Slavii se poslední dobou nedaří, tři body získala pouze v jediném z posledních pěti kol. I kvůli tomu má na Spartu za letošní jaro minus devět bodů. Historie se opakuje, po výborném podzimu přichází každoroční jarní kocovina. Minulý zápas s Viktorií Žižkov jen dokreslil jarní slávistickou mizérii, ze které však fanoušky vytrhne ve středu 7. května otevření nového stadionu v Edenu.
Sigma Olomouc vytěžila z posledních pěti kol hned sedm bodů, i přesto sáhlo vedení klubu ke změně na trenérském postu. Ten musel opustit Martin Pulpit, který tak nedokončí svou první sezonu na prvoligové lavičce. Nahradil ho Jiří Fryš, dosavadní asistent.
SK Slavia Praha připravila pro své fandy zájezd do Olomouce zdarma, ten je již logicky zaplněn. Klub vypraví dva autobusy. "Slavia si váží podpory fanoušků, kterou v závěru ligy naši fotbalisté potřebují ještě více," zdůvodnil tento krok Petr Doležal.
"Olomouc hraje doma dobře, v posledních dvou domácích zápasech
neinkasovala, takže v tomto směru to bude pro nás určitě těžký zápas.
Věřím, že jsme si už tu smůlu v podobě nevydařených zápasů vybrali.
Musíme zlepšit kolektivní výkon, vypracovat si více šancí a lépe
vyřešit jejich zakončení," řekl před utkáním Vladinír Šmicer.
I tentokrát zůstává na marodce Ivana, Janda, Střihavka, Šourek a Dřížďal. Nenastoupí ani Michal Vorel, má stop kvůli karetnímu trestu. Jan Blažek a Ladislav Volešák trénovali individuálně.
Hned několik pravděpodobných sestav si budete moct přečíst v diskuzi pod článkem.
Slavia bude v Olomouci hájit druhé místo, na titul to bohužel nevypadá. Utkání můžete vidět buď na vlastní oči v pondělí v 17:15, nebo v ten samý čas na ČT2.
Slavia zavítá do Olomouce
Do konce letošního ročníku Gambrinus ligy zbývají tři kola. Jak to tak bývá, na první místo ztráta, rozdílem oproti ročníkům minulým je však náskok Slavie na třetí tým tabulky. Slavia se pokusí uhájit druhé místo v Olomouci, a to v pondělí v 17:15. Utkání vám nabídne ČT2.
Komentáře (47)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Slavia zavítá do Olomouce
(host) před 17 lety 04.05.2008 13:51 |první
Re: Slavia zavítá do Olomouce
(host) před 17 lety 04.05.2008 13:52 |Vzhledem k velké marodce a vzhledem k tomu, že Olomouc bude hrát defenzivně, přešel bych ze systému 4-4-2 na systém 3-4-3-pokud bude zdravý Blažek nebo na systém 3-4-1-2-pokud nebude moci nastoupit Blažek. Sestava: Vaniak, Krajčík, Suchý, Brabec, Kalivoda, Tavares, Šmicer, Pudil, Šenkeřík, Toleski, Blažek. Při absenci Blažka a Volešáka bych to postavil takto: Vaniak, Krajčík, Suchý, Brabec, Kalivoda, Tavares, Balaid, Pudil, Šmicer, Toleski, Šenkeřík. Dávám přednost Balaidovi před Jarolímem, protože ho považuji za lepšího hráče na post středního záložníka, což prokázal i v LM, i v tuniské reprezentaci. Kubáska bych postavil až v Bolce, která hraje útočný fotbal a bude mít šanci ukázat svoje kvality. Proti Olomouci to nemá smysl, protože ta bude hlavně bránit a brankáře neprověří. Když už jsme Kubáska přivedli na hostování, měl by dostat šanci v ostrém zápase, jinak je to vůči němu nekorektní jednání. Je třeba se rozhodnout, zda uplatníme na něj opci a jen zápasy v ČFL za juniorku nestačí.
Re: Slavia zavítá do Olomouce
carfi-sks (přítel SN) před 17 lety 04.05.2008 13:58 |Já bych řek, že postaví Kubáska, když je s Vaniakem rozhádanej K. Jarolím...
