Olomouc - Slavia 1:3 (0:2)
Branky: 56. Heidenreich - 20. Toleski, 25. Jarolím, 68. Abraham
Sestava Slavie: Vaniak - Krajčík, Latka, Brabec, Hubáček - Šenkeřík, Šmicer (46. Abraham), Jarolím, Tavares (Suchý), Švento (78. Pudil) - Toleski
V pondělní dohrávce čekala na Slavii slabá Olomouc, která však měla za sebou odvolání trenéra a s přihlédnutím k aktuální situaci sešívaných hráčů žádný soupeř není slabý. Trenér Jarolím měl k dispozici zase o něco méně hráčů, k marodům se přidali Volešák s Kalivodou. Šanci tak po dlouhé době dostal Jarolím a dokonce se nemusel trápit na pravé straně zálohy, ale postavil se do jejího středu. Do základní sestavy se po dlouhých měsících vrátil Švento.
Utkání začalo nápadně podobně jako poslední neúspěšná střetnutí. Slavia se brzy dostala do stoprocentní šance, ale ke gólu to nevedlo. To Šmicer ve 13. minutě perfektně našel Toleskiho, který sám před gólmanem zklamal. Slávistický útočník si vše vynahradil o sedm minut později, když ho ve vápně našla přihrávka Šventa, kterou proměnil v nekompromisní gólovou střelu. O pět minut později opět Toleski přešel přes dva bránící hráče a vyslal do úniku Jarolíma, který sám před gólmanem s přehledem vstřelil druhou branku. Slavia polevila a výsledkem byly šance domácích, které perfektně vyřešil gólman Vaniak.
Do druhé půle již nenastoupil ze zdravotních důvodů Šmicer, jeho místo zaujal Abraham. Na hře to bylo znát, slávisté se nikam nehnali a dali šanci soupeři. První velká šance v 52. minutě byla varováním, gólová rána přišla o čtyři minuty později. Krajčík prohrál sprinterský souboj s olomouckým Heidenreichem, který poté propálil Vaniaka. Hostující trenér předtím poslal Jarolíma na pravou stranu zálohy, Šenkeřík šel na hrot. Po kontaktním gólu si rychle tento svůj nápad rozmyslel. Opět to vypadalo na tradiční nervy až do konce, ale naštěstí vyšel protiútok vedený Šenkeříkem, který ve vápně našel Abrahama a rozdíl byl zase dvoubrankový. Na počátku akce byl opět Toleski.
Tento týden začal pro slávistického fanouška nesrovnatelně lépe, než většina z nás předpokládala. Po dnech smutku se konečně podařilo zvítězit a díky prohře Sparty i reálná naděje na titul stále existuje. Na středeční historický okamžik se hned půjde s lepší náladou.
Hodnocení trenéra
"Po našich zaváháních v posledních zápasech nám nezbývalo nic jiného než vyhrát, takže jsem spokojený. Je pravda, že na začátku druhého poločasu jsme byli pasivní, dali jsme prostor Sigmě, která toho využila a vstřelila branku," řekl k utkání Karel Jarolím.
Komentáře (132)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Olomouc - Slavia 1:3
slaviator před 17 lety 05.05.2008 19:19 |Nebylo to ještě vůbec ideální, ale obrovská změna proti dřívějšku... Konečně se střílelo na branku, a co je důležité, ty střely se i proměnily... Goce velkej zápas, dneska si ty jeho narozeniny fakt užil... A ono ejhle, najednou jsme fakt zpět v boji o titul. Tomu jsem před týdnem nevěřil... A co je pozitivní - o titulu nyní rozhodne tak jako tak až 30. kolo. Tak že by se fakt hrálo proti Jablonci v Edenu?
Re: Olomouc - Slavia 1:3
(host) před 17 lety 05.05.2008 19:21 |V druhé půli jsme měli jednu střelu na bránu, a to Abrahámův gól. Druhá půle byl návrat do starých časů.
Re: Olomouc - Slavia 1:3
(host) před 17 lety 05.05.2008 19:22 |a nenapadlo te, ze jsme vic nepotrebovali? Kolik od toho golu mela strel Olomouc?
Re: Olomouc - Slavia 1:3
(host) před 17 lety 05.05.2008 19:26 |JJ, druhá půle nebyla opět nic moc, KJ se opět bohužel pokakal, a švihnul tam dva defenzivní hráče, místo, abychom jim ještě nějakej ten gol dali, a byl by klid
Re: Olomouc - Slavia 1:3
quelhar (admin) před 17 lety 05.05.2008 19:28 |Konec prvni pule byl zrovna tak spatny a to tam hral jeste Smicer misto Abrahama.
Re: Olomouc - Slavia 1:3
(host) před 17 lety 05.05.2008 19:36 |Ale evidentně nemohl.
Re: Olomouc - Slavia 1:3
slaviator před 17 lety 05.05.2008 19:51 |Mno... Já bych řek, že ve druhým poločase jsme měli hru celkem pod kontrolou... Až na jednu pasáž kolem té 55. minuty, kdy jsme i dostali branku. Ale ta byla víceméně náhodná, takhle přesně to trefit... pchhhh...
Re: Olomouc - Slavia 1:3
(host) před 17 lety 05.05.2008 20:03 |Začátek druhé půle byl hodně špatný, hráli jsme pasivně, nepodrželi míč a soupeř měl hodně prostoru. Gól byl sice náhodný, ale akce k němu ne.
Re: Olomouc - Slavia 1:3
(host) před 17 lety 05.05.2008 19:23 |No o titulu může být bohužel rozhodnuto už po příštím kole. V Bolce musíme vyhrát!!!
Re: Olomouc - Slavia 1:3
slaviator před 17 lety 05.05.2008 19:41 |Když Sparta vyhraje a my prohrajem... Ale my v Bolce minimálně remízu ukopem a Baník na Spartě taky... Věřme tomu...
Re: Olomouc - Slavia 1:3
(host) před 17 lety 05.05.2008 19:43 |Ale pokud oba týmy remizujou, tak je Slavia druhá. Liberci o nic nejde tam nemůžeme čekat, že Sparta něco ztratí.
Re: Olomouc - Slavia 1:3
(host) před 17 lety 05.05.2008 20:06 |Nevěřím, že by Kozel, Dočkal zápas nebrali vážně. Jen si vzpomeňme na zápas Liberce s Bolkou, kdyby rozhodčí nepomohl Bolce dvěma penaltami, tak jsme byli druzí a hráli předkolo LM. Liberec to nevypustí, tomu nevěřím.
Re: Olomouc - Slavia 1:3
(host) před 17 lety 05.05.2008 20:56 |Dočkal ho možná bude brát vážně, ale je otázka jestli nastoupí. V tebou zmíněném zápase hráli za Libere náhradníci a to se dá předpokládat i teď, ovšem momentálně Liberec tak kvalitní náhradníky nemá takže si myslim, že Sparta vyhraje.
Re: Olomouc - Slavia 1:3
(host) před 17 lety 05.05.2008 21:13 |Myslíš si, že Kozel postaví náhradníky, ani náhodou. Navíc je možné, že už příští kolo můžeme slavit titul. Sparta bude pod velkým tlakem. Nás už média odepsala a Spartu už pasovaly na mistra.
Re: Olomouc - Slavia 1:3
(host) před 17 lety 05.05.2008 21:19 |To asi neumíš počítat, příští kolo titul slavit nemůžeme. Sestavu v Liberci, pokud vím dělá Škorpil. To jak nastoupí uvidíme za dvě kola teď to nemá cenu řešit.
Re: Olomouc - Slavia 1:3
(host) před 17 lety 05.05.2008 21:24 |Máš pravdu, při prohře Sparty a naší výhře budeme mít náskok dvou bodů.
Re: Olomouc - Slavia 1:3
(host) před 17 lety 05.05.2008 20:18 |No Liberci o nic nejde a v případě jeho postupu přes Brno v Kapr poháru tak věřím tomu že to Spartě v lize pusí výměnou za pohár...zmrdi...vzpomeňte co proved liberec před dvěma lety s bolkou!!!
Re: Olomouc - Slavia 1:3
(host) před 17 lety 05.05.2008 21:19 |Pokud bude LB ve finále poháru, bude hrát UEFU, tak nevím co by Spartě měl pouštět vy kalkulanti. Prostě Sparta ještě ztratí minimálně 1 bod a protože my už nic, budeme první.
Re: Olomouc - Slavia 1:3
(host) před 17 lety 05.05.2008 21:25 |No nevim. Bez Šmicra Boleslav neporazíme. Sparta spíš vyhraje obě utkání než my.
Re: Olomouc - Slavia 1:3
(host) před 17 lety 05.05.2008 21:47 |Liberec to Spartě pustí, protože po nepovedené ligové sezoně bude chtít mít nějakou trofej, o UEFU nejde. Ale je to jedno, Sparta ztratí doma s Ostravou, jen toho využít.
Re: Olomouc - Slavia 1:3
(host) před 17 lety 06.05.2008 10:57 |Jak se ztrácí jeden bod? :D
Re: Olomouc - Slavia 1:3
(host) před 17 lety 05.05.2008 19:24 |Jenom bych upřesnil, že rozhodnout může stále již příští kolo, a to pokud prohrajem v Bolce a sralta vyhraje nad ostravou, tak 4 body už v posledním kole nesmažem, o to víc mě mrzí ten Žižkov, to byla zbytečná ztráta, a mohli jsme v klidu vést znovu o 2 body
Re: Olomouc - Slavia 1:3
(host) před 17 lety 05.05.2008 19:30 |ten Zizkov je ohromna skoda, ale kdyz se ted 2x vyhraje tak myslim, ze titul bude nas :)
Re: Olomouc - Slavia 1:3
(host) před 17 lety 05.05.2008 19:34 |neříkej hop....
Re: Olomouc - Slavia 1:3
(host) před 17 lety 05.05.2008 21:26 |Je to tak !
Re: Olomouc - Slavia 1:3
(host) před 17 lety 05.05.2008 21:22 |Poked bychom prohráli v Bolce měli by chlapci z vedení jít zase po svém. fandit mohou i bez funkcí. Tady v té lize to musíme dělat jako Sparta, jinak to nejde.
