Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Rozhovory

B. Dočkalovi se v Liberci daří

Náš nedělní soupeř Liberec má ve svém kádru hned pět hráčů, kteří prošli Slavií: Radka Bejbla, Miroslava Holeňáka, Robina Dejmka, Marcela Gecova a Bořka Dočkala, který je v severočeském týmu zatím na hostování. Právě Bořku Dočkalovi jaro náramně vychází - nastoupil ve všech utkáních v základu a jednou se gólově prosadil. "Je to pro mě milé překvapení, že jsem se v Liberci takhle prosadil," řekl před vzájemným utkáním devatenáctiletý záložník.

Určitě jsi odcházel do Liberce s cílem prosadit se do základní sestavy, nakonec jsi na jaře nechyběl v základu ani jednou. Nebylo to přeci jen překvapivé?

Doufal jsem v to, že by se mi to mohlo povést. Je to milé překvapení, ze se to daří až takhle, na začátku tam měli někteří hráči zdravotní problémy, takže jsem hrál i díky tomu.

V zimě jste zamířili do Liberce spolu s dlouholetými spoluhráči Lukášem Váchou a Marcelem Gecovem a jistě jste se těšili, že se společně potkáte na hřišti. Zatím jste ale moc příležitostí neměli...

Určitě jsme se těšili, bohužel kluci měli oba smůlu na zranění. Lukáš má těžké zranění, které se bude dlouho léčit, Marcel začal přípravu, myslím, že zapadl do týmu dobře, pak se zranil, další měsíc netrénoval, a to se na jaře i projevilo.

Střídáš posty levého a pravého záložníka, kde ti to víc vyhovuje?

Nemůžu říct, že se mi hraje někde líp. Každá post má své výhody, když hraju zleva, můžu si balón navést na prostředek a jít do zakončení, zprava to mám zase po své silnější noze.

Vyhlášené jsou tvoje standardky, dostáváš se k jejich zahrávání?

Když je zdravý Petr Papoušek, tak standardky, co mohou ohrozit bránu, kope on, má takové střely, které jsem ještě neviděl. Při rozehrávání rohů se střídáme, záleží na situaci, abysme nepřebíhali přes celé hřiště.

V šestém Liberci hraješ více než na podzim za zachraňující se Kladno. Můžeš porovnat obě angažmá z hlediska fotbalového přínosu pro tebe?

Těžko říct, jestli je pro můj fotbalový růst Liberec lepší. Důležité je, že jsem mohl hrát jak na Kladně, tak v Liberci.V Liberci je větší konkurence a i vyšší kvalita hráčů, takže se od nich i můžu leccos naučit.

Ve středu jste hráli domácí pohár proti Třinci, může nějak únava z tohoto zápasu ovlivnit nedělní duel?

Žádná hrozná únava tam nebude, na jaře není tolik utkání a nemáme být z čeho unavení. Kluci se na dva zápasy v jednom týdnu spíš těší, každý radši hraje, než trénuje.

Viděl jsi na jaře Slavii naživo?

Na stadionu jsem nebyl ani jednou, viděl jsem ji hrát jen v televizi. Ale myslím, že naši trenéři znají Slavii velmi dobře a žádné nové poznatky bych jim nepřinesl, ani kdybych na stadionu byl.

Budeš vlastně moct proti Slavii hrát?

Podle všeho můžu.

Liberec se po nepovedeném podzimu zvedl, je v lepším středu tabulky. Jaké máte nyní cíle?

Určitě je pro nás prioritní domácí pohár, tam je větší šance dostat se do pohárů než z ligy. začátek ligového jara se nám povedl, chtělo by to teď uhrát co nejvíc bodů, abysme se dotáhli na mužstva před námi, ten bodový rozdíl není tak velký.

Jsi na Liberci na hostování s opcí, už se řešilo, zda bys zůstal v Liberci?

Ještě vůbec, uvidíme po konci sezony.



Komentáře (38)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: B. Dočkalovi se v Liberci daří

    (host)     před 17 lety 11.04.2008 16:25 |  
    0 0

    Ve Slavii sem si te neoblibil. Na Jare si totiz nastoupil do dvou zapasu a oba si odchodil. I tak doufam, ale ze se vratis, protoze verim, ze sis to uz v hlave srovnal a ja ti budu moci dat druhou sanci

    • Re: B. Dočkalovi se v Liberci daří

      (host)     před 17 lety 11.04.2008 16:30 |  
      0 0

      ty si to v hlave taky srovnej ty pako

    • Re: B. Dočkalovi se v Liberci daří

      (host)     před 17 lety 11.04.2008 23:24 |  
      0 0

      No ty jsi asi pěknej ..... , když plácáš takový nesmysly - Bořek v zápasech makal a určitě by nám teď byl platný víc než mnozí chodiči ze zápasu z Plzní :-( -- PUMA KING

      • Re: B. Dočkalovi se v Liberci daří

        (host)     před 17 lety 12.04.2008 09:57 |  
        0 0

        zkus nebyt tak zaslepeny. Ze makal? A to jako kdy? Myslis na Slovacku? Nebo snad v Jablonci?

