Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Chance liga

Zlín - Slavia 0:1

Slávisté na těžkém nefotbalovém terénu ve Zlíně vybojovali tři body a vrátili se zpět na první ligovou příčku. Utkání rozhodl parádním gólem Toleski. Prohlédněte si 15 fotografií ze zápasu.

Zlín -Slavia 0:1 (0:1)
sestava:
M. Vaniak - M. Krajčík , M. Suchý , E. Brabec , D. Hubáček - M. Jarolím (46. D. Kalivoda ), M. Tavares (83. M. Latka ), J. Černý (71. M. Abraham ), D. Pudil - J. Blažek , G. Toleski
branky: 40. Toleski
lavička: M. Vorel , T. Belaid , M. Ivana , D. Střihavka

Slavia po dlouhé době nevedla ligu a čekalo ji těžké utkání ve Zlíně, kde hustě sněžilo a kdysi fotbalové hřiště se proměnilo v oraniště. Přesto utkání začalo a pro slávisty vůbec ne dobře. Nedařila se kombinace a domácí byli nebezpečnější. Hned na začátku musel zatáhnout za záchrannou brzdu Brabec a byl oceněn žlutou kartou, sešívaní tak přišli o kapitána do derby. I přes těžký terén obě mužstva statečně bojovala a na zápas se dalo koukat. Klíčovým okamžikem se stal závěr prvního poločasu, kdy nejdříve domácí Kroča trefil tyč odkryté brány po standardní situaci a míč se odrazil podél brankové čáry zpět do rukou Vaniaka. Hned z protiútoku Pudil sklepl hlavou míč na Blažka, ten prodloužil na Toleskiho, který v první vážné situaci před domácí brankou poslal Slavii do vedení. Technicky se prosadil mezi trojicí obránců a perfektně umístil míč do pravého růžku brány. I díky tomu se stal mužem zápasu.

Druhou půli začali sešívaní perfektně, nepouštěli zlínské hráče před branku a dobře kombinovali. Dalším žlutě potrestaným hráčem byl bohužel Blažek a ani on si nezahraje příští týden proti Spartě. Po hodině se obraz hry začínal měnit, Zlín se stále více tlačil do ofenzivy a slávisty čekaly ještě horké chvilky. Druhá uklidňující branka nepřicházela, nejblíže k ní měl opět Toleski, který se dostal za zlínského obránce a prostřelil i gólmana, míč se však na stále horším terénu zastavil před brankovou čárou a nakonec z toho byl jen roh. Rozhodnout mohl i Blažek, který se pustil do souboje o míč s gólmanem, vyhrál ho, ale skončil ve vápně na zemi. Domácí několikrát nebezpečně zahrozili a bojovali až do konce, v čemž jim pomáhal i velký počet standardních situací. Naštěstí cenné tři body se vezou do Prahy a již se můžeme těšit na pondělní bitvu se Spartou.

Komentáře (129)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Zlín - Slavia 0:1

    (host)     před 17 lety 24.03.2008 19:20 |  
    0 0

    zacinam si zvykat ze tydle zapasy vyhravame:))) Krax

    • Re: Zlín - Slavia 0:1

      (host)     před 17 lety 24.03.2008 20:00 |  
      0 0

      prosba.koupm dva lístky na jih na derby.za rozumnou cenu.příplatky dvěstě na lupen netoleruju:-)

      • Re: Zlín - Slavia 0:1

        (host)     před 17 lety 24.03.2008 20:03 |  
        0 0

        Copak on už je jih vyprodaný? Pochybuju...

  2. Re: Zlín - Slavia 0:1

    quelhar (admin)     před 17 lety 24.03.2008 19:22 |  
    0 0

    Zase skandaaaal, zase jsme vyhrali. Hergot, odvolejte uz toho trenera, na tu tabulku se neda divat.
    V derby samozrejme nemame sanci, Sparta totalne prejela silny Jablonec, zatimco nas prehraval slaboucky Zlin. Trener u tymu nema co delat uz proto, ze by chtel sehrat zapas v jinem terminu kvuli terenu. Tento teren naopak ukazal skutecne kvality obou tymu a je tristni, ze po tom, co nas prehraval Most a Bohemians, nas prehral i Zlin. Nase vitezstvi je naprosto nespravedlive, hrali jsme spatne, predevsim jsme spatne kombinovali, proste jsme se s terenem nedokazali vyrovnat. Vyzdvihovat nema cenu nikoho, Toleskiho gol byl nahodny a dalsi akce totalne zazdil, napriklad nedokazal pri prostreleni golmana dat mici takovou silu, aby dojel do brany. Takove chyby jsou skandalni a neodpustitelne. Navic se celou dobu valel na hristi (stejne jako Blazek), takove hrace ve Slavii nepotrebujeme.
    Byl to bezkrevny vykon, bez bojovnosti a opakoval se uz poseste na jare. Proto by majitele meli zvazit zmeny v hracskem kadru i v realizacnim tymu

    ;o)

    • Re: Zlín - Slavia 0:1

      PetCC     před 17 lety 24.03.2008 19:26 |  
      0 0

      Správně!

      Leška VEN!!!
      :-)

      • Re: Zlín - Slavia 0:1

        bongor     před 17 lety 24.03.2008 22:18 |  
        0 0

        Leška a Csaplár ven,správně.Ale ještě taky ten,hergot jak se jen jmenuje?No to je jedno,teď si nevzpomenu,takovej vyšší,přitloustlej Pro jistotu ven všichni a my do Bohnic.

    • Re: Zlín - Slavia 0:1

      (host)     před 17 lety 24.03.2008 19:27 |  
      0 0

      :)))))

    • Re: Zlín - Slavia 0:1

      slaviator     před 17 lety 24.03.2008 19:29 |  
      0 0

      :-))
      CO se tu dříve vytýkalo, bylo to, že hráli hráči bez formy v základní sestavě. Opakovaně. Jmenovitě Abraham, Marek Jarolím. Vytýkala se hra se dvěma DZ - nebo "neofenzivními" Suchým a Abrahamem vedle sebe. Vytýkal se herní systém 4-5-1. To jsou naprosto objektivní důvody a podívej se, šesté kolo na jaře a ze všech těch "neduhů" už zbyl akorát Jarolím v základu, kterej byl dokonce o poločase střídanej...
      K zápasu: neregulerní terén, ale pro oba týmy stejné podmínky. Naštěstí se pověstné štěstíčko přiklonilo k nám, když Zúbek (?) dal tyčku a z protiútoku Goce náádhernou branku. Pak jsme měli i dál štěstíčko, když pomezní mávnul Žůrkovi dva ofsajdy, co spíše nebyli - tohle se má pouštět, kdyby se to nemávlo, šel Žůrek sám na Vaniaka. Měli jsme i štěstí při pár dalších šancí Zlína... Naopak smůlu zase při střele Goceho, která by normálně skončila gólem, takhle se zastavila pár decimetrů od čáry. ŠKoda. Vítězství to bylo ale zasloužené, za bojovnost.

      • Re: Zlín - Slavia 0:1

        (host)     před 17 lety 24.03.2008 19:35 |  
        0 0

        zubek to byt nemohl, vzdyt vubec nehral.. byl to myslim kroča..a gocemu tam taky zamavali jeden ofsajd kterej nebyl..slimak

        • Re: Zlín - Slavia 0:1

          slaviator     před 17 lety 24.03.2008 19:56 |  
          0 0

          Jo, díky... Kroča... Asi jo... Jasný no, Gocemu tam snad mávli dokonce dva takový ofsajdy... Ale to se stane... Žůrkovi tam takový mávli asi tři. Ale divím se, že prostě se všude říká jak maj rozhodčí nařízeno tyhlety hraniční situace pouštět... a pak to pokaždý (nebo dejme tomu v 99% případů) mávaj... je to škoda, těch golu by mohlo padat víc a třeba kdyby to dneska skončilo 2:3, tak by se to muselo líbit ještě víc... Byl to pěknej výkon od obou týmů, na to jakej byl terén. Ale chyběly tomu ty góly, škoda no :)

      • Re: Zlín - Slavia 0:1

        (host)     před 17 lety 25.03.2008 07:44 |  
        0 0

        Zase ta debilní věta: Pro oba stejné podmínky. Ano, ale pro toho kdo je technickz na výši přece mnohem horší.

      • Re: Zlín - Slavia 0:1

        (host)     před 17 lety 25.03.2008 09:47 |  
        0 0

        A co ten hroznej faul loktem do, tuším, Brabcovy hlavy, který předcházel té tyčce? Toho jste si nevšimli ? Takových faulů tam bylo několik, rozhodčí nic a co je zarážející, přiblblej rádobykomentátor Bauer taky nic.

        • Re: Zlín - Slavia 0:1

          PetCC     před 17 lety 25.03.2008 10:35 |  
          0 0

          Já si samozřejmě všiml, proč by taky jinak Brabec hlavičkoval do vlastní brány?

    • Re: Zlín - Slavia 0:1

      (host)     před 17 lety 24.03.2008 19:47 |  
      0 0

      Zkus si omýt přirození studenou vodou, to by Ti mohlo pomoct a přestaneš blouznit.