Re: Slavia zavítá do Olomouce
(host) před 17 lety 04.05.2008 14:00 |jen to ne, Vaniak je mnohem lepší a navíc zkušenější
Re: Slavia zavítá do Olomouce
carfi-sks (přítel SN) před 17 lety 04.05.2008 16:01 |Taky bych tam opět nejraději viděl Vaniaka, ale Jarolím má přece jenom větší slovo, než my tady:)
Re: Slavia zavítá do Olomouce
(host) před 17 lety 04.05.2008 16:14 |nespekulujte zas...bude chytat vaniak
Re: Slavia zavítá do Olomouce
slaviator před 17 lety 04.05.2008 16:20 |Kubásek nebo Pudil... ! :))) Čím míň lidí to čeká, tím víííc :)))
Re: Slavia zavítá do Olomouce
(host) před 17 lety 04.05.2008 16:16 |sestava bude normalni 4-4-2,leda kdyby sparta dneska ztratila body tak by se dala cekat utocnejsi hra
Re: Slavia zavítá do Olomouce
(host) před 17 lety 04.05.2008 16:55 |Nebo se KJ blbě vyspí a bude hrát 4-5-1
Re: Slavia zavítá do Olomouce
(host) před 17 lety 04.05.2008 17:06 |Není libo či 6-3-1?
Re: Slavia zavítá do Olomouce
(host) před 17 lety 04.05.2008 14:48 |Nevim o jaký smůle Šmicer mluví. To byla normální neschopnost, nic víc. Když se budou takhle vymlouvat, tak se nepohnou z místa.Jinak sestavu bych viděl takto- Vaniak-Krajčík,Suchý,Latka,Brabec-Kalivoda, Abraham, Šmicer, Pudil-Šenkeřík, Blažek.
Re: Slavia zavítá do Olomouce
Eluin (přítel SN) před 17 lety 04.05.2008 15:48 |Doufám, že bude chytat Vaniak. Proti Kubáskovi nic nemám, ale teď potřebujeme sbírat body a pro ty je lepší podle mě mít v bráně zkušeného gólmana. Experimenty si můžeme nechat na poslední utkání, kdy již pravděpodobně bude jisto, že titul nezískáme a zároveň bude jisto, že druhé místro neztratíme.
Re: Slavia zavítá do Olomouce
slaviator před 17 lety 04.05.2008 16:19 |MNo, těžko hádat jak to bude. Takže za předpokladu, že Jarolím bude chtít dát šanci ukázat se Kubáskovi, to vidím na to, že to postaví takto:: Kubásek - Gebre, Suchý, Brabec, Hubáček - Krajčík, Abraham, Tavares, Pudil - Šenkeřík, Toleski. Mno a pokud bude pokračovat v trendu, že si Pudil na jaře musí vyzkoušet všechny možné i nemožné posty, tak: Pudil - Blažek, Šenkeřík, Černý, Abraham - Latka, Toleski, Hubáček, Kubásek - Suchý, Kalivoda.
