Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Archiv

Béčko porazilo Náchod

Juniorka Slavie konečně zase dokázala vyhrát, když si poradila s Náchodem 4:2. Dvě branky vstřelil Marek Jarolím, po jedné Blažek a Kopřiva. Za tým nastoupilo celkem šest posil z A týmu - Kubásek, Suchý, Gebre Selassie, Jarolím, Pudil, Blažek.

Slavia B - Náchod 4:2 (2:1)
Slavia B: Kubásek - Švamberg, Suchý, Kopřiva, Gebreselassie - Kovařík (72. Zahálka), Jarolím, Kobler (85. Bayer), Pudil - Vukovič, Blažek (83. Klavík)
Branky: 12. a 81. M. Jarolím, 9. Blažek 68. Kopřiva - 30. Čech, 90. Moník

Reportáž na slavia.cz

Komentáře (65)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Béčko porazilo Náchod

    (host)     před 17 lety 27.04.2008 13:12 |  
    0 0

    Aby jsme nevyhráli, když je tam polovina áčka. V tomto složení bysme měli vyhrát s vyšším rozdílem, ale víme však jak hraje naše áčko...

    • Re: Béčko porazilo Náchod

      (host)     před 17 lety 27.04.2008 18:17 |  
      0 0

      Černýho jsme koupili natvrdo, Pudila na hostování. Logikavěci napovídá, že ve vedení jsou idioti. Neuplatněj opci na ty nejlepší hráče (Blažek, Pudil), protože už za ně koupili velmi talentovaného Jarolíma, těžkými zápasy prověřeného Černého (kvalitně zahrál např. s Prachaticemi a s VTJ Tábor v rámci jihočeského zimního turnaje) a hráče, který je schopen stmelit jakýkoli tým - M. Abraháma (ačkoli tento hráč je kvalitní a podle mne ještě má týmu narozdíl od superdvojice Jarolím, Černý týmu co dát). Jarolím ven.

      • Re: Béčko porazilo Náchod

        (host)     před 17 lety 27.04.2008 18:48 |  
        0 0

        hlavne ze uvodni dva zapasy nas zachranil jarda cerny nyni by sme bez jeho duleziteho golu meli minimalni naskok na teplice... nesvadej to na tri hrace nedari se celymu mancaftu

        • Re: Béčko porazilo Náchod

          (host)     před 17 lety 27.04.2008 18:55 |  
          0 0

          já to nesvádím na ně. Špatně si to pochopil. Já pouze píšu, že Pudil s Blažkem jsou daleko lepší a perspektivnější, protože toho už ve svém mladém věku dokázli víc než Černý.

          • Re: Béčko porazilo Náchod

            (host)     před 17 lety 27.04.2008 23:39 |  
            0 0

            A taky jsou díky tomu mnooooooooooohem dražší chytrolínku.. rozbij prasátko a běž si koupit Slavii a ukaž co umíš... ps.: Slavia navždy se slávistickými odchovanci... páček schledáček

  2. Re: Béčko porazilo Náchod

    (host)     před 17 lety 27.04.2008 13:31 |  
    0 0

    proč hraje Dan Pudil za B tým?Jarolíme prober se!!!!!!!!!

    • Re: Béčko porazilo Náchod

      (host)     před 17 lety 27.04.2008 13:47 |  
      0 0

      Protoze ti hraci vcera nedostali prilezitost, tak sli pomoci becku v nouzi. Nikdo tam neni prerazen, takze klid.

      • Re: Béčko porazilo Náchod

        (host)     před 17 lety 27.04.2008 13:50 |  
        0 0

        No s tim klidem bych to v momente, kdy Pudil nedostava prilezitost a my zatim musime trpet pri pohledu na budejovickou hvezdu Cernyho, zas neprehanel. Asi holt nemaji na Pudilovu opci, tak na co nechat hrat kluka, kterej se za mesic vrati zpatky do Liberce.