Re: Olomouc - Slavia 1:3
(host) před 17 lety 06.05.2008 09:18 |O titulu nemusí rozhodnout poslední kolo, pokud Sralta vyhraje a my prohrajem tak je rozdíl 4 body ... Ale věřím, že to tak nebude. Nalim
Re: Olomouc - Slavia 1:3
quelhar (admin) před 17 lety 05.05.2008 19:27 |Mno, nejdrive pozitivni veci - vitezstvi, tri vstrelene branky (predevsim branka Marka Jarolima, kdy predvedl, ze neco umi, ze nezavre oci a nepali naslepo, ale diva se na golmana a strili do odkryte casti branky. To treba pred tydnem Senkerik nedokazal.) a navic jeste nejake naznaky dalsich sanci, Svento v zakladu, Vaniakuv vykon a vykon Goce Toleskiho.
Ale mnoho negativnich veci zustalo. Obranna cinnost byla i dnes dost zoufala, navic plno sanci jsme souperi primo nabidli tim, ze defenzivni hrac kouka, kouka a souper mu lehce sebere mic a utika na branu (tohle predvedli za zapas Latka, Krajcik i Tavares).
Souhra ve stredu hriste taky vazla, par svetlych okamziku obstaral Smicer, ale ten se zranil. Kraje obrany v defenzivni cinnosti taky nebyly zrovna presvedcive, hlavne po Krajcikove strane Olomouc s chuti a uspesne utocila. Pri inkasovane brance Krajcik rychlostne nestacil a pri tutovce o tri minuty drive jen stinoval pri centru (tohle se s chuti vytyka Hubackovi).
Mno, jsme o bod pozadu, titul je otevreny, nejhur druhe misto jiste. Takze i kdyby titul nevysel, tak sezona nebude obecne hodnocena jako neuspesna. Kazdopadne v rozjete Boleslavi musime bodovat, at udrzime sanci na titul do posledniho kola.
Re: Olomouc - Slavia 1:3
(host) před 17 lety 05.05.2008 19:32 |na Krajcikovi dneska bylo videt jak je z formy
Re: Olomouc - Slavia 1:3
(host) před 17 lety 05.05.2008 19:52 |Krajčík sice zavinil gól nicméně šlo přes něj spusty akcí směrem dopředu a to o Hubáčkovi říct nedá.
Re: Olomouc - Slavia 1:3
(host) před 17 lety 05.05.2008 19:59 |a jeje zase na Huba, myslím že dneska odved celkem solidní výkon a kdyby jsi slyšel Hoftycha tak říkal nejlepší levačka v lize =)
Re: Olomouc - Slavia 1:3
(host) před 17 lety 05.05.2008 20:12 |Jo, spolu s Pennerem prej... v sobě musel mít nejmíň litr tý Hubáčkový slivky.
Re: Olomouc - Slavia 1:3
quelhar (admin) před 17 lety 05.05.2008 20:12 |Kdyz jde pres nej stejny pocet akci dopredu jako akci soupere dozadu, tak to vyjde nastejno jako Hubacek, ktery podpori utok dvakrat za zapas a dozadu pres nej taky nekdo projde jen dvakrat za zapas...
A mimochodem dnes Hub doplnoval utok solidne. Sice neni typ, ktery by se se Sventem vymenil a nabehl do vapna, ale kombinoval dnes obcas slusne a dal asi nejlepsi pas za zapas, kdy na 50 metru nasel diagonalou Senkerika. Skoda, ze ten jeho pas nezpracoval a utekl mu mic do autu.
Re: Olomouc - Slavia 1:3
(host) před 17 lety 05.05.2008 20:22 |Hubáčkův pas byl vynikající, ale podpora ofenzívy téměř žádná. A krajní bek musí umět podpořit ofenzívu. A je třeba si uvědomit, že ho Olomouc vůbec neprověřila v defenzivě. Prostě dnešní výkon musíme hodnotit vzhledem ke kvalitě soupeře, a ta byla nízká. Teprve Bolka nám dá odpověď. Tento zápas bude mít vypovídací hodnotu.
Re: Olomouc - Slavia 1:3
(host) před 17 lety 05.05.2008 20:27 |Jo a vsimnul jsi si kolikrat byl Latka v utoku? Kdo myslis, ze tam za nej zaskakuje? Jasne, ze bolka nas proveri vic, ale myslim, ze je v nasich silach ten zapas zvladnout. Bohuzel se vykartoval Marek, takze pujdeme zase s dvouma DZ a to nevidim moc dobre. Filipos
Re: Olomouc - Slavia 1:3
(host) před 17 lety 05.05.2008 20:34 |A na co máme Balaida, měl by dostat šanci.
Re: Olomouc - Slavia 1:3
(host) před 17 lety 05.05.2008 21:25 |Latka nepatří na místo stopera. Maximálně jako druhý defenzivní halv nebo na lavičku. Je hroznej. Nevím co mu udělal Marek Suchý, že ho zase ignoruje.
Re: Olomouc - Slavia 1:3
(host) před 17 lety 05.05.2008 19:29 |Tak K.J se docela trefil do sestavy.Ještě místo Tavarese od začátku Máru a myslím,že by to mohlo klapat.
Re: Olomouc - Slavia 1:3
(host) před 17 lety 05.05.2008 19:39 |Jestli nebude hrát Šmicer, tak to klapat nebude. Tavarese rozhodně nechat odehrál slušnej zápas. Jinak dnešní zápas ukázal v plné kráse Jarolímovi chyby.
Re: Olomouc - Slavia 1:3
(host) před 17 lety 05.05.2008 20:36 |Opakované Jarolímovy chyby, začátek druhé půle byl návratem k nedávným prokoučovaným horrorům. A je jen škoda, že Toleski nedostával víc příležitostí již dříve. Podobně Jarolím hrál až dnes poprvé (!) na postu, na který patří... nepochopitelné. Ještěže to dobře dopadlo.
Re: Olomouc - Slavia 1:3
(host) před 17 lety 06.05.2008 12:40 |Tak už raději nepiš nikam. Fotbalu evidentně nerozumíš. Zdeněk
Re: Olomouc - Slavia 1:3
mart před 17 lety 05.05.2008 20:42 |????? Tavarese rozhodně nechat odehrál slušnej zápas.?????
No sice sem si rek' ze sem raci nebudu nic psat ( aspon do konce ligy), protoze tomu ocividne nerozumim, ..... ale pokud Tavares odehral slusnej zapas..... tak nema smysl, abych sem psal i kdykoliv v budoucnu ?????
Tavares absolutne siiiiiilenej. Specialne sem na nej koukal - balon sice obcas vybojuje, ale vzdycky to konci prihrou dozadu - pardon jednou to udelal perfektne, .... prihral dopredu .... ale presne na kopacky hracu v modrem. Za zminku stoji i jeho druha prihra dopredu..... , do prostoru, .....tu by nestihnul ani Theo Walcott. Absolutni nesmysl co ten hrac hraje - liability - potencialni prihra na gol, .... bohuzel souperi.
Jinak Toleski trida, Smica prvnich 25 minut taky ( aspon ze hral od zacatku, .... kdyby tam sel do druhy pule za stavu 2:0 pro Olomouc, asi by to taky nevytrh. Jarolim, standard (v celku slabota, ale gol dobrej..... jen jesmi na pravou stranu - pokud mozno ani na vterinu). Krajcik si trochu pomalejsi nez byval, ale.... mam ho rad, takze mu tentokrat odpustim. brabec vypadal dost nervozne,...a Latka je holt Latka ( i kdyz tentokrat prekvapive bez zluty karty ????). Zbyva Senky - dalsi z mych oblibencu - ten 3ti gol, vytecne.... jinak mu taky trochu chybi jiskra. Svento - dost me prekvapilo, ze vic nevyniknul.... ale je dobre, ze je zpatky. Hubacek, standard (slusnej, jako obvykle.... Michael Esien z nej asi uz nebude, ale slusny). Nakonec Vaniak, .... dekuji carodeji, dekuji. Jen diky Vam sem jakz takz prezil ty nervy o puli.... a pak prvnich 20 minut v te druhe. Jste carodej. Tecka.
Vubec sem nepredpokladal, ze by nam Sparta ( a hlavne Repka) jeste chteli dat sanci, a ano, priznam se, ze jsem si mysll, ze dnes bude srapta slavit titul. Omlouvam se vsem, proste tomu uz vubec nerozumim...... navic srapta bez Repky( snad musi dostat alespon dva zapasy vzhledem k jeho trestnimu rejstriku ? nebo sem zas vedle?) Banik tezko porazi ( teda az na to, ze dneska se neda spolehnout vubec na nic.
Napada me, ze by nebylo vod veci nabidnout Boleslavi za Rajnocha ( a mozna malou pomoc :) tenhle tyden 80 milionu ..... myslim, ze by se to vyplatilo.mart
Re: Olomouc - Slavia 1:3
(host) před 17 lety 05.05.2008 20:53 |Absolutně nechápu jak můžes bejt spokojenej s výkonem Hubáčka a kritizovat Tavarese?? Ano Tavares občas něco zkazí, ale to je dáné tím, že se snaží něco vymyslet jde do rizika. Hubáček akorát bez rozmyslu nakopne balon dopředu, dělá chyby dozadu. Tavares byl spolu se Šmicrem pilíř zálohy.
Re: Olomouc - Slavia 1:3
(host) před 17 lety 05.05.2008 21:02 |Ten člověk takhle zvráceně nehodnotí zápas poprvé. Vychvalování Hubáčka a házení špíny na Tavarese, který je pravidelně jedním z nejlepších hráčů, to už se u něj stalo pravidlem. Nejspíš na ty zápasy ani nekouká. Nechci ani domyslet, co mu na Tavaresovi vadí a zároveň, jaký má důvod k nesmyslném a nekritickému uctívání nejslabšího hráče Slavie.
