Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

O Slavii

M. Suchý do Glasgow Rangers?

O Marka Suchého je zájem ve Skotsku, konkrétně se o našeho defenzivního hráče zajímá Glasgow Rangers. Přidám ohlas Marka Suchého.

Informace se objevila na zahraničním webu s odkazem na český tisk. Glasgow Rangers mají údajně velký zájem o našeho hráče, jehož cena je asi 2,5 miliónů liber, což je asi 75 milionů korun. V článku také píšou, že pro Slavii by bylo zajímavé prodat Suchého toto léto, aby za něho získali zajímavé peníze.

"Ve Slavii mám ještě dva roky platnou smlouvu, samozřejmě kdyby byla nabídka zajímavá jak pro klub tak pro mě, potom bych to vyhodnotil. Určitě bych zahraničí chtěl zkusit, ničemu bych se nebránil. Myslím, že by toto léto mohla být ta správná doba," řekl našemu webu Marek Suchý.

V případě, že by se obchod podařilo uskutečnit, není vyloučené, že část z utržených peněz by se investovala do Jana Rajnocha, o kterého má velký zájem Karel Jarolím i celá slávistická veřejnost.

Článek z internetu

P.S.: Komentáře jsou povoleny pouze registrovaným uživatelům! Máte-li problém s registrací či přihlášením, napište mi email.

Komentáře (66)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: M. Suchý do Glasgow Rangers?

    golux     před 16 lety 22.06.2008 16:10 |  
    0 0

    ...no pokud by přišel Rajnoch, tak snad dobrý, ale pokud by nikdo na jeho post nepřišel..., tak značné oslabení a znamenalo by to, že s tou finanční situací to není zas tak růžové...

  2. Re: M. Suchý do Glasgow Rangers?

    GeorgK (přítel SN)     před 16 lety 22.06.2008 16:14 |  
    0 0

    No je to zajímavý nejen pro Marka, ale i Slavii 75M nespadne do klína každý den. Realita je taková, je nutné dobře prodávat, aby se dalo i dobře nakoupit. p.s. Co je to za novoty s tou registrací? :)

    • Re: M. Suchý do Glasgow Rangers?

      Richi (admin)     před 16 lety 22.06.2008 16:20 |  
      0 0

      Stval me posledni dobou obsah komentaru, tak jsem to chtel na chvili utnout.

      • Re: M. Suchý do Glasgow Rangers?

        tantalos     před 16 lety 22.06.2008 16:42 |  
        0 0

        Správné rozhodnutí, Richi.

      • Re: M. Suchý do Glasgow Rangers?

        PetCC     před 16 lety 22.06.2008 17:10 |  
        0 0

        Taky souhlasím, poslední dobou jsem kvůli tomu anonymnímu balastu ani nic nepsal.

      • Re: M. Suchý do Glasgow Rangers?

        Markus     před 16 lety 22.06.2008 18:15 |  
        0 0

        Poslední dobou jsem už zdejší diskuzi ani nečetl. Záplava anonymů s nedůvěryhodnými informacemi a vulgárnostmi výrazně převyšovala počet těch slušných. Věřím že toto rozhodnutí bylo dobré a atmosféra zde se zlepší. PS: Nemáte pocit že zdejší diskuzi úspěchy Slávie spíše ublížily? To co se tu dělo poslední dobou byla více žumpa než diskuze slušných lidí.

      • Registrace.

        mart     před 16 lety 22.06.2008 19:04 |  
        0 0

        Richi, dekuju.mart

    • Re: M. Suchý do Glasgow Rangers?

      Luke7     před 16 lety 22.06.2008 16:21 |  
      0 0

      No já myslím, že registrace je logická reakce na dnešní diskusi o B týmu, to bylo hrozný, takže díky Richi.

      Jinak doufám, že Suchý půjde pryč za víc, aspoň 100,,,

      • Re: M. Suchý do Glasgow Rangers?

        denydzlSKS     před 16 lety 22.06.2008 16:22 |  
        0 0

        jo dobřes to udělal richi...sucháče by byla škoda...doufám že zůstane

      • Re: M. Suchý do Glasgow Rangers?

        jack09     před 16 lety 22.06.2008 17:26 |  
        0 0

        co se delo v diskuzi o B-tyme?? sem si to chtel precist a uz je to smazany...

        • Re: M. Suchý do Glasgow Rangers?

          Richi (admin)     před 16 lety 22.06.2008 17:28 |  
          0 0

          Proste humusarna tam byla. Tak jsem to zablokoval a udelal nutnost registrace.

    • Re: M. Suchý do Glasgow Rangers?

      Fallen (přítel SN)     před 16 lety 22.06.2008 17:02 |  
      0 0

      To myslim prospěje

  3. Re: M. Suchý do Glasgow Rangers?

    tolsimir     před 16 lety 22.06.2008 16:23 |  
    0 0

    Konecne tu snad nebude prispivat Jiri. Jeste by to chtelo ban pro slaviatora, ale toho se asi nedockame

    • Re: M. Suchý do Glasgow Rangers?

