Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Stadion Eden

Otazníky nad síní slávy v Edenu

Nový stadion v Edenu byl ve středu slavnostně otevřen, ale stále jsou nejasnosti ohledně existence a formy síně slávy. Původně plánovaná síň slávy, na jejíž realizaci se spolupracovalo s Národním muzeem, nebude ve VIP prostorách a můžeme zatím jen věřit, že někde vůbec bude.

Ještě na podzim se se zřízením síně slávy počítalo. Jejím garantem mělo být Národní muzeum. Síň slávy měla připomenout slavné okamžiky Edenu a Slavie, měla být umístěna ve druhém patře stadionu, v centrální pozici západního křídla areálu a být součástí luxusního salonku pro čestné hosty.

Letos v zimě se však situace změnila, zatímco v původním návrhu byly dvě expozice umístěné ve VIP prostoru, po rozhodnutí ze strany slávistického vedení byly z těchto plánů odstraněny. Je otázkou, zda by byly tyto prostory pro poháry nejvhodnější, podle všeho se pracuje na jejich jiném umístění. "Věřím, že na stadionu se najdou jiné vhodné prostory," řekl tiskový mluvčí Slavie Ondřej Zlámal, který na přípravě expozice několik měsíců spolupracoval s Národním muzeem. Naději, že síň slávy přeci jen v Edenu bude, dal i Tomáš Rosen při středečním slavnostním otevření stadionu, kdy slíbil, že tato expozice se vytvoří a bude v ní uložen klíč ke stadionu. Snad je tedy celá situace jen výsledkem zmatků spojených se změnami v projektu a vše se vyřeší.

Plány na vybudování síně slávy začaly už před stavbou Edenu. Zástupci Slavie v té době byli v kontaktu s pracovníky Národního muzea, se kterými spolupracovali na výstavě Fotbal! (1934 - 2004). Vzhledem k užší spolupráci probíhaly konzultace, jak by mohla síň slávy vypadat v českých podmínkách, zástupce E side Alexandr Kliment absolvoval pracovní cestu po Anglii, kde hledal inspiraci. Mezi Muzeem a Slavií byla podepsána smlouva o spolupráci na síni slávy, vše se zmedializovalo.

"Vymysleli jsme poměrně nenáročnou, úspornou, ale dostatečně reprezentativní síň slávy, která měla být součástí VIP salonku. Měly tam být originální připomínky slávistické historie jako dresy, trofeje, kroniky, dále pak multimediální program (promítání na obrazovkách a plátně) a dále pak zajímavosti jako třeba vývoj klubového znaku. Bohužel letos v zimě vedení Slavie tuto ideu škrtlo z projektu s tím, že stadion je komerční prostor a takováto věc by tam vadila," uvedl Vojtěch Scheinost z Národního muzea pro náš web. Zároveň řekl, že Národní muzeum bude i přes tento problém se Slavií dále spolupracovat. "Na dlouhodobé spolupráci mezi Národním muzeem a Slavií se nic nemění, pokračuje spolupráce v oblasti dokumentace a prezentace činnosti Slavie. To, že se nerealizoval projekt síně slávy nás ale mrzí. Považujeme za nešťastné, že se klub s nejbohatší historií u nás postavil k této tradici zády."

Komentáře (137)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Otazníky nad síní slávy v Edenu

    (host)     před 17 lety 09.05.2008 10:28 |  
    0 0

    Vojtěchu, tos řekl dobře... :-(
    urs

    • Re: Otazníky nad síní slávy v Edenu

      (host)     před 17 lety 09.05.2008 18:52 |  
      0 0

      A jestli to bylo opravdu přesně tak, jak to řekl, tak se teda vedení má za co stydět!

  2. Re: Otazníky nad síní slávy v Edenu

    (host)     před 17 lety 09.05.2008 10:31 |  
    0 0

    Pokud je to opravdu tak, jak řekl pan Scheinost, tak je to ta nejtrapnější slávistická ostuda a degradace! Styďte se, vedení! Ustoupit pronájmu jakési kanceláře před síňí slávy!!! kdo v tom má prsty? Leška, Jakubec?Těšil jsem se osobně na chvíli, až se do síně slávy půjdu podívat v rámci prohlídky! To vám nestačilo, že naše trofeje a ostatní relikvie se více než 50 let nacházejí po různých skladech a kdoví kde??? Proč nám toto děláte??? Elvis.

    • Re: Otazníky nad síní slávy v Edenu

      (host)     před 17 lety 09.05.2008 10:39 |  
      0 0

      Člověk si myslí, že ho po Žilině, katastrofálnímu servisu na Strahově, rozprodeji Necida (dražší náhrada Střihavka), Dočkala (dražší náhrada Jarolím) = dvou největších nadějí českého fotbalu ve svém věku, a spoustě dalších faulů, včetně prodeje voucherů už nic nezaskočí a teď tohle. Vedení Slavie si z nás už dělá legraci toho nejhrubšího zrna.
      Prostě: plaťte za nejdražší lístky v lize, nejdražší občerstvení, nejdražší repliky dresů a o víc se nezajímejte. Jste přeci jen nepřátelé Slavie, tak co byste chtěli. S nějakou síní slávy di fanoušku do háje.
      Možná se pan Zlámal obával, že by síň slávy vzali útokem nepřátelé Slavie, nebo jsme jen nepochopili vstup Slavie do nové éry a tlustou čáru za minulostí.

      • Re: Otazníky nad síní slávy v Edenu

        (host)     před 17 lety 09.05.2008 10:41 |  
        0 0

        Tohle neni rozhodnuti Zlamala, zase ne vsechno se na nej da hodit.

        • Re: Otazníky nad síní slávy v Edenu

          (host)     před 17 lety 09.05.2008 10:48 |  
          0 0

          Pan Zlámal možná za to nemůže, ale jako jediný z vedení zná velmi dobřevěci, které vadí fans..

      • Re: Otazníky nad síní slávy v Edenu

        (host)     před 17 lety 09.05.2008 10:44 |  
        0 0

        Naprosto souhlasím. Vedení kašle na fans, ale kde by bez nás byli? Nebuďme ovce a pojďme s tím něco dělat! vymysleme nějakou protestní akci, či alespoň vyjádření kompetentních lidí, jak to vlastně bude!!! Se vůbec divím, že v Edenu je fanshop..Krčící se mezi obřím hotelem a největším McDonaldem v ČR...Možná se pan Zlámal bojí, aby jej také nepřátelé Slavie nevzali útokem nebo jak psal kolega, možná se bojí, aby se někdo nevyšplhal na sřechu pro vlajku a nesebral ji. Proto ji tam pan Zlámal raději ani nedá..

        • Re: Otazníky nad síní slávy v Edenu

          (host)     před 17 lety 09.05.2008 10:51 |  
          0 0

          Pan Zlámal je horkým kandidátem na nejhoršího mluvčího roku 2008 a vedení Slavie na nejhorší management roku 2008. Jestli nebude síň, kterou slíbili a jestli se nevrátí Necid a Dočkal (již teď je jejich cena obrovská a my je možná zdarma věnujeme Jablonci, resp. Liberci), tak už opravdu nevím, jestli to nejsou ještě větší b..ci než jsme doufali.

          • Re: Otazníky nad síní slávy v Edenu

            (host)     před 17 lety 09.05.2008 11:03 |  
            0 0

            Necid se skoro na 100% vrátí, nebo je ještě malá śance, že přestoupí do zahraničí, ale urćité nezůstane v Jablonci.
            Zlámal dělá svou práci dobře, některé věci neovlivní, ani kdyby se rozkrájel. LordEdmund

            • Re: Otazníky nad síní slávy v Edenu

              (host)     před 17 lety 09.05.2008 11:07 |  
              0 0

              Tak je má tak prezentovat a ne mlžit..To už by potom mohl vystřídat trpaslíka Cikrta na min. zdravotnictví..

              • Re: Otazníky nad síní slávy v Edenu

                (host)     před 17 lety 09.05.2008 11:14 |  
                0 0

                Zlámal dělá svou práci dobře, když označí fanoušky za nepřátele??? To je jako kdyby vzpomínaný Cikrt řekl, že 30 korun (vedení Slavie by poplatek stanovilo na 3000) se platí u doktora proto, aby všichni pacienti zemřeli a nebylo tak čerpáno ze zdravotního pojištění ale až z příspěvku na kremaci, který je pro státní kasu výhodnější.
                Nebo bysme mohli logo státního znaku prodat třeba Lidlu, to by taky stálo za pokus. A od příštího roku se může Slavia klidně jmenovat SK McDonalds Praha - fotbal.

        • Re: Otazníky nad síní slávy v Edenu

          (host)     před 17 lety 09.05.2008 11:10 |  
          0 0

          Co to meleš, ty jantare? Řekl bych, že s Vrbou jednozančně nejlepší. Slávista tělem i duší, s fanoušky komunikuje, jen se podívej, kolik diskuzních fór pročítá a sleduje. A určitě to byl on, kdo tu siň slávy chtěl zatrhnout...Mysli
          Japhy

          • Re: Otazníky nad síní slávy v Edenu

            (host)     před 17 lety 09.05.2008 11:11 |  
            0 0

            Soráč, špatně umístěná reakce. Reagoval jsem na toho anonyma pod tím prvním anonymem :) Jinak, anonymové všech zemí, spojte se, a táhněte do hajzlu!
            Japhy

            • Re: Otazníky nad síní slávy v Edenu

              (host)     před 17 lety 09.05.2008 12:54 |  
              0 0

              pravda pravdoucí :-))))))
              urs

            • Re: Otazníky nad síní slávy v Edenu

              (host)     před 17 lety 09.05.2008 12:58 |  
              0 0

              Krasne receno :-) Zvlast na ten dnesni svatek :-D Nejlepsi je ty anonymy, kteri si tady vylejvaji svou zluc vubec nereagovat a necist. Pan Zlamal se uz na techno strankach za ten nestastny vyrok omluvil a me to staci. Filipos

          • Re: Otazníky nad síní slávy v Edenu

            (host)     před 17 lety 09.05.2008 11:12 |  
            0 0

            Vrba? tak se na něj jdo podívat na Viktorku Žižkov, potkáš ho tam se šálou Viktorky kolem krku..Pan marketingový ředitel..

