Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

O Slavii

Vladimír Šmicer bude chybět déle

Zranění Vladimíra Šmicera bude trvat mnohem déle, než se původně předpokládalo. Do přípravy by se mohl zapojit až za šest týdnů, takže někdy začátkem srpna. Dokáže však ještě Slavii pomoci na hřišti?

"Závěr ligy jsem dohrával se sebezapřením s bolavou achilovkou, chtěl jsem Slavii za každou cenu pomoct. Po zápase s Jabloncem jsem dostal na natrženou achilovku chodící dlahu, která bohužel nezabrala. Po dnešním vyšetření v Praze mám předepsanou pevnou fixaci, která nohu udrží ještě ve větším klidu. Léčba si vyžádá ještě šest týdnů, věřím, že se to zlepší. Konec kariéry rozhodně ještě neplánuji," řekl Vladimír Šmicer pro oficiální web.

Šmicer zatím neprodloužil smlouvu se Slavií a bude zajímavé sledovat, jak se k tomu vedení postaví. "Musíme brát v potaz všechny okolnosti, musí být v první řadě zdravý a pro to, aby byl člověk zdravý, je potřeba také něco udělat, ono to samo nepřijde," řekl pro slavia.cz Karel Jarolím.

Jeho plat navíc není nejmenší a dávat velké peníze zraněnému hráči není ideální. Ze zkušeností se dá však očekávat, že zdravotní problémy budou u Šmicera pravidlem, takže se obávám, že letos toho moc neodehraje. Bude tedy přínosem? Začátek ligy zřejmě nestihne, po zahájení přípravy bude muset nabrat kondici, což také chvíli potrvá. Uvidíme, jak se celá situace nakonec vyvine.

Vyjádřete se v diskusi, co si o situaci kolem Vladimíra Šmicera myslíte.

Komentáře (125)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Vladimír Šmicer bude chybět déle

    (host)     před 16 lety 19.06.2008 21:34 |  
    0 0

    Smica mě nasral...věděl že když dostane chodící dlahu tak je riziko že to bude srůstat dýl, ale nechtěl přijít o euro...tak má co chtěl

  2. Re: Vladimír Šmicer bude chybět déle

    (host)     před 16 lety 19.06.2008 21:42 |  
    0 0

    Smicere skonci

    • Re: Vladimír Šmicer bude chybět déle

      (host)     před 16 lety 19.06.2008 22:41 |  
      0 0

      Drž hubu, Jarolíme!

      • Re: Vladimír Šmicer bude chybět déle

        (host)     před 16 lety 19.06.2008 22:50 |  
        0 0

        Co se tu o sobe clovek vsechno nedozvi

  3. Re: Vladimír Šmicer bude chybět déle

    (host)     před 16 lety 19.06.2008 21:46 |  
    0 0

    Dle mýho Šmíca pro co nejrychlejší návrat na trávník neudělal vše...
    Neznám samozřejmě podrobosti celé téhle kauzy, takže nebudu plácat svý doměnky..Ať si to vyříkají hlavně mezi sebou(Šmíca, KJ, vedení).
    Rozhodně bych byl ale pro to, aby se Šmícovi smlouva ještě nabídla...ale s tím, že plat může mít stejný, ale s tím rozdílem, že většinu celkové částky by tvořily prémie za odehrané zápasy...Páč jako maskot by byl celkem drahej...
    6 týdnů je totiž hodně dlouhá doba a kdo ví, kdy bude schopen (jestli ještě vůbec) odehrát soutěžní utkání (a při něm se opět nezranit):(
    Jako záložní variantu bych měl buď hrajícího asistenta nebo nějakou manažerskou funkci...
    Martin

    • Re: Vladimír Šmicer bude chybět déle

      (host)     před 16 lety 19.06.2008 21:57 |  
      0 0

      Naprosto souhlasím. Myslím, že pokud k tomu obě strany přistoupí rozumně, mělo by z toho tohle vzejít. Smlouvu na další rok každopádně udělat, Šmicrova kvalita je prostě o třídu výš, než je liga, a i v těch pár zápasech je to jednoznačně přínos. Na druhou stranu je potřeba většinu peněz vázat na odehrané zápasy, ostatně předpokládám, že sám hráč už tady pro peníze nehraje. Každopádně i kdyby měl bejt fit až od září, tak to rozhodně význam má.

      Jinak si taky myslím, že přijet z eura v rozeběhnuté přípravě s tím, že "léčba nezabrala" (aktivity na Euru k ní nejspíš nepřispěly), a tak teda teď zkusíme důkladnější způsob, není úplně košér...

  4. Re: Vladimír Šmicer bude chybět déle

    (host)     před 16 lety 19.06.2008 21:47 |  
    0 0

    smico jeste se porvi pravi fans stoji za tebou pro nas jsi ikona co ke slavii patri a verime ze to jeste jednu sezonu zvladnes... GL

    • Re: Vladimír Šmicer bude chybět déle

      (host)     před 16 lety 19.06.2008 22:24 |  
      0 0

      šmicer vtisk slávii jméno.šmicer vryl slávii konečně určitou tvář.je to ikona našeho klubu a bez takovýho špílmachra uz takový nebudem. proto je škoda i bergra. hodně lidí řiká k čemu starý dědky, ale kokněte se na spartu.i kdyz zas boudou hrát hovno,tak prostě němec s bergrem naháněj strach...

      • Re: Vladimír Šmicer bude chybět déle

        (host)     před 16 lety 20.06.2008 06:07 |  
        0 0

        Jakej Němec? Nestraš...

  5. Re: Vladimír Šmicer bude chybět déle

    slaviator     před 16 lety 19.06.2008 22:53 |  
    0 0

    A co když podepsal smlouvu s Primou a v případě, že by to nemohl splnit - řek by, sorry, jsem zraněnej, zůstanu v Praze... Co kdyby v tu chvíli musel platit mastnou pokutu? Ty bys ji za něj zaplatil? Ne. zaplatil by ji za něj Jarolím? Těžko. Podle mě se stačilo domluvit s lékaři, co tam má dělat, jak má cvičit... A ono by to taky šlo.

    Je rozdíl dovolená, kde maximálně má ten hráč storno poplatky... A smlouva pro TV, kde může platit pokutu i v řádu desetitisíců či statisíců. Vem si, že jak dlouho byly natočený spoty, jak dlouho se Prima s ním prezentovala coby hlavní tváří ME. A on by řek, že nejede. Je to takové na hraně... Kdyby odjel na dovolenou, tak bych na něho taky nadával, Šmíca - Nešmíca, ale takhle... Má to těžké. Ani jedno řešení nebylo úplně ideální. Ale říkám, pokud by za ním KJ přišel a řek mu, ať nejezdí, ať radši rehabilituje a on tu (případnou) pokutu za něho zaplatí ze svého, tak by to bylo bez debat a Šmíca by zůstal. Ale jelikož o tom Slavia věděla a pustila jej, tak to asi fakt tak jednoduchý nemohlo být. A to není jen o tom, zda byl zraněnej nebo by byl zdravej, kdyby byl zdravej, zase by přišel o přípravu. Pokud se nepletu, podepsal tu smlouvu s Primou ještě dřív, než ji podepsal s náma. Takže prostě KJ s tímhle musel počítat, že Šmíca v létě 08 nebude k dispozici a s tím ho bral. Tohle je můj pohled.

    • Re: Vladimír Šmicer bude chybět déle

      (host)     před 16 lety 19.06.2008 22:59 |  
      0 0

      Musí si vybrat jestli je komentátor nebo aktivní fotbalista. Nelze dělat obojí, když to koliduje. On si vybral komentátora. To je celý.

      Dr. Fe1

    • Re: Vladimír Šmicer bude chybět déle

      Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 19.06.2008 23:29 |  
      0 0

      Já myslim, že co se týče léčby, tak se to uspěchat nedá. . a hlavně. . o tom ať se kdyžuž hádaj doktoři. Podle mě je to částečně frustrace z toho, že Šmíca je zase v nedohlednu a částečně trenérské tytyty, aby to směrem k týmu nevypadalo, že Šmícovi všechno projde a že je nedotknutelej. Nedělal bych z toho žádnou tragédii. . Každopádně tim šlapánim v lejně jste Saiverovi zase vylepšili okurkovku:-)

      • Re: Vladimír Šmicer bude chybět déle

        slaviator     před 16 lety 20.06.2008 13:42 |  
        0 0

        Já se té debaty radši nezúčastnil.. :) Až když už to bylo i na iDnesu, tak jsem k tomu také napsal komentář. Předtím ne...

