Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Hráči Slavie

Hodnocení sezony: Brankáři

Zajímá vás, jak si slávističtí brankáři vedli? Kolik kdo odchytal minut a udržel čistých kont?

Martin Vaniak

Objev podzimu. Tak by se dal stručně zhodnotit Martin "čaroděj" Vaniak. Když do klubu v létě přicházel, mnozí tento tah kritizovali. Pak ale všichni uznali, že se mýlili. Martin nám velice pomohl k premiérové účasti v Lize Mistrů. On a Standa Vlček byli hlavní tahouni mužstva, které to dokázalo. Několikrát ukázal, kde je jeho největší síla. Je to hlavně skvělý reflex, kterým už zneškodnil nejednu nebezpečnou střelu.

Ligová statistika:
Odchytané minuty: 2206
Odchytané zápasy: 24,5
Vychytané nuly: 13
Průměr gólů na zápas: 0,73

Michal Vorel

Michal Vorel dělal po většinu sezony spíše náhradníka, ale svoji šanci také dostal. V některých zápasech nechytal špatně, ale pak přišla vždy velká chyba. V zápase se Žižkovem se nechal vyloučit a od té doby se do brány už nepodíval. Martin Vaniak ho v tomto ohledu předčil.

Ligová statistika:
Odchytané minuty: 494
Odchytané zápasy: 5,5
Vychytané nuly: 2
Průměr gólů na zápas: 1,09

Josef Kubásek

Josef Kubásek přišel do Slavie na hostování s opcí a moc si nezachytal. Tedy spíše vůbec si nezachytal. Nastupoval jen za "béčko", ale nemusí to být špatný brankář. Je mladý a jeho výkony nejsou vůbec špatné. Je dost možné, že Slavia opci využije, Kubásek je kmenový hráč Sokolova.

Ligová statistika:
V lize nenastoupil.

Komentáře (39)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení sezony: Brankáři

    quelhar (admin)     před 16 lety 26.05.2008 19:57 |  
    0 0

    Ja do toho teda nechci nejak extra kecat, ale statistika, kterou uvadite urcite neni "prumer golu na zapas". Uvedena cisla jsou "prumer vychytanych nul na zapas".

    Doplnim teda spravnou statistiku prumeru inkasovanych golu na zapas:

    Vaniak: 18 inkasovanych branek za 24,5 zapasu = prumer 0,73 golu na zapas

    Vorel: 6 inkasovanych branek za 5,5 zapasu = prumer 1,09 golu na zapas

    • Re: Hodnocení sezony: Brankáři

      jane (admin)     před 16 lety 26.05.2008 20:01 |  
      0 0

      Jo, ja sem to moc nezkoumala, diky za upozorneni, opravim to.

    • Re: Hodnocení sezony: Brankáři

      slaviator     před 16 lety 26.05.2008 20:04 |  
      0 0

      Máš pravdu. Stane se... :-) Takže jak vidět, Vaňous si zachytal daleko více.. :) (resp chytil více střel, i když to je trošku zavádějící. Například na Vaniaka by mohla jít jedna střela za zápas v průměru a mít průměr 0,73 golu na zápas, takže celkem by na něj šlo za sezonu 26 střel, zatímco na Vorla 10 střel na zápas, tzn 60 střel celkem... :-)) Ale rozumíme si, co jsem chtěl říct: byl méně propustný.. :-))