      • Re: Zlín - Slavia 0:1

        (host)     před 17 lety 24.03.2008 20:05 |  
        0 0

        první blbec :-D

    • Re: Zlín - Slavia 0:1

      martyni (přítel SN)     před 17 lety 24.03.2008 20:15 |  
      0 0

      co blbnes, quelhare.. stejne tak muzu ironicky napsat, jo, jedeme na titul, vsechno je super, rozdrtili jsme bohemku a zlin, jedeme na titul, sparta nahodne vyhrala vsechny zapasy krome remizy s olomouci, je absolutne v prdeli a nalozime ji bura.. takze v klidu, dnesek nema cenu komentovat, jen ze se nemelo hrat a podekovat klukum za bojovnost a Gocemu za tu skvelou akci, moc jsem mu ten gol pral. Silu bude muset tenhle tym jeste ukazat a derby nam napovi, jak je kdo na tom, ja doufam ze se bude jenom lepsit, protoze co si budem povidat, zacatek jara nebyl nic moc, KJ ovsem - jak pise slaviator, preci jen koriguje nektere podivnosti v sestave, takze doufejme, ze proti sparte ukazeme fotbal, kterym si rekneme o titul..

      • Re: Zlín - Slavia 0:1

        quelhar (admin)     před 17 lety 24.03.2008 20:43 |  
        0 0

        Do doby, co se po vyhranych zapasech bude v diskuzich odvolavat trener, si myslim, ze tyhle ironicke prispevky nebudou to nejhorsi, co se v diskuzi vyskytne :o)

        A mimochodem, trocha statistiky:
        Loni jsme v 22. kole jeli taky na Moravu (slavne Slovacko) a selhali jsme. Ted jsme vyhrali. Presto je po 22. kole situace v mnohem uplne stejna jako loni. Vedeme o dva body pred Spartou, jen mame oba o bod vic. Taky fakt, ze treti misto je daleko vzadu (loni to byl o sest bodu Liberec a o devet Bolka), je stejny.
        Sparta loni v poslednich osmi zapasech mela bilanci 5-2-1, my 3-2-3. Tak snad to letos dopadne lepe.
        Myslim, ze na titul bude stacit ziskat do konce ligy 16 bodu.

        • Re: Zlín - Slavia 0:1

          slaviator     před 17 lety 24.03.2008 20:49 |  
          0 0

          Někdy před měsícem jsem říkal, že ten kdo bude mít po 30. kole 63-64 bodů, že nejspíše vyhraje titul... Máme 48 bodů, Sparta 46. Zbývá 8 kol. To znamená, že nakonec možná bude stačit jen i 60 bodů, pokud vyhrajem v derby (Sparta by měla ztrátu 5 bodů do sedmi zápasů a horší vzájemné zápasy, těžko by ze 7 zápasů uhrála 21 nebo 19 bodů, když ji ještě čekaj Liberec, Ostrava, Brno..., tzn nám by stačilo na jistotu uhrát 15 bodů... Tzn teoreticky můžeme slavit už po zápase tři kola před koncem...

          • Re: Zlín - Slavia 0:1

            quelhar (admin)     před 17 lety 24.03.2008 21:19 |  
            0 0

            Taky jsem si pred zacatkem ligy spocital, ze 63 bodu by melo stacit na titul. Bohuzel se Sparta docela rozjela (predevsim vyhra v Boleslavi byla tak trosku cara pres rozpocet), takze bude mozna zapotrebi az 65. Doma bychom meli uhrat ze zbylych zapasu 3-1-0 a venku 2-1-1...

            • Re: Zlín - Slavia 0:1

              (host)     před 17 lety 25.03.2008 10:20 |  
              0 0

              já zass spočítal ze když má babička o pět jablk více než dědeček tak sousedko má stejně jablk jako dědeček jelikož babičku děda podvádí se sousedkou,

            • Re: Zlín - Slavia 0:1

              slaviator     před 17 lety 25.03.2008 16:32 |  
              0 0

              Já zase počítal, že vyhraje v Bolce, ale počítal jsem s prohrou v Olomouci třebas zase... :-)

          • Re: Zlín - Slavia 0:1

            Eluin (přítel SN)     před 17 lety 25.03.2008 09:41 |  
            0 0

            Tyto počty jsou - s prominutím - na prd. Vše může skončit nakonec jinak, Sparta může poslední 3 zápasy prohrát nebo také může už vše jen vyhrát a oslavit titul svoji typickou triumfální (bohužel) jízdou..

            • Re: Zlín - Slavia 0:1

              slaviator     před 17 lety 25.03.2008 16:35 |  
              0 0

              Však ano, je to na prd... Je to jen pro zábavu... :-) Někdo tipuje jak skončí zápas (skóre), někdy tipuje třeba kdo dostane žlutou... A někdo si natipuje zbývajících 8 kol, kolik kdo by tak asi měl získat bodů... V každým případě to může skončit jakkoliv... To je na fotbale to krásné. Někdo během tří zápasů dostane tři žlutý, čekáš teda, že se hodně brzo vykartuje... Ale on deset zápasů v řadě nedostane ani jednu žlutou... Někdo nedá rok gol a ty ho odepisuješ a on, pokud se zrovna nejmenuje Kulič a nehraje ve Spartě, se najednou rozstřílí... :) Atd atd.. :) A o tom to je, ne? Máme kritizovat pořád Jarolíma, třeba teď že tam neposlal Milana Ivanu... nebo si máme tipovat počet bodů?:)))

        • Re: Zlín - Slavia 0:1

          martyni (přítel SN)     před 17 lety 24.03.2008 21:13 |  
          0 0

          no vidis.. minulej rok to bylo slovacko.. tak doufejme ze je to neco jako tildenuv game, "tildenovo kolo":-)) no minulej rok jsme do toho 22. kola hrali fantastickej fotbal.. pak jsme rupli..ale taky nebyly penize a vime, ze to asi melo vliv...dnes je situace opacna, vyplaty by mely chodit a herne bychom se meli zlepsovat, to nejlepi jsme zatim nepredvedli...

        • Re: Zlín - Slavia 0:1

          (host)     před 17 lety 25.03.2008 18:13 |  
          0 0

          Quelhare, já si na něco podobného pamautuju. Myslím, že to bylo v roce 1992 ve Španělsku. Real Madrid měl pohodlný pštibodový náskok před Barcelonou. Předsedovi klubu se ale nelíbilo, že pod srbským trenérem Antičem nehraje "pohledný fotbal (espectaculo)". Tak jej ve druhé polovině soutěže nahradil předsedův oblíbenec, Holanďan Benhaker. Výsledek se dostavil. Real stačil ještě náskok prohospodařit a z titulu se v posledním kole radovala Barcelona. Mohli bychom to udělat podobně. Odvolejme Jarolíma, povolejme někoho, kdo dá prostor odchovancům a uvidíme. Třeba ještě stačíme spadnout na 3. místo. Zdraví VítK.

    • Re: Zlín - Slavia 0:1

      (host)     před 17 lety 24.03.2008 20:46 |  
      0 0

      Kolik jsi toho vypil?

    • Re: Zlín - Slavia 0:1

      honzah (přítel SN)     před 17 lety 24.03.2008 20:48 |  
      0 0

      Škarohlídy jsi odsoudil už minule, nemusíš se opakovat. Všechno v pořádku zdaleka není, všechno špatně také ne. Každopádně ukazujeme velkou vnitřní sílu a dost možná to bude na Spartu stačit.

    • Re: Zlín - Slavia 0:1

      (host)     před 17 lety 24.03.2008 21:10 |  
      0 0

      Koukám,že sem píšou sparťani převlečený za SLÁVISTY a myslej si že nás blbejma kecama rozložej zevnitř.Na tomhle se hrát nedalo tak vypadni a přijď po derby.

      • Re: Zlín - Slavia 0:1

        (host)     před 17 lety 24.03.2008 21:35 |  
        0 0

        Nečekal jsem, že by se tu našel byť jen jediný člověk, který by quelharův příspěvek nepochopil, ale jak vidno, mýlil jsem se. Už jste tu vy chytrolíni tři:-) Marvin

  3. Re: Zlín - Slavia 0:1

    (host)     před 17 lety 24.03.2008 19:26 |  
    0 0

    Paráda chlapi!!!!Obrovsky cenné vítězství navzdory OPĚT neregulérnímu terénu!!!Doufám,že to naše kluky nakopne a zajtejden přejedem ten bolševickej ksindl!!!!

  4. Re: Zlín - Slavia 0:1

    (host)     před 17 lety 24.03.2008 20:24 |  
    0 0

    uz toho zacinam mit dost, od zacatku jara konecne dela KJ zmeny k lepismu jak rozestaveni tak hracske, akorat tam porad strka bezkrevneho a nevyrazneho synovce jarolima. musim si polozit otazku, je snad KJ slepy, ztratil soudnost, proboha vzdyt tohleto je tak absurdni protezovani hrace jak prase, tahle rodinna protekce to nemusi dopadnout dobre. kurva uz tam hod nekoho kdo je schopny podat minimalne stejny vykon, horsi to nebude, na vyber ma tak nechapu proc dava porad dokola sanci hraci ktery nema formu a trapi se.
    tohle snad neni mozny ani ve sralte. dedkovatis karle, tyhle brucknerovsky moreesy si strc do prdele

    • Re: Zlín - Slavia 0:1

      (host)     před 17 lety 24.03.2008 20:27 |  
      0 0

      Kalivoda pak na Jarolímově místě nezahrál o nic líp, spíš ještě hůř.

