Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Archiv

Béčko blíže záchraně

Slávistická juniorka má boj o udržení opět ve svých rukách díky výhře v Chebu 2:0. O branky se postarali Latka s Vukovičem. Z A týmu nastoupilo celkem osm hráčů!

Jelikož juniorka byla ve složité situaci, vyslal Jarolím z A týmu konkrétně tyto hráče: Vorel, Gebre Selassie, Latka, Suchý, Šourek, Janda, Jarolím a Šenkeřík. I díky této vydatné posile jsme získali tři důležité body a odskočili ze sestupového pásma. V posledním kole s Příbramí, které se hraje 22. června od 10:15 v Horních Počernicích, stačí vyhrát a juniorka bude i nadále hrát třetí ligu. Tým bude potřebovat podporu, tak snad přijde hodně fanoušků!

"Čekalo nás rozhodující utkání, takže jsme byli velmi rádi za posílení hráči z A-týmu. Do utkání jsme vstoupili dobře, hned z kraje poločasu jsme měli tři stoprocentní šance, ale skórovat se nám podařilo až před koncem půle. Ve druhém poločase hrál soupeř agresivněji, měl jednu nebezpečnou střelu na branku, ale my jsme si výsledek deset minut před koncem pojistili," řekl k utkání trenér Miroslav Janů.

Union Cheb - Slavia B 0:2 (0:1)
Slavia: Vorel - Kindel, Latka, Šourek, Gebre Selassie - Janda (85. Bayer), Jarolím, Suchý, Kovařík (87. Kobler) - Šenkeřík (76. P. Hošek), Vukovič
Branky: 42. Latka, 81. Vukovič

Komentáře (45)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Béčko blíže záchraně

    (host)     před 16 lety 15.06.2008 20:22 |  
    0 0

    To by byla ostuda aby béčko s osmi hráči áčka v Chebu prohrálo...

  2. Re: Béčko blíže záchraně

    Eluin (přítel SN)     před 16 lety 15.06.2008 21:41 |  
    0 0

    Tak snad ta záchranu už vyjde. Docela by mě zajímalo, jak se herně dařilo posilám z "áčka".

  3. Re: Béčko blíže záchraně

    (host)     před 16 lety 15.06.2008 23:03 |  
    0 0

    B týmu gratuluji k záchraně. Je to radostná zpráva. Smutná zpráva je, že národní tým propásl dvougólový náskok a končí. Bohužel jsme doplatili na pasivní hru od 70. minuty. Místo toho, abychom hráli aktivně, poslali do hry Svěrkoše, tam jsme jen bránili. Za pasivitu jsme byli po zásluze potrestáni. Bruckner končí jako neúspěšný trenér, s generací Nedvěda, Poborského a spol. nedokázal udělat velký výsledek, na MS i ME nepostoupil ze skupiny. Postup z kvalifikace byla samozřejmost. Hlavní problém trenéra je jeho tvrdohlavost na jednom systému, na úzkém okruhu hráčů, se kterýma chce odehrát vše. Nedokázal zabudovat do týmu mladé hráče jako Filla, Střeštíka, ignoroval hráče s formou jako Rajnocha, na turnaji Svěrkoše. Bohužel budoucnost pod vedením dua Košťál, Rada nevěští nic dobrého. Dokud nedojde ke změnám ve vedení svazu, tak se nic nezmění. Stačí se podívat na způsob výběru reprezentačního trenéra. Košťál ho vybere, nikdo nezná na základě jakých kritérií, je to naprostá fraška. Český fotbal by si zasloužil lidi, kteří ho chtějí někam posunout, ne na něm parazitovat.(zz)

    • Re: Béčko blíže záchraně

      (host)     před 16 lety 15.06.2008 23:09 |  
      0 0

      Jiří proč máš dvě alter ega ? Jinak vyjímečně s tebou souhlasím. ECJ

      • Re: Béčko blíže záchraně

        (host)     před 16 lety 15.06.2008 23:13 |  
        0 0

        Nejsem Jiří.(zz)

        • Re: Béčko blíže záchraně

          (host)     před 16 lety 15.06.2008 23:38 |  
          0 0

          Voki,proč máš 2 alter ega?