    • Re: Hodnocení sezony: Brankáři

      slaviator     před 16 lety 26.05.2008 21:22 |  
      0 0

      Teď nevím, zda si tě nepletu s někým.. Ale myslím, že jsi to byl ty, kdo psal vokimu, že Pros neumí hospodařit, že si namastil prodejem Kaloudy a Mazucha pěkně kapsu apod... Doporučuju ti to přečíst. Včetně té zmínky o odchovancích či o tom, kdo vybírá hráče a kdo má poslední slovo. Tady je vidět maličký rozdíl mezi Slavií a Brnem. Ve Slavii při podobných schopnostech hráče má přednosti posila před odchovancem momentálně (v Brně naopak), u nás má hlavní slovo ohledně přestupů Jarolím, v Brně má defitivní slovo Pros, ale mezitím s hráčem jednají další dva lidé... Ono to Brno fakt na to jde jinak a jsem zvědav v příští sezoně, jak na tom oba týmy budou. Slavia a Brno. Kdo bude výš, kdo bude ale i předvádět hezčí hru a i kam bude chodit více diváků. Na Srbskou, nebo do Edenu? 99% lidí řekne že do Edenu, ale mám obavu, že při vysoké ceně lístků a při tom, kdy se budou zápasy hrát v 17:00, tam bude stejní lidé jako n Strahově. S hracím dnem v pátek souhlasím, ale ne proboha od 17:00.. :( Proč to nemůže být v pátek od osmi večer...? To by bylo daleko, daleko lepší. Lidé stihnou odejít z práce, a když se někdo přespolní vrací přes půlrepubliky, tak vlaky jedou i ve dvě v noci do těch velkejch měst a pokud jede autem, je mu to šumák. A druhej den může spát, pokud nemá směny... http://zpravy.idnes.cz/na-spartu-se-ptat-nemusite-stadion-ukazeme-16-cervna-rekl-sef-1-fc-brno-pros-1lo-/brno.asp?c=A080524_163551_brno_dmk

      • Re: Hodnocení sezony: Brankáři

        (host)     před 16 lety 26.05.2008 21:37 |  
        0 0

        bohužel to bude v pátek od osmi večer-bude to přenos místo neděle od osmi.A vsadím se,že k lepšímu to nepovede.Já jsem spíš pro čas jako v Anglii 16.00 nebo Itálii 15.00-v jeden den většina zápasů,např. neděle a dohrávka potom v pondělí,protože to se u nás nezmění.Ovšem Češi chtějí mít v Evropě primát v tom,že z jednoho kola udělají totální bramboračku,takže od nové sezony se bude hrát v pátek,v sobotu,v neděli a v pondělí 1.kolo!!!!To je na blití!

        • Re: Hodnocení sezony: Brankáři

          slaviator     před 16 lety 26.05.2008 21:41 |  
          0 0

          Bundesliga se taky hraje v pátek, ne? Jinak pokud od osmi, super. Původní informace byly, že se "nebude hrát dříve než v 17 hodin", což mohlo znamenat taky že se bude hrát právě v těch 17 nebo v 17:30... Od osmi to je lepší a souhlasím tím. Podle mne lepší než neděle od osmi a milionkrát lepší než pondělí od pěti. Osobně bych dal TV přenosy v pátek od osmi a v neděli od pěti. Nebo jak byly dříve, v sobotu od dvou (čí tří)

          • Re: Hodnocení sezony: Brankáři

            (host)     před 16 lety 26.05.2008 21:52 |  
            0 0

            Bundesliga tak hraje pokud vím několik let.Předehrávka,takřka všechny týmy v sobotu a dohrávka v neděli.Češi to museli opět překonat a jedno kolo dali do 4 dní.Ale proč se divím,v tomhle Kocourkově už by mě nemělo nic překvapit....:(

          • Re: Hodnocení sezony: Brankáři

            (host)     před 16 lety 26.05.2008 21:56 |  
            0 0

            Bundesliga tak hraje pokud vím několik let.Předehrávka,takřka všechny týmy v sobotu a dohrávka v neděli.Češi to museli opět překonat a jedno kolo dali do 4 dní.Ale proč se divím,v tomhle Kocourkově už by mě nemělo nic překvapit....:(

            • Re: Hodnocení sezony: Brankáři

              (host)     před 16 lety 26.05.2008 22:25 |  
              0 0

              Bundesliga: zápas pro podřadné televize a tím pádem pro všechny v pátek 20:30. Celé kolo v sobotu od 15:30 a všechny mače na placených tV. V neděli dohrávka v 17 hodin, nebo 17:30, dva mače, většinou atraktivní, vysílané na placených TV.
              V Anglii, Itálii, Nizozemí, Francii, Skotsku, Belgii, Španělsku je to obdobné. Dříve než v 19 hodin se v evropě v pracovní den nehraje žádná ligová fotbalová soutěž. Takže pane Bosáku a Černý, kurvíte fotbal a pak ještě na stadionu pláčete a nadáváte lidem, jak že je možné, že si v 5 hodin nenajdou cestu do ochozů. Oni by i našli, ale v 5 musí spousta živitelů rodin pracovat.

