Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Archiv

Slavia - Vlašim 3:0

Slavia vyhrála ve veledůležitém zápase s Vlašimí rozdílem třídy. Zápas ale tak jednoznačný nebyl. Za Slavii také nastoupil Ladislav Volešák, Josef Kubásek a Petr Janda.

V tomto zápase šlo opravdu o hodně. Vlašim potřebuje body na cestě k postupu do druhé ligy, Slavia se naopak potřebuje zachránit. Od začátku to bylo na hřišti vidět, hrálo se ve vysokém tempu a někteří se nevyhnuli ani nervozitě.

První poločas začal lépe pro Vlašim, která se tlačila dopředu. Bylo z toho několik závarů. Jednou se hráči Vlašimi dožadovali penalty za ruku hráče Slavie, rozhodčího píšťalka ale zůstala němá. Po úvodním tlaku Vlašimi se hra vyrovnala a byl to hlavně boj ve středu pole. Pak přišla velká šance Slávie, kdy Vukovič trefil z velké blízkosti jen tyč hostující branky. Hosté ještě zahrozili z několika brejků, nic víc už ale k vidění nebylo.

Do druhého poločasu nastoupili slávisté o dost lépe a byli lepším týmem. Po faulu na Petra Jandu se kopal přímý kop, který zahrál Kovařík a do vlastní brány si ho srazil Lizák - 1:0. Poté převzala Vlašim otěže zápasu a tlačila se dopředu. Slavia hrozila z brejků, velkou šanci zahodil Klavík, Jandovi pak ve stoprocentní šanci míč přeskočil nohu. Následoval další skvěle provedený přímý kop Slavie, hlavička Jana Hoška a bylo to 2:0.

Vlašim se ale nevzdávala a málem se jí podařilo výsledek zkorigovat. Nádherná střela hostujícího hráče zpoza šestnáctky skončila sice v bráně Kubáska, gól však neplatil pro ofsajd, protože hráč hostů clonil brankáři ve výhledu. Následné už si Vlašim skoro žádnou šanci nevypracovala, a tak přišel třetí úder Slavie. Slávisté rozehráli rohový kop nakrátko a následný centr nadvakrát dopravil do sítě Vukovič - 3:0. Poté už přišla jen jedna šance Vlašimi, kdy obránce Slavie vyhlavičkovával míč z brankové čáry.

Slavie tedy zvítězila 3:0, nutno dodat, že zaslouženě. Na stadionu v Horních Počernicích tomu přihlíželo 207 platících diváků a určitě nelitovali.

Slavia B - Vlaším 3:0 (0:0)
Slavia B: Kubásek - Kindel, Jan Hošek, Starý, Švamberg - Janda (89. Petr Hošek), Bayer, Volešák, Kovařík - Klavík (68. Kobler). Vukovič
Branky: 51. Lizák vlastní, 71. Jan Hošek, 88. Vukovič

Komentáře (27)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia - Vlašim 3:0

    (host)     před 16 lety 25.05.2008 16:18 |  
    0 0

    ještě budou mít co dělat......

    • Re: Slavia - Vlašim 3:0

      podvinho     před 16 lety 25.05.2008 16:55 |  
      0 0

      Jo to budou, ale jestli jsi byl na tomto zápase, tak si asi stejně jako já nechápal, jak můžou být tak dole.

  2. Re: Slavia - Vlašim 3:0

    (host)     před 16 lety 25.05.2008 17:00 |  
    0 0

    Dneska stručně. Důležité vítězství, jsme stále ve hře o udržení. záležet bude na tom, kolik týmu nakonec sestoupí, zda 4 nebo 5. Uvidíme, jak se tým vypořádá s absencí Jandy a Volešáka.