  2. Re: B. Dočkalovi se v Liberci daří

    (host)     před 17 lety 11.04.2008 19:09 |  
    0 0

    Doufám, že ta opce je přeci jenom nastavená tak, aby to bylo provázaný s angažováním Blažka ve Slavii. Na každej pád doufám, že se do Slavie vrátí, jinak bych to asi vobrečel... :( :)
    MW

    • Re: B. Dočkalovi se v Liberci daří

      jane (admin)     před 17 lety 11.04.2008 19:20 |  
      0 0

      Mno dokud bude ve Slavii ten samy trener, tak tomu moc neverim...

      • Re: B. Dočkalovi se v Liberci daří

        (host)     před 17 lety 11.04.2008 19:41 |  
        0 0

        Ano, Jane, tentokrát není co dodat. Podle zdrojů z Liberce je uplatnění opce hotovou věcí, zvláště díky částce, za kterou Liberec Dočkala získá. 15 mega je pohádková cena. Za dva roky ho Kárl prodá jako Hološka za daleko vyšší částku. Bohužel pro nás.

        • Re: B. Dočkalovi se v Liberci daří

          jane (admin)     před 17 lety 11.04.2008 19:44 |  
          0 0

          Ano, trener si zvolil v zimni pauze cestu, jakou si zvolil, vedly se kolem toho bourlive diskuze. Okamzik pravdy, zda to byla spravna cesta, se vcelku rychle blizi...

          • Re: B. Dočkalovi se v Liberci daří

            quelhar (admin)     před 17 lety 11.04.2008 19:59 |  
            0 0

            A vsichni remcalove uz se nemuzou dockat dalsi bodove ztraty :o)

            • Re: B. Dočkalovi se v Liberci daří

              (host)     před 17 lety 11.04.2008 20:11 |  
              0 0

              Vyhnat nejnadějnějšího slavistického záložníka, jen aby se uvolnilo místo pro neschopného synovce, to dokáže udělat jen veliký lump a schvalovat to může jen veliký blb.

              • Re: B. Dočkalovi se v Liberci daří

                quelhar (admin)     před 17 lety 11.04.2008 20:38 |  
                0 0

                Jeste tu, o tom nejlepsim ligovem defenzivnim zaloznikovi Gecovovi a nejvetsi hvezde stredni Evropy a prilehlych vesmiru Vachovi :o)

                • Re: B. Dočkalovi se v Liberci daří

                  slaviator     před 17 lety 11.04.2008 20:46 |  
                  0 0

                  Škoda, že se zapomíná, jak vyhnal v zimě Necida do Jablonce a v létě Vrzala se Šmídem do Plzně, respektive do Budějovic...! :-)))))

                • Re: B. Dočkalovi se v Liberci daří

                  (host)     před 17 lety 11.04.2008 21:05 |  
                  0 0

                  Když jsme u těch pohádek, vzpomínám, jak jeden idiot vyprávěl, jak superskvělej nákup je ten Blažek. Že je lepší než Fenin, proto mu Škorpil dává přednost před Feninem. Hádej, kdo byl ten pohádkář?

                  • Re: B. Dočkalovi se v Liberci daří

                    (host)     před 17 lety 11.04.2008 21:37 |  
                    0 0

                    blazek je lepsi nez fenin a neni to pohadka jen musi prestat tolik parit :))... ten kluk to proste v sobe ma a ja mu verim Borka mam rad byl by nam asi ted docela platnej ale neni cas litovat je cas jit povzbuzovat!!!!

                    • Re: B. Dočkalovi se v Liberci daří

                      slaviator     před 17 lety 11.04.2008 22:31 |  
                      0 0

                      Svého času bylo v lize možná dvacet hráčů lepších než Nedvěd... Ten neměl moc talentu...:))) Ale vynahradil to tím, že fotbalu dával 100% a ještě mnohem víc... A v tom je ten rozdíl, co dělá z některých talentovaných fotbalistů jen průměrné profíky co zapadnou a naopak, z průměrně talentovaných fotbalistů díky jejich neobyčenejné profesionalitě kvalitní hráče.... Fenin má taky mouchy, ne že ne... Ale spíše se jedná o vyjímky, nevím o tom, že by se někde opíjel a vymetal bary, spíše se jednalo o vztah ke své sestře a celkově rodině, když třeba machroval v restauraci a nechoval se k nim nejvhodněji.. :-) Ale to se prostě stane někdy... Blažek je talentovanější než Fenin, ale to neznamená, že je lepší prostě... Když neumí ten svůj talent využít.