      • Re: Hodnocení sezony: Brankáři

        quelhar (admin)     před 16 lety 27.05.2008 09:08 |  
        0 0

        Pletes s i me s Anonymem, co nema rad vokiho. Ja ho taky nemam rad, ale o Brnu pisu jen to, ze neverim, ze bude vysoko a ze po prodeji Strestika a odchodu Polacha do duchodu bude z velkych planu na LM velke nic. Ale o hospodareni Prose jsem nepsal nic, protoze o tom vazne nic nevim.
        A jinak, Srbska ma kapacitu kolem 8000, ne? Do Edenu je uz ted prodanych 5000 permic a cislo jeste poroste. Opravdu veris, ze do Brna bude chodit vic lidi?

        • Re: Hodnocení sezony: Brankáři

          (host)     před 16 lety 27.05.2008 10:15 |  
          0 0

          slaviator je jen hlupak a demagog, ktery se chce zalibit vokimu

          • Re: Hodnocení sezony: Brankáři

            slaviator     před 16 lety 27.05.2008 21:32 |  
            0 0

            ano, zrovna vokimu... a popudím si proti sobě Jarolíma a všechny, jen abych se zalíbil vokimu... když nikdo vlastně neví, kdo to vlastně ten voki je...

            • Re: Hodnocení sezony: Brankáři

              (host)     před 16 lety 28.05.2008 22:53 |  
              0 0

              Voki je boží syn ! Spasitel českého fotbalu !!! A já budu zatracen protože mu nevěřím :-(((
              ECJ

        • Re: Hodnocení sezony: Brankáři

          slaviator     před 16 lety 27.05.2008 18:07 |  
          0 0

          Sorry, že jsem si tě splet... Jinak k tomu stadaku: ano, má kapacitu 8 tisíc, Eden má 21 a je prodáno 5 tisíc permic... Ale jaké budou zase výmluvy? Mno že se hraje třetina zápasů v pátek od sedmi a další třetina v pondělí od pěti, takže to nestíhaj... I permanentkáři někteří, hlavně ti, co neměli permici na Strahově a nyní si ji pořídili... Přestane je to bavit... Nehledě na to, že část z toho počtu je taky pro sponzory. Mno a ti co nemaj permici si budou stěžovat na vysoké ceny lístků... Bojím se, že pokud nenastane nějaká zásadní změna v marketingové politice "vše se změní příchodem do Edenu samo", tak se nezmění vůbec nic. Na první tři čtyři zápasy bude narváno, ale pak to bude klasika... Rád bych se mýlil. Uvidíme. Třebas nastane změna v té marketingové politice, která je trochu - řekněme to kulantně - nešťastná.

      • Re: Hodnocení sezony: Brankáři

        lucky-pilda     před 16 lety 27.05.2008 15:22 |  
        0 0

        O tom Brne hustyyy!! "Architekt Hrůša splní lhůtu od magistrátu města Brna, aby do 300 dnů předal podklady stadionu. Jeho kapacita bude větší než 30 tisíc diváků a měl by se začít stavět příští rok na jaře," Tak uz se texim na to, jak bude koste zduvodnovat stavbu mensiho "narodniho" stadionu (postavit na Letny stadion treba pro 40000 je jako odhlasit Prahu z pamatek UNESCO, navic nevim, kam by ho tam narvali ...) kecama o infrastrukture atd. ...