    Potěšila výhra a zahrávání standartek. Kovařík by mohl školit hráče A týmu, to samé Janů. Je velký rozdíl v zahrávání standartek mezi A a B týmem. Potěšila mě hra dorostenců, jsem rád, že Hošek i Kindel potvrdili moje slova o oprávněnosti zařazení některých dorostenců do B týmu.

    Zklamáním bylo chování fanoušků Vlašimi, to byla hrůza. Stejně tak jsem očekával větší návštěvu, asi umíme chodit ve velkém počtu, jen když jde o titul. Doufám, že na poslední dva zápasy přijde slušná divácká kulisa a pomůže zachránit B tým. B tým se prostě musí zachránit. Snad Sparta dneska obere Cheb. Náchod i Letohrad ztratily, Plzeň naopak vyhrála.

    To je dneska vše, letím na tři dny na Rolland Garros. Doufám, že mě Nadal a Federer uspokojí jako dneska výhra B týmu.

    • Re: Slavia - Vlašim 3:0

      (host)     před 16 lety 25.05.2008 17:11 |  
      0 0

      5 tymu spadnout nemuze, maximalne ctyri... dobrej zapas, kluci dreli, trosku mozna krec ale dobrej match...zaslouzeny vitezstvi.....par slusnych akci, vazne dneska nekteri kluci ukazali ze muzou mit na acko....

      • Re: Slavia - Vlašim 3:0

        (host)     před 16 lety 25.05.2008 17:18 |  
        0 0

        Podle mě spadnou dva české týmy z druhé ligy Krč a Dukla a tři postoupí z divize-to je pět týmů.

        • Re: Slavia - Vlašim 3:0

          (host)     před 16 lety 25.05.2008 17:25 |  
          0 0

          Ale taky jeden postoupi do druhe ligy. To jsou ctyri

          • Re: Slavia - Vlašim 3:0

            (host)     před 16 lety 25.05.2008 17:26 |  
            0 0

            Máš pravdu.

          • Re: Slavia - Vlašim 3:0

            slaviator     před 16 lety 25.05.2008 17:44 |  
            0 0

            Já to taky nechápu, jak by mělo spadnou pět týmů, jak psal v týdnu Jiří... A když jsem mu oponoval, že to budou maximálně čtyři týmy, tak mi napsal, že tomu nerozumím. Tak já nevím... :-)

    • Re: Slavia - Vlašim 3:0

      Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 26.05.2008 10:24 |  
      0 0

      To je zajímavej postřeh. . Je to dost možné, že standartky stojej za pendrek od tý doby, co odešel Janů. . Asi je dělal i u áčka a Řehák s Vrabcem na to tak nejsou. Užij si Paříž.

    • Re: Slavia - Vlašim 3:0

      (host)     před 16 lety 26.05.2008 10:57 |  
      0 0

      kez by te zabil nejakej islamista

      • Re: Slavia - Vlašim 3:0

        (host)     před 16 lety 26.05.2008 21:31 |  
        0 0

        Jestli Jiři řekneš ještě slovo proti Jarolímovi, tak se poseru...

  3. Hradec-Slovácko

    (host)     před 16 lety 25.05.2008 17:30 |  
    0 0

    Richi nevíš jak dopadly ženy Slovácka v Hradci? Díky moc

    • Re: Hradec-Slovácko

      Richi (admin)     před 16 lety 25.05.2008 17:32 |  
      0 0

      mam to uz ve vysledcich na webu ... Slovacko vyhralo 5:0

      • Re: Hradec-Slovácko

        (host)     před 16 lety 25.05.2008 17:34 |  
        0 0

        děkuju

  4. Re: Slavia - Vlašim 3:0

    (host)     před 16 lety 25.05.2008 17:57 |  
    0 0

    nevite jestli jdou koupit fotbalove suverenyry taky ve Fanzonu co je u hokejoveho stadionu v Edenu

    • Re: Slavia - Vlašim 3:0

      carfi-sks (přítel SN)     před 16 lety 25.05.2008 19:15 |  
      0 0

      To je jasný, je to prokombinovaný s hokejovejma věcma.

