Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

O Slavii

Do Slavie Šiklič, pryč Kalivoda a Šourek

Ve Slavii dochází k přesunům, v klubu už nadále nebude působit Ondřej Šourek ani David Kalivoda. Naopak tým posílil chorvatský obránce Ronald Šiklič. Na testech je navíc Amadou Cissé. V článku je odkaz na prezentační video Šikliče!
Aktualizováno: Doplněn ohlas Davida Kalivody, určený pro slávistické fanoušky!!

Do Slavie přichází sedmdvacetitlý levý obránce Ronald Šiklič, který naposledy působil v klubu Slaven Belupo. Ve Slavii podepsal čtyřletou smlouvu. "Slavia je pro mne velkou výzvou, bude znovu bojovat o ligu mistrů a obhajovat titul, rád bych jí v tom pomohl. Slavii jsem sledoval během celé loňské sezony, nejvíc na mne asi zapůsobil domácí zápas s Ajaxem," řekl pro slavia.cz. V lednu 2007 zkoušel štěstí i v Sigmě Olomouc, ale neuspěl. Před rokem absolvoval také testy ve Slavii.

Ronald Šiklič
24. 11.1980 v Záhřebu
Výška: 177 cm, váha 73 kg
levý obránce
kariéra:
Dinamo Záhřeb 1990-2000
Šibenik 2000-2002
Groclin 2002-2003
Odra Wodzislaw 2004
Gornik Leczna 2004-2006
Krivoj Rog Krivbas 2006-2007
Slaven Belupo 2007-2008
Prezentační video Ronalda Šikliče - ZDE
Video - Parádní gól Ronalda Šikliče


Testy se Slavií absolvuje také Amadou Cissé, který pochází z afrického města Conakry v Guinei, hraje na postu defenzivního záložníka a nebo středního obránce. Naposledy působil ve Francii v nižších soutěžích - v klubech Aubervilliers a Pontivy Stade. Ve Slavii je na testech, na které je přivedl hráčský agent, který během loňského léta přivedl Tijaniho Belaida a Mickaela Tavarese.

Ve Slavii naopak končí David Kalivoda, oblíbenec fanoušků. V klubu se nikdy nedokázal dlouhodobě prosadit a nyní tak odchází, má nabídky ze zahraničí i z Gambrinus ligy. Dalším na odchodu je Ondřej Šourek, který se v klubu také neprosadil a na jaře hrál pouze za béčko.

Aktualizováno:
Strašák a David Kalivoda si vyměnili smsku, kterou zde zveřejňujeme.

Strašák: Zdravím Tě, Davide. Ve stručnosti - mrzí mě, že odcházíš. Jsi jeden z hráčů, kteří to ve Slavii nikdy neměli lehký, ale vydržel jsi a o to víc si Tě myslím fanoušci vážili. Přejeme Ti, ať se Ti co nejvíc daří a věř, že jistě nebudu mluvit jen za sebe když řeknu, že pro nás, fanoušky, budeš ve Slavii vždycky vítaný. Snad ani ty nezapomeneš a jednou se tady zase potkáme. Díky za všechno! Za Ultras Slavia - Strašák
Kalivoda: Čau Strašáku. Moc děkuju za zprávu, moc to pro mě znamená. Nikdy na slávistický fanoušky nezapomenu a slávistou budu i kdybych hrál na konci světa. Pozdravuj ode mě všechny fanoušky a poděkuj jim za mě! Doufám, že se třeba ve Slavii znovu potkáme. Děkuju Kali

Komentáře (76)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Do Slavie Šiklič, pryč Kalivoda a Šourek

    (host)     před 16 lety 17.06.2008 11:54 |  
    0 0

    Kaliče je mi líto, nepouštěl bych ho, zvlášť když není jasné, jestli si polepší. Měl velký podíl na vítězství nad Ajaxem a mockrát zachránil špatně se vyvíjecí zápasy.
    Na Šikliče se moc těším, je správné, že Slavie nakupuje na místě, které potřebuje posílit.
    Ale neznamená zájem o Cissého, že nebude Rajnoch? Nebo že odejde Laty, Suchý nebo Tavares?
    Tantalos

    • Re: Do Slavie Šiklič, pryč Kalivoda a Šourek

      (host)     před 16 lety 17.06.2008 12:15 |  
      0 0

      Myslím, že u Rajnocha je jasno a Cissé je jedním ze signálů, že Rajnoch je nereálný. Co se týče Kalivody, tak aby bylo tvoje hodnocení úplné, měl bys doplnit, že kromě těch "zachráněných" zápasů má na svém kontě přece jen více těch, které po svém příchodu na hřiště v podstatě bez zájmu odchodil. A jestli si polepší, to je starost jeho a jeho agenta, nikoliv Slavie.

