Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Rozhovory

Rozhovor s Ondřejem Zlámalem

Včera bylo kolem Slavie rušno, disciplinární komise vynesla trest a zároveň bylo oficiálně oznámeno datum prvního zápasu v Edenu. Optali jsme se na pár věcí mluvčího Slavie Ondřeje Zlámala jak na utkání se Žižkovem, tak na utkání s Oxfordem.

Rozhovor byl nedopatřením zveřejněn dříve než ve finální podobě, nyní byl aktualizován.

Už jste řešili, kam umístíte vlajkonoše hostů při utkání se Žižkovem? Zvlášť když utkání bylo označeno jako "rizikové".
Všechno budeme řešit v pondělí dopoledne, dáme fanouškům včas vědět. Pan Doležal odpoví na otázky během online rozhovoru, který poskytne www.slavia.cz ve středu dopoledne. Určitě dojde také na prohlášení, které jsme slíbili na neformálním setkání s našimi příznivci, které se vrátí k průběhu derby a k tomu, co se dělo v ochozech.

Připravuje se speciální bezpečnostní opatření pro toto utkání kvůli přesunu fanoušků z kotle na ostatní tribuny?
Uděláme všechno pro to, abychom předešli jakýmkoliv problémům.

Co s lidmi, kteří mají permanentní vstupenky na jih?
Vše se dozvíte v pondělí.

Jakým způsobem bude probíhat prodej vstupenek na Oxford? Na pokladně v Edenu či přes online systém?
V první fázi budou mít předkupní právo majitelé voucherů na permanentky na novou sezonu do Edenu. Plánujeme, že prodej bude probíhat na pokladnách v Edenu, pak online.

Proč vstupenky stojí 500 Kč a 700 Kč?
Otevření stadionu je historickou chvílí, která vstoupí do slávistických dějin. Utkání doprovodí další program, přijedou naše bývalé hvězdy z minulosti. Kdybychom vstupenky dali za minimální cenu, skoupili by je jen lidé, kteří by se na stadion chtěli jenom podívat, nebo dokonce nepřátelé Slavie, aby mohli dělat nepořádek, i když uznávám, že to je jen okrajový důvod. Příjmy ze vstupného pokryjí náklady na celou akci. Pevně věřím, že většina slávistů rozhodnutí o výši vstupného pochopí a vstupenky se nedostanou k překupníkům a turistům, ale ke slávistům, kteří na tuto chvíli tak dlouho čekali.

Každý návštěvník dostane pamětní minci a speciální program, ve kterém představíme stadion a slávistickou historii. Zápas budou doprovázet doprovodné akce, soutěže, přijedou naši bývalí hráči, všichni byli velice potěšeni pozvánkou, jen mají obavy, aby je uvolnily jejich kluby - to se týká například Radka Černého nebo Standy Vlčka. Příští týden se sejdeme také se zástupci kotle, abychom s nimi probrali jejich aktivní účast při otvíracím ceremoniálu. Pevně věřím, že se všichni těšíte stejně jako já.

Komentáře (171)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Rozhovor s Ondřejem Zlámalem

    (host)     před 17 lety 18.04.2008 12:45 |  
    0 0

    To bude teda mega akce za 12 miliónů to přijede i David Copperfield

    • Re: Rozhovor s Ondřejem Zlámalem

      (host)     před 17 lety 18.04.2008 12:50 |  
      0 0

      to víš slavia musí zaplatit tý super ochrance za nasazení tisícovky sekuriťáků ztrojené prohledávání instalace bariér a taky sme koupili Ato Boldona ten má stovku pod deset a mohl by chytit případného exota vběhnutého na plochu

    • Re: Rozhovor s Ondřejem Zlámalem

      (host)     před 17 lety 18.04.2008 12:55 |  
      0 0

      To musí vydělat víc než 12 mega.
      "Příjmy ze vstupného nakonec asi pokryjí náklady na celou akci" a jelikož jde o otevření stadionu ......

      :)

    • Re: Rozhovor s Ondřejem Zlámalem

      (host)     před 17 lety 18.04.2008 13:18 |  
      0 0

      Ten ať nejezdí, mohl by nechat stadion zmizet :-)) LordEdmund

      • Re: Rozhovor s Ondřejem Zlámalem

        (host)     před 17 lety 18.04.2008 23:50 |  
        0 0

        Slavia už je směšná. Srdceryvný dopis vedení před utkáním se Žilinou hájící cenu vstupenek.
        Potom slib, že cena permanentek do Edenu se nebude hradit celá, že fanoušci dostanou za hodně předčasný nákup a tím i půjčku Slavii, slevu, při končném nákupu permice na jaře. To se nekoná.
        Nyní cena 500 a 700 korun na pouťový zápas. Slavii prostě řídí hloupí lidé. Vyprodáno nebude. Chtějí li, aby tam byli opravdoví Slávisté a ne čumilové, ať to dají věrným ze Strahova zdarma a nováčkům s vouchery za 100.
        Nejde o peníze, jde o přístup Slavie.
        Můj kamarád má už tři roky permici na Celtic a jako dlouholetý držitel má vždy na novou permici slevu, k 50. mu poslali zcela zadarmo dres s 50 a jeho jménem. Prostě péče o fanoušky.
        Ačkoli jsem permanentkář již od doby starého Edenu, tak na toto utkání stejně jako na Žilinu nepůjdu. Vzděračské praktiky nehodlám tolerovat. A nerozumím jim. Proč se HC Slavia chovat k fanouškům umí a té fotbalové to tak nějak nejde? Že by rozdíl mezi panem Kratochvílem a trojicí lidí, kteří o marketingu a marketingové komunikaci slzšeli v radiu (Zlámal, Hamalová, Tomasová). Prohlášení pana Zlámala jsou vskutku báječná. Tímto komunikačním stylem by se JE Černobyl dal v očích jeho fanoušků udělat podnik dbající na životní prostředí a zdraví svých zaměstnanců....

        • Re: Rozhovor s Ondřejem Zlámalem

          quelhar (admin)     před 17 lety 19.04.2008 00:11 |  
          0 0

          Vsadim boty, ze vyprodano bude behem nekolika hodin od zacatku prodeje vstupenek pro sirokou verejnost.
          Je videt, ze mnoho lidi nepochopilo, ze o samotny zapas jde az v posledni rade. Hlavni je ta slavnostni chvile, kdy se stadion otevre a videt hrace v sesivanem dresu behat po travniku konecne opravdu doma a ne ve vyhnanstvi.

          • Re: Rozhovor s Ondřejem Zlámalem

            (host)     před 17 lety 19.04.2008 00:39 |  
            0 0

            Já také napíši, že nebude vyprodáno. Já píši, že se Slavia chová k permanentkářům a především k těm strahovským jako prase. Chtějí jen peníze a za ně dostávám špinavou vyklající se sedačku a právo uložit si u Slavie 4200 korun na rok, bez jakéhokoli úroku. Jsou to ubožáci.

            • Re: Rozhovor s Ondřejem Zlámalem

              (host)     před 17 lety 19.04.2008 04:00 |  
              0 0

              Tak ja nevim. Chci jit na muzikal Krysar: 400 - 700,- Kc. Chci jit na koncert Iron Maiden v Praze: 700 - 1500,- Kc. Chci jit na otevreni zbrusu noveho stadionu SK Slavia Praha: 500 - 700,- Kc. Ktera akce ze je predrazena? Ktera nebude vyprodana? Kde zijete, lidi??? Cena je az podhodnocena vzhledem k vyznamu cele udalosti! Nebo mi chce nekdo namluvit, ze metalovy koncert v Praze je vyznamnejsi, nez otevreni zbrusu noveho stadionu nejlepsiho ceskeho klubu???

              • Re: Rozhovor s Ondřejem Zlámalem

                (host)     před 17 lety 19.04.2008 09:25 |  
                0 0

                To je vec priorit. Kdyby prijela Barcelona nebo Real, tak dam 1500 v klidu, na Oxford nedam ani korunu. Nesnáším estrády a zvlᡚť pokud ji organizuje tolik neschopný člověk jako Tomasová, která je ve své pozici jen proto, že spí s R....m. Prostě ne. Já mám permici, mám voucher, takže si stadionu užiju dost, dojdu si tam na finále poháru za 200.
                Argumentace Zlámala o nepřátelích je nesmysl a dělá to z něj s prominutím blba. Permanetkáři jsou podle něj nepřátelé, takže jim nelze dát slevu????
                Já se upřímně těším na sezonu 2008/2009, kdy bude na předražené zápasy s týmu jako Zlín chodit 3500 lidí, co budem mít permice, a Zlámal bude plakat, že nechápou, proč lidi nechoděj. Ať si ten člověk uvědomí, co klub dělá pro fanoušky a potom ať vydává ta svá prohlášení. Vystudoval anglinu a češtinu a je to znát. Neumí komunikovat s veřejností, nejde mu to. Je to v tomto oboru amatér, stejně jako paní Tomasová.

                • Re: Rozhovor s Ondřejem Zlámalem

                  (host)     před 17 lety 19.04.2008 13:40 |  
                  0 0

                  A je to jasne, chodis na soupere, ne na Slavii. Tim to taky konci. Ja zkratka za otevreni stadionu, nejlepsiho v zemi, splneni letiteho snu vsech slavistu, pujdu.

            • Re: Rozhovor s Ondřejem Zlámalem

              quelhar (admin)     před 17 lety 19.04.2008 10:14 |  
              0 0

              Pises, konkretne pises tohle

              "Slavii prostě řídí hloupí lidé. Vyprodáno nebude."

              Nechces chodit na slavnostni otevreni, nechod, je to jen tvoje vec. I kdyz ty nemas zajem, budou davy lidi, co zajem mit budou. Davy slavistu, kteri jsou ochotni zaplatit 500 za zazitek, ktery se nebude opakovat a ktery jim zustane na cely zivot. Za zazitek, na ktery se tesili skoro deset let.

              Nelibi se ti, jak se k tobe Slavia chova? Zkus jiny klub, treba to bude lepsi. Treba Sparta pousti na sve zapasy davy lidi zadarmo, tam by se ti urcite libilo.

              • Re: Rozhovor s Ondřejem Zlámalem

                (host)     před 17 lety 19.04.2008 10:40 |  
                0 0

                Zdravím Quelhare,
                čtu to tady a na tohohle anonyma nereaguj. Jsou to sparťanští prvoci, co se neumí podepsat a jenom tady vypouští páru. Až budou Slávii řídit opravdu hlupáci, tak nebudeme mít stadion, ale oni budou sedět ve vedení ČMFS a budou honit všechno možný, aby se chovali stejně jako Košťál a spol. Až budou lítat zadarmo holubi do huby, tak podle nich to bude to pravé. Já si samozřejmě zaplatím, není to tak strašné a přesto že mám permanentku a na Slávii jsem přispěl kdykoliv, nepotřebuji teď nějaké zvýhodnění. Moje Slávie bude mít nový stadion a nepostavil nám ho ani komouš a ani město Praha a nestojí za tím žádná politická strana. To je správné a slávistické. A já naší nezávislost na těch páprdech podpořím a 700 ,- Kč mě určitě nezlomí. V pondělí nás čeká těžký zápas a je třeba bojovat a poprat se až do konce. Tyhle pindy co tu vedou snad ni né slávisti, to opravdu nepotřebujeme. Věřím, že když hubou nebudeme mlátit prázdnou slámu, ale ukážeme statečné a bojovné srdce bez velkohubých prohlášení v novinách či jinde, ona ta motyka spustí.
                Sokrates 55

                • Re: Rozhovor s Ondřejem Zlámalem

                  quelhar (admin)     před 17 lety 19.04.2008 10:52 |  
                  0 0

                  Ahoj Sokrate. Mas pravdu, taky jsem rad, ze jsme si postavili stadion sami. Tim spis ho budu povazovat za opravdu nas, protoze nam ho nepostavi ani mesto (Brno, Ostrava), ani Kostal. Jak jsem psal na oficialni stranky - nejdriv jsem tam taky ani nechtel jit, protoze penize zrovna moc nejsou, ale jak jsem cetl oficialni clanky, tak jsem prisel na to, ze tam proste musim byt, ze tohle je akce, do ktere se mi opravdu vyplati investovat tech 700. A jsem rad, ze mi Slavia garantuje "mou" sedacku a neda ji nejakemu sponzorovi nebo celebrite.
                  A k tem Teplicim - bude to hodne tezke, ale snad nam Smica prinese zase jednou stesti.