  5. Re: Slavia - Vlašim 3:0

    (host)     před 16 lety 25.05.2008 19:31 |  
    0 0

    Nevíte někdo proč Kobler nehrál od začátku, po minutě byl na něj faul na druhej gól, ještě nikdy sem ho neviděl na pravým halvu, ale to jak zved hru se mi líbilo

  6. Re: Slavia - Vlašim 3:0

    quelhar (admin)     před 16 lety 25.05.2008 21:15 |  
    0 0

    No vida, pred par dny se tu nad beckem skoro lamala hul a ted zaslouzene porazi treti tym tabulky a poskoci na nesestupove misto. Porad plati, ze udrzeni becka bude maly zazrak?
    Aktualizuji svuj prispevek o losu poslednich kol, ktery jsem psal pod minulym clankem o becku:

    Drzime nesestupovou 14. pricku.
    Nasi nejvetsi souperi jsou Nachod (-1 bod), Kolin (-1), Letohrad (+2), Plzen B (+4), Cheb (+4).

    My: Plzen B (11) V, Sparta B (1) D, Cheb (12) V, Pribram B (17) D.

    Nachod: Kolin (16) D, Blsany (18) V, Vary (6) D, Varnsdorf (4) V.
    Kolin: Nachod (15) V, Boleslav B (6) D, Letohrad (13) V, Sezim. Usti (2) D.
    Plzen B: Slavia B (14) D, Budejovice B (8) V, Liberec B (7) D, Jablonec B (9) V.
    Cheb: Varnsdorf (4) D, Pribram B (17) V, Slavia B (14) D, Budejovice B (8) V.
    Letohrad: Jablonec B (9) D, Vysehrad (10) V, Kolin (16) D, Blsany (18) V.

    Takze, pristi kolo fandime krome Slavii take remize v zapasu Kolina v Nachode. Jako cele jaro, zachrana je naprosto realna, tymy pred nami jsou na dosah ruky.

    • Re: Slavia - Vlašim 3:0

      (host)     před 16 lety 27.05.2008 10:20 |  
      0 0

      Nevíte někdo, co rozhoduje při rovnosti bodů (skore nebo vzájemný zápas ? )
      Naše vzájemné zápasy:
      Kolín 2:2 (D), 0:0 (V)
      Náchod-Deštné 4:2 (D), 1:3 (V)
      Letohrad 3:1 (D), 0:0 (V)
      Viktoria Plzeň B 2:2 D), ? (V)
      Union Cheb 2001 0:1 D), ? (V)
      Příbram B ? (D), 1:1 (V)

      Udržíme se !!! lapom

  7. Re: Slavia - Vlašim 3:0

    (host)     před 16 lety 26.05.2008 11:48 |  
    0 0

    ZDRAVIM , NA TOMTO ZAPASE JSEM BYL A NAPROSTO CHAPU, JAK MUZOU NASE HVEZDY Z BECKA BYT DOLE, jen slepy a hluchy nevidel a neslysel tu silenou bidu v podani nasich fotbalistu, kde jen skutecne hraci z a tymu zaslouzi prisnejsi meritko, pokud tady Ouehlare pisete o zachrane, bude potreba jeste hodne tak zrakove postizenych rozhodcich, kteri nevideli ani penaltu pro hosty, ci odpiskali po dosazenem golu hostu ofsajd , ktery videli jen oni, ani to by nam nepomohlo a tak se do hlavni role naseho strelce pasoval stoper hostu Lizak a zasadne na centry nereagujici brankar Toma, hra naseho tymu byla skutecne prachbidna , bez koncepce , bez napadu, nakopavane mice ktere nikdo ani nechtel nemohly skoncit v brane soupere a tak tam radeji koncili vlastni goly. Snad skutecne pristi rok dojde konecne k nejakemu zlomu a budeme videt v becku skutecne talenty a ne jen kreatury typu Koprivy ci Gabriela. Snad nekdo pochopi , ze Hosek ci Stary dovedou to same a vynakladane perostredky uchopi ponekud profesionalneji nez soucasne vedeni naseho sportovniho useku. Tim, vas vyzivam k tomu , aby jste se vratili ke koncepci, ktera nas vic ctila tj, 22 hracu v a tymu a zbytek vcetne tech nejtalentovanejsich v becku a trener JK, ktery se nebude stejne jako v minulosti bat dat temto hracum prostor misto pochybnych hostovacek jako Blazek, Strihavka a spol. Jiri

