Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Chance liga

Slavia - Žižkov 0:3

Na Strahově dnes pokračovala jarní slávistická tragikomedie. Nejenže slávisté v prvním poločase inkasovali, ale v jeho závěru byl po faulu vyloučen Vorel a hosté penaltu proměnili. Slavia na druhé straně z penalty neskórovala, selhal Brabec. Dočkali jsme se i Latky v útoku a Tavarese na stoperu. V závěru Slavia inkasovala potřetí. Tomu už se dá snad jen smát... Prohlédněte si 25 fotografií ze zápasu a z představení mladých fotbalistek.

Slávisté nastoupili do utkání, jak je zvykem celé jaro, v odlišné sestavě. Úvod nám však vyšel, jenže ve druhé minutě zahodil velkou šanci Šenkeřík. V sedmé minutě se dobře prosadil Toleski, ale jeho zakončení skončilo těsně vedle branky. Jenže stačilo, aby se Žižkov poprvé dostal k naší bráně a hlavou se prosadil Kousal. Od té doby začala naše křeč, sice jsme měli územní převahu, ale všechno to bylo těžkopádné. Ve 32. minutě se dostal za obranu Šenkeřík, ale místo pohotového zakončení se utopil ve vlastních kličkách. Pak přišel trest, Kušnír se dostal za obranu, udělal kličku Vorlovi, který ho ve vápně fauloval. Následovala penalta a vyloučení Vorla. Penaltu bez problémů proměnil Šťastný. To byl poslední hřebíček do naší rakve.

Do druhého poločasu jsme tedy nastupovali v deseti, navíc proti betonujícímu Žižkovu. Hned v 51. minutě byl po brejku Šenkeřík ve vápně faulován a kopali jsme penaltu. Exekutor z minulého utkání Brabec však tentokrát trefil pouze tyč. Mohli jsme se vstřelenou brankou ještě zvednout, ale definitivně tak byl určen výsledek. Po zbytek utkání to byla křeč a bezmoc. V poslední minutě se trefil navíc i Švancara a fanoušci spustili posměšný pokřik "mistři, mistři", "hoši děkujem" a "věčně druzí, to jsme my". Je však otázkou, zda druhé místo vůbec dokážeme udržet ...

Pane Jarolím, co je to na jaře se Slavií? My chceme SLAVII!!!

Slavia - Žižkov 0:3 (0:2)
Branky:
9. Koukal, 45. Šťastný, 90. Švancara
Sestava:
Vorel - Krajčík, Brabec, Latka, Hubáček - Šmicer (60. Kalivoda), Tavares, Volešák, Černý (45. Vaniak) - Toleski (64. Švento), Šenkeřík
ČK: 44. Vorel

Komentáře (111)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia - Zizkov 0:3

    (host)     před 17 lety 26.04.2008 18:58 |  
    0 0

    No tak to je fakt husty!!!!!!!!! =) No já se snad poseru smíchy!!! Bravo slavie,jen tak pokracovat!!! To byla show!!!!!

    • Re: Slavia - Zizkov 0:3

      (host)     před 17 lety 26.04.2008 19:13 |  
      0 0

      nakonec kotel skandoval
      hoši děkujem!!
      mistři!!
      věčně druhý to sme my,to sme my..

      a já si neodpustím (od tý doby co jsme se zbavili bořka dočkala)
      KÁÁÁREL JAROLÍM!!

      thorinos

      • Re: Slavia - Zizkov 0:3

        (host)     před 17 lety 27.04.2008 23:00 |  
        0 0

        No co by ste nechtěli od týmu co papad z poháru ČMFS s divizní Líšní!!!!!!!!!

    • Re: Slavia - Zizkov 0:3

      (host)     před 17 lety 26.04.2008 19:14 |  
      0 0

      takze asi nasledovne....

      Jarolime jdi uz do pici! Mel jsi 3roky, loni jsi to posral pred knocem , letos zase - jsme vsem akorat k smichu! Mas nejlepsi hrace v lize a rozmrdal jsi to az beda...povolal bych Hrebika!

      • Re: Slavia - Zizkov 0:3

        (host)     před 17 lety 26.04.2008 19:29 |  
        0 0

        FANTOMAS VEN!!!

    • Re: Slavia - Zizkov 0:3

      (host)     před 17 lety 26.04.2008 21:07 |  
      0 0

      Jen tak dál!!!!! třetí místo bude naše!!!!! Přece nebudeme věčně druhý!!!!!!!

    • Re: Slavia - Zizkov 0:3

      (host)     před 17 lety 27.04.2008 00:16 |  
      0 0

      Co se dá dělat, je to vpr.eli, nervy jesm si zpravil až v Edenu
      fotky na www.bene2.unas.cz jsou tam i fotky z Viktorky a juniorky- žákyně

  2. Re: Slavia - Zizkov 0:3

    (host)     před 17 lety 26.04.2008 18:59 |  
    0 0

    nevím co k tomu říci,ale myslím si,poděkovat karlovi a sehnat jiného trenéra,protože to jaro je jako přes kopírák s loňským,a abychom vůbec skončili na druhém místě,prostě blamáž

  3. marinator

    (host)     před 17 lety 26.04.2008 18:59 |  
    0 0

    titul je v prdeli. kurva hoši tak tohle už je moc. jsem rád že mi to dneska nevyšlo a nepřijel jsem na zápas, protože toho bych nechtěl bejt svědkem na živo.SKS

  4. Re: Slavia - Zizkov 0:3

    (host)     před 17 lety 26.04.2008 19:03 |  
    0 0

    Pánové,hazardujete s dobrým jménem Slávie.To se po podzimu
    vyhodilo desítky milionů na nákup hráčů,staří dobří slávisté
    odešli buď úplně či na hostování a jaký je výsledek?Kdyby zůlstali
    ušetřili se ty miliony a hrálo se nejméně stejně.Opět můžete
    vyčítat příznivcům,že nechodí na fotbal.Na to se,ač Slávista
    50let,nedá dívat.A uvidíme,kolik lidí bude chodit na nový stadion,
    když takto prohazardujete titul,když má Slávia 5 bodů náskok.
    Fatální a neodpustitelné!Strong

  5. Re: Slavia - Zizkov 0:3

    TKutnik (přítel SN)     před 17 lety 26.04.2008 19:04 |  
    0 0

    A titul je v prdeli...Už si začínám zvykat za těch 19 let...

    • Re: Slavia - Zizkov 0:3

      (host)     před 17 lety 26.04.2008 20:24 |  
      0 0

      Titul byl fakticky pryč už po Teplicích. I když to k tomu spělo už od zimní přípravy. Teď už je problém i s druhým místem a s tím, že kádr je "zaplevelenej" hráčema typu Černý nebo Jarolím, kteří přišli za těžký peníze, ačkoliv jsou i z hlediska naší ligy průměrní a dále nezpeněžitelní. Utopený peníze v hráčích, kteří nejsou schopní Slavii ty peníze vydělat zpět - ani svým přestupem, ani výkony v pohárech.

  6. Re: Slavia - Zizkov 0:3

    (host)     před 17 lety 26.04.2008 19:04 |  
    0 0

    budem rádi za druhé místo, pres leto vyhodit celou obranu a tavarese!!!

    • Re: Slavia - Zizkov 0:3

      (host)     před 17 lety 29.04.2008 10:10 |  
      0 0

      To by nic neřešilo, Tavares je výbornej hráč, jen by potřeboval trošku usměrnit...

  7. Re: Slavia - Zizkov 0:3

    (host)     před 17 lety 26.04.2008 19:04 |  
    0 0

    No a nevětší komedie je teď zavzpomínat na výroky typu...tohle bude zlomová sezóna...no tak to bezpochyby je!!!=) Doufejte ze vedeni udelalo opatreni,aby se nedali vracet permice na novej stadak, jinak máte příští rok průměrnou návštěvnost 500 - 100 lidí!=)

    A velmi dobrej byl taky ten ze Zizkov je podradnej souper nebo neco v tom smyslu...=) No takhle královsky už jsem se nebavil ani nepamatuju!! Mozna ze jeste vic se zasmeju az vecer uslysim Jarolima a ostatni slavisty hodnotit zapas (myslím samozřejmě brečet)!!! =)

    Gratuluji k dnesnimu vysledku a Teplice pojdte, to musíte uhrát!!!!

    • Re: Slavia - Zizkov 0:3

      (host)     před 17 lety 26.04.2008 19:10 |  
      0 0

      Klidně se bav, ale taky věnuj trochu času pravopisu, bolševickej přisluhovači. Tvuj češtin pak byt lepči! :-))

      • Re: Slavia - Zizkov 0:3

        (host)     před 17 lety 26.04.2008 19:28 |  
        0 0

        To je dalsi vec...ja se osobne stydim za to ze moji materstinou je cestina a ne nejakej trosku inteligentnejsi jazyk!