Re: Olomouc - Slavia 1:3
mart před 17 lety 05.05.2008 21:40 |Tavares se "snazi" neco vymyslet? Mohl bys mi dat priklad? Ne kdy neco vymyslel, tak prisnej bejt nechci, staci, kdy se "snazil" cosi vymyslet... Hubacek je bourac, obrance, je dost slusne pozicni, neni pomalej, na svou vejsku i uhlavickuje. Jak uz jsem predeslal, nerozumim tomu, ale myslel jsem si ze stradni zaloznik ( at us je jmenujes DZ, OZ, nebo treba PZA) musi hrat fotbal ...? Ja jsem nezapomnel jak prihral Standovi na gola, ani na to ze hral dost slusne dokonce i proti Arsenalu (doma), jen mi prijde, ze je totalne vedle.
Az budeme mit muzstvo jako ma Arsenal, pak bude Hubacek spatnej, ... pak taky budu chtit vic i na Levym beku ( viz. Gael Clichy), ale zatim si myslim ze staci. To same si ale nemyslim o Tavaresovi, alespon ne v takove forme jako ...vlastne cele jaro..
(nevim cim to je, ale silene se zhorsil, .... ze by zapomnel jak se to hraje?? mozna je to na nem vic videt, nez na ostatnich???)mart (jinak i ostatnim anonymum dekuji za pripominky, ... samozrejme jsem predeslal, ze tomu nerozumim, .... a nastesti je tu mnohocetny anonym....)
Re: Olomouc - Slavia 1:3
(host) před 17 lety 05.05.2008 21:47 |Ano, shodit to na jednoho člověka, to jsem přesně čekal. Je holt těžké přijmout, že na ten tvůj blábol holt zareagovalo více lidí, protože to prostě bije do očí.
Hubáček není pomalej? :-D Jestli to myslíš, jako vtip, tak to beru, ale jinak ti chci jen připomenout, že mluvíš o nejpomalejším hráčovi z celýho kádru. Slušně poziční? Další perla. Doporučuji shlédnout záznam zápasu se Žižkovem (nebo řadu dalších) - první gól tam stál, jako kužel, druhý sám zavinil neschopnosti sehrát s ostatními ofsajd-systém, to je opravdu skvělá poziční hra.
Jsem rád, že drtivá většina lidí svou nespokojenost s jeho permanentně slabou hrou dává najevo i zde. Ty vaše kecy o tom, jak "si uhraje svoje" a že "nám stačí", už totiž lidi přestávaj brát, protože těch kiksů je poslední dobou víc a víc a stojí nás to body.
Příklady Tavaresovy konsktruktivní hry ti nemá cenu dávat, na zápasy evidentně nekoukáš, o výjezdech ven si taky nedělám iluze, takže to v podstatě nemá cenu. Navíc přiznáváš, že ničemu nerozumíš. To je ti zas ke cti, alespoň to přiznáš. Ono totiž srovnávat fotbalovou kvalitu a výkony Tavarese a Hubáčka, to prostě dost dobře nejde. Ten rozdíl je vidět už jen v tom, jakým stylem se ty hráči hejbou, o technice nebo přehledu na hřišti už nemusím ani mluvit.
Re: Olomouc - Slavia 1:3
mart před 17 lety 05.05.2008 23:16 |Nechapu, nemluvim cesky? Ja prece nesrovnavam Hubacka s Tavaresem. To jste Vy pane, kdo je srovnava, ..... trpite chorobou?.... ci neumite cist? Pravy opak srovnani T a H tu nabizim. Tvrdim dokonce, ze to je nesrovnatelne. Hubacek neni Tavares ( ja nevim jak vic polopate se to da rict???)
Hubacek je ten malej na Levym beku..... Tavares je ten hubenej ve prostredku.
Pokud jste odbornik, a dostanete urcitou castku penez, tak za ne na prvnim miste koupite perfektniho levyho beka, ..... a pak uz Vam nic vic nezbude. Netvrdim, ze levy bek je zbytecny, ale stred zalohy, .. to je jako srdce tymu.....
Nema to asi vazne smysl. Ja netvrdim, ze Hubacek je hvezda, zapas se Zizkovem mu podle vseho nevysel (zapas sem nevidel, tak bych se rad optal komu ze tento zapas vysel???).
Skutecne je asi zbytecne rozebirat co a jak s chudakem Hubackem. Nebo, co to zkusit takhle - napiste mi kolik mela Slavia za poslednich rekneme ...30 let lepsich levych beku. Tezky ukol?
Ja Vam naopak prozradim, kolik mela Slavia za poslednich ... rekneme 30 ale mozna i 40 let lepsich strednich zalozniku nez je pan Tavares, ... alespon nez jeho "jarni verze". Ja na nej nic nehazim, cely tym je ve srabu, ale nelibi se mi, ze je porad opevovan, .... za (rekneme) velice malo. Tak asi takhle.mart
Re: Olomouc - Slavia 1:3
(host) před 17 lety 06.05.2008 11:19 |Problém je v tom, že na levého obránce tohoto typu hraje Slavia od Hřebíka. Dřív tento post neexistoval a to bude možná váš problém. Nevíte jak by měl levý obránce hrát. Jinak od té doby byli lepší Labant, Zbončák, Muller .. prakticky všichni kdo tam hráli. A zapomněl jste nám říct ty lepší záložníky.
Re: Olomouc - Slavia 1:3
(host) před 17 lety 06.05.2008 16:04 |Nejpomalejší hráč z celého kdru je Hub? A co Suchý, Šmíca, Abraham, Volešák, Latka, Brabec...? Ti jsou na tom zhruba stejně, dovolím si tvrdit, že Šmíca, Abrc, Laty jsou na tom rychlostně ještě hůř než Hub...
Re: Olomouc - Slavia 1:3
(host) před 17 lety 05.05.2008 21:48 |Ano opravdu tomu nerozumíš. Jak už jsem psal nemá cenu na tebe reagovat.
Re: Olomouc - Slavia 1:3
(host) před 17 lety 05.05.2008 21:51 |Teď nás bohužel označí za jednoho člověka jen proto, že jsme nepřipojili nějakou přezdívku :-)
Re: Olomouc - Slavia 1:3
(host) před 17 lety 05.05.2008 21:54 |Ještě poznámka - rád bych viděl, jak v tvým podání vypadá ten "fotbal", když Tavares ho podle tebe nepředvádí, za to hra Hubáčka (pokud to lze hrou vůbec nazvat) se ti líbí.
Re: Olomouc - Slavia 1:3
(host) před 17 lety 05.05.2008 22:35 |Povetsinou s vami souhlasim, nejak mi prijde, ze se to tu deli na dva tabory jedni Tavarese zboznuji, jini ho moc nemusi. Ja osobne po tom co jsem z nej byl na zacatku sezony vydrenej, jsem vystrizlivel. Vadi mi taky, ze hraje strasne laxne a stylem radsi dozadu nez abych neco zkazil (i kdyz mi prijde, ze dnes se snazil hrat i neco dopredu).
Co se tyce Hubacka, tak doufam, ze to tu necte, ten ma na starosti takovou tu blbou cernou praci (proto muze Latka s Brabcem dopredu, protoze on to jisti zezadu - bohuzel to z tv neni videt), a taky uz vetsinou nema komu nahrat dozadu :-)
Jinak me dnes potesil zde take casto kritizovany Marek Jarolim, hral presne to co jsem od nej ocekaval kdyz prisel, skoda, ze ho starej stavel na tu pravou stranu, kde mu ta lajna viditelne prekazi :-)
Filipos
Re: Olomouc - Slavia 1:3
(host) před 17 lety 05.05.2008 22:44 |Hubáček? Jistí? Kde? Co? Jak to "jistil" proti Žižkovu jsme viděli všichni, tam ten ofsajd pojistil tak, že to skončilo červenou a penaltou. A nesnaž se to svádět na nějaký záběry v TV - kromě moravskejch výjezdů jsem zápasy viděl naživo a opravdu jsem neviděl Hubáčka cokoliv jistit za Brabce nebo Latku. Spíš sis s tím dost naběhl, protože naopak Brabec skoro v každém zápase musí křižovat Huba k lajně a hasit tam za něj to, co přes jeho "stínování" projde.
Co se týče Marka Jarolíma, tak dnes fajn. Jenže i tak bylo vidět, že je pomalej a šíleně nedůraznej. Tohle prostě na mezinárodní fotbal (a možná ani na špičku naší ligy) prostě nemůže stačit, kdokoliv se do něj opře, tak ho přetlačí.
Re: Olomouc - Slavia 1:3
(host) před 17 lety 05.05.2008 22:49 |Ještě něco - Marek Jarolím se ti líbil, ale že místo něho musel v první půli většinu útoků zakládat právě defenzivní halv Tavares, zatímco Marek se potuloval, kde ho zrovna napadlo, to ti asi uniklo...
Re: Olomouc - Slavia 1:3
(host) před 17 lety 06.05.2008 10:10 |Já nevim co řešíte, lepšího levýho beka než Hubáčka prostě nemáme a včera se ukázalo, že umí i přihrát dopředu - když má komu ! A kdo na jaře nedělá chyby, snad jenom Šmicr a pak taky Janda (a ostatní zranění). Včera zase nic extra, ale o 100%lepší než Sralta. Jen z toho předkola LM mám strach, tohle by tam nestačilo. Roman
Re: Olomouc - Slavia 1:3
(host) před 17 lety 06.05.2008 10:14 |To já naprosto chápu, jak může kritizovat Tavarese a chálit Hubáčka, protože já jsem to viděl úplně stejně. Jak měl míč Tavares, tak jsem vždycky trnul, jestli ho včas rozehraje nebo jestli od něj zas nepůjde míč k soupeři. Hubáček zahrál výborně a může ho o místo připravit pouze Ferry, protože to je úplně jiný hráč a hraje samozřejmě to co, by si člověk představoval - jezdí po lajně sem a tam, ale Hubáček má zase výborné centry, dokáže přenést hru, kvalitně rozehrát do středu hřiště. Nechápu lidi, kteří jej tolik kritizují...
Re: Olomouc - Slavia 1:3
(host) před 17 lety 06.05.2008 12:10 |Výborné centry to snad proboha nemyslíš vážne?? To se na ty zápasy nedívate ? To nevidíte, že trefuje protihráče ? Ano dneska se mu povedl jeden nákop, ale to je celkem logické, že z tisíců nákopů bude jeden povedenej.