                      • Re: B. Dočkalovi se v Liberci daří

                        (host)     před 17 lety 12.04.2008 06:29 |  
                        0 0

                        cas Blazka prijde fenin taky nezaril v 18 letech;)

                        • Re: B. Dočkalovi se v Liberci daří

                          slaviator     před 17 lety 12.04.2008 07:47 |  
                          0 0

                          Nezářil... To bych neřek, spíše byl v ústraní mediálním živlům:-)) Moc se o něm v jeho 18ti nevědělo, což je na psychiku hráče někdy dobré... Ale i v těch 18 makal... Btw: Blažkovi už je ale 20...;) Je snad jen o pul roku mladší než Fena...

            • Re: B. Dočkalovi se v Liberci daří

              slaviator     před 17 lety 11.04.2008 20:42 |  
              0 0

              Snad zrovna jane z ničeho nepodezíráš... ;o)
              Hele, není to těšení se z další bodové ztráty, ba naopak... Ale ukazuje se postupně, kdo měl na začátku jara pravdu, kdo ji měl v zimě... Za sebe říkám, že v zimě jsem ji určitě neměl, protože tehdy bych postupoval podobně jako KJ - akorát bych většinu z těch hráčů nedal z fleku do základu, ale museli by si ten post vybojovat... A asi dvě z těch posil bych nepřived určitě (Abraham, Blažek), dvě asi ne (Jarolím, hdy Černý), místo nich bych se zaměřil na jiné hráče (na beka Vidlička tehdy ještě ze Zlína nebo z Teplic po přestupu Vidličky na Stínadla Kaufman jako alternativa za Krajčíka, na levého obránce někoho, klidně ze zahraničí... A podíval bych se na post tvořivého záložníka, znovu v zahraničí...

              Ukázalo se, že nakonec se příchody Blažka, Černého a Abrahama ukázaly jako správné a nemám s nima v současné době problém, i když moje srdce hodně brečelo, když se Abrc dostal po dvou dnech od přestupu do základní sestavy - například. Ale brečí pořád, když se rotuje sestavou, kdy se staví hráči celkem nepochopitelně pro mě na různý posty (M.Jarolím na pravé záloze, Abrc v derby na postu podhrotového útočníka v prvním poločase, v derby dokonce v základu ne 2 střední defenzivní záložníci, ale dokonce rovnou 3, přičemž jeden plnil roli "špílmachra" (Tavares) a jeden hrál toho podhroťáka (Abraham), to byl docela si myslím úlet... A je toho víc. A bohužel jak říkám, ukazuje se, že KJ nemá až tak zcela pravdu když tvrdí, že si to sedne, že se to zlepší, že to klape....

              • Re: B. Dočkalovi se v Liberci daří

                quelhar (admin)     před 17 lety 11.04.2008 22:08 |  
                0 0

                Mas pravdu, jane zrovna nepodeziram z niceho, jsou tu jini adepti, kteri se nemuzou dockat :o)
                A k tomu ostatnimu - problem je, ze nikdo nezjisti, jestli by ty alternativni moznosti byly lepsi nebo horsi. Blazek v Liberci zaril, strilel goly jako na bezicim pase a ted nic. Strihavka byl loni nejlepsi strelec, ziskaval zkusenosti v Anglii a taky nic. Ti hraci uz ukazali, ze neco umeji, ale ted se svezli s celkovou mizerii, kdy formu nema skoro nikdo. Proto mi prijde absurdni si myslet, ze by se neco kardinalne zmenilo, kdyby u nas byl napriklad Dockal misto Jarolima. Jako mlady hrac je asi spis nachylnejsi k tomu, ze se sveze s ostatnimi - kdyz tym slape, hraje skvele, kdyz tym neslape, sam to nevytrhne. A ve Slavii to zrovna dvakrat neslape uz dobrych 15 ligovych kol, ne jen tech 8 jarnich.