      Jinak z Liberce vyhodili Radka Dejmka, neprodloužili mu smlouvu. To jen pro ty, kteří tady po prodeji Dejmků za slušnou sumu nadávali a psali cosi o vraždění neviňátek a velké chybě.

    • Re: Do Slavie Šiklič, pryč Kalivoda a Šourek

      (host)     před 16 lety 17.06.2008 12:15 |  
      0 0

      Myslím, že u Rajnocha je jasno a Cissé je jedním ze signálů, že Rajnoch je nereálný. Co se týče Kalivody, tak aby bylo tvoje hodnocení úplné, měl bys doplnit, že kromě těch "zachráněných" zápasů má na svém kontě přece jen více těch, které po svém příchodu na hřiště v podstatě bez zájmu odchodil. A jestli si polepší, to je starost jeho a jeho agenta, nikoliv Slavie.

      Jinak z Liberce vyhodili Radka Dejmka, neprodloužili mu smlouvu. To jen pro ty, kteří tady po prodeji Dejmků za slušnou sumu nadávali a psali cosi o vraždění neviňátek a velké chybě.

      • Re: Do Slavie Šiklič, pryč Kalivoda a Šourek

        (host)     před 16 lety 17.06.2008 13:45 |  
        0 0

        Nezapominal bych, ze mame na Dejmka predkupni pravo :o) quelhar

        • Re: Do Slavie Šiklič, pryč Kalivoda a Šourek

          (host)     před 16 lety 17.06.2008 14:16 |  
          0 0

          Mimochodem, tehdy jsem proti odchodu Dejmků neřekl ani slovo. Proti čemu jsem se ozval, to byl odchod Šmída, který ve Slavii nedostal šanci a přitom může hrát jako stopera, tak levého beka. Obrana Studík- Šmíd fungovala velmi nadějně a Šmíd se po přestěhování zabydluje.
          Pokud jde o obránce, u nich se počítá zkušenost, chytrost a vyzrálost, a tak v 21 letech je stoper teprve talent a v žádném případě hotový hráč. Proto i Suchý, který je o třídu lepší než Dejmek, ještě dodnes občas působí na hřišti nevyzrále.
          Samozřejmě byla od Radka D. odvaha jít do Liberce, je tam ve středu obrany hodně silná konkurence, jedna z nejsilnějších v GL, ale doprovázel tam svého bráchu. O tom, jestli to Radek dotáhne daleko, nebo ne, to se teprve ukáže podle jeho tzv. morálně volních vlastností. Talent má a pod dobrým vedením může jít nahoru. Na druhé straně Krč zrovna nebyla vhodné místo pro další růst. Spíš místo, kde by mladý kluk ztratil všechny ideály.
          Strašně se mýlí ti, kdo by chtěli teď stavět na beka Váchu - ten může hrát vpředu a na ligu by určitě stačil - tedy až se dá do někdejší formy,- ale chytrý útočník typu Verbíře a spol by takového mlaďocha roztrhal na kusy, ostatně podobně jako Pudila, který taky na beka, který nesmí udělat chybu, ještě není úplně "dospělý".
          Pokud jde o Robina Dejmka, ten může být dražší zboží, protože útočníci mají na trhu mnohem větší cenu a menší konkurenci. I tady jde o to, aby měl dobrého agenta a dostal šanci.
          Tantalos

          • Re: Do Slavie Šiklič, pryč Kalivoda a Šourek

            (host)     před 16 lety 17.06.2008 14:45 |  
            0 0

            Tantalosi, do Krče šel Robin Dejmek, ne Radek. Liberec mu nenabídl smlouvu, protože se vrátil Petrouš. Ale nabídky už má.

            • Re: Do Slavie Šiklič, pryč Kalivoda a Šourek

              Urbie     před 16 lety 19.06.2008 17:19 |  
              0 0

              o to lépe na těchto defenzivních postech působí Suchý nebo působil Švec.

        • Re: Do Slavie Šiklič, pryč Kalivoda a Šourek

          (host)     před 16 lety 17.06.2008 15:32 |  
          0 0

          Quelhare, Radek Dejmek zůstává v kádru A týmu Liberce. Jen tiskový mluvčí Váňa zaměnil Radka Dejmka za Radka Bejbla, kterému skončila smlouva a klub mu ji neprodloužil. Proto jsem se divil, že by se chtěl Kozel zbavit talentovaného stopera, který odehrál kvalitní jaro v juniorce Liberce. Takže šlo o chybu tiskového mluvčího.(zz)

          • Re: Do Slavie Šiklič, pryč Kalivoda a Šourek

            (host)     před 16 lety 17.06.2008 15:35 |  
            0 0

            Ono je to v podstatě jedno, kde budou Dejmkové kopat. Jestli v Liberci, Krči nebo někde jinde. Na Slavii evidentně nemají a o to tady již před rokem šlo. Někteří lidi by je chtěli vidět v základu Slavie spolu s Kalivodou jen proto, že tu vyrostli.