    • Re: Béčko blíže záchraně

      (host)     před 16 lety 15.06.2008 23:13 |  
      0 0

      Nevím, proč by nutně musel být konec národního týmu smutná zpráva. Díky vedení svazu ale i samotného týmu existují i lidé, kteří tomuhle spolku nepřejí nic dobrého. A je to naprosto normální.

      Jinak Košťál trenéra sice vybral, ale zatím nemá souhlas jeho současného zaměstnavatele, který nechce jen tak pár týdnů před ligou shánět nového trenéra. Takže abychom se nakonec nedivili. Ono totiž může být pro vás jako pro fandy tohoto souboru (a bohužel díky důsledkům i pro fandy Slavie) ještě hůř - začíná se totiž mluvit o např. o Chovancovi, přestože ve spartě dostal nedávno "novou" funkci. A potom už by ta nominační fraška, kterou předváděl poslední roky Brückner, byla proti nominacím Chovance asi jen slabé kafe.

    • Re: Béčko blíže záchraně

      (host)     před 16 lety 15.06.2008 23:13 |  
      0 0

      Nevím, proč by nutně musel být konec národního týmu smutná zpráva. Díky vedení svazu ale i samotného týmu existují i lidé, kteří tomuhle spolku nepřejí nic dobrého. A je to naprosto normální.

      Jinak Košťál trenéra sice vybral, ale zatím nemá souhlas jeho současného zaměstnavatele, který nechce jen tak pár týdnů před ligou shánět nového trenéra. Takže abychom se nakonec nedivili. Ono totiž může být pro vás jako pro fandy tohoto souboru (a bohužel díky důsledkům i pro fandy Slavie) ještě hůř - začíná se totiž mluvit o např. o Chovancovi, přestože ve spartě dostal nedávno "novou" funkci. A potom už by ta nominační fraška, kterou předváděl poslední roky Brückner, byla proti nominacím Chovance asi jen slabé kafe.

    • Bohužel jsme doplatili na pasivní hru od 70. minuty.....

      mart     před 16 lety 15.06.2008 23:34 |  
      0 0

      S necim se da souhlasit, s necim se da nesouhlasit. ...:), to je jako skutecnej zivot, todleto. Kuprikladu zminena veta, dalo se to resit i jinak. Plasil mel odstoupit hned po druhem gole, a na jeho misto (spravne) Kadlec, s tim, ze by nebyl ten pruchodak na nasi leve strane, ...a ani ten prvni gol. Dale mel ve stejne minute prijit Vlcek za unaveneho Sionka, a hezky by se to ubranilo na 2,3 nebo 4 nula.
      Co se tyce uspesnosti trenera Bruecknera, tak tam tam se da take polemizovat. Co je to uspech? A co je to neuspech? Osobne (ac ho nemam zrovna v lasce) si myslim, ze byl nejen uspesny, ale spis velmi uspesny. (Co by podle Vas voki meli delat anglani, kdyz se s hraci jako Rooney, nebo Gerard na ME ani nedostanou??)
      Jinak hezky :), dobrou noc.mart

      • Re: Bohužel jsme doplatili na pasivní hru od 70. minuty.....

        mart     před 16 lety 15.06.2008 23:35 |  
        0 0

        Starnout....., blbnout. To hlavni jsem zapomnel. Cert vem narodak. Hlavne, ze je becko bliz k zachrane...

      • Re: Bohužel jsme doplatili na pasivní hru od 70. minuty.....