        • Re: Béčko porazilo Náchod

          (host)     před 17 lety 27.04.2008 13:55 |  
          0 0

          Predtim jsem se trapil pohledem na reprezentanta Pudila, jaky je v tom rozdil?

          • Re: Béčko porazilo Náchod

            (host)     před 17 lety 27.04.2008 14:04 |  
            0 0

            Pokud ten rozdil nevidis, tak ti neni pomoci. Pudilovi aspon nedela problem behat, branit, parkrat presne odcentrovat a proste ten zapas odmakat. Vsechno tohle dela problem Cernymu, na ktereho jde s Hubackem vcerejsi prvni gol. Odchozeny zapas, naprosto bez zajmu... totez co v Teplicich. Presto byl zase v zakladu, neuveritelny...

            • Re: Béčko porazilo Náchod

              (host)     před 17 lety 27.04.2008 14:12 |  
              0 0

              Branit? Behat? hehe

              • Re: Béčko porazilo Náchod

                (host)     před 17 lety 27.04.2008 14:16 |  
                0 0

                Ano, u Cernyho jsou tyhle cinnosti opravdu k smichu. Ve triceti se prokopal "az" do Budejovic a Jarolim kvuli nemu odstavil reprezentanta, kterej daval jeden gol za druhym.

              • Re: Béčko porazilo Náchod

                (host)     před 17 lety 27.04.2008 23:06 |  
                0 0

                Pudil - to je ten, co mu utíká v 90. minutě i skoro čtyřicetiletý Verbíř???

                • Re: Béčko porazilo Náchod

                  (host)     před 17 lety 28.04.2008 20:55 |  
                  0 0

                  Jo, rekl bych ze to je ten nas behavy reprezentant

          • Re: Béčko porazilo Náchod

            (host)     před 17 lety 27.04.2008 14:05 |  
            0 0

            Polož si otázku, proč se na jaře Pudil trápí a vrátil se dofrmy, kterou měl při odchodu z Liberce. Protože ho Jarolím nechává hrát jednou beka, pak pravého záložníka, přitom nemá předpoklady pro tyto posty. Hráč si přestane věřit, chybí mu potřebné sebevědomí a výsledkem je herní projev, který nezle nazvat jinak než špatný. Měl ho Jarolím nechat hrát na postu levého záložníka, dát mu důvěru a hráč by mu to vrátil kvalitními výkony na hřišti. Je to vina Jarolíma, v jaké formě se nachází Pudil. Na EURO může zapomenout, leda tak, že by si skočil do směnárny.

            • Re: Béčko porazilo Náchod

              (host)     před 17 lety 27.04.2008 14:13 |  
              0 0

              Jasne, hraci jsou pouzitelni pouze na jeden post...

              • Re: Béčko porazilo Náchod

                (host)     před 17 lety 27.04.2008 14:23 |  
                0 0

                Takže pošleme Vorla s Vaniakem do útoku podle Tvé logiky? Někteří hráči jako třeba Janda, Šmicer, Švec mohou hrát na více postech, někteří nemají předpoklady pro hru na více postech. To je vidět u Marka Jarolíma na kraji zálohy, chybí mu rychlost, agresivita. Pudil na pravé záloze centruje bekhendem, neumí odcentrovat pravou nohou a v zápasech v Teplicích a doma proti Seville se na tomto postu trápil. Na postu levého beka vyhořel na Arsenalu, v Brně i v Teplicích-chybí mu větší rychlost a návyky obránce pro tento post, nepřistupuje včas k hráčům soupeře, Teplice hrály přes jeho stranu. Proč asi? Už to chápeš?

                • Re: Béčko porazilo Náchod

                  (host)     před 17 lety 27.04.2008 17:06 |  
                  0 0

                  Chces mi tvrdit, ze si ani neumi zprava sebehnout na stred a vystrelit?

                  • Re: Béčko porazilo Náchod

                    (host)     před 17 lety 27.04.2008 17:35 |  
                    0 0

                    A k čemu to bylo?