          • Re: Do Slavie Šiklič, pryč Kalivoda a Šourek

            (host)     před 16 lety 17.06.2008 15:35 |  
            0 0

            Ono je to v podstatě jedno, kde budou Dejmkové kopat. Jestli v Liberci, Krči nebo někde jinde. Na Slavii evidentně nemají a o to tady již před rokem šlo. Někteří lidi by je chtěli vidět v základu Slavie spolu s Kalivodou jen proto, že tu vyrostli.

            • Re: Do Slavie Šiklič, pryč Kalivoda a Šourek

              (host)     před 16 lety 17.06.2008 17:40 |  
              0 0

              No, a Marek Jarolím na to podle tebe snad má? Ono se nakoupilo dost hráčů, kteří ani na Dejmnky nemají.

              • Re: Do Slavie Šiklič, pryč Kalivoda a Šourek

                (host)     před 16 lety 17.06.2008 20:01 |  
                0 0

                No tak jestli tvrdíš, že Dejmkové jsou lepší než Černý, Střihavka nebo M. Jarolím, tak jseš opravdu debil!

          • Re: Do Slavie Šiklič, pryč Kalivoda a Šourek

            (host)     před 16 lety 17.06.2008 17:30 |  
            0 0

            To ovsem nepopira, co jsem napsal, ze na ne mame predkupni pravo :o) Ale dekuju za opraveni... quelhar

      • Re: Do Slavie Šiklič, pryč Kalivoda a Šourek

        (host)     před 16 lety 17.06.2008 14:40 |  
        0 0

        Termín vraŽdění neviňátek jsem použil letos v lednu v souvislosti s darováním tří reprezentantů U 21 do Liberce a kvůli úvahám, že Necid má také odejít na hostování s opcí. To dodnes považuji za velice neuvážené rozhodnutí a nic na tom odchod Dejmka nemění, stejně jako na tom nic nezmění případné angažování Cissého, podobně jako výsledky voleb v Kosovu a poslední rezoluce OSN. To prostě byla hovadina.
        T.

        • Re: Do Slavie Šiklič, pryč Kalivoda a Šourek

          (host)     před 16 lety 17.06.2008 15:34 |  
          0 0

          Když se ale neď na toho Cisseho koukám, má asi 195 cm, štíhlou postavu, takže by mohl být docela rychlý a kočkovitý - třeba to nakonec půjde

      • Re: Do Slavie Šiklič, pryč Kalivoda a Šourek

        (host)     před 16 lety 17.06.2008 19:31 |  
        0 0

        Čekal bych, že se za to vyhození Dejmka z Liberce omluvíš samotnému hráči. Zjisti si aspoň přesné informace, než něco zase plácneš.

  2. Re: Do Slavie Šiklič, pryč Kalivoda a Šourek

    (host)     před 16 lety 17.06.2008 11:54 |  
    0 0

    Kaliče je mi líto, nepouštěl bych ho, zvlášť když není jasné, jestli si polepší. Měl velký podíl na vítězství nad Ajaxem a mockrát zachránil špatně se vyvíjející zápasy.
    Na Šikliče se moc těším, je správné, že Slavie nakupuje na místě, které potřebuje posílit.
    Ale neznamená zájem o Cissého, že nebude Rajnoch? Nebo že odejde Laty, Suchý nebo Tavares?
    Tantalos

    • Re: Do Slavie Šiklič, pryč Kalivoda a Šourek

      pajuch     před 16 lety 17.06.2008 11:57 |  
      0 0

      No, taky mě to napadlo. Na druhou stranu když odchází Šourek, tak by mohl mít pozici čtvrtého stopera. A nebo by to taky mohlo znamenat, že odchází Abraham :-)

  3. Re: Do Slavie Šiklič, pryč Kalivoda a Šourek

    (host)     před 16 lety 17.06.2008 11:54 |  
    0 0

    Kaliho je mi líto, jinak Šourek OK. Pokud se opravdu zajímáme o Kušňíra z Viktorky, tak bych ho vyměnil za Šourka + doplatek. lad

    • Re: Do Slavie Šiklič, pryč Kalivoda a Šourek

      (host)     před 16 lety 17.06.2008 13:43 |  
      0 0

      To jsem ráda, že pro Kaliho nebrečím sama :(((
      amila

  4. Re: Do Slavie Šiklič, pryč Kalivoda a Šourek

    (host)     před 16 lety 17.06.2008 12:04 |  
    0 0

    Doufam ze je tak dobrej jako jeho slavnejsi jmenovec Cisse ;)))