      Luke7     před 16 lety 22.06.2008 16:28 |  
      0 0

      No hlavně budeme konečně vědět kdo je kdo, člověk si rád přečte nějaké spekulace lidí co vědí, ale poslední dobou už člověk nepoznal co je sranda, co je myšleno vážně, co psal někdo vydávající se za někoho...takže informační hodnota nulová...

      • Re: M. Suchý do Glasgow Rangers?

        elpresidente     před 16 lety 22.06.2008 17:06 |  
        0 0

        toto rozhodnutí můžu jedině s povděkem kvitovat:)))

  4. Re: M. Suchý do Glasgow Rangers?

    tantalos     před 16 lety 22.06.2008 16:39 |  
    0 0

    Obdivoval jsem včera výkon Rusů proti Holanďanům a říkal jsem si, kteří naši hráči by jim stačili rychlostí a výdrží. Jsou jen tři: Janda, Švento a Suchý. Předpokládám, že tentokrát už ho SDlavia neudrží, ale bych bych rád, kdybychom za něho získali něcoho stejně rychlého a s takovým fyzickým fondem, jako má on. Protože právě ta rychlost a výdrž jsou stále důležitější, zatímco pomalí hráči, i když mají sebelepší technik, jsou téměř nepotřební - nebo lépe. unese se jen jeden dva takoví na celé mužstvo.

  5. Re: M. Suchý do Glasgow Rangers?

    quelhar (admin)     před 16 lety 22.06.2008 16:43 |  
    0 0

    Predevsim diky Richi za tuto formu diskuze. Myslim, ze by to takto klidne mohlo zustat.

    No a co se tyce Marka - asi jsme vsichni vedeli, ze u nas dlouho nezustane a jeho odchod je jen otazkou casu. Ja bych byl sice radsi, kdyby z defenzivnich hracu odesel Martin Latka nez Marek Suchy, ale Rangers asi vedi, proc chteji zrovna Marka. Zminovana castka mi prijde temer adekvatni, mozna by bylo lepsi na ruznych dalsich bonusech vydelat jeste trosku vice :o)

    • Re: M. Suchý do Glasgow Rangers?

      Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 22.06.2008 17:12 |  
      0 0

      Pokud jde o post DZ, je to v pořádku. Pokud jde o stopera, tak tam by bylo lepší, kdyby Mára zůstal, protože Brabec s Latym jsou si podobní, ačkoli si nemyslím, že by jim to spolu vyloženě nešlo. Můžou se sehrát. 75 MEGA to by byla rána a popravdě Márova cena teď nemá kde stoupat. . 21 žádnou velkou akci nemá, k áčku ho zatim nevzali( i když na podzim to může být jiné) a pokud tam dáme třeba ještě 15% z dalšího prodeje, tak nebudem vůbec škodní. Vpravdě, počítalo se, že někdo z opor odejde. . a Mára už nám odvedl hodně cenných služeb. . Já bych ho pustil. Kdyby místo něj přišel Rajnoch, neni co řešit.

      Registraci vítám. . po posledních dnech a po dnešní "diskuzi" už to bylo nevyhnutelné.

      • Re: M. Suchý do Glasgow Rangers?

        bongor     před 16 lety 22.06.2008 18:28 |  
        0 0

        Mně se to zdá málo.Když si vzpomeneme na to jaké plyméry prodávala sralta a většinou přes sto,tak to není dobrý obchod.
        I když teď má koruna větší sílu,tak stejně bych Máru viděl tak na 120.
        Jinak Richi s Tvým opatřením zcela souhlas.

        • Re: M. Suchý do Glasgow Rangers?

          Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 22.06.2008 22:54 |  
          0 0

          To máš sice pravdu.. Turek nebo Rusák by dal víc. . ale zase hráče to zabije. A když tam hodíme nějaký další procento, tak škodný nebudem. BTW. . Myslíte, že letos konečně přijde nějaká ta posila z Tottenhamu? :-)

  6. Re: M. Suchý do Glasgow Rangers?

    Fallen (přítel SN)     před 16 lety 22.06.2008 17:15 |  
    0 0

    Rangers, potom jsem slyšel něco o Celticu, v zimě to byl Everton a určitě by se přidal někdo z Německa, kde myslím jsou velký prachy. Cena by se prostě dala i vyšroubovat nad 75 milionů...

    • Re: M. Suchý do Glasgow Rangers?

      Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 22.06.2008 17:25 |  
      0 0

      Z ostrovů je zájem dlouhodobě. I Márovi se povedla odveta na Tottenhamu. Když bude víc uchazečů, jen lépe pro nás. Eště bysme jim k tomu mohli přidat Vorlika za 30 mega. . :-))

      • Re: M. Suchý do Glasgow Rangers?

        carfi-sks (přítel SN)     před 16 lety 22.06.2008 17:45 |  
        0 0

        100 mil. za něj aspoň! P.S.: konečne diskuze jenom pro registrovaný:)

    • Re: M. Suchý do Glasgow Rangers?

