Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

O Slavii

David Střihavka ve Slavii nezůstane

Útočník David Střihavka nezůstane ve Slavii, klub na něho nakonec neuplatil opci, takže se vrací do mateřského klubu, jímž je Viktorie Plzeň. Je to další hráč, který u nás byl na hostování, na kterého jsme neuplatili opci.

Střihavka toho ve Slavii mnoho neodehrál, měl velkou smůlu na zranění. Nejdříve si poranil oko, potom i rameno a musel se podrobit operaci. Naskočil celkem do devíti zápasů, vstřelil dvě branky, jedna z nich i do sítě Tottenhamu v domácím zápase.

"Rádi bychom Davidovi poděkovali za jeho podíl na zisku mistrovského titulu, do dalšího angažmá mu přejeme hodně úspěchů," uvedl generální ředitel Slavie Petr Doležal na slavia.cz.

Střihavka je již čtvrtým hráčem, na kterého klub neuplatnil opci, předtím se jednalo o Pudila, Blažka a Kubáska. Otazník zatím visí na Belaidem. Z hostujících hráčů tak ve Slavii zůstává zatím Milan Ivana.

Komentáře (202)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: David Střihavka ve Slavii nezůstane

    (host)     před 16 lety 11.06.2008 11:44 |  
    0 0

    a furt se ceka na nejakou novou posilu a nikde nic :((

    • Re: David Střihavka ve Slavii nezůstane

      Richi (admin)     před 16 lety 11.06.2008 11:47 |  
      0 0

      Kliiiiid ... pred rokem to bylo stejny ... vsichni koncili, ale pak najednou prislo dvanact hracu a byli jsme prekvapeni :-).

      • Re: David Střihavka ve Slavii nezůstane

        (host)     před 16 lety 11.06.2008 12:12 |  
        0 0

        No pokud všici příjdou zítra max vpátek je vše ok :) Přicházet v půle července je na ... :) GeorgK

        • Re: David Střihavka ve Slavii nezůstane

          Viking     před 16 lety 11.06.2008 12:20 |  
          0 0

          Erich má nějakou nabídku?

          • Re: David Střihavka ve Slavii nezůstane

            (host)     před 16 lety 11.06.2008 12:47 |  
            0 0

            Prý do Ypsilonky-Klabzubova jedenáctka.

          • Re: David Střihavka ve Slavii nezůstane

            slaviator     před 16 lety 11.06.2008 19:55 |  
            0 0

            Jo, Salzburg.

            • Re: David Střihavka ve Slavii nezůstane

              (host)     před 16 lety 12.06.2008 12:39 |  
              0 0

              nebojte.vedení zas počká az budou vyřazovat hráče z áčka sparty a liberce a potom si je vezmeme..(viz volešák,abrahám,pudil,blažek)... a uznejte že nemám pravdu,kdyby je v tom týmu chtěli tak nám je vzivotě nedaj

              • Re: David Střihavka ve Slavii nezůstane

                (host)     před 16 lety 13.06.2008 09:07 |  
                0 0

                uznávám že nemáš pravdu...

                • Re: David Střihavka ve Slavii nezůstane

                  (host)     před 16 lety 13.06.2008 09:24 |  
                  0 0

                  :-D tak to děkuju za podporu

  2. Re: David Střihavka ve Slavii nezůstane

    lucky-pilda     před 16 lety 11.06.2008 11:47 |  
    0 0

    Doufam, ze tim chteli rict, ze mame hrace podobneho typu Necida, se kterym se tim padem pocita ...

  3. Re: David Střihavka ve Slavii nezůstane

    (host)     před 16 lety 11.06.2008 11:49 |  
    0 0

    Další logický krok.
    Pokusim se trochu zaspekulovat.
    Odchody - Brabec, Krajčík.
    Příchody - Procházka z M.B., Trubila a Hinault z Mostu a na hostování Morávek z Bohemky. Skrytý tip - bojím se to napsat - David Jarolím, nebo Piták.
    Ahoj ijar

    • Re: David Střihavka ve Slavii nezůstane

      (host)     před 16 lety 11.06.2008 11:57 |  
      0 0

      Hainaulta rozhodně ne, nejenom, že hrál ve Spartě, a zase jim prohlášením lezl do zadku, ale navíc to ani neni kvalitní obránce, ve vzduchu možná ano, ale strašně si pomáhá rukama, a pozičně taky nic moc, působí zmateně

    • Re: David Střihavka ve Slavii nezůstane

      (host)     před 16 lety 11.06.2008 12:01 |  
      0 0

      prej David Jarolim uprimne jsi me pobavil... :D

      • Re: David Střihavka ve Slavii nezůstane

        (host)     před 16 lety 11.06.2008 15:30 |  
        0 0

        mám pocit ,že myslel jeho bráchu...vosaa

    • Re: David Střihavka ve Slavii nezůstane

      (host)     před 16 lety 11.06.2008 12:02 |  
      0 0

      David Jarolím, má smlouvu v Hambáči a je stále hodnocen, jako jeden z nejlepších záložníkůBundesligy. Kvůli tomu, že někomu śáhne na koule, nebo simuluje ve vápně a protihráči ho nemaj rádi,ho helmuti nepustěj zadara, nebo za pár Euro do Slavie. Piták mi přijde realnější a bral bych ho, kdyby přišel před pŕípravou a ne den před prvním zápasem, když ho nikdo dlouho neviděl hrát. Morávek, to by byl fakt sen :-)) Procházku, Hinaulta a Trubilu nebrat, to jsou průměrní hráči a slavia potřbuje kvalitu. Já doufám , že Matej ani Brabec neodejdou. LordEdmund

      • Re: David Střihavka ve Slavii nezůstane

        (host)     před 16 lety 11.06.2008 12:08 |  
        0 0

        Morávek má prej už fleka v šatně na Letný :(

        • Re: David Střihavka ve Slavii nezůstane

          (host)     před 16 lety 11.06.2008 12:25 |  
          0 0

          To by byla škoda, ale jeŠtě bych počkal. Já slyšel, źe jde k nám , na Letnou i na 100%do Liberce:-)) Takže fakt nemá cenu se tim znervozňovat.Neni to hráč, kterýho bychom potřebovali nutně, ale má obrovskou perspektivu a měli bychom se pokusit ho získat.LE

          • Re: David Střihavka ve Slavii nezůstane

            (host)     před 16 lety 11.06.2008 15:34 |  
            0 0

            jestli pujde od Cech, pujde k nam...vy spekulatni

            • Re: David Střihavka ve Slavii nezůstane

              (host)     před 16 lety 11.06.2008 18:16 |  
              0 0

              Davida ne ten je strašnej !!!! Teda aspoň teď s Litvou, Skotskem a Švýcarskem totálně se motal

      • Re: David Střihavka ve Slavii nezůstane

        (host)     před 16 lety 11.06.2008 21:27 |  
        0 0

        David ma prijit v sezone 09/10, anebo 10/11...ted si nejsem jistej vubec sakra, zkratka jak mu skonci smlouva v hamburku, jde zpatky.

        • Re: David Střihavka ve Slavii nezůstane

          (host)     před 16 lety 14.06.2008 17:21 |  
          0 0

          to určitě.Má na to kopat kvalitu=západ min. 5-6 let

  4. Správný počin

    Jachym     před 16 lety 11.06.2008 11:57 |  
    0 0

    Souhlasím. Sice konkurence je velmi zdravá, ale když máme do každé řady hráčů až moc, taky to nedělá dobrotu. A Střihavka se neprosadil ani ve 2. anglické lize... Kádr je třeba spíše stabilizovat. Myslím, že není třeba kupovat nové hráče. Na lepší, než máme teď, ostatně ani nemáme.

    • Re: Správný počin

      martin08     před 16 lety 11.06.2008 12:14 |  
      0 0

      Tak utocniky mame podle me uzavreny, zaloha se jeste uvidi - jestli prijde Belaid pak jeste jednoho kvalitniho zaloznika bych uvital, protoze Smicu moc nepocitam(: ale obrana, chce to krajniho beka jestli obejde Krajcik coz si nemyslim jestli ma nabidku z Polska, tak dva beky. A v pripade prodeje stopra koupit noveho. Stejne by me zajimalo jsetli se zrodi nejakej vetsi prestup..

    • Re: Správný počin

      (host)     před 16 lety 11.06.2008 14:53 |  
      0 0

      naprosto souhlasim. řekl bych že máme hráčů až až a vůbec bych nikoho nekupoval pouze bych to pořádně sehrál a maximálně někoho na hostování tod můj názor:)

  5. Re: David Střihavka ve Slavii nezůstane

    (host)     před 16 lety 11.06.2008 12:30 |  
    0 0

    Správné rozhodnutí. Byly by to vyhozené peníze, nemá smysl pomáhat Plzni z dluhů. Necid je lepším útočníkem, kterého můžeme zhodnotit a časem dobře prodat. U Střihavky je to nereálné. Pořád věřím, že získáme Blažka.(zz)

    • Re: David Střihavka ve Slavii nezůstane

      (host)     před 16 lety 11.06.2008 15:05 |  
      0 0

      Neperspektivní ožrala,kterému je vlastní budoucnost ukradená.Znal jsem kluka,který měl talent jako on a skončil u automatů a na konec se z toho musel léčit v Bohnicích.Tento hráč do tvé koncepce příliš nezapadá VOKI!!!!

      • Re: David Střihavka ve Slavii nezůstane

        (host)     před 16 lety 11.06.2008 15:23 |  
        0 0

        Podívej se na Šimáka. Bílek ho odepsal jako Ty Blažka a dneska je ve Stuttgartu. Trochu přemýšlej. Blažek je rychlostní typ, technický hráč a gólový. Jen se s ním musí umět pracovat jako se Šimákem. Třeba Beránek to se Šimákem uměl. Do našeho herního systému s rychlou přechodovou fází a kombinační hrou by se hodil. Na rozdíl od Střihavky, kde je perspektiva nulová.

        • Re: David Střihavka ve Slavii nezůstane

          (host)     před 16 lety 11.06.2008 15:50 |  
          0 0

          Jednou možná na čas vystřízliví a začne hrát, co umí ale Slavia nemá tolik peněz, aby je házela do kanálu a čekala, jestli se laskavě umoudří.

        • Re: David Střihavka ve Slavii nezůstane

          (host)     před 16 lety 11.06.2008 15:50 |  
          0 0

          Jednou možná na čas vystřízliví a začne hrát, co umí ale Slavia nemá tolik peněz, aby je házela do kanálu a čekala, jestli se laskavě umoudří.

        • Re: David Střihavka ve Slavii nezůstane

          (host)     před 16 lety 11.06.2008 16:21 |  
          0 0

          JJ,to jsi vybral vážně případ par excellence!To se ti moc nepovedlo.Pokud vím,tak Šimák už byl 1. v Německu a jak to dopadlo:))))Skoro soudem:)Ve spartě byli taky rádi,že se ho zbavili a ve Sttugartu ještě ani nekopl do balonu.Podle mě tato anabáze skončí stejně jako ta v Leverkusenu.Prostě je nepoučitelný stejně jako Blažek.Víš to sám a snažíš se sám sobě nalhat opak:)Blažka rozhodně NE!