      • Re: Zlín - Slavia 0:1

        (host)     před 17 lety 24.03.2008 20:29 |  
        0 0

        jojo, uz aby se vratil senky a jandys, ty by se tam hodili nebo tam dat pudila a nalevo svento

        • Re: Zlín - Slavia 0:1

          (host)     před 17 lety 24.03.2008 20:31 |  
          0 0

          koukam ze se tu uz stala klasika nadavat na Jarolima, Kalivoda byl horsi, ale o tom uz nikdo nepise - je dobry si vzdy najit nejakyho obetniho beranka

          • Re: Zlín - Slavia 0:1

            (host)     před 17 lety 24.03.2008 20:36 |  
            0 0

            Ještě dřív, než se poprvé kopne do balonu, už někteří "místní" vědí, koho budou po zápase kritizovat a koho naopak chválit. Je jim pak celkem jedno, jak daní hráči v zápase skutečně zahrají. Tím nechci říct, že zrovna Jarolím je kritizován výhradně neprávem, ale často to je hodně přehnané. Marvin

        • Re: Zlín - Slavia 0:1

          (host)     před 17 lety 24.03.2008 20:38 |  
          0 0

          obetni beranek, ale tak kdyz zahraje spatne tak ho porad nestrkam do sestavy, uz to trva moc kol a porad je v zakladu, vzdyt to samotny pro nej musi byt zavazujici. proste mensi odpocinek na lavicce mu nemuze rozhodne uskodit, navic to je chyba KJ ze ho tam porad strka , ne hrace ze nema formu

          • Re: Zlín - Slavia 0:1

            (host)     před 17 lety 24.03.2008 21:11 |  
            0 0

            a koho bys tam dal chytráku?Krajčík i Kalivoda hrajou na tomto postu otřesně.....

            • Re: Zlín - Slavia 0:1

              (host)     před 17 lety 24.03.2008 21:21 |  
              0 0

              Krajčík na Totenhamu hrál otřesně? Asi jsi viděl jiný zápas. Hrál pravého záložníka. Je tu Ivana a pravého záložníka by mohl hrát i Milan Černý. Volešák ani Tijany na kraji hrát nemohou.

            • Re: Zlín - Slavia 0:1

              (host)     před 17 lety 24.03.2008 21:23 |  
              0 0

              Co takhle třeba Volda...-?

            • Re: Zlín - Slavia 0:1

              (host)     před 17 lety 24.03.2008 21:46 |  
              0 0

              alternativ je dost ty hlupaku, v tomhle smeru si slavia vzdycky dokazala poradit, casto se lepila sestava kvuli zranenim a tak trochu me mrzi ze jsme sesli z cesty davani sance vlastnich odchovancu a mladym. kdyby jisty hrac nemel prijmeni Jarolim tak by uz davno sedel, to je jasny kazdymu objektivnimu cloveku.

      • Re: Zlín - Slavia 0:1

        bongor     před 17 lety 24.03.2008 22:27 |  
        0 0

        Já bych tam dal Ivanu,nebo Pudila/ten už pravou zálohu taky někdy hrál,myslím dokonce v repre/.Ten Jarolím se taky časem zvedne,ale teď není čas na to čekat.Ale jinak si myslím,že to není z protekce.V přípravě to hrál mnohem líp.Ale fakt je,že je trošku pomalej,s tím se nic neudělá.Ztratí se to částečně v prostředku,ale na brku těžko.

        • Re: Zlín - Slavia 0:1

          (host)     před 17 lety 25.03.2008 07:46 |  
          0 0

          Jarolím na pravé straně hrát nemůže.

    • Re: Zlín - Slavia 0:1

      (host)     před 17 lety 24.03.2008 20:30 |  
      0 0

      no je fakt ze skoro vsechny co se jim moc nedarilo uz nejak protocil , jen toho jarolima porad dava do zakladu a nalevo kde to neni ono.

      • Re: Zlín - Slavia 0:1

        (host)     před 17 lety 24.03.2008 23:45 |  
        0 0

        levá je tam kde máš srdce a pravá na druhý straně :-))))))))))
        Luke

    • Re: Zlín - Slavia 0:1

      (host)     před 17 lety 24.03.2008 21:23 |  
      0 0

      tak katastrofalni prvni polocas mel krajcik!to bylo neuveritelny,kazdej balon stratil!

  5. Re: Zlín - Slavia 0:1

    (host)     před 17 lety 24.03.2008 20:29 |  
    0 0

    Neregulérní terén, nemělo se hrát, ale co je standard v zahraničí jako vyhřívaný trávník nebo odklad zápasu, v Čechách neplatí. Na svazu se nic nezměnilo. Důležité jsou tři body, ty se počítají. Zápas to byl vyrovnaný i díky terénu. Jsem rád, že Jarolím začíná brát kritiku vážně, přestal hrát na jednoho útočníka, až se uzdraví Janda, Švento, Šmicer tak tetno herní systém můžeme aplikovat. Dále vyndal Abraháma, pomalého Latku, teď ještě Marka Jarolíma ze sestavy a do útoku Šenkeříka, Toleskiho, Ivanu na pravý kraj zálohy a Dřížďala na levého beka. Sestava na derby. Vaniak, Krajčík, Suchý, Latka, Dřížďal, Ivana, Tavares, Černý, Pudil, Toleski, Šenkeřík. Věřím, že vyhrajeme v derby a odskočíme Spartě na pět bodů. Jinak Quelhare přestaň psát po každé výhře hysterické příspěvky.

    • Re: Zlín - Slavia 0:1

      (host)     před 17 lety 24.03.2008 20:34 |  
      0 0

      to teda hodne pochybuju ze Senky bude hrat derbicko v zakladu, po v celku dlouhem zraneni a hned tak ostrej zapas, vidim to na stridani v konkurenci Goceho,Strihavky a Ivany

      • Re: Zlín - Slavia 0:1

        (host)     před 17 lety 24.03.2008 20:40 |  
        0 0

        Šenky už trénuje naplno, dohnal s kondičním trenérem deficit v kondici a dneska nebyl nominovaný k zápasu kvůli terénu. Byl šetřený na derby. Šenky to zvládne, je hladový po fotbalu.

    • Re: Zlín - Slavia 0:1

      (host)     před 17 lety 24.03.2008 20:35 |  
      0 0

      Se sestavou na derby naprostý souhlas, bohužel to opět bude jinak... Místo rychlého Dřížďala tam bude Hubáček (dnes opět všechny standardky kopnuté na prvního protihráče, třicetkrát za zápas se spoluhráči omlouvá za špatnou přihrávku...), dále Marek Jarolím a asi i Střihavka. Ivanu do zálohy nedá, protože bude chtít mít na lavici dalšího útočníka pro střídání, Šenkeříka tam po dvou měsících pauzy asi taky nedá.

      • Re: Zlín - Slavia 0:1

        (host)     před 17 lety 24.03.2008 20:44 |  
        0 0

        Na střídání bude do útoku Střihavka a z juniorky bych vytáhl při absenci Blažka Vukoviče. Chce se to připravit na všechno a nic nepodcenit.

    • Re: Zlín - Slavia 0:1

      martyni (přítel SN)     před 17 lety 24.03.2008 20:39 |  
      0 0

      souhlas, no a kdyby Šenky nezvládnul celej zapas, třeba naskočí v průběhu a rozhodne:-)) kdyby mohl Šmíca na derby, to by bylo super, ale zatim tomu nic moc nenasvedcuje..

      • Re: Zlín - Slavia 0:1

        (host)     před 17 lety 24.03.2008 20:41 |  
        0 0

        Tento týden by měl Šmicer začít trénovat s týmem. Ale derby ještě asi opravdu ne.

        • Re: Zlín - Slavia 0:1

          slaviator     před 17 lety 24.03.2008 20:57 |  
          0 0

          Stačí, když půjdou Šmíca s Abrcem před derby za svým společným kamarádem Řépou a domluví spolu pro případ nepříznivého vývoje výsledek, řekněme v poměru 2:1 pro Slavii?
          :-))

    • Re: Zlín - Slavia 0:1

      bongor     před 17 lety 24.03.2008 22:31 |  
      0 0

      Tohle je dobrá sestava,proti tý sralta nemá šanci.

  6. Re: Zlín - Slavia 0:1

    slaviator     před 17 lety 24.03.2008 20:44 |  
    0 0

    Brabec vyžlucen, Blažek vyžlucen - akorát Marka stihnul KJ ještě včas vystřídat... :-P :-))) V závěru jsem se klepal, aby rozhodčí nešoup žlutou Gocemu, to by bylo už celkek v útoku pro derby kritický - Janda, Šmicer zranění, Goce, Blažek vyžlucení, Šenkeřík nejistej start... A zbyl by nám akorát Ivana se Střihavkou... :( A ještě Černý by se musel akorát rozvzpomenout na dřívější léta, kdy hrával v útoku...