      Markus     před 16 lety 22.06.2008 18:19 |  
      0 0

      Pokud nám opravdu nabízí 75M, měli by to naši manažeři přijmout. Bude to lepší pro Slavii, může nahradit hráče který občas nakouknul do sestavy za někoho kdo tam bude hrát stabilně. Lepší to bude i pro Marka, celý ročník ho nějak nepoznávám, přijde mi že jeho růst ustrnul a hraje tak nějak bez motivace, změna mu prospěje.

  7. Re: M. Suchý do Glasgow Rangers?

    mitsu     před 16 lety 22.06.2008 17:47 |  
    0 0

    tak marka bude urcite skoda.o tom zadna.na druhou stranu,kdy jsem naposled udelali prestup za 75 mio?ale taky nechapu,ze vsichni umi prodavat lepe nez my.to maji vsichni lepsi hrace?ale za tech 75 mio by mohl byt rajnoch mozna i s moravkem.takze v tomhle pripade prodat

  8. Re: M. Suchý do Glasgow Rangers?

    Socrates (přítel SN)     před 16 lety 22.06.2008 18:12 |  
    0 0

    Dobře Richi s tou diskuzí pouze registrovaným !! *9*
    A jinak Máro, děkujeme, odejdi.....za co nejvíc *9**1*

  9. Re: M. Suchý do Glasgow Rangers?

    zz     před 16 lety 22.06.2008 18:46 |  
    0 0

    Otázka zní, máme kvalitní alternativu za Marka Suchého? Proč to zmiňuji. Prodali jsme Míšu Švece, rychlostní typ DZ a místo něho jsme nepřivedli typologicky podobného hráče. Prodali jsme Vlčka a opět jsme nepřivedli typologicky podobný typ hráče. Toleski je dobrý hráč, střelec, ale je jiným typem hráče než Vlček, který pracuje na velkém prostoru a jeho rychlost spolu s rychlostí Jandy, Švece, Šventa z nás dělala tým s atraktivním herním projevem. Pokud jde o Rajnocha a Morávka, nevěřím v jejich příchod. Už i vedení Sparty to pochopilo a začalo jednat o příchodu jiných hráčů na posty Rajnocha a Morávka.

    Pokud jde o Rangers, myslím si, že to není dobrá adresa z hlediska dalšího růstu hráče. Skotská liga není anglická liga, kde se díky velkému počtu cizinců už nehraje klasický anglický fotbal, ale kombinační evropský fotbal. To nelze říci o skotské lize, kde kvalitních týmu je málo a herní styl s nakopávanými míči by nebyl pro Suchého ideální. Pro jeho výkonnostní růst to není dobrá volba. Uvítal bych přestup do kvalitního holandského týmu nebo do špičkového ruského týmu, to by mu prospělo více.

    Kdo z nás včera viděl výkon ruského týmu, musel si udělat obrázek o kvalitě ruské ligy i ruského fotbalu. Rusové mají skvěle typologicky poskládaný tým, vynikají rychlostí, kondicí, technikou, hrají rychlý kombinační fotbal na jeden dva doteky, vynikající byla jejich přechodová fáze po získání míče. Vysunutým pressinkem nedali Holanďanům prostor k jejich ofenzivní hře a po většinu zápasu byli lepším týmem. V prodloužení doslova přejeli soupeře rychlostně i kondičně a rozdíl mohl být mnohem vyšší. Zasloužená výhra Rusů a hlavně po jakém výkonu. Rusové vyhráli po aktivní hře, toho je si všimnout. Hráli na tři útočníky Aršavin, Pavljučenko, Sajenko a v jejich hře jsou prvky moderního fotbalu od rychlého přechodu, přes střelbu ze střední vzdálenosti, hra na co nejmenší počet doteků, hráči vynikají rychlostí, důrazem, umí se prosadit ve hře jeden na jednoho, jsou na tom výborně kondičně. Není to náhoda. Rusové udělali velký pokrok od neúspěchu v kvalifikaci na MS v Německu. Jaký kontrast s naším týmem a fotbalem. proto kdo kritizuje Kaloudu, Hubníka za jejich přestupy do špičkových ruských klubů, tak se mýlí. Udělali krok správným směrem, půjdou výkonnostně nahoru a časem můžou přestoupit do velkých týmů. Stačí se podívat na výkonnostní růst Šírla, Križanace, kteří se v české lize neprosadili. Přítomnost zahraničních trenérů, kvalitní tréninkové a ekonomické podmínky udělaly z ruské ligy zajímavou štaci pro mladé hráče. Stačí se podívat na hru Petrohradu a práci trenéra Advocaata. Nemá v týmu velké hvězdy, přesto jeho tým dominoval v poháru Uefa. Rusko by mělo být pro nás návodem, jak změnit koncepčně tréninkový proces, výběr hráčů, jakým herním stylem hrát. Žádná obranný blok, ale aktivní hra založená na rychlosti, technice, kondici. Myslím, že včerejší zápas musel být cenným studijním materiálem pro většinu českých trenérů. Tak by měla hrát Slávia v budoucnu. Bez rychlosti nelze uspět na mezinárodní scéně, proto jsem byl pro hru s Vlčkem i Sionkem a bez Galáska.