  5. Re: Do Slavie Šiklič, pryč Kalivoda a Šourek

    (host)     před 16 lety 17.06.2008 12:14 |  
    0 0

    Hmm, takže to znamená, že sme definitivně prohráli souboj s Libercem o Louvreho Vulina :o(

    • Re: Do Slavie Šiklič, pryč Kalivoda a Šourek

      (host)     před 16 lety 17.06.2008 12:25 |  
      0 0

      fňuk

    • Re: Do Slavie Šiklič, pryč Kalivoda a Šourek

      Fallen (přítel SN)     před 16 lety 17.06.2008 13:22 |  
      0 0

      Jestli, tak jsme si to podělali sami v zimě. Oni nám ho chtěli na přestup dát, my ho chtělli jen na hostovačku s opcí. To zas nechtěli oni. Tak ho bude mít o půl roku později Slovan. Škoda, v TC se jevil docela dobře...

  6. Re: Do Slavie Šiklič, pryč Kalivoda a Šourek

    (host)     před 16 lety 17.06.2008 12:27 |  
    0 0

    Skvely jak Slavie pokracuje v jiz nastolenem trendu zbavovat se vlastnich odchovancu (srdcaru) a tahat ze zahranici nezname hrace,kteri se az na vyjimky neprosadi a po sezone stejne odejdou

    • Re: Do Slavie Šiklič, pryč Kalivoda a Šourek

      (host)     před 16 lety 17.06.2008 12:32 |  
      0 0

      Kalivoda se do základu nedokázal prosadit za celou dobu, co ve Slavii působil. Marvin

    • Re: Do Slavie Šiklič, pryč Kalivoda a Šourek

      (host)     před 16 lety 17.06.2008 12:32 |  
      0 0

      Těch tvejch výjimek je nějak moc ne... Švento, Toleski, Tavares, Belaid, Brabec atd. A čím se stal Kalivoda tím pravým "srdcařem"? Oslavou gólu a následným vyloučením? Tím, že se během pěti let nedokázal prosadit svými výkony do základu?

      Bejt po vašem, tak hrajeme s Gecovama a Dejmkama o sestup.

    • Re: Do Slavie Šiklič, pryč Kalivoda a Šourek

      mart     před 16 lety 17.06.2008 12:33 |  
      0 0

      :D, take se obcas neubranim ironicke poznamce, mas bod :).mart
      ....mimochodem, zrovna sem chtel pozadat Richiho, aby udelal nejake prestupy, ....

    • Re: Do Slavie Šiklič, pryč Kalivoda a Šourek

      (host)     před 16 lety 17.06.2008 12:35 |  
      0 0

      Hmmm. Ale když budeme mít tým z průměrných "srdcařů" tak budem hrát tak o pátý, šestý místo v lize. Kaliče mám rád, ale fakt se neprosadil.

      • Re: Do Slavie Šiklič, pryč Kalivoda a Šourek

        (host)     před 16 lety 17.06.2008 17:43 |  
        0 0

        Místo nich nakoupíme podprůměrné synovce a průměrné hráče vyházíme, aby nedělali synovcůn na pravém halvu konkurenci.

        • Re: Do Slavie Šiklič, pryč Kalivoda a Šourek

          Pajushqa     před 16 lety 18.06.2008 22:26 |  
          0 0

          Přesně tak :D

  7. Re: Do Slavie Šiklič, pryč Kalivoda a Šourek

    KING25     před 16 lety 17.06.2008 12:34 |  
    0 0

    No tak už se to k nám žene. Jsem hlavne zvědavej na Cissého. Pokud přes toho agenta dostaneme třetího dobrého hráče, které předtím nikdo neznal, tak je to opravdu trefa do černého :-) Šiklič mění kluby nějak moc často a tak doufám, že u nás chvilku vydrží a prosadí se. Škoda Kaliče, ale snad se někde pořádne vyhraje a vrátí se k nám jako opora.

    • Re: Do Slavie Šiklič, pryč Kalivoda a Šourek

      (host)     před 16 lety 17.06.2008 12:35 |  
      0 0

      V Žilině nebo někde jinde, kam by měl zamířit, moc nahoru asi nepůjde.

    • Re: Do Slavie Šiklič, pryč Kalivoda a Šourek

      (host)     před 16 lety 17.06.2008 12:35 |  
      0 0

      V Žilině nebo někde jinde, kam by měl zamířit, moc nahoru asi nepůjde.