    • Re: Zlín - Slavia 0:1

      (host)     před 17 lety 24.03.2008 20:59 |  
      0 0

      Lukáši, Šenky bude připraven stoprocentně a z juniorky bych vytáhl Vukoviče jako náhradu za vykartovaného Blažka.

      • Re: Zlín - Slavia 0:1

        martyni (přítel SN)     před 17 lety 24.03.2008 21:37 |  
        0 0

        tak jestli je to pravda, je to vyborna zprava, na tohohle hrace se uz moc tesim a verim, ze nam moc pomuze.

      • Re: Zlín - Slavia 0:1

        slaviator     před 17 lety 25.03.2008 14:57 |  
        0 0

        Vukoviče ano... ale co je se Zelinkou...? Toho bych si jinak také totiž dokázal představit...

  7. Re: Zlín - Slavia 0:1

    (host)     před 17 lety 24.03.2008 21:38 |  
    0 0

    Proslýchá, že dlužíme hráčům a ti chystají revoltu, všichni vypoví kontrakty a odejdou do Wisly Plock a druhá půlka do Belchatowa. Všem to doporučil hodný strýček a expert pan Csaplár, nejlepší trenér v historii Slavie.

    • Re: Zlín - Slavia 0:1

      (host)     před 17 lety 24.03.2008 21:42 |  
      0 0

      kdyby jenom hracum, my dluzime i za stadion ktery jeste ani nestoji

      • Re: Zlín - Slavia 0:1

        (host)     před 17 lety 24.03.2008 21:44 |  
        0 0

        To bude sranda až budou vyplacet majitele těch 5ti tisíc voucherů, kteří nebudou moci na zaplombovanej stadion.

        • Re: Zlín - Slavia 0:1

          (host)     před 17 lety 24.03.2008 21:53 |  
          0 0

          hahaha

        • Re: Zlín - Slavia 0:1

          (host)     před 17 lety 24.03.2008 21:54 |  
          0 0

          a pak se spartan probudil a mel poslintanej polstar...

          • Re: Zlín - Slavia 0:1

            (host)     před 17 lety 24.03.2008 23:05 |  
            0 0

            a mokry trenky

      • Re: Zlín - Slavia 0:1

        bongor     před 17 lety 24.03.2008 22:40 |  
        0 0

        Ano a taky dlužíme hajzlbábě na Masaryčce a deratizátorům v metru.
        Ale nic neříkám,čekám jestli bude příspěvek schválen panem Jiřím.

    • Re: Zlín - Slavia 0:1

      bongor     před 17 lety 24.03.2008 22:36 |  
      0 0

      Máš špatné informace.Někteří hráči chtějí přestoupit do Tatranu Poštorná,jiní chtějí úplně ukončit činnost a jít dělat do Kauflandu na pokladny.Slyšeli,že tam dávají 80-na hodinu a výplata je denně.To je pro ně bomba!

      • Re: Zlín - Slavia 0:1

        (host)     před 17 lety 25.03.2008 07:02 |  
        0 0

        Dobrý den Vám všem přeji,
        obdiv všem slávistům, kteří nás povzbuzovali v té slotě na stadionu. Zápas se vůbec neměl hrát a ten terén ve druhém poločase před brankou Baránka, to bylo něco šílenýho. Opět to nevyšlo pane Košťále,že. Zvláštní, liga naplánovaná už několik měsíců dopředu, najednou Sparta hraje už v sobotu (zvláštní - před srazem repre), najednou povolán Prvok, i zlíňané se tomu smáli. Zápas byl takový, jaký terén dovolil. Chvílemi až směšné a zároveň trapné. Nejvíc jsem se pobavil, když ve druhém poločase při situaci před střelou Žůrka těsně vedle, přiběhne zlínský hráč k Pudilovi, který kontroloval míč do autu, normálně ho odstrčil (povalil) a sebral míč a centroval. Pomezní mává faul a hlavní se ani nenamahal. Směšné, a takových situací tam bylo více. Potřeboval bych vidět záznam. Ani ta situace před tou velkou šancí, kdy trefili tu tyč nebyla regulérní, protože Brabce evidentně fauloval jejich hráč a on jak byl strčen, hlavičkoval přímo před vlastní bránu. Vaniak byl taky faulován, ale stihl se otočit a ten odražený balon chytit. Asi nemá smysl moc hráče hodnotit, protože ten terén spoustu technických možností našich hráčů vymazal. Blažek mě překvapil hlavně tím, že pořád otravoval ve předu a celkem si s Gočem rozuměli (v rámci možného stavu hřiště). Prostě vydřené tři body, ale jsou. Pořád říkám, že každé vítězství bude dřina, ale mančaft na to je. Jenom jsem chtěl jednu věc, včera hrál velmi dobře Mára a tak si ho tu pochválím. Viďte že můžu. Tak teď vylízat rány a derby je tu. Sokrates 55

        • Re: Zlín - Slavia 0:1

          slaviator     před 17 lety 25.03.2008 14:59 |  
          0 0

          Sivokovi se smějou i sparťani... a i jiní reprezentanti... Prej to už není možný, Karel (Brückner) se musel už naprosto zbláznit,... A měl pravdu.

      • Re: Zlín - Slavia 0:1

        (host)     před 17 lety 25.03.2008 07:06 |  
        0 0

        Dobrý den Vám všem přeji,
        obdiv všem slávistům, kteří nás povzbuzovali v té slotě na stadionu. Zápas se vůbec neměl hrát a ten terén ve druhém poločase před brankou Baránka, to bylo něco šílenýho. Opět to nevyšlo pane Košťále,že. Zvláštní, liga naplánovaná už několik měsíců dopředu, najednou Sparta hraje už v sobotu (zvláštní - před srazem repre), najednou povolán Prvok, i zlíňané se tomu smáli. Zápas byl takový, jaký terén dovolil. Chvílemi až směšné a zároveň trapné. Nejvíc jsem se pobavil, když ve druhém poločase při situaci před střelou Žůrka těsně vedle, přiběhne zlínský hráč k Pudilovi, který kontroloval míč do autu, normálně ho odstrčil (povalil) a sebral míč a centroval. Pomezní mává faul a hlavní se ani nenamahal. Směšné, a takových situací tam bylo více. Potřeboval bych vidět záznam. Ani ta situace před tou velkou šancí, kdy trefili tu tyč nebyla regulérní, protože Brabce evidentně fauloval jejich hráč a on jak byl strčen, hlavičkoval přímo před vlastní bránu. Vaniak byl taky faulován, ale stihl se otočit a ten odražený balon chytit. Asi nemá smysl moc hráče hodnotit, protože ten terén spoustu technických možností našich hráčů vymazal. Blažek mě překvapil hlavně tím, že pořád otravoval ve předu a celkem si s Gočem rozuměli (v rámci možného stavu hřiště). Prostě vydřené tři body, ale jsou. Pořád říkám, že každé vítězství bude dřina, ale mančaft na to je. Jenom jsem chtěl jednu věc, včera hrál velmi dobře Mára a tak si ho tu pochválím. Viďte že můžu. Tak teď vylízat rány a derby je tu. Sokrates 55

        • Re: Zlín - Slavia 0:1

          bongor     před 17 lety 25.03.2008 07:31 |  
          0 0

          Já mám dojem,že soudruh koště uhrál ve Zlíně remizu.Sice jsme vyhráli,ať dělal co dělal,ale venku je Bláža a co je hodně nepříjemný i Brabec.Tvůj oblíbenec Mára je na tom fotbalově nejmíň stejně,ale chybějí mu na post šéfa obrany zkušenosti a asi i respekt/ale to je jenom dohad/.Přes to vyhrajeme,samozřejmě hodně záleží na tom,kdo to bude pískat.Ty výkřiky z temnot,že by to měl pískat někdo z ciziny
          nějak rychle ustaly.A když,tak dneska jde koruna pořád nahoru.
          Ten Fšyvok,kterého nazýváš trefně prvok,to je exot a vrchol klientelismu.Ale snad jsi čet páteční sport,kde se někdo zcela vážně diví,že ještě v repre není slepice a Řepka že by to v klidu taky uhrál.
          Tak a teď se zranil Grygera,tak bysme měli povolat Voříška.Co vy na to?

          • Re: Zlín - Slavia 0:1

            slaviator     před 17 lety 25.03.2008 15:02 |  
            0 0

            Jako hele, na rovinu... Jakýho útočníka bys momentálně povolal? Já Kollera kvůli fyzickým parametrům a zkušenosti + mladý pušky Fenina, Svěrkoše (i když, 25 let už není tak mladá puška jako Féňa), jednoho z dvojice Slepička/Magera... A zkusil Bednáře.. Jestli má být ve Spartě jeden útočník ze Sparty, tak ať je tam radši Slepička, kterej má šanci dát gol, než Kulič, kterej se tam akorát motá pod nohy a nic víc...

            • Re: Zlín - Slavia 0:1

              quelhar (admin)     před 17 lety 25.03.2008 16:02 |  
              0 0

              Na rovinu - hledas utocniky s repre formou? Pokud bych mel vybrat tri (jakoze v nominaci jsou ted tri), tak Vlcek, Bednar, Sverkos. I ten rudy Slepicka je momentalne lepsi nez Baros i Koller.

