Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Archiv

Karlovy Vary – Slavia B 3:1

Slávistické béčko neuspělo v souboji s osmými Karlovými Vary a vrací se domů bez bodu. Za rezervní tým opět nastoupili David Kalivoda, Josef Kubásek a Ondřej Šourek.

Karlovy Vary - Slavia B 3:1 (2:0)

sestava: Kubásek - Švamberg, Šourek, Kopřiva, Komárek (40. Klavík) - Marek (68. Kučera), Bayer, Kalivoda, Kovařík- Zahálka - Vukovič
branky: 28. Kovařík, 40. Vondráček, 74. Geňo - 81. Kovařík

Slavia prohrávala po prvním poločase už 0:2, domácí ve druhé půli přidali další gól, za Slavii snižoval devět minut před koncem Kovařík z trestného kopu. Gól byl hlasatelem připsan Vukovičovi, ale ten míč netečoval.

"Až do úvodní branky jsme hráli aktivně, Vary se bránily, pak ale přišla chyba v naší obraně, kterou soupeř potrestal. Byl to první zlom v utkání, druhý gól jsme inkasovali ze standardky, na které jsme se celý týden připravovali. Pak jsme přeskupili řady, hráli jsme na tři obránce, bohužel se nám nepodařilo snížit, Vukovič trefil tyč, spojnici, měl i další šanci. Po třetí brance z brejku už bylo rozhodnuto. Dnes jsme se o body připravili chybami v obraně," řekl k utkáni slávistický trenér Miroslav Janů.

Komentáře (23)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Karlovy Vary – Slavia B 3:1

    Eluin (přítel SN)     před 17 lety 20.04.2008 16:07 |  
    0 0

    Je to škoda, věřil jsem v remízu..
    Stále jsem ale přesvědčen, že se béčko zachrání. Při pohledu na tabulku mě docela překvapuje, že béčko Sparty se drží tak nahoře. To ani ve třetí lize nemůže mít slávistická duše klid?:)

    • Re: Karlovy Vary – Slavia B 3:1

      (host)     před 17 lety 20.04.2008 16:27 |  
      0 0

      Jen si poplač. Jedinýho, koho jsme mohli porazit byly Blšany. Na jiného nemáme šanci. Sestup se bohužel blíží.

      • Re: Karlovy Vary – Slavia B 3:1

        Eluin (přítel SN)     před 17 lety 20.04.2008 16:40 |  
        0 0

        Ne ne ne ne ne, to odmítám!!:-)
        Prostě někoho ještě porazíme...pár zápasů záhodně zremizujeme a podaří se!
        Howgh!

  2. Gebre

    (host)     před 17 lety 20.04.2008 16:59 |  
    0 0

    Myslím, že jeho absence v B týmu naznačuje kdo nastoupí zítra jako pravý obránce, pokud ovšem tím důvodem proč chybí není jeho zranění.

  3. Re: Karlovy Vary – Slavia B 3:1

    (host)     před 17 lety 20.04.2008 17:59 |  
    0 0

    to Richi:
    nějak mi v tipovačce mezi střelci nejde Dušan Švento. dík zaq případné vyřešení problému. :-)))

  4. Re: Karlovy Vary – Slavia B 3:1

    (host)     před 17 lety 20.04.2008 19:17 |  
    0 0

    tak sem se byl podivat a Kubasek se Sourisem hodne nejisty oba dva.Je pravda ze podrzel parkrat,ale s obranou si moc nerozumeli.Kalic se snazil ale az moc to tahal.Nejlepsi na hristi asi Vukovic,Svamberg a Kovarik kdyz prisel na hriste Kucera tak to docela ozivil.