    • Re: Slavia - Vlašim 3:0

      (host)     před 16 lety 26.05.2008 12:20 |  
      0 0

      Uz je to trapny imitovat jiriho najdi si nejakou lepsi zabavu otravujes s tim ostatni Aloha

      • Re: Slavia - Vlašim 3:0

        (host)     před 16 lety 26.05.2008 12:24 |  
        0 0

        Mily Aloho nikoho neimituji, je to proste muj pohled,ktery zadna kampan nemuze zmenit .Jiri

      • Re: Slavia - Vlašim 3:0

        (host)     před 16 lety 26.05.2008 13:54 |  
        0 0

        Souhlas

  8. Re: Slavia - Vlašim 3:0

    (host)     před 16 lety 26.05.2008 16:38 |  
    0 0

    ...rozhovor...s KJ...
    celkem zajimavy poctenicko,..docela mi prekvapil jistou mirou sebereflexe.
    Martin

    Slavia patří do Edenu
    Karel Jarolím:



    fotbalový expert deníku


    PRAHA - Nejbáječnější sezonou provedl fotbalovou Slavii KAREL JAROLÍM. Trénoval tým, který loni postoupil do Ligy mistrů, před pár dny vyhrál mistrovský titul. Sešívané dirigoval i v prvním utkání na novém stadionu v Edenu.


    * Začněme od konce. Jak jste slavil zisk titulu?


    "Úměrně tomu, co se nám podařilo. Nejintenzivnější to bylo ihned po zápase. V hlavní roli bylo asi šampaňské. To se k téhle situaci nejlépe hodí. A samozřejmě že došlo i na doutníček. Ten k oslavám patří taky. Značku už si nevzpomenu, ale kořeny měl určitě na Kubě."


    * Co vám blesklo hlavou ve chvíli, kdy Jablonec vyrovnal a vzápětí rozhodčí odpískal konec utkání?


    "Abych byl úplně upřímný, tak jsem byl hodně zklamaný z toho, že jsme ten zápas nevyhráli. To byl takový nejsilnější pocit. Štvalo mě, že Dušan Švento, který mohl dát na tři jedna pro nás, situaci nevyřešil efektivněji. Naštěstí jsem znal výsledek z Liberce, takže jsem se o titul nebál. Pak ale převládla radost ze zisku poháru. I když mi ji remíza kalila. Ale já za důležitější považuji postup přes Ajax."


    * Proč?


    "Protože Slavia už mistrem byla. Ale do Ligy mistrů postoupila poprvé. A pomohlo to klub dostat do normálního stavu. A když je něco úplně poprvé, tak je to prostě krásné."


    * Titul jste vyhráli, ale objevily se i zádrhely. Proč mužstvo nehrálo tak, jako na podzim?


    " J s e m přesvědčený, že jste tomu hodně pomohli vy, novináři. Od samého začátku na nás byl vytvořený tlak. A myslím, že hodně neúměrný. Začalo to už angažováním Martina Abrahama. Psalo se o tom, že míchám se sestavou. To jsem přitom na podzim dělal taky. Stačí se podívat do statistik. A ať děláte, co děláte, v hráčích ten pocit je a ovlivňuje je to. Objevovaly se různé zaručené zprávy o tom, co je v kabině. Často nepodložené. Bylo toho prostě moc. A je to jeden z faktorů, proč to jaro nebylo stejné jako podzim."