          • Re: David Střihavka ve Slavii nezůstane

            (host)     před 16 lety 11.06.2008 16:58 |  
            0 0

            Viděl si Šimáka v Jeně? Minulost mě nezajímá, je vyléčený z alkoholu, a trenér Stuttgartu Veh z něj dostane maximum. Oni by nekupovali zajíce v pytli. A Kozel dokáže z Blažka taky dostat maximum. Počkáme si na podzim. Jako jsem psal v zimě, že nemá smysl kupovat Kubáska, většina se tu se mnou hádala, jaký je to brankářský talent, to samé jsem psal u Střihavky, tak stejně věřím Blažkovi i Šimákovi. S těmito hráči se musí umět pracovat. Dokázal to Beránek v Blšanech s Šimákem, stejně tak Lavička s Blažkem. Podzim mi dá za pravdu.(zz)

            • Re: David Střihavka ve Slavii nezůstane

              (host)     před 16 lety 11.06.2008 17:39 |  
              0 0

              Souhlasím, Blažka to chtělo udržet, zkusit jednu komplet přípravu a myslím, že by všichni viděli, že podobnej hráč tu neběhá. Bohužel Jarolím nejspíš není schopen nebo spíš ochoten ho zvládnout. I přes ty všechny problémy (ať už zdravotní, nebo chlast) měl na jaře na hřišti věci, o kterých se nějakému Střihavkovi může jen zdát, protože tu kvalitu prostě nemá a mít nebude. Nákup Střihavky jsem taky odsuzoval již od začátku, zrovna tak lidi v mém okolí, doteď nechápu, co tím Jarolím sledoval a že nebyl schopen vidět totéž (pokud to tedy nebylo jen kvůli výstraze Necidovi), protože o tom, co Střihavka umí ( nebo spíš neumí) vědí všichni např. i v Ostravě, kde působil.

              Co se týče Blažka, tak věříš (jak píšeš výše) na základě nějakých indicií, nebo je to jen přání?

              Jinak by to s útokem až tak špatné být nemuselo - Toleski, Šenkeřík, Ivana, Necid, popř. Janda, Šmicer, ale ve Slavii jsou bohužel 4 čistokrevní útočníci málo, protože počet zranění už je několik let extrémně vysoký a není důvod si myslet, že se něco změní. Z toho pohledu by byl příchod jednoho útočníka žádoucí a je škoda, že to nebyl právě Blažek, kór když už tu půl roku byl.

            • Re: David Střihavka ve Slavii nezůstane

              (host)     před 16 lety 11.06.2008 18:55 |  
              0 0

              hovno ti dá za pravdu pane neomylný.Kolikrát ses tu spletl,ale to nepřiznáš.Jen jsem zvědavý na toho tvého Šimáka jak shoří jako papír,stejně tak Blažek.A budeš se ho tu zastávat,že s nim neuměj pracovat:))))))Hráč se má podřídit tomu,kde hraje a ne aby se trenéři podřizovali jemu!!!!Prober se!!!Meleš absolutní kraviny......Počkám si a potom ti to tu dám sežrat Voki!Jsem zvědavý na co se vymluvíš příště.

              • Re: David Střihavka ve Slavii nezůstane

                (host)     před 16 lety 12.06.2008 15:26 |  
                0 0

                nechapu proc pises takhle utocne a ze mnu to das sezrat?si tim chces neco dokazat nebo co?maas neakou averzi?s tim simakem souhlasim.talent jako hrom.a kdyby byl porad stejnej, tak ho stuttgart nekupuje.blazek je jeste mladej,takze z toho muze vyrust.ale musi chtit taky on sam.jarolim ho nemuze po nocich hlidat.jinak lepsi mladej utocnik u nas neni!

  6. Re: David Střihavka ve Slavii nezůstane

    (host)     před 16 lety 11.06.2008 12:43 |  
    0 0

    Pokud příjde Belaid a Rajnoch tak jsme se posílili a jsme lepší než jsme byli navíc pokud vyjde Piták nemáme co řešit navíc se vrací necka a ten bude minimálně srovnatelný ze Střihavkou.

    Pavel

    • Re: David Střihavka ve Slavii nezůstane

      (host)     před 16 lety 11.06.2008 23:56 |  
      0 0

      svata pravda :-) kez by to vyslo alespon s prvne jmenovanejma :-)
      Rajnoch uz davno ligu prerostl.., mohl by se u nas porozhlednout po zahranici za slusnej balik a slusnej podzim :-D
      urs

  7. Re: David Střihavka ve Slavii nezůstane

    (host)     před 16 lety 11.06.2008 12:58 |  
    0 0

    Ja se pridam k tem co souhlasi s tim, ze jsme Strihavku nekoupili, ale uz bych teda rad uvital nejakou posilu nebo aspon nejakou jistou informaci, ze o nekom jednanem zatim mi vsechno prijde jen jako spekulace.

    • Re: David Střihavka ve Slavii nezůstane

      (host)     před 16 lety 11.06.2008 13:30 |  
      0 0

      jojo.. zatim odchody a nepříchody (Berger, Svěrkoš) převažují dokonce i nad spekulacema o příchodech..

      • Re: David Střihavka ve Slavii nezůstane

        martyni (přítel SN)     před 16 lety 11.06.2008 14:34 |  
        0 0

        to jako Sverkose davas do kolonky "neprichody"? Ty jsi jeho prichod ocekaval?:-)))

  8. Re: David Střihavka ve Slavii nezůstane

    martyni (přítel SN)     před 16 lety 11.06.2008 14:19 |  
    0 0

    Souhlas. Davidovi nezbyva nez podekovat, vysly mu pouze zapasy proti Tottenhamu, utocnici to ted maj tezky, casto nastupuje jen jeden a my mame typove podobneho hrace - Necida, kterej doufam dostane sanci

    • Re: David Střihavka ve Slavii nezůstane

      Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 11.06.2008 14:38 |  
      0 0

      Zdravím, přesně tak. Hráč dobrej, vyjadřoval se rozumně, ale v naší situaci zbytečnej za ty peníze. . Plzeň na něm chce hlavně vydělat, myslim, že s nim ani nepočítaj do hry - to je až poslední možnost. Ale k druhé části tvýho příspěvku. . sestavu s jednim útočníkem nebrat! :-))) I když s uzdravenym Jandou a Pitákem na straně by to snad i šlo. .

      • Re: David Střihavka ve Slavii nezůstane

        martyni (přítel SN)     před 16 lety 11.06.2008 14:46 |  
        0 0

        ja to psal jako fakt, hraje se tak casto.. navic je to jen teorie, kdyz tak hraje i Manchester nebo Chelsea, tak to asi neni spatna taktika.. dulezity je, esli zaloznici se flakaj proto, ze jich je 5 (jako CR proti Svycarsku), a nebo jestli hrajou poradne a podporujou utocnika vepredu.

        • Re: David Střihavka ve Slavii nezůstane

          Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 11.06.2008 15:03 |  
          0 0

          Tohle dobře vystihl komentátor při zápase POR-TUR. "Portugalci hrajou vlastně systém 4-6-0, ale s hráči jako Ronaldo, Nani nebo Simao nemůžeme říct, že by hráli bez útočníka." :-) Takže s Pitákem, Jandou, Šventem, Šenkym, Ivanou by se dalo leccos vymyslet, ale na v sestavě zálohy Pudil,Abrc, Černý, Suchý, Jarolím. .

          • Re: David Střihavka ve Slavii nezůstane

            martyni (přítel SN)     před 16 lety 11.06.2008 15:45 |  
            0 0

            presne tak.. ja portugalce nevidel, ale moc se mi libil fotbal, jakej hrali nemci nebo holandani - ja proste trpim na tyhlety rychly utoky, to je parada - Lahm, Podolski, u holandanu hrali taky na jednoho utocnika, ale za nim jezdili Sneijder, Van der Vart, Kuijt.. no, zatimco treba Francouzi zklamali.. tyhle postupny utoky do strany jako bych nekde videl.. desna nuda..a jeste to byva k nicemu

          • Re: David Střihavka ve Slavii nezůstane

            martyni (přítel SN)     před 16 lety 11.06.2008 16:52 |  
            0 0

            nebo treba zaloha s Galaskem a Polakem vedle sebe.. to jsem teda zvedav, jak to zas pujde.. prijde mi to tak podobne kreativni jako Abraham - Tavares..

            • Re: David Střihavka ve Slavii nezůstane

              mart     před 16 lety 11.06.2008 17:26 |  
              0 0

              Galasek Polak, .... chapu, ze se nelibi, ale je to (aspon proti Portugalsku) docela ucelny :D (teoreticky). Prakticky uvidime za hodku, ... teda ja ne neb drepim v praci :(.
              Opakuju se ale postavil b ych vlevo Kadlece a na kridlo Jankula.
              Pokud by hral zprava Ronaldo, moh' by ho kadles branit osobne, a Jankul hrat co by bylo potreba(von vetsino stejne jezdi celou lajnu :D).
              Zpatky k G+P. Von uz to Galasek sam neubeha, ale jeho zkusenosti....., ty sou dost dulezity.mart
              Je dobre, ze Richi zaridil na tohle vokurkovy obdobi tohleto ME, protoze jinak bych travil veskerej svuj cas spekulacema, kdo k nem prijde, kdo k nam neprijde, ... a takhle mam alespon takovou "nahradni" zapavu. Dik Richi, (predpokladam, ze to ME organizovaly cely SN, tedy i Jacko, Jane a Platini a dalsi tvoji asistenti ...:-))

  9. Re: David Střihavka ve Slavii nezůstane

    (host)     před 16 lety 11.06.2008 14:35 |  
    0 0

    Richi, zkus sehnat nějaký informace o posilách prosim. Můžou to být klidně i spekulace.

    • Re: David Střihavka ve Slavii nezůstane

      Richi (admin)     před 16 lety 11.06.2008 14:51 |  
      0 0

      Zkus si je sehnat sam ... ja si radeji sezenu vedomosti pro statnice

      • Re: David Střihavka ve Slavii nezůstane

        (host)     před 16 lety 11.06.2008 14:56 |  
        0 0

        :D

      • Re: David Střihavka ve Slavii nezůstane

        (host)     před 16 lety 11.06.2008 15:17 |  
        0 0

        Tak mi řekni kde.

        • Re: David Střihavka ve Slavii nezůstane

          (host)     před 16 lety 11.06.2008 15:46 |  
          0 0

          Na internetu

    • Re: David Střihavka ve Slavii nezůstane

      (host)     před 16 lety 11.06.2008 14:58 |  
      0 0

      Všichni tady prahnou po posilách, spekulujou (taky jsem si zavda), ale málo kdo si uvědomuje, že jednu dost dobrou posilu už můžeme zapsat do kolonky a tou je Petr Janda. Myslím, že ať příjde kdokoli, tak málo kdo, mu bude moct konkurovat. ijar

      • Re: David Střihavka ve Slavii nezůstane

        martyni (přítel SN)     před 16 lety 11.06.2008 15:37 |  
        0 0

        s tim souhlasim.. esli bude Petr zdravotne v poradku, v cemz mu drzim palce, bude nasi nejvetsi posilou.