              • Re: Zlín - Slavia 0:1

                slaviator     před 17 lety 25.03.2008 17:50 |  
                0 0

                Baroš v repre má asi dělat to, co Kulič - hnát ho koštětem ven...!!! Ale nevím nevím no, Standa není špatnej plejer, ale jak jsi viděl, v repre nedostal nikdy prakticky přihrávku - otázkou je, zda protože Rosický to nechtěl dát jemu, ale cpal to třebas tomu Kuličovi... Nebo zda prostě Standa hrál v repre s takovejma odlišnejma úkolama než ve Slavii, že to až bolelo... Ale na Bednářovi se Sverkošem se shodnem.. :-) A myslím, že je hloupost povolávat x obránců a jen tři útočníky.. :( Obránců máme vyzkoušeno celkem dost, jsou tu ještě třebas Zápotočný, kterej od Rakouska nebyl nominovanej a přitom v Serii A hraje v základu a má dobrý známky, je tu pořád Jankulovski (nyní zraněn), Grygera (to samé)... Takže experiment se Sivokem je fakt k smíchu... Proč se spíše nehledá někdo na post tvořivého záložníka? Rosický je dva měsíce zraněn a vypadá to hodně zle, to se na ME pojede pouze s Matějovským? I když, možná budou vedle sebe hrát dva DZ jako u nás na začátku jara... Což třeba kdyby se Sivok dostal do základu a hrál v záloze s Galáskem, tak by možná byl recept na úspěch soupeř by se uchechtal k smrti. Je to škoda no, ale asi by reprezentace vážně pomoh Nedvěd... v Serii A je docela dobře hodnocen, ale když je někdo línej zvednout telefon... Nikdo nevěří tomu, že si s nímbr§uckner obden smskuje... Nebo dát pořádnou šanci Davidovi Jarolímovi, ale ne na kraj zálohy, ale do středu... a s ofenzivníma úkolama... Bohužel, na ME pojedou plejeři Blažek (Jaromír, ne Honza), Galásek, Baroš, Rosický i když budou absolutně bez formy, jako ti první tři jsou, a Rosický bude zraněnej...

                • Re: Zlín - Slavia 0:1

                  quelhar (admin)     před 17 lety 25.03.2008 18:50 |  
                  0 0

                  No hlavne Standa hral v repre takrka vyhradne krajniho zaloznika a ne v utoku. Jinak dal na jare tolik golu, co Fenin, Koller a Baros dohromady.
                  Proste, ceskych utocniku, kteri zrovna maji formu, pobiha po Evrope momentalne dost a dost na to, aby povolani Kollera s Barosem vypadalo jako plivnuti jim do ksichtu. Hrajte si jak chcete, tihle dva budou povolani vzdycky.

                  Co se tyce stredu zalohy, tak tam bych se snad nebal, ze bude hrat Sivok. Krome Galaska tam jsou k dispozici Polak a Plasil, ktery pry hraje ve Spanelsku docela dobre. Takze verim, ze Sivok na Euro pojede maximalne na stejnem postu jako Kladrubsky a Kudela - tedy posledni nahradnici, kteri si nekopnou a jsou tam jen proto, ze zrovna hraji ve Sparte.

                  A pak nahradi Brucknera Rada a nezmeni se vubec nic. :o/

                  • Re: Zlín - Slavia 0:1

                    slaviator     před 17 lety 25.03.2008 19:05 |  
                    0 0

                    Fenin 4 goly v bundeslize... Vlček 3 goly v belgické lize + 2 v belgickém poháru? Ale víš co, mě je celkem jedno, zda tam Vlčák bude nebo nebude... Já to beru zase tak, že musíme zapracovat ty mladší hráče... A i útočníky... Musíme tam postupně během dvou let, kvaldy na MS, zapracovat toho Svěrkoše (25 let), Fenina (21 let), Filla, možná už i Pekharta s Blažkem... A prostě pomalu se budeme muset obejít bez hráčů jako je Vlčák, ale hlavně Kulič, Došek apod...
                    Jinak samozřejmě no, i když já toho Kollera zase beru, ten je reprezentaci užitečnej, když se na něj nenakopávaj míče z hloubi pole, ale když se na něj centrujou prudký míče do vápna ze strany hřiště... Ne nadarmo je nejlepším kanonýrem reprezentace v historii... Ale Baroš... To je fakt výsměch. Ten kluk nemá od června 04 formu, pokud se nepočítaj večírky a závody po francouzských dálnicích... Ať jde radši závodit na okruh, to mu půjde lépe...

                    Nebál se, že bude hrát Sivok? :) Mno, kvalda mě přesvědčila, že když hrál Sivok, tak si hlídal středovej kruh - asi aby mu neutek... :-)) Absolutně mimo... Doufám, že snad bude hrát ten Polák, Plašil (plus bych pomalu zapracovával zase Holka, Suchého a jako nouzovku Kladrubského - horší než Galásek nebo Sivok to vážně už bejt nemůže...) Ale spíše nás tlačí bota na tom tvořivém... Rosický je dva měsíce zraněn a jen tak se nevyléčí, takže možná pojede na ME dokonce nevyléčenej (žádnej div u Brücknera), a pokud bude fit, tak jeho přístup k repre zápasům je znát, že... Takže počítám akorát Matějovského... A doufám, že se chytne Kalouda.
                    Hh... Rada, to je taky dobrej vtip no. Fakt se těším... Brückner aspoň má zkušenosti a i když si tam nacpe hráče bez formy, za zenitem, tak z nich něco vytříská. Rada nevytříská dlouhodobě nic ani z hráčů, kteří mají formu... Pod ním každej hráč za pár zápasů uvadne, těžko říct čím to je. Těžko také říct, čím to je, že má jara Radův tým vždy strašný, daleko horší než podzim... Sebeuspokojení? A Rada to dorazil tím, když řek, že ti "nepřející novináři", kteří ho nemaj rádi, sklanou česlitma, neboť má na stole v Teplicích připraven návrh na prodloužení a je jen na něm, zda a kdy to podepíše... Jen ať tam podepíše, budu jedině rád.

        • Re: Zlín - Slavia 0:1

          (host)     před 17 lety 25.03.2008 08:06 |  
          0 0

          Zdravim Sokrate (55:D),
          take se mi dosud nepodarilo pochopit, ze je mozne hrat fotbal na takovem terenu.
          Mozna by nekdo mohl upozornit kostala, ze vetsina Evropy je uz par let v jednadvacatem stoleti!
          Hrace je na takovem terenu terzko hodnotit, nicmene pochvalu zaslouzi vsichni, ... snad to prezijou ve zdravi.
          Ten faul (obema rukama) na Brabce jsem take videl, ale zrejme akorat Vy a ja,... a nikdo jiny. Mozna, ze takove zakroky jsou ted "ponovu" ve vapne Slavie povolene, a mozna, ze sme to byli opravdu jen my dva, kdo to videl.
          Ted se poradne zotavit z te Siberie, a pak hura na Spartu. zdravi mart

          • Re: Zlín - Slavia 0:1

            bongor     před 17 lety 25.03.2008 09:25 |  
            0 0

            Já jsem nic neviděl,to by to určitě soudruh rozhodčí zapískal,vždyť mají
            instrukce,jak trestat fauly.Podívejte se,jak minule vyloučili Rajnocha,no to vám nestačí abyste pochopili,že fauly tady trpět nebudeme a se všemi takovými Rajnochy tvrdě po soudružsku zatočíme!

            • Re: Zlín - Slavia 0:1

              (host)     před 17 lety 25.03.2008 09:41 |  
              0 0

              ..ja teda musim rict ze zase nemam takovej pocit, ze by rozhodci nejak extra stali proti slavii...samozrejme nema smysl se bavit o konani zapasu..ale jinak co se tyka faulu,..tak nekolikrat nepiskali fauly nasich....takze se mi to zdalo celkem fer..i ten faul brabce ..to byla jasna zluta..uz to nestihal,..utikal mu a tak ho sejmul
              k terenu..je smutny ze se na necem podobnym hraje..kvalita v haji..a regulernost...?..to se nemusi hrat profi fotbal..to by to pak klidne mohli ukopat kluci z preboru:((
              Martin

              • Re: Zlín - Slavia 0:1

                martyni (přítel SN)     před 17 lety 25.03.2008 10:00 |  
                0 0

                no tak ten faul na Brabce byl jasnej, jinak ale mi prislo ze rozhodci piskal rovinu..krom samotnyho faktu, ze se rozhodl o zpusobilosti hriste...

                • Re: Zlín - Slavia 0:1

                  (host)     před 17 lety 25.03.2008 10:09 |  
                  0 0

                  ..no prave se nekdy docela az divim, ze ty rozhodci slavku vylozene nezasekavaj..a nekdy jsem celkem dokonce koukal, ze bych rek ze ji pripiskavali,...)zatim na jare)..treba je maj taky posefovany:))
                  ..jenom opravedu nechapu ze se v soucasne dobe muze na takovym terenu hrat..je to opravdu ostuda!!...ciste alibisticky..ale ..3 body jsou doma,..takze nam to muze byt jedno!
                  M.