    Kam investovat peníze z případného prodeje Suchého. Do doplnění kádru o kvalitní hráče, zvláště na post tvořivého středního záložníka. Nejsme zastáncem nákupu průměrných hráčů typu Kušníra. Tento pokus jsme si vyzkoušeli v zimě a ukázalo se, že to byla chyba. Hráči s výjimkou Toleskiho nepřinesli do hry kvalitu a daleko lepším řešením bylo investovat peníze za Vlčka a Švece do mládeže a juniorky. To má přidanou hodnotu, zvláště při cenách, které kluby požadují za své nejlepší hráče jako Morávek a spol. Proto doplnit tým o kvalitu, hráči musí mít předpoklady uspět na mezinárodní scéně rychlostně, technicky i důrazem. Pokud to není možné, tak peníze investovat do mládeže. A postupně začít pracovat na přípravě výstavby tréninkového centra mládeže.

    • Re: M. Suchý do Glasgow Rangers?

      urs (přítel SN)     před 16 lety 22.06.2008 19:59 |  
      0 0

      ses dabel voki ;-*

    • Re: M. Suchý do Glasgow Rangers?

      Godfather (host)     před 16 lety 22.06.2008 20:17 |  
      0 0

      Myslím, že se v otázce ruské ligy mýlíš. Hra Rusů na EURU nepramení z kvality ruské ligy ale z práce trenéra Hidinka. Podívej se na Koreu a Austráli jak hrála. Od ruského týmu se lišili akorát individuální technickou kvalitou, kterou neměli tak dobrou jako rusové, jinak měli přesně všechno jak ty popisuješ, je to zkrátka Hidinkův rukopis. Ruská ligy je podobná jako tebou zmiňovaná skotská. Tebou zmiňovaný Zenit se taky vymyká ruské lize protože je trenůje také holanďan Advocat - i tento tým nese jeho rukopis. Hráči kteří jsou do Ruska se více méňě zakopou, čím mladší tím horší. Doporučoval bych tebou zmiňovanou holandskou ligu, případně belgická nebo francouzská. Odtud se hodně chodí do anglie, španělska.. Kmotr

      • Re: M. Suchý do Glasgow Rangers?

        Socrates (přítel SN)     před 16 lety 22.06.2008 20:22 |  
        0 0

        Z práce trenéra Hiddinka? To asi těžko...jak často je on trénuje ? :-)) Podívej se na Ruskou soupisku...je na ní jedinej krajánek, z Bundesligy, jinak všichni z Ruský ligy ! A ze Zenitu tušim jen snad dva hráči, takže to nebudou rukopisy Holandskejch trenérů, ale rukopisy Ruský ligy zřejmě ;-) :-)

        • Re: M. Suchý do Glasgow Rangers?

          Socrates (přítel SN)     před 16 lety 22.06.2008 20:26 |  
          0 0

          Jinak samozřejmě...Hiddink, to je asi největší klasa ! .....

        • Re: M. Suchý do Glasgow Rangers?

          Godfather (host)     před 16 lety 22.06.2008 21:32 |  
          0 0

          Bohužel si myslím, že nemáš pravdu. Každej tým pod Hiddinkem hraje stejně. Stejnej rukopis, nezáleží na lize ale na Hiddinkovi. Najde zkrátka ty správný typy fotbalistů pro jeho druh fotbalu. Podobnej fotbal by hrál i s naší reprezentací a taky by ses divil koho by nepozval do nároďáku protože by neseděl do způsobu hry. Klidně bych se nedivil kdyby tam taky bylo více hráčů z naší ligy než se v nároďáku objevilo doposud. Jinak tim že Zenit trénuje Advocat sem nechtěl říci, že jeho jráči se lépe prosazují pod Hiddinkem, soupisku Ruska samozřejmě znám. Ale chtěl jsem tím vysvětlit že Zenit pod taktovkou Advocata se vymyká ruské lize a to tak, že dokázal uspět i na mezinárodní scéně - vítěz poháru UEFA kde se myslím prezentoval jinjým fotbalem než ostatní ruské týmy. Kmotr

          • Re: M. Suchý do Glasgow Rangers?