  3. Re: Otazníky nad síní slávy v Edenu

    (host)     před 17 lety 09.05.2008 10:35 |  
    0 0

    na stadioně žádný nápis nebo znak klubu, vevnitř stadionu žádná připomínka slavie, prostě nic..To už můžete rovnou na střechu stadionu vyvěsit českou (sparťanskou) vlajku...Jste jen proradná mafie a hrabači peněz..sam

    • Re: Otazníky nad síní slávy v Edenu

      (host)     před 17 lety 09.05.2008 10:40 |  
      0 0

      Máš recht, při otevíračče ani nehráli slávistickou hymnu..Jen na konci snad 20 vteřin..Taky tomu, že zrušili síň slávy nemohu věřit..JP

    • Re: Otazníky nad síní slávy v Edenu

      martin08     před 17 lety 09.05.2008 10:42 |  
      0 0

      jo me tak taky chybela casomira a ukazatel skore, a pochop ze to neni dodelany!! tak kritizuj az bude hotovo...
      btw: jo mist kde by se hodil na zed slavistickej znak je tam pozenane.. :)

      • Re: Otazníky nad síní slávy v Edenu

        (host)     před 17 lety 09.05.2008 10:46 |  
        0 0

        Míst je hodně, ale obávám se , že zvenku stadionu nebude žádný a zevnitř ty "krásné zdi" zaplní obří reklamy..Pan Zlámal možná za to nemůže, ale jako jediný z vedení zná velmi dobřevěci, které vadí fans..

      • Re: Otazníky nad síní slávy v Edenu

        (host)     před 17 lety 09.05.2008 10:50 |  
        0 0

        Až bude hotovo, tak bude na všechno pozdě.Snad si nemyslíš, že se např. logo komerční banky ustoupí znaku Slavie..Tomuto se říká naivita, víš?

      • Re: Otazníky nad síní slávy v Edenu

        GeorgK (přítel SN)     před 17 lety 09.05.2008 10:53 |  
        0 0

        Možná nechápu fór, ale časomíra a ukazatel skore je na obrazovkách:)

        • Re: Otazníky nad síní slávy v Edenu

          (host)     před 17 lety 09.05.2008 10:59 |  
          0 0

          časomíra, která běží dvakrát za poločas...a score? jsme v ČR, taj jaképak HOME - GUEST??? Má tam normálně být Slavia - Oxford..Jak už to tady někdo napsal - třeba nechtějí, aby ani na obrazovce byla zmínka o Slavii..Možná by pan Zlámal doplnil, že by tu obrazovku mohli zničit nepřátelé Slavie..

          • Re: Otazníky nad síní slávy v Edenu

            GeorgK (přítel SN)     před 17 lety 09.05.2008 11:08 |  
            0 0

            :-D Jasně třeba tajně doufají, že se jim tam nastěhuje sralta:) Středa byla "kolaudačním testem" nic jiného vše se musí osahat, zajet, i ta obrazovka.

  4. nejde jen o síň slávy

    (host)     před 17 lety 09.05.2008 10:55 |  
    0 0

    Síň slávy nebude, znak Slavie při vstupu na stadion nebude, uvnitř stadionu žádný znak, chodby raději neomítnuté, než tam alespoň pověsit plakáty Slavie..prostě nic, snad jen maličký fanshop, který časem stejně ustoupí nějakému jinému komerčnímu využití..Vedení nás prodá, ani nebudeme vědět jak..rasději koncert, než nějaký fotbal.Co byste pánové chtěli, že? hrát s míčem? Ale jděte, v neděli tu máme prodej ledniček nebo přehlídku kuchyňských robotů..Fotbal si jděte hrát někam jinam? A fanoušci Slavie? To je prosímvás kdo?

    • Re: nejde jen o síň slávy

      GeorgK (přítel SN)     před 17 lety 09.05.2008 11:05 |  
      0 0

      Stadion je stále staveniště takže na ozdůbky je času dost, v chodbách má být pohledový beton, jelikož to však stavěla parta úček vypadá to jak vypadá:) Fanshop je z venkovního pohledu dostačující, přeci jen až přestanou lidi chodit v 15 let starých dresech s reklamou na VW a utratí nějakou tu kačku může být v edenu klidně "megastore":)

      • Re: nejde jen o síň slávy

        (host)     před 17 lety 09.05.2008 11:10 |  
        0 0

        Fajn, kam ale potom ten megastore dáš? Ukrojíš kus z kačera nebo zrušíš pár hotelových pokojů? P.S. Lidi chodí ve starých dresech, když suchá replika současného bez čísla a jména stojí 2000Kč..

        • Re: nejde jen o síň slávy

          GeorgK (přítel SN)     před 17 lety 09.05.2008 11:20 |  
          0 0

          "Megastore" je nadsázka :) ale i tak je v Edenu dost místa na řešení á Arsenal. No a neříkám že je dres levný (to není nikde) ale chodit s ošuntělím patnáct let starým dresem? Pak si nestěžuj že je fanshop malinký;-)

        • Re: nejde jen o síň slávy

          (host)     před 17 lety 09.05.2008 11:36 |  
          0 0

          půjdeš si loupi rohlík do obchodu za 3Kč nebo do obchodu, kde ho mají za 2 Kč?

          • Re: nejde jen o síň slávy

            Jakubisko     před 17 lety 09.05.2008 13:13 |  
            0 0

            půjdu tam kde to mám blíž

      • Re: nejde jen o síň slávy

        Bulldock (přítel SN)     před 17 lety 09.05.2008 13:22 |  
        0 0

        Ten starej s VW je stejně nejlepší. . bohužel. Pokud teda neberu repliku starýho originálu.

    • Re: nejde jen o síň slávy

      (host)     před 17 lety 09.05.2008 11:09 |  
      0 0

      REM hrají v neděli. Skoro bych si vsadil, že za naše drahé permanentkové vstupné se půjdem na duel 2. kola podívat na Strahova s doplatkem, že je v Praze 6 víc Zeleně než ve Strašnicích. Myslím, že zdaleka ne všechny zápasy příští sezony odehrajem v Edenu. Proto je dobře, že jsme na derby nezdemolovali strahov, že nám v tom Langrovo gestapo zabránilo.
      Jen namátkou, kdy asi bude muset Slavïa ustoupi: místo předkola ligy mistrů na stadionu bude přátelák ODS vs. KSCM. Na termín 4. kola bohuzel spadly závody chrtů, na 6. kolo bude na Stadionu veletrh pro dům a zahradu, na 8. kolo si stadion vyhradila Komerční banka pro den sportovních aktivit zaměstnanců, v 10. kole Slavia ustoupí utkání 3. lakrosové ligy. 12 a 14. kolo, kdy budou teploty už pod nulou se budem moci vydat na tento pronajatý stadion.
      Tohle není stadion Slavie, tohle je obezlička jak hrát na city fandů Slavie a tahat z nich peníze, když už nájem komerčních subjektů nestačí na úhradu splátek za stadion.

      • Re: nejde jen o síň slávy

        (host)     před 17 lety 09.05.2008 13:24 |  
        0 0

        Ty vole zase to nepřehánějte vy kašpaři. Melete tady slušný blbosti, buď rád, že máš kde sedět. Až to splatíme, tak se můžem bavit o logách, vlajkách, síňích atd. Tohle je hnus od vás. Kmotr

      • Re: nejde jen o síň slávy

        (host)     před 17 lety 09.05.2008 13:54 |  
        0 0

        Jaký až to splatíme!! Vždyť je to financováno klubovými zdroji!!! Nikdo - město nebo někdo jiný do toho nevložili ani korunu..budeme to splácet sami sobě, sám jsi kašpar.

        • Re: nejde jen o síň slávy

          (host)     před 17 lety 09.05.2008 20:22 |  
          0 0

          Ty troubo a to si myslíš že si Slavia vycucala miliardu z prstu? Se prober, bude to splácet věřitelům a bankám, teda eside a proto je to teď multifunkční areála a za 15 let předjde do rukou Slavie a bude to stadion Slavie, tak se prober! Kmotr

    • Re: nejde jen o síň slávy

      poltergeist007     před 17 lety 09.05.2008 13:29 |  
      0 0

      anonymové táhněte všichni do hajzlu, to není možný!!! Pak se divte ubrečený Slávisti, si to po sobě přečtěte, nebyl stadion bulelo se že není, stadion je bulí se že je hnusnej, bulíte že je občerstvení drahý, stojí stejně jak na Strahově, lístky drahý!!, hold za pohodlý se platí, trváte na takovejch maličkostech, který se teprve dodělaj, dyť to není všechno hotový... Kritizujte až příští sezonu jo?
      Poltergeist

  5. Re: Otazníky nad síní slávy v Edenu

    KING25     před 17 lety 09.05.2008 11:00 |  
    0 0

    NO ten stadion stál pořádný balík a tak pokud někdo za tu místnost dá pořádný balík, tak se nedivím, že vedení mu dá přednost před síní slávy. A věřím, že nějakou tu sín slávy udělají jinde. On tady každý píše jak vedení kašle na fanoušky, ale pořád mám takový pocit, že fanoušci kašlali spíš na slavii, když hrála na strahově. At začnou lidy pořádne chodit na fotbal a pak se tu teprve může psát, jak vedení kašle na fanoušky.