        • Re: Slavia - Zizkov 0:3

          (host)     před 17 lety 26.04.2008 20:06 |  
          0 0

          Očividně je na tebe inteligentní až moc :-D

  8. Re: Slavia - Zizkov 0:3

    (host)     před 17 lety 26.04.2008 19:04 |  
    0 0

    uz nemam zadny emoce za jaro jsem si uz zvykl... aspon ze 3 misto mame jisty

  9. Re: Slavia - Zizkov 0:3

    (host)     před 17 lety 26.04.2008 19:04 |  
    0 0

    Tak myslím, že Karlovi teď už nic jiného nazbývá. Ale kdo to zpackané jaro dotáhne?

    • Re: Slavia - Zizkov 0:3

      (host)     před 17 lety 26.04.2008 20:05 |  
      0 0

      On neodejde, já tomu nevěřim. :(( Sakra!

  10. Re: Slavia - Zizkov 0:3

    (host)     před 17 lety 26.04.2008 19:06 |  
    0 0

    Chápu, že hlavní je výkon hráčů na hřišti, ale přesto se přidávám k výkřiku: karle VEN!!! To přece není normální, takhle zmršit už poněkolikáté sezonu. A zase na jaře. Asi je fakt chyba v tobě, milý trenére... Děkujeme ti za Ligu mistrů, ale už opravdu nechci zažívat takovýhle hrůzy v lize!!!!!!!!!!!!!!!!!

  11. Re: Slavia - Žižkov 0:3

    (host)     před 17 lety 26.04.2008 19:08 |  
    0 0

    hosi diky za posledni dve sezony jsem zesedivel a nasledne prisel o vlasy takovej adrenalin jako fandit slavce nikde jinde neni

  12. Re: Slavia - Žižkov 0:3

    poltergeist007     před 17 lety 26.04.2008 19:10 |  
    0 0

    jsem slávista od narození, nevynechám ani jeden zápas vynechám jen pokud jsem nemocnej a dnešní jsem naštěstí vynechal kvůli nemoci. Tohle je neskutečný a nemám slov Karel se asi totálně zbláznil a myslím že mu nezbývá nic jinýho..... Ač nerad ale napíšu to jsem jsou to prostě kreténi

  13. Re: Slavia - Žižkov 0:3

    (host)     před 17 lety 26.04.2008 19:17 |  
    0 0

    hlavne ze furt breci, ze jim tam nikdo nechodi! A kdo by tam asi tak chodil vy debilove?! Maximalne masochisti a sebevrazi! Slavii se totiz da fandit jenom platonicky, jinak by se z toho musel clovek zblaznit! To budte radsi celou sezonu v pulce tabulky, takhle jsme vsem k smichu a nejvic tem rudejm curakum....uz je mi z toho nabliti

    • Re: Slavia - Žižkov 0:3

      poltergeist007     před 17 lety 26.04.2008 19:21 |  
      0 0

      moje řeč =(

  14. Re: Slavia - Zizkov 0:3

    (host)     před 17 lety 26.04.2008 19:27 |  
    0 0

    Tímto zápasem mě slavie přesvědčila, že na titul prostě nemá. Věrni nebo věčně druhý zůstaneme? Po dnešku se za slavii stydím, protože to, co předvádí je fakt nehoráznost. K čemu všechny ty nákupy? To co se čekalo, že tento rok se konečně dočkáme titulu, zmizelo v zápasech, v kterých naši hoši směle rozdávali body. Přijde mi, že jim to je snad i jedno, jinak není možný, aby podávali takovýhle výkony. Každopádně do konce sezony už mě na zápase-trapase nikdo neuvidí. Stejně si tam chodí jen pro prachy a těm, kterým jde skutečně o to, aby udělali něco pro mužstvo je tam mín a mín- STANDO VRAT SE! Kdyby měli slávistický srdce, tak tam jezdí po prdeli a bojujou, ale s tímhle přístupem?? Všem bych dal pokutu a trenérovi taky! Ale to už je stejně neprobudí!

  15. Re: Slavia - Žižkov 0:3

    (host)     před 17 lety 26.04.2008 19:27 |  
    0 0

    vorel 3 - krajčík 3, latka 2, brabec 3, hubáček 3 - šmicer 5, tavares 2, volešák 2, černý 2 (vaniak 4) - toleski 3, šenkeřík 3
    jediný pozitivum - výkon šventa
    tavares - 95 % přihrávek dozadu, neuvěřitelně zpomaloval hru
    latka v útoku, za to dávám (opět) známku 0 karlovi jarolímovi. NIKDY z toho nic nebylo, karle. a já myslím, že NIKDY ani nebude
    rudáhvjezda

    • Re: Slavia - Žižkov 0:3

      (host)     před 17 lety 26.04.2008 19:33 |  
      0 0

      Hubáček byl opět nejhorší na hřišti a ty ho hodnotíš jako jednoho z nejlepších? Prober se. Hubáček VEN, při prvním gólu se nechá obejít jak kužel, 95% přihrávek do autu nebo protihráčům!

      • Re: Slavia - Žižkov 0:3

        (host)     před 17 lety 26.04.2008 19:58 |  
        0 0

        Sakra a komu ma nahravat? Ktery spoluhrac se mu ukazuje, chce pohybem mic? Zadny???

        • Re: Slavia - Žižkov 0:3

          (host)     před 17 lety 26.04.2008 20:00 |  
          0 0

          A komu má teda potom nahrávat třeba Tavares? Ten aspoň běhá a vybojuje x míčů. Zatímco z Hubáčka si tam ty nekopové ze Žižkova dělali trhací kalendář. A i když se mu nikdo nenabízí, tak to určitě není důvod k tomu, aby většinu balónů poslal do autu!

    • Re: Slavia - Žižkov 0:3

      (host)     před 17 lety 27.04.2008 18:56 |  
      0 0

      Proč Šmicer 5 ? To se ale pak nediv když máš pochopení.

  16. Re: Slavia - Žižkov 0:3

    M0nkej     před 17 lety 26.04.2008 19:28 |  
    0 0

    nekolkrate receno...tohle se neda poslouchat, jeste ze sem to nevidel ani v ty televizi, jsme pro smich a hlavne tem rudejm svinim bolsevickejm...jaro uz sme parkrat prosrali, ale takhle?...Nevidel sem zapas, ale reknete mi...chodili zase se siskama sklopenejma k zemi? jinak !!!Vecne Druhy!!! to padne jak usity

  17. Re: Slavia - Žižkov 0:3

    (host)     před 17 lety 26.04.2008 19:28 |  
    0 0

    co na to sokrates ?

    • Re: Slavia - Žižkov 0:3

      (host)     před 17 lety 26.04.2008 21:38 |  
      0 0

      Mlčí... :))))

      • Re: Slavia - Žižkov 0:3

        (host)     před 17 lety 27.04.2008 06:02 |  
        0 0

        Proč se navážíš do Sokrata. Ten je mi 1000 x milejší než Ty anonymní joudo. On si aspoň na rozdíl od Tebe dovede přiznat. když nemá pravdu. A kdyby si etl celou diskuzi, tak bys zjistil, že zase jen blbě kecáš. Já jsem rád, že takovej fanda Sokrates 55 je zrovna fandou Slávie, do nikoho nerejpe a hájí si svůj názor. Já třeba taky s některými jeho možná staromódními názory nesouhlasím, ale on je aspoň vždycky slušný a drží si fazónu, narozdíl od Tebe .....))) anonyme Kolda

        • Re: Slavia - Žižkov 0:3

          (host)     před 17 lety 27.04.2008 12:48 |  
          0 0

          Já se do něj nenavážel... Byla to reakce na "A co na to počitač? Mlčí. A gumičky? Došli." A to, že jsem se zapomněl podepsat? To je chyba, ale zapomínam na to pořád - tedy: MW

          • Re: Slavia - Žižkov 0:3

            (host)     před 17 lety 27.04.2008 18:07 |  
            0 0

            A tobě asi došlo krmivo pro telata. Tak se podívej níž do diskuze. Kolda

            • Re: Slavia - Žižkov 0:3

              (host)     před 17 lety 27.04.2008 18:17 |  
              0 0

              Pořád nechápu o co ti jde... To potřebuješ napsat ještě jednou naprost jednoduchý sdělení, že to byl pouhý pokus o vtip (vydařený/nevydařený nechme stranou) narážející na na šoty Kaisera a Lábuse? Proti Sokratovi nic nemám (naopak) a nereagoval jsem na jeho nick, který byl v tom komentu obsaženej. Takže nějaký "podívej se níž do diskuse" klidně zmačkej a zahoď do koše. Spíš si ty ještě jednou přečti, co jsem napsal. MW

  18. Re: Slavia - Žižkov 0:3

    (host)     před 17 lety 26.04.2008 19:36 |  
    0 0

    Právě jsem se vrátil z hradu. Už jsme se s kolegy permanentkáři ke konci dobře bavili avšichni jsme zatleskali gólu na 3:0. Bravo. Hlavně si pánové umyjte své vozy Volvo, Audi, Golf GTI etc. To je důležité. Z každé jiné práce byste teď letěli, pana Jarolíma nevyjímaje. Odevzdaný výkon, ktastrofální výkon Vorla, který je pomalý a nemá odhad na balon, hrůzostrašné fauly Latky, otřesně pomalá hra s tisíci přihrávek vzadu (Brabec, Latka, Hubáček), nepřesný Volešák, Tavares 99% přihrávek dozadu, Hubáček do autu, Toleski se Šenkym se snažili, Černý otřesné. Hrůza. Hráč s platem 300 tisíc měsíčně v základu nedá penaltu. Kušnír byl absolutně nejlepším hráčem, byl skvělý.
    Za 700 korun se můžeme těšit na báječnou estrádu s Oxfordem. Že těm žebrákům není hanba.