    • Re: Vladimír Šmicer bude chybět déle

      (host)     před 16 lety 20.06.2008 09:08 |  
      0 0

      Lukasi, Smica pred rokem podepsal s Primou jen to, ze bude tvari pro sampionat, nikoli komentator - uz proto, ze byla tehdy stale aktualni jeho ucast jako hrace. Jako spolukomentatora ho Prima predstavila pred nekolika tydny. A kdyz byl zraneny - porad se ta situace mohla vyresit tak, ze by byl pritomny kazdy vecer jako host ve studiu. To by pro jeho nohu bylo asi lepsi, kdyby mohl byt pres den v klidu doma a vecer prijet do studia, nez prejizdet kazdy druhy den mezi Rakouskem a Svycarskem.
      quelhar

      • Re: Vladimír Šmicer bude chybět déle

        (host)     před 16 lety 20.06.2008 09:58 |  
        0 0

        Jenže si vymysleli pořad Euforie, kterej měl být něco unikátního a Šmícovi se to asi taky líbilo, tak to dopadlo takhle.. Kmotr

  6. Já bych mu poděkoval a rozloučil se s ním

    (host)     před 16 lety 19.06.2008 22:57 |  
    0 0

    když mu zdaví neumožňuje hrát, tak se nedá nic dělat. Hráč kterej odehraje v sezoně pár zápasů a sotva si vyléčí jedno zranění, tak má zase další je bohužel k ničemu. Měl by mít sám víc soudnosti a nedělat to vedení klubu těžší. Dr. Fe1

  7. Re: Vladimír Šmicer bude chybět déle

    (host)     před 16 lety 19.06.2008 23:44 |  
    0 0

    Herně nám pořád pomůže, stačí vzpomenout na Olomouc. Ale tohle mě štve, to je ta láska ke Slavii? Šmicer má vše - slávu, oblíbenost, peníze, tak proč místo léčby blbnul v televizi? Jestli si to chtěl zkusit, tak za 2 roky při MS taky možnost. Letos, ostatně jako každý rok, jde o hodně - mít podruhé za sebou LM, tak sme za vodou. Abysme ještě nelitovali toho Bergera, když nám bude taková persona ve 3. předkole chybět.

  8. Re: Vladimír Šmicer bude chybět déle

    (host)     před 16 lety 19.06.2008 23:46 |  
    0 0

    Na vyjádření fanoušků víceméně sere pes. Podstatné je, co si myslí sponzoři. Podpoří radši Slavii, jejímž frontmanem je sympaťák, štísko a pan fotbalista, co vyhrál Champions League, nebo Slavii, jejímž frontmanem je neurvalý, hádavý, práci s médii neovládající vztekloun?
    Tantalos

    • Re: Vladimír Šmicer bude chybět déle

      EdCable     před 16 lety 20.06.2008 02:02 |  
      0 0

      To je fakt, na tve komentare o KJ taky sere pes, podpori sponzori radsi mistra ligy a ucastnika LM, nebo 2. (3.-4.) tym tabulky?

    • Re: Vladimír Šmicer bude chybět déle

      (host)     před 16 lety 20.06.2008 11:24 |  
      0 0

      Dočkáš se, Tantale. Třeba nakonec Jarolím vezme repre, nebo ho prostě sorta lidí tvého typu ze Slavie vyštve. A pak si zase budete chrochtat blahem na čtvrtých místech pod vedením čestných a příjemných Csaplárů, Radů nebo Tobiášů. Přesně jako za starých slávistických časů. Že ti není hanba...

      • Re: Vladimír Šmicer bude chybět déle

        (host)     před 16 lety 20.06.2008 13:17 |  
        0 0

        Naopak, titul získal svou přítomností Šmicer, a teď ho chce Jarolím vyhnat, aby nás zase čekaly potupné výsledky a ztracené šance jako loni na Slovácku. Titul získal mnohem víc Šmicer než Jarolím - ten ani jednou nekop do balonu.
        Tantalos
        .

        • Re: Vladimír Šmicer bude chybět déle

          (host)     před 16 lety 20.06.2008 13:45 |  
          0 0

          Ty si hovado to už vážně nemá obdoby. Titul vyhrál Šmicer no jasně. Ne vlastně štěstí, no jasne Vláďa je převlečený štěstí a jak ho rozdává tam kam přichází tak sám chudinka trpí. A pak že v dnešním světe kompijutrů neexistujou místa pro pohádky. Kmotr

          • Re: Vladimír Šmicer bude chybět déle

            (host)     před 16 lety 20.06.2008 13:57 |  
            0 0

            Kmotře, vyjadřuj se slušně, tady nejsi doma. Tvůj slovník z hospod IV. cenové kategorie je zarážející.

            • Re: Vladimír Šmicer bude chybět déle

              (host)     před 16 lety 20.06.2008 15:54 |  
              0 0

              zarážející je spíše demence některých diskutujích na kterou jsem se pár měsíců snažil odpovídat slušně. Leč tato demence zřejmě nezná mezí, tudíž je třeba přejít na silnější kalibr. Kmotr

        • Re: Vladimír Šmicer bude chybět déle

          (host)     před 16 lety 20.06.2008 13:56 |  
          0 0

          Ty jseš snad regulérní blázen. Za poslední rok jsi se svými příspěvky totálně odrovnal a ukázal jsi, o co ti vlastně jde. Titul a postup do LM v podání Jarolímova týmu bez Dejmků, Hrdličků, Dočkalů, Šmídů a Váchů evidentně nejsi schopen zkousnout, a tak už jen zoufale a zákeřně kopeš kolem sebe.

          Když už jsme u toho kopání do míče, tak takovej Tavares, Belaid nebo Dřížďal, které přivedl vyloženě Jarolím toho do míče nakopali mnohem víc než Šmicer...

          • Re: Vladimír Šmicer bude chybět déle

            (host)     před 16 lety 20.06.2008 14:05 |  
            0 0

            Není hrát jako hrát. Šmicer za málo zápasů předvedl více muziky než někteří za celou sezónu. Kvalita výkonu je rozhodující, ne počet odehraných minut.

  9. Re: Vladimír Šmicer bude chybět déle

    KING25     před 16 lety 19.06.2008 23:58 |  
    0 0

    Mám takový pocit, že už je čas, aby Šmíca dostal nějakou funkci ve vedení a pověsil kopačky na hřebík. Být vedením, tak bych mu nabídnul na podzimní sezonu opravdu jen hráčkou smlouvu, za kterou by dostával peníze, jen za odehrané zápasy + už bych mu nabídnul přesnou představu, co by mohl ve vedení klubu dělat. No a kdyby se dal během podzimu do kupy, tak by se sním mohla podepsat hráčká smlouva klidne za takových podmínek, jaký měl letos a kdyby se nestal zázrak a on stále víc běhel po doktorech než za merunou, tak už se bude moci naplno věnovat funkci, kterou si mohl půl roku už osahat. Já bych Vládovi doporučil skončit a odejít na vrcholu. Když v sezone se ani jednou nepovede odehrát 90 minut, tak to tělo opravdu už na tu zátěž nestačí.

  10. Re: Vladimír Šmicer bude chybět déle

    (host)     před 16 lety 20.06.2008 00:25 |  
    0 0

    aby ho Jarolím takhle nevyštval podobně jako Kolouška. Tam to taky začalo stejně. Prostě špinavý prádlo se pere doma a ne před novinářema... Ale on Jarolím neni blbej, určitě věděl proč to říká, nu počkejme a zachovejme chladnou hlavu.

    PS: jsem pro prodloužení Šmícovy smlouvy, určitě by byl přínos. I když je pravda, že jak to bude působit na ostatní v kabině...Hlavně aby udělali buď Belaida nebo toho Morávka...

  11. Re: Vladimír Šmicer bude chybět déle

    (host)     před 16 lety 20.06.2008 01:22 |  
    0 0

    KOKR57; vážení....., já, se osobně domnívám,že přeci jen se má v nejlepším skončit,Šmíca je srdcař a kdyby teď skončil,tak se do Slávie vrátil,viděl a dokázal,vše,DĚKUJEME, víme jak je to u nás vše vrtkavé příští sezóna nemusí vyjít,žádná LM nebo titul a co,má Šmíca zapotřebí aby poslouchal nějaké hejhuly? A pokřiky,já být na jeho místě,začal bych pracovat ve Slavii na jiné pozici,s tím,že když to půjde možná kopnu do mičudy. Ale Mise byla splněna, a Šmíca má právo na Respekt. A sláva polní tráva,odejít v nejlepším je nejlepší.

  12. Re: Vladimír Šmicer bude chybět déle

    (host)     před 16 lety 20.06.2008 07:56 |  
    0 0

    no nechci se kohokoliv dotknout, ale tohle proste jen chtelo klid a bez zateze, coz Vlada dělá!!!!A ja bych ho platil dál!!!Na konci sezony bylo vidět jak naše hra s ním jde nahoru!!!!zkušenost potřebujem!!!!Vlado uzdrav se a pak to Petrikovi ukaz v derby!!!!!MIke

    • Re: Vladimír Šmicer bude chybět déle

      (host)     před 16 lety 20.06.2008 08:56 |  
      0 0

      aha a on jako se na tom EURU pohyboval pomocí vozíku???? Navíc to chce rehabitica a protahování svalů aby se ta achilovka natahovala

      • Re: Vladimír Šmicer bude chybět déle

        (host)     před 16 lety 20.06.2008 08:57 |  
        0 0

        rehabilitace

    • Re: Vladimír Šmicer bude chybět déle

      (host)     před 16 lety 20.06.2008 12:08 |  
      0 0

      Klid bez zátěže = sádra...