    • Re: Karlovy Vary – Slavia B 3:1

      (host)     před 17 lety 22.04.2008 11:12 |  
      0 0

      suhlasim s tebou

  5. Re: Karlovy Vary – Slavia B 3:1

    (host)     před 17 lety 20.04.2008 21:01 |  
    0 0

    Zase ztráta venku. Jediné štěstí je, že i ostatní týmy ohrožené sestupem prohrály. Bohužel trenér Janů začíná kopírovat trenérským myšlením karla Jarolíma. Jinak si nelze vysvětlit sestavu s jedním útočníkem a s hráči na postech, na které nemají předpoklady. Připomnělo mi to sestavu A týmu v Brně. Komárek nemůže hrát levého beka, to je absolutní nesmysl. Postavit dva defenzivní záložníky marka a Bayera, je další totální nesmysl. Marek je obránce, ne záložník. Na pozici krajních beků má trenér k dispozici Dostála a Starého, nevím proč nehráli, proč jsme nehráli od začátku na dva útočníky Vukoviče a Klavíka, proč nehrál Kučera od začátku, který hru oživil,záloha měla hrát ve složení Kalivoda, Kučera, Bayer, Kovařík, obrana ve složení Švamberg, Marek, Šourek, Dostál. Nechápu, co je s Milanem Černým, opět nehrál. Také nerozumím tomu, proč nehrál Toleski. Za juniorku Sparty hrál Došek, který má také stopku za žluté karty jako Goce. Proč si Janů nevytáhne dalšího útočníka z A dorostu, třeba Balcara. Rozestavení s jedním útočníkem vypovídá o myšlení trenérů v českém fotbalu, hlavně nedostat gól. V Holandsku trenéři učí hráče filosofii dát více gólů než soupeř, proto padá v této lize tolik gólů. Na hru s jedním útočníkem musíte mít rychlostní typy jako jsou Janda, Švento, Vlček. Bohužel to většina trenérů nepochopila. Hrát na dva útočníky až poté, co prohráváme, je jenom dokladem toho, že zvolená taktika byla špatná. Zápas je třeba rozhodnout v první půli aktivní ofenzivní hrou, ne čekat jenom na chyby soupeře. Většinou to dopadne naopak a chyby udělá pasivně hrající tým, který je pod tlakem. Neustálé výmluvy na nedostatek štěstí neberu, to je alibismus. Dělal to Šmejkal, dělá to i Janů. Podle informací, které mám z Varů, to nebyl z naší strany příliš kvalitní fotbal. Opět jsme udělali velké chyby v defenzivě a soupeř je využil. Posily z A týmu Šourek a Kubásek musí vynikat, musí táhnout tým a ne působit nejistě. Hlavní příčinu prohry vidím v uvažování trenéra Janů, který jel pro bod. Nakonec nemá ani ten. To samé bylo v Kolíně. Remízu jsme vydávali za velký úspěch, kolín poté dostal pět gólů od juniorky Budějovic, za kterou nehrají hráči A týmu, přesto hraje v poklidném středu tabulky. Teď Kolín prohrál doma s Libercem, za který hrál z A týmu pouze Gecov. Za nás v Kolíně hrálo pět hráčů A týmu, stačilo to na bod. Trenér Janů musí postavit sestavu podle formy a typologické vhodnosti hráčů a hlavně musí hrát na dva útočníky, aktivně od začátku zápasu, ne s taktikou hlavně nedostat gól. Taktika musí být-dát více gólů než soupeř. Pokud sestoupíme, bude to neúspěch a ostuda. Doufám, že z toho budou vyvozeny konkrétní závěry. Když jsem na podzim psal kriticky k juniorce, většina psala, že je třeba dát trenérovi čas na vybudování týmu, že se nic neděje, že výsledky přijdou na jaře. Když jsem v zimě volal po doplnění a posílení týmu na postech krajních beků, tvořivého středního záložníka a na postu útočníků, opět se nic nestalo. Stáhli se hráči z hostování, z dorostu přišel Dostál, který teď nehraje a spoléhalo se na tzv. posily z nesmyslně širokého kádru A týmu. Opět se tvrdilo, že na jaře to bude jiné, není důvod k panice. A realita mluví jasnou řečí, bohužel došlo na moje slova. Místo nesmyslného vyhazování za hráče A týmu, kteří stejně nehrají a stojí velké peníze jsme měli dát část peněz z přestupu Vlčka do nákupu posil pro juniorku. Juniorka byla obětována a dnes sklízíme plody naší koncepční práce. Jsem zvědavý, jak bude vysvětlovat sestup juniorky sportovní ředitel pan Šrámek, který má plnou zodpovědnost za výsledky a koncepci mládeže, včetně juniorky. Doufám, že nezůstane pouze u výmluv. Je třeba se přihlásit ke svému dílu odpovědnosti, jinak je funkce sportovního ředitele zbytečná. Když může hrát juniorka Jablonce nebo Budějovic v poklidném středu tabulky, tak to musíme dokázat taky.Za Jablonec se opět trefil mladý kanonýr z Bosny Měšanič. V létě musí přijít koncepční změny, o kterých jsem tu už psal. Musí dojít k vhodnému doplnění juniorky i mládežnických týmu, nemůžeme investovat jen do A týmu, to je krátkozraké. Líbí se mi koncepce Sparty u juniorky-dva roky a dost. Buď se mladí hráči prosadí do kádru A týmu nebo odejdou na hostování nebo přestup. je třeba stanovit jasná pravidla hry. Závěrem výsledky dorostů-A dorost vyhrál vysoko nad Slováckem, bohužel C dorost opět doma ztratil body jako proti Opavě, můj oblíbený B dorost opět vysoko vyhrál a konečně vyhrál i D dorost. Snad zítra nenapodobí A tým juniorku a přiveze všechny body z Teplic. Zítra se bude lámat chleba v boji o titul, doufám, že budeme hrát na dva útočníky a od začátku budeme hrát aktivní, kombinační fotbal. Snad Karel Jarolím nepostaví opět pět záložníků, z toho dva defenzivní štíty, na kraji zálohy Marka Jarolíma. To by byla cesta k neúspěchu. Nechme se překvapit.

