Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Rozhovory

K.Jarolím: Ohrožené je druhé místo!

Na tiskovou konferenci přišel trenér Karel Jarolím hodně smutný a během dotazů mluvil tiše. Hledal těžko slova k současnému tragickému stavu. "Teď možná budeme muset spíš myslet na to, abychom udrželi aspoň to druhé místo," uvedl.

"Chtěli jsme napravit porážku z Teplic. Rozhodně jsme měli hrát aktivně směrem dopředu, agresivně v osobních soubojích a dostat Viktorku pod tlak a z toho si vytvořit slibné situace. První stoprocentní šanci si vytvořil Šenkeřík, ale gólově s tím nenaložil. Naopak jsme inkasovali, nebylo to agresivní, nechali jsme v klidu projít hráče a odcentrovat. První vážnější situace před naší brankou skončila brankou ... Ještě však bylo dost času s tím něco udělat. Hráli jsme celkem slušně, ale mělo přijít více kolmic za obranu. Šenkeřík pak nevyužil ani druhou tutovku. Závěr rozhodl o všem, v obraně jsme to odehráli naivně, hráč se dostal před Vorla, ten dostal červenou a následně hosté proměnili penaltu. Ještě svitla naděje v druhé půli po penaltě, ale ani z toho se nám nepodařilo skórovat. Kalich hořkosti jsme vypili do dna, když soupeř přidal třetí branku. Chci poděkovat fanouškům, že nás přišli podpořit. Ale na druhou je mi jich strašně líto, bude to pro nás i pro ně velký sousto...," řekl smutným a tichým hlasem Jarolím.

"V Teplicích jsme utkání nezvládli z jiného důvodu, teď se od nás všechno odvrátilo. Nechápu, že jsme inkasovali první branku, říkali jsme si, že budeme hrát agresivně, podstupovat důsledně osobní souboje a pak inkasujeme takovou branku... Pak to všechno navazuje. Soupeř vede, nedali jsme hodně velké šance ...," neměl slov trenér. A v čem je důvod naší bídy? "Asi tam hraje velkou roli psychika. Pořád se o tom píše, mluví a asi to v hlavách zůstane," zamyslel se Jarolím.

O titulu je zřejmě rozhodnuto. "Teď je ohrožené druhé místo, záleží jak budou hrát Teplice a ostatní mužstva. Teď možná budeme muset spíš myslet na to, abychom udrželi aspoň to druhé místo," je si vědom kruté reality. A co provede se svým týmem? "Nemá smysl je dostávat pod větší tlak, dnes to bylo hodně něšťastný v tom, že jsme nedali branky. Je to o práci a větší důslednosti v tréninku, je to jediná cesta, abychom se z toho dostali," uzavřel.

Komentáře (103)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: K.Jarolím: Ohrožené je druhé místo!

    (host)     před 17 lety 26.04.2008 20:02 |  
    0 0

    tak to je super....

    • Re: K.Jarolím: Ohrožené je druhé místo!

      (host)     před 17 lety 26.04.2008 21:09 |  
      0 0

      Pro nás fanoušky je to velké sousto, třeba když za to dá důchodce 250 korun. Pro hráče to takové sousto není. Každý měsíc naleznou na účtu několik set tisíc korun a kde budou hrát na podzim je jim úplně jedno. Je mi z hráčů a jejich přístupu na zvracení. Stejně tak z trenéra. Vorel s Hubáčkem jsou fantastická dvojice. Zvláště Vorel má odhad na balon a předvídá, prokázal to ve dvou utkáních za sebou. Jarolím ven.

      • Re: K.Jarolím: Ohrožené je druhé místo!

        (host)     před 17 lety 27.04.2008 00:06 |  
        0 0

        Máslo na hlavě má KJ. foto ze zápasu na www.bene2.unas.cz
        jsou tam i fotky z dnešníno Edenu

    • Re: K.Jarolím: Ohrožené je druhé místo!

      (host)     před 17 lety 27.04.2008 09:26 |  
      0 0

      Ale to je jasné celé jaro.Slušný výkon jen na Baníku a i snad proti Spartě.

    • Re: K.Jarolím: Ohrožené je druhé místo!

      (host)     před 17 lety 27.04.2008 09:28 |  
      0 0

      Ale to je jasné celé jaro.Slušný výkon jen na Baníku a i snad proti Spartě.

    • Re: K.Jarolím: Ohrožené je druhé místo!

      (host)     před 17 lety 28.04.2008 16:08 |  
      0 0

      STE ZOUFALCI

  2. Re: K.Jarolím: Ohrožené je druhé místo!

    (host)     před 17 lety 26.04.2008 20:06 |  
    0 0

    Jarolim to dnes neprokoucoval. Postavil konecne sestavu kterou jste vsichni chteli. Az na Vorla mozna, ale ten za nic nemohl

    • Re: K.Jarolím: Ohrožené je druhé místo!

      (host)     před 17 lety 26.04.2008 20:10 |  
      0 0

      Hubáčka tam nikdo, kdo pravidelně chodí a sleduje ty výkony, nemůže chtít. Přesto stále hraje. A stále stejně otřesně.

      Volešáka taky rozhodně všichni nechtěli, chtělo ho vidět pár magorů z oficiálních stránek, kteří na zápasy ačka (natož béčka) ani nechodí.

      Černýho po jeho výkonu v Teplicích mohl chtít vidět v sestavě taky leda blázen. Navíc když na lavici sedí výrazně lepší Pudil. Ale holt s opcí na Pudila se nepočítá, takže proč ho stavět že, stejně v létě půjde zpátky do Liberce a nám tu zůstane ta třicetiletá budějovická "hvězda" s melírem.

      • Re: K.Jarolím: Ohrožené je druhé místo!

        marcocruz (přítel SN)     před 17 lety 26.04.2008 20:12 |  
        0 0

        Pár magorů? Chodím pravidelně na B-tým i na A tým, Volešáka tam chtělo velké množství lidí.

        • Re: K.Jarolím: Ohrožené je druhé místo!

          (host)     před 17 lety 26.04.2008 20:15 |  
          0 0

          Velké množství lidí? Otázka je jakých lidí... jeho výkony v béčku rozhodně nebyly na to, aby byl v základní sestavě áčka. A dneska to dokázal.

        • Re: K.Jarolím: Ohrožené je druhé místo!

          (host)     před 17 lety 26.04.2008 20:16 |  
          0 0

          tak proč Ty hráče kupoval ,proč míchá se sestavou,proč.....,nebo si nevěří??

          • Re: K.Jarolím: Ohrožené je druhé místo!