            Socrates (přítel SN)     před 16 lety 23.06.2008 00:16 |  
            0 0

            A sakra, tak to se omlouvám, je vidět, že máš velkej přehled, pokud jsi sledoval zápasy Zenitu v UEFA, tak víš jistě víc než já..............;-) V tom případě poníženě odplouvám, já totiž takhle dopodrobna určitě většinu týmů nesleduju ;-) :-)

    • Re: M. Suchý do Glasgow Rangers?

      tantalos     před 16 lety 22.06.2008 20:36 |  
      0 0

      Naprostý souhlas. Mužstvo potřebuje alespoň šest mimořádně rychlých hráčů, rychlých při krátkých sprintech bez míče i s mičem, ale taky rychle se rozhodujících, technicky vybavených, hodně fyzicky i psychicky odolných. Podstatné je, že by se mělo pořád útočit v šesti, že by se každému našemu hráči, který vede balon, měli nabízet pohybem alespoň tři spoluhráči. Přihrávat by se mělo co nejčastěji na jeden dotek, aby nebyli rychlí jenom hráči, ale i míč.
      Když do Slavie přišel Tavares, obdivoval jsem ho, jak rychle dával balon od nohy a i když on zrovna není sprinter, zrychloval hru. Na jaře, jak se odchodem Švicka a Vlčka zpomalila hra, nikdo se mu nenabízel, začal i on brzdit hru.
      Včera v televizi měla pravdu Pavlína Šťastná, když poukázala na to, že Holanďani jsou po dlouhé sezóně už unaveni - narozdíl od Rusů, kteří toho letos ještě tolik nenahráli. V tom vidím příklad k následování.
      Hráči by neměli být fotbalem unaveni, ale po něm hladoví. A určitě by stálo za to sledovat Hiddinkův styl práce a hodně se učit
      I když asi Slavia nikdy nebude schopna finančně konkurovat Rusům, její cesta k úspěchu by měla být podobná. Vždyť kromě Aršavina za ně nehrály žádné superdrahé hvězdy, ani ten Pavljučenko není žádný superzázrak, hodně toho zahodil. Hlavně to byl rychlž, sehraný, útočný a neúnavný teamwork.

      • Re: M. Suchý do Glasgow Rangers?

        quelhar (admin)     před 16 lety 22.06.2008 21:40 |  
        0 0

        No jo, ale kde takove rychle hrace vzit? Navic nestaci byt rychly, hrac musi krom toho i s micem neco umet - podivej se na spartana Kolare. Je jeden z nejrychlejsich v jejich tymu, ale fanousci ho radi nemaji, protoze je podle nich splaseny a nekopa. Pritom rychlostne je na tom z nich nejlepe.
        Ano, bylo by krasne mit v tymu plno rychlostne vybavenych hracu, jenze takovi proste nejsou nikde k mani.

        Zrovna se divam na zapas Spanelsko - Italie. Prestoze na obou stranach hraji vyborni hraci, tak je to nekoukatelny pomaly fotbal bez jakekoli snahy o rychly prechod do utoku. Proste, problem s rychlymi hraci nema jen lokalni klub jako Slavia, ale treba take ceska reprezentace a potazmo i lepsi reprezentace, nez je ta ceska.

        • Re: M. Suchý do Glasgow Rangers?

          tantalos     před 16 lety 22.06.2008 21:49 |  
          0 0

          Ve Slavii se před rokem sešli Vlček, Janda, Suchý, Švento, Švec a Dřížďal - poměrně hodně dynamických hráčů najednou a bylo to znát na hře. Jenže k těmhle dynamickým hráčům jsou třeba i hráči urostlí, fyzicky silní, aby Slavii nehrozily góly, jako dostali všera Rusové.. Nedostatky ve kvalitě, které tady jsou, se musí dohánět především nácvikem strojové kombinace a signálů.

          • Re: M. Suchý do Glasgow Rangers?

            Ravik     před 16 lety 22.06.2008 22:45 |  
            0 0

            ja bych z těch Rusů zas tak unešen nebyl, jejich dosavadní představení na EURU zas tak skvělý nebyly.. zasloužená prohra o třídu se Španělskem, pak porazili nejhorší tym turnaje Řeky jen dík yobrovské chybě brankáře a relativně solidní výkon proti Švédsku... to už je ale za zenitem a bylo také dost limitované zraněním klíčových hráčů... včera jim to vyšlo super, ale stál proti nim ideální soupeř, který neumí bránit a Hidding jako Holandan připravil výbornou taktiku.. v semi ale na íčka nebo Španěly nebudou stačit, ty jsou takticky výše..

            • Re: M. Suchý do Glasgow Rangers?

              tantalos     před 16 lety 22.06.2008 23:53 |  
              0 0

              Pokud jde o kvalitu hráčů, určitě jsou Španělé i Italové zřejmě individuálně lepší. V Rusech vidím vzor pro Slavii proto, že ani Slavia se nikdy individuální kvalitou hráčů rovnat nebude, na to není dost bohatá. Na druhé straně hráči ve špičkových ligách jsou mnohem více zatížení a unavení, a tak je možné je "uhonit" velmi rychlou a fyzicky náročnou hrou a pečlivě nacvičenou souhrou na jeden dotyk a signály. Mimochodem Holanďani měli podle mého názoru nejvíc hráčů nejvyšší kvality ze všech účastníků Eura, ale taky nejvíc unavených.

    • Re: M. Suchý do Glasgow Rangers?