Re: Slavia zavítá do Olomouce
quelhar (admin) před 17 lety 04.05.2008 17:09 |Abych naplnil to, co je napsano v clanku, tak musim pridat pravdepodobnou sestavu :o)
Vaniak - Krajcik, Brabec, Suchy, Hubacek - Senkerik, Tavares, Smicer, Cerny, Pudil - Toleski
Re: Slavia zavítá do Olomouce
TKutnik (přítel SN) před 17 lety 04.05.2008 18:18 |Konečně se někdo chytil :) ... Jinak, kdybych to stavěl, tak: Vaniak - Krajčík, Brabec, Suchý, Hub - Kalivoda, Tavares, Šmicer, Švento (pak střídat, celej asi nedá) - Toleski, Šenkeřík
sestava
(host) před 17 lety 04.05.2008 17:18 |Kubásek-Krajčík,Suchý,Brabec,Pudil-Šmicer,Belaid(Volešák),Tavares,J.Černý-Šenkeřík,Toleski. Vaniak je dobrej na čáře ale centry bída teď už nemá význam ho stavět,netvrdím že kubásek je lepší ale měli bychom ho vyzkoušet. Respektuji,co vaniak dokázal alebylo to jen pár zápasů. Vzadu se Laty s Hubem hledaj,brába potřebuje vedle sebe pohyblivýho Suchara.Nemá cenu betonovat,hrál bych s ofenzivníma krajema. ve sředu zálohy musí být někdo tvořivý, na to nejvíc doplácíme-nikdo nedá hře myšlenku a hlavně nám šíleně chybí pohyb v tom je zakopanej pes.Vepředu nám nic nezbývá,hra ne 2 útočníky s presingem se mi líbí,jen my nepresujem,hrajeme jak AC.S tavaresem nejsem spokojený,protože je měkkej.mrzí mě že za nás nehraje dočkal či necid.máme tým najatých žoldáků a málo slávistů.navíc jsou velmi dobří,to bylo řečí jak stavíme na odchovancích,jednou máme peníze a kupujem nesmysli.to by pan wenger koukal
Re: sestava
(host) před 17 lety 05.05.2008 10:12 |Proboha proc zase Kubasek, Vaniak je ozkousena kvalita, Kubasek svou sanci urcite dostane, ale ne dneska.
Re: Slavia zavítá do Olomouce
(host) před 17 lety 04.05.2008 22:17 |Když jsem zjistil, že Sparta prohrála,tak Jarolím má podle mne poslední šanci něco udělat a ne se chovat jako uraženéj , jinak může po Olomouci ihned odejít !!
Re: Slavia zavítá do Olomouce
slaviator před 17 lety 04.05.2008 22:29 |ty vole... jestli nám Řepka nakonec daroval titul... Tak by mu měl Šmicer poslat pořádnej puget... :-)))))
Re: Slavia zavítá do Olomouce
(host) před 17 lety 04.05.2008 22:43 |Když jsem tu psal o Brnu, tak mě tu Huzgi napadnul, že hrají ještě hůře než my. Stačí se podívat na jarní tabulku, počet gólů, počet šancí a především na předváděnou hru, a Brno nás jasně předčí. a to Uličnému prodali Kaloudu, Holka, zranili se Kuncl, Mareček, Okleštěk, Borák, Šural, Živný. A Uličný nefňuká jako Jarolím, jeho tým předvádí kvalitní ofenzivní fotbal a ještě hraje semifinále poháru. Můžeme Brnu děkovat, že stále žijeme. To samé Řepkovi. Před dnešním zápasem jsem tvrdil, že Sparta uhraje pouze tři body z posledních tří kol. Bohužel se obávám, že my uhrajeme maximálně čtyři body. Jarolím má poslední šanci, jak se vyhnout totální blamáži. Chce to vyhrát v Olomouci, přivézt bod z Bolky a porazit Jablonec, to bude stačit k titulu. Přesto Jarolímovi nevěřím, že to dokáže. Letos by se titul neměl udělovat. To, co předvádí dvojice Bílek, Jarolím, je tragédie a horor pro fanoušky obou klubů. Nejlepším řešením by bylo, kdyby si oba dva kouzelníky vzal Košťál. Ale tak hloupý zase není, aby si podřízl větev.