  8. Gaucho

    (host)     před 16 lety 17.06.2008 13:15 |  
    0 0

    Útočník Gaucho se během hostování v Senci rozehrál k dobrým výkonům a zaujal celou špičku slovenské ligy. Brazilce nakonec získal Slovan Bratislava, který se na jeho přestupu dohodl se Slavií Praha. Gaucho podepsal dvouletou smlouvu s roční opcí. Chiqi

  9. Re: Do Slavie Šiklič, pryč Kalivoda a Šourek

    (host)     před 16 lety 17.06.2008 13:27 |  
    0 0

    Co takhle zachránit nějakého mladého afričánka z bídy černého kontinentu a vychovat si ho pro fotbal ve Slavii. Ve slumech musí běhat hromada nadějí na které třeba nikdo nikdy nepřijde. Jinak, Cissého bych bral, je mladej, později by se mohl alespoň prodat.

    • Re: Do Slavie Šiklič, pryč Kalivoda a Šourek

      Fallen (přítel SN)     před 16 lety 17.06.2008 14:00 |  
      0 0

      divné, že mě to nepodepsalo. Fallen

      • Re: Do Slavie Šiklič, pryč Kalivoda a Šourek

        (host)     před 16 lety 17.06.2008 14:21 |  
        0 0

        Musel bys tam mít vlastní skauty a dovézt jich alespoň deset a pět let se o ně starat. To už je levnější koupit rovnou Ronalda nebo Ronaldinha,
        Tantalos

        • Re: Do Slavie Šiklič, pryč Kalivoda a Šourek

          slaviator     před 16 lety 17.06.2008 16:39 |  
          0 0

          To není pravda. Daleko levnější je dovézt jak říkáš deset nadějných Afričanů a jak říkáš pět let se o ně starat. Ve skutečnosti se během dvou let mohou plně aklimatizovat, pokud jsou přizpůsobiví. Pokud nejsou, neaklimatizujou se ani za pět let. V první řadě si musí zvyknout na odlišnou kulturu a naučit se aspoň základ češtiny, což není pro ně tak velkej problém. Vem si, kolik Afričanů tu za socialismu studovalo a kolik se jich celkem rychle naučilo česky. Kupovat Ronaldinha nebo Ronalda (mimochodem to jsou Brazilci a ne Afričani...) by vyšlo daleko dráž než si objevit a vychovat nového Drogbu.

          • Re: Do Slavie Šiklič, pryč Kalivoda a Šourek

            (host)     před 16 lety 17.06.2008 16:44 |  
            0 0

            A kolik z nich umělo hrát fotbal? Nikdo.

          • Re: Do Slavie Šiklič, pryč Kalivoda a Šourek

            (host)     před 16 lety 17.06.2008 19:03 |  
            0 0

            Ono by úplně stačilo nejen vychovat talentované kluky z Prahy a okolí, ale pak se o ně postarat, aby se při přechodu mezi dospělé neztratili. Na každého talenta, který se nakonec do ligy vykope, připadá alespoň pět stejně talentovaných kluků, kteří a/ nemají štěstíi na agenty nebo trenéry, b/ vzdají to, protože si nevěří a nikdo je nepovzbudí, c/ vzdají to, protože si věří až moc a jdou případným zájemcům na nervy, d/ nejsou v roozhodujícím okamžiku tam, kde by měli být, e/v nevhodnnou dobu se zraní, f...
            Tantalos

  10. Re: Do Slavie Šiklič, pryč Kalivoda a Šourek

    martyni (přítel SN)     před 16 lety 17.06.2008 13:50 |  
    0 0

    I ja trochu lituju odchodu Kalice, byt tedy nepatril zrovna k zakladnim kamenum nasi sestavy, neco preci jen odehral, nekolikrat hodne pomohl, urcite solidni fotbalista, kterej ma mozna na vic, nez predvadi, ale mozna taky ne.. jasne, rozhodujici je kvalita hrace, ale priznam se, ze jsou-li dva hraci stejne kvality, dam prednost odchovanci slavie pred jinym hracem... vidim v tom celkem logiku - prichazi-li nekdo z venku, musi byt lepsi nez hrac, kterej tu uz je a ma ke klubu nejaky vztah. Ale urcite jsou na to i jine nazory, ze:-))

    Siklic, Cisse... neznam, nevim, sotva muzu nejak komentovat, tudiz nejasam ani nenadavam. necham se prekvapit.

    • Re: Do Slavie Šiklič, pryč Kalivoda a Šourek

      martyni (přítel SN)     před 16 lety 17.06.2008 14:29 |  
      0 0

      tak KJ zmínil v minionlajnu Rajnocha, Kušníra a Morávka.. a taky neadekvatni pozadavky klubu... no, uvidime co se z toho vyklube.. mam ale pocit, ze fakt nejak Karlovi prestavam rozumet, nepripada vam ze malokdy odpovedel na otazku tak, jak byla polozena?

