Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Rozhovory

P. Janda odehrál první zápas

Včera se po více než sedmi měsících vrátil do hry záložník Petr Janda. Dlouhá pauza zaviněná natrženými kolenními vazy byla znát. "Bylo vidět, že jsem půl roku nehrál, doufám, že teď už to bude jen lepší."

Premiéru si odbyl Petr Janda za béčko, které hrálo proti juniorce Českých Budějovic. Na hřišti byl celých devadesát minut a vysloužil si i pochvalu od trenéra. "Odvedl pracovitý výkon, bylo vidět, že má chuť hrát," řekl na toto téma kouč Miroslav Janů. Dlouhá pauza byla ale samozřejmě znát. "Před utkáním jsem měl rozpačité pocity, byl jsem rád, že nastupuju, že si můžu zakopat s klukama, ale bál jsem se, aby koleno vydrželo. Nemohl jsem ze začátku jít do soubojů naplno, pak už to bylo lepší, jak jsem se do toho dostal. Bylo vidět, že jsem půl roku nehrál, že jsem nerozehraný, doufám, že postupem času se to zlepší," popsal své pocity navrátilec Petr Janda.

Zatímco ostatní hráči mají několik týdnů dovolené, Janda bude užívat klidu jen týden. "Vlastně jenom týden jsem trénoval s áčkem a dohodl jsem se s trenérem, že půjdu ještě na týden k béčku a odehraju dva zápasy, abych se do toho dostal. Nebylo by dobré, abych šel do letní přípravy jen s týdnem tréninku. První zápas je za námi, bohužel se nepovedl, byli jsme lepší, vytvořili jsme si šance, trefili jsme tyčku, zasloužili jsme si minimálně bod, doufám, že v neděli vyhrajeme, chtěl bych klukům pomoct se záchranou."

S operovaným kolenem je zatím vše v pořádku. "Koleno drží, akorát mě trošku tahají po zápase vazy, jak nejsem zvyklý na větší zátěž, ale to je normální ze začátku."

Kvůli zranění Jandovi těsně uniknul první ligový zápas hraný v Edenu. "Doktor mi říkal, ať neriskuju kvůli pár minutám, abych si něco neudělal. Bylo mi hodně smutno, otevírání stadionu je jednou za život, ale zdraví je důležitější. Při oslavách už jsem koleno nepotřeboval, a vynahradil jsem si to," smál se jednadvacetiletý záložník.

Po nedělním zápase ho čeká zmiňovaný týden dovolené. "Vyrazíme někam na last minute, buď na Kanáry nebo do Řecka. Potom už zase budu běhat a připravovat se na letní přípravu, abych úspěšně zvládnul fyzické testy a kolo a nemusel mít žádné úlevy."

Komentáře (62)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: P. Janda odehrál první zápas

    (host)     před 17 lety 22.05.2008 13:21 |  
    0 0

    škoda toho výsledku, ale je super, že Jandys vydržel hrát celej zápas.Jestli B sestoupí tak to bude ostuda a škoda zároveň, to snad koupit néjakej druholigovej, nebo třetiligovej tým ,jako farmu a nechat tam hrát naśe kluky, protoźe divize, to je strašná soutěž , co jim nic nedá...LordEdmund

    • Re: P. Janda odehrál první zápas

      PetCC     před 17 lety 22.05.2008 13:45 |  
      0 0

      No jo, to je ten malej bloňdák, ten byl i na Strahově nepřehlédnutelnej :-)

      • Re: P. Janda odehrál první zápas

        (host)     před 17 lety 22.05.2008 13:53 |  
        0 0

        jj :-) uuuplnej Karlos :-D
        urs

    • Re: P. Janda odehrál první zápas

      (host)     před 17 lety 22.05.2008 14:55 |  
      0 0

      No hele taky sem ho pri zapase sledoval a podle me to je holka:)

    • valdeáma

      (host)     před 17 lety 22.05.2008 16:13 |  
      0 0

      jo jo docela sem mu držel palce o přestávce.Doufám že ve Slávce zůstane a za deset let dá hattrick na Letný :o)

  2. Re: P. Janda odehrál první zápas

    Bulldock (přítel SN)     před 17 lety 22.05.2008 13:55 |  
    0 0

    Hlavně aby mu to drželo! A když při tom pomůže k záchraně, bude to jen do plusu. Škoda, že tu není taky nějaká věta od Ládi Volešáka. . ten asi balí kufry, co Jane?

    • Re: P. Janda odehrál první zápas

      jane (admin)     před 17 lety 22.05.2008 16:03 |  
      0 0

      Lada Volesak nebyl pres pul roku zranenej :) No nektere veci se zdaji byt evidentni, kdyz si clovek srovna par informaci a faktu dohromady...

      • Re: P. Janda odehrál první zápas

        Bulldock (přítel SN)     před 17 lety 22.05.2008 16:13 |  
        0 0

        No jasně, ale hrál.. a je to celkem frajer, když jde ještě po sezoně k bengu přesto, že se s nim dál nepočítá.

  3. Re: P. Janda odehrál první zápas

    Eluin (přítel SN)     před 17 lety 22.05.2008 15:35 |  
    0 0

    Snad to s Petrem Jandou bude už jen lepší a lepší. Prohra béčka zamrzí, v tabulce se nachází na ne zrovna lichotivých místech, doufal jsem ve výhru no.... Ale ještě není všem dnům konec. Škoda jen, že mnoho našich hráčů se rozjelo na dovolené a béčku jich zase až tak moc nepomůže..

    • Re: P. Janda odehrál první zápas

      (host)     před 17 lety 22.05.2008 18:33 |  
      0 0

      Zdravim, par dnu jsem tu nebyl . ale info o becku mam docela slusne, problem je v tom , ze sestoupi 5 tymu a ja osobne bych povazoval zachranu za maly zazrak.Jinymi slovy , co jsme zaseli , to sklizime, nekoncepcnost ve vyberu hracu do becka/Gabriel, Kopriva/, trenersky kolaps a neschopnost vredeni v zime udelat zasadni zmeny v kadru, tj . snad to hlavni , co zavinuje soucasne postaveni naseho tymu, Kecy o tom , ze na jare budou vice pomahat hraci s A tymu , kdyz mame takl siroky kadr vzali za sve jiz v uvodu jara a pak uz nemohli nivc zmenit ani masivni manevry pri domacich zappasech, kdy nekteri bafici konecne zacali chapat, ze i spokojeni sudi patri k zapasu a , ze je potreba s nimi pracovat ...../ne uplacet./Janda mne potesil, ale idealni to zatim neni, cxo se tyce prichodu , tak Rajnoch padl/musel by odejit Suchy/, Pitak neprijde, preferuje zahranicni angazma a ceka na noveho kauce Salcburku z Holandska, Opce na Dockala je furt ve hre , posledni termin uplatneni je do konce kvetna, takze jeho prichod zatim take v nedohlednu, ale take odchody zatim vypadaji na 5-6 hracu, pokud nebude zajem zvenku. Jinak v klubu panuji 2 nazory na uvolneni nekterych hracu Jarolim chce odchod Volesaka, Kalivody , Rosen a spol. je chteji udrzet a uvolnit Liberecke duo/asi vite proc/ , Strihavku, o Vaniakovi se jedna v hlavni roli jsou prachy cili jehop plat, ten zatimnibyl na zakladu asi 1.5 milionu rocne, chce samozrejme vice, nabidky odjinut jsou o pul melounu vetsi. Jiri

      • Re: P. Janda odehrál první zápas

        slaviator     před 17 lety 22.05.2008 18:39 |  
        0 0

        Jak jsi přišel proboha na 5 týmů..? Sestoupí "jen" čtyři, ne? Tři české divize, ze druhé ale sestoupí dva české týmy pravděpodobně, v tom případě z ČFL musí pryč 4 týmy... Pokud by sestoupila jen Krč, tak by z ČFL sestupovaly jen 3 týmy... Žádnejch pět.