        • Re: Hodnocení sezony: Brankáři

          slaviator     před 16 lety 27.05.2008 18:03 |  
          0 0

          Mno právě... :)

  2. Re: Hodnocení sezony: Brankáři

    slaviator     před 16 lety 26.05.2008 20:01 |  
    0 0

    Vaniak i do nové sezony, Diviše poslat na hostovačku například do Kladna nebo Střížkov, který asi také krom jiných hráčů bude do ligy potřebovat brankáře...
    Jako dvojka do sezony někdo z mladejch brankářů, kterého bych koupil. Vorel mě přesvědčil v první sezoně, letos to už nebylo ono. Byť je fakt, že dvojka to má dost těžké - musí být přichystán po celé sezoně a ukázat se nakonec třebas jen v jednom zápase. Měli jsme prý zájem o Daňka, pokud by nezůstal v Anglii, osobně bych nebyl proti Zlámalovi, uvažoval bych i o Lejsalovi či za určitých podmínek o Laštůvkovi. A jako trojka Kubásek. Přichystal bych si tak hráče do budoucna, protože: Vaniak po příští sezoně už vážně skončí. Mít pak jako dvojici Diviš-Kubásek bez jediného ligového startu by bylo harakiri. Pokud by měl být jedničkou Vorel, moc bychom si nepomohli. Bohužel. Vorel je dejme tomu dobrá brankářská dvojka, ale jako jednička e-e. A abychom v příští sezoně drželi na tuzemské poměry pět kvalitních brankářů (Vaniak, Vorel, Diviš, Kubásek, Zlámal/Lejsal/Laštůvka), na to nemáme prachy. A je to zbytečnej luxus... A proč toho mladého, ale zkušeného brankáře? Je to prosté: protože jakmile Vaniak skončí, zjistili bychom, že máme sice dva taletované (Diviš - Kubásek), ale bez zkušeností - a pak dejme tomu Vorla, kdyby tu do té doby zůstal. Jenže zjistilo by se, že na ligu už asi nemá, rozhodně ne do bojů o LM... Takže by se narychlo sháněl novej brankář. A samozřejmě by ty týmy tu cenu najednou strašně nasadili.
    V tomhletom se asi shodnu s KJ, když chtěl přivést Daňka. Byl by to rozumný krok.

    • Re: Hodnocení sezony: Brankáři

      slaviator     před 16 lety 26.05.2008 20:12 |  
      0 0

      Tak asi Lejsal... :-)

      • Re: Hodnocení sezony: Brankáři

        (host)     před 16 lety 26.05.2008 21:37 |  
        0 0

        Pěkný dobrý večer přeji Vám všem,
        díky Jane, konečně téma, které mě dnes potěší. Pro mě příchod Vaniaka velké překvapení před sezonou, Vorel se celkem snažil a tak jsem se domníval, že bude jednikou. M.Vaniak si však opravdu řekl o jedničku a po celou sezonu si u mě post jedničky udržel. Slušná člověk, velmi dobrý brankář a hlavně pohodář. Myslím si, že o to víc je Slavii vděčný, protože se mu splnil sen až na konci kariery a pokud se smlouva prodlouží a já věřím, že prodlouží, tak ho rád v našem dresu uvidím. M.Vorel si své ve Slavii odchytal, bohužel se nevyvaroval několika chyb a už nebyl tou uklidňující jistotou, jako v minulosti. Tak asi dvojkou bych zkusil Kubáska a Diviše jako popřípadě třetího. Mladí musí tak už začít a kde se to mají naučit. Pochybuji, že by Lejsal, Daněk či Zlámal chtěli dělat dvojku, ale to už jsou jen mé úvahy. Ale M.Vaniak by si tu sezonu ještě ve Slávii určitě užil a to v dobré fotmě, tím jsem si jist. Sokrates 55

        P.S: Mladý přítel je silnější, ale starý přítel ví víc.
        Staré čínské přísloví (Konfucius)

        • Re: Hodnocení sezony: Brankáři

          (host)     před 16 lety 26.05.2008 22:29 |  
          0 0

          Sokrate, píšete svá slova rychleji než stačíte přemýšlet. Pokud jste opravdový slávista, tak toho necháte a pro klid v duši si pustíte videosestřih ze zápasu Grasshoppers - Slavia.