    • Re: Vladimír Šmicer bude chybět déle

      quelhar (admin)     před 16 lety 20.06.2008 16:24 |  
      0 0

      Jaky klid myslis ze ma, kdyz kazdy druhy den jezdi ze Svycarska do Rakouska a pak zase zpatky, pripadne z jednoho konce zeme na druhy?

  13. Re: Vladimír Šmicer bude chybět déle

    (host)     před 16 lety 20.06.2008 09:17 |  
    0 0

    Ten bude koukat co mu Slavie nabídne za smlouvu. TAkhle to přeci nejde. Určitě má jeden z největších platů a určitě zas odehraje minimum zápasů a tam kde nastoupí bude bez koncice a formy, což je po zraněních jasné. VE fortuně by mohli vypisovat sázky, kterou další část těla si zraní..

  14. Re: Vladimír Šmicer bude chybět déle

    martyni (přítel SN)     před 16 lety 20.06.2008 09:34 |  
    0 0

    Richi sice vyzývá k vyjádření, ale jsou tu i tací, co nesnášejí, když se někdo vyjádří.. opravdu bych nerad opět vedl s jakymsi anonymem dlouhou hadku o tom, jestli muzu napsat jen, ze barva drresu je cervenobila (coz muze nastartovat velmi zajimavou debatu:-) nebo jestli si muzu dovolit i neco jinyho.. pokusim se tedy strucne a nejmenovat ani jednou jmeno Jarolim.

    Predevsim by byla vecna skoda, kdybychom Smicu ztratili. Uvahy o tom, jestli se nam vyplati ho ve slavii drzet a platit, mi prijdou jako z jine planety. Samozrejme ze ANO! Hrac takoveho formatu dela slavii obrovske jmeno a vyplati se, aby s nim slavie spojila svou budoucnost. nechal bych proto ciste na vladovi, jestli bude dal hrat nebo ne. On sam musi poznat, jestli mu to zdravi dovoli nebo ne, sam musi vedet, jestli by pokracovani nebyl hazard s jeho jmenem. Minula sezona ukazala, ze prevysuje ostatni, i kdyz nemuze hrat naplno. Pokud nebude moci hrat, doufam, ze plati dohoda o jeho angazma ve slavii v jine funkci, doufam, ze slavie nebude o nej jevit takovy nezajem jako treba o Pavla Kuku. To bych povazoval za velkou chybu.

    Jestli neco zanedbal nebo nezanedbal, nemohu posoudit, nevim, nakolik mu mohlo komentovani uskodit, nevim, kdy podepsal smlouvu s primou a jake by byly nasledky nedodrzeni smlouvy. Nevi to nikdo z nas, predpokladam. Pokud preci jen neco zanedbal a NEKDO je za to na nej nastvanej, necht si to prosim vyridi mezi ctyrma ocima a netaha to do medii, protoze je to nedustojne.. verejna pre Smici s trenerem by poskodila slavii.

    • Re: Vladimír Šmicer bude chybět déle

      (host)     před 16 lety 20.06.2008 09:51 |  
      0 0

      1. Šmicer přináší Slavii víc jen svým jménem, než kolik ji stojí už jen tím, že je to osobnost, která je přitažlivá i fotbalové laiky, a tedy velmi použitelná pro marketing, PR a práci se sponzory. Naopak kdyby třeba teď Slavia neprodloužila Šmicerovi smlouvu a on odešel do Sparty, byl by to naprosto nepředstavitelný průšvih právě z obchodního hlediska.
      I kdyby dostával plat osm milionů ročně a nastoupil jen dvakrát nebo třikrát na pět minut, Slavii by se vyplatil.
      2 Obviňování kteréhokoli účastníka diskusí na SN z toho, že svým psaním o kauze Jarolím - Šmicer poškodil Slavii je naprosto nasmyslné. Někdo ve Slavii evidentně měl ztájem na zveřejnění jarolímových názorů na Šm,icera, a proto se objevily na oficiálním webu.
      3 Veřejná pře Jarolíma se Šmicerem ukazuje Slavii jako amatérský spolek, který si špinavé prádlo pere na veřejnosti. Ten, kdo dal impuls ke zveřejnění rozhovoru na oficiálním webu, by měl být pokutován ve výši měsíčního platu.

      • Re: Vladimír Šmicer bude chybět déle

        (host)     před 16 lety 20.06.2008 10:13 |  
        0 0

        Zdravim, jiz pred koncem ligy rikal Smicer pomerne jasne , ze se rozhodne o pokracovanii v dalsi sezone az podle sveeho zudravotniho stavu, navic mu Prima nabidla takove podminky o kterych si muze nechat ve Slavii jen zdat. Casto jsem se Smicrem mel problemy , jjestli vubec ma takoveho hrace , ktery v lize odehral asi tretinu souteze ma smysl vubec platit, ale vysledek dal za pravdu protistrane i ja dnes rikam Smico zustan. Ze zakulisi se i ke mne donesly hlasy , ze vedeni Slavie s timto hracem uz prilis nepocita a ze KJ jen v podstate zopakoval oficialni nazor sirsiho vedeni klubu. Vubec se , ale KJ nedivim, asi vite , ze na odchodu Kalivody se podepsalo i jeho vyjadreni v mediich o nenormalni situaci v kabine, kdy jeden hrac , udajne nemocny objizdi turnaje v golfu a druhy zatim poti krev pri Jarolimovych trenincich. I to , ze si vedeni nepreje tuto situaci opakovat je duvodem , proc KJ bije na poplach, ono vubec je to o penezich, kterych se zjevne ve Slavii ani letos prilis nedostava. A to je cely problem , zadny soukromy podnikatel nebude platit horentni sumy za to, ze jeho hvezda pracuje pro jinou firmu a panove Rosen a Dolezal jsou na penize velmi haklivi . Proste se jenom domivam, ze je potreba respektovat dohodu, ze Smica se rozhodne zacatkem srpna po leceni a dovolene . Jiri

        • Re: Vladimír Šmicer bude chybět déle

          (host)     před 16 lety 20.06.2008 10:33 |  
          0 0

          Právě o peníze tady jde. V posledním roce, možná dvou letech, co hrál Beckham ve Španělsku, si taky kvůli zraněním skoro nekopl. Přesto se Realu vyplatil - přijmy z jeho využití pro reklamu a marketing klubu byly zhruba dvojnásobně vyšší než náklady na jeho angažování. Mimochodem - Šmíca na pár golfových turnajích může pro Slavii získat podstatně víc peněz než celá paní Tomasová.
          Pokud teď někdo závidí Šmicerovi tu opravdu slušnou sumu, kterou si vydělal u Primy, neměl by zapomínat, jak Šmicerova přítomnost v klubu je pro renomé Slavia mimořádně přínosná - a to hlavně pro práci s 80 procenty obyvatel naší země, kteří sledují fotbal minimálně nebo jen okrajově, a pro získávání nových fanoušků hlavně mezi dětmi.
          Naopak pokud se vyvolá ve veřejnosti dojem, že oblíbený, pohledný a tak mezinárodně úspěšný fotbalista byl vyhnán ze Slavie - automaticky to vyvolá dojem, že v čele klubu je parta rozhádaných amatérů, kterým by nikdo rozumný nesvěřil ani korunu a fandil jenom někdo pochybný.

          • Re: Vladimír Šmicer bude chybět déle

            martyni (přítel SN)     před 16 lety 20.06.2008 11:06 |  
            0 0

            zlatá slova. m.

          • Re: Vladimír Šmicer bude chybět déle

            (host)     před 16 lety 20.06.2008 11:36 |  
            0 0

            A ty si myslíš, že příjmy ze Šmicrova využití pro reklamu a marketing klubu jsou zhruba dvojnásobně vyšší, než náklady na jeho angažování?

            • Re: Vladimír Šmicer bude chybět déle

              slaviator     před 16 lety 20.06.2008 13:49 |  
              0 0

              To je otázka na marketing. Jaké byly zhruba příjmy od sponzorů předloni a jaké loňskou sezonu (pokud nepočítáme případné bonusy za titul a za účast v LM). Tedy kolik nám Šmicer vydělal. Podle mě vydělal minimálně na svůj plat.

        • Re: Vladimír Šmicer bude chybět déle

          (host)     před 16 lety 20.06.2008 10:59 |  
          0 0

          Kdyby Rosen a Doležal byli opravdu na peníze hákliví, tak nepustěj Dočkala za pár šupů pryč a pak nabízejí víc za Kušníra. Kdyby jim na penězích opravdu záleželo, pak už dávno nejsou ve Slavii M. Jarolím a J. Černý.

          • Re: Vladimír Šmicer bude chybět déle

            (host)     před 16 lety 20.06.2008 12:20 |  
            0 0

            Na tohle ti odpovim velmi rad, sportovni politiku klubu neurcuji panve D a R, ale Jarolim, , ktery nestoji ani o jedineho naseho odchovance a tim je vse receno Jiri

        • Re: Vladimír Šmicer bude chybět déle

          (host)     před 16 lety 20.06.2008 11:19 |  
          0 0

          Jiří, kdy už konečně dojde na tvá slova a Sparta zpochybní regulérnost závěru ligy? Zanedlouho startuje nový ročník, tak aby to Křetínský vůbec stihl... Děkuji.