        • Re: P. Janda odehrál první zápas

          (host)     před 17 lety 22.05.2008 18:44 |  
          0 0

          Pri vyvoji 2 ligy tezko ty odborniku na prestupy Rajnocha , Kadlece a spol., jinak o odchodu Kadlece i rajnocha jinam, nez k nam jsem vic nez presvedcen po rozhovoru s Kudelou i Kretinskym, to vis nemam rozhled. Jiri

          • Re: P. Janda odehrál první zápas

            slaviator     před 17 lety 22.05.2008 18:54 |  
            0 0

            Já ti nevím. Normálně sestupujou z ČFL tři nejhorší týmy. Kde by se vzal najednou ten pátej...?
            A vidíš to. A já zase po rozhovoru s Rajnym jsem přesvědčen, že půjde k nám. Kadlec bohužel k nám asi nezamíří, i když bychom tím nejspíše vyřešili post levého záložníka :( Přece jen, je dynamičtější než Hub, a to Huba mám rád... Ale věk taky nezastavíš, bohužel. Ale zase když Sparta koupial z Lokomotivu Hada, tak je vidět, že s odchodem Kadlece už počítá natvrdo.

          • Re: P. Janda odehrál první zápas

            (host)     před 17 lety 22.05.2008 19:52 |  
            0 0

            Každopádně jsem rád, že Jaroslav Šetrlé nový sportovní ředitel Sparty konečně ocenil mé kvality. Konečně se Stanu trenérem v prvoligovém týmu. Bohužel né ve Slavii, ale i tak mohu dosáhnout velkých úspěchů. Vyměním Koláře za Pázlera, Balcara a Kolaříka, Kobler má ve smlouvě klauzuli, že za 6mil. je volný, kdyby to nešlo tak podplatím naše bafíky pan Šrámek a celá trenérská komise se nechá podplatit tak 200 000 na osobu. Do branky si vezmu Samoela končí mu smlouva, Poštulku prodám do ruska, Grigara na Kypr a Kozáčika vyměním za jeho bratra, velice slibného útočníka + doplatím tak 3mil.
            Křetínksý mi slíbil cca 60mil. na posily takže si koupím Reinberga ze Slovácka za 5 + procenta, Šurala a Marečka za oba 8+ procenta. Ostravě dám Řepku a Matušoviče za Pavlíka, Řezníka, Mičolu, Križana a Vrťa. Z Plzně si koupím Vrzala a ukážu panu Šrámkovi, že byla velká chyba měnit jej za Čmovše.domluvil dva chorvaty na úrovni Ašanina oba 16 let a za každého 4miliony. Dále si koupím Necida a Dočkala a určitě několik supertalentů z Afriky a z Brazílie. Velice se totiž vyznám v práci s mladými a při pohledu na Most vím, že česko jej jíž připraveno na takovéto tahy. Každopádně až se stanu nejlepším trenérem v dějinách českého fotbalu tak napíšu knihu o poměrech ve Slavii jež tak dokonale a bezchybně popisuju.Jiří
            ps. už jsem se naučil psát s diakritikou

            • Re: P. Janda odehrál první zápas

              (host)     před 17 lety 23.05.2008 12:58 |  
              0 0

              pane Jiri, zase jste si zapomnel vzit vase medikamenty na hlavu. Vite prece co rikal pan doktor.

          • Re: P. Janda odehrál první zápas

            (host)     před 17 lety 22.05.2008 20:22 |  
            0 0

            Svůj "rozhled" nám tu předvádíš dost často ty odborníku na všechno. Popravdě řečeno, lidé, kteří tě tu ještě stále berou vážně, zaslouží snad i trochu obdivu.

          • Re: P. Janda odehrál první zápas

            (host)     před 17 lety 22.05.2008 22:09 |  
            0 0

            Pane Jiří (že by Plíšku?)

            v zimě jsme se vsadili ohledně Dříždala.
            Tvrdil jste, že ho chce Bayern Mnichov a několik dalších německých týmu a také jste se vyjádřil ve smyslu, že je to už hotovo.
            Následně jsme se vsadili...Takže ehmm ehjmmm kdo vyhrál ?

            Jo a nemluvte mi prosím o smůle ze zranění byl bych v šoku kdyby se na Bayernu nacházel jediný člověk co Dříždala alespon zná !

            • Re: P. Janda odehrál první zápas

              (host)     před 17 lety 22.05.2008 22:18 |  
              0 0

              To nebyl Jiří, ale já. Psal jsem o zájmu klubů z bundesligy a bylo to podmíněné odchodem hráčů na tomto postu. Ale Lahm a další hráči zůstali. Navíc se Dřížďal zranil. Stačí napsat sportovním ředitelům z Leverkusenu, Bayernu a dalších klubů, zda znají jméno Dřížďal. Odpoví Ti, že ano. Vyhrál jsi, ale některé faktory člověk neovlivní. Zájem byl opravdu vážný, bez legrace.

      • Re: P. Janda odehrál první zápas

        slaviator     před 17 lety 22.05.2008 18:51 |  
        0 0

        Jinak to osrarbí... Hehe. Proč by musel odejít Suchý, aby přišel Rajnoch? Rajnoch má ve smlouvě klauzuli, že za milion eur je volnej. Pokud stále platí prohlášení pana Doležala z letošní (2007-2008) zimy, tak Slavia je ochotna dát ve vyjímečných situacích za hráče i 30 milionů, což je maximum. Takovým případěm by mohl být Dan Pudil, třebas by jim mohl být i Rajny. Ovšem problém je spíše ten, že zatímco k nám Rajnyho může táhnout "pouze" osoba trenéra Jarolíma (za kterým chce jít) a vidina startu v LM, tak do Itálie (lákají ho dva týmy) a Německa zase zahraniční angažmá, vyšší plat, lepší soutěž... Ale Suchý by odcházet nemusel. To "musel" Švec v zimě, i když je to trochu blbě řečeno. On chtěl raději odejít, protože věděl, že přes Abrahama (se kterým Jarolím jednal od pulky ledna) by se do základu nedostával. Holt co jsme poznali na jaře, posila za deset milionů není hráč na lavičku. I když, popravdě řečeno, na konci podzimu další desetimilionoví hráči Černý a Marek Jarolím na té lávce seděli. I když třebas u Jardy sehrálo roli i to, že se uzdravil Dugo.
        Ovšem Sucháče a Rajnyho v sestavě si umím představit oba dva. Jeden na stoperu a druhý na DZ, nejspíše Mára ten střední obránce... A nebo druhá varianta: vůbec bych se v tom případě nebál přejít na hru se třema obránci, pěti záložníky a dvěma útočníky. Měli bychom pro to veškeré předpoklady. a) Marek Suchý si roli krajního obránce už vyzkoušel i pod KJ (stejně jako Latka, který však má spíše asi zamířeno ven) v zápasech, kdy jsme potřebovali dotáhnout soupeře a rozhodnout, proto šel například Hub dolů za nějakého útočníka či záložníka a dohrávali jsme na tři zadáky (hlavně loni, letos jsem si toho ani nevšim nějak, v podobném případě se letos jeden z krajních záložníků stáhl do obrany...). Rajny není taky šnek a Brába by to uprostřed jistil. b) krajní záložníci musí v tom případě rychlí a v případě potřeba se stáhnout dozadu, Matej Krajčík splnuje oba body, Dušan by taky něco zvládl ubránit... c) mohly bychom hrát "legálně" se dvěma DZ, kam by se poskládal Tavares s Abrahamem (popřípadě Belaidem), tvořivého záložníka by mohl hrát Šmicer. A dva útočníky bychom taky našli...
        Takže rozhodně není pravda, že když by přišel Rajny, že by Suchář musel odejít.

        • Re: P. Janda odehrál první zápas

          Huzgi (přítel SN)     před 17 lety 22.05.2008 19:42 |  
          0 0

          Ty tlachy o tom, jak Švec musel odejít kvůli Abrahamovi se už nedají číst. To tady fakt chcete hrát dokola hry "cobykdyby". Nešlo v případě Švece spíš o to, že chtěl odejít a nabídka byla dobrá a lepší už by asi výhledově nebyla? To že každý mladý talent dříve nebo později odejde je fakt a nikdo ve vedení na tom nic nezmění. Zůstanou ti, kteří zas tak skvělí nejsou. A kdyby Michal zůstal, tak by asi spíš bojoval o místo s Tavaresem nebo Suchým, ti hráli většinu jara DZ.
          Jinak Rajnoch podle vlastních vyjádření s přestupem do Slavie počítá, ale jestli někdo dá na stůl lepší nabídku, tak půjde jinam, to je snad normální, šel i Standa Vlček, jednou nohou byl jinde i Dušan Švento.

