Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Rozhovory

Rozhovor s Janem Jakubcem

Jan Jakubec je novým ředitelem E Side Property a ze Slavie odchází z pozice provozního ředitele. Nejvíce ho z fanoušků znají lidé z kotle, se kterými spolupracoval. "Slavia má nejlepší "kotelníky" v lize," řekl. Přečtěte si celý rozhovor.

V čem se změní práce v Eside oproti Slavii?
V E side bude oproti Slavii celá řada změn. Na Slavii jsme pořádali pouze fotbalová utkání, kdežto nový stadion budeme pronajímat i na jiné akce, nebo je sami pořádat. Budeme také pronajímat obchodní a kancelářské prostory, takže se záběr mojí činnosti velmi rozšíří. Na Slavii jsem měl na starosti pouze jeden úsek, kdežto v ESP musím celou strukturu společnosti vybudovat a po té za ní budu zodpovědný jak provozně, tak ekonomicky, v čemž je ta největší změna.

Jak se vám ze Slavie odchází? Dokdy v ní budete ještě působit?
Musím říct, že mám smíšené pocity, protože jsem odmala fanoušek Slavie a měl jsem to štěstí na Slavii pracovat, což pro mě nebylo úplně "normální" zaměstnání. Všechny emoce se pak v případě úspěchu nebo neúspěchu násobí a stejné je to i teď. Slavia ale nebude daleko, což je výhoda. Vzhledem k tomu, že se přechod uskutečnil velmi rychle, dohodli jsme se s Petrem Doležalem, že svému nástupci budu pomáhat do konce sezony a postupně mu vše předávat. Budu také nápomocen při domácích utkáních. Pokud bude kdokoliv ze Slavie něco potřebovat i potom, rád mu samozřejmě pomůžu.

Působíte teď na stadionu, pro slávisty je to splněný sen, je to v něčem i pro vás zajímavé?
Nevím jestli zajímavé, ale už když kolem stadionu jen projíždím, tak mám zvláštní pocit a mrazení, že na ten okamžik dlouho čekají generace slávistů, což je velmi zavazující. Je to velká odpovědnost, ale ta práce mě nyní hrozně naplňuje a už se těším na den otevření.

Na Slavii jste byl hodně v kontaktu s fanoušky z kotle, budete se s nimi snažit spolupracovat i na novém stadionu?
Hrozně rád bych s nimi ve spolupráci pokračoval, pokud o to budou stát.

Bylo to s "kotelníky" těžké jednat?
Nebylo, protože vždy až na malé výjimky splnili to, na čem jsme se domluvili. Oni věnují svému klubu spoustu času a peněz, takže to pro mě byla milá povinnost. Jedním z nejsilnějších zážitků na Slavii byla děkovačka po prohraném utkání v Lize mistrů, na což lidé z UEFY koukali doslova s otevřenými pusami a musel jsem jim překládat slova. V tu chvíli cítíte opravdu hrdost na fanoušky a klub. Slavia má nejlepší "kotelníky" v lize.

Budou se v nové práci hodit nabyté zkušenosti z Vysoké školy finanční a správní, kterou studujete?
Určitě, některé se mi hodily i na Slavii, nyní budu mít příležitost použít další. Problém je, že na jaře mám státnice a teď nemám na školu vůbec čas, takže jsem zvědav, jak to zvládnu.

Budete se muset něčemu novému přiučit?
Určitě, úplnou novinkou pro nás budou koncerty a začínáme "maličkostí" jako je Metalica, takže se máme na co těšit.

Vezmete si k sobě nějaké další spolupracovníky?
Pokud myslíte ze Slavie, tak jsem měl zálusk právě na Jirku Nerada, nakonec to dopadlo jinak a tu šanci mu moc přeju. Nechci Slavii přetahovat lidi a přenášet svoje problémy na někoho jiného, takže hledám jinde. Lidi na Slavii znám, takže bych měl vetší jistotu, ale poradím si.

Jak budete vzpomínat na práci na Slavii?
V tom nejlepším. Jak už jsem řekl, nebylo to "normální" zaměstnání a spoustu věcí člověk řeší spíš jako fanoušek. Navíc jsem tu poznal spoustu lidí oddaných Slavii a bylo fajn s nimi pracovat. Hrozně bych si přál, aby Slavia letos získala titul a mohl mít pocit, že jsem tomu třeba jen něčím malým přispěl.

V poslední sezoně jste měl asi mnohem více práce kvůli Lize mistrů, co to pro vás všechno obnášelo?
Bylo to něco úplně jiného než liga nebo Pohár UEFA. Vše je tam na minuty spočítané, musíte zajistit věci, které jinak nejsou potřeba. Celé to začíná už dva dny před utkáním, kdy jste povinen předat stadion bez jakýchkoli reklam. Týden, kdy se hrála Liga mistrů, jsem spal tak čtyři hodiny denně a na stadionu byl i osmnáct hodin. Proto nás potěšilo, když nám na závěrečném hodnocení lidé z UEFY říkali, že nezažili, aby se o organizaci v Lize mistrů staralo tak málo lidí a že byli spokojení, takže jsme snad Slavii první rok v Lize mistrů ostudu neudělali.