      • Re: Do Slavie Šiklič, pryč Kalivoda a Šourek

        (host)     před 16 lety 17.06.2008 14:34 |  
        0 0

        Karlovi mluvení a psaní nikdy moc nešlo. Hlavně , že mu jde trénování :-) Morávek by byl suprová posila a Rajny taky. LE

        • Re: Do Slavie Šiklič, pryč Kalivoda a Šourek

          (host)     před 16 lety 17.06.2008 14:38 |  
          0 0

          To by byly, ale KJ jen zopakoval postoj Slavie bez ohledu na Bohemku, resp. Boleslav. To, co chce KJ, není podstatný. Rajnochovi se do Slavie evidentně nechce, Boleslav ho chce prodat ven, Slavie testuje stopera - proto nechápu Jarolímovy úvahy o Rajnochovi. Přibyl dnes opět zopakoval, že Morávek do ME zůstává v Bohemce, pak možná půjde rovnou ven nebo bude kopat druhou ligu - narozdíl od Jarolíma se tedy vyjádřil celkem jasně a srozumitelně. Navíc když si Jarolím v zimě na tenhle post vydupal příchod mladýho Jarolíma, kterej už ale bohužel stačil předvést, že s ním pro Evropu počítat nelze.

          • Re: Do Slavie Šiklič, pryč Kalivoda a Šourek

            (host)     před 16 lety 17.06.2008 14:58 |  
            0 0

            To co se rika na verejnost nemusi byt prece popis skutecnosti. ze nekdo jasne rekne, ze neprodava, neznamena ze opravdu neprodava:-)

          • Re: Do Slavie Šiklič, pryč Kalivoda a Šourek

            EdCable     před 16 lety 17.06.2008 19:33 |  
            0 0

            To ze testujeme stopera jeste neznamena, ze ho chceme. Je to neznamy hrac i pro Jarolima a proto si ho chce otestovat, oproti Siklicovi, ktereho udajne sledoval celou sezonu (minimalne byl tady loni na testech) takze vi, co ocekavat

      • Re: Do Slavie Šiklič, pryč Kalivoda a Šourek

        Gino     před 16 lety 17.06.2008 14:39 |  
        0 0

        Kdo je Kušnír?

        • Re: Do Slavie Šiklič, pryč Kalivoda a Šourek

          (host)     před 16 lety 17.06.2008 19:24 |  
          0 0

          Takové postarší pán z Olomóce, nosí knírek.

  11. Re: Do Slavie Šiklič, pryč Kalivoda a Šourek

    (host)     před 16 lety 17.06.2008 15:02 |  
    0 0

    Tak u Kaliče je to správné rozhodnutí. Ve svém věku musí podávat stabilní výkony, ne odehrát dobře pět až osm zápasů za sezónu. Když bych měl uvažovat mezi kaličem a Váchou, přednost musí dostat Vácha. Je mnohem talentovanější. Kalič má dobrou techniku, ale chybí mu stabilita výkonů. myslím, že mu změna prostředí prospěje. Jinak je to oblíbený hráč, velký slávista, ale rozhodovat musí kvalita výkonů. Ale děkuji mu za vše, co pro Slávii odvedl. jeho góly nám hodně pomohly.

    Pokud jde o Šikliče, je dobře, že přišel někdo na post levého beka. Tam nás tlačila bota. Uvidíme, jak obstojí zvláště v předkole LM. Teprve těžké zápasy ho prověří.

    Pokud jde o posily, příchod Morávka je z říše snů, Rajnoch nepřijde a dávat za mírně nadprůměrného hráče Kušníra 20 mega, může jen blázen. Je to stejné jako dávat za Černého 12 mega. Maximálně 6-8 mega. Kušnír toho v lize zatím moc nepředvedl. Obávám se, že na poháry nebo LM nemá. než kupovat průměrného hráče, tak radši koupit kvalitu typu Rajtorala za 30 mega. Ta investice se nám vyplatí. Slávie potřebuje kvalitu, ne průměr.

    Karel Jarolím se zmínil o třech hráčích b týmu, kteří se zapojí do přípravy-vidím to na Vukoviče, Kovaříka a Švamberga.