      Huzgi (přítel SN)     před 16 lety 23.06.2008 00:24 |  
      0 0

      Mám rád rychlostní typy a líbili se mi Rusové. Tady shoda asi končí. Jeden supervydařený zápas ruské reprezentace svědčí o kvalitě ruské ligy asi stejně, jako vítězství na mistrovstí Evropy před 4 lety o kvalitě řecké ligy. Nakonec vyhrajou Euro Němci, ale asi nechceš tvrdit, že bundesliga je nejlepší na světě, občas na ni kouknu a moc povzbuzující to není. Do ruské ligy chodí v současnosti hodně hráčů a pro kolik je to (statisticky) cesta vpřed, pro 10 %? Ostatní se zakopají buď tam nebo se vracejí jako nepoužitelné trosky (Petrouš, Zbončák atd.)

      A řadit mezi rychlostní typy Suchého a Švece je taky docela odvážné. Rychlostní typ (aspoň podle mne) přináší pro tým nečekané přečíslení soupeře, většinou po lajně (ale může to být i středem). Že umí defenzivní hráč zasprontovat směrem dozadu je fajn, ale srovnávat dvojici Suchý, Švec s dvojicí Vlček, Švento je dost divočina. V defenzivní oblasti je spousta hráčů (a ve světové špičce možná většina), kteří to v rychlosti nemají a předvídavostí a poziční hrou to bohatě nahradí. I rychlý Marek Suchý svou nezkušeností mnohdy pustil do akce průměrné ligové forwardy.

      S tezí nekupovat průměr a sázet na kvalitu budeme souhlasit všichni, kteří sem občas píšeme. Problém české ligy je v tom, že kvalita není tak jasně rozpoznatelná jak kdysi. Málokterý klub nechá své hráče aspoň trochu uzrát, většina prodává ještě nevybroušené zboží a každý, o kom média jen malinko častěji napíšou, cenově vyletí do nesmyslných výšin. Kupovat zboží jako Morávek je na hranici nesmyslného rizika. Kluk, který v půlsezóně něco malinko ukáže, se svou cenou vyšplhá na úroveň, která pro kupující klub může být tragickým omylem kdyby to nevyšlo. A kdyby to vyšlo, tak další zisk je kupní cenou tlačen hodně dolů. Nejlepší by bylo mít tak skvělý skauting, že Morávky kupuješ rok před tím, než zaujmou, ale to chce asi každý klub. Další cesta je kupovat hráče kolem 10 Mega a věřit, že se aspoň trochu zadaří.

      Jestli je Kušnír průměrný je dost odvážné tvrzení. Ten kluk měl jednu sezónu, aby něco ukázal (stejně jako Morávek) a už v zimní přestávce se kolem něho ohánělo nemálo zájemců. Tvořivého záložníka potřebujeme jako sůl, ale kde ho v naší lize vzít, to je docela záhada, pokud nechceme přetahovat Spartě pomalého a postaršího Horváta. I když na tento post koupíme Morávka (i přes rizika zmíněná výše), tak představa, že nějaký maturant potáhne Slávii do ligy mistrů a k dalšímu titulu, mi přijde docela naivní.

      • Re: M. Suchý do Glasgow Rangers?

        Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 23.06.2008 10:22 |  
        0 0

        Dobrý příspěvek, pochopitelně nič neni černobílé. Jen k Morávkovi. . o něho je zájem už tak dva roky. . Sparta i my jsme to zkoušeli už dřív.

      • Re: M. Suchý do Glasgow Rangers?

        martyni (přítel SN)     před 16 lety 23.06.2008 10:41 |  
        0 0

        No jenomze je otazka, kdo slavii muze do ty ligy mistru dovest.. kdyz pochybujes o Moravkovi, musis zaroven rici, komu bys tedy veril? Cernemu nebo Markovi Jarolimovi? No nevim.. jasne, ze je otazka, jak by se Moravek ve slavii chytil a jaky vykony by predvadel, mozna by se zjistilo, ze nakonec nema takovou cenu. Na druhou stranu vypada hodne slibne.. Nevidel bych to jako nesmyslne riziko. Riziko je taky koupit 3 prumerne hrace za 30 mega, ktery pak budou vysedavat na lavce, to si nevyberes. Ale nakonec je to jedno, neverim, ze by Moravek byla realna varianta.

        • Re: M. Suchý do Glasgow Rangers?

          Huzgi (přítel SN)     před 16 lety 23.06.2008 12:14 |  
          0 0

          Zdravím. Píšu, že je to na hranici nesmyslného rizika. Záleží, kolik chce vedení vydat na posily. Dát všechny chystané peníze nebo dejme tomu 70 % chystaných peněz za pouhý talent, který může vyhořet, je riziko hodně velké. Bude-li cena Morávka dejme tomu třetinou chystaných výdajů, tak je to naopak docela rozumný krok.

          • Re: M. Suchý do Glasgow Rangers?

            Eluin (přítel SN)     před 16 lety 23.06.2008 16:14 |  
            0 0

            Já bych i pro koupi Morávka byl. Záleží však pochopitelně za kolik...

