Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Archiv

Slavia - Varnsdorf 1:1

V předehrávaném 33. kole přivítali slávisté na Xaverově čtvrtý Varnsdorf. I přes herní převahu získali jen bod za remízu.

Slavia B - Varnsdorf 1:1 (1:0)

Branky: 37. Vukovič - 79. Broschinský

Slavia: Kubásek - Bayer, Kopřiva, Latka (70. Starý), Švamberg - Zahálka (82. Pich), Belaid, Kobler, Kovařík - Vukovič, Klavík

Trenér Miroslav Janů nemohl do utkání počítat s Ondřejem Šourkem, který má zlomenou čelist, Martinem Gabrielem, kterého trápí zranění kotníku a Milanem Černým, který se musí podrobit artroskopii kolena. Mimo hru je na jaře stále i Karel Zelinka.

Béčku dnes ke třem bodům nepomohly ani tři posily z áčka, Josef Kubásek, Tijani Belaid a poněkud překvapivě Martin Latka. Během prvních pětačtyřiceti minut si domácí tým vypracoval několik šancí, do brány však míč zamířil až ve 37. minutě, kdy po přihrávce Kovaříka skóroval Vukovič. Právě autor gólu měl ve druhé půli dvě velké šance, které ale prováhal a přišel trest z druhé strany. Jedenáct minut před závěrečným hvizdem se po standardce prosadil Broschinský. Závěrečný slávistický tlak na výsledku už nic nezměnil.

Slavia je na 14. příčce společně s béčkem Příbrami.V neděli přivíta na Xaverově Náchod-Deštné, svého souseda z tabulky, takže výhra by velmi potěšila.

Hodnocení trenéra

"Varnsdorf byl těžký soupeř, my jsme navíc hráli v improvizované sestavě. Měli jsme dnes určitě vyhrát, a to minimálně o tři branky. Vytvořili jsme si plno šancí, hlavně po centrech z křídel. Inkasovali jsme ze standardní situace, došlo tam k uvolnění hostujícího hráče ve vápně, přitom to byl signál, na který jsme se připravovali. Po vyrovnávací brance jsme si vytvořili tlak, vypracovali jsme si další vyložené šance, ale gól jsme nevstřelili," okomentoval zápas kouč Miroslav Janů.

Komentáře (34)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia - Varnsdorf 1:1

    slaviator     před 17 lety 23.04.2008 20:30 |  
    0 0

    Nevím nevím... Škoda, že Latka šel dolů, věřím, že kdyby tam zůstal, že to udržíme..!!! Konečně jsme dali góla za pro nás příznivého stavu, ale jedenáct minut před koncem inkasujem... Škoda, velkáá škoda.
    Bojím se, že to bude znamenat sestup do divize. Což o to, že je to ostuda... To je myslím to nejmenší. Horší je to, že když se budou hráči potřebovat rozehrát z A týmu, tak je divize úplně někde jinde než je druhá liga nebo ČFL... Takže v případě sestupu, který je kolo od kola reálnější, jsou dvě varianty: buď koupíme podíl v nějakém druholigovém týmu jako mají Teplice v Ústí (a Most měl loni v Blšanech) a budeme tam na půl roku posílat hráče na hostování, či tým odkoupíme celý a uděláme si z toho oficiální rezervu (o prodeji licence se mluví lehce v Sokolově, Jakubčovice by ji taky prodali, nevím zda Kladno jestli sestoupí, možná Most, protože je docela dost možný že se Kabíčkové na tamější fotbal už regulerně vyserou a už to jsou přitom oni jediní, kdo do něj dávaj prachy...) nebo hráči, kteří nebudou hrát o víkendu ligu, pak prostě vždycky s někým během týdne sehrajou přátelák místo toho, aby hráli za oficiální B tým...

    • Re: Slavia - Varnsdorf 1:1

      quelhar (admin)     před 17 lety 23.04.2008 20:51 |  
      0 0

      Ach jo. Kdyz napisu, ze udrzeni je kolo od kola realnejsi, tak budu mit stejne pravdu, jako ty s tim sestupem.

