Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

O Slavii

Od zítřka lístky na Jablonec

Zápas proti Jablonci se s velkou pravděpodobností odehraje v Edenu. Od zítřka probíhá výměna permanentek ze Strahova za lístek do Edenu a prodej klasických lístků.

Eden bude pro sobotní zápas definitivně schválen až po středeční návštěvě licenční komise ČMFS. Podle všech předpokladů by ale neměly nastat žádné problémy. "Věříme, že pokud by komise shledala nějaké nedostatky, budeme je schopni ve spolupráci s provozovatelem stadionu neprodleně odstranit," uvedl slávistický manažer pro komunikaci Ondřej Zlámal.

Majitelé permic ze Strahova si mohou od zítra oproti permanentce vyzvednout lístek na sobotu, budou jim zajištěna podobná místa jako na Strahově. Ostatní diváci si mohou vybrat lístky z cenové kategorie 200 až 400 korun. Všichni majitelé vstupenek z utkání proti Jablonci navíc budou mít 15% slevu na lístek na první předkolo Ligy mistrů.

Otevírací doba předprodeje v Edenu:
Úterý 15:00 - 20:00
Středa 9:00 - 18:00
Čtvrtek 9:00 - 18:00
Pátek 9:00 - 18:00
Sobota 9:00 - 15:00

Ceny lístků:
101, 102, 129, 130, 201,202, 229, 230 - cena: 400 Kč
103, 104, 203, 204, 205, 206 - cena: 300 Kč
127, 128, 225, 226, 227, 228 - cena: 300 Kč
105, 106, 107, 108, 109, 110, 111 - cena: 200 Kč
120, 121, 122, 123, 124, 125, 126 - cena: 200 Kč
114, 115, 116 - cena: 350 Kč
112, 113, 117, 118, 119 - cena: 300 Kč
VIP - klubová sedadla - cena: 1800 Kč
H1, H2, H3, H4 (vozíčkáři) - cena: 100 Kč + doprovod zdarma

Komentáře (144)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Od zítřka lístky na Jablonec

    (host)     před 17 lety 12.05.2008 20:21 |  
    0 0

    dobré,ale zajímalo by mě to odpovídající místo-ale stejně půjdu do kotle jako téměř vždy.vrnda

    • Re: Od zítřka lístky na Jablonec

      jane (admin)     před 17 lety 12.05.2008 20:27 |  
      0 0

      No asi kdyz mas misto na levy casti hlavni tribuny, dostanes misto v levy casti tribuny, nevim, jestli se to bude resit na mista a rady presne. No spis ne, vzhledem k opatrenim proti vniknuti divaku na plochu.

      • Re: Od zítřka lístky na Jablonec

        (host)     před 17 lety 12.05.2008 21:40 |  
        0 0

        já mám krytý jih na Strahově tak mě jen zajímá kam mi to daj ale je mi to vpodstatě jedno protože udělám to,co sem napsal výše.vrnda

        • Re: Od zítřka lístky na Jablonec

          (host)     před 17 lety 12.05.2008 23:01 |  
          0 0

          doufám že ten kdo má jih nedostane taky jih v edenu:-D to bych se ani nedivil

          • Re: Od zítřka lístky na Jablonec

            (host)     před 17 lety 13.05.2008 00:41 |  
            0 0

            to bych si radši koupil regulérně novej lupen,ale snad takoví magoři ve vedení nejsou

    • Re: Od zítřka lístky na Jablonec

      (host)     před 17 lety 13.05.2008 15:27 |  
      0 0

      Dobrý den Slávisti, nevíte náhodou, zda je již spuštěn internetový nákup lístku na utkání Slavia vers. Jablonec. Bylo avizováno na slavia.cz, že od 15.00 hodin a nebohu to nikde najít. Poraďte. Díky. Papol

      • Re: Od zítřka lístky na Jablonec

        vosaa     před 17 lety 13.05.2008 15:30 |  
        0 0

        kamarád lístky rezervoval přes interenet, kde přesně nevím, ale pravděpodobně na oficiálních stránkách. Jinak prej v edenu je asi kilometrová fronta a už je prodána téměř polovina kapacity, tak rychlééé...vosaa

    • Re: Od zítřka lístky na Jablonec

      (host)     před 17 lety 13.05.2008 15:30 |  
      0 0

      Dobrý den Slávisti, nevíte náhodou, zda je již spuštěn internetový nákup lístku na utkání Slavia vers. Jablonec. Bylo avizováno na slavia.cz, že od 15.00 hodin a nebohu to nikde najít. Poraďte. Díky. Papol

  2. Re: Od zítřka lístky na Jablonec

    (host)     před 17 lety 12.05.2008 20:26 |  
    0 0

    no jo ale nikde neni napsaný DO KDY to budu mít rezervovaný dyž si to zejtra rezervuju?? si myslim že to je důležitý.. nevíte?

    • Re: Od zítřka lístky na Jablonec

      (host)     před 17 lety 12.05.2008 20:37 |  
      0 0

      když to budeš rezervovat na netu tak ti to vždycky napíše do kdy to máš rezervovaný
      silentbob

    • Re: Od zítřka lístky na Jablonec

      jane (admin)     před 17 lety 12.05.2008 20:41 |  
      0 0

      Zatim se to nevi, neni to nastaveny v systemu. Jakmile to budou vedet, bude to na netu.

    • Re: Od zítřka lístky na Jablonec

      (host)     před 17 lety 12.05.2008 21:01 |  
      0 0

      No ono tam neni ani napsano, do kdy si muzu vyzvednout ten listek proti permanentce ze Strahova. Jestli staci az v sobotu, jak by velela logika veci, nebo jestli tam pro nej musim extra jet. To je myslim taky dulezity. Pro nas 1000 blbcu co ji mame....

      • Re: Od zítřka lístky na Jablonec

        jane (admin)     před 17 lety 12.05.2008 21:32 |  
        0 0

        Ten si muzes vyzvednout az pred zapasem.

        • Re: Od zítřka lístky na Jablonec

          (host)     před 17 lety 13.05.2008 08:58 |  
          0 0

          Aha. Dik. Ale stejne asi nebudu mit nervy se na to spolehnout :-)

  3. Re: Od zítřka lístky na Jablonec

    (host)     před 17 lety 12.05.2008 20:39 |  
    0 0

    můžu se zeptat,je kotel ještě v sektoru 107?Nebo čistě jenom 108.Díky Hammarby

    • Re: Od zítřka lístky na Jablonec

      (host)     před 17 lety 12.05.2008 20:40 |  
      0 0

      jo a ještě dotaz,je nějaká kasa jenom pro permanentkáře nebo je to všechno dohromady? Díkys moc hammarby

      • Re: Od zítřka lístky na Jablonec

        jane (admin)     před 17 lety 12.05.2008 20:42 |  
        0 0

        Je tam kasa zvlast.

        • Re: Od zítřka lístky na Jablonec

          (host)     před 17 lety 12.05.2008 20:44 |  
          0 0

          díky :)

    • Re: Od zítřka lístky na Jablonec

      (host)     před 17 lety 12.05.2008 20:44 |  
      0 0

      S kotlem pocitej ve 107,108 a 109.

    • Re: Od zítřka lístky na Jablonec

      (host)     před 17 lety 12.05.2008 20:48 |  
      0 0

      Kotel je doufám celá severní tribuna. A vůbec na sever měli udělat permice pouze na vstup do sektoru a ne jednotlivá místa. Už vidím ty šetřílky jak nakupovali pro celou rodinu přímo doprostřed kotle a teď se budou vztekat že jim někdo sedí na místech a ženeviděj a ať nekřičíme atd. Kmotr

      • Re: Od zítřka lístky na Jablonec

        (host)     před 17 lety 12.05.2008 20:49 |  
        0 0

        pardon, stojí na místech ;-) Kmotr

      • Re: Od zítřka lístky na Jablonec

        (host)     před 17 lety 12.05.2008 21:07 |  
        0 0

        Kotel samozřejmě není celá severní, je jen 106 - 109 (s centrem ve 108). Sektor 110 už kotel není, ostatně tam byly permcie o něco málo dražší a navíc vedle ve 111 by pak měli bejt malí špunti.

        • Re: Od zítřka lístky na Jablonec

          (host)     před 17 lety 12.05.2008 21:10 |  
          0 0

          kotel bude cele jeden ne??:-) proste tam udelame takovou atmosferu ze se z toho jablonece pos...a oslavime titul!! proste eden=kotel!!

          • Re: Od zítřka lístky na Jablonec

            (host)     před 17 lety 12.05.2008 23:03 |  
            0 0

            já si myslim že ta 110 taky je taky narvaná kotelníkama.... všude má každej zažite ze strahova že kotel je jedna celá tribuna...takze tak

            • Re: Od zítřka lístky na Jablonec

              (host)     před 17 lety 12.05.2008 23:11 |  
              0 0

              Kotel ani náhodu není jedna celá tribuna, je to blbost a ani na počty to nevychází. Asi máš o kotli trochu jiný představy, ale opravdu nezabírá 5 sektorů. Ve 110 kotel není a ani bejt nemá. Máš to potvrzený i oficiálně klubem.

              • Re: Od zítřka lístky na Jablonec

                (host)     před 17 lety 12.05.2008 23:44 |  
                0 0

                to sem ani neřek, ale věz že tak tomu dlouho nebude...

  4. Re: Od zítřka lístky na Jablonec

    (host)     před 17 lety 12.05.2008 20:52 |  
    0 0

    btw... na Oxfordu v kotli byla stejná sedadlová anarchie jako na Strahově a všude jinde ? :D

    • Re: Od zítřka lístky na Jablonec

      (host)     před 17 lety 12.05.2008 20:56 |  
      0 0

      možná v dolní části, ale v horní části 108 se vyhazovalo z místa, jak si nebyl na sedačce, kde máš lístek...

    • Re: Od zítřka lístky na Jablonec

      (host)     před 17 lety 12.05.2008 21:05 |  
      0 0

      anarchie:-) kdo driv prijde ten ma lepsi misto a tak to ma bejt!! proste si pujdu stoupnout tam kde bude misto, a at si me nekdo zkusi vyhodit, proste je to kotel a tak to je vude, a ma to tak bejt!!

      • Re: Od zítřka lístky na Jablonec

        (host)     před 17 lety 12.05.2008 21:09 |  
        0 0

        V pohodě, myslím, že tě vyhodí kdekdo. Třeba my, pokud nám vlezeš na místa ve 110 :-) I na Oxfordu se to někde na severu rovnalo podle míst.

        • Re: Od zítřka lístky na Jablonec

          (host)     před 17 lety 12.05.2008 21:12 |  
          0 0

          ve 110 ne, mluv hlavne o 108, protoze se to rikalo kdyz se zacali prodavat vouchery, proste 108 je kotel a tam se stoj a mista moc neplatej, teda vubec..

          • Re: Od zítřka lístky na Jablonec

            (host)     před 17 lety 12.05.2008 21:13 |  
            0 0

            Jasný, ve 106 - 109 (hlavně 108) snad není potřeba místa řešit. Většina lidí to snad ví a tomu zbytku to po pár zápasech dojde.

            • Re: Od zítřka lístky na Jablonec

              (host)     před 17 lety 12.05.2008 21:59 |  
              0 0

              to je potřeba místa řešit!já mám místo ve 106 a kdyby někdo zkusil na ně vlést,tak bych ho hnal jedna,dvě!Pokud vím,říkalo se,že se stát bude ve 107,108,109.Podle toho jsem se zařídil a koupil jsem si lupeny do 106.Fandím(myslím,že dost nahlas),ale rád si k tomu sednu,takže se klidně budu hádat.:)

              • Re: Od zítřka lístky na Jablonec

                (host)     před 17 lety 12.05.2008 22:01 |  
                0 0

                ve 108 snad nikoho nikdo vyhazovat nebude...

                • Re: Od zítřka lístky na Jablonec

                  (host)     před 17 lety 12.05.2008 22:09 |  
                  0 0

                  108 mi je ukradená,tak si to pořešte mezi sebou sami.

              • Re: Od zítřka lístky na Jablonec

                (host)     před 17 lety 12.05.2008 22:20 |  
                0 0

                No já jsem všude četl, že kotel je primárně 108 a dále pak 107, 109 a 106. Jedinej severní sektor, kterej není "kotel" je 110. Takže protože mám u fotbalu podobný "potřeby" jako ty, tak jsem vzal 110 a tam doufám nikoho celej zápas stát nebo mi snad zabírat "mojí" sedačku nenapadne. Jinak to taky nebudu mít problém razantně řešit :-)

          • Re: Od zítřka lístky na Jablonec

            (host)     před 17 lety 12.05.2008 21:13 |  
            0 0

            *mluvim:-) se omlouvam, dodatek nahoru..

          • Re: Od zítřka lístky na Jablonec

            (host)     před 17 lety 12.05.2008 21:15 |  
            0 0

            jj presne tak, ja myslim ze to je otazka par zapasu, nez se to zazije....

  5. Re: Od zítřka lístky na Jablonec

    (host)     před 17 lety 12.05.2008 20:55 |  
    0 0

    Výměna permamentek? To jako jim tam musím odevzdat svoji permici, a dostanu za to lístek? Tak to si radši koupím jinej a permici si nechám na památku

    • Re: Od zítřka lístky na Jablonec

      bojler     před 17 lety 12.05.2008 21:16 |  
      0 0

      No tohle by me taky zajimalo, nastesti je slovo vymena jenom tady.

      • Re: Od zítřka lístky na Jablonec

        jane (admin)     před 17 lety 12.05.2008 21:34 |  
        0 0

        Ukazes permici a vymenou za to dostanes listek. Jinak receno: daji ti listek oproti ukazani permice, ktera ti zustane.

        • Re: Od zítřka lístky na Jablonec

          (host)     před 17 lety 12.05.2008 21:39 |  
          0 0

          A pak se postavíš na konec fronty s tou samou permicí půjdeš znova pro další lístek? Nebo si budou opisovat jména nebo čísla a stráví tím tak hodiny?

          • Re: Od zítřka lístky na Jablonec

            (host)     před 17 lety 12.05.2008 21:49 |  
            0 0

            to by mě taky zajmalo, zarezervuju si 3 lístky vedle sebe a pak když si ho pudu vyzvedávat tak budu žebrat aby mi dali jeden zadáčo když mám permici taky do kotle

          • Re: Od zítřka lístky na Jablonec

            (host)     před 17 lety 12.05.2008 23:24 |  
            0 0

            Ono by jen stačilo, aby se lidi chovali ohleduplně a dodržovali pravidla. To by pak všchno šlo jako po másle. Bohužel, toto se často neděje...

        • Re: Od zítřka lístky na Jablonec

          (host)     před 17 lety 12.05.2008 21:45 |  
          0 0

          Jane, nevíš kolik lístků si bude moci koupit jeden člověk? Ravik

    • Re: Od zítřka lístky na Jablonec

      Richi (admin)     před 17 lety 13.05.2008 00:11 |  
      0 0

      permici ti rozstrihnou

      • Re: Od zítřka lístky na Jablonec

        Kronn     před 17 lety 13.05.2008 03:48 |  
        0 0

        :DDD

  6. Re: Od zítřka lístky na Jablonec

    (host)     před 17 lety 12.05.2008 21:21 |  
    0 0

    Výborně, zejtra hned jedu koupit lístky do 108. Doufám že se nebudou řešit blízko kotle místa... to fakt ne, největší odpornost řešit v kotli místa, na oxfordu se řešili místa i ve 107 kde jsem byl. A doufám že se všichni udržíme a nepůjdem na hřiště po skončení! fb

    • Re: Od zítřka lístky na Jablonec

      (host)     před 17 lety 12.05.2008 21:43 |  
      0 0

      hahahha, nejste na vidláckym strahově, za chvíli by vzniknul chaos, kdyby se nedodržovaly místa - takhle to bude asi jako na LM kdž bylo vyprodáno - prostě by každej měl sedět nebo stát na svym...

      • Re: Od zítřka lístky na Jablonec

        (host)     před 17 lety 12.05.2008 22:45 |  
        0 0

        Chaos by nevzniknul kdyby všichni ti v kotli se chovali stejně, tj. že kdo dřiv přijde ten má místo. Bohužel jestli tam budou nadrženci na svoje sedačky tak nejspíš ten chaos vznikne. fb

        • Re: Od zítřka lístky na Jablonec

          (host)     před 17 lety 12.05.2008 22:49 |  
          0 0

          jsi idiot?Lidi si koupili permanentky na místa která si vybrali a ty bys jim tam chtěl stát?Překvapuje mě hloupost a sobeckost některých přispěvatelů.

          • Re: Od zítřka lístky na Jablonec

            (host)     před 17 lety 12.05.2008 23:00 |  
            0 0

            je idiot, asi si pozde zarezervoval voucher na blby misto a tak si mysli ze bude stat na nejakym cizim...

          • Re: Od zítřka lístky na Jablonec

            (host)     před 17 lety 12.05.2008 23:27 |  
            0 0

            vy jste idioti, oba dva. Ze strahova je zazitej nakej poradek, naky naroky nakyho blbecka, co si koupil listek na sever jen kvuli cene a na strahove byl letos 3x (ajax, arsenal a derby), mi jsou zcela volny, nezajem. Krax

            • Re: Od zítřka lístky na Jablonec

              (host)     před 17 lety 13.05.2008 09:49 |  
              0 0

              Ty jsi slušný jelito. Gino
              S takovejma fandama do kytek.

              • Re: Od zítřka lístky na Jablonec

                (host)     před 17 lety 14.05.2008 01:00 |  
                0 0

                bych chtel vedet, kolik lidi by chodilo na fotbal uprostred sezony, kdyby "takovi fandove" byli pod kytkama. Pujdu do kotle kde bude misto a budou stat pratele a misto prenecham jen nekomu, koho poznam, ze do toho kotle chodi bezne. Ne 2x za sezonu. Krax

                • Re: Od zítřka lístky na Jablonec

                  Gino     před 17 lety 14.05.2008 08:29 |  
                  0 0

                  No udelat tohle s mistem, ktere mam zaplacene ja, tak pujdu pryc a vratim se s poradatelem, kterej si te vyvede nekam jinam (treba na misto, ktere sis zaplatil ty). Jednoduchy.

          • Re: Od zítřka lístky na Jablonec

            (host)     před 17 lety 13.05.2008 11:23 |  
            0 0

            Mě taky překvapuje hloupost některých přispěvatelů. Když se začali prodávat vouchery tak bylo zde jasně napsáno, že lidi, kteří chtěj sedět a nefandit tak si NEMAJI kupovat permanentky do sektoru 108 a dale 107, 109.... to, že to někteří udělali je jejich problém, teď si holt budou muset buď stoupnout nebo si sednout jinam...tt

            • Re: Od zítřka lístky na Jablonec

              (host)     před 17 lety 13.05.2008 18:01 |  
              0 0

              Přesně tak, všichni jsou najednou velký fanoušci jak se hraje v Edenu? Na strahově ste byli jednou dvakrát na nějakým velkým zápase a najednou tu budete diktovat jak se bude sedět v kotli. fb

    • Re: Od zítřka lístky na Jablonec

      Gino     před 17 lety 13.05.2008 11:18 |  
      0 0

      Mozna bych se i pridal, kolik vas jede? Ja pojedu z Kralup.

      • Re: Od zítřka lístky na Jablonec

        (host)     před 17 lety 13.05.2008 21:16 |  
        0 0

        Nevim kolik nas pojede,,,zalezi na kazdym jestli tim vlakem pojede :) ale jestli pojedes sam tam urcite nebudes

  7. Re: Od zítřka lístky na Jablonec

    stromovous (přítel SN)     před 17 lety 12.05.2008 21:53 |  
    0 0

    Absolutně nechápu, jak některý lidi můžou řikat "v kotli kdo dřív příde tak si muze vybrat kde bude" nebo "nesnasim ty debily co me vyhazujou z místa"... vy kdo to řikáte dost lacině dáváte dohromady dvě věci... proste já když si pořídím místo ke hřišti (nebo naopak nahoru) tak tam chci taky bejt. To že vy zaměnujete nárok na místo a pasivitu v kotli to je vec druhá... to je proste neco jinýho. pokud si poridim "svojí sedačku" tak chci STÁT a FANDIT před svojí sedačkou, a na svojí sedačku si o přestávce sednout a sníst si na ní (svojí)klobásu. Jinak samozrejme chápu ze je jedno, jesli sem v desátý rade nebo dvanáctý, ale nekdo se nemuze divit, ze nekomu to proste jedno neni, obzvlast kdyz si specialne koupil nahoru/dolu/doprostred/na stranu/s kámošema... atd... když je to jedno, tak se nechte vklidku vyplonkovat a dete jinam, je to prece jedno a vsude stejny ne? proste to tady je na místa a ne na počet a basta. neřikám že to je nej řešení ale je to tak.

    • Re: Od zítřka lístky na Jablonec

      (host)     před 17 lety 12.05.2008 22:01 |  
      0 0

      souhlas!

      • Re: Od zítřka lístky na Jablonec

        (host)     před 17 lety 12.05.2008 22:14 |  
        0 0

        můžete mi někdo říct přesnou adresu kde se prodávají v praze ty lístky? nejsem totiž místní dikes moc

        • Re: Od zítřka lístky na Jablonec

          (host)     před 17 lety 12.05.2008 22:16 |  
          0 0

          Na to, abys uměl pracovat s mapou snad nemusíš bejt místní ne? Navíc, to jsi slávista, když ani nevíš, kde je Eden? :-o

    • Re: Od zítřka lístky na Jablonec

      (host)     před 17 lety 12.05.2008 22:11 |  
      0 0

      rovnez souhlasim... kdyz si nekdo koupi misto do kotle a jde tam sedet, tak je bud blbej nebo se musi prizpusobit,to zadna.... ale, jelikoz mam specialne do kotle voucher, tak jestli mi nekdo vleze na mi misto a ja nebudu moct stat a fandit pred svoji sedackou, tak at jde doprdele....
      Je nadrazeny to, kdyz si nekdo misto v otli rezervuje a pak tam fandi, ez kdyz tam jen nekdo prijde jen tak a chce fandit... =nakonec chceme fandit oba, tak se to prece muze v klidu vyresit... Z toho ohledu na Oxfordu minimalne nahore ve 108 anarchie nebyla-resp vse fungovalo na slovni dohode... me stal vetsinu zapasu an miste nejakej parek, ale kdzy bylo volno tak sem je tam nechal... ale jinak!!!

      Prahabrno

      • Re: Od zítřka lístky na Jablonec

        (host)     před 17 lety 12.05.2008 22:15 |  
        0 0

        můžete mi někdo říct přesnou adresu kde se prodávají v praze ty lístky? nejsem totiž místní dikes moc

        • Re: Od zítřka lístky na Jablonec

          (host)     před 17 lety 12.05.2008 22:16 |  
          0 0

          v Edenu

          • Re: Od zítřka lístky na Jablonec

            (host)     před 17 lety 12.05.2008 22:19 |  
            0 0

            a přesněji?

            • Re: Od zítřka lístky na Jablonec

              (host)     před 17 lety 12.05.2008 22:20 |  
              0 0

              přesněji v severovýchodním rohu stadionu Eden

            • Re: Od zítřka lístky na Jablonec

              (host)     před 17 lety 12.05.2008 22:47 |  
              0 0

              myslím,že je to Ulice Vladivostocká nebo u Slavie,zastávka tram. Slavia.Jinak kdybys nebyl línej,dá se to zjistit na webu Slavie,na levé straně kliknout na odkaz "stadion eden" a tam pod banerem odkaz "kudy k nám".Ale to to by se ti muselo chtít.

              • Re: Od zítřka lístky na Jablonec

                (host)     před 17 lety 12.05.2008 23:11 |  
                0 0

                Vladivostocká

          • Re: Od zítřka lístky na Jablonec

            (host)     před 17 lety 13.05.2008 12:30 |  
            0 0

            Tak ty budes asi dobrej slavista vid ty vemeno. Ty tam radsi ani nelez. Ses totiz jeden z tech co se chtej jenom podivat na stadion a slavia ti je uplne ukradena. A kdyz uz tak pokud nejses uplnej negramot tak si to snad dokazes najit ne!!! Existujou mapy a takovy veci vis.

    • Re: Od zítřka lístky na Jablonec

      Kronn     před 17 lety 13.05.2008 03:53 |  
      0 0

      Dopredu bylo proklamovano, kde je kotel. Takze kdo ma listek nebo permici do kotle, tak jde "do kotle", a ne na svoje misto cislo 23 v osmy rade sektoru 108. Kdo to takhle nechtel, nemel si kupovat listek do sektoru kotle. Samozrejme ze v jinych sektorech nez je kotel nikdo nikomu na misto sedat nebude, ale kotel se timhle proste ridit nemuze.

      • Re: Od zítřka lístky na Jablonec

        (host)     před 17 lety 13.05.2008 09:54 |  
        0 0

        To si delas prdel, ne? Tak presne takhle se kotelnici izolujou od ostatnich fandu, misto toho, aby slo o to stadion "sjednotit"... v kotli nejsou jiny lidi ani jiny pravidla. Resp. nemeli by byt.
        Gino

        • Re: Od zítřka lístky na Jablonec

          (host)     před 17 lety 13.05.2008 11:02 |  
          0 0

          Do kotle chodí lidé, kteří chtějí během zápasu fandit a počítají s tím, a také se to od nich očekává, že budou celý zápas stát. A nezlob se na mě, ale jestli člověk stojí nad svou sedačkou, nabo o pár míst vedle, to je každýmu šumák. Člověk který do kotle chce jít, ten s tím počítá, pro ostatní jsou jiné sektory. Ale stejně jako na Strahově, se i v Edenu určitě časem vytvoří určitý pořádek a stejní lidé budou pravidelně stát na přibližně stejných místech. Marvin

          • Re: Od zítřka lístky na Jablonec

            Gino     před 17 lety 13.05.2008 11:18 |  
            0 0

            Marvine, ja tomu rozumim a pokud to tak v kotli mate a vsichni (to je dulezite) to respektuji, tak nic proti tomu, ale pokud se najde nekdo, kdo by mel zaplacene misto nekde, kde by si pak sednout (ci stoupnout) nemohl kvuli nekomu, kdo tam nema co delat, tak skutecne nelze argumentovat nejakymi nepsanymi plravidly kotle, to se na me zase nezlob ty. Od toho je provozni rad.

      • Re: Od zítřka lístky na Jablonec

        (host)     před 17 lety 13.05.2008 11:51 |  
        0 0

        takže mi chceš říct že ja si koupim voucher doprostřed 108,pže sem si chtel vybrat super flek,koupil sem si jeden z prvních voucheru,a ted mi tam bude chodit nákej manták,kterej si listek koupi na miste a stoupne se mi tam a ja budu na schodech,pže on tam byl dřív???trochu nesmysl, a řikalo se že se bude v kotli stát a fandit,ale o sedačkách ani slovo.btw na Oxfordu me nejaky 2 k..... hnali ze sedacky pze tam meli listek a ja mel svou obsazenou....priste si du pro svou sedacku, A BUDU STÁT A FANDIT!!!

        • Re: Od zítřka lístky na Jablonec

          (host)     před 17 lety 14.05.2008 00:15 |  
          0 0

          tak chod vcas.

          Jinak, fakt jsem zvedav na Jablonec. spousta lidi ma listky na sever ptz jsou nejlevnejsi (a nenapadlo je jit na jih), spousta lidi maj listky jinam, ale naopak na sever pujdou. Zkratka bude bordel jak svina:) Stejnak, cele to stehovani do edenu je pekne nechytrej napad, zbytecne delaj bordel. Kdyby to nechali na strahove, prijde klasicka desitka, v klidu si to uzijem a dedky s nechodici bychom zacali vychovavat v dalsi sezone. Krax

    • Re: Od zítřka lístky na Jablonec

      (host)     před 17 lety 14.05.2008 00:20 |  
      0 0

      tak v kotli to funguje trochu jinak, tam si každej stoupne jak chce a jak přijde a je to takové nepsané pravdilo a většina lidí co do kotle chodí s tím souhlasi a pokud se ti to nelíbí, tak máš hold smůlu a jdi si jinam.

  8. Re: Od zítřka lístky na Jablonec

    (host)     před 17 lety 12.05.2008 22:26 |  
    0 0

    beru segru, nema sice klasicke slavisticke vzdelani, tudiz ji pujcim muj posvatnej kloboucek s podpisem mistra Kuky a povalime do kotle :-)
    urs

    • Re: Od zítřka lístky na Jablonec

      (host)     před 17 lety 12.05.2008 23:05 |  
      0 0

      hlavně že nám o tom každýmu povíš :-D

    • Re: Od zítřka lístky na Jablonec

      (host)     před 17 lety 12.05.2008 23:11 |  
      0 0

      Kolik je ségře?

      • Re: Od zítřka lístky na Jablonec

        (host)     před 17 lety 12.05.2008 23:16 |  
        0 0

        Dostane gola :)

        • Re: Od zítřka lístky na Jablonec

          (host)     před 17 lety 12.05.2008 23:27 |  
          0 0

          blbci foe :D
          urs

          btw. dela maturitu pristi tejden, tak dostane darek :-P

          • Re: Od zítřka lístky na Jablonec

            (host)     před 17 lety 12.05.2008 23:47 |  
            0 0

            dej sem foto,koupim ti v sobotu pivo :-)

  9. Re: Od zítřka lístky na Jablonec

    (host)     před 17 lety 12.05.2008 23:09 |  
    0 0

    Skoro je na místě se naučit druhou sloku Princezny, v sobotu by se hodila !!!!

    • Re: Od zítřka lístky na Jablonec

      (host)     před 17 lety 12.05.2008 23:27 |  
      0 0

      JJ, a zpívá s lépe než první sloka.

  10. Re: Od zítřka lístky na Jablonec

    (host)     před 17 lety 13.05.2008 08:40 |  
    0 0

    Kolik lístků si může koupit jedna osoba? Ravik

    • Re: Od zítřka lístky na Jablonec

      (host)     před 17 lety 13.05.2008 11:04 |  
      0 0

      Taky by me to zajimalo, pokud nekdo vi, tak predem diky za odpoved.
      Luckyduck

      • Re: Od zítřka lístky na Jablonec

        (host)     před 17 lety 13.05.2008 11:17 |  
        0 0

        Neomezeně. Překupníci totiž rozhodně nepatří mezi vzpomínané nepřátele Slavie. Proto je naší snahou prodat co nejvíc lístků překupníkům. Marketingové oddělení SKS.

        • Re: Od zítřka lístky na Jablonec

          (host)     před 17 lety 13.05.2008 12:02 |  
          0 0

          tak snad jak pise Amila tech deset... na jednu stranu to nahrava prekupnikum, na druhou stranu ale kdyz chceme s kamosema mista vedle sebe, tak je to diky tomu muzeme zarezervovat pres net.
          Luckyduck


          Btw. neomezene to neni urcite :

          "3.REZERVACE VSTUPENEK

          V pravém horním rohu prostoru sálu se pro informaci zobrazují možné způsoby rezervace.
          U vybrané akce označte vybraná místa v sále. Počet rezervovaných vstupenek je omezen..."

      • Re: Od zítřka lístky na Jablonec

        (host)     před 17 lety 13.05.2008 11:23 |  
        0 0

        DESET
        amila

    • Re: Od zítřka lístky na Jablonec

      (host)     před 17 lety 13.05.2008 12:13 |  
      0 0

      10 lístků na osobu.

  11. Re: Od zítřka lístky na Jablonec

    (host)     před 17 lety 13.05.2008 08:58 |  
    0 0

    Pevně doufám, že odpovídající místo bude odpovídající místo a nepůjdu z Edenu dneska večer naštvanej s lístkem do posledni řady v rohu za tou obrazovkou. To bych si pak velmi rád pohovořil osobně s paní Tomasovou, jak to vlastně s permanentkáři myslí.
    Vstupenky se mi zdají dost levné, dal bych je dražší, nejdražší vstupenka za 16 Eur mi přijde velmi laciná, do kotle bych možná dal 150, ale každý si mohl koupit permanentku, která se tedy letos opravdu bohatě vyplatila, když vezmu cenu na Žižkov, Bohemku a Spartu, tak tyhle tři zápasy byly v pomalu stejné ceně jako permanentka. Takže doufám, že Eden vyprodaj permanentkáři a na derby vyhradíme Spartě 100 míst.

    • Re: Od zítřka lístky na Jablonec

      (host)     před 17 lety 13.05.2008 10:55 |  
      0 0

      Pokud nejsi fanoušek Jablonce, těžko můžeš dostat místo v rohu za obrazovkou.

    • Re: Od zítřka lístky na Jablonec

      (host)     před 17 lety 13.05.2008 14:58 |  
      0 0

      tak tak, letos se mi peníze za permice de facto vrátili jen za mače LM+UEFY. Když si vezmu ještě 15% slevu na předkolo LM.. Jj, nejsem tak bohatej, abych si mohl dovolit nepořídit permici. amon

      • Re: Od zítřka lístky na Jablonec

        (host)     před 17 lety 13.05.2008 15:41 |  
        0 0

        Nechapu. Liga mistru byla pro permanentkare za plnou palbu, tak co si na ni usetril. To pises nesmysly.

  12. Re: Od zítřka lístky na Jablonec

    (host)     před 17 lety 13.05.2008 13:10 |  
    0 0

    Tak a je tady další faul. Dnes jsem si vzal volno s tím, že si dojedu do Edenu vyměnit permanentky za lístky na zápas s Jabloncem. A v půlce cesty mi manželka volá, že dneska je dávat nebudou, že až zítra. Nasrali mě, to to nemohli dát vědět včera????????
    Tohle fakt už neni normální, mám náladu, že bych vraždil.
    Zase špatně skomunikováno, zase komplikace pro spoustu lidí. Ach jo, pane Zlámale, jak chcete vysvětlit tenhle lapsus???

    • Re: Od zítřka lístky na Jablonec

      (host)     před 17 lety 13.05.2008 13:51 |  
      0 0

      Dobrý den, za nepříjemnost se vám omlouvám, musely se tisknout jiné vstupenky, nestihlo se to. Dobře jsem to neprokomunikovali, to máte bohužel také pravdu, byl jsem na stadionu a domlouval věci kolem televizního přenosu. Jinak akci zařizuje marketingové oddělení a vstupenky máte ve VIP vchodu na stadionu v Edenu.

      Ondřej Zlámal

      • Re: Od zítřka lístky na Jablonec

        (host)     před 17 lety 13.05.2008 13:57 |  
        0 0

        Takže dnes se vstupenky za permice nemění? Ravik

        • Re: Od zítřka lístky na Jablonec

          (host)     před 17 lety 13.05.2008 14:04 |  
          0 0

          Ok už jsem to našel.. takže od zítra.. ještě jedna věc, jak je vyřešeny, že když te´d pojedu ke kasám do Edenu, kde začna ve tři hodiny prodej.. ja se třeba dostanu na řadu v 15.30 a mezitim poběží i internetový prodej, který může všechny vstupenky vykoupit, než se na mě dostane řada... Jsou nějak vyblokovaný místa pro prodej přímo na pokladnách v edenu? Ravik

      • Re: Od zítřka lístky na Jablonec

        (host)     před 17 lety 13.05.2008 14:41 |  
        0 0

        Děkuji za info. Co si budem nalhávat pane Zlámale, marketingové oddělení pracuje velice špatně. Místo těch několika pipinek za přemrštěné platy, by to chtělo konečně najít zodpovědné a schonpé pracovníky a pracovnice tohoto oddělení. I když tady asi platí: Jaký pán (Tomasová), takový sluha.
        Věřím, že sám pan Zlámal je z práce marketingu nepříjemně rozjařen.

        • Re: Od zítřka lístky na Jablonec

          bojler     před 17 lety 13.05.2008 16:27 |  
          0 0

          Rozjařen asi neni :-D

    • Re: Od zítřka lístky na Jablonec

      (host)     před 17 lety 13.05.2008 15:02 |  
      0 0

      už jsem se tam taky chystal, ale naštěstí jsem se mrknul ještě na web slávie. Nu což, my věrní to nemáme lehký. Tomasová je diletant, to říkám (a se mnou stovky dalších) celou dobu. Snad jen nebude tolik nešťastníků jako ty..amon

  13. Re: Od zítřka lístky na Jablonec

    KING25     před 17 lety 13.05.2008 14:29 |  
    0 0

    Jak jsem psal. Mělo se to udělat na strahově a byl by klid. S těma pernamentkama mě opravdu pobavily, ponevaž jsem tam měl dnes namířeno a ještě, že sedím v práci u PC a občas kouknu na stránky. Ten kdo si udělal dneska výlet do Prahy asi bude pěkne naštvanej. Nedej bože, aby to zítra zkomplikovala ta komise.

    • Re: Od zítřka lístky na Jablonec

      (host)     před 17 lety 13.05.2008 14:37 |  
      0 0

      Ty vole Kingu, já jsem na služebce v Ostravě, dnes jsem si vzal volno a jel pro permice, protože nikdo jinej nemůže. A najednou mi za Brnem volá manželka, že je dneska nedávaj. Mě přijde, že si dělaj že si dělaj z člověka legraci, ale ona to moc sranda neni. Půl dne volna, benzín, ale hlavně ten čas, kterej je poměrně drahej.
      Jestli komise stadion neuzná, tak by museli z ligy okamžitě vyloučit stadiony Zlína, Kladna, Bohemky, Viktorky. To by mi přišlo jako blbej vtip. Celkem by mě zajímalo, jak by to řešili. Nebo je to nějaká tajná hra a kde se bude hrát se dozvíme až hodinu před zápasem.
      Doufám, že se vrátí Jára, aby se nějak důstojně rozloučil se svojí rozhodcovskou kariérou.

      • Re: Od zítřka lístky na Jablonec

        (host)     před 17 lety 13.05.2008 15:02 |  
        0 0

        pošli lístek za benzín Tomasový

        • Re: Od zítřka lístky na Jablonec

          (host)     před 17 lety 13.05.2008 16:17 |  
          0 0

          tak nevim já kdybych byl v tvojí situaci a byl už skoro v půlce cesty tak ty 2 stovky obetuju, koupim si normální lístek a nebudu si měnit za permici protože stejně necháš tolik za benzín :)

          • Re: Od zítřka lístky na Jablonec

            (host)     před 17 lety 13.05.2008 20:16 |  
            0 0

            Tak máme 6 permanentek a předpokládám, že na ty nejlepší místa. Ale to je jedno, bohužel ten marketing funguje jak funguje a nikdo to ne a ne měnit.

    • Re: Od zítřka lístky na Jablonec

      (host)     před 17 lety 13.05.2008 19:52 |  
      0 0

      klid by byl, o tom zadna, ale zase bys nevidel ty rozjareny xichty dedku slavistu, co byly se mnou ve fronte dneska :-)))
      urs

  14. Re: Od zítřka lístky na Jablonec

    quelhar (admin)     před 17 lety 13.05.2008 16:30 |  
    0 0

    Ty voe, pekne jim to spadlo, to tu bude zbytek tydne plny nadavek tech, co chodi na Strahov pravidelne, ale nemaji permici a do Edenu se na ne nedostalo. Ani se jim divit nebudu...

    • Re: Od zítřka lístky na Jablonec

      (host)     před 17 lety 13.05.2008 16:41 |  
      0 0

      A dobře jim tak, měli mít permici, mohli jít grátis a nestrachovat se. Po zásluze budiž potrestán, nás permanentkářů 2.000, pak se začne dařit a najednou je nás tu všude jak *****. Aspon ze se na nas nejvernejsi mysli. A proto vsichni hurá do fronty

      • Re: Od zítřka lístky na Jablonec

        quelhar (admin)     před 17 lety 13.05.2008 16:55 |  
        0 0

        S tim souhlasim. Najednou je na posledni kolo v Praze tolik slavistu, ze vytvori pulkilometrove fronty...

        • Re: Od zítřka lístky na Jablonec

          (host)     před 17 lety 13.05.2008 16:59 |  
          0 0

          Takže asi takhle: zatím nevíme, jaké lístky nám paní Tomasová schovala, takže neříkejme hop.... Třeba řeknou, že si to neuvědomili, ale že všechno prodali a na permantkáře nezbylo. Nedivil bych se tomu.

          • Re: Od zítřka lístky na Jablonec

            (host)     před 17 lety 13.05.2008 17:24 |  
            0 0

            Pak bychom mohli nas milovany klub zalovat :) a vratili by nam pomernou castku za zapas k cene permice :)) Marek

            • Re: Od zítřka lístky na Jablonec

              (host)     před 17 lety 13.05.2008 17:40 |  
              0 0

              No jo, já jen doufám, že pro nás pemranentkáře to zablokujou až do samotnýho zápasu, protože třeba já se tam rozhodně do pátku nedostanu...nevíte někdo stoprocentně jak to bude?mají to nějaký zmatený

              • Re: Od zítřka lístky na Jablonec

                (host)     před 17 lety 13.05.2008 17:42 |  
                0 0

                jo až do začátku zápasu

                • Re: Od zítřka lístky na Jablonec

                  (host)     před 17 lety 13.05.2008 19:40 |  
                  0 0

                  no já třeba chodím na slávku kdykoliv můžu, ale permice se mi zatím nevyplatila. na nový eden si ji pochopitelně koupím. poctivě jsem si odstál frontu 3,5 h a mám lístky na sever, hurá:) fanda

                  • Re: Od zítřka lístky na Jablonec

                    (host)     před 17 lety 13.05.2008 20:19 |  
                    0 0

                    Mám pernamentku do kotle.
                    Doufám źe nenám místo rezervované někam nahoru kde bych neviděl přes tu obrazovku:-(

                    • Re: Od zítřka lístky na Jablonec

                      (host)     před 17 lety 13.05.2008 20:24 |  
                      0 0

                      Bohužel máš, lepší místa jsou za 400 Kč.

                      • Re: Od zítřka lístky na Jablonec

                        (host)     před 17 lety 13.05.2008 20:41 |  
                        0 0

                        Nemáte někdo pls mail na Ondřeje Zlámala?
                        Zápas kde hrajem o titul rozhodně nebudu sledovat z tribuny mezi důchodci.
                        Chodim na každý domáci zápas, chodil se pravidelně i při průměrné návśtěvnosti 1500 diváků před třema lety,
                        pravidelně se účastním výjezdů a tohle má být odměna pro věrné Strahovské fanoušky?
                        V zápase s Oxfordem jsem nedostal pamětní minci a teď v zápase o titul nemůžu fandit v kotli?
                        V srpnu jsem si koupil pernamentku na celou sezonu do kotle a to také budu zítra vyžadovat proč hned nenapíšou strahovśtí pernamentkáří jste nám u ....

                        • Re: Od zítřka lístky na Jablonec

                          quelhar (admin)     před 17 lety 13.05.2008 20:49 |  
                          0 0

                          To jako opravdu myslis, ze permanentkare z kotle posadi nekam na zapad/vychod?

                          • Re: Od zítřka lístky na Jablonec

                            (host)     před 17 lety 13.05.2008 20:57 |  
                            0 0

                            No známe naše vedení.
                            Doufám že se tentokrát pletu.

                          • Re: Od zítřka lístky na Jablonec

                            (host)     před 17 lety 14.05.2008 01:02 |  
                            0 0

                            Já si to myslím, tipuji nějaký spodní roh u západní tribuny. Prostě tam, kam by si jinak nikdo moc lístků nekoupil, takže tím Slavii nevznikne až taková ztráta.

  15. Re: Od zítřka lístky na Jablonec

    Karlik     před 17 lety 13.05.2008 20:23 |  
    0 0

    Zdravím....
    Kupoval jsem si lístek po internetu...Chtěl jsem si koupit už na začátku někam přímo do kotle čili do 108,107 nebo 109 ...Bohužel byl ten server přetížený,tak jsem lístek sehnal až teď...Nejblíž ke kotli byl sektor 102 ...Zajímá mě,jestli si můžu stoupnout do uličky mezi sektory 107 - 108 nebo 108 - 109 ,a nebo jestli mě nevpustí dovnitř,popř. by zavládl chaos...A nebo pokud by se podařilo rozeřvat celou severní tribunu a i další sektory,tak bych asi zůstal tam a zkoušel to tam s někým trošku rozeřvat...Díky za odpověď...Karlik

    • Re: Od zítřka lístky na Jablonec

      (host)     před 17 lety 13.05.2008 20:27 |  
      0 0

      Karliku, asi bych být tebou zůstal ve tvém sektoru, tady na tom stadionu to bude asi něco jiného. ale s tím, že bude kotel celá severní tribuna počítám. mám lístek do 111 a pochopitelně mám v úmyslu hulákat. nemusíme všichni pořád stát, ale zpívat a skandovat určitě jo.

      • Re: Od zítřka lístky na Jablonec

        Karlik     před 17 lety 13.05.2008 20:44 |  
        0 0

        OK...Tak tam tedy asi zlstanu...Přece jenom : SPOJUJE NÁS JEDNA VÍRA ČERVENO-BÍLÁ ....
        Na sezonu mám voucher a až bude volnější kotel,tak někdy půjdu třeba i tam....
        Stejnak jde plno lidí jen kvůli tomu,že je to poslední zápas sezóny a plno aby se podívali na Eden...Tfuj :( ...
        Takže v sobotu pořádně fandit!!!

    • Re: Od zítřka lístky na Jablonec

      Karlik     před 17 lety 13.05.2008 20:56 |  
      0 0

      Ooops...Poplet sem to...Mám 205 takže tam zůstávám určitě :)

    • Re: Od zítřka lístky na Jablonec

      carfi-sks (přítel SN)     před 17 lety 13.05.2008 21:30 |  
      0 0

      Mně v 18:50 tvrdil chlapík v pokladně úpně napravo, že blízko kotli nic není už, že maj za 200 kč jen 125:( tak mám 2 lístky(ještě pro kámoše) do 125.

    • Re: Od zítřka lístky na Jablonec

      (host)     před 17 lety 14.05.2008 00:18 |  
      0 0

      udajne se da prechazet i z jihu na sever (na oxfordu jsem to nezkoumal). Kazdopadne si pis ze se prechazet bude a na severu bude vic lidi, nez sedacek:) Krax

  16. Re: Od zítřka lístky na Jablonec

    (host)     před 17 lety 13.05.2008 20:45 |  
    0 0

    Vystál jsem si skoro 4 hodiny frontu, ale mám to, sektor 107, na netu nedostupné, ale u pokladen do kotle stále měli.

    • Re: Od zítřka lístky na Jablonec

      (host)     před 17 lety 14.05.2008 00:03 |  
      0 0

      to ses hustej, ja sem si doma v klidku rezervoval kratce po 15, 2 listky do kotle

    • Re: Od zítřka lístky na Jablonec

      (host)     před 17 lety 14.05.2008 00:57 |  
      0 0

      Já mám sektor 125, a je to vynikající. Už se nemůžu dočkat...

  17. Re: Od zítřka lístky na Jablonec

    (host)     před 17 lety 13.05.2008 21:57 |  
    0 0

    kdyz mam listek zaregistrovanej a mam si ho vyzvednout do ctvrtka a nedostanu se tam, a poslu tak znamyho tak mu staci jenom napsat cislo registrace a jmeno na ktery je to zaregistrovany? a jeste dotaz kdyz je to zamluveny tak si ty listky muze vyzvednout na jakykoliv kase v edenu? nebo je na to nejaka specialni? dik za odpoved T

    • Re: Od zítřka lístky na Jablonec

      (host)     před 17 lety 13.05.2008 22:06 |  
      0 0

      dají se někde ty lístky rezervovat přes net?

      • Re: Od zítřka lístky na Jablonec

        (host)     před 17 lety 13.05.2008 22:08 |  
        0 0

        ne asi na www.vstupenky.stadioneden.cz ale musis si je do ctvrtka do pulnoci vyzvednout...jen newim presne kde...:-(

        • Re: Od zítřka lístky na Jablonec

          (host)     před 17 lety 13.05.2008 22:12 |  
          0 0

          je to ale asi přetížené to je smůla

          • Re: Od zítřka lístky na Jablonec

            (host)     před 17 lety 13.05.2008 22:19 |  
            0 0

            pls newite nekdo kde se vyzvedavaj ty rezervace?

            • Re: Od zítřka lístky na Jablonec

              (host)     před 17 lety 13.05.2008 23:44 |  
              0 0

              v pokladně překvapivě :-) stejně překvapivě v edenu (najdeš podle fronty přes celej plac před stadionem :D)

            • Re: Od zítřka lístky na Jablonec

              (host)     před 17 lety 14.05.2008 00:52 |  
              0 0

              takovejm vandrakum, ktery ani nevedi, kde se to vyzvedava, tj. kde se Eden nachazi, by snad ty listky nemeli ani prodat...

  18. Re: Od zítřka lístky na Jablonec

    (host)     před 17 lety 14.05.2008 00:59 |  
    0 0

    Tomasová ven. I s tou svojí partou.

    Nahnat permanentkáře pro lístky, aby následně zjistili, že zítra můžou přijít znova a teď už naostro, to je takový symbolický vyvrcholení "práce" tohodle spolku (říkat tomu obchodní a marketingový oddělení si netroufám).

    • Re: Od zítřka lístky na Jablonec

      knl66 (přítel SN)     před 17 lety 14.05.2008 02:08 |  
      0 0

      Pravdu díš, bratře Žižko. Ač momentálně bydlím v Praze a nemuselo by mi to tedy tolik vadit, vadí mi to. Vyrazím pro lupeny a na místě se člověk dozví, že si může trhnout nohou a přijít druhý den.
      Chápu, že stěhování ze Strahova je dost narychlo, určitě někteří lidé ze Slavie padají na ústa (myslím to vážně, bez urážky), ale že se info o permanentkářích objeví až se zpožděním, to nechápu. Navíc si myslím, že permicáři si měli vybrat jako první a teprve pak uvolnit další lístky. Občas mi přijde, že ve Slavii snad pracuje jen p.Zlámal a ostatní jen házejí na všechno bobek. Možná se pletu, ale zvonku to tak vyzerá.

      • Re: Od zítřka lístky na Jablonec

        knl66 (přítel SN)     před 17 lety 14.05.2008 02:14 |  
        0 0

        Ale na druhou stranu, zaplaťpámbu, že se sezona ještě takhle zvrtla a zápas s Jabloncem má nějakou šťávu, už jsem nevěřil (jen ve skrytu duše, bez svědků, trochu doufal). Jinak by nás na Strahově zase bylo 2-3 tisíce zoufalců. Tyhle mouchy se snad během pár zápasů vychytají - doufám a věřím, že to příští sezonu bude jiné. Určitě je to nová zkušenost pro všechny zúčastněné, snad se z ní poučí.
        Tomasová ven!