                • Re: B. Dočkalovi se v Liberci daří

                  slaviator     před 17 lety 11.04.2008 22:27 |  
                  0 0

                  Blažek na podzim nehrál nebo hrál zraněnej... Bylo to celkem riziko, ale asi se víceméně vyplatilo do toho jít. Zpětně to schvaluju. Jde teď i o to ale, jak jsou nastaveny podmíny opce... Ale na druhou stranu Necid je taky golovej... :)) Jen by musel dostat více prostoru... Kdyby u nás byl Dočkal místo Jarolíma, nezměnilo by se nic. Proto bych spíše Dočkala poslal také na hostování, ale přived někoho jinýho, nějakého fakt špílmachra... Z ligy třebas toho Polácha, ale spíše bych se poohlíd v cizině - Slovensko, Polsko, Srbsko, Maďarsko, druhá Bundesliga...
                  S tím, že se ve Slavii dvakrát nešlape už patnáct kol zhruba, tak souhlasím... Je to asi od toho žižkova, co?

                  • Re: B. Dočkalovi se v Liberci daří

                    quelhar (admin)     před 17 lety 11.04.2008 23:41 |  
                    0 0

                    Blazek na podzim nehral, nebo hral zranenej a presto dal tri goly v sesti zapasech. Dost slusna bilance, zvlast kdyz hral v tymu, kteremu se na podzim nedarilo. O opcich tu nikdo nic nevi az na neustale vykriky o 15M + 0% vs 25M + 50% a to jeste budeme urcite platit 50M za Pudila...
                    Spilmachri jsou bohuzel vysoce nedostatkove zbozi a zvlast, pokud za nej nechces zaplatit pres 20M. Krom toho jsme se bez nej celkem slusne obesli i na podzim, kdy melo muzstvo formu.
                    Ja myslim, ze uz to zaclo v Liberci. Celkem smolna plichta, cervena pro Krajcika. Pak sice vyhra nad Teplicemi, ale pak tri plichty v rade, z toho dve doma... Poslednich sest zapasu na podzim bilance 2-4-0. Osm jarnich s bilanci 4-3-1. Sice neprohravame, ale je tam prilis mnoho remiz.

                    • Re: B. Dočkalovi se v Liberci daří

                      slaviator     před 17 lety 12.04.2008 08:07 |  
                      0 0

                      a) Ano, ano, máš pravdu... Je golovej, má i celkem slušnou bilanci dlouhodobější, co druhej třetí zápas v podstatě, to gol... Ale ta jeho zranění, to je hodně, hodně rizikové...
                      b) A víš, že bych radši dal klidně 30 mil za kvalitního špílmachra než 15 třebas za hráče, co měl dobrej půlrok, a je to můj synovec? :) Pořád si myslím, že jsme klidně měli jít do toho a pokusit se i přeplatit Stavanger ohledně Filla... To byl mozek Plzně, je mu 21 let, je v hledáčku seniorské repre, rok dva by u nás hrál a pak by šel do zahraničí - Francie, Itálie - za i těch sto milionů... A právě Fillo by tu roli pravého krajního záložníka... Nebo i oho špílmachra... Ale jinak přesně jak říkáš: "obešli jsme se bez něj i na podzim, když jsme měli formu". Ano, to je to klíčové, co sám říkáš... Měli jsme formu - a Standu, kterej si sbíhával za obranu, a mohl využívat nakopávané míče. jak to jde těžkopádně bez Standy jsme viděli v závěru podzimu, když byl zraněnej. Ne, s jeho přestupem souhlasím, odvedl toho pro nás hodně, hodně moc a my jsme mu vyšli vstříc... Bylo by to hodně sobecký ho držet. Ale měli jsme se na tu hru bez Standy připravit lépe... Nemůžem hrát hru se Standou bez Standy, což KJ věděl, proto přišel Střihavka - a tak nehrajeme nakopávanou do prostoru, což je hodně účinný, ale na vysokého hráče... To, že nemáme rychlá křídla jako na podzim, bych zas tak neřek... Pudil na jedný straně, na druhý může hrát Ivana... Je to přirozenej vývoj, když jsou Dušan s Jandou zraněni... Místo toho abychom ale pozměnili hru tak, že přivedeme do středu zálohy někoho (hodně) kreativního, pokud možno i aby uměl zahrávat standartky přesně, tak jsme přivedli Jardu Černého, se kterým jsme počítali na post krajního záložníka... Nevím no...