        (host)     před 16 lety 16.06.2008 08:54 |  
        0 0

        Marte, několik poznámek k Vašemu komentáři. Věděli jsme, že Turci jsou rychlí a techničtí, proto jsem předpokládal, že po zranění Matějovského nastoupí rychlý Vlček a Sionko se přesune na naši levou stranu, odkud hrozil jeden nebezpečný centr za druhým. Plašil je na lajně utopený a měl se přesunout na místo zraněného Matějovského. David Jarolím není rychlostní typ. Navíc Sionko umí hrát velmi dobře v defenzivě. Další problém vidím v kondici, což byla jedna z příčin našeho pasivního výkonu v druhém poločase. V každém zápase jsme odešli kondičně v druhé půli. Když trenér Klinnsman přišel s novinkami, přivedl specialisty na kondici, mentální trénink, hráči dostávali po dohodě s klubovými trenéry individuální kondiční plány. Trenér Bruckner to bagatelizoval. A kondice je nesmírně důležitým faktorem, zvláště když hrajete s vysunutým pressinkem. Hra s jedním útočníkem stojí hodně sil, proto jsem očekával doplnění útoku o Svěrkoše nebo rychlého Baroše za stavu 2:0, kdy jsme měli využít faktu, že Turci musí jít do rizika. My jsme se stáhli do pasivního obranného bloku, a to byla velká chyba. Stejně tak první gól padl po podobné chybě jako druhý gól Portugalců, opět jsme nepokryli prostor před stopery po centru ze strany. Vůbec jsme nepřistupovali k soupeři, dali mu prostor, nevytvářeli tlak na míč. Za velkou chybu vidím, že se po neúspěchu na MS v Německu neudělala žádná analýza, jelo se ve starých kolejích. Bruckner se snažil každý turnaj odehrát s 13,14 hráči, což se musí projevit. Stejně tak spoléhal na to, že se důležití hráči nezraní. Když se v Německu zranili Koller a Baroš, neměl alternativy. V přípravných zápasech nevyzkoušel nové hráče, nezapracovával mladé talenty do týmu. Když jsme před dvěma roky hráli v Turecku 2:2 a byli jasně lepším týmem i bez Nedvěda, tak se manažer Košťál vychloubal, jakou máme kvalitu. Trenér Beránek mu oponoval a řekl, podívejte na na zápas B týmů, tam jsme hodně zaostávali. Košťál mu odpověděl, že si dělá zbytečné starosti. Myslím si, že Bruckner měl skončit po MS v Německu, neměl dostat šanci na reparát, ztratili jsme čas na doplnění týmu. To samé měli udělat Řekové po neúspěšné kvalifikaci na MS v Německu. Rehaaglův herní systém nemohl mít dlouhou životnost, a Řeky nikam neposunul. Když měli hrát proti Rusku ofenzivně, najednou nevěděli, co hrát. Takový Amanatidis se v řeckém herním systému naprosto utopil, byl neviditelný. Proto si myslím, že jsme ztratili dva roky a obávám se, že se to může projevit v další kvalifikaci. Bez změn ve vedení svazu se nikam nepohneme a svět nám ujede.(zz)

        • Re: Bohužel jsme doplatili na pasivní hru od 70. minuty.....

          martyni (přítel SN)     před 16 lety 16.06.2008 09:44 |  
          0 0

          pravda je, ze plasil kdyz hral solidne, tak leda ve stredu. leva strana horela kazdej zapas, jak jankul tak plasil byli hrozni a vubec nechapu, jak se vsude psalo, ze plasil hraje "velmi dobre"... V MF ma dnes Koller jednicku, coz je zrejme z piety, protoze ve druhy puli byl zoufalej, tym nemel na nic jinyho nez na obcasny brejk, ale ten se stejne nekonal, protoze Jenda proste na brejky hrat nemuze, presto hral az do konce a Sverkos za odmenu po skvelem uvodu uz si nezahral.. Standa tez nedostal temer sanci, byt byl v priprave jeden z nejlepsich.. za to (pod)prumer typu Polak, Galasek, Plasil, ti odehrali celou dobu a fakt neverim tomu, ze tu neni nikdo jinej, kdo by je mohl v zaloze nahradit.. pred zapasem meli hosi silacky reci, ale podcenovani turecka nebylo namiste.. nebo spis precenovani vlastnich sil... skoro cely mistrovstvi jsme nebyli prakticky nicim souperum nebezpecni, snad krome sionka. Ale jak rika mart, cert to vem, hlavne ze to becko se zachrani..:-)))