Re: Slavia zavítá do Olomouce
slaviator před 17 lety 04.05.2008 22:53 |Mno, já zase říkal, že v boji o třetí (a případnou druhou pozici, pokud se nám vubec nebude dařit) věřím právě Brnu, i když mělo o bod méně než Teplice... A stejně jako Ova zápas na Spartě před sebou. A ono ejhle, Brno tam neuhrálo remízu, ve kterou jsem tajně doufal, ale dokonce tři body...! Jupííí...:-) Ale popravdě řečeno to velmi ovlivnilo vyloučení Řepky. Někdo jinej by ho za to třebas nevyhodil... A taky jsem se docela klepal teda jako, když se Brno zatáhlo a nechalo Spartu ve druhým poločase hrát... A kor když pak šel Trousil už dolu, to už jsem viděl andělíčky... Každopádně Tooooomáááááš Doooooošek rozhodl definitivně, že Brno tentokrát u Průhonic posrané nebylo a že exportovalo všechny tři body na jižní Moravu. Ty vole, tak to asi čekal málokdo... :-))
Ale zase bychom měli krotit optimismus no, zejtra my taky nemusíme zabrat a bude to na pendrek... Ale což, na co se trápit, dneska jsem snad poprvé na jaře plnej optimismu... Že bychom to ještě fakt nakonec zvrátili? Ty vole, tak to by byla detektivka... To je děj... To by nenapsal nikdo na světě takovej scénář... Nahoře, pak dole, totálně dole... A najednou titul na konci tunelu...? Že by přeci jen..?? Hlavně zejtra MUSÍME vyhrát... A až tam vyhrajem, tak Šmíca zajde v Praze do květinářství a koupí Řepkovi jeden puget... A pokud nakonec díky tomu jeho blikanci vyhrajem, tak mu ten puget tomu Řepkovi za to koupím i já, hehe... :-)))
Re: Slavia zavítá do Olomouce
quelhar (admin) před 17 lety 05.05.2008 09:47 |Tak nevim, jestli jsme vcera videli stejny fotbal. Brno sice vyhralo 2:0, ale cely zapas bylo horsi a predevsim ve druhe puli jsem mel podezreni, ze si snad hraci vsadili na plichtu. Totalni laxnost v obrane, kdy si dva spartani nahravaji mezi sebou a ctyri hraci Brna se na ne koukaji a neatakuji je. Prechod do utoku az na vyjimky zoufale pomaly a nepresny - az v posledni minute Balaz zrejme nepochopil strategii zbytku tymu a vyrazil dopredu sprintem a ne krokem. Hned z toho byl gol. Prvni gol naprosto nahodny.
Sparta Brno prehravala i v deseti, vytvorila si vice sanci a to predevsim po Brnenskych chybach. Muzeme dekovat Brnu a predevsim Sparte, ze tentokrat nedokazala vyuzit sve sance. Protoze vcera to byla z brnenske strany dost hruza a tim hur, ze je za to trener Ulicny pochvali.
V cem se shodneme - musime dnes vyhrat v Olomouci.
Re: Slavia zavítá do Olomouce
(host) před 17 lety 05.05.2008 10:09 |Nemluvím o včerejším zápasu, protože Brno má zdecimovaný kádr a projevila se únava z náročného programu. Celé jaro hraje Brno v 15 lidech, to se musí projevit. My jsme na podzim hráli na Spartě to samé, jen jsme odkopávali míče po vyloučení Horváta. Ale když se podíváme na herní projev Brna v převážné většině zápasů na jaře s výjimkou Plzně, Jablonce, Kladna a Sparty, na počet vytvořených šancí v každém zápase, na počet vstřelených gólů, na počet získaných bodů na jaře, tak je na tom Brno lépe, a to přesto, že prodalo Kaloudu a Holka a má zraněné další dva klíčové hráče Kuncla a Marečka. a k tomu jsou zranění Okleštěk, Borák, Šural. Živný. Kdo včera čekal od Brna po náročném programu ofenzivní fotbal, tak je naivní. Jejich taktika byla zaměřit se na Řepku, to se podařilo a využít nějaké chyby soupeře, to se také povedlo. Proto jsem před zápasem věřil, že Brno uhraje bod. A má nakonec tři. A hlavně Uličný nefňuká jako Jarolím, prodali mu hráče po skončení přestupového období, k tomu velká marodka, pravého záložníka musí hrát stoper Pavlík, přesto Brno má na jaře lepší výsledky, nastřílelo více gólů a i jeho herní projev je lepší než Jarolímův soubor drahých megahvězd.