          • Re: P. Janda odehrál první zápas

            slaviator     před 17 lety 22.05.2008 20:16 |  
            0 0

            To nejsou tlachy. Když se dozvěděl, že Jarolím chce Abrahama, tak bylo jasné kdo by na jaře seděl na lávce. Posila za deset milionu..? Nebo odchovanec, kterej klub přišel "na nic"? Takové je uvažování nejen v Česku a je jasný, že by posila za deset milionů hrála.

            Btw co hrál Abraham teda? Jsem zmaten. Vždycky to byl DZ, v Liberci, v Bolce, ve Spartě... a u nás hrál teda co? Podhrotového útočníka? Volného hráče...? Napověz, prosím.
            Jinak je samozřejmé, že pokud by přišla hodně lukrativní nabídka z ciziny, šel by tam. To je jasný. Pokud by přišla dejme tomu od Sieny, tak by to doufám zvažoval. Má konkretní nabídku od dvou italskejch ligovejch týmů. Doufám, že to jsou týmy ze spodu tabulky a tak je můžeme "přebít" tou vidinou Ligy mistrů.

            • Re: P. Janda odehrál první zápas

              Huzgi (přítel SN)     před 17 lety 22.05.2008 23:11 |  
              0 0

              To co píšeš je evidentně hloupost. Hraje ten, který trenéra přesvědčí a který hraje dobře. Navíc Abrahám nehrál snad ani jednou na jaře defenzivního záložníka, toho hrál Tavares. Osobně jak Michala Švece znám, tak by se nepodělal z konkurence a věřil by si, tu konkurenci bude mít i v Holansku a jinde v Evropě ještě větší. Je to urážka Michala, psát sem, že se mu rozklepala kolena a utekl podělaný strachy pryč.

              • Re: P. Janda odehrál první zápas

                slaviator     před 17 lety 22.05.2008 23:28 |  
                0 0

                A co Abraham teda hrál? Volného záložníka? Nebo co..? Proč všude hrál DZ, přijde k nám a hraje něco jiného? Vidíš tu logiku toho přestupu v tom případě? Ne. Žádná v tom případě není. A jinak mimochodem, je konkurence a konkurence, že jo. Když máš rovné podmínky jako ostatní, klidně se na ten post může tlačit pět hráčů a ty bojuješ, protože vidíš, že když budeš makat, dostaneš šanci. A nebo mohou být jen dva hráči (ty a konkurent) a i když makáš sebevíce, šanci nedostaneš. Protože ten druhej je oblíbenec trenéra. To není jen u nás v týmu, to je všude. A takoví hráči namísto toho aby ze sebe na treninku dělali šašky, makali - a pak si ani nekopli, zatímco ten druhej může na treninku ... nemusí prostě na nich odevzdávat sto procent, a stejně hraje? Tak jdou raději pryč. Pokud by si Švec nevěřil, že nezvládne konkurenci, tak by nešel do Nizozemí (Holandsko jsou dvě provincie a je dost možné, že Heerenveen není ani v jedné z nich) a zůstal ve Slavii, kde jsou přeci jen o něco horší hráči (?). Těžko říct jak by vyznělo to porovnání špičkového českého týmu (dejme tomu) a průměrného nizozemského (dejme tomu)? Bylo to hlavně o tom, koho si KJ měl přivést... V tom případě se nediv hráči, že kývne na nabídku jít ven. Jinak, za jiných podmínek, kdyby měl mít stejné výchozí podmínky pro boj o základní sestavu jako kterejkoliv jinej hráč /krom brankáře, kde to musí být jasně rozdělené/, tak by tu zůstal. A šel by příště. Tohle mu minimálně hoodně usnadnilo rozhodování.

                • Re: P. Janda odehrál první zápas

                  slaviator     před 17 lety 22.05.2008 23:31 |  
                  0 0

                  Jinak nepodsouvej mi něco, co jsem nenapsal. Nepsal jsem, že se mu rozklapala kolena a utekl do zahraničí. Spíše pochopil, že by byl on tím, kdo by seděl na lávce. A raději při první vhodné příležitosti odešel. Ono už když by měl sedět na lávce i tam jako tady, tak popravdě řečeno tam má za to daleko lepší peníze. Takový možná i, jaký by neměl tady ani kdyby hrál. Je samozřejmě lepší hrýt než vysedávat na lávce - ale mít za to třebas milion ročně nebo šest, to je sakra rozdíl.

                  • Re: P. Janda odehrál první zápas

                    Huzgi (přítel SN)     před 17 lety 23.05.2008 02:29 |  
                    0 0

                    No vymýšlíš si to jednoznačně ty. Znám hodně lidí blízkých kabině a nikdo tvůj názor nesdílí. Spojitost Abrahám příchod a proto Śvec musí pryč, píšeš jen a jen ty a nikdo jiný. Vypadá to na takový důvěrný rozhovor - Michal: "ty, Lukáši, on prý Jarolím chce Abrahama!" Lukáš: "Ty jo, a co s tim budeš dělat" Michal: "ty, Lukáši, to už si tady nekopnu" Lukáš: "proč myslíš" Michal: "protože to je jeho kůň na moje místo v sestavě" Lukáš: "kecáš" Michal. "vážně, raději se sbalím a půjdu do holandský ligy" Lukáš: "neblbni, zahrabeš se, ta nemá úroveň a Herenveen už vůbec" Michal: "raději tam než zůstat, tady bych si už nekop" Lukáš: "přesvědčíš KJeje na tréninku" Michal: "ty blbče, na to nemám, tam on bude vypadat líp než já" Lukáš: "tak v zápasech" Michal: "tam mu to půjde a nebude důvod střídat"

                    Chápeš, jak celá ta tvá konstrukce (někdo se domlouval s Abrahamem a Švec - který by jinak zůstal ještě 10 let ve Slávii - najednou hned musel jít - pro Slávii nevýhodně) vypadá??? Vždyť je to nesmysl.

                    • Re: P. Janda odehrál první zápas

                      slaviator     před 16 lety 23.05.2008 14:32 |  
                      0 0

                      a) žádný takový rozhovor nebyl, mezi mnou a Michalem.. :-) b) nemyslím si, že nizozemská liga je horší než naše a že by se v ni někdo mohl zahrabat... c) neříkám a nikdy jsem to neřek, že Švecův odchod byl pro Slavii nevýhodný (alespoň ne z hlediska peněz), ale z hlediska hráčské kvality je to už k diskuzi, zda nám to prospělo či ne... Každopádně to není žádná konstrukce, to jen si dávám věci s odstupem času dohromady. Nejdříve jsem se dozvěděl, že Jarolím prý jedná s Abrahamem. Moc jsem tomu nevěřil, ale budiž. Pak odešel asi deset dní na to Švec do Heerenveenu. Stane se. A když poslední přestupovej den přišel Abrc, tak mi to trklo, jak to asi bylo... Když jsem se to čirou náhodou o tom Abrcovi dozvěděl já, proč by se to nemohl dozvědět i Švíco? A domyslet si, že posila za deset milionů sedět na lavici asi nebude...?

                      • Re: P. Janda odehrál první zápas

                        Huzgi (přítel SN)     před 16 lety 23.05.2008 15:28 |  
                        0 0

                        V tomhle se prostě nemůžeme shodnout, jelikož máme naprosto odlišný životní náhled na podobnou věc. Já dělal několik sportů (jeden v dorostu na ligové úrovni), pak jsem byl zaměstnancem v několika firmách a teď mám jednu vlastní. Nikdy jsem se nebál žádných konkurentů a žádné konkurence, vždy jsem věřil, že se moje kvalita prokáže. Neumím prostě přemýšlet tvým stylem, že když se v dáli objeví konkurence, jdu raději o dům dál. Já měl stejné informace jako ty, o Abrahamovi jsem taky věděl dopředu a nikdy bych z toho neusuzoval, že to znamená konec Michala Švece na lávce. Myslím, že to vůbec není v Jarolímově povaze a taky by mu to nedovolilo vedení ani diváci. Navíc je Marek Švec univrzál a v Holandsku taky nehraje DZ, tak kdyby mu šlo přesně o tento post, tak si moc nepomohl.... Já si umím představit oba kluky v základní sestavě úplně v pohodě. No nic, nehádejme se o tomhle odchodu, smiřme se, že to každý vidíme jinak a ze své pozice uhnout nechceme....