    • Re: Otazníky nad síní slávy v Edenu

      (host)     před 17 lety 09.05.2008 11:05 |  
      0 0

      Já osobně chybím v sezoně na cca.1-2 zápasech a to ještě z pracovních důvodů. píšeš, ať lidi začnou chodit..Ale jaké vstřícné gesto pro to udělalo vedení slavie? Trapnou frašku na staveništi za 500 - 3000 Kč..

      • Re: Otazníky nad síní slávy v Edenu

        KING25     před 17 lety 09.05.2008 11:12 |  
        0 0

        Tak pokud to pro tebe byla trapná fraška, tak by mě zajímalo jaký by to muselo být, aby to stálo za to.

        • Re: Otazníky nad síní slávy v Edenu

          (host)     před 17 lety 09.05.2008 11:16 |  
          0 0

          kluci nechte toho útočení, každá z Vás máte částečně pravdu. Akce měla být levnější a žádné divadelní představení to teda taky nebylo (myslím předání stadionu, proslovy, legendy...) Elvis

      • Re: Otazníky nad síní slávy v Edenu

        GeorgK (přítel SN)     před 17 lety 09.05.2008 11:14 |  
        0 0

        No jo jenže takových jako ty, já nebo KING je cca 2k to těch nejvěrnějších co se léta plahočí na Strahov. Raději si užívej návrat, on je Eden opravdu ještě staveniště a středa byla nutná ze dvou důvodů. 1) Mělo tam být finále a aby sralta u nás hrála dříve to by asi nerozdýchal nikdo sešívaný.
        2) přátelák repre bude vyprodaný a nemůžou lidi bez testu stadionu do hledišť pustit.

        • Re: Otazníky nad síní slávy v Edenu

          (host)     před 17 lety 09.05.2008 11:21 |  
          0 0

          Tak tam raději pustili ty slávisty, vždyt těm je to jedno..JP

          • Re: Otazníky nad síní slávy v Edenu

            GeorgK (přítel SN)     před 17 lety 09.05.2008 11:55 |  
            0 0

            Je Slavisti jsou ochotní i platit a 15k je pěkná návštěva.

    • Re: Otazníky nad síní slávy v Edenu

      bojler     před 17 lety 09.05.2008 12:48 |  
      0 0

      Ja sem na Strahov chodil. A docela se nedivim tem, co tam prisli na pohary. Ja bych taky nechodil, kdyby na me poradatelska sluzba byla jak na psa. Jeste, ze chodijou ti "slavisti nejslavistictejsi" jak pindal ten trouba komentator ve stredu :(

    • Re: Otazníky nad síní slávy v Edenu

      (host)     před 17 lety 09.05.2008 14:10 |  
      0 0

      100% souhlas. konrad

  6. Re: Otazníky nad síní slávy v Edenu

    GeorgK (přítel SN)     před 17 lety 09.05.2008 11:00 |  
    0 0

    Tak o tomhle se mluví už od zimy. Na jednu stranu klub naší historie by ji měl mít. Na druhou v klubu nefungují daleko důležitější věci než jedna místnost s artefakty minulosti. Což se ukázalo i ve středu, beru, že se jednalo o akci na "staveništi" takže mě nedodělky netíží do startu ligy času dost ovšem pokud jsem si naivně myslel, že v Edenu bude fungovat pořadatelská služba na evropské úrovni byl jsem opět zklamán:/

    • Re: Otazníky nad síní slávy v Edenu

      (host)     před 17 lety 09.05.2008 11:36 |  
      0 0

      Zdravim, co napsat k uvedenu problemu ohledne sine tradic, na nebezpeci podobne veci i tzv. vstupneho jsem tady upozornoval asi pred pul rokem, pokud vedeni Slavie nevysla sazka na otevrenou nakupni pasaz, snazi se a uspesne zaplnit kancelarske prostory, ktere jsou temer vycerpany, proto i ten pronajem dalsiho prostoru, k nedodelkum, take mi vadi, ze se posledni kolo odehraje buhvi kde, ze ani tyden pred zapasem nemaji Slaviste jasno, problem je totiz jeste jinde, stadion zatim kvuli chybejicim vecem ve vybaveni/sektor hostu, vybavene satny a pod,/ nebyl schvalen l komisi svazu, dalsi problemy jsou samozrejme vnitrniho charakteru, treba parkovani, vybaveni pronajatych boxu/bylo vypujceno ze Sazky a pod. Presto si myslim, ze prace Ondreje Zlamala pro Slavii je prinosem, kritika kvality jeho prace je nesmyslna , viz proniknuti do celoplosnych medii i periodik, jina je samozrejme otevrenost vedeni i p. tiskoveho mluvciho k vlastnim fanouskum, kterym podle vedeni neprislusi zrejme jakakoliv kritika, jak mi sdelil jeden z mych znamych. Osobne nez nedodelky ci misto konani poslednihozapasu mne spi sere celkove neujasnena koncepce vedeni, kdy listky na Viktorku prodava za 22O Kc, na otevreni za 500 KC. a vzapeti neni schopno nizkoprijmovym skupinam nabidnout nejake podstatne zvyhodneni pro dalsi sezonu. K Necidovi, ano do pripravy se urcite ma vratit, ale to ze tady za stavajiciho trenera dostane sanci bych neocekaval a Dockal, nechce se vratit, Liberec hleda momentalne se Slavii shodu na odstupnem, krtere nema byt vazano na dalsi hrace. Jiri

      • Re: Otazníky nad síní slávy v Edenu

        GeorgK (přítel SN)     před 17 lety 09.05.2008 12:03 |  
        0 0

        No třeba dnes na mě vybafl inzerat sralty na permanentky na příští rok. Já je opravdu nemám rád, ale ta jejich nabídka v porovnání s tím co čeká mě je úplně jinde:/ Třeba přednostní rezervace lístků na venkovní zápasy. Po tom volám dlouho, soutěž o lístek na Euro? Dobrý nápad! 50% sleva oproti "standartní" vstupence. Zkuste si to spočítat u nás :) Nepočítám slevy u partnerů atd. Prostě úplně o něčem jiným! Ale já jen zaplatím a, tešíme se příští rok :/ A proto absence síně slávy mi teda žíly nerve :/

        • Re: Otazníky nad síní slávy v Edenu

          (host)     před 17 lety 09.05.2008 12:10 |  
          0 0

          Ja uz proto ze se tam u nich pohybuju jim nechci delat reklamu, proste se staraj o fandy daleko vic a je s podivem, ze ani tam, ale zase takove navstevy nejsou. Maji ale o divaka zajem, treba ochutnavky peciva z Michle, nebo programy na tribune c4 pro mlady, nebo listky za deset korun, nebo ty vernostni programy s tema permicema. Jina vec je , ale to , ze presto neni soucasne vedeni Sparty fandy vnimano jako neco pozitivniho a treba kotel mame lepsi my. Jiri

          • Re: Otazníky nad síní slávy v Edenu

            GeorgK (přítel SN)     před 17 lety 09.05.2008 12:18 |  
            0 0

            Ono jde hlavně o to "prodat" člověku tu iluzi že o něj klub stojí. I toho nejvěrnějšího (mě ;-) ) pak naštve ten nezájem. Nefandím pro slevu ale nerad jsem za ovci.

        • Re: Otazníky nad síní slávy v Edenu

          (host)     před 17 lety 09.05.2008 12:11 |  
          0 0

          Zatímco Sparta si svých nejvěrnějších fanoušků váží, Slavia z nich dělá pitomce a vydírá je. To trvá již spoustu let.

          • Re: Otazníky nad síní slávy v Edenu

            (host)     před 17 lety 09.05.2008 12:23 |  
            0 0

            No , ne to si nemyslim, ale snad ti k pochopeni ty veci pomuze tato prihoda, pred nakou dobou jsem mluvil s trenery mladeze, posteskli si , ze jim Slavia neplati ani neprzpiva na jejich trenerske vzdelavani a ze ve Sparte, Liberci ci Ostrave je tato spoulucast zcela normalni, na to asi za tyden jsem na toto tema komunikoval s nekym ze Slavie a ten rika proste leta mame dluhy a Dolezal i Rosen se s tim snazi neco udelart, je to vobcas drsny, ale je to tak, takze tak asi. Proste podobny veci budeme delat az vechvili kdy na to bude. Jina je vec informovanosti fandu a jejich zapojeni do zivota klubu, ale to neni valne ani ve Sparte ci treba tolik opevovane Bohemce. Jiri

            • Re: Otazníky nad síní slávy v Edenu

              GeorgK (přítel SN)     před 17 lety 09.05.2008 12:41 |  
              0 0

              Ale ona ta iluze nemusí být drahá. Viz sraltanska nabídka, rezervace lístků na venkovní zápasy? Stačí jeden formulář na webu, pro profíka 15min práce. Sleva ve fanshopu a partnerů? Proč jako pernamentkář nejsem automaticky člen fanklubu? To pade si přičtěte klidně k ceně když mi to ušetří trable s registrací. Soutěže o lístky na euro nebo o zájezd do pohárové evropy? atd. Za málo peněz hodně muziky.

              • Re: Otazníky nad síní slávy v Edenu

                eomer (přítel SN)     před 17 lety 09.05.2008 23:15 |  
                0 0

                Souhlasím. To by bylo ideální. Pouze jedna čipovka znamenající jak permici tak členství, případně jen členství.

  7. Re: Otazníky nad síní slávy v Edenu

    quelhar (admin)     před 17 lety 09.05.2008 11:27 |  
    0 0

    Cele SN skacou s nami, cele SN skacou s nami.