                  • Re: Zlín - Slavia 0:1

                    martyni (přítel SN)     před 17 lety 25.03.2008 10:12 |  
                    0 0

                    jo, tak zatim jsou to spis vyjimky, treba penalta na Kalivodu s Bohemkou.. ale jeste nejde uplne do tuhyho a sparta ma predevsim osefovany to svoje..doufam ze derby probehne v klidu

                    • Re: Zlín - Slavia 0:1

                      (host)     před 17 lety 25.03.2008 10:20 |  
                      0 0

                      ..no pokud to bude tak ze oni maj osefovany to svy a slavka taky...tak to bude dobre.))
                      M.

              • Re: Zlín - Slavia 0:1

                slaviator     před 17 lety 25.03.2008 15:06 |  
                0 0

                ... souhlas, Brába tam pak ještě měl jeden faul, kterej se dal také ještě ohodnotit žlutou (strčil do protihráče, tentokrát ale prostě to bylo i bez provokace...! To už jsem viděl, jak rozhodčí vytahuje červenou... A ono nic, komentátor to ještě ohodnotí slovy že se ten hráč od Brabce odrazil, že to bylo čistě... a pak při opakovačce... "nene, tak je to jak jsem si myslel, byl to jasně evidentní faul..!" :-D

  8. Re: Zlín - Slavia 0:1

    (host)     před 17 lety 25.03.2008 07:42 |  
    0 0

    Blažek prodloužil na Toleskiho......... Já si zase začínám zvykat, že neumíte popsat ani tak nádhernou akci, kterou se Toleski dostal ke střelbě! Tentokrát pro změnu Jacko.

    • Re: Zlín - Slavia 0:1

      jacko (přítel SN)     před 17 lety 25.03.2008 11:50 |  
      0 0

      Vazeny anonyme, prosim napiste sem korektni popis golove situace, at se mohu pro priste treba i poucit, dekuji.

      • Re: Zlín - Slavia 0:1

        (host)     před 17 lety 25.03.2008 13:20 |  
        0 0

        nejsem teda tamten anonym, jsem jinej, ale tady je ten popis: nez se zlinska obrana stacila probrat z soku, ustedril ji smrtici uder Toleski. po Blazkove prituknuti na hranici vapna si rychlou klickou udelal ze stoperu treninkove kuzely a krasnou vysokou strelou ke vzdalenejsi tyci nedal brankari hosti sanci...:)

      • Re: Zlín - Slavia 0:1

        (host)     před 17 lety 27.03.2008 12:43 |  
        0 0

        Představ si, že Toleski dostane běžnou přihrávku od Blažka, nikdo nic nikam neprodlužuje, míč si trochu posune dopředu a pak, pak to příjde. Levá ,pravá, rozhoupe soupeře tak, že neví kam se vrtnout, tím se nádherně uvolní a přesnou střelou rozvlní zlínskou síť. Tak asi takhle bych to popsal ty trdlo ! Protože když si Tvůj popis situace přečte nějakej strejc na venkově, tak si tu nádheru rozhodně nepředstaví, bude to brát jako fádní záležitost a ani nezatouží jet se na to podívat přímo na stadion. Ale to je Tobě asi jedno, viď ? Ty jsi splnil úkol tím, žes něco prostě napsal.

  9. Re: Zlín - Slavia 0:1

    Eluin (přítel SN)     před 17 lety 25.03.2008 09:38 |  
    0 0

    Terén nestál za nic....fotbal (který jsem sledoval v televizi) se mi také moc nelíbil. Nějak jsem díky té bílé barvě hřiště měl chvílemi dojem, že sleduji hokej a ne kopanou:-D.
    Ale co..3 body jsou doma. Proti Spartě v pondělí to bude obtížné, ale věřím v úspěch.

  10. Re: Zlín - Slavia 0:1

    KING25     před 17 lety 25.03.2008 10:49 |  
    0 0

    Uf. To nebyl fotbal, ale ragbyhokej..příště náš Koštál pošle hrát na sibiř, tam by ty podmínky mohli být ještě horší. Těd vyhrát v derby a hurá za titulem!..

    • Re: Zlín - Slavia 0:1

      (host)     před 17 lety 25.03.2008 14:16 |  
      0 0

      Zdravím pánové!
      Soudruh Košťál a svazák Macela to vedou moc pěkně,protože jinak by se na tom oraništi NEMOHLO hrát.Hodnotit hráče a coko-
      liv kolem fotbalu by bylo zbytečné!!Klika že ten Toleski je postavil
      do role diváků a zavěsil!Doufám že vám neuniklo jak pan Horváth touží po titulu a je mu úplně jedno jakým způsobem ho získají,já
      tedy bych si přál aby Slávka vyhrála na hřišti a nemám chuť opět
      vidět pózovat s pohárem mistra Bílka za asistence těch lumpů Košťála,Mokrého a Macely,to bych musel zvracet!!!!!Doufám že
      uspějeme v derby a bude se nám líp dýchat.Už těch bolševiků ze Sparty mám"plný brejle",okrádali nás za bolševika a po roce 89 tomá pokračování.Hnus,hnus,hnus!A nároďák šup tam PRVOK ješ-
      tě to chce Grigara do brány a slušňáka Řepu a budeme mít kliku,že má televizní přijímač puntík na ovladači na vypínání!!!Alba zdraví

      • Re: Zlín - Slavia 0:1

        (host)     před 17 lety 25.03.2008 16:28 |  
        0 0

        Co máš na mysli s tím Horváthem?
        Japhy

        • Re: Zlín - Slavia 0:1

          slaviator     před 17 lety 25.03.2008 16:36 |  
          0 0

          Tak stačí si otevřít už jen noviny a přečíst, co tam Syslík říká... A to samé Žloutek.

          • Re: Zlín - Slavia 0:1

            (host)     před 17 lety 25.03.2008 17:10 |  
            0 0

            Dobrý den přeji,
            vzpomínám si na zápas s Jabloncem v r. 1997 na jaře, šlo nám opět o titul a do Pavlíka tehdy ("zajeli sparťani penízkama"), tehdy ho Cipro málem zabil. No a ejhle sparťan Pavlík Horváth po deseti letech perlí za "sparťanské kocky". I derby bude o velké makačce, je dobře, že se nadřeme zatím v každém zápase, aspoň nám to nepřijde tak sndno. Ale kluci určitě makat budou. A znovu si říkám, když půjdeme poctivou prací a odjezdíme to naplno celý zápas, tak nás to setmelí a odmění. Sokrates 55

            • Re: Zlín - Slavia 0:1

              slaviator     před 17 lety 25.03.2008 17:56 |  
              0 0

              Zdravím,
              pokud je v týmu zdravé jádro, tak jakákoliv dobře myšlená kritika pomůže, pokud se nad tím dotyční zamyslí... a zamakají... To znamená, že klidně ještě může být Marek Jarolím tím, ko v derby vystřelí tři body. Stejně jako na podzim tři body trefil Půďa... Ale musí začít pořádně makat, přidat k tomu víc než ostatní, protože to má těžký. Jmenuje se Jarolím a Slavii trénuje jeho strýc. Ale s tím k nám šel, takže ho to nemůže vůbec omlouvat... Lukáš to měl coby kapitán a syn trenéra ještě daleko, daleko těžší. Jinak k Horváthovi: třeba nemůže dodnes překousnout, jak dostal na podzim červenou... :-) Ale patřila mu, prostě tohle se ve slušné (!) společnosti nedělá, to ať si zkouší na tréninku na Řepana a ten ještě akorát vyskočí a dá mu jednu mezi oči, spoluhráč-nespoluhráč...

          • Re: Zlín - Slavia 0:1

            (host)     před 17 lety 25.03.2008 18:10 |  
            0 0

            a co rikaj ti dva kokosove zase uzasnyho v novinach ? nekteri z nas se k ceskejm novinam jen tak nedostanou....

            • Re: Zlín - Slavia 0:1

              slaviator     před 17 lety 25.03.2008 21:02 |  
              0 0

              MNo, jak Slavii dostali pod tlak, že se sesypem teď jako vždy... Klikni na idnes a přečti si něco... A do toho jsou tlaky ze strany Sparty na řekněme spřátelené novináře, aby psali dobře o Kuličovi, protože ho v létě chtěj prodat... Hmmm...

              • Re: Zlín - Slavia 0:1

                bongor     před 17 lety 25.03.2008 21:31 |  
                0 0

                No tak o Kulipičovi se snad nedá napsat nic dobrýho ani když jsem novinář přítel a k tomu ještě bratr.Jedině bych si musel dát deset piv a pět zelenejch,abych se podíval a viděl,že tam někde v tý mlze by moh bejt docela dobrej fotbalista.To by ale musel mít na hlavě cihlu.

      • Re: Zlín - Slavia 0:1

        bongor     před 17 lety 25.03.2008 19:27 |  
        0 0

        Na co potřebuješ knoflík na vypínání?Taky televizku můžeš rozkopat.Ale stojej nám vůbec ty lemry nekopavý z Axa bazénu za rozčilování?máš pravdu,že už to trvá moc dlouho a co se pořád opakuje,to se zajídá.