Re: Slavia zavítá do Olomouce
martyni (přítel SN) před 17 lety 05.05.2008 10:33 |no dobra, je fakt, ze Brno ma hodne zranenejch.. tech tymu, co hraji na jare lip nez my, je ale dost - Liberec, Bolka, Ostrava...nezapomen taky, ze ten tlak ve slavii a ve sparte je jinej nez v Brne, Liberci.. pohary jsou super, ale kdyz se skonci v horni polovine tabulky, zas takovej pruser to neni, muzou si dovolit pul sezony hrat dobre, pul sezony prumerne, kdyz se prohraje jednou, dvakrat, neni to tragedie.. tim nechci ospravedlnovat KJ ani snizovat jejich vykony, jo, Brno to vzalo urcite za dobrej konec, hraje velmi solidni fotbal, vychovava a prodava mlady hrace, coz by jim melo zajistit prinejmensim vyrovnanej rozpocet. Ale pozor, na titul to nestaci, realna sila Brna je boj o pohar UEFA
Re: Slavia zavítá do Olomouce
(host) před 17 lety 05.05.2008 11:08 |V Brně je stejný tlak jako ve Slávii. Zeptej se hráčů jak Pros chodí do kabiny, po nepovedeném zápasu rozdává velké pokuty, hrozí vyhazovem hráčům i trenérovi. Proti tomu jsou Doležal s Rosenem kliďasové. Stačí si vzpomenout na blamáž v Líšni, jen hrozba pokut. V Brně lítají tvrdé pokuty a tresty, tam by naši hráči teprve poznali, co je to tlak a strach o peníze. Musíš si uvědomit, že hráči Brna nemají tak vysoké základy jako hráči Slávie, proto pokuty jsou pro ně dost citlivé téma. Takže říci, že v Brně není takový tlak jako ve Slávii, je mimo realitu. V Brně je větší tlak na hráče než u nás. Ve Slávii mají hráči vysoké základy, žádné pokuty za jarní mizérii, to samé trenér. Takže nevěř, že v Brně není tlak na hráče a trenéra. Je a obrovský.
Re: Slavia zavítá do Olomouce
martyni (přítel SN) před 17 lety 05.05.2008 10:11 |ja koukal spis na hokej, ale z toho, co jsem videl, jsem mel podobnej pocit.. ze brnaci chteji plichtu a nevedi, jak to navliknout... absolutne jsem nechapal co to je za fotbal.. pak stahli trousila, strestika... no ale jakoby ne vsichni o tom vedeli.. chapu ze nekdo muze rict, ze je to typicky ceskej paranoidni pohlled na fotbal, ale cemu clovek u nas muze verit.. kazdopadne divnej zapas, diky bohu a repkovi, ze skoncil jak skoncil.. ted je opet na nas, abychom se chopili nadeje, coz znamena 6 bodu z Olomouce a Bolky.. to bude moc tezky.. doufejme ze se kluci o to dokazou poprat, alespon tak, abychom videli, ze do toho dali vsechno a esli se to nepovede, abychom si mohli rict, ze aspon zaver ligy odehrali se cti.
Re: Slavia zavítá do Olomouce
(host) před 17 lety 05.05.2008 10:20 |Ano, včera to nebyl pohledný zápas. Ale Brno má velkou marodku, hraje ještě k tomu ve středu pohár v Liberci, Uličný má k dispozici 15 hráčů, stoper Pavlík hraje pravého záložníka, nikdo normální nemohl čekat od Brna stejný výkon jako v poháru proti Liberci. Brno se zaměřilo na defenzivu, chtělo šetřit síly na odvetu poháru, proto šel dolů Trousil, nikam se nehnalo, odkopávalo míče a čekalo na chyby soupeře. Je těžké s takto zdecimovaným a rozprodaným kádrem hrát na dvou frontách. Přesto v poháru proti Liberci si oba týmy vytvořily více šancí než my za celé jaro. To byla ofenzivní podívaná. My máme drahé posily a nevytvoříme si téměř žádnou šanci, kromě penalt. To mluví za vše. A v poháru jsme už vypadli po blamáži v Líšni.