      • Re: Slavia - Varnsdorf 1:1

        slaviator     před 17 lety 23.04.2008 21:37 |  
        0 0

        Ty jsi rozenej optimista, já pesimista.. :-) Ono je to jako s tím, jak někdo říkal po Brně... Stačí získávat 6 bodů ze tří kol a titul je náš... A ono prdlajs, co...
        Stejně tak vem už jen selským rozumem: čím mín zápasů zbývá do konce a my se pořád držíme na sestupovém místě, tím větší ta hrozba je...

        • Re: Slavia - Varnsdorf 1:1

          quelhar (admin)     před 17 lety 24.04.2008 09:32 |  
          0 0

          Porad to s temi dvema body na zapas plati. Ted jsme dva body v minusu (za jaro mame za deset zapasu 18 bodu). Bohuzel Sparta ma vysledkovou formu, takovou serii, jakou maji ted, jsme nemeli ani my na podzim. Ale porad verim, ze dva z tech ctyr zapasu nevyhraji a sance na titul tak porad je.

          A k tomu becku. Deset zapasu a dva body? To prece ani vzdalene nemuzes mluvit o realite sestupu...

          • Re: Slavia - Varnsdorf 1:1

            slaviator     před 17 lety 24.04.2008 14:16 |  
            0 0

            Měli jsme taky docela dobrou sérii... :)) (na podzim)

            Dva body je na deset zápasů sice málo, ale musíš počítat s tím, že ty další týmy taky nějakej ten bod získaj... A ČFL je celkem vyrovnaná, až na Blšany (i když ty se na jaře taky vzchopili a jdou herně nahoru), takže za těch 10 zápasů ty týmy mohou získat klidně 10-12 bodů... Tzn že my musíme získat minimálně 15, abychom měli víceméně jistotu. A to za situace, kdy poslední dobou jsme rádi za remízy, je docela dost.

    • Re: Slavia - Varnsdorf 1:1

      (host)     před 17 lety 23.04.2008 21:21 |  
      0 0

      No když to bude aspoň skupina C tak to rozdejchám :) Přijedou ke me domů a já budu točit sousedy při fandění:-D GeorgK

  2. Re: Slavia - Varnsdorf 1:1

    (host)     před 17 lety 23.04.2008 20:50 |  
    0 0

    Co dodat, zase ztráta bodů a zbytečná. Měli jsme převahu, bohužel jsme z ní vytěžili pouze gól a pak jako už tradičně dostaneme gól po standartce. Jediné štěstí je, že i ostatní týmy ohrožené sestupem ztratily. Záchrana je stále reálná. Bohužel sklízíme plody naší přestupové politiky v zimě. Když jsem tu psal, že je třeba doplnit a posílit juniorku o krajní beky, tvořivého středního záložníka a o útočníky, tak se pouze stáhli hráči z hostování a z dorostu Dostál. Dneska se nemůžeme divit, že máme stále problémy se záchranou. Vrcholem je, když levého beka hraje Komárek ve Varech. Jsem rád, že jsme hráli na dva útočníky, na hře to bylo znát. Je dobře, že se trenér Janů poučí a neopakuje stejné chyby jako trenér Jarolím. Nebál bych se vytáhnout nějakého útočníka z dorostu jako jsou Balcar, Vyhnal. Máme pouze dva útočníky-Klavíka a Vukoviče, to je zoufale málo. Místo nakupování drahých posil pro A tým jako Marek Jarolím, který stejně nehraje, se mělo investovat do B týmu. Odvoláním trenéra Šmejkala se jen někdo snažil odvrátit pozornost od svého selhání při doplnění týmu v zimní přestávce.