  10. Re: M. Suchý do Glasgow Rangers?

    quelhar (admin)     před 16 lety 22.06.2008 18:59 |  
    0 0

    Mimo tema - za 14 dni zacnou Teplice hrat Intertoto, jejich souper vzejde z nasledujiciho souboje, prvni zapas se hral dnes. Davam to sem hlavne kvuli jmenu strelce vitezneho tymu :o)

    FT Zhetysu Taldykorgan [1 - 2] Budapest Honved
    59' [1 - 0] Mikhailov
    65' [1 - 1] Z. Hercegfalvi
    74' [1 - 2] Z. Hercegfalvi

    • Re: M. Suchý do Glasgow Rangers?

      Luke7     před 16 lety 22.06.2008 19:55 |  
      0 0

      Zoltan [hele vole kde mám káru] :-)

      • Re: M. Suchý do Glasgow Rangers?

        Oja     před 16 lety 22.06.2008 21:46 |  
        0 0

        Taky mě to napadlo :-D

        • Re: M. Suchý do Glasgow Rangers?

          Viking     před 16 lety 22.06.2008 23:41 |  
          0 0

          Viděl jsem Zoltana ve dvou zápasech maďarskýho poháru a vůbec nehrál špatně.

  11. Re: M. Suchý do Glasgow Rangers?

    Oja     před 16 lety 22.06.2008 19:32 |  
    0 0

    Z diskuze na skotském webu: "Young Suchy does sound promising though, although at 6' in his studs, he's not the tallest for a central defender." :-)

  12. Re: M. Suchý do Glasgow Rangers?

    urs (přítel SN)     před 16 lety 22.06.2008 19:57 |  
    0 0

    AHOOOOOOOOOOOOOJ :-)
    zkouska regu ;-)

    • Re: M. Suchý do Glasgow Rangers?

      Chovi     před 16 lety 23.06.2008 13:51 |  
      0 0

      taky taky :D

  13. Re: M. Suchý do Glasgow Rangers?

    KING25     před 16 lety 22.06.2008 20:42 |  
    0 0

    Tak Markovi to zahraniční angažmá přeji a skotsko je dobrý rozjezd na anglickou ligu. Pokud ta nabídka leží na stole a je minimálne na 70 mega a Marek má zájem to ve skotsku zkusit, tak by mu vedení nemělo bránit. Vždyt před rokem jsme tenhle klenot málem ztratili za pakatel. Jinak taky souhlasím s krokem, který udělal Richi. A doufám, že tenhle krok nevrátí nikdy zpět :-)

    • Re: M. Suchý do Glasgow Rangers?

      tolsimir     před 16 lety 22.06.2008 20:50 |  
      0 0

      a uvedomujes si, ze jsme takhle prisli o Jiriho?

      • Re: M. Suchý do Glasgow Rangers?

        KING25     před 16 lety 22.06.2008 21:31 |  
        0 0

        NO však už jsem bouchnul šampáno :-)

        • Re: M. Suchý do Glasgow Rangers?

          Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 22.06.2008 23:13 |  
          0 0

          Třeba přestoupí k DDSákovi:-)

      • Re: M. Suchý do Glasgow Rangers?

        Eluin (přítel SN)     před 16 lety 23.06.2008 16:16 |  
        0 0

        Tak ten mi bude chybět..

  14. Re: M. Suchý do Glasgow Rangers?

    hajda     před 16 lety 22.06.2008 21:49 |  
    0 0

    S diskusí pouze pro registrované souhlasím, na tom béčku to bylo opravdu nechutné. Zřejmě to bylo důsledkem nějaké dokopné, jinak si to nedovedu vysvětlit.
    Máry bude škoda, na Tottenhamu byla radost se na něj dívat. Ale to je hold náš úděl, 40 let komunistické ekonomiky je znát.

  15. Re: M. Suchý do Glasgow Rangers?

    Sokrates55 (přítel SN)     před 16 lety 23.06.2008 07:31 |  
    0 0

    Dobrý den přeji Vám všem.
    Děkuji Vám Richi za tento způsob další komunikace a debaty na SN. Byl jsem smutný z toho, co se poslední dobou odehrávalo při této diskuzi. Nestačil jsem se divit, kolik se najednou vyskytlo diskutérů s mým podpisem a tak jsem přestal psát. Je mi moc smutno z úrovně některých anonymů a také ze způsobu, jakým nás tady chtěli rozeštvat proti sobě. Věřím, že to půjde teď lépe a snad to Richi uhlídáš. Nemaje žádných senzačních zpráv o přestupech a příchodech a odchodech Vás chci jen všechny pozdravit, popřát Vám hodně zdraví a pěknou dovolenou nebo prázdniny, pro některé již dostudované obzvláště (viďte Richi).
    Snad se naši kluci připraví dobře na nový ročník a pořád čekám na tu jednu velkou rybu, která se ocitne v našich přestupových sítích.