Re: Olomouc - Slavia 1:3
(host) před 17 lety 05.05.2008 20:56 |Fuj! Viděli jsme tu už hodně, ale takhle nechutný lži, to tu ještě nebylo. Ani nevím, zda má cenu psát k tvýmu příspěvku něco věcně, ale aspoň ve zkratce:
"Tavares OBČAS balon vybojuje"? Nikdo jinej jich nevybojuje za zápas tolik, co Mickael. Že to - z jakýchkoliv důvodů - odmítáš vidět a očividně lžeš, to už je tvůj problém.
Tavaresovy přihrávky dozadu? Tavares hraje DZ, totéž co hrával Švec. Od Švece jsme za x let neviděli jedinou přihrávku dopředu a nikomu to nevadilo. Najednou po defenzivním štítu požaduješ, aby snad ještě tvořil hru příhrávkami dopředu...? Jestli jsi ty přihrávky a vytažení vybojovaných míčů neviděl, tak si příště pusť televizi, chytráku. Vždyť ty bys byl schopen popírat i tu Tavaresovu přihrávku na Vlčka proti Ajaxu.
"Hubáček - slušnej standard jako obvykle"? Ty asi nebudeš normální, pokud jsi schopen napsat, že Hubáček hraje OBVYKLE SLUŠNĚ. Obvykle je totiž nejhorší na hřišti, ani dnes to nebylo nic velkýho - párkrát jeho nákop našel spoluhráče, dozadu na něj nikdo nehrál, takže ho nikdo neprověřil, a i přesto se tam stoperům párkrát motal v cestě. Jestli chceš popírat těch několik nákopů do území nikoho (které mimochodem vyčítáš Tavaresovi, ale u Hubáčka jaksi nevadí), tak už vážně nemá smysl, abys nejen Slavii, ale fotbal jako hru vůbec, dál sledoval. Hubáček sice dnes hrál asi svůj nejlepší jarní zápas, ale stále je to o třídu horší, než třeba Tavares.
Jinak máš celkem pravdu - opravdu tomu vůbec nerozumíš.
Re: Olomouc - Slavia 1:3
(host) před 17 lety 05.05.2008 21:00 |Já už bych na příspěvky typu Hub si svý odehrál atd. vůbec nereagoval. To si musí psát Hubáček sám. Jinak nevim.
Re: Olomouc - Slavia 1:3
(host) před 17 lety 05.05.2008 21:03 |Je to možné. Nebo nějaká jeho "přízeň. Dnes už to ale přehnal. Ta pasáž o "obvykle slušném standardu", to je prostě moc.
Re: Olomouc - Slavia 1:3
(host) před 17 lety 05.05.2008 21:01 |To můžu podepsat, říci, že Abrahám je lepší než Tavares, je totální nesmysl. Ale někdy stačí dát gól a mart má hned jasno.
Re: Olomouc - Slavia 1:3
mart před 17 lety 05.05.2008 21:44 |take tady dekuji. komentar mohl byt i kratsi..... snadno bych i tak postrehl, ze nejsem sam. ....myslim tim, kdo tomu nerozumi :), i tak dekuji mart
Re: Olomouc - Slavia 1:3
(host) před 17 lety 05.05.2008 21:48 |No zatím jsi tu s takhle nesmyslnými názory zcela sám. Ale není se čemu divit. Ostatní zápas viděli. A asi nejen ten dnešní.
Re: Olomouc - Slavia 1:3
(host) před 17 lety 06.05.2008 10:30 |Pánové naprosto netuším proč tu vedete takovou diskuzi. Jediné co je z toho znát je buď vaše přízeň či averze vůči Tavaresovi nebo Hubáčkovi. Kdo je viděl hrát, tak ví, že to od nich povětšinou není žádná sláva, ale své si na ligové poměry odehrají. Problém je v obou případech na mezinárodní scéně. Jenže tam Tavares vyniká množstvím míčů, které odebere. Problém je v tom, že on co odebere tak to obvykle pokazí špatnou přihrávkou, ale když se dostane v poměru o 2 přihrávky lepší než ty pokažené a z těch pokažených zrovna nepadne branka, tak by mohl být za hvězdu zálohy. Pro mě je ale chyba v tom, že naší hru, stejně jako Abraham strašně brzdí, spomaluje jí. Což možná je fajn, když vedeme 2:0, ale když potřebujeme útočit do plné obrany, tak je nepoužitelný. Obvykle to totiž je buď Tavares a konec a nebo Tavares a nebezpečný protiútok soupeře. Ten hráč je kvalitní, ale pouze v určitých fázích hry. Již jsem pochopil, že od něj člověk nemůže žádat naprosto žádnou tvorbu hry, protože toho ve většině zápasů není schopen, ale kdyby aspoň nekazil tolik přihrávek co dává, to je věc co mi na něm silně vadí. Hubáček podle mého hraje poměrně solidně. Poslední zápas se mu nevyvedl, ale jinak bych si na něj na jaře až tak nestěžoval. Nezáří, ale nezklame...OZ
Re: Olomouc - Slavia 1:3
(host) před 17 lety 06.05.2008 12:07 |To vyčítali například Makelelemu v Realu Madrid, že brzdí hru, přihrává do stran nebo dozadu. Od té doby co odešel nic nevyhráli. Problém je v tom, že některí lidé tady neví co by měl defenzivní štít hrát. Stejně tak neví co by měl hrát levý bek.
Re: Olomouc - Slavia 1:3
(host) před 17 lety 06.05.2008 12:15 |S tím souhlasím, ale to je věcí trenéra a hlavně jeho problém jak to poskládá. Pokud chce mít levého beka, který bude jen bránit a nakopávat dopředu a bude mu to tak vyhovovat, tak to stačí. Pokud bude chtít záložníka co odebere míče a pak je bude dávat dozadu pak není problém, ale musí tam mít druhého hráče, co za ně bude hrát dopředu a to se u nás jaksi nedělo. Ale to jsme zase u jiného problému, že?
Re: Olomouc - Slavia 1:3
(host) před 17 lety 06.05.2008 12:21 |Ano jistě. Mě spíš šlo o to, že někteří lidé tady vyčítají něco co ten daný hráč má dělat. Synonymem pro defenzivní štít je Makelele. A ten dělal přesně to co vyčítají defenzivnímu štítu Slavie.
Re: Olomouc - Slavia 1:3
mart před 17 lety 06.05.2008 14:46 |Hmmm, tak to je alespon konstruktivni nazor. Makalele je jiste trida ( i kdyz mu vycitali chyby podobne Tavaresovi, ale neni jediny , jak rikas "defensivni stit", me se vybavi drive nez Makalele treba Mascherano (radeji nebudu komentovat jeho prihravky, a uz vubec ne jeho chovani "ala pan Repka"), nebo a hlavne Patrick Viera (ve sve londynske dobe - ten je tak trochu stylem hry podobny Michaelovi.... akorat v jine tride), ale neni nutne chodit do ciziny. V cesku (a dokonce ve Slavii) jsme meli Patrika Gedeona - to byla na tom postu jednicka, ... pripominat Sivoka je asi zbytecne, ale je to slusnost (nejsme jako oni). Ja proti Tavaresovi nic nemam, jen bych od nej proste chtel vic, .... vlastne mnohem vic. Naproti tomu od Hubacka si myslim moc vic chtit nemohu... tak asi takhle...zdravi mart..
Re: Olomouc - Slavia 1:3
(host) před 17 lety 06.05.2008 17:19 |Gedeon taky kazil, Švec taky kazil, Bejbl taky kazil. Co víc by si od Tavarese čekal?? Že bude dávat kolmice na útočníky, vysouvat krajní záložníky ?? Od tohy jsou tam jiní, kteří jsou (mimo Šmicra) naprosto neschopní, takže místo nich je to na něm? Pokud soupeř útočí tak přes střed nejde prakticky nic. Hádej proč.
Re: Olomouc - Slavia 1:3
(host) před 17 lety 06.05.2008 12:11 |tak teda nevim,ale zrovna v LM nebo v předkole Tavares na dost golu nahral,nevím přesně na kolik,ale troufam si tvrdit,že ze středních záložníku nejvíce!Já osobně jsem rád,že se takovýhle hráč u nás zjevil!
Re: Olomouc - Slavia 1:3
(host) před 17 lety 06.05.2008 12:17 |I příspěvěk z 12:15 jsem psal já. Jsem rád, že hráče typu Tavares máme, ale když ho vidím, tak se občas bojím. Když nehraje jako pan profesor, tak je vynikající, ale pak začne být hrozně laxní. Bohužel jeho přínos pro hru dopředu tolik nevidím, ale myslím, že je šance to z něj dostat. Sám Tava by na sobě měl pracovat, protože pokud na sobě zamaká, tak u nás dlouho hrát nebude. OZ
Re: Olomouc - Slavia 1:3
(host) před 17 lety 06.05.2008 12:26 |Ale Tavare prostě dopředu hrát nemá. Defenzivní štít by měl vyplňovat prostory, odebírat míče atd. Tavares, ale musí i útočit, protože s nim(kromě Šmicra) nehraje někdo kdo by zládnul hru dopředu a z toho vyplívají jeho chyby je toho na něj prostě moc.
Re: Olomouc - Slavia 1:3
(host) před 17 lety 06.05.2008 18:58 |Na druhou stranu - umět rozehrát jednoduchou přihrávku zkrátka zvládnout musí, alespoň tak, aby z toho nebyl protiútok soupeře. To se na mě nezlob. OZ
Re: Olomouc - Slavia 1:3
(host) před 17 lety 05.05.2008 19:29 |mám pocit že žižkovskej dvojzápas nás připravil o titul. a nevíte co je s marod šmicrem?
Re: Olomouc - Slavia 1:3
(host) před 17 lety 05.05.2008 19:33 |Šmíca má něco s achilovkou.(Dle TV)
Re: Olomouc - Slavia 1:3
(host) před 17 lety 05.05.2008 19:33 |To by si mohla Sparta řikat o zápase s Boleslaví, v Budějovicích, atd. Jeden zápas ti nic nerozhodne.