                  • Re: Rozhovor s Ondřejem Zlámalem

                    (host)     před 17 lety 19.04.2008 11:10 |  
                    0 0

                    Víš Quelhare a o tom to přeci je.
                    Taky nejsem žádný milionář, taky jsem studoval a musel zvažovat, co si mám koupit dřív a věř mi nebylo to lehké ani tehdy a není to lehké ani teď. Ale právě proto, že Slávie byla pro mě vždycky srdeční záležitost a navíc potvrzená přesvědčením, které jsem zdědil po tátovi a ten zas po dědovi a já už ho předal svému synovi a vnuk už se mnou taky na Slávii občas vyrazí, tak prostě půjdeme. Taky bych třeba počítal korunky, kdyby přijeli do Edenu znova Led Zepellin, nebo Black Sabbath a nebo třeba Cream. Ale Slávie je člověče ještě někde o "štok vejš". Já jsem opravdu moc rád, když tu čtu ty příspěvky sparťanských prvoků a tu jejich úpornou snahu nás zesměšňovat a to jen proto, aby nebylo vidět to jejich komunistický máslo na hlavě a to jejich řiťolezectví komukoliv do prd.... jen aby se měli dobře, to je až k smíchu. Snaha nám nalepit na čelo, že jsme ubrečený a v momentě, kdy to nejde podle nich tak sami bulej jak želvy. Moc bych si zrovna letos přál tu ligu vyhrát, už jen proto, aby ten "vepřík košťálojc" dostal ještě další nakládačku, která ho nemine. Ať je Kubíček z Olomouce divnej patron, v tomto má pravdu a jen se divím p. Karolyimu, že radši neodevzdá právnický diplom, protože na svazu bylo porušeno tolik právních postupů, že o tom hovoří už dosti velká právnická obec, a JUDr. Lněnička se nenechá potopit jen tak snadno.
                    Už teď je patrné, že máme na fotbalovém svazu "kačera" podobného cause Chvalovský a bude to ještě asi pěkná ostuda. Zaplať PánBůh, že se toho Slávie nezúčastňuje a nechrochtá u koryta. A klidně piš, aspoň nám to čekání na odpolední fotbal uteče. Sice počasí nic moc, ale to nevadí, procházka taky neuškodí. Sokrates 55

                    • Re: Rozhovor s Ondřejem Zlámalem

                      quelhar (admin)     před 17 lety 19.04.2008 12:34 |  
                      0 0

                      Pustil jsem si na Eurosportu muj oblibeny sport (snooker) a nemusim se vztekat pri cteni ruznych nadavek slavistickych fanousku na vsechno mozne, zrovna ted na ceny vstupenek :o)
                      Taky koukam na vysledky ruznych zapasu CFL a druhe ligy, co se hraly dopoledne a krom skveleho predstaveni Jakuba Divise, o kterem pisu dole, me zaujal treba vysledek Bolka B - Cheb 0:3, kdy za becko Bolky bylo v zakladu nekolik hracu, co uz maji za sebou starty v acku v cele s nasi byvalou hvezdou Hrdlickou (dalsi treba Masek, Dittrich, Ganugrava)

                      • Re: Rozhovor s Ondřejem Zlámalem

                        (host)     před 17 lety 19.04.2008 13:07 |  
                        0 0

                        Ten Diviš za Krč, to je kousek co? Pořád říkám, že když se chce a zabere se, tak to jde. V okresním přeboru nebo v GL lize, pořád je to tom odhodlání se, aby se každej popral až na dno sil. Když to kluci udělaj v Teplicích, tak tomu půjdou naproti. Sokrates 55

      • Re: Rozhovor s Ondřejem Zlámalem

        (host)     před 17 lety 21.04.2008 13:16 |  
        0 0

        Některým lidem se prostě nezavděčíte nikdy. Nejdřív kecy, že nemáme stadion, že je strahov na prd a , že je tam špína atd. A teď když se naplňuje sen několika generací slávistů, bohužel i těch, kteří již nejsou mezi námi, musím opět číst trapný poznámky o tom, že zahajovací vstupenka je drahá a jak sou všichni blbí a jenom autoři těch příspěvků jsou Moudrost sama.
        Je mi z toho smutno. Tak se na to podívejte alespoň tak, jako, že to pětikilo je váš podíl na stavbě. klokani se složili na celej tým, my se "skládáme" na NÁŠ NOVÝ STDION. smely

  2. Re: Rozhovor s Ondřejem Zlámalem

    (host)     před 17 lety 18.04.2008 12:52 |  
    0 0

    Lístky se určitě dostanou k překupníkům pro ně to bude škvára roku

    • Re: Rozhovor s Ondřejem Zlámalem

      (host)     před 17 lety 18.04.2008 12:58 |  
      0 0

      Ty překupníci jsou dva choděj tam pořád ty samý choděj i na Spartu a na repre oni se tim snad živěj každej je zná policajti na ně koukaj z 10m stojej 5m od kas a klidně si prodávaj lístky na LM za 1500 na jih a všem je to jedno policii,security,klubu

  3. Re: Rozhovor s Ondřejem Zlámalem

    (host)     před 17 lety 18.04.2008 12:55 |  
    0 0

    To si nemyslim že by tam přišli lidi co se chtějí podívat na stadion. Předprodej by ovládli slávisti.....

  4. Re: Rozhovor s Ondřejem Zlámalem

    (host)     před 17 lety 18.04.2008 12:59 |  
    0 0

    My to chápeme Ondřeji. Děkujeme Slávii za tuto chvíli. StF

  5. Re: Rozhovor s Ondřejem Zlámalem

    (host)     před 17 lety 18.04.2008 13:01 |  
    0 0

    Tak jsem právě obdržel informace ze zákulisí slavie podle dobrých zdrojů bude nejdrežší položka striptýz pani Tomasové plus go go tanečnice Ziková

    • Re: Rozhovor s Ondřejem Zlámalem

      (host)     před 17 lety 18.04.2008 23:53 |  
      0 0

      tak tu go go tanečnici bych klidně vynechal, ale na ten striptýz bych se docela podíval

  6. Re: Rozhovor s Ondřejem Zlámalem

    (host)     před 17 lety 18.04.2008 13:09 |  
    0 0

    Jo a místo policie bude na bespečnost bdít armáda české republiky která už tento týden nacvičuje v edenu zásahy proti fanouškům jelikož se objevili informace že si fanoušci slavie chtějí vzít na fotbal balonky kterými si budou maskovat tváře a pod zvednutými šálamy budou demolovat sedačky k vidění tedy budou tanky,bvp,vojenská vrtulník apač,gripeny a snad už i ty nový tatry

    • Re: Rozhovor s Ondřejem Zlámalem

      (host)     před 17 lety 18.04.2008 13:14 |  
      0 0

      na pomoc přijedou i vojáci KFOR

    • Re: Rozhovor s Ondřejem Zlámalem

      (host)     před 17 lety 18.04.2008 13:23 |  
      0 0

      Zdravim, priznam se me nejvice zajima rozehrana ligova soutez , nez nejake monstrozni otvirani stadionu za skutecne lidovou a pro Slavisty lehce dosazitelnou cenu, neodpustim si vsak maly komentar k jedne casti Zlamalovych odpovedi , tj. kdyz mluvi o nepratelich , ktery by mohli znicit novy stadion, tyto nesmysly uz skutecne z pusy Ondreji radeji nevypoustejte, na stadionu ma fungovat nova mlada poradatelska sluzba , ktera bude tvorena hlavne lidmi ze Sekurity, ttj. sportovci a mladymi lidmi, navic by meli fungovat i bezpecnostni ramy a v neposledni rade, nevidim zadny duvod a neznam zadne lidi vcetne Sraltanu, kteri by nam chteli stadion znicit. Cena za vstup je podle mne hodne prehnana, hokejova Slavia by sve fandy pustila zadarmo , nejvice za 250 Kc. a to silne prehanim, Proto vam vrele doporucuji vyuzit sluzeb pana Kratochvila a dalsich , kteri by Vam sehnali na otevreni sponzory , aby jste nemuseli timto zpusobem vydelavat na svych fandech. otevreni stadionu vitam, ale zvolena rezie je podle mne smutnym vysledkem cele akce. Jiri

      • Re: Rozhovor s Ondřejem Zlámalem

        Gino     před 17 lety 18.04.2008 14:15 |  
        0 0

        No, zas pokud ty miliony pomuzou ten stadion dodelat, tak proc ne.

      • Re: Rozhovor s Ondřejem Zlámalem

        (host)     před 17 lety 18.04.2008 14:17 |  
        0 0

        Vsechno zadarmo, jooo. Boze, to jsou zase napady, hodte na nej deku.

      • Re: Rozhovor s Ondřejem Zlámalem

        Eluin (přítel SN)     před 17 lety 18.04.2008 15:41 |  
        0 0

        V zásadě s panem Jiřím souhlasím, rovněž preferuji rozehranou ligovou soutěž. Při zápasech nejvíce oceňuji nasazení, boj o každý míč, napětí - což se v přátelácích (nebo v exhibicích) moc nevyskytuje. Ale tak...má to být slavnostní chvíle, k té by se asi nehodilo, aby nás doma porazil Žižkov:-).

      • Re: Rozhovor s Ondřejem Zlámalem

        bojler     před 17 lety 18.04.2008 17:23 |  
        0 0

        zadarmo, chacha---

      • Re: Rozhovor s Ondřejem Zlámalem

        (host)     před 17 lety 18.04.2008 18:25 |  
        0 0

        myslim,ze lidi, kteri na stadion cekali dlouha leta petistovku radi daji.kdo by chtel chybet u otevirani?

      • Re: Rozhovor s Ondřejem Zlámalem

        (host)     před 17 lety 19.04.2008 18:45 |  
        0 0

        Aby jste se prosím z té hokejové Slavie nepo...zbláznili.-)Btw:Nevím kde bereš tyhle věci,ale věty typu "hokejová Slavia by své fandy pzustila zadarmo" jsou prostě k smíchu,zvlášt když se kouknu na její vedení.(Ale o hrdinech se nesmí mluvit negativně,tak radši budu zticha....)
        Někteří lidé by zřejmě chtěli vstup zdarma a párek k tomu,Uff..
        Harry

  7. Re: Rozhovor s Ondřejem Zlámalem

    (host)     před 17 lety 18.04.2008 13:18 |  
    0 0

    já bych dal klidně pět tisíc kdyby Ziková ukázala kozy

    • Re: Rozhovor s Ondřejem Zlámalem

      (host)     před 17 lety 18.04.2008 19:24 |  
      0 0

      Tak v tom pripade doporucuji sexuologicke leceni ;)

    • Re: Rozhovor s Ondřejem Zlámalem

      (host)     před 17 lety 18.04.2008 23:56 |  
      0 0

      neblázněte pane, to by vám z důchodu moc nezbylo

  8. Re: Rozhovor s Ondřejem Zlámalem

    KING25     před 17 lety 18.04.2008 13:19 |  
    0 0

    No ty ceny vstupenek jsem celkem čekal a myslím, že je to přiměřená cena na tak velký okamžik v historii Slavie. I ten čas je naprosto ideální a tak myslím, že bude narváno v Edenu. Už se nemohu dočkat. A rizikové utkání se žižkovem? No to teprve bude konec Strahova. Když se ta smečka chuligánů pustí z viktorky mezi slávisti, tak to se strahovem prožene úplný uragán :-)

  9. Re: Rozhovor s Ondřejem Zlámalem

    (host)     před 17 lety 18.04.2008 13:27 |  
    0 0

    David Copperfield by mohl nechat zmizet tu odpornou fasádu

  10. Re: Rozhovor s Ondřejem Zlámalem

    (host)     před 17 lety 18.04.2008 13:28 |  
    0 0

    Hele co je pravdy na tom že ten Strašák z kotle souložil s pani Zikovou

    • Re: Rozhovor s Ondřejem Zlámalem

      (host)     před 17 lety 18.04.2008 13:29 |  
      0 0

      cože? to sem myslel že má navíc

      • Re: Rozhovor s Ondřejem Zlámalem

        (host)     před 17 lety 18.04.2008 13:31 |  
        0 0

        bylo to prý na jednom výjezdě strašně se tam vylil a ona se prej na něj hezky usmála existuje i fotka kde se objímaj ale nic víc neni vidět

        • Re: Rozhovor s Ondřejem Zlámalem

          (host)     před 17 lety 18.04.2008 13:38 |  
          0 0

          teda Strašáku fuj donedávna jsem tě obdivovala. Petra

          • Re: Rozhovor s Ondřejem Zlámalem

            (host)     před 17 lety 18.04.2008 13:40 |  
            0 0

            pošlete odkaz tý fotky

            • Re: Rozhovor s Ondřejem Zlámalem

              (host)     před 17 lety 18.04.2008 13:41 |  
              0 0

              Zpívá se o tom i v kotli strašák mrdá Zikovou oooo nebo tak nějak, ale že je to pravda sem netušil

          • Re: Rozhovor s Ondřejem Zlámalem

            Strasak_1892     před 17 lety 18.04.2008 13:45 |  
            0 0

            Péťo promiň, že jsem Tě zklamal, ale paní Zíková je prostě kus ženský! :D:D

            Doufám, že to tady berou všichni s humorem, protože bych si musel klepat na čelo, kdyby si někdo fakt myslel, že to je pravda :D

            • Re: Rozhovor s Ondřejem Zlámalem

              (host)     před 17 lety 18.04.2008 23:58 |  
              0 0

              a není?