    Dobrou zprávou je, že se trefil Tomáš Necid v přípravě za U 19 proti Belgii. Snad se v létě vrátí. Herce Blažka nepotřebujeme. Doufám, že dostane v létě šanci i Vukovič, který si svými výkony v juniorce říká o pozvánku do kádru A týmu pro letní přípravu. A hlavně věřím, že v létě dojde ke koncepčním změnám, k doplnění juniorky o některé hráče A dorostu, některé talenty zvenčí jako je Reinberk ze Slovácka. A nebál bych se přívést i některé hráče ze zahraničí. B tým musí být brán vážně jako rezerva A týmu, nesmí být ignorován. Před MS v Kanadě jsem navrhoval koupit levně Kubáně s Kúdelou, stáli by dohromady kolem 5-6 milióny korun. Dneska nás trápí posty krajních obránců a oba dva by se nám hodili. Jsou na tom dobře rychlostně i technicky a hra krajních beků je nesmírně důležitá v moderním fotbale. Navíc jejich cena šla nahoru. proto navrhuji příchod Reinberka. Je to hráč na lajnu, může hrát levého i pravého beka, a když si vezmeme, že Krajčík s Dříždalem jsou už starší, to samé Hubáček, byly by to dobrá investice, navíc by to nebylo nákladné. Stejně tak by bylo dobré přivést nějaké mladé zahraniční hráče. Doufám, že náš skautink po dohodě s vedením klubu přivede zajímavá jména. A hlavně doufám, že příští sezónu budeme hrát v horní polovině tabulky a nebál bych se dát i juniorce konkrétní cíle-umístění do určitého místa. Mladí hráči se musí umět vypořádat s tlakem, který je ve Slávii čeká. Líbí se mi sparťanské pravidlo-dva roky a dost. Nemá smyl, aby hráči hráli do 22 let za juniorku, po dvou letech se buď prosadí do A týmu nebo o ně projeví zájem jiný klub na hostování nebo přestup. Ale každopádně musí dojít ke koncepčním změnám v létě a juniorka musí být brána vážně. Jinak je to zbytečná práce. A výchova hráčů musí zůstat naší prioritou, zvláště při částkách, které požadují kluby za své nejlepší hráče.

    • Re: Slavia - Varnsdorf 1:1

      (host)     před 17 lety 23.04.2008 21:48 |  
      0 0

      Tak poslouchej dobře, z dorostu není koho vytáhnout, hráči nemají zatím ani rychlostní a ani fyzické předpoklady. Navíc tady po každém zápase píšeš o Balcarovi, asi nevíš, že je do konce sezony mimo hru vinou zranění. Takže nejdříve si sežeň info, až potom raď. A co se týče Reinberka? Ten hráč dosáhnul tím, že se dostal do prvního dorostu Slovácka svého výkonnostního stropu. Asi jsi ho dlouho neviděl hrát. Škoda, mohl jsi jít o víkendu na a-dorost, tam bys ho viděl. Navíc nehraje beka, ale defenzivního záložníka.

      • Re: Slavia - Varnsdorf 1:1

        (host)     před 17 lety 24.04.2008 09:05 |  
        0 0

        Za repre do 19 let hraje Reinberk krajního beka a hraje ho pod Dovalilem dobře. Jinak by ho Dovalil nezval do reprezentace a nehodnotil jeho výkony pozitivně. Bylo mi divné, že Balcar už zase nehraje za A dorost, takže je bohužel mimo hru. Máme pouze dva zdravé útočníky-Vukoviče a Klavíka, to je zoufale málo. Takže je lepší mít nějakého útočníka z dorostu na lavičce náhradníků, než nemít nikoho. A jsem přesvědčený, že Vyhnal, Krajčovič, Hošek by část zápasu zvládli. A co kdyby se zranili Klavík a Vukovič, kdo bude hrát v útoku. Přemýšlel jsi o tom, jak tuto situaci řešit? Dáváme málo gólů, i když máme převahu v poli. Tam je hlavní problém.

  3. Re: Slavia - Varnsdorf 1:1

    (host)     před 17 lety 23.04.2008 21:19 |  
    0 0

    Dobrý den,
    pan Zlámal mi na fóru SN napsal, že sleva na permanentku do Edenu bude pro současné permanentkáře a zároveň majitele voucherů uplatněna při vyzvednuté permanentky v Edenu.
    Přitom na stránkách permice.slavia.cz se píše, že bude požadováno doplacení celých 30%.
    Takže lžou stránky permice.slavia.cz, nebo pan Zlámal. Vzhledem ke krkavčí a vyděračské politice Slavie, myslím, že lže spíše pan Zlámal a cena bude plná. (A již v létě si můžeme koupit voucher na sezonu 2098/2099) - to aby bylo z čeho financovat tu vlasové gely pro mistry světa v chůzi s balonem i bez něj.