Re: Olomouc - Slavia 1:3
(host) před 17 lety 05.05.2008 19:37 |Je třeba si objektivně přiznat, že Olomouc byla nejslabším soupeřem na jaře spolu s Budějovicemi. Není to ligový tým. Ukázalo se, jak velkým přínosem pro naši hru jsou Šmicer, Švento, Vaniak a dobře hrál Toleski, bohužel druhý poločas nebyl dobře doplňovaný. Šenkeřík byl zbytečně utopený na lajně, přesto odehrál dobrý standard. První půle byla kvalitní díky kvalitě hráčů Šmicera, Toleskiho, Šventa, své si odehrál i Marek Jarolím, Krajčík s Tavaresem. Olomouc hrála naivně v obraně. Měli jsme dát více gólů. Druhá půle byl návrat k jarní klasice, místo pokračování v aktivní hře pošle Jarolím na hřiště druhý defenzivní štít Abraháma, soupeř nás přehrává, nepodržíme míč, naštěstí Toleski vybojuje se štěstím míč , dá pěkný pas na Šenkyho a ten ideálně najde Abraháma. Nechápu myšlení trenéra Jarolíma, přejít od aktivní hry k pasivní hře se dvěma štíty. To není normální. Marek Jarolím se druhý poločas vytratil, až v závěru měl šanci po pasu Krajčíka. Dostal zbytečnou kartu, pozdě přistupuje k hráčům při bránění. Tradičně nám opět nešly standartky. Ukázalo se, jak je pro nás důležitý Šmicer, podrží míč, dá skvělou kolmici, stejně tak rychlost Šventa a hra na jednoho defenzivního štíta. Ale znovu opakuji, že Olomouc nemá ligovou kvalitu. Jsme ve hře o titul, až zápas v Bolce nám napoví, jak na tom jsme. To bude skutečný test. Počítám s prohrou Sparty, proto je důležité udělat aspoň bod. A hlavně nehrát na dva defenzivní štíty, je třeba hrát na vítězství, ne na to nedostat gól. To se nám vymstí jako dnes po poločase.
Re: Olomouc - Slavia 1:3
quelhar (admin) před 17 lety 05.05.2008 19:43 |Jak jsem psal vyse, mizerne jsme hrali prakticky od golu na 2:0, tj. i 20 minut prvni pule. To neni Abrahamem nebo systemem se dvema defenzivnimi stity. To je proste absence formy a sebevedomi a nechut hrat aktivne a v pohybu. Tah s Abrahamem se ukazal jako dobry, nejen proto ze vstrelil branku. Byl jeden z mala, ktery se po ztrate mice nezastavil a nekoukal, ale bezel pomoci do obrany. Pri vsi ucte, tohle Smicer nedela (ale od nej to ani nikdo neceka).
Olomouc mozna hrala naivne v obrane, ale jinak je to treti nejlepe branici tym ligy, coz taky o necem hovori.
Co mi chybi nejvic - pohyb. Po ztrate mice spousta hracu stoji a neni ochotna sprintovat do obrany. Abraham je jeden z mala, ktery neni takhle liny.
Re: Olomouc - Slavia 1:3
(host) před 17 lety 05.05.2008 19:57 |JAK TO JE ? ROZHODUJE SCORE NEBO VZÁJEMNÉ ZÁPASY PŘI ROVNOSTI BODŮ ?
Re: Olomouc - Slavia 1:3
slaviator před 17 lety 05.05.2008 19:58 |vzajemné zapasy
Re: Olomouc - Slavia 1:3
(host) před 17 lety 05.05.2008 19:58 |Zápasy, pokud budeme mít stejně bodů tak jsme první.
Re: Olomouc - Slavia 1:3
(host) před 17 lety 05.05.2008 20:01 |Ano, pohyb bez míče chybí. Ale Abrahám, přestože se snaží, nedá přesnou přihrávku a naše hra tím trpí. Automaticky se zhoršily výkony Tavarese, Jarolíma, nepodrželi jsme míč. Potřebujeme někoho, kdo dá dobrou přihrávku, kolmici. Nestačí jen pohyb bez míče, chce to i podržet míč a při hře na dva defenzivní záložníky nám chybí přesnost, chybí kvalitní přihrávka, útočníci nedostanou pořádný pas. To je jeden z důvodů, proč Toleski nestřílí na jaře tolik gólů. A viděl jsi, co pro naši hru na jednoho útočníka znamená Švento, to samé až se uzdraví Janda. Potvrdila se moje slova, že bez těchto rychlostních typů nemůžeme hrát na jednoho útočníka. Šventovi došly v druhé půli síly, takže už nebyl tak výrazný, ale Pudila předčil ve všech směrech. Stejně tak se ukazuje absence Švece, který uměl dát přesnou přihrávku, to chybí Abrahámovi, byť mu nelze upřít bojovnost a pohyb. O Vlčkovi nemá smyl psát. A opět málo střílíme ze střední vzdálenosti, špatně zahráváme standartky. a o chybách v naší obranné hře jsi už psal. Lepší soupeř to potrestá. Tam se musíme zlepšit, hráči soupeře mají hodně prostoru, nejsou pod tlakem, nepřistupujeme k nim včas. Třeba Krajčík v defenzivě opět hořel, to samé Brabec, proto s ním diskutoval Vaniak po konci zápasu. Ale žijeme, máme stále reálnou šanci na titul, Sparta bude pod tlakem, bez Řepky. Máme to ve svých rukou, Sparta nevyhraje ani proti Ostravě, ani v Liberci.
Re: Olomouc - Slavia 1:3
quelhar (admin) před 17 lety 05.05.2008 20:27 |Kez bys mel v poslednim radku pravdu. To by nam stacilo porazit Jablonec doma... :o)
Jinak Tavares je posledni dobou podobny typ jako Krajcik, akorat v obracenem gardu. Smerem dozadu vybojuje snad nejvic micu z celeho naseho tymu, ale na druhou stranu nektere lehke mice ztrati a celkove vyzneni je takove neutralni. Pekne akce stridaji skoro skolacke chyby. Nemyslim, ze by za jeho horsi vykony mohl Abraham. Dnes chyboval Mickael i v prvni puli.
Re: Olomouc - Slavia 1:3
mart před 17 lety 05.05.2008 20:50 |quelhare, on je sice vybojuje, ale bud hned ztrati, nebo prihraje dozadu. Vsechy, naprostu vsechny jeho prihravky jsou "do speku".
Mel sem dokonce pocit, ze kdyz odesel, muzstvo si tak nejak oddychlo. Abraham uz ted stokrat lepsi nez Michael, ... i kdyz me to mrzi..... (mozny duvod je spatna komunikace, nezvykly zpusob hry, nebo ja nevim co....zda se mi dost hroznej).mart
Re: Olomouc - Slavia 1:3
(host) před 17 lety 05.05.2008 20:58 |Abrahám taky nedá přesnou přihrávku, on i Tavares jsou průměr, to na Ligu mistrů nestačí. Potřebujeme kvalitu typu Rajnocha.
Re: Olomouc - Slavia 1:3
(host) před 17 lety 05.05.2008 21:03 |A kdo myslíš, že nám tu ligu mistrů vybojoval nebyl to náhodou Tavares?
Re: Olomouc - Slavia 1:3
quelhar (admin) před 17 lety 05.05.2008 23:15 |No nevim, jestli je zrovna Rajnoch ta prava kvalita... Pred rokem hral stejne dobre jako ted Rajnoch Abraham, tisk se rozplyval nad skvelou zalohou Abraham - Matejovsky a jak hraje Abraham ted. Rajnoch ma ted formu, az mu odejde forma, tak bude bezny mirne nadprumerny ligovy hrac jako treba prave Abraham.
Re: Olomouc - Slavia 1:3
(host) před 17 lety 05.05.2008 20:59 |Lžeš. Ještě, že zápas šel v TV, aby si všichni mohli udělat obrázek o tom, k jakým je tu někdo ochotný se snížit.
Napsat, že "všechny, naprosto všechny jeho přihrávky jsou do špeku"... to je vrchol.
Re: Olomouc - Slavia 1:3
(host) před 17 lety 05.05.2008 20:10 |JAK TO JE ? ROZHODUJE SCORE NEBO VZÁJEMNÉ ZÁPASY PŘI ROVNOSTI BODŮ ?
Re: Olomouc - Slavia 1:3
Bulvi před 17 lety 05.05.2008 20:17 |ZAPASY ...
Re: Olomouc - Slavia 1:3
(host) před 17 lety 05.05.2008 20:17 |Vzájemné zápasy.
Re: Olomouc - Slavia 1:3
(host) před 17 lety 05.05.2008 21:04 |Znovu a znovu bude KJ stavět Jarolíma na pravo a znovu tím zadělával na průšvih. Krajčík aby se z toho zbláznil. Jinak bez Šmicera hrát nelze, neboť je to jediný hráč, který usměrňoval hru. Tavares když si začne hrát na profesora, tak je tragický a hezky to namazával soupeřům. To byl rozdíl Tavares na začátku a Tavares za stavu 0:2!!! Strašně chybí Švec na defenzivě. Snad si to po dnešku každý uvědomuje. Šventovi došli síly až mi bylo Hubáčka líto. Do předu však tahoun. Do stavu 0:2 Toleski, Jarolím a Šenkeřík žili z nádherných přihrávek většinou po narážečkách. Pak jsme si to zase začali kopat mezi stopery a překopávat zálohu. Naděje je nyní opravdu velká, ale v Boleslavi musíme první půlhodinu předvést po celý zápas. Boleslav není Olomouc a pasivitu by trestala. Pořád jsem přesvědčen, že na stoperu má hrát Suchý. VS
Re: Olomouc - Slavia 1:3
(host) před 17 lety 05.05.2008 21:10 |Jediná naděje je Šmicer. Pokud nenastupí tak nevěřim tomu, že porazíme Boleslav. Se Suchým souhlas dal bych ho tam místo Brabce a toho bych dal nalevo místo Hubáčka.
Re: Olomouc - Slavia 1:3
(host) před 17 lety 05.05.2008 21:11 |Mno, po 4. žlutý je aspoň jasný, že příště Jarolím na pravý záloze nenastoupí :-P.
Re: Olomouc - Slavia 1:3
(host) před 17 lety 05.05.2008 21:28 |On hrál Jarolím napravo? A kde byl Šenky ? Nech toho ty znalče. Dnes hrál líp proto, že hrál konečně na svém místě.
