Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Archiv

Béčko veze z Ústí bod

B tým Slavie získal na hřišti Sezimova Ústí pouze bod za remízu 1:1. Branku vstřelil Gebre Selassie, o tři body jsme přešli gólem z posledních sekund utkání. V sestavě se objevili Kubásek, Blažek a Gebre Selassi, po utkání jeli za ostatními hráči slavit mistrovský titul.

FK Spartak Mas Sezimovo Ústí - Slavia Praha B 1:1 (0:0)
Slavia: Kubásek - Švamberg, Gebreselassie, Blažek (90. Hašek), Bayer, Kindel, Kovařík, Hošek, Starý, Kobler, Vukovič
Branky: 90. Koutník - 73. Gebre Selassie

Komentáře (154)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Béčko veze z Ústí bod

    (host)     před 17 lety 18.05.2008 19:51 |  
    0 0

    zas v nastavení...?!? holt třetí tým... Fallen

  2. Re: Béčko veze z Ústí bod

    (host)     před 17 lety 18.05.2008 21:53 |  
    0 0

    Blažek na stoperovi???? mudrc

    • Re: Béčko veze z Ústí bod

      (host)     před 17 lety 18.05.2008 21:56 |  
      0 0

      ne!!! vsimni si ze pomlcka je jen za kubaskem ostatni je jsou vypsani jen co nastoupili nikoliv na jake pozici ;)

    • Re: Béčko veze z Ústí bod

      slaviator     před 17 lety 18.05.2008 22:31 |  
      0 0

      Mno. To nevíš? Na tu pozici s ním od příští sezony počítá KJ... :-) A parťáka na stoperu mu bude dělat Abrc.. :-))

      • Re: Béčko veze z Ústí bod

        (host)     před 17 lety 18.05.2008 23:15 |  
        0 0

        prosimte on to jeste bude brat vazne :DDD tu ironii si radsi nech :P

  3. Letní změny v kádru

    (host)     před 17 lety 18.05.2008 22:35 |  
    0 0

    Protože se tu k tomu zatím nikdo příliš nemá, dovolím si prezentovat svůj odhad na změny ve slávistickém kádru v letní přestávce...

    Dle mých počtů současný kádr včetně hráčů na hostování jak u nás, tak našich hráčů jinde, čítá 32 hráčů.

    Z hráčů, kteří u nás hostují odhaduji, že si na 100% necháme Milana Ivanu, na 90% Tijaniho Belaida (který měl sice výkyvy, ale kdykoliv nastoupil tak se prosadil, ať už golem nebo přihrávkou a navíc mu je 21 let). Jsem přesvědčen, že si nenecháme Jana Blažka, Daniela Pudila hádám, že po uplatnění opce obratem prodáme. U Davida Střihavky je situace složitější, zde si myslím, že bude záviset na řadě okolností, ale spíše si myslím, že nezůstane. Situace u brankáře Kubáska je mi také nejasné, ale tipnu, že uplatníme opci už jenom proto, že nebude nijak závratně vysoká a že se jedná o člena repre U21.

    Co se týká mladých hráčů, obávám se ani nevyužití opce Střihavky nedá prostor Tomáši Necidovi (což mě osobně trochu mrzí...) a Tomáš bude i nadále hostovat v některém ligovém týmu. Stejně tak si myslím, že dopadne Tomáš Jablonský. V této souvislosti mě napadá, jestli by nestálo za úvahu navázat úzkou spolupráci s Kladnem, kde by mohlo hrát 1.ligu spoustu našich odchovanců, tak jako to funguje například v Nizozemsku, kde Ajax zásobuje několik prvoligových klubů svými mladíka a následně si je buď stahuje nebo je prodává. Kladno s ohledem na svůj současný kádr by to jistě uvítalo (dále by pro hostování na Kladně připadali v úvahu Diviš, Šourek, Gebre, Volešák, mohli tam také hostovat Vácha, Dočkal na místo toho aby chodili do Liberce na hostování s opcí). Dalšími mladíky, které tu zmíním jsou Bořek Dočkal (Liberec na 99% uplatní opci) a Lukáš Vácha (zde často uváděný některými přispěvateli jako pravý obránce pro příští rok - blbost! kdy začne po zranění s přípravou? není prověřen!) - i u něj si myslím, že Liberec i když zatím nehrál využije opci, jedná se o talentovaného mládežnického reprezentanta přece!

    Co další odchody, zde osobně tipuju konec pro Šourka, hostování pro Gebreho, v nemilosti si myslím, že jsou Kalivoda a Volešák, předpokládám prodej Suchého za cca 80 milionů a Krajčíka (své si odehrál, v podstatě vše dokázal a myslím si, že s ohledem na Matějovi jarní výkony to bude ideální řešení pro obě strany). Pro klid kabiny a nenávist s asistentem řehákem očekávám i prodej Martina Abraháma (nižší Německo, Rakousko atd.) za cca 10 milionů - kozel se nažere, koza zustane celá a Slavia ani neprodělá ani nevydělá...

    Zbyde kádr: Vaniak, Vorel, Kubásek - Brabec, Hubáček, Dřížďal, Latka - Šmicer, Černý, Tavares, Jarolím, Švento, Janda, Belaid - Toleski, Šenkeřík, Ivana tzn. 3 + 4 + 7 + 3 hráči a zákonitě musí přijít doplnění o spoustu playerů...

    Přijde Jan Rajnoch, tím jsem si jist! Cena? 25 milionů + procenta z prodeje. Dále se vrátí na 90% Patrik Berger. Mezi vysokými útočníky padne sázka na Lukáše Mageru z Ostravy za cca 15 milionů. V tu chvíli mám 3 + 5 + 8 + 4 a co dál?

    Nutno přivést další obránce a záložníky... Čekám nějakou velkou pecku - dlouhodobější investici do skvělých krajních obránců - mojím tajným tipem je Radim Řezník z Baníku, předpokládám, že přijde jeden obránce ze Slovenska (snad se podaří trefa do černého jako v podobě Dušana Šventa) a určitě nás neminou testování zajímavý Chorvatů, Ukrajinců, Srbů atd...

    Samozřejmě souhlasím s hlasy volajícími jednak po nákupu talentů, zde bych ale spíše volil nějaké předkupní právo, či přestup a nechat hráče v klubu 1 - 2 roky ještě hostovat jako jsme to udělali kdysi v případě Latky a Fořta. Zde přichází v úvahu především Morávek, ze kterého opravdu roste skvělý hráč!

    A nelze zapomenout na zde několikrát zmiňovanou juniorku jejíž udržení beru jako hotovou věc. Zde bych se poohlédl především po talentovaných dorostencích ročník 1991 - 1993, které bych začal postupně přes dorostenecká mužstva zapojovat do béčka tak, aby v případě rozsáhlé marodky bylo možné sáhnout do rezervy a nemuset držet třicetičlenný kádr jen proto aby kdyby co kdyby...

    Na závěr bych chtěl všem optimistům, pesimistům, realistům i skeptikům připomenout, že kdo nic nedělá neudělá chybu! Kdo něco dělá občas se mýlí... To je i případ našeho vedení a KJ! Nemějme jim to zazlé a buďme rádi, že se snaží se Slavii něco dosáhnout!!!

    Howgh

    • Re: Letní změny v kádru

      (host)     před 17 lety 18.05.2008 22:47 |  
      0 0

      To není odhad, to je nesmyslný příspěvek. Házíš tu čísly jako ve sportce, neznáš opce, přesto tu tvrdíš, že Liberec uplatní opci na Váchu. Jeho opce je vázána na odehrané zápasy, takže Liberec může uplatnit velký kulový. Píšeš, že prodáme Krajčíka, přitom mu končí smlouva a může odejít zadarmo. Píšeš, že Abraháma prodáme za 10 mega do nižší soutěže v Německu, kdo by je nám dal. Píšeš, že koupíme Mageru. Jednak nechápu proč, když máme perspektivního Necida a hlavně Ostrava prodá jen Svěrkoše. Tvá cena za Rajnocha je k smíchu, Bolka se ho bude snažit prodat přímo do zahraničí za větší peníze. Koupě Morávka je mimo realitu. A takto bych mohl pokračovat. Představa, že za Kladno bude hrát 10 hráčů Slávie, je taky absurdní. Jednoduše řečeno, je to nesmyslný příspěvek, který se neopírá o fakta, realitu.

      • Re: Letní změny v kádru

        (host)     před 17 lety 18.05.2008 23:03 |  
        0 0

        Asi tak, vesteni z koule je to, rekl bych, ze dalsi kroky Karla Jarolima a spol. jsou tezko odhadnutelne, stejne jako sestava prakticky pred jakymkoliv zapasem:-) Jarolim se zatim jenom vyjadril v tom smyslu, ze se dalsi kroky rozhodnou pristi tyden a souhlasil s nazorem, ze je potreba zlepsit obranu.

        • Re: Letní změny v kádru

          (host)     před 17 lety 18.05.2008 23:38 |  
          0 0

          tak morávek by se zcela jistě v budoucnu vyplatil, ale máme těch 130MG?

      • Re: Letní změny v kádru

        (host)     před 17 lety 19.05.2008 00:46 |  
        0 0

        Hlavně že ty jseš chytrej, všechno znáš, o všem jsi výborně informovanej a možná budeš matka Karla Jarolíma, borče. Vůbec jsi nepochopil smysl tohoto příspěvku...

        Jeho cílem nebylo uhodnout přesně všechny změny v kádru ale spíše rozproudit tady diskuzi na toto téma...

        Tak se vrať zpátky na www.sex-doma.cz a nemudrcuj tady...

        • Re: Letní změny v kádru

          (host)     před 17 lety 19.05.2008 10:02 |  
          0 0

          heh :-) .... mu hned nenadávej, taky si myslim, že tvůj příspěvek je z 90ti % blbost... Tijany ? ... víš kolik za něj bude Inter chtít ? ... Matěj ? ... proč by odcházel, má se ve Slavii dobře a Polsko si myslim neni tak atraktivní... a takhle bych mohl pokračovat :)

      • Re: Letní změny v kádru

        (host)     před 17 lety 19.05.2008 10:04 |  
        0 0

        Matějovi končí smlouva ke konci roku 2008.. takže odejít zadarmo by neměl :) .... Teda pokud jsem dobře pochopil větu: "Záložník pražské Slavie Matej Krajčík prodloužil smlouvu do konce roku 2008." :)

        • Re: Letní změny v kádru

          (host)     před 17 lety 19.05.2008 10:27 |  
          0 0

          a navic matej je po financni strance velmi dobre zabezpecenej nepujde za prachama ale za atraktivitou souteze kdyz bude nejaka nabidka ;)

        • Re: Letní změny v kádru

          slaviator     před 17 lety 19.05.2008 11:33 |  
          0 0

          Jenže počkej, už půl roku před vypršením smlouvy se může dohodnout s jiným klubem a podepsat tam... Tak to udělal v zimě třebas Hodúr s Boleslaví... A pak je jen na tom jeho "původním" klubu jak se zachová. Buď ho nechá hrát jako třebas Ajax Grygeru, když podepsal Juventusu... Nebo ho přeřadí do B týmu či postaví úplně mimo tým (i to se může udělat) a začne už stavět na jinejch hráčích (hráči), nebo se dohodne s tím klubem kde podepsal a pustí ho tam za o něco málo vyšší cenu než je tabulková cena (tak to dopadlo s Hodúrem). Takže skutečně Matej klidně může podepsat s někým už v létě...

          • Re: Letní změny v kádru

            Bulldock (přítel SN)     před 17 lety 19.05.2008 12:01 |  
            0 0

            Matej? Si se asi zbláznil, ne? To neni ňákej mladej trouba pod Vandasem! Já věřim, že tu bude kopat dál. . viděl bych to na smlouvu na dva roky( příp. opci) s tím, že s dobrou nabídkou by ho pustili. . tzn. jako Standa. .

            • Re: Letní změny v kádru

              slaviator     před 17 lety 19.05.2008 12:04 |  
              0 0

              Není to trouba, to neříkám...:) Ale jen prostě, že se to klidně stát může. Že už v létě o něj de facto přijdem, když podepíše někde jinde... Stát se to může.

              • Re: Letní změny v kádru

                Bulldock (přítel SN)     před 17 lety 19.05.2008 12:14 |  
                0 0

                To teda u Mateje, kuurwa, ani omylem ! :-)))

                • Re: Letní změny v kádru

                  slaviator     před 17 lety 19.05.2008 12:29 |  
                  0 0

                  Ne. Nesouhlas. Matej jde už lehce dolu, takže u něj v případě lukrativní nabídky ano. Ale u koho ani omylem? U Šventa a Jandy.. :-))) Tyhle dva budeme potřebovat a můžeme na nich vystavět i v Evropě konkureceschopné mužstvo...

                  • Re: Letní změny v kádru

                    Bulldock (přítel SN)     před 17 lety 19.05.2008 12:30 |  
                    0 0

                    Já to myslel tak, že by Matej takovej podraz neudělal. .

                    • Re: Letní změny v kádru

                      slaviator     před 17 lety 19.05.2008 12:41 |  
                      0 0

                      To není žádnej podraz ale.. :-) Je to normální, jít do zahraničí po vypršení smlouvy. A kluby mají tímhle možnost si toho hráče už půl roku předtím smluvně pojistit, aby nemoh jít na poslední chvíli někam jinam. Nebo Ballack udělal podraz na Bayern, Grygera na Ajax...? :) Pokud to vedení klubu řekne, že má nabídku a že uvažuje že to podepíše... Tak se o podrazu nedá vůbec mluvit. A třebas Ajax to ohledně Grygery věděl, nabídnul mu teda podstatně vylepšenou smlouvu a Grygera řek že děkuje, ale ne, že italskej fotbal bly vždy jeho sen... Ajax řek okej, tak to tam podepiš a mezitím ten půlrok dohraje u nás, nikam tě přeřazovat nebudem. A bylo to vyřešený... Pokud by Matejovi přilétla nabídka třebas z Anglie (třebas tým ze spodku tabulky nebo druhé nejvyšší soutěže), ze Španělska... Myslíš, že by nepodepsal? :)

                      • Re: Letní změny v kádru

                        Bulldock (přítel SN)     před 17 lety 19.05.2008 12:52 |  
                        0 0

                        Mně to trochu jako podraz přijde. . bral bych, kdyby jednal o nový smlouvě a nedohodli se a pak to s předstihem podepsal jinde. . takhle je to trochu na hraně. . ale myslim, že Matej má hlavu na správnym místě.

                        • Re: Letní změny v kádru

                          slaviator     před 17 lety 19.05.2008 13:13 |  
                          0 0

                          Třebas jako Hodúr? Řek si za podpis smlouvy milion a půl, nedali mu to, tak podepsal v Bolce. Ale teď hádej: řek si o ten milion a půl proto, že věděl, že mu to nedaj a tak to jednání o nové smlouvě s Libercem nedopadne a on bude moc s čistým štítem podepsat jinde..?

                          • Re: Letní změny v kádru

                            Bulldock (přítel SN)     před 17 lety 19.05.2008 13:21 |  
                            0 0

                            To nebudu hodnotit. . já s nim nejednal. Ale věřim, že Matej má ve Slavii takovou pozici, že se bude jednat férově z obou stran a dohodnou se ať tak nebo tak.

                            • Re: Letní změny v kádru

                              slaviator     před 17 lety 19.05.2008 13:28 |  
                              0 0

                              No jo no... A je taky pravda ale, že Karl je hodně tvrdej obchodník... Ale nechápu ho: raději dá velký prachy cizincum, jejichž jmena zapadnou... (třebas Kostaričan Parks nebo ti Brazilci) a Hodurovi, kterej si asi oprávněně řekne o peníze, nic.

    • Re: Letní změny v kádru

      Bulldock (přítel SN)     před 17 lety 19.05.2008 11:09 |  
      0 0

      Tady bych čekal podpis DDS. . Nic proti, ale je to fakt jenom domněnka a podle mě dosti nepodložená. Snad jednu věc. . Vácha už je zpátky.

      • Re: Letní změny v kádru

        slaviator     před 17 lety 19.05.2008 11:40 |  
        0 0

        Je to tak. Stejně tak mohu říct, že ve Spartě končí kvůli fanouškům (části kotle) Horváth, Kadlec, Kulič, Kolář a Grigar... - tak bychom měli vzít Kadlece:-) Ale na druhou stranu zase si říkám, proč by ne? Je to jeden možná ze dvou fakt kvalitních levých beků v české lize, pokud nepočítáme na ten post Ferryho, kterej to má přes nohu.. :-))) Navíc schopnej zaskočit výborně na stoperu a je i v repre. Pokud bude fanouškama zhnusen a bude chtít odejít za jakoukoliv cenu, tak by byl daleko levnější než v zimě, když ho Sparta nabízela Celticu za 60 mil. Kdyby přišel za 20-30 mil + procenta z dalšího prodeje a to samé Rajnoch... Tak by mi to úplně bohatě stačilo. Tihle dva by byli skutečnými posilami. Huba mám rád, ale přece jen, Kadlec je o něco blíže pojetí moderního evropského fotbalu. A tam se musíme upínat, k tomu, abychom posílili tým tak, abychom měli šanci do předkola LM a následně i abychom něco mohli uhrát v LM. Tzn dva krajní beci, co se nebojí zaútočit (Dřížďal bude ještě mimo hru, bohužel... Takže Krajčík s... Kadlecem?), gólového útočníka (Goce se rozstřílí :-)), jednu personu v záloze (Šmíca a Berger, to jsou dvě... Rajnoch coby DZ taky dobrej...) a někoho na kraj zálohy, rychlíka... Švento a... Stihne to Janda? Nebo Milan Ivana. Mno, o stoperech ani nemluvím.. :-))) A je fakt, že sestava: Vaniak - Krajčík, Suchý/Latka, Brabec, Kadlec - Ivana/Janda/Šenkeřík, Berger, Rajnoch, Šmicer, Švento - Toleski vypadá hodně, hodně dobře...

        • Re: Letní změny v kádru

          (host)     před 17 lety 19.05.2008 11:46 |  
          0 0

          chlapi neblbnete, za to by se nemusel stydet ani A.Clarke..sci-fi jak poleno...
          navic ronaldihno asi konci v Barce a nebo Shevcenko v Chelsea, tak by mohli jit k nam, ne?
          slimak

          • Re: Letní změny v kádru

            slaviator     před 17 lety 19.05.2008 11:57 |  
            0 0

            :-)) Proč by k nám nemohli ti dva přijít? O Blažkovi s Pudilem se taky myslelo, že jsou v lize neprodejní. O Gocem se "vědělo", že už má podepsáno v Německu, viz pan Jiri co psal... A kde ti tři skončili? Boleslav bude muset někoho prodat a pokud Rajny bude chtít do Slavie za trenérem, tak ho tam už asi neudrží... A Kadlec? Pokud se nepletu, taky se s Jarolímem zná ze Slovácka, navíc ti hráči jsou docela znechuceni co se stalo v Liberci a hlavně po zápase. Což o to, bučet na vlastní hráče a vyvolávat jednoho z nich "ven", to je víceméně normálka... Ale napadnout bus? To tu už jednou bylo... Pokud bychom dali na stůl konkrétní nabídku, která by splnila základní předpoklady (tzn že ho nemůžeme chtít za 5 milionů, to v žádném případě nemá cenu ani zkoušet) - tak proč by nemoh přijít...? Navíc on není zase ten typ hráče, kterej kydá špínu na soupeře.

            • Re: Letní změny v kádru

              martyni (přítel SN)     před 17 lety 19.05.2008 12:10 |  
              0 0

              No moc se mi to taky nezda. Kazdej z nich nebude levnejsi nez 20 - 30 mega. A dat za dva hrace 50 mega, to by byla hovadina. Z neceho je taky klub musi zivit a nelze spolehat na to, ze postoupime do LM. Kdyz jeden vetsi nakup, tak bych byl pro Rajnocha, ale divil bych se, kdybyho nekdo ze zahranici nepreplatil.

              • Re: Letní změny v kádru

                slaviator     před 17 lety 19.05.2008 12:14 |  
                0 0

                A pokud využijem opce u Blažka a Pudila, tak to taky bude skoro 60 mil...;o) Taky nereálné? A proč by třebas Rajnoch nebo Kadlec k nám nemohli taky jít na hostování s opcí? Navíc máš pravdu, nikoho ze zahraničí nepřeplatíme... Ale je to přece i o tom, že ten hráč k nám chce. Proto tu máme Goceho. Jinak by skončil někde v té Chotěbuzi nebo Rostocku... Kterej mu nabízel vyšší plat a Mostu nabízel větší sumu. Ale hráč chtěl k nám.

                • Re: Letní změny v kádru

                  martyni (přítel SN)     před 17 lety 19.05.2008 12:34 |  
                  0 0

                  no, tak to uz mas nakupy tak za 120...:-))

                  • Re: Letní změny v kádru

                    slaviator     před 17 lety 19.05.2008 12:45 |  
                    0 0

                    Nebo taky ne... Blažek se vrátí do Liberce a opce využita nebude. Takže 0. Pudil se vrátí do Liberce (máme další 2 levé záložníky) a opce tedy taky nebude využita nebo naopak využita bude, ale po ME přestoupí do ciziny a vyděláme na tom... Liberec využije opci na Dočkala. Ale rozhodně to nebude žádnejch 120 mil dohromady za nákupy :-) Dejme tomu: Pudil 30 - ale za 100 prodanej. Zisk cca 40 mil. Což by bylo na hostování Rajnocha i Kadlece s následnou opcí... Na Bergerův plat... A na jednoho nadějného cizince třeba ze Slovenska.

          • Re: Letní změny v kádru

            (host)     před 17 lety 19.05.2008 12:03 |  
            0 0

            Rajnoch neni nereálnej přestup... podle mě bude klub určitě jednat o jeho přestupu... a Kadlec... no nevim, je dobrej, ale aby nedopadl jako Abrc, aby ho fanoušci přijmuli :( ..... a když už jsem u Abrce... všiml jste si někdo, jak se neúčastil moc oslav s ostatníma ? :/ ... když se ještě na stadionu slavilo, on už byl před stadionem v civilu... a když se na podiu zvedal pohár, tak on jako jedinej hráč ho nad hlavu nezvedl a jen z povzdálí sledoval oslavu... Je mi ho docela líto... a fotbalista to taky neni až tak špatnej... uvidíme v přípravě co dokáže. Jinak sestava podle mého gusta :) ..... Vaniak - Hubáček, Brabec, Latka, Dříždal - Dušan, Šmicer, Belaid, Krajčík - Toleski a Šenky...

            • Re: Letní změny v kádru

              (host)     před 17 lety 19.05.2008 12:13 |  
              0 0

              jo, rajnoch je realnej. urcite v bolce nezustane a cena by nemusela byt nijak zavratna, moc by na pomohl jak v obrane pri eventualnim odchodu suchyho nebo v zaloze..
              co se tyce kadlece, nevim, jeho vykonost neni nijak stabilni a je dost precenovanej. je ovsem mladej a bral bych ho...sparta ho ale slavii urcite nepusti, to by museli byt padli na hlavu..
              abrc sice neoslavoval jako matej nebo kalic a pudil, ale nemyslim si ze by se nejak moc stranil. koukal jsem dnes na zaznam a vypadal nadsene. on je proste jinej..doufam ze u nas vydrzi, toho kluka mam rad.je to bijec..
              je treba kadr hlavne stabilizovat a moc prichodu se neda ocekavat, chtelo by to spise se soustredit na mlady hrace s perspektivou, asi hlavne s ciziny..
              slimak

              • Re: Letní změny v kádru

                Bulldock (přítel SN)     před 17 lety 19.05.2008 12:19 |  
                0 0

                Třeba někam spěchal, za rodinou. . nebo na ryby:-) Ne, nevim, ale s tim pohárem se taky cicmal, na pódiu pak byl taky. . asi jenom nebyl vidět. .

        • Re: Letní změny v kádru

          Bulldock (přítel SN)     před 17 lety 19.05.2008 12:13 |  
          0 0

          No Franta to má přes nohu a to ještě přes tu v sádře:-) Fakt nestihne přípravu? To by bylo mrzutý:( Vácha a Janda už s klukama lehce trénovali, ne? Kdyby Křetínský pustil Kadlece do Slavie, tak mu ten kancl na Letný vypálej. . To je fakt sci-fi. . V Německu dostane vždycky víc. Otázka je, jestli ho střelí před začátkem, aby měl na posily, nebo veme od jinud a počká po předkolech LM. . Rajnoch by byl fajn, ale obávám se, že Šeterle by ho pustil k nám jen se skřípěním zubů a bude dělat včechno pro to, aby ho střelil ven. Jestli ovšem nemaj nějakou zajímavou dohodu už ze zimy. . Já bych teď teda jednal hlavně o l. bekovi. . tam musíme posílit i kdyby nikdo neodešel( narozdíl od zbylejch postů). Zašel bych s Kubíčkem na pivo a hodil řeč o Heidenreichovi. . Na výměnu můžem nabídnout Voliše -na odchodu:( či Gebreho nebo někoho jiného z B-týmu na hostovačku. . Vukoviče nebo Zelinku na rozjezd v lize -Olomouc bude shánět hlavně ofenzivní plejery.

          • Re: Letní změny v kádru

            (host)     před 17 lety 19.05.2008 12:18 |  
            0 0

            souhlas, heidenreich vypada dobre.ale bude velice tezky tyto hrace ziskat-viz. moravek, lecjaks..
            jestli je pravda ze pitak konci v salzburgu, bral bych ho vsema deseti..
            doted me celkem stve, ze fillo nesmyslne odesel do norska.ten klub se tam zahrabe a u nas by mel lepsi vyhlidky..taky jsme prej ted chteli danka, pokud by nezustal v WBA, kde ovsem zustal

            • Re: Letní změny v kádru

              Bulldock (přítel SN)     před 17 lety 19.05.2008 12:26 |  
              0 0

              No. . chtěli ho všichni, takže klid:-) Jinak ke Kadlecovi. . po podzimu jsem ho taky moc nemusel, resp. do repre se mi nezdál, na jaře ale hodně táhnul. . přišel jsem mu docela na chuť, už proto, že mluvil rozumně a ani do nás si za každou cenu nekopal. . beru ho. Ale reálný to fakt neni. . to už jsem se spíš bál, že Karlos bude do Sparty ondyno. . Helejte, dokonce byl v Edenu. . někdo ho tam vyblejsk. . bylo by fajn, kdyby se vrátil. . já věřim, že Heinz a teď Svěrkoš ukázal hodně hráčům, že to má smysl. . Bylo by to lákavá. . ale zase totální překop sestavy. . nicméně složení Piták, Šmicer, Berger, Švento. . to by byla vozba. .

              • Re: Letní změny v kádru

                (host)     před 17 lety 19.05.2008 12:31 |  
                0 0

                jo, jasne proti kadlecovi taky nic nemam, je to rozumnej kluk..ty jeho chyby v obrane byly ale celkem casty..
                hrac jako pitak nam velmi chybi, takovej pravej zaloznik, kterej vezme balon a jde, neboji se klicek a je golovej, navic je to srdcar
                slimak

              • Re: Letní změny v kádru

                slaviator     před 17 lety 19.05.2008 12:35 |  
                0 0

                A kdo by plnil defenzivní ukoly..?:)) Kor když máme kvantum DZtek... :-)) Ale jak říkáš, já jsem si Kadlece taky na jaře "oblíbil", přišel mu docela na chuť. Přesně tak, jak píšeš... Nekopal do nás... A na jaře Spartu fakt táhnul. A špatně nehrál ani Voříšek, hh... Škoda, že z Teplic šel do Sparty a ne k nám :-) Jak měl původně jít. Holt nakonec Sparta byla rychlejší a více nabídla. To se ve fotbale stává. Ale k dobru obou dvou jmenovaných lze říct, že nejenže do nás nekopou (pokud se nepletu, tak na jaře si do nás moc nekop ani Sivok se Řepkou, ale ne že by změnili názor, akorát se poučili že to nemaj vyřvávat do médií), ale nedá se ani říct že by nás neměli rádi... A jak říkám. Kadlece bych si u nás dokázal docela i představit... A dneska je možné všechno. Doležal s Křetinským jednaj poslední dobou docela často (Volešák, Abraham - Kozáčik), proč by se nemohli dohodnout i na Kadlecovi?:) Třebas formou hostovačky s opcí.. :-))) A pokud se Sparta nedostane do LM, tak ho prodat bude muset...

                • Re: Letní změny v kádru

                  (host)     před 17 lety 19.05.2008 12:40 |  
                  0 0

                  no jo, vorisek, vzpominam jak jsme ho chteli, ale to bylo snad jeste za beranka 5 let dozadu. tehdy byl dost ocenovanej, ale hlavne jako stredni defenzivni zaloznik..slimak

                  • Re: Letní změny v kádru

                    Bulldock (přítel SN)     před 17 lety 19.05.2008 12:49 |  
                    0 0

                    Však jsem se taky divil, jak se na tom beku rozehrál. . (už v Bolce). Lukáši, Kadlec udělal dost chyb, ale většinou je stihnul napravit už v zápase:-) a je hodně důraznej. . něco jako Matej, ale ještě navíc dobrej hlavičkář, platnej při rozích. BTW Spartě rozhodl dva penaltový rozstřely. . ten si to Euro zaslouží, ale Sivok. . Blažek. . Galásek. . to už je vážně na pendrek. . Rajnoch by je zastoupil všechny:-) Ale aspoň nebude tak drahej. . :-)

                    • Re: Letní změny v kádru

                      slaviator     před 17 lety 19.05.2008 12:57 |  
                      0 0

                      Souhlasím. Kadlec udělal pár chyb, ale kdo je neudělá...? Jak se říká: "kdo nehraje dopředu, nechybuje" :-)) Trochu upravené, ale pravdivé. A máš pravdu i s těma penclama, Odense a finále ČMFS... Muž bez nervů. Toho potřebujem, pokud budeme mít příští rok zase tolik penalt jako letos, byla by ostuda z nich zase většinu nedat :-))) Ten na EURO fakt měl jet. Z obránců ještě bych tam viděl místo Sivoka Zápotočného, kterej se v Udine prosadil (na rozdíl od... ) nebo z mlaďasů Šimůnka, kterej v bundeslize nastupoval celkem pravidelně. Než Sivok, to už tam mohl bejt daleko spíše i Latka nebo Sucháč:-)) Blažek: nechápu, nechápu. Neříkal on náhodou pro Kicker, že když bude náhradníkem v Norimberku, že nikam nepojede? Takže jsem počítal s trojicí Zítka, Vaniak, Laštůvka. Tankista Čech je díra letos... :-))) Ne, teď vážně: Čech jako jednička, jako dvojka někdo ze dvojice Zítka (60%)-Vaniak (40%. Přece jen je ze staré školy, neumí tak s míčem u nohou... To by s ehodil spíše do anglické repre :) Ale zase byl by to nááádhernej konec za kariérou. Nikdo by se nemoh zlobit, že by ji ukončil. V poslední sezoně si zahrát LM, otevřít stadion, vyhrát ligu a jet na ME... Ty brďo... :))) a někdo mladej (Lejsal, Zlámal, Laštůvka, Daněk) kvůli zkušenostem. Místo toho Galáska jak říkáš Rajnoch, jednoznačně... A vzal bych ještě jednoho útočníka.

                      • Re: Letní změny v kádru

                        Bulldock (přítel SN)     před 17 lety 19.05.2008 13:04 |  
                        0 0

                        Třeba ten Blažek ještě nepojede. . někdo z mladejch jako trojka by jet měl a určitě by nebyl horší. . Zlámal, Laštůvka, Lejsal, Vašek. . ale tam by "mělo" jet hráčů. . Jarošík, Skácel, Bednář, Rajtoral, Rajnoch, atd. . i do Plašila čekám spíš jeho "klasiku". .

                        • Re: Letní změny v kádru

                          slaviator     před 17 lety 19.05.2008 13:11 |  
                          0 0

                          Vaškovi je už snad 31.. :)) Jinak Jarošík teď už asi ne, už není to co před rokem dvěma... Bednář se měl ale vyzkoušet rozhodně, to samé Rajtoral, Fillo, Skácel, Švec... Příprava je myslím i od toho vyzkoušet nové hráče. Nepovede se mu jeden zápas, zkusím ho ve druhém, ve třetím.. .A pokud se mu nepovede i to, tak má na nějakej čas smulu. (ale ze čas vyzkoušet znovu, neodstřihávat ho uplně)... Ale tím pádem budeš mít široký počet vyzkoušených hráčů a v případě akutní potřeby budeš mít kam sáhnout. Zraní se ti dva obránci a další tři nebudou v zápasovém vytížení (ztráta pozice v klubu), tak sáhneš po jinejch a budeš vědět, že nezklamou... To samé záloha, útok.. :) Zato takhle máme málo vyzkoušenejch hráčů. Bohužel. A bohužel když už se někdo zkouší a nepovede se mu poločas, už má smulu. Viz Bednář po zápase se Srbskem... :( Jedinej zápas, kde byl zkoušenej...

                          • Re: Letní změny v kádru

                            Bulldock (přítel SN)     před 17 lety 19.05.2008 13:27 |  
                            0 0

                            Vašek? Fakt takovej dědek? Nevypadá. . :-) Jarošík je furt dobrej. . v Rusku hvězda, teď dal góla a když jsme u toho. . hlavněže Galásek je furt ten pevnej kápo defenzivy z Portugalska. . :-) (ale zas mu zásluhy neupírám, prostě věk nezastavíš) . To víme všichni jak to v repre funguke. . Trenér akorát tak zkouší, jestli už je Jenda zdravej a jestli už se Milánek konečně trefí do kisničky. .

                            • Re: Letní změny v kádru

                              slaviator     před 17 lety 19.05.2008 13:30 |  
                              0 0

                              Jo, už je starší... Nevím přesně kolik, ale mlaďoch už to fakt není.. :-)) Jinak souhlas. Ono asi Brückner si vsadil někde, že Galásek nahraje Barošovi někdy na gol. A tak to zkouší a zkouší a zkouší... :-)))

                        • Re: Letní změny v kádru

                          slaviator     před 17 lety 19.05.2008 13:12 |  
                          0 0

                          Vaškovi je už snad 31.. :)) Jinak Jarošík teď už asi ne, už není to co před rokem dvěma... Bednář se měl ale vyzkoušet rozhodně, to samé Rajtoral, Fillo, Skácel, Švec... Příprava je myslím i od toho vyzkoušet nové hráče. Nepovede se mu jeden zápas, zkusím ho ve druhém, ve třetím.. .A pokud se mu nepovede i to, tak má na nějakej čas smulu. (ale ze čas vyzkoušet znovu, neodstřihávat ho uplně)... Ale tím pádem budeš mít široký počet vyzkoušených hráčů a v případě akutní potřeby budeš mít kam sáhnout. Zraní se ti dva obránci a další tři nebudou v zápasovém vytížení (ztráta pozice v klubu), tak sáhneš po jinejch a budeš vědět, že nezklamou... To samé záloha, útok.. :) Zato takhle máme málo vyzkoušenejch hráčů. Bohužel. A bohužel když už se někdo zkouší a nepovede se mu poločas, už má smulu. Viz Bednář po zápase se Srbskem... :( Jedinej zápas, kde byl zkoušenej...

                  • Re: Letní změny v kádru

                    slaviator     před 17 lety 19.05.2008 12:49 |  
                    0 0

                    Jo, asi pět let zpátky... Ve Spartě se neprosadil, takže putoval po hostováních v Rakousku... Nakonec šel na host. do Bolky a tam z něj Ščasný udělal beka:-) Třebas by se nemusel KJ bát a dát na levou stranu obrany třebas toho Abrce místo Hubáčka... Nebo nějakýho rychlíka. Třebas Goceho.. :-)))) Teď vážně: u nás taky střední defenzivní záložníci šli do obrany, a ne jednou. Švec hrával jeden čas pravého beka, Hrdlička levého beka, Latka za Csaplára hrával ještě záložníka/útočníka a dneska je to stoper, Suchý... :-)

            • Re: Letní změny v kádru

              slaviator     před 17 lety 19.05.2008 12:28 |  
              0 0

              Počkej zase... Holt Fillo... Na jednu stranu by možná i rád zůstal v lize, na druhou stranu u něho chtěla Plzen šedesát milionů (resp dva miliony euro) víceméně na dřevo (i třebas ve splátkách, ale rozhodně ne žádné hostování s opcí nebo třeba 20 mil a pak 40% z dalšího prodeje). Důvod je jasnej: byla v dluzích. Velkých dluzích. Takže ho potřebovala prodat do ciziny. Jedině, že bychom za něho nabídli těch 60 milionů my také. Pak by se o tom dalo uvažovat (z pohledu Plzně). U nás by měl sice možná lepší vyhlídky, ale jeho příchod byl naprosto nereálnej. Jinak: v Norsku se mu líbí, hraje tam pravidelně, Stavanger je bohatej norskej klub...
              Jinak k těm dalším jménům: brankář Daněk - logické. Potřebujeme mladého, ale dobrého brankáře. Vaniak není nejmladší, Vorel asi letos ukázal, že psychika není jeho silná stránka (Žižkov, Teplice). Bohužel. A spoléhat na dvojici brankářů, kteří nemaj na kontě ani jeden ligovej start (Diviš - Kubásek) by byla sebevražda. Proto jsem uvažoval o jménech jako Zlámal či Lejsal, z těch starších bych si dokázal představit Drobisze (Vaniak 37 let, Drobisz 31...). Daněk by byl ale také dobrej... Škoda, že tu není ten Drobný no, ale co se dá dělat...
              Piták - myslíš, že by byl nyní posilou? Když v Salburgu vypad ze zápasového vytížení? Přitom je to škoda, i pro reprezentaci.. :( Morávek by byl dobrej, Lecjaks je to samé co tvrdíš o Kadlecovi. Že je přeceňovanej.

              • Re: Letní změny v kádru

                (host)     před 17 lety 19.05.2008 12:38 |  
                0 0

                jasny, vim, ze pro plzen to byl skvelej obchod..myslel jsem to spis z pohledu hracovy kariery..prece jenom se stavangerem si nezahraje snad ani UEFU, jestli nekecam...
                ke golmanum, mas pravdu, ale lejsal i zlamal jsou nerealny a jinyho podobnyho kvalitniho brankare v lize nevidim.drobisze nebrat..chce to urcite zkouset kubaska a divise v priprave uvidi se..
                no jo, ale lecjaks je o 5 let mladsi nez kadlec..o pitakovi jsem pak presvedcenej, nevidel jsem ho sice v rakousku hrat, ale snad to tam nezapomnel:)
                slimak

                • Re: Letní změny v kádru

                  Bulldock (přítel SN)     před 17 lety 19.05.2008 12:58 |  
                  0 0

                  Piták stopro. . něco jako Svěrkoš. . myslim, že by se určitě prokopal zpátky do repre, ale počítám, že pro něj nebude problém sehnat si dobrej flek v zahraničí.

                • Re: Letní změny v kádru

                  slaviator     před 17 lety 19.05.2008 13:01 |  
                  0 0

                  Hráč k nám ani moc nechtěl :-) A hlavně, byl rád, že zmizí z ligy do ciziny. Nediv se těm hráčům, že tu nechtěj hrát. Jakmile se nepovede jedna přihrávka, tak jsou schopni ho vypískat. Ano, když to nejde delší dobu, prosím... Ale kvuli jedné přihrávce mu nadávat? Koukni na to, co se stalo Horváthovi. Dva jedinci mu dávaj do zmrdů, on si nenechá srát na hlavu a odpoví jim a v příštím zápase ho vypískává celej kotel. Je to normální, takhle znechutit vlastním hráčům zápas? A rozhodně to nepřispěje k popularizaci soutěže... Jinak taky pozor, norská liga je možná z našeho pohledu málo ceněná, ale Angličané ji sledujou dost bedlivě...! A dost hráčů z norské ligy míří do Anglie.

                  • Re: Letní změny v kádru

                    Bulldock (přítel SN)     před 17 lety 19.05.2008 13:19 |  
                    0 0

                    To je spíš velkej mýtus. A co se týče Horvátha. . kažej svýho štěstí strůjcem, víš? Já tomu věřm.. Boží mlýny atd. Kdyby se tak hezky nevtíral kotli, nehlásil jak byl stejně pořád sparťan a nehajloval na Žižkově, tak myslim, že by se toho nedočkal.

                    • Re: Letní změny v kádru

                      slaviator     před 17 lety 19.05.2008 13:22 |  
                      0 0

                      To je taky pravda... Že boží mlýny melou, ale kurevsky pomalu.. :-)) Ale přece jen melou. A nebo také, jak se do lesa volá, tak se z něho ozývá. Každopádně škoda, že je nyní už konec ligy, protože bychom se mohli dočkat pěkné série Sparty... Už tři ligové porážky v řadě, to je docela síla. A čím víc by jich ještě bylo, tím víc by se to tam rozhádalo...

                      • Re: Letní změny v kádru

                        Bulldock (přítel SN)     před 17 lety 19.05.2008 13:35 |  
                        0 0

                        No zase ať nejsme namachrovaný. . měli jsme kliku od Bohnic a jestli Sparta přežila titul Liberce, či Baníku, tak teď jsou "davy na nohou". . Očekávám zajímavý léto z Letný. :) Ale zase by bylo potřeba, aby Sparta zvládla aspoň 2. předkolo a přidala nějaký body. Každopádně si myslim, že Sparta s angažováním Chovance žádný terno neudělala a neudělá.

                        • Re: Letní změny v kádru

                          slaviator     před 17 lety 19.05.2008 13:46 |  
                          0 0

                          Proto byl jen na jeden, resp dva (včetně finále ČMFS) zápasy. Aby se vyhrabala ze svrabu, musela by sehnat schopného trenéra, který je "vítěznej typ". Kterej má třebas "divné" metody, ale musel by dostat plnou podporu od vedení. Uhrin, Lavička, Hřebík. Naštěstí pro nás to moc reálné není. Vtipné je, že se mluví poslední dobou v zákulisí i o tom, že Bílek půjde po ME k repre a naopak do Sparty Brückner. Tomu se člověk může jen smát. Pokud by to tak skutečně nakonec končilo, tak už jen ten Brückner ve Spartě by byla naše výhra.

                          • Re: Letní změny v kádru

                            Bulldock (přítel SN)     před 17 lety 19.05.2008 13:50 |  
                            0 0

                            No jen ten Bruckner ve Spartě, protože arogantní Míša u nároďáku. . to by byla atrakce tak na půl roku. Já myslel s Chovancem vůbec. . i na postu prezidenta. Já ho nepovažuju za moc schopného člověka. . resp. nějak zaspal dobu. .

                            • Re: Letní změny v kádru

                              slaviator     před 17 lety 19.05.2008 13:55 |  
                              0 0

                              ... Ale bez něj bychom asi letos neměli titul. :-) A bez Řepky. Vem si, jak Chovanec se divil otázce novináře, zda Řepku vyřadí z kádru... Prej proč? Že Sparta na Řepkovi nestojí, ale ani nepadá. Omyl. Tohle udělat hráč, tak jinde letí. Kdekoliv jinde. Vem si co udělal Dosoudil... To byl proti tomu co předved letos Řepka čajíček.

                              • Re: Letní změny v kádru

                                Bulldock (přítel SN)     před 17 lety 19.05.2008 14:05 |  
                                0 0

                                Na druhou stranu pozice Dosoudila a Řepky je poněkud rozdílná. U nás by to byl možná Brába nebo Vaniak, ale naštěstí to nemusíme řešit. :-)

          • Re: Letní změny v kádru

            (host)     před 17 lety 19.05.2008 12:21 |  
            0 0

            navic, rekl bych ze na hostovacku odejdou gebre, vukovic, zelinka, klavik(?), jablonsky,
            natvrdo asi vorel, volesak, kalic
            slimak

            • Re: Letní změny v kádru

              Bulldock (přítel SN)     před 17 lety 19.05.2008 12:29 |  
              0 0

              Jo, to bych podepsal. . respektive schválil. I Abrce bych uvolnil. . nic proti němu, ale je jaksi nadbytečnej. . což nemusí bejt ze dne na den pravdu, když odejde Suchý a Latka.

            • Re: Letní změny v kádru

              (host)     před 17 lety 19.05.2008 12:53 |  
              0 0

              Zdravim, tak napred trochu k titulu, bylo to famozni proste jedinecne, k tem obmenam, mam uz hlavu jako skopek, fotbalovy mic, podle docela kvalitnich zdroju/tj.treba manazerui hracu atd./ odejde pulka hracu a ze Sparty 6-7 lidi, ale a to je prave ono, skutecnost bude jako kazdy rok jina, proste je to zakon nabidky a poptavky, treba M. Suchy pry ma nabidky do Francie tj. vyjadreni p. Zlamala a hrac sam se tomu jen smeje a krouti hlavou, rika nevylucuji to , ale cestne slovo nikdo mne neoslovil, mluvi se o Krajcikovi a Polsku, ne zatim jsem nic nepodepsal, ale o zajmu neco vim..., nebo Vaniak, vcera se vynorila fama , ze by ho na rok mohla pretahnout Spartanska konkurence, dalsi Sourek konci, hrac , zatim jsem ve Slavii v pozici , kterou asi budu muset vyresit, nebo Latka , kteremu pry Paska neco shani tzv. za kazdou cenu, nebo Abraham, kde pry existuje nejaka dohoda, ze jen kdyz to bude trochu mozne hrace prodaji, nebo Belaid, jehoz zhodnoceni cili i nakup by byl logickym pocinem, ale jeho cena okolo 15 az 20 melounu/jen odhad/ je take silne kafe, mluvi se o odchodu Tavarese/ poprve nominovaneho do sirsiho kadru repre/, o Kalivodovi a Volesakovi co by zvestovatelum pomeru v kabine jste zde mluvili/pry je to i jejich prani odejit/, dokonce se opet spekuluje a to diky tiskaci naseho klubu o Toleskem, ze by mel dostat ve svem veku sanci nekde venku v nizsi soutezi, o Blazkovi, Pudilovi, Strihavkovi jste uz psali a prichody , nejcasteji se sklonuji navratilci Necid, Vacha/nebude uplatnena opce, ale pozor zase se vicemene pocita s jeho hostovackou/, no a Dockal, podle vyjadreni manazera Severerocechu pry bude uplatnena opce , ale zase zalezi zdali Karlovi vyjdou prachy, vraci se Studik, osloveni byli skutecne Rajnoch,Moravek/udajne miri ven ci na hostovacku do Sparty/, nebo treba Snozik ci Danek, ze Sparty kvuli spatne sezone maji byt vyobcovani hlavne Kulic, Kolar, , hodne se mluvi o dalsim pusobeni Kozacika, Matusovice co treba Grigara a Horvata, ale vse je zatim jen a jen cira spekulace, rozhodne, nikdo nespi mohu se smat vyjadrenim KJ , ze nevi kdo prijde ci kdo odejde, karty jsou v podstate rozdany, hodne bude samozrejme zalezeti i na vyvoji dalsich veci o kterych jsem psal, proste , nektere veci se dohaduji temer bleskove a perlicka nakonec, za jistych okolnosti je prodejny dokonce i Svento. jiri

              • Re: Letní změny v kádru

                (host)     před 17 lety 19.05.2008 12:58 |  
                0 0

                zdravim jiri. no tak snozik je snad blbej vtip...:)
                v podstate bude samozrejme zalezet na poptavce po nasich hracich a my si nemuzeme dovolit odmitnout nabidku a za cca 80 milionu bude asi kazdej nas hrac prodejnej :) suchy, kdyby odesel do francie, bylo by to pro nej urcite fajn, lepsi nez rovnou trebas everton..
                uvidime, no..ale tyhle spekulace me bavi :)
                slimak

              • Re: Letní změny v kádru

                (host)     před 17 lety 19.05.2008 13:00 |  
                0 0

                Jiří, do jaké reprezentace byl pozvaný Tavares? Říkal to i Jarolím ve Sportu. To jako do francouzské reprezentace? Tomu se mi nechce ani věřit.

              • Re: Letní změny v kádru

                (host)     před 17 lety 19.05.2008 13:04 |  
                0 0

                Tak se Sňozíkem jsem hrál v jednom týmu. Je lepším hráčem do pole než brankářem. A na penalty by se nám hodil, ale to je trochu málo.

                • Re: Letní změny v kádru

                  Bulldock (přítel SN)     před 17 lety 19.05.2008 13:47 |  
                  0 0

                  :-))) Asi tak nějak. Už má věk a výkonnost tak akorát na ten Ďolíček.

              • Re: Letní změny v kádru

                slaviator     před 17 lety 19.05.2008 13:06 |  
                0 0

                O Latkovi jsem to taky slyšel. Bohužel. A jinak malá technická: on byl Tavares skutečně v širší nominaci FRANCIE? Že jsem teda na to koukal, a nikde jsem ho neviděl. Možná jsem ho přehlíd no... Jinak "a jistych okolnosti je prodejny dokonce i Svento" je dobrej vtip. Za jistejch okolností je totiž prodejnej úplně každej.

                • Re: Letní změny v kádru

                  (host)     před 17 lety 19.05.2008 13:14 |  
                  0 0

                  ted jsem to o tavaresovi hledal vsude mozne a nic nenasel, tak nevim...
                  myslim, ze je nesmysl aby odesel jak latka tak suchy..jinak, lukasi, mozna jen placnu, ale co treba webstera, nerikam hned do zakladu, ale v zapasech co jsem videl byl nejlepsi obrance mostu a je mu jen 21
                  slimak

                  • Re: Letní změny v kádru

                    (host)     před 17 lety 19.05.2008 13:20 |  
                    0 0

                    Slávia potřebuje kvalitu, Webster je pomalý stoper, navíc není konstruktivní. To jsou vyhozené peníze. Neblázni. Věk nerozhoduje, ale kvalita hráče.

                  • Re: Letní změny v kádru

                    slaviator     před 17 lety 19.05.2008 13:27 |  
                    0 0

                    Mno... Pokud bys chtěl někoho mermomocí z Mostu, jako přišel v zimě Goce (že to byl dobrej kauf? Jsem mu věřil..:-))) Nebo v létě Vaniak..:-)) - tak Webster asi ne. Je dobrej, ale Most je asi jeho stropem. Respektive spodek první ligy. Je pomalej, jeho předností je akorát důraz (i když i na to někdy zapomíná a spíše než tvrdě, ale čistě zbytečně fauluje před vápnem) a hlavičkové souboje... Pokud někoho z Mostu, tak levý obránce Trubila (Bělorusko), kterej je na tom dobře technicky a je i celkem rychlostní typ... (pokud jsi viděl Most - Bohemians, byl Mužem zápasu), možná ještě tak levý záložník Oboya /Keňa/ (i když na něm mi vadí to, že je to na hřišti až moc sobec, až moc hračička... Nepustí kolikrát míč od nohy, radši obejde pět protihráčů než aby přihrál volnému nabíhajícímu hráči... I když je fakt, že na jaře se už polepšil) nebo Brazilec Andrei da Silva, pravý bek. Podobnej typ jako Trubila na druhé straně, na jaře bohužel zraněnej. A skutečnou posilou by byl i Studík.. :-)) Doufám, že v létě dostane šanci v přípravě.

                    • Re: Letní změny v kádru

                      (host)     před 17 lety 19.05.2008 13:33 |  
                      0 0

                      ok, to byl spis jenom takovej vykrik do tmy, zas tolikrat jsem ho hrat nevidel :)) andrei, jo vim o nej, ale driv hral zalohu, ne? trubila zrovna v tomto zapase hral skvele, libil se mi..stejne to vypada, ze na levyho beka budem zkouset a zkouset jako vzdy..
                      studik si ted na jare taky moc nezahral, predtim byl ve strizkove.nevim nevim.to asi ne, aby u nas byl x-tej bek.. na to aby hral za becko uz se asi vybodne..
                      slimak

                      • Re: Letní změny v kádru

                        slaviator     před 17 lety 19.05.2008 13:36 |  
                        0 0

                        Jak Andrei, tak Vitali hráli dřív v záloze... Andrei i ofenzivního středopolaře, Vitali kraj. Vitali Trubila je navíc v širším kádru běloruské reprezentace, bacha na to, to nejsou zase žádní nezdárkové... Viz třebas i Hleb z Arsenalu :-) Ale Vitaliho bych asi i zkusil... Ten by mohl být levnej.
                        Studna se bohužel v zápase s Bohemkou zranil... Proto pak nehrál.

                        • Re: Letní změny v kádru

                          (host)     před 17 lety 19.05.2008 13:44 |  
                          0 0

                          Trubila není lepší než Hubáček, to je z bláta do louže. To, že je v širší nominaci reprezentace, nic neznamená. Napsat, že Hleb je v Arsenalu a proto každý hráč v širší nominaci reprezentace musí být dobrý, je mimo realitu. To je jako bych napsal, že Gudhjonson hraje za Barcelonu, dříve Chelsea, a proto každý islandský reprezentant je záruka kvality. Co to s Tebou dneska je, Lukáši?

                          • Re: Letní změny v kádru

                            slaviator     před 17 lety 19.05.2008 13:50 |  
                            0 0

                            ... nejsou tam jen nezdárkové... Nepaušalizuju, že každej běloruskej fotbalista je dobrej. Stejně tak ne každej Angličan, ne každej Čech... Jen jsem chtěl říct, že i Bělorusko umí vychovat kvalitního hráče minimálně evropských parametrů. A jako první mne napadl Hleb. Stejně jako u Ukrajiny by mne napadl Ševčenko. JInak proč myslíš, že Trubila by nebyl lepší než Hubáček? Dopředu by byl lepší určitě. A dozadu..? Víš, je krásné říkat "ten by nebyl lepší než..", když nedostane ani šanci ukázat co v něm je. To je ten nejlevnější způsob, jak zjistit, zda na to má či ne - vzít ho do přípravy a dát mu šanci se ukázat. Na rozdíl od Vulina, Šikliče a dalších u Trubily víme, jak na něj působí česká liga. Narozdíl od nich umí česky, což je docela slušná výhoda a v podstatě smazává ten fakt, že je cizinec. On umí česky dost dobře.

                            • Re: Letní změny v kádru

                              (host)     před 17 lety 19.05.2008 13:57 |  
                              0 0

                              Tady nejde o jazyk, ale on nijak v lize nevynikal. Podle jednoho zápasu s Bohemkou kupovat hráče, to je k smíchu. To bychom mohli koupit Kotyzu, Slezáka a další. Na Slávii nemá, byť je to rozumný hráč, který si váží šance hrát v Čechách. Slávia potřebuje kvalitu, ne průměr.

                              • Re: Letní změny v kádru

                                slaviator     před 17 lety 19.05.2008 14:01 |  
                                0 0

                                V kolika zápasech jsi ho viděl? Loni, letos? Já loni v nějakejch 10-15, letos asi v 18-20. Vždy patřil mezi tři nejlepší hráče Mostu. Kolikrát byl i nejlepším na place. Takže vím, jak hraje. Ano, někdy si vybere slabší chvilku, ale kdo ne? Suchý v Seville, Šourek v Seville, Pudil na Arsenalu, Vaniak proti Tottenhamu doma, atd atd atd. I Trubila si tu slabší chvilku vybral. Ale je to nadějný mladý hráč a stálo by za to ho minimálně vyzkoušet.

                                • Re: Letní změny v kádru

                                  (host)     před 17 lety 19.05.2008 14:07 |  
                                  0 0

                                  Viděl jsem ho asi pětkrát, opravdu je to pouze průměrný ligový hráč. Slávia potřebuje kvalitu, to už je lepší vyzkoušet Jablonského na tomto postu, než dávat 5 mega za průměrného hráče z Mostu. Ještě kupme Johanu a Pešíra. Opravdu neblázni.

                                • Re: Letní změny v kádru

                                  Bulldock (přítel SN)     před 17 lety 19.05.2008 14:09 |  
                                  0 0

                                  Sevilla a Arsenal je ale trochu lepší zatěžkávací zkouška než Teplice nebo Sparta. . :-)

              • Re: Letní změny v kádru

                (host)     před 17 lety 19.05.2008 13:14 |  
                0 0

                A je to tu zase... pane jiri, mate tohle zapotřebí ?! .... psát tu takovýhle nesmysly... snad vás nebude brát moc lidí vážně.... Podobná s prominutím kecy byste mohl vymyslet na všechny hráče, na celej realizační tým i na vedení.. a nakonec by se prodalo i jméno Slavia .... Jestli tomu, co jste nahoře napsal věřítě, tak je mi vás upřímně líto. Ze Slavie odejde pár hráčů, co nastupovali halvně za B tým, tj... Šourek, Gebre, Volešák, Blažek, asi i bohužel Kalič + mladí hráči ... ale většina jen formou hostovačky... takže 15-20 odchodů nebo kolik ste jich tam vyjmenoval, je nesmysl.

                Tr.

                • Re: Letní změny v kádru

                  (host)     před 17 lety 19.05.2008 13:24 |  
                  0 0

                  To je prave videt , ze jste to necetl, zduraznuji vubec necetl, prave pisu o tom, ze to jsou kecy , te podle novinaru i manazeru prave uz prodali cely nas tym, docela se divim Vasi reakci protoze je to to z toho co pisu zcela srozumitelne a u vyjadreni pana Zlamala byli svedci tj. o Toleskem i Suchem. jiri

              • Re: Letní změny v kádru

                Bulldock (přítel SN)     před 17 lety 19.05.2008 13:45 |  
                0 0

                Zdravím, pane jiří. . Podobný příspěvek už je o několik dm výš:-)) To se nevysmívám, jenom situace je jasná. . o naše hráče je zájem, my máme zájem o některé a jednání teprve začínají. . vloni jste strašil preventivně celé léto a jak to dopadlo. . Ale co by mě zajímalo, předpokládám, že jste sobotu strávil, podle svého příslibu, schoulen v koutku, nicméně teď už byste mohl říct, co vás tak rozrušilo nebo ne?

                • Re: Letní změny v kádru

                  slaviator     před 17 lety 19.05.2008 13:53 |  
                  0 0

                  ... to co naznačoval nevím... Já se dověděl o té Bohemce, a že se můj zdroj nemýlí, tak to víceméně vyplynulo z pátečního Sportu (tzn o dva nebo tři dny později), kde o tom víceméně psali. Že Vejsada si stěžuje u soudu na Mokrého a Doležala, protože přidělili Bohemians 1905 stejné registrační číslo jako měla jeho Bohemians Praha, a.s. (v konkurzu)... Atd. Víceméně pak následoval "standartní" policejní postup.

                • Re: Letní změny v kádru

                  (host)     před 17 lety 19.05.2008 14:04 |  
                  0 0

                  Ano , pan Krertinsky se vyjadril v tom smyslu , ktery jsme zde popsali a nejsem si jist , ze vec je uzavrena........., Lukasi ta vec okolo prave a neprave Bohemky je to o dost slozitejsi nez si zde popsal, sam jsem na toto tema mluvil o vikendu z jednim clovekem , ktery na svazu v te dobe delal, on sam rika , ze nejde jen o Dolezala, ale o celkovy vyklad ceskeho prava smerem k fotbalu a problem Dolezal je az na dalsim miste, overil jsem si fakta a je to pravda

                  • Re: Letní změny v kádru

                    (host)     před 17 lety 19.05.2008 14:06 |  
                    0 0

                    napsal. Jiri

                  • Re: Letní změny v kádru

                    slaviator     před 17 lety 19.05.2008 14:13 |  
                    0 0

                    ... na druhou stranu je aspon vidět, že Mokrý coby předseda svazu (oficiálně) na tom bude mít taky svůj zájem, aby to dopadlo dobře. Protože zčásti je to i proti němu... A pokud budu hodně optimistickej, tak příští volby dopadnou lépe než ty poslední

              • Re: Letní změny v kádru

                (host)     před 17 lety 19.05.2008 13:51 |  
                0 0

                Pokud se chceme stat velkoklubem (ve smyslu stredni evropy), meli bysme si zvyknout, ze o nase hrace je zajem. To ze se o hrace nekdo zajima neznamena, ze odejdou. Na velikosti rozprodeje se ukaze jestli mame ambici stat se tim velkoklubem.

                Pristi sezona je skutecne zlomova, protoze pristi rok kdo udela titul jde na 90 % do LM. Podle meho nazoru je hlavne dulezite hrace udrzet pohromade, abysme byli silni nejen na predkolo LM, ale na celou sezonu. Nejake nakupy slavnych jmen co resite nahore, me nechavaji chladnym, prijde mi to jako cesta zpet do pekel, z kterych jsme se sotva pred rokem dostali.

                Nejaky hrac urcite odejde, tak by melo byt nasim cilem ho adekvatne nahradit a ne kupovat kohokoliv "o kom se psalo v novinach". Uvidime jak se to bude vyvijet a ukaze se jestli nase vedeni ma dlouhodobou vizi nebo jsme jen klasickym ceskym klubem, pro ktery jsou hraci zbozim. Filipos

    • Re: Letní změny v kádru

      Eluin (přítel SN)     před 17 lety 19.05.2008 12:58 |  
      0 0

      No...nevím, nevím, přijde mi to jako velmi odvážná vize. Nedomnívám se - bohužel - že bychom získali Rajnocha a Lukáše Mageru. Jednak se je asi bude snažit vyfouknout Sparta a druhak oni sami by možná raději přímo do zahraničí...

      • Re: Letní změny v kádru

        (host)     před 17 lety 19.05.2008 13:20 |  
        0 0

        jiste , ale treba zrovna na Sventa prijeli na posledni zapas do Edenu zase zastupci tymu z Anglie a Dusan ma proste svy ambice, sam rika s pokorou diky Slavii , ale uz musim myslet dal. Tavares , dopadl jsem podobne jako ty, ale spis predpokladam, ze jde o nominaci jineho tymu , ze to bude neco jako u Belaida. no Sparta , tady zase bude zalezet na tom koho prodaji a za kolik, zatim je fakt, ze ke konci sezony skutecne shaneli prachy , kde se dalo, proste vyplaty u nich to je mesicne jen na zakladech hracum okolo20 milionu, takze neco udajne maj rozjednanyho v Nemecku , nejaky prodej do svych tradicnich odbytist a snad je ve hre ta Francie, ale velky nakupy si budou moci dovolit jen na zaklade svych prodeju , spis bych cekal velkoprodej jejich talentu z becka , za ktere jsou mnohe nase kluby ochotny vysazet slusne penize a vymeny hracu s nasimi i cizimi kluby. Jiri

        • Re: Letní změny v kádru

          slaviator     před 17 lety 19.05.2008 13:32 |  
          0 0

          Tavares má akorát francouzskej pas... Tak nevím. Na jednadvacítku už je starej, ne?

        • Re: Letní změny v kádru

          slaviator     před 17 lety 19.05.2008 13:34 |  
          0 0

          Ještě mne napadá... Nekvalifikovala se Francie na OH..? Tam mohou hrát i tři hráči starší než 23 let... Jinak do 23 let, zbytek kádru. Tam by to asi bylo i pochopoitelné, kdyby byl v širším kádru.

          • Re: Letní změny v kádru

            (host)     před 17 lety 19.05.2008 14:01 |  
            0 0

            Francie na OH nejede.

            Luke7

        • Re: Letní změny v kádru

          Bulldock (přítel SN)     před 17 lety 19.05.2008 14:02 |  
          0 0

          Tak aspoň na prémiích Křetínský hodně ušetřil:-)) Ve sparťanském béčku bysme měli lovit i my. . maj tam zajímavé hráče a min. pro naši juniorku by se jména vybrala. Jinak u Tavarese je to buď nejaká totální kačena, nebo taky vylovil dedečka odněkud z Afriky:-)

          • Re: Letní změny v kádru

            slaviator     před 17 lety 19.05.2008 14:15 |  
            0 0

            Nebo je to cíl, jak zvýšit jeho cenu před letním přestupovým obdobím.. :-)) Ale s tím dědečkem by to nebylo špatné. Jsou tam týmy, které na tom jsou dobře... Ale byla by sranda, kdyby hrál s Týdžejem v repre Tuniska.. :)))

  4. Re: Béčko veze z Ústí bod

    (host)     před 17 lety 19.05.2008 12:40 |  
    0 0

    Lukáši, Ty ještě oslavuješ? Pak to omlouvá Tvůj příspěvek. Příchod Kadlece je naprostý nesmysl. Sparta ho prodá spolu s Doškem, aby měla na posily-Halenár, Frejlach,stoper a jsem zvědavý, jestli je Přibyl tak naivní obchodník, že jim prodá Morávka. Osobně si myslím, že Bohemka si počká na ME do 19 let a pak Morávka prodá za velké peníze do ciziny. Částka může být na naše poměry opravdu vysoká, převyšující 100 mega.

    Pokud jde o příchod Rajnocha, jeho prioritou je cizina. Je mu 26 let, má nejvyšší čas. Jeho manažer má pro něho zajímavé nabídky z Ruska, Itálie a Německa. jeho příchod vidím nereálně. To samé příchod Bergera. Porstmouth postoupil do UEFY a bude potřebovat rozšířit kádr o zkušeného hráče. Myslím, že Patrik zůstane ještě sezónu v Anglii.

    Pokud jde o Morávka, jeho příchod k nám je utopie. Pro Bohemku je něco jako Rosický pro Spartu, z jeho prodeje chce Bohemka investovat do rozvoje klubu. Částka za jeho přestup bude opravdu vysoká, mimo naše možnosti.

    Heidenreich je talentovaný hráč, ale na Slávii ještě nemá. Navíc Kubíček hráče prodává přímo do ciziny. Musíme se poohlédnout do ciziny. S levým bekem budeme mít velké problémy. Není kde brát.

    Většina z vás tu hází velkými částkami. Uvědomte si realitu, Slávia se zbavila dluhů a nemůže se znovu do nich dostat. proto přestupová politika musí mít hlavu a patu a musí vycházet z reálných ekonomických možností klubu. Ideální by bylo, kdyby Necidovi podařilo ME do 19 let, přišla zajímavá nabídka a část peněz se použila na posílení kádru, zbytek bych dal na zvláštní účet, z kterého by se financovala výstavba tréninkového centra. Ale hlavně se nesmíme znovu zadlužit.

    • Re: Béčko veze z Ústí bod

      (host)     před 17 lety 19.05.2008 12:55 |  
      0 0

      jen strucne Kadlec jke prodejny jen ven a pocita se ze sumou okolo 80 milionu za jeho prodej/ mluvi se o francii konkretne Lion. jiri

      • Re: Béčko veze z Ústí bod

        (host)     před 17 lety 19.05.2008 13:31 |  
        0 0

        Teda dneska jiri fakt perlí :-))) odejde nám půlka kádru, všichni jsou nespokojení, že vyhráli titul, Tavares v repre a Kadlec do týmu kterej nikdo nezná :-)

        Luke7

        • Re: Béčko veze z Ústí bod

          (host)     před 17 lety 19.05.2008 13:40 |  
          0 0

          Dik , ze mne provokujes , takze jeste jednou , doslova jsem napsal, ze spekulaci je na prodej pulky kadru , ale skutecnost bude jina, precti si to, jestli umis cist. jiri

          • Re: Béčko veze z Ústí bod

            (host)     před 17 lety 19.05.2008 13:48 |  
            0 0

            Nápodobně, netvrdím, že řikáš, že to tak bude. Jen, že je to dost velká perla. Což podle mě je, názor snad mít můžu...

            Luke7

            • Re: Béčko veze z Ústí bod

              (host)     před 17 lety 19.05.2008 13:53 |  
              0 0

              Kdyz jsme pred dvanacti lety ziskali titul, znela vize z tehdejsiho vedeni, nikoho neprodame , to vydrzelo tak 14 dni a pak to zacalo, kdyz jsem prijel za hrac na pripravny turnaj k Jindrichovu Hradci, musel jsem pozadat p. Petraka, aby mne nektere hrace ukazal, tolik bylo zmen. Jiri

              • Re: Béčko veze z Ústí bod

                (host)     před 17 lety 19.05.2008 14:27 |  
                0 0

                Jenže tenkrát sme všechny přejeli a byli lepší o třídu než zbytek ligy a hlavně šli do semifinále uefy. Teď sme vyhráli dost se štěstím, nemáme stabilizovanej kádr, takže kromě šventa, suchýho nám jen tak někdo pořádnej balík za nikoho nedá.

                Luke7

    • Re: Béčko veze z Ústí bod

      slaviator     před 17 lety 19.05.2008 13:20 |  
      0 0

      Že je příchod Kadlece naprostý nesmysl...? To se o Pudilovi, Toleském a dalších říkalo taky. Že tihle si to zamíří rovnou za kopečky... :-) A jak to dopadlo...? Ty sám jsi celou dobu tvrdil, že Goce odejde v zimě do Německa. Já tvrdil, že zamíří k nám, protože sem chce. Jak to dopadlo? Pokud by přišel Kadlec za Křetinským, Chovancem či kdo o tom bude v létě rozhodovat... A řek, prodejte mne v létě za každou cenu, kamkoliv, ti fanoušci jsou k nesnesení... Tak proč by nemoh jít na hostování s opcí k nám? I třebas formou hráčské výměny, že bychom do Sparty naopak taky jednou pustili někoho my... Třebas Abrahama :-)) "Podívejte, Abrc přišel k nám a vyhrál titul... Dobrý, titul dobrej, ale na podzim chceme ood vás novej matroš, Kadlece. Tak to čenžnem, ne?" :-) Samozřejmě, je to trochu (trochu více než méně) nadsázka, ale kdo ví...?
      Rajnoch k nám klidně zamíří. Ohledně jeho přestupu k nám jsem velice optimistickej. Více než to. Podle mne Rajnoch k nám v létě přijde na 90%. A u Bergera nevím. Tam je to otázka, jak ho bude lámat Šmicer a zda si Berger nebude chtít zahrát v Edenu a ještě v Lize mistrů...

      • Re: Béčko veze z Ústí bod

        (host)     před 17 lety 19.05.2008 13:28 |  
        0 0

        U Goceho jsem netvrdil, že nepřijde. jen jsem vyjádřil svůj názor, že být na jeho místě, v jeho věku, tak dám přednost vyšší nabídce z Německa. V jeho věku hráč musí hledět na peníze.

        Příchod Kadlece je opravdu nesmysl, Tvé konstrukce o výměně s Abrahámem je z říše fotbalových pohádek. Sparta není pitomá, aby posílila konkurenci o kvalitního hráče za přiměřenou částku. Pustila nám Volešáka a Abraháma, tedy hráče, kterých se potřebovala zbavit. A na prodeji neprodělala.

        Rajnoch z 90% nepřijde. Jeho manažer má zajímavé nabídky z ciziny. Má nejvyšší čas na zahraniční angažmá.

        Lukáši, opravdu jsou to naivní argumenty, ale oslava tě omlouvá. Rozlišuj mezi přáním a realitou.

        • Re: Béčko veze z Ústí bod

          slaviator     před 17 lety 19.05.2008 13:39 |  
          0 0

          Psal jsi, že už tam má podepsanou smlouvu...! :-)))
          A ohledně výměny Kadlec - Abrc... Speciálně pro tebe jsem hned za tím psal, že to nemyslím vážně... Vtip, chápeš? Odhlečení. A Rajnoch přijde. Věř tomu, že přijde.

          • Re: Béčko veze z Ústí bod

            (host)     před 17 lety 19.05.2008 13:48 |  
            0 0

            Najdi mi, kde jsem psal, že má Goce podepsanou smlouvu v Německu. Lukáši, psal jsem o velkém zájmu Cottbusu a vyjádřil jsem svůj názor, že v jeho věku bych se díval na peníze.

            Tvůj vtip jsem pochopil, ale příchod Kadlece i Rajnocha je opravdu nereálný. Žij v realitě, ne v pohádkách.

            • Re: Béčko veze z Ústí bod

              slaviator     před 17 lety 19.05.2008 13:57 |  
              0 0

              Příchod Kadlece je za určitých okolností reálný. A ty okolnosti, které ve Spartě nyní panují, tomu trochu nahrávaj. Ohledně Rajnocha vím své a věřím, že přijde. Hráč má zájem o to zde hrát. Tečka.

              • Re: Béčko veze z Ústí bod

                (host)     před 17 lety 19.05.2008 14:02 |  
                0 0

                Rajnoch má zájem u nás hrát, ale až jako druhá varianta, pokud nevyjde zahraničí. Kadlec je opravdu nesmysl. Tečka. Nepřeháněj to s tou oslavou, je to znát.

                • Re: Béčko veze z Ústí bod

                  slaviator     před 17 lety 19.05.2008 14:10 |  
                  0 0

                  :-)))))))))

        • Re: Béčko veze z Ústí bod

          Bulldock (přítel SN)     před 17 lety 19.05.2008 14:30 |  
          0 0

          Co se týče Toleskiho. . tady se musim Lukáše trochu zastat. . ono to opravdu neni primárně o penězích. . Goce chtěl k nám, jeho manželce se v Německu nelíbilo a tady jsou spokojeni, navíc mají mrně:-) BTW včera byla v Objektiku reportáž o ohridském jezeře. . prej ráj rybářů. . počítám, že Kalič, Abrc. Laty a Goce maj společnou dovolenou:-) U šmíci peníze nehrály roli, u Bergra je to stejné(ale Portsmouth=Redknapp+Uefa. . hovoří pro setrvání), do jisté míry by to hrálo roli i u Pitáka. . Myslim, že by Karel určitě šel raděj do Slavie s LM/Uefou a zviditelněním se než spodní tým bundesligy a 2 mega navíc. .

      • Re: Béčko veze z Ústí bod

        (host)     před 17 lety 19.05.2008 13:30 |  
        0 0

        No vidis a dnes je zase na odchodu, alespon podle slov jednoho naseho bafika na valne hromade fanklubu, proste spekulace , navic jsem to napsal sam uplne jasnejen spekulace, ale proste pokud bude dobra nabidka za nase hrace, tak nejaka vyjadreni p. Dolezala vezmou za sve, podobne to bylo pri titulu pred 12 lety a pak jsem jen koukal , jak behem leta a kraje podzimu mizi jeden hrac za druhym, myslim, ze jich odeslo okolo 10 a jen ty prachy za ne zmizely v nenavratnu, jenze tenkrat jsem byl mladsi a nevidel tak do jejich byznysu, Jiri

        • Re: Béčko veze z Ústí bod

          martyni (přítel SN)     před 17 lety 19.05.2008 14:17 |  
          0 0

          tehdy tu byly hvezdy - hotovy fotbalisti - Smicer, Poborsky, Berger, bejbl, navic si udelali jmeno v evrope - semifinale uefy a na euru. Takovy nabidky lze sotva ocekavat, v LM nikdo z nasich hracu vylozene nezazaril (krom predkola - Vlcek, Janda, Svec, Vaniak), na euro jede jen Pudil, Suchy nemel nejlepsi sezonu, Janda je po zraneni, da se ocekavat, ze nabidky na Sventa v budoucnu spis porostou.. no, takze fotbalovy zakulisi neznam o zadnych spekulacich nevim, ale spis bych rekl ze nic velkyho se dit nebude - tj. vetsi prodeje ci prichody, max. 1 - 2, spis bude zajimavy kdo odejde a kdo zustane z hostujicich hracu, kdo z odchovancu se vrati.

          • Re: Béčko veze z Ústí bod

            (host)     před 17 lety 19.05.2008 14:22 |  
            0 0

            Bohuzel penize jsou treba za kazde doby, musime investovat do stadionu, vybaveni a hlavne platit stary dluhy, treba ted se zrovna ceka na vetsi sumu z ligy mistru a nekteri lide ze Slavie uz maji u klubu slusne prachy, ale opet opakuji o odchodech vim, ano u nejmene 4 hracu je to tutovka, uz jsem je jmenoval drive. Jiri

        • Re: Béčko veze z Ústí bod

          bojler     před 17 lety 19.05.2008 21:17 |  
          0 0

          Mam takovej pocit, ze po VH tady mel tajemny pan Jiri reci ve smyslu, ze je sokovany, kdyz cte radky o tom, co se tam delo...a ted najednou se tam bavil s bafikem...

    • Re: Béčko veze z Ústí bod

      (host)     před 17 lety 19.05.2008 14:07 |  
      0 0

      :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))100 mega za hráče druholigovýho kluby.Vám vážne hráblo v palici,to se nedá jinak říct.Ten klučina nemá(objektivně) větší cenu než 15 mio!00 miliónů:))))))))))))))))Kolik ti je?Asi si hodně závislej na nějakym fotbalovym managerovi:))))))))))))))))

      • Re: Béčko veze z Ústí bod

        (host)     před 17 lety 19.05.2008 14:09 |  
        0 0

        a proč byne ? .... víš za kolik šlo to kopyto ze Sparty po MS20 ? a podle mě je Morávek větší talent

        • Re: Béčko veze z Ústí bod

          (host)     před 17 lety 19.05.2008 14:11 |  
          0 0

          jenže tady šlo o zkurvenou spartu,která má na trh nějaký renomé a ne sice mojí oblíbenou,ale ubohou Bohemku-druholigový klub s jedním talentem na úrovni Švece nebo Suchýho-možná ani to ne.Rozmysli si nejdřív,než něco napíšeš.100 milionů.......:)))

          • Re: Béčko veze z Ústí bod

            (host)     před 17 lety 19.05.2008 14:16 |  
            0 0

            myslim, že jediný, kdo ted neví o čem tu mluví si ty...
            btw: předešlí příspěvek jsem psal taky já.

            Tr.

        • Re: Béčko veze z Ústí bod

          (host)     před 17 lety 19.05.2008 14:12 |  
          0 0

          Kolik odehrál Šimůnek v české lize, pár zápasů na Kladně a pak ho Sparta po jednom turnaji prodala za 150 mega. Trh se řídí nabídkou a poptávkou.

          • Re: Béčko veze z Ústí bod

            (host)     před 17 lety 19.05.2008 14:14 |  
            0 0

            používej mozek,už nevim co ti na ty tvoje kraviny napsat.Morávek má skutečnou cena MAX. 15 miliónů,jen Bohemka dělá jak je neprodejnej aby mohla případně ze Slavie nebo ze sralty vytřískat co nejvíc.

            • Re: Béčko veze z Ústí bod

              (host)     před 17 lety 19.05.2008 14:21 |  
              0 0

              Cenu určuje trh, ne Tvoje demagogie. Brno prodalo Mazucha za 80 mega, není to Sparta. Hradec Hableho za 60 mega, není to Sparta. A takto bych mohl pokračovat. Mozek používej ty. Arsenal koupil Wallcata v 16 letech za 350 mega. Je vidět, že fotbalovému trhu opravdu nerozumíš.

              • Re: Béčko veze z Ústí bod

                (host)     před 17 lety 19.05.2008 14:23 |  
                0 0

                víc,co znamená demagogie ty experte na přestupy?:))))Jsi lojza a to,že meleš kraviny poznáš brzy sám.....

          • Re: Béčko veze z Ústí bod

            Bulldock (přítel SN)     před 17 lety 19.05.2008 14:41 |  
            0 0

            Taky se mohl zranit a svýzt s podzimní mizérií a hostovat na Kladně. . Bylo to trochu i štěstí na dobu. . Sivoka taky střelili akorát. . dneska by za něj dostali max. 40 mega a to z Ukrajiny. . S Morávkem bych souhlasil. . desítky milionů to budou, ale stovky ne. . ne z Bohemky. . proti soupeřům v Evropě nic neukázal, max ta repre by ho teď vyšvihla. . ale to se uvidí. Hostování u nás(či ve Spartě) + opce+procenta za prodej, na tom by se asi dohodl i Přibyl a škodnej by nebyl. Ve druhé lize pude jeho cena dolu, byť třeba dočasně. A co se týče Heidenreicha. . podle mne za podmínek hráčská kompenzace + procenta se s Kubíčkem dohodnout lze, ale rohlíkem ho neopijem, to je jasný.

    • Re: Béčko veze z Ústí bod

      Bulldock (přítel SN)     před 17 lety 19.05.2008 14:18 |  
      0 0

      Proč Necida? Na tom by se ještě dalo stavět. . i když ono už je to pak jedno. Janda, Suchý, Švento, Latka, Necid. . všechno výborní hráči, ale dlouhodobě neudržitelní. Snad jen toho Vaniaka můžeme dementovat:

      "Dnešek, to jsou okamžiky, po kterých se vám chce v 37 letech znovu trénovat a dát do fotbalu všechno," nadšeně říká gólman blížící se 400 startům v lize. Co bude dál? Smlouva mu končí. "Rád zůstanu, záleží na klubu. Rok chytat a pak rok krýt záda mladýmu klukovi," popisuje svůj ideál. "Kam bych taky utíkal. Sparta a Slavie je u nás nejvíc."

      To je ideál i pro mě:-) A tim mladym klukem bude Kuba Diviš.

  5. Re: Béčko veze z Ústí bod

    (host)     před 17 lety 19.05.2008 14:12 |  
    0 0

    Jsem zasranej čůrák.Jiri

    • Re: Béčko veze z Ústí bod

      (host)     před 17 lety 19.05.2008 14:18 |  
      0 0

      Reknu ti to jinak , nejsem Horvat , abych na Strahove na lidi co mi tady nadaval sproste rval, bezte do hajzlu vy zmrdi a pobihal tam jak nekdo z jejich vedeni, nicmene ovikendu opet zasedaiy jejich spicky, sam jsem zvedav zda prijmou tuto prohru, ci jak pravil muj zdroj zacne toco. jri

      • Re: Béčko veze z Ústí bod

        (host)     před 17 lety 19.05.2008 14:21 |  
        0 0

        všechny vás tu krmim.:)Jsem zmrd,omlouvám se vám,za svojí debilitu.Jiri

        • Re: Béčko veze z Ústí bod

          (host)     před 17 lety 19.05.2008 14:23 |  
          0 0

          Nikoho nekrmim, na scenku s p. Kretinskym i Horvatem je dost svedku i Spartanu, v soku z chovani ....... tech lidi byli i famnousci Sralty. jiri

          • Re: Béčko veze z Ústí bod

            martyni (přítel SN)     před 17 lety 19.05.2008 14:31 |  
            0 0

            clovece jiri nejak jsem se ztratil v tom, u koho teda je to podle tebe "tutovka" a u koho sis delal srandu, ze je uz kdekdo prodava, pricemz skutecnost je jina. Spis bych rekl ze sotva je neco tutovka, vsichni vime jak se nektery veci ve fotbale menej netusenou rychlosti..

            Jinak kdyz uz se tu zas nakouslo to tema, musim rict ze v prubehu zapasu jsem si na tebe parkrat vzpomnel a rozmyslel jsem, jestli te mam proklinat zes me nasadil brouka do hlavy a ja jsem paranoidni nebo jestlis mel pravdu...zkratka ten zapas byl fakt divnej a nasazeni nekterych hracu taky, nekteri - Toleski, Suchy, Svento -hrali jako o zivot, tj. tak jak se ma hrat o titul - jini - Brabec, Latka se pohybovali dost podivne a jejich zahozeny sance a potaceni se v defenzive..

            • Re: Béčko veze z Ústí bod

              slaviator     před 17 lety 19.05.2008 14:41 |  
              0 0

              brouka do hlavy.. :-)) Já v tom neviděl nic jiného než to, že prostě na stoperovi to Latkovi nešlo. Letos mu to tam na jaře nešlo vůbec, snad ani v jednom zápase... Podle mne tam měl hrát Sucháč. Ale to už je pasé.

              • Re: Béčko veze z Ústí bod

                martyni (přítel SN)     před 17 lety 19.05.2008 14:49 |  
                0 0

                no je pravda, ze u Latyho je to zatim standard..:-( taky bych tam videl Suchace

                • Re: Béčko veze z Ústí bod

                  slaviator     před 17 lety 19.05.2008 15:09 |  
                  0 0

                  To jsme minimálně tři... Ty, já ... a Sucháč :))

                  • Re: Béčko veze z Ústí bod

                    martyni (přítel SN)     před 17 lety 19.05.2008 15:20 |  
                    0 0

                    Suchac je spolu s Jandou nejtalentovanejsi slavista, nechat ho sedet nebo hrat v zaloze je zvlastni.. ale nakonec v ty zaloze by se mozna taky chytil, ale musel by si zvyknout a dostat trochu casu... s Jabloncem se mi libil, i pres tu jednu minelu, vybojoval hodne micu, byl duraznej, mel cisty skluzy, snazil se bejt konstruktivni dopredu

            • Re: Béčko veze z Ústí bod

              Bulldock (přítel SN)     před 17 lety 19.05.2008 14:47 |  
              0 0

              Ti dva tohle praktikujou častěji:( Hele u nás bych fakt nic nehledal. . Šenky lítal jako liška v kurníku. . ale je fakt, že Homola, Žofčák atd. . se prali jako by hráli o titul sami. ( Což by na druhou stranu měla být u profesionálů a v 1. lize tím spíš samozřejmost. . )

              • Re: Béčko veze z Ústí bod

                martyni (přítel SN)     před 17 lety 19.05.2008 14:53 |  
                0 0

                Senky ten taky, to jo. no mozna ta paranoia:-))

            • Re: Béčko veze z Ústí bod

              (host)     před 17 lety 19.05.2008 14:50 |  
              0 0

              Promin, ty jmena uz jsem napsal Pudil, Blazek, Sourek,Toleski

              • Re: Béčko veze z Ústí bod

                (host)     před 17 lety 19.05.2008 14:56 |  
                0 0

                Tak ja zas vybocim z rady, nezdalo se mi , ze bys se nekteri hraci Jablonce pretrhli, ano bylo to velmi korektne vedene utkani a je zajimave , ze vysledek vysel treba rodicum jednoho Jabloneckeho hrace na 100 procent, netvrdim , ze to nekdo prodal , proste to bylo normalni ligove utkani toto urcite. Jiri

        • Re: Béčko veze z Ústí bod

          (host)     před 17 lety 19.05.2008 14:25 |  
          0 0

          bože, brnkni si řepákoj ať ti v Bohnicích drží místo na pokoji... Ty jsi vážně lehce zaostalý že ?

          Tr.

          • Re: Béčko veze z Ústí bod

            (host)     před 17 lety 19.05.2008 14:29 |  
            0 0

            promiň,jsem zarytej fanda sparty a prostě jsem neunesl to,že jsme skončili za slávií.Jen jse vás chtěl nasrat.Jiri

            • Re: Béčko veze z Ústí bod

              (host)     před 17 lety 19.05.2008 14:34 |  
              0 0

              :D ... Tobě nevadí, že se ti tu každej směje ? :) .... vydávat se za někoho jinýho... to trpíš nějakýma komplexama nebo co ? ...


              Richi: Jde tohohle blba zabanovat ? :-|

              Tr.

              • Re: Béčko veze z Ústí bod

                (host)     před 17 lety 19.05.2008 14:45 |  
                0 0

                Spi mi vadi, ze se chovas jako idiot, kterej nepripousti kritiku a jine info nez to pozitivni , kazdej mame nakej nick i Ja a jiz psal ze se na tomto psani podili vice lidi. Jiri

                • Re: Béčko veze z Ústí bod

                  (host)     před 17 lety 19.05.2008 14:48 |  
                  0 0

                  a ještě k tomu jsem chtěl říct,že jsem čůrák a omlouvám se vám,že jsem vás tu v posledních dnech dost buzeroval.

                • Re: Béčko veze z Ústí bod

                  (host)     před 17 lety 19.05.2008 14:52 |  
                  0 0

                  nemyslim , ze bych se mel za neco omlouvat, to tedy opravdu ne Jiri

                  • Re: Béčko veze z Ústí bod

                    (host)     před 17 lety 19.05.2008 14:53 |  
                    0 0

                    ale to,že sem si z vás dělal srandu,tak to je pravda Jiri

                    • Re: Béčko veze z Ústí bod

                      (host)     před 17 lety 19.05.2008 14:57 |  
                      0 0

                      Zadnou srandu , na vyjadreni p. Kretinskeho je dost svedku. Jiri

                      • Re: Béčko veze z Ústí bod

                        (host)     před 17 lety 19.05.2008 15:00 |  
                        0 0

                        ..tak je to ten nas Jiri nebo není?.....
                        Martin

                    • Re: Béčko veze z Ústí bod

                      (host)     před 17 lety 19.05.2008 15:02 |  
                      0 0

                      a ze Slavie zaručeně odejdou Vaniak(Slovensko),Suchý,Latka,Krajčík-Slavie jim už nic nedává a nejsou zde spokojení,Šventa chtěj kluby v Itálii,Belaid se vrátí do Interu,Tavares přestoupí do Holandska,Blažek se vrátí do Liberce,stejně tak Pudil,Dočkal a Vácha zůstanou v Liberci,Šenkeříka chce sparta a prý mají zájem i o Brabce,Volešák jde do Plzně,Černý se nejspíš vrátí do Budějovic,Kalivodu chce Ostrava,Střihavka se neuplatnil-končí,a Šmicer na 98% končí už letos.Jiri

                      • Re: Béčko veze z Ústí bod

                        (host)     před 17 lety 19.05.2008 15:03 |  
                        0 0

                        perfektne si mne nahradil, diky Jiri

                      • Re: Béčko veze z Ústí bod

                        (host)     před 17 lety 19.05.2008 15:04 |  
                        0 0

                        perfektne si mne nahradil, diky Jiri

                        • Re: Béčko veze z Ústí bod

                          (host)     před 17 lety 19.05.2008 15:07 |  
                          0 0

                          A zapomněl jsem,že Slavii hrozí konkurz!Takže se dá čekat,že následující sezonu Slavia ani nedohraje!Jiri

                          • Re: Béčko veze z Ústí bod

                            (host)     před 17 lety 19.05.2008 15:12 |  
                            0 0

                            a pěkně mi smrděj koule.Jiri

                            • Re: Béčko veze z Ústí bod

                              (host)     před 17 lety 20.05.2008 10:57 |  
                              0 0

                              sem strasne chytrej a vsechny soudim aniz bych mel prehled. sem teplej. jiri

                              • Re: Béčko veze z Ústí bod

                                (host)     před 17 lety 23.05.2008 14:12 |  
                                0 0

                                ... a smrdi mi zalud. Vas Jiri