    Nadavaci, nadavaci, hej, hej,
    Nadavaci, nadavaci, hej, hej!

    • Re: Otazníky nad síní slávy v Edenu

      (host)     před 17 lety 09.05.2008 11:58 |  
      0 0

      počkej, myslím, že každá má právo se svobodně vyjádřit. A pokud je to opravdový fanoušek, tak má právo s některými věcmi nesouhlasit a vyjádřit to tady. Uznávám, že by měl nabídnout i řešení.Elvis

      • Re: Otazníky nad síní slávy v Edenu

        (host)     před 17 lety 09.05.2008 12:15 |  
        0 0

        Vypůjčím si a pozměním jeden známý citát. "Neptejte se, co Slavia může udělat pro vás, ptejte se, co vy můžete udělat pro Slavii." Co tihle věční remcalové, kterých je teď plný internet, pro klub dělají? Myslíš, že máš šanci potkat je na Strahově? 90 % z nich ne, protože jim nejde o to, podporovat svůj klub. Oni se ptají, co budou mít z toho, když na ten Strahov přijdou. A je trochu paradoxní, že se nejvíce těchto nadávačů objevilo právě v této sezoně, která je pro Slavii od roku 96 nesporně tou nejúspěšnější. Marvin

        • Re: Otazníky nad síní slávy v Edenu

          (host)     před 17 lety 09.05.2008 12:28 |  
          0 0

          Jsem velmi nesmlouvavý kritik a to mam již 10 let permanentku a chodím i na přáteláky. A přesto se po těch 10ti letech ptám na jediné vstřícné gesto, které pro mne Slavia udělala.

          • Re: Otazníky nad síní slávy v Edenu

            (host)     před 17 lety 09.05.2008 12:43 |  
            0 0

            Jak už jsem psal výše, když jdu na fotbal, neptám se, co z toho budu mít. Já nestojím o to, aby mě někdo pucoval boty nebo nosil na rukou jen proto, že jsem se uráčil přijít. Jdu kvůli samotné Slavii, abych ji podpořil. Na oplátku za to dostávám spoustu radosti, smutku, vzteku, napětí, prostě emocí. Právě kvůli nim mě fotbal baví, ne kvůli památeční minci, síni slávy, nebo čistým záchodům. Slavia je pro mě srdeční záležitost a nepotřebuji vstřícná gesta, abych jí fandil a měl rád. Marvin

            • Re: Otazníky nad síní slávy v Edenu

              (host)     před 17 lety 09.05.2008 12:51 |  
              0 0

              Měl jsem přesněji řečeno na mysli práci marketingu, která nebyla na vysoké úrovni ani za Vrby, ani teď za Tomasové..Elvis

            • Re: Otazníky nad síní slávy v Edenu

              (host)     před 17 lety 09.05.2008 13:04 |  
              0 0

              Ano já také, ale tokovýchto fanoušků ma Slavia 2305. A těm dalším musí nabídnout i to, co nás nezajímá. A proto po tom volám.

        • Re: Otazníky nad síní slávy v Edenu

          (host)     před 17 lety 09.05.2008 12:37 |  
          0 0

          Marvine, ale fanoušci chtějí i nějakou vlídnou tvář od klubu..Mně to připadá, jako kdybych chodil na všechny semináře a přednášky a pak šel na zkoušku a dostal vyhazov a někdo jiný bez přednášek a seminářů by dostal např. chvalitebnou..Elvis

          • Re: Otazníky nad síní slávy v Edenu

            (host)     před 17 lety 09.05.2008 12:46 |  
            0 0

            Na zkoušce dostane lepší známku ten, kdo je na ni lépe připraven. Co bys na tom chtěl měnit? Marvin

            • Re: Otazníky nad síní slávy v Edenu

              (host)     před 17 lety 09.05.2008 12:55 |  
              0 0

              Snažil jsem se na příkladu ukázat, že pokud se připravíš, tak Ti to může být k ničemu. (permanentkář si koupí permici) a je na tom stejně jako člověk, který přijde na jediný zápas. Žádné ocenění podpory klubu od vedení, nic... Když si chceme vybudovat (vedení to aspoň tvrdí) diváky, kteří by měli jen permanentku, tak jim také klub musí za to něco nabídnout. Tak jako je tomu směrem na západ od našich hranic..Elvis

  8. Re: Otazníky nad síní slávy v Edenu

    (host)     před 17 lety 09.05.2008 11:27 |  
    0 0

    Síň slávy nikde, znak klubu nikde... čemu se divíte? Jste tam v nájmu a ještě byste tam snad chtěli rozhodovat o tom, co tam bude / nebude ne? Vy jste fakt divný pavouci.

    • Re: Otazníky nad síní slávy v Edenu

      (host)     před 17 lety 09.05.2008 11:35 |  
      0 0

      Hlavně tam bude hrát naše AC Sparta, až nám teď budou za státní a svazové peníze stavět novou arénu pro 50 tisíc lidí. A Dan Křetínský zařídí, že na stadionu bude znak Sparty, ale znak Slavie ne. My prostě máme schopné vedení, vy ne. Náš dres Nikem stojí litr, váš Umbro 1400, my máme supr program utkání, penalty za peníze, preclíčky zdarma, super suvenýry, vstupenky on-line, všechno. Vaše neschopné vedené je fakt k smíchu. My máme supr profíky v oddělení komunikace, pana Šestáka ze skušenostmi z Itálie a Olympijského výboru, vy koktavýho Zlámala. Tohle neni žádnej výsměch, ale konstatování smutné pravdy. Sportovně ste nás předehnali, ale jinak ste 20 let za náma.

      • Re: Otazníky nad síní slávy v Edenu

        (host)     před 17 lety 09.05.2008 11:43 |  
        0 0

        V otázce marketingu s tebou musím (bohužel) souhlasit. Ohledně nájmu je to tak, že stadion stojí na pozemku SK Slavia (tedy zástupce všech sportů ve Slavii), takže nájem není úplně přesný.Navíc e-side je jen odnoží vlastníků slavie, právě kvůli financování stadionu. Myslím, že Sparta bude hrát v době rekonstrukce na strahově a upřímně řečeno - křetínský taky není žádný velký ekonom a vedoucí..Elvis

      • Re: Otazníky nad síní slávy v Edenu

        (host)     před 17 lety 09.05.2008 12:12 |  
        0 0

        Tomu se říká konstruktivní provokace :-)) LE

        • Re: Otazníky nad síní slávy v Edenu

          (host)     před 17 lety 09.05.2008 12:39 |  
          0 0

          Taky jsem mu to náležitě vysvětlil a už si dal pokoj:-) Elvis

        • Re: Otazníky nad síní slávy v Edenu

          (host)     před 17 lety 09.05.2008 12:40 |  
          0 0

          :D Taxi

  9. Re: Otazníky nad síní slávy v Edenu

    (host)     před 17 lety 09.05.2008 11:51 |  
    0 0

    tak tohle je snad vtip ne? aby na stadionu nebyla sin slavy pristupna pro navstevniky stadionu, tak to by byl vrchol demence..

    • Re: Otazníky nad síní slávy v Edenu

      (host)     před 17 lety 09.05.2008 11:52 |  
      0 0

      kdyby tam byla..ale ona tam nebude vůbec..

      • Re: Otazníky nad síní slávy v Edenu

        (host)     před 17 lety 09.05.2008 12:57 |  
        0 0

        Dobrý den,

        Board Room Slavie není ještě vybavený, Slavia se do Edenu nepřestěhovala, je úplně jasné, že se pro Síň slávy najde na stadionu prostor, kde by byly přistupné fanouškům.

        Na celé připravě expozice jsem se dlouho podílel, změny interiéru v Board Roomu Slavie zapříčinily zdržení, je to celé jenom nedorozumění.

        Pan Rosen jasně řekl, že Síň slávy v Edenu bude, není důvod mu to nevěřit, slyšelo to šestnáct tisíc lidí.

        Nadávejte mi, jsem tady od toho, ale omílat jednu nešťastnou větu furt dokola a říkat, že tvrdím, že fanoušci jsou nepřátelé, to se nezlobte, ale to je fakt trapný.

        Ondřej Zlámal

        • Re: Otazníky nad síní slávy v Edenu

          (host)     před 17 lety 09.05.2008 13:05 |  
          0 0

          Pane Zlámale, hezké páteční odpoledne,

          můžete mi prosím odpovědět na pár otázek?
          Předem děkuji.

          1) Bude na stadionu (zvenku) logo nebo nápis klubu?
          2) Bude na střeše stadionu umístěna slávistická vlajka? (ve starém Edenu i na Strahově byla)
          3)budou vyzdobeny chodby stadionu slávistickými symboly (hráči, fotky ze zápasů, jména atd...)

          Děkuji Vám.

          Elvis

          • Re: Otazníky nad síní slávy v Edenu

            (host)     před 17 lety 09.05.2008 14:08 |  
            0 0

            Asi si budu muset odpovědět sám:
            1) NE
            2) NE
            3) NE


            Elvis

            • Re: Otazníky nad síní slávy v Edenu

              (host)     před 17 lety 09.05.2008 16:29 |  
              0 0

              Děkuji Vám za odpovědi, pane Zlámale.
              1) Určitě by logo nemělo chybět zvenku na některém místě,v projektu je nápis SK SLAVIA PRAHA, tak by mě zajímalo, zda bude i v reálu.
              2) Ano, mám na mysli na stožáru. Na strahově vlajka byla (vlastně ještě stále je) nad severní tribunou na střeše na stožáru a jestli si dobře vzpomínám, tak v Edenu byla umístěna směrem k trati nahoře na tom ochozíku, jak byly jména hráčů a roky, kdy se získal titul. Myslím, že vlajka by měla být každopádně.
              3) Měl jsem na mysli chodby v tom prstenci okolo celého stadionu.