                      c) Nebo v Liberci, to je možná pravda.... Ale rozhodující z dnešního pohledu asi byla rozhodně prohra s Bohemians, což se dalo víceméně asi ale pochopit kvůli jejich motivaci pro první zápas se Slavií v lize po x letech a naší, když jsme byli v oblacích z LM..., a bodová ztráta právě s Olomoucí, kde jsme měli smůlu v koncovce, ale hlavně na Žižkově. Ale tam si myslím to neprohrál Vorel, ale Jarolím špatným střídáním a možná už špatnou základní sestavou... Bylo zřejmé, že bude velmi těžký terén a že by to měli snažší lehčí hráči - takže hráli ti vyšší a těžší... Na dvou třech postech měli hrát lehčí než hráli, lépe by se pobyhovali... Ale je pravda, že dostat gol v 90. min po centru když špatně vyběhne brankář, to se nestává tak často. Pokud si ale pamatuju, tak tam Vorla nějakej obránce zablokoval, přesně jak na jaře proti Bohemce Vaniaka při jednom rohu Rada (pískanej útočnej faul) a při jeednom Haškovo přímém kopu snad taky zase Rada? Naštěstí ten "Bohemkář" netrefil, když Vaniak přes toho blokujícího Radu nemoh vyběhnout, odkrytou polovinu branky. Dost mi to připomnělo právě ten gol na Žižkově....

                      Takže posledních 14 zápasů - bilance 6-7-1. Zejtra vlastně to bude 15. zápas, půlsezona.... Uvidíme, kolik bodů získáme s LIbercem. Ale mt za 14 zápasů 25 bodů, tak se o titul vážně nehraje... Protože počítejme s lepší variantou, že yvhrajeme - takže 15 zápasů = 28 bodů, kdybychom je tím tempem sbírali celou sezonu -> 56 bodů... Sice už nejsou časy, když mistr měl 70 bodů a vicemistr 67, 68... letos na titul bude stačit 63-65 bodů... Ale 56, to je fakt hrůza. Hrát o titul znamená sbírat aspon 70% možnejch bodů... A to, jak sám uvádíš, za posledních 14 zápasů nejde. Btw pokud se nepletu, tak právě v těch posledních šesti podzimních Standa už nehrál, co?

                      • Re: B. Dočkalovi se v Liberci daří

                        quelhar (admin)     před 17 lety 12.04.2008 09:25 |  
                        0 0

                        No Standa nehral v kolech 13, 15 a 16, pred 13. kolem hral vsechno.
                        A jinak 28 bodu z 15 zapasu je malo, to mas pravdu. Kdo chce titul, mel by nahrat tak o 4 nebo 5 bodu vic.
                        Kdyz se clovek zamysli, jake remizy mohly krasne byt vitezstvi. Zizkov, gol v posledni minute. Ted Plzen. Proti Olomouci jsme moc tutovek nemeli, az dve v devadesate minute. Pentle na Necida na podzim proti Bolce. Gol v Ostrave par minut pred koncem.... Ach jo.

                        • Re: B. Dočkalovi se v Liberci daří

                          (host)     před 17 lety 12.04.2008 11:26 |  
                          0 0

                          Když jsem na začátku jara kritizoval KJ a spol.za špatný kšeft pro Slavii - prodej Švece rychle a zbytečně za "hubičku",tak mne chtěli někteří kamenovat .Proč byl Suchoš tak úspěšný v def. činnosti? Mimo jiné i proto,že se před ním pohyboval nenápadný Švícko.Když jsem ve stejné době tvrdil,že Standa bude i na konci ligy náš nejlepší kanonýr, posílali jste mne do ...! Že KJ nestojíme za pár slov vysvětlení během jara, to je taky pravda!!Proč Goce dal v týmu na chvostu ligy osm branek a po příchodu do mužstva leadra mu záhadně zvlhl prach? A taky bych chtěl vědět kdo bude proti Liberci určen na případnou penaltu? Seznam našich odchovanů,mlaďochů v lize narůstá.Ale na soupiskách jiných mužstev.Pepa Bican se obrací v hrobě,KJ je v klidu. Belaid je na podzim odeslán do béčka,povolán překvapivě do derby a nyní opět...!Uvidím a těším se na návrat Šventa,Šenkyho,Jandy a kluka z Verneřic.Nevím proč Matěj nevoní samolibosti jeho eminence. Uve.

                • Re: B. Dočkalovi se v Liberci daří

                  (host)     před 17 lety 12.04.2008 05:48 |  
                  0 0

                  Myslim, ze asi netreba zadneho slavistu podezirat z toho, ze by mel radost z bodove ztraty. Jenom proste jsou mezi nami lidi, kterym se nelibi, jakym smerem se zrovna tym ubira a ztraty jen potvrzuji jejich teorie, zda neco neni spatne. Jane

                • Re: B. Dočkalovi se v Liberci daří

                  (host)     před 17 lety 12.04.2008 10:49 |  
                  0 0

                  Quelhare, i kdyby se Dočkal svezl s mizernou formou týmu, v jednom by nám ohromně pomohl, a to je zahrávání standardních situací. Bohužel na jaře je nikdo nedokáže pořádně zahrát. A Liberec z jeho standardek dává góly. Proto měl dostat přednost před Markem Jarolímem. Proti Plzni jsme měli 15 rohů, několik slibných standardek ze stran a nic jsme z toho nevytěžili především díky jejich špatnému zahrávání. Odchod Dočkala byl velkou chybou. Na Kladně prokázal svoji kvalitu. Navíc post pravého záložníka nás trápí při zranění Jandy, Kalivoda hraje nestabilně, Krajčík to samé a ostatní na tomto postu jen zaskakují jako Jarolím.