    • Re: Slavia - Varnsdorf 1:1

      (host)     před 17 lety 23.04.2008 21:29 |  
      0 0

      Pan Zlamal nelze, uz to bylo receno pred casem, ze pak se bude doplacet jen urcita cast. Samozrejme, obycejnej clovek doplati celou castku 30%. Na permice.slavia.cz tak mluvi o obycejnych lidech. O slevach se nepise, protoze v te dobe se nevedelo, jaka to bude varianta.

    • Re: Slavia - Varnsdorf 1:1

      (host)     před 17 lety 23.04.2008 21:29 |  
      0 0

      Tvůj příspěvek nesouvisí s tématem. Adresuj své připomínky panu Doležalovi. Cena permanentek je to poslední, co by nás mělo zajímat. To je nepodstatná záležitost. A klub z něčeho musí financovat provoz.

      • Re: Slavia - Varnsdorf 1:1

        (host)     před 17 lety 23.04.2008 21:41 |  
        0 0

        Tak pokud klub financuje provoz z prepaymentů na rok dopředu, tak všechna čest. To je skoro na vyhlášení bankrotu, takovýmu podniku by snad nepůjčil ani Provident na 1000% úrok.

  4. Re: Slavia - Varnsdorf 1:1

    (host)     před 17 lety 23.04.2008 22:23 |  
    0 0

    Co tak sebrat na žižkov z béčka Vukoviče? Útočníků moc nemáme a cokoli je lepší než simulant Blažek

    • Re: Slavia - Varnsdorf 1:1

      (host)     před 17 lety 26.04.2008 10:08 |  
      0 0

      noo...nebolo by zle...

  5. Re: Slavia - Varnsdorf 1:1

    (host)     před 17 lety 24.04.2008 00:11 |  
    0 0

    Na zapas jsme zajeli, nasi nehrali zle, latka jistota , hrace moc neznam ale ten co hraje utocnika je dobrej palic nevim co uz chce asi prazdnou branu. A tak se nejzajimavejsi na tomto zapase jevila navsteva Pucka a toho druhyho kekela.

    • Re: Slavia - Varnsdorf 1:1

      (host)     před 17 lety 24.04.2008 10:21 |  
      0 0

      Zdravim i ja vcera zamiril na CFL a to na konkurenci, z pracovnich duvodu jsem, se objevil na Strahove a opet byl jak Alenka v risi divu, hral se velmi kvalitni fotbal na urovni ligy, vysledek mohl byt uplne jiny v prospech Jablonce a hlavne a to se zase budu jen opakovat, na zapase byly opet Bilek, Siegl, Chovanec, Kretinsky, Plisek , Votava a dalsi Spartansti bosove, podotykam , ze tam chodi pravidelne a o problemy becka se intenzivne zajimaji. Opakovat pak vetu, ze na Xaverov z nasich sefu nebo lidmi s nimi spoupracujicimi byl vcera pritomen jen p. Pucek, Sramek je asi pro kocku, o cem to ale svedci , jen a jen o nezajmu naseho vedeni o tuto kategorii, op naprosty diletantizmus nasich lidi a o zcela nezistnou ignoraci fanousku Slavie. Nechci uz rozebirat duvody nizke urovne hry nasich hracu , chci jen poukazat , ze rybe mozna nesmrdi jen od hlavy, ale smrdi vsude, protoze nezajem je az na M. Sramka citelny temer zue vsech stran, moc mne pobavila moje vcerejasi hadka s kamosem, ktery mi rikal vsad se , ze Jarolim na becku napodzim byl , pak dodal pet minut a pak odjel. Jiri

      • Re: Slavia - Varnsdorf 1:1

        (host)     před 17 lety 24.04.2008 11:59 |  
        0 0

        tak začni fandit Spartě,

        • Re: Slavia - Varnsdorf 1:1

          (host)     před 17 lety 24.04.2008 13:40 |  
          0 0

          Netuším, proč by měl fandit Spartě. Prostě kritizuje, že béčko skoro nikdo nesleduje. Myslím, že by to nemusel být přímo KJ, ale asistenty by tam poslat mohl, od čeho je asi tak má.
          Japhy

          • Re: Slavia - Varnsdorf 1:1

            (host)     před 17 lety 24.04.2008 14:08 |  
            0 0

            Včera tam byl i Vrabec...

            • Re: Slavia - Varnsdorf 1:1

              (host)     před 17 lety 24.04.2008 21:15 |  
              0 0

              Vrabec na střeše a holub v hrsti zároveň.

      • Re: Slavia - Varnsdorf 1:1

        (host)     před 17 lety 24.04.2008 19:48 |  
        0 0

        Nezlobte se pane Jiří, ale to už je opravdu příliš.
        Neměl jsem možnost se dostat na stránky dříve. To co jste napsal je nehorázná lež a hnus. Proč Vy který slintáte na strahově vedle jak píšete Bílka, Sigiho a dalších hned zároveň tvrdíte, že včera na zápase B týmu nebyl nikdo. Vždyť to není vůbec pravda a Jarolím už na zápase béčka na jaře byl. Asistenti chodí vcelku dost a Rosena jsem ram viděl taky. Už jděte s těma zlostnejma a zlejma kydama doprdele. A z pracovních důvodů se nechte zaměstnat sparťana na plnej úvazek, je mi z Vás zle. Takhle nestydatě lhát, fuj. Sokrates 55

    • Re: Slavia - Varnsdorf 1:1

      kimy     před 17 lety 24.04.2008 14:13 |  
      0 0

      Včera tam byl Držmíšek a Šrámek, a taky oba asistenti z Ačka, tedy Vrabec a Řehák, takže zas tak strašný to není..

      • Re: Slavia - Varnsdorf 1:1

        (host)     před 17 lety 24.04.2008 17:22 |  
        0 0

        no jistě že tam choděj, u jiriho plati kdo chce psa bíti vždy si hůl najde

  6. Re: Slavia - Varnsdorf 1:1

    (host)     před 17 lety 24.04.2008 15:52 |  
    0 0

    Přeji vše nejlepší ke svátku panu Jiřímu!:-)

    • Re: Slavia - Varnsdorf 1:1

      (host)     před 17 lety 24.04.2008 16:45 |  
      0 0

      Pan Jiří není ve skutečnosti Jiří, takže nemá svátek.

      • Re: Slavia - Varnsdorf 1:1

        (host)     před 17 lety 24.04.2008 16:58 |  
        0 0

        Já myslím, že každý den by mohl být svátkem pana Jiřího:-).

        • Re: Slavia - Varnsdorf 1:1

          (host)     před 17 lety 25.04.2008 10:09 |  
          0 0

          Asi bych Vam Sokrate mel odpovedet zcela jasneji , udelam to , na jare jsem byl na vsech domacich a venkovnich zapasech naseho b tymu z vyjimkou toho vcerejsiho, opakuji nikdo , nikdo z a tymu nebyl pritomen, to jen pro Vas Sokrate a k tomu Jirimu, ano uz jsem mozna vysvetloval , nebo ne , ze postrehy jsem pise vice lidi pod timto jmenem, jeden z nas se Jiri opravdu jmenuje, takze diky za prani a k te Sparte, az mi jednou nektere veci dovoli, snad Vam budu vypravet neuveritolnosti, ktere prinesl muj zivot prave v souvislosti se Spartou, ktere bych , ale nikdy opravdu fandit nemohl , ale nepopiram, ze se mi herne Spartanske becko libi, jenze Slavia je jen jedna-. Jiri

          • Re: Slavia - Varnsdorf 1:1

            (host)     před 17 lety 25.04.2008 11:28 |  
            0 0

            Víte, já na B tým také chodím, a prostě nemáte pravdu, opakuji nemáte pravdu. A víc se na tohle téma s Vámi bavit nechci. Byl bych rád, abyste to respektoval, děkuji. Neuvěřitelnosti se v životě dějí, to dokážu i pochopit a Vaše rozhodnutí o tom, komu fandíte nechávam na Vás. Kdyby jste byl chlap, tak byste řekl, že Vám to včera trošku ulítlo a že prostě na Slávii naši bafuňáři prostě ve středu byli. Vy jste napsal něco ve zcela jiném smyslu a tak to prostě nebyla od Vás pravda a punktum. Sokrates 55

            P.S. Talis alteri esto, qualis velles alterum tibi.
            (Buď k druhým takový, jaký chceš, aby oni takový byli k Tobě)

            • Re: Slavia - Varnsdorf 1:1

              (host)     před 17 lety 25.04.2008 11:43 |  
              0 0

              Ano vim , ze tam obcas chodite, ale nemate pravdu, proste nemate, stejne vam to daleko tvrdeji vycetl Tantalos, to ja neumim, delate treba z nasich treneru narodni hrdiny a oni jdou jen zcela obycejni a .........lide, vazim si Vas , ale vseho s mirou, proste na nase becko se sere a to vidime vsichni a vunec to neni otazka poslednich dnu. Jiri

            • Re: Slavia - Varnsdorf 1:1

              (host)     před 17 lety 25.04.2008 11:43 |  
              0 0

              Ano vim , ze tam obcas chodite, ale nemate pravdu, proste nemate, stejne vam to daleko tvrdeji vycetl Tantalos, to ja neumim, delate treba z nasich treneru narodni hrdiny a oni jdou jen zcela obycejni a .........lide, vazim si Vas , ale vseho s mirou, proste na nase becko se sere a to vidime vsichni a vunec to neni otazka poslednich dnu. Jiri

              • Re: Slavia - Varnsdorf 1:1

                (host)     před 17 lety 25.04.2008 12:46 |  
                0 0

                No vidíte pane Jiří,
                zase mi něco podsouváte a pravda to není. Ukažte mi, kdy jsem dělal z trenérů národní hrdiny. Proč pořád postrkáváte tu svou hranici svých názorů za tu mez, kdy někoho jiného chcete dostat do obrazu, který je pouze Vaším názorem. Ano jsem velký fanoušek Slávie, jsem konzervativnější než někteří jiní a k tomu abych poznal, kdy je co špatně nebo dobře, se snažím dobrat svým vlastním poznáním a ne přes názory někoho jiného, kdo mi je chce vnutit. Představte si, že si umím sám sobě přiznat, že když jsem pravdu neměl a měl jí ten druhý, tak mi nebude dělat problém si to přiznat a třeba se i omluvit, což už jsem ostatně také dostkrát v životě udělal. Naznačujete, že mi Tantalos vyčetl, že nemám pravdu, dobrá. Proč tedy nenapíšete zároveň, že naopak zase jiní pravidelní návštěvníci a fandové na SN mi dali za pravdu. Proč se nezmíní dnešní velice pěkné a tvrdé vystoupení našeho Mgr. Doležala vůči jednání páně Košťála a požádání o postih takového jednání. To já velice oceňuji a jen to ukazuje, že se nebojíme. Protože se snažím burcovat optimismem, tak jsem podle Vás naiva vidící všechno růžově to bych dělat neměl, protože jen strhující kritika na všechno je ten správný lék? Děkuji nechci. Když vidím, co sám někdy dovedete vykonstruovat, tak mi Vaše kritika mi nevadí Sokrates 55

                • Re: Slavia - Varnsdorf 1:1

                  (host)     před 17 lety 25.04.2008 18:50 |  
                  0 0

                  Výborně Sokrate, děláte čest svému jménu a nedejte se. Málokdy se vyjádřím a spíš jsem ten pasivní čtenář, ale že to ten já nevím jaký jiří přehání, to už snad tady poznalo víc lidí, než jen vy. Škoda, že se Vás nezastanou tak jako vy některých z nich, když na ně někdo taky prudil. Víte, nevím kolik Vám je, ale asi už budete pamětník, pokud Vás je takových pamětníků víc a s takhle pozitivním viděním, díky za to.
                  Kolda