          • Re: Vladimír Šmicer bude chybět déle

            (host)     před 16 lety 20.06.2008 12:03 |  
            0 0

            Asi jsi postrehl, ze i protistrana mela sve zelizka ve hre. Presto si Kretinsky neodpustil zcela jasnou narazku na tento problem, kdyz pri rozlouceni na Sralte rekl. Sparta je vecna a muze ztratit jen jeden titul....... I ptoto odvolala z fumkce gen reditele Benese a nahradila ho mafianem Chovancem a mohu ti zcela zjednodusene rict , uz se deji veci, zjevne bez ohledu na predchozidohody oé tom, ze si kluby nebudou konkurovat pri prestupech hracu , oba kluby zajizdeji do Kusnira, opet se rožhorela drivejsi nesnasenlivost obou klubu, opet se zacinaji na svazove urovni dit veci..... Jiri

            • Re: Vladimír Šmicer bude chybět déle

              (host)     před 16 lety 20.06.2008 12:08 |  
              0 0

              Pokud jde o nějaké zajíždění do posil, tak to tady přece trvalo i dříve - Rajnoch, Morávek, Jarolím nebo Černý - ti všichni měli nebo mají nabídku od Sparty i od Slavie, takže je to stále stejný.

              • Re: Vladimír Šmicer bude chybět déle

                (host)     před 16 lety 20.06.2008 12:11 |  
                0 0

                Zase kecáš okolo -buď odpověz kdy sparta zpochybní ten závě ligy nebo proč záměrně a cíleně vyvoláváš paniku

                • Re: Vladimír Šmicer bude chybět déle

                  (host)     před 16 lety 20.06.2008 12:24 |  
                  0 0

                  Zcela jasne jsem ti odpovedel, asi bylo ve hre neco s cim ani na Sralte nikdo nepocital............, a take pridam otazecku, cetl jsi muj prispevek cely tenkrat, treba kdyz jsem na dotaz Martyniho jasne odpovedel, ze necekam vyusteni ..... Jiri

                  • Re: Vladimír Šmicer bude chybět déle

                    (host)     před 16 lety 20.06.2008 12:33 |  
                    0 0

                    Jiří, chceme důkazy. Jinak jsou to jen kecy a výmysly.

                    • Re: Vladimír Šmicer bude chybět déle

                      (host)     před 16 lety 20.06.2008 13:13 |  
                      0 0

                      Ano, myslim, ze jsem je uz jasne vyjmenoval . Jiri

                      • Re: Vladimír Šmicer bude chybět déle

                        (host)     před 16 lety 20.06.2008 13:22 |  
                        0 0

                        Žádné jsi neuvedl, jsou to jen fráze, bláboly a výmysly.

                        • Re: Vladimír Šmicer bude chybět déle

                          (host)     před 16 lety 20.06.2008 15:19 |  
                          0 0

                          Tak tedy jen pro upresneni, jsem uvedl, ze jeden z bosu Sparty sdelil memu znamemu pri osobnim hovoru, ze Slavia konec ligy ovlivnila , tj. presne zneni toho co jsem pry rekl ja, nicmene i ja mam dnes dost indcii , ze konec ligy cisty nebyl. Jiri

                          • Re: Vladimír Šmicer bude chybět déle

                            (host)     před 16 lety 20.06.2008 15:22 |  
                            0 0

                            O to nejde. Jde o to, že jsi tu tvrdil, že Sparta konec ligy zpochybní a že liga rozhodně posledním kolem nekončí. Nestalo se. Na tvoje "indicie" se ti každej může leda tak víš co...

            • Re: Vladimír Šmicer bude chybět déle

              Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 20.06.2008 12:31 |  
              0 0

              A loni kolem Černýho vůbec nebrousili, nebo v zimě kolem Jarolíma. . Krom toho Sparta už stihla ztratit dva tituly( za Křetínskýho) - s Libercem a se Slávií. Pokud použiju známý příklad se sklenicí, kterou optimista vidí poloplnou, pesimista poloprázdnou, tak Jiří dodá, že se stejně rozlije nebo do rána vypaří. . Strašil jste loni, strašíte letos. . Zřejmě bude dobrej rok. :-)

              • Re: Vladimír Šmicer bude chybět déle

                (host)     před 16 lety 20.06.2008 12:43 |  
                0 0

                Jj, a už se nám opět nedostává peněz (zatímco na Spartě se v nich koupou). Očekávám, že do druhého podzimního kola tu máme zvěsti o krachu :-)

              • Re: Vladimír Šmicer bude chybět déle

                (host)     před 16 lety 20.06.2008 12:43 |  
                0 0

                Budes se divit , ale nebrousili , nakonec ti opet odpovim citaci Kretinskeho se zimy. drustvo je dobre poskladane, dalsi zmeny neplanujeme po prichodu Sivoka Hanainulta so Sralty a k tomu straseni, to ti pridam do nuse abys ji unesl. KJ podle sveho hracskeho agenta opet potvrdil svou ochotu trenovat repre , jinymi slovy on byl ten aktivni borec co oslovil Kostala, proc asi , kdyz je vse tak zjevne bez mracku, kdyz ma ve cSlavii velmi lutraktivni smlouvu a kdyz mu vedeni splni vse co mu na ocich vidi, odpovedel bych ti asi tak , vedeni proste Jarolimovi ve vsem nevyhovelo a on to citi, skoro by se mi chtelo rit, nekdo mu hnul zluci, ale zbytek uz radeji nedopovim. Jiri

                • Re: Vladimír Šmicer bude chybět déle

                  (host)     před 16 lety 20.06.2008 12:46 |  
                  0 0

                  K tomu krachu, tobe je skutecne ten pulmiliardovy dluh tak malo, tenkrat jsi byl mozna jeden z tech co mi psali , ze lzu a dneska kdyz to e oficialni , zase pises to same. A chces dukazy, tak se zeptej panu R aD, co museji dodnes resit za veci. Jiri

                • Re: Vladimír Šmicer bude chybět déle

                  EdCable     před 16 lety 20.06.2008 12:51 |  
                  0 0

                  A ted jsi dokonce pouzil Kostalova slova z dnesni MFD :-D. Je to smesne, jak dokazes nic neric a tvarit se, ze vse vis:-D

                  • Re: Vladimír Šmicer bude chybět déle

                    (host)     před 16 lety 20.06.2008 12:56 |  
                    0 0

                    Tyto slova potvrdil i treneruv agent tj, Pavel Paska, nemam ho rad je to ......., ale mluvi pravdu, pro mne to zas tak velke prekvapko neni , jde totiz o to , ze KJ je predevsim, clovek ktery chce profesne rust a to mi na nem rozhodne nevadi. Jiri

                    • Re: Vladimír Šmicer bude chybět déle

                      (host)     před 16 lety 20.06.2008 12:58 |  
                      0 0

                      No samozřejmě, že to potvrdil Paska, když sám Košťál v rozhovoru pro MF Dnes uvádí jako svůj zdroj Pasku, takže tys jen opět zopakoval veřejně známou informaci... to je komedie :-D

                      • Re: Vladimír Šmicer bude chybět déle

                        (host)     před 16 lety 20.06.2008 13:06 |  
                        0 0

                        Takze , je to lez protoze , to rek Kostal a potvrdil Paska, muj zdroj je jiny nez ,ktery uvadis a obecne se ptam, patris k tem , kteri kdyz to bylo poprve a Kostal rekl , ze jednal s Jarolimem , tak psali ze je to lez a ze by KJ nikdy nic takoveho neudelal, nezlob se KJ je hodne na penize a ve Slavii nema moc snadne obdobi, tj, sebrali mu hrace se kterymi pocital dlouhodobe, vedeni mu zrejme proda jeho kone a jeste jsme neudelali zadnou vetsi posilu pokud nepocitam Siklice , ktery ale lopni rozhodne nezaril . Jiri/ s temi posilami to snad nebude tak zle/.

                        • Re: Vladimír Šmicer bude chybět déle

                          (host)     před 16 lety 20.06.2008 13:14 |  
                          0 0

                          Opět je neurčité nicneříkající fráze a bláboly typu "nemá moc snadné období", "sebrali mu hráče", "ale snad to nebude tak zlé" atd. Máš tohle zapotřebí? Jednou si tady konkrétní věc - že Sparta zpochybní závěr ligy - to se samozřejmě nestalo, tak už opět rozjíždíš tuhle nekonečnou komedii strašení a šíření paniky.