                  • Re: B. Dočkalovi se v Liberci daří

                    (host)     před 17 lety 12.04.2008 11:56 |  
                    0 0

                    Hlavně Marek Jarolím neni pravej záložník a že tam hrál z nouze mu jen a jen přitížilo, protože teď musí jenomn poslouchat hloupý řeči o protekci a podobně. Naopak v zápasech, kdy hrál střed zálohy (Most, Bohemka) měla hra známky kvality a záloha vytvářela vytvářela šance. . ty jsme pak sice klasicky slávisticky zahazovali, ale v Plzni třeba žádný šance nebyly. Souhlasím, že v současný době by se Bořek hodil, ale kdo to mohl tušit. Já souhlasil s hostováním i před jarem, protože u nás by tolik nehrá. Jen mě šte ta opce. Vemte, že jsou zranění Janda, Šmicer. . přes ně by jinak do základu vůbec nekoukl. A to jsou ještě k dispozici na pravou zálohu Matej, Gebre, Kalič, MJ i Ferry. . Já KJ chápu, proč y kluky poslal na hostování, ale zase chápu je, že to nechtěj dělat věčně a bohužel tam přišly i ty opce a u Gecova přestup natvrdo. V létě bude asi stejně velký zemětřesení v kádru, takže uvidíme jak pudeme do podzimu. Osobně se domnívám, že přijde Rajnoch a podle toho jak mluvil ve studiu fotbal, tak mi to jen potvrdilo, že by do Slávie rád. .

                    • Re: B. Dočkalovi se v Liberci daří

                      Bulldock (přítel SN)     před 17 lety 12.04.2008 12:09 |  
                      0 0

                      Byl jsem odhlášenej. . takže Bulldock;-)

                    • Re: B. Dočkalovi se v Liberci daří

                      slaviator     před 17 lety 12.04.2008 17:48 |  
                      0 0

                      Rajnoch a ještě jeden hráč... Kterej doplní exslováckej trojlístek Abraham-Rajnoch a ... právě ten hráč. Když jsem koncem ledna, začátkem února psal o tom, že do Slavie má jít Abraham, nikdo mi nevěřil...

                      • Re: B. Dočkalovi se v Liberci daří

                        Bulldock (přítel SN)     před 17 lety 12.04.2008 18:49 |  
                        0 0

                        To je mi záhada. . Nezmar, Ivana, Pospěch, LJ ? :-) Kolikalístek by to nakonec musel bejt? :-)

                        • Re: B. Dočkalovi se v Liberci daří

                          slaviator     před 17 lety 12.04.2008 19:05 |  
                          0 0

                          Nezmar nikam z Liberce nechce, je to klubista... Ivana už u nás je... LJ se jsem také nemyslel, ten asi zůstane v Sieně nebo spíše zamíří jinam v rámci ciziny... Takže odpoveď už znáš.

  3. S Dočkalem se Slavii dařilo

    (host)     před 17 lety 12.04.2008 11:34 |  
    0 0

    Jakýsi anonymní chrlič špíny tady pomlouvá Dočkala, který, jak naznačuje, zavinil krach Slavie na Slovácku
    Tady je Bořkova bilance v minulém ročníku
    10. 15.10. 15:00 Kladno Slavia 0:1 78 minut Základ
    16. 27.11. 17:15 Teplice Slavia 2:4 89 Z
    17. 03.12. 16:00 Slavia Ostrava 2:1 62 Z
    22. 15.04. 20:15 Slovácko Slavia 0:0 13 Střídal
    26. 07.05. 16:00 Jablonec Slavia 1:0 62 Z
    Z toho vyplývá, že ten, kdo chce svalovat vinu na Bořka za průšvih na Slovácku, kde jak se říká, zápas prodala firma Jarolím a syn, záměrně klame. Nebýt Vorla, který chytil snad pět jasných gólů a je od té doby v nemilosti, by tehdy Slavia prohrála a Slovácko se možná zachránilo.