      • Re: Béčko porazilo Náchod

        Zelik     před 17 lety 27.04.2008 14:13 |  
        0 0

        to by mě nas... sem si zařídil dres s jeho jménem... takže Dan Pudil na plac!!!!

        • Re: Béčko porazilo Náchod

          (host)     před 17 lety 27.04.2008 14:21 |  
          0 0

          Myslis si snad, ze v lete vyndaj tricet mega za hrace, kteryho evidentne Jarolim nepotrebuje, kdyz ho nechava sedet na lavici? Holt tu mame natvrdo Cernyho, tak se na nej budeme muset divat. Treba se mu nekdy bude chtit i rozebehnout.

  3. Re: Béčko porazilo Náchod

    (host)     před 17 lety 27.04.2008 13:32 |  
    0 0

    tenhle tym by mozna spis vcera porazil Zizkov

  4. Re: Béčko porazilo Náchod

    (host)     před 17 lety 27.04.2008 13:41 |  
    0 0

    S trochou sarkasmu by se dalo napsat, že má Richi v nadpisu chybu. Dneska nehrálo B tým, ale A tým. Vyčítal jsem ing.Šrámkovi, že nedoplnil a neposílil v zimní přestávce juniorku. Tímto se mu dodatečně omlouvám. Už jsem pochopil nákupy Marka Jarolíma, Blažka a dalších, přišli posílit juniorku. To jsme to dopracovali, že za B tým musí chodit hrát reprezentanti a drahé posily. To je nějaká koncepce. Jen pro informaci, ve středu Mladá Boleslav posílená o Opielu, Sedláčka, Maška, Ditricha porazila stejný tým 5:0. Náchod je týmem ze spodku tabulky. Proto nelze přeceňovat výkony hráčů A týmu, Náchod nemůže být měřítkem výkonosti. Doufám, že to nikoho nenapadne. Nejhorší na tom je, že podle vyjádření lidí ze sportovního úseku není možné při marodce B týmu sáhnout do dorostu, protože hráči dorostu nemají rychlostně ani silově na ČFL. Ptám se, co se změní příští rok, když není kam sáhnout? Zase nás čeká boj o záchranu. V létě je třeba přivést perspektivní posily pro B tým a udělat ho konkurenceschopným. A nebál bych se podívat po talentovaných hráčích z ciziny. Na podzim tu někdo ze sportovního úseku psal, že Balkán je už přebraný. A náhle přivede pan Říčka Keriče, který hraje v chorvatské reprezentaci beka a v české lize vyniká jako útočník. Svými rychlostními a herními předpoklady předčí většinu českých hráčů. Odmítám alibismus, že není kde brát.

    Jinak samozřejmě důležité jsou tři body, záchrana je reálná, chce to potvrdit výsledek v dalším kole. Bohužel Plzeň vyhrála, chtělo by to, aby ztratil Cheb v zápase s Letohradem. Velký zklamáním je pro mě včerejší debakl C dorostu na Spartě, stejně tak prohra A dorostu tamtéž. Ale hlavně bych u nás rád viděl nějakého Marečka z ročníku 90 nebo Šurala, Kadlece z ročníku 91. Smutným faktem je, že hráči A dorostu nemají předpoklady proto, aby posílili B tým. Když si vzpomenu, že Necid a spol hráli už v 17 ligu, tak je někde problém. Stejně tak je zarážející, že juniorka Jablonce a Budějovic hraje v poklidném středu tabulky, zato my hrajeme o záchranu. Ani za juniorku Liberce nehraje tolik posil z A týmu jako za nás-Gecov, Bejbl, Brožík. Je to k zamyšlení.

    Přesto věřím v záchranu, sestup by byla velká ostuda pro tým, který si vždy zakládal na vynikající práci s mládeží. A doufám, že v létě přijdou koncepční změny, které zabrání tomu, aby se opakoval letošní scénář.