        • Re: Bohužel jsme doplatili na pasivní hru od 70. minuty.....

          mart     před 16 lety 16.06.2008 10:37 |  
          0 0

          Hmm, tak abych jen nebabolil, ... i kdyz:). Ne, precetl sem si to dvakrat, a jeste se k tomu vratim. To co rikate ma smysl, nemuzu nesouhlasit s nicim, co nabizite. Ja jsem videl dopredu jen tu variantu s Jankulem na kridle a Kadlecem na beku, .... Vy to mate podstatne lepe a dukladneji rozpracovane. ( jeste ta kondice, taky mi to tak prislo, .... jednu chvili to vypadalo, ze je potreba vystridat 5-7 lidi :).
          Jinak to, ze se staresinove brani novotam, ... tak to je asi vsude, ne jen ve fotbale. To ze mel Brueckner po Nemecku odejit, je asi pravda, jen se mi zda ze secteno a podtrzeno, byl pomerne dost uspesny. ( ....nejde vyhrat vsechno, teda pokud se nejmenujete Ferguson :().zdravi mart

    • Re: Béčko blíže záchraně

      GeorgK (přítel SN)     před 16 lety 16.06.2008 00:09 |  
      0 0

      Tak já na dnešním výsledku vyhrál docela slušný peníz:) Bude na dresík na novou sezónu a i nějaký ten výjezd po Evropě.

      • Re: Béčko blíže záchraně

        (host)     před 16 lety 16.06.2008 13:33 |  
        0 0

        gráduluju :)) BUFT

      • Re: Béčko blíže záchraně

        (host)     před 16 lety 16.06.2008 17:59 |  
        0 0

        též se pridávám :-)
        mysliim si, ýe si Turek vítězství zasouložil :-)
        urs

  4. Sport pise, ze Magera jde do Sparty !

    mart     před 16 lety 16.06.2008 00:50 |  
    0 0

    "..Baník nepřímo dává najevo, že už shání náhradu do ofenzivy: útočné duo Václav Svěrkoš - Lukáš Magera se zřejmě úplně rozpadne. Nejlepší ligový kanonýr Svěrkoš klub po mistrovství Evropy s velkou pravděpodobností opustí.
    Jeho agent má několik konkrétních nabídek z evropských klubů, ale Ostrava zmrazila přestupová jednání až do návratu fotbalisty z Eura. Zájem je také o autora devíti gólů Mageru, který je blízko dohody s předním celkem rumunské ligy." a ted uz opravdu dobrou noc :).mart

    • Re: Sport pise, ze Magera jde do Sparty !

      martyni (přítel SN)     před 16 lety 16.06.2008 09:45 |  
      0 0

      mozna mel Bruckner od Kostala zakaz ho postavit, aby jeho cena moc nestoupala..

      • Re: Sport pise, ze Magera jde do Sparty !

        (host)     před 16 lety 16.06.2008 10:14 |  
        0 0

        no ty vole, já bych se ani nedivil v tom našem koucourkově, prej ten tlustej přežranej buran končí u repre, tak alespoň něco.. Kéž by ho někdo spolu s Morkým unesla třeba na Bahami, hlavně pryč od českého fotbalu.. Kmotr

        • Re: Sport pise, ze Magera jde do Sparty !

          martyni (přítel SN)     před 16 lety 16.06.2008 10:46 |  
          0 0

          ..no diky bohu.. ikdyz ... predtim jeste vybere trenera repre a pak sveho nastupce, jak se pise na efotbalu.. asi sam vidi, ze repre jde jaksi do kopru, tak nechce mit odpovednost, ale obavam se, ze rejzovat z toho ze zakulisi bude dal..