    * Ale tlak je normální věc. V Bayernu nebo Manchesteru je jistě větší.


    "Ale ne tím směrem, jako to bylo tady. Třeba jen proto, že někdo z novinářů nemá nějakého člověka rád. Konkrétně Martina Abrahama. Ale raději bychom se asi měli vrátit ke sportovní stránce, že?"


    * Jistě. Takže - mužstvo na jaře nefungovalo tak jako na podzim...


    " K l í č o -vý moment bylo zřejmě utkání se Spartou. To vyloučení. Netvrdím, že bychom derby dohráli vítězně. Ale my v ten moment získávali půdu pod nohama, když byl Kalivoda vyloučen. A pak přišel zápas v Plzni, kde jsme neproměnili dvě penalty. To na nás zanechalo stopy."


    * To jsou výsledky, ale proč nebyla tak pohledná hra? Bylo to odchodem Vlčka?


    "To jistě. Není to ale otázka jednoho člověka. Standa svým pohybem vytvářel situace pro další h r á č e . Myslel jsem, že ho půjde nahradit příchodem Honzy Blažka na hostování. Ale ten měl výpadky. Nedostal se do hry a nebylo to optimální po kondiční stránce."


    * hrálo i zranění Ivany, který dostával do formy, že?


    "Bohužel ano. Došlo k tomu, že jsme měli z pěti útočníků nakonec jenom dva. Davida Střihavku potkalo také bohužel zranění. Dlouho jsme hledali osu mužstva, na kterou by se další hráči nabalili."


    * Problém nastal na pozici stopera. Brabec byl jasný. Ale jak Suchý, tak Latka si to druhé místo zasloužili. Byl to velký problém?


    "Nebylo to jednoduché. Martin má vynikající charakter. Chce vyhrávat. Věřil jsem, že bude na hřišti důležitý. U Marka jsem si myslel, že splní roli defenzivního štítu. Tu hrál ve Slavii i na mistrovství světa dvacítek. Nefungovalo to. A v závěru sezony jsme se k téhle variantě vrátili a hra se zrychlila. V Boleslavi Marek zahrál dobře, ale s Jabloncem byl nervózní."


    *


    Na podzim byla jasná osa mužstva. Ta na jaře vlastně nevznikla, proč?


    "Optimální sestavu jsme hledali. S výkony jsme spokojení nebyli. Klíčovou roli hrají výsledky. Vše se vyřešilo ve chvíli, kdy se do sestavy dostali hráči po zranění. Dušan Švento, nabuzený Zdeněk Šenkeřík a Šmíca. Ten už jen tím, že na hřišti prostě byl."


    * Po nevydařeném zápase se Žižkovem prý padla hrozba pokuty. Pokud mužstvo nebude alespoň druhé, zaplatí čtyři miliony. Je to tak?


    "Já nevím, kdo vám tyhle informace poskytuje! Není to o pokutě. Museli jsme myslet na druhé místo. Tak to je. Reagovat se muselo. A je fakt, že z kluků v tu chvíli spadl tlak. Po dalších výsledcích soupeřů nám druhou příčku zajistilo vítězství v Olomouci."


    * Takže moment, kdy bylo všechno zdánlivě ztraceno, to byl klíčový okamžik sezony?


    "Vlastně jo."


    * Prý jste nebyl nadšený stěhováním do Edenu? Mužstvo v něm nakonec bylo velice nervózní. Chtěl jste zůstat na Strahově?


    "Na mužstvo to dolehlo. A nebylo to kvůli tomu, že se stěhujete na nový stadion. Ale v tom týdnu se toho odehrálo moc. S t ě h o v á n í , zájem médií, shánění lístků. Ať člověk chce, nebo ne, bylo toho moc kolem. A na úkor koncentrace na utkání."