            (host)     před 17 lety 26.04.2008 20:19 |  
            0 0

            Sestavou míchá, protože ten tlak evidentně nezvládá on. Není schopnej analyzovat chyby a problémy, tak hledá jednoduchý řešení - vyhazování hráčů, který pak musí brát zpátky (Volešák, Kalivoda, Krajčík, Gebre, Vorel atd.), protože jejich náhrady předvedou totéž. Prostě je bezradnej a kope kolem sebe.

            A hráče kupoval - alespoň některé - díky "výhodnosti" obchodu. Jejich agenti byli určitě velice spokojeni.

        • Re: K.Jarolím: Ohrožené je druhé místo!

          (host)     před 17 lety 26.04.2008 20:23 |  
          0 0

          Nevim proč, ale mě přijde, že zrovna Volešák hrál dobře. Nekazil přihrávky, umí dobře standartky.. byli tam stoprocentně hráči, kteří hráli hůř.. takže zrovna Volešáka bychom neměli kritizovat

          • Re: K.Jarolím: Ohrožené je druhé místo!

            (host)     před 17 lety 26.04.2008 20:26 |  
            0 0

            Hrál ofenzivního středního záložníka a hrál ho špatně. Spousta nepřesných přihrávek, málo pohybu, žádná střelba, alibismus, propagační střela z přímáku... dohromady nic. Lepší byl na tomhle postu i Abraham, a to přesto, že to evidentně není jeho parketa.

      • Re: K.Jarolím: Ohrožené je druhé místo!

        (host)     před 17 lety 26.04.2008 21:54 |  
        0 0

        Na áčko chodim a Volešáka jsem tam chtěl. Taky se dneska jako jeden z mála aspoň snažil ty troubo. MW

    • Re: K.Jarolím: Ohrožené je druhé místo!

      (host)     před 17 lety 26.04.2008 20:11 |  
      0 0

      nic neprokaučoval!! nevim co to furt melete!! někteří hráči jsou prostě labilní, nejsou psychicky kvalitní, možná nepřišel ještě pro ně čas aby za slávii hráli!! jarolím je ok, to neni v trenérovi!!

      • Re: K.Jarolím: Ohrožené je druhé místo!

        (host)     před 17 lety 26.04.2008 20:13 |  
        0 0

        Ty "psychicky nekvalitní" hráče přivedl právě on. A o jeho psychických kvalitách by se možná taky dalo s úspěchem pochybovat.

      • Re: K.Jarolím: Ohrožené je druhé místo!

        (host)     před 17 lety 26.04.2008 20:14 |  
        0 0

        ty jsi logik! Kdo skoupil posily? Kdo urcije sestavu? Kdo ridi trenink? Kdo je hlavni sef? hovno labilni hraci! Loni tu byly uplne jiny hraci a dopadlo to stejne - a hadej kdo to ridil loni ty pako?

        • Re: K.Jarolím: Ohrožené je druhé místo!

          Urbie     před 17 lety 26.04.2008 21:43 |  
          0 0

          tak loni do bylo dáno úzkým kádrem..

    • Re: K.Jarolím: Ohrožené je druhé místo!

      marcocruz (přítel SN)     před 17 lety 26.04.2008 20:11 |  
      0 0

      Naprosto souhlasim, myslim, že kdyby tuhle sestavu dával od začátku, jsme teď někde jinde, ale to je kdyby bohužel

      a Taky nechápu jak nemůžou zvládat ten tlak, tak sakra najmu psychologa nebo něco. Sraltani to taky zvládaj. A co zvládaj oni, musíme my zvládnout 2x líp

    • Re: K.Jarolím: Ohrožené je druhé místo!

      (host)     před 17 lety 26.04.2008 20:23 |  
      0 0

      mas pravdu, neni to ale v nohach.., je to v hlave :-!
      urs

    • Re: K.Jarolím: Ohrožené je druhé místo!

      (host)     před 17 lety 27.04.2008 07:54 |  
      0 0

      Ale to prece nemuzes tvrdit, koucovani neni jen o sestave. NAX

  3. Re: K.Jarolím: Ohrožené je druhé místo!

    (host)     před 17 lety 26.04.2008 20:09 |  
    0 0

    vis co Kajo.....JDI UZ DO PICI!

    • Re: K.Jarolím: Ohrožené je druhé místo!

      (host)     před 17 lety 26.04.2008 20:12 |  
      0 0

      a nezapomen sebou vzit svoji ovecku Abrahama ty kokote! Jses zesranej az beda....prej "mluvil tise"! Schazis se s prasopsem Kostalem, kupujes vsechno co ma do prdele diru, odstavis kluky co si to na podzim odehrali (a to velmi dobre) a misto nich postavis napr. Abrahamam, ktery hraje totalni tuzku! Sestavu michas jak koktejl, tocis golmany...proste ti NORMALNE HRABLO!

      • Re: K.Jarolím: Ohrožené je druhé místo!

        (host)     před 17 lety 26.04.2008 20:24 |  
        0 0

        tak tyhle prispevky aspirujou na výmaz...
        urs

        • Re: K.Jarolím: Ohrožené je druhé místo!

          bojler     před 17 lety 26.04.2008 22:29 |  
          0 0

          Na vymaz je bohuzel tak leda Jarolim

      • Re: K.Jarolím: Ohrožené je druhé místo!

        (host)     před 17 lety 26.04.2008 21:11 |  
        0 0

        Trochu tvrdé, ale v podstatě souhlasim.
        Diesel

    • Re: K.Jarolím: Ohrožené je druhé místo!

      (host)     před 17 lety 27.04.2008 09:30 |  
      0 0

      jses hovad.
      nejsme sparta, je hloupost se zbavovat trenera za par vypadku. problem je v hlavach hracu, navic momentalne nevidim ZADNEHO lepsiho trenera v okoli!
      KRax

      • Re: K.Jarolím: Ohrožené je druhé místo!

        (host)     před 17 lety 27.04.2008 09:51 |  
        0 0

        to mas teda sakra pravdu, ze nejsme sparta! NArozdil od nich jsme totiz vsem tak akorat K SMICHU! Jarolim je ve Slavii 3roky a prosral dva jasny tituly...co chces vic?

        • Re: K.Jarolím: Ohrožené je druhé místo!

          (host)     před 17 lety 28.04.2008 11:54 |  
          0 0

          jo, ale taky jsme se probojovali do LM ne?? skara lidi ja nechapu co chcete. postup do LM, novy stadion a jeste titul, nemyslite ze by to byl na jednu sezonu moc velkej zazrak?? wish

  4. Re: K.Jarolím: Ohrožené je druhé místo!

    (host)     před 17 lety 26.04.2008 20:11 |  
    0 0

    kájo jdi k repre,nedá se na to koukat

    • Re: K.Jarolím: Ohrožené je druhé místo!