  10. Re: David Střihavka ve Slavii nezůstane

    (host)     před 16 lety 11.06.2008 15:02 |  
    0 0

    nechápu co byste furt chtěli posilovat...každej tady kecá jak nikoho nekupujeme...a pak pláče že naše mladý talenty prodáváme za pakatel...prostě bych nikoho nekupoval a nechal hrát mladý kluky talentovaný...maximálně kdyby odešla nějaká opora jako Brabec. tod můj názor Knaphi

    • Re: David Střihavka ve Slavii nezůstane

      (host)     před 16 lety 11.06.2008 15:29 |  
      0 0

      nevim o kterej klukách mladejch talentovanejch mluvíš ale jestli o těch, který pravděpodobně sestoupěj s Bčkem do divize, tak s těma předkolo LM hrát nemůžeš.. Kmotr

      • Re: David Střihavka ve Slavii nezůstane

        (host)     před 16 lety 11.06.2008 15:54 |  
        0 0

        Máš pravdu, tyhle mlaďasy jako Janda a Švenbto bych vyměnil s Brnem za Polácha. Jak říká Kmotr, každej hráč pod padesát je na prd

      • Re: David Střihavka ve Slavii nezůstane

        (host)     před 16 lety 11.06.2008 16:05 |  
        0 0

        ale můžeš. Jen nemůzeš postoupit :-) LE

  11. Re: David Střihavka ve Slavii nezůstane

    (host)     před 16 lety 11.06.2008 15:38 |  
    0 0

    Vyborne, uz jsem myslel, ze se vedeni totalne pomatlo a podepise nejvetsi kopyto od dob Pesira. Tolsimir

    • Re: David Střihavka ve Slavii nezůstane

      (host)     před 16 lety 11.06.2008 17:28 |  
      0 0

      Naprostý souhlas, ještě že je ten neohrabanej pomalej tragéd pryč. První vyloženě pozitivní zpráva přestupovýho léta. Člověk by čekal, že dvoumetrovej chlap bude vyhrávat souboje, ohrožovat bránu soupeře hlavou, podrží balon atd. Místo toho tady bez zájmu odchodil pár zápasů, většinu soubojů na hřišti prohrál díky svýmu nedůrazu a zoufalý pomalosti, jako nejpomalejší hráč na place se snažil nabíhat do lajny, aby následně ten míč vůbec nezpracoval nebo o něj hned přišel... většinu jara stihnul promarodit, což nakonec bylo asi to nejlepší, co tu předvedl. Díky tomu dostali šanci jiní hráči a zase se na náš fotbal dalo dívat.

      Vrcholem jsou ty brečící "fandové" na ofic. webu, který za tenhle tah nadávaj vedení, a jejich argumenty, že je Střihavka "sympatickej hráč" nebo "druhej Koller nebo Lokvenc" (i když Lokvenc možná jo, ale ten narozdíl od Střihavky ustojí většinu soubojů a je schopen dát i gól). Nevěřil jsem, že poté, co tady předváděl a odmarodil se najde někdo, kdo by Plzni těch 25 mega dal, ale některý lidi jsou fakt neuvěřitelný... stačí, aby se přiblbe usmál a řekl nám, jak by tu rád hrál.

      • Re: David Střihavka ve Slavii nezůstane

        (host)     před 16 lety 11.06.2008 17:34 |  
        0 0

        nj nam staci malo *JOKINGLY* (chtelo by to tu smajli :D )

        • Re: David Střihavka ve Slavii nezůstane

          (host)     před 16 lety 11.06.2008 17:47 |  
          0 0

          No řek bych spíš míň než málo. Opravdu jen minimum hráčů předvedlo ve Slavii ještě míň než Střihavka.

      • Re: David Střihavka ve Slavii nezůstane

        (host)     před 16 lety 11.06.2008 20:01 |  
        0 0

        Taky nechápu, kde se bere tolik idividuí, kteří Střihavkův odchod oplakávají. Kdyby ten hráč aspoň střídal špatné výkony s dobrými, aby se o jeho přínosu pro mužstvo daly vést spory, jenže on střídal špatné výkony s ještě horšími a jeho vrcholem ve Slavii byl jeden průměrný výkon. Nechápu, že to ti lidé nevidí:-) Každopádně, pokud zůstane Necka, útok jsme posílili. Marvin

        • Re: David Střihavka ve Slavii nezůstane

          (host)     před 16 lety 11.06.2008 21:40 |  
          0 0

          Ty výkřiky na slavia.cz si snad Střihavka musí psát sám, jinak to není možný, aby někdo, kdo Slavii na jaře viděl, byl schopnej to napsat. Vrchol je zatím tohle:

          Chybní krok 11.6.2008 21:30:00 parabolus
          "David měl zůstat je to kvalitní útočník."

          ... tohodle člověka prej Necid nepřesvědčil protože dával v Jablonci góly z dorážek... nevím, ale neumím si představit snadnější dorážky, než celé ty dva góly, které tu dal Střihavka, ten to dokopnul dvakrát z brankový čáry.

          11.6.2008 16:06:00 Faithhill
          "Cože?David odchází?No to snad ne!
          Tak to je fakt paráda, chudák byl zraněnej, ale když hrál tak patřil k nejlepším hráčům. Navíc působí hodně sympaticky!Dost kvalitní hráč se zkušenostma. To teda nevim, tenhle tah se mi vůbec nelíbí! Střihavka hrál výborně pokaždý, a když hrál hůře tak byl pořád mezi těmi nejlepšími na hřišti, to mi nevymluvíš. Dokázal dát góly, probojovávat se do šancí. Je to důrazný hráč. Necid je dobrý, to nepopírám, ale když tu byl, tak se neprosadil."

          ... tak Necid se prej neprosadil, zatímco Střihavka hrál výborně. Kromě lehce nadprůměrného poločasu na Spurs to byly doslova katastrofální výkony, nevím kam ty lidi celý jaro chodili.

          • Re: David Střihavka ve Slavii nezůstane

            (host)     před 16 lety 11.06.2008 23:02 |  
            0 0

            Taky jsem to četl. Hlavně pasáž: "Střihavka hrál výborně pokaždý", mě málem složila ze židle. Marvin

          • Re: David Střihavka ve Slavii nezůstane

            Eluin (přítel SN)     před 16 lety 12.06.2008 06:32 |  
            0 0

            Jak vidno, každý má na fotbal jiný názor:-).

  12. Re: David Střihavka ve Slavii nezůstane

    bojler     před 16 lety 11.06.2008 18:15 |  
    0 0

    Tak este se zbavit Abrahama a bude to skoro jako driv ;)

    • Re: David Střihavka ve Slavii nezůstane

      (host)     před 16 lety 11.06.2008 18:19 |  
      0 0

      Abraham po kvalitní přípravě má Slavii rozhodně co nabídnout. Narozdíl třeba od Marka Jarolíma.

      • Re: David Střihavka ve Slavii nezůstane

        (host)     před 16 lety 11.06.2008 18:58 |  
        0 0

        muhehehhehehehehehheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee,to snad neni pravda,co jsi teď napsal......

  13. Re: David Střihavka ve Slavii nezůstane

    quelhar (admin)     před 16 lety 11.06.2008 18:58 |  
    0 0

    Mimo tema - jak si porad nekdo stezuje na slabou propagaci Slavie, tak ode dneska visi v Pardubicich billboard "Fotbalovy raj najdes v EDENU" s kolazi fotbalistu Smicera, Krajcika a trenera Jarolima. Ne nikde u dalnice, ale spis v mistech, kde si toho vsimnou prochazejici chodci. Predpokladam, ze stejne billboardy budou viset i v Praze a treba i v jinych mestech.

    • Re: David Střihavka ve Slavii nezůstane

      (host)     před 16 lety 11.06.2008 18:59 |  
      0 0

      tyhle billboardy jsou prý i v Ostravě,což mi přijde dost uhozený.......Ale v PCE je dost lidí,kteří fandí fotbalové Slavii.

      • Re: David Střihavka ve Slavii nezůstane

        (host)     před 16 lety 11.06.2008 19:59 |  
        0 0

        lol v Ostrave to je dobra provokace :p

      • Re: David Střihavka ve Slavii nezůstane

        (host)     před 16 lety 11.06.2008 19:59 |  
        0 0

        v BRne je taky jeden u benzinky na hlavnim tahu pres brno

        • Re: David Střihavka ve Slavii nezůstane

          (host)     před 16 lety 11.06.2008 20:25 |  
          0 0

          V Plzni je na autobusovým nádraží.

    • Re: David Střihavka ve Slavii nezůstane

      (host)     před 16 lety 11.06.2008 20:19 |  
      0 0

      v budějcích jich je cca 10

      • Re: David Střihavka ve Slavii nezůstane

        (host)     před 16 lety 11.06.2008 21:17 |  
        0 0

        ja sem kousek od pardubic a je tu dost slavistu kdyz zadnej tym z pardubic ani z hradce nehraje v gl a kde je presne ten bilboard?????

        • Re: David Střihavka ve Slavii nezůstane

          quelhar (admin)     před 16 lety 11.06.2008 21:50 |  
          0 0

          V Polabinach, u zastavky kpt. Bartose (po ceste od Kauflandu k Hypernove)

          • mimo téma

            (host)     před 16 lety 11.06.2008 22:20 |  
            0 0

            zdravím Tě quelhare, ty jsi z Pardubic?
            dejva

            • Re: mimo téma

              quelhar (admin)     před 16 lety 12.06.2008 08:37 |  
              0 0

              Jj, momentalne bydlim v Pardubicich :o)

            • Re: mimo téma

              (host)     před 16 lety 12.06.2008 18:06 |  
              0 0

              no vida, ja teda momentalne ne. ale pochazim tam vocad :-) zdar dejva

    • Re: David Střihavka ve Slavii nezůstane

      GeorgK (přítel SN)     před 16 lety 11.06.2008 23:47 |  
      0 0

      Hlásím Kolín :) GeorgK

    • Re: David Střihavka ve Slavii nezůstane

      bojler     před 16 lety 12.06.2008 06:13 |  
      0 0

      Tak az bude taky co koupit, tak to bude dobry...

      • Re: David Střihavka ve Slavii nezůstane

        (host)     před 16 lety 12.06.2008 16:28 |  
        0 0

        Jeden je bilboard je nekolik set metru od Bazalu a druhej jsem videl hned za Opavou na Benzine. Murko

  14. Re: David Střihavka ve Slavii nezůstane

    (host)     před 16 lety 11.06.2008 20:09 |  
    0 0

    Tak se potvrdila moje slova o tom, že Rozehnal nemůže hrát. Zase hořel a k tomu přidal strašnou rozehrávku, vše bylo pomalé, ohrozil Čecha více než Portugalci. Dařily se nám standartky, dokud je zahrával Plašil. Velmi dobrý výkon podali Polák až na zbytečnou žlutou kartu, Matějovský, Sionko. Baroš hodně dřel, ale nedokáže podržet míč, nehodí se do kombinace. Škoda, že Bruckner neposla dříve na hřiště Vlčka, a nepochopil jsem, proč poslal na hřiště Jarolíma. Měl poslat Svěrkoše, který umí podržet míč, je nebezpečný ve vápně. Jestli čekal od Davida Jarolíma kvalitní centry ze stran, tak to byl omyl. Hra nebyla nejhorší, proti zápasu se Švýcarskem to byl velký rozdíl. Ale dneska hrál Bruckner na remízu, a to se mu vymstilo. Měl poslat do hry mnohem dříve Vlčka, ale i Svěrkoše. Trenér to dneska protaktizoval. Hrál na bod, nemá nic. Proti Turecku musí dojít ke změnám v sestavě, místo Rozehnala Kováč, zálohu bych postavil ve složení Vlček, Matějovský, Polák, Sionko, na podhrot Plašila a do útoku Svěrkoše.

    • Re: David Střihavka ve Slavii nezůstane

      (host)     před 16 lety 11.06.2008 20:09 |  
      0 0

      Podpis.(zz)

      • Re: David Střihavka ve Slavii nezůstane

        Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 11.06.2008 20:19 |  
        0 0

        Souhlasim, podle mě jsme druhou půli začli hrát na údržbu a to se vymstilo. Standa měl přínos. . dva dobrý centry, příště by měl hrát v základu a Sionko nalevo či v útoku. 4-4-2 bez Galáska a s útočnou dvojicí Koller-Sionko (nebo Koller - Svěrkoš a Sionko zleva- střed Polák Plašil) vidím jako ideální variantu. Ale každopádně dnešní výkon ná mnohem víc důvodů k optimismu než úvodní duel.

        • Re: David Střihavka ve Slavii nezůstane

          (host)     před 16 lety 11.06.2008 20:30 |  
          0 0

          Problém je, že pokud Švýcaři porazí dneska Turky a pak Portugalce o gól, tak jedeme domů, i když porazíme Turky o 10 gólů. Proto jsem nepochopil Brucknera, proč si nepohlídal v nastavení rychlou rozehrávku Portugalců. Celý zápas hraje na bod, a pak v nastavení pošle vše do útoku. Měl si uvědomit, co rozhoduje-body a skóre ze vzájemných zápasů při stejném počtu bodů. Má hrát na vítězství od začátku zápasu, ne údržbu.(zz)

          • Re: David Střihavka ve Slavii nezůstane

            (host)     před 16 lety 11.06.2008 20:36 |  
            0 0

            Takhle daleko není Brückner nejspíš vůbec schopen myslet. Natož ty jeho géniové kolem něj.

      • Re: David Střihavka ve Slavii nezůstane

        (host)     před 16 lety 11.06.2008 20:21 |  
        0 0

        ja hlavne nechapu proc nehral Sverkos zaklad misto Barose, po vystridani Matejovskeho se Plasil presunul do stredu a tam to celkem dobre rozdaval, takze bych zkusil "ostre kraje" Vlcek-Sionko a Plasil ve stredu jako kreativni zaloznik. Paja

    • Re: David Střihavka ve Slavii nezůstane

      (host)     před 16 lety 11.06.2008 20:21 |  
      0 0

      Jdi už Voki s tim potvrzováním slov do háje, rád si přečtu Tvoje názory, ale opravdu mě nezajímá, že se zase potvrdila Tvoje slova, odpusť si to, prosím, a ušetři mi čas, který trávím tím, že se prokoušu k věcné části příspěvku přes ty Tvoje proslovy o tom, že jsi měl zase pravdu. Mě jde o věcnou podstatu názorů, ne o nějaké zjoumání, kdo se kdy trefil ve své prognoze, to si můžeš psát na ofiko web... díky. Pajuch

    • Re: David Střihavka ve Slavii nezůstane

      (host)     před 16 lety 11.06.2008 20:25 |  
      0 0

      blbost, obrana byla kvalitní, Ronaldo se už pomalu ale jistě sral, že mu nic nevycházelo a kdyby bohdá nedal góla, tak můžeme odejít se třema bodama. A Baroš snad ani nedřel :( BUFT

      • Re: David Střihavka ve Slavii nezůstane

        (host)     před 16 lety 11.06.2008 20:35 |  
        0 0

        Asi se díval na jiný zápas. Rozehnal dělal velké chyby, pozdě přistupoval k hráčům soupeře, vyráběl nebezpečné standartky pro soupeře svoji špatnou hrou, měl špatný timing, o rozehrávce nemá smysl psát. Není možné, aby jeho hráč měl tolik prostoru, aby se otočil s míčem. Prostě špatný výkon.(zz)

    • Re: David Střihavka ve Slavii nezůstane

      quelhar (admin)     před 16 lety 11.06.2008 20:50 |  
      0 0

      Jsem rad, ze tentokrat nepises o tom, ze Galasek hral spatne. Dnes by to byl totiz vysmech, Galasek byl nasim nejlepsim hracem. Vzhledem k tomu, ze dopredu jsme az na Sionka velkou cast zapasu prakticky neskodni, tak bych zapas hodnotil z hlediska defenzivy a tam "pomaly" Galasek opet zastinil ostatni defenzivni hrace. Naopak "rychly" Baros dnes opet nepredvedl nic, krome jednoho sprintu, ktery mohl byt golovou sanci, kdyby si pri prejimani mice umel zpracovat mic a neztracel tim drahocene vteriny. Poslednich dvacet minut bylo dobrych, kdyby byl na hristi misto Barose jiny hrac, mozna jsme i vyrovnali, nadejnych akci tam bylo plno.
      Nechapu, jak idnes muze po dnesnim vykonu Barose napsat, ze nezklamal.

      • Re: David Střihavka ve Slavii nezůstane

        (host)     před 16 lety 11.06.2008 21:02 |  
        0 0

        na idnesu jsou snad ještě větší debilové než ve sportu totiž......Galásek nebyl nejhorší,ale odehraje 1 dobrý zápas z 5.Už na to nemá

      • Re: David Střihavka ve Slavii nezůstane

        slaviator     před 16 lety 11.06.2008 21:13 |  
        0 0

        V otázkách ohledně Slavie se s tebou málokdy shodnu, pokud vůbec, ale dneska bych to ohledně reprezentace viděl podobně... Místo Baroše měl hrát od začátku podle mě Svěrkoš... A asi bych se nebál a hrál na dva útočníky... Ale bylo vidět, že pětičlenná záloha dobře napadala rozehrávku Portugalců, tak okej... Ale ten Baroš, ten mě fakt zklamal. Představoval bych si, že se o to popere víc. Daleko víc. Mám ho celkem rád, ale chybí mu to co dřív - dřív plácnul téměř všem obráncům i s míčm u nohy a dal gól, dříve měl výborný výběr místa ve vápně... Dnes? Vždycky byl ve vápně o krok dva za přihrávkou. Ne, měl hrát Svěrkoš prostě... Nejlepší z českejch hráčů... asi skutečně Galásek, kterej hasil co se dalo. Dobrej i Čech, ale nevím, zdálo se mi, že u toho druhýho gólu to mohl řešit trošičku jinak - když ten míč vyškrábl, neměl se ho podle mě snažit dostat pod sebe, což dopadlo jak dopadlo - soupeř mu ho sebrala vstřelil pohodlně gól... ale měl ho odboxovat do zámezí. Ale neviděl bych to jako chybu, která nás stála zápas. Možná to ani nebyla vůbec chyba, jen bych to na jeho místě řešil malinko jinak. Jinak dobrej výkon. Výborně hrál i Plašil, ty jeho rohy... Toho chci do Slavie! :-)) Naopak kromě Baroše mě zklamali i Matějovský, Ujfaluši a Rozehnal.

        • Re: David Střihavka ve Slavii nezůstane

          slaviator     před 16 lety 11.06.2008 21:20 |  
          0 0

          Ooou, tak to je vlastňák... Hrubej faul... BBC: "For the Czechs, Milan Baros threatened briefly to revive his excellent form of four years ago but generally he looked as potent as the sluggish Jan Koller, the man he had replaced in the starting line-up." Tak asi jsme na Baroše jen příliš přísní..?

          • Re: David Střihavka ve Slavii nezůstane

            (host)     před 16 lety 11.06.2008 21:33 |  
            0 0

            ja myslim ze jo ,hraje casto celkem velky hovno ale dneska by tam nezahral asi nikdo lip , snazil se behal a napadal , pochybuju ze sverkos by zahral lip

            • Re: David Střihavka ve Slavii nezůstane

              slaviator     před 16 lety 11.06.2008 21:38 |  
              0 0

              Ono... Je to jednoché. Útočník má jako hlavní úkol vstřelit gól, to se mu nepovedlo, takže úkol nesplnil. Každej hráč musí běhat, bránit, napadat... U útočníka stačí, aby celej zápas chodil a pak dvakrát dal gól a je hrdinou zápasu. Nevím, Svěrkoš by to myslím uběhal líp a orientaci ve vápně má lepší, rozhodně lepší ale má formu... Je fakt, že Baroš možná hrál nejlíp za poslední čtyři roky - ale není to slabá náplast?

            • Re: David Střihavka ve Slavii nezůstane

              (host)     před 16 lety 11.06.2008 21:39 |  
              0 0

              2x uzmul Sionkovi balón,když stál ve vyložené šanci-to mohly být 2 góly.Baroš je navoněná špína a nemá v repre co dělat!

    • Re: David Střihavka ve Slavii nezůstane

      (host)     před 16 lety 11.06.2008 21:44 |  
      0 0

      Běžte už všichni s celou tou "reprezentací" do pr... na stránky svazu.

    • Re: David Střihavka ve Slavii nezůstane

      (host)     před 16 lety 12.06.2008 15:33 |  
      0 0

      rad si prectu tvoje komentare.ale ty reci o tom jak se potvrdila tvoje slova je uz dost trapny a sebestredny.a moc pokory jak rika vita lavicka asi taky nemas...

  15. Re: David Střihavka ve Slavii nezůstane

    (host)     před 16 lety 11.06.2008 20:27 |  
    0 0

    Dobrý večer přeji Vám všem.
    Nejprve chci Richimu popřát, aby uspěl se svým zakončením studií a státnice dopadly "prima eminence". Bohužel na ME výkon sice daleko fotbalovější, ale asi nám to odvedl ten "Nejvyšší" za to Švýcarsko. No a naše Slávie se připravuje na nový ročník a zatím jde až na jednu "výjimku" docela slušnou stopou. Protože nechci spekulovat, abych Vás ušetřil infarktových situací, tak si také radši počkám, až co se nám podaří vyjednat. A pamětliv slov, že je lepší Brabec v hrsti nežli holub na střeše, všechny Vás zdravím. Sokrates 55

    • Re: David Střihavka ve Slavii nezůstane

      (host)     před 16 lety 11.06.2008 20:29 |  
      0 0

      Sokrate, myslíte jako Rajnoch na střeše? :-)

      • Re: David Střihavka ve Slavii nezůstane

        (host)     před 16 lety 11.06.2008 21:04 |  
        0 0

        lepší Brabec v hrsti, nežli Holub na střeše

        • Re: David Střihavka ve Slavii nezůstane

          (host)     před 16 lety 11.06.2008 21:04 |  
          0 0

          z Boleslavi

  16. repre

    (host)     před 16 lety 11.06.2008 22:31 |  
    0 0

    taky vám ten stadion v Geneve tolik připomínal EDEN,
    je vidět kde se pan architekt nechal inspirovat :-)
    dejva

    • Re: repre

      (host)     před 16 lety 12.06.2008 10:23 |  
      0 0

      ani ne

    • Re: repre

      PetCC     před 16 lety 12.06.2008 11:59 |  
      0 0

      Mě z některých pohledů ano, ale taky se mohl inspirovat schodišti a nemusel je umisťovat nad vchody, ale vedle nich až nahoru.

  17. Re: David Střihavka ve Slavii nezůstane

    (host)     před 16 lety 11.06.2008 23:01 |  
    0 0

    Pro Quelhara: názor trenéra Cipra na hru Tomáše Galáska.
    Přes tři inkasované góly mluví o hře české obrany s uznáním. "Italské zkušenosti se projevily," myslí si Cipro, který za slabší místo české sestavy označil záložníka Galáska. "Vím, že vybojuje hodně míčů, ale potřebovali bychom na jeho místě konstruktivnějšího fotbalistu. V jiných mančaftech se tito hráči víc zapojují do rozehrávky a jsou často i góloví. Tedy stejný názor, jaký jsem Ti psal já.(zz)

    • Re: David Střihavka ve Slavii nezůstane

      (host)     před 16 lety 11.06.2008 23:43 |  
      0 0

      To je zvlastni, ze u Svece ti to nevadi

      • Re: David Střihavka ve Slavii nezůstane

        PetCC     před 16 lety 12.06.2008 12:00 |  
        0 0

        Švec by to dokázal uběhat celej zápas, Galáskem má zase zkušenosti.

    • Re: David Střihavka ve Slavii nezůstane

      quelhar (admin)     před 16 lety 12.06.2008 08:36 |  
      0 0

      Ano, bylo by idealni mit takoveho fotbalistu. Bohuzel ale takoveho fotbalistu nemame a z tech, co mame k dispozici je defenzivne jasne nejlepsi Galasek. Polak ani zdaleka neni tak uspesny v odebirani micu souperum. Galasek odebere mic a odevzda ho tvorivejsimu spoluhraci - bud do kraje obrany, nebo volnemu zaloznikovi. To je jeho prace na hristi a tu si plni skvele.
      Mimo jine taky ten samy Cipro ve stejne vete hovori s uznanim o obrane - tedy i o Rozehnalovi, ktereho chces vyhnat ze zakladni sestavy.

      • Re: David Střihavka ve Slavii nezůstane

        quelhar (admin)     před 16 lety 12.06.2008 08:49 |  
        0 0

        Jeste doplnim - neplnil si ji skvele v kazdem zapase, ale odehrane dva zapasy na EURU si je plnil skvele.

  18. Re: David Střihavka ve Slavii nezůstane

    (host)     před 16 lety 12.06.2008 02:26 |  
    0 0

    KOKR57- vážení....,zatím je vše v pořádku,i ten Střihavka,v podstatě by stačilo koupit levýho beka, a kdyby přišel Rajnoch tak je vše vyřešený,Piták by byl taky ok,Brabce nepouštět,Belaid bylo by dobré. Nespekulujte pořád o Blažkovi,nebylo to co jsem čekal,to Pudil byla jiná káva.Každá převýchova se nemusí povést.

  19. Re: David Střihavka ve Slavii nezůstane

    vebecak     před 16 lety 12.06.2008 07:55 |  
    0 0

    Ronaldinho na hostovani do SLAVIE

    • Re: David Střihavka ve Slavii nezůstane

      (host)     před 16 lety 12.06.2008 08:31 |  
      0 0

      Taky jsem to slyšel už ze dvou zdrojů,ale jedná se prý o hostování bez opce. Takový hostování je nahowno,nechápu naše vedení, my ho tady naučíme hrát fotbal, uděláme mu jméno a on si pak odejde bez náhrady. NEBRAT :-)) a to ještě na jeho místo máme spoustu nadějných kluků v "B" kteří půjdou na hostování s opcí do Liberce, kde zůstanou,LE

    • Re: David Střihavka ve Slavii nezůstane

      (host)     před 16 lety 12.06.2008 18:03 |  
      0 0

      kdo to je?

  20. Re: David Střihavka ve Slavii nezůstane

    (host)     před 16 lety 12.06.2008 09:01 |  
    0 0

    Tak jsem včera mluvil s kámošem, který odváží buňky pro dělníky z Edenu a říkal, že "dodělávky" a úpravy vůbec nepokračují. A vzhledem k tomu, že už ty buňky odváží, tak se nedají žádné další práce moc očekávat. A aby toho nebylo málo, po tý "zkurvený" Metallice je zhruba třetina trávníku - směr Vladivostocká totálně v háji. Na 99% se bude vyměňovat - škoda = cca 8M CZK...:-(((

    • Re: David Střihavka ve Slavii nezůstane

      (host)     před 16 lety 12.06.2008 10:22 |  
      0 0

      tráva je odolná, za pár dní nepoznáš, že tam byl koncert.Horší to bude v sezoně, kdy nebude na regeneraci čas. LE

      • Re: David Střihavka ve Slavii nezůstane

        (host)     před 16 lety 12.06.2008 11:33 |  
        0 0

        No trava odolna mozna je, ale kdyz ji vyslapes, tak je proste po ni...

        • Re: David Střihavka ve Slavii nezůstane

          quelhar (admin)     před 16 lety 12.06.2008 11:37 |  
          0 0

          Kdyz ji vyslapes, tak mozna jo, ale pri koncertu se opravdu po trave neslapalo, travnik byl prekryty nejakymi deskami.

          • Re: David Střihavka ve Slavii nezůstane

            (host)     před 16 lety 12.06.2008 11:39 |  
            0 0

            ..quel..o to je to horsi..protoze kdyby prselo tak by se travnik moh ho´dne na ostro rozdelat..ale myslim ze kdyby nebyl zakryty deskama tak by se mu tolik nestalo..ale jak muzes videt z tech fotek(po tydnu od koncertu...)..tak pruser je pod podiem,..ktere tam bylo nekolik dni a znemoznovalo pristup slunce a udajne prej podklad byl takovej ze to nebyxlo rovne ..ale zustaly v travniku pry takove vlny
            M.

        • Re: David Střihavka ve Slavii nezůstane

          quelhar (admin)     před 16 lety 12.06.2008 11:40 |  
          0 0

          Hmm, spatne to je tam, kde stalo podium - kde byla trava prekryta nekolik dni. Tam, kde byli pri koncertu lide, je to v pohode. Docela jsem zvedavy, co s tim provedou...

          • Re: David Střihavka ve Slavii nezůstane

            (host)     před 16 lety 12.06.2008 11:43 |  
            0 0

            ..quel..nic:)...leda kropit a valcovat a hnojit..aby se travnik regeneroval a zezelenal...pokud nedoslo k odumreni do korenu, je to v pohode..otazka je jestli opravdu nesel do haje az do korenu,..pak je to nazdar! a novej travnik.M

            • Re: David Střihavka ve Slavii nezůstane

              quelhar (admin)     před 16 lety 12.06.2008 11:45 |  
              0 0

              Tak "nic" a "kropit, valcovat, hnojit" je docela rozdil :o) No, Eden neni prvni stadion, na kterem se konal takovy koncert, takze predpokladam, ze tyhle veci jsou podchycene a neni to tak, ze po kazdem koncertu se musi menit cast travniku pod podiem... :o)

              • Re: David Střihavka ve Slavii nezůstane

                (host)     před 16 lety 12.06.2008 11:59 |  
                0 0

                Zdravim , travnik se proste menit bude, nevim jestli cast ci cely, ale bude, v nejblizsich dnech ma najata firma tuto vec provest, travnik byl opravdu hodne poskozen, ale ekonomicka navratnost takove akce je vyssi nezli fotbal v provedeni naseho milovaneho klubu, takze se lehce muze stat , ze se na nejaky zapas klidne vratime na Strahov. Coz o to treninkove plochy v souvislosti odchodem casti mladeze asi problem nebudou, ale co se tyce zapasu , tak dobre , jako nekteri to proste nevidim. Take je nutno si uvedomit, ze to co jsem,tady leta rikal, ze budeme jen v najmu se naplnuje, na stadionu hospodari 2 ruzne subjekty, ktere si vzajemne prace prouctovavaji a ani vlastnicka struktura taky jednotna. On i pronajem kanclu pro sidlo naseho klubu je docela narez, zaplatime za nej tak o 50 az60 procent vice nez na Strahove. A je nutny se proste smirit s tim, ze na stadionu mohou vladnout i jine zajmy, treba ted se hodne hovori o tom, ze by zde hraly obe sloucene Bohemky tj. ta Vejsadova a Kaprova . Prvni by dodala jmeno a ta druha hrace, udajne primo na stadionu probehlo i nejake jednani obou subjektu, takze se proste musime smirit a ne se tvarit jako vlastnici. Jiri

                • Re: David Střihavka ve Slavii nezůstane

                  PetCC     před 16 lety 12.06.2008 12:03 |  
                  0 0

                  Človeče, nepsal jsi v minulosti do Dikobrazu?

                  • Re: David Střihavka ve Slavii nezůstane

                    (host)     před 16 lety 12.06.2008 12:13 |  
                    0 0

                    Ono je nutne asi tyto veci pojmenovat a rici , treba v pripade permic ci prodeje vstupenek, ze treba pokladnici nejsou nasi zamestnanci a ze distribuce , ci dalsi veci s tim spojenwe se budou delat jinak, jiste ze mame osetreny zakladni veci , jako je hrani na stadaku, ale to je vse.Jiri

                • Re: David Střihavka ve Slavii nezůstane

                  (host)     před 16 lety 12.06.2008 12:04 |  
                  0 0

                  JIri..zdravim..okolo toho byla vedena vasniva diskuze na strankach edenu...sranda je ze driv to byla slavie a eden...."jedno jsou"..a ted uz je to slavia...ktera hraje na stadionu v edenu, ktery patri nekomu jinemu,..:))))

                  ..postupne se vyjasnuje situace, ze ktery mam pocit, ze multi areal by byl skoro nic bez slavie!!..ale rozhodne se vuci slavii stadion eden tak nechova..ale dle myho ani chovat nebude!
                  ..skoda.
                  Martin

                • Re: David Střihavka ve Slavii nezůstane

                  (host)     před 16 lety 12.06.2008 12:52 |  
                  0 0

                  Osobně moc nevěřím, že ta "sloučená" Bohemka vůbec začne hrát 1. ligu. To že platí Slavie nájem je samozřejmě logický, ona by ho platila i kdyby byla jakýmkoliv spůsobem přímo vlastníkem edenu. Osobně mi vadí dvě věci, nejasnost o vlastnické struktůře (to i SKS) a neexistence označení "Tady je Slavia" někde na plášti stadionu. GeorgK

                • Re: David Střihavka ve Slavii nezůstane

                  (host)     před 16 lety 12.06.2008 14:30 |  
                  0 0

                  i ty kecale Bohemka Kaprova a vejsadova je jedna a to ze Střížkova -))). Meleš blbosti

                  • Re: David Střihavka ve Slavii nezůstane

                    slaviator     před 16 lety 12.06.2008 16:13 |  
                    0 0

                    Ani jeden z vás dvou nemá pravdu. Ta střížkovská je Kaprova, to se shodujete oba dva... Ale ta Vejsadova není ani ta "1905" a ani ta szřížkovská, nýbrž ta třetí,. která je v konkurzu... ;) Mno a pak, aby se to nemotalo, tu je ještě čtvrtá Bohemka, která nehraje vůbec nic a není ani zaregistrovaná v ČMFS...

              • Re: David Střihavka ve Slavii nezůstane

                (host)     před 16 lety 12.06.2008 12:01 |  
                0 0

                ..heh..no mozna proto setrej na ostatnich castech stadionu, aby mohli menit drahej travnik:)))))))))))))

                ..no kazdopadne se to asi nejdriv musi i naucit, jak s tim zachazet..predpokladam ze to asi neni lehka zalezitost...
                doufam ze to pujde lep..myslim ze by se jim ten multifunkcni stadak trochu prodrazil
                M

                • Re: David Střihavka ve Slavii nezůstane

                  (host)     před 16 lety 12.06.2008 12:08 |  
                  0 0

                  Oni se Martine snazili tu vymenu , utajit zazdit, kdyz jsme se o tom bavili se znamymi rikali , ze je mozno se na podobne veci pojistit a pojistovna by skodu teoreticky mohla zaplatit, xco se tyce udrzby tak vim, ze nasi travnikari plati za spicku u nas a dokonce vim , ze tam pracuje i byvaly travnikar ze Strahova, ktery mel na starosti hlavni stadion i onu slavnou scenu pusteni vody pri treninku Steany , coz byla blba nahoda. Takze proste nic lepsiho v CR nenajdes, jina je ovsem zase asi situace okolo moznosti , ktere s tim maji po takove akci neco udelat,. Jiri

                  • Re: David Střihavka ve Slavii nezůstane

                    (host)     před 16 lety 12.06.2008 12:23 |  
                    0 0

                    Jiri..jak rikam, pokud je porusen koren..je to pase..pokud je to jen "zasle" tim ze nebyla mozna fotosynteza..myslim ze by se to zachranit dalo,...

                    • Re: David Střihavka ve Slavii nezůstane

                      (host)     před 16 lety 12.06.2008 12:31 |  
                      0 0

                      Nevim, v tom nejsem prilis odbornik , ale vim , ze odbornici oznacili stav plochy za spatny a vim, ze pouziti hlinikovych folii nebylo nejlepsi, jenze to vezmi na finance , udajne tam bylo pres 30 tisic lidi, nekdo vydelal na pronajmu nekolik melounu, vubec nemluvim o obcerstveni a podobne, Slavia udajne mesicne plati mene nez na Strahove cili min nez 300 tisic/nepocitam sluzby/ a tim je receno vse. Jiri

                      • Re: David Střihavka ve Slavii nezůstane

                        (host)     před 16 lety 12.06.2008 13:24 |  
                        0 0

                        Nemá cenu ŕešit trávník. Tak si majitelé stadionu objednaj jeden kamion a za půl dne těch několik pásů vyměnéj. Je to jejich práce, jejich náklad a protože na Metallice vydělali miliony, tak myslim, že to udělaj bez nějaké křeče .Stejně tak , jako slavia nevydělala na Metalice, tak neprodélá na novém, nebo opraveném trávníku. Slavia na Strahově hrát nebude , nešiř paniku!!! Neni problém sladit kulturní akce termínově s fotbalem a když se bude vše vědět včas, tak se termín zápasu klidně posune.
                        Pak k tý Bohemce. Bohemka bude hrát na Viktorce, nevadila by mi v Edenu, ale finančné je pro ní výhodnéjśí Žižkov a to si ješté představ, źe by v edenu na né chodilo třeba 2000 lidí... LordEdmund

                        • Re: David Střihavka ve Slavii nezůstane

                          (host)     před 16 lety 12.06.2008 13:47 |  
                          0 0

                          ..po vcerejsi komunikace na webu edenu jsem pochopil,..ze eden je sice slavie..ale je to proste areal kterej se musi zaplatit a proto se fanouskovsky touhy budou vzdy bit s ciste komercnimi!
                          ..holt cloveka - slavistu,..to zajimalo trochu jinak..ale za to vystrizliveni jsem rad..je to skoda..ale dobre si uvedomit a uvedomovat,..ze tu jde o byznys..a to nase fanouskovsky placani stadak nezaplati..

                          nakonec aspon doufam, ze se stadion nejak dodela, aby to nebylo tak nejak napul stavba porad..a hlavne ze to pujde slavii!
                          Martin

                          • Re: David Střihavka ve Slavii nezůstane

                            (host)     před 16 lety 12.06.2008 14:05 |  
                            0 0

                            Prostě je to náš(slavistů) domov i když nejsme přímo vlastníci stadionu.To znamená, źe sice nebudeme těžit přímo z výnosu různých kulturních akcí, ale zároveň nebude např.oprava zdevastovaného trávníku, výměna klik a žárovek, náklad fotbalového klubu. Jestli je pravda, že se kreje vlastnická struktura eside a slavie, což jsem sice četl, ale netušim, jak si to ověřit, tak budeme ze stadionu těźit aspoň nepřímo. Zjednodušeně řečeno, když se budou mít dobře majitelé stadionu, méla by se mít dobře i Slavia. Těźko nám nékdo rozkeje , jaké jsou smlouvy mezo SKS a Eside, takže navždy zůstaneme jen u dohadů :-)
                            LE

                            • Re: David Střihavka ve Slavii nezůstane

                              (host)     před 16 lety 12.06.2008 14:10 |  
                              0 0

                              ..no z hlediska pravniho je jasny proc je to takto delano..aby slavia nebyla "bita"...coz je dobre

                              ..ono se to zjistit da..ale pravda je ze pokud je ta struktura hlavne u e-side hodne slozita..zejmena pravnicky osoby, temer to nejde..

                              ..uvidime jak se vse bude darit!!

                              ..jen este jeden odkaz
                              http://www.hoteliris.cz/
                              :)
                              M.

                              • Re: David Střihavka ve Slavii nezůstane

                                (host)     před 16 lety 12.06.2008 15:59 |  
                                0 0

                                Tak jen reakce na nektere prispevky, prave , ze travnik je asi to jedine , co ma smysl na stadaku resit, neni to tak , ze seberes kamion privezes travu a pak se to nejak udela, pece o travnik je dlouhodoba zalezitost a pokud se ji nebudeme venovat dopadneme jako Viktorka Zizkov a navic ztratime prednosti technickejch hracu, ono take dobry travnikar je vesvete pojem a velke kluby si je drzi jak vyborne hrace, permice dle meho soudu a nejen meho se mely prodavat jiz pri oslave titulu, na Sralte tomu tak bylo pri utkani s Ostravou a navic treba tem lidem nabidli vstup na utkani zdarma a slevu 10 procent , prodalo se asi 500 permic, to je take chyba , no a kdo vladne v Edenu je tez podstatne , aby nam jednou nekdo neprodal strechu nad hlavou/ted prehanim, ale jen trochu, protoze zcela vazne se nemusi darit a splaceni bude problem, muzou se menit vlastnicke vstahy a muze se zmenit i dalsi veci , ale rto jen na okraj.Jiri

                                • Re: David Střihavka ve Slavii nezůstane

                                  (host)     před 16 lety 12.06.2008 16:07 |  
                                  0 0

                                  Jiří, to nehrozí. Slávie má dlouhodobou nájemní smlouvu, takže i kdyby E SIDE skončil v konkurzu, naše smlouva platí dál a musí ji respektovat nový majitel stadiónu. Zase nehledej problém tam, kde není.

                                  • Re: David Střihavka ve Slavii nezůstane

                                    (host)     před 16 lety 12.06.2008 18:12 |  
                                    0 0

                                    Prodat strechu nad hlavou? Co by s tim stadionem kupujici delal? Hodnota fotbaloveho stadionu plyne z toho, ze tam hraje fotbalovy klub, financne silny klub. proto se nebojim, kdo by tam hral misto nas? Zizkov? Bohemka? Ty to nezaplati a neprivedou tolik fanousku. Jedine se nam vyrovna Sparta, a to je samozrejme hloupost. NAX

                                • Re: David Střihavka ve Slavii nezůstane

                                  GeorgK (přítel SN)     před 16 lety 12.06.2008 18:58 |  
                                  0 0

                                  Sralta práci s fanouškem nepodceňuje ten rozdil s diletanstvím našeho merketingu je nebetyčný:(

                                  • Re: David Střihavka ve Slavii nezůstane

                                    quelhar (admin)     před 16 lety 12.06.2008 20:09 |  
                                    0 0

                                    Sralta nejak pracuje s fanousky? Aha, tak proto jim tam ultras vyhlasili valku...

                                    • Re: David Střihavka ve Slavii nezůstane

                                      (host)     před 16 lety 12.06.2008 20:24 |  
                                      0 0

                                      S normálními fanoušky, ne chuligány.

                            • Re: David Střihavka ve Slavii nezůstane

                              (host)     před 16 lety 12.06.2008 18:51 |  
                              0 0

                              Tak proč tady většina lidí obhajuje to, že byly nesmyslné ceny na Oxford, tím, že se musí stadion splatit. Příjem ze vstupného přeci platí Slavii a platí jen pronájem E-side. Dnes jsem se byl na trávníku podívat a je to tragédie. Spoustu utkání nebudem určitě kvůli koncertům hrát v Edenu, protože koncerty mají přednost. Ten kdo toto vymyslel, je diletant, možná si mohli zjistit, že trávník při každém koncertu zlikvidují a defakto tak na těch koncertech E-side prodělává balík, pokud je pravda ,ž e renovaci platí E-side.

                              • Re: David Střihavka ve Slavii nezůstane

                                GeorgK (přítel SN)     před 16 lety 12.06.2008 19:01 |  
                                0 0

                                Mám dojem, že ze vstupného jde procento i eside jako servisni poplatek nad rámec nájemného. Ale je to jen moje doměnka z přesvědčení, že jsem o tom někde četl.

          • Re: David Střihavka ve Slavii nezůstane

            (host)     před 16 lety 12.06.2008 18:45 |  
            0 0

            Hm. Tri dny po koncertu R.E.M hrajem predkolo ligy mistru. Takze Strahov? Eden opravdu není stadion Slaie. To uz byl její víc Strahov.

            • Re: David Střihavka ve Slavii nezůstane

              (host)     před 16 lety 12.06.2008 20:26 |  
              0 0

              Kdyby ti reptalové, které popadají záchvaty šílenství jen proto, že na jejich slavistické trávě bude koncert, zaplatili ze svých provoz a amortizaci stadionu, určitě by se tam koncerty nekonaly a travička by byla jako peřinka. Jenže oni ti reptalové jenom pitomě žvaněj, ale potřebný melounek dva Slavii nedaj.

              • Re: David Střihavka ve Slavii nezůstane

                (host)     před 16 lety 12.06.2008 21:27 |  
                0 0

                Stadion není Slavie, Slavie je tam v nájmu a proto má právo na komfort včetně svých fanoušků. Slavia je evidentně v nerovném vztahu a oproti ostastním subjektům, které jsou v Edenu v nájmu je znevýhodněna.
                To si prosím uvědomte vy reptale. Slavii dávají pravidelní návštěvníci zápasů vzhledem k úrovni fotbalu a všeho okolo na české poměry až moc peněz.

                • Re: David Střihavka ve Slavii nezůstane

                  (host)     před 16 lety 12.06.2008 22:46 |  
                  0 0

                  Slavia se do Edenu ještě ani kompletně nepřestěhovala, ale ty už bezpečně víš, že je evidentně znevýhodněna oproti ostatním subjektům...obdivuhodné. Marvin

                  • Re: David Střihavka ve Slavii nezůstane

                    (host)     před 16 lety 12.06.2008 23:06 |  
                    0 0

                    Vyhledem k tomu, že je v prdeli trávník a v srpnu jsou o víkendech dva koncerty, tak to velmi vážně ohrožuje zápasy, které jsou nejdůležitější v celé sezóně - kvalifikaci ligy mistrů. Těžko věřit, že odehrajem všechna utkání v Edenu, když tenhle koncert zdecimoval trávník, který musí být vyměněn, protože je na třetině hřiště zcela zničen. A v srpnu bude jen velmi obtížné odehrát nějaké utkání v Edenu vzhledem k tomu, že tam jsou minimálně dva koncerty, po kterých bude trávník zcela nepoužitelný. Docela i věřím, že pokud bych chtěl pořádat závody offroadů, hummrů nebo enduro motorek, tak mi klidně pronajmou trávník Edenu a ani jim nebude vadit, že jsem ho zničil, dyť ti fotblisti to můžou klidně odehrát jinde, hlavně, že stadion stojí na pozemcích Slavie. Tohle je tunel jako hrom. Slavie má na svých pozemcích co jí nepatří, z čeho nic nemá a co ji akorát stojí spoustu peněz a ještě není ani schopna zajistit, aby se na to prodávaly permanentky, které se s trochou ironie začnou prodávat možná v lednu 2009 (i když bych rád věřil, že předprodej začne nejpozději do konce podzimu).

                    • Re: David Střihavka ve Slavii nezůstane

                      (host)     před 16 lety 13.06.2008 01:20 |  
                      0 0

                      ježiš buď v klidu ty kreténe...

                    • Re: David Střihavka ve Slavii nezůstane

                      (host)     před 16 lety 13.06.2008 08:21 |  
                      0 0

                      Ty si vraž za rohem facku a jdi fandit někomu jinýmu, možná těm balíkům u vás na vsi. Tam se žádnýho tunelu nedočkáš.. Kmotr

                    • Re: David Střihavka ve Slavii nezůstane

                      (host)     před 16 lety 13.06.2008 09:51 |  
                      0 0

                      nic nemá??? To je dobrej blábol. Máme kde hrát, máme domov, zázemí, máme pro ligové zápasy k dispozici nejlepśí stadion v Čechách. Co bys chtěl víc? Aby nám někdo zadara postavil stadion a pak nás na něm nechal ještě vydělávat :-))). To jsi patrně z jiného světa. Nejsme Bolševici z letný, nám nikdo nic zadarmo nedá ani ta posr..Praha 10. LordEdmund

                • Re: David Střihavka ve Slavii nezůstane

                  quelhar (admin)     před 16 lety 12.06.2008 23:01 |  
                  0 0

                  Ano, proto bychom meli vyzvat k bojkotu a demonstrativne jit prvni kolo misto do Edenu fandit na Letnou, tam je vstupne skoro zadarmo, urcite tam bude nejaka prima marketingova akce...

                  • Re: David Střihavka ve Slavii nezůstane

                    martyni (přítel SN)     před 16 lety 13.06.2008 08:40 |  
                    0 0

                    nebo jit demonstrativne na strahov..:-)) nakonec si tam kazdej neco najde, beach, bazen... uz vidim ty hesla - my chceme domu - na strahov:-))) nechapu jak nekdo muze tvrdit, ze eside postavila stadion pro fotbal, aby na nem nakonec byly jen koncerty... jasne ze ten travnik je asi problem, ale problemy jsou od toho, aby se resily.. nac ta hysterie..

                    • Re: David Střihavka ve Slavii nezůstane

                      quelhar (admin)     před 16 lety 13.06.2008 09:48 |  
                      0 0

                      To by nekteri nebyli slavisti, aby nebyli konstante hystericti a duvody se najdou vzdycky... :o)

                      • Re: David Střihavka ve Slavii nezůstane

                        (host)     před 16 lety 13.06.2008 10:15 |  
                        0 0

                        No tady už je to vážně pernamentní, prostě furt je něco (všechno) v prdeli :0 Kmotr

                        • Re: David Střihavka ve Slavii nezůstane

                          (host)     před 16 lety 13.06.2008 12:13 |  
                          0 0

                          ..jen bych chtel toho cloveka co tu nahore hysterci upozornit, ze ac je travnik v nic moc stavu, je to pouze cca na nejakych 10m kde bylo podium s tim, ze ted to jiz vypada lepe a kdyz nektera cast bude v prdeli, tak se proste vymeni!!..to neni problem a predpokladam ze zisk z mettalicy byl rozhodne dost velky na to aby se vyplatilo takto "znicit" travnik!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
                          mj. dnes u ztam je eurogreen a davaj to dokupy!
                          Martin

  21. Re: David Střihavka ve Slavii nezůstane

    (host)     před 16 lety 12.06.2008 22:31 |  
    0 0

    To je zase diskuse (stadion)... Až na Slavii začne chodit daleko víc než těch cca 4,5 tisíce lidí (v lepším případě) , co chodilo během sezóny, tak si teprve můžem vyskakovat.

    • Re: David Střihavka ve Slavii nezůstane

      Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 12.06.2008 23:15 |  
      0 0

      Koukám, že pan Jiří dneska svého bobříka strašení pohodlně ulovil a může spokojeně hupnout do peřin. Že si s tim děláte hlavu. .

      • Re: David Střihavka ve Slavii nezůstane

        (host)     před 16 lety 13.06.2008 09:37 |  
        0 0

        Zdravim, snad jen odpoved na nektere veci, hrani na Strahove , to samozrejme neni ode mne , ale od lidi ze Slavistickeho realizacnihot ymu, permice, to take neni ode mne, mne spise pobourilo vyjadreni p. Zlamala, neco v tom smyslu ziskali jsme titul, byli jsme uspesni v lize mistru, vo co vam jde, permice staci prodavat mesic predem,vse se se stihne. Nestihne Ondreji, proste nestihne, aby jste zopakovali uspechy minule sezony, musite prestat mluvit a zacit poskytovat Slavistum normalni sluzby, jako jsou vsude u klubu ,ktere o sobe prohlasuji , ze jsou velkokluby, musite zajistit i letos takove hrace, kteri nam tu ligu mistru vykopou , musite vytvorit takovy kadr , aby jsme nedostavali sedmigolove narezy, musite vytvorit kadr , ktery nebude plny zoldaku, ale hracu pro ktere bude cest hrat za nas klub, nebo se zbavovat nasich mladych repre do let za hubicky / Gecov, Dockal/, ale proste zacit delat svoji praci. Belaid , uz vrabci si cvrlikaji, ze jeho navrat nebude tak jednoduchy,posily jiste se asi jako loni nektete objevi pozdeji, ale budeme mit na ne takove stesti jako loni, ono totiz nic neni jako loni, to od nas nikdo nic necekakal. Jiri

        • Re: David Střihavka ve Slavii nezůstane

          (host)     před 16 lety 13.06.2008 11:13 |  
          0 0

          opet kecy uplne k nicemu a kdybych to necetl, tak bych o nic neprisel. Tolsimir

          • Re: David Střihavka ve Slavii nezůstane

            (host)     před 16 lety 13.06.2008 11:21 |  
            0 0

            Tak to necti,to je tve pravo Tolsimire, ja naopak tve prispevky klidnebudu cist dal, co bys rad slysel , ze Krajcik asi rekne milovane Slavii Adie a pujde vydelavat prachYy na divoky vychod, nebo , ze momentalne asi zadne posily nebudou az pozdeji , nebo ze Belaidovi se do Praglu vubec nechce a dela vse proto , aby se nevratil, nebo , ze Rajnoch nekam pujde , ale do Slavie ne., nebo , ze Pitak dal udjne vedeni slovo, ze kdyz nbude mit nabidku ven tak prijde Jiri

            • Re: David Střihavka ve Slavii nezůstane

              Huzgi (přítel SN)     před 16 lety 13.06.2008 12:05 |  
              0 0

              Trochu si Jiří protiřečíš. Na jedné straně má vedení angažovat ty, kteří za Slávii obětují snad i vlastní život, na druhé straně vyhrožuješ ztrátou Belaida, který právě při sedmigólových nářezech i jindy ukázal, že se mu mnohdy nechce jet na krev a kolem svého návratu do klubu taky neukazuje, že by mu Slávie přirostla nějak k srdci. To není fér přístup. Slávie z něho, bezejmenného neznámého, udělala kluka, o kterém se najednou ví. Trochu více slušnosti ke klubu by neškodilo. Shrnu-li to, chceš po vedení, aby ze Slávie udělalo úspěšný tým a píšeš to takovým útočným stylem, až to vypadá, že v tvých očích na to vedení kašle. Jenže právě tohle vedení dostalo Slávii na jeden z vrcholů historie a poslední 2 roky ukazují, že bychom si měli právě tohoto vedení aspoň trochu vážit a ne se do něj navážet.

              • Re: David Střihavka ve Slavii nezůstane

                (host)     před 16 lety 13.06.2008 12:20 |  
                0 0

                Ja, ale o kvalite lidi ve bedeni Slavie vubec nemluvim. Jiri

  22. Re: David Střihavka ve Slavii nezůstane

    (host)     před 16 lety 13.06.2008 10:14 |  
    0 0

    Boleslav jedná o příchodu Sylvestra ze Sparty, obávám se, aby Rajnoch nešel opačným směrem. Bolka má zájem i o jednoho z krajních beků Kúdela, Voříšek. A Bolka dává přednost hráčské kompenzaci a finančnímu vyrovnání. Ve hře bude určitě i brankář Miller. Přesto jsem přesvědčený, že Rajnoch odejde do zahraničí. Má konkrétní nabídku z Ruska, ale asi se mu tam nechce. Uvidíme, jak to dopadne v Itálii.(zz)

    • Re: David Střihavka ve Slavii nezůstane

      martyni (přítel SN)     před 16 lety 13.06.2008 10:23 |  
      0 0

      no tak my taky jeste mame par hracu..rekl bych.. vymenitelnych..:-))

      • Re: David Střihavka ve Slavii nezůstane

        (host)     před 16 lety 13.06.2008 10:28 |  
        0 0

        Ale o ty nemá Bolka zájem jako Kalivoda, Volešák a obávám se i Abrahám. Bolka potřebuje posílit na krajích obrany a uprostřed zálohy. A Sparta má na těchto postech co nabídnout.(zz)

        • Re: David Střihavka ve Slavii nezůstane

          Huzgi (přítel SN)     před 16 lety 13.06.2008 12:12 |  
          0 0

          Na krajích i uprostřed jsme ji přece už posílili, má Tomáše Hrdličku a mladého Nečase :-) I do útoku mají od nás Táborského, co víc chtějí????

  23. Re: David Střihavka ve Slavii nezůstane

    (host)     před 16 lety 13.06.2008 11:03 |  
    0 0

    Mozne prichody.Pitak, Rajnoch, Fukal. Breska, Singlar, Styar, Sylvestre, mozne odchody Belaid, Tavares, Kalivoda, Sourek, Volesak, Brabec,Toleski, Krajcik, j

    • Re: David Střihavka ve Slavii nezůstane

      martyni (přítel SN)     před 16 lety 13.06.2008 11:27 |  
      0 0

      Fukal? Jako co? Ze by prodaval klobasy???:-)))

      • Re: David Střihavka ve Slavii nezůstane

        (host)     před 16 lety 13.06.2008 11:58 |  
        0 0

        Fukal by se hodil do naší koncepce, je totiž často zraněný.

        • Re: David Střihavka ve Slavii nezůstane

          (host)     před 16 lety 13.06.2008 12:10 |  
          0 0

          Určitě. Fukal odpovídá naší přestupové strategiii: výměnou za něho by šli na hostování s opcí Janda a Švento

    • Re: David Střihavka ve Slavii nezůstane

      (host)     před 16 lety 13.06.2008 11:35 |  
      0 0

      tak doufám, že z toho vyjde jen Piták a Rajnoch...Hlavně odchod Goceho by byl obrovskou chybou...U Fukala a Sylvestreho jsem vyprsknul, to by snad museli bejt ve vedení samí feťáci aby tyhle zoufalce chtěli přitáhnout do slavie:-) LE

      • Re: David Střihavka ve Slavii nezůstane

        martyni (přítel SN)     před 16 lety 13.06.2008 11:41 |  
        0 0

        a co šinglár? ten by možná nebyl špatnej, ale popravdě vybavuju si ho spíš jako jednoho se solidních hreáčů z liberce

    • Re: David Střihavka ve Slavii nezůstane

      (host)     před 16 lety 13.06.2008 11:49 |  
      0 0

      Co je proboha tohleto za vyplod blbosti ??

      • Re: David Střihavka ve Slavii nezůstane

        (host)     před 16 lety 13.06.2008 12:05 |  
        0 0

        Rajnoch- to je skutecne podpultovka na nasem fotbalovem trhu , aktualni situace, Sparta nabizi cca 20 mil a na cestu pribali i zaloznika Sylvestreho, Prazska Slavia nabidla pry 15milionu a na cestu byla ochotna poslat i Abrahama proslaveneho svym sporem s asistentem Rehakem o to kdo koho ya za co zbije, dil treti zajem zvenku, ktery vse prebije a doprovodne akce maji jen za ukol zvysit cenu hrace, ze by Rusko , tezko , tam podle tisku uz mohl byt , takze zapadni Evropa , asi ano , ale Italie , nebo alespon naka pecka to nebude. Jiri

  24. Petr Janda

    Huzgi (přítel SN)     před 16 lety 13.06.2008 12:10 |  
    0 0

    Mimochodem, všimli jste si, jak na tomto webu v článcích i v diskuzích nikoho nenadchl podpis Petra Jandy na smlouvě do roku 2011. Pro mne je to jedna z nejúžasnějších věcí této přestávky. Petr Janda je pro mne jednoznačně hráč nejužšího základu a když na hřišti chybí, je to znát, není tu jeho aktivita, napadání, drzost, kreativita. Ať už kdo chce hodnotí jednotlivé odchovance (nebo skoroodchovance) jak chce, pro mne je Petr Janda největší nadějí Slávie za poslední roky a jeho návrat i podpis chápu jako výrazné posílení týmu, i kdyby nikdo nový nepřišel.

    • Re: Petr Janda

      quelhar (admin)     před 16 lety 13.06.2008 12:13 |  
      0 0

      Vsimli, chvalit vedeni se proste nenosi, takze pozitivni veci se nekomentuji (ty jsou prece samozrejme). Radsi budeme brecet nad tim, ze cely srpen a pulku zari budeme hrat na Strahove, jakkoli to je totalni nesmysl.

      • Re: Petr Janda

        martyni (přítel SN)     před 16 lety 13.06.2008 12:33 |  
        0 0

        No dobre, vy dva:-)). Tentokrat s vama souhlasim a ocenuju to, v petrovi vidim vybornyho hrace, kterej se jednou prosadi v evrope, ma na to, jeho podpis je pro slavii super. A uz jsem to i psal, bude-li zdrav, bude to nejvetsi posila..

    • Re: Petr Janda

      (host)     před 16 lety 13.06.2008 12:18 |  
      0 0

      Zdravim, vyznani o Jandovi jsem zde ppsal asi 100x, misto aby jel na dovolenou , pomahal nasemu becku, presto , ze uz mel sbaleno, vyslysel hlasy vedeni , ktere volaly do zbrane i proto si novous mlouvu zaslouzi, jenze s tim se jaksi pocitalo, ale uznej ze situace okolo naseho kadru uz zase neni dobra kdyz tak pocitam tak v soucasne dobe cita 18 19 hracu bez zranenych Studika, Smicra i Drizhala a dosud nepodepsaneho Belaida. Je to stejne jako loni, takze muzeme v horizontu par tydnu cekat zase nove hrace, jen doufam ze nebudou do poctu, jako Smica , ktery se vyjma komentovani pry momentalne moc neciti na pokracovanii ve sve kariere. Nehlede na to, ze si neumim treba Studika ci Jablonskeho mezi temi 22 hraci, kteri by asi meli tvorit zakladni kadr moc predstavit. Jmena posil jsou znama , snad bych pridal jen jedno , pry je mozne , aby se do CR vratil Baros ci Galasek , ale kam to je opravdu zahada. Jiri

      • Re: Petr Janda

        (host)     před 16 lety 13.06.2008 12:25 |  
        0 0

        Tak Galásek by mohl jít buď do sparty nebo do bohemky, jinde snad takové zboží neberou:-) a Baroš buď místo Svěrkoše nebo nevím, ale toho bych bral - jen třebaa kvůli reklamě a třeba by ho KJ naučil dávat goly jako Vlčka...

        Luke7

      • Re: Petr Janda

        quelhar (admin)     před 16 lety 13.06.2008 12:28 |  
        0 0

        Tak schvalne, kolik zdravych hracu z hlavy vyjmenuju:
        Vaniak, Vorel, Divis - Krajcik, Brabec, Latka, Suchy, Hubacek, Sourek - Kalivoda, Volesak, Jarolim, Abraham, Tavares, Janda, Svento - Toleski, Senkerik, Ivana, Necid.
        To je 20, nepocitam tedy Jablonskeho (ackoli onen veleuspesny podzim hral nekolikrat, jednou snad dokonce i v zakladu) a ony zranene hrace Studika, Smicera a Drizdala, kteri ale (snad az na Smicu) by meli byt k dispozici do zacatku sezony. Nepocital jsem ani Vachu, ktery by chtel hrat v zari. Je jasne, ze nekteri hraci prijdou, ale uz ted mame 20 zdravych hracu. A to je jeste mozne, ze jsem na nekoho zapomnel, treba na Gebreho, takze 21.
        Takze situace okolo naseho kadru neni kriticka, kdyz jsme meli o tri hrace v kadru vice, tak se na jare psalo, ze je zbytecne siroky.

        • Re: Petr Janda

          (host)     před 16 lety 13.06.2008 12:34 |  
          0 0

          Jenze si take zapomel jaksi na to , ze budou odchody, ze a ze treba s kvalitou Sourek, Volesak, Studik, Jablonsky muzes tezko kopat evropske pohary a za dalsi, nebyl bych si jist, ze se nekdo nezrani atd. Jiri

          • Re: Petr Janda

            quelhar (admin)     před 16 lety 13.06.2008 12:39 |  
            0 0

            A ty zase nepocitas prichody, zapomnel jsi na to, jak se tu mohutne na jare vyvolaval Volesak jako spasitel, Studika s Jablonskym jsem do toho vyctu nezaradil schvalne, protoze jsi je zminoval. Nekdo se zrani a jiny se zase uzdravi.
            Proste tu opet jen siris paniku, jako by za nas nemel pomalu kdo kopat, nebo jako by se mela prekopat pulka kadru. Pritom to neni pravda.

            • Re: Petr Janda

              (host)     před 16 lety 13.06.2008 12:49 |  
              0 0

              Budou , opravdu budou.......... ,nic nesirim vsude pisi , ze pocitam se sirokym a zkvalitnenym kadrem to zkvalitnenymb zduraznuji a to ve vsi ucte neni Divis, Jablonsky ani Studik, to jsou skutecne jen pridacaci , ale nemohou to byt nosici to bych musel do Liberce pro DFockala, Gecova aj. Jiri

              • Re: Petr Janda

                (host)     před 16 lety 13.06.2008 13:49 |  
                0 0

                Prosimtě už se prober, si fakt čím dál trapnější. Jednoznačně tady meleš blbosti, každej to vidí a ty stejně nemáš tolik soudnosti aby ses na to vysral.. Kmotr

                P.S. Tvoje apokalyptický vize už nikoho nezajímaji..

      • Re: Petr Janda

        (host)     před 16 lety 13.06.2008 12:29 |  
        0 0

        Nase vedeni situaci v Edenu moc nemuze ovlivnit, alespon o tom hovori me zdroje a kde bys teda chtrel hrat pokud se bude opakovat ta situace s travnikem , navrhuju treba hrat ligu mistru na zakovske trave cislo jedna a postavit tam drevene tribuny, zacinate mi oba dva silne pripominat O. Zlamala, snad s jedinym rozdilem , ze ten ma Slavii v popisu prace, vy by jste meli budit alespon zdani nezavislosti, ale opravdu z Vas zacinam mit pocit , ze jste ty dve slecny , ktere Ondrovi pomahaji v praci s webem Slavie a oba dva mate v popisu delat z lidi na jinych webech blbce, vy jste opravdu nevideli , jak ta trava dopadla po jedinem koncerte, jehoz poradatelem pro vase infio nebyla E-Side, ta jen stadion pronajala, opravdu kdybych Vas neznal , tak si budu myslet , ze jste ntapriblbla ochranka Slavie, ktera nakonec presto , ze byl zakaz foceni znicene travy, tak zabranila jedinemu, tomu aby se do Edenu dostali zajemci o najemni prostory, takze psani uzdar. Jiri

        • Re: Petr Janda

          martyni (přítel SN)     před 16 lety 13.06.2008 12:36 |  
          0 0

          Jiri, ale tohle se prece dat do poradku MUSI... na jinych stadionech jsou taky koncerty.. ano, koncerty v edenu budou.. a fotbal taky... problem travy pri koncertech uz urcite nekdo vyresil, tak predpokladam ze i u nas si to zjisti a priste uz se to nestane.. doufam..:-))

        • Re: Petr Janda

          (host)     před 16 lety 13.06.2008 12:38 |  
          0 0

          Zdravim Jiri, podivej ja bych to videl tak..e-side vi co dela a pokud pocita s tim ze bude menit travnik po koncertech..ok..jestli na to maj.nevidim problem..casem taky asi prijdou na to jak udelat aby se to neopakovalo vzdy..ja bych to nejak asi nehrotil
          Martin

          • Re: Petr Janda

            (host)     před 16 lety 13.06.2008 12:46 |  
            0 0

            Martine, ty sledujes podrobne i ten web stadion Eden a tam proste podobnre obavy byly vysloveny, pokud to bude jinak jen dobre , aleje treba dat verejne najevo co si o tom myslime, to je nase povinnost a kecy typu v utery tam navezou travnik a vestredu nam ho Ueffa schvali pro ligu mistzru a ve ctvrtek na nem budem hrat jsou liche. To same ten kadr, nepochybuji o tom, ze kadr Slavie bude nakonec kvalitni a siroky, vim, ze stejne jako loni vedeni proste setri a smlouvy bude treba davat pozdeji, ale reakce typu mame kvalitni a siroky kadr mne dokazi nastartovat, hlavne ve chvili kdy nekteri hraci z onech vyjmenovanych ani nepristali na Ruzynskem letisti a neprosli fyzickymi testy. Jiri

            • Re: Petr Janda

              (host)     před 16 lety 13.06.2008 12:56 |  
              0 0

              JIri,..no s tim stadakem je to pravda..ale bohuzel jsem si pri prave jedny diskuzi na strankach edenu uvedomil ze Slavia je proste jen najemce..bohuzel je smutne ze eden(myslim tim stadion a cely multifunkcni areal) by byl NIC!!!!! bez slavie..ale obavam se ze slavia..klub..rozhodne z toho neprofituje..je to proste jen otazka penez..PODNIKANI....a o tom to je..proto tedy trochu zmena myho nazoru..sice mi to mrzi..ale co uz..
              a to jsem jeste dneszjistil ze to vypada, ze to oblozeni bude na JZ koncit kousek na vstupem a dal to uz jen bude asi ta seda omitka..cemuz uz opravdu nerozumim...
              Martin

              • Re: Petr Janda

                (host)     před 16 lety 13.06.2008 13:01 |  
                0 0

                To je proste Martine, musi se hlavne dodelat vnitrek, dovybavit , aby si nemuseli na vybaveni treba VIPEK pujcovat veci ze Sazka Areny a pod.. Jinak se mej, musim jit neco delat , Hezky vikend. jiri

                • Re: Petr Janda

                  (host)     před 16 lety 13.06.2008 13:21 |  
                  0 0

                  Jiri..taky pekny vikend.
                  M.

    • Re: Petr Janda

      (host)     před 16 lety 13.06.2008 16:43 |  
      0 0

      Chválil bych vedení, kdyby napsalo, za kolik ho musíme uvolnit - a to tam chybí. Jestli ho musíme uvolnit komukoli za 150 mil korun, pak vedení chválím a obdivuju, pokud je ve smlouvě, že ho musíme komukoli uvolnit na hostování s opcí, pak nadávám na pitomce. Takže by jen hlupák a Huzgi chválil něco, o čem nic neví.
      Tantalos

      • Re: Petr Janda

        (host)     před 16 lety 13.06.2008 17:30 |  
        0 0

        A jenom hlupák nebo Tantalos by nadával na to o čem taky vlastně nic neví...

  25. Blondýna

    Viking     před 16 lety 13.06.2008 15:05 |  
    0 0

    Nevíte někdo, kdo byla ta blondýna co lítala po zápase s Jabloncem v podpatkách po hřišti a naháněla hráče? To byla nějaká odbornice z našeho megaúspěšnýho marketingu?

    • Re: Blondýna

      (host)     před 16 lety 13.06.2008 15:21 |  
      0 0

      To byla určitě Soňa Hamalová, asistentka Ondry Zlámala.

  26. Re: David Střihavka ve Slavii nezůstane

    Urbie     před 16 lety 13.06.2008 17:20 |  
    0 0

    O Pitákovi jsem teda zatimneslyyšel žádnou podloženou zprávu, ale bylo by super, kdyby přišel..