  5. Re: Béčko blíže záchraně

    (host)     před 16 lety 16.06.2008 03:39 |  
    0 0

    Jak hrály dorosty?

    • Re: Béčko blíže záchraně

      (host)     před 16 lety 16.06.2008 11:14 |  
      0 0

      Zdravim, tentokrat nebudu hovorit jen o narodaku, jiz v sobotu jsme zahajili akci Turecko a ve Stromovce jsme se docela solidne ozrali, misto technickeho muzea nas obstasnovaly jine hezci divci exponaty, ktere jsme si vsichni vychutnali. Proc o tom pisi, vite nejsem pritel narodaku, vadi mi stale protezovani nekterych hracu Sralty a i mister Kostal u mne vzdy s prehledem vitezi v ankete o blba roku. .Presto , nicmene se znackou davkou skepse jsem stal jiz v 18,00 na Staromaku vyzbrojen prateli a 2 flaskami tuctove vodky, ktera zahucela , no rekneme brzo. Aby jste si snad nemysleli, ze jsme se nudili , tak to ne, marne jsme se snazili jednu ze slecen probrat k naky cinnosti, usoudila , ze nejlepe ji bude u jednoho kostela, kde vydala i sve svedectvi , co ten mela k obedu. Presto se jeji stav zlepsil, ze jsme se tesne po zacatku utkani vratili do viru deje, do mist , kde jiz stal kordon fandu Slavie, kteri neunavne povzbuzovali , az mi to bralo dech, nektere jsem znal z kotle jini se snazili dohonit svoji ucasti dochazku na nase zapasy. Po 15 minutajh to celre divadlo chytlo i mne a fandil jsem jak zjednany. Pod nami omylem zakotvila particka Sraltanu, ktera nam rada venovala male suvenyry z jejich dilny. V utkani jsme rozhodne netahali za kratsi konec , jen zaver utkani vyznel drtive pro naseho souepe, nema smysl analyzovat , kdo za co muze, deda trener odvedl velmi dobrou opraci a urcite se i po letech na nej bude vzpominat jako na nejuspesnejsiho trenera nasi repre. Proste nam Turxci smazli a je oravdu jedno jestli tam mel jit Sverkos nebo Vlcek, verte mi , ze by mnoho nezmenili. Po utkani jsme zamirili na Venceplac a vyvolavali mistra , ale ten vecer byl asi mimo mesto a tak jsme skoncili nakonec v jednom Nonstopu v Kobylisich, kde prave Bulharsky delnik vysvetloval ceske obsluze , ze Bruckner je hovado a Kostal taky. Takovy byl tedy muj fotbalovy vikend, tedy kdyz pominu, ze jeden s mych souputniku toho vecera Sraltan az na pudu se mne nezapomnel jizlive zeptat , jaK HRALO BECKO, NEVIM, ale asi vyhralo, nakonec mi poslal sms , ze skutecne vyhralo byt v sestave , kterou bych oznacil za ligovou. A prave proto doufam, ze se pan Sranek probudi a zacne uz konecne asi s trenerem Janu pracovat na slozeni noveho tymu, kde nebudozu hraci, kteri radi hraji kulicky ,ci si z fotbalu deaji dobrou zivnost, i kyYz Michale ruku na srdce, nemel by jste spise sve misto predat nekomu, kdo bude schopen tyto veci ridit lepe nez vy. Jiri

      • Re: Béčko blíže záchraně

        martyni (přítel SN)     před 16 lety 16.06.2008 12:13 |  
        0 0

        no ja nevim jiri.. "jen zaver vyznel drtive pro soupere"... tak bych to nevidel.. celej druhej polocas jsme hrali pod obrovskym tlakem, kterymu se hracum vubec nedarilo celit, udrzet mic, zahrat protiutok.. zaloha nestihala, sionko s kollerem prichazeli o balony, Galasek s Polakem pristupovali k hracum pozde, Plasil s Jankulem jako by nalevo ani nebyli.. jen mezi 60 - 70 minutou se to zlepsilo po Plasilove golu.. takze nebyla az takova smula, takhle spatne tym hral cely zapas se svycarskem a druhou puli s portugalskem..