                          • Re: Vladimír Šmicer bude chybět déle

                            (host)     před 16 lety 20.06.2008 13:24 |  
                            0 0

                            Co se nestalo, jak ty muzes vedet co se delo v zakulisi, jaky blaboly sakra , byl jsem to snad ja kdo volal Kostalovi, byl jsem to snad ja kdo rekl, ze Slavia proda sve hrace, byl jsem to snad ja, kdo ze ctyrech posil, stacil behem jedineho tydne zredukovat toto cislo na 1 az 2. Co je na tom proboha za blaboly ci kecy a navic , ty si jako myslis, ze se vsechno nutne musi provalit hned. Je to neco jako tema posily, kolik jmen uz jsem slysel z ust nejvyssich Slavistickych bosu a hraci , kterych se to tyka se jen smeji, to mas asi jako s Volesakem , toho by KJ take nejradeji vystrelil na mars , ale ono to jaksi nejde. Jiri

                            • Re: Vladimír Šmicer bude chybět déle

                              (host)     před 16 lety 20.06.2008 13:29 |  
                              0 0

                              oni se s Tebou nejyšší šéfové ve Slávii baví o hráčích? To máš teda dobrý. Jinak Ti doporučuju se podívat do sbírky listin u obchodního rejstříku do dokumentu rozvaha do čáswti pasíva a pak vykládat o půlmiliardě dluhu. Už v červnu 2007 (dávno před ligou mistrů) to bylo mnohem mnohem míň. Vše je na internetu, vše je ověřitelné, stačí jen číst a rozumět, milý Jiří.

                              • Re: Vladimír Šmicer bude chybět déle

                                jack09     před 16 lety 20.06.2008 14:45 |  
                                0 0

                                mozna tomu nerozumim ale tam kde rikas je napsano: neuhrazena ztrata z minulych let: 580 062 tis.Kc co je pres pul miliardy...

                            • Re: Vladimír Šmicer bude chybět déle

                              (host)     před 16 lety 20.06.2008 13:32 |  
                              0 0

                              prostě Jiri jsi hovado a opět si to dokázal tím jakou show jsi tu závěrem ligy předváděl.

                            • Re: Vladimír Šmicer bude chybět déle

                              (host)     před 16 lety 20.06.2008 13:32 |  
                              0 0

                              Ale to jsou všechno veřejně známý věci... že Volešák je jaksi k ničemu a zbavit se ho za slušný peníze nejde, že se asi těžko bude houfně nakupovat, když Jarolím v zimě musel mít mladýho Jarolíma, Černýho nebo Abrahama za těžký peníze atd. Není třeba z toho tady dělat nějaký tajemný informace.

                              • Re: Vladimír Šmicer bude chybět déle

                                (host)     před 16 lety 20.06.2008 15:24 |  
                                0 0

                                Opet bych ti jen doporucil precist si vyjadreni nasich bosu, kteri rikaji , ze za sebou tahnou taktoo velky dluh a jiste tedy znas i zpravy z minulych let , jiste mi vysvetklis proc jsme tedy nikdy nebyli v pasivech ani za Lesky, ja to cele nejak nechapu , dik za to hovado. Jiri

                                • Re: Vladimír Šmicer bude chybět déle

                                  (host)     před 16 lety 20.06.2008 15:27 |  
                                  0 0

                                  Je mi líto, ale nevidím ve svym příspěvku ani hovado ani nějakej dluh. Psal jsem o Volešákovi, Černym, Abrahamovi a dalších v reakci na tvojí úvahu o posilách.

  15. Re: Vladimír Šmicer bude chybět déle

    Eluin (přítel SN)     před 16 lety 20.06.2008 11:04 |  
    0 0

    Šmicera potřebujeme! Když už ne jako hráče, tak si jej aspoň pojistit na post nějakého jiného pracovníka v klubu.

  16. Re: Vladimír Šmicer bude chybět déle

    (host)     před 16 lety 20.06.2008 12:16 |  
    0 0

    Je logické,že Vl.Šmicer už nikdy nebude tak zdravý a fit, aby v jeho letech mohl hrát naplno jako ostatní hráči.mMožná že nastoupí na pár zápasů,kde bude cca 30minut.Bylo by ideální,kdyby i toto stačilo přinést klubu dostatečné výnosy/sponzoři,prodej rekl. předmětů../ aby se aspoň zaplatilo to, co dostává od Slavie. Bohužel jsme v Čechách a zde nejsou miliony fanoušků,kteří si rádi koupí dres s jeho jménem.Myslím,že v tom je jádro pudla.Kdyby Vláďa akceptoval nabídku,která by byla přiměřená výnosům klubu z jeho jména,tak by asi žádný problém neexistoval. Petr

  17. Re: Vladimír Šmicer bude chybět déle

    slaviator     před 16 lety 20.06.2008 13:54 |  
    0 0

    Tak Rajnoch k nám fakt nepřijde nakonec, jde do Sparty... :( Tak to je docela síla, tomuhle přestupu jsem docela dost věřil...

    • Re: Vladimír Šmicer bude chybět déle

      mart     před 16 lety 20.06.2008 13:58 |  
      0 0

      :(, tak tak, ... s tim Rajnochem, sem i ja pocital, ... a to sem obvykle docela pesimista(zejmena pokud jde o Slavii):(.mart

      • Re: Vladimír Šmicer bude chybět déle

        slaviator     před 16 lety 20.06.2008 14:08 |  
        0 0

        Uvidíme, ještě nepodepsal, takže se může stát cokoliv. Ale kluby jsou již prej dohodlé.

      • Re: Vladimír Šmicer bude chybět déle

        (host)     před 16 lety 20.06.2008 14:26 |  
        0 0

        S tím Rajnochem je to vtip ?

    • Re: Vladimír Šmicer bude chybět déle

      (host)     před 16 lety 20.06.2008 14:02 |  
      0 0

      A proto Sparta jedná s Libercem o Košťálovi a chce z Brugg Kučeru. Rajnoch zůstane v Bolce nebo půjde do ciziny.

      • Re: Vladimír Šmicer bude chybět déle

        slaviator     před 16 lety 20.06.2008 14:13 |  
        0 0

        Tak Kučera se do Sparty asi na hostování vrátí, ovšem z dvojice Košťál - Rajnoch preferují Letenští jednoznačně Rajnocha. Za oba dva chtějí jejich současné kluby zhruba stejně, Rajnoch má ve smlouvě klauzuli, že za milion eur je volnej... A návratu na Letnou by se až tak moc nebránil, i když zahraničí by bylo výzvou. Ale času má dost, chce se dostat ještě fotbalově dál a ukázat se třebas v Evropě či v "novém" národním týmu, ve kterém skončil Galásek a kdo ví, zda nový trenér bude nominovat třeba Sivoka a podobné "borce" a zda nechá v základu Rozehnala s Ujfalušim. Takže šance na reprezentaci je pro Rajnocha vyšší než byla třebas letos. Za Košťála chce pan Kárl oproti loňskému létu, kdy požadoval 40 milionů, díky zpackané letošní sezoně o něco méně, zhruba 20-25 milionů korun, což je také přibližně milion euro, že... Jenže rozdíl ve kvalitě Košťála a Rajnocha je někde jinde a i proto je Sparta ochotna těch pár milionů přihodit a koupit skutečnou kvalitu. Jak ale říkám, ještě nic není podepsané, zatím se dohodly jen kluby (ACS a MB)...

        • Re: Vladimír Šmicer bude chybět déle

          (host)     před 16 lety 20.06.2008 14:19 |  
          0 0

          Kluby se nedohodly, už píšeš jako Jiří. Kdyby Rajnoch chtěl pokračovat v české lize, tak se nechá vykoupit za stanovenou částku, kterou má ve smlouvě. Tedy buď Bolka nebo zahraničí. Žádná Sparta, žádná Slávie.

          • Re: Vladimír Šmicer bude chybět déle

            slaviator     před 16 lety 20.06.2008 14:52 |  
            0 0

            Slavie asi vážně ne. Po sezoně byla jako přestupová priorita číslo jedna udržet všechny hráče, všechny co jsou na hostování podepsat. Číslo 2 přivést Bergera. Číslo tři přivést Rajnocha (nebo to bylo trochu jinak postavené? :). Z hostování jsme udrželi akorát Ivanu. Berger podepsal ve Spartě, podle oficiálního prohlášení jsme mu ani nenabídli smlouvu - a ještě udělali blbce ze Šmicera, který prohlašoval, že je to na velmi dobré cestě... A Rajnoch? Nedivil bych se, kdyby mu taky ani nezavolali (oficiálně) a nezaptali se, zda by sem šel. To je komedie jako reprezentace, kdy Košťál má Haška coby jedničku, coby prioritu... A půlroku mu nezavolá. A až DS jim domluví schůzku, za minutu dvanáct. Ale je pravda, že to je jedno. Ten flek už má na 99% jistej Rada, což mimochodem naznačoval už před turnajem na Kypru Brückner, když řekl novinářům, že s Petrem jsou rovnocenní partneři... Uvidíme, kam Rajnoch půjde. Podle mne přestoupí, otázkou je kam. Udine díky tomu, že zůstává Zápotočný, padá. Padá pravděpodobně i zájem Slavie, pokud někdy vážně byl a nebylo to jen zbožné přání KJ a části (většiny?) fanoušků. Uvidíme. Ale řekl bych, že není vyloučené, že přestoupí někam do Belgie či pod. Sám je znechucen i tím, co se na jaře dělo, viz zápas Boleslav - Sparta...