        • Re: Rozhovor s Ondřejem Zlámalem

          (host)     před 17 lety 18.04.2008 13:45 |  
          0 0

          je to pravda. Ziková se nezdá, ale je to dračice

    • Re: Rozhovor s Ondřejem Zlámalem

      Strasak_1892     před 17 lety 18.04.2008 13:41 |  
      0 0

      Když se na paní Zíkovou podíváš, je zcela zřejmé, kolik je na tom pravdy... Kdo by jí odolal, že ano...?! :D :D

      • Re: Rozhovor s Ondřejem Zlámalem

        (host)     před 17 lety 18.04.2008 13:41 |  
        0 0

        Tak to seš hustej

        • Re: Rozhovor s Ondřejem Zlámalem

          (host)     před 17 lety 18.04.2008 13:42 |  
          0 0

          Slávisté prý mají oblibu v liliputkách

  11. Re: Rozhovor s Ondřejem Zlámalem

    (host)     před 17 lety 18.04.2008 13:55 |  
    0 0

    tipuju tak 7000 lidi. vic tam neprijde

    • Re: Rozhovor s Ondřejem Zlámalem

      (host)     před 17 lety 18.04.2008 13:59 |  
      0 0

      ten tip je zajimavy, osobne si vubec nedovolim tipovat , mam pocit, ze tam hlavne budou bohatsi vrstvy, pro 2 lidi je to darda. Jiri

      • Re: Rozhovor s Ondřejem Zlámalem

        (host)     před 17 lety 18.04.2008 14:19 |  
        0 0

        Stejne bohatsi vrstvy jako prisli treba letos na Arsenal a to je otevreni vlastniho noveho stadionu po xx letech cekani dle meho nazoru asi 10x vetsim lakadlem. Cena je skoro neumerne nizka ve srovnani s nejakym zapasem CHL.

        • Re: Rozhovor s Ondřejem Zlámalem

          (host)     před 17 lety 18.04.2008 14:30 |  
          0 0

          ..Ja myslim ze cena je umerna skutecnosti o jakou jde..dokonce si myslim ze to neni az tak drahy..samozrejme se mi to rika,..protoze penize mam..ale i kdybych nemel...je to okamzik na ktery cekam a tesim se..je to okamzik kterej navzdy zustane v mym srdci...o to vic ze jsem zazil zapasy v edenu a ted najednou budu na novym stadaku!!!!
          ..myslim si, ze takova chvile se jen tak zaplatit neda a tady dame jen 500kc...
          Martin

      • Re: Rozhovor s Ondřejem Zlámalem

        bojler     před 17 lety 19.04.2008 14:57 |  
        0 0

        holt by se ty chudsi vrstvy mely taky zacit snazit no..

  12. Re: Rozhovor s Ondřejem Zlámalem

    SForever1     před 17 lety 18.04.2008 14:14 |  
    0 0

    Proč už zase nefunguje webkamera uvnitř stadionu(od včerejška?)
    Asi už pokládaj trávu :D

    • Re: Rozhovor s Ondřejem Zlámalem

      (host)     před 17 lety 18.04.2008 17:11 |  
      0 0

      je tam tma jak v ranci, asi zatáhly střechu

      • Re: Rozhovor s Ondřejem Zlámalem

        PetCC     před 17 lety 18.04.2008 18:29 |  
        0 0

        Neznámý Košťál ukrad kabely!

  13. Re: Rozhovor s Ondřejem Zlámalem

    Gino     před 17 lety 18.04.2008 14:33 |  
    0 0

    Ja si chci rezervovat vstupenku, zaplatim klidne 90% predem! Boooozeeee!!! Ja se bojim, ze se na me nedostane :-(

    • Re: Rozhovor s Ondřejem Zlámalem

      (host)     před 17 lety 18.04.2008 14:55 |  
      0 0

      Je to vas nazor, moje soukroma anketa mezi Slavisty vsech cvstev ukazuje na trosku neco jineho, cena kazdeho , kdo o ni nevedel prekvapila a to nemile, e hezke , ze na to mate , bohuzel je rada lidi ktera na to nema a podporuje svuj klub a nechce nic zadarmo , ale za primerenou cenu a to tedy 700 Kc. neni. Jiri

      • Re: Rozhovor s Ondřejem Zlámalem

        (host)     před 17 lety 18.04.2008 15:16 |  
        0 0

        700 je pro me moc, 500 akorat :-)
        urs

        • Re: Rozhovor s Ondřejem Zlámalem

          (host)     před 17 lety 18.04.2008 15:20 |  
          0 0

          ale jo urs je to proste hodne individualni , mneprisla finalova serie hokeje na nekoilk tisic ,takze proto sem ted trochu mimo. Jiri

        • Re: Rozhovor s Ondřejem Zlámalem

          (host)     před 17 lety 19.04.2008 00:45 |  
          0 0

          no Jiri, kdyz to beres takle tak ju, ja na hokeji nebyl, fandim slabouckemu Kladnu popripade Litvinovu :-)
          SKS je pro me jen jedna a to ta fotbalova...
          urs

      • Re: Rozhovor s Ondřejem Zlámalem

        (host)     před 17 lety 18.04.2008 15:19 |  
        0 0

        ..ja myslim ze je to o prioritach..nekdy je 30 korun za recept hodne a nekdy neni tisicovka moc.

        ..proste pokud to ma svuj vyznam..nema smysl se divat na penize a to je potom stejne jako kdyz reknu..ok..tak nepujdu 3x do hospody a razem budu mit na vstupenku...

        kazdej ma svy priority!!!!
        Martin
        ps. ver mi Jiri a myslim ze i sam priznas..ze kolikrat ja, ty i ostatni dame treba jeste vic za vetsi nesmysly!!!!!!!!

        • Re: Rozhovor s Ondřejem Zlámalem

          (host)     před 17 lety 18.04.2008 15:38 |  
          0 0

          Ano Martine, jenze tech priorit letos bylo jaksi mnoho, prilis mnoho a to myslim jen tech Slavistikych a myslim, ze si pred casem psal o sve mzde tady na diskuzi a to je i muj pripad a nejsem sam. A tedy velmi slusne receno , troufam si rict , ze dat ve 2 az 3 lidech za vstupne a drobne obcerstveni /bude to stejne jako v Sazce/ temer 2 litry a to jeste mozna to je jaksi dost, ale jak rikam uprednostnuji hlavne boje kde o neco jde a jini lide muzou mit jiny nazor, to nevylucuji vazeny priteli, mne bude zajimat hlavne v Teplicich Smicuv navrat do zakladnni sestavy do zalohy a dale, jak Vorel zvladne sve druhe utkani jako jednicka. Jiri

          • Re: Rozhovor s Ondřejem Zlámalem

            (host)     před 17 lety 18.04.2008 16:25 |  
            0 0

            Jiri, kdyby jsi si dodelal stredni skolu tak si nemusel "utirat hajzliky" na sparte a tvoje radoby priority by zas byly o neco vis. Samozrejme ze to za to 5kilo stoji, ale taky je jasny ze to bude pro nektery hodne, takova je ted doba, ceny leti nahoru stejne jak koruna a je na case si zvyknout. Ne tady psat jak jsi v zivote marnej a nemas na to.

  14. Re: Rozhovor s Ondřejem Zlámalem

    Eluin (přítel SN)     před 17 lety 18.04.2008 15:37 |  
    0 0

    Tak jen aby to nedopadlo jako s tím supermarketem - Český sen:-)

    • Re: Rozhovor s Ondřejem Zlámalem

      (host)     před 17 lety 18.04.2008 15:39 |  
      0 0

      musim ti priznat, ze mam pocit, ze vis neco o prübehu stavby a jejiho financovani, hlavne v te konecne fazi, ale je to veci kompetentnich. Jiri

  15. Re: Rozhovor s Ondřejem Zlámalem

    lucky-pilda     před 17 lety 18.04.2008 15:48 |  
    0 0

    Diky za rozhovor. Ovsem vice nez proc jsou vstupenky tolik drahy by me zajimalo, proc je nedostanou zadarmo letosni (nebo dlouholeti, pokud se vede nejaky registr) permanentkari ... Ti leta prispivaji na klub zima, nezima, forma, neforma, o souperi ani nemluve ... Ted ovsem nekteri z nich na otviraci zapas, ne nejz se tak dlouho tesili nebudou moct jit, protoze na to proste nemaj a nejakych par vynechanych piv jim nepomuze ... Na druhou stranu by si nekteri jedinci z Prahy, kteri se za celou dobu ukazali na Strahove jen na Arsenalu a maximalne na derby mohli nejakou tu korunu priplatit, protoze pro ne je i tech 700 malo ...

    • Re: Rozhovor s Ondřejem Zlámalem

      (host)     před 17 lety 18.04.2008 18:36 |  
      0 0

      Nemáš nějakej mindrák? Proč zrovna "jedinci z Prahy"? To maj mít jako Pražáci nějakou přirážku? Co třeba takový jedinci z jinejch měst, který přitáhnou jen na Arsenal a na derby?

      Jinak nějaký vstřícný gesto vůči strahovskejm permanentkářům by bylo samozřejmě velmi milý, ale je jasný, že dokud bude za tuhle oblast zodpovědná Tomasová, tak nebude nic a lidi s permicí pro ně budou jen póvl, ze kterýho maj jistý peníze, tak na co se o ně nějak starat, že jo. Akorát to vždy Tomasová nebo Zlámal zabalí do pár hezkejch frází - viz před sezonou ty kecy o tom, jak si váží současnejch permanentkářů atd. - projevilo se to jedině tím, že lidem dali vybrat z omezený nabídky míst, aniž by předem jasně řekli, že je to vlastně necelá polovina sektoru.

      • Re: Rozhovor s Ondřejem Zlámalem

        lucky-pilda     před 17 lety 18.04.2008 21:05 |  
        0 0

        Proc bych zase mel mit nejaky mindrak z Prahy?! Narazel sem na ty lidi, ktery to maj blizko (kdo to ma bliz do Prahy nez prave Prazaci?), za mhd nemusi dat ani korunu navic, protoze maj prinejmensim mesicni, ale presto je na Strahove vidime asi tak casto jako na Sparte inteligentni fotbalisty ...

        • Re: Rozhovor s Ondřejem Zlámalem

          SmoKerS     před 17 lety 18.04.2008 22:25 |  
          0 0

          hele ty jelito vidlácký, tyhle kecy mi dycky hejbnou žlučí. Fandi si svejm kotěhůlkám a nech Slavii Pražákům, jmenuje se totiž Slavia PRAHA, jestli sis toho ještě nevšim. Uvidíš, jaký budou dlouhodobý návštěvy v Edenu, bývaly tam průměrně 8 tisíc. Strahov je prostě prdel světa něgde na levym břehu v Břevnově. Letos mam rekord cestu přes Prahu z Vršovic hodinu a půl. Kdežto třeba na výjezdu do Liberce jsem byl po dálnici za padesát minut. Taxe tu nenavážej do Pražáků, když už ses rozhod, že budeš fandit pražskýmu klubu. Taky nejsem vodvázanej z návštěv okolo tří tisíc, ale trochu to jsem schopnej pochopit. Doma jsme totiž ve Vršovicích.

          • Re: Rozhovor s Ondřejem Zlámalem

            lucky-pilda     před 17 lety 18.04.2008 22:57 |  
            0 0

            Ty nadavky bych si vyprosil! Pokud sis nevsim, tak se nenavazim do Prazaku obecne, ale do tech, co to maj blizko, maj cas, ale zato maj miliony vymluv, proc nejit. Jestli nejsi schopnej pochopit, ze se mi proste silne nelibi (slusne receno), kdyz nekdo bydli blizko, a presto se tam ukaze jednou za uherskej rok, aby se moh jako chlubit, jak je strasne drsnej slavista, tak promin, ale pravdepodobne si dost omezenej, coz mi je celkem lito ...
            Z Vrsovic na Strahov za hodinu a pul?! Prosimte! To chodis pesky? Kdyz jedes napriklad z Nadrazi Vrsovice, nastoupis na tram 7, si na Andelu za cca 25 minut, pokud z Edenu, pripoctes si k tomu tak 10minut, bus nahoru jede pak cca 20 minut. Secteno, podtrzeno, za hodku si tam!
            Ja taky doufam, ze do Edenu bude chodit treba tech tvych 8tisic, ale chleba se bude lamat az tak po dvou, trech sezonach, kdy novy stadion uz nebude "in" ... Snad i tak tam bude chodit minimalne tolik lidi jako do stareho Edenu, kde jsme si rikali, jak je malo lidi, kdyz prislo "jen" 4 - 5 tisic ...