    • Re: S Dočkalem se Slavii dařilo

      (host)     před 17 lety 12.04.2008 12:08 |  
      0 0

      Nevšiml jsem si, že by Vorel byl od té doby v nemilosti, když jaro dochytal. . Co se týče Bořka, tak opravdu výbornej zápas měl jen v Teplicích, jinak to bylo slabý. Což u mladýho hráče je vždycky. Jablonský je úplně stejnej případ. Loni měl dva dobrý zaápasy v závěru( Příbram a ještě jeden. . ) Měl ale narozdíl od Bořka tu "nevýhodu", že zůstal ve Slavii a díky malý konkurenci na postu často hrál. . a nijak nezářil. Tohle přesně bych čekal a loňský jaro to potvrdilo by bylo u Bořka. Ale ten šel do slabýho Kladna, kde se chytil a teď se mu celkem daří i v Liberci, kde má opět menší konkurenci a taky je jiný hrát v Liberci, kterýho soupeři pořád podceňujou, než ve Slavii, proti které všichni brání zuby nehty. . Ostatně Petr Janda měl přesně podobnej vývoj. Naskočil v jarní části, kde zaujal výkonem v derby, ak přišlo nevýrazný období ( pravda tam taky putoval sestavou) a top formu chyti až na MS 20 jako většina hráčů tam. On měl ale tu "kliku", že se dostal k áčku v době, kdy byl slabší kádr. . čili dostal víc prostoru. Bořek a další generace maj bohužel tu smůlu, že v současné Slavii už je kvalita kádru a ambice výš a tihle hráči nemaj tolik prostoru. Proto se jich prosadí míň, respektive později a třeba i přes nějakej přestup mimo Slavii. Nicméně pořád je kšeft Pudil, Blažek X Dočkal, Gecov hodně dobrej v náš prospěch ze sportovního i finančního hlediska. A smlouvy nikdo z nás nezná takže můžem jen spekulovat to já dělat nebudu.

      • Re: S Dočkalem se Slavii dařilo

        Bulldock (přítel SN)     před 17 lety 12.04.2008 12:10 |  
        0 0

        Byl jsem odhlášenej. . takže Bulldock;-)

        • Re: S Dočkalem se Slavii dařilo

          (host)     před 17 lety 12.04.2008 14:22 |  
          0 0

          Je demagogie klást proti sobě obchody Pudil + Blažek proti Dočkalovi a spol.. Blažka se Karl mermomocí chtěl nějak výhodně zbavit, protože mu dobíhala smlouva podobně jako Šinglárovi, navíc ho vyháněli spoluhráči a nechtěli ho ani fanoušcil, protože byl pořád opilý a ještě se tím chlubil. Za to, že si ho Slavia vůbec vzala, nemusela téměř nic platit, Liberec byl šťastný, že se ho zbavil. A když teď vidí jeho výkony, určitě je šťastný i teď, že ho nemusí platit.
          Mimochodem, když si odmyslím jediný případ, kdy mu obránce soupeře nahrál balon metr před prázdnou brankou a Blažek to tam dokopl, ve Slavii neukázal vůbec nic. Pár kliček, ve kterých se ale nevyrovná Ivanovi ani Váchovi, a jinak laxní, nudný výkon. Kvalitou neodpovídá ani ligovému průměru, na hřišti málo pracuje, nemá fyzičku, je tam skoro zbytečný. Vácha by na jeho místě odvedl mnohem víc.
          Pokud šlo o Pudila, to byl samostatný obchod, který se mohl uskutečnit bez toho, abychom ztratili tří reprezentanty. Na jeho prodeji měl Liberec zájem z finančních důvodů a ve Slavii se jeho cena zvýšila.
          Na to, aby Pudil hrál obránce, je ale příliš drahý a schopný, takže KJ teď sráží jeho cenu. Proč má zájem na tom, aby za něho při případném prodeji Slavia nedostala dost zaplaceno?
          Dočkala a spol. se Slavia nejen nepotřebovala zbavit, ale naopak by jí prospěli. Dočkal je velmi kvalitní pravý záložník, který narozdíl od těch Černých, Jarolímů a Hubáčků a jiných trenérových oblíbenců, kteří kopou trestňáky a rohy, většinou netrefí prvního protihráče.
          Gecov by byl vynikající náhrada za Švícka, který neměl odcházet.
          Chápu že pro některé rádobyfandy Slavie, kteří by nejraději koupili každého, o kom se někdo v televizi příznivě zmíní, nejsou Vácha , Dočkal a Gecov dost dobří, protože sami na fotbal nechodí a Bosák tolik nepochválil. Kdyby se tihle fandové radši chodili podívat na béčko a na přípravná utkání, zřejmě by je tak hloupě nepomlouvali.
          Jsem teď zvědavý na Blažka proti Liberci. Možná že najednou Liberec umožní Blažkovi předvést zázračný výkon, aby zvýšil jeho cenu a zabránil tomu, že by třeba i Rosen pochopil, do jak pitomých obchodů ho jeho podřízení zatáhli. Jinak by si možná konečně i Bulldock a Quelhar všimli, že Blažek u nás hraje velký kulový.
          Tantalos