                      • Re: P. Janda odehrál první zápas

                        (host)     před 16 lety 23.05.2008 20:16 |  
                        0 0

                        Aha, a ty myslis, ze se Slavie dozvedela o zajmu o Svece 10 dni pred tim nez to dali oficialne vedet? Podle me tyhle jednani trvaji dele. Takze ve chvili kdy se dojednavaly posledni detaily prestupu (a v te chvili udelala taky Boleslav z Rajnocha kapitana), tak se zacalo jednat o Abrahamovi. Zvlast kdyz Michal rikal, ze se na nej jezdili koukat uz v prubehu podzimu... Filipos

        • Re: P. Janda odehrál první zápas

          Bulldock (přítel SN)     před 17 lety 22.05.2008 19:48 |  
          0 0

          Neni to náhodou myšleno tak, že Rajnoch je tak drahej, že by o něm jednali jen kdyby byl Sucháč na odchodu? Dočkala bych zpátky uvítal, Pudil je sie fajn, ale na za 30 mega. . Blažka vrátit, jestli někoho z Liberce, tak Keriče, Poláka, Zlámala, Frejlacha. Střihavku jen zalevno, přednost byhc dal určitě Necidovi. Kalič má asi nejvyšší čas odejít a Láďa Volešák se KJ bohužel už nehodí. . i když já bych raděj střelil Abrce a Laďu nechal. K béčku. . jestli sestupuje 5 týmů, tak to vážně moc reálné není. . ver třetí liue by měla jít koupit licence i pro sestupující tým, ne? A když ne, tak budeme muset rozeslat po hostováních všechny výraznější kluky a se zbytkem se přeplácat jeden rok v divizi.

          • Re: P. Janda odehrál první zápas

            slaviator     před 17 lety 22.05.2008 20:31 |  
            0 0

            Rajnoch? Za 25 mil? Levnej. A pokud bychom měli 30 mil na Pudila nebo 30 mil na Blažka, raději bych dal místo toho 25 na Rajnocha... :-) A nemusel by přijít místo Suchého. Vem si, že v zimě jsme i v těch přestupech byli v plusu. Švec s Vlčkem odešli dohromady za více, než přišli posily. Podle mejch hrubejch propočtů asi o 15-20 mil (80 mil mělo bejt za ně oba, 60-65 posily)
            Pudil je fajn, i za 30 mil bych do něj šel, ale... Ale jako tři záložníky na levej kraj nepotřebujem, kor kdyby se měl vrátit ještě Berger... :( Takže jediněk fakt koupit za 30 a prodat do ciziny za 80. Pokud by to šlo. Jde o to, zda máme opční nebo "pouze" předkupní právo. Z Liberce bych si z Tebou vyjmenovaných hráčů vybral Zlámala do branky a možná Keriče. Polák mi není jako hráč sympatickej a z pozice trenéra bych ho v týmu nechtěl, stejně jako trenér bych si do týmu nepřived Abrahama či Blažka. Martin je sice dobrej, je v širší nominaci repre, ale limitují ho zranění. Dříve jsem ho ve Slavii moc moc chtěl, ještě když hrával za Kolín, dost lidí se mi smálo kdo to jako prej je, nějakej Frejlach co kope ČFL, ten že na Slavii nemá... A vůbec, ten že na první ligu nemá, nejen na Slavii..! Mno a ejhle. Střih a kde jsme za tři roky...
            Střihavku bych asi nebral, spíše taky toho Necida. S Kaličem souhlas, s Láďou (a potažmo Abrcem) souhlas. Ale Abrc je myslím neprodejnej. Bohužel ne z toho důvodu jako je třebas z pohledu Chelsea Petr Čech (= klíčovej hráč), ale z toho pohledu, že je to problémovej hráč. Během posledních dvou sezon by tak nikde nevydržel víc jak rok (Bolka sezona, Sparta pul, Slavia pul). A toho si týmy také všímají. Takže toho bychom udali možná někam do Kladna nebo Jablonce, možná výměnou za nějakého hráče. Ale určitě bychom na tom dost prodělali. To přece jen Láďa je prodejnej... (Stejně jako Kalič). Ne asi do ciziny, ale dejme tomu že za pár milionů by do jiného týmu mohli jít. Třebas do Zlína, kde potřebují tvořivého středního záložníka, po zimním odchodu Opiely ho tam nemaj. Ne ligových parametrů. Možná by o ně mohlo stát Brno.

            Nevím, jak je to s tou licencí. Podle selského rozumu by to tam také jít nemělo. Ale můžeš koupit podíl v nějakém klubu a poslat hráče tam. Tak jak to udělal Most s Blšanama, když byly ve druhé lize (a vlastně i letos ve třetí si to tak držel) a Ústí s Teplicema. Most v Blšanech má podíl 100% a k tomu má divizní béčko, Teplice maj v Ústí 50% a také divizní (?) béčko. Výhodou je, že tam mohou poslat hráče na hostovačku, do vyšší soutěže než maj béčko... Nevýhodou je, že si je mezi přestupovejma obdobíma nemohou vytáhnout, jako můžeš vytáhnout v případě nouze hráče z béčka. Myslím, že pokud bychom ale sestoupili, tak by to stálo přinejmenším za úvahu. Nebo jsem také dříve už navrhoval uzavřít užší spolupráci s druholigovým týmem, nemusí se ani kupovat jeho podíl nebo licence... Ale jen prostě na základě smlouvy, že bychom jim tam pár hráčů poslali na hostovačku, a my bychom pak na oplátku měli předkupní právo třebas na nějakého jejich hráče. V případě Mostu třebas na da Silvu. Nebo tu licenci od nich natvrdo koupit, Most prodává (druhou) ligu za 20 mil. Komplet, včetně hráčského kádru.

            • Re: P. Janda odehrál první zápas

              (host)     před 17 lety 22.05.2008 20:40 |  
              0 0

              Lukáši, kam chodíš na ty cifry. 60 mega za posily jsme nedali ani náhodou, byla to polovina. Navíc jsme dostali 6 mega za Gecova. Poslední dobou mě překvapuješ. Věříš, že přijde Kadlec, Rajnoch, pak chceš angažovat průměrného Trubilu, protože je Bělorus a Hleb je taky Bělorus. Teď tu házíš částkami za nakoupené posily. No nestačím se divit. Ty jdeš pracovat do Blesku, že si to tu trénuješ?