    • Re: Béčko porazilo Náchod

      (host)     před 17 lety 27.04.2008 13:54 |  
      0 0

      V létě bych žádné velké změny nečekal, ostatně některé kroky jsou už nevratné a nemáme je ve svých rukou (Vácha, Dočkal, Kozel, Říčka atd.). Spíš se divím Doležalovi s Rosenem, potažmo dalším zainteresovaným, že si tímhle způsobem nechávají od pár lidí vyloženě ničit svojí investici.

    • Re: Béčko porazilo Náchod

      (host)     před 17 lety 27.04.2008 13:54 |  
      0 0

      Necid a spol. hrali v 17 ligu, to je pravda. Ale taky se podivej, jak vypadaly moznosti Slavie v te dobe.

      • Re: Béčko porazilo Náchod

        (host)     před 17 lety 27.04.2008 13:59 |  
        0 0

        Možnosti vypadaly dobře, Slavia byla druhá a vypadalo to, že bude útočit na titul. Potom došlo k odstavení těchto hráčů a přišli Aračičové, Urbánkove ...

        • Re: Béčko porazilo Náchod

          (host)     před 17 lety 27.04.2008 14:14 |  
          0 0

          Ja mel na mysli siri kadru. Byla to znouzectnost

          • Re: Béčko porazilo Náchod

            (host)     před 17 lety 27.04.2008 14:25 |  
            0 0

            No vidíš a dneska máme kádr široký dost a prohráli jsme 0 : 3 s žižkovem, který je na chvostu tabulky. Pokud se nepletu tak jsme s mladými hráči takto neprohrávali. Mám takový dojem, že jsme většinu těch utkání vyhráli.

            • Re: Béčko porazilo Náchod

              (host)     před 17 lety 27.04.2008 17:31 |  
              0 0

              S tim ale vubec nepolemizuju

        • Re: Béčko porazilo Náchod

          (host)     před 17 lety 27.04.2008 14:15 |  
          0 0

          Ostatne ze budeme utocit na titul to vypada kazdy rok

    • Re: Béčko porazilo Náchod

      (host)     před 17 lety 27.04.2008 13:59 |  
      0 0

      Včera A dorost zahrál první poločas vcelku dobře. Myslím, že nekterí kluci se vcelku snažili a šlo to. Na nekteré akce se dalo koukat. Pak ten druhý poločas zvorali, obránci rozehrávali jenom vzadu, přestali hrát a trenér ani slovo.

    • Re: Béčko porazilo Náchod

      quelhar (admin)     před 17 lety 27.04.2008 14:40 |  
      0 0

      Ja dnesni vyhru hodnotim pozitivne. Teda vykon jsem nevidel, ale fakt, ze za B tym hralo tolik hracu acka, vidim jako dobry krok.

      Pomuze to acku, protoze hraci, kteri nehrali vcera ligu, budou mit zapasove zatizeni. Dost mozna nekteri naberou sebevedomi, ktere vsem hracum A tymu chybi.

      Vysledkove to rozhodne pomohlo B tymu a ten je zase o krok bliz zachrane. Jak ukazaly predchozi zapasy, bez hracu acka to jde dost ztuha. Takhle se treba becku bude hrat v pristich zapasech o trosku lepe. V situaci, v jake se B tym momentalne nachazi, je tohle pragmaticke reseni, ktere pomuze zachranit B tym v CFL.

      • Re: Béčko porazilo Náchod

        (host)     před 17 lety 27.04.2008 14:49 |  
        0 0

        K čemu zachraňovat béčko, když tam hrají hráči z áčka ? B tým by měl sloužit k přechodu mladých hráčů do dospělého fotbalu. Ne k tomu, aby reprezentanti Pudil a Suchý měli zápasové vytížení. Za současné situace nevidím žadný důvod proč by se mělo béčko zachraňovat.

        • Re: Béčko porazilo Náchod

          quelhar (admin)     před 17 lety 27.04.2008 14:58 |  
          0 0

          Tak moment, chces aby Slavia mela nejakou mladeznickou zakladnu a na druhou stranu kritizujes snahu zachranit B tym v CFL? To si trosku protirecis, ne?

          Ano, B tym by mel slouzit k prechodu mladych hracu do dospeleho fotbalu. Kdyz nejsou ti mladi hraci tak dobri, aby zachranili CFL sami, tak se rozhodne vyplati ligu zachranit za pomoci hracu z acka, aby pristi sezonu mohli hraci z dalsiho rocniku narozeni opet hrat CFL... Nebo s timhle taky nesouhlasis?

          • Re: Béčko porazilo Náchod

            (host)     před 17 lety 27.04.2008 15:09 |  
            0 0

            Ne, já jsem měl na mysli to, že dochází k likvidaci B týmu. Jeho funkce výchovy hráčů je sabotována. Místo toho, aby došlo k posílení samotného B týmu mladými reprezenty se nesmyslně rozšířil A tým s tím, že hráči áčka zachrání béčko v ČFL. Za situace, kdy při utkání B týmu nastoupí 5 hráčů béčka nemá smysl vůbec Béčko mít.

            • Re: Béčko porazilo Náchod

              (host)     před 17 lety 27.04.2008 17:33 |  
              0 0

              Vzhledem k nadbytku hracu v A-tymu a chybejici kvalite v B-tymu je momentalne tohle reseni vyhodne.

          • Re: Béčko porazilo Náchod

            (host)     před 17 lety 27.04.2008 15:11 |  
            0 0

            Je nesmysl zachraňovat juniorku. Rosen je náš Abramovič, peněz má balíky, mlaďochy nechceme, my si nakoupíme zkušené hráče, co nám vykopou titul, jako letos Abraham. nechceme být druzí ani třetí. my chceme titul a proto se musí pravidelně nakupovat každý půlrok alespoň třicet nových hráčů. My jsme bohatí, je nesmysl vychovávat dobré hráče pro soupeře. Náš moudrý trenér dobře ví, jak zacházet s mládeží. Hned ji vykopne.

          • Re: Béčko porazilo Náchod

            (host)     před 17 lety 27.04.2008 15:12 |  
            0 0

            Quelhare, příspěvek nad Tebou jsem nepsal já. Já napsal ten delší příspěvek začínající slovy o sarkasmu. ČFL je třeba zachránit za každou cenu a udělat vše pro to, aby se v příští sezóně neopakoval letošní scénář. Pořád je záchrana reálná. Zachránit B tým je důležité nejen z hladiska sportovního, ale i dobrého jména Slávie.

  5. Re: Béčko porazilo Náchod

    (host)     před 17 lety 27.04.2008 16:02 |  
    0 0

    Tak jsem se letos poprvé vydal ve slunečném počasí na naše "b" mužstvo. První poločas se mi docela líbil, hráči z áčka hráli s nasazením a většinou i dobře. Hlavně Blažek si dělal prakticky co chtěl a i Jarolím ukázal, že když hraje ze středu, tak to neni takovej zoufalec, za kterýho ho skoro všichni pokládaj.
    První gól, byl Sucháčův nedůraz, ale jinak taky slušný. Co se týká béčkařů, tak jsem byl zvědavej na gólového Vukoviče. Neni špatnej, ale zas bych nějak nejásal. Přirovnal bych ho k Bálkovi, takže první liga ano, ale na Slavii zatim málo. Je to subjektivní dojem po jednom zápase, ale i z toho si člověk udělá dojem o technice a fotbalovém myślení hráče. Pudil taky slušný. Kubásek , tĚžko soudit, akorát se mi líbí, jak řídí důrazně obranu a celej zápas prožívá:))) Moc práce neměl a ten první gól kterej dostal byl opravdu krásnej.Každopádně doporučuju slavistům takovou návŠtěvu, je to zajímavé a jeŠtě se opálíte.LordEdmund

    • Re: Béčko porazilo Náchod

      (host)     před 17 lety 29.04.2008 12:20 |  
      0 0

      k vukovicovi
      mozna si byl jenom na jednom zapase...skus si udelat obraz ze vsech zapasu ktere zatim odehral...

  6. Re: Béčko porazilo Náchod

    (host)     před 17 lety 27.04.2008 16:50 |  
    0 0

    Tak sem shledl tu bozskou Spartu. Hraje o nic lip nez my. Bohuzel, prohrali jsme si to sami. Sparta neni zadny zazrak

    • Re: Béčko porazilo Náchod

      (host)     před 17 lety 27.04.2008 16:54 |  
      0 0

      přesně tak:(( o to je to bolestnější.

      • Re: Béčko porazilo Náchod

        (host)     před 17 lety 27.04.2008 17:11 |  
        0 0

        Bylo jasné, že ta plichta byla dojednaná. To bylo zřejmé i ze střídání a snahy obou týmů udržet remízu. A Slavia to včera umožnila tím, že utkání pustila Žižkovu.

    • Re: Béčko porazilo Náchod

      (host)     před 17 lety 27.04.2008 17:24 |  
      0 0

      Tak už zase brečíme? Typická naše vlastnost. Proto to nikdy nikam nedotáhneme.....

      • Re: Béčko porazilo Náchod

        (host)     před 17 lety 27.04.2008 17:34 |  
        0 0

        Konstatovani, ze jsme si to prohrali sami je brecenim? To je pouze realita

  7. Re: Béčko porazilo Náchod

    (host)     před 17 lety 27.04.2008 17:45 |  
    0 0

    Tak jsem konecne pochopil vsechny ty nakupy a hostovani. Udelalo se to pro zachranu Becka ve 3. lize!

    • Re: Béčko porazilo Náchod

      (host)     před 17 lety 27.04.2008 18:08 |  
      0 0

      Necid dal opět branku. Další důvod k jedinému: Jarolím ven. Chci Necida, Dočkala, Švece a ne Střihavku, Tavarese a Jarolíma.

      • Re: Béčko porazilo Náchod

        (host)     před 17 lety 27.04.2008 18:23 |  
        0 0

        Ano, právě jsem to chtěl napsat. Necid dal v Jablonci tři góly a na další tři nahrál. Přitom neodehrál všechny zápasy. Dočkalovi se daří v Jablonci, Švec nám taky chybí. Na podzim jsem psal, kupme Morávka-kdo dneska viděl jeho výkon, tak mi dá za pravdu, nejlepší hráč na hřišti. Strčí všechny Marky Jarolímy, Abrahámy do kapsy. Psal jsem kupme perspektivního levého beka, třeba Lecjakse, místo toho jsme nakoupili hráče na posty, kde jsou nadbyteční. A post levého beka nás hodně trápí. Trpí tím hra celého týmu. A i Bílek pochopil, že není možné prodávat talentované odchovance, proto dal po uzdravení opět šanci rychlému Zemanovi. Štěstí v neštěstí je, že se zranil Lukáš Vácha a Liberec nebude moci uplatnit opci. Doufejme, že se brzy dá do pořádku Milan Černý, snad se jedná o poslední komplikaci. A Jablonského bych vyzkoušel na postu levého beka. Horší než Hubáček to nebude.

        • Re: Béčko porazilo Náchod

          (host)     před 17 lety 27.04.2008 18:24 |  
          0 0

          Oprava-Dočkalovi se daří v Liberci, ne Jablonci.

        • Re: Béčko porazilo Náchod

          (host)     před 17 lety 27.04.2008 18:27 |  
          0 0

          Chvílema vypadáš podle příspěvku celkem rozumně, ale pak to opět "zazdíš" perlou typu "na podzim jsem psal - kupme Morávka"... dochází ti, že to bylo naprosto nereálné? Zkoušela to Sparta, Slavie i Liberec, ale zatím je prostě za v rámci ligy neprodejnej. To je totéž, jako kdybych teď říkal "podívejte, na podzim jsem říkal kupme Ballacka. A teď porazil ManU! Měl jsem pravdu!".

          • Re: Béčko porazilo Náchod

            (host)     před 17 lety 27.04.2008 18:35 |  
            0 0

            Nerealné???? A co sis myslel dříve o možné koupi(hostování) Pudila, nebo Blažka??? Taky to před pár měsícema vypadalo, jako naprostá utopie. Jestli klokan spadne, tak by to nerealné být nemuselo. LE

            • Re: Béčko porazilo Náchod

              (host)     před 17 lety 27.04.2008 18:41 |  
              0 0

              Nebejt mimofotbalových problémů těhle hráčů, tak tu nejsou. LžiBohemka bohužel i díky tomu dnešnímu divadlu se Spartou nespadne.

          • Re: Béčko porazilo Náchod

            (host)     před 17 lety 27.04.2008 18:58 |  
            0 0

            Ty dobře víš, jak mi na Morávkovi záleželo, jak mám rád tento typ fotbalisty. Vím, že se ho ing.Šrámek snažil přetáhnout a dal Bohemce na hostování některé hráče, včetně Helda. Vím, že je to asi nereálné, ale moje fotbalové srdce smutní, když si představím zálohu Slávie s Morávkem. Sleduji ho delší dobu a obzvláště od prvního jarního zápasu v Olomouci a když jsem viděl už na podzim, jak nám chybí tento typ hráče, tak mě to sakra štve. Vím, že máš pravdu, že Morávek je v české lize neprodejný, ale já bych Bohemku a hráče obtěžoval tak dlouho, až bych ho snad přemluvil. Zvláště když mu končila smlouva. Snažil bych se Bohemce a hráčovi vysvětlit, že je pro něj lepší než odejít přímo do ciziny, hrát ve Slávii třeba Ligu mistrů, vykopat se a pak odejít jako hotový hráč. Jít cestou Nedvěda, Poborského. Navrhnout Bohemce takové podmínky o participaci na jeho dalším transferu, třeba 50%, aby mu nebránila. Vím, že je to utopie, ale rád bych sestavil Slávii typologicky tak, aby byla úspěšná. Aby měla výsledky a předváděla pohledný kombinační fotbal s rychlou přechodovou fází. Prostě mi na Slávii záleží. když vidím tu herní bídu na jaře, před kterou jsem varoval, když vidím hru Hubáčka, když vidím hru na dva defenzivní štíty, když vidím absenci tvořivého středního záložníka, když vidím hru bez pohybu, s pomalým přechodem do útoku, s minimem šanci, hru plnou nepřesností, když vidím naše standardní situace, tak mě to štve a chtěl bych to změnit. Chtěl bych Slávii pravidelně hrající LM, mající kvalitní hráče v juniorce, mající velké talenty v mládeži, úspěšný systém práce s mládeží, mající tréninkové centrum, mající vyprodané zápasy, nemající ekonomické problémy. Je to běh na dlouho trať, já to vím, ale věřím, že toho dosáhneme.

            • Re: Béčko porazilo Náchod

              (host)     před 17 lety 27.04.2008 19:16 |  
              0 0

              To, co popisuješ, bychom asi chtěli všichni. Morávek kvalitní a perspektivní je, ale rozhodně to není jen o tom, že s ním by rázem bylo vše o sto procent lepší. Podobný talent, jako má Morávek pro hru v záloze, má Blažek v útoku. A taky se u nás neprosazuje tak, jak by asi měl.

              Se všemi tebou jmenovanými nedostatky naší hry souhlasím (Hubáček, dva DZ, hra bez špílmachra, nákopy dopředu, pomalá a kostrbatá rozehrávka), bohužel se to stále opakuje a připadá mi to, že není zájem to nijak řešit. Na hřišti to vypadá, jakoby se hráči viděli po týdnu poprvé, nerozumím tomu, co se přes týden nacvičuje na hřišti, když o víkendu není mužstvo schopné zahrát slušně jedinou standardku, a to jak útočnou, tak obranou... a už vůbec nechápu to, že si takto nechávají Rosen a spol. doslovat ničit svojí investici a vyhazovat peníze za nic... Je to slávista, je dostatečně inteligentní a musí vidět to, co vidí 99 procent fanoušků - proto nechápu, že posvětil odchod Dočkala, příchod Černého, příchod Jarolíma nebo příchod rudého lenochoda Střihavky... Po tom všem bohužel nevěřím, že tebou popisovaných věcí dosáhneme - těch chyb se udělalo strašně moc, většina nelze vzít zpět. Rád bych alespoň věřil tomu, že díky celkem úspěšné nedávné minulosti je klub opravdu zajištěn, aby byl schopen nějaké rouzumné změny realizovat.

            • Re: Béčko porazilo Náchod

              (host)     před 17 lety 27.04.2008 19:21 |  
              0 0

              Jinak si myslím, že při záloze ve složení Švento - Berger (Šmicer) - Tavares - Janda by nám nějaký Morávek ani nechyběl.

              • Re: Béčko porazilo Náchod

                (host)     před 17 lety 27.04.2008 21:46 |  
                0 0

                nechyběl by nám ani, kdybychom měli v záloze Rosického, Rajnocha, Matějovskýho a Beckhama. Mezi těmi Jarolímy, Černými a Abrahamy by byl Morávek hvězda.

                • Re: Béčko porazilo Náchod

                  (host)     před 17 lety 27.04.2008 22:45 |  
                  0 0

                  klidňe bych vyměnil všechny naše zimní "posily" za Rajnocha

  8. Re: Béčko porazilo Náchod

    Jacobs     před 17 lety 27.04.2008 19:23 |  
    0 0

    Hraci jako Pudil nebo Gebre Selassie hraji za Becko to je vysmech vzhledem k tomu ze v Acku mame takove nekopy az hamba. A to ze hraji protoze nenastoupilu za Acko svedci cosi nelichotiveho o trenerovi Acka

    • Re: Béčko porazilo Náchod

      (host)     před 17 lety 27.04.2008 23:16 |  
      0 0

      spousta lidí řvalo, že chtějí Volešáka a Šmicra v základu, když nastoupili a zahráli proti Źižkovu tužku, tak křičí, že to byla chyba.....po bitvě je každý generál!

      • Re: Béčko porazilo Náchod

        Jacobs     před 17 lety 28.04.2008 10:41 |  
        0 0

        Nevim o tom ze bych rval ze chci Volesaka v zakladu. Smicra jsem chtel v zakladu a doted si myslim ze tam patri. Jestli tady nekde najdes muj prispevek kde jsem chvalil Volesaka tak mi dej vedet - ale ne prosim jako anonym.

  9. Re: Béčko porazilo Náchod

    (host)     před 17 lety 27.04.2008 22:21 |  
    0 0

    borek vyhlasen hracem zapasu liberec-most... sakra jen doufam ze jeho hostovani je propojeny s tim ze slavka musi koupit blazka a oni pak muzou borka...

    • Re: Béčko porazilo Náchod

      (host)     před 17 lety 27.04.2008 22:43 |  
      0 0

      Už vidim jak Liberec vyhraje za rok titlu s Dočkalem ,Gecovem a Váchou a Blažek bude jenonm zachraňovat naše béčko v ČFL...

      • Re: Béčko porazilo Náchod

        (host)     před 17 lety 27.04.2008 23:02 |  
        0 0

        LOL melo by se tu zavest hodnoceni prispevku tomudle bych dal bonusovej bod, ikdyz jsem zakladatel tohodle vlakna tohle byla dobra ironie;)... ja jen rikam ze borek je extra hrac a neni to parmen jak blazek, borek to ma v hlave srovnany

  10. Re: Béčko porazilo Náchod

    (host)     před 17 lety 27.04.2008 23:15 |  
    0 0

    LOL, řekl bych, že si M Jarolím svými 2 góly řekl o místo v základu Áčka:))))