      (host)     před 17 lety 26.04.2008 21:09 |  
      0 0

      Spíš: Kájo, jdi do prdele. A je jedno do jaký, jen z tý naší táhni do hajzlu.

  5. Re: K.Jarolím: Ohrožené je druhé místo!

    (host)     před 17 lety 26.04.2008 20:17 |  
    0 0

    No a kluci slávističtí, když ho neudržíte tak můžete jásat. Konečně přestane plati to proleté VĚČNĚ DRUZÍ. FK TEPLCE, držím vám palce. Zbavte jich tohoto smutného břemene.

    • Re: K.Jarolím: Ohrožené je druhé místo!

      (host)     před 17 lety 26.04.2008 20:19 |  
      0 0

      Lepší druhej, než bejt rudej.

  6. Re: K.Jarolím: Ohrožené je druhé místo!

    (host)     před 17 lety 26.04.2008 20:28 |  
    0 0

    No, když neskončíme ani na 2. místě tak by měl Jarolím oravdu odejít.
    Tim myslim že jestli ho nevyhodí měl by dát výpověď sám.

    • Re: K.Jarolím: Ohrožené je druhé místo!

      (host)     před 17 lety 26.04.2008 20:31 |  
      0 0

      Trénovat by měl Šmicer a asistent Berger :)

    • Re: K.Jarolím: Ohrožené je druhé místo!

      (host)     před 17 lety 26.04.2008 22:59 |  
      0 0

      po tom co jsme po podzimu vedli o 5 bodu??? a nakoupili na koho si ukazal? druhe misto staci???? nechapu....

  7. Re: K.Jarolím: Ohrožené je druhé místo!

    (host)     před 17 lety 26.04.2008 20:55 |  
    0 0

    Aby nebylo špatných zpráv málo, přidám ještě jednu. C dorost pana Prokeše prohrál 6:0 na Spartě, A dorost prohrál 4:2, D dorost prohrál před 14 dny na Spartě 5:1, juniorka hraje o sestup. Jsem zvědavý, co na to říká pan ing.Šrámek. Když jsem v zimě upozorňoval na to, že nám začíná ujíždět v lak v práci s mládeží, tak jsem byl kritizován. Dnes vidíte tvrdou realitu. když jsem upozorňoval na nevhodné posilování kádru trenérem Jarolímem a na nesmyslný obchod s Libercem, byl jsem opět kritizován. Bylo nás málo, co jsme si stáli za svým názorem jako Tantalos, Narmer, Jane, Jiří a já. Ostatní vychvalovali skvělou přestupovou politiku vedení a trenéra Jarolíma a dneska titíž lidé udělali názorový veletoč a kritizují vedení a požadují odchod Jarolíma. I když nesouhlasím s Quelharem, aspoň nepřevléká názorový kabát, zastává stejné názory, nechová se jako chameleon a proto mám k němu respekt. Někteří z vás se zachovali neutrálně jako Bulldock, taková lidovecká politika. Čekal bych od Bulldocka jasný názor a ne čekání na to, jak se bude vyvíjet situace a pak se přidám k většině. A chybí mi názor optimisty Socratese, asi to ještě nerozdýchal. Doufám, že už pochopil realitu. Teď už nám nepomůže filozofování, optimismus, teď musí okamžitě jednat představenstvo klubu a zachránit aspoň druhé místo.

    • Re: K.Jarolím: Ohrožené je druhé místo!

      marcocruz (přítel SN)     před 17 lety 26.04.2008 21:03 |  
      0 0

      no počkej počkej, já taky furt na oficialach branil vokiho
      to jen tak a okraj

      • Re: K.Jarolím: Ohrožené je druhé místo!

        (host)     před 17 lety 26.04.2008 21:11 |  
        0 0

        Tím, že jsi bránil ubožáka píšícího lži a nesmysly hned pod pěti různými nicky, bych se snad ani příliš nechlubil.

        • Re: K.Jarolím: Ohrožené je druhé místo!

          marcocruz (přítel SN)     před 17 lety 26.04.2008 21:15 |  
          0 0

          Zastával stejné názory jako Tantalos apod. Měl jsem na mysli názory odsuzující novou politiku slavie a to s odchovancema na hnuj a abrahamy do tymu

    • Re: K.Jarolím: Ohrožené je druhé místo!

      Urbie     před 17 lety 26.04.2008 21:47 |  
      0 0

      Tak to, že někteří lidé změnili názor, není zas tak hrozný, ale měli by si přiznat, že se mýlili...

  8. Re: K.Jarolím: Ohrožené je druhé místo!

    (host)     před 17 lety 26.04.2008 21:14 |  
    0 0

    ..skoda ze nedostaval volesak prilezitost na jare vic...samozrejme tu bude x nazoru proti, ale mne rozhodne nezklamal,..snazil se behal,..vcelku slusne rozehraval az na par balonu, ale jsme lidi, takze kazdej muze chybovat,..stejne tak smicer a senker, i kdyz nedal dve golovky aspon makal,...
    ..co nedokazu pochopit, proc stalle posledni dobou hraje tavares, kteryho mam velmi rad,..ale co predvadi a dnesni vyvrcholeni..to je opravdu neskutecny!!:(
    ..jinak mi mrzi ze to nebyl v I. polocase osklivej fotbal, ale chybi jim agresivita a vule...po vylouceni uz to byla jen krec.
    jeste se chci podivat jestli pred druhym golem nebyl ofside, od nas to tak vypadalo
    Martin

    • Re: K.Jarolím: Ohrožené je druhé místo!

      marcocruz (přítel SN)     před 17 lety 26.04.2008 21:16 |  
      0 0

      Volešák se dneska svezl se všema, ale na začátku s ehodně snažil, s tim, že měl dostavat mnohem víc šancí souhlasím určitě.

    • Re: K.Jarolím: Ohrožené je druhé místo!

      (host)     před 17 lety 26.04.2008 21:20 |  
      0 0

      Aha, takze na jednu stranu "kazdej muze chybovat, jsme lidi"... nepresny prihravky a nulova kreativita tlustyho Volesaka ti nevadej, ale Tavares ti prijde neskutecnej? se podivej kolik vybojoval micu treba prave pro Volesaka, kterej tam byl od toho, aby tyhle vybojovany mice rozehral dopredu... misto toho to musel zkouset Tavares a samozrejme neuspesne, kdyz zbytek tymu na nej cumi a stoji...