    * Sehrála roli i skutečnost, že jste v jiné šatně, máte jinou sprchu, záchod?


    "To si nemyslím. Celý týden jsme trénovali na novém stadionu. Na Strahově jsme předtím chodili na svůj záchod, ale na cizím hřišti. Slavia patří do Edenu. Roli sehrálo spíš očekávání, plný stadion a celková atmosféra kolem očekávaného zápasu."


    * Nervozní byli i Brabec se Šmicerem. Což bylo překvapení.


    "Taky mě to překvapilo. Ale nakonec jsme to utkání odehráli, i když jsem pořád přesvědčený, že jsme měli vyhrát. Když dvakrát vedete, měli byste brát všechny body."


    * Prý jste měl v průběhu sezony konflikt s Martinem Vaniakem. Je to pravda?


    "Ne. Běžně řešíte věci, které vyplynou z práce. To je normální. Takový konflikt, jako když se provinil Pavel Fořt kdysi tím, že se napil, jsem řešit nemusel. Nic takového se nestalo. Během sezony řešíte dnes a denně nějaké prkotiny."


    * Udělal byste něco v sezoně jinak?


    "Mám nějakou sebereflexi. Asi měli v úvodu jara dostat víc prostoru hráči, kteří na podzim přispěli k pětibodovému náskoku před Spartou. Těm bych příště dal víc prostoru. Tuhle záležitost bych prostě vyřešil trošku jinak. Možná jsem až příliš myslel na to, že jsme investovali do posil. Měl jsem s jejich nasazením počkat, až kdyby se nedařilo hráčům, kteří pomohli budovat na podzim náskok."


    * Kdo z hráčů, kteří přišli v zimě, naplnil vaše očekávámi?


    "Goce Toleski naznačil, že bude přínosem. Dlouho nám chyběla osa, kolem které by se to nabalilo. Pořád jsme hledali optimální složení. Goce si postupem času zvykl na náš způsob hry. A vyrostl ve chvíli, kdy přišel do hry třeba Dušan Švento. Je to hráč, který se v závěru prosadil a věřím, že ve Slavii ještě velké služby odvede. Koncový hráč do šestnáctky. Jarda Černý začal slušně, a pak měl závažné rodinné problémy. Věřím, že se ještě prosadí. Marek Jarolím hrál na začátku zprava. Klasického hráče jsme na tuto pozici neměli. A v jeho podání to ideální nebylo. Věřil jsem, že se přizpůsobí. Dostával se do zakončení, ale asi ani on se tam necítil ideálně."


    * Ožil až po návratu pod hrot...


    "To je pravda. Jeho čas přijde. V Olomouci naplnil, co jsme chtěli. U těchhle hráčů věřím, že budou přínosem."


    * A co David Střihavka?


    "Začal dobře, ale brzdila ho zranění. To i Honzu Blažka. Má velký potenciál. Ale chce to, aby se víc věnoval fotbalu. Potenciál má obrovský. A Pepa Kubásek musí chytat. Co bude s těmito hráči dál, to se bude řešit s vedením příští týden."


    * A je tu případ Abraham. Jste s ním spokojen?


    "Já jsem ho do Slavie udělal proto, že jsem ho znal osobně ze Synotu. Kdybych ho osobně neznal, tak bych do toho nešel. Dělali jsme ho proto, že má důraz, agresivitu a tlak na míč uprostřed hřiště. Bohužel to úplně nenaplnil. I díky tomu, že měl kondiční manko. Nepřišel v ideálním stavu. Ale já mu dal šanci hned v úvodu. Ale úplně se nenaplnilo, co jsem chtěl. Zahrál dobře v derby se Spartou a proti Olomouci dal gól po padesátimetrovém sprintu. A chtěl jsem ho i proto, že je to bojovník a na hřišti blázen, který pro vítězství udělá všechno. Je schopný pro dobro věci strhnout ostatní."


