Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Archiv

Slavia B - Letohrad 3:1

Kombinovaný tým složený ze šesti hráčů áčka, tří fotbalistů béčka a dvou z dorostu porazil Letohrad, o góly se podělili Jarolím, J. Černý a Kindel.

Slavia B - Letohrad 3:1 (2:0)

Branky: 27. Jarolím, 29. J. Černý, 52. Kindel - 70. Vaniš z pen.

Sestava Slavie: Vorel - Gebre Selassie, Kopřiva, J. Hošek, Švamberg - Kindel (77. Bayer), Volešák, Jarolím, Černý (90. Kobler) - Blažek, Vukovič (87. P. Hošek)

V úvodu utkání byli lepším týmem na hřišti hosté, ale jejich aktivitu zmrazily dva góly, které slávisté vstřelili - ve 27. minutě zásluhou Marka Jarolíma a hned o dvě minuty později díky trefě z voleje Jaroslava Černého. Mohlo být ještě veseleji, osm minut před koncem prvního poločasu nastřelil Blažek břevno.

Ve druhé půli přidal třetí slávistický zásah Marek Kindel, který tak dorážel střelu Černého. Letohrad působil odevzdaným dojmem, Přesto ještě v 70. minutě snížil z penalty, která byla nařízena za ruku Kopřivy ve vápně.

Hodnocení trenéra

"Do utkání jsme nevstoupili nejlépe, Letohrad přijel hrát aktivně, což se mu dařilo. Do první branky to byla z naší strany neurovnaná hra, po vstřelení gólu jsme začali hrát po zemi a kombinovat. Za stavu dva nula už bylo o zápase rozhodnuto. Letohrad upravil výsledek proměněnou penaltou po nekoncentrovanosti Kopřivy, ale poté jsme ještě měli dostatek šancí na zvýšení skóre. Na poslední chvíli nám přišli pomoci hráči z áčka, což se velmi projevilo. K zápasu jsme také nominovali dva dorostence, kteří hráli třetí ligu poprvé, Marku Kindlovi se utkání povedlo, vstřelil i branku," řekl k duelu kouč Miroslav Janů.

Komentáře (99)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia B - Letohrad 3:1

    (host)     před 17 lety 11.05.2008 13:02 |  
    0 0

    Asi měli kluci z Letohradu šanci...=)) Vorel, Gebreselassie, Jarolím, Blažek, Volešák, Černý...=)

    • Re: Slavia B - Letohrad 3:1

      PetCC     před 17 lety 11.05.2008 13:04 |  
      0 0

      Záloha opravdu pěkná :-)

    • Re: Slavia B - Letohrad 3:1

      (host)     před 17 lety 11.05.2008 13:20 |  
      0 0

      Prvních 20 minut byl Letohrad lepším týmem. Pak se to ale rozjelo a Slavia mohla vyhrát výrazněji. Z áčkaŕů byl nejlepší Černej, dobře hrál i Jarolím. Blažek hrál slušně, ale zazdil několik tutovek a Voleš žádná sláva, na to,že hrál proti relativně slabším hráčm. Gebre si odehrál svoje, ale nějak nezazářil. Snad se klucio zachráněj, byla by to škoda i ostuda spadnout do divize. LordEdmund

  2. Re: Slavia B - Letohrad 3:1

    carfi-sks (přítel SN)     před 17 lety 11.05.2008 13:21 |  
    0 0

    Snad se nám to béčko teda v ČFL zachrání!

    • Re: Slavia B - Letohrad 3:1

      (host)     před 17 lety 11.05.2008 13:59 |  
      0 0

      kdo nastoupil z dorostu?

      • Re: Slavia B - Letohrad 3:1

        jane (admin)     před 17 lety 11.05.2008 14:24 |  
        0 0

        Kindel a Hosek.

  3. Re: Slavia B - Letohrad 3:1

    (host)     před 17 lety 11.05.2008 14:39 |  
    0 0

    Důležitá výhra. Zase jsme blíže k záchraně. Ale čeká nás ještě náročných sedm kol. Jsem rád, že trenér Janů se nebojí sáhnout do dorostu. Když jsem to tu navrhoval, tak tu většina psala, že hráči dorostu na B tým nemají. A dneska Kindel zahrál velmi dobře, to samé Hošek. A jsem přesvědčený, že své by si odehráli i Čmovš, Koreš a nebýt zranění i Balcar. Samozřejmě je třeba vidět velký počet hráčů z A týmu. Ale to je důsledek přestupové politiky v zimě. Místo vyhazování peněz za některé posily, se mělo investovat do B týmu. Upozorňoval jsem na absenci tvořivého středního záložníka, absenci útočníků. To vše se na jaře potvrdilo.

    Je třeba předejít podobným problémům v příští sezóně. Proto očekávám od sportovního ředitele ve spolupráci s trenérem Janů návrh na doplnění týmu. Lze očekávat příchod některých hráčů z A dorostu jako jsou Čmovš, Sobíšek, Koreš, Balcar, Jíša, Berkovec, Šimeček, možná Krajčovič. V B týmu už jsou Kindel, Hoškové, Dostál, Jakub Kučera. Stejně tak lze očekávat odchod některých hráčů. Myslím, že Vukovič potřebuje hrát vyšší soutěž, to samé Kovařík s Koblerem. Uvidíme, jak to bude s Milanem Černým. Thea G. bych poslal na hostování do nějakého ligového týmu, třeba jako Jablonského do Kladna. Na A tým Slávie zatím nemá a hostování mu prospěje. Každopádně jsem zvědavý, s jakými koncepčními změnami přijde sportovní ředitel ing.Šrámek. I když se zachráníme, není možné přejít letošní sezónu bez důkladné analýzy. Jsme po Příbrami druhým nejhorším B týmem v soutěži. Jen připomenu, že jsme s reprezentanty v sestavě porazily Náchod 4:2 a Liberec bez velkých posil z A týmu ho porazil 6:0. Jedinou posilou byl Gecov, dále hrál Šinglár. Hráče jako Brožík, Vlasko, Krátký nelze považovat za stabilní hráče A týmu. Velmi dobře si vede Radek Dejmek, lze předpokládat v létě jeho přeřazení do A týmu. Stejně tak žádné velké posily z A týmu nemají rezervy Jablonce a Budějovic, přesto hrají v poklidném středu tabulky.

    Ještě bych se vrátil k A týmu. I když získáme titul, není možné přejít bez povšimnutí naše trápení na jaře. Doufám, že si vedení nechá zpracovat analýzu příčin jarní mizérie. Pokud nad tím mávneme rukou, tak se nám to na podzim vymstí. Hlavní problém vidím v přestupové politice. Je třeba respektovat právo trenéra na výběr posil, na druhé straně by si mělo vedení nechat zpracovat zprávu od sportovního úseku o vhodnosti jednotlivých posil a teprve pak rozhodnout o uvolnění peněz. Trenér Jarolím by měl zdůvodnit podrobně, proč vyžaduje toho kterého hráče. Jen tak lze zabránit vyhazování peněz za drahé, ale nesmyslné přestupy. Jednou z příčin jarního trápení je typologická nevhodnost posil, posílily jsme tam, kde jsme nepotřebovaly a neposílily tam, kde bylo třeba jako post levého beka. Ukázalo se, jak jsou pro naši hru důležití rychlostní typy hráčů jako Švento, Švec, Vlček, Janda. Kvalita naší hry byla závislá na těchto typech hráčů. Vlčka nikdo nenahradil, Švece taky ne, Šventa taky ne. I když Švec nebyl žádný kouzelník s míčem, tak jeho chytrá defenzíva, přesná přihrávka a zrychlení přechodové fáze nám na jaře chyběly. Velkou chybou byla strategie Karla Jarolíma s hrou na dva defenzivní záložníky, stavění hráčů na posty, pro které nemají předpoklady jako Pudil na beku nebo Jarolím na kraji zálohy. Teprve po tvrdé kritice slávistické veřejnosti na hru se dvěma defenzivními štíty a návratu Šmicera, Šventa, Šenkeříka do sestavy došlo ke zlepšení kvality hry. Pomohl i návrat Krajčíka a Vaniaka. A pomohl i fakt, že jsme si zajistili účast v předkole LM. Uklidnil se i trenér Jarolím, který přestal dělat dusno v kabině, Myslím, že jeho výpady vůči Krajčíkovi, poslání Dřížďala po nepovedeném zápasu v Ostravě, přeřazení Kalivody do B týmu po neproměněné penaltě v Plzni, posazení Vaniaka na lavičku po nesouhlasu s některými kroky, týmu neprospěly. Trenér musí umět jednat s hráči, neponižovat je, nesvalovat na ně vinu. A to jsem u trenéra Jarolíma na jaře postrádal. Psychika je u hráče důležitá součást jeho výkonu. Proto doufám, že vedení si jaro detailně zanalyzuje a udělá si z toho potřebné závěry do další sezóny.

    V dnešním vydání Sportu se redaktor Mádl zmiňuje o dvou faktorech, které měly poškodit Slávii i Spartu. Slávii prý poškodil Kalivoda v drby a tím nás dostal do krize. Nemohu s tím souhlasit. Sparta si v početní převaze nevypracovala žádnou šanci a gól dala po chybě Vaniaka. Takže nelze tvrdit, že kdyby Kalivoda nebyl vyloučený, že bychom nedostaly gól. Stejně tak se redaktor Mádl zmiňuje o vyloučení Řepky. Opět se mýlí. Hlavní problém Sparty je nízká efektivita při proměňování šancí. Sparta si vytvoří málo šancí, nebezpečná je zejména ze standartních situací a proti silným soupeřům se střelecky nedokáže prosadit. Proto jsem psal o tom, že Sparta udělá z posledních zápasů maximálně tři body, a to se potvrdilo. Navíc trenér Bílek tým špatně typologicky složil, chybí rychlostní typy-hráči jako Jeslínek, Zeman, Kladrubský jsou na lávce Petržela v Plzni. Místo nich hrají hráči bez formy jako Kolář, Kulič, Matušovič. Horvát už kondičně, ani rychlostně nestíhá. Proto jsem po podzimu psal, že je naší velkou výhodou setrvání trenéra Bílka ve funkci. To se potvrdilo. Rezignoval. aby nebyl vyhozený. Měl rezignovat již po podzimu. Dále se redaktor Mádl podivuje nad výkonem rozhodčího fraňka výkonem týmu Mladé Boleslavi. Asi neviděl výkon rozhodčího Královce, který odpustil Spartě penaltu, jednu nesmyslnou ji pískl, ignoroval šlápnutí Slepičky na hráče Ostravy, sestřelení Mičoli Kuličem-oba dva hráči měli dostat červenou kartu. A počet standartek Sparty z nebezpečných prostorů mluví za vše. pokud jde o kritiku hráčů Boleslavi, tak redaktor Mádl by si měl vzpomenout na výkon Žižkova, Jablonce na Spartě nebo na šaškárnu na Bohemce. nakonec se to Spartě vymstilo. Jenom to ukazuje, jak média přejí Spartě a těžko budou rozdýchávat titul Slávie. Ale ještě ho nemáme, proto to chce pokoru.

    Na závěr bych se vyjádřil k jednomu mýtu. po prohře s Žižkovem se začalo mluvit o naši psychice. Problém nebyl v psychice ani loni, jen trenér Jarolím se bál dát šanci mladým hráčům. V kritickém období selhali zkušení hráči, v derby Jarolím vsadil na Hrdličku, Reitera, Aračiče a ti zápas nezvládli. Přitom Necid oživil hru v derby. to, že Necid je psychicky silný potvrdil v Jablonci v boji o záchranu nebo penaltou proti Žilině. Vzal na sebe odpovědnost. tedy žádný slávistický psychický blok, ale sázka na špatné hráče. A to samé letos. Opět žádný psychický blok, ale hra na dva defenzivní štíty, stavění hráčů na nevhodné posty, špatné doplnění týmu. Až s návratem Šmicera, Šventa, Šenkeříka a hrou na jednoho defenzivního záložníka jsme se vrátili k naší kombinační hře. Neexistuje slávistický psychický blok, to je jen alibi a výmluva.

    • Re: Slavia B - Letohrad 3:1

      jane (admin)     před 17 lety 11.05.2008 14:47 |  
      0 0

      Mimochodem na jak dlouho ma Janu smlouvu u becka, vis?

      • Re: Slavia B - Letohrad 3:1

        (host)     před 17 lety 11.05.2008 14:51 |  
        0 0

        Jane, tak to nevím. To bude vědět ing.Šrámek. Ale myslím si, že to bude do konce sezóny s opcí na další roky. Záleží na tom, jestli se trenérovi Janů podaří záchrana. Takhle se to dělá v českém fotbale.

        • Re: Slavia B - Letohrad 3:1

          jane (admin)     před 17 lety 11.05.2008 14:56 |  
          0 0

          Premyslim v tom duchu, do jake miry ma angazovani trenera Janu k becku co delat s angazma trenera Jarolima u A tymu... A jestli se s Janu pocita i v nejakem dlouhodobejsim horizontu.

          • Re: Slavia B - Letohrad 3:1

            (host)     před 17 lety 11.05.2008 15:12 |  
            0 0

            Doufám, že to bude součást koncepčních změn, provázanosti týmů. Myslím, že trenér Janů, pokud nedostane nějakou zajímavou nabídku z ligy nebo z ciziny, tak zůstane. A může to být i náhrada za Jarolíma, až mu skončí smlouva. Zná prostředí, vede B tým, zná mladé hráče v dorostu, takže by to mělo logiku. Je třeba pracovat s určitou dlouhodobější koncepcí a mít připravenou náhradu za trenéra Jarolíma. To samé mít alternativy za odcházející hráče, především typologicky. Ukázalo se to v případě Vlčka a Švece. Proto je třeba pracovat na tom, kdo v budoucnu nahradí Šventa, Jandu, aby tím neutrpěla kvalita naší hry a náš herní styl.

    • Re: Slavia B - Letohrad 3:1

      (host)     před 17 lety 11.05.2008 14:48 |  
      0 0

      Asi neviděl výkon rozhodčího Královce, který odpustil Spartě penaltu, jednu nesmyslnou ji pískl, ignoroval šlápnutí Slepičky na hráče Ostravy, sestřelení Mičoly Kuličem-oba dva hráči měli dostat červenou kartu. A počet standartek Sparty z nebezpečných prostorů mluví za vše. pokud jde o kritiku hráčů Boleslavi, tak redaktor Mádl by si měl vzpomenout na výkon Žižkova, Jablonce na Spartě nebo na šaškárnu na Bohemce. nakonec se to Spartě vymstilo. Jenom to ukazuje, jak média přejí Spartě a těžko budou rozdýchávat titul Slávie. Ale ještě ho nemáme, proto to chce pokoru.

      Na závěr bych se vyjádřil k jednomu mýtu. po prohře s Žižkovem se začalo mluvit o naši psychice. Problém nebyl v psychice ani loni, jen trenér Jarolím se bál dát šanci mladým hráčům. V kritickém období selhali zkušení hráči, v derby Jarolím vsadil na Hrdličku, Reitera, Aračiče a ti zápas nezvládli. Přitom Necid oživil hru v derby. to, že Necid je psychicky silný potvrdil v Jablonci v boji o záchranu nebo penaltou proti Žilině. Vzal na sebe odpovědnost. tedy žádný slávistický psychický blok, ale sázka na špatné hráče. A to samé letos. Opět žádný psychický blok, ale hra na dva defenzivní štíty, stavění hráčů na nevhodné posty, špatné doplnění týmu. Až s návratem Šmicera, Šventa, Šenkeříka a hrou na jednoho defenzivního záložníka jsme se vrátili k naší kombinační hře. Neexistuje slávistický psychický blok, to je jen alibi a výmluva.

      Věřím v záchranu B týmu, jsem spokojený s trenérem Janů, nebojí se sáhnout do dorostu, hraje na dva útočníky, nehledá výmluvy. Ale v létě potřebujeme koncepční změny, doplnění B týmu. Je třeba z B týmu vytvořit konkurenceschopný tým s hráčskou kvalitou, do kterého může v případě potřeba sáhnout trenér A týmu. Není možné B tým ignorovat.

    • Re: Slavia B - Letohrad 3:1

      (host)     před 17 lety 11.05.2008 14:52 |  
      0 0

      Souhlas se vším. Snad se zastavím jen u toho Kalivody - to je jeden z hráčů, kterému bychom měli po sezoně za vše poděkovat a nechat odejít. Je to slávista, to beru, ale ten zkrat v derby si prostě člověk, jehož Slavie platí za výkony na hřišti dovolit nesmí, pokud to psychicky nezvládá, ať chodí fandit a ne hrát. Pokud by na něm tým stál, přimhouřil bych oči, ale už několik let opakovaně dostává šanci a během těch let se nikdy nebyl schopen trvale prosadit do základní sestavy, a to především proto, že polovinu těch ligových zápasů, v nichž hrál v základu, téměř odchodil. Místo něj můžeme mít na lavici mladé kluky z béčka.

      • Re: Slavia B - Letohrad 3:1

        Bulldock (přítel SN)     před 17 lety 11.05.2008 15:50 |  
        0 0

        Souhlasim s vokim i s druhym anonymem. Prakticky ve všem. Kaličovi bych přál nabídku ven, u nás už se nevyvíjí. Akorát podle mě jak Kaličův zkrat, tak řepkův byly důležité. Tým a úspěch je leckdy i o psychice, detailu. Čili nás hodně rozložil výsledek derby a následně stejně ztracený zápas v Plzni. Oba jsem měli rozjeté na 3 body a přišli o ně. A to všechno s KJovou strategií na 2 DZ, kdy jsme měli minumum šancí, což příliš na víře obrat nepřidalo. Nicméně na konci KJ hozenou rukavici zvedl a postavil dvakrát správnou, ofenzivní sestavu. Pomohlo také to, že nastoupili marodi a hráči, kteří se do těch ztrát nenamočili na hřišti. Teď to ale musíme potvrdit výhrou s Jabloncem. Nebylo by šťastné připouštět si , že stačí remíza. Musíme chtít vyhrát. Před plnym Edenem o tom nepochybuju.

        • Re: Slavia B - Letohrad 3:1

          (host)     před 17 lety 11.05.2008 16:12 |  
          0 0

          Zdravím Vás Bulldocku a všechny ostatní slávisty a přeji pěkné nedělní odpoledne!
          Jsem moc rád za to co je teď před námi. Snad teď už každý vidí, že Sparta je normální průměrný mančaft a má ty samé problémy jako Slávie. Stačily dva trochu slušné mančafty z horní poloviny a ejhle, Sparta byla v nedbalkách a nevěděla co hrát zrovna tak jako my. Tím chci říci, že ten výpadek, co měla Slávie asi ze šesti zápasů před Olomoucí, na to se nesmí zapomenout. Snad si to naši fotbalisti i naši trenéři včetně KJ uvědomí !!!!! a vezmou si to opravdu vážně za své. Taky věřím, že se už začne tvořit osa týmu na další sezonu, protože jedině připraveným přeje i to štěstíčko. Titul, když už nám takhle připlul a to především nemohocností Sparty v posledních zápasech, potvrdíme důstojně zápasem s Jabloncem (vidím v něm neustále Peltovo sparťanské béčko) a rozsekáme je na cimprcampr. Sestavu snad už našel a na mnoha postech bych už to začal stabilizovat. A ještě jednu zprávu nakonec. Mám obrovskou radost z Dušana Šventa. A teď ještě Petr Janda a a Fr. Dřížďal a boj o LM může začít. Snad nás Mgr. Doležal vyslyší a pustí nás do našeho Edenu na poslední zápas s Jabloncem. Bylo by to docela symbolické. Zdravím Vás všechny, kdož věřit nepřestali Sokrates 55

      • Re: Slavia B - Letohrad 3:1

        lucky-pilda     před 17 lety 11.05.2008 15:55 |  
        0 0

        S tim nemohu souhlasit! Pokud si pamatuji, tak Kalivoda velkou vetsinu zapasu v nichz nastoupil hral naplno. Byl treba z formy nebo mu to nevychazelo, ale vetsinou tam snaha byla. Coz se o mnohych dalsich rict bohuzel neda ...
        I kdyz vetsinou jen tak na pul sezony, Kalivoda je dobry hrac, ktery na Slavii rozhodne ma!
        A prestante vsichni uz konecne omylat ten zkrat v derby! Proste byl v euforii, to se stava (i kdyz by nemelo)! Taky se ti muze stat, ze kdyz si v euforii, tak treba radosti polibis vedle sedici sousedku, manzelka to uvidi v televizi a je z toho maler ... Navic kdyby Kalic po tom golu nic neudelal, tak byste ho vsichni vzyvali, jakej je to borec ... Ovsem nikde neni psano, ze pokud bychom dohrali v 11, ze by nam S*arta nedala zadny gol nebo rovnou dva ...

        • Re: Slavia B - Letohrad 3:1

          Bulldock (přítel SN)     před 17 lety 11.05.2008 16:00 |  
          0 0

          Rozdíl je v tom, že to udělal. Ale já neříkám, že je zlej. Jenom je to pořád jo a ne, tahoun jako Šmíca, Matej , Dušan nebo Standa to neni a za 5 let se jm nestal. Je to stejný jako s Hrdlou nebo s Hubáčkem. Kalič na ligu stačí, ale konkurence už ho přerůstá. . Janda, Dočkal, Vácha a věk hovoří pro ně. .

          • Re: Slavia B - Letohrad 3:1

            (host)     před 17 lety 11.05.2008 16:03 |  
            0 0

            Přesně tak. Jeho talent se holt nerozvinul do takový míry, aby na něm Slavie stála. Přichází kvalitnější a hlavně mladší hráči. Je to podobnej příklad jako Hrdlička a další.

          • Re: Slavia B - Letohrad 3:1

            (host)     před 17 lety 12.05.2008 08:59 |  
            0 0

            Ano, presne s tim souhlasim, uz to bylo videt delsi dobu. Strasne jsem mu v zimne pral zajimavou nabidku ze zahranici a ze na jeho misto pujde Dockal :-( Filipos

        • Re: Slavia B - Letohrad 3:1

          (host)     před 17 lety 11.05.2008 16:02 |  
          0 0

          Za chyby se platí. Tak je to všude. Nevím, kolik zápasů jsi třeba letos viděl (i když u Kalivody to není jen o letošní sezoně), ale to, že není schopen se trvale prosadit do základu Slavie popřít nemůžeš a roky běží... nemá smysl ho mít na lavici a na základ Slavie prostě výkonnost nemá a ani po letních změnách téměř jistě mít nebude. Není to žádný dvacetiletý talent, abychom ho drželi a čekali. To, že v těch zápasech hrál naplno, je tvůj názor - já si od záložníka představuju defenzivní činnost zcela jinak, byly zápasy, kdy jsem Mateje jako pravýho beka hrajícího za Kalivodou až litoval, kolik toho musel hasit. Vypouštět obranu si může dovolit Šmicer, kterej je dopředu nenahraditelnej, ale rozhodně ne Kalivoda. Je to už x-tý rok pořád stejné, jednou zahraje a třikrát ne, pak pětkrát sedí.

        • Re: Slavia B - Letohrad 3:1

          (host)     před 17 lety 11.05.2008 16:06 |  
          0 0

          Ještě k tomu zkratu v derby - prostě se stalo. Kdyby se to stalo někde na vesnici, neřeknu nic. Ale on je Slavií PLACEN za svoje výkony na hřišti. Ty výmluvy na to, jakej je slávista, jak je tu odmala atd., by se daly vzít právě tehdy, pokud by za ten svůj vztah ke Slavii nepobíral žádnej plat. Ale on je prostě zaměstnanec a svojí zbytečnou nedisciplinovaností Slavii dostal do problému. Úvahy o tom, že kdyby nic neudělal, jsou nesmyslný. On to udělal.

      • Re: Slavia B - Letohrad 3:1

        Bulldock (přítel SN)     před 17 lety 11.05.2008 16:08 |  
        0 0

        Co se táče pana Janů.. rovněž doufám, že je to předzvěst koncepce a provázanosti týmů ve Slavii. Ještě by to chtělo nějakou osobu, která by celý systém zastřešovala a dohlížela na správný vývoj mládeže. Jak teď třeba psal Csaplár u nás se při výchově až moc brzo a důsledně dbá na taktiku(včetně zdržování, simulování atd:( ) a defenzivní prvky ve hře na úkor kreativního a útočného myšlení. Tohle je chyba a v dalším kontextu i další kamínek v mozaice slabší atraktivity ligy. Všichni diváci by přeci uvtali atraktivní přestřelky než výsledky 1:0, nebo 1:1 a to ještě v lepším případě. Obvyklá je v poslední době spíš hra na nulu vzadu a bod v kapse na hřišti prvních pěti týmů. .

    • Re: Slavia B - Letohrad 3:1

      (host)     před 17 lety 11.05.2008 16:25 |  
      0 0

      voki,kdy se vrátíš na ofic.web?

      • Re: Slavia B - Letohrad 3:1

        (host)     před 17 lety 11.05.2008 18:25 |  
        0 0

        Ke Kaličovi
        Považuji debatu, zda Kalivoda patří do áčka nebo ne, za zcela oprávněnou. Na jedné straně dal několik klíčových gólů, proměnil hodně důležitých penalt, dobře kopal trestňáky, s Vlčkem a Krajčíkem si rozuměl v rychlé nápadité kombinaci, je to hráč, který pro Slavii hodně udělal.
        Ti, kdo na něj na těchto stránkách jenom kydají špínu a nadávají mu, jsou obyčejní vymatlanci, kteří se za slavisty jenom vydávají, ale ve skutečnosti jsou pitomí jako sparťani.
        Na druhé straně mi u Kalivody chybí stabilita výkonů, fyzická kondice a větší síla. Dost často váhám, jestli opravdu patří do základní sestavy, jestli skutečně odvádí vše, na co má. Občas nebývá na hřišti skoro vidět, nebo třeba jen na čtvrt, půl hodinky. Je Kalič opora, na níž máme stavět? Podle mě ne.
        Jeho zkrat při utkání se Spartou bych mu nevyčítal, každý má právo na ojedinělý kiks, spíš bych ho pochválil za pěkný gól, za to, jak se dokázal prosadit.
        Co tedy s ním? Považuji ho za ideálního střídajícího hráče do ofenzívy, který, je-li správně motivován, dokáže rozhodnout utkání, což už mnohokrát ukázal.
        Mužstvo se nemůže skládat ze samých hvězd, naopak je nutné je namixovat z různých typů a charakterů a tak, aby z něj vznikla dobrá parta. Když je v něm příliš mnoho zneuznaných rádobyhvězd, přeplacených "posil", které musí kvůli zájmům třetích osob hrát. když jsou vyháněny opory mužstva kvůli pochybným akvizicím, tým nemůže dobře fungovat.
        Naopak když se sejde dobrá parta, která táhne za jeden provaz, dají se čekat zázraky, jako byl podzimní úspěch v LM.
        Vcelku myslím, že právě svými podzimními výkony ukázal, že do týmu patří, je pro něj cenný a měnit ho zase za "nejlepší, co je na trhu" by byla pitomost. Ale měl by se smířit s tím, že dost času prosedí na lavičce.
        Tantalos

        • Re: Slavia B - Letohrad 3:1

          lucky-pilda     před 17 lety 11.05.2008 19:16 |  
          0 0

          Vystihnul jsi naprosto presne to, co si myslim, obzvlaste co se tyce toho derby!

        • Re: Slavia B - Letohrad 3:1

          Jachym     před 17 lety 12.05.2008 14:40 |  
          0 0

          Ano, toto je kvalitní názor. Jinak je úsměvné, jak moc příspěvků se vyrojilo pod článkem k béčku...

    • Re: Slavia B - Letohrad 3:1

      quelhar (admin)     před 17 lety 11.05.2008 18:33 |  
      0 0

      B tym - Hrace ani hru si nedovolim komentovat, jen bych rekl, ze je podle meho nazoru zcestne srovnavat vyhry 4:2 a 6:0 nad stejnym tymem (Nachod). Dulezita je vyhra a tri body jsou stejne za oba vysledky. Pokud si dobre pamatuju, tak ve vzajemnem zapase becek Slavie a Liberce byla na jare plichta a to naopak za Liberec nastoupilo nekolik hracu A tymu.

      A tym - K tomu jen tolik, ze liga je proste 30 kol a i letos se ukazalo, ze tymy v lize se vyrovnavaji. Ani do budoucna nelze cekat dominanci jednoho tymu a zisky pres 65 bodu. Sparta nedokazala porazet tymy z prvni tretiny ligove tabulky a to zapricinilo, ze je ted dva body za nami. My jsme letos klasicky s tymy z cela uhrali vice bodu nez Sparta a naopak jsme zbytecne ztraceli se slabsimi tymy (Zizkov).
      Opet se opakuje dogma o dvou DZ a opet musim rict, ze Abraham proste DZ neni, je to univerzalni zaloznik, ktery dobre brani, dobre se pohybuje a je schopny podporovat utok. Jedine, co neumi, je tvorit hru.
      Jak se ukazalo, chybny neni ani system 4-5-1, ktery tu vsichni v prubehu jara kritizovali. Naopak, tento system muze byt velmi ucinny proti jistym souperum a zvlast, pokud maji klicovi hraci tohoto rozestaveni formu. Tj. utocnik, rychla kridla a minimalne jeden aspon trochu tvorivy stredni zaloznik. Zbyli dva stredni zaloznici by meli byt univerzalove jako je treba prave Abraham.
      Sezonu je samozrejme treba analyzovat. Vyhodnotit, kde se udelaly objektivni chyby (at uz vedeni, trenera nebo hracu) a ktere ztraty byly zapricineny proste tim, ze souper byl lepsi.
      Stejne tak by si meli spravne zanalyzovat svuj vliv na sestavu jisti anonymove, kteri si chteji pripsat zasluhy na tom, ze trener nejak zmenil sestavu. Verim, ze trener ma svou hlavu a nestavi sestavu podle toho, jak mu radi anonymove na SN.

      Dnesni Sport - netreba komentovat, zejmena hodnoceni sudich timto denikem (Kralovec 5, Franek 1!!) je naprosto ujete a je videt, ktery tym by redaktori radi videli po pristim kole slavit.
      Souhlasim s tim, ze by se nemelo zapominat na to, jakym zpusobem ziskavala na zacatku jara Sparta doma body - souperi je proste odevzdali naprosto odchozenym vykonem (Zizkov a prekvapive take Teplice, jejichz trener Rada a hrac Jun po zapase byli spokojeni s porazkou).

      A konecne psychika - stejne jako kazdy sport je i fotbal predevsim o psychice a nelze ji proste vyloucit. Psychika zasadne ovlivnuje vykon hrace v utkani - konecne sam to ve tretim odstavci pises. Nechapu, jak pak muzes na konci napsat, ze problem neni v psychice. Letos a stejne tak loni vetsina hracu nezvladla tlak boje o titul a v kritickych chvilich podali podprumerne vykony. To je neoddiskutovatelny fakt a napr. pri zapase s Zizkovem byli na hristi v zakladu Senkerik se Smicerem a ctvrtinu zapasu i Svento a presto byl vykon dost tragicky. Od vsech hracu, vcetne Senkerika a Smicera. To, ze nejen tito dva jsou o dva tydny pozdeji podat naprosto odlisny vykon je dane psychikou, nicim jinym.

      No a uplne nakonec par slov o trenerovi Jarolimovi: Ten je u tymu jiz treti celou sezonu a nejspis i zacne sezonu ctvrtou. Zatimco v konkurencni Sparte se za stejnou dobu protoci treneri ctyri (Hrebik, Griga, Bilek a jeho nastupce). Je jasne, ze pod vedenim trenera se tym neustale zlepsuje a to presto, ze nekteri dobri hraci odchazeji do ciziny (Fort, Pitak, L. Jarolim, Svec, Vlcek). V prvni cele sezone trenera Jarolima jsme uhrali 54 bodu (3. misto). V druhe cele sezone 58 bodu (2. misto). Ted mame kolo pred koncem bodu 59 a vsichni vime, v jake pozici se nachazime. To dokazuje, ze jeho prace u tymu ma smysl, ze nestojime na miste, ale zlepsujeme se. Stejne tak dovedl trener Jarolim tym do Ligy Mistru, kde neudelal ostudu, ale uhral 5 bodu.
      Samozrejme trener neni bezchybny, ale zda se, ze je schopny se ze svych chyb poucit. Rozhodne si myslim, ze jeste ma Slavii co dat a bylo by blahove volat po jeho odvolani. Nedelejme chyby, ktere za nas uz udelali jini - neodvolavejme uspesneho trenera. To se povedlo Sparte v pripade Straky, to se povedlo napr. Slovacku v pripade pana Malury.

      • Re: Slavia B - Letohrad 3:1

        (host)     před 17 lety 11.05.2008 19:40 |  
        0 0

        Quelhare, přestalo se hrát na dva DZ a už v Olomouci přišel výsledek. Kdyby tomu tak nebylo, tak by trenér Jarolím hrál dál na dva DZ. Proč už tak nečiní, když je to podle Tebe tak skvělý systém. Zápas proti Žižkovu byl poznamenaný neproměněním šancí Šenkeříka, nerozehraností Šmicera, Šventa a Šenkeříka. S dalšími zápasy jde jejich forma nahoru a těží z toho celý tým. Stejně tak to bude i u Jandy. To jsou pilíře naší hry, stejně jako jím byli Vlček, Švec. Stačí, aby se zranili a naše hra zase bude mizerná.

        Psychika hráčů byla poznamenaná tlakem a dusnou atmosférou ze strany trenéra Jarolíma. To se projevilo v zápase proti Teplicím i Žižkovu. Trenér neumí jednat s hráči. Jeho nevybíravé chování vůči Krajčíkovi, Gebremu, Vaniakovi a dalším svědčí o tom, že to psychicky nezvládl a své chyby přenášel na hráče. Ještě teď mám před očima třesoucího se Gebreho při pohledu na Jarolíma. To mluví za vše. Podívej se na lavičku, Večeřu, jak jednají s hráči. Ne náhodou získal lavička titul s rozprodaným kádrem, kterému nikdo nevěřil. On je dobrý psycholog. Díky kolapsu Teplic a pojištění si druhého místa se atmosféra v týmu zklidnila a hned se to projevilo na hře. Není to o tom, že hráči nezvládají tlak v boji o titul, ale těžce nesou nevybíravé chování trenéra Jarolíma. On dostal tým pod tlak, ne soupeři. Stejně tomu bylo i loni, navíc se bál dát šanci mladým hráčům. Necid ukázal v Jablonci, že tlak mu nedělá problémy. Hrát o záchranu je mnohem náročnější než o titul. Loni prohrál titul jarolím a hodil to na mladé odchovance.

        Pokud jde o Abraháma, byl to zbytečný nákup. Nedokáže dát pořádnou přihrávku, neumí tvořit hru, není rychlý. Nemá předpoklady pro mezinárodní fotbal. Neprosadil se ve Spartě ani na testech v Burnly. Švec byl proti němu pan hráč. Byly to vyhozené peníze. Zeptej se na názor lidí ze sportovního úseku. Nedokážou to pochopit.

        Pokud jde o systém s jedním útočníkem, většina kritizovala jeho používání v době, kdy byli zranění Šmicer a Švento. A výsledky to nepřineslo. Pudil není rychlostní typ a Abrahám není Šmicer. Kdyby tomu tak bylo, tak hraje dál s Abrahámem, Tavaresem a Pudilem. Asi to byla chyba, když už je trenér Jarolím nestaví. Stejně tak stavět Marka Jarolíma na pravého záložníka a Pudila na levého beka. Kdyby na tomto postu vynikali, tak je přeci staví dále. Byla to velká chyba Jarolíma.

        Když mluvíš, že si připisujeme zbytečně velký vliv na sestavu, tak mi vysvětli, proč už Jarolím nepokračuje v systému s Abrahámem a Tavaresem. přestal sním po tvrdé kritice slávistické veřejnosti. Proč postavil proti Žižkovu Volešáka, když si to většina přála. proč nepostavil skvělého Abraháma. proč postavil v Bolce Tijaniho a ne Abraháma. Nebýt tlaku veřejnosti, tak jsme přišli i o druhé místo. Titul jsme mohli slavit dříve bez nervů nebýt chyb trenéra Jarolíma. Můžeme děkovat náskoku z podzimu, uzdravení Šmicera, Šventa a Šenkeříka, můžeme děkovat trenéru Bílkovi za nesmyslné protěžování určitých hráčů do sestavy a můžeme děkovat štěstí. To, že trenér Jarolím postoupil do LM, bylo z velké části zásluha opět štěstí. Ajax byl lepším týmem, ale ne vždy vyhrává lepší. Cipro by mohl vyprávět.

        Pokud jde o B tým Liberce, on i bez velkých posil z A týmu vyhrál v Kolíně, my tam jen remizovali. a určitě uznáš, že je velký rozdíl, když za tým hrají Marek Jarolím, Pudil, Suchý, Blažek, Kubásek než Brožík, Krátký, Gecov, Vlasko. A navíc to není výchova hráčů pro budoucnost. Kdyby se místo vyhazování peněz za Abraháma posílila juniorka, tak nemusela hrát o záchranu, nemusela se spoléhat na hráče z A týmu a především by to mělo nějaký smysl a přínos pro budoucnost klubu. Posílení o starší hráče A týmu má jediný smysl, zachránit se v soutěži. Radujme se z titulu, ale nepřehlédněme velké chyby trenéra Jarolíma. na podzim se začne od nuly, už nebudeme mít náskok pěti bodů a konkurencí už nebude jen Sparta, ale i Brno a Ostrava. Stačí se podívat na jarní tabulku, ta mluví jasnou řečí. Brno má výbornou mládež, peníze z prodeje hráčů, které použije na doplnění týmu. a kádr má dost kvalitní. Ostrava má stabilizovaný kádr s velkou kvalitou a navíc široký kádr. K tomu Wernera Ličku. A je třeba vidět nový model LM, pouze mistr bude mít výhodné postavení. I proto bude důležité získat titul. Proto žít v naivní představě, že nebyly žádné velké chyby trenéra, je nezodpovědné.

        • Re: Slavia B - Letohrad 3:1

          quelhar (admin)     před 17 lety 11.05.2008 20:11 |  
          0 0

          Opakuju jeste jednou, mytus o dvou DZ je opravdu jen mytus. Abraham neni DZ. Proc ted v zakladu nehraje, to neni otazka pro me. Nejspis proto, ze hraji hraci s lepsi momentalni formou nebo proto, ze se hraje systemem 4-5-1 a ne 4-4-2.
          Bez Abrahama se hralo i proti Zizkovu, naopak s Abrahamem napriklad proti Liberci, kdy jsme podali jeden z nejlepsich vykonu jara.

          Pokud nejsou schopni hraci ustat kritiku trenera, nejspis nemaji co delat ve Slavii. Jak by se asi citili treba pod vedeni sira Fergusona, ktery je povestny svymi "sprchami"? Trener nemuze chvalit, pokud se nedari a hrac hraje spatne.

          Ohledne Abrahama se zeptej na nazor trenera Jarolima. Kdyby ho nechtel, tak by u nas asi nebyl.

          Jarolim na prave zaloze dobre nehral, Pudil hral na levem beku jen nektere faze zapasu, kdy jsme potrebovali mit ofenzivnejsiho beka nez je Hubacek.

          Opravdu si nedokazes pripustit, ze trener ma svou hlavu a dokaze rozhodnout o nasazeni Volesaka/Belaida a ostatnich bez toho, aniz bys mu to poradil?
          Jestli ne, tak dekuji, ze te mame a doufam, ze budes vsem nasledujicim trenerum radit stejne dobre. Pripadne by ses mohl vedeni nabidnout jako trener sam, jiste te pan Dolezal prijme s otevrenou naruci.

          Do pameti si ukladam to, ze Brno a Ostrava budou podle tebe nasi konkurenci pristi sezonu. Muj tip je, ze Ostrava proda Sverkose, Brno proda Strestika, Otepka s Polachem budou zase o sezonu starsi a maximem, co tyto dva tymy budou hrat, bude opet boj o pohar UEFA. Navic nejspis oba tymy budou hrat zaroven i pohary, coz bude mit vliv na jejich ligove vykony.

          • Re: Slavia B - Letohrad 3:1

            (host)     před 17 lety 11.05.2008 20:48 |  
            0 0

            Quelhare, Abrahám hrál v Bolce vedle Matějovského defenzivního záložníka. Zeptej se Uhrina. I on ho považoval za DZ. Brno i Ostravu si zapamatuj. Svěrkoš odejde do Petrohradu za trenérem Advocaatem , který ho trénoval v Borusii M. Cena se má pohybovat mezi 60-80 mega. Ostrava má do útoku Mageru, Zehera, Mičolu, Vrťa. Lička shání už náhradu, možností je i návrat Heinze nebo příchod zahraničního útočníka. O tom, že se dá levně nakoupit v zahraničí, svědčí příchod Keriče a Toleskiho. Lička má kontakty v zahraničí, takže Ostrava bude zase hodně silná. Brno vyčlení až 40 mega na nákup posil, pokud odejde Střeštík i více. Má vynikající mládež, po Marečkovi má další mega talent Šťourače, k tomu talentované Boráka, Šurala. Uvažují o nákupu Petržely, Holendy, Šmahaje, Zbožínka, příchodu kanonýra Brešky, kterému skončila smlouva v Žilině. Navíc se uzdraví Okleštěk, Kuncl, Lira, uplatní se opce na Kubáně. Věk se na Poláchovi a Otepkovi neprojeví, všimni si, jak se jim vyhýbají zranění. Proč asi? Oni ví, jak trénovat.

            Pokud se vrátí Blažek a Pudil do Liberce, uplatní opci na Dočkala a koupí krajní beky, tak je třeba počítat i s Libercem. Do Bolky se vrátí Pecka a pokud také Bolka posílí na postu krajních beků, bude hodně silná. Uzdraví se Opiela, Dittrich, vrátí se Nečas, mají talentovaného Fabiána. Navíc můžou mít peníze z prodeje Rajnocha. Pokud Spartu převezme Zeman, přijde Morávek z Bohemky a nějaký kanonýr, tak bude taky silným konkurentem. Proto příští sezóna bude mnohem náročnější. Konkurence bude silná. Ale zapamatuj si Ostravu a Brno. Když jsem tu v zimě psal o síle Brna na jaře, tak se tomu každý smál. A podívej se na jarní tabulku. I s vyprodaným kádrem, i s lazaretem mají o bod více v jarní tabulce.

            • Re: Slavia B - Letohrad 3:1

              quelhar (admin)     před 17 lety 11.05.2008 21:00 |  
              0 0

              A ted Slavia, to si predstav, do utoku ma Senkerika, Toleskiho, mozna Ivanu, vrati se Necid, v zaloze se uzdravi Janda, bude pokracovat Svento, Smicer, dost mozna prijde Berger. Zustane Tavares s Abrahamem, mozna prijde Rajnoch. V obrane zustanou minimalne dva ze tri nadprumernych stoperu Brabec, Latka, Suchy.
              Ano, tymy, o kterych pises, budou nejspis hrat v horni pulce tabulky. Dost mozna bude nektery z nich vetsinu sezony zapleteny do boje o titul. Ale kdyz tu hazes jedno jmeno vedle druheho, tak si taky uvedom, ze minimalne stejne kvalitni jmena mame take v kadru my. A nejsou to zadni Borakove a Suralove, co jsou talenti, ale ligu jeste nehrali, ale zkuseni hraci.

              • Re: Slavia B - Letohrad 3:1

                slaviator     před 17 lety 11.05.2008 22:45 |  
                0 0

                A co tohle: Vaniak ukončí kariéru na vrcholu, když získá první titul. Jedna opora v tahu. Krajčík odejde do zahraničí, odejde i Latka. Přijde Rajnoch, zůstane Abraham a Tavares. Pudil se buď vrátí do Liberce nebo ho sice koupíme, ale vzápětí půjde za kopečky. Šmicer nebude fit více než je letos, s tím nepočítej. Berger se možná vrátí, ve středu to dával pěkně, to bude skutečná posila. Ale co útok? Jak jsem předtím psal, že přijde Ivana, přijde Toleski i když všichni "věděli", že Toleski je už de facto v Německu a že Ivana k nám rozhodně nepůjde, že půjde do Norska či kamsi... Tak teď zase píšu, že Ivana v létě ze Slavie půjde také do zahraničí (resp končí mu hostování ze Slovácka). A není nereálné, že se najde kupec na Suchého a Toleskiho. Ono pokud ti někdo za jednatřicetiletého hráče (Goce) nabídne třebas 800.000, 1.000.000 nebo i více euro tak to "neber". A osttaní týmy budou posilovat. Koukni na to: v poslední době nikdo titul neobhájil. Proč? Protože se po titulu vždy roprodal kádr. Baník byl dokonce po mistrovské sezoně až sedmej, Sparta třeba i pátá...

                • Re: Slavia B - Letohrad 3:1

                  quelhar (admin)     před 17 lety 11.05.2008 22:53 |  
                  0 0

                  Proboha, ostatni budou posilovat, jen my rozprodame vsechny opory, to zrovna :o))
                  Vem si treba Spartu a hypoteticky scenar: Repka pod tlakem fanousku ukonci karieru, Sivok odejde zpet do Italie, Kadlec je prodan do Nemecka. Opravdu je schopna Sparta nakoupit tri jeste kvalitnejsi hrace, aby posilila a neoslabila?

                  • Re: Slavia B - Letohrad 3:1

                    slaviator     před 17 lety 11.05.2008 22:59 |  
                    0 0

                    Tak už jen odchod Sivoka bude posílení... Jako Sivok dokáže hrát každej druhej ligovej stoper... ;) A to, že Řepka by ukončil kariéru, by taky byla výhra - výkony sice dobré, ale ty jeho excesy... Na ty Sparta dojíždí... Takže z těch tří jmenovanejch by jediné skutečné oslabení bylo to, že by byl prodán Kadlec. A jinak uvidíme v srpnu, jak úřadující mistři rozprodají kádr. V Česku je to totiž už víceméně tradice, bohužel. A bohužel, nikdo lepší není, ne tak dobrej, aby okamžitě zapad do týmu a byl skutečnou posilou. Krom toho rajnocha a krom toho bergera.

                    • Re: Slavia B - Letohrad 3:1

                      (host)     před 17 lety 11.05.2008 23:03 |  
                      0 0

                      Nesmysl. Odchod Sivoka bude pro Spartu problém, on je sice slabej až směšnej, když hraje bez Řepky, ale s ním to ukope a navíc v lize neseženeš za odpovídající peníze náhradu na úrovni Sivoka nebo Řepky. Pokud nevyloví něco z ciziny, tak by museli jít asi po Hainaultovi, který byl k smíchu, nebo Polákovi nebo Košťálovi z Liberce (toho bych tam viděl rád, víc neohrabanej a komickej hráč v lize snad není).

                      • Re: Slavia B - Letohrad 3:1

                        slaviator     před 17 lety 11.05.2008 23:14 |  
                        0 0

                        Nediv se. V přípravě André toho nejvíc ze všech tří stoperů, a v lize si za Spartu zahraje až když je Řepka vyloučenej... Navíc pokud se nepletu, byl bez zápasový praxe, protože nehrál poslední dobou ani za B tým Sparty. V létě na něho Sparta asi opci nevyužije, on se vrátí do Mostu - a otázka je, zda bude chtít hrát druhou ligu nebo ne. Ale Sparta stopera může i pokrýt z vlastních zdrojů, navíc se na Letnou může vrátit Lukáš z Teplic, jabloneckej Homola či někdo jinej. V tom oni mít problém nebudou... Jinak ještě víc komickej než libereckej Košťál je sparťanskej Došek v útočné fázi.. :-)) I když pravda, to je spíše tragikomedie

                        • Re: Slavia B - Letohrad 3:1

                          (host)     před 17 lety 11.05.2008 23:35 |  
                          0 0

                          No tak Lukáše s Homolou bych Spartě i přál. Ještě se bude z Německa vracet přes Liberec Petrouš, takže je tu další adept. To už na sparťany půjdou mrákoty.

                          • Re: Slavia B - Letohrad 3:1

                            Bulldock (přítel SN)     před 17 lety 11.05.2008 23:54 |  
                            0 0

                            A nezapomeňte na Johanu:-) Třeba i Gabriel by chtěl v Německu sbalit kufry a vrátit se "mezi svý věrný" :-)

                            • Re: Slavia B - Letohrad 3:1

                              slaviator     před 17 lety 12.05.2008 12:44 |  
                              0 0

                              Johana není špatnej... Akorát je holt často zraněnej, to je jeho jediný velký minus...

                              • Re: Slavia B - Letohrad 3:1

                                Bulldock (přítel SN)     před 17 lety 12.05.2008 13:02 |  
                                0 0

                                V Liberci byl dobrej, ve Spartě šel dolu, pak v Turecku nebo kde v Mostě samozřejmě dominoval. Špatnej neni, ale těch zranění měl dost, už taky kluk stárne. . jednu sezonu by odčutal, ale ve Spartě sotva, pak možná tak Radu v Bohemce by akorát nahradil:-) Když se v létě spekulovalo, že by přišel. . jistota na lávku. . tak akorát, ale asi má ještě větší ambice a fin. nároky. Ale kámošův táta se s nim hodně zná z Liberce a prej je to hlavně dobrej chlap a kuchař! :-)

                                • Re: Slavia B - Letohrad 3:1

                                  slaviator     před 17 lety 12.05.2008 15:54 |  
                                  0 0

                                  O Gedym se taky myslelo, že druhá švýcarská, kterou ve Vaduzu hrál, polská ve Wisle a ČFL za Blšky se na něm podepíšou a myslím, že stále patří přitom k těm nejlepším DZ v lize... I když i na něm se projevuje věk, ale spíše bych řek v pozitivním slova smyslu - už tolik nestřílí pánu Bohu do oken:)) Ale k Johanovi: někdo holt může hrát do 37, 38 v pohodě a vyhnou se mu v tom pozdějším věku vážnější zranění (Siegl, Kuka/, někdo skončí už mnohem dřív /Kozel/... A holt Johana má "šmicrovskej syndrom" - je výraznou oporou svýho týmu, ale bohužel, dost často je zraněnej... :(

                                  • Re: Slavia B - Letohrad 3:1

                                    Bulldock (přítel SN)     před 17 lety 12.05.2008 19:04 |  
                                    0 0

                                    Takyže podepsaly! Odcházel jako širší reprezentant( no vlastně po vleklym zranění tak úplně ne) a teď je rád za Most. Určitě by prospěl Plzni, Teplicícm, třeba aj Bolce, Liberci, ale na úplnej top ligy už nevim nevim. Každopádně by to bylo riziko ho prubnout. Asi jako Hašek ve Spartě podruhé. .

                • Re: Slavia B - Letohrad 3:1

                  (host)     před 17 lety 11.05.2008 22:58 |  
                  0 0

                  Věřím, že pokud bude ze strany Slavie zájem, Vaniaka ještě na rok ukecaj. Jinak by tu byl Vorel + Kubásek + Diviš, což stačí a rozhodně bych se nebál dát Divišovi větší šanci.

                  Krajčík do zahraničí bez souhlasu Slavie, tj. za odpovídající peníze, asi neodejde, rozhodně nemá formu na nějakej megapřestup. Jestli odejde Latka nebo Suchý, věřím že Slavie půjde po Rajnochovi. Jiná adekvátní náhrada tu neběhá.

                  Šmicer klidně může být víc fit, než letos, není důvod si myslet opak, jeden rok navíc až tolik neznamená. Jak píšeš, možná se vrátí Berger. V Boleslavi se ukázal výborně Belaid a já věřím, že je schopen takhle hrát pravidelně. Všichni tu volají po Morávcích atd., ale Belaid je ve srovnatelném věku ještě lepší, narozdíl od těch Morávků se už prosazuje na jiné úrovni (seniorská repre, poháry, boj o titul). Otázkou je, kolik bude stát. Totéž platí u Ivany - hráč je to dobrý, místo by tu rozhodně měl, ale otázkou je, kolik je opce. Pokud nezůstane a navíc by odešel Toleski (čemuž nevěřím, pokud mu nepřistane na stůl nabídka do klubu hrajícího poháry, což se asi nestane v jeho věku), bylo by dobré podepsat Blažka - ačkoliv tě tím asi opět rozčílím, tak jiný hráč v jeho věku a jeho kvalit tady prostě neběhá. A když na jaře nastoupil, tak ukázal, že rozhodně může být platný.

                  • Re: Slavia B - Letohrad 3:1

                    slaviator     před 17 lety 11.05.2008 23:09 |  
                    0 0

                    Vorel... Nevím, mám ho rád, ale nemyslím si, že to je ta pravá jednička, na které bychom měli stavět. Osobně bych udělal toto, pokud Vaniak skončí: koupil Lejsala či Zlámala (ne za přemrštěnou cenu) a udělal brankářskou dvojici s Divišem. U Kubáska využít opce a mít ho jako třetího brankáře. Tři mladí a dobří brankáři, na tom by se dalo stavět i do budoucna... A také bych se nebál dát Divišovi šanci, ať v lize, tak třebas i v pohárech. Ale: musíme mít také někoho zkušeného. Proto právě ten Lejsal či Zlámal. Protože kolik startů v lize maj dohromady Diviš s Kubáskem? Dohromady: 0.
                    Rajnoch asi přijde tak jako tak - a možná právě proto odejde i ten Suchý. Jako kvůli Abrahamovi odešel Švec... Ale ten Latka mne mrzí. Není to asi hráč do základu, jak si představuju já, ale první náhradní stoper dobrej a výhodou je i univerzálnost do zálohy a dokonce i utoku, což se o Suchém říct už tak zcela nedá. Ale tak holt budeme mít jako náhradního stopera Studíka, kterej na jaře nehrál špatně (až do zranění proti Bohemce :( ) Šmicer, Berger - pokud budou hrát, obrovská výhoda, ale třeba u Šmíci moc nevěřím, že by odehrál víc jak polovinu zápasů. Ale když bude hrát, tak věřím, že bude platnej, akorát holt je třeba někoho mít i pro ty zbývající utkání... Belaid se vrátí asi do Interu. Takže na něm příští rok stavět asi nebudem moc, bohužel. Gocemu bych i to zahraniční angažmá přál a myslím, že by mohl o něj i mít zájem klub hrající třebas UEFU. Ale je taky fakt, že Goce chtěl sám do Slavie a že si bude chtít zahrát s ní LM. Takže spíše odejde až v zimě... S Blažkem mne nerozčílíš:-) Jako hráč je to dobrej, někomu je jedno co hráč dělá mimo hřiště, hlavní pro něho jsou výkony na hřišti... Já to beru zase tak, že ve Slavii je ten hráč hodně na očích a je modlou pro malé děti, takže by se i měl chovat důstojněji. A měl by dbát na životasprávu. I když pravda, kdyby toho Blažek dbal, tak by dneska nebyl ve Slavii, ale hrál by Bundesligu. Ale osobně bych spíše než to, že bych využíval opci na Blažka za nějakejch třicet milionů, tak bych si stáhl zpět Necida a stavěl spíše na něm.

                    • Re: Slavia B - Letohrad 3:1

                      quelhar (admin)     před 17 lety 11.05.2008 23:19 |  
                      0 0

                      Zase fama o tom, ze Svec odesel kvuli Abrahamovi. To jsme jako prekecali Heerenveen, at nam da 50M za Svece, nebo jak to tehdy bylo?
                      A koho prekecame, at nam nabidne penize za Sucheho?

                      • Re: Slavia B - Letohrad 3:1

                        Bulldock (přítel SN)     před 17 lety 11.05.2008 23:33 |  
                        0 0

                        Že by Zlámal měl extra zkušenosti. . :-) Asi si čapnul letos v Uefě a jde určitě hodně nahoru, ale zkušenej keeper to fakt neni. O tom svědčí i řada drobných chyb, které letos udělal. Lejsal spíš, ale nevidim moc reálně tahle řešení. Spíš ještě prodlouží Vaňous, Vorel půjde do II bundes. . či do Rakous a dvojku bude dělat Diviš či Kubásek, Další brankáří prý zrajou v dorostech. Jinak Blažek. . poslal bych ho zpátky On za Bořka, Vašona a Gecova. . teď už to můžu říct. . to neni dobrej kauf. A že jinej takovej neni. . Honza Šimáků to taky má v noze jako málokdo a jaký terno s nim Sparta udělala:( Blaženu bych vrátil a Dočkala s Vašonem stáhnul stůj co stůj.

                        • Re: Slavia B - Letohrad 3:1

                          (host)     před 17 lety 11.05.2008 23:43 |  
                          0 0

                          Dočkala asi stáhnout nepůjde, navíc se proslýchá, že velkého slávistu, za kterého se vždy prohlašoval, zřejmě na severu něco osvítilo a zpátky se mu ani nechce. Když si k tomu přidám jeho výstupy při zápase Liberce na Strahově, tak nevím...

                          Co se týče Blažka, tak v jeho věku útočníka jeho kvalit prostě levně neseženeme, navíc už ukázal, že fotbalově na to má. Třeba Voki nás tu v zimě bombardoval s Kozákem a teď už o něm radši mlčí.

                          Jinak souhlas - Zlámal není nic extra, minimálně na stejný úrovni tu je Kubásek i Diviš. Lejsal je lepší, sem tam má taky nepochopitelný kiks, ale kupovat ho asi ne - měl by jít rovnou ven.

                          • Re: Slavia B - Letohrad 3:1

                            (host)     před 17 lety 12.05.2008 09:47 |  
                            0 0

                            Pokud se Dočkal nevrátí, nebude to kvůli tomu, že není slavista, ale proto, že s ním jeden plešatej blázen zacházel jako s kusem hadru, ani se na něho nebyl podívat na Kladně a vyměnil ho za prvního vožralu, který se mu nabídl. V liberci se k němu chovaj slušně a ne jako k mladýmu hajzlíkovi, na kterýho si každý nadutý hovado může otvírat hubu.

                            • Re: Slavia B - Letohrad 3:1

                              quelhar (admin)     před 17 lety 12.05.2008 15:19 |  
                              0 0

                              No jo, trener mu nelestil kopacky a dovolil si ho dokonce nevzit do kadru. Fuj, jak si neco takoveho vubec mohl dovolit.

                          • Re: Slavia B - Letohrad 3:1

                            (host)     před 17 lety 12.05.2008 16:06 |  
                            0 0

                            Kozák byl zraněný, neabsolvoval zimní přípravu. Proto nemá smysl o něm psát. Přesto věřím, že s Necidem a Pekhartem zazáří na ME do 19 let. Pořád ho považuji za velký příslib do budoucnosti a kanonýra. Nejdříve si zjisti něco o tom, proč nehrál a pak ho kritizuj.

                            Blažek na jaře skutečně zářil, jako simulant a špatný herec. Jenom talent nestačí. Blažkovi chybí profesionální přístup k fotbalu. Vem si Necida nebo Kozáka s Pekhartem, kolikrát za zápas simulují. Vůbec.

                            • Re: Slavia B - Letohrad 3:1

                              Bulldock (přítel SN)     před 17 lety 12.05.2008 19:06 |  
                              0 0

                              Na druhou stranu údajně byl ne úplně profi přístup důvodem pro hostování Necky v Jablonci.

                              • Re: Slavia B - Letohrad 3:1

                                (host)     před 17 lety 12.05.2008 19:56 |  
                                0 0

                                Bulldocku, tyto nesmysly šíří příznivci Karla Jarolíma, aby odůvodnili vyhazov odchovanců. Je to stejná lež, jako když se loni hodila ztráta titulu na mladé odchovance. To jsou podpásovky. Necid je velký profík, zeptej se Komňackého a spoluhráčů z Jablonce. Nebo lidí z Jablonce. Já jsem se na to ptal. Někdo tady vytvořil fámu, že Necid chlastá a přitom je to lež. To samé, že fláká trénink. Podle Komňackého si přidává na tréninku a trénuje střelbu a zakončení. on jde za svým snem, a to je hrát v Itálii. Pekhart mu ukázal cestu, byť v Anglii. Nevěřím tomu, že se vrátí. Udělá vše pro to, aby uspěl na ME do 19 let a odešel. Dokonce si troufnu napsat, kdo ho může koupit. Ajax jako náhradu za Huntelaara nebo někdo z Itálie vzhledem k tomu, že ho zastupuje stejný agent jako Nedvěda-tedy Nehoda tady a Raiolla v Itálii. Nedvěd už na něho upozornil vedení klubu. takže třeba odejde do Juve a dostane čas jako Mazuch. Nebo to může být Florencie, AC Milán, Palermo. A Wenger začíná hledat náhradu za Adebayora do budoucna. Bentdnera přivedl v podobném věku. A Necid je kanonýr, hodně zlepšil i mezihru a defenzivu. Shrnuto, nevěřím, že se Necka vrátí pod Jarolíma. Byla by to jeho stagnace. Dvakrát nevstoupíš do stejné řeky. A on si na podzim zažil hodně těžké časy.

                                • Re: Slavia B - Letohrad 3:1

                                  Bulldock (přítel SN)     před 17 lety 12.05.2008 20:31 |  
                                  0 0

                                  Těžko říci, ale jak na podzim nastupoval, tak se z toho moc nevyčte. Zase že by se na něm dalo stavět v každm zápase to neni, ale je fakt, že drzost a sebedůvěra mu nechybí, penaltu s Žilinou dal. Na druhu stranu ještě neni zralej na západní, natož Italskou ligu, podle mě by měl předvést min. jednu úsěšnou sezonu v GL. Na jaře střílí parádně, to se musí nechat a to většinou střídá. Hele já to nevidím tak černě. . ono se vždycky povídá a pravda je pak trochu jinde. Doufám, že příští rok bude běhat v sešívanym dresu. To by musel KJ bejt padlej na hlavu, resp. Doležal. .

                                  • Re: Slavia B - Letohrad 3:1

                                    (host)     před 17 lety 12.05.2008 20:57 |  
                                    0 0

                                    Ono, když nehraješ pravidelně, tak nemáš sebevědomí. Ale Necid nastoupil proti Žilině, dal penaltu, zařídil důležitý gól v Bukurešti a neodpískanou penaltu proti Bolce. Zápas proti Seville už neměl v druhé půli z naší strany kvalitu a nastoupit do rozjetého zápasu proti takovému soupeři, bylo i pro Necida těžké. A musíš počítat, že Jarolím bude hrát na jednoho útočníka a tím bude Šenky nebo Goce. Necid umí počítat. To je realita. Takže buď přestup do nějakého klubu v zahraničí, kde bude hrát za rezervu a trénovat s A týmem a později dostane šanci, až se aklimatizuje na místní ligu nebo hostování v Jablonci nebo Liberci.

                      • Re: Slavia B - Letohrad 3:1

                        jane (admin)     před 17 lety 12.05.2008 08:56 |  
                        0 0

                        A jak vis, ze Slavia za nej dostala 50 M?

                      • Re: Slavia B - Letohrad 3:1

                        slaviator     před 17 lety 12.05.2008 12:46 |  
                        0 0

                        To není fáma, to je holá skutečnost. Bohužel. Jinak: na Švece byly každé přestupové období zájemci, stejně jako o třeba Suchého či Jandu... Ale ti zůstali. Proč asi tak Švec najednou chtěl jít pryč... Proč asi... Že by věděl, že sem má jít Abraham, co?

                        • Re: Slavia B - Letohrad 3:1

                          (host)     před 17 lety 12.05.2008 15:12 |  
                          0 0

                          Myslis, ze jini nechteji pryc? Ze Marek Suchy chce zustat celou karieru ve Slavii? Rekl bych, ze kazdy fotbalista ceske ligy by si rad zahral kvalitnejsi zahranicni ligu. O nektere neni zajem, nektere zase nepusti klub a kdyz se sejdou vsechny faktory (zajem ze zahranici, zajem hrace a ochota materskeho klubu), tak se prestup udela.
                          Rozhodne je nesmysl, ze byl Svec donucen odejit nekam, kam nechtel.

                          • Re: Slavia B - Letohrad 3:1

                            quelhar (admin)     před 17 lety 12.05.2008 15:17 |  
                            0 0

                            by quelhar

                            • Re: Slavia B - Letohrad 3:1

                              slaviator     před 17 lety 12.05.2008 19:19 |  
                              0 0

                              JInak proč bychom nemohli mít svého Verbíře? Měl nabídky ze zahraničí, měl nabídky ze Sparty a Slavie v době, kdy Teplice nebyly zcela top... a přesto zůstal. Patnáct let! Proč by takhle u nás nemohl taky někdo zůstat? Ne každej musí chtít do zahraničí jen proto, že je fotbalista... Někdo naopak chce zůstat ve Slavii a prožít s ní nejlepší fotbalová léta, zažít s ní úspěch. I třeba v podobě titulu nebo postupu ze skupiny LM...

                              • Re: Slavia B - Letohrad 3:1

                                quelhar (admin)     před 17 lety 12.05.2008 20:36 |  
                                0 0

                                Verbir asi nemel zrovna lukrativni nabidky, jinak by hral venku. Na to vsadim boty. Neprestup v ramci ligy z hlediska klubismu chapu.

                          • Re: Slavia B - Letohrad 3:1

                            slaviator     před 17 lety 12.05.2008 19:17 |  
                            0 0

                            Kdyby věděl, že bude mít důvěru trenéra, tak zůstal... Věř tomu, že jo.

              • Re: Slavia B - Letohrad 3:1

                (host)     před 17 lety 11.05.2008 23:27 |  
                0 0

                Na jaře jsme měli zkušenost a nikde to nebylo vidět. Zato mladý Mareček, Střeštík předčili naše drahé posily. To samé nezkušený Necid. Není to o věku, ale o kvalitách hráče. Netvrdím, že Slávia nebude hrát o titul, ale už to nebude jen o Slávii a Spartě. Na tom trvám. Bude tu i Ostrava a Brno, možná Liberec. Konkurence bude silná.

                • Re: Slavia B - Letohrad 3:1

                  (host)     před 17 lety 11.05.2008 23:45 |  
                  0 0

                  Mareček a Střeštík předčili naše posily. Vaniak předčil Lejsala. Toleski předčil Doška. Šenkeřík předčil Bestu. Švento předčil Střeštíka. Šmicer předčil Polácha. Jarolím předčil Uličného. Slavie předčila Brno. Podívej se na tabulku.

            • Re: Slavia B - Letohrad 3:1

              (host)     před 17 lety 11.05.2008 21:15 |  
              0 0

              A smějeme se ti doteď, voki. Jarní tabulka o ničem nevypovídá, protože poslední zápasy již mají zcel jiný charakter, jsou hrány za jiné situace a dle potřeby konkrétních klubů. V době, kdy všichni jeli naplno prohrála tvoje supersilná Ostrava v čele věčně neúspěšným Ličkou 3:0 na Kladně a v Budějovicích, Brno si nechalo naložit v Plzni a na prohru bylo mj. i doma s Mostem. To jen pro příklad.

              Neustále tu operuješ skvělou prací managementů Ostravy, Brna a Liberce, jenže výsledky tě usvědčují ze lži. Ačkoliv tyto týmy nehrály poháry (kromě největší pohárové ostudy v dějinách českého fotbalu v podání Liberce), a měly tak nižší zápasové zatížení, ztrácí na Slavii 7, resp. 18 bodů. Tyto provinční týmy se totiž umí vytáhnout na Spartu či Slavii, ale nejsou schopné podávat vyrovnané výkony a dlouhodobě tak pražským S konkurovat. Peněz je v Brně údajně spousta už x let, ale stejně to k ničemu nevede a statisticky nejneúspěšnější trenér v lize Uličný (vyhozený snad z více než poloviny ligových angažmá) to skvělé Brno nepřivede do pohárů ani letos. Takže ti opět nezbývá vyhrožovat budoucností, když se holt prognózy tento rok nenaplnily.

              Brno ani Ostrava nijak zázračnou mládež nemají, je to stále stejné, jako u všech klubů české špičky. Vyhrožovat jmény typu Kuncl nebo Lira, či "posílením" o Holendy, Šmahaje nebo Zbožínky, to už je spíš k pousmání. Ani jeden z uvedených by se např. ve Slavii nebyl schopen dostat ani do užšího kádru. Hlavně Lira přicházející jako nová ligová hvězda mě na jaře dobře bavil.

              Ostrava má zase možná celkem kvalitní základní sestavu, ale jinak šíleně úzký kádr, resp. nekvalitní lavičku. K tomu si stačí přidat psychickou nevyrovnanost většiny klíčových hráčů (suverénně nejvíce karet za kecy, debakly v Budějovicích a na Kladně atd.) a máme tu opět lehce nadprůměrný tým, kterému příští rok přibydou starty v pohárech, takže se zvýší zátěž.

              Polách a Otepka budou starší, jak správně připomíná quelhar, s tím nic nenaděláš, protože je to fakt. Tvrdit, že v Ostravě a Brně vědí, jak trénovat, zatímco na Slavii to asi neví, to je totální nesmysl, ale k útoku na Slavii samozřejmě můžeš využít čehokoliv.

              Podle tvých příspěvků to vypadá, že Ostrava s Brnem utečou zbytku ligy, stíhané Spartou a Libercem, zatímco my se budeme plácat někde uprostřed. Ostatně čteme to tu již několik měsíců, ale nic z toho se nenaplňuje...

              Pokud jde o Boleslav, tak tý po odchodu Matějovskýho nepomůže ani Opiel, ani Nečas, natož nefotbalista Pecka. Prostě jim chybí mozek, a protože si bláhově myslí, že Matějovskýho zastoupí podprůměrný a pomalý Hodúr, tak na tom asi nebudou o moc lépe, než letos. Zvlášť pokud jim odejde Rajnoch. Mimochodem když už zmiňuješ nákupy konkurentů, tak tenhle hráč se klidně může objevit tady, což asi sám víš.

              Sparta - tam se může stát cokoliv, opět uvádíš jen možné nákupy, ale Křetínský nejdřív bude muset postavit rozpočet a pokud mu opět nevyjde LM, přijdou na řadu nejdříve odchody. Takže sehnat někoho na levýho beka (pokud tam nehodlají zničit Kladrubskýho nebo vsadit na riziko s Krobem), megatalenti typu Nádeníček či Vacek se taky jaksi zasekli, a silně pochybuji, že po hubených letech Tkáč s Jakabovičem zachrastí měšcem a kromě Zemana vytáhnou miliony za Morávky atd. Nehledě na to, že pokud se nebude chtít majitel Bohemky a Přibyl totálně zdiskreditovat před fanoušky, kteří jsou to jediné, co z Bohemky dělá jakžtakž přitažlivý klub pro sponzory, tak se budou snažit právě Morávka udat spíš ven, než do Sparty.

              Suma sumárum jsem na ty ligové lídry z Ostravy a Brna spolu s dalšími ligovými hvězdami kalibru Dittricha, Zbožínka, Šmahaje, Fabiána nebo dokonce Pecky velmi zvědav. Ale pro jistotu bych být tebou vymýšlel další výmluvy, kdyby nějakou neuvěřitelnou náhodou Slavie opět tyto týmy porážela a skončila v tabulce vysoko nad nimi.

              • Re: Slavia B - Letohrad 3:1

                Bulldock (přítel SN)     před 17 lety 11.05.2008 23:03 |  
                0 0

                Tak na obou dlouhotextech je dost pravy, nicméně v závěrech jsou dost extrémní:-) Samozřejmě, že Brno a Ostrava může stavět na mládeži a očekávám, že v příští sezoně nás zase budou prohánět. Nicméně oby týmy budou muset ustát tlak na své nejlepší hráče. Svěrkoš je prakticky jistota odchodu a jeho přínos pro letošní hru je enormní. Něco jako Standa u nás. BTW přestárlý Otepka jim letos sakra pomohl. . nedá mi to, ale moh kopat za nás. . a měli jsme o x gólů ze standartek víc. . Mají na čem stavět, stejně tak Liberec půjde nahoru. Bolka podle mne pořád bojuje s křečí po výprodeji z loňska a v současné sestavě bych ji víc než na 6 místo neposunul. Tradičně těžili z domácího prostředí i když kvalita nebyla vždy na sto procent. Sílu budou mít i Teplice, které překvapivě ustály i odchody Fenina, Džeka a Jirsáka, prakticky bez adekvátní náhrady. Jestli odejde Rada k repre, nebude to tak valné, navíc je otázka co to s nimi udělá až skončí Verbíř, ale to je možná záležitost přespříští sezony. . nicméně věk nezastavíš. Analýzu naší sezony si ještě schovejme v šuplíku. Ale co vyplývá z těchto dvou rozborů a to je jednoznačně pozitivní - i příští rok by v lize mohlo být povícero týmů bojujících o přední příčky a po trávnících by mělo běhat dost zajímavých a atraktivních hráčů. Je jen škoda, že dva oživující prvky ligy -Bohemka a Most se nejspíš popakujou a místo nich můžou přijít obílenci z Příbrami nebo druhá Bohemka, která pokopala i Žižkov! Kdyby to aspoň bylo beton za beton Budějice-Příbram, Olomouc-Bohemka. Navíc Bohemka. . další pražský klub, navíc nijak masově oblíbený. . 500 lidí při dobrym výkonu(Tam si skoro myslim, že by tu licenci přeprodali, v Počernicích je hrát taky nenechaj. . i když bych to měl kousek:-) Lépe by byl tým s fotbalovou tradicí a hladovym regionem. . Hradec či Opava. V tom je i ta Příbram lepší.

                • Re: Slavia B - Letohrad 3:1

                  (host)     před 17 lety 11.05.2008 23:10 |  
                  0 0

                  no, mas rechte.taky se obavam novych tymu v lize..myslim ze Pribram je jasna-tipnul bych si, ze pokud nepostoupi, koupi Starka licenci od Strizkova nebo Kladna. Pochybuju, ze kladno bude pokracovat..druhej tym bych si pral Slovacko nebo Opavu, hlavne zadny betonare. Stacej budejice, olomouc, zlin..
                  ono opravdu tedka teko soudit o tom, kdo bude hrat na spici. vse podstatne tu bylo receno-ale myslim, ze brno a ostrava jsou na velmi dobry ceste, teplicim neverim a Boleslav se urcite zvedne.Liberec se taky bude chtit vratit tam kde byl a mozna se mu to povede.kazdopadne bude fajn, ze se liga vyrovna.
                  slimak

                • Re: Slavia B - Letohrad 3:1

                  (host)     před 17 lety 11.05.2008 23:13 |  
                  0 0

                  Asi to někdo neuslyší rád, ale případný sestup "Bustovy" Bohemky nám může nahrát. Ve Vršovicích by se hrála první liga jen v Edenu a lidi, kteří nemají až tak vyhraněný vztah ani k jednomu klubu nebudou o víkendu volit mezi Bohemkou a Slavií ale už mezi druhou a první ligou, navíc hranou na novém stadionu, který tu nemá obdoby. Takových lidí třeba nebude moc, ale rozhodně nám to neuškodí.

                  Další věc je, že pokud srovnáme, co by nám TEORETICKY mohlo přinést setrvání Kladna v lize na úkor Bohemky, tak hned na první pohled - letos s Kladnem 6 bodů, zatímco s Bohemkou horkotěžko 3 body a ještě rozkopaní hráči.

                  Co se týče střížkovské Bohemky, tak příliš nevěřím tomu, že ligu neprodají. Sám Kapr přiznával, že při takových návštěvách by to asi nemělo cenu, navíc by se stěhovali na Strahov a tam už by nechodil asi vůbec nikdo. To by zavánělo mezinárodní ostudou.

                  • Re: Slavia B - Letohrad 3:1

                    Bulldock (přítel SN)     před 17 lety 11.05.2008 23:25 |  
                    0 0

                    Třeba by se domluvili se Žižkovem. Ostatně ten snad oficiálně vlastní i areál v Počernicích. O fanoušcích skoro nemůže být řeč, Bohemkáři fandí jinde a těch pár lidí z Počernic. . se jim na to vybodne. Strahov by byla vážně katastrofa. Vidim to na prodej, ale do Ďolíčku to asi nebude:-) Jak říkám, uvítal bych Hradec, Slovácko a Opava si to možná ještě ukopou sami.

                    • Re: Slavia B - Letohrad 3:1

                      (host)     před 17 lety 11.05.2008 23:59 |  
                      0 0

                      Opava je daleko :-) Hradec jako náhrada za Most je nejpřijatelnější. Kapr by to mohl prodat do Příbrami a byl bych spokojen - dva kluby v dosahu z Prahy.

                  • Re: Slavia B - Letohrad 3:1

                    quelhar (admin)     před 17 lety 11.05.2008 23:53 |  
                    0 0

                    K tomu jen dve veci: 1) Kladno v lize znamena pro mlade hrace Slavie dobrou prilezitost hrat v zakladu ligoveho tymu, kam je posleme na hostovani. Kladno je na tom do jiste miry zavisle a je to tak vyhodne pro obe strany
                    2) Clovek jmenem Kapr jednoznacne do nasi prvni ligy patri, jakkoli falesnou Bohemku nesnasim :o)))

                    • Re: Slavia B - Letohrad 3:1

                      Bulldock (přítel SN)     před 17 lety 12.05.2008 00:02 |  
                      0 0

                      No to je pravda, ale stejně tak by se mohl hráč poslat do Hradce, tam se taky umí pracovat s mladejma a ekonomicky na tom nebudou o moc líp. Mohou nabídnout víc než 2200 platících souboji o bytí a nebytí. KLadno je mi jinak dost sympatické a hraje solidně, v tomhle smětu nemám problém ,ale Šilhavý půjde asi do Plzně, takže je dost možný, že příští rok(s novou krví. . nejlíp motivátorem typu Straka. . a při už tak nízkym a ještě sníženym rozpočtu) přejdou na beton. Proti Kaprovi žádnej dišputát, resp. argument:-) Třeba to veme po Křetínskym na Letný. .

                      • Re: Slavia B - Letohrad 3:1

                        quelhar (admin)     před 17 lety 12.05.2008 00:06 |  
                        0 0

                        Kladno ma neskonalou vyhodu v tom, ze je co by kamenem dohodil od Prahy a tak hracum nedela problem tam z Prahy dojizdet. To by treba v pripade Hradce byl asi vetsi problem.

                        • Re: Slavia B - Letohrad 3:1

                          Bulldock (přítel SN)     před 17 lety 12.05.2008 00:18 |  
                          0 0

                          To je můžem strkat rovnou na Žižkov, ať to maj 5 stanic tramvají :-)

              • Re: Slavia B - Letohrad 3:1

                (host)     před 17 lety 11.05.2008 23:10 |  
                0 0

                Mícháš tu bramboračku. Nikde jsem netvrdil, že v Ostravě a Brně umí lépe trénovat než ve Slávii. Jen jsem tvrdil, že Otepka a Polách mají profesionální přístup k fotbalu a ví, co si můžou dovolit, jak regenerovat. Proto se jim vyhýbají zranění. Jak vidíš v zahraničí, i v 36 letech patří hráči k oporám týmů, hrají Lm i domácí soutěž. Takže si myslet, že Otepka s Poláchem nebudou vynikat, je k smíchu. podívej se na mladé hráče a kdo se jim vyrovná.

                Pokud jde o Ličku, rozlišuj trenérskou funkci a manažerskou funkci. jestli pokládáš ing.Ličku za neschopného, tak Tě brzy vyvede z omylu.

                Zmiňuješ se o tom, že Brno nemá kvalitní mládež. podívej se na prodeje hráčů Holka, Kaloudy, Mazucha, brzy Střeštíka, Marečka. Žádný zahraniční klub nedal za našeho hráče takovou nabídku jako za hráče Brna. Mareček je ročník 90 , kdo ze Slávie z ročníku 90 hraje ligu, nikdo. Šťourač s Kadlecem z Bohemky jsou největší talenti z ročníku 91. Zájem o mladé hráče Brna je obrovský. Není pravda, že v Brně nejsou peníze. už mají projektovou dokumentaci k výstavbě tréninkového centra. Smát se hráčům Brna, je projev hlouposti. Když Brno angažovalo Doška, Bestu, tak se tomu taky mnozí, včetně Tebe smáli. a Došek dal na jaře více gólů než naše drahé posily. Český trh je vybrakovaný, proto musí Brno uvažovat o angažování hráčů jako Šmahaj a Zbožínek s Petrželou. Je třeba žít v realitě. Kvalita je drahá a nemá na ni ani Sparta se Slávií. Směješ se Lirovi, ale už jsi zapomněl na Gaucha s Costou. A Liru bych neodepisoval viděl jsem ho v Teplicích a hrál dobře. Chybí defenzivní hra, ale technicky je na tom dobře. Na rozdíl od většiny českých záložníků se nebojí vystřelit.

                Píšeš o tom, že Ostrava má úzký kádr. To už neplatí. 20 členný kádr je dost silný. Uzdravili se Lukeš, Tomašák, z juniorky přijde Vrťo, z dorostu Wojnar a Lička přivede do každé řady jednoho hráče. Když nepočítám brankáře, tak hráči jako Řezník, Neuwirt, Bolf, Tchuř, Rajtoral, Marek, Bystroň, Otepka, Lukeš, Mičola, Tomašák, Metelka, Svěrkoš, Zeher, Magera, Vrťo, talentovaný Wojnar-to je dost kvalitní kádr a když k tomu připočteš i posilu do každé řady, tak i široký kádr. My máme širší kádr, ale kvalitu máme úzkou. To se ukázalo na jaře. Až s uzdravením Šventa, Šmicera, Šenkeříka přišlo zlepšení. Tvrdit, že s výjimkou Střihavky se posily osvědčily, je dobrý vtip. Vždyť se tomu smějí i lidi ze sportovního úseku. Stačí si tu přečíst kritiku jednoho kolegy ze sportovního úseku. Dokonce tu píše, že by dal Jarolímovi proplatit nákup Černého. Myslet si, že se vrátí Necid k Jarolímovi, je naivní představa. Necid se pokusí získat angažmá při ME do 19 let. Určitě nebude chtít znovu zahřívat lávku jako na podzim.

                Nikde jsem nepsal, že Ostrava s Brnem utečou všem, jen jsem psal, že kandidátů o titul bude více. Nauč se číst.

                Pokud jde o Bolku, tak Rajnoch k nám nepřijde. Míří do zahraničí. Jinak bychom měli nejdříve Bolce poděkovat za odchozený zápas. Pecka je od toho, aby dával góly. A to se mu dařilo dobře. Opiela je talentovaný hráč, Nečas pod Bittenglem šel nahoru. Určitě bych ji neodepisoval. Záleží na doplnění týmu, zvláště na krajích obrany.

                Pokud jde jarní tabulku, vůbec bych ji nebagatelizoval. Všechny týmy, které hráli s Brnem, měli důvod hrát o body. I Liberec. Šlo mu o dosažení 45 bodů, aby hráčům byla vyplacena prémie. ale už je tu Tvým zvykem bagatelizovat výsledky druhých týmů, zvláště pokud získají více bodů než Slávia. Zmiňuješ některé výsledky Ostravy a Brna, ale už neuvádíš naši prohru s Žižkovem, Líšní a tak bych mohl pokračovat. Prostě účelová dezinterpretace. Mluvíš o zápasu Brna s Mostem, kdy mělo prohrát. Ale už neuvádíš náš zápas v Mostě, kde most zahodil několik tutovek. Neuvádíš derby na jaře, kdy Sparta nás v první půli přehrávala a jen jsme nakopávaly míče na Toleskiho. Nepíšeš o tragickém herním projevu na jaře. Asi jsi slepý. Když jsem psal o tom, že ostrava a brno na jaře budou v tabulce před námi, tak se to potvrdilo. ty to samozřejmě bagatelizuješ. Podívej se na Bayern Mnichov, ten vede i jarní tabulku. Tak je tomu i v Itálli u Interu, ve Španělsku.... prostě se potvrdila moje slova, a to jsme nakoupily drahé posily na rozdíl od Brna a Ostravy.

                Píšeš o tom, že Brno nemá žádnou koncepci. a jaká je koncepce, když za B tým hraje 7 hráčů A kádru, a to dokonce reprezentanti. Tomu říkáš koncepce. Ale to už nevidíš.

                Počkejme si na příští rok, netvrdím, že Brno a Ostrava všem utečou. Ale tvrdím, že už to nebude jen o Slávii a Spartě. konkurence v boji o titul bude širší. A nedej Bože, aby se nám zranili Šmicer, Švento a Šenkeřík. To by bylo moc špatné. Tak jako se potvrdila moje slova o nesmyslné přestupové politice, o nesmyslném obchodu s Libercem, tak věřím, že dojde i na moje slova o příští sezóně. Jen dál nos růžové brýle. Na jaře jsme skutečně dominovaly, hrály pohledný fotbal. Viděli to všichni.

                • Re: Slavia B - Letohrad 3:1

                  (host)     před 17 lety 11.05.2008 23:33 |  
                  0 0

                  Žádné růžové brýle nenosím. Jen občas záměrně nadsadím nějaký argument nebou něco přeženu, abych ti dokázal, jakou demagogii používáš ty. U každého z tebou jmenovaných hráčů Ostravy a Brna bych ti mohl uvést zase argumenty, na nichž bys poznal, že ne vše je v těhle týmech ideální. Např. o takovém Tomašákovi ani sami v Ostravě nevědí, jestli někdy bude hrát na takové úrovni, jako před zraněním. Ale ty nám ho tady dáváš jako příklad ostravského posílení, z něhož máme mít strach.

                  Nikde nepíšu, že Brno má nekvalitní mládež a nemá peníze. Lžeš. Píšu jen, že se mluví již spoustu let o tom, kolik má Brno peněz, ale výsledky nemají žádné a to je rozhodující. O tom jsme se hádali již v létě a čas mi dal opět za pravdu. Prostě Brno nemá dlouhodobě výsledky a ty jsou podstatné. Není důležité, kolik má Pros peněz na fotbal, ale co z nich dokáže vytřískat na hřišti. Evidentně ne tolik, jako Slavie, což tě asi štve, ale je to fakt. Tečka.

                  Ostrava - samozřejmě má úzký kádr, protože pokud se máme bavit o útoku na poháry a na titul, tak nemůžeš argumentovat hráčem typu Tchuř nebo Metelka. Pokud si teda neděláš jen srandu. Jejich hra do značné míry stojí a padá se Svěrkošem a budou mít velký problém ho nahradit.

                  Podle tebe nemáme proti Ostravě kvalitu, já tě nebudu přesvědčovat o opaku. Ze lži tě usvědčuje tabulka, kde máme o 7 bodů víc. Tam je řečeno všechno.

                  Necid se o získání angažmá může pokusit, nicméně smlouvu má podepsanou ve Slavii a pokud odejde, Slavie získá peníze, za které může sehnat jiného útočníka. I tak je ve Slavii útok, který je po uvažovaném odchodu Svěrkoše s útokem Ostravy nebo Brna nesrovnatelně kvalitnější. Smál jsem se Brnu po angažování Doška a směju se i teď, takový hráč, jako je Došek, Besta nebo snad Wagner, jim titul nevykope a jak je vidět, nestačí to ani na poháry.

                  Boleslavi za odchozený zápas děkovat nemusíme. Věřím, že jako sparťana tě to žere, ale Slavie vyhrála a nedá se nic dělat. Je čistě věc Boleslavi, jak to pojala a kdybys viděl třeba Rajnocha, o nějakém odchození nebudeš ani mluvit. Neříkám, že se to týkalo všech.

                  Narozdíl od Brna a Ostravy jsme nakoupili drahé posily? Doporučuji ti zjistit si, za kolik nakupuje třeba právě Brno. Kdyby Slavie dala 10 milionů za Doška, když se vracel z Polska, byl bych na tebe zvědavej, jak bys vyváděl... Brno za něj ty nesmyslný peníze dalo.

                  Tvůj problém je, že nejen že píšeš, že to bude o i Brnu, Ostravě a dalších. V tom bych i souhlasil, ale ty záměrně překrucuješ fakta jen s cílem, podat je z pohledu Slavie negativně. Vše je údajně špatně, nemáme budoucnost, nic... píšeš, že pokud se zraní Šmiceer, Švento a Šenkeřík, tak jsme v koncích... no byl bych zvědavej, co by předváděla tvoje slavná Ostrava při zranění Svěrkoše, Otepky a Lukeše - byl by z ní mančaft na sestup. I s tvým slavným Ličkou.

                  • Re: Slavia B - Letohrad 3:1

                    Bulldock (přítel SN)     před 17 lety 12.05.2008 00:15 |  
                    0 0

                    To je velká pravda. . Stejnětak Teplice bez Verbíře, Saboua a Doležala. . Ona Sparta bez Horvátha s Řepkou a Slepičkou by jaro taky tak dobře nezahrála.

                  • Re: Slavia B - Letohrad 3:1

                    (host)     před 17 lety 12.05.2008 10:33 |  
                    0 0

                    Tvá demagogie nezná hranic. Píšeš o tom, že Brno vyhodilo nesmyslné peníze za Doška.Nebylo to 10 mega, ale 8. Došek dal na jaře více gólů než Střihavka, Blažek a spol. Besta nastřílel 8 gólů, takže to nebude takové kopyto. Kritizuješ částku za Doška, ale už nepíšeš o 10 mega za Abraháma, který je většinou na lávce. Dávat 10 mega za náhradníka je opravdu geniální přestupová politika.

                    Kritizuješ pomalého Hodúra, ale nevadí Ti nákup ještě pomalejšího Jarolíma, kterému navíc chybí tvrdost, agresivita a může hrát pouze na jednom postu. Hodúr už má něco odkopáno v pohárech i v nároďáku.

                    Píšeš, že absence Šmicera, Šventa by byla stejná jako absence Lukeše, Otepky. A jak víš, tak Lukeš Ostravě dlouho chyběl. A Tebou kritizovaný Lička přivedl Otepku. Asi to nebude taková nula. Přivedl kvalitního fyziologa. Na jaře hráči Ostravy neměli žádné svalové zranění. Píšeš, že Tchuř není kvalitním hráčem. Ale už nepíšeš o Hubáčkovi. Tchuř má odehrány kvalitní zápasy v LM za Artmedii. Hubáček se v LM jen ztrapnil. Tomašák je už v pořádku, vrátí se podobně jako Lukeš. Pro český fotbal je to dobře, Tobě to ale vadí.

                    Urážíš tu Uličného, všude ho prý vyhodili. A Jarolíma vyhodil Leška, Valenta, skončil v Příbrami, o tom už nepíšeš. O jeho přestupové nesmyslné politice, o jeho kouzlech se sestavou radši mlčíš.

                    Nepíšu, že nemáme proti Ostravě kvalitu, opět lžeš. Jen tvrdím, že Ostrava bude příští sezónu konkurentem v boji o titul, stejně tak Brno. Nauč se číst. Učí se to na základní škole.

                    Najednou je Necid dobrý. Ještě nedávno jsi tu útočil na Dočkala, Váchu a další odchovance, které Jarolím vyhnal. Proč by se měli vracet, když poznali, co je Jarolím za člověka. Navíc Necidovi končí za rok smlouva. Nedivím se odchovancům, že nechtějí nazpátek. Poté, co vyhořely drahé posily, tak by se hodili. Blbce ze sebe nenechají dělat. Jsem zvědavý, kde sebereme náhradu za Necida. Pomalého Střihavku, to myslíš vážně.

                    Kritizoval si mládež Brna, podívej se na částky, které za ně Brno dostalo. Kdyby byl stejný zájem o naše hráče, tak už je prodáme. Ale díky nesmyslné přestupové politice Jarolíma nedosahují částky za naše odchovance částek za talenty z Brna. Pros si nenamastil kapsu, jak jsi tu psal. Veškeré peníze zůstaly v klubu. Už je připravena projektová dokumentace k výstavbě tréninkového centra i peníze na nákup posil. Pros jen zhodnocuje svou investici, ale z klubu nemá ani korunu. Opět si nehorázně lhal.

                    Pokud jde o Svěrkoše, pravděpodobně odejde do Petrohradu za velmi slušné odstupné. Lička ale nespí. Už pracuje na náhradě. Stejně to udělal při zranění Lukeše, kdy angažoval Otepku. Třeba se vrátí Heinz nebo Ruman nebo někdo ze zahraničí.

                    Pokud Ti přijde za koncepční, že za B tým hraje 7 hráčů z A týmu, a to jen díky Jarolímově nesmyslné přestupové politice a ignorování mládeže, pak nejsi normální. Kritizují to i lidé uvnitř Slávie. Probuď se. Argumenty o tom, že jsem Sparťan, nemá smysl ani komentovat. To je Tvé zoufalství.

                    Jen se děsím, kde seženeme náhradu, až skončí Šmicer, odejdou Janda, Švento, Šenkeřík, Krajčík. Stačí si vzpomenout na odchod Švece a Vlčka. Ale to tebe nepálí, budeme mít peníze a nebude problém někoho koupit. To je Tvá jednoduchá logika. Problém je, že trh je vybrakovaný a mladé talenty si kluby prodávají samy.

                    Pokud jde o Bolku, kdo viděl turistu Ševinského, udělal si obrázek. Stejně tak při prvním gólu, Balaida jen stínoval obránce a Toleski se Šenekříkem nikdo nehlídal. Ševinskému by utekl i Franta Veselý.

                    Myslím si, že jsi někdo z Jarolímovy rodiny. Tvé útoky na odchovance a obhajoba nestoudného obchodu s Libercem hodně nepovídají. Spíše nám napiš, kdo další z Kramaričovy a Lacinovy stáje posílí v létě naši lavičku. Ať se máme na co těšit. Jsem Slávista, ale nenosím růžové brýle jako Ty. Nejsem obdivovatelem Jarolíma, ale vážím si práce Kozla, Beránka, Janů nebo Fitzela, Vrby, Malury, Dovalila, Soukupa, Lavičky.

                    • Re: Slavia B - Letohrad 3:1

                      slaviator     před 17 lety 12.05.2008 12:56 |  
                      0 0

                      přijde Zbyněk Pospěch, i když už u Chovance není... :-))

                      • Re: Slavia B - Letohrad 3:1

                        Bulldock (přítel SN)     před 17 lety 12.05.2008 13:05 |  
                        0 0

                        To bude taky pěkný hovádko podle toho co píšou v Hattricku.

                        • Re: Slavia B - Letohrad 3:1

                          slaviator     před 17 lety 12.05.2008 13:37 |  
                          0 0

                          Nevěř všemu, co se píše... Kor když se to psalo v době, kdy bylo už jasné, že neprodlouží s Chovancem smlouvu... Zeptej se třebas v Teplicích na pana agenta Chovance, řeknou ti, co je to za číslo... Takže asi tak:-) To ale nemění nic na tom, že já osobně bych si ve Slavii také představil raději jiné typy útočníků...

                          • Re: Slavia B - Letohrad 3:1

                            Bulldock (přítel SN)     před 17 lety 12.05.2008 13:44 |  
                            0 0

                            No tak jasně. . nic o tom nemůžu vědět, ale jestli "vyjednával" o smlouvě na Žižkově jak píšou, tak je to fakt idiot. :-)

                  • Re: Slavia B - Letohrad 3:1

                    (host)     před 17 lety 12.05.2008 16:26 |  
                    0 0

                    Brno hrálo bez Holka, Mazucha, Kaloudy, Kuncla, Marečka a k tomu se zranili ještě další hráči širšího kádru-Lira, Živný, Okleštěk, Borák, Šural, ve dvou zápasech chyběli Polách a Trousil, přesto nehrálo o sestup, v jarní tabulce je na tom lépe a v přímém duelu nás jasně přehrálo ve všech směrech. A Uličný se nevymlouvá na absenci klíčových opor jako Jarolím a Ty. Celé jaro odehrálo v 15 lidech bez drahých posil a i Tebou zesměšňovaný Pavlík zahrál coby stoper na postu pravého záložníka lépe než mega posila Marek Jarolím. Dokonce byl na tomto postu dvakrát v sestavě kola. a když už jsi kritizoval nesmyslný nákup Doška, který dal na jaře více gólů než drahé posily, tak my jsme si dovolily luxus koupit na lavičku za 11 mega Černého a za 10 mega Abraháma. ještě teď nám děkují v Budějovicích a na Spartě. A Když už jsi se posmíval Tchuřovi, mimochodem přes něj nepadají góly jako přes Hubáčka, umí i na rozdíl od Hubáčka přihrát, tak my máme v kádru takovou kvalitu jako Hubáček, Šourek, Abrahám, Gebre.

                    • Re: Slavia B - Letohrad 3:1

                      (host)     před 17 lety 12.05.2008 21:43 |  
                      0 0

                      Jestli nám v týhle situaci na Spartě ještě děkují, tak jsou tam asi opravdu všichni na palici. Viděl jsi tabulku?

            • Re: Slavia B - Letohrad 3:1

              (host)     před 17 lety 11.05.2008 21:23 |  
              0 0

              Mimochodem ještě k tomu lazaretu - nikomu nic zlého nepřeji, ale byl bych velmi zvědav na všechny ty Brna, Ostravy nebo Liberce, ale i Spartu, pokud by měli většinu sezony odehrát bez cca sedmi hráčů ZÁKLADNÍ sestavy (Šmicer, Latka, Dřížďal, Brabec, Šenkeřík, Janda, Švento, Švec, Ivana, Střihavka, Blažek - všichni byli v průběhu sezony na delší dobu mimo). Takovou marodku nikdo jiný neměl a přesto tabulka vypadá tak, jak vypadá.

            • Re: Slavia B - Letohrad 3:1

              Huzgi (přítel SN)     před 17 lety 11.05.2008 21:52 |  
              0 0

              Jo, jo, je to tak. Taky mne baví číst, jak nás příští rok půlka ligy převálcuje po nákupu průměrných... A perličky typu: Polách ví jak potrénovat... on ho svého času trénoval taky KJ :-) tehdy asi uměl trénovat ale teď to zapomněl a hráči mu padají jako mouchy...Někde jinde píše voki (nebo kdo to vlastně je), jak ten gól v derby byl Vaniakův a jinde zas, že ho KJ nesmyslně odstavil ...Někomu se tak líbilo kritizovat Slávii a strašit, když to vypadalo, že je po titulu, že to nemůže vydržet a hrozí už pro roky budoucí...Ono je půvabné i to, že se Pudil a Blažek (kteří byli podle kritiků Jarolímovým omylem) vráti do Liberce a ten nás najednou přejede....

              • Re: Slavia B - Letohrad 3:1

                (host)     před 17 lety 11.05.2008 22:02 |  
                0 0

                Přesně tak. A navíc - ať už liga dopadne jakkoliv, čeká nás zde opět horké léto plné zaručených zpráv, prognóz a kritik ze strany vokiho, Jiřího, Dana a spousty dalších. Ať se KJ rozhodne k čemukoliv, hned bude zle - co s Pudilem, s Blažkem, Střihavkou, Ivanou, Belaidem, Kubáskem - nechat nebo vrátit? Co s Necidem, Divišem a Váchou? Koho koupit, koho naopak prodat? U všech hostovaček (snad kromě Střihavky) se dají najít jakžtakž rozumný argumenty pro jejich setrvání i odchod, takže budeme muset počkat, až nám Jiří naservíruje přesné částky a smlouvy, abychom to rozsekli.

        • Re: Slavia B - Letohrad 3:1

          slaviator     před 17 lety 11.05.2008 22:32 |  
          0 0

          Příští rok taky bude vysoko Liberec... Bude se s náma prát takovejch pět sedm týmů... My, Sparta, Brno, Ostrava, Liberec... Možná Teplice nebo Boleslav. Jinak souhlas

          • Re: Slavia B - Letohrad 3:1

            (host)     před 17 lety 11.05.2008 22:49 |  
            0 0

            V případě Liberce záleží na tom, co bude s Pudilem, Blažkem a Dočkalem. Takže síla Liberce dost záleží na tom, jak se rozhodne postavit kádr Slavie. Nevěřím, že jinak bude Liberec schopnej jakkoliv významně posílit. Ostatně problémy Preciosy se projevily už letos, ani na jaře nehraje Liberec buhvíco, sebral body v zápasech, kdy byl výrazně horší (Plzeň, Kladno, Olomouc, Jablonec). Na tom se nedá stavět.

  4. liga mistrů

    (host)     před 17 lety 11.05.2008 15:27 |  
    0 0

    prosím vás, postupuje mistr tentokrát rovnou do skupiny nebo do 3. předkola? díky za info

    • Re: liga mistrů

      (host)     před 17 lety 11.05.2008 15:38 |  
      0 0

      Předkolo a pravděpodobně budeme nenasazený

      • Re: liga mistrů

        slaviator     před 17 lety 11.05.2008 22:47 |  
        0 0

        ... takže nás může čekat třebas i Juventus... Ale taky někdo hratelnější jako Anderlecht

  5. Re: Slavia B - Letohrad 3:1

    martyni (přítel SN)     před 17 lety 11.05.2008 23:13 |  
    0 0

    Byl jsem pres vikend, mimo, no co dodat, je to parada, uz jsem fakt vubec necekal, ze se vsechno muze obratit, tak nakonec zacly vychazet ty quelharovy statistiky:-)).. no, ja bych to asi rekl jinak, pro me jsou klicovymi hraci Smica, Svento a Senky, byt prvni zapasy s nimi sestave nevysly, rozehrali se a ukazali, ze prave oni jsou temi hraci, ktery se hodi na slavisticky fotbal, pridal se i Goce a uz jsou videt zas rychly utoky na dve tri prihravky, z takovych padly goly v Olomouci i v Boleslavi. No a dalsi vec je jassna, tuhle sezonu nam proste preje nekdo nahore, velkou kliku jsme meli pri postupu do LM i ted, snad nas v sobotu neopusti a doufam ze to bude v edenu, musi byt.. vzpominam jak pred sezonou byl dvojrozhovor se Smicou a Repkou jako ikonami Sparty a Slavie, no je to symbolicky, jaky jsou to osobnosti, jak se projevil repka a Smica jak nas vede na vrchol, otvira stadion..

    Presto ovsem muj pohled na pusobeni KJ na jare se nemeni, myslim ze proste udelal hodne chyb, co se stalo posledni tejden, je tak trochu zazrak, ne jasny vysledek jeho prace, jasne, ze ve sportu to tak chodi, znacnou roli hrajou veci, ktery nemuzes ovlivnit, ale v tech vecech, ktery ovlivnit slo, se KJ mylil az moc na muj vkus a podle toho je treba jeho praci hodnotit. Ale to ted nema smysl resit, tesme se na pristi sobotu, verme klukum, ze nepripustej dalsi kotrmelec a pohlidaj si ten nadhernej titul, ze vse probehne v klidu, nikdo nebude v edenu delat bordel a vsichni si to uzijeme.

    • Re: Slavia B - Letohrad 3:1

      slaviator     před 17 lety 11.05.2008 23:15 |  
      0 0

      šmíca s řepou to pořešili přes děti... chodí do stejný školy... :)) malej řepa a malá šmícová

    • Re: Slavia B - Letohrad 3:1

      quelhar (admin)     před 17 lety 11.05.2008 23:46 |  
      0 0

      Statistiky proste neokecas ;o)
      Jakmile doslo na Letne na tezke soupere (my s nimi uhrali doma 4 body), tak byl prusvih a bodu 0. Ted uz zbyva jen posledni krok a statistika rika, ze by se to melo podarit ;o))
      Uz jen treba proto, ze loni byla situace identicka, kandidat na mistra hral doma a stacila mu plichta, druhy tym v poradi hral venku se silnym souperem a musel vyhrat.
      Nebo proto, ze mnoho sezon plati, ze podzimni mistr je zaroven mistrem celkovym.

      • Re: Slavia B - Letohrad 3:1

        Bulldock (přítel SN)     před 17 lety 11.05.2008 23:52 |  
        0 0

        A jak někdo trefně napsal nedavno: Když první tým jede ze hřiště zachraňujícího s bodem a pochvaluje si" že je dobrej", tak začíná průser:-) A navíc Šmicer kam šláp, tam se to povedlo. . taky mi to vychází, ale hlavně ten Jabkáč musí lítat. Žádný stačí nám plichta. . musíme vyhrát!

      • Re: Slavia B - Letohrad 3:1

        slaviator     před 17 lety 12.05.2008 12:59 |  
        0 0

        ... a kolik bodů zase uhrála Sparta v zápasech s Bohemkou, Žižkovem apod a kolik my? Třebas s Bohemkou Sparta doma 3, venku 1 - my D 3 a V 0. Se Žižkovem Sparta dvakrát 3, my D 0 a V 1... Holt my jsme ztráceli s týma aze spodu tabulky, v těchle zmíněných čtyřech zápasech jsme na Spartu ztratili 6 bodů (Sparta 10, my 4). Takže když vedem ligu, tak je logický, že Sparta musela ztratit zase někde jinde :)

        • Re: Slavia B - Letohrad 3:1

          (host)     před 17 lety 12.05.2008 14:51 |  
          0 0

          Jak jsem psal uz jinde, nase ztraty s tymy zezdola jsou chronicke, kazdou sezonu tak zbytecne ztratime plno bodu. Predevsim "doma" na Strahove. To by se snad melo zmenit s prechodem do Edenu.

          • Re: Slavia B - Letohrad 3:1

            quelhar (admin)     před 17 lety 12.05.2008 15:16 |  
            0 0

            by quelhar

          • Re: Slavia B - Letohrad 3:1

            slaviator     před 17 lety 12.05.2008 15:57 |  
            0 0

            Pokud by tomu tak skutečně bylo, tak by znovu třeba mohl padnout u mistra počet 70ti bodů... :-)) Ale myslím, že my na ty zápasy nemáme spíše tým. Že neumíme hrát do plnejch. A to nezmění to, jestli hraješ na Strahově, v Edenu či v Kotěhůlkách nebo na Old Trafford... Prostě nemáš na to vhodné hráče. A zase Spartě asi sedí více hrát do plnejch a nakopávat to, než kombinovat proti týmům co "chtěj" hrát.