      Trenera nechat, at si to svinstvo, na jehoz vytvoreni se spolupodilel, vyzere az do konce. Vsem pokuty, vcetne treneru. Hubacka s Vorlem vyradit z kadru a to definitivne.

      Jestli je neco neskutecny, tak to, ze nam trener bude vykladat neco o "tezkejch soustech"... ty jejich tezky sousta znamenaj to, ze si zkontrolujou, jestli jim na ucet prijde aspon zaklad, kdyz uz nevyhravaj... samozrejme prijde, tak proc se stresovat ze. Clovek se na to tesi celej tejde, do Teplic leti z prace, a pak sleduje Hubacka... na to, co predvadi nemam slov... sestava se kolem nej toci a on zustava... neuveritelny.

      • Re: K.Jarolím: Ohrožené je druhé místo!

        (host)     před 17 lety 26.04.2008 21:28 |  
        0 0

        ..asi jsme byli kazdej na jinym zapase...protoze tavares sice neco vybojoval..ve finale je to jeho prace..ale jeho prihravky...to byl alibismus..protoze nez neco zkusim, radsi prihraju dozadu...!
        ..volesak,..moznal nehral jako beckham, taky myslim ze jim ani neni, ale rozhodne nehral tak, ze by musel cely jaro sedet!!..a jeho ukolem je naopak rozehravka!!..proto je pochopitelny ze kdyz mam tvorit, muzu i vic zkazit..a to se mu taky parkrat povedlo..stejne jako se mu povedlo pekne rozehrat..bez tak myslim ze tento zapas se z hlediska hrani da hodnotit pouze do vylouceni,..a do te doby volesak hral dobre..jedinou vyjimkou kdo hral pozdeji byl svento,..kterej si myslim ze se snazil a makal!
        ..ve finale je to jedno..stale prvni kupodivu byt muzem....:)..ale sobne si myslim ze titul se prohral jinde..viktorka na podzim..ted plzen ...apod.
        ps..trochu se bojim aby se ukopalo aspon to druhy misto
        Martin

      • Re: K.Jarolím: Ohrožené je druhé místo!

        marcocruz (přítel SN)     před 17 lety 26.04.2008 21:29 |  
        0 0

        No Hubáček je hroznej, zase jsem se nedávno bavil s jednim slav istou a říká mi ,ale Hubáček si svý odehraje. Tyhle názory vůbec nechápu, hráči si s vý odehrávají v týmech který se pohybuji od 8 do 12 místa. Jenže když chceme být první, hráčí musí odehrát spoustu věcí navíc. Hubáčka bych prodal.

        • Re: K.Jarolím: Ohrožené je druhé místo!

          (host)     před 17 lety 26.04.2008 21:42 |  
          0 0

          Prodal, to je slušnej fór. Zrovna se ozval Villareal a Everton. Potřebujou údržbáře.

          • Re: K.Jarolím: Ohrožené je druhé místo!

            marcocruz (přítel SN)     před 17 lety 26.04.2008 21:48 |  
            0 0

            Jenže prodat ho můžeš i do Rakouska, do Mladý Boleslavi, na Slovensko, to "prodat ho" neznamena za 40mil. ale klidne za 2 treba do polska

            • Re: K.Jarolím: Ohrožené je druhé místo!

              (host)     před 17 lety 26.04.2008 22:09 |  
              0 0

              Hubáček je zralej na vyřazení z kádru. Teď budou potřeba v Edenu pořadatelé, tak by snad mohl dělat to. Aspoň by poznal, jak se žije s pár tisícema a ne s 200K v základu. To samé Vorel. Pánové, dyť nic neumíte a to co umíte tak trochu neskutečně kazíte. A berete za to hodně peněz. Jiné povinnosti nemáte. Ukončete teď okamžitě kariéru, protože jste dnes vy dva zapříčinili prohru, která rozesmutnila spoustu lidí a Slavii bude stát spoustu peněz, protože zůstane bez pohárů.

              • Re: K.Jarolím: Ohrožené je druhé místo!

                (host)     před 17 lety 26.04.2008 22:30 |  
                0 0

                Když jsem kolem sebe dnes viděl některý lidi, jak OPRÁVNĚNĚ reagovali na výkon Hubáčka, tak si myslím, že v Edenu, kde budou kousek od lajny, si při svejch výkonech ještě Hub vyslechne svoje. A opět opakuju, že naprosto poprávu. Jiná věc je ta, že jemu je to naprosto jedno, ten člověk je evidentně nesoudnej, když je po svý hrubce schopnej seřvat stopera.

        • Re: K.Jarolím: Ohrožené je druhé místo!

          Urbie     před 17 lety 26.04.2008 21:51 |  
          0 0

          no zatim na jeho postě ale nikdo nehrál lépe, snad kromě Dříďala, kterej je ale out.

      • Re: K.Jarolím: Ohrožené je druhé místo!

        Urbie     před 17 lety 26.04.2008 21:53 |  
        0 0

        dneska rozhodně nevypadali, že by jim to bylo putna, nebo že jim bylo do smíchu.. vypadali jak strhaný psi

        • Re: K.Jarolím: Ohrožené je druhé místo!

          marcocruz (přítel SN)     před 17 lety 26.04.2008 22:39 |  
          0 0

          No tak se měli víc snažit abychom se po žižkově mohli všichni smát, i když předpokládám, že nekteří se smáli i tak.

  9. Re: K.Jarolím: Ohrožené je druhé místo!

    (host)     před 17 lety 26.04.2008 21:43 |  
    0 0

    Je hezké jak cca 20. jedinců kteří na fanoušky serou nás všechny rozhádá. je pravda že většina fanoušků taky na ně sere a chodí maximálně na poháry a tady je pak za misty

  10. Re: K.Jarolím: Ohrožené je druhé místo!

    bojler     před 17 lety 26.04.2008 21:44 |  
    0 0

    Nezlobte se na me, ale Jarolim by mel co nejdriv vypadnout. At nemele o tom jak sme hrali dobre. Byl to des bes. Komu neni rady, tomu neni pomoci.

    • Re: K.Jarolím: Ohrožené je druhé místo!

      (host)     před 17 lety 26.04.2008 21:48 |  
      0 0

      Sepíšem petici s názvem DÍKY KÁJO NEZAPOMENEME

  11. Re: K.Jarolím: Ohrožené je druhé místo!

    (host)     před 17 lety 26.04.2008 21:53 |  
    0 0

    Dobrý večer Vám všem,
    ano máte pravdu, šel jsem to rozchodit a i když mi to moc asi nepomůže, tak to prostě takhle dělám po každém hrůza zápase. Máte pravdu, těch procházek teď nějak nebývale narůstá. Mám asi taky hlavu šedivou víc než je zdrávo, a smutno je mi dost. Taky je mi smutno z těch, co tu na mě teď vykřikují a z jejich příspěvků cítím, že jsou teď nahoře a měli ve všem pravdu a všechno to říkali a etc. Víte, já nebudu ani nadávat a nebudu se teď najednou obracet. Nemám ani proč.Kdo chodí na SN a pozorně čte, tak ví o co mi vždycky šlo a půjde. Ano dnešní zápas dokázal, že jsme hráli bez jakékoliv herní koncepce a to už bylo i v Plzni a v Teplicích, dneska to nešlo nikomu. Po obdržené brance jsme se dostali do křeče a výsledek je krutý. Je to škoda, že jsme takhle vyšuměli a odevzdali sparťanovi titul. Příčinu budu hledat už asi v zimní přípravě a taky jsme byli najednou víc panštější než jsme měli být. Všichni, kdo jste těmi, co jsou teď na vrcholu kritiky, chci jen povědět, že něco jiného je, když si za to ponesete i tu zodpovědnost se vším všudy. Já věřím, že si ji pan Jarolím určitě ponese a spolu s ním všichni, kteří se na tom zpackaném jaru podíleli. Voláte po hlavách a nedivím se Vám. Hodně to bolí a z toho pramení i tento požadavek. Moc optimismu v sobě teď nemám, to je pravda. Pokud je jen trochu možné, a možné to je, budu se snažit vidět, že nás zase čeká další etapa s naší Slávií a to už v novém Edenu. Jestli s těmito hráči a s Jarolímem a nebo bez nich a s novým trenérem, to sám nevím. Jsem jen fanoušek a pokud budou změny přijmu je, Slávii budu fandit dál, protože to ani jinak neumím. S čím se však nebudu smiřovat, to vím naprosto jistě. To jsou hloupé lži a pomluvy někdy doslova "vycucané z prstu" jen aby byl na SN in. Klidně mě pošlete třeba do ..... někam. Já si klidně vydržím tu ostudu a posměšky, to už jako slávista mám dávno zmáknuté, ale nechtějte po mě, abych tady souhlasil s tím, když někdo evidentně lže. Víte je to až směšné, jak tu někteří lítají s názory ode zdi ke zdi, ale vždycky mají pravdu. Ano, jsem ve při třeba s Tantalosem a nebo dalšími diskutéry, ale nemělo by to přejít přes hranice slušnosti a bulváru. A smutno mi je, to mi věřte. Ale zesměšňovat a nadávat, to nikdy nebudu. Sokrates

    • Re: K.Jarolím: Ohrožené je druhé místo!

      (host)     před 17 lety 26.04.2008 22:19 |  
      0 0

      Tak tedy Sokratesi, smekám. Patří to sem napsat a i když já jsem teda nasr........ a KJ bych zřejmě odvolal, rozumím Vám. Je zajímavý, že Ti co Vás jmenovali výše, se k tomu moc nemaj.

  12. Re: K.Jarolím: Ohrožené je druhé místo!

    (host)     před 17 lety 26.04.2008 21:55 |  
    0 0

    tak nevim, nevim, panove.
    co se asi zmeni, kdyz Jarolim ted odejde ?
    Ja myslim, ze vubec nic.

    Podle me, alfou a omegou vseho, je tzv. tymovy duch klubu SLAVIA.
    Na podzim byl, ted zda se uz ne. Otazka zni, proc.

    Misto odvolavani trenera, by meli jit vsichni do hospody
    a vse si vyrikat. Divat se na to neda, nehlede k tomu, ze vsichni ne-slavisti se kralovsky bavi.

    ( Zejmena ta "Lisen", to byl teda "masterpiece")


    /whiplash

    • Re: K.Jarolím: Ohrožené je druhé místo!

      Urbie     před 17 lety 26.04.2008 22:06 |  
      0 0

      no s tim docela souhlasim. Možná by to chtělo nějkou akci, aby si to kluci vyříkali s fanouškama a ti zároveň posílili jejich týmový duch. Dost na to asi měl vliv odchod Standy.
      Nicméně co si myslim, že Slávii opravdu nejde, to jsou standartky. Ty obranný, tomu nerozumim, ale když vidim, že při rohu někteří hráči ani neskáčaou, navíc je to celý strašně statický. To je tak těžký zahrávat rohy, jak mužstva typu Chelsea nebo ManU, když hráči čekaji na hranici vápna a tři nebo čtyři si nabíhají do vápna v momentě výkopu. To mi teda přijde o dost nebezpečnější.

  13. Re: K.Jarolím: Ohrožené je druhé místo!

    (host)     před 17 lety 26.04.2008 22:03 |  
    0 0

    Kluci, pořiďte si nový tetování, kupte si novej gel na vlasy, zajděte do bordelu trošku častěji než jednou týdně, svezte nějaký štětky ve svejch krásnejch fárech, vemte s sebou pana Jarolíma. A na hřiště už radši nechoďte, nechte hrát ty, co hrajou za Slavii a ne za svůj bankovní účet. Takže od léta asi takto: Diviš - Vácha, Suchý, Studík, Jablonský - Dočkal, Gecov, Černý, Kovařík - Necid, Klavík. A hotovo. S Žižkovem tahle sestava neprohraje.

    • Re: K.Jarolím: Ohrožené je druhé místo!

      (host)     před 17 lety 26.04.2008 22:15 |  
      0 0

      Napsal Zedford? :o))))

  14. Re: K.Jarolím: Ohrožené je druhé místo!

    TKutnik (přítel SN)     před 17 lety 26.04.2008 22:07 |  
    0 0

    Proboha, co furt s Hubáčkem??? Řekněte mi, KDO hrál na jeho postu líp...??? Nikdo, absolutně nikdo...Chci vidět ty reakce Vaše...Případně koho za něj...??? Taky nevíte...

    • Re: K.Jarolím: Ohrožené je druhé místo!

      (host)     před 17 lety 26.04.2008 22:10 |  
      0 0

      Tomáši, máš pravdu. Ale v zimě měl trenér přivést posilu na tento post, měl rozšířit konkurenci na postu levého beka. Upozorňovali jsme na to. Teď sklízíme trpké plody nevhodného posilování.

    • Re: K.Jarolím: Ohrožené je druhé místo!

      (host)     před 17 lety 26.04.2008 22:11 |  
      0 0

      František Dřížďal a Jablonský. Dále Tomašák, Merzič, Michal Švec aj.

      • Re: K.Jarolím: Ohrožené je druhé místo!

        TKutnik (přítel SN)     před 17 lety 26.04.2008 22:17 |  
        0 0

        Dřížďal out, hraje přes nohu, levačkou nadá centr. Jablonský je záložník. Švec je pryč, hraje štíta, ne beka. Tomašák je looser, nekopne si ani v Baníku. Teplice Merziče nepustí...Dál...???

        • Re: K.Jarolím: Ohrožené je druhé místo!

          (host)     před 17 lety 26.04.2008 22:22 |  
          0 0

          Dál kdokoliv - třeba Pudil, Suchý, ale i Šourek. Poslední dva to mají přes nohu, ale proti neskutečně pomalému tragédovi Hubáčkovi jsou to aspoň fotbalisti s prvoligovou rychlostí a myšlením. Zrovna tak by to tam byli schopní odkopat líp i Brabec nebo Latka, ale ti jsou potřeba jinde.

        • Re: K.Jarolím: Ohrožené je druhé místo!

          (host)     před 17 lety 26.04.2008 22:23 |  
          0 0

          V Čechách v tuto chvíli není hráč na post levého beka, jen talentovaný Lecjaks, který ještě potřebuje čas. Je třeba hledat v zahraničí. A Merzič je nesmysl, Tomašák je po operaci, rozehrává se v B týmu a je to záložník.

        • Re: K.Jarolím: Ohrožené je druhé místo!

          (host)     před 17 lety 26.04.2008 22:23 |  
          0 0

          Jablonský na tomto postu hraje v Kladně a hraje dobře. Švec na tomto postu několikrát hrál a hrál lépe než Hubáček. Tomašák je reprezentant, to Hubáček nikdy nebyl. Tomašák má techniku a rychlost. Místo Abrahama, Jarolíma nebo Černého se dal Merzič bez problémů přivést. Tomáši nehodnoťte co nevidíte přímo, ale znáte jen z TV a doslechu. Tomašák je dnes zraněn, proto nehraje.
          Je li podle vás Hubáček OK, lituji vás. Dnes zavinil 1. gól, dal 150 přihrávek dozadu a dvakrát nepěkně zavařil při odraženém míči po rohu. Dost zoufalý výkon. Ehm, spolu s hvězdným Míšou Vorlem. Tam se snad nebudem bavit, kdo je na jeho postu lepší, že....

          • Re: K.Jarolím: Ohrožené je druhé místo!

            (host)     před 17 lety 26.04.2008 22:28 |  
            0 0

            Naprostý souhlas. Bohužel. Je neštěstí, že v klubu jako je Slavie, má místo v základu jisté hráč, který se ve třiceti letech bojí hrát dopředu. A vrcholem je, že jsou ještě i lidé, kteří jsou schopní jeho nasazování do hry obhajovat.

            Všichni snad vidí, že jeho vrcholem byl Zlín. A ani tam nevynikal. Na Slavii prostě nestačí, to není nic proti němu, každý máme někde strop.

          • Re: K.Jarolím: Ohrožené je druhé místo!

            TKutnik (přítel SN)     před 17 lety 26.04.2008 22:30 |  
            0 0

            aha, když hodnotim to co nevidim tak potom ok že...Když na Kladně nemaj kloudnýho beka tak co se dá dělat...Švec tak hrál jen na U-21 místo tragéda Kadleců...Tomašák sice byl někdy reprezentant, ale takovejch je X..Místo Abrahama se klidně přivést dal, nebo místo dalších, ale prostě musí bejt tři defenzivní záložníci tak co se dá dělat že...Ale prostě si trvám na tom, že místo Huba nikoho nemáme a ani mít nebudem, protože tu prostě nikdo neni...

            • Re: K.Jarolím: Ohrožené je druhé místo!

              (host)     před 17 lety 26.04.2008 22:31 |  
              0 0

              Je. Hned tři lepší jsou i v kádru Slavie. Mají to přes nohu, ale holt to jsou schopní i tak odkopat líp než Hub.

              • Re: K.Jarolím: Ohrožené je druhé místo!

                (host)     před 17 lety 26.04.2008 23:58 |  
                0 0

                Tři lepší, hm, tak že tam nehrajou...Ale tohle jaro se nedá divit ničemu holt...

            • Re: K.Jarolím: Ohrožené je druhé místo!

              (host)     před 17 lety 26.04.2008 22:34 |  
              0 0

              Pokud si tam dnes byl, tak nemůžeš nikoho z trojice Latka, Brabec, Hubáček obhajovat. Hráli otřesně. A Vorel jim v tom pomáhal až do chvíle, kdy spal a potom proto musel sejmout útočícího hráče. Jarolím je za toto odpovědný a proto by měl odejít a vzít s sebou Marka Jarolíma a také pana Grosse a Pučka.

    • Re: K.Jarolím: Ohrožené je druhé místo!

      (host)     před 17 lety 26.04.2008 22:25 |  
      0 0

      Jestli nevidíš tu neskutečnou bídu (a to jak dopředu, tak i dozadu), kterou Hubáček už několik měsíců předvádí, tak ani nemá cenu hledat někoho za něj. Pomalejšího hráče v lize nenajdeš, dnes opět první gól, který určil ráz zápasu, šel přes něj. Nulová podpora útoku, 99% přihrávek končí v autu, neustálá diskuze s Brabcem, protože Hub evidentně nebrání tak, jak má určeno - hráče má příliš daleko, kvůli své pomalosti je nestíhá dohrávat, ale jenom stínuje, z čehož vyplývá, že přes něj chodí jeden centr za druhým.

  15. Re: K.Jarolím: Ohrožené je druhé místo!

    (host)     před 17 lety 26.04.2008 22:41 |  
    0 0

    Se štěstím jsme vyřdili Žilinu a Ajax. Pak jsme udělali ostudu na Arsenalu ale budiž. Vyhráli jsme na Letné. Ale pak megaostuda v Líšni, loni v Čáslavi. A otřesné výkony a výsledky na jaře. Ano, tento trenér by měl být okamžitě propuštěn. Petr Doležal to zítra udělá, pokud je racinálně uvažujícím člověkem.

    • Re: K.Jarolím: Ohrožené je druhé místo!

      (host)     před 17 lety 26.04.2008 23:02 |  
      0 0

      Haha dyť je naprosto jasný, že ho podrží. Nechápu co tady řešíte.

    • Re: K.Jarolím: Ohrožené je druhé místo!

      (host)     před 17 lety 27.04.2008 00:35 |  
      0 0

      No jistě, budeme to dělat jako Sparta, vyhodíme trenére, zjistíme, že to bylo k ničemu, že nový trenér s týmem nic nesvede, tak budem hledat dál, dokudnám třeba náhodou nedojde, že to asi nebude v trenérovi, ale v hráčích.. Já teda nevím jak vy, ale já vidím na hřišti hrát hráče.. Teda momentálně spíš nevidím. Samozřejmě že trenér je odpovědný za ty hráče, které tam dosadí, to je logické a taky za to určitě ponese následky. Ale hlavní odpovědnost je na hráčích. Jenže po bitvě jste zde všichni generálové a všichni na tuty víte, jak by to bylo nejlepší, jací hráči jsou zaručeně nejlepší, jací hrajou tužku, jak se kdo hodí na ten kterej post.. A vsadím se např., že při příchodu Šventa taky většina z vás nadávala a teď se většina modlila za jeho návrat.. JPDeath

      • Re: K.Jarolím: Ohrožené je druhé místo!

        (host)     před 17 lety 27.04.2008 00:56 |  
        0 0

        Heuréka. Konečně někdo normální kdo nemá potřebu honit si tu ego.

        • Re: K.Jarolím: Ohrožené je druhé místo!

          (host)     před 17 lety 27.04.2008 08:00 |  
          0 0

          Takže ze finanční výsledky Tesca jsou zodopvědné pokladní??? Ne. Management, zvláště, když si v zimě mohl pan Jarolím koupit koho chtěl, respektive koupit toho, z koho měl co nejvíc do vlastní kapsy. Jarolím ven. Ať de do Budějovic nebo Plzně nebo Sparty, kde jsou mu dodnes vděčni za 10 milionů.

          • Re: K.Jarolím: Ohrožené je druhé místo!

            (host)     před 17 lety 27.04.2008 12:19 |  
            0 0

            s tim tescem to je dost blbej priklad.to je asi jako kdybych ti rek ze kdyz ty pokladni budou krast penize z kasy, tak je za to odpovednej kdo?management?nebo ty pokladni?

            • Re: K.Jarolím: Ohrožené je druhé místo!

              (host)     před 17 lety 27.04.2008 14:14 |  
              0 0

              Management. Pokud bude mít dobře nastavené procesy na úrovni detection controls, tak k tomu nemůže docházet. Takže management, ano.

  16. Re: K.Jarolím: Ohrožené je druhé místo!

    (host)     před 17 lety 27.04.2008 00:20 |  
    0 0

    v tehle sezone jsme ani jednou nevyhrali zapas v kterem jsme prohravali dokonce jsme v nem ani nebodovali.Kdyz si k tomu pridam stastne vitezstvi s Budejky a Bohemkou muzeme bit jeste radi,ze jsme porad "vecne druzi"coz po podzimu je tragedie,ale je fajn,ze za SLAVII neodehrajete ani minutu a uz vas berou do DUBAJE a vsadim se,ze sparta si uziva 12 mega.Mi mame Abrhama M.Jarolima a 5 utocniku kteri jsou jen do poctu za srdcare VLCKA a bojovnika Svece

    • Re: K.Jarolím: Ohrožené je druhé místo!

      (host)     před 17 lety 27.04.2008 00:27 |  
      0 0

      absolutne souhlasim.ale sparta zitra taky bouchne

  17. Re: K.Jarolím: Ohrožené je druhé místo!

    (host)     před 17 lety 27.04.2008 00:59 |  
    0 0

    Běžte do prdele,fandím Slavii od roku 1965,ale loňská a letošní fraška je opravdu výborná.Ano děkuji za LM a UEFA, děkuji za to ,že jsme porazili sparťanský krysy u nich v hnízdě,ale do prdele ten titul je tak složitej??? Asi jo!Že ho mají taková mužstva jako Liberec,Baník, Vítkovice, a posraná sparta asi padesátkrát???Já zažil ještě dobu v roce 1964-5,že se na stránkách Stadionu hádali fandové kdože má více titulů,jestli Slavia nebo ty rudý svině.Jasně, asi 10 si jich koupili,ale stejně jich mají asi padesát a my hovno.Hovno jako obvykle!

  18. Re: K.Jarolím: Ohrožené je druhé místo!

    (host)     před 17 lety 27.04.2008 01:33 |  
    0 0

    ruku na srdce,kdo tohle nečekal. hned jakmile se do perfektně fungujícího mužstva nakupovali v zimě hvězdičky tak si věděl že je zle. tak dlouho se do fungujícího stroje štouralo až se to posralo. přitom to nebylo třeba
    kde se stala chyba?
    na vině je každopádně zejména trenér.. ono je pěkné koupit všechno na co si člověk vzpomene ale otázka zní.proč... k čemu příchody jarolíma(protekce),k čemu příchod abrháma který hraje žalostně(protekce¨) k čemu pět ůtočníku(kort kdyz začátek jara hrajeme s jedním hrotem)
    hlavní důvod je ale ten,že trenér az během jara začal hledat dostatečně fungující sestavu.. když například sparta o tom měla již jasno od konce podzimu a v kliku se v připravě sehrály. my nejsme sehraní ani ted..
    musí padat pokuty.... jak u hráču tak u trenéra ktery má za zpackaném jaru největší podíl... takhle ne pane jarolím... jak sem vás měl rád tak začínám nechápat vaše nesmyslné rošády v mušstvu a nenormální (obsazování postů)
    otázka zní- bud vás někdo podplatil at to kurvýte,nebo vám hráblo..... je mi z toho smutno... ale opakuju že tým není sehraný za což může trenér... výměna trenéra nepomůže ...snad se začne sklízet ovoce příště..... fesch

    • Re: K.Jarolím: Ohrožené je druhé místo!

      (host)     před 17 lety 27.04.2008 03:11 |  
      0 0

      Na co pokuty teď, když už je všechno v kýbli? Ty už měly přijít dávno, když šlo vidět, že to s námi jde z kopce. V Baníku lítaly pokuty po dvou špatných zápasech, Uličný se mohl zbláznit po mizerným výkonu v Jablonci, Boleslavští se zase spolupodíleli na financování vstupnýho po Mostu, atd. Jen u nás bylo porád všechno OK a najednou je pozdě. To je to, co mi scházelo, žádná bouřka, žádné bouchání do stolu, nic. Jen víra v lepší zítřky. KJ si vždycky někoho vybral a na toho to hodil. Že to ale byla tragedie celkově se už prostě neřeklo. Tak ať si to pánové vyžerou, my jsme trpěli doteď.

      • Re: K.Jarolím: Ohrožené je druhé místo!

        (host)     před 17 lety 27.04.2008 03:11 |  
        0 0

        Japhy

  19. Re: K.Jarolím: Ohrožené je druhé místo!

    (host)     před 17 lety 27.04.2008 08:01 |  
    0 0

    Moc hezky se to čte, kdo všechno je špatný a jak bude někdo vyhazovat trenéra. Ale co takhle, než něco napíšu o statisících na účtech, popátrat, jak to s těma výplatama vlastně je. A možná se tomu, co se teď děje, zas až tak moc nedivit. A pokud je pravda, že vedení hráčům dluží na výplatách, tak si takové výsledky zaslouží především to vedení. A to nechci ani dál rozvíjet, že údajně jediným, kdo má finance v pořádku je Šmicer. Je na čase z něj přestat dělat hvězdu. Můžeme smeknout před tím, co dokázal v minulosti. ale za to co dokázal ve Slavii si žádná privilegia nezaslouží. Nenastoupil ani v jednom derby, pár okamžiků v LM a v tomto zápase, kdy Slavie asi projela vše, na sebe nevzal ani odpovědnost jít na penaltu, jejíž proměnění snad mohlo dát jiskřičku naděje. Takže ono je to možná celé o vztazích a atmosféře, která uvnitř klubu je.

    • Re: K.Jarolím: Ohrožené je druhé místo!

      Jacobs     před 17 lety 27.04.2008 09:07 |  
      0 0

      Muzu vedet odkud mas to info o dluzich hracum - docela by mne to zajimalo. Nerikal ti to nejaky spartan co zije jeste v lonskem roce?

      • Re: K.Jarolím: Ohrožené je druhé místo!

        (host)     před 17 lety 27.04.2008 09:40 |  
        0 0

        tak joek o dluzích mě zejména letos pobavil :-D at si rozporcujou abrahama

    • Re: K.Jarolím: Ohrožené je druhé místo!

      (host)     před 17 lety 27.04.2008 10:45 |  
      0 0

      Mluvilo se o to jak jinak než u piva. Ale bylo to i v jedné divácké diskuzi na netu. Prý nedostali výplaty za poslední dva měsíce. Tak mi to jen vrtalo v hlavě a zkusil jsem to sem napsat, snad ve snaze dopátrat se, jak to vlastně je. Ostatně loni slavistické vedení přiznalo dluhy až po té, kdy se rozproudila na netu diskuze s Vorlem a bylo tam řečeno, ať neplácá nesmysly o ztrátě formy a kápne božskou o tom, kolik jim vedení dluží. Takže pokud by se situace opakovala, tak k tomu už opravdu není co dodat.

  20. Re: K.Jarolím: Ohrožené je druhé místo!

    (host)     před 17 lety 27.04.2008 10:33 |  
    0 0

    a znáte tenhle? předraženej nesmysl na šest??
    abrhám

    • Re: K.Jarolím: Ohrožené je druhé místo!

      (host)     před 17 lety 27.04.2008 12:04 |  
      0 0

      Abrhám je dobrý herec, ve Vrchní prchni válel, ale tohle je web o fotbale a tudíž je tady tvůj výkřik do tmy zcela irelevantní.

  21. Re: K.Jarolím: Ohrožené je druhé místo!

    KING25     před 17 lety 27.04.2008 12:20 |  
    0 0

    Když se to sere, tak se to prostě sere, ale to druhé místo bude. Na to klidne vsadím balík. Mám takový pocit, že by rozhodne výměna trenéra k ničemu nevedla, ponevaž tohle je opravdu v hlavách hráčů. Prostě i kdyby ty hráči těd museli trénovat 12 hodin penelty, tak by stejne při zápase si na tu penaltu prostě nevěřili. By to spíš chtělo do týmu přivézt nějakého psychologa.

    • Re: k zamyšlení

      (host)     před 17 lety 27.04.2008 13:34 |  
      0 0

      krása, proč mi to ale připadá jako kdyby autor dával karlovy sbohem... docela mě zarazilo jaky bylo v těch ukázkách nadčení ,lehkost,zápal a hlavně radost z fotbalu... ted je tomu naopak... pritom je to dva tři měsíce dozadu... je to divné

    • Re: k zamyšlení

      (host)     před 17 lety 27.04.2008 13:48 |  
      0 0

      K zamyšlení to je. Ale hlavně pro samotnýho trenéra, kterej by se měl zamyslet nad tím, proč v zimě popřel všechno, co přineslo úspěch a v momentě, kdy se mu to začalo hroutit nebyl schopen reagovat, ale jen kolem sebe kopat a kupit chybu na chybu. Buď mu přeskočilo, nebo mu stoupla do hlavy moc a prachy, nebo to prostě jen nezvládá.

      Každopádně odvolávat ho teď, to nic nevyřeší. Ať to dohraje do konce sezóny - jako hranici mu dát druhý místo. Po sezoně se rozhodnout na základě toho, jaký předloží zhodnocení zoufalého jara a jaký navrhne kroky k tomu, aby se na fotbal zase dalo dívat a neopakovaly se chyby. Už dávno ale měly přijít pokuty - a to nejen pro hráče (z nichž někteří, jako třeba Hubáček už nemají v kádru ligového týmu vůbec co dělat), ale i pro trenéry.

  22. Re: K.Jarolím: Ohrožené je druhé místo!

    slaviator     před 17 lety 27.04.2008 18:00 |  
    0 0

    Snad v létě přijde Zeman...

  23. Re: K.Jarolím: Ohrožené je druhé místo!

    (host)     před 17 lety 27.04.2008 18:37 |  
    0 0

    KÁJO!!!! Ty kluku ušatá, ty už to nehul, nechceš to místo toho hulení radši zabalit než ubalit, třeba to pude líp!!!!

  24. Re: K.Jarolím: Ohrožené je druhé místo!

    (host)     před 17 lety 28.04.2008 16:05 |  
    0 0

    VECNE DRUHY!
    libi se mi vas masochistickej humor, uz kdyz jste vytahli transparent na derby SEZONA SNU jsem se musel smat. Pod tim este krasne zazila vlajecka Gornik-Slavia.
    Jste k smichu

  25. Re: K.Jarolím: Ohrožené je druhé místo!

    (host)     před 17 lety 28.04.2008 16:08 |  
    0 0

    VECNE DRUHY!
    libi se mi vas masochistickej humor, uz kdyz jste vytahli transparent na derby SEZONA SNU jsem se musel smat. Pod tim este krasne zazila vlajecka Gornik-Slavia.
    Jste k smichu