Re: Olomouc - Slavia 1:3
(host) před 17 lety 05.05.2008 21:33 |On má nejspíš na mysli krátkou pasáž, kdy opravdu Jarolím hrál napravo.
Re: Olomouc - Slavia 1:3
(host) před 17 lety 05.05.2008 21:33 |Ze začátku druhé půle hrál Jarolím napravo a Šenky se posunul do útoku, po gólu se Jarolím vrátil do středu.
Re: Olomouc - Slavia 1:3
(host) před 17 lety 05.05.2008 21:10 |Hlavně, ať příště nechytá Vorel!!!
Vaňous dneska zase ukázal, že je nejlepším gólmanem ligy, teď jen doufat, že výhra v Olmiku a zaváhání rudejch hráčům zvedne sebevědomí a v MB bude tým zase o něco sehranější.
Velká škoda Vládi Šmicera, snad se dokáže dát dohromady aspoň na 20 minut, jeho přítomnost na hřišti je dost znát...
Ve středu zálohy by bývali mohli pro příště nastoupit vedle sebe Jarolím a Tavares, takhle bych tam postavil dvojku Černý Tavares...
Dušan Švento ukázal, že bude pro SKS zase oporou, až dožene kondici, bude to paráda, Dan Pudil sice teď nemá formu, ale rozhodně bych ho nepouštěl zpátky do Liberce, jeho chvíle ještě příjde.
Momentálně mě napadá sestava na Bolku: Vaniak - Krajčík, Brabec, Latka, Hubáček - Šenkeřík, Tavares, Černý, Suchý, Švento - Toleski
Boris
Re: Olomouc - Slavia 1:3
Huzgi (přítel SN) před 17 lety 05.05.2008 22:04 |Tak jsem si přečetl komentáře (čtu jen ty podepsané, tak to ani moc dlouho netrvá) a s většinou bych souhlasil. Matěj je z formy, mám ho rád, na hřišti ho rád vidím, bojuje, maká, ale dělá dost velké hrubice (jedna nepotrestaná a jeden gól). Mikael Tavares skutečně hru neskutečně zpomaluje. Spoustu míčů vybojuje, ale ty jeho neustálé ztráty a nahrávky soupeři týmu strašně ubližují. Hubáček to kritikům ukázal, celý první poločas jeho jistá hra nalevo dávala Dušanovi křídla a ty opravdu nebezpečné akce šly zleva. A jako jediný z týmu umí dát přesnou přihrávku na větší vzdálenost, to by ostatní měli trénovat. Vůbec nám tento zápas vyhrály posily ze zimy: Toleski, Jarolím (škoda 4. karty), Abrahám. Místo Tavarese bych na defenzivním středopolaři asi viděl raději Marka Suchého a nebo to Tavaresovi důkladně vysvětlit, že nesmí ztratit ani jeden balon a aspoň 50 % míčů musí dávat dopředu. Jen škoda, že máme tolik hráčů mimo, sestavit jedenáctku na Bolku bude opravdu složité, i když se těch možností po zraněních a kartách nabízí málo. Ale dnes bylo vidět, že by ta "nová Jarolímova Slavia" mohla zase šlapat, proti minulým zápasům tam bylo několik rychlých akcí na jeden dotek, to, co Jarolím vždy upřednostňuje. Vypadá, že se mu časem podaří celý tým sladit! Kéž by ten titul ještě vyšel.
Re: Olomouc - Slavia 1:3
(host) před 17 lety 05.05.2008 22:12 |Suchýho sis mohl uprostřed zálohy prohlídnout v přípravě a úvodu jara. Kdybys ty zápasy viděl, nikdy bys tohle nemohl napsat. Ve středu zálohy je potřeba hlavně běhat, a to dost rychle, což jaksi Markovi dělá dost problémy.
Je opravdu komické, že ty a jakýsi "mart" (hlavně, že je podepsaný že) po Tavaresovi, jako po defenzivním halvovi požadujete, aby zároveň tvořil hru, rozdával jednu finální přihrávku za druhou a běda mu, jestli něco zkazí. Zatímco Hubáčkovy nákopy, z nichž dnes opět polovina končila u hráče v modrém, ty vám nevadí. Jinak tu druhou "várku" Hubových centrů nikdo nezpochybňuje, dnes mu to na jeho poměry skutečně šlo, ale i tak to nebylo nic, nad čím by se dalo do budoucna jásat. A ta jeho jistota dozadu - zkus se zamyslet nad tím, jestli to náhodou nebylo tím, že na něj nikdo nehrál a že Olomouc v podstatě nebyla schopná zaútočit.
Všichni vidíme, že problém Slavie na jaře byl opuštění rychlé hry po zemi (která sedí mj. Tavaresovi, který pak nemá s kým hrát) a přechod na nakopávání balonů na útočníky, v čemž se vyžívá Hubáček. A vy ho za praktikování těch "Doškovin" ještě oslavujete...
Ještě podpis, aby ses namáhal to vůbec přečíst:
třeba "Hub"
Re: Olomouc - Slavia 1:3
Huzgi (přítel SN) před 17 lety 05.05.2008 22:25 |Anonymy už nečtu, protože to nemá cenu. Všechny je píše jeden a ten samý člověk, navíc mu člověk ani nemůže omlátit o hlavu, co minule pindal za bláboly. To mně vždy můžeš, každý můj příspěvek snadno najdeš.
Marek byl na postu defenzivního štítu zařazen mezi hvězdy MS do 20. let a stejný post parádně odehrál na Tottenhamu. Není tak elegantní jako Mikael, ale důraznější. Tavares tu eleganci v sobě má, ale spojenou s takvou jemnou laxností, vypadá to, že spíš volí cestu krásna před cestou účelnosti. Vybojuje balon, všichni už se mu pohybem nabízejí, ale on to musí ještě drobně podrbat a pak to dá Brabcovi nebo Latkovi. jarolím jednou řek, že Tavares sám dobře ví, co má zlepšovat a v každém zápase ukazuje, že ten proces ještě nedokončil.
To že na Huba nikdo nehrál myslíš asi jako vtip. Opravdu si myslíš, že Olomouc na své pravé straně neměla žádné hráče??? :-) A že byla schopna zaútočit několikrát moc dobře předvedla, ale většinou po pravé straně, jednou z toho padnul i gól, jestli sis toho nevšimnul. Dokonce měla víc střel na bránu než my, ale o to mi nejde, protože my jsme byli jednoznačně nebezpečnější.
Kdyby se lépe sehráli Šmicer, Jarolím, Abraham, Toleski, Šenkeřík, Švento, tak z toho půjde celou ligou strach.
P.S. A příště se pro jistotu zase podepiš Hub, ať vím, že jsi to pořád ty.
Re: Olomouc - Slavia 1:3
(host) před 17 lety 05.05.2008 22:35 |To jsou neskutečný bláboly, srovnávat juniorský fotbal-MS do 20 let s mužským fotbalem, je hovadina. Totenham, druhá půle-soupeř bránil výsledek, téměř neohrozil naši branku, Suchý nemusel nic řešit. Tavares potřebuje kvalitního hráče do kombinace jako je Šmicer, snad si viděl rozdíl mezi první a druhou půlí. Přes Hubáčka nikdo neútočil, Olomouc útočila přes Krajčíka, stačí si vzpomenout na Žižkov, Teplice atd., jak Hubáček hořel. O jeho podpoře ofenzivy nemá smysl psát. A anonymně tu píše každý.
Re: Olomouc - Slavia 1:3
quelhar (admin) před 17 lety 05.05.2008 23:17 |Tavares kazil i v prvni puli, neni to Smicerem nebo Abrahamem.
A proc utocila Olomouc pres Krajcika? Nebylo to treba proto, ze trener Olomouce vedel, ze je v defenzive horsi nez na druhe strane Hubacek?
Re: Olomouc - Slavia 1:3
(host) před 17 lety 05.05.2008 22:19 |Huzgi, podej si ruku s Martem. To jsou neskutečné bláboly. Olomouc byla slaboučká jako kafíčko, zápas nám vyhráli nikoliv zimní posily, ale kvalita Šmicera, Šventa, vedle kterých šla nahoru výkonost Jarolíma, Tavarese. Krajčík sice propadl v defenzivě, přesto hodně pomohl v ofenzivě. Toleski dostal konečně pořádný balón za obranu. po zranění Šmicera v první půli jsme se vrátili do jarní mizérie. To, že dal gól Abrahám, je zásluha Šenkeříka, to, že dal gól Toleski, je zásluha Šventa. Ano, Toleski, pokud dostane pořádnou přihrávku, tak je skutečně posilou. Jarolím hraje dobře jen vedle Šmicera ve středu zálohy, ale na mezinárodní fotbal nemá rychlost, ani tvrdost a důraz. Abrahám nedá pořádnou přihrávku, Černý je na lávce, Blažek skoro nic neodehrál, Střihavka je zbytečný. A kritika Tavarese, to už je nemoc. Když má vedle sebe kvalitní hráče jako je Šmicer, tak je radost se na něho dívat. S Abrahámem jde jeho hra dolů a bohužel i hra celého týmu.
Re: Olomouc - Slavia 1:3
(host) před 17 lety 05.05.2008 22:54 |Rad si s nimi take podam ruku. Jinak o tom jak je Olomouc doma slaboucka muze vypravet jak sp*rta tak ostrava a jini. Vypadali slabe, protoze jsme jim nastesti dali brzo gol. A rozlisovat ci jsou goly zasluha mi prijde smesny, ja mam radost, ze vyhrala Slavia, ktere fandim a chvilema (rekl bych tak pulku zapasu) se na to dalo koukat. Filipos
Re: Olomouc - Slavia 1:3
Huzgi (přítel SN) před 17 lety 05.05.2008 23:10 |Přesně tak Filiposi, Slavia dneska táhla za jeden provaz a prokázala sílu. Ono není tak lehké vyhrát, když to má tak velký význam a proti týmu, kterému o nic nejde a může hrát uvolněně. Rychlý gól tomu pomohl, škoda, že nepadl i proti Žižkovu z Šenkeříkovy šance, ten zápas by byl úplně jiný, ale takový je už fotbal. Podanou ruku opětuji.