  11. Re: Zlín - Slavia 0:1

    (host)     před 17 lety 25.03.2008 17:01 |  
    0 0

    Na idnesu je rozhovor s Míšou Švecem. Přečtěte si ho.

  12. Re: Zlín - Slavia 0:1

    (host)     před 17 lety 25.03.2008 17:16 |  
    0 0

    Přijde mi moc zajímavý, že Slavia bude hrát v příštích týdnech kromě zápasu s Libercem vždy v pondělí v tv, zatímco sparta nebude v TV ani jednou... že by už nebyly zápasy sparty na čt2 v pondělí tahákem?

    • Re: Zlín - Slavia 0:1

      slaviator     před 17 lety 25.03.2008 17:59 |  
      0 0

      Na to existuje jedno pořekadlo: Co oči nevidí, to srdce nebolí. Když neuvidíme v přímém přenosu, jak jezdí soupeři na Letnou odevzdaní a už v Dejvicích, popřípadě u Průhonic, prohrávají 0:1... A jak rozhodčí je fanoušek tohoto českého "velkoklubu"... Tak se ani nebudeme třebas moc vztekat, když tu bude penaltička v 89. minutě, tu "pouze" v 82... Pokud by někdo v TV neviděl zápas Sparty se Žižkovem, tak by si řek, že rudí zahráli hodně, hodně, hodně dobře... A prostě se projevila rozdílná kvalita. Rudí ale zahráli "pouze"hodně dobře (na své poměry snad dokonce výborně), ale soupeř jim to dost ulehčil... A prostě takovýhle zápasy ještě přijdou...

      • Re: Zlín - Slavia 0:1

        (host)     před 17 lety 25.03.2008 18:21 |  
        0 0

        No třeba máš pravdu, ale možná je to právě kvůli tomu, aby ty zápasy nikdo neviděl, právě pro ta "jasná vítězství". Ne, já jsem si sám sobě dal "bobříka obrany proti schyzofrenii". Tohle nás nesmí dostat. To je asi tak, jako že jsem kromě derby na Letné, tento stánek komunistické architektury nenavštívil od r. 1975, kdy jsme zde porazili Portugalce myslím 5:0 a 2 branky tehdy dával L.Petráš. Já prostě "rumuny" nemusím, ale mezi námi - už abychom byli v Edenu. Ten Strahov mi taky nesedí a když tam stojím na tom "vídrholci" tak je mi líto našich kluků, že nás tam nepřijde víc. Jinak M.Jarolím to má těžké, to beru. Ale ať mi K.J. odpustí, dostal šancí už dost a bohužel nejsem zas tak zaslepený abych neviděl, že mu to opravdu moc nejde. Nebojuje až tolik, je dost "měkej" a že by tvořil hru? Nevím, Kalivoda ve Zlíně také nic moc a vzpoměl jsem si na Volešáka, to je ale můj názor. A prosím, neberte to jako nějaké brblání. Každý to může vidět jinak. Já jinak sleduji všechny nové hráče. Jsem zvědav na naši sestavu pro derby. Snad bude Tavarez v pořádku, moc se mi při odchodu ze hřiště nelíbil, držel se za stehenní sval?! Kdo myslíte že bude pískat? Zdravím Vás všechny, slavistické bardy Sokrates 55

        • Re: Zlín - Slavia 0:1

          (host)     před 17 lety 25.03.2008 18:44 |  
          0 0

          U Tavarese by snad mělo jít "jen" o koňara, naštěstí žádný natažený či natržený sval. Kdyby nemohl, byla by to velká ztráta, ale Abraham ukázal, že jde nahoru a ve Zlíně se mi líbil. Horší to bude s nahrazením Brabce (tam je to sice jasné, ale ani jeden ze stoperů Brabce plně nenahradí) a také Blažka, pokud nebude Šenky schopen od začátku. Ivana ani Střihavka Blažka nenahradí, Milan Ivana by byl dokonce platnější na pravé záloze místo trápícího se Jarolíma. Posledním "bolavým" místem je levý bek - tam bohužel změnu očekávat nelze, přestože se přímo nabízí.

          Hlavně doufám, že budeme hrát na vítězství, tj. na dva útočníky a ne na jednoho, navíc na Střihavku.

          Co se týče rozhodčího, tak očekávat asi můžeme cokoliv. Ono taky není, kde brát - žádná osobnost, jen soubor všehoschopných pěšáků. Debaty o zahraničním sudím samozřejmě rychle utichly, Macela vytáhne nějakého Mikela nebo něco podobného a bude. Ať už to bude kdokoliv, můžeme očekávat totéž, co se děje dosud - jak již zde bylo psáno - faul na Brabce před zlínskou šancí bez povšimnutí, likvidační zákroky podrážkou proti kolenu Pudila (dvakrát) ze strany blázna Pennera zcela bez trestu, proti Bohemce neodpískaná penalta na Kalivodu a Střihavku, hned v úvodu vymyšlené standartky pro Bohemku, při centrech evidentně faulovaný Vaniak v malém vápně, opět bez povšimnutí...

        • Re: Zlín - Slavia 0:1

          (host)     před 17 lety 25.03.2008 18:46 |  
          0 0

          Piskat bude Jech a Krajcik dostane cervenou.

          • Re: Zlín - Slavia 0:1

            quelhar (admin)     před 17 lety 25.03.2008 18:54 |  
            0 0

            Piskat budou zahranicni sudi s prislusnymi notickami, predevsim ti pomezni :o) Cervenou dostane Latka...

            • Re: Zlín - Slavia 0:1

              slaviator     před 17 lety 25.03.2008 19:12 |  
              0 0

              Odměna pro rozhodčího (základ): cca 5 tisíc Kč, tedy 200 €
              Splnění notiček, delegát bez připomínek, pan JUDr. Daniel Křetinský taktéž: bonus 5,000 € + proplacené výlohy...
              Mno... Tak snad to bude férovější.

        • Re: Zlín - Slavia 0:1

          (host)     před 17 lety 25.03.2008 18:52 |  
          0 0

          Se zeptam jenom :-))
          Pujdete na derby se podívat a poradne se odreeagovat?? :-)))


          Ja tam chci, tak at vas tam nejde moc abych este sehnal na kase lupen :-)))
          urs

          • Re: Zlín - Slavia 0:1

            (host)     před 17 lety 25.03.2008 19:01 |  
            0 0

            tak si ho kup v předprodeji:) jdu tam pochopitelně a lístek už mám dva týdny na čestný poličce:) ale odreagovat se rozhodně nejdu. snad přinesu slavii trochu štěstí. letos jsem na ní totiž byl na následujících zápasech: žilina, ajax, kladno, steaua, tottenham (to teda beru jako osobní neúspěch, ale fotbal byl dobrej), most, bohemka

          • Re: Zlín - Slavia 0:1

            (host)     před 17 lety 25.03.2008 19:06 |  
            0 0

            Zdravím Ursi,
            klidně přijď. Lupeny ještě jsou a vidím to tak na cca 15 000. "Kockové" ze sparty pořádají opět pochod, tak ať přispějou do pokladny. Na choreo jsem přispěl do plechovky a tak jsem na kluky (to je na Tebe "Strašáku") zvědav. Doufám, že se neudusím jako při Bohemce. Ale to už je pryč. Doufám, že uvidím kluky z Český Lípy a jejich helmice s rohama, mám hned lepší pocit. Jinak se snad kluci dají dohromady, díky za toho Tavareze, už jsem to taky četl na of.webu Slavie. Jinak nám sem chodí přicmrdávat zlý sliny nějací sparťanští prvokové. To je dobře, aspoň se člověk dozví spoustu věcí. Tak si pojďte kluci povídat až do pondělka, aspoň nám to uteče. Sokrates řř

            • Re: Zlín - Slavia 0:1

              (host)     před 17 lety 25.03.2008 19:07 |  
              0 0

              Omlouvám se Sokrates 55

            • Re: Zlín - Slavia 0:1

              bongor     před 17 lety 25.03.2008 19:11 |  
              0 0

              Jenom aby se nám tady nezačali množit.Jak známo prvok se množí dělením a každá smradlavá louže je jich hned plná.

              • Re: Zlín - Slavia 0:1

                slaviator     před 17 lety 25.03.2008 19:15 |  
                0 0

                Louže, kanál, ... To je celkem fuk. Prostě je sfouknem jako svíčky...
                Snad.

        • Re: Zlín - Slavia 0:1

          slaviator     před 17 lety 25.03.2008 19:09 |  
          0 0

          Kalivoda byl možná znovu zase horší než Jarolím... Opakovaně, to samé totiž předved (krom úvodní čtvrthodinky) i proti Bohemce... :( Ale vážně: koho na ten pravej kraj teda? Proč tam nezkusí dát Milana Ivanu? Máme málo útočníků, řeklo by se... Okej, tak ať tam dá Mateje Krajčíka a na beka Ferryho - "ne, tomu se nepovedl zápas v Ostravě a dokud si neuvědomí..." Hmm, tak Gebreho? - "ne, tomu se nepoved zápas v Brně, ... "Aha, obehraná písnička. Ale že Abrcovi se na začátku jara nepovedly 3 zápasy v řadě, to KJ "neviděl", stejně jako to, že MJ ještě nezahrál to, co se od něj očekává... Ale Pudila, Dřížďala, Suchého a další klidně po jednom zpackaným zápase posadí na tribunu... A Volešáka pošle do béčka?