Re: Slavia zavítá do Olomouce
martyni (přítel SN) před 17 lety 05.05.2008 10:41 |ok, uz jsem psal. ale zase si myslim, ze kdyby slavie mela hodne zranenejch, hrala uefu nebo LM, mela za sebou hodne zapasu, urcite by si neomlouval timto slabej vykon v lize, urcite bys mluvil neco o tom, ze hraci se preci musi s narocnym programem vyrovnat, ze jsou profesionalove, ze hrali celej zapas proti deseti, ze minimalne v poslednich 20 minutach chybelo napadani pri rozehravce sparty, vetsinou nechavali dojit spartany bez povsimnuti az pred vapno.. vo tom to je, proste na brno se nekladou takovy naroky, neni tam takovej tlak na hrace, trenery, oni si muzou dovolit ztratit vyhranej zapas na sparte, nic se nedeje, pak je i pro Ulicnyho lehci nebrecet, ze ma hodne zranenejch, cimz vubec nechci snizovat jeho charakter a vubec nechci rict, ze kdyby byl ve slavii, ze by se uchyloval k breceni, proste je to jiny..
Re: Slavia zavítá do Olomouce
(host) před 17 lety 05.05.2008 11:00 |Prioritou Brna je pohár, proto zápas na Spartě odehráli mizerně, laxně. Má úzký kádr, hodně zraněných a hlavně trenéru Uličnému prodali Holka a Kaloudu po přestupovém období, nebylo možné nikoho už koupit. V létě dostane Uličný 50 mega na posily, tak jsem zvědavý, koho přivede. Jarolím má široký kádr, dostal peníze na posily a nikde to není vidět. Ani na hře, ani na výsledcích. Statistika- Brno na jaře získalo 23 bodů, dalo 14 gólů, Ostrava získala 21 bodů, dala 22 gólů, Slávia získala 18 bodů, dala 12 gólů a má zápas k dobru. Jarolím si přivedl drahé posily, Brno nikoho kromě Dvorníka, to samé Ostrava. Marodku mají oba týmy stejnou-Ostravě dlouho chyběly Tomašák, Lukeš, teď Magera, nám Šmicer, Janda, Švento, Šenkeřík, o marodce Brna jsem už psal. Prostě s drahými posilami jsme na tom na jaře hůře než Brno a Ostrava, které mají úzký kádr, nikoho nekoupily a mají podobnou marodku. Proto nelze mít stejné nároky na Brno a Slávii. Brno hraje dvě soutěže s úzkým kádrem bez posil, nikdo nemůže čekat, že v každém zápase bude hrát tak pohledný fotbal jako proti Liberci,Slávii, na Bohemce, v Teplicích, v Bolce. To je mimo realitu. Slávia má široký kádr, drahé posily a proto i při zranění některých hráčů se od ní očekává kvalitní hra. Zatím není ani kvalitní hra, ani výsledky.
Re: Slavia zavítá do Olomouce
martyni (přítel SN) před 17 lety 05.05.2008 11:34 |no ne, ja mel pocit, ze na jedny strane srovnavas slavii a brno a brno klades jako jistej "vzor", na druhou ale brno omlouvas pri vykonu, za jakej bys slavii urcite neomlouval.. v ostatnim se shodnem, nemusis me presvedcovat, ze KJ mel posily, na ktery si ukazal (snad krom Rajnocha) a fotbal s nimi hraje mizernej. ano, slavie a brno, to jsou proste jiny ambice, jiny vychozi podminky, slavie nemuze vse delat jako brno, protoze to na jeji ambice nestaci, byt souhlasim, ze se brnu tedka vychazi sazka na mlady hrace, netroufam si tvrdit, jestli je to dlouhodobejsi koncepce nebo vyjimecna generace hracu, kazdopadne dobra prace tech, kteri je nasli a vychovali, esli se to bude darit dal a jak investuje brno tech 50 mega, o kterych mluvis, uvidime, treba koupi Cernyho s Jarolimem:-))). no ne, to je asi blbej vtip...
Re: Slavia zavítá do Olomouce
(host) před 17 lety 05.05.2008 11:25 |A co prosím tě předvádí Bílek za tragédii? Kmotr
Re: Slavia zavítá do Olomouce
(host) před 17 lety 05.05.2008 12:45 |Jestli se Ti líbí herní projev Sparty, se kterým nemá šanci být konkurenceschopná v pohárové Evropě, tak máme jiný názor. Navíc preferování hráčů bez formy jako je Kulič před Jeslínkem, nakopávání míčů na Doška, pomalý přechod do útoku, spousta nepřesností, ztrát ve hře, to je rukopis trenéra Bílka. Jeho nesmyslné nákupy Spatě ublížily. Ale pro nás je to jen dobře. Sparta pod Bílkem nemá šanci postoupit do LM, a o to Spartě jde především.