      • Re: Béčko blíže záchraně

        (host)     před 16 lety 16.06.2008 12:13 |  
        0 0

        chlape ty seš kokot

        • Re: Béčko blíže záchraně

          (host)     před 16 lety 16.06.2008 12:22 |  
          0 0

          Nezlob se tentokrat nebudu hodnotit jednotlivce, dat misto tyce treti gol , bylo by hotovo a Turci by se mohli vratit no treba do Kurdistanu, ale tam by je asi nevitali a v Istambulu taky ne, proste nezvladnuti zapasu prislo nejakych 15 minut pred koncem , jinak jsme to meli pod kontrolou, stejne jako tu travu v Edenu, ktera uz je opet zelena a pokud bude nutny , tak ji dokonce budem nazeleno pred utkanimi i natirat/to neni zert, ale bezna praxe v zapadnich zemich/. Co se tyce repre , snad jedinou poznamku myslenou vazne, urcite by to nechtelo Radu , to neni trener pro repre, mel jsem svuj tajny tip, ale ten je momentalne mimo , tedy u pratel na Letne slusny, uznavany a skromny trener Lavicka. jiri

          • Re: Béčko blíže záchraně

            martyni (přítel SN)     před 16 lety 16.06.2008 12:25 |  
            0 0

            jo, lavicku bych taky bral..

            • Re: Béčko blíže záchraně

              (host)     před 16 lety 16.06.2008 12:35 |  
              0 0

              Snad poznamku , ja mel takovy pocit, ze proste nekteri hraci uz nemohli, dost se to projevovalo na leve strane obrany a bohuzel casto to cele pripominalo hokejove brajky i kdyz pripoustim, ze Cechova chyba se neodpousti a mam velmi neprijemny pocit, ze Cechovi privedou do Chelsea konkurenci, kterou si bude prat novy trener Scolari. Jiri

              • Re: Béčko blíže záchraně

                (host)     před 16 lety 16.06.2008 13:55 |  
                0 0

                zdravim jiri,...
                travnik v edenu se opravdu vymenuje...na nekolika castech..ale ve finale to aspon priznavaj na strankach slavky..smutny, ze to neni na strankach edenu..obavam se ze to co tu bylo za lesky ve slavii se ted presunulo do edenu a bude zase vse zahaleno tajemstvim v edenu..

                jinak vcera jsem jel vecer dom pres eden a zatim konci pokryti fasady cca metr nad JZ vchodem..dal se alespon ted nepokracuje a na zbytku je provedena uprava jako v jinych castech, kde neni oblozeno..je to divny,..to uz nemaj opravdu penize aby oblozili i dalsich cca 10m...a nebo ze by to byl nejakej architektonickej prvek?:))
                Martin

  6. Re: Béčko blíže záchraně

    (host)     před 16 lety 16.06.2008 11:03 |  
    0 0

    Plíšek do Teplic, Rada k repre.
    Voki napiš ještě nějaký "moudra" ať se pobavíme.

    • Re: Béčko blíže záchraně

      (host)     před 16 lety 16.06.2008 12:44 |  
      0 0

      A ty do Bohnic.

      • Re: Béčko blíže záchraně

        (host)     před 16 lety 16.06.2008 13:08 |  
        0 0

        A co je tam k vidění?