    Pokud jde o zájem Karla Jarolíma o Morávka a Balaida, je vidět, že zimní nákup Marka Jarolíma se mu nepovedl. I on pochopil, že do předkola LM potřebuje jiný typ hráče-technického, rychlého, důrazného. Nechápu, proč jsme ho kupovali. Odchod Šourka je správné rozhodnutí. Přišel v určité době, kdy jsme byli rádi za každého hráče a dneska je situace jiná. Je třeba zúžit kádr o průměrné hráče a doplnit ho o kvalitu. Očekávám odchod Vorla, Volešáka, možná Abraháma a jednoho z trojice stoperů za slušné odstupné.(zz)

    • Re: Do Slavie Šiklič, pryč Kalivoda a Šourek

      (host)     před 16 lety 17.06.2008 15:21 |  
      0 0

      Souhlasím. Kalič podle mě dosáhl na svůj strop ve Slavii, zahraniční angažmá bych mu přál. Na pravo je místo pro Jandu i Váchu, Gebre i Matej tam můžou zaskočit. Já bych e Kušnírovi nebránil, je to důrazný hráč a odehrál dobrý rok na Žižkově. Za 20M nestojí, ale podle mě je to číslo vycucané z prstu a naprosto neodpovídá realitě. Šiklič se podle obrázků jeví velmi dobře, uvidíme jak zapadne. Cissé je alternativa. . stopeři i DZ jsou "permanentně" na odchodu, je dobře mít náhradu. Ohledně těch 3 z B-týmu, je možné, že jeden z nich je i Diviš. Každopádně přivést brankáře považuji za potřebné, M. Vorel podle mě odejde buď teď nebo v zimě.

      • Re: Do Slavie Šiklič, pryč Kalivoda a Šourek

        Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 17.06.2008 15:52 |  
        0 0

        Nebyl jsem přihlášen, takže Bulldock:-)

    • Re: Do Slavie Šiklič, pryč Kalivoda a Šourek

      (host)     před 16 lety 17.06.2008 17:28 |  
      0 0

      S odchodem Kalivody taky souhlasim. Prirozene chce hrat vice, nez mu muze Slavia nabidnout. Ale jako vetsina slavistu, bych ho radeji videl v zahranici nez v ceske prvni lize v dresu soupere.

      Co se tyce Kusnira, tak bych ho neodepisoval predem, ze v Zizkove nic nepredvedl nic neznamena, mel kolem sebe bandu nekopu a vrahounu.

      A co se tyce Marka Jarolima, porad verim, ze to nejlepsi jeste nepredvedl, napr. v Olomouci naznacil, ze by mohl hrat dobre.
      quelhar

      • Re: Do Slavie Šiklič, pryč Kalivoda a Šourek

        (host)     před 16 lety 17.06.2008 17:31 |  
        0 0

        V Olomouci hlavně potvrdil to, proč nemůže hrát fotbal na mezinárodní úrovni - je neskutečně pomalej a měkkej (neustál jedinej souboj). A to není věc, co by se dala naučit. Je zarážející, že to Jarolím v zimě neviděl. Proto nutně potřebujeme podepsat aspoň Belaida.

        • Re: Do Slavie Šiklič, pryč Kalivoda a Šourek

          (host)     před 16 lety 17.06.2008 18:07 |  
          0 0

          David Jarolim take neustoji jediny souboj a hraje fotbal na mezinarodni urovni... quelhar

          • Re: Do Slavie Šiklič, pryč Kalivoda a Šourek

            (host)     před 16 lety 17.06.2008 18:52 |  
            0 0

            Viděli jsme ho teď na ME, kde patřil k našim nejhorším hráčům. A proč myslíš, že hraje pořád za Hamburg? A v bundeslize si ho každý vybaví jako simulanta, ne pro jeho výkony.

  12. Re: Do Slavie Šiklič, pryč Kalivoda a Šourek

    (host)     před 16 lety 17.06.2008 16:19 |  
    0 0

    Ach joooo proč musí odejít Kalič....jeden z mejch nejoblíbenějších hráčů ve Slavii....fakt se to začíná hnusně rozpadat..... :(

    • Re: Do Slavie Šiklič, pryč Kalivoda a Šourek

      (host)     před 16 lety 17.06.2008 16:21 |  
      0 0

      To víš, že jo, dokonce tak "hnusně", že z toho byl letos titul a Liga mistrů. To, že odchází průměr, kterej se nebyl schopen x let prosadit do základu je jedině dobře. Ty vaše nářky pro Kalivody, Střihavky nebo Hrdličky, to je opravdu neskutečná komedie.

      • Re: Do Slavie Šiklič, pryč Kalivoda a Šourek

        (host)     před 16 lety 17.06.2008 16:23 |  
        0 0

        A co Černý, Jarolím, Abrahám, Volešák, Vorel? To je nadprůměr?

        • Re: Do Slavie Šiklič, pryč Kalivoda a Šourek

          (host)     před 16 lety 17.06.2008 16:26 |  
          0 0

          Černý a Abrahám jsou tu půl roku. Nemají za sebou ani jednu kompletní přípravu. Kalivoda je tu x let a pořád je to "jednou jo a třikrát ne", k tomu několik odfláknutejch zápasů, to mu taky nepřidá ve srovnání třeba s Volešákem, kterej taky není žádnej Maradona, ale když dostane šanci, tak aspoň jezdí po zadku a rve se. Vorel je nesmysl, to je gólman, sám je smířenej s pozicí dvojky, navíc ještě není konec přestupního období.