    • Re: Zlín - Slavia 0:1

      bongor     před 17 lety 25.03.2008 19:17 |  
      0 0

      Asi si soudruh koště nepřál,aby byli v TV.Tam je jim totiž až moc vidět do tý špinavý kuchyně.

      • Re: Zlín - Slavia 0:1

        slaviator     před 17 lety 25.03.2008 19:22 |  
        0 0

        každej tóp menejždr, kór když je západního střihu, si chce uchovat v tajemství svoje know-how... Ještě by to ta slota od něj mohla okoukat, pche...

        • Re: Zlín - Slavia 0:1

          (host)     před 17 lety 25.03.2008 20:09 |  
          0 0

          Kluci,
          to je všechno možný. Teď je koště v Dánsku, tam podle jeho slov jde ještě o nominaci. No a tak tu frašku radši ani nedávají v televizi (aspoň si to myslím). Je to k smíchu, ale je to asi tak všechno. S těmi hráči Slaviatore, je to všechno tak někde uprostřed. Někdy bych taky postavil někoho jiného a třeba i jinak, ale ......... Hráče opravdu v práci nevidím, nemám přehled o spoustě věcí v tréninku a také o momentální psychice každého z nich. Já si třeba myslím, že např. Matěj v derby asi nenastoupí, na Slepičku půjde asi Abrhám a pana Horvátha ukočíruje Tavarez. Navíc si myslím, že Ivana je platnější v útoku, Toleski i Střihavka se můžou, Šenkeřík jde už naplno a Volešák se vrací do A týmu (i když jsem nepochopil, proč byl s B týmem). Ale to jsou jen takové kdyby ........ Trenér nese kůži na trh a hráči musí plnit to, co jim nadělí. Tentokrát budou mít kluci bouřlivé prostředí a jsem zvědav na prvoky, až zjistí, že se proti nim postavil normální soupeř, který bude bojovat za své červenobílé barvy. Sokrates 55

          • Re: Zlín - Slavia 0:1

            slaviator     před 17 lety 25.03.2008 21:04 |  
            0 0

            Ano, je to tak - my ty hráče nevidíme na tréninku.... Na druhou stranu, to asi musí na tréninku Marek Jarolím jezdit po prdeli a dřít, zatímco Ferry Hubáček se tam asi u lajny dloube v nose a klábosí s Volešákem... Jinak nevím nevím.. :-)

            • Re: Zlín - Slavia 0:1

              (host)     před 17 lety 25.03.2008 21:07 |  
              0 0

              Neomlouvejme přehmaty v sestavě "výkonností" v tréninku. Na tréninku ještě nikdo nikdy žádnej zápas nevyhrál, za tréninky se body nerozdávaj.

              • Re: Zlín - Slavia 0:1

                slaviator     před 17 lety 25.03.2008 21:55 |  
                0 0

                Pokud to není výkoností v tréninku, tak čím...? KJ je na tohle pedant, jakmile někdo fláká něco na tréninku, nemá šanci... Nebo ne???
                :)

                • Re: Zlín - Slavia 0:1

                  (host)     před 17 lety 25.03.2008 22:01 |  
                  0 0

                  Nevím, asi osobní vztahy, sympatie... těžko říct. Takovej Hub snad na Jarolíma snad musí něco vědět, jinak není možný, aby byl stále v sestavě.

                  PS: Ten příspěvek o Hubovi níže jsem nepsal já. Ale daleko od pravdy kolega bohužel není. Všem, kdo tu budou chtít nejslabší článek sestavy opět bránit, doporučuji shlédnutí včerejšího zápasu - všechny centry a přímáky zahrané na prvního hráče v bílém a ten krtek na zmrzlém trávníků, to už člověk neví, jestli se smát nebo brečet...

                  • Re: Zlín - Slavia 0:1

                    (host)     před 17 lety 26.03.2008 11:14 |  
                    0 0

                    Jak uz bylo receno, nekteri vedi jiz pred zapasem, koho budou kritizovat. Podivej se treba na vykon Krajcika ve stejnem zapase a kde je ta zdrcujici kritka?? A kritizovat nekoho za krtka na takovemhle terenu muze jenom clovek, co nikdy snad ani nebehal...

          • Re: Zlín - Slavia 0:1

            bongor     před 17 lety 25.03.2008 21:24 |  
            0 0

            Prvoci jak již bylo řečeno vznikají dělením.Nejlépe se jim daří v kalné a zapáchající vodě,kde se dokáží rozmnožovat neuvěřitelnou rychlostí....
            Podobnost čistě náhodná!
            Abrc bude podle mě nejlepší na place,má největší motivaci.Slepice si nekopne.Dále věřím,že už nastoupí Ferry a alespoň na dvacet minut i Šenkeřík.Ten nastoupí a rozhodne.Vever dnes v tisku razí heslo,že je jedno jak hrajeme,ale důležitý je jen a jen titul.Děkuju nebi,že nejsem sralťan a nemusím koukat na výsledky této filozofie.
            Doufám,že je přesvědčíme,že se dá hrát hezky a přitom vyhrávat.

            • Re: Zlín - Slavia 0:1

              (host)     před 17 lety 26.03.2008 10:41 |  
              0 0

              Fajn :-) tak jo, beru si rohatou čepicu a moooc se těšim :-)
              tak hahoj
              urs

  13. Re: Zlín - Slavia 0:1

    (host)     před 17 lety 25.03.2008 21:54 |  
    0 0

    Hubáček je strašný kopyto, který nemá v naší lize obdobu. Dám dvě stě korun klubu který si Hubáčka vezme...

    Nikdo se na mě nezlobte, proti Davidovi nemám nic osobního, ani nic k jeho povaze nebo vystupování a poctivosti, ale tohle není fotbalista pro Slavia, ani pro Most!!!!!!

    Hanba!!!!

    Ondřej Vetchý by toho levého beka odehrál lépe než populární Hub!

    • Re: Zlín - Slavia 0:1

      (host)     před 17 lety 26.03.2008 06:44 |  
      0 0

      Zdarec chlapi!
      K tomu Horváthovi!To o tom zisku titulu žvanil v novinách,u mne skončil když začal pomlouvat Slavii přitom kretének tehdy mohl být
      rád,že za ni mohl hrát ale stejně se tak choval mistr z Norimberka
      Blažek a o slintalovi Sivokovi nemá smysl ani mluvit,to jen potvrzuje IQ těch "Košťálovců"!!!!A nároďák to je výsměch,"nejlep
      ší z nejlepších na světě"Bruckner bude nominovat ty svoje koníky
      i kdyby lezli po čtyřech a mám dokonce podloženou zprávu,že je
      potřeba aspoň na jeden "špíl"nominovat Hubníka s FK Moskva,aby
      stoupla jeho cena v Rusku......což hovoří za vše!Je jasné že pokud
      by se tak stalo děda z Olomóca by dostal něco málo do kasičky!A
      tak to funguje i s "Prvokama"atd.,aby se zviditelnili ale v případě
      Barošů,Blažků či Sivoků to je hov co?platný!Dokuď bude u vesla
      rudokožec Košťál tak se nic nezmění,delegace sudích v režii svazá
      ka Macely je nemlich to samé,takoví vocasové jsou jen pro likvidaci
      nepohodlných hráčů,trenerů/Ščasný kupř./a sudích,zelenou mají
      jen smetáci,kteří jim prolezou tlustý střevo tam i nazpátek!A tak
      hurá na derby,chci věřit,že těm pitomcům ten titul nedáme!
      Zdarec Alba

      • Re: Zlín - Slavia 0:1

        (host)     před 17 lety 26.03.2008 07:36 |  
        0 0

        Taky přeju dobrý ráno,
        já myslím, že K.J. začal velice dobře uplatňovat úplnou ignoraci všech těch svinstev. Prostě si jede svou a prdí na "prvoky z letný". Nikde nebrečí a nefňuká a to prvoky úplně "irituje", viz články s Prvokem a Horváthem a také s Bílkem. Tak ne ně prďme dál a všímejme se toho, jak zlepšit svou hru a makat a tvrdě pracovat. Nikdo to za nás neodehraje. Tak do toho. Sokrates 55

        • Re: Zlín - Slavia 0:1

          (host)     před 17 lety 26.03.2008 10:51 |  
          0 0

          jj, souhlasim s KJ filozofii, taky jsem si vsiml, ze se radeji nevyjadruje ;-). bo jak asi spravne usoudil, akorat tak zbytecne rozptyluje okoli a co je nejhorsi...., mozna i sam sebe :-)
          tak tedy: at zije KJ!!! :)) neumim si momentalne predstavit nikoho jinyho v jeho funkci, fakt ne... ;-P

          urs

          P.S.: Derby zvladnem, bo mame nejlepsi hrace a taktez divaky v lize :-)