          • Re: Hodnocení sezony: Brankáři

            (host)     před 16 lety 27.05.2008 06:50 |  
            0 0

            Dobrý den přeji,
            nerozumím Vaší glose. Spíš mám pocit, že mi tady něco vracíte z předchozí polemiky a úplně v jiném článku, navíc přesně opakujete má slova k Vám. Nevím, co má co společného můj názor na M.Vaniaka se zápasem Grasshoppers - Slavia a navíc ještě těch zápasů bylo víc, tak nevím z kterého roku myslíte. Klid v duši snad celkem mám, slávistou jsem snad ještě taky. Pokud Vás nějakým způsobem znervozňuji, omlouvám se. Navíc si myslím, že teď, když je před námi ME a fotbal v podání našeho národního mužstva, tak můžeme Slávii nechat chvilku v klidu. Máte pravdu v jedné věci. Nechám toho. Sokrates 55

    • Re: Hodnocení sezony: Brankáři

      (host)     před 16 lety 26.05.2008 21:35 |  
      0 0

      no už vidim, jak k nám pujde Laštůvka z německa dělat dvojku. Myslim, že Vorel je v tomhle celkem ideální, že už nemusí mít nějaký extra ambice a zároveň je zkušenej a nepodělá se, když musí třeba střídat na Ajaxu (příklad). Jinak jsem zvědav jak dlouho ještě Vaniak bude chytat, sezónu, dvě? Kdyby se nějakej brankář sehnal jako dvojka s tim, že za rok by byl jednička, to by bylo dobrý... Ale proč ne třeba ten Diviš...

      • Re: Hodnocení sezony: Brankáři

        slaviator     před 16 lety 26.05.2008 21:38 |  
        0 0

        ... mezitím by musel nasbírat zkušenosti... :-) Ono je to fuk. když by přišel ten Lejsal nebo kdokoliv jinej "mladej" a zazářil, tak by byl za další rok zase fuč... a chytal by Diviš... Je to zajímavé na všechny strany a jsem na to velmi, velmi zvědav. Každopádně je lepší mít o jednoho kvalitního brankáře víc, než mít jediného a když se zraní, dostane ČK, ztratí formu... tak nasadit do zápasu neprověřeného golmana (at Kubáska, Diviše či třebas někoho jiného jako Hanuše)

        • Re: Hodnocení sezony: Brankáři

          (host)     před 16 lety 26.05.2008 21:46 |  
          0 0

          Až skončí Vaniak musíme získat gólmana dobrého jména.Skvělý brankář je základem týmu.Já bych to viděl na Lejsala nebo Laštůvku,časem třeba Zítku.Aby chytal Diviš musel by mít výsledky a talent jako před lety P.Čech.

          • Re: Hodnocení sezony: Brankáři

            (host)     před 16 lety 28.05.2008 05:11 |  
            0 0

            Souhlasim, mohli bychom mit i becko, jen z brankaru, protoze se taky muzou zranit a bejt nemocny.

        • Re: Hodnocení sezony: Brankáři

          (host)     před 16 lety 26.05.2008 23:10 |  
          0 0

          Nejlepší je mít gólmanů padesát. Nebo radši ještě víc. Ale sedmdesát by mohlo stačit. Jinak bych taky nepustil do branky nikoho mladého, nevím, jestli není Vaniak příliš nezkušený. Chtělo by to někoho staršího. Vaniak by mohl na lavičce zatím sbírat zkušenosti

    • Re: Hodnocení sezony: Brankáři

      (host)     před 16 lety 27.05.2008 09:28 |  
      0 0

      muzete mi zde nekdo vysvetlit,jak jste schopni se bavit s individuem rikajici si slaviator? to tady do hajzlu nikdo nevidi,co tu pise za nesmyslny hovna?zaprve by se jeho prispevek vesel na pulku,kdyby nepsal vsechno dvakrat,zadruhy ty jeho polemiky jsou vazne na hlavu postaveny. luke,ty uz prosimte prevezmi misto sefredaktora sportovniho useku AHA a jdi do pekel
      troubi

      • Re: Hodnocení sezony: Brankáři

        (host)     před 16 lety 27.05.2008 15:29 |  
        0 0

        Tak velkýho pitomce jako je troubi hned tak nenajdeš. Umí jen nadávat a přitom ničemu nerozumí.