        • Re: S Dočkalem se Slavii dařilo

          (host)     před 17 lety 12.04.2008 14:57 |  
          0 0

          Bulldocku, co to píšeš za nesmysly. Dočkal odehrál skvělé utkání na Kladně, v Teplicích, průměrný zápas proti Ostravě. Jarolím ho přestal stavět, aby neměl Lukáš konkurenci. 12 minut na Slovácku je k smíchu, co mohl za tak krátkou dobu udělat a proti Jablonci vyhořeli především zkušení hráči jako Aračič, Jan Vorel, Dosoudil Hrdlička. To je ta demagogie, kterou tu šíří pochlebovači Karla Jarolíma, že titul nám prohráli mladí hráči. Kdo z nich hrál pravidelně? Suchý, Švec, Janda, Švento. To byla kvalita týmu. A Dočkal odehrál tři zápasy, jednou 12 minut a jeden poločas proti Jablonci. Díky jeho výkonu v Jablonci jsme získali důležité body, které nám pomohly do předkola LM. A Necid toho odehrál taky málo. Díky jeho gólům jsme se dostali do předkola LM. Ne mladí hráči, ale zkušení hráči nám prohráli titul. A už vůbec nechápu Tvůj obdiv k Markovi Jarolímovi, byl tragický i ve středu zálohy. To není žádný tvůrce. Jen tu jako hujer pochlebuješ Karlovi Jarolímovi. To samé Gebre, pomalý hráč, který zaostává kvalitou za Gecovem a spol. Taky zbytečný nákup a vyhozené peníze. Pokud letos neuděláme titul, přestože jsme měli náskok 5 bodů po podzimu, tak to bude díky stupidní přestupové politice Jarolíma, na kterou mu skočili pánové Rosen a Doležal. Slávia potřebovala vhodně doplnit tým o kvalitu, ne kvantitu jako jsou Gebre, Jarolím a Kubásek.

          • Re: S Dočkalem se Slavii dařilo

            Bulldock (přítel SN)     před 17 lety 12.04.2008 15:52 |  
            0 0

            Já nikde nepsal o o tom kdo nám prohrál titul, já psal o vývoji mladých hráčů. Já tu nepochlebuju KJ, já jen říkám, že chápu politiku klubu, kdy posílá mladé na hostování, toť vše. Za MJ stojim. . a věřim, že ukáže platnost. O Bažkovi jsem sal už v zimě, že bych ten kšeft já nedělal, ale chápu proč to vedení a KJ zkusilo. Herně tak špatnej neni, ale je ještě brzo hodnotit. á pochopim důvody a nákupy všech hráčů v zimě. Já bych to třeba nedělal, ale chápu Kj. Nákupy v pořádku, to mi nevadí. Mně vadí, jaký nesmyslný tahy dělá při tvorbě sestav a kam to vede naší hru. Tam jsem výrazně kritickej. To, že pustil hráče na hostování mi tak nevadí a odmítám se zaslepovat osobními pocity a zhrzeností z odchodu oblíbených hráčů a dávat si klapky na oči jako Tantalos a spol.

            • Re: S Dočkalem se Slavii dařilo

              slaviator     před 17 lety 12.04.2008 17:58 |  
              0 0

              ... "nesmyslný tahy při tvorbě sestav", k tomu není co dodat... :( Ale je fakt, abych se zase KJ jednou pro změnu zastal, že chyby dělaj i větší profíci... Viz loni ve formuli Honda: v aerodynamickém tunelu bylo vše v pořádku, ale jakmile vyjeli na dráhu, tak byly časy mnohem horší, než teoreticky měly být... Něco opravili, dali to do tunelu, pořád super výsledky... Vyjeli na dráhu a dokonce ještě horší časy než předtím... Byl to bludnej kruh a nakonec zjistili, že jim v aerodynamice na dráze haprovala poklice od čerpací trubice... Prostě: na začátku byl nějakej trviální problém, ale snahou zlepšit to docházelo k měnění něčeho do té doby relativně stále úspěšného, ale byly to kroky k horšímu... Nebo-li: KJ třebas teď už ani nemusí vědět, jak z bludného kruhu ven... V tom případě by asi bylo nejlepší přiblížit sestavu co nejvíce té z úspěšné pasáže na podzim, samozřejmě místo Švece teda Abraham a místo Vlčka třebas Blažek...