Re: Slavia zavítá do Olomouce
(host) před 17 lety 04.05.2008 23:26 |Kde je disciplinarka? Jestli ten buzik Repka dostne trest na jedno utkani na tu odvetu s "bohemkou" a na Banik bude tan ne NASEROU!
Re: Slavia zavítá do Olomouce
(host) před 17 lety 04.05.2008 23:33 |oprava: kdy ne kde..
Re: Slavia zavítá do Olomouce
(host) před 17 lety 05.05.2008 08:09 |ve čvrtek bývá
Re: Slavia zavítá do Olomouce
quelhar (admin) před 17 lety 05.05.2008 09:48 |V pripade, ze se hraje ve stredu pohar, tak byva v utery.
Re: Slavia zavítá do Olomouce
(host) před 17 lety 05.05.2008 08:46 |Tak co myslite, kdyz dneska do 60. minuty nepovedeme 2:0, budeme kopat penaltu? a kdo na ni pujde? :)
Re: Slavia zavítá do Olomouce
(host) před 17 lety 05.05.2008 08:48 |kopne ji kubásek- nebo vaniak...?:)
Re: Slavia zavítá do Olomouce
martyni (přítel SN) před 17 lety 05.05.2008 10:19 |Mimochodem, KJ se nechal slyset, ze nastoupi Kubasek nebo Vaniak.. pokud tohle mysli vazne, tak jen ziram.. pokud postavi Kubaska, kterej snad nema jedinej ligovej start, do tak tezkyho zapasu 3 kola pred koncem, zrejme jen proto, ze se s Vaniakem nepohodl, pak nadrazuje svoje osobni zalezitosti nad zajmy klubu.
Re: Slavia zavítá do Olomouce
slaviator před 17 lety 05.05.2008 14:20 |Tak ale Kubáska bych pochopil... Ono totiž chceme využít na něj opci, že? To znamenbá že bychom mu měli dát šanci v lize, aby ukázal, co umí. A ony ty poslední tři zápasy budou všechny těžké... Vaniak by mol být zdravě namotivován, ale taky zde je riziko, že by byl přemotivován. A ono, namotivován bude i Kubásek... Tak mu dejme šanci. Stejně už jsme smíření se druhým místem a tak ať ukáže, co v něm je!
Re: Slavia zavítá do Olomouce
martyni (přítel SN) před 17 lety 05.05.2008 15:00 |no jo, ale pri vsi ucte ke Kubaskovi.. me v tuhle chvili nezajima az tolik, co umi.. ted je tri kola do konce a my musime vyhrat.. davame tak 0,5 golu na zapas, z cehoz vyplyva, ze nesmime dostat gol. Mame Vaniaka, kteryho jsme koupili kvuli dulezitym zapasum, jeden z nich ted prichazi... na podzim chytal vyborne a na jare dejme tomu slusne...neni co resit z myho pohledu, leda by Vaniak delal nejaky hrubky, a to se rict neda...
Re: Slavia zavítá do Olomouce
(host) před 17 lety 05.05.2008 09:07 |Hubáček nebo Karel Jarolím.