  7. Re: Béčko blíže záchraně

    (host)     před 16 lety 16.06.2008 11:09 |  
    0 0

    Košťál: Odejdu s Brücknerem!!!!!
    Kéž by to tomu šmejdovi vydrželo!!!!!

  8. Re: Béčko blíže záchraně

    (host)     před 16 lety 16.06.2008 15:35 |  
    0 0

    Tak uz nechte repre byt a podte resit nejake posily;-) podle sportu mame pry zajem o Kusnira stejne jako rudy. Richi uz mas po tech statnicich tak co takhle neco napsat o pripadnych posilach;-) Aloha

    • Re: Béčko blíže záchraně

      pajuch     před 16 lety 16.06.2008 17:28 |  
      0 0

      Na Libereckých stránkách je, že se Libe se Slavií podle vyjádření Jinocha nedohod na dalším hostování Váchy, takže Lukáš asi zůstane ve Slavii :-)

      • Re: Béčko blíže záchraně

        (host)     před 16 lety 16.06.2008 19:26 |  
        0 0

        tak to je paráda!Alespoň,že Vácha jim nezůstane.Teď ještě ať je zdravý a v budoucnu (pokud to nebude flákat) bude nejlepším pravým bekem v lize!

      • Re: Béčko blíže záchraně

        (host)     před 16 lety 16.06.2008 20:01 |  
        0 0

        no, tipuji, ze liberec chtel opci a my jsme se doufam poucili.ale nechci to zakriknout :) slimak

        • Re: Béčko blíže záchraně

          (host)     před 16 lety 16.06.2008 20:29 |  
          0 0

          Uvažuješ správně, jsem rád, že naše kritika dopadla na úrodnou půdu. Nemá smysl levně posilovat konkurenci a zbavovat se talentovaných odchovanců. Navíc je Slávie naštvaná na Jinocha, že porušil dohodu a informaci o opcích zveřejnil dříve než to bylo oznámeno hráčům.(zz)

          • Re: Béčko blíže záchraně

            (host)     před 16 lety 16.06.2008 20:55 |  
            0 0

            voki,proč máš 2 alter ega?

            • Re: Béčko blíže záchraně

              (host)     před 16 lety 16.06.2008 20:56 |  
              0 0

              vlastně 3,pokud počítám i Dana...

              • Re: Béčko blíže záchraně

                (host)     před 16 lety 16.06.2008 21:09 |  
                0 0

                Voki je zrádný. Taky se podepisuje Huzgi, mart a jinak. Prakticky píše téměř všechno, často si sám sobě nadává a někdy docela sprostě.

                • Re: Béčko blíže záchraně

                  (host)     před 16 lety 16.06.2008 22:50 |  
                  0 0

                  tentokrát není ironie na místě.Voki píše příspěvky stejným stylem na of.web a sem na SN jak (zz) a Dan,takže to se ti nepovedlo.M by jen zajímalo proč to dělá,když je to poznat.

                  • Re: Béčko blíže záchraně

                    (host)     před 16 lety 17.06.2008 09:44 |  
                    0 0

                    Člověče, to jsi ještě nepoz nal, že tohle je jen tvůj virtuální web? Do něho píšeš jenom ty a voki, abys měl radost. Všechno ostatní kromě toho tvého píše voki. A mimoichodem, nikdo jiný ho nečte

                • Re: Béčko blíže záchraně

                  mart     před 16 lety 16.06.2008 22:51 |  
                  0 0

                  jj, .... je to presane tak, dokonce uz ziskal i muj registracni kod :).mart.
                  Jeste jsem chtel upozornit na clanek idnesackeho Blogu - od Milana Pokornyho ...., ze by taky voki? :). Ale jiste stoji za precteni, ... a taky se tomu moc neda vytknout.

        • Re: Béčko blíže záchraně

          (host)     před 16 lety 16.06.2008 21:38 |  
          0 0

          Jj si mysleli ze zase ziskaji kvalitniho hrace za par supu smecka:)