              • Re: P. Janda odehrál první zápas

                slaviator     před 17 lety 22.05.2008 21:06 |  
                0 0

                Tak tím spíše bychom na Rajnocha měli mít, pokud říkáš, že posily byly za 30...;) Já počítal s těma částkama, o jakejch se mluvilo v médiích. Jarolím zhruba 10-15, Černý 10-15, Abraham 10... A máš taky Toleskiho, Střihavku... Záleží jak to počítáš. Je sranda, že jednou se to počítá "tak" a jednou "onak". Jednou se do té ceny započítá i odměna agentovi, odměna hráči za podpis (jsou kluby kde to dělaj) a další věci. A jindy se uvede jen ta "čistá" částka, kterou ten druhej klub ve skutečnosti dostane.
                Jinak 6 mil za Gecova nás fakt vytrhne. Teď dostanem necelejch deset za Dočkala. Jupííí, super.
                Jinak pokud jsi to nepochopil, tak Trubila i Kadlec byla nadsázka. Jsou tu lidi co volaj po tom, že Hubáček je pomalej a kdesi cosi, tak ať si vyberou koho by chtěli teda. Na ten post. Kadlec je na odchodu ze Sparty a nebyl by drahej, "jen" zhruba 80 milionů. Ale popravdě, kdyby byla ochota, dalo by se to vyřešit podobně jako se vyřešil třebas Pudil. Hostování s opcí, a v případě využití vysoká opce procenta z následného prodeje. A proč Trubila ne? Ty jsi to vážně nečet. Já ti pod tím jasně psal, že Hleba jsem zmínil proto, že je vidět, že i v Bělorusku umí vychovat špičkové hráče. Řekni mi nějakého hráče Litvy, kterej působí ve špičkovém týmu. Já znám akorát Uvarenka a Radzinevičiuse z Liberce. Řekni mi hráče z třeba Maďarska, kterej působí ve špičkovém týmu... Nic. Prostě Hleb byla volná asociace, podmíněná i možná tou výchovou. Těžko říct. Rozhodně ale bych Trubilu nekupoval jen proto, že je Bělorus jako Hleb. To už bych koupil teda raději toho hráče divizní kvality co je v Mostu (syn nějakého šéfa italské centrály SIADu), protože je Ital a Italové jsou skvělí obránci. A Cannavaro je taky Ital, držitel Zlatého míče. A koupil bych nějakýho toho Maďara do útoku, protože Puskás byl taky Maďar... (ale říkám ještě jednou: dnes žádného Maďara ve špičkovém týmu neznám). To je přece padlé na hlavu. To jsem nikdy neřek tenhle důvod a ty mi to sprostě podsouváš. Důvod, proč bych Trubilu v zimě vyzkoušel, jsem zcela jasně napsal. Viděl jsem ho osobně v asi dvaceti zápasech během dvou sezon. Spíše ještě více. Zhruba pět se mu nepovedlo, z toho asi tři loni a letos jeden nebo dva. Ale jinak většinou byl nejlepší na placu. Možná bys mohl argumentovat, proč teda nevytrh pět golu od Baníku Ostrava, od Sparty, ... Protože jeden hráč těžko něco zmůže když osttaní hrajou hovno. Za zkoušku by stál. Je rychlejší než Hubáček, o dost techničtější a nyní by nestál moc. Je potřeba ty levé beky vyzkoušet. Zkusit tři, nekoupit třebas ani jednoho, pokud se ukáže, že Hubáček je v přímém srovnání lepší. Pokud bys Trubilu postavil do obrany Slavie, jeho výkon by vypadal zase uplně jinak než když v Mostě hráli stopera Webster, kterej nestíhal a propadalo za něho díky jeho malé rychlosti a obratnosti hodně míčů, a další. Navíc před ním hrával celkem často Oboya, kterej rozhodně nebránil. Alespoň ne tak do dvacátého kola, pak přece jen bránil - ale spíše aby se neřeklo...
                Navrhni jiná jména. Kdo by mohl být lepší levej bek než Hubáček a nebyl by drahej? Merzič z Teplic? Toho by Tepličáci třebas i pustili, ale rozhodně by nešli pod dvacet milionů. Nemaj proč ho prodávat. To samé kdyby měl hrát Kaufman přes nohu. Sice ho chtěj prodat, ale ne za každou cenu. Kdo jinej...? Tchuř z Ostravy u nás už byl, zahrál si jeden jedinej zápas pokud se nepletu. Před sedmi nebo osmi lety, když přišel z Vítkovic. Navíc je mu třicet. (31 snad...) Tak kdo jinej?
                Nezlob se na mne, ale ve skutečnosti jsou podle mne fakt akorát čtyři varianty: a) zkusit Trubilu v přípavě a uvidíme... b) Kadlec na roční hostování s opcí a na Letnou poslat zpátky Abrahama. Prodělali bychom, ale z dlouhodobého hlediska bychom na tom mohli jen a jen vydělat. V obou směrech... c) zkusit někoho ze zahraničí, na postu levého beka. Ale dopadne to podle mne jako u Šikliče a Vulina, fanouškům se zalíbí, ale vedení na něj nenajde peníze. Nebo to dopadne tak, že se mu bude půl podzimu vyřizovat vízum... Známe se, že... d) nic neměnit a čekat, až bude Hub končit kariéru. Pak se tam stáhne Dušan Švento, kterej oběhá sám celou levou stranu a my budeme moc hrát v derby klidně i na 4 DZ, letos jsme v něm hráli "jen" se třema.

                • Re: P. Janda odehrál první zápas

                  (host)     před 17 lety 22.05.2008 21:29 |  
                  0 0

                  Lukáši, nepřestáváš mě šokovat. Není Ital jako Ital, stejně tak není Brazilec jako Brazilec. Trubila by nás opravdu nevytrhl. Jeho hra ničím nevyniká, není to jen o Websterovi, jeho podpora ofenzívy i práce v defenzivě jsou ligový průměr. Toho opravdu Slávie nekoupí.

                  S tím Kadlecem je to opravu nesmysl. Slávia nemůže jít do rizika a dávat 80 mega Spartě. Hráč se může zranit a nikde nemáš dáno, že ho později výhodně prodáš. To by byla cesta do dluhů.

                  A koho na levého beka? V lize jsou pouze dva mladí hráči-Lecjaks a Heidenreich, kteří ale na Slávii zatím nemají. Jinak Trubila, Merzič, Rosa jsou vyhozené peníze. Je třeba se podívat do ciziny. Advocaat si přivedl levně z Koreje kvalitní krajní beky. Je to o tom dát šanci našemu skautinku.

                  • Re: P. Janda odehrál první zápas

                    slaviator     před 17 lety 22.05.2008 21:42 |  
                    0 0

                    a) nepochopil jsi vůbec, ani napopáté, už to nemá cenu znovu vysvětlovat. NIKDY JSEM NEŘEK ŽE BYCHOM HO MĚLI KOUPIT JEN PROTO, ŽE JE TO BĚLORUS! Naprosto, ale naprosto překrucuješ slova...! A NIKDY JSEM NEPSAL, ŽE BY NÁS VYTRH! Psal jsem, že by se měl v létě v přípravě zkusit. Nic víc, nic mín. Bude lepší než Hubáček = za tři mil se koupí. Nebude = půjde zpět do Mostu. Ovšem ohledně ligového průměru si oba představujeme rozdílné věci. Pokud mluvíš o Websterovi, ofenziva krom standartek kdy to tam trkne nulová, defenziva téměř nulová. Pokud o Trubilovi, defenziva za 3, ofenziva za 2. Hubáček defenziva siceza 2, 2-, ale ofenziva za 4. A jak říkám, nemůžeš detailně porovnávat dva hráče na stejném postu ze dvou různých klubů. To bys musel postavit na jeden zápas Hubáčka do mostecké obrany a Trubilu do slávistické a pak bys to mohl zcela objektivně vyhodnotit.
                    b) Nemusel by stát 80 milionů. Jako za Pudila bychom my těch 80 nedali. Proč by Kadlec nemohl přijít za 30 mil + 50% z dalšího prodeje, například?
                    c) Lecjaks je přeceňovanej. Heidenreich? Tak to už na tu Slavii má spíše ten Lecjaks... Jinak o Korejcích jsem tu psal už před tebou, je to asi měsíc a pul zpět. Jenže narazil jsem nakonec na to, na co ty. Skautink... A není to jen o Koreji, ale i o třeba Africe, kde by se dali brát hráči do zálohy či útoku. Zkusíš pět hráčů, tři z nich pošleš po dvoutýdenním soustředění zpět domů a z těch dvou, co ti zbudou, se jeden prosadí - a už se to vyplatí... Jen se člověk nesmí bát. A musí být propracovanej system, kdy se třebas vyhledaj 17tiletí Afričani, jejichž stavba těla odpovídá 20-22tiletým Středoevropanům... zařadí se na rok do juniorky, pak rok stráví v dorostu a po dvou letech poklidné aklimatizace jsou schopni hrát ligu. Jen to chce nebát se, dát jim šanci, ale také trpělivost...

                  • Re: P. Janda odehrál první zápas

                    (host)     před 17 lety 23.05.2008 07:57 |  
                    0 0

                    jj, dobrej skaut je dobrej skaut :-)
                    urs

            • Re: P. Janda odehrál první zápas

              (host)     před 17 lety 22.05.2008 20:48 |  
              0 0

              Lukáši, Most nic neprodává. Zeptej se Kabíčka. Ty už jsi jako Ivan Mládek. A i kdyby to prodával za 20 mega, musíš si uvědomit, že Slávia by musela převzít hráče a jejich smlouvy. To by taky stálo peníze. Byl by to naprostý nesmyslný obchod. Když spadneme do divize, tak nemá smysl kupovat licenci. Tým se doplní a bude bojovat o postup. Tak ajko tak se musí udělat koncepční změny u juniorky. Vyhazovat peníze za licenci je totální nesmyl. Investujme peníze lépe do doplnění mládežnických týmů za tabulkovné. Tvůj návrh s Mostem je mimo realitu. byly by to utopené peníze.

              • Re: P. Janda odehrál první zápas

                slaviator     před 17 lety 22.05.2008 21:19 |  
                0 0

                Most, resp SIAD, prodával akcie. Dal nabídku městu. To nejprve odmítlo, pak si ale řekli že to kvůli "ochraně sportu ve městě" udělaj a koupí je, bůh ví co v tom bylo. Ovšem SIAD tím byl částečně překvapenej, nepočítal s tím, že město se o to nakonec ozve, protože na to už měl kupce. Takže to stáhli. Oficiálně proto, že prý neodejdou. Neoficiálně v tom ale vždycky hledej prachy, nic víc. A pokud by SIAD neprodal akcie teď, jejich cena za chvili klesne. Nevěř tomu, že Most postoupí zpět do ligy, ne s "trenérem" Kabíč... promiň, Žákem. Nikdo mu do sestavy nekecá, nikdo nediktuje kdo bude kvůli slovenské TV hrát. Zeptej se Ščasnýho, jak po něm chtěl loni Kabíček, aby postavil do druhýho poločasu Oboyu, protože na zápase byla slovenská televize... Zeptej se. Podle toho jak s každým mluvíš a každej ti všechno říká, tak ti to pan Ščasný potvrdí. A řekne ti k tomu víc, věci, které se nedají lehce napsat.
                Ano, musela by převzít smlouvy atd atd. Proto říkám, že by se mohla i "jen" podepsat smlouva s druholigovým týmem, že bychom jim my dodávali na hostovačky hráče a měli za to předkupní práva na některé jejich kmenové fotbalisty. Nadějné fotbalisty. Mládežnické reprezentanty a tak... Například co se týče Mostu by se mohlo kromě toho Brazilce da Silvy jednat o záložníka Čermáka, reprezentanta české devatenáctky. Typ podobný Šventovi, akorát ne až tak přímočarý, ale zase o to schopnější zahrát i v defenzivě. Určitě víš, o koho se jedná. Pavel Čermák, na jaře zraněn díky... Řekněme mimofotbalové aktivitě určité, s přítelkyní - oficiálně zraněn při myslím halovém fotbale? To je fuk, i tímhle by se do Slavie případně hodil.. :-D
                Nebo zkusit dostat "pod svá" křídla Bohemians Praha. Budou potřebovat hráče a proč jim neposlat na hostovačku pět, šest hráčů? Například jednoho z brankářské dvojice Diviš-Kubásek, aby si okusil první ligu a nasbíral zkušenosti, Studíka, Koblera, Klavíka, Zelenku, Kovaříka...? Helda, Černého? Dalo by se vybírat. A po půl roce bychom si je zase mohli třebas stáhnout zpět. To by nešlo? Ale o tomhle to nebylo, původní debata byla o béčku...
                Jaká je hele šance, že tým vybojuje hnedka postup z divize? To zaprvé. Zadruhé: není rok v divizi ztráta času? Přece je rozdíl, když pošleš hráče po delším zranění na rozehrání do divize, ČFL nebo druhé ligy. Obrovskej rozdíl. Zatřetí: co řekněme nějaké renomé Slavie? To divizí neutrpí? Začtvrté: co když by se hrálo i tam o záchranu? Tak bys to taky bral takhle "v kliduů?

                • Re: P. Janda odehrál první zápas

                  (host)     před 17 lety 22.05.2008 21:49 |  
                  0 0

                  Čermák není špatný hráč, ale nepřevyšuje výrazně naše hráče v A dorostu. Pokud se uzdraví Palko a vrátí se do bývalé formy, tak bychom měli hráče na levou stranu. Bohužel u něj došlo k velké stagnaci.

                  Představa, že Bohemka si vezme hráče jako Klavík, Zelinka a další, kteří nemají zatím na ligu, je mimo realitu. Ona bude potřebovat zkušené, kvalitnější hráče, aby se zachránila. Dalo by se uvažovat o brankáři, Volešákovi, Černém, pokud bude zdravý, Studíkovi a Vukovičovi. Ale to už jsou vesměs zkušení hráči, ne začínající hráči v juniorce. Na druhou stranu je třeba počítat s tím, že týmů, kteří by potřebovaly tolik hráčů na hostování jako Kladno a Bohemka bude ubývat. Příbram, Slovácko, Opava, Hradec, sestoupivší Bohemka mají vlastní odchovance, na kterých budou stavět a proto nepotřebují vychovávat hráče pro konkurenci. Až spadne Kladno a Střížkov, tak spadne klec. To není příliš dlouhodobé řešení.

                  Pokud jde o Tvoje otázky. Pokud se tým doplní, tak by měl postoupit hned z divize. Pokud to bude jen rok jako u Baníku a přijdou koncepční změny, tak to není problém. Renomé Slávie utrpí, naštěstí jsme získali titul, což sestup zatlačí do pozadí. O záchranu hrát v divizi nebudeme. A pokud jde o rozehrání, tak jednak máme široký kádr a hráči chodili na dva zápasy jako Latka při zranění. Švento nehrál vůbec za juniorku, Šenky taky ne. Ale rozdíl mezi divizí a ČFL je velký, což by byl problém v delším časovém horizontu pro mladé hráče při jejich přechodu z divize do ligy.

                  • Re: P. Janda odehrál první zápas

                    slaviator     před 17 lety 22.05.2008 21:54 |  
                    0 0

                    ... a podle toho, co vidíš, že se ve Slavii děje... Ty věříš tomu, že nastane zemětřesení a přijdou koncepční změny...? Nevím, třebas se mýlím, ale to by musel chtít i trenér Jarolím, že? A není to náhodou tak, že by se mu to - z různejch důvodů - nehodilo?

                    • Re: P. Janda odehrál první zápas

                      (host)     před 17 lety 22.05.2008 22:05 |  
                      0 0

                      Bez komentáře.

                      • Re: P. Janda odehrál první zápas

                        slaviator     před 17 lety 22.05.2008 22:07 |  
                        0 0

                        Protože ano, je.

            • Re: P. Janda odehrál první zápas

              Bulldock (přítel SN)     před 17 lety 22.05.2008 21:24 |  
              0 0

              Hm. . já o Polákovi drby nesbírám a tudíž ani nemám:) Frjelach je zraněnej dost, to je pravda. . na naše poměry by to byl průměr:(, ale hlavně je trochu dynamičtější typ neš naši OZ. Rajnocha bych bral každopádně, ale s cizinou se tahat nemůžem a Šeterle se taky nenechá opít rohlíkem. Netušim jaká je šance, čili - počám si:-) Abrc. . pokud prodej, tak to vidim na zahraničí. . bundesliga, Rakousko, uvidí se. Co se týče Ládi a Kaliče, tak krom Zlína shání OZ taky Olomouc, variant je dost, i s hráčskými výměnami. .

              • Re: P. Janda odehrál první zápas

                slaviator     před 17 lety 22.05.2008 21:46 |  
                0 0

                Martin má problémy s kotníky. Takže by to mohla být v tomhle ohledu náhrada za Švece.. :-)) Hele, ale Šeterle je sice obchodník, ale moh by si vzpomenout, kde taky pracoval... :-))) Teda, doufám, že nemá více špatnejch vzpomínek než dobrejch, bychom jinak byli namydlení..! :) Abrc zahraničí těžko, maximálně Rakousko. Bundesliga vůbec, bohužel.. Ale s tou Olomoucí máš taky pravdu.. :-) Mno škoda, že ve Zlíně není už Vidlička. Vyměnit Kaliče za Vidlu, to by se mi docela i líbilo. Takhle že by za Žůrka coby rychlostního útočníka..? :-)) Ne, musím sem napsat, aby to Jiří zase blbě nepochopil: myslel jsem to v nadsázce, Žůrka nechci (!!! Jiří, snad si toho všimneš... v nadsázce!!!). :-)

          • Re: P. Janda odehrál první zápas

            bongor     před 17 lety 22.05.2008 21:21 |  
            0 0

            Z Rajnocha bude pan fotbalista,bral bych ho určitě,je to výbornej typ,umí i střílet branky.Ovšem myslím,že ze západu něco přisviští,asi laso.No uvidíme.Na LM i na tu kvalifikaci potřebujeme konzolidovat sestavu a mírně doplnit.Podle mě nemáme druhého brankáře/toho Kubáska neznám/,obranu by vyřešil nejlíp zmiňovaný Rajnoch.Určitě bych vzal zpět Necku a Dočkala.Odejit by asi měl být Vorlík,Šourek,
            Kalič,Volešák a Blažek.Uvážil bych i Střihavku,jinak bych to nechal,i když na finále LM to asi nebude.Ale do 2.kola bychom mohli postoupit.
            No jo jsem optimista.

            • Re: P. Janda odehrál první zápas

              Bulldock (přítel SN)     před 17 lety 22.05.2008 21:26 |  
              0 0

              V současnosti bych víc věřil Divišovi, ale Kubásek může být dobrý. Priorita by měla být udržet Vaniaka, Vorel asi odejde.

              • Re: P. Janda odehrál první zápas

                slaviator     před 17 lety 22.05.2008 21:31 |  
                0 0

                Diviš na hostovačku v rámci první ligy. Příští sezonu nasbírá zkušenosti s ligovejma startama a přespříští bude jednička ve Slavii.. :-)) Je to škoda, třebas kdyby letos ukončil Vaniak kariéru (neéééé že ho nemám ráád, naopak..!!!), byl by to pohádkovej konec. Nemyslíš? Poslední sezona = poprvé LM, poprvé titul, otevření stadaku, po letech znovu v repre, byt na lávce... A i to EURO pořád je ještě coby pro trojku u něj reálné... Nominace není konečná a Blažkův stav je neznámá. Prý tejden trenoval, ale to nemusí nic znamenat. Nic zlému nikomu nepřeju, ale může se stát, že si utrhne ten sval znovu..

                • Re: P. Janda odehrál první zápas

                  (host)     před 17 lety 22.05.2008 21:40 |  
                  0 0

                  Vaniak kariéru letos stopro neukončí. V jednom rozhovoru prohlásil, že když se nedohodne se Slavií, půjde do Prešova, který o něj má zájem. I když, než se na závěr kariéry zakopat v týmu nováčka Corgoň ligy, to bych se na to radši vykašlal, ale je to jeho věc:-)

            • Re: P. Janda odehrál první zápas

              slaviator     před 17 lety 22.05.2008 21:28 |  
              0 0

              Ještě Gebreho bych poslal na hostovačku. Potřebuje hrát, vykopat se ve Fotbalistu. Šourka bych taky spíše na hostovačku, Vorel už natvrdo (pokud nezůstane v kádru), v jeho věku ho udržovat v praxi pomocí hostovačky už asi nemá cenu... Anebo ho nechat a poslat na ni (třeba do Střížkova) Diviše. Lepší než Krč ve třetí lize (příští rok). První liga je první liga. Musí sbírat zkušenosti... A Kubásek jako trojka.

  4. Re: P. Janda odehrál první zápas

    (host)     před 17 lety 22.05.2008 20:54 |  
    0 0

    někde kramarič prásknul že opce na pudila je 10 mega, a ted to i někdo nedávno vytáh..

    • Re: P. Janda odehrál první zápas

      slaviator     před 17 lety 22.05.2008 21:24 |  
      0 0

      Za v tom případě bych to využil. Jeden zájemce z ciziny prý za něj nabízí Liberci 80 mil. A i kdyby to nebyla pravda, tak jednou to za něj někdo nabídne... Tři leví záložníci by se holt vyřešili tím, že jeden by šel někam na hostovačku. Aby hrál. Z hlediska toho, že by bylo rozumné spíše u mladšího hráče (poslat ho na hostovačku kvůli herní praxi a udržení ceny), takže volba by byla mezi Dušanem a Danem, je výsledek (kdo by šel na hostování) jednoznačný...

      • Re: P. Janda odehrál první zápas

        (host)     před 17 lety 22.05.2008 21:37 |  
        0 0

        Ty seš blázen. Ty budeš dávat na úrovni českého klubu na hostovačku reprezentanta, buď Slovenska nebo ČR? Tvoje nápady jsou neuvěřitelné, si neuvěřitelný teoretik.

        • Re: P. Janda odehrál první zápas

          slaviator     před 17 lety 22.05.2008 21:50 |  
          0 0

          Tak co bys udělal ty? Pudila poslal do Liberce, který by ho obratem za 70-80 mil prodal do ciziny? Proč? Nebo by jsi si ho tu nechal a v tom případě by jeden z dvojice Švento-Pudil vždy seděl na lávce, či Pudil hrál v obraně... (a k tomu všemu zimní posila Černý co? Prodal bys ho, protože bychom měli tři záložníky? Nebo by seděl na tribuně? Za deset milionů, to je pěkně drahej divák)? Já bych ho poslal na hostovačku z jednoho prostého důvodu: kde máš zaručeno, že Švento v zimě neodejde? Nebo v létě? A také můžeš prodat toho Pudila... Nebo co bys teda dělal ty? To mi pověz...

          • Re: P. Janda odehrál první zápas

            (host)     před 17 lety 22.05.2008 22:04 |  
            0 0

            Jednak Kramaričovi nemůžeš věřit. Ta cena bude mnohem vyšší, Kárl není hlupák. Ale ze strany Kramariče to bude jen fráze, aby se zviditelnil. To samé říkal Vandas o Suchém, a nikdy nebyla na stole konkrétní nabídka. To samé bude u Pudila. Kdyby byla dříve, už by dávno odešel do ciziny. Stačí, jak Kramarič popisuje zranění Pudila.

            Na hostování bych poslal nejslabšího z této trojice, a to Černého. Pudil je lepší a perspektivnější. Pokud budeme hrát dvě soutěže, tak si zahrají jak Duga, tak Pudil. Opravdu posílat na hostování reprezentanta je nesmysl. Musíš dát přednost kvalitě. A je otázkou, jestli by měl Liberec zájem o hostování, nebude zhodnocovat hráče pro konkurenci. A do průměrného klubu by Pudil na hostování nešel. Teplice, Brno, Ostrava levého hráče nepotřebují, navíc je to konkurence. Nedává to logiku.

            • Re: P. Janda odehrál první zápas

              slaviator     před 17 lety 22.05.2008 22:11 |  
              0 0

              A co hostování v Boleslavi? Jinak je pravda, že Pudil je lepší a perspektivnější než Jarda. Proto si myslím, že by měl hrát pravidelně. Pokud by se poslal na hostování Černý, tak okej teda no... Ale rozhodně bych ho v případě, že opce by byla deset mil, koupil.

        • Re: P. Janda odehrál první zápas

          (host)     před 17 lety 23.05.2008 10:44 |  
          0 0

          ze je to 10 mil je mozny protoze pudil musel podepsat novou smlouvu kdyz sel k nam na hostovani... jinak by za rok sel zadara kam by chtel... za dalsi myslim ze svento v lete bali kufry sam rikal ze ma slavii rad ale je to jen fotbal a potrebuje jit na vyssi uroven bohuzel je to tak kdyz ne ted tak v zime svento jde pryc

  5. Re: P. Janda odehrál první zápas

    Huzgi (přítel SN)     před 17 lety 23.05.2008 02:42 |  
    0 0

    Je to neuvěřitelné. Většina komentářů je v duchu: "Jarolím je žába na prameni, kde bychom mohli být, kdyby on tady nebyl"

    Co blbnete chlapi! Kde jsme byli před érou KJeje. Za Beránka, za Csaplára. V prrdeli (Sorry). O titulu ani zdání, poháry slabota. Odchovanci na druhé koleji, kupovali se Skácelové, Pitákové, Vachouškové, Fořtové, Kolouškové, Holeňákové, Rychlíkové, Zbončákové, Vlčkové. A ani se super drahými posilami (za 25, 30, 35 mega se nic významného neodehrálo).

    A teď. Liga mistrů. Titul. Kladná bilance se Spartou. A vy byste vyhodili trenéra.

    Běžte do Pí.....i. Nemám slušných slov. Takovou neúctu ke jménu Slávie, navážet se do trenéra, který dosáhl s týmem tolika úspěchů.

    Vážím si Cipra, Pešiceho, Jarolíma, všech, co se Slávií něčeho dosáhli. Fandím svému týmu a prožívám s ním jeho úspěchy. Opakovaně se stydím za takyslávisty, reziduum dřevěné tribuny ze starého Edenu, věčné brblaly akibice. A proto Ať žije Slávie, Ať žije Slávie, Ať žije Slávie, Ať žije Slávie, Ať žije Slávie...

    Zdravím Sokrata a další Brothers in Arms.....

    • Re: P. Janda odehrál první zápas

      (host)     před 17 lety 23.05.2008 07:14 |  
      0 0

      Taky zdravím a přeju dobré ráno,
      máte pravdu. Ten článek je o tom, že Janda konečně po dlouhé době zahrál zápas a byť to nebylo to pravé, je to velmi dobrá zpráva. Je to o Jandovi, že? No a zbytek jste popsal Huzgi sám. S tím nic nenaděláme. Asi tím, že fandíme, a to úplně normálně, tak jsme asi Huzgi Ti, co mají jen růžové brýle, jsme naivové a nevidíme, že Slávie se vlastně za chvilku díky Jarolímovi úplně položí. Ještě že máme Jiřího. Viďte Marte. Dnes je náročný den, tak držím všem palce. A když všem tak i těm, co se mnou nesouhlasí a taky nemusí, i soupeře je třeba ctít. Bulldocku, už je líp? Sokrates 55

      • Re: P. Janda odehrál první zápas

        Bulldock (přítel SN)     před 17 lety 23.05.2008 09:51 |  
        0 0

        Dobrý den, tak už jsem si myslel, ale ještě trochu to zlobí. . děkuji za zájem. Já tedy poslední titul nepamatuji, resp. ještě jsem zaregistroval, že jsme mistři světa v hokeji, potom jsem zaslechl něco o euru, ale jako člověk z "nesportovní" rodiny jsem si musel cestu ke Slávii proklestit sám. Až zpětně jsem se dověděl, že děda je sparťan a dříve i aktivní:-) Nějak jsem se mu vůbec nepovedl. Je to velkej muzikant, tak mě chtěl všechno učit a já se k tomu pořád neměl, ani nevím proč. Teď bych to bral zpět. . jak je člověk hloupej. Zase sám jsem začal brnkat na kytaru a docela mě to vzalo. . Tak snad měl aspoň trochu radost, když jsem s ním na Vánoce zahrál pár koled.
        No, to jsem teda ale úplně uhnul a rozkecal se. Chtěl jsem jenom říct, že jsem titul nezažil a proto jsem hodnotil éru pana Beránka jako nejlepší, co jsem poznal. KJ ji úspěchy jistě přebil, ale co prováděl s naší hrou na jaře, to už tak veselé nebylo.

        • Re: P. Janda odehrál první zápas

          slaviator     před 16 lety 23.05.2008 14:52 |  
          0 0

          Vidíš to... Všechny cesty vedou do Říma a všechny cesty vedou také ke Slavii.. :-) Ty jsi z nesportovní rodiny, já zase z otcovo strany ze sportovní. Otcův otec (děd) čistokrevný sparťan, otcův bratr (strýc) jezdil se Spartou i na výjezdy do zahraničí a byl kotelník, otec se trochu odklonil a v hokeji, ač Pražák, fandil Kladnu a ve fotbale Bohemce. Děd dělal i v tehdejších Kompresorech Praha, později i na Dropě Střížkov, v té druhé polovině 90. let... Takže teď je otec jeden z hodně mála, snad jedinej na světě, komu nevadí ani jedna z těch pražských Bohemek.. :-) Ale možná naštěstí že se naši rozvedli a tak jsem nepřišel do kontaktu s touhle sparťansko-bohemáckou větví:-) Z matčiny strany děda byl zase regionální patriot spíše, takže v hokeji fandil Litvínovu, ve fotbale ani nevím komu, když na začátku 90. let Most hrával snad divizi a později ČFL. Ale co je podstatné, tak je to, že jsem po škole coby malej capart chodil k němu a koukali jsme se na Buly, o víkendech jsme se společně koukali na fotbal... A mě se strašně zalíbil zápas z patnáctého října roku 95, který ovlivnil dá se říct zbytek mého života:-) Slavia vs Slávia Uherské Hradiště, 9:1... :-) Tehdy se mi to strašně zalíbilo a tehdy jsem začal fandit Slavii. Předtím jsem věděl, že "nějaká" je, ale nevěděl jsem co, jak, proč. Bylo mi to jedno. Ale tímhle zápasem mě nadchla. A je to bohužel také jedna ze dvou jediných věcí, které si z mistrovské sezony pamatuji. Poté to bylo, když hráči oslavovali na Václaváku titul a vylezli na podstavu. Nevím už přesně kdo tam všechno byl, ale pamatuju si, že tam byl tehdy i Lukáš Jarolím coby greenhorn. Škoda, že v té době mi holt bylo osm let a že si nepamatuji více. A pamatuju si vlastně ještě to, že jsem tehdy všude rozhlašoval, že Jan Suchopárek je nejlepší obránce na světě! Všude na potkání... Malej capart no.. :-) Později jsem spíše inklinoval nakonec více k hokeji (Vláďa Růžička, "rodák z blízké vesnice",i když se narodil tady v nemocnici na kopci:-) ) a nějak nepamatuju třebas vítězství v poháru ČMFS. Nebo pověstný zápas v UEFA Cupu s AS Řím - pamatuju pouze, že mě z toho málem kleplo. Nic víc :( Je škoda, že tohle se nikde nedá sehnat třebas na kazetě, bohužel.. :( A od kdy mám ucelenej přehled, to je od Celty. Od té doby si pamatuju řekněme 99% věcí, i takové prkotiny, kdy tu hrál Jozsi, že tu byl "nějakej" Cesaro Victorino a odehrál za nás jen pár zápasů, že tu byl Branco, kterej přišel s velkou pompou (a že tu bude mít Adauto krajana-kamaráda), aby byl zařazen do béčka a po dvou týdnech odletěl zpět do Brazílie, protože měl údajně nemocného otce... A že nakonec si tam čutal vesele dál... Pamatuju ty levé beky co jsme zkoušeli v poslední době, na Tipsportu 07 Löwa, v létě 07 toho Chorvata Šikliče, v zimě 07-08 Vulina... Pamatuju jak jsme hráli na Slovácku, kde jsme 0:2 prohráli, komentátor (myslím že Bosák) komentoval povrch tak, že by se tam mohlo hrát vodní polo... Na hřiště šel ve druhém poločase Adauto a zranil se po chvilce... Po zápase že byl odvolán Csaplár a přišel Jarolím... A že vzápětí se přišlo na to, že Koloušek má akutní leukemii, protože šel na vyšetření poté, co měl po celém těle po zápase modřiny... Joooo, to byly věci... Pamatuju i ty různé tiskové mluvčí a webmastery od Sebastiana (Holovského ?) až dál... Kdy byli a "vládli", atd... Blbosti prostě... Ale co bylo dřív, to ne:(

          • Re: P. Janda odehrál první zápas

            Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 23.05.2008 18:42 |  
            0 0

            Já ani nemám nějakej konkrétní zápas, kterym bych začal. . asi v nějakym poháru mě chytly ty krásný dresy. . a taky to, že jsme byli druhý. . já nikdy nefandil prvním, ale přál těm odstrkovanejm:-)) Vim, že když jsme rupli v derby 5:1, tak už jsem tak nějak znal Slavii a přál spíš jim a pak si vybavuju to derby, jak Gabriel nakopl Labanta. Na první mač jsem šel s kámošem ze třídy na Strahov( on je sparťan), nevěděli jsme vůbec jak to chodí a vybrali lístky neomylně nad náš kotel:-) Pak už začíná éra za tři pětky na Uefu a tažení pod panem Beránkem, kdy jsme doma všechny válcovali. .

            Jo ale to s tim Kolouškem ti nesedí. . protože ten onemocněl za Csaplára - v druhý sezoně (ještě v té sezóně stihl vyhrát krále ligových trávníků), dlouho se léčil a když přišel KJ, tak se akorát vracel z rekonvalescence do tréninku.

    • Re: P. Janda odehrál první zápas

      (host)     před 17 lety 23.05.2008 08:36 |  
      0 0

      Já sem taky reziduum dřevěné tribuny z Edenu, v 15 jsem na této tribuně v zápase s Hradcem oslavil titul, v 26 jsem seděl skoro na těch samých souřadnicích a znovu titul, mezitím jsem byl na všech zápasech v Edenu i na Strahově, taky pořád brblám, ale rozhodně si myslím, že Jarolím je nejúspěšnější trenér, fakta mluví za něj. Sice v poslední době nechápu přestupovou politiku (Jarolím, Černý, StřihavkaxNecid), ale pokud to povede k úspěchu a klub se zmátoří i po stránce marketingové a komunikační, tak to může být opravdu jen dobré.