  13. Re: Do Slavie Šiklič, pryč Kalivoda a Šourek

    (host)     před 16 lety 17.06.2008 16:21 |  
    0 0

    Koller přestupuje do Samary, bude spoluhráčem Jarošíka. Sparta utřela nos.

  14. Re: Do Slavie Šiklič, pryč Kalivoda a Šourek

    (host)     před 16 lety 17.06.2008 16:26 |  
    0 0

    Gaucho přestoupil do Slovanu Bratislava na 2 roky s opcí...

  15. Re: Do Slavie Šiklič, pryč Kalivoda a Šourek

    (host)     před 16 lety 17.06.2008 16:26 |  
    0 0

    Brabec, Latka, Suchý, Abraham, Tavares... Tak proč Cisse? mudrc

    • Re: Do Slavie Šiklič, pryč Kalivoda a Šourek

      (host)     před 16 lety 17.06.2008 16:28 |  
      0 0

      Odchází Šourek, potřebuješ 4 stopery, o Latku se Suchým se permanentně někdo zajímá, Rajnoch je nereálnej, tak co ti na tom přijde divnýho?

  16. Re: Do Slavie Šiklič, pryč Kalivoda a Šourek

    (host)     před 16 lety 17.06.2008 17:13 |  
    0 0

    Tak je mi nějak z Kaliče smutno. Asi víme že to vždycky nebylo na 100% ale přeci jenom... KALIVODA OLE!!!!!!

    • Re: Do Slavie Šiklič, pryč Kalivoda a Šourek

      (host)     před 16 lety 17.06.2008 20:15 |  
      0 0

      stejně bych oprášil některý pokříky během zápasů na hráčů i bývalích. například déééj kuka gol znělo proti oxford opravdu famozně, i kalivoda ole by mělo stále znít,i kvůli rytmu.

  17. slzy

    (host)     před 16 lety 17.06.2008 21:37 |  
    0 0

    az me vyhrkli slzy po precteni tech sms... Kali snad se jednou vratis, ted Ti preju hodne stesti v dalsi fotbalove kariere jsi pro me opravdovym slavistou byl jsi s nama po celou dobu :'( v casech spatnych a jeste horsich a ted se bohuzel s nami musis rozloucit jsi navzdy ve slavistickych srdcich promenenou penaltou proti ajaxu si splnil sen nejednoho dedka nebo malyho kluka. rikam na brzkou shledanou Kalivoda oléééé

    • Re: slzy

      Viking     před 16 lety 17.06.2008 22:34 |  
      0 0

      Mně taky, mám ho rád kluka jednoho. KALIVODA OLE!!!

      • Re: slzy

        (host)     před 16 lety 18.06.2008 01:34 |  
        0 0

        2007/08 Slaven Belupo Koprivnica 22/1
        2006/07 Croatia Sesvete 8/1
        2005/06 Lechia Gdansk 4/0
        2005/06 Górnik Leczna 5/0
        2004/05 Górnik Leczna 16/0
        2003/04 Odra Wodzislaw Slaski 3/0
        2003/04 Groclin Dyskobolia Grodzisk 3/0
        2002/03 HNK Šibenik 16/0
        2001/02 HNK Šibenik 5/0
        2000/01 HNK Šibenik 3/0

        žádný zázrak to teda zrovna není ;) PPP

        • Re: slzy

          (host)     před 16 lety 18.06.2008 20:22 |  
          0 0

          To není. Na druhou stranu Hajduk Split ho taky asi v minulých týdnech nechtěl pro nic za nic. Vizitka toho libereckýho Vulina je nakonec ještě horší. A když se podíváš na Hubáčka, tak horší Siklić taky nebude.

  18. Re: Do Slavie Šiklič, pryč Kalivoda a Šourek

    (host)     před 16 lety 18.06.2008 08:24 |  
    0 0

    Kalivoda je borec, mrzí mě, že odchází.
    Isteban

  19. Re: Do Slavie Šiklič, pryč Kalivoda a Šourek

    (host)     před 16 lety 18.06.2008 18:25 |  
    0 0

    Z oficiálních stránek 1.FC Brno:

    Pětadvacetiletý záložník David Kalivoda přestupuje z pražské Slavie do 1. FC Brno. Na podmínkách přestupu se dnes dohodly oba kluby.

    Více informací a rozhovor s Davidem Kalivodou přineseme v pátek.

  20. Re: Do Slavie Šiklič, pryč Kalivoda a Šourek

    Pajushqa     před 16 lety 18.06.2008 22:23 |  
    0 0

    TEN KLUK MI BUDE CHYBĚT :(