            • Re: Rozhovor s Ondřejem Zlámalem

              SmoKerS     před 17 lety 19.04.2008 00:01 |  
              0 0

              Jel jsem autem, hlásili, že je úplně zacpaná spojka, bral sem to přes centrum a všude to byl totál, jeli jsme to hodinu a půl, dorazil jsem až na druhej poločas. Pro tebe je to blízko, protože je to v Praze, ale pro mě je to časově blíž třeba do Boleslavi. Znám plno slávistů z oblasti Strašnic a Vršovic, kde má Slavie asi největší fanouškovskou základnu v Praze, který prostě na Strahov už nechoděj a čekaj na Eden(hodně jich potkávám i v bohemáckym ďolíčku). Vono 5tisíc prodanejch permic v první fázi prodeje mluví samo za sebe. Domov je prostě jenom (j)Eden. Tam budu konečně zase chodit pěšky a pěkně zase ke Komoňovi na totálně vobleženou zahrádku na gambáče (ježiš já se tak těšim) a na ten posranej Strahov už snad nikdy nebudu muset páchnout. I když za těch osm let tam pár památnejch zápasů bylo a nějaký pěkný vzpomínky zůstanou. Mě prostě vadí tyhle velký řeči "mimopražáků", jak Pražáci choděj jenom na poháry, přitom tam na lize o mimopražskou SPZ skoro nezavadíš. Vrchol všeho byl, když se předevčírem v komentech objevovali řeči, jako Slavii fandim, ale ta Růžičkova banda mě sere, jedině Motor, ať žijí hokejové Pardubice apod. To už mi hlava nebere. Když fandim Slavii, tak třeba i v kuličkách, kdyby je hrála. Prostě nechápu, jak může někdo odněkud třeba z Moravy jedním dechem fandit pražskýmu klubu a druhým nadávat na Pražáky. To už je normální schíza. SLÁÁVIÁÁÁ PRÁÁHÁÁÁ MISTRRR LIGYYY (zatím teda HC).

              • Re: Rozhovor s Ondřejem Zlámalem

                (host)     před 17 lety 19.04.2008 00:52 |  
                0 0

                no já nevim chlape, docela nerozumim tomu vyroku o kulickach, hokeji etc.., jak sem psal vyse.., je jen jedna Slávie a to ta fotbalová..., na kuličky i s celym hokejem ti pekne prdim a budu si vesele fandit jen SKS ve fotbale a dal v ostatnich sportech komu chci.., s uctou fanda SKS
                urs

                • Re: Rozhovor s Ondřejem Zlámalem

                  SmoKerS     před 17 lety 19.04.2008 01:07 |  
                  0 0

                  SLAVIA je jenom jedna ať hraje co chce, i když je ta fotbalová pro mě taky na prvním místě Nedokázal bych ale v žádnym sportu fandit nikomu jinýmu. Když vyhrály titul holky házenkářky, taxem měl taky radost, přestože mě jinak házená vůbec nezajímá. S pozdravem fanda Slávie.

                  • Re: Rozhovor s Ondřejem Zlámalem

                    (host)     před 17 lety 19.04.2008 13:35 |  
                    0 0

                    No, upřímně, je to věc názoru a pořád si mě skrátka nepřesvědčil..., já vždy fandil tomu, kdo si to z mého pohledu zasloužil..., pokud se jedná o fotbal, bylo mi to hned jasný, protože Sralta byla protěžovaná a to ze srdce nesnášim..., jediný kdo ji kdy vzdoroval byl ten pražský tým se zajímavými a krásnými dresy s hvězdou na srdci a proto sem se rozhodl, jak sem se rozhodl. :-) Nicméně v dalších sportech to je zcela obdobný, fandim Kladnu bo Litvínovu v hokeji, jsou mi ( pro tebe nepochopitelne) sympatictejsi nezli HCS, prože ať se na to koukam jakkoliv..., tak odchovanci právě techto klubů byli vždy nejlepšími u nás a spousty jich hraje práve ve Slávii, jde tu každopádně jen o prachy, o žádnou jinou hodnotu fakt ne..
                    Pokračovat radeji nebudu, skrátka někdo holt ulítnul jen a jen na Slávii ( neříkam že je to chyba to vůbec ne.., jen jiný pohled no.. ) a někdo zas neni tak ortodoxní a fandí těm, co mu jsou nejsympatičtější :-p
                    konec uff...
                    urs

                    • Re: Rozhovor s Ondřejem Zlámalem

                      (host)     před 17 lety 19.04.2008 15:38 |  
                      0 0

                      tohle delaj jen srabaci co vubec nechapou pojem SLavia, jen se knemu ve fotbale (protoze je nejvic videt) prisrali. Jestli fandis jen fotbalovy , tak si jen hodne malej slavista, spis takovej prizdisrac, nonic......

                    • Re: Rozhovor s Ondřejem Zlámalem

                      (host)     před 17 lety 20.04.2008 11:57 |  
                      0 0

                      Já osobně mám hokejovou Slavii celkem kdesi,v době kdy jsem začínal vnímat svět,s emnou chodil děda dos tarýho Edenu na fotbal a hokejová se plácala ve druhý lize před pětistovkami diváků.Navíc nevím jestli je podmínkou fandovství fotbalu i fandovství hokeje.Mně třeba hokej nebere ani na repre úrovni,tak mit ady nějaký "expert" nebude vyprávět něco o přizdisráčích páč o tom ví absolutní h@vno...
                      Btw:nevím co byste řekli na hokejové hrdiny,když v lednu pustili domácí zápasy Kladnu a Litvínovu,a vím že to nebylo vyjímkou..
                      a ještě něco-je velká,obrovská výhoda,když hraje HCS v aréně jež se pyšní názvem sponora,kterej je zároveň titulárním sponzorem celý soutěže,dál to rozvádět nebudu....howgh...
                      Harry

                      • Re: Rozhovor s Ondřejem Zlámalem

                        (host)     před 17 lety 20.04.2008 12:03 |  
                        0 0

                        děkuji za moc pěknou reakci a určitou podporu :-)))
                        urs

                • Re: Rozhovor s Ondřejem Zlámalem

                  (host)     před 17 lety 19.04.2008 11:59 |  
                  0 0

                  Potom nejsi slávista, ale fanda jednoho z mnoha mančaftů. SLÁVISTA fandí VŽDY SLAVII - ve fotbale, hokeji, házený, volejbale, pozemním hokeji, v ragby... i v těch tvejch kuličkách.

              • Re: Rozhovor s Ondřejem Zlámalem

                (host)     před 17 lety 19.04.2008 10:36 |  
                0 0

                Kdybyste jeli MHD, tak vám cesta z Vršovic na Strahov zabere nejvýše 40 minut. On ten slavný argument, že na Strahov je to odkudkoliv moc daleko, celkem pokulhává a nízké strahovské návštěvy se jím rozhodně omluvit nedají. Marvin

              • Re: Rozhovor s Ondřejem Zlámalem

                lucky-pilda     před 17 lety 19.04.2008 11:16 |  
                0 0

                Tak proc nejezdis MHD, kterym usetris minimalne polovinu casu (viz. vyse), penize a jako bonus i zivotni prostredi? I kdyz je diskuse na tema odkud jezdi lidi vic naprosto zbytecna, tak proste taky nemuzes brat pocet mimoprazaku podle mimoprazskych znacek v okoli stadionu, protoze muzou prijet hromadnou dopravou, muzou auto dat kousek dal, ci na zachytny parkoviste nebo treba spoustu prazskych znacek sou lidi, ktery tam bydli a na fotbal nejdou, nehlede na to, ze prazska znacka nemusi nutne znamenat prazaka ... My napriklad taky usetrime hodinu cesty az bude Eden (jezdime vlakem, takze nase auto bys hledal marne), ale to proste neni a nikdy nebyl argument proc nejit na Strahov ... Ani na chvili sem nepremyslel o tom, ze bych kvuli presunu na druhou stranu Prahy prestal chodit. No a co, tak si k ty hodce do Strasnic pripoctu jeste dalsi az na Strahov a misto ke Svejkovi (tuhle hospu mam radsi nez Komone btw.) si zajdu na jedno jinam (treba v takovym Knofliku na Andelu to toci naprosto vyborne), kde je problem?
                U tech, co fandi Slavii jen ve fotbale bych pochopil treba o neco starsi lidi, co pamatuju, kdy Slavia nehrala nic, a tak logicky u nich prisla volba na klub jejich mesta, kde ma hokej tradici, s tim, ze HC Slavii budou aspon respektovat. Ale stejne jako ty nechapu, jak v jednom sportu lze Slavii fandit a ve druhem ji nenavidet, tam mi taky hlava nebere ... Btw. ja bych Slavii fandil treba i v blesich zavodech (-;

                • Re: Rozhovor s Ondřejem Zlámalem

                  (host)     před 17 lety 21.04.2008 11:58 |  
                  0 0

                  no nevim, s tou nenávistí je to samozrejme blbost, ale o ty sem se rozhodne nezminoval, napsal sem jen, ze fandim tomu, kdo je memu srdci nejblizsi... o nejake nenavisti nebyla ani zminka... :-(
                  respektuju vsechny soupere, Sraltu nevyjimaje.., i kdyz si to urcite zaslouzi ze vsech nejmin :-/
                  urs

                  P.S. Kdo nenavidi kohokoliv a cokoliv, nema to v hlave zrovna srovnany, ale odsuzovat nekoho, kdo se rozhodl jen pro fotbal a nic jinyho.., to je taky pritazeny za vlasy :-)

            • Re: Rozhovor s Ondřejem Zlámalem

              SmoKerS     před 17 lety 19.04.2008 00:18 |  
              0 0

              Jinak to téma s permicema: Chodim na každý domácí zápas, když můžu a jezdim i docela dost výjezdů, ale na Strahov sem si koupil permici až letos a to jenom z toho důvodu, že bylo inzerováno, že na ní bude předkupní právo na koupi voucheru do Edenu. Jinak jsem jí na Strahov opravdu nikdy nepotřeboval. Kolik tam bylo za těch osm let vyprodaných zápasů?? osum?? Ale je fakt, že letos jsem tím i něco ušetřil, když jsem viděl, za kolik se prodávaj lupeny na derby, jenže to je až letošní novinka. Myslim, že permice za 600,- je výhoda sama o sobě a dost velkej bonus k ní bylo to předkupní právo na vouchery. Takže další zvýhodňování strahovskejch permičařů už by byl podle mě maxiluxus.

              • Re: Rozhovor s Ondřejem Zlámalem

                Gino     před 17 lety 19.04.2008 08:16 |  
                0 0

                Presne tak, dalsi zvyhodnoívani uz tak zvyhodnenejch... co by kur*a jeste chteli?

                • Re: Rozhovor s Ondřejem Zlámalem

                  (host)     před 17 lety 19.04.2008 12:45 |  
                  0 0

                  Nekdo kouka na permanentkare jako na "neustale zvyhodnovany", nekdo je zas bere ze ty, ktery jsou ochotny do toho klubu investovat bez ohledu na vykony a vysledky. Ty (a par lidi ze Slavie) jsi holt ten prvni pripad, ja ten druhej. Kdyz tehle "blaznu" bylo na Strahove minulejch osm let castokrat sotva dva tisice, tak vam byli dobry... ted jsou jaksi na obtiz, protoze s novym stadionem se vyskytli novy "verny" fandove.

                  • Re: Rozhovor s Ondřejem Zlámalem

                    SmoKerS     před 17 lety 19.04.2008 23:37 |  
                    0 0

                    Nejde o to, že jsou neustále zvýhodňovaný. Prostě permice sama o sobě je výhodou, když teda chodíš pravidelně a přepočteš si cenu za jeden lístek. Perma na jih byla letos tušim za 660. Když půjdeš na každej zápas, tak je to 44,- za zápas a to nepočítám českej pohár. Já letos vynechal bohemku, protože jsem byl na horách, takže mě jeden zápas zatím vyšel na 47,-, což je myslim hodně slušný. Jak sem psal výš, permici mam letos poprvý, protože sem jí na Strahov prostě nikdy nepotřeboval, až letos kvůli voucheru. Protože jak správně píšeš, "dva tisíce bláznů" to opravdu málokdy vyprodalo.

              • Re: Rozhovor s Ondřejem Zlámalem

                (host)     před 17 lety 19.04.2008 12:42 |  
                0 0

                Jakej bonus - že ti daj vybrat ze třetiny stadionu? A když chceš jiný místo, tak si můžeš permici strčit někam a urvat co se dá ve volnym prodeji. Tak kde ten bonus je? V podstatě permanentkáři posloužili Tomasový k tomu, aby mohla říct do novin - "koukejte, půl roku do otevření stadionu a my už máme čtyři tisíce permic pryč"... přitom se celej předprodej i s cca tejdenním přednostním právem pro permanentkáře mohl spustit až teď, kdy už jsou k dispozici všechny místa.

                • Re: Rozhovor s Ondřejem Zlámalem

                  SmoKerS     před 17 lety 19.04.2008 23:43 |  
                  0 0

                  Tak například já a naše banda, co chodíme pravidelně, jsme naprosto spokojený. Máme místa přesně kam sme chtěli. A myslim, že tak to má většina, kteří si jí koupili. A to nemluvím o možnosti si ještě jiné místo zamluvit a vyměnit. Kamarád má podobnej problém a prý tahle možnost existuje. Takže tohle brečení je dost mimo mísu...