Re: Olomouc - Slavia 1:3
(host) před 17 lety 06.05.2008 10:46 |Já si klidně podám ruku s ním s martem i s Táborským. Tavares je skvělý štít, ale než dojde na rozehrávku. Strašně se mi líbil když přišel, ale on nepotřebuje žádného Šmicra v záloze ani nikoho jiného. Vystačí si totiž se stopery a se soupeři, kterým věčně přihrává a to nemluvím o tom, že většinu našich šancí buď zabrzdí úplně nebo zkazí, takže štít je to dobrý, ale pak aby tam byl vždycky někdo kdo za něj rozehraje balon. Vůbec se nedivím, že byl včera vystřídán. Evidentně to nebylo kvůli tomu, že by nemohl, protože se sám hrozně divil, že jde dolu. Já až tak moc ne...Andre
Re: Olomouc - Slavia 1:3
(host) před 17 lety 07.05.2008 00:47 |Ani se nedivím, že ses nedivil ty, televizní slávisto. Kritizovat něčí hru na základě sledování výřezu pěti metrů kolem míče, to je ubohost.
Nahoře to máš napsáno asi stokrát, takže postoprvní: defenzivní štít (Tavares) je defenzivní od toho, aby odebíral balony. Vedle něj hraje druhý středový záložník, který má tyhle balony rozdělovat, vytahovat a tvořit hru. Bohužel stádo kritiků to zcela nesmyslně požaduje po Tavaresovi. Podle vás by měl asi dělat všechno, ještě možná i přichytávat...
Re: Olomouc - Slavia 1:3
(host) před 17 lety 05.05.2008 22:15 |Nevíte proč se tam nakonci Vaniak s Brabcem hadali? Videl jsem to v televizi a misto radovani se si tam neco vycitali... Bubu
Re: Olomouc - Slavia 1:3
martyni (přítel SN) před 17 lety 06.05.2008 00:10 |Marte, Huzgi, muzu si s vami taky podat ruku? Prosim ja tomu take nerozumim a pokud chodim na zapasy, tak tam chodim znytecne, apc nekoukam na fotbal.. jo, ja si taky myslim ze tavares hraje tuzku a vyzyvam onoho agresivniho anonyma, at si zas vyleje vztek i nade mnou,jako kolikrat uz predtim. Je to uz takova hra, aby videl dostatecne rude, jeste pridam, ze Hubacek podal zas celkem solidni vykon a ze se po jeho leve strane nic zavazneho nestalo, na rozdil od Mateje, kterymu utekl chlap a dal gol (ze by opravdu na pravy strane olomouce NIKDO nehral??) Co je Matejovi platny, ze je lepsi fotbalista nez Hub.. Zpet k Tavaresovi. Podle myho hraje porad stejne.. jen jsme ze zacatku byli nadseni, s jakou lehkosti v lize odebira mice a v soubojich prevysuje cesky hrace. Uz na podzim ale byl videt, ze kdyz prisel zapas na Ajaxu, Tavares horel. Jo, kdyby hral efektivnejc, prihraval alespon obcas dopredu, neztracel tolik micu a hral zodpovedneji, uz davno by nahradil v Arsenalu Vieiru nebo alespon hral ve francii ligu. Ale nehraje ji a ja tomu nerozumim, ale napada me proc. Takovej Abraham je zodpovednejsi, po ztrate mice se vraci vzdy, nejen nekdy, bohuzel pro nej porad hraje na miste ofenzivniho zaloznika, na ktery nema vlohy.
Jinak dnesni vykon - asi jako kdyz se stara masina preci jen rozjizdi, ale dost to skripe.. Toleski, Smicer, Svento, Senkerik - predvedli uz naznaky toho, jak by to mohlo vypadat, M. Jarolim o hodne lepsi ve stredu, ale nejlepsi je, kdyz kolem nej nikdo neni a kdyz nemusi bezet.. to je blby ale.. Latka - Brabec - podle mne to nefunguje asi tak jako stred Tavares - Abraham. Vaniak - nastesti nastoupil. Dobrou
Re: Olomouc - Slavia 1:3
(host) před 17 lety 06.05.2008 10:52 |Pod tohle se taky podepisuju. Jediná škoda je, že Dušan nemá fyzičku, protože se nestíhá vůbec vracet, ale to se přes léto zlepší. Jsem zvědav v jaké sestavě v Boleslavi nastoupíme, protože to bude zase neskutečný porod. Hlavně si budeme muset dát pozor na standartky, které po 3 letech pod Jarolímem pořád nezvládáme. Kdyby měl Brückner po skončení trénování u nároďáku aspoň 2 měsíce volného času a naučil to naše hráče a Jarolíma, tak bych se vůbec nezlobil. V sobotu to zase bude o prvním gólu a bohužel jako tradičně v Bolce o standartkách.
Re: Olomouc - Slavia 1:3
(host) před 17 lety 06.05.2008 12:37 |Slávisté!
Pořád dobře nerozumím těm všem dohadům,prostě na jaře nehra-
jeme NIC co by vedlo k optimismu.Pan KJ prohlásil,že na podzim ta
ké točil sestavou a nikdo nic nenamítal,protože rozdělil námahu mezi více hráčů ale to hrál LM navíc,na jaře nehrajeme nic navíc ani český pohár,no že by hráči neutáhli každý týden jeden zápas
se mi nezdá.Polemizovat na téme Tavares či Hubáček je zbytečné,
protože oba hrají stále ať ten výkon je žalostný jak chce.Titul snad
ještě není ztracen díky hovádku jménem Řepa ale jinak bychom v
této prachbídné lize asi neuspěli ani na druhé příčce.Rudoši také
nehrají nic čili celkový marast.Pro mne ovšem světlý okamžik znamená zítřejší otevření stadionu/po letech trápení na Strahově/
a uvidíme ten"příliv"fanoušků.Konečně budeme mít důstojný stá-
nek a uvidíme na podzim,jak se nám bude dařit ve skutečném a
navíc krásném domově s velkým D.A pokud by ten nahoře byl spra
vedlivý pak by přidal bonus ve formě letošního titulu.Zdraví Alba
Re: Olomouc - Slavia 1:3
Bulldock (přítel SN) před 17 lety 06.05.2008 13:26 |Já souhlasim. Tavares rozhodně žádnej zázrak nezahrál, ale když ěl před sebou dva dobrý OZ, tak to šlo. Já rodzíl nevidim. . Tavares nebo Abrc. . rozdíl je ve stylu, ale ne ve výsledku. . hlavně nesměj hrát spolu, to je šumul. Je fakt, že Abrc reaguje trochu rychlejc (asi návyk z futsalu) a při stejnym porcentu zkjaženejch ppřihrávek apoň směřujou dopředu. . Tavaresovo smrťáky, když přihrává kolmo Krajčíkovi do špeku. . to zavání. Ke srovnání Hub/Matej. . Hub si totiž hlídá svý. . ví, že by se nestihl vrátit, tak se moc nevysouvá. Kdežto Mateje to táhne dopředu. . a je to znát, ale pak často chybí vzadu. . i v tomhle kontextu je logický a správný, když to Hub víc jistí. . Tohle je podobný u gómanů třeba Vaňous má slabší výběhy, tak si na ně nevěří. . zase ví, že je silnej na čáře, takže většinou čeká na ránu a čaruje. . i když preferuju větší práci brankáře po vápně, tak Vaňousovi to vychází, čili OK. Jak dobře psal voki. . hra i na jednoho útočníka se dařila díky kvalitní podpoře rychlejch hráčů ze strany. . k tomu si přidej náběhy MJ a Šmíci, kterých se od našich DZ nedočkáš. . Je jen blbý, že se na tom nedá stavět, ponevač MJ a nedejbože i šmíca nebudou příště k dispozici. Snad se rozchodí Voliš nebo Kalič. . jednoho z nich bych nasadil místo MJ. .Přeci jen Jarda Černý nebo Belaid pro mě nejsou úplně tvůrci hry. A taky by mě zajímalo, ja je na tom Ivana.. řikalo se, že by ještě mohl něco odehrát. .
Re: Olomouc - Slavia 1:3
(host) před 17 lety 06.05.2008 13:45 |Zdravim,tak Ivana urcite v sobotu nenastoupi, ale k vcerejsku, sam jsem, vyjel s fanklubem a musim ti tentokrat Richi napsat, ze to byl dobry vyjezd, casove dobre naplanovany, bez problemu v miste a i dobre odkoucovany. K fotbalu bych jen poznamenal, ze mne hlavne zaujali dva navrastilci do sestavy Vaniak a Krajcik, kteri predvedli velice solidni vykony, naopak mne zklamal Latka, ktery nedokaze pokryt prostor pred vapnem a viditelne nestiha. Hra opravdu nebyla zadny zazrak , ale zacali jsme hrat svou hru, po zemi , s maximalnim zaujetim a hlavne treti gol byl super. Tavares mne trochu zklamal, hlavne v druhe puli s jeho prevzeti mice vzdy celem k vlastni brane aby nevidel kdo za nim stoji sel strach a pravem jsme se shodli na prezdivce zongler. Sam se omlouvam za zivou debatu v busu, pri ktere jsem se pohadal i se svym nej kamosem, hlavni problem nemocnost nasich hracu, ktera uz treti rok lame rekordy jak v podzimnim tak letnim obdobi. Dalsi problem, setrvani Jarolima, co nazor to jina verse, ale jedna vec je jasna, cil sezony byl splnen , titul je uz jen tresnicka na dortu. Jinak urcite se v zakulisi zacinaji dit veci, nejde o Repku , ten uz asi letops skocil, ale o nasazeni rozhodcich a jine hity. Presto vse si myslim, ze ted teprve vsichni vedi , jak je skoda sezony, ktera byla tak skvele rozehrana A taky verim, ze se vrati vedeni k jednani s Vaniakem, ktery byl nesmyslne odstaven KJ. Jeste snad kratce na zaver,. ze soucasne sestavy zacina byt jasne se kterymi fotbalisty se ve Slavii pocita nadale a kteri asi odejdou. Jiri
Re: Olomouc - Slavia 1:3
(host) před 17 lety 06.05.2008 14:03 |Zdravím Jiří, jak to vypadá s prodloužením smlouvy s Vaniakem, jak s příchodem Bergera, co Šmicer, bude pokračovat, kdo se vrátí z hostování, kdo odejde, na koho uplatníme opci? Máš nějaké informace?