Re: Slavia zavítá do Olomouce
(host) před 17 lety 05.05.2008 11:07 |Přeji Vám všem dobrý den,
po zhlédnutí včerejšího fotbalu na letenské pláni jen doplním jednu věc. Na Spartu přijel první soupeř, který byl z těch silnějších. Udělejte si sami obrázek o její hře a zjistíte, že Sparta hrála podobně jako mi v Plzni, v Teplicích či se Žižkovem. Naprostá křeč. Sám nevím, co si mám o tom zápase myslet. Co dnes na to Slávie? Abych pravdu řekl, tak to také sám nevím. Sestavu si už ani netroufnu odhadnout, když budu mluvit o bojovnosti a nasazení, tak se budu opakovat a neřeknu nic nového. No a to ještě nevím, jestli vůbec naši fotbalisti se sebou mluví, když spolu nebyli na kávě. No, stejně tu bude za chvíli napsáno, že jsem to všechno myslel zase jinak a tak, nemaje žádných zpráv zleva ani zprava, ani zevnitř a ani zvenčí, budu věřit, že i přes všechny ty zlosti, justy a praní se v kabině , i když možná už KJ i tento zápas někde vsadil , třeba budou klucí bojovat, a i když jim Slávie dluží zase spousty peněz na výplatách, tak to nepustí a já si budu připadat jak "Alenka v říši divů"
"Non decipitur, qui scit se decipi" (není podváděn ten, kdo ví, že ho podvádějí). Sokrates 55
Re: Slavia zavítá do Olomouce
(host) před 17 lety 05.05.2008 11:16 |Sokratesi, malá oprava ve Vašem příspěvku. My s tvrdým y. Ale to byl jen překlep. Jinak souhlasím, že musíme věřit v charakter hráčů. Letos si nikdo titul nezaslouží, Sparta hraje stejně mizerně jako my. jen mě děsí, že dvojice Bílek, Jarolím by mohla vést národní tým. Pak by většina fanoušků ráda vzpomínala na zatracovaného Brucknera.
Re: Slavia zavítá do Olomouce
(host) před 17 lety 05.05.2008 11:28 |No to jsem tomu dal. Děkuji moc a omlouvám se. Házím tady citáty a takovou hrubici pustím. Já radši budu koukat dopředu. Včera se mi moc líbilo hodnocení p.Uličného. Ikdyž, vyhrál a to se pak i vtip neztrácí. Bílek mi připadal jako náš Jarolím po Žizkovu. Ale to já si připadal ještě hůř. Cesta mi trvala z hůrky snad hodinu a půl a málem jsem opravdu šel kanála (při vzpomínce na prvoka Sivoka to chutnalo ještě hůř). Ale je tu dnešní den a sám uvidím, jak pochopí KJ i hráči, to co jim nabídla snad sama prozřetelnost a včetně možnosti dát dnešní výkon jako omluvu za minulé. Neříkám výsledek, ale výkon, za který se nemusím jako fanda svého týmu stydět!!!!!!!! A ještě jednou děkuji za upozornění a všem, kdož milují svou rodnou řeč, se omlouvám. Sokrates 55
Re: Slavia zavítá do Olomouce
(host) před 17 lety 05.05.2008 15:08 |Pro všechny kteří tady omílají, že jsme v zimě přivedli drahé posily. Pardon, pánové, o kom to mluvíte. Drahé posily byli svého času Nečas, Horvát, Vachoušek, Skácel, Fořt ceny 20 až 30 mega. Možná jste zapomněli, že jsme neměli ani na Otépku, kterého potom koupila Ostrava. A proč je na tom Sparta pod tlakem stejně blbě, protože v naší lize není kde brát. Ať hrajeme s tím či oním, tak u soupeře případné posily těžko dohledat. Taháme se s cizinou o hvězdu Ivanu, a když přijde, tak je to jen lehounlince nadprůměrný player. A tak je to s každým. Ty opravdu slibní jsou předen neprodejní a zbytek je otázka náhody a štěstí. Koupili jsme před pár lety hodně slibného Lukeše, šancí dostal dost, ale ani jednou nepředvedl víc než průměr. A to je pro současné přestupy v lize příznačné....
Ale dnes v Olomouci vyhrajeme!!!!
Re: Slavia zavítá do Olomouce
martyni (přítel SN) před 17 lety 05.05.2008 15:14 |no tak ja nemyslim, ze byly drahe.. posily za prumerenou cenu s prumernymi vykony.. ale mozna drahe co do platu, to nevim.. takze problem neni az tak v cene jako v celkovem smyslu tech nakupu.. ktery mi jaksi unikl.. individualni kvalitu asi nekoupis, tak je dulezity najit typove hrace, ktery tymu prospejou..