        • Re: Hodnocení sezony: Brankáři

          (host)     před 16 lety 28.05.2008 10:02 |  
          0 0

          jj,to jsem ja,navic zde jeste vystupuji jako pani Jana. troubi

  3. Kubáň

    (host)     před 16 lety 26.05.2008 21:39 |  
    0 0

    L.Kubáň končí v Brně a vrací se do Slovácka.Nebylo by od věci po něm sáhnout!

    • Re: Kubáň

      (host)     před 16 lety 26.05.2008 22:39 |  
      0 0

      Tomáš Necid to zase balí v Jablonci. BTW: Necid a Bojan Krkič byli nejlepší střelci jednoho mládežnického mistrivství. Bylo to na eurosportu a Necid tam byl dokonce herně lepší než Krkič. Trenér Barcy v klidu postaví útok Henry, Krkič, ale ve Slavii usoudíme, že na to Necka nemá Pučkův kůň Střihavka je lepší. Kdybysme měli k Necidovi i Krkiče, tak ho bohužel KJ pošle na Kladno, protože přeci nebude stavět 60 kilovýho kluka, kterýmu je 18 let. V tomto ohledu je pro hráče odchovance snažší se prosadit ve Slavii než v Barceloně. A proto na úroveň Barcy nikdy nedosáhnem.

      • Re: Kubáň

        (host)     před 16 lety 26.05.2008 22:58 |  
        0 0

        skoda, ze Necid nemel prumer 3,4 goly na zapas v mladeznickych ligach jako Krkic

        • Re: Kubáň

          (host)     před 16 lety 26.05.2008 23:08 |  
          0 0

          Nechci se nikoho zastávat, ale v Chorvatský dorostenecký lize 3.5 je super, ale určitě by toho nedosáhl u nás kde se hraje trochu jinej fotbal založenej hlavně na bránění a nedostat gól a Necid pokud vim taky špatnej průměr něměl takže bych to viděl zhruba nastejno......

          Jinak mu držim palce, ale bude to mít pod Jarolímem těžký, ale věřim, že když dostane šanci tak nezklame. Dokáže vzít zodpovědnost v důležitejch chvílích na sebe (viz penaltovej rostřel)......

          • Re: Kubáň

            (host)     před 16 lety 27.05.2008 08:04 |  
            0 0

            On se ale narodil a celou dobu zije ve Spanelsku

    • Re: Kubáň

      (host)     před 16 lety 27.05.2008 12:45 |  
      0 0

      fyyyjooo!!! =-O tal toho bych bral vsemi dvaceti!!!
      urs

  4. Re: Hodnocení sezony: Brankáři

    (host)     před 16 lety 27.05.2008 10:39 |  
    0 0

    Když už je v tom článku naspaný, že u Vorla po dobrym výkonu "vždy přišla velká chyba", tak by neškodilo bejt celkově objektivní a taky zmínit, že i Vaniak měl "slabší chvilky".
    MW

    • Re: Hodnocení sezony: Brankáři

      podvinho     před 16 lety 27.05.2008 19:13 |  
      0 0

      Jo to určitě měl, viz vyběhnutí v Seville, či odkop po malé domů od Pudila na Arsenalu. Ale já jsem toto bral spíše z pohledu ligové sezony a tam jich Martin udělal daleko méně. Nehledě na to, že přece jen odchytal daleko více zápasů. Ale určitě máš taky pravdu, také nebyl bezchybný.

      • Re: Hodnocení sezony: Brankáři

        (host)     před 16 lety 28.05.2008 22:38 |  
        0 0

        Oukej. MW

  5. Re: Hodnocení sezony: Brankáři

    carfi-sks (přítel SN)     před 16 lety 27.05.2008 15:28 |  
    0 0

    Je jasný, že sezónu a poznání lépe odchytal Vaňous, ale nezapomínejme ani na výborné výkony Vorla, který toho ve Slavii taky něco odchytal a často Slavii podržel!