              Předem děkuji za Vaše doplňující odpovědi.

              Elvis

          • Re: Otazníky nad síní slávy v Edenu

            (host)     před 17 lety 09.05.2008 15:14 |  
            0 0

            1) Slavia jeste v Edenu nebydlí, zda bude logo z venku na fasade uprimne receno nevim, pokusim se to zjistit.

            2) Myslíte na stožáru?

            3) V některých prostorách už výzdoba je. Byl jsem na stadionu dva dny a nemam tam ani kancelar ale prostor je v utrobach hodne, vypada to nadejne. Do sine slavy je pripravena expozice, sepsali jsme to, historicke znaky dame i boardroomu. Mame novy krasny stadion, ktery se jeste bude vylepšovat :-)

            Ondřej Zlámal

            • Re: Otazníky nad síní slávy v Edenu

              (host)     před 17 lety 09.05.2008 16:29 |  
              0 0

              Děkuji Vám za odpovědi, pane Zlámale.
              1) Určitě by logo nemělo chybět zvenku na některém místě,v projektu je nápis SK SLAVIA PRAHA, tak by mě zajímalo, zda bude i v reálu.
              2) Ano, mám na mysli na stožáru. Na strahově vlajka byla (vlastně ještě stále je) nad severní tribunou na střeše na stožáru a jestli si dobře vzpomínám, tak v Edenu byla umístěna směrem k trati nahoře na tom ochozíku, jak byly jména hráčů a roky, kdy se získal titul. Myslím, že vlajka by měla být každopádně.
              3) Měl jsem na mysli chodby v tom prstenci okolo celého stadionu.

              Předem děkuji za Vaše doplňující odpovědi.

              Elvis

        • Re: Otazníky nad síní slávy v Edenu

          (host)     před 17 lety 09.05.2008 13:19 |  
          0 0

          Dobrá, milý Ondřeji,
          již nebudem omílat jednu větu. Ale můžeme omílat další věci. Ceny vstupenek, design suvenýrů, lapsus s tím, že na tramvajích po Praze reprezentuje vynikající hráč, který je ale ve Slavii na hostování a klub na něj neuplatní opci (protože přece máme Černého a Jarolíma natvrdo), což je dosti nešťastné, dále můžeme hovořit o děsivé pořadatelské službě, která se ze Strahova posunula do Edenu, můžeme hovořit o srovnání permanentky na Spartě a na Slavii (kdo nabízí svým fanouškům lepší produkt), můžeme hovořit o tom, že byla slíbena sleva při výměně voucheru za permici (a nyní se všude uvádí, že je nutné uhradit celých zbylých 30% a věřte, nejde o slevu, ale o to, jestli slovo platí nebo ne), můžeme hovořit o pláči pana Jarolíma, že není na Sevillu vyprodáno(jen a jen vina klubu, který nenabídl výhodný balíček a vstupné tak předražil a na utkání o ničem logicky šli zas jen ti blbci, co si koupili lístek dopředu), o extrémně drahých zájezdech....et cetera et cetera.
          Diskutovat bych toho s Vámi mohl mnoho, zlepšit bych toho také dokázal (já i spousta ostatních lidí, kteří tomu trošku rozumí a mají nějaké zkušenosti a na požádání jsou schopni připravit koncepci, či ji případně dále rozvíjet) mnoho, ale bohužel o to není zájem. Slavie nechce nic zlepšovat, Slavia chce zůstat takovou, jakou je, včetně personálního složení.
          Ve všech firmách jsou zaměstnanci jasně hodnoceni podle zřejmých kriterií, ve Slavii k tomu evidentně nedochází. Jinak by totiž nebylo co kritizovat, bylo by vidět zlepšení. Slavia potřebuje jasnou vizi, kam chce v prodeji svého produktu fanouškům dojít. Je jasné, že žádná taková vize neexistuje, nejde je dopředu, ale pouze se přešlapuje ze strany na strnu. A bohužel to spousta naivních fanoušků toleruje (včetně mne).

          Pedros

          • Re: Otazníky nad síní slávy v Edenu

            quelhar (admin)     před 17 lety 09.05.2008 13:25 |  
            0 0

            Ja nevim, napadlo te treba.... ze na ta vase zlepseni nebyly nebo nejsou penize?

            • Re: Otazníky nad síní slávy v Edenu

              (host)     před 17 lety 09.05.2008 13:27 |  
              0 0

              A peníze na průměrné či podprůměrné hráče jsou ?

            • Re: Otazníky nad síní slávy v Edenu

              (host)     před 17 lety 09.05.2008 13:31 |  
              0 0

              Peníze by na ně samozřejmě byly, protože, když už chci rozjet nějaký projekt, počítám s tím, že musí být v nějakém časovém horizontu rentabilní.

              Pedros

              • Re: Otazníky nad síní slávy v Edenu

                quelhar (admin)     před 17 lety 09.05.2008 13:33 |  
                0 0

                Opravdu myslis, ze spartanska verze permic je rentabilni?

                • Re: Otazníky nad síní slávy v Edenu

                  (host)     před 17 lety 09.05.2008 13:39 |  
                  0 0

                  Ano, na 100%. Můžeš se zeptat na Letné. U permanentkáře je navíc poměrně solidní jistota, že: často konzumuje občerstvení, kupuje suvenýry, využívá předkupního práva na poháry (permanentkáři mají většinou dražší, lepší místa), chodí na všechna utkání. Permanentkář je pro klub nejlukrativnějším zákazníkem, proto o něj na Spartě stojí.

                  Pedros

                  • Re: Otazníky nad síní slávy v Edenu

                    quelhar (admin)     před 17 lety 09.05.2008 13:43 |  
                    0 0

                    Tak v pristi sezone muzeme srovnat, kolik ma permanentkaru Sparta a kolik Slavia, kolik za permice zaplatili lidi na Slavii a kolik na Sparte a ktery klub na tom vydelal nakonec vice penez.
                    Spartanska koncepce proste nemuze byt rentabilni, kdyz klub tyhle lidi prakticky sponzoruje.
                    Az bude Slavia bohatym klubem, tak budu taky pozadovat, at me jako permanentkare sponzoruje tak jako na Sparte, at mam plno veci zadarmo. Bohuzel, z minulosti mame spis dluhy nez penize na konte a tak je pochopitelne, ze si nektere veci klub nemuze dovolit.

                    • Re: Otazníky nad síní slávy v Edenu

                      (host)     před 17 lety 09.05.2008 14:31 |  
                      0 0

                      Řadu věcí které jsou např. dnes nabízeny v reklamě sralty ve Sportu jde dělat "skoro" zadarmo. Jen mít zájem :/ GeorgK

                    • Re: Otazníky nad síní slávy v Edenu

                      (host)     před 17 lety 09.05.2008 17:57 |  
                      0 0

                      Je nepochopitelne, ze si muze dovolit platit nektery lidi za nic. A ted nemyslim jen nektery "plejery".

                  • Re: Otazníky nad síní slávy v Edenu

                    (host)     před 17 lety 09.05.2008 13:44 |  
                    0 0

                    Samozřejmě, že těžko lze něco navrhovat bez znalosti účetnictví, statistik o návštěvnosti, o prodeji suvenýrů, o prodeji občerstvení, o prodeji vstupenek na poháry. Navrhnout se dá tisíc věcí, ale o mnoho lépe je tyto navrhovat až ve chvíli, kdy znám tvrdá data. Samozřejmě by bylo vhodné provést také průzkum mezi fanoušky a to nejen těmi, co na fotbal pravidelně chodí, ale i mezi dalšími. Z toho všeho se dá vyjít a to, co si zde mohu od stolu načrtnout tomu přizpůsobit.
                    Tato data by měla mít k dispozici a pravidelně vyhodnocovat paní Tomasová, měla by si udělat nějaký balíček dat, která by pravidelně vyhodnocovala. Ona tak bohužel nčiní a proto to vypadá, jak to vypadá.

                    Pedros

                    • Re: Otazníky nad síní slávy v Edenu

                      (host)     před 17 lety 09.05.2008 17:55 |  
                      0 0

                      Ona nečiní nic. Sparta stahuje k sobě lístky pro sparťany, když hraje na Bohemce. Slavie? Kupte si, co urvete na Bohemce. Sparta stahuje lístky pro sparťany před derby na Strahově? Slavie na Letný? Jeďte si pro lístek na Spartu. Slavie si údajně dle vyjádření paní Tomasové váží strahovských permanentkářků a po přesunu do Edenu to při nákupu permanentek a dalších záležitostí zohlední. Výsledek? Nic...

                • Re: Otazníky nad síní slávy v Edenu

                  (host)     před 17 lety 09.05.2008 13:39 |  
                  0 0

                  nejde o to, aby to bylo rentabilni v tento okamzik. tady se musime divat dopredu a uvazovat vic v souvislosti s budoucnosti. marketing neni o tom, ted dat nekam penize a hned je mit zpatky. tady je treba budovat tvar spolecnosti(klubu), jeji obraz jak ji budou zákaznici(fanousci) vnimat. A pokud to bude uspesne, penize se samozrejme vrati.
                  slimak

                  • Re: Otazníky nad síní slávy v Edenu

                    quelhar (admin)     před 17 lety 09.05.2008 13:45 |  
                    0 0

                    Ano, o tom prave mluvim, je to beh na dlouhou trat, dost mozna na desitky let. A Slavia proste neni v situaci, kdy by si kazdou sezonu mohla dat bokem par desitek milionu na propagaci smerem ven a budovani tvare s tim, ze se ji to mozna nekdy vrati...