Re: Olomouc - Slavia 1:3
Bulldock (přítel SN) před 17 lety 06.05.2008 14:54 |No Jiří. . současná sestava nenapovídá skoro nic, ostatní jsou na marodce. Ale jinak je celkem jasno,kteří hráči odejdou. . Mimochodem. . Heidenreichovi měli rovnou nabídnout smlouvu. V létě o něj bude zájem, řekl bych.
Re: Olomouc - Slavia 1:3
(host) před 17 lety 06.05.2008 15:20 |Nezlob se , ale napovida, treba Pudil, Blazek, Belaid, nic jasnejsiho nemohl KJ jiz nekolkrat po sobe vyslovit a ty dalsi Vaniak, neco mu nabidnuto bylo , ale zatim se kvuli vyssi castky nedohodli, nevylucuje ani konec, Smicer, pokud prodlouzi bude to za mensi penize, zajem ze strany klubu je , hrac sam chce hrat jeste rok, jen v pripade dalsich zdravotnich problemu uvazuje o konci, Blazek a Pudil by meli odejit, stejne tak jako Abrham a Latka, tam je to podmineno sehnanim odpovidajiciho angazma, tradicne se klub pokusi zpeneznit Marka Sucheho, prichody, ano Pata Berger, je to v jednani, dale navratilci z hostovani Vacha,. Studik , Necid, vytipovani hraci na doplneni, neco zvenku, jinak zatim zadnA BOMBA. Hodne se jedna o Dockalovi, kde je take zajem o navrat a v pozadi by se mohl konat i prichod jednoho z golmanu Bohemians. Ale jsou to jen a jen urcite naznaky, ktere pochazeji primo od manazeru /treba Paska, Kramaric/, vite ze jine zdroje treba mluvi o odchodu Strihavky a zajem odejit ma i Volesak. Jiri
Re: Olomouc - Slavia 1:3
Bulldock (přítel SN) před 17 lety 06.05.2008 15:39 |Ano ale jak jsem říkal. . ta jména nejsou žádnou novinkou. . Blažek, Belaid, bohužel Volešák a Pudil . . to se čekalo. Abrc asi nikoho mrzet taky nebude, zvlášť pokud přijde Rajnoch. Dočkala bych viděl zpátky rád se všemi hostovači včetně Studíka. . Sice jsem nad ním lámal hůl, ale musím sebskriticky uznat, že v porovnání s konkurencí v širším kádru áčka i bčka jasně kraluje. Gólmana Bohemians? Myslíte té počernické? Protože jinak nevím co se Sňozíkem. . při vší úctě na Vaniaka nemá a na dvojku jsou lepší Diviš a Kubásek.
Re: Olomouc - Slavia 1:3
(host) před 17 lety 06.05.2008 15:25 |Bulldoku, Heidenreich je v Čechách neprodejný, stejně jako Lecjaks, Morávek, Kozák. To je realita. Já ho sleduji už dva roky od ME do 17 let, kde mě zaujal. Prostě si musíme zvyknout, že doba, kdy kluby prodávaly hráče do Sparty a Slávie, je pryč. Oni si je prodají sami do ciziny pomocí agentů jako Kaloudu, Fenina. Takže v létě vyzkoušet Jablonského na postu levého beka a doufám, že skautink přivede nějaké alternativy, hlavně rychlostní typy s dobrou technikou, střelbou, přesnou nahrávkou, schopné zapojit se do kombinace a podpořit ofenzivu a zároveň nepropadnout v defenzivě. Podíval bych se do Koreje jako to udělal Advocaat v Petrohradu, asijští hráči mají ideální předpoklady pro post krajního beka. Záležet bude na ceně. Jména jako Pekárik jsou mimo realitu. Na postu levého beka nás tlačí bota a hra krajních beků je hodně důležitá v mezinárodním fotbale. V Lize to není tak znát, ale v LM hodně.
Re: Olomouc - Slavia 1:3
Bulldock (přítel SN) před 17 lety 06.05.2008 15:49 |No, je fakt, že zrovna Kubíček je v tomhle dost neschůdnej. . Ale třeba Lecjakse s Kozákem a Morávkem jsi chtěl v zimě přetahovat. . Bylo by to náročný, to určitě. . ale zase na druhou stranu. . Morávek při vší úctě pude za míň z Bohemky( zvlášť druholigový), než když se ukáže v LM, případně Uefě ve Slavii. Byla by možná podobná dohoda jako s Pudilem. . i když toho asi vrátíme do Liberce. Ale hostování s opcí, nebo přestup s velkým procentem do budoucna a např. hráčskou náhradou. V tomhle případě. . jim pustit Volešáka, o kterýho bohužel KJ moc nestojí. Já bych raděj obětoval Kalivodu, ale to je jedno. Na LB máme Helda nebo možná Jablonskýho, ale to je spíš v delšim horizontu. S Asijcema by byla podobná potíž. . i když třeba trenér Janů by zrovna mohl něco najít. Já bych se o otho Heidenreicha alespoň pousil. . zdá se mi prespektivnější, s lepšími fyz. parametry i než Lecjaks. . ten by podle mě i reálnej byl. . i když v léě je to MS 19. . s tim se počítá a asi y byl hloupej manažer, kdyby ho prodal před tim. Uvidíme.
Re: Olomouc - Slavia 1:3
(host) před 17 lety 06.05.2008 16:18 |Held je zraněný, za Sokolov neodehrál ani minutu. Jak Heidenreich, tak Lecjaks mají rychlostní a silové předpoklady, chybí jim větší zkušenost z těžkých zápasů, jsou to hráči pro budoucnost. Ale u nás neprodejní. Pokud jde o Morávka, i kdyby Bohemka spadla, tak to nebude mít vliv na jeho cenu. Podívej se na Kaloudu, stačilo jedno MS v Kanadě a z náhradníka v Brně se stal žádaný hráč za velké peníze. Suchý hrál od 17 ligu a poháry a žádná velká nabídka není na stole, jen Vandasovy velké oči. Navíc musíš počítat, že Mareček, Morávek, Heidenreich, Lecjaks, Necid, kozák, Zeman na sebe budou chtít upozornit v létě na ME do 19 let a když se jim turnaj povede, může se stát, že odejdou hned do ciziny. Proto je důležitá práce s mládeží, s odchovanci, cena nejlepších hráčů, zvláště mladých je tak vysoká, že na ni Slávie nemá a dlouho mít nebude. To je realita. Pochopila to i Sparta.
Re: Olomouc - Slavia 1:3
(host) před 17 lety 06.05.2008 16:30 |A když se jim turnaj nepovede, tak jsou na nule. To jsou ale moudra. Turnaj v Kanadě se povedl i jiným, a jejich ceny se ani nehnuli. Ono je to u těch náctiletých složitější a není to tak jednoduché, jak se tu snažíte předstírat. Takový Morávek může stále být druhým Nedvědem a nebo taky končít v 2. lize. Takových už bylo!!!
Re: Olomouc - Slavia 1:3
(host) před 17 lety 06.05.2008 16:47 |Nejdříve se nauč gramatiku-ceny nehnuly. I když se jim turnaj nepovede, tak je budou sledovat dále. Skauti Necida a další hráče sledují už dva, tři roky. Není to nahodilá činnost. To, že cena některých hráčů nestoupla, je dáno také na jakém postu hrají a jaká je poptávka po hráčích na tomto postu. Tady funguje trh. Tak jednoduché to není. A navíc Kalouda dokázal potvrdit výkony i v lize, je obounohý, rychlý, může hrát na více postech, je to bezproblémový hráč.
Re: Olomouc - Slavia 1:3
Bulldock (přítel SN) před 17 lety 06.05.2008 21:39 |To je pravda no, ale zas na druhou stranu už nefrčí odchody v 19 do Evropy. . což je dobře. Mladá se chtějí vyhrát v lize a při nastavení procent z dalších prodejů na tom můžou vydělat všichni. O Pudilovi, Blažkovi se taky psalo, že jsou v lize neprodejní a vida. . čimž sice nechci říct, že Blažek je nějakej kauf. Jen ať ho pěkně vrátěj a stáhnou Dočkala.
Re: Olomouc - Slavia 1:3
slaviator před 17 lety 06.05.2008 16:33 |Janů by nepřived Korejce, ale Filipínce... :-) Ono to je jedno, oboje jsou podobní, ale... Já bych přece jen raději toho Korejčíka.. :-))) Jsem si teď vzpomněl na jednoho, kterej se jmenoval fakt dobře... Ping Pong... :-D Mno... Nebo víš proč se Korejci nikdy neunaví? Protože o poločase vystřídá trenér komplet jedenáctku a nikdo si toho nevšimne.. :-)))
Re: Olomouc - Slavia 1:3
(host) před 17 lety 06.05.2008 16:40 |Janů trénoval v Indonésii, jinak Lukáši dobrý vtip. Kam na ně chodíš?
Re: Olomouc - Slavia 1:3
(host) před 17 lety 06.05.2008 17:05 |Ani nevím, ty jo... :)
Re: Olomouc - Slavia 1:3
Bulldock (přítel SN) před 17 lety 06.05.2008 20:50 |Já psal Asiata. . ať máš klid:-) )
Re: Olomouc - Slavia 1:3
slaviator před 17 lety 07.05.2008 09:20 |Asiat je i Kazachstánec... Nechtěl bych tu někoho z Karagundy, aby nám ho dohodil Kraťas... :-))
Re: Olomouc - Slavia 1:3
(host) před 17 lety 06.05.2008 18:57 |zdravicko, myslim ze debata v buse byla dobra, rozhodne lepsi nez sledovani nejakeho pochybneho snimku, uvdime jak se vse vyvine dal! Marrak
Re: Olomouc - Slavia 1:3
(host) před 17 lety 06.05.2008 13:41 |Sigma vždy hrála v obraně kvalitně. Proti nám to ale hlavně v prvních třiceti minutách bylo špatné, dělali velké chyby," všiml si Vaniak. "Také proto jsme získali výsledek, který jsme chtěli.