  19. Re: Slavia - Žižkov 0:3

    (host)     před 17 lety 26.04.2008 19:50 |  
    0 0

    220 250 za Lupeny na ŽIŽKOV ?????? To jste se posrali, takhle se lákaj fanoušci?

  20. Re: Slavia - Žižkov 0:3

    (host)     před 17 lety 26.04.2008 20:00 |  
    0 0

    Paráda.
    Cestou na stadion mě málem zmlátili slávisti, celou dobu mi svítilo do ksichtu a bylo mi horko jak v prdeli, fotbal stál za zlámanou belu, a ještě mi ujela tramvaj...

    • Re: Slavia - Žižkov 0:3

      (host)     před 17 lety 26.04.2008 20:55 |  
      0 0

      aspoň se podepiš bojlere ... Orange

      • Re: Slavia - Žižkov 0:3

        bojler     před 17 lety 26.04.2008 21:38 |  
        0 0

        vedle chudáčku. ty máš fakt ňákej stihomam..

        • Re: Slavia - Žižkov 0:3

          (host)     před 17 lety 27.04.2008 00:04 |  
          0 0

          jasne Jano

  21. Re: Slavia - Žižkov 0:3

    (host)     před 17 lety 26.04.2008 20:03 |  
    0 0

    Dnes to je snad můj nejhorší zážitek se Slavií. Když jsem viděl, že nejlevnější lístky se prodávají za 220 (tomu se říká logika, když hrajeme hovno, tak zdražíme lístky, lidi budou chodit) jsem nevěřil vlastním očím 8-O měl jse chuť to otočit (škoda, že jsem to neudělal). Při vstupu na stadion jsem musel projít hromadou holubího trusu (to je tak těžké to zamést?) a potom každý, kdo se chtěl dostat na tribunu, musel projít 2cm hlubokou kaluží (ideální, když máte nízké polobotky). Klobása už byla pěkně za 45 a do toho ten nádherný fotbal. Poprvé, co jsem odešel dřív. Chtěl jsem to zabalit o poločase, ale nakonec jsem si řekl, že za 220 si toho masochistického zážitku užiju víc, 70. minutě jsem to nevydžel a opět přes kaluž zmizel ze stadionu.
    Sešívaný

  22. Re: Slavia - Žižkov 0:3

    (host)     před 17 lety 26.04.2008 20:14 |  
    0 0

    viděl jste někdo větší trapas,pane Jarolíme to nechce měnit stále sestavu to chce ve slavii co nejdříve skončit , my kteří vás pamatujeme ještě jako hráče ještě jsme nezapoměli na vaše levárny viz prodane zápasy

  23. Re: Slavia - Žižkov 0:3

    Markus     před 17 lety 26.04.2008 20:23 |  
    0 0

    Už zase hrajeme bez zálohy a bez nápadu. Minulou sezonu a na podzim nás zachraňovaly alespoň kraje zálohy a Vlček který hrál mezi zálohou a útokem. Musím uznat že pokud byl zdravej, pomáhal té tvorbě hry i Švec. No a obrana, nechápu proč hrajeme na 4 obránce když tam nemáme hráče schopné založit útok a neumíme ani ofsajdové pasti. Pak to můžeme vzadu pojmout ryze defenzivně ve třech a v záloze bude o jednoho hráče víc. Hlavně, to co se hrálo od odchodu Csaplára bylo pohledné a to že nebyly zpočátku výsledky bylo celkem pochopitelné k tehdejší slabší kvalitě kádru (mladí hráči, ale ukázali že hrát umí). Teď by papírově kvalita měla být výrazně vyšší (pokládám jí za nejlepší v naší lize), ale to co hrajeme je hrůza a je spousta zábavnějších činností než se jít koukat na takový fotbal. Ano, já vím, tady jsem mezi skalními fanoušky, no já chodím na fotbal jak na divadlo, chci se bavit.

  24. Re: Slavia - Žižkov 0:3

    (host)     před 17 lety 26.04.2008 20:26 |  
    0 0

    KURVA HOŠI, PROBERTE SE! KJ MUSÍ ZŮSTAT, VY STRAŠNĚ RYCHLE ZAPOMÍNÁTE. ANO, MÁ NEJLEPŠÍ HRÁČE V LIZE, ALE MŮŽE S NIMA NĚCO DĚLAT, KDYŽ JSOU TOTÁLNĚ NESEHRANÍ? VIDĚL BYCH TO TAK, ŽE BYCHOM V LÉTĚ MĚLI KÁDR UDRŽET A MYSLÍM, ŽE NA PODZIM BUDEME SILNÍ.

    • Re: Slavia - Žižkov 0:3

      (host)     před 17 lety 26.04.2008 20:28 |  
      0 0

      A na jaře zase v piči co, to už tu bylo 2x

    • Re: Slavia - Žižkov 0:3

      (host)     před 17 lety 26.04.2008 20:28 |  
      0 0

      Na sehrání měl celou zimu, má na to celej tejden mezi zápasama. Při pohledu na dnešní výkon opravdu nechápu, co ta parta od pondělka do pátku dělá. Jako kdyby se po tejdnu sešli poprvé...

  25. Dopis Martovi o Jablonském

    (host)     před 17 lety 26.04.2008 20:34 |  
    0 0

    Milý marte,
    vzpomínáte ještě na své loňské diskuse o tom, jak Jablonský je špatný, jak ještě do mužstva nepatří? Poněkud jsem vám dával za pravdu, skutečně se zdál být v mužstvu nejslabší. Přesto teď se musím tomu mladíkovi omluvit.
    1. Byl o dvě třídy lepší než naše drahá posila Jaroslav Černý. Jak jsem seděl na hlavní tribuně, sledoval jsem jeho výkon. Tedy spíš "výkon". Všechny souboje prohrával, nepodařilo se mu připravit ani jednu akci. Chodil po hřišti jako tělo bez duše a díval se, jak hráči kolem něho bojují o míč. Držel se lajny jako přikovaný, trestňáky naštěstí nechával kopat Volešákovi, jako kdyby nevěděl, co má hrát.
    Nabízí se otázka, jestli je to opravdu tak špatný hráč, takový neumětel. Odpověď - na špičkový fotbal je sice příliš malý, měkký a pomalý, ale hrát umí. Jenomže ho nikdo nedokázal zasadit do sehraného mužstva. Protože hra Slavie nemá vůbec žádný systém. Hráči jsou nesehraní, nerozumějí si, neukazují se, čekají za protihráčem.
    Dnes na Strahově jsem si uvědomil, jak nám tento Jablonský chybí. On si totiž rozuměl s mančaftem a bojoval. J. Černý si nerozumí s mužstvem a nebojuje. Efekt jeho hry byl nikoli nulový, ale záporný, protože zabíral místo komukoli.
    Ale proč vlastně Slavia Černého kupovala? Protože jsme potřebovali posílit na místě levého záložníka? Omyl. Pudil je po odchodu Vlčka náš nejlepší střelec. Na podzim hrál skvěle. Jenže přišel Černý a náš klíčový hráč Pudil putoval po sestavě, aby uvolnil místo daleko horší a neperspektivní "posile". Nejlepšího střelce dali do obrany.
    Jaký byl důvod nákupu Jaroslava Černého? Měl se ve Slavii zviditelnit a být prodán do ciziny.
    A to je to meritum pudla. Slavia s klidem rozbila jakžtakž sehraný tým z podzimu, aby kšeftovala. Blažek měl být také "zviditelněn" a prodán. Totéž Abrahám.
    Navíc si trenér Jarolím udělal skvělou pozici u Poborského a Křetínského, které zbavil finančních potíží, vytrhl jim trn z citlivých míst. Aspoň má kamarády
    Kdyby se do sestavy Slavii zapracovával a s týmem sehrával Jablonský - nebo pro mě a za mě třeba Kovařík - byla by to práce pro budoucnost Slavie.
    Místo práce pro Slavii však se Jarolím kšeftuje jako cikánský koňský handlíř.
    Dnes se to Slavii vymstilo. Prohru zavinil převážně Brabec, který si to může dovolit. A samozřejmě i Vorel a Hubáček.
    Marek Suchý a Dan Pudil mají alibi. Jinak by určitě Jarolím nadával právě jim. Musel přece kupovat staré, protože s mlaďochy by titul nikdy neuhrál, jak jste byl tvrdil, viďte, marte.
    Ale myslím, že je jedno, kdo prohru zavinil, kdyby to neudělal Brabec, udělal by to někdo druhý.
    Poučení z dnešního zápasu:
    1. Hráči dali najevo, že Jarolím musí padnout. Jak jsem dnes sledoval výkon, nepochybuji, že pokud nedojde k trenérské změně, nezískáme už do konce jara ani bod.. Hráči nejsou kobyly, aby si s nimi mohl obchodovat každý cikánský koňský handlíř. který nehraje s nimi fair a navíc se pomátl.
    2. Prohru přivodil rovněž Doležal svým pitomým prohlášením po Teplicích, že se vlastně nic neděje, že nás prohra v Teplicích vůbec nezajímá a že si o tom možná promluvíme až na podzim.
    Bůh chraň Slavii před darebáky a pitomci.
    Do Anglie Vás zdraví
    Tantalos

    • Re: Dopis Martovi o Jablonském

      (host)     před 17 lety 26.04.2008 20:46 |  
      0 0

      Že si jouzo nepsal tu kritiku o Černym na začátku jara když dělal body a byl jednim z nejlepších

      • Re: Dopis Martovi o Jablonském

        (host)     před 17 lety 26.04.2008 21:00 |  
        0 0

        Já ji psal, jenže tys ji nečetl

        • Re: Dopis Martovi o Jablonském

          (host)     před 17 lety 26.04.2008 21:04 |  
          0 0

          Já psal kritiku Černého a Jarolíma od začátku, stejně jako jsem litoval odchodu Dočkala, Váchy a Necida a hlavně Švece, na kterém stála z části hra. S těmito hráči, bychom měli více bodů. Jarolím ven, prosím Jardu Hřebíka, aby se vrátil. Opravdu moc prosím. Hráli jsme pod ním dobrý fotbal. Měl by motivaci být lepší než Sparta, což korupčník Jarolím nemá.

          • Re: Dopis Martovi o Jablonském

            (host)     před 17 lety 26.04.2008 21:09 |  
            0 0

            Sparťana Hřebíka nikdy. Člověk neschopný přenést teorii do praxe, tj. bez výsledků (prosím nevytahovat ten rudý omyl v LM, z něhož se Sparta vzpamatovávala ještě další dva roky). Nehodlám ve Slavii sledovat hráče typu Mareš, Hartig, Hašek nebo Flachbart. Žádný dobrý fotbal jsme pod ním nehráli a dokonce zaznamenal do té doby nejhorší umístění Slavie v samostatné české lize.

            Odchod Švece byl správný, pokud jste schopen pochopit to, že fotbalový klub je normální akciová společnost, která si na sebe musí vydělat. Takový peníze, jako nyní Holanďani, by už za Švece možná už nikdo nedal. V odchodu Švece problém není. Pokud chceme něco uhrát, nemůže hra stát na jednom hráčovi, kór když je věčně marod.

            • Re: Dopis Martovi o Jablonském

              (host)     před 17 lety 26.04.2008 21:17 |  
              0 0

              Akcivá společnost, která na sebe musí vydělat? Sice pracuji v "partnershipu", ale také na sebe musíme vydělat. A právě proto děláme pro naše klienty maximum a nezaměstnáváme lidi jako paní Tomasová. A když k nám přijdete, tal nešlápnete do kaluže a můžete si i dojít na čistou toaletu. PS: Máme poze dvojnásobné tržby oproti Slavii, ale nikoho neplatíme, tak jako Slavia hráče. Neplatí u nás něco za nic, ale něco z něco.

              • Re: Dopis Martovi o Jablonském

                (host)     před 17 lety 26.04.2008 21:23 |  
                0 0

                Já neříkám nic o tom, jestli Slavie jako soukromá firma funguje dobře nebo špatně, nic nehodnotím. Jen ti zkouším vysvětlit, že obchod Švece nemá jen sportovní stránku. Jinak naprosto souhlasím - ať už s kvalitou nabízených služeb nebo s osobou paní Tomasové... to, že je ve Slavii placená de facto za nic, víme všichni. A taky ten marketing a vůbec celková komunikace směrem k fanouškům podle toho vypadá.

                • Re: Dopis Martovi o Jablonském

                  (host)     před 17 lety 26.04.2008 21:30 |  
                  0 0

                  Já to řeknu takhle: mám 5 let po právech, na Slavii chodím týden co týden od 10 let. Měl jsem štěstí, pracuji u dobré firmy, ale bohužel se stydím vzít na Slavii třeba kolegy, protože by mi bylo trapno za paní Tomasovou a Doležala z toho co se tam dějě. Je to amatérské, zato platy hráčů, trenéru a lidí ve Slavii jsou jak vím poměrně nadstandardní. A to nechápu. Stejně jako dnešní fotbal a lpění pana Jarolíma na funkci trenéra.

                  • Re: Dopis Martovi o Jablonském

                    (host)     před 17 lety 26.04.2008 21:40 |  
                    0 0

                    Chápu, nicméně tenhle problém neřeším :) Prostě fotbal je fotbal a práce je práce, na Slavii bych žádného kolegu z práce nevzal, lidi, kteří se o fotbal moc nezajímají (tj. nejdou na něj sami od sebe), prostě nemusím a neměl bych nervy poslouchat jejich řeči při zápase, kdy jsem sám už tak dost nervózní.

                    Co se týče Tomasové, tak to je bohužel neštěstí, které evidentně není zájem nějak řešit. Merchandising a vůbec celý marketing je naprosto katastrofální, vlastně neexistuje. Vrcholem je naprosto ubohá nabídka suvenýrů - např. to, že klub jako Slavie není schopen nabídnout jedinou vkusnou šálu, je neskutečná ostuda... hnusné pletené onuce, staré šály s Vlčkem a Vaniakem a jako vrchol hnusná šála k zápasu s Oxfordem (přitom by stačilo na půlku nápis Slavia, na druhou Oxford, dva jednoduhé znaky, materiál třeba jako mají "ultras šály" a hotovo.... ne...), možná je to maličkost, ale tohle mi šíleně vadí. A tak by se dalo pokračovat.

                    • Re: Dopis Martovi o Jablonském

                      (host)     před 17 lety 26.04.2008 21:56 |  
                      0 0

                      Takže máme evidentně stejné názory. Aspoň jeden člověk, který není nekritickým obdivovatelem všeho co se děje ve Slavii.
                      Až budu někdy něco řešit pro Slavii, napálíme jí 10ti násobnou sazbu s komentářem, že jde o mimořádnou příležitost a nechceme, aby tonašich služeb využívali třeba naši nepřátelé. Ba ne, podobného dovedu jako pana Zlámala, který tyto bláboly vymýšlí neangažujeme. Mějte se a za tři týdny na Jablonci ahoj, ven tentokrát nepojedu, což asi většina lidí chápe a zachová se podobně.

    • Re: Dopis Martovi o Jablonském

      (host)     před 17 lety 26.04.2008 21:16 |  
      0 0

      Řešení okamžité Franta Cipro, protože umí zklidnit mužstvo a dnešní Slavii rozumí. Řešení dlouhodobé je Luboš Kozel. T

      • Re: Dopis Martovi o Jablonském

        Markus     před 17 lety 26.04.2008 21:52 |  
        0 0

        Pardon ale tohle je naprostý nesmysl. To by nebylo zklidnění mužstva, ale stav kterému se říká letargie. Pamatuju si moc dobře jak to ve Slavii fungovalo těch několik let co byl Franta trenérem. Tak dlouho se snilo o pohárech a titulu až se Slavia začala propadat ligovou tabulkou dolu. Byla spousta času tomu předcházet, ale lidi co tehdy klub řídili dlouho ignorovali varovné signály a pak to skončilo málem krachem klubu. Naprostá většina fotbalistů není takovými profesionály aby se uměli vést a řídit sami, proto je potřeba tvrdý vůdčí typ na postu trenéra. V případě současné Slavie to platí dvojnásob. Tolik k Ciprovi. Co se týká Luboše Kozla, těžko zatím soudit, musí získat několik let zkušeností a ukázat že by dokázal řídit klub od kterého se očekává hra na špici. Bohužel mě teď nenapadá ani jeden český trenér, nabízí se zkusit někoho z ciziny. To že se klub živí prodejem hráčů je normální, musí to dělat i slavnější evropské kluby než je Slavia, toto bych vedení nezazlíval.

        • Re: Dopis Martovi o Jablonském

          slaviator     před 17 lety 27.04.2008 17:26 |  
          0 0

          Zdeněk Zeman...!!! Ivan Hašek. Zeman jako jednička asi... :)

    • Re: Dopis Martovi o Jablonském

      bojler     před 17 lety 26.04.2008 22:27 |  
      0 0

      Souhlas

    • Re: Dopis Martovi o Jablonském

      (host)     před 17 lety 27.04.2008 19:07 |  
      0 0

      Svérázné avšak, až na toho Jablonského, celkem výstižné !

  26. Re: Slavia - Žižkov 0:3

    (host)     před 17 lety 26.04.2008 20:57 |  
    0 0

    Aby nebylo špatných zpráv málo, přidám ještě jednu. C dorost pana Prokeše prohrál 6:0 na Spartě, A dorost prohrál 4:2, D dorost prohrál před 14 dny na Spartě 5:1, juniorka hraje o sestup. Jsem zvědavý, co na to říká pan ing.Šrámek. Když jsem v zimě upozorňoval na to, že nám začíná ujíždět v lak v práci s mládeží, tak jsem byl kritizován. Dnes vidíte tvrdou realitu. když jsem upozorňoval na nevhodné posilování kádru trenérem Jarolímem a na nesmyslný obchod s Libercem, byl jsem opět kritizován. Bylo nás málo, co jsme si stáli za svým názorem jako Tantalos, Narmer, Jane, Jiří a já. Ostatní vychvalovali skvělou přestupovou politiku vedení a trenéra Jarolíma a dneska titíž lidé udělali názorový veletoč a kritizují vedení a požadují odchod Jarolíma. I když nesouhlasím s Quelharem, aspoň nepřevléká názorový kabát, zastává stejné názory, nechová se jako chameleon a proto mám k němu respekt. Někteří z vás se zachovali neutrálně jako Bulldock, taková lidovecká politika. Čekal bych od Bulldocka jasný názor a ne čekání na to, jak se bude vyvíjet situace a pak se přidám k většině. A chybí mi názor optimisty Socratese, asi to ještě nerozdýchal. Doufám, že už pochopil realitu. Teď už nám nepomůže filozofování, optimismus, teď musí okamžitě jednat představenstvo klubu a zachránit aspoň druhé místo.

    • Re: Slavia - Žižkov 0:3

      (host)     před 17 lety 26.04.2008 21:05 |  
      0 0

      Jiří si za žádným názorem nestál, ten si za svým názorem nestojí nikdy. Než začnete něco psát, doporučuji si najít "Jiřího" příspěvky z dřívější doby - lži, překrucování faktů, jednou krititzuje tutéž věc, kterou za pár měsíců chválí, ale ihned zkritizuje dalších x jiných, hlavně aby jeho příspěvek vyzněl negativně.

      A to, že se někdo ozval proti způsobu, jakým tu vy a parta anonymních kibiců kritizujete všechny a všechno, to ještě neznamená, že se vším, co se děje ve Slavii, daný člověk souhlasí.

      • Re: Slavia - Žižkov 0:3

        (host)     před 17 lety 26.04.2008 21:15 |  
        0 0

        Jiří je u mnoha lidí nepopulární tím, že řekne pravdu. To hodně pitomců nesnáší. Jiřího problém ale je i v tom, že občas plácne vedle. Jako zdroj je spolehlivým cca ze 60 - 70 procent. narozdíl od většiny prázdných hlav, co mu pořád nadávají. Ti neumějí nic než nadávat, pustě žvanit a nejsou zdrojem informací, ale pouhých duševních zvratků.
        Tantalos

        • Re: Slavia - Žižkov 0:3

          (host)     před 17 lety 26.04.2008 21:28 |  
          0 0

          Jako zdroj je "spolehlivý" cca z 10 procent, jak už zde někdo poměrně dobře zdokumentoval, když porovnal jeho "informace" a skutečnost za relativně dlouhý časový úsek. Těch 10 procent totiž tvoří veřejně známé informace, ke kterým jen nabalí svoje neurčité dojmy, aby to působilo zajímavě a tajemně... Jestli považujete třeba Sokratese, který také Jiřího kritizoval, za pitomce, to je vaše věc, nicméně něco to o vás vypovídá...

          • Re: Slavia - Žižkov 0:3

            (host)     před 17 lety 27.04.2008 00:13 |  
            0 0

            tak je tu nekolik typu "diskuteru":
            za A jsou tu mameluci honici si sve ego na srackovejch rozborech a komentarich svych zdroju:jiri,tantalos,SLAVIATOR atd

            dale tu jsou rozumni diskuteri,jejichz argumetace ma v 99 procentech smysl a jsou prinosem pro diskuzi: sokrates,mart,quelhar a dalsi,kteri nepisi tak pravidelne.

            pak se tu jeste objevuje individuum jmenem bojler. to je treti skupina

            troubi.(a ted me sezerte:D)

      • Re: Slavia - Žižkov 0:3

        (host)     před 17 lety 26.04.2008 21:17 |  
        0 0

        Já nekritizuji všechno, nikdy jsem nenapsal kritický komentář k ceně vstupenek, chválil jsem vedení za stabilizaci klubu, za výstavbu nového stadiónu. Ale nemohl jsem mlčet u mládeže, juniorky a u zimního posilování. Stejně tak mi vadil marketink klubu. Takže nepaušalizuj. Dneska jsi otočil jako všichni ostatní. V zimě jste vynášeli Jarolíma do nebes, dneska ho posíláte k čertu a voláte po jeho odvolání. Aspoň si to přiznej.

        • Re: Slavia - Žižkov 0:3

          (host)     před 17 lety 26.04.2008 21:25 |  
          0 0

          Přiznávám změnu názoru (ostatně co je na tom špatného?), ale rozhodně nevolám po jeho odvolání. Kádr je bohužel postaven tak, že je tam spousta hráčů navázaných přímo na něj a nejsem si jist, zda by příchod některého z trenérů připadajících v úvahu k něčemu pomohl.

          Na druhou stranu vaše fanatické obdivování lidí typu Kozel, Dočkal, Vácha nebo Gecov prostě není normální a svědčí to buď o nedostatku informací nebo o "jiných" zájmech.

          • Re: Slavia - Žižkov 0:3

            (host)     před 17 lety 26.04.2008 21:39 |  
            0 0

            Nejde o fanatické obdivování Vámi uvedených jmen, ale když nepostoupíme do LM, tak nám budou chybět peníze v rozpočtu a budeme muset platit tyto drahé posily. A to je cesta do dluhů. A až odejdou drahé posily, tak je bude muset někdo nahradit. A kde vezmete levnou náhradu, když vidíte výsledky B týmu a dorostů. Gecov, Dočkal, Vácha byli budoucnost klubu, navíc nemají vysoké smlouvy. Ani Bayern Mnichov, který si může koupit koho chce, si nedovolí prodat nejtalentovanější odchovance jako je Kroos. A Kozel je koncepčním trenérem. Stejně tak pan Říčka. Je třeba myslet i na budoucnost, co bude za dva, tři roky a nežít v opojení z účasti v LM. To se nám vymstilo.

  27. Re: Slavia - Žižkov 0:3

    (host)     před 17 lety 26.04.2008 21:01 |  
    0 0

    Drahé vstupné, drahé občerstvení, drahý lístek na Oxford, drahá permice do Edenu, špinavé sedačky, špinavé záchody. Aspoň, že se dá koukat na ten fotbal...

    • Re: Slavia - Žižkov 0:3

      (host)     před 17 lety 26.04.2008 21:45 |  
      0 0

      Dobrý večer Vám všem,
      ano máte pravdu, šel jsem to rozchodit a i když mi to moc asi nepomůže, tak to prostě takhle dělám po každém hrůza zápase. Máte pravdu, těch procházek teď nějak nebývale narůstá. Mám asi taky hlavu šedivou víc než je zdrávo, a smutno je mi dost. Taky je mi smutno z těch, co tu na mě teď vykřikují a z jejich příspěvků cítím, že jsou teď nahoře a měli ve všem pravdu a všechno to říkali a etc. Víte, já nebudu ani nadávat a nebudu se teď najednou obracet. Nemám ani proč.Kdo chodí na SN a pozorně čte, tak ví o co mi vždycky šlo a půjde. Ano dnešní zápas dokázal, že jsme hráli bez jakékoliv herní koncepce a to už bylo i v Plzni a v Teplicích, dneska to nešlo nikomu. Po obdržené brance jsme se dostali do křeče a výsledek je krutý. Je to škoda, že jsme takhle vyšuměli a odevzdali sparťanovi titul. Příčinu budu hledat už asi v zimní přípravě a taky jsme byli najednou víc panštější než jsme měli být. Všichni, kdo jste těmi, co jsou teď na vrcholu kritiky, chci jen povědět, že něco jiného je, když si za to ponesete i tu zodpovědnost se vším všudy. Já věřím, že si ji pan Jarolím určitě ponese a spolu s ním všichni, kteří se na tom zpackaném jaru podíleli. Voláte po hlavách a nedivím se Vám. Hodně to bolí a z toho pramení i tento požadavek. Moc optimismu v sobě teď nemám, to je pravda. Pokud je jen trochu možné, a možné to je, budu se snažit vidět, že nás zase čeká další etapa s naší Slávií a to už v novém Edenu. Jestli s těmito hráči a s Jarolímem a nebo bez nich a s novým trenérem, to sám nevím. Jsem jen fanoušek a pokud budou změny přijmu je, Slávii budu fandit dál, protože to ani jinak neumím. S čím se však nebudu smiřovat, to vím naprosto jistě. To jsou hloupé lži a pomluvy někdy doslova "vycucané z prstu" jen aby byl na SN in. Klidně mě pošlete třeba do ..... někam. Já si klidně vydržím tu ostudu a posměšky, to už jako slávista mám dávno zmáknuté, ale nechtějte po mě, abych tady souhlasil s tím, když někdo evidentně lže. Víte je to až směšné, jak tu někteří lítají s názory ode zdi ke zdi, ale vždycky mají pravdu. Ano, jsem ve při třeba s Tantalosem a nebo dalšími diskutéry, ale nemělo by to přejít přes hranice slušnosti a bulváru. A smutno mi je, to mi věřte. Ale zesměšňovat a nadávat, to nikdy nebudu. Sokrates 55

      • Re: Slavia - Žižkov 0:3

        (host)     před 17 lety 26.04.2008 21:53 |  
        0 0

        Socratesi, napsal jste do dobře. I když máme na některé věci jiný názor a nejsem takový optimista jako Vy, tak jsem rád, že tu nepoužíváte vulgarismy a hrubé nadávky. Vždycky bychom si měli zachovat slušnost a neurážet se. A patří Vám dík za velkou oddanost a věrnost klubu. Zato před Vámi smekám pomyslný klobouk.

      • Re: Slavia - Žižkov 0:3

        Eluin (přítel SN)     před 17 lety 26.04.2008 22:31 |  
        0 0

        Děkuji za příjemný komentář, ty vaše - Sokratesi - mě vždy dokáži trochu uklidnit po zpackaných zápasech (nemyslím to ironicky). Berme to z té lepší stránky..šance na titul pořád je - byť je teoretická..

        • Re: Slavia - Žižkov 0:3

          (host)     před 17 lety 26.04.2008 22:49 |  
          0 0

          Víte co, že by mělo přijít tvrdé vyúčtování pro všechny, co hráli a hrají špatně, s tím já souhlasím, ale ať je to po rozumném uvážení, se všemi důsledky a hlavně ať to má řešení ne na 3 zápasy, ale na delší období.
          Nechme promluvit všechny co k tomu mají co říci a ať mají na to právo všichni. Stará moudrost nejen trestního práva říká : "In dubio pro reo" a tak se toho držme. Pokud nebudou pochybnosti o viníkovi pak tedy trestejme. Je spíše tragikomické, že ten Žižkov nehrál vůbec nic a dal tři branky. Vím, že to nic nezmění, jen jednu fotbalovou otázku, před tou druhou brankou - nebyl to ofsajd? Stál jsem v C sektoru a byl jsem mimo lajnu? Zajímá mě to, čistě jen fotbalově. Sokrates 55

          • Re: Slavia - Žižkov 0:3

            (host)     před 17 lety 26.04.2008 23:08 |  
            0 0

            Jaká presumpce neviny ?? Kdo může za tragické posily ?? Kdo může za míchání sestavou ?? kdo může za to, že hráči nehrají na svých postech ?? kdo staví sestavu ?? kdo určuje taktiku ??

            • Re: Slavia - Žižkov 0:3

              (host)     před 17 lety 27.04.2008 06:10 |  
              0 0

              Ale to přeci není o presumpci neviny. Nejdřív si zjistěte, jaký to má opravdu význam. Ale Vy už máte vlastně jasno a viníkem je u Vás jasně jen jeden člověk. Já se domnívám, že pokud bude někdo vinen, nebude to doufám jen Jarolím a o to mi šlo. V pochybnostech ve prospěch obviněného - to je pravý význam výroku. Presumpce neviny je v uchopení právního významu na jiném místě. Ale to je v tuto chvíli úplně nepodstatné. Sokrates 55

  28. Re: Slavia - Žižkov 0:3

    BigJoe     před 17 lety 26.04.2008 21:23 |  
    0 0

    Doufám, že jsme přihlášeno do Intetroto-cupu. Budem totiž čtvrtí v nejlepším případě...

  29. Re: Slavia - Žižkov 0:3

    bojler     před 17 lety 26.04.2008 21:40 |  
    0 0

    Nemyslim si, ze by byli hraci tak slabi. Jestli chteli odkrouhnout trenera, doufam, ze se jim to podari. Vorel nema v brance co delat. Nechyti vubec nic.

    • Re: Slavia - Žižkov 0:3

      (host)     před 17 lety 26.04.2008 21:49 |  
      0 0

      Kašlou na to vo tom to je, sílu tým má

    • Re: Slavia - Žižkov 0:3

      cindy     před 17 lety 26.04.2008 22:01 |  
      0 0

      Bojlere co říkáš na Tantalosův příspěvek Martovi???
      Ono ani není moc co dodávat,že???
      Snad jen jediné.I koňský handlíř má svá zvířata v úctě protože ví že ho živí...Na rozdíl od jednoho despoty který nesnese jiný názor než jen ten svůj a pokud se někdo opováží oponovat je s ním jednáno hůře než s tím koněm...
      No a pak se jednomu odstřelu nelze ani divit. -)

      • Re: Slavia - Žižkov 0:3

        bojler     před 17 lety 26.04.2008 22:27 |  
        0 0

        myslim, ze spravne di..

        • Re: Slavia - Žižkov 0:3

          (host)     před 17 lety 26.04.2008 22:55 |  
          0 0

          Bojlere, pokud je to pravda co jsi napsal, a tým poslal KJ k zemi, pak ať ten celý tým jde taky do háje......... To je o Slávii a ne jenom o Jarolímovi. Klidně pak můžeme hrát na novém stadionu třeba s mladýma a kapitánem ať je B.Dočkal. Když si vezmu např. F. Veselýho a dnešní naše bojovníky, tak to bylo studený jako psí čumák a možná že nakonec budeš mít pravdu. Sokrates 55

  30. Re: Slavia - Žižkov 0:3

    (host)     před 17 lety 26.04.2008 23:22 |  
    0 0

    Zdravím všechy,
    od poslední velké přestřelky na SN v době uzavření zimních přestupů jsem sem moc, vlastně skoro vůbec, nepsal. Dnes se zdá že další velký flamewar je tu.
    Názorově potřím na stejné křídlo jako Tantalos a pan Jiří. Nikdy sem však nesouhlasil s urážkami, něbo nějakými osobními útoky. Tohle přeci nemáme zapotřebí. Víte tito dva pracují s trochu jinými druhy informací, určitými indiciemi, které nejsou nikdy stoprocentní (tedy především pan jiří). Pakliže tyto náznaky berete jako to čím jsou a naučíte se v nich číst, pak vám dojde dost souvislostí. A věřte mi, že těch 70% není nadhodnocené číslo.
    Ještě jednou říkám, že útočit na sebe je to nejhorší co můžeme udělat. Čas nás rozsoudil. Bohužel (ani nevíte jak mě mrzí že jsem se v zimě nemýlil) Taxi

    • Re: Slavia - Žižkov 0:3

      (host)     před 17 lety 26.04.2008 23:41 |  
      0 0

      Zdravím Taxi,
      děkuji za Váš příspěvek. Já budu hovořit pouze za sebe. Uznávám, že jsem se bohužel mýlil v tom, že jsem věřil, že ligu letos vyhrajeme. Mea culpa. Po dnešním výkonu mužstva jsem uznal už při pomalé chůzi domů, že jsem věřil až příliš. Bylo by mou velkou chybou, kdybych názory mých oponentů bagatelizoval, což jsem ostatně nikdy neudělal. Máte pravdu, v tuto chvíli nás čas rozsoudil a já si to musím teď sám v sobě všechno urovnat. Sokrates 55

      • Re: Slavia - Žižkov 0:3

        (host)     před 17 lety 27.04.2008 02:51 |  
        0 0

        Nemusíte si zase tolik sypat popel na hlavu. Tím co se stalo jsme prohráli všichni, bez ohledu na naše názory a předpovědi. Víte hrabat se v minulosti a hledat příčiny neúspěchu má svůj význam... na druhou stranu si nejsem jistý jestli takovou diskuzí na SN něco změníme. Spíš by mě zajímalo jakou kdo vidí cestu ven. A tím nemyslím jména trenérů či posil, ale spíše obecnou filozofii fungování klubu. Taxi

        • Re: Slavia - Žižkov 0:3

          (host)     před 17 lety 27.04.2008 06:23 |  
          0 0

          Pokud mám vidět cestu ven, tak nejdřív si to musím uklidit u sebe. Tantalos správně podotkl, že jsme zpanštěli a pokora s prací se vytratily. Já jsem se snažil pochopit 7 až 8 kol, proč míchá KJ se sestavou. Snažil jsem se být trpělivý. Jenže pak už to nebylo o hledání a stabilizaci základní jedenáctky, pak už to bylo tápání a chaos. Nechtěl jsem přilévat olej do ohně a cítil jsem, že je třeba některé vášně a zlosti nějak umírnit, to byla možná moje chyba. Teď, a to máte pravdu, je to tak, že jsme prohráli všichni. Na novém Edenu se pokládá tráva a tak to třeba bude mít nějakou vzájmou symboliku s novou sezonou a možná i položením nové práce a nových tváří (třeba staronových). Příjemnou neděli Sokrates 55

          • Re: Slavia - Žižkov 0:3

            cindy     před 17 lety 27.04.2008 08:46 |  
            0 0

            Zdravím Sokrate...Pokusím se cosi naznačit...I mě vrtalo hlavou ono neustálé točení sestavou, a po včerejšku se to dá zcela srovnat s Czaplárovými experimenty když už nevěděl kudy kam a všichni hráli všecno a nikdo nic... (jestli pamatujete,tak stopeři hráli v útoku-viz včera Latka,obránci se posunuli do pozic krajních halvů a pod. , prostě chaos).
            Ale zpět k těm změnám.I hráči jsou lidé a jako takoví mají svůj názor a chtějí ho prezentovat (někteří!!!),pak jsou hráči,kteří se chovají jako ovce a nechají na sebe řvát a nechají se urážet...Přitom valná většina těchto hráčů (mimo přišedšív "opor")ještě nedávno hrála pohledný fotbal prezentovaný rychlým ťukesem po zemi při kterém soupeř jen zoufal.Souhlas?
            A najednou tito samí hráči mají produkovat hru dlouhých nákopů,při kterých se z 90% ztrácí míč a zcela dobrovolně vyřazuje ze hry celá
            Ještě jednou zdravím...Cindy

          • Re: Slavia - Žižkov 0:3

            cindy     před 17 lety 27.04.2008 08:57 |  
            0 0

            Zdravím Sokrate...Pokusím se cosi naznačit...I mě vrtalo hlavou ono neustálé točení sestavou, a po včerejšku se to dá zcela srovnat s Czaplárovými experimenty když už nevěděl kudy kam a všichni hráli všecno a nikdo nic... (jestli pamatujete,tak stopeři hráli v útoku-viz včera Latka,obránci se posunuli do pozic krajních halvů a pod. , prostě chaos).
            Ale zpět k těm změnám.I hráči jsou lidé a jako takoví mají svůj názor a chtějí ho prezentovat (někteří!!!),pak jsou hráči,kteří se chovají jako ovce a nechají na sebe řvát a nechají se urážet...Přitom valná většina těchto hráčů (mimo přišedšív "opor")ještě nedávno hrála pohledný fotbal prezentovaný rychlým ťukesem po zemi při kterém soupeř jen zoufal.Souhlas?
            A najednou tito samí hráči mají produkovat hru dlouhých nákopů,při kterých se z 90% ztrácí míč a zcela dobrovolně se vyřazuje ze hry celá středová řada...
            No někomu to je jedno... a hraje !!!
            Někomu to jedno není a řekne svůj názor ... a sedí !!!
            Myslíte si,že tito hráči z ničeho nic zapoměli hrát fotbal a sami od sebe začali produkovat něco co neumějí???
            S pozdravem Cindy..

            P.S. v předchozím příspěvku nevím proč vypadl kus textu , takže oprava a ještě jednou...

        • Re: Slavia - Žižkov 0:3

          (host)     před 17 lety 27.04.2008 07:55 |  
          0 0

          Základ je dát co nejdražší vstupenky, mít hrozný marketing a co nejvíc znevýhodnit permanentkáře. Na těchto pilířích by měl každý moderní klub stát.

  31. Sokratovi 55

    (host)     před 17 lety 26.04.2008 23:27 |  
    0 0

    Vážený pane,
    pokud jsem se vás dotkl, omlouvám se. Nepovažuji Vás za jednoho z oněch pitomců, kteří už tolikrát Jiřímu nadávali. Vy jste byl vždycky slušný člověk a poctivý slavista a máte plné právo ho kritizovat nebo s ním polemizovat.
    Můj odsudek je namířen proti nemalému počtu těch anonymů, kteří místo argumentace jenom urážejí.
    Jsem z dnešního výkonu Slavie stejně zdrcený jako vy, ačkoli se přiznám, že jsem si k trenéru Jarolímovi už od ledna vytvořil podobný vztah jako k Brücknerovi. Uznávám ho, ale radši bych ho viděl jinde. Z nynější situace. i když jsem ji předvídal, jsem zdrcen. Opravdu jsem si přál, abych se mýlil, aby se Jarolímovy posily ukázaly v dobrém světle. .
    Co mě ale nejvíc mrzí, že byla do značné míry zlikvidována na Kozlova a Říčkova mládežnická základna, která Slavii podržela během nejtěžší finanční krize. Zlikvidovat ji byl krok poškozující Slavii. Byl to atentát na budoucnost Slavie.
    To, co jsem označil za vraždění neviňátek, samozřejmě v nadsázce, byl vlastně pokus Slavii přiškrtit. Byl to krok vedený velikášstvím, napoleonským komplexem a ačkoli tak nebyl míněn, byl ve svých důsledcích nepřátelský vůči Slavii.
    Mám jediné velké přání.
    Aby si z letošní sezóny vzali slavističtí fandové jedno poučení: nemyslete si, že se za každého hráče snadno koupí náhrada, že odejdou Vlček Švec a hned se někdo najde. Nemyslete si, že velké nákupy mužstvu prospějí, v tom se Rosen měl poučit z chyb Křetínského. Nevyhánějte své hráče, kterým fandíte, nechtějte je měnit za bůhvíjakého obejdu.
    Tantalos

    • Re: Sokratovi 55

      (host)     před 17 lety 26.04.2008 23:47 |  
      0 0

      Zdravím Tantalosi a věřte mi, že ponaučení si z toho určitě vezmu, říkal jsem Vám, že uznám, pokud jsem se něčem mýlil. To velikášství, to je to
      správné pojmenování. Ztratili jsme pokoru a s ni je třeba znovu začít.
      Pokud to ode mne přijímáte, budu rád. Sokrates 55

      • Re: Sokratovi 55

        (host)     před 17 lety 27.04.2008 07:12 |  
        0 0

        Vážení pánové!
        Nepíši sem často,rád si přečtu"komentáře zasvěcených",my jsme národ kritiků a zároveň trenerů bez licencí,každý ví všechno přes-
        ně na míru,každý zná řešení/vyhazovy trenerů a pod./,pro mne
        však je podstatný jeden jev.A sice že hráči jsou profíci a podle to-
        ho by měl jejich výkon vypadat tedy měla by být nastavena spodní
        možná hranice pod kterou by takový hráč se neměl NIKDY dostat!
        Další pro mne tragedie je pohled na současný herní projev Slávky,
        která vždy praktikovala vždy pohledný technický fotbal ze kterého
        dnes nic nezbylo.To že rudí přiblblíci mají teď navrch a jsme jim pro
        srandu si nic nedělám,každý má právo fandit svému klubu,možná
        by jste se divili co jsem dostal SMS a telefonátů/posměšných/od
        těhle pitomců.Já neřvu Jarolím VEN ale protože jsem roky aktivně
        sportoval i trenoval mládež i dospělé moc nemohu porozumět to-
        mu,že se pořád čachruje se sestavou,že hra postrádá systém,že
        nedokážu dost dobře přečíst naši taktiku a také nepociťuji,že by
        hráči měli to správné nasazení,o sehranosti nelze hovořit díky"ma-
        tení"soupeřů změnami v sestavě týden co týden!Bohužel mi je ze
        současné Slavie smutno,nevztekám se ale nedivím se ani tomu,že
        lidí na stadionu nepřibývá,protože i já jdu na fotbal s cílem se po-
        bavit a vidět dobrý fotbal,nemíním se vůbec už bavit o výši vstpné-
        ho,platech hráčů a podobně od toho je vedení klubu ale pokud ně
        koho chce odradit pak jedině špatným fotbalem a vysokým vstup-
        ným za hanba fotbal.Slávistou jsem celý život a budu určitě i na-
        dále,takže s úsměvem si pročítám výlevy "odborníků"na všechno.
        Zdraví Alba

        • Re: Sokratovi 55

          (host)     před 17 lety 27.04.2008 07:24 |  
          0 0

          Taky zdravím a přeji hezkou neděli. Snad jen doufám, že jste mě nezařadil do kolonky "odborník na všechno". I když, možná že bych si to i zasloužil. Sokrates 55

        • Re: Sokratovi 55

          (host)     před 17 lety 27.04.2008 15:03 |  
          0 0

          jenom malá rada, nedávejte těm pitomcům svoje telefoní číslo a nebudou vám psát posměšné smsky :)))

  32. Re: Slavia - Žižkov 0:3

    Jacobs     před 17 lety 27.04.2008 07:13 |  
    0 0

    Muze mi nedko vysvetlit co se Slavii v posledni dobe deje?

  33. Re: Slavia - Žižkov 0:3

    (host)     před 17 lety 27.04.2008 08:17 |  
    0 0

    Slavia to totalne podelala,to byli i ty nase juniorky mnohem lepsi v polocase...Hrat misto naseho Acka mozna by vyhrali :-)

  34. Re: Slavia - Žižkov 0:3

    (host)     před 17 lety 27.04.2008 09:07 |  
    0 0

    Hmmmmm....................Takže zase bez titulu.Říká se,že člověk si zvykne na všechno ale tohle je opravdu pro silné nátury.Jenže ono to asi není naposled.Dokud nebudou hrát za Slavii vlastní odchovanci ochotní na hřišti za svůj klub nechat život,tak můžeme na titul zapomenout.Titul se totiž vyhrává srdíčkem a to maj sparťani bohužel pořád ještě větší.Ani kouzlo Šmicer nezabralo.S tímhle týmem by titul nevyhrál ani Mourinho.Takže navrhuji následující: prodat všechny zimní posily,koupit zpátky Standu Vlčka,splnit jeho finanční požadavky,přivéct zpět Michala Švece,namísto primadon stavět kluky z dorostu,a do tří let je titul náš.Jinak budem čekat ještě hodně dlouho.....bohužel.Přeji všem fandům pevné nervy.

  35. Re: Slavia - Žižkov 0:3

    quelhar (admin)     před 17 lety 27.04.2008 09:40 |  
    0 0

    Jedno klise rika, ze kazda porazka je k necemu dobra. Az do vcerejska bych s tim mozna i souhlasil. Ale ted fakt nevim. K cemu je dobra porazka jako ta vcerejsi? K cemu je dobre se dozvedet, ze v tymu neni jediny hrac, ktery by tym pomohl vyvest z mizerie? K cemu je prohrat o tri branky zapas, ve kterem se souper dostane s micem za pulku asi tak petkrat.
    Vcera byli opet tragicti vsichni bez rozdilu. Nepomohl ani privolavany Krajcik, ani privolavany Volesak, ani Smicer, ani Svento, vubec nikdo. Senkerik svymi spalenymi tutovkami tym poslal jeste vic ke dnu. A kdyz svitne posledni jiskricka nadeje, tak kapitan Brabec nepromeni penaltu.
    Vcerejsi zapas ukazal, jak je cele muzstvo labilni. Kdyz nepromeni prvni dve sance a souper po serii chyb asi ctyr hracu da jednoduse branku, tak se proste sesypou vsichni.

    Podle prani spousty mistnich diskuteru jsme konecne hrali jen s jednim "def. zaloznikem", konecne hral Volesak, konecne hral Krajcik a nepomohlo to vubec k nicemu. Vykon mozna nebyl tak tragicky jako v Teplicich, ale zase ne o tolik. Kazdy jednotlivec udelal za zapas tolik vyraznych chyb, ze hodnotit jednotlivce nema vubec smysl.

    Pokud udrzime druhe misto, tak vedeni nejspis vyhodnoti sezonu tak, ze Jarolim zustane. Je to stejny trener, ktery dokazal presvedcit hrace, at hraji na podzim pekny fotbal. Tak treba se mu to povede i pristi podzim.

    • Re: Slavia - Žižkov 0:3

      (host)     před 17 lety 27.04.2008 10:53 |  
      0 0

      Ještě jen jedna maličkost:I přesto že pracuji "v kanclu"nedovedu si dosti dobře představit,že bych měl "stejné nasazení"jako pan
      Hubáček či Vorel,udělal tolik chyb minel a omylů a pořád bral tuč-
      né mzdy,to by člověka dělajícího za zlomek peněz těchto profíků
      vyrazili ihned a bez parády zatímco tihle"podojí"několik zápasů a
      "jede se klidně dál",nechápu..........zdraví Alba

  36. Re: Slavia - Žižkov 0:3

    (host)     před 17 lety 27.04.2008 12:35 |  
    0 0

    Lituju že jsem tam vůbec šel. To bylo naposled co sem byl na strahově, s jabloncem se mnou nepočítejte. Takový peníze za takovou tragédii. V70.minutě jsem utek a měl jsem chut hodit vám tam ještě šálu.Jděte do prdele v čele s našim kapitánem Erichem. O Tavaresovi se ani nebudu vyjadřovat, zajimalo byme jestly se tu jeste najde nekdo kdo se ho bude zastávat. vosaa

    • Re: Slavia - Žižkov 0:3

      (host)     před 17 lety 27.04.2008 12:51 |  
      0 0

      Samozřejmě, že najde. Dokud bude mít někdo tu drzost, zastávat se lemplů typu Hubáček nebo Černý, tak nevím, proč se nezastat o třídu lepších hráčů. Navíc proti kašpárkům, kteří odcházejí ze stadionu dvacet minut před koncem, tři týdny předem vyhrožují, že na další zápas ani nepřijdou (jako bys tam zrovna ty snad měl někomu chybět :-D) a ještě si stěžují na vstupný, když jim nic nebránilo koupit si permici a chodit v podstatě zadarmo.

      • Re: Slavia - Žižkov 0:3

        (host)     před 17 lety 27.04.2008 14:56 |  
        0 0

        Tak za prvé, nevim jak si přišel na to, že se zastávám Hubáčka?? Za druhé, pokud se ti líbí výkony Tavarese tak s tebou nemůže bejt něco v pořádku. Dále mám pocit z tvého příspěvku, že se ti výkony Slávie zamlouvaj, že se ti ta křeč kterou produkovaly v sobotu se žižkovem vlastně líbila a vsadim se ,že si jim na konci bez jakékoli ironie snad i zatleskal.Já si kupuju lístky na jižní tribunu, kde to v podstatě zadarmo je,takže mi s permicí polib prdel. Pokud jsem znechucenej nějakým filmem, tak z kina velice rád odejdu, to je stejnej případ jako včera i když to bylo poprvé.Jinak nechápu jak můžeš napsat že je černý lempl,když patřil na jaře k našim nejlepším hráčům??!! To že se mu poslední dva zápasi nedaří je vcelku normální,protože se nedaří nikomu.A vůbec, běž si provokovat někam jinam

        • Re: Slavia - Žižkov 0:3

          (host)     před 17 lety 27.04.2008 14:57 |  
          0 0

          ...vosaa

  37. Re: Slavia - Žižkov 0:3

    (host)     před 17 lety 27.04.2008 16:25 |  
    0 0

    doufal jsem ve 3 body, ale nakonec se stydim, jako snad nikdy před tim.. je to sport, ale včera to bylo už opravdu moc!

  38. Re: Slavia - Žižkov 0:3

    slaviator     před 17 lety 27.04.2008 17:32 |  
    0 0

    Chodci... :( Co víc dodat... Na jednu stranu KJ se snažil, dal sestavu o něco útočnějšíí než normálně, konečně jen s jedním DZ... Možná bota byl Vorel, kterého minule sepsul a nyní byl opět v základu, ale palec ua tohle nahoru - podržel ho a to je dobře. Horší ovšem bylo nasazení některejch hráčů... Ono zda by nebylo lepší nakonec hrát s B týmem.. :(

    • Re: Slavia - Žižkov 0:3

      martyni (přítel SN)     před 17 lety 27.04.2008 22:22 |  
      0 0

      Tak nevim, jakej smysl má psat, kdo by měl hrát a kdo ne, už byla vyzkoušena spousta kombinací sestavy, můžem se bavit o tom proč nehral Mára Suchy, Pudil, ale problém je v tom, že se nepodařilo dát dohromady fungující tým, kterej by táhnul za jeden provaz, nepovedlo se najít kostru hráčů, na který bude spoleh, nedeokážeme otáčet zápasy, který se vyvíjej špatně, ztratili jsme i několik dobře rozehranejch, možná ve slavii málokdo čekal, jak tvrdej bude boj o titul, těžko říct... včera to byl zápas kdy se všechno posere, to se stava, ale jsou tu i další příčiny - obrovský chyby v obraně, malý nasazení některých hráčů..