                    • Re: Otazníky nad síní slávy v Edenu

                      (host)     před 17 lety 09.05.2008 13:51 |  
                      0 0

                      nerekl bych ze by to bylo par desitek milionu...
                      a marketing a fanousci mi prijdou dulezitejsi nez prichod jednoho prumerneho hrace za nemaly penize...slimak

                    • Re: Otazníky nad síní slávy v Edenu

                      (host)     před 17 lety 09.05.2008 13:55 |  
                      0 0

                      A ty si myslíš, že je na tom Sparta v tuhle chvíli nějak podstatně líp? Ono je snad nějaký problém veřejně říct jak na tom Slavie je a co si může a nemůže dovolit ? Tady jde o to, že si znáš dělají prdel a ještě nás označují za nepřátele Slavie.

                      • Re: Otazníky nad síní slávy v Edenu

                        quelhar (admin)     před 17 lety 09.05.2008 15:41 |  
                        0 0

                        Ano, nepochybuji o tom, ze Sparta v posledni sezone nemusela splacet dluhy z minulosti a ze ziskala od sponzoru radove o desitky milionu korun vice nez Slavia. Uz jen blby nazev stadionu, ktery Sparta mohla prodat a Slavia ne, ji prineslo tusim 20M.

                        S cim souhlasim - Slavia by mela nejakym zpusobem fanouskum vysvetlit, proc je nerentabilni napr. spustit velkou billboardovou kampan.

                        • Re: Otazníky nad síní slávy v Edenu

                          (host)     před 17 lety 09.05.2008 17:23 |  
                          0 0

                          Nauč se číst já sem psal v tuhle chvíli. Nepsal jsem o minulých sezónách. A krom toho Sparta musela splácet dluhy z minulosti a to podstatně větší.

                          • Re: Otazníky nad síní slávy v Edenu

                            quelhar (admin)     před 17 lety 09.05.2008 18:51 |  
                            0 0

                            Ano, v tuhle chvili, protoze tahle chvile patri porad jeste do sezony 2007/2008, je na tom Sparta lepe. Protoze sponzorske smlouvy bezi na sezony a tuhle sezonu ma od sponzoru penez vice nez Slavia.

                            • Re: Otazníky nad síní slávy v Edenu

                              (host)     před 17 lety 09.05.2008 18:55 |  
                              0 0

                              A příjmy z LM to jako nic ?

                              • Re: Otazníky nad síní slávy v Edenu

                                quelhar (admin)     před 17 lety 09.05.2008 19:28 |  
                                0 0

                                Prijmy z LM to jako na splaceni dluhu, na odmeny hracum a doufam, ze taky neco na budoucnost, az se do LM postoupit treba nepodari...

                            • Re: Otazníky nad síní slávy v Edenu

                              (host)     před 17 lety 09.05.2008 18:56 |  
                              0 0

                              A příjmy z LM to jako nic ?

                        • Re: Otazníky nad síní slávy v Edenu

                          (host)     před 17 lety 09.05.2008 17:52 |  
                          0 0

                          Proboha k cemu zase billboardy? Kdyby tyhle prachy radsi nekdo pouzil na plat kompetentniho cloveka zodpovednyho za marketing misto pani Tomasovy, tak by to bylo mnohem rozumnejsi. Nebo i zaplatit za tyhle naklady vyrobu nejaky placky nebo napisu, aby clovek videl, ze krome Iris hotelu a McDonaldu na tom stadionu mimochodem taky kope Slavie a to uz nemluvim ani o tom, ze by se tema penezma dali motivovat dalsi fandove k nakupu permice (dotovani darku k permici - sala, dres atd.). Tech moznosti je spousta, ale to by se tomu clovek musel opravdu venovat a ne si chodit do prace odpocinout.

                • Re: Otazníky nad síní slávy v Edenu

                  (host)     před 17 lety 09.05.2008 14:03 |  
                  0 0

                  Vzpomínáš si jak jsi na stránkách stadionu obahjoval cenu lístků? Jak jsi 17.4. na slavia.cz tvrdil, že bude vyprodáno? Zajímalov by mě jak to vidíš teď. Kmotr

                  • Re: Otazníky nad síní slávy v Edenu

                    quelhar (admin)     před 17 lety 09.05.2008 15:44 |  
                    0 0

                    Pamatuji a jsem zklamany z toho, ze vyprodano nebylo.

                    Podle navstevy se ukazalo, ze listky mohly byt o 100 Kc levnejsi. Je otazkou, jestli by se naslo o 5000 vice slavistu, kdyby listek stal 400/600 Kc a ne 500/700, aby na tom Slavia vydelala stejne a stadion byl naplneny. Nejsem na to odbornik, neumim rict, podle jakeho modelu se navstevnost takovych akci ridi, ale jako laikovi mi prijde nepravdepodobne, ze 100 Kc rozdilu v cene listku udela +5000 lidi v navstevnosti stadionu.

                    A muj nazor je porad stejny - pro me to byl takovy zazitek, ze cena 700 Kc za nej je dost mala a cenim si ho rozhodne na vic.

                    • Re: Otazníky nad síní slávy v Edenu

                      (host)     před 17 lety 09.05.2008 15:50 |  
                      0 0

                      Já jsem neobdržel pamětní minci, buletin, čipsy ani pepsi max. A kvůli tomu jsem tam šel, na to mě Slavia nalákala. Takže jsem velmi zklamaný. Teď plánuju jít na Letnou, kde by mělí létat pečení holubi přímo do držky.

                    • Re: Otazníky nad síní slávy v Edenu

                      (host)     před 17 lety 09.05.2008 16:24 |  
                      0 0

                      Ok ale příště by jsi neměl všechno posuzovat pouze podle sebe, toť vše. A ještě neni třeba aby Slavia při plném stadionu musela vydělat stejně. To co by obětovali teď by se jim vrátilo na pernametkách lidí, které by středeční akce nadchala a jaksi "načala" aby začali fandit Slavii. A o to tady, spolu se svátkem pro nejvěrnější, mělo jít. A ne o kšeft, kterej z toho doslova koukal. Kmotr

                      • Re: Otazníky nad síní slávy v Edenu

                        quelhar (admin)     před 17 lety 09.05.2008 18:49 |  
                        0 0

                        Ja verim, ze takovych lidi je vic, co si to uzili a maji zazitek na cely zivot. Stejne nepochybuji, ze je i vic lidi jako ty, kterym cena prisla z ruznych duvodu premrstena.
                        Opravdu nejsem odbornik a tak nedokazu ani odhadnout, kolik lidi by si pod dojmem koupilo permici a kteri si ji ted nekoupi. Obavam se vsak, ze by se to nevratilo, ze by zafungoval Sazka efekt, lidi by si prohlidli stadion a priste uz by stejne neprisli.
                        Kdyby byl marketing tak jednoduchy, tak se nestuduji vicelete marketingove skoly, ale stacil by dvoudenni kurs, ale to uz je zase muj laicky nazor...

                        • Re: Otazníky nad síní slávy v Edenu

                          (host)     před 17 lety 09.05.2008 20:30 |  
                          0 0

                          Jedna marketingová rada: lepší něco než nic! A toho bych se alespoň pro začátek držel. Tím by jsme vyřešili tvoje pochybnosti o smyslu plného stadionu. Co se efektu týče, je třeba aby se úspěch dokázal využít. To znamená když někoho tou zahajovací akcí ohromíš, tak ho musíš získat na permici. Když si to dělalo přes ne, máš všechny adresy těch kdo si koupili lístek. Není nic jednoduší než se jim ozvat a tak dále a tak dále.. Kmotr

            • Re: Otazníky nad síní slávy v Edenu

              (host)     před 17 lety 09.05.2008 13:36 |  
              0 0

              no, myslim, ze pedros nenavrhnul nic. na co by nebyly penize. pise o koncepci, pise o pudilovi, o sleve na permice..
              Zda se mi, ze slavia prilis spoleha na eden jako takovej, ze tam ty fanousci proste prijdou za kazdou cenu. Ano to se stane, ale jak dlouho to bude trvat? podzim? jednu sezonu?
              Proboha, vzdyt neni treba vymyslet perpetum mobile. Vezmeme si priklad z hokejovy slavie! musime se poucit z jejich chyb a vzit si za vzor pana Kratochvila! to je presne ta koncepce marketingu o ktere pravdepodobne pedros mluvil. A nemyslim si, ze by to pro nás bylo financne nedostupne. Jde o to, jak uz to nekdo uvedl vyse, dat fanouskovi najevo, ze o nej klub stoji, ze se o nej zajima, ze pro nej neco dela, ze ho nebere jako samozrejmost!
              Nechci po Slavii aby rozdavala saly a trika zadarmo, jde o malickosti a jakousi jednotnou marketingovou tvar. my ovsem preslapujem na miste ve chvili, kdy by se melo nejvice jit dopredu.
              slimak

          • Re: Otazníky nad síní slávy v Edenu

            (host)     před 17 lety 09.05.2008 13:37 |  
            0 0

            Souhlas, myslím, že by nebylo naškodu zapojit do tohoto procesu fanoušku. Mohli by udělat hodně práce dá se říci zadarmo. Jsem jedině pro ale vedení asi opravdu nemá zájem. Kmotr

        • Re: Otazníky nad síní slávy v Edenu

          (host)     před 17 lety 09.05.2008 14:05 |  
          0 0

          Asi si budu muset odpovědět sám:
          1) NE
          2) NE
          3) NE


          Elvis

        • Re: Otazníky nad síní slávy v Edenu

          (host)     před 17 lety 09.05.2008 14:06 |  
          0 0

          Budu si nejspíš muset odpovědět sám:

          1) NE
          2) NE
          3) NE

          Elvis

  10. Re: Otazníky nad síní slávy v Edenu

    quelhar (admin)     před 17 lety 09.05.2008 13:22 |  
    0 0

    Uprimne receno opravdu nechapu, proc se tenhle clanek vubec objevil a proc prave den pred jednim z klicovych zapasu.
    Reakce lidi se daly predpokladat - drtiva vetsina bude nadavat.
    Reakce vedeni se dala predpokladat - tuhle spekulaci popre. Takze celkovy ucel tohoto clanku byl asi jediny - po stredecni slave opet naladit diskutujici na tu spravnou notu, tedy nadavat na vsechno, co je zrovna po ruce.

    Zeptal bych se na jedine - Jane, snazila ses vubec sehnat vyjadreni nekoho ze Slavie, nez jsi tenhle clanek publikovala? Nebo sis vystacila s pul roku starou vetou pana Zlamala a vyjadrenim cloveka z NM?

    • Re: Otazníky nad síní slávy v Edenu

      (host)     před 17 lety 09.05.2008 14:18 |  
      0 0

      Quelhare kritizovat je zcela spravne a nemyslim, ze v tomtop pripade je nutne , abychom byli jednotni , jak byli soudruzi po 40 let, naopak vnimam nazory dalsich lidi jako posun , protoze vetsina kritizuje vecne a konkretne, nikdo s vyjimkou par Sraltanu nerika, dete do prdele , ale zlepsete to, vazim si vedeni , ktere postavilo stadion, sehnalo do Slavie dobre hrace a razi velmi dobry smer , za malo penez hodne muziky , ale to nas nesmi zastavit treba od reseni problemu okolo mladeze , kdy je sice hezke , ze vedeni uvazuje o odvolani Michala Sramka a instalaci nekoho mladsiho progresivniho, ale nasi celkovou sizuaci to neresi, protoze NAM JAKSI ZMIZEL SYSTEM VYCHOVY TE MLADEZE, zitrek je dulezity bezesporu je jasne , ze kladny vysledek prinese mozna titul, ale je take jasne, ze musime zustat na zemi a dale budovat svou Slavii, protoze at se nam to libi nebo ne ve hre budou i ijine faktory nez jen cestna sportovnui hra, budou nebo uz jsou ve hre jmena rozhodcich, ktere zrovna nemusime a verte mi , ze hlavne u nasich sousedu se pracuje i na jinych versich, takze berme vse skutecne normalne a kritiku Jane jako pozitivni prinos naseho klubu, kde nepanuje zadna cenzura a kde tiskovy mluvci nedela policajta nezavislych novin. Jiri

      • Re: Otazníky nad síní slávy v Edenu

        (host)     před 17 lety 09.05.2008 14:31 |  
        0 0

        no, kupodivu rozhodci tento zaver ligy zvladaji ZATIM s prehledem, zadnyho kiksu ve spojeni se slavii nebo spartou si nejsem vedom..
        co si myslite jiri o spekulacich o domluve mezi libercem a spartou o vzajemnych zapasech?
        slimak

        • Re: Otazníky nad síní slávy v Edenu

          (host)     před 17 lety 09.05.2008 17:30 |  
          0 0

          O tom si snad nemusi nikdo nic myslet. Liberecti vekslaci se zase jednou predvedou, bude-li treba. Viz zapas s Boleslavi, kde pro jistotu Lavicka postavil prevazne nahradniky a aby to bylo "sichr", tak to jeste stihli odchodit... Kdyz si k tomu pridas zhrzenou partu kolem Kozla, Necase, Bejbla, Holenaka ci Dockala, muzeme doufat jen v sobotni zazrak v podani Baniku. Dalsi tyden uz to pak bude fraska.

          • Re: Otazníky nad síní slávy v Edenu

            (host)     před 17 lety 09.05.2008 17:36 |  
            0 0

            A co jako čekáš tohle se děje všude ve Španělsku, Itálii... Ostatně není to tak dávno co jsme pustili v poháru dál Ostravu. Horší je to, že podle Vízka se snaží Sparta motivovat hráče Boleslavi k lepším výkonům. Nejsem si jistej, že zrovna Bejbl by dělal něco v neprospěch Slavie.

            • Re: Otazníky nad síní slávy v Edenu

              (host)     před 17 lety 09.05.2008 17:47 |  
              0 0

              Co cekam? No cekam to, co pisu. Pisu snad nekde, ze cekam ze se Liberec pretrhne? Nepisu. Predvedou stejny divadlo jako za Lavicky proti Bouli.

              To, co dela Sparta, je taky bezny, takze bych ti tady mohl rict "a co jako cekas"? Zrovna tak lze z druhy (nasi) strany zatlacit na nekoho, kdo ma moznost ovlivnit sestavu atd., Sparta si muze motivovat koho chce, ale kdyz bude sedet na lavici, tak nic nezmuze.

              Co se tyce toho Bejbla, tak nevim, jistej si rozhodne nejsem, ani u nej si nedelam iluze od doby jeho odchodu do Rapidu. Ale je to jedno, ten hrat treba stejne nebude prave proto, aby nevyvedl nejako "nepredlozenost".

              • Re: Otazníky nad síní slávy v Edenu

                (host)     před 17 lety 09.05.2008 18:04 |  
                0 0

                No mně spíš šlo o to, že vypouštění závěru je u týmů kterejm o nic nejde naprosto běžný a normální. Není důvod to dávat do nějakých podezřelých souvislostí. A on ten Liberec zase takový divadlo nepředvedl. A ten Bejbl, to mi příde opravdu přehnaný. To "a co jako cekas" jsem nemyslel nijak zle, pokud si to bral jinak, tak se ti omlouvám.

                • Re: Otazníky nad síní slávy v Edenu

                  (host)     před 17 lety 09.05.2008 22:40 |  
                  0 0

                  V pohodě, bral jsem to tak, že oba čekáme totéž :-) Taky jsem to nemyslel zle. Liberci o nic nejde, takže podle toho čekám, že bude vypadat jejich výkon i bez jakékoliv intervence Sparty. Ale je mi jasný, že ze strany rudejch tam nějaká snaha o pojistku (ať už u vedení, realizačního týmu nebo vybraných hráčů) bude.

      • Re: Otazníky nad síní slávy v Edenu

        quelhar (admin)     před 17 lety 09.05.2008 15:38 |  
        0 0

        Jiri, souhlasim s tim, ze kritizovat je spravne.
        Ale kritizovat na zaklade nejakych domnenek mi spravne neprijde. Nechapu kritiku neceho, co treba ani nenastane (neexistence Sine slavy).
        Az se Slavia prestehuje a az nebude nadeje, ze Sin slavy skutecne vznikne, pak je na rade tvrda kritika a dotazy, proc se tak nestalo. Ale v situaci, kdy pan Rosen i pan Zlamal tvrdi, ze Sin slavy bude, mi cela tahle situace prijde nestastna.

      • Re: Otazníky nad síní slávy v Edenu

        (host)     před 17 lety 09.05.2008 17:26 |  
        0 0

        A je to tady zase... "ve hre budou i ijine faktory nez jen cestna sportovnui hra", "budou nebo uz jsou ve hre jmena rozhodcich", "u nasich sousedu se pracuje i na jinych versich"... spousta prázdných keců, jen aby jistý Jiří vypadal zajímavě, přestože vlastně nic neví a jako vždy ani nemá, co by řekl. Ve hře budou i jiné faktory než sportovní hra? No jistě, vždyť to je ve hře v posledních kolech každý rok. Jména rozhodčích? Tak něco vybalte. Jenže vy vlastně ani nemáte co, protože prostě nevíte. Jména rozhodčích jsou ve hře každý týden po 30 kol, navíc pokud by nás chtěl někdo vyloženě "šmiknout" stačilo v Plzni neodpískat penaltu, totéž s Žižkovem. U našich sousedů se pracuje i na jiných verších? Tak opět - nahoďte, co víte a co tím myslíte, když jste takový slávista. Jenže ono není co, že... Cílem je jen udělat se tajemným a zajímavým a vytvořit si pozici důvěryhodného pro další příspěvky s nesmyslnou a zákeřnou kritikou. Fuj.

    • Re: Otazníky nad síní slávy v Edenu

      jane (admin)     před 17 lety 09.05.2008 15:06 |  
      0 0

      Vyjadreni nekoho ze Slavie tam mas, veta pana Zlamala neni rozhodne pul roku stara a vic se k tomu nechtel vyjadrovat. Vis co, tady jde o to, ze rok nekolik lidi pracuje na nejakem projektu, pak jeden clovek z vedeni rekne, ze to bude jinak a konec smitec. Myslim, ze sin slavy je jedna z veci, se kterou by se melo pocitat a ne to resit stylem "nejake misto se pak urcite najde". myslim, ze pokud nekdo pujde na prohlidku stadionu, je to jedna z veci, ktere ho zajimaji nejvic a Slavia se ma opravdu cim chlubit. proto ten clanek, driv nebo pozdeji by se to stejne provalilo. se zitrejsim utkanim to nema nic spolecneho, kdo chtel do MB jet, pojede, a nezustane doma kvuli tomuhle clanku.

      • Re: Otazníky nad síní slávy v Edenu

        quelhar (admin)     před 17 lety 09.05.2008 15:34 |  
        0 0

        Jde mi prave o to, jestli je smitec nebo neni smitec.
        Dost dobre nechapu, jak se slucuje fakt, ze nekolik lidi mluvi o tom, co vse se do Sine slavy dostane s tim, ze se napise tenhle clanek, kde z vyjadreni pracovnika NM prakticky plyne, ze zadna Sin slavy nebude.
        Taky je mi podivne, ze se pan Zlamal pry nechtel vyjadrovat a kdyz se clanek zverejnil, tak najednou napise, ze se pro Sin slavy vhodne prostory najdou.
        "Driv nebo pozdeji by se to stejne provalilo" - treba pozdeji by se provalilo, ze Sin slavy bude a ne jako ted, ze nebude... Pockejme par mesicu, az se Slavia skutecne prestehuje, a uvidime.
        Z techto duvodu mi to spis zavani senzacechtivosti nez nejakou faktickou obavou o to, jestli Sin slavy bude nebo nebude.
        I kdyz clanek netvrdi s urcitosti, ze nebude, jak vidis, 90% reakci je presne takovych, jake jsi urcite i ty cekala - nadavky a spol.

        • Re: Otazníky nad síní slávy v Edenu

          (host)     před 17 lety 09.05.2008 16:25 |  
          0 0

          A nepremyslel si treba o tom, ze diky vhodnemu nacasovani tohoto clanku, vytvorili fanousci na vedeni urcity tlak a mozna v klicovou chvili pomohou tomu, aby sin slavy mela dustojnejsi misto na stadione? Kez by to tak bylo. Taxi

          • Re: Otazníky nad síní slávy v Edenu

            (host)     před 17 lety 09.05.2008 17:41 |  
            0 0

            Za prvé tohle není vhodný načasování, to tedy opravdu ne. Za druhé nějaká síň slávy? To už je opravdu důležitější kvalitní obrazovka (tj. s časomírou, se "Slavií" místo "Home") nebo nějaký označení stadionu, aby kolemjdoucí pochopil, o jaký stadion se vlastně jedná a kdo je na něm doma (nebo spíš "doma", když tam je zřejmě zákaz jakýchkoliv slávistických symbolů, hymna se asi taky nesmí hrát, zato národní hymnu a žvásty o olympiádě tam poslouchat můžeme). Nějaký balony, vlajky, míče nebo kroniky můžou ležet někde ve sklepě dalších deset let a žádnýho normálního fanouška to snad ani nemusí vzrušovat.

            • Re: Otazníky nad síní slávy v Edenu

              bongor     před 17 lety 09.05.2008 20:09 |  
              0 0

              SíŇ slávy být musí a to brzy a na nejčestnějším místě.Kdo jiný už by měl mít síň slávy,než nejslavnější český klub s nejbohatší historií.
              Snad sparta?Ta by jí měla plnou kapříků a fotografií kamarádíčků rozhodčích.Kdo vstoupí do Edenu a nevzpomene si s pohnutím na velikány slávistické,ale i české historie?Pepi Bican,Franta Plánička,dědek Madden,kanonýr Košek co trhal sítě,Tonda Puč a desítky dalších gladiátorů.To je největší chlouba naší červenobílé historie,teprve na druhém místě je nádherný stadion a na třetím
              společně vítězství ve Středoevropském poháru a účast v LM.
              Tak doufám,že se tahle záležitost promptně napraví a že se skutečně nebudeme mít za co stydět.

              • Re: Otazníky nad síní slávy v Edenu

                (host)     před 17 lety 09.05.2008 23:36 |  
                0 0

                Za co stydět se nemáme ani teď. Bez nějaký síně jsme žili spoustu let a přežijeme i dál. K tomu, abych s úctou vzpomněl na osobnosti typu Bican, Plánička nebo Madden prostě nepotřebuju nějakou místnost s archivem. To by měl mít každý slávista v hlavě.

                Pokud přesun síně slávy a využití prostoru ke komerčním účelům pomůže Slavii ke sportovnímu růst (ať už třeba jen drobně a nepřímo), jsem jednoznačně pro. Navíc jak asi čekáš, že bude síň slávy fungovat - sem tam se tam někdo přijde podívat, asi každý slávista by tam šel poprvé, popř. po nějakém úspěchu ještě jednou, ale rozhodně to není to, co by bylo nějak hojně navštěvované. Emoce jsou krásný, ale jakmile jde o peníze a možnost získat peníze na dobrou věc, musí jít trochu stranou.

                • Re: Otazníky nad síní slávy v Edenu

                  jane (admin)     před 17 lety 10.05.2008 09:43 |  
                  0 0

                  Sin slavy ma byt soucasti prohlidkoveho okruhu, takze by zrejme byla hojne navstevovana, kdyby hodne lidi chodilo na prohlidkovy okruh...

                  • Re: Otazníky nad síní slávy v Edenu

                    (host)     před 17 lety 10.05.2008 09:59 |  
                    0 0

                    "kdyby hodně lidí chodilo na prohlídkový okruh..." A kolik myslíš, že by tam těch lidí chodilo? Každej tak jednou, někdo podruhý, půlka lidí by tam nevlezla vůbec, protože by opět brečela nad vstupným, takže by tam jednou za měsíc provedli padesát lidí... to opravdu nemá význam.

        • Re: Otazníky nad síní slávy v Edenu

          (host)     před 17 lety 09.05.2008 20:36 |  
          0 0

          odpovedel sis sam - neslucuje se to a muzes premyslet proc - aby mel Rosen ve VIP prostoru vic mista na chlebicky...

  11. Re: Otazníky nad síní slávy v Edenu

    (host)     před 17 lety 09.05.2008 20:46 |  
    0 0

    To, že se podařilo postavit stadion v Edenu, a to bez dotací z města a státu, je zázrak a vůbec se nedivím, že Eside a spol. potřebují teď sehnat každou korunku. Vše, co stadionu a klubu vydělává peníze, je a bude hodně cenné. Chápou sice reptaly, že jim ceny přijdou vysoké, mají pravdu, nová Slavia je drahá, jenže ono to bez peněz nejde. Sám ochotně na stadion nějakou tu korunu pustím
    Spíš mě mrzí, že vedení neudělalo nějakou akci typu - kupte za tisícovku cihlu pro stadion, budete mít vstup na otevření zdarma, vydělalo by to sice jen dva, možná tři miliony korun, ale i to jsou peníze. Ale důležitější než finanční přínos by bylo vytvoření citové vazby, to je stadion, který jsem pomáhal financovat, to je můj stadion. to je má Slavia... Takhle se upevňuje fandovství, vztah ke Slavii.
    Pánové Rosen a Doležal se ukázali jako výborní podnikatelé a vůbec jim nezazlívám, že chtějí pro Slavii a Slavii-fotbal vydělat co nejvíc. Stadion v Edenu je opravdu zázrak a ti, kdo se o něj zasloužili, patří do slavistického nebe.
    Jsou to bohužel ale podnikatelé příliš moderního stylu, zapomínají, že fandění a tedy i platby fandů do slavistické pokladny nejsou jen čistě racionální byznys, ale také velice iracionální vztah, který má co dělat se srdcem, s tradicemi a věrností, tedy věci ekonomicky nespočítatelnými. V tomto ohledu se již několikrát zachovali jako hloupí primitivové. Ačkoli jejich zásluhy jsou mnohem větší než jejich nedostatky, tuhle primitovnost jim nemůžu odpustit.
    Tantalos

    • Re: Otazníky nad síní slávy v Edenu

      bongor     před 17 lety 09.05.2008 21:08 |  
      0 0

      Nic proti shánění peněz,to se nedá nic dělat je taková doba a my sami chceme,aby Slavia měla podmínky,myslím hlavně možnost,velmi dobře zaplatit velmi dobré hráče.Ale celá stavba jménem Slavia Praha stojí na
      pevných základech.A to nejsou jen základy pod naším novým skvělým stadionem,to jsou základy existence Slavie,její historie,stovky jejích fotbalistů,funkcionářů i tisíce fandů,kteří kdy červenobílým barvám fandili,i když s tím měli třeba za totáče problémy.Toho si musíme vážit
      a pečovat o to.Kdo ve světě může třeba říct,že za něj hrál nejlepší střelec světové fotbalové historie?Proto musí být síň slávy jednou z hlavních prostor na stadionu.Může být třeba malá,ale být musí.
      Určitě známe okřídlené přísloví:"Národ,který si neváží svojí historie,jakoby neexistoval".A to se dá aplikovat i na fotbal.

    • Re: Otazníky nad síní slávy v Edenu

      jane (admin)     před 17 lety 09.05.2008 21:11 |  
      0 0

      Jo, to s tema cihlama je treba podle me vybornej napad, skoda, ze to nenapadlo nekoho z vedeni...

      • Re: Otazníky nad síní slávy v Edenu

        eomer (přítel SN)     před 17 lety 09.05.2008 23:54 |  
        0 0

        Zase by to zneužila média. Už vidím ty články typu nemá, nejdou, došly,ne...

        • Re: Otazníky nad síní slávy v Edenu

          (host)     před 17 lety 10.05.2008 09:50 |  
          0 0

          Paranoia a absolutně zbytečná obava. Kmotr

    • Re: Otazníky nad síní slávy v Edenu

      (host)     před 17 lety 10.05.2008 09:49 |  
      0 0

      Ty jo já s tebou normálně bez výhrady souhlasím.. to sem to dopracoval ;-) Kmotr

    • Re: Otazníky nad síní slávy v Edenu

      (host)     před 17 lety 10.05.2008 13:16 |  
      0 0

      Naprosty souhlas. Taxi

  12. Re: Otazníky nad síní slávy v Edenu- Kokr57

    (host)     před 17 lety 10.05.2008 21:56 |  
    0 0

    vážení, pevně věřím,že Síň slávy bude, to by bylo, když NM s námi spolupracuje aby nejposdtatnější milníky SKS nebyly ve stadionu Eden, když už tam je třeba Mekáč, že???:-)))),chápu proč, ale Slavia muzeum by hodně fandů přilákala právě do Meka a mimopražský i do Hotelu Iris. Historie se nezapomíná a kdo na ni nemyslí, nemyslí na budoucnost.