    • Re: Karlovy Vary – Slavia B 3:1

      slaviator     před 17 lety 20.04.2008 21:35 |  
      0 0

      Souhlasím, něco podobného jsem psal odpoledne i já... Akorát mám připomínku k tomu, zda je či není kádr A týmu nesmysolně širokej - jak vidíš, tak není... Přišla zranění a jsme rádi, že tam má kdo hrát. Přesto musí být z B týmu vytáhnut Gebre Selassie... A jsem zvědav, jak to KJ vyřeší s útokem...
      JInak ono je to pěkný, dát víc golů než soupeř... Ale zase to dopadá pak někdy tak, že nedáš nic a prohraješ. Hrát musíš to, na co máš hráče... Proti Arsenalu či Seville se snažíme hrát rovnocenou hru, otevřenej fotbal... - a pak v GL hrajeme na jaře se dvěma defenzivníma záložníkama poskládanejma vedle sebe. Majstrštych byli tři DZ vedle sebe v derby proti Spartě (ač teda Abrc měl část prvního poločasu roli podhrotového útočníka) - to je na zápis do Guinessovy knihy rekordů...
      Je jasný, že sestup do divize by byl ostudou. Mega ostudou... Když jsme dříve hrávali o postup do druhé ligy a nevycházelo to, byla to smůla... Ale tohleto smůla už není... :( Ale také by mne zajímalo, proč nehrál Goce za B tým - nevypadnul by ze zápasové praxe, mohl si snadno zvýšit sebevědomí gólama a pomohl by rezervě k zisku důležitých tří bodů.

    • Re: Karlovy Vary – Slavia B 3:1

      (host)     před 17 lety 21.04.2008 08:38 |  
      0 0

      Tak on Vas z vedeni nikdo neposlechl ohledne posil,oni Vas neposlouchaji ani ohledne sestavy....hm a co takhle se uz konecne odkopat a napsat zde sve jmeno...tahle strelba do zad je nechutne zakerna,jsem zvedav jestli tu odvahu seberete.Tomas Zbiral

      • Re: Karlovy Vary – Slavia B 3:1

        (host)     před 17 lety 21.04.2008 08:54 |  
        0 0

        Kdyby jsi sem chodil dýl, věděl bys, kdo to píše,já to třeba vim:)

        • Re: Karlovy Vary – Slavia B 3:1

          (host)     před 17 lety 21.04.2008 10:31 |  
          0 0

          Ja sem chodim casto,takze prehled mam,ale Dan respektive Voki,nebo jak si rika neni prilis smerodatny

  6. Re: Karlovy Vary – Slavia B 3:1

    (host)     před 17 lety 21.04.2008 08:33 |  
    0 0

    Slavisticky becko je proste marny, sestoupi, a to pravem....

    • Re: Karlovy Vary – Slavia B 3:1

      (host)     před 17 lety 21.04.2008 10:01 |  
      0 0

      Btym asi skutecne spadne, optimizmus zacinaji ztracet uz i skalni priznivci naseho klubu. Vymena trenera nic neresila, ptotoze s nemohl v rozehrane soutezi vybrat vhodne hrace k doplneni muzstva na posty, ktere nas dlouhodobe zlobi a pri pretrvavajici nechuti KJ udelat neco podstatneho na zachranu a vypomoc nasemu becku uz moc moznosti trener Janu nema. To samozrejme souvisi s tim, ze vsechny sily i financni prostredky vedeni vydavalo na doplneni acka , s tim , ze b tym bude tezit se sirokeho kadru , ale jak uz byva hitem poslednich sezon ve Slavii, prisla opet zraneni, tresty a v neposledni rade i terminove kolize, kdy vetsinu utkani na jare odkopalo acko bud v nedeli pozde vecer ci v pondeli odpoledne, takze KJ tezko mohl uvolnit vetsi pocet hracu na pomoc becku. i kdyby chtel, jako ze prilis nechtel. Co dal s beckem, pri moznem odchodu trenera Jarolima k narodaku se naskyta otazka zdali by nemel opravdu Mirek Janu zamirit na sve misto asistenta k acku a na jeho misto prijit mlady perspektivni trener, ktery by tymu vtiskl koncepci , tak jak to bylo drive. Dobre hrace mame , to ukazuji i vysledky prvniho dorostu, jehoz hrou v prvnim polocasde proti Slovacku jsem byl prijemne prekvapen, v druhem polocase uz to byla opet jen holomajzna , ale vitezstvi o ctyri branky uz nam nikdo nevezme. mladsi dorost A jinak C dorost mne sokoval prohranym zapasem se Slovackem, ktere se krci na konci tabulky, ale kdo tento zapas videl potvrdi mi , ze trener Prokes ma kvalitni tym, ktery produkoval v tomto domacim zapase skvely fotbal, bohuzel se zbrklou koncovkou a navic souperi tam spadlo temer vse. Po utkani jsem by docela sokovan , tim jak nekteri hraci utkani prozivali a nemohli se smirit se spatnym vysledkem a osobne se mi libil pristup obou treneru, kteri se snazili kluky povzbudit a nervali na ne , vzdyt i dnes je den a chyby se daji rozebrat i dnes. Presto radim tym terenera Prokese k jednem z nejlepsich v republice a treba ty Kuco se nemas za co stydet, odved si mega vykon a prohrat se muze , ale clovek musi videt to, ze jste tam nechali srdce. Vim, ze po kritice z me strany je to pro mnohe s Vas asi prekvapko , ale snad jsem to vysvetlil. Pro b tym mam jedno doporuceni , zacit skutecne s tvrdou praci , vyuzit lidi z acka a porvat se o zachranu, kde skutecne realne mohou sestoupit az ctyri tymy. jiri

      • Re: Karlovy Vary – Slavia B 3:1

        (host)     před 17 lety 21.04.2008 10:33 |  
        0 0

        Zdravím Jiří, máš pravdu, C dorost má opravdu kvalitní kádr. Jména jako Petr Kučera, Pázler, Hanousek, Duranski, Mareš, Mikuš jsou velkým příslibem do budoucna. Jen mě mrzí, že naše hráče ignoroval trenér reprezentace do 17 let Pešice. Petr Kučera a Jan Pázler měli dostat šanci v Srbsku, kde se hrála kvalifikace na závěrečný turnaj. Nakonec jsme nepostoupili a skončili poslední ve skupině. Preferování některých hráčů ze strany trenéra Pešiceho na úkor našich odchovanců Kučery a Pázlera se mi hrubě nelíbilo. Bohužel i v mládežnických reprezentacích platí často jiná kritéria než výkonost a aktuální forma hráčů. Ale největší radost mi dělá B dorost a žáci. Trenér Karoch odvádí skvělou práci.

        • Re: Karlovy Vary – Slavia B 3:1

          (host)     před 17 lety 21.04.2008 10:50 |  
          0 0

          Ano, kadr tymu je na Slavisticke pomery exkulzivni, jen z nej dostat vse potrebne, k te nominaci Pesiceho, vim , ze nekdo tady psal prave o Pazlerovi, kterej pry byl dodatecne nominovan , ale nedostal ani jednou sanci, proste Pesice je orientovan trosku tim Letenskym smerem/pravidelne miva v nominaci vsech vyberu ktere trenoval 4 az 6 hracu Sparty bez ohledu na vykonost, ale kdyz jsem tuto vec konzultoval s nekterymi treenery mladeze treba z jinych repre kategorii, ani oni se z naseho tymu prilis nezminovali o moznych nominacich v teto ktegorii. Jeto docela zajimavy , jak si naznacil i mne prijde ten kadr tohodle c dorostu hodne nadupany. Jiri

      • Re: Karlovy Vary – Slavia B 3:1

        (host)     před 17 lety 21.04.2008 11:14 |  
        0 0

        Pane Jiri vy si myslite, ze ma trener Jarolim teoretickou sanci se stat trenerem reprezentace? Pod kostetem? Jo a pak by si tam zacal tahat reprezenty ze Slavie :-) Ani nahodou, je v nominaci jen aby se nereklo! Vidim to na Radu nebo Lavicku.Lavicku bych uvital, myslim ze je kvalitni a dokaze chodit v "politice" - rekl bych ze od Karla ma dobrej trenink :-) Je ale celkem mladej... Filipos

        • Re: Karlovy Vary – Slavia B 3:1

          (host)     před 17 lety 21.04.2008 11:34 |  
          0 0

          Samorejme , ze dnes zbulvarnely denik Sport je dnes spise asi vyhledavacem podobnych zprav , nez aby to byla skutecne zcela seriozni zprava, navic znam nazory KJ prave na Kostala, ale chte nebo nechte Vam musim odpovedet, ze tu nominaci KJ pripoustim, protoze KJ je blizkym pritelem Chovance prezidenta Sparty a ten zase blizkym kamaradem herr Kostala , navic si vezmete , ze ve Slavii je odhadovany plat KJ zhruba do 3- 4 milionu a to se musi darit tj. liga mistru, titul a pod, u repre mel sice Brukner mesicne jen 150 tisic, ale premie za postup jsou nastaveny , tak ze o nich rozhodne on a vite asi minule si pridelil jen 15 milionu a nesmite zapominat , ze prave v repre maji treneri i podil z prodeje nekterych uspesnych repre, ktere jim manazeri v ramci runych nominaci radi vyplati, proto treba ty neustale Sraltanske tvare v repre a to ze umi Jarolim drzet basu, o tom mne presvedcil v zime nakupem posil hlavne od dvojice Kramaric, Chovanec.... jiri

          • Re: Karlovy Vary – Slavia B 3:1

            (host)     před 17 lety 21.04.2008 12:44 |  
            0 0

            jiri a kdo z A-dorostu, nebo B-dorostu ma na to aby se prosadil v b-tymu? Sice na zapasy nechodim, to jen kvuli prehledu. Jsou tam ješte takovi kluci, když dostal a kučo už v b-tymu jsou? Ja myslim, že asi ne jinak by už v b-čku byly

      • Re: Karlovy Vary – Slavia B 3:1

        (host)     před 17 lety 21.04.2008 12:41 |  
        0 0

        Víte co je na vás nejhorší Jiří ?
        Vaše neustálé, ale plynulé změny názorů, když jsme se tu před půl rokem hádali kolem B týmu tak jsem na obranu Šrámka a Šmejkala argumentoval tím, že ryba smrdí od hlavy tudíž od A týmu. Vy jste se tehdy rezolutně zastal Jarolíma a mával mi před očima hráči, kterým "dal Jarolím šanci". Teprve časem jste dospěl k tomu, že na tom něco bude a nyní píšete jako vyměnění v porovnání s Jiřím z podzimu 07. Abych jen nekritizoval pokud to co píšete píšete coby svůj názor pak je vidět váš vývoj a vede to k zamyšlení se nad způsobem vaší sebeprezentace. Pokud to píšete protože je to zrovna teď módní trend pak jste magor jak už vám kdosi psal. Je nutno vzít v úvahu v jaké situaci B tým je a jak se tam dostal. Tudíž začít už na podzim 06 s pozastavit se nad událostmi zimy 07 a léta 07, že se bude hrát o záchranu museli vědět všichni co přemýšlejí. Generace z minulé sezóny se v B týmu taky začali utvářet už za Trávníka pod kterým skoro sestoupila i první rok pod Kozlem byl slabší, ale pak už hráči jako Studík, Vrzal, Šmíd či a další získali dost zkušeností na to aby mohli hrát na vyšší úrovni.
        Cíl je zachránit se příští rok bude tento tým o 50% lepší + doplněn nejlepšímy hráči A dorostu. Scouting ať se zaměřuje hlavně na starší žáky a mladší dorost s těmi se pracuje nejlépe a i z minulosti se ukazuje, že hráči přivedeni v tomto věku se prosadili nejvíce.
        E.C.J

  7. Re: Karlovy Vary – Slavia B 3:1

    (host)     před 17 lety 21.04.2008 10:56 |  
    0 0

    fakt divný, ze ani hráči "A" to naše "B" nezachráněj. Měli by být přece na výrazně vyšší fotbalové úrovni, než hráči spadajćí automaticky do kolonky" třetiligoví" :-(( Škoda, že si nezahrál takovej Goce, kterej zbytečně pauzíruje. LordEdmund

    • Re: Karlovy Vary – Slavia B 3:1

      (host)     před 17 lety 21.04.2008 11:15 |  
      0 0

      Goce mel nejakou dohodu s KJ snad byl zraneny, nekdo zase rika, ze si musel vyrizovat nezbytne veci doma a tak nehral, je pravdou ze minule na Strahove pri zapase byl . trener Smejkal prave jako jeden z hlavnich duvodu sveho neuspechu vidi prave selhani hracu sirsiho kadru acka, zcela konkterne hovoril hlavne o Gauchovi, Belaidovi. jiri

      • Re: Karlovy Vary – Slavia B 3:1

        (host)     před 17 lety 21.04.2008 11:33 |  
        0 0

        No,bude to smutný, jestli se nezachráněj, navíc vzhledem k pravidelné výpomoci hráčů A týmu i obrovská ostuda. Asi by Slavia musela vytvořit z nějakýho klubu ČFL něco jako farmu, aby se mlaďasové měli kde rozehrávat, protoŽe koupit si účast ,jako sestupující přímo nemohou :-(( Doufám,že to ještě nějak zvládnou. LE