                  • Re: Rozhovor s Ondřejem Zlámalem

                    (host)     před 17 lety 20.04.2008 01:03 |  
                    0 0

                    kdo chce psa biti, hul......dal to vzdycky znate. to uz je proste slavisticka klasika

                  • Re: Rozhovor s Ondřejem Zlámalem

                    (host)     před 17 lety 20.04.2008 12:10 |  
                    0 0

                    "PRÝ tahle možnost existuje" :-D

  16. Re: Rozhovor s Ondřejem Zlámalem

    (host)     před 17 lety 18.04.2008 20:17 |  
    0 0

    "Kdybychom vstupenky dali za minimální cenu, skoupili by je jen lidé, kteří by se na stadion chtěli podívat, nebo dokonce nepřátelé Slavie, aby mohli dělat nepořádek." - tak tohle je věta roku, nevím, jestli se nad její blbostí smát, nebo brečet! Pojďte, na Spartě jsou zlevněné lístky, půjdeme tam dělat nepořádek! Nejprve nás nakopou místní a pak i s chutí samozřejmě policie, která vám dá potom jako třešničku na dortu obvinění. Na Spartě pak budou stát lístky díky tomu 500 Kč:).
    Tahle věta spíš sedí na 1. dubna. ne?! Python

    • Re: Rozhovor s Ondřejem Zlámalem

      (host)     před 17 lety 18.04.2008 20:43 |  
      0 0

      Pythone, dobře, takže vy byste byl pro to, aby se dejme tomu vstupenky rozdaly zadarmo nebo stály stovku, dvě stovky. Smějete se mojí odpovědi, přitom já jsem po derby dostal doporučení od mezinárodní organizace pro bezpečí na stadionech, abychom zdražili vstupné do kotle, protože to lidi, kteří jdou na stadion za výtržnostmi, odradí. Pokud stadion nebude vyprodaný, uznám, že jsem neměl pravdu a že to mělo být levnější. Doufám, že i vy přiznáte svoji chybu, když ceremoniál bude vyprodaný během několika dnů. Ondřej Zlámal, tiskový mluvčí SK Slavia

      • Re: Rozhovor s Ondřejem Zlámalem

        (host)     před 17 lety 18.04.2008 21:00 |  
        0 0

        "Mezinárodní organizace pro bezpečnost na stadionech"? Aniž bych chtěl tenhle spolek jakkoliv podceňovat, tak to působí jako o na slavná mezinárodní organizace fotbalových historiků a statistiků sestavující podivuhodné žebříčky klubů a států. Představa že nějaká parta lidí je schopná buhví odkud posoudit, co a v jaké zemi pomůže vyřešit tzv. "problémové" fanoušky...

        Ale to je jedno. Myslím, že ani Python nikde přímo netvrdil, že by vstupné mělo být 100 Kč, jen se pozastavil nad touhle argumentací. Samozřejmě, že není zcela od věci - viz. Sazka, kam díky levným lístkům dorazila na otevírací zápas spousta vandráků. Možná by ale bylo spíš lepší zareagovat na námitky týkající se chování Slavie vůči permanentkářům ze Strahova - tam má člověk pocit, že si z něj opravdu na začátku každé sezony paní Tomasová udělá srandu a tím veškerý zájem ze strany klubu končí. Pro začátek by se s nimi mohlo alespoň začít pravdivě a na rovinu komunikovat - např. při zahájení prodeje voucherů sdělit jaká místa jdou do prodeje, a ne jaksi bokem zmínit, že v každé řadě přibyde "pár" sedaček, když jich nakonec přibyde v každé z osmi nových řad snad deset... Argument, že v době zahájení prodeje nebylo možné určit počet sedadel mi přijde trochu zcestný - to už se přece muselo vědět, jaké rozměry tribuny i sedačky mají.

      • Re: Rozhovor s Ondřejem Zlámalem

        lucky-pilda     před 17 lety 18.04.2008 21:19 |  
        0 0

        Budu se opakovat, ale jak jsem psal jiz vyse - dost me mrzi pristup v tomto vuci permanentkarum. Me by prislo jako naprosto samozrejme je zvyhodnit na oteviraci zapas. Nemusela by pro ne ta vstupenka byt treba uplne zadarmo, ale treba s aspon polovicni slevou. Jsou to lide, kteri na Strahov leta chodi, a za vsech okolnosti, celou dobu trpi posmech vsude kolem, a jak se jim odvdeci Slavia? Da jim pravo si vystat v zime nekolikahodinovou frontu na permice do Edenu ... Nezlobte se na me, ale pripada mi to jako kdyby jste si z nich delali srandu a povazovali je jen za samozrejmou soucast klubu ...
        Predesilam, ze me se to netyka, protoze jsem vetsinu roku v zahranici, ale ti, kterych se to tyka by si zaslouzili opravdu lepsi zachazeni ...

        • Re: Rozhovor s Ondřejem Zlámalem

          (host)     před 17 lety 18.04.2008 21:28 |  
          0 0

          Já si permanentkářů ze Strahova vážím jako nikoho jiného, z nikoho si legraci nedělám. Permanentkáři měli přednostní právo na nákup voucherů, kdy si mohli vybírat místa, nebyly všechny sektory přesně vyměřené, to prostě nemáte pravdu. Protože ho opravdu využili, tak si myslím, že mají vouchery. Spoustu z nich znam, nikdo mi nerikal, ze s nimi nejak spatne zachazime.

          • Re: Rozhovor s Ondřejem Zlámalem

            (host)     před 17 lety 18.04.2008 21:33 |  
            0 0

            Já o nich možná něco napíšu. Třeba pro antisemitské pokřiky doporučují skrečovat okamžitě zápas pro urážený tým. V Maďarsku to udělali při jednom zápase a mají pokoj. Tím ovšem nemluvím o našem kotli, ten prostě takový problém nemá. Jinak jsem zapomněl podepsat poslední příspěvek, pardon Ondřej Zlámal (ondrej.zlamal@slavia.cz)

          • Re: Rozhovor s Ondřejem Zlámalem

            (host)     před 17 lety 18.04.2008 21:34 |  
            0 0

            Nikdo neříká, že se s nimi špatně zachází. To ani nejde, když se s nimi vlastně nezachází vůbec. Jde jen o to, že právě pro strahovské permanentkáře - když už si jich tolik vážíme - bych předpokládal, že jim bude umožněn při nákupu permice do Edenu výběr skoro ze všech míst. Jenže k výběru dostali třetinu stadionu - a to ještě navíc pouze spodní řady a bez rohů. Kdo chtěl permici do horních řad nebo rohových míst, musí urvat co se dá až se spustí prodej všech míst, aniž by byla jeho strahovská permice jakkoli zohledněna. Vy znáte spoustu z nich, kteří jsou spokojeni, já znám spoustu lidí, kteří ve výsledku mají permice jinam, než by chtěli. Zčásti právě proto, že nevěděli o tom, že přibyde tolik sedaček...

            • Re: Rozhovor s Ondřejem Zlámalem

              (host)     před 17 lety 19.04.2008 04:07 |  
              0 0

              Jestli nevedeli, ze pribudou dalsi sedacky, tak se o vec houby zajimali. Tecka.

              • Re: Rozhovor s Ondřejem Zlámalem

                (host)     před 17 lety 19.04.2008 04:07 |  
                0 0

                Jenom pro jistotu - ja nejsem OZ

              • Re: Rozhovor s Ondřejem Zlámalem

                Gino     před 17 lety 19.04.2008 08:15 |  
                0 0

                Presne tak. Vedel to kazdej, kdo pravidelne deni kolem stadionu sleduje.

                • Re: Rozhovor s Ondřejem Zlámalem

                  (host)     před 17 lety 19.04.2008 08:29 |  
                  0 0

                  Ach jo, kolik uz jsem toho na tohle tema vyslechl, dokonce jsem s jednim clovekem specialne byl v Edenu, aby si svuj vyhled zkontroloval, pak se omlouval, protoze videl, jak dobry misto si koupil. Opravdu se priznam, že nevim, jak to tehdy s temi sedackami bylo, prodavaly se ty, ktery byly garantovany a stoprocentne zajisteny, delalo se to na koleni a ti lide delali, co mohli, aby byli vsichni spokojeni. Vidim, ze se to nepovedlo a ze zase mate duvod byt na Slavii nastvani. Prosim vas, tak po nekolika zapasech v Edenu za mnou prijdte, ze mate blbe misto, ze ktereho nevidite a chcete jinam a zkusime s tim neco udelat. Ondrej Zlamal (ondrej.zlamal@slavia.cz)

                  • Re: Rozhovor s Ondřejem Zlámalem

                    (host)     před 17 lety 19.04.2008 09:30 |  
                    0 0

                    Pane Zlámale, mám dvě otázky:
                    1.Jsou nepřátelé Slavie současní permanetkáři nepřátelé Slavie, kteří by v případě slevy na vstupném ničili stadion?
                    2. Kde je slibovaná sleva na permici do Edenu pro současné permanentkáře, jak ste slibovali na podzim?

                    • Re: Rozhovor s Ondřejem Zlámalem

                      (host)     před 17 lety 19.04.2008 11:13 |  
                      0 0

                      1. Nejsou, milý anonyme, nejsou. Věta o nepřátelích je neštastná, byla v původním mejlu, který byl pouze osobní a informační a nedorozuměním se dostal na web. Když už vyšlo, bylo mi hloupé to celé stahovat.

                      Přesto trvám na tom, že laciné lístky by něčemu takovému jenom nahrávaly. Nejsem sám, kdo si to myslí. Eden je úplně jiný stadion z hlediska přístupu k divákům, je bezbariérový, krásný, všichni se tam těšíme, věřím, že i vy.

                      2. Slíbené slevy budou uplatněny při výměně voucherů za permanentky.

                      Hezký víkend

                      OZ

                  • Re: Rozhovor s Ondřejem Zlámalem

                    (host)     před 17 lety 19.04.2008 12:18 |  
                    0 0

                    Na druhou stranu, jestli jste si toho na toto tema tolik vyslechl, tak alespon vidite, ze to asi neni otazka par vecne nespokojenych jedincu, ale ze tenhle pristup ze strany klubu a vubec cely provedeni predprodeje permic vadi vice lidem. Vysledek je takovej, ze lidi s permicema ze Strahova nemeli sanci svoji tolikrat proklamovanou vyhodu (kdyz si jich tedy pani Tomasova tolik vazi) uplatnit na nakup vetsiny mist, ale mohli to pouzit jen na tretinu stadionu. Kdo chtel horni rady, musi si je vybojovat mezi zaplavou vandraku, ktery se na Strahov ani neobtezovali pritahnout. Nehlede na to, ze par chytraku tady vyklada cosi o tom, ze kdo stavbu sleduje, vsechny informace ma. To je samozrejme nesmysl.

                • Re: Rozhovor s Ondřejem Zlámalem

                  (host)     před 17 lety 19.04.2008 12:10 |  
                  0 0

                  Samozřejmě že to věděl každej, ale nikdo se neobtěžoval sdělit přesnější info, přestože byla stavba už v takový fázi, kdy muselo být jasno, jestli přibydou tři, pět nebo dvacet. Takhle jsou lidi, který chtěli sedět co nejblíž kraji a mají prostředek. A můžu tě ubezpečit, že jsou to mj. lidi, který dění kolem stadionu sledují nejspíš mnohem víc než kecalové a rejpalové na fóru eside.cz, jako jsi třeba ty.

                  • Re: Rozhovor s Ondřejem Zlámalem

                    (host)     před 17 lety 19.04.2008 13:48 |  
                    0 0

                    Tak hele, chlapecku, rejpal jses tady evidentne ty. Tak si ty permice muzou koupit v blizke budoucnosti, kdo je nutil si je koupit pred pul rokem? Jestlize sledovali tak pozorne, vedeli to.

                    • Re: Rozhovor s Ondřejem Zlámalem

                      (host)     před 17 lety 19.04.2008 16:24 |  
                      0 0

                      Hod sem prosim te info, kde bylo v tu dobu jasne receno kolik pribude sedacek. Nemyslim tu informaci, ze nejaky pribydou, ale kolik atd. Diky.

                      • Re: Rozhovor s Ondřejem Zlámalem

                        (host)     před 17 lety 20.04.2008 03:12 |  
                        0 0

                        21.000 mist. Kdekoliv chces, tam se tenhle pocet zverejnil:-)

                  • Re: Rozhovor s Ondřejem Zlámalem

                    (host)     před 17 lety 19.04.2008 15:41 |  
                    0 0

                    tenhle styl kounikace je dost nestastny, radim back to the school

                    • Re: Rozhovor s Ondřejem Zlámalem

                      (host)     před 17 lety 19.04.2008 16:21 |  
                      0 0

                      Ty se svoji "kounikaci" radsi nikomu nic nerad...

              • Re: Rozhovor s Ondřejem Zlámalem

                (host)     před 17 lety 19.04.2008 12:05 |  
                0 0

                Než na někoho začneš reagovat, nauč se číst chlapče. V příspěvku nad tebou se píše, že nevěděli, že přibude "TOLIK" sedaček. To, že nějaký přibydou (bylo řečeno dvě až čtyři) věděli všichni, že jich bude až deset, to už jaksi neřekl nikdo, přitom výkresy a plány už v tu dobu musely existovat. Tečka.

                • Re: Rozhovor s Ondřejem Zlámalem

                  (host)     před 17 lety 19.04.2008 13:50 |  
                  0 0

                  Nevedeli za stadion je pro 21.000 lidi?

                  • Re: Rozhovor s Ondřejem Zlámalem

                    (host)     před 17 lety 19.04.2008 16:21 |  
                    0 0

                    Evidentně to asi nevěděla ani Slavie, resp. Tomasová a spol.

                    • Re: Rozhovor s Ondřejem Zlámalem

                      (host)     před 17 lety 20.04.2008 03:17 |  
                      0 0

                      Tak ja nevim, od zacatku je to takhle psane. Ze vy, rypalove, jste psali neco o snizeni kapacity, tak to opravdu neberu jako bernou minci. 21.000 mist, s tim pocitam uz nejaky ten patek...

      • Re: Rozhovor s Ondřejem Zlámalem

        (host)     před 17 lety 22.04.2008 04:22 |  
        0 0

        OK, beru! Python

      • Re: Rozhovor s Ondřejem Zlámalem

        (host)     před 17 lety 22.04.2008 04:26 |  
        0 0

        Jinak nevím, kteří lidé chodí na stadion za výtržnostmi?! To je jako kdyby se šli rovnou udat na stanici, v dnešní době. Takhle to vyznívá, že každý měsíc je na českých stadionech nějaká šílená výtržnost, což samozřejmě není. To si možná tak přejí média, ale není tomuá tak. Python

  17. Re: Rozhovor s Ondřejem Zlámalem

    Eluin (přítel SN)     před 17 lety 19.04.2008 10:13 |  
    0 0

    Teda...., mně to připomíná otevírání Národního divadla. Jen ta Libuše tam chybí:-).
    A doufám, že nám stadion nevyhoří:-).

  18. Re: liga v edenu ?

    (host)     před 17 lety 19.04.2008 11:11 |  
    0 0

    Všude se mluví o zahajovacím utkání, ale mě by ještě zajímalo kdy, a jestli vůbec, se bude hrát letošní liga na tomto stánku. Lépe řečeno jestli ten poslední zápas s Jabloncem se tam odehraje nebo ne....Možná by to byl trochu risk, stěhovat se do sice domácího, ale neznámého prostředí, zvlášť jestli se to bude rozhodovat v posledním kole. Tak jestli o tom někdo něco víte.....

    • Re: liga v edenu ?

      (host)     před 17 lety 19.04.2008 11:25 |  
      0 0

      Zdravím a přeju pěkný den,
      domnívám se a to vi vzhledem k losu, že letošní sezonu dohrajeme spíš na strahově. Ten poslední zápas s Jabloncem by přicházel snad v úvahu, kdyby to vypadalo nadějně s titulem. Ale to jsem toho vlastně zas tak moc chytrýho asi neřekl, co? Sokrates 55

      • Re: liga v edenu ?

        (host)     před 17 lety 19.04.2008 11:59 |  
        0 0

        Zdravim,nevíte někdo kdy začne předprodej na slavnostní otevření Edenu??diky moc ZizuSKS

        • Re: liga v edenu ?

          (host)     před 17 lety 19.04.2008 12:25 |  
          0 0

          třeba kdyby sis přečet/la ten rozhovor s zlámalem ke kterýmu píšeš koment,tam by si to možná objevil

  19. Re: Rozhovor s Ondřejem Zlámalem

    quelhar (admin)     před 17 lety 19.04.2008 12:27 |  
    0 0

    Zdravim. Neda mi to, abych tu nenapsal neco, co se netyka stadionu...

    Krc - Usti 2:2. Golman Krce Divis, ktery tam hostuje ze Slavie, chytil v 84. minute penaltu a v 90. minute pri zoufalem naporu domacich vstrelil po standardce vyrovnavaci branku :o)

  20. Re: Rozhovor s Ondřejem Zlámalem

    (host)     před 17 lety 19.04.2008 13:12 |  
    0 0

    No mě by spíš zajímalo jak to bude se zápasem s Jabloncem. Já jsem očekával, že když mám permici na tenhle ročník, že to bude platit nějak i do edenu. Nebo že tam bude platit ten voucher. Ale asi se na to bude kupovat lístek zvláš´t. To sem na to zvědavej.

    • Re: Rozhovor s Ondřejem Zlámalem

      quelhar (admin)     před 17 lety 19.04.2008 13:17 |  
      0 0

      Kdyby se zapas s Jabloncem v Edenu hral (vzhledem k tomu, ze se k tomu nikdo nevyjadril, tak si spis myslim, ze se to dohraje na Strahove), tak by mely platit permice ze Strahova (mozna s nejakym priplatkem vzhledem k rozdilne kvalite stadionu). Neni zadny duvod pro to, aby platily vouchery, ktere se tykaji az nasledujici sezony.

      • Re: Rozhovor s Ondřejem Zlámalem

        (host)     před 17 lety 19.04.2008 14:47 |  
        0 0

        S příplatkem.... Quelhare, ty si.....Nechci tě urážet. Tobě přijde normální platit ještě příplatek, když má někdo permanentku ze Strahova? Odměna za věrnost nulová, akce pro permanentkáře nulové, v předprodeji dlouhé frontz, protože to Slavie nezvládá. A k tomu ještě fotbal, na který se na jaře nedá s výjimkou druhého poločase s Libercem a pár momentů v derby koukat. Dyť permanentkáři jsou ti, co udělaj aspoň tu 2000 návštěvu. Bez nich by se tam občas sešlo jen 1000 lidí. Ale Eden bude vyprodanej. Ptám se tě Quelhare, proč podle tebe tito "opravdoví slávisté", kteří vyprodají pouťák v Edenu, nechodí pravidelně tak jako já a spousta dalších, kteří na otevření Edenu nepůjdem, kvůli vysoké ceně lístku (kvůli ceně, ne kvůli tomu, že na to nemám), na Strahov. Proč na Strahově potkávám už 5 let vedle sebe ty samé lidi, mnozí z nich nebyli kvůli ceně na lize mistrů a seděli tam místo nich "slávisté", co chodí pouze na Arsenal. Quelhare, neylob se na mne, ale pokud se podívám třeba na svého dědu, tak ten pro 500 do peněženkz nesahá úplně automaticky. Kdzž jsem studoval, tak jsem také nesahal do peněženky pro 500 jen tak zlehka. Naštěstí tenkrát jsem byl na Besiktasi, Leedsu, Bordeaux, Lensu, AS Roma za poměrně příznivé vstupné. Mě se zdá, že podezřele velký počet lidí zde schvaluje podle mnohých zcela nesmyslné kroky vedení Slavie v posledním roce, především co se držení slova a ceny lístků týká. Pokud jim jde o vysoké návštěvy v Edenu, tak ty takto nezískají. U fanouškovství bohužel nejde přejít od jednoho klubu k druhému. Nemůžu si místo permice na Slavii koupit permici na Spartu. To nejde. To něni jako když chci auto, mám rád BMW, ale místo X5 si koupim Santa Féčko, protože se mi prostě nechtěj vzhazovat zbytečně peníze. Ale lidí, kterým je ta cena ukradená 21 tisíc není. Takže vyprodáno asi bude, ale především díky hostům typu Martin Dejdar, Aleš Valenta, Gábina Partyšová, Agáta Hanychová, Topolánek, Paroubek, Rath, Grebeníček, Vondráčková - těchhle "fanoušků", kterých je aspoň 3000 jistě přijde dost a dost. Ale na zápase 13. kola se Slovácekem Slavii asi dopředu nepoženou, že jo?!

        • Re: Rozhovor s Ondřejem Zlámalem

          (host)     před 17 lety 19.04.2008 15:09 |  
          0 0

          Dobrý den, nejdřív se aspoň nějak podepiš, pak si přečti pozorně co a jak myslel Quelhar. Proč nesmyslné jsou podle tebe kroky Slávie? Protože se Ti to nehodí a tak to globalizuješ za větu "podle mnohých". Ta cena je úplně normální, je to otevření nového stadionu. Ty "celebrity" chodily i na jiné zápasy a budou u dalších "významných zápasů u jiných soupeřů", protože tihle "populisti" jsou prostě všude a nikdy nás dopředu nehnali. Na 13. kole dalšího ročníku ligy nebude asi nikdo, protože ho budeme hrát venku, ale na 14. bude nejméně 8.000 lidí. Jinak jsem Tvému příspěvku moc nerozuměl. Na Slávii se na zápasy poháru dostali i Ti, co si koupili lístky a pak mohli jít n další zápasy poháru. A navíc, rozděluješ divným způsobem, ale jak se to Tobě hodí. Slávisti mohli jít na všechny zápasy, a znám dost případů, kdy to pustili, protože nemohli nejen z finančních důvodů. Podle Tebe se mělo jít na Arsenal za 300,- ? Přestaň si hrát na "socku". Pokud jsi opravdu slávista, tak ten peníz ustojíš. Vždyť na ligu to bude zase trochu jiný peníz. A Slávii pomůžeme i tím, že přispějeme do fortny. Nebo nesouhlasíš. Ale aspoň se podepiš, těch anonymů je tu už hustejch dost. A Quelhara nech v klidu, je to dobrej chlap a slávista už pěknej pár let. Sokrates 55

        • Re: Rozhovor s Ondřejem Zlámalem

          quelhar (admin)     před 17 lety 19.04.2008 15:46 |  
          0 0

          Ano vaki, je podezrele, ze se najdou i lidi, kteri nenadavaji na vsechno ve Slavii. Kdyz neni rec o Gecovovi, najde se neco jineho, treba ceny do Edenu.
          Ano vaki, prijde mi normalni platit priplatek, kdyz mam permici na jeden stadion a posledni zapas by se pripadne hral na stadionu o tri tridy vyssi kvality. Za kvalitu se proste plati. I kdyz se ti to stokrat nelibi, tak to tak je.
          Nezajima te slavnostni otevreni, fajn, nechod tam, ale nevolej po tom, ze jsou ceny vysoke. Ceny jsou adekvatni tomu, ze to neni bezny ligovy zapas ani bezny poharovy zapas, ale je to splneni snu vsech slavistu (az na ty, kterym se nelibi ceny, fasada, sedacky, obcerstveni, plot za jihem, atd. atd. atd., ale tem Slavia nikdy zadny sen nesplni, protoze to je proste nemozne). Porad je to o tom, ze jsou lidi, kteri v otevreni Edenu vidi splneni snu a jsou lidi, kteri to odmitaji s tim, ze to je jakysi poutak, ktery nikoho nezajima. Ano, kdyby se jednalo o obycejny pratelak na obycejnem stadionu, tak je ta cena vysoka. Ale o ten pratelak samotny prece vubec nejde.

          Nesmyslne kroky ohledne cen listku? Chces se divat na kvalitni fotbal v podani Slavie? Musis mit kvalitni hrace, na ne musis mit penize a na ne musis vydelavat mimo jine taky na listcich. Prijde mi spis naopak nesmyslne volat po nizkych cenach listku na zapasy, na ktere se stadion vyproda i pri vysokych cenach - derby, LM.

          Lidi, co pozenou Slavii dopredu v 13. kole, maji z velke vetsiny voucher. A maji tedy prednostni pravo se dostat na slavnostni otevreni. Pokud budou chtit prijit, klub jim jejich misto garantuje. Pokud nebudou, at nechodi, je to jen jejich vec. Nikdy jsem nerekl, ze na otevreni budou pritomni pouze opravdovi slaviste. Ale prijde mi logicke, ze opravdovy slavista si tak slavnostni chvili nenecha ujit a pokud bude moci a bude ho to zajimat, tak prijde. A krom techto lidi tam bude samozrejme plno celebrit. Ale nebudou tam na ukor me, protoze ja mam na svou sedacku prednostni pravo.

          Shrnuto - uz hodne let nezijeme v zemi, kdy bylo vsechno ve stejne spatne kvalite a za nizkou cenu nebo zadarmo. Diky bohu uz zijeme v zemi, kde jsou nektere veci kvalitni, ale taky stoji adekvatni castku. Eden je na ceske pomery spickovy stadion a bude na nem hrat na ceske pomery spickovy klub. Proto tezko nekoho muze prekvapit, ze se za vstupenku bude platit cena vyssi nez na Kladne nebo v Jablonci. Nebo na Letne. Nebo kdekoli jinde v CR.

          • Re: Rozhovor s Ondřejem Zlámalem

            (host)     před 17 lety 19.04.2008 15:59 |  
            0 0

            Myslíš Quelhare, že už snad bude pochopeno, co se snažíme vysvětlit.
            Ten stadion má špičkové parametry na naše poměry, prostě to tam bude dražší. To je jako s těmi, co řvou, že nemaj 30,- Kč na regulační poplatek u doktora, ale na krabicovou sra..čku vína a jedny startky denně, na to maj......... Tak ahojky Sokrates 55

            P.S.: V pondělí v Teplicích, jede tam vláček kolejáček.....

            • Re: Rozhovor s Ondřejem Zlámalem

              (host)     před 17 lety 19.04.2008 16:43 |  
              0 0

              Už to že máte čas v pondělí být v 17:15 v Teplicích hovoří za své. Buď jste totálně za vodou, nebo jsou pro vás slova keriéra a povinnosti neznámé.

              • Re: Rozhovor s Ondřejem Zlámalem

                (host)     před 17 lety 19.04.2008 17:58 |  
                0 0

                Mám čas, protože si to zařídím včas. Nechodím na zbytečnosti a práci se snažím odevzdávat dobrou. Vzhledem ke svému věku mi dovolte, abych celkem za vodou byl (doufám, že to není trestné). Vzhledem k tomu, že jsem měl rád slávistickou hvězdu a ne tu soudružskou, tak mě kariera úplně minula a dneska si na ní hrát nebudu. Povinnosti ke komukoliv, kdo je mými povinnostmi dotčen, si plním a Vás pane anonyme lituji. Mám skoro hrůzu domýšlet, co stojí za tím Vaším poznáním, že už jen to, že mám čas v pondělí v 17.15 hovoří za vše. Sokrates 55

            • Re: Rozhovor s Ondřejem Zlámalem

              (host)     před 17 lety 19.04.2008 18:18 |  
              0 0

              permice, 1300kc, 16 zapasu. 80kc za zapas do kotle, "zdrazeni" 30kc.....

              ted teda nwm jak to bude na jinych tribunach.

              quelhare: S potencialnim doplatkem pro permanentkare je ulet, tecka.
              jinak mas pravdu.
              Ad ze studenti nemaj prachy: jsem student, je mi 16 a penez mam dostatek. Rodice mi uz davno konicky, vcetne slavie a PC, neproplacej...Staci nebejt linej pracovat. Nestiham se divit vsem spoluzakum/vrstevnikum, jak dokazou permanentne nadavat na nedostatek penez, kourit krabku cigaret denne a prochlastat nekolik stovek za tyden...
              Krax

          • Re: Rozhovor s Ondřejem Zlámalem

            Vesemir     před 17 lety 19.04.2008 16:21 |  
            0 0

            Souhlas s drtivou většinou - až na první odstavec. Doplatek na zápas s Jabloncem, to by byl vrchol naprostý drzosti a idiocie. Já nemám problémy s cenami - ani na Oxford, ani na LM (a to jsem student - a rozhodně mi lupeny neplatí maminka :-). Utkání s Oxfordem si rozhodně ujít nenechám, nějak peníze splašim. Ale tady de spíš o to, že máme koupenou permici na CELOU sezónu 2007/2008, nehledě na to, kde se bude hrát. Čili zápas 30. kola už máme předplacenej. Chtít doplatek za zboží, který už je koupený, by bylo morální zvěrstvo a z marketingovýho hlediska šlendrián, kterej by si Slavie nelajsla... Navíc by to bylo zcela neprůchodný i z hlediska právního. O doplatku na Jablonec nemůže být řeč, to je bez debat.
            Jinak politiku vysokých lístků na poháry schvaluju, jakkoli si tím kálím do vlastního místa. Chci podpořit Slavii ! A je plně pravda, cos napsal - kdo z permanentkářů chce, využije předkupního práva. Kdo nechce, nemusí, přijde "externí turista"...

            • Re: Rozhovor s Ondřejem Zlámalem

              Vesemir     před 17 lety 19.04.2008 16:23 |  
              0 0

              Opravy : 1) až na druhej odstavec
              2) do vlastního HNÍZDA, pochopitelně...

            • Re: Rozhovor s Ondřejem Zlámalem

              (host)     před 17 lety 19.04.2008 16:27 |  
              0 0

              Souhlas. Až na to, že si klidně umím představit to, že by si to marketingový zvěrstvo naše "marketingová ředitelka" klidně lajsla, aniž by jí ta nesmyslnost došla... nebyl by to zdaleka první krok, nad kterým by šlo jen zakroutit hlavou.

              • Re: Rozhovor s Ondřejem Zlámalem

                Vesemir     před 17 lety 19.04.2008 16:30 |  
                0 0

                No, to je taky pravda. Sem nějak zapomněl, že sme v Čechách a že možný je všecko...

            • Re: Rozhovor s Ondřejem Zlámalem

              quelhar (admin)     před 17 lety 19.04.2008 16:38 |  
              0 0

              Na druhou stranu - koupil sis zapas na Strahove a byl by to zapas v Edenu. No, je to tezke a myslim, ze i pouze hypoteticke. Porad si myslim, ze se ten zapas bude hrat na Strahove.

              • Re: Rozhovor s Ondřejem Zlámalem

                (host)     před 17 lety 19.04.2008 16:57 |  
                0 0

                Fascinujete mě tím, že přispíváte těmi vysokými cenami lístků Slavii. Nikolivěk pánové. To by musela vést o deset bodů. Přispíváte tím panu Jarolímovi, jeho rodině, přispíváte tím panu Grossovi, Leškovi, paní Tomasové...
                Ad lístky: Nemám nic proti ceně lístků na poháry. Koupil jsem si balíček. Ten například nebyl nijak zvýhodněn slevou z ceny (například Sparta to měla 3 za cenu 2). A potom přišly celebrity na Arsenal a se Sevillou pan Jarolím i hráči i pan Zlámala plakali, jak je možné, že je jenom 11 tisíc lidí. Já na ten zápas jel ačkoli jsem byl služebně v Drážďanech.
                Oháním se lidmi, kteří jsou na stadionu, mají permici a prostě z finančních důvodů nemohou na poháry jít a tak na jejich permanentkovém místě sedí lidi, kteří mě štvou. Klub prostě permanentkářům moc neslevuje (výjimky Spurs a Ajax). Já už skoro radši skoro chodim na hokej, kde je supr občerstvení, supr komfort a proti Oxfordu i super nízká cena vstupného. Na hokeji jsem byl tuhle sezonu 15 a vždy jsem odcházel spokojen. Bojovnost hráčů, občerstvení, mimohokejový program... Dokonce mě to normálně v hledišti baví daleko víc, než když mě naše banka čas od času pozve do Skyboxu. Prostě chci říct, že se to dá dělat lépe a HC buď SKS fotbal příkladem.
                Mě prostě mrzí, když místo věrných slávistů sedí na pohárech na jejich místech Vojta Kotek. Mě je z toho na zvracení. I když chápu, že to sleva 10% neřeší. Myslím, že s velkou slevou na otevření se na permanentkáře pamatovat mělo.
                Mě ta komedie nezajímá, takže bych tam nešel ani za 50 korun, protože tým složený s veteránů si můžu prohlédnout na silvestra a písničku Šárky Vaňkové si radši odpustím úplně. Jestli všem přijde, že se Slavia chová k stálým zákazníkům fér tak OK. Mě ale přijde, že jim to zas tolik nejde, když lidi nějak ne a ne chodit.

                • Re: Rozhovor s Ondřejem Zlámalem

                  (host)     před 17 lety 19.04.2008 17:37 |  
                  0 0

                  Ježíši to jsou zvratky, jdi už doprdele.....

                  • Re: Rozhovor s Ondřejem Zlámalem

                    (host)     před 17 lety 19.04.2008 17:40 |  
                    0 0

                    Ty taky, Kotku :-D

                    • Re: Rozhovor s Ondřejem Zlámalem

                      (host)     před 17 lety 19.04.2008 18:01 |  
                      0 0

                      S Tebou tam být nechci ::))

                • Re: Rozhovor s Ondřejem Zlámalem

                  Vesemir     před 17 lety 19.04.2008 17:45 |  
                  0 0

                  Je to skutečně - jak se dnes říká - "o prioritách". Já byl v Sazka aréně 2x, vždy jsem odcházel znechucen a třetí šanci jež nynější O2 Aréně nedám... Je to asi tím, že rozhodně na zápasy nechodím kvůli komfortu, občerstvení apod.
                  Ceny - na Strahově byly jedny z nejnižších cen na ligový utkání v Čechách. Oxford - jak už sem psal mockrát - tady se opravdu nejde na soupeře, ale je třeba to brát jako společenskou akci - otevření, na který se 8 let čeklo. Koho to nezajímá, ať nejde a basta...

                • Re: Rozhovor s Ondřejem Zlámalem

                  quelhar (admin)     před 17 lety 19.04.2008 18:55 |  
                  0 0

                  Gross mi byl vzdycky sympaticky, ten jediny to totiz myslel uprimne. Na jeho byt mu prispeju kdykoli :o))

              • Re: Rozhovor s Ondřejem Zlámalem

                Vesemir     před 17 lety 19.04.2008 17:00 |  
                0 0

                EE, tady budu schválně neústupnej. Ne, že bych chtěl samoúčelně rejpat či dokonce navážet se do Slavie, ale z principu. Z hlediska práva - spotřebitel si zakoupil produkt a po jeho zakoupení již není možné cenu měnit či považovat jakýsi doplatek. To by mohlo taky skončit Strassbourgem, což bych Slavii rozhodně nepřál :-) BTW máme permici na celou sezónu 2007/08, ne na Strahov... Tady de vážně "o princip".

                Ale když se předem stanoví vyšší cena (jak řikáš - za soupeře, za komfort) - nemám s tím problém (teda mám, ale nechám si ho pro sebe a du radši makat, bych ty peníze splašil...)

                • Re: Rozhovor s Ondřejem Zlámalem

                  Vesemir     před 17 lety 19.04.2008 17:01 |  
                  0 0

                  Fix ! Požadovat, ne požadovat. Já už pro oči nevidim...

                  • Re: Rozhovor s Ondřejem Zlámalem

                    Vesemir     před 17 lety 19.04.2008 17:03 |  
                    0 0

                    Ehm, oprava opravy: Požadovat, ne POVAŽOVAT. Já mam dneska dost...

              • Re: Rozhovor s Ondřejem Zlámalem

                (host)     před 17 lety 19.04.2008 17:08 |  
                0 0

                Mimochodem, na Herthu Berlín se dá chodin na srovnatelná místa za levnější peníze než na zápasy v Edenu.
                Až bude Slavia fungovat jako moderní firma, tak neceknu ani ň. Ale dokud vypadá předprodej tak jak vypadá, dokud jsou pořadatelé bezdomovci a socky, dokud vypadá merchandising jak vypadá, dokud si nekoupěj lepší nosítka než ty, co mají již od 2. světové války po Němcích, dokud nejde platit kartou, tak budu kritizovat, protože vím, že se to dá dělat o moc lépe. Dyť jezdíte na výjezdy, tak to vidíte sami. Třeba v Itálii mají možná nejlepší hráče na světě a chodí tam žalostné návštěvy. Lístky na můj oblíbený Inter seženete vždy až na pár zápasů. Zato zajít na Schalke nebo Bayern jenemožné. A v čem to asi bude? Ano, správně. Moderní marketing a management vztahů se zákazníky - fanoušky.

                • Re: Rozhovor s Ondřejem Zlámalem

                  (host)     před 17 lety 19.04.2008 17:39 |  
                  0 0

                  Tak di do Berlína, pysku.

                  • Re: Rozhovor s Ondřejem Zlámalem

                    (host)     před 17 lety 19.04.2008 17:43 |  
                    0 0

                    Nejmenuješ se náhodou Tomasová? Takovouhle "argumentaci" bych totiž čekal spíš od ní, než od fandy Slavie. Chceš snad tvrdit, že slávistickej merchandising a vůbec vztah k fanouškům funguje tak, jak by měl? Kromě debilních poločasovejch soutěží, kdy "rozhlasová hvězda" Hamalová vytáhne pár pochybnejch lístků z kaslíků se dohromady neděje nic...

                • Re: Rozhovor s Ondřejem Zlámalem

                  quelhar (admin)     před 17 lety 19.04.2008 18:53 |  
                  0 0

                  Ty vis, kolik budou stat zapasy v Edenu? To by ses mohl podelit...

                  • Re: Rozhovor s Ondřejem Zlámalem

                    (host)     před 17 lety 19.04.2008 19:04 |  
                    0 0

                    Jestli se zase něco neměnilo (což by asi nikoho nepřekvapilo), tak budou stát 100 - 350 Kč, aspoň tohle tvrdil Doležal loni v rádiu.

                    Celkem se divím, že tohle nevíte, když se o stadion všichni údajně tak zajímáte a klub podle vás o všem kvalitně informuje.

                    • Re: Rozhovor s Ondřejem Zlámalem

                      quelhar (admin)     před 17 lety 19.04.2008 19:16 |  
                      0 0

                      A v Berline se da jit na fotbal za 4 Euro? To se mi nejak nezda...

                      Takze: http://www.herthabsc.de/index.php?id=11118

                      Srovnatelna mista: Kotel v Edenu 100 Kc, kratke tribuny v Berline 9 Euro, coz je pres 230 Kc.
                      Podelne tribuny v Edenu 350 Kc, v Berline 19 Euro, coz je pres 450 Kc.

                      Takze nemluvis pravdu a jestli nejsi ten stejny anonym, co vyse, tak on nemluvi pravdu. Nejak jste si vsichni navzajem podobni a spatne se mezi vama orientuje. Anonym je tady dost oblibeny podpis :o)

                • Re: Rozhovor s Ondřejem Zlámalem

                  (host)     před 17 lety 20.04.2008 03:23 |  
                  0 0

                  Za kolik a na jaka mista chodis na tu slavnou Hertu? To jsi radsi nenapsal, ze... pod vetu: "levnejsi penize" se da schovat spousta veci...

          • Re: Rozhovor s Ondřejem Zlámalem

            (host)     před 17 lety 19.04.2008 19:14 |  
            0 0

            Quelhare, příspěvek nad Tebou nepsal voki. Voki nemá nic proti ceně vstupenek, přeci jen je to výjimečná událost, která vstoupí do historie klubu a vstupenky z tohoto zápasu budou něco jako pamětní mince. Tyto vstupenky budou mít velkou hodnotu, budou připomínkou nové éry Slávie. Proto pochopím ty, pro něž je 500 Kč velká suma a nemohou si ji dovolit. přesto věřím, že se najde většina fanoušků, kteří si vstupenku zakoupí. Na tento okamžik čekaly generace Slávistů. Cena odpovídá významu akce. Otevření nového stadiónu je více než zápasy v LM. Já doufám, že to každý rozumný fanoušek pochopí.

            Jinak jsem rád, že jsi zaznamenal skvělý výkon našeho odchovance Diviše, doufám, že v létě dostane šanci ve dvojici s Vorlem. Navíc nám roste silná generace brankářů Berkovec, Vahala, Valeš. Proto je nesmyslné v létě uplatnit opci na Kubáska. Máme lepší kvalitu ve vlastních řadách. Doufám, že to pochopí i trenér Jarolím a zase nepřistoupí na nějaký super change.

            • Re: Rozhovor s Ondřejem Zlámalem

              quelhar (admin)     před 17 lety 19.04.2008 19:20 |  
              0 0

              No, nevim jestli strileni branek je zrovna meritkem kvality brankaru, ale Divise jsem mel vzdycky rad a doufam, ze sanci v acku dostane, aspon jako dvojka.
              Uvidime, jestli Vaniak bude koncit karieru, nebo co s nim dal bude. Ona silna generace brankaru bude jeste dobre dva tri roky prilis mlada, takze na ta leta (pri konci kariery Vaniaka) by mohli pusobit ve Slavii Divis i Kubasek.
              A omlouvam se za zkomoleni jmena na vakiho. Jednoho vakiho znam zase na jinem diskuznim foru.

              • Re: Rozhovor s Ondřejem Zlámalem

                (host)     před 17 lety 19.04.2008 19:45 |  
                0 0

                Nehodnotím jeho výkony podle náhodného gólu. Ale podle referencí z Krče chytá opravdu dobře. Myslím, že v létě Vaniak odejde a v A týmu vytvoří dvojici Vorel, který může chytat ještě tři, čtyři roky a Diviš. V juniorce by měli chytat Hanuš a Berkovec. Doufám, že pak nahradí Vorla, až skončí. To samé čekám od Vahaly a Valeše. Pořád máme dobrou brankářskou školu. Jinak věřím, že Lavička dá přednost Divišovi před Švengrem. O jeho tragických výkonech v Mostu si člověk může myslet cokoliv. Doufám, že ho Žák nepostaví proti Spartě. Stačily jeho úmyslné chyby proti Bohemce.

  21. Re: Rozhovor s Ondřejem Zlámalem

    (host)     před 17 lety 19.04.2008 14:59 |  
    0 0

    tak taky přidam svuj názor co se týče ceny lístku. 500 pro mě neni málo ale když si vezmu v potaz fakt, že každej pátek necham skoro 500 v hospodě etc. tak se to dá. Je to spíš o prioritách radši nepudu dva pátky kalit a budu se učit na maturitu která mě čeká 20. května a pak pudu na ten zápas -> takže se dá říct, že na tom vlastně vydělám :)

    • Re: Rozhovor s Ondřejem Zlámalem

      TKutnik (přítel SN)     před 17 lety 19.04.2008 15:25 |  
      0 0

      Já maturuju 19. května, takže hodně štěstí:-) Jinak s příspěvkem se plně ztotožňuju

    • Re: Rozhovor s Ondřejem Zlámalem

      Vesemir     před 17 lety 19.04.2008 16:28 |  
      0 0

      Baže. Vychází to na mrzkejch 16 piv a dva panáky, což neni nikterak závratná částka. Na Eden se čekalo 8 let, zato 500,- se dá vydělat na brigádě v Hypáči za jedinej den. A navíc se vsadim, že ty největší křiklouni tady majiX krát vyšší příjmy než my, studenti. Ale kdo chce psa bít...

      • Re: Rozhovor s Ondřejem Zlámalem

        Eluin (přítel SN)     před 17 lety 19.04.2008 16:45 |  
        0 0

        Neboj, stadion tu bude stát ještě dlouho. Pokud nestihneš slavnostní párty k otevření s Oxfordem, tak těch zápasů se tam sehraje ještě dost. A ruku na srdce (na slávistické, samozřejmě), ve většině z těch zápasů budou fanoušci, jež vyhecují tým k maximálním výkonům možná více třeba.
        P. S. Jen doufám, že ten zápas s Oxfordem skončí lépe než minule:-).

        • Re: Rozhovor s Ondřejem Zlámalem

          Vesemir     před 17 lety 19.04.2008 16:54 |  
          0 0

          Minule (1937) zápas s Ox. skončil tušim 8:2, což bych klíďo bral. A kdybysme takhle přehrávali soupeře i v Gambáč lize, vubec bych se nečertil...

          • Re: Rozhovor s Ondřejem Zlámalem

            Eluin (přítel SN)     před 17 lety 19.04.2008 20:05 |  
            0 0

            Já jsem spíš měl na mysli ten slavnější "mač":-) (1899?).
            8:2 můžeme v Gambáč lize drtit jen Spartu, ostatní týmy si to nezaslouží:-).

    • Re: Rozhovor s Ondřejem Zlámalem

      (host)     před 17 lety 19.04.2008 16:47 |  
      0 0

      jojo dík, tobě taky :)

  22. Re: Rozhovor s Ondřejem Zlámalem

    BARTjan     před 17 lety 19.04.2008 22:00 |  
    0 0

    Kolik stojí fotbal ...
    jsem poněkud překvapen řadou negativních reakcí ohledně ceny lístků na utkání s Oxfordem a někdy i pohárových utkání Slavie v letošní sezoně. Zkusme se podívat kolik stojí fotbal v zahraničí ...
    Zdrojem může být třeba loňský kratší článek na BBC.
    http://www.bbc.co.uk/insideout/yorkslincs/series11/week4_football_ripoff.shtml
    Anglie League 2 (4. nejvyšší soutěž)
    průměr £16
    Anglie League 1 (3. nejvyšší soutěž)
    průměr £19
    Anglie Championship (2.liga)
    průměr £24
    ceny v Premier Legue začínají až na vyjímky od £20 -viz
    http://www.footballticketprices.co.uk/index.php/premier-league
    Italie Serie A
    průměr £12
    Německo Bundesliga
    průměr £13
    Španělsko Primera Division
    průměr £16

    současný kurz koruny k libře je cca 32 Kč.
    Srovnávat přímo ceny vstupenek samozřejmě nelze, protože průměrná kupní síla obyvatele čr je nižší než v těchto státech (cca 40 % španělské až k cca 29 % anglické) ( http://www.mesec.cz/clanky/propastne-rozdily-prumerne-mzdy-a-kupni-sily/) , přesto se mi zdají ceny ve většině tuzemských fotbalových klubů relativně velmi nízké.
    Přepočítat si odpovídající cenu vstupenky na české poměry si můžete zkusit sami :-)).
    Slavia nyní postavila nový stadion s celkovými náklady někde mezi 0,8-1,0 mld. Kč a to pouze z vlastních (úvěrových) zdrojů bez příspěvku města nebo státu. Stadion patří ve své váhové kategorii (18-23 tis) mezi ty nejlepší v Evropě a nabídne divákovi servis odpovídající moderním evropským stadiónům.
    Jaká cena je pro Vás odpovídající nabízenému produktu a srovnání s fotbalovou Evropou ??

    Pokud jako fanoušci chceme, aby Slavia byla úspěšná a nadále rostla, měly bychom možná přemýšlet, zda pro nás vyšší cena vstupenek není "daní" za její další (možný!) růst a cestu do fotbalové Evropy...

  23. Re: Rozhovor s Ondřejem Zlámalem

    PUMAKING     před 17 lety 20.04.2008 00:27 |  
    0 0

    FAKT NĚKTERÉ Z VÁS VŮBEC NECHÁPU !!!!
    Podle mne za takovou událost cena do 1000 Kč není vůbec přehnaná a plně souhlasím s kroky Slávie. Přednost máme samozřejmě my co chceme chodit fandit maximálně tzn. máme již koupeny permice na příští sezonu a to je absolutně správně. Potom bych další nákup umožnil jen těm, kteří chodí teď na Strahov tzn. tak že by prodáno bylo jen tomu kdo předloží lístky z domácích zápasů např. z posledních s Libercem či Žižkovem. Pro koho je 500 Kč moc za takovou událost tak ať neotravuje a sedí doma. Aspoň se trochu omezí přístup těch co jim Slavia je skoro ukradená a chtějí přijít jen zas "čumět" na nový stánek a akce okolo. Možná si vzpomeňte na hokej-Sázka arénu po otevření jak tam lezli čumilové a podle mne nás to ve finále stálo titul :-(

  24. Hráči z minulosti

    (host)     před 17 lety 21.04.2008 09:14 |  
    0 0

    "... přijedou naši bývalí hráči, všichni byli velice potěšeni pozvánkou, jen mají obavy, aby je uvolnily jejich kluby..." - třeba Pavel Horváth? :-))) Ten musel být nadšenej, šašek.

    Mustapha

    • Re: Hráči z minulosti

      (host)     před 17 lety 21.04.2008 10:11 |  
      0 0

      Tak na tyto prispevky hlavne ty cenove srovnani musim odpovedet, az budeme mit stejne platy jako ve vyjmenovanych zemich , pak budou ceny na fotbal skutecne primerene, pak ano, musim Vas opravit ve vasem slohovem cviceni i dale, cena stadionu , ta oficialni je mozna do te 1 miliardy , ale realne cisla jsou ponekud vyssi a nevim jestli jste byl ted nekdy v Edenu , protoze stihnout vse do oficialniho otevreni bude skutecne hodne tezke, nejsou ukonceny prace na stadionu, neni hotovy travnik, nejsou hotove satny , neni dodelana a dostavena vnitrni cast stadionu , neni vubec doresena otazka parkovani vetsiho poctu vozidel, hodne se hovori , ze vybrane prostwedky poputuji ihned prave nas dostavbu a penez v soucasne dobe se prilis neostava, trebna vcera v poledne pracovalo na stadaku celem zhruba 25 lidi a potreba jich bude , aby se vse alespon provizorne stihlo minimalne petset denne, navic se na Strahove objevili spekulace, ze ligu dohrajeme tam , zei finale poharu by se hralo asi na Strahove a ze by v Edenu v pripade postupu do ligy mohla hostovat druha Bohemka p. Kapra. , takze uvidime. jiri

      • Re: Hráči z minulosti

        (host)     před 17 lety 21.04.2008 13:41 |  
        0 0

        "ze vybrane prostwedky poputuji ihned prave nas dostavbu a penez v soucasne dobe se prilis neostava"
        dalsi duvod proc rozbit prasatko a tech 500 vysolit, slovy klasika: neptejte se, co pro vas muze slavia udelat, ptejte se, co muzete udelat vy pro ni

      • Re: Hráči z minulosti

        (host)     před 17 lety 21.04.2008 13:41 |  
        0 0

        "ze vybrane prostwedky poputuji ihned prave nas dostavbu a penez v soucasne dobe se prilis neostava"
        dalsi duvod proc rozbit prasatko a tech 500 vysolit, slovy klasika: neptejte se, co pro vas muze slavia udelat, ptejte se, co muzete udelat vy pro ni

        • Re: Hráči z minulosti

          (host)     před 17 lety 21.04.2008 19:10 |  
          0 0

          Další důvod proč si potrdit, že vedení Slavia i její majitel jsou velmi nedůvěryhodní lidé.