Foto: eside.cz

Komentáře (40)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Rozhovor s Janem Jakubcem

    (host)     před 17 lety 20.03.2008 20:13 |  
    0 0

    Prvni.......Hodne stesti u statnic

  2. Re: Rozhovor s Janem Jakubcem

    slaviator     před 17 lety 20.03.2008 20:13 |  
    0 0

    ... jenom když bojler volal o lístky, tak mu to nezved. Za to má velké a podstatné minus... :-))

    • Re: Rozhovor s Janem Jakubcem

      (host)     před 17 lety 20.03.2008 21:33 |  
      0 0

      hahahahahahaha

    • Re: Rozhovor s Janem Jakubcem

      (host)     před 17 lety 20.03.2008 21:36 |  
      0 0

      To by mu nezved nikdo..kdo by taky chtel mluvit s bojlerem, ze? Jana

      • Re: Rozhovor s Janem Jakubcem

        (host)     před 17 lety 20.03.2008 23:29 |  
        0 0

        Jasně, troubi!

        • Re: Rozhovor s Janem Jakubcem

          (host)     před 17 lety 21.03.2008 10:43 |  
          0 0

          chcipni moulo.jinak samozrejme s Janou souhlasim.troubi

          • Re: Rozhovor s Janem Jakubcem

            (host)     před 17 lety 21.03.2008 12:58 |  
            0 0

            Jasně, Jani!

    • Re: Rozhovor s Janem Jakubcem

      bojler     před 17 lety 21.03.2008 01:50 |  
      0 0

      mas slaby chapani. lupeny nebyly predmetem telefonatu. a i kdyby byly, tak bych nevolal zrovna jakubcovi. uvidime, treba se konecne zdrazi "kotli" aspon na polovinu normalnich listku a budes u neho zebrat treba zrovna ty (jestli tam chodis)

      • Re: Rozhovor s Janem Jakubcem

        slaviator     před 17 lety 21.03.2008 09:56 |  
        0 0

        Tak já chodím na pressku no... Nebo když jdu na fotbal, tak je mi jedno, zda dám padesát nebo sto... Všude jinde ty ceny jsou vyšší pro studenty než jsou na Strahově, navíc na týmy hrající o záchranu... Takže když hrajem o titul, tak si klidně připlatím a dám tu stovku... Maximum co jsem ochoten za zápas GL dát, je sto pade. Pokud jde o derby se Spartou, tak pak chápu že to stojí o něco víc, no... Tak pokud se to "konečně zdraží 'kotli" aspon na polovinu normálních lístků", tak já u něho žebrat rozhodně nebudu... :)

        • Re: Rozhovor s Janem Jakubcem

          bojler     před 17 lety 21.03.2008 12:21 |  
          0 0

          ocividne zvysujes IQ kvocient *rdkam medialnim... bohuzel

          • Re: Rozhovor s Janem Jakubcem

            (host)     před 17 lety 21.03.2008 15:22 |  
            0 0

            co je "IQ kvocient"? Myslel jsem, že IQ = inteligenční kvocient... Ale "IQ kvocient", to neznám... "inteligenční kvocient kvocient"?

            • Re: Rozhovor s Janem Jakubcem

              bojler     před 17 lety 21.03.2008 16:06 |  
              0 0

              mysleno jako kvocient novinaru, ve statistice ma taky obcas sumu sum. byt ano, napsal sem to nestastne.

              • Re: Rozhovor s Janem Jakubcem

                (host)     před 17 lety 22.03.2008 12:29 |  
                0 0

                :-))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
                Takhle tohle je ta nejlepší výmluva co sem za poslední dobu slyšel, fakt dobrý.
                Jako kvocient novinářů a kvocient kvocientů to jsou perly hodné nějakého archivu :)

                • Re: Rozhovor s Janem Jakubcem

                  bojler     před 17 lety 22.03.2008 19:10 |  
                  0 0

                  Inteligent pochopi, blbec bude chytat za slovicko. Samozrejme, ze "IQ kvocient" neni uplne stastny vyjadreni, prepsal sem se, ale ve skutecnosti to totalni blbost neni. Slovo kvocient znamena podil dvou velicin - zrovna pro IQ plati, ze IQ=100(mentalni vek/skutecny vek) - tzn. muze to byt taky podil IQ radobynovinaru a ostatni spolecnosti a v dusledku teda kvocient kvocientu stejne jako existujou i sumy sum.

      • Re: Rozhovor s Janem Jakubcem

        (host)     před 17 lety 21.03.2008 09:57 |  
        0 0

        no to nééééééé :-( Kam bysme pak všichni chodili !!! Jižní tribun to teď jistí jen kvůli cenně lísktů :-( Orange

  3. Vysoká škola finanční a správní

    (host)     před 17 lety 20.03.2008 21:30 |  
    0 0

    A sakra, jestli ve Slavii budou na vrcholných pozicích lidé z téhle školy, tak to jsme v prdeli. Chodí tam ( konkