Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Archiv

Slavia B - Sparta B 1:1

Juniorka Slavie v derby s béčkem Sparty získala na domácím hřišti pouze bod za remízu 1:1. Jedinou naší branku vstřelil Kovařík z penalty. V zápase jsme nevyužili řadu šancí. Z A týmu nastoupili Vorel, Šourek a Gebre Selassie.

"V dnešním utkání jsme chtěli zvítězit, průběh utkání tomu odpovídal. Jsem zklamaný, že jsme nevyhráli, měli jsme spoustu možností skórovat. Těch šancí bylo asi osm, ale bohužel z nich branky nepadly, skórovali jsme jen z pokutového kopu. Celý týden jsme se na to utkání připravovali ,měli jsme plno standardních situací a brejků, ale do branky nespadlo nic," řekl k utkání trenér Miroslav Janů.

Slavia B - Sparta B 1:1 (1:1)
Slavia
: Vorel - Gebre Selassie, Šourek, Jan Hošek, Starý - Kindel (78. Zahálka), Kobler, Bayer, Kovařík - Vukovič, Klavík (78. Petr Hošek)
Branky: 45. Kovařík z pen. - 17. Nádeníček Další informace čtěte na slavia.cz.

Komentáře (43)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia B - Sparta B 1:1

    (host)     před 16 lety 08.06.2008 16:22 |  
    0 0

    Tak jsem zjistil, že Slavie umí dávat goly jen z penalt. Ještě že to má u rozhodčích ošéfovaný. Stejně spadne do divize...

    • Re: Slavia B - Sparta B 1:1

      (host)     před 16 lety 08.06.2008 17:42 |  
      0 0

      A komu to cpeš vole? Marwek

      • Re: Slavia B - Sparta B 1:1

        (host)     před 16 lety 08.06.2008 17:51 |  
        0 0

        Je vidět, že fandové Slavie jsou vzorem slušnosti. Divák

        • Re: Slavia B - Sparta B 1:1

          (host)     před 16 lety 08.06.2008 18:27 |  
          0 0

          A divák je vzorem intelektuála.

          Jeden člověk napíše "vole" a Divák už ví, že sou fandové Slávie takový a makový...genius.

          Luke7

          • Re: Slavia B - Sparta B 1:1

            (host)     před 16 lety 08.06.2008 18:30 |  
            0 0

            tjadydadydadyda

          • Re: Slavia B - Sparta B 1:1

            (host)     před 16 lety 08.06.2008 20:49 |  
            0 0

            tak jestli když podle tebe někdo řekne vole, tak je makovej, tak co je potom sparta, která nadává vlastním hráčům, třeba horváthovi... nebo kvůli vlastnim fanouškům zamezí kamerama vstup do vlastního kotle??? nebo si myslíš snad, že sparta fandí slušně?

            • Re: Slavia B - Sparta B 1:1

              (host)     před 16 lety 08.06.2008 21:16 |  
              0 0

              sralta fadi slusne a je na to hrda. Hahahahahahahahahahaha

              • Re: Slavia B - Sparta B 1:1

                (host)     před 16 lety 08.06.2008 22:15 |  
                0 0

                vy jste opravdu vtipálkové!!!!! Už se směju až se za břicho popadám!!!!!!

                • Re: Slavia B - Sparta B 1:1

                  (host)     před 16 lety 10.06.2008 22:48 |  
                  0 0

                  ale my se zas smějem tomu tvýmu komunistickýmu týmu co byl letos druhej, kokote

                  • Re: Slavia B - Sparta B 1:1

                    (host)     před 16 lety 12.06.2008 19:07 |  
                    0 0

                    Sparta byla druhá díky vaším kapříkům v Boleslavi...

  2. Re: Slavia B - Sparta B 1:1

    (host)     před 16 lety 08.06.2008 18:49 |  
    0 0

    Viděl jsem letos poprvé bengo. Remíza je spravedlivá a úroveň zápasu předčila mé očekávání. Sralta byla sehranější, fotbalovější jako celek ve srovnání s rozdílnými individuálními výkony našich hráčů. Obrana hlavně v prvním poločasu brnkala na nervy spoluhráčům svojí nejistotou, snad vyjma Thea. V minulých článcích a na Slávii se horovalo div ne pro přesun Starého do Ačka. No nevím, rozhodně dnes mu zápas nevyšel a trestuhodná chyba při gólu,co jsme inkasovali, to podtrhla. Záloha makala celý zapas. Kovařík s Koblerem jsou jediní kreativní hráči, co jsem si všiml. Bayer je dříč s menší invencí. Kindel může časem vyrůst. Zatím však pro důležitost takového utkání nemá sílu a dynamiku. Pokud však má trenér na tento post jen Zahálku, tak potom tomu rozumím, protože jeho vstup na hřiště byl reálným oslabením mužstva. Nechápu zařazení dvou věží do útoku, to nefungovalo, jelikož jsou si herně velmi podobní, spoluprácovat jim moc nešlo, ale třeba trenér chtěl hrát na Kovaříkovy standartky. Střídající Hošek to rozebíhal lépe a jen škoda, že v poslední minutě lépe nenaložil s Koblerovou kolmicí za obranu. dle dnešního představení má Voki pravdu, že poslat výš z uvedených hráčů lze asi jen Kovaříka, Koblera, snad Vukoviče. P.S. Ten gól Vorel chytat nemohl.

    • Re: Slavia B - Sparta B 1:1

      (host)     před 16 lety 08.06.2008 19:03 |  
      0 0

      Příště si vem tužku a kus papíru a na ten si nadepiš Kobler. Dále si udělej 4 sloupečky, vybojované míče, ztracené míče, dobré přihrávky, špatné přihrávky. Do těch sloupečků si dělej čárky a až si to po zápase přečteš tak už nebudeš psát takové kraviny, že je Kobler kreativní. To, že někdo hodně utíká opravdu s kreativitou nemá nic společného.

      • Re: Slavia B - Sparta B 1:1

        (host)     před 16 lety 08.06.2008 20:20 |  
        0 0

        Nepotřebuji tužku, ta s tím nesouvisí, víš ty vůbec, co je kreativita? Najdi si to ve slovníku.

        • Re: Slavia B - Sparta B 1:1

          (host)     před 16 lety 08.06.2008 20:27 |  
          0 0

          myslim ze sme nesehrali dobry zapas, byla tam bojovnost, ale nekteri hraci maji vyrazne problemy se zakladni technikou, jako zpracovani mice, nahravka, vyhravane souboje.... v tuhle chvili jsou v becku velmi zajimavy kovarik a vukovic...myslim ze muzou rozvinout svuj talent, protoze herne na to rozhodne maji....jinak zachrana je stale realna a myslim ze i pravdepodobna

      • Re: Slavia B - Sparta B 1:1

        (host)     před 16 lety 08.06.2008 21:58 |  
        0 0

        Latinsky kreare tj. tvořím, sloupečky dobré přihrávky a špatné přihrávky, chytráku.

        • Re: Slavia B - Sparta B 1:1

          (host)     před 16 lety 08.06.2008 22:33 |  
          0 0

          Chválím tě, žes to našel, jen se ještě musíš naučit tomu rozumět. Nejde o tvorbu sloupečků.

        • Re: Slavia B - Sparta B 1:1

          (host)     před 16 lety 09.06.2008 06:56 |  
          0 0

          Vůl volem zůstane i když ho necháš študírovat.

    • Re: Slavia B - Sparta B 1:1

      (host)     před 16 lety 08.06.2008 21:41 |  
      0 0

      Myslíš toho samého Vokiho (známého též jako (zz), Dana, Jiřího etc.) Co tu ještě před pár měsícema žehral, že tito hráči mají být dávno v A týmu ? Toho vola co by dal TEĎ do béčka Pázlera, Nováka, Hyčku a další ?

      • Re: Slavia B - Sparta B 1:1

        (host)     před 16 lety 08.06.2008 22:36 |  
        0 0

        Pleteš si Vokiho a Jiřího, jsou to rozdílné osoby. To tu ví každý. A že by Voki cpal do A týmu Kovaříka, Vukoviče a Koblera jsem nikdy od něj nečetl. Máš v tom trochu hokej. A Pázlera do B týmu? Já myslel, že prosazoval Balcara a Vyhnala. Asi čteme každý něco jiného.

        • Re: Slavia B - Sparta B 1:1

          EdCable     před 16 lety 09.06.2008 17:44 |  
          0 0

          Tak pozor, Voki a jiri jsou rozdilne osoby. Ovsem kdo je Jiri, to neni zdaleka tak jiste...

          • Re: Slavia B - Sparta B 1:1

            Richi (admin)     před 16 lety 09.06.2008 18:18 |  
            0 0

            nekteri vedi, kdo je jiri :-)

    • Re: Slavia B - Sparta B 1:1

      (host)     před 16 lety 08.06.2008 21:53 |  
      0 0

      Tak to je terno, napsat o Koblerovi, že je kreativní může jen člověk, který nemá oči nebo hlavu v pořádku. Co ten dnes předváděl, to nemělo obdoby. Ze zálohy hrál relativně slušně jen Kindel, střed zálohy nefungoval a Kovařikovi by možná pomohlo, kdyby nemusel kopat všechny standartky. Ono totiž rozehrávat 10 rohů a 15 přímých kopů hráče docela unaví. Co se týče toho, co jsi psal o obraně, nevim, kde jsi viděl jistého Thea? Starého tady kritizuješ za jeden nepovedený zápas a Gebre Selasieho vychvaluješ jako pánaboha. Na to, že je to člen áčka a dá se říct, že ligovej hráč, to není vůbec poznat!

  3. Re: Slavia B - Sparta B 1:1

    (host)     před 16 lety 09.06.2008 08:41 |  
    0 0

    Podle Sportu chceme Rajnocha za ABrahama a 15 milionů...!!!

    • Re: Slavia B - Sparta B 1:1

      (host)     před 16 lety 09.06.2008 09:15 |  
      0 0

      Škodaže se tomu nedá věřit! :)

  4. Re: Slavia B - Sparta B 1:1

    (host)     před 16 lety 09.06.2008 09:16 |  
    0 0

    Nevíte co je se Zelinkou a Černým,dlouho sem o nich nic neslyšel, po podzimu se k nám snad vrátili,ale v sestavách je nevídám.Díky demos

    • Re: Slavia B - Sparta B 1:1

      quelhar (admin)     před 16 lety 09.06.2008 09:22 |  
      0 0

      Mam pocit, ze jsou oba zraneni. Cerny ma tusim problemy s tim operovanym kolenem.

  5. Re: Slavia B - Sparta B 1:1

    (host)     před 16 lety 09.06.2008 10:01 |  
    0 0

    inak kto je najlepsi strelec b tymu´?kto dal najviac golov?

    • Re: Slavia B - Sparta B 1:1

      (host)     před 16 lety 09.06.2008 10:29 |  
      0 0

      Zdravim, docela mne mrzi , ze hodnoceni a diskuze okolo becka se vzdy zmeni jen v utoky na konkretni lidi, vetsinou ti co to nevidi vetsinove, zapas zacal vlastne jiz v tydnu, marna byla snaha vedeni zajistit z dovolene vice hracu a tymu, v sestave Sparty oproti normalu chybelo 6 hracu napr, Mares, Kona, Kozacik, Vacek a pod. a tak sanci dostali hlavne hraci se kterymi se prilis nepocita do a tymu , nebo hraci kteri maji byt udajne na odchodu/Nadenicek-Sokolov a pod./ I presto Sparta byla v prvnim polocase jistejsi, sehranejsi mela vice sanci , je proto ironii , ze jeji gol dal Bohous Nadenicek zcela jasne po chybe nasi obrany. Vyrovnali jsme ze sporne pentle a v druhe pulce jsme byli lepsi ke konci az drtive, zel bohu nekolik utkani tezko zmeni vysledek sezony a tak jsme v soucasne dobe na sestupove pricce. K vam priteli , ktery jste psal o Starem , nastoupil na postu na kterem v posledni dobe vubec njehral a dle meho odvedl vrlmi slusny vykon.Mam-li zustat nad veci, musim priznat, ze prilis nechapu porvavani trenera Janu smerem k novinarum, kteri zapasy Slavie vidi vzdy celkem objektivne, uz vubec nechapu podcenenou jarni sdezonu, kdy mela prijit zmena trenera daleko driv , ale o tom jsme zde psali uz tisickrat. Co dal , pokusit se ziskat 6 bodu a pro pristi rok se pokusit o mnohem silnejsi a lepsi vyber, svou odpovednost by mel asivyvodit i reditel Sramek , ktery za toto muzstvo zodpovida a nesporne, by tymu prospel prichod noveho mladsiho a narocnejsiho kauce. Co je platne , ze se kauc evidentne trapi, kdyz hraci po navratu z prohraneho zapasu, maji ze vsehop srandu a jsou ve skvele nalade. Osobne si myslim, ze odchod Koprivy, Gabriela , ale treba i Koblera ci Svamberka , mozna i dalsich by tymu prospel a ze v Evrope je mozno zisakat levne a dobre hrace i pro tuto kategorii je vice nez zrejme. Jiri

      • Re: Slavia B - Sparta B 1:1

        (host)     před 16 lety 09.06.2008 11:16 |  
        0 0

        ..ne o pro spekulování...
        zdravim vsechny M.

        Sport: Vaniak Spartu neposílí, ve Francii zájem o Tavarese
        Během příštího týdne začíná příprava většiny týmů Gambrinus ligy a spekulace o přestupech jednotlivých hráčů jsou stále zajímavější. Pražská Sparta údajně chtěla přetáhnout úřadujícímu mistru, Slavii, brankáře Vaniaka. Vedení červenobílých prý nehodlalo přistoupit na gólmanovy požadavky.

        "Realita je taková, že jsme se s Martinem dohodli na jeho dalším působení ihned po zisku titulu," říká slávistický ředitel Petr Doležal a dodává, že Vaniak ani bez slávistického souhlasu odejít nemůže. "Máme s Martinem smlouvu do třicátého srpna," uvádí vše na pravou míru Doležal.

        Vaniak tedy podle všeho zůstává ve Slavii. "Nikdo ze Sparty se mi neozval a se Slavií jsem domluvený," nechal se slyšet brankář.

        Letenské hledání nové gólmanské jedničky však stále pokračuje. Vedení klubu se zajímalo například o mladoboleslavského Miroslava Millera či Marka Čecha z Vladivostoku. Ten má ale nabídku z FK Moskva, a té Sparta podle všeho nebude příliš velkým konkurentem.

        Na druhou stranu se situace ve Spartě příchodem nového trenéra, Vítězslava Lavička, poněkud změnila a nový gólman tak možná nebude potřeba. "Lavička zná Grigara z jednadvacítky a chce mu dát důvěru," uvedl zdroj blízký Spartě.

        Další z českých špičkových klubů, Slavia, podle spekulací usiluje o Jana Rajnocha z Boleslavi. Výměnou za něj by klub měl nabízet Martina Abrahama.

        "O Rajnocha bychom stáli, to je pravda. Jenže podle slov jeho agenta funkcionáři klubu jasně řekli, že pokud Rajnoch přestoupí, tak jedině do zahraničí," uvedl Petr Doležal.

        Velký zájem je po vydařené sezoně rovněž o slávistické fotbalisty. O kapitána týmu Ericha Brabce podle spekulací usiluje rakouský Red Bull Salcburk. Krajčíka by rádi měli v jednom z polských klubů a ve Francii je velký zájem o Mickaela Tavarese.

        • Re: Slavia B - Sparta B 1:1

          (host)     před 16 lety 09.06.2008 11:36 |  
          0 0

          Zdravim Martine, psat si muze Sport co chce, realita byla trochu jina konkretne u Vaniaka, zdroj ktery zde hovoril o nabidce, ktera pro nej byla financne zajimava je pravdivy, k dohode doslo v minulych dnech a ne jak bylo v deniku Sport mgr, Dolezalem prezentovano, navic zajem Sparty o kvalitniho golmana dosud nepadl , padl jen M. Cech, ktery dostal nesrovnatelnou nabidku. Jinak, samozrejme Sverkos je mimo realitu, stejne jako Rajnoch, k prichodu do Slavie se nabizeji jina jmena/Pitak, Kozak, atd. Jasno uz bude brzo. Odchody, Brabec , tak to je byla rana jak svina, neumim si bez nej defenzivu predstavit, Tavares , smlouvu ma jeste na rok , ale nabidky treba Olympiku, ci "Bordo by asi financne tezko sli odmitnout o Krajcikovi se vi jiz delsi dobu, nabidka pry je pro nej mimoradne financne dobra, doplnil bych jeste Latku, tady pry manazer Paska pracuje naplno a snazi se mu neco sehnat a v neposledni rade se mluvi hodne o Belaidovi, Kubaskovi i Strihavkovi,kterym skoncilo hostovani. Jiri

        • Re: Slavia B - Sparta B 1:1

          mart     před 16 lety 09.06.2008 11:36 |  
          0 0

          ... Sport je treba brat s hodne velkou rezervou . viz informace o prichodu Sverkose (to taky myslim zacal Sport).mart

          • Re: Slavia B - Sparta B 1:1

            (host)     před 16 lety 09.06.2008 12:17 |  
            0 0

            ..no kluci zase vemte v potaz treba to ze sport se zminil o bergerovi driv a nikdo neveril a sup a bylo..

            ..ja bych byl docela klidne i pro aby Latka sel..je dobrej..ale myslim ze potrebuje rust a i nekde jinde..pak bych se nezlobil ani kdyby sel strihavka a tavares..pokud by totiz byl zajem dobryho klubu, myslim ze by za nej moh bejt opravdu balik!..a preci jen myslim ze by se ted stale penize hodily...
            ..krajcik nejak nevim..docela sem si ho se slavii spojil a bylo by mi lito ze tu nebude i kdyz posledni dobou uz to nebyl ten starej dobrej krajcik...
            ..vaniak by podle mne byl opravdu dobrej, jak sam rikal 1+1..jedna sezona prvni a druhou delal zada mladymu klukovi!
            Martin..
            ps..zdravim jiri

            • Re: Slavia B - Sparta B 1:1

              (host)     před 16 lety 09.06.2008 14:03 |  
              0 0

              Strihavku muzem tezko prodat kdyz neni nas;-) spis bych byl radsi kdyby jsme za nej nevyhazovali zbytecne prachy. Pokud uz je Ivana nas a vrati se Necid tak mame utok slusne poresenej. Do obrany pokud neodejde nikdo z tria Latka, Suchy Brabec je potreba sehnat kvalitni beky, rychly s dobrou podporou ofenzivy minmalne levyho (jenze kde je sebrat), jinak pokud by to bylo za dobre penize tak bych se odchodu Latky nebranil stejne tak asi i Krajcika. V zaloze bych rad videl nejakeho poradneho spilmachra, ale jeste bych dal sanci M. Jarolimovi ale pomalu uz bych zacal koukat po nahrade za Sventa, protoze ten podle me v zime pujde ven a pak by to chtelo i praveho zaloznik i kdyz tam podle stavu Jandy. Tavarese bych opet za dobry peniz pustil ovsem pokud by vedeni vedelo o adekvatni nahrade.

              • Re: Slavia B - Sparta B 1:1

                (host)     před 16 lety 09.06.2008 14:20 |  
                0 0

                ..jojo..myslel jsem..stihavka zpet z hostovani a prodej tavarese...
                M

      • Re: Slavia B - Sparta B 1:1

        (host)     před 16 lety 09.06.2008 11:21 |  
        0 0

        Ty útoky nejsou jen o béčku.Neexistuje článek,kde by se v komentářích frustrovaně nenapadalo.Ať žije pubescentní pravice!Původ Slavie je snad všem znám.SKS4ever!

        • Re: Slavia B - Sparta B 1:1

          (host)     před 16 lety 09.06.2008 16:14 |  
          0 0

          Tak Martine jsem rad , ze sledujes vystavbu noveho stadionu tj. jeho dokonceni, dneska jsem na jeho webu cetl velmi kriticky prispevek jednoho typka, kterej to dost kritiuje , ze se sice pracuje, ale nic neni pred dokoncenim , tak nevim, s tim Strihavkou si nedelej problem, protoze kazdy kdo tady pise pravidelne vi jak to s nim stoji, naopak ocenuji zvoji praci na propagaci naseho jmena i naseho stadaku, jsem moc rad , ze podobny lidi tady jsou a nejsou tak skepticti jako ja , zdravi te Jiri

          • Re: Slavia B - Sparta B 1:1

            (host)     před 16 lety 09.06.2008 19:36 |  
            0 0

            JIri..obavam se ze ten typek co psal na ty stranky jsem byl ja sam...musim rict ze mito cely okolo toho akorat nasira a dopaluje!!!:)
            Martin..
            ..ale nic jsu si spravit naladu,..doufam ze italie nizozemi bude dobrej fotbal

      • Re: Slavia B - Sparta B 1:1

        (host)     před 16 lety 09.06.2008 17:11 |  
        0 0

        S odchodem Kopřivy souhlas, Gabriela bych podržel Švamberka bych naopak držel je po 10ti měsíčním zranění takže se může dostat do formy a dle z něj bude lepší fotbalista nežli je Hubáček..Kobler na ligu má na Slavii ne, pro béčko dobrý hráč otázka je jesli on sám bude mít o béčko zájem. Problém béčka vidím v podcenění faktoru zkušenosti nejsou v něm špatní hráči, ale nemají nic za sebou. S tou starou generací hrávali v béčku Plašil, Chleboun, Sláma, Stibůrek či bratři Dubští a tací hráči byť věkem patřící jinam tam měli velký vliv vedle nich pak ostatní mohli růst...Vem si, že Borovský či Vagrčka se v béčku trápili ani jeden nehrál základ a v Chebu jej hrají to je důkaz o kvalitě hráčů problém je tedy spíše v tom jak je tým poskládán. A chybu sport. ředilele bych v tom neviděl je to ekonomický faktor před sezónou přišlo do A týmu 10 hráčů muselo se šetřit na béčku = poslat zkušené hráče s dobrými smlouvami pryč a nahradit je mladíky co berou minimum profi smlouvy. Ke kritice Jiřího se možná připojím v nové sezóně pokud se na B týmu bude šeřit i nadále v této sezoně se na něm šetřit muselo peníze nebyli.

        • Re: Slavia B - Sparta B 1:1

          (host)     před 16 lety 09.06.2008 18:50 |  
          0 0

          Jenom bych doplnil Tvůj komentář o to, že Vagrčka nehraje pravidelně v Chebu, podívej se do statistik. Jinak s hodnocením souhlas, ale v zimě se měl tým doplnit, zvláště na ofenzivních postech-tvořivého středního záložníka, levého beka a o útočníka nebo útočníky jiného typu než jsou Klavík a Vukovič. Mám na mysli rychlostní typy útočníků. Produktivita na hřištích soupeřů je hlavním problémem. Absence tvořivého záložníka je hodně znát, přeci jen dvojice Kobler, Bayer jsou defenzivní typy hráčů. Byly peníze z prodeje Vlčka a místo nákupu některého hráče pro A tým bych dopnil B tým, třeba jako Sparta o Holka, Wilfrieda. Navíc se zranil Černý, Zelinka. Doufám, že příští sezónu bude B tým vhodně složený z nově příchozích hráčů z dorostu, z talentovaných hráčů zvenčí jako je Holek ve Spartě a zkusil bych nějaké mladé cizince jako Sparta Wilfrieda. Musí se vytvořit konkurenceschopný tým, který si dokáže na sebe vydělat tím, že o jeho hráče bude zájem. A to nejlepší by mělo dostat šanci v A týmu, buď ji využijí nebo ne. Líbí se mi koncepce Sparty, dva roky a dost. Nemá smysl držet hráče několik let v B týmu jako to bylo u Dubského nebo Bayera. Stejně tak nemá smysl mít široký kádr A týmu, je třeba mít užší kádr nadprůměrných hráčů a ty průměrné poslat na přestup nebo hostování. Je lepší mít nadějné hráče v B týmu než průměrné starší hráče v A týmu. Pak stejně nehrají v A týmu a zabírají zbytečně místo v B týmu. To není ideální a koncepční. Sestup by nebyl tragédie, tragédie by bylo, kdyby B tým zůstal delší dobu v divizi.(zz)

        • Re: Slavia B - Sparta B 1:1

          (host)     před 16 lety 10.06.2008 10:41 |  
          0 0

          kdyz sleduju zapasy benga tak jediny kvalitni utocnik v tymu je Vukovic a to je na rezervni tym nejlepsiho tymu v republice prachbidny stav....Stav nasich zalozniku taky neni idealni.... tam je potreba vyrazne zapracovat

          • Re: Slavia B - Sparta B 1:1

            (host)     před 16 lety 10.06.2008 11:00 |  
            0 0

            Zdravim, prodluzovat hostovacku Gabriela, ci realizovat jeho prestup za penize, ktere jsme dostali za Gecova/3 mil./ je pro mne velky luxus, kdyz si podobneho hrce muizeme poridit za 750 tisic, navic mu becko v jeho vykonostřnim rustu moc nepomuze, Svamberk mozna jednou lepsi bude, ale letos mne hlavne na jare zklamal , nedokazal hrat pod tlakem, delal chyby pri rozehravce a rychlostne nestacil hlavne na zkusenejsi utocniky soupere, Kobler ma sice myslim smlouvu jeste na jeden rok, ale i on se nedokazal strelecky vyraznji prosadit, nekdy hral utocnika, nekdy podhrot , ale nic kloudneho neukazal, takze pochybuji , ze by se v dlouhodobem horizontu mohl u nas prosadit, i pro nej by byla lepsi motivace treba 2 liga. Navic u nej uz mam pocit , ze zabira misto nejakemu skutecnemu talentu, ne Pazlerovi ci Kucerovi , ale jinym. Sramek proste manazersky na tomto postu zklamal. Dobre minene rady odmital a casto si hlavne svym neustalym drzenim Smejkala ve funkci z nas delal jen srandu. Navcx vyber hracu za ktery je pro b tym zodpovedny neprovedl nejlepe, coz se projevilo hlavne v sezone. Jiri

      • Re: Slavia B - Sparta B 1:1

        (host)     před 16 lety 09.06.2008 18:22 |  
        0 0

        Copak Janu porvaval smerem k novinarum? docela me to zajima, dostala sem od nej nedavno taky slusnou sodu a myslim ze dost nepravem. tak povidej, bohuzel jsem se zase na becko nedostala. jane

        • Re: Slavia B - Sparta B 1:1

          (host)     před 16 lety 10.06.2008 10:49 |  
          0 0

          Zdravim, nebudu ho komentovat, nemam na nej moc naladu,, ale na jednu vec reagovat musim, tim je Klavik , ktereho zde nekdo oznacuje za hovado ci co.Klavika jsem poznal na jednom z turnaju, ktere poradala Slavia, nehral zde , pomahal jako poradatel a muj kamos ho oslovil z nakym dotazem, dsli se do reci a byla z toho hodina povidani o jeho vstahu k nasemu klubu, o jeho manazerovi i fotbalu vubec, NEBYL DO ZADNY NMAMACHROVANY FRAJER, ALE SLUSNY VYROVNANY KLUK SE VSTAHEM KE SLAVII , PRO KLUKY Z DOROSTU PRIROZENA AUTORITA, VELKY KLUBISTA, KTERY I PO NEPOVEDENE SEZONE BRANIL SVYHO TRENERA.Pozdeji jsem o nem hovoril s Kramaruicem i Ondrou Chovancem a muzu jen potvrdit, ze kdyby chtel mophl uz za nesrovnatelne lepsich podminek kopat ve Sparte, NEZASLOUZI SI JAKEKOLIV NADAVKY SPIS NAOPAK, SEM RAD , ZE TAKOVE HRACE V NASEM KLUBU MAME A NEKTERE PRIZPIVATELE SE TI OMLOUVAM. jIRI