        • Re: Vladimír Šmicer bude chybět déle

          Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 20.06.2008 14:25 |  
          0 0

          Kdyby to bylo na základě té klauzule, tak není o čem. . kluby se nemusí dohadovat. Sparta vysolí 25 mega Rajnoch jen kejvne. Ale timhle postupem by mohl skončit zrovnatak ve Slavii. Já si myslim, že realita je někde jinde. Nic ve zlém, ale poseldní dobou jsme na zaručená infa nějak vysazenej:-)

          • Re: Vladimír Šmicer bude chybět déle

            slaviator     před 16 lety 20.06.2008 14:46 |  
            0 0

            Třebas se dohodly na tom, že část zaplatí v "naturáliích" - hráčský přestup z Letné do Bolky...?

            • Re: Vladimír Šmicer bude chybět déle

              Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 20.06.2008 14:52 |  
              0 0

              To můžeme my taky. . jde o to, že pokud by to šlo přes tu klauzuli, nebylo by o čem jednat s Boleslaví, ale rozhodnutí by bylo jen na Rajnochovi. . ale já dost pochybuju, že to takhle stojí.

              • Re: Vladimír Šmicer bude chybět déle

                slaviator     před 16 lety 20.06.2008 14:54 |  
                0 0

                Koho bychom jim poslali? Volešáka? Proč? Ten zamíří jinam než do Bolky... Abrahama? Nic ve zlém, ale v Bolce maj jiné priority, Hapal chce jiné hráče. A aby tam šel například Klavík na hostování s opcí, to už si nikdo nelajzne... :-)) Uvidíme, uvidíme.

                • Re: Vladimír Šmicer bude chybět déle

                  Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 20.06.2008 14:59 |  
                  0 0

                  O to přece nejde. . prostě podle mě jeho smlouva nestojí tak, že zaplatíš 25 mega a hotovo.

  18. Kvůli Tobě, Jiří,

    (host)     před 16 lety 20.06.2008 14:51 |  
    0 0

    jsem si prošel obchodní rejstřík, a to u klubů SK Slavia, AC Sparta, FK Mladá Boleslab, FK Teplice a FC Baník Ostrava. Slavia jako jediná tam má výsledky k 30.6.2007 (všechny kluby mají hospodářský rok od 1.7. do 30.6.), ostatní kluby ne, některé dokonce jen do roku 2005. Přečti si to, je to velmi poučné, dozvíš se za kolik odešli Táborský, Hrdlička atd. a hlavně se dozvíš, kolik Slávie dlužila před ligou mistrů a komu - dost detailní. Píšou tam i že se postoupilo do LM a kolik dluhů se má splácet, dozvíš se i něco o akcionářích, o ENICU. Slavia je na tom přibližně podobně jako ostatní kluby co se týše tržeb i dluhů, nemá tak vysoký hmotný majetek, protože nemá stadion.

    • Re: Kvůli Tobě, Jiří,

      (host)     před 16 lety 20.06.2008 15:21 |  
      0 0

      Moc se v tom neumím orientovat, pokud jsem si všiml tak jsem všechny peníze z LM (+- 250M) vrátili hned na podzim Enicu protože jsme si je před tím pujčili. To už bych pak chápal proč se nepouštíme do bezhlavého nakupování. I když v zimě jsme něco pořídili ale kolik opravdu stáli Goce, Abrahám, Jarolím a Černý? Kolik jsme utržili za televizní práva od Angličanů za osmifinále UEFY?

      • Re: Kvůli Tobě, Jiří,

        (host)     před 16 lety 20.06.2008 15:26 |  
        0 0

        ENICu jsme nedlužili tolik, za LM chtěli nazpět 1M EUR, to se tam dočteš. Nevíme, co se platilo v roce 2008. Podle všeho se všechny posily v zimě pořídily za Vlčka se Švecem a ještě dost zbylo (cca 20M Kč), ale to už spekuluju. Ty televizní práva tam také ještě nejsou, to se dozvíme z dalších údajů, které se zveřejní někdy v únoru-březnu 2009 po valné hromadě, která odsouhlasí rok 1.7.2007- 30.6.2008.

        • Re: Kvůli Tobě, Jiří,

          (host)     před 16 lety 20.06.2008 15:36 |  
          0 0

          Jasně já to zmotal, ne 250M ale 25M. A je fakt že tam píšou, že to je jen část půjčky. Takže nevíme jestli už jsme se z dluhu k Enicu vyplatili?

  19. Re: Vladimír Šmicer bude chybět déle

    (host)     před 16 lety 20.06.2008 15:03 |  
    0 0

    Já si myslim že by se na to šmíca měl vykašlat ať jde radši hrád golf ,nebo komentovat zápasy to mu jde líp!!!

    • Re: Vladimír Šmicer bude chybět déle

      (host)     před 16 lety 20.06.2008 15:33 |  
      0 0

      ZDRAVIM JESTE JEDNOU, NEKDO PROSTE NECHCE BRAT NA VEDOMI INFO, ZE ANI rAJNOCH ANI MORAVEK PRO NAS V SOUCASNE DOBE JAKSI NEJSOU PRIORITOU, pravdi dis Lukasi, ale je to zbytecne , proste zaslepenci , kteri kdyz jsem tady psal o odchodu ctvrtiny kadru psali, ze jsem blazen, dnes zase pisi , jak jsme na tom dobre, ze netreba nove hrace, kdyz jsme preci posilovali v zime, na to uz je moizny jen utrpny usmev, stejne jako , ze ne Kostal, ale Jarolim oslovil Kostala a to jeste pres Pasku. Proti zime se situace panove a damo jaksi zmenila, nemame 5 bodu naskok, penize z ligy mistru jsou uz taky pryc a levne posily jako v zime se jakai zatim take nekonaji , ale myslim ,ze se zacina rysovat jeden velmi dobry zaloznik , ktery nas posili A jestli chcete videt nase hrace , prijdte klidne uz zitra , budete to mit levnejsi nez vv Edenu proti Nitre , vstupne 100Kc, vpravde lidove. Jiri

      • Re: Vladimír Šmicer bude chybět déle

        (host)     před 16 lety 20.06.2008 15:39 |  
        0 0

        To, že jsi blázen, tady lidi nepsali kvůli zprávám o odchodech, ale kvůli tomu, co tady už několik měsíců předvádíš a co vyvrcholilo "zaručenými zprávami" o tom, jak Sparta zpochybní regulérnost ligy, Slavii seberou po 30. kole titul a celá kauza bude tak obrovská, že Horník je proti tomu prkotina (to jsi napsal ty). Na to už je opravdu možný jen útrpný úsměv.

        • Re: Vladimír Šmicer bude chybět déle

          (host)     před 16 lety 20.06.2008 15:43 |  
          0 0

          Jojo, zbláznil se - zhrzený sekuriťák ze Strahov zjistil, že už se na Slavii nedostane. Odstěhovala se mu do Edenu tam už o takový přiblbla jako je on nestojej. Teď už mi zbylo poslouchat přes stěnu akorát na Spartičce a tak je z toho mírně frustrovaný.

        • Re: Vladimír Šmicer bude chybět déle

          (host)     před 16 lety 20.06.2008 16:07 |  
          0 0

          O mne se nemusis bat, muj vstah k tomuto klubu je dost silny , uz od detstvi a co se tyce utrpnosti, neni na miste, my jsme to skutecne slyseli z ust kompetentniho cloveka , to je proste fakt , rekl to pred cca 5 lidmi a mohu jen dodat , ze te asi zklamu , ma prace pri fotbale ma trochu jiny charakter , nez o cem pises. Jiri

          • Re: Vladimír Šmicer bude chybět déle

            (host)     před 16 lety 20.06.2008 16:09 |  
            0 0

            Fakt je jen to, že jsi psal o zpochybnění závěru ligy, kauze větší než byl Horník a dalších věcech, které měli následovat po 30. kole - lze to dohledat, všichni to tu viděli. Nic z toho se nestalo. To jsou fakta.

            • Re: Vladimír Šmicer bude chybět déle

              (host)     před 16 lety 20.06.2008 16:27 |  
              0 0

              Takze jeste jednou, faktem je, ze jsem zcela jasne citoval jednoho z bosu Sparty ktery to pronesl pred peti lidmi a na primy dotaz Martyniho jsem rekl, ze si myslim, ze si to vyresi v zakulisi, coz se stalo, Slavia se treba zbavila Kalivody/ preber si sam/ a ze Sparty zmizi v nasledujicim tydnutake par jmen, ktera jim to zkurvila.Jiri

              • Re: Vladimír Šmicer bude chybět déle

                (host)     před 16 lety 20.06.2008 16:38 |  
                0 0

                Na Kalivodovi si nemám co přebírat. Za půl roku mu končila smlouva, novou by požadoval na úrovni hráčů základu, což sám rozhodně není, Jarolíma na jaře nas*al (asi nejen jeho, protože prostě ujel), takže jeho odchod za slušný peníze je naprosto v pořádku. Zrovna tak, jako bude logický třeba odchod Kuliče z výkonnostních důvodů nebo Kadlece z ekonomických důvodů. Že to ty zkoušíš vkládat do nějakých souvislostí s ututláním neregulérního závěru ligy, to už je tvůj problém a vyřešit ho zřejmě může jen lékař.

                • Re: Vladimír Šmicer bude chybět déle

                  (host)     před 16 lety 20.06.2008 16:47 |  
                  0 0

                  Tak mi dovol otazku , kdo jiny by mel dosiai smlouvu na urovni hracu zakladu, nez ten kdo v zakladu kope nekolik let , mimochodem v nem kopal i letos a co je slusny peniz, myslis ty 3 4 miliony , to ja tzeba ne. A snad jen na zaver Kalivoda neodesel kvuli nove smlouve , ale predevsim kcvuli zaveru ligy. Jiri

                  • Re: Vladimír Šmicer bude chybět déle

                    (host)     před 16 lety 20.06.2008 16:53 |  
                    0 0

                    Ačkoliv na základě příspěvků níže pochybuji, že diskuse s tebou nad konkrétním jménem má nějaký smysl, tak přece: smlouvu na úrovni hráčů základu by měl dostat hráč na úrovni základu, ne hráč, který se x let neúspěšně pokouší do sestavy dostat a díky nevyrovnanosti výkonů (na 1 dobrý připadají tak 3 slabé) je prostě náhradníkem a roky ubíhají. Letos v základu kopal jen z důvodu velké marodky, přes Jandu a Šmicera neměl nikdy nárok. A snad jen na závěr - kdyby byl kvalitou jasně na základ (jako např. Švento), tak by nějaký závěr ligy nehrál roli a ve Slavii by novou smlouvu dostal a hrál by tu. Protože tu kvalitu prostě nemá a navíc se mu závěr ligy opravdu "povedl", tak byl prodán.

      • Re: Vladimír Šmicer bude chybět déle

        Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 20.06.2008 15:52 |  
        0 0

        Je to stejná situace jako loni. Zatím odešlo několik hráčů širšího kádru( výjimkou je snad jen Pudil, ale po návratu Šventa je v podstatě ve stejné kategorii. Dá se očekávat a ipřestup některého hráče, o které je dlouhodobě zájem-Krajčík, Suchý, Latka, Švento. . to nemusím být věštec a znát dvacet bafíků, abych tohle chápal, to se na mě nezlobte. Na druhé straně se vrátili 4 hráči z hostování( Vácha, Necid, Jablonský, Diviš), přišel Šiklič a Cissé na testy. Jedná se o dalších hráčích, což KJ částečně odtajnil. Nevím, očem se tu bavíme. . je to úplně "normální" nejistý stav jako při každém přestupovém období. Není potřeba přiživovat to emocemi a hysterií. Je jasné, že někdo přijde, někdo odejde. Jenom pan Jiří počítá zajíce, když ostatní teprve nabíjejí flintu, přičemž z dlouhé chvíle reprodukuje historky, které slyšel u krmelce. Tzn. NIC NOVÉHO POD SLUNCEM !!!

        • Re: Vladimír Šmicer bude chybět déle

          (host)     před 16 lety 20.06.2008 15:57 |  
          0 0

          Škoda že ho při tom reprodukování historek kolega myslivec netrefil kulovnicí přímo mezi oči, byl by klid. Kmotr

          • Re: Vladimír Šmicer bude chybět déle

            Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 20.06.2008 16:08 |  
            0 0

            To by nebyl starej radikál kmotr, aby nepřihodil něco od rány. :-) Ačkoliv tenhle slovník já prostě neumím, někdy je potřeba takovej říznější projev, aby se člověk zasmál a nepatlal se tak závažně v podobnejch prkotinách. . Snad se to povede co největšímu počtu čtenářů, děkuju za doplnění:-)

            • Re: Vladimír Šmicer bude chybět déle

              (host)     před 16 lety 20.06.2008 16:23 |  
              0 0

              A já děkuji za to, že tu ještě existují taky normální lidé, většinu už se jich asi podařilo odradit a se mnou to vypadá taky nahnutě, protože to co se tu děje teď zdaleka předčilo to se tu dělo předtím ;-) Kmotr

        • Re: Vladimír Šmicer bude chybět déle

          (host)     před 16 lety 20.06.2008 16:02 |  
          0 0

          Teda vy mne opravdu sokujete, v zime kdyz jsem se pozastavoval nad mnozstvim prestupu jste ten stav popsal nejak tak, ze se jedna o perspektivni fotbalisty , ktere chceme na delsi dobu, az Vam za nejaky den oznami. ze nebude ani Belaid, reknete, ze se neprosadil , mne je to zcela jasne, ze vlastne kdyby zmizel Svento , tak zase reknete bylo to nutne ovsem s Jablonskym , Studikem a s marodem Vachou, ktery je a neni v Liberci /preber si to sam pozorny ctenari/ a bude nejdrive zacatkem rijna , jiste zautocime na vyssi vykonostni cile, jeste bych si Vam dovolil pripomenout , ze se jedna i o odchodu Abrahama, ale , abych zas nebyl pesimista, akutecnosti je , ze uz probleskuji i zpravy o prichodu nejmene dvou hotovych fotbalistu, ale nikoliv spicek reprezentantu, to tedy v zadnem pripade. Jiri

          • Re: Vladimír Šmicer bude chybět déle

            (host)     před 16 lety 20.06.2008 16:07 |  
            0 0

            Vida, tak v předchozím příspěvku to byl jeden, teď už zase dva hotoví fotbalisté na obzoru, jména jsou samozřejmě tajná, proto Jiří ani nenaznačuje, ačkoliv je zná, zatímco ostatním jen "probleskují" zprávy (samozřejmě posily "nikoliv reprezentační špičky" - Jiří, díky za informaci, jinak bychom asi opravdu čekali příchod Jankulovskiho, Čecha a Rosickýho)... ono to nakonec opravdu bude spíš o tom krmelci :-)

            • Re: Vladimír Šmicer bude chybět déle

              (host)     před 16 lety 20.06.2008 16:21 |  
              0 0

              Normálně já už z něj záčínám bláznit :D Už tak půl roku stupňuje každým dnem svojí debilitu těmi nejblbějšími příspěvky jaké lze o fotbale na internetu najít a stále nemá dost, stále posouvá laťku dál a dál. Je to vůbec možný? Kmotr

              • Re: Vladimír Šmicer bude chybět déle

                (host)     před 16 lety 20.06.2008 16:33 |  
                0 0

                Podle mě je jeho prozatimní vrchol ten příspěvek o chystaném zpochybnění regulérnosti ligy ze strany Sparty a blížící se kauze, proti který byl Horník jen prkotinou. Nakonec to ještě zamotal dohromady s Horváthem a nějakým slávistickým pořadatelem. Neuvěřitelná story :-D

                • Re: Vladimír Šmicer bude chybět déle

                  (host)     před 16 lety 20.06.2008 16:48 |  
                  0 0

                  Já myslim že to je jen vrcholek ledovce. Mě prostě přijde, že v Bohnicích dostali jako domovskou stránku SN s tím že se všichni tamní chovanci musí podepisovat jako Jiri. Jinak už si to vysvětlit nedokážu

            • Re: Vladimír Šmicer bude chybět déle

              (host)     před 16 lety 20.06.2008 16:23 |  
              0 0

              Ono tech jmen jaksi na vyber moc neni, ale kdyz jsem byl konkretni pri odchodech Kalivody a Sourka, snesla se na mne takova vlna nadavek, ze si jmena s klidem necham pro sebe, zhrzeny Slavista muze udelat takove veci , ze a s temi pocty bych si ti jen dovolil pripomenout svuj prispevek zkraje pripravy , kde hovorim o tom samem poctu , akorat , ze jsem veril vedeni , ze nektere hrace proste udrzi. A to ze nebude nikdo z repre jsem tady psal uz dloho pred sampionatem, ssnad jen dovetek, ten Cech asi skutecne uz nebude dlouho mit v Chelsea tak jedinecnou pozici jako dosud. Priste se alespon podepis, Jiri securitak, poradatel, vratny, novinar, mysterium a hajzdedek v jednom.

              • Re: Vladimír Šmicer bude chybět déle

                (host)     před 16 lety 20.06.2008 16:30 |  
                0 0

                O žádné vlně nadávek nemůže být vůbec řeč, odchod Kalivody byl očekávaný už z důvodu končící smlouvy a jarních událostí (derby atd.), odchod Šourka byl v podstatě jistý již od zimní přestávky, takže nevidím důvod, proč připomínat tvoje příspěvky. V ničem se nelišily od ostatních (kromě té tajemné "omáčky" a spousty nicneříkajících frází). To, že nepřijde žádný reprezentant, si troufám tvrdit, by napadlo i členy slávistické přípravky a rozhodně by k tomu nepotřebovali tvoje zasvěcené informace. Čech mě vůbec nezajímá a z těch funkcí si vyber, kterou chceš.

                • Re: Vladimír Šmicer bude chybět déle

                  (host)     před 16 lety 20.06.2008 16:52 |  
                  0 0

                  Tak se podepis

          • Re: Vladimír Šmicer bude chybět déle

            martyni (přítel SN)     před 16 lety 20.06.2008 16:22 |  
            0 0

            No tak deji se veci zajimave, at uz jarolimuv kontakt s paskou, kterej si kostal samozrejme hned nenechal pro sebe.. mimochoédem tomu praseti neverim ani slovo, takze mozne to je, mozna lze jako obvykle. Jiri ma tradicne smysl pro dramaticno, ale jestli to ctu dobre, tak zejmena upozornuje na to, ze sparta mohutne posiluje, coz je fakt, a ze tuhle sezonu bude mohutne tlacit na pilu, na coz se taky musime pripravit. No a ze slavie nemuze vynalozit takovy prostredky na nakup a placeni posil, to je taky jasne, takze nevim k cemu se rozcilujete. Vsechno jsou to veci pomerne logicky. Lze pocitat s tim, ze vysnene posily Rajnoch a Moravek neprijdou, ale zaroven necekam nejakej pruser a ocekavam, ze preci jen posilime. Spis bych byl rad kdyby tito hraci neskoncili u rudocha, to by bylo neprijemny.

            • Re: Vladimír Šmicer bude chybět déle

              Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 20.06.2008 16:35 |  
              0 0

              A teď si odpověz. . neni to totéž, co jsem napsal? Tzn. NIC NOVÝHO POD SLUNCEM? :-) Akorát neříkám, že jsem byl tuhle támhle a řikal mi to ten a ten a ten to má od toho a toho a já se z toho to a to.

              • Re: Vladimír Šmicer bude chybět déle

                martyni (přítel SN)     před 16 lety 20.06.2008 16:38 |  
                0 0

                no jo, sorry, dyť ty už jsi to napsal..v zásadě totéž:-)). ne ja se ale divim, ze se tady lidi rozcilujou, jiri podle me nerika nic jinyho..

          • Re: Vladimír Šmicer bude chybět déle

            Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 20.06.2008 16:25 |  
            0 0

            A psal jsem snad, že se všichni prosadí? Já jsem psal, že chápu záměr. A co čekáte teď Všichni by chtěli Rajnocha, Svěrkoše, Pitáka a Morávka, ale musíme zůstat v realitě. Nejsem Doležal, ale mám za to, že on ví, na co má a nemá. Ale vaše psaní vyznívá takm že je snad vina vedení, že dochází k pohybu v kádru. . to by jeden v přestupovém období nečekal, že? Napsal sjem vám loni, napsal jsem vám v zimě, napíšu vám dnes. Kádr budu hodnotit na konci přestupového období. Ne dneska, ne zítra, ne za týden etc. A nemusím se pak choulit v koutě pod hrozbou aféry Křetínský. . Radši jdu s čistou hlavou na fotbal . . a slavím titul.

            • Re: Vladimír Šmicer bude chybět déle

              martyni (přítel SN)     před 16 lety 20.06.2008 16:40 |  
              0 0

              jo ja nepochopil ze se s jirim o neco prete.. pockej, ale o co? ted jsem se nejak ztratil..:-)))) nejak si to vyridte, nemuzu rict ze bych uplne chapal kazdy slovo..:-))

            • Re: Vladimír Šmicer bude chybět déle

              (host)     před 16 lety 20.06.2008 16:41 |  
              0 0

              Tak Martyni napred k Vam, Slavia je tym , ktery mi lezi na srdci jiz temer , no hodne dlouho, ano mate pravdu , jde o to , ze az ted se snad urodi jeden prestup , mozna dva , ktere za neco stoji, co se tyce dalsiho na Sralte posiluji a piste si, ze jmeno Kucera neni zdaleka posledni a ani to narozdil od nas neskryvaji, co tady mam psat , ze se Jarolim rozcilil na soustredeni, ze nekolkrat rekl , ze se na to vysere............, no a Vam Buldoccku snad uz jen malo, je mi celkem opravdu jedno jestli se chcete choulit ci ne, kdyz jsem to sem psal , sel jsem do rizika , ktere jednoznacne cas potvrdil , pro nektere jsem se stal nepritelem cislo jedna,pro me pratele /nektere/ pritezi ktere je nutno se zbavit, ale nastesti i na tomto webu existuji lide, kteri pochopili , Vy Martyni, Martin, pratele mne varovali, ze nekteri lide budou lustrovat , zjistovat, stalo se, nemam se za co stydet , tim spis , ze jsem pod prezdivkou Jiri piseme nejmene tri a nektera infa nam zprostredkovali lide, kteri jsou kompetentni az moc. Aco k Vam, Kmotre, Vas nazor mne mrzi , jste celkem dost progresivni a mam pocit, ze by jste obcas mel premyslet v sirsim kontextu. Jiri

              • Re: Vladimír Šmicer bude chybět déle

                (host)     před 16 lety 20.06.2008 16:54 |  
                0 0

                Super, vždycky jsem chtěl být progresivní.. a o tom kontextu ještě popřemýšlím ;-) A co vy Jirko? Jaký jste chtěl být vy a jaký vlastně jste? Kmotr

                • Re: Vladimír Šmicer bude chybět déle

                  (host)     před 16 lety 20.06.2008 16:56 |  
                  0 0

                  Prijdte na Nitru, rad Vam to vysxelim.Jiri

                  • Re: Vladimír Šmicer bude chybět déle

                    (host)     před 16 lety 20.06.2008 17:04 |  
                    0 0

                    Já nechci nic vysvětlit, já se jonom zeptal jaký jste chtěl být vy - je v tom ňáký problém to sem napsat? Kmotr

              • Re: Vladimír Šmicer bude chybět déle

                Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 20.06.2008 17:03 |  
                0 0

                To je prostě to, že vy musíte všechno hned za tepla vynést. V tom je to vaše riziko a vaše věc. Mně na tom jenom vadí, že nasazujete brouka do hlavy spostě lidem a podle mého názoru zcela zbytečně. V tom se nikdy neshodneme, nemá cenu to řešit. Ke KJ: Vůbec nepochybuju, že se Jarolím rozčílí, ale o čem to vypovídá? Myslíte si, že je to poprvé, kolikrát jste se rozčílil, když vám v práci něco nešlo? Stokrát. . a stokrát jste si dal chvíli oraz a pak se do toho pustil znovu. Může odejít a tým to stejně přežije. . třeba si pohorší, třeba si polepší, někdo bude rád, někdo ne, ale ve fotbale se musí reagovat na každou situaci a platí, že každý je nahraditelný. Podle mě zůstane všechno jak je a tyhle tlachy páně Košťála zase vyšumí. Na Spartě vždycky vytrubovali hlasitě koho chtějí a že přijdou další a další. . Pak přivedli půlku a z té půlky se jim povedli dva hráči. . silácké řeči patří k jejich sytlu. . Je pravda, že Lavička tam udělá určitě hodně dobré práce, ale o tom, že Sparta nebude mít konkurenci čteme v novinách každoročně. Nejste přece hloupý, abyste věděl, že systém Galacticos nefunguje. .

                • Re: Vladimír Šmicer bude chybět déle

                  (host)     před 16 lety 20.06.2008 17:08 |  
                  0 0

                  Tak jen k tomu Jarolimovi, zacatkem kvetna oslovil s nabidkou na repre jeden z lidi ze Svazu Ivana Haska, byly predjednany nejake podminky a Ivan dostal cas na vyjadreni, Jiz asi tyden pred sampionatem se zacala rysovat dohoda, kterou by mely potvrdit obe strany pri nastavajicim jednani. Jiri

                  • Re: Vladimír Šmicer bude chybět déle

                    Jacobs     před 16 lety 21.06.2008 08:36 |  
                    0 0

                    Pane Jiri uz jednou jsem se vas ptal co jste za odbornika- zda jste vase infa slysel ve 4. cenove nebo jste spatne maskovany Kostal- vase fundovanost a demagogie mi ho totiz velmi pripomina- kvuli takovym lidem jako jste vy se nechodim tak casto jak bych chtel protoze z takove trapne snusky drbu a patetickych gest je mi na bliti

  20. Re: Vladimír Šmicer bude chybět déle

    (host)     před 16 lety 20.06.2008 19:08 |  
    0 0

    Já Šmícu rozhodně nijak nehanil, je to srdcař, slávista a patří do našeho týmu. Udělal pro nás hodně a určitě i díky jeho pověstnému štěstí se nám letos povedlo udělat tolik úspěchů. To je samozřejmě řečeno s nadsázkou, ale když hrál, tak byl vidět a byl platnej!! Jasně takovej hráč v těhle letech už bude častěji chybět, ale s tím se musí počítat. Neměl bych mu zazlé ani to euro, kdo by o to chtěl přijít, zvlášť když to měl propletené s televizí. Na druhou stranu je ale jasný, že se musí chovat jako profesionální fotbalista, to úplně nedělá, a tak bych podobně přistoupil i já. Novou smlouvu bych každopádně nabídl i kdybych nevěřil, že odehraje víc jak pár minut ve třech zápasech. A plat bych mu dal úměrně k tomu. Prostě nějakej základ v normě a na svých případných úspěších si teprve může přividělávat...Galeb