    * Použil jste termín blázen v souvislosti s Abrahamovým působením na hřišti. On ale musí být zvláštní i mimo hřiště. Přijít do Slavie s větou, že obdivuje Řepku, ikonu Sparty, to udělá jen blázen, ne?


    "Nojo. To mu asi nedošlo. Nevím, jaký měli s Řepkou vztah. V čem ho obdivuje, to ví jenom on. Já se k Řepkovi vůbec nechci vyjadřovat. Ale tohle Martinovo vyhlášení nebylo nejtaktičtější, to určitě ne."


    * Řešil jste vážné dilema: Slavia, nebo reprezentace. Jak to bylo obtížné?


    "Myslím, že to proti mně bylo zneužité. Myslím si, že to média zneužila. Na schůzku s manažerem Košťálem jsem šel jako na informativní schůzku. A vedení Slavie o ní vědělo. Kdybych věděl, co se z toho udělá, nešel bych tam. Je nesmysl to, co se říkalo, že je mi Slavie lhostejná. Že vyměním titul za reprezentaci...Absolutní nesmysly. Člověk by se nad tím pousmál, kdyby se to netýkalo jeho osobně. Ve Slavii mám dlouhodobou smlouvu a já ji chci dodržet. Jsme v Edenu. Byl bych nejšťastnější člověk na světě, kdybychom se Slavií nakoukli do Ligy mistrů podruhé a hráli ji doma, to by byla nádhera."


    * Reprezentace je uzavřená kapitola?


    "Neříkám, že není. Je to pocta a čest, když se vaše jméno v souvislosti s reprezentací někde objeví. Ale zatím chci pracovat s mužstvem denně. A když to bude ve Slavii, jen dobře. Je tu něco, co tu dlouho nebylo. Velká důvěra od vedení. I když jsme nehráli dobře, vedení nás podpořilo a nenechalo se unést emocemi."


    * Čeká vás budování mužstva. Jak velká obměna kádru nastane?


    pozicích, které "Víme o určitých bychom mohli zkvalitnit."


    * Mluví se o Rajnochovi a Patriku Bergerovi. Je to aktuální otázka?


    "Není tajemství, že jsme se o Rajnocha ucházeli už v zimě. Myslím, že by nám pomohl. Co se týče Patrika Bergera, zájem by byl. Ale proběhly jen nějaké spekulace v tisku, blíže jsme to neřešili. On taky má ještě nabídky z Anglie."


    * Koho máte ještě v hledáčku?


    "Hráče z domova i z ciziny. Ale z taktických důvodů bych to nerad prozrazoval. Budeme jednat uvážlivě. Musíme si být jistí, že do mužstva zapadnou."


    * Brankářská dvojice Vaniak-Vorel je asi nejstarší duo v Evropě. Okysličíte ho?


    "Jistota je, že chceme nadále stavět na Martinu Vaniakovi. Určitě by měl zůstat. Další věci budeme řešit."


    * Znamená to, že Vaniakovi nabídnete novou smlouvu?


    "Ano. Jistě."


    * Co hráči, kteří ve Slavii hostují?


    "Prozatím jsme uplatnili opci na Milana Ivanu. Další záležitosti budeme řešit v průběhu příštího týdne, a určitě ne prostřednictvím novin."


    Čtyři miliony pokuta pro mužstvo po Žižkovu? Kdo vám tyhle informace poskytuje? Asi měli v úvodu jara dostat víc prostoru hráči, kteří na podzim přispěli k náskoku před Spartou. Možná jsem moc myslel na to, že jsme koupili posily.


    KAREL JAROLÍM


    Narozen: 23. srpna 1956 Hráčská kariéra: Třemošnice (1965-71), Pardubice (1971-77), Slavia Praha (197778), Dukla Praha (1978-79), Dukla Tábor (1979-80), Slavia Praha (1980-87), Rouen (1987-90), Amiens (1990-91), Slavia Praha (1991-92), Žižkov (1992), Benešov (1993-94), Bohemians Praha (1994-95), Česká Lípa (1995). Trenérská kariéra: Příbram (1997-98), Slavia Praha (1999-2001), asistent v Racingu Štrasburk (2001-03), Synot/Slovácko (2003-2004). Slavia Praha (2005 -dosud) Největší úspěch: vítěz české ligy s Duklou (1979), mistr Gambrinus ligy jako trenér Slavie (2007/8), postup do základní skupiny Ligy mistrů (2007). * nejlepší hráčská léta zažil ve Slavii (působil zde s přestávkami 9 sezon) * býval technickým záložníkem s výbornou kopací technikou * nejvyšší soutěž hrál ještě ve 39 letech v Bohemians * ženatý, syn Lukáš působí v Sienna Calcio, David v Hamburku, dcera Aneta hraje závodně fl orbal * jako hráč i trenér působil ve Francii, po boku I. Haška se podílel na postupu Štrasburku do nejvyšší soutěže.


    MOMENTY ŽIVOTNÍ SEZONY KDO VÁM UDĚLAL NEJVĚTŠÍ RADOST? "Syn Lukáš, který přestoupil do Sienny. Potěšilo mě, že když šel po třicítce do Sienny, tak si tam udělal dobré jméno, prosadil se a nabídli mu novou smlouvu. A radost mám i ze Standy Vlčka. I když nás opustil, tak dokázal, že když je poctivý a pokorný, může se prosadit i po třicítce. Není to frajer a v životě s ním nebyl problém." KDO VÁS NEJVÍC NAŠTVAL? "To není tajemství. Novináři. A přiznám taky, že David Kalivoda. Když přiběhl k rozhodčímu do půl těla a dostal červenou...Paradoxně musím říct, že předtím udělal všechno přesně, jak měl. Ten gól, to zvládl famózně. A pak se měl ovládnout. Gól se dá slavit i jinak." KDO VÁS NEJVÍC ZKLAMAL? "To nebudu řešit přes média. Vážně ne." KOHO JSTE NEJVÍC SEŘVAL? "To si už nevzpomenu. Ale těch bylo" KDO VYNADAL VÁM? "Asi deset tisíc lidí na tribuně po zápase se Žižkovem." KTERÝ BYL NEJKRÁSNĚJŠÍ GÓL SEZONY? "Na to nikdy nezapomenu. Druhý gól proti Ajaxu a moment, jak Standa Vlček běžel proti nám podél pomezní čáry. To mi z paměti nikdy nevymizí." KTERÝ MOMENT BYL NEJHORŠÍ? "Na Arsenalu to opravdu nebylo příjemný. A pak zápas blbec proti Žižkovu. Prohrát 0:3 doma, to mi nebylo moc dobře."

    O autorovi| HORST STRNAD, strnad@deniksport.cz

    • Re: Slavia - Vlašim 3:0

      (host)     před 16 lety 26.05.2008 17:11 |  
      0 0

      Pokud pan Jarolím bude žít v domnělé představě, že za špatnou hru na jaře může tlak novinářů tak to potěš koště :-((

      • Re: Slavia - Vlašim 3:0

        (host)     před 16 lety 26.05.2008 18:57 |  
        0 0

        Ja si myslim, ze to v tom clanku neni. Je tam, ze za to muzou i media. Bezesporu

        • Re: Slavia - Vlašim 3:0

          (host)     před 16 lety 26.05.2008 20:05 |  
          0 0

          Po každým špatným článku běhal Marek Jarolím stovku o deset vteřin déle. Každá špatné slovo Čapka způsobovalo, že Abraham dal z deseti přihrávek osm špatných. Po každém špatném hodnocení v MFD kopl Černý trestňák přímo na protihráče.