  16. Re: M. Suchý do Glasgow Rangers?

    martyni (přítel SN)     před 16 lety 23.06.2008 09:37 |  
    0 0

    Diky, Richi, takhle to bude mnohem prijemnejsi. Diskusi k becku jsem zhledl o vikendu jen zbezne, ale stacilo mi to.. K Markovi - cena je asi odpovidajici, tym dobrej, otazka je zda je skotska liga to pravy.. ale hrajou i pohary, tak tam by se mohl neco naucit. Samozrejme by chybel, podle me vic nez Latka.. Co se rusaku tyce, pro me je to teda velky prekvapeni, ve skupine jsem je temer nevidel.. netroufam si tvrdit, esli je to dany urovni ruskyho fotbalu jako takovyho nebo vyjimece dobrym poskladanim narodaku...

    • Re: M. Suchý do Glasgow Rangers?

      Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 23.06.2008 10:25 |  
      0 0

      KJ na ně upozorňoval v onlinu. . Tak snad nepřišel o rozum, jak někteří tvrdí:-)

      • Re: M. Suchý do Glasgow Rangers?

        martyni (přítel SN)     před 16 lety 23.06.2008 10:46 |  
        0 0

        tak jestli se mu libi hra rusaku, tak to jsem rad.. jen aby se toho drzel:-)

      • Re: M. Suchý do Glasgow Rangers?

        slaviator     před 16 lety 24.06.2008 07:17 |  
        0 0

        Tak kdybychom tak hráli i my, bylo by to super:)

  17. Re: M. Suchý do Glasgow Rangers?

    Jiri1     před 16 lety 23.06.2008 10:59 |  
    0 0

    Zdravim, tak one se tady rozpoutala diskuze o becku a beze mne, to mne ale opravdu mrzi, takze budu velmi strucny, zachranit znamena lepe pracovat, lepe pracovat znamena jednoznacne udelat kadrove i personalni zmweny ve vedeni i samotnem tymu, nelze se totiz spokojit se stavem, kdy rezerva mistra hraje o zachranu a nekteri bafici jsou jak to rici slusne placeni za nic, podotykam, ze Markovi prestup preji , ale vzhledem k jeho prodejni cene si troufam rici, vyjednavani muze byt jeste hodne zajimave.

  18. Re: M. Suchý do Glasgow Rangers?

    honzah (přítel SN)     před 16 lety 23.06.2008 11:20 |  
    0 0

    Já jsem pro, my na tom vyděláme, a ještě tím přihrajeme sympatickému Celticu další titul do klína :-DDD
    Protože Glasgow Rangers jsou DOB = Dirty Orange Bastards :-))

  19. Re: M. Suchý do Glasgow Rangers?

    Huzgi (přítel SN)     před 16 lety 23.06.2008 12:23 |  
    0 0

    Přestup Marka Suchého je zatím podle informací jen jistá ne úplně potvrzené možnost. Že by uvažovaná cena byla pro klub přínos a že by se v dalším roce nemusela vyšplhat výše, což jsou argumenty pro prodej, je jedna věc. Druhá stránka věci je jaký přínos by případný přestup znamenal pro hráče. Odvažuji se tvrdit, že nic moc. Marek by potřeboval aspoň dva roky ještě hrát ve Slávii, mít jisté místo v základu, stát se oporou a tím získat vyšší sebevědomí, sebejistotu, odolnost. Být na očích české fotbalové veřejnosti, trenérům reprezentačních celků. Přestup teď a za uvedenou cenu mu v žádném případě nezaručuje, že s ním nebudou v novém klubu zametat, že dostane dost příležitostí, že nebude klopýtat po různých hostování. V současné době ještě neodchází osobnost schopná prosadit si své, ale dvacetiletý kluk, vděčný za každou menší příležitost a je dost případů, které ukazují, že toto není ten správný odrazový můstek k dalšímu růstu. Asi by se i statisticky dalo ukázat, že odchody hráčů kolem 23, 24 let byly pro samotné hráče v další sportovní etapě přínosnější a odchody hráčů kolem 20 let spíše ne.

  20. M. Suchý do Glasgow Rangers?

    Tommy     před 16 lety 23.06.2008 13:19 |  
    0 0

    Já bych ani moc netruchlil... Ale je to zase škoda, je to odchovanec... Ale 2,5 milionu liber je celkem slušná částka, jen mám, obavy, jak s těmi penězi ve Slavii naloží ... aby to nebylo jako vždy v minulosti

  21. Re: M. Suchý do Glasgow Rangers?

    Eluin (přítel SN)     před 16 lety 23.06.2008 15:55 |  
    0 0

    Rovněž chválím "konec anonymů na slavistických novinách", již bylo na čase.
    K prodeji Suchého. Inu, jednou by stejně musel odejít. Své si za náš klub odehrál. Snad jen škoda, že jej prodej nezastihl v lepší formě, neboť to by se cena tohoto hráče mohla dostat i k oněm výše zmiňovaným 100 milionům. Nicméně i tato částka se mi nejeví špatně. Souhlasím také s tím, že kádr musí být vhodně doplněn (pokud tedy Suchý skutečně odejde). Ten Rajnoch...to by se mi líbilo...ale což takhle se podívat i někam do ciziny? Srbsko (Balkán obecně...)