď.

                      K Vaším připomínkám. Pudil přišel na podzim a jeho hostování bylo správným řešením jako kvalitní náhrada za zraněného Šventa. Bohužel opce byla stanovena vysoko, takže nebylo rozumné ji zaplatit, zvláště při vědomí návratu Šventa. Co jsem kritizoval, byl obchod Blažek versus Dočkal s Váchou. Vzhledem k problematičnosti hráče a vzhledem k tomu, že Blažkovi končila smlouva, jsem byl zastáncem přestupu hráče bez vazby na naše dva talentované reprezentanty. Bohužel to dopadlo podle očekávání, že Liberec získal Blažka a levně koupil Dočkala. Štěstí v neštěstí bylo zranění Váchy. Chtěli jsme Dočkala nazpátek, bohužel Liberec využil výhodné opce a nedalo se s tím nic dělat. Slávia uznala chybu tím, že o návrat Dočkala usilovně stála. Pokud jde o Gecova, v konkurenci Tavarese by nehrál, přesto to není špatný hráč. Ale jeho prodej mě tolik nemrzel jako odchod Dočkala. Opět zvítězila Kárlova mazanost-levně nakoupit mladé hráče a pak je výhodně prodat.

                      Pokud jde o posily, tak Abrahám už dávno není tím hráčem, kterým byl v Liberci a Bolce. Ve Spartě nehrál, byl často zraněný, neuspěl na testech v Burnly, neabsolvoval zimní přípravu, neměl kondici, proto jsem byl proti jeho angažování za takové peníze. navíc je to problémový hráč. Pokud jde o Marka Jarolíma, tak s výjimkou půl roku v Plzni, nikde výrazně neuspěl. navíc nemá předpoklady pro moderní fotbal, je pomalý, chybí mu důraz v osobních soubojích, je měkký, špatně brání. Proto jsem byl proti jeho nákupu. Není divu, že se zajímáme o mladého Morávka na tento post a přivedli jsme Balaida. Pokud jde o Střihavku, nemohl nahradit Vlčka. Je pomalý, technika průměrná, většinu osobních soubojů prohrává, v Anglii se neprosadil, nehrál a proto bylo zbytečné ho přivést na hostování. Do naší hry se vůbec nehodil. A cena za hostování kolem 1 mega, není zase tak malá částka. Problém u Černého byla částka, dát za hráče v jeho věku 12 mega, je přehnaná částka. Ale uznávám, že měl rodinné problémy, proto si počkám na letošní sezónu.

                      Herní projev je odvislý od složení týmu, od typologie hráčů, které si vybírá trenér. Stejně tak zahrávání standartek, záleží na kvalitě hráčů, kteří je zahrávají, na nacvičených signálech. Opět je to v kompetenci trenéra. Ale uznávám, že titul je titul, zvláště po tak dlouhé době.

                      Pokud jde o Šmicera, to už se vysvětlilo, navíc jeho smlouva bude postavena na tom, kolik odehraje zápasů. takže riziko žádné. Pokud bude zraněný, tak nebude čerpat žádné peníze. Hráči nejde o peníze. Mě spíše vadilo shazování viny za dílčí neúspěchy na jednotlivé hráče po vzoru Koštála. Za úspěch i neúspěch je odpovědný celý tým, včetně trenéra. Nejde říci, že za prohrou je neproměnění penalty Kalivodou a tvrdit, že jinak byl výkon dobrý, když všichni jsme viděli, že v Plzni to bylo herní trápení.

                      Pokud jde o Vencu Kolouška, mě vadil způsob, jakým byl odejit. Hlavní důvod, proč odešel, byla jeho vysoká smlouva. Ale mělo se to řešit jinak.

                      Pokud jde o Ferdu, přiznám se, že naštěstí se s panem Koštálem neznám, nemám tu potřebu ho znát. Znám mnohem zajímavější lidi.

                      Pokud jde o počty, tak všichni jsme rádi za titul, a přejme si, že budou následovat další. Titul nám ale nevybojovaly zimní posily, ale především tým, který vybojoval náskok na podzim a pak návrat zkušených hráčů v závěru jako Šmicer, Šenkeřík, Švento. Přesto jsem rád, že vedení se poučilo ze zimní přestupové politiky, už nejde cesto průměrných hráčů, ale chce kvalitu, která nám pomůže v obhajobě titulu a ve snaze se znovu probojovat do LM. Je třeba si uvědomit, jak důležitý je letošní ročník vzhledem k novému modelu LM a vzhledem k silné konkurenci v Čechách. Průměrný hráč nezvedne kvalitu naší hry. Proto jsem radši za uzdravení Jandy než za nákup Kušníra, kterému se povedlo pár zápasů za Žižkov.

                      Jinak Vám Marte přeji hezký víkend a doufám, že jsem Vám nenarušil příjemný večer v rodinném kruhu.

                      • Re: Šmicerovo vyjádření

                        mart     před 16 lety 05.07.2008 10:06 |  
                        0 0

                        :D, vite zz, s Vama bych klidne zasel na pivo. Jasne, vite toho podstatne vic nez ja; je zrejme, ze asi veci dost rozumite, ale da se s Vama mluvit. Me se tady (stejne jako jinym) podsouva, ze jsem Jarolimuv bratr (bratranec..., nejlepsi kamos, no dosadte sam). Ono je to ale ve skutecnosti skoro opacne. Karel Jarolim mi neni zrovna dvakrat sympaticky, a dozvedel sem se o nem i par veci, ktere by mi nedovolil jit s nim(treba) na ryby. Jenze to je muj osobni pocit, na ten mam pravo. To ale neznamena, ze musim nutne verejne kritizoval nekoho kdo prinesl Slavii titul. Zivot me naucil, ze lide ve vedoucich postavenich nemusi vzdycky s kazdym, .... staci kdyz jsou dobri, a jeste lepe uspesni.
                        Jenze tady je asi ten problem. Uspech se v Cechach nenosi. Uspech se proste neodpousti....
                        Takze se mejte.mart

                        • Re: Šmicerovo vyjádření

                          tantalos     před 16 lety 05.07.2008 10:59 |  
                          0 0

                          ... To ale neznamena, ze musim nutne verejne kritizoval nekoho kdo prinesl Slavii titul....
                          To tedy musíme veřejně kritizovat jen ty, co přinesli Slavii titul dvakrát, jo?
                          Tu Champions League mu neodpustíme, co? Ani ty honoráře z Primy?

                          • Re: Šmicerovo vyjádření

                            mart     před 16 lety 05.07.2008 13:42 |  
                            0 0

                            Placete na spatnem hrobe, ...vic k tomu nemam co rict.
                            Narozdil o Vas totiz nikomu nenadavam.mart

                            • Re: Šmicerovo vyjádření

                              Sokrates55 (přítel SN)     před 16 lety 05.07.2008 15:03 |  
                              0 0

                              Pěkný den a souhlas s Vámi Marte,
                              je rozdíl dát skutečně dobrou kritiku a ještě věcnou. Jen hrubě nadávat není kritka. Tak asi nějak a jednou se na tom pivu určitě všichni sejdeme (přiznám se že moc pivo nepiju, ale s Vámi si ho dám - jestli smím tedy plzeňské) a zdravím (zz) a všechny ostatní. Sokrates55

                              • Re: Šmicerovo vyjádření

                                mart     před 16 lety 05.07.2008 15:39 |  
                                0 0

                                Sokrate, ja jsem vsestranny, .... umim i kafe :D, ohlasim se pred pristim prijezdem. Neznam jeste presny rozvrh Srpna a Zari (myslim, ze budem mit dost hlidani deti :D), ale urcite se ozvu.mart

                                • Re: Šmicerovo vyjádření

                                  Sokrates55 (přítel SN)     před 16 lety 05.07.2008 18:13 |  
                                  0 0

                                  Děkuji Vám, s tou kávou jste mě rozesmál. Ale pokud se nám povede sejít, těším se. Teď trochu "rozdejchávám" tu nadílku od M.Boleslavi. Trošku jsme dostali nátěr co? Ale i to je dobré, aspoň nebudou mít naši chlapci "nos nahoře" a bude se makat. Jinak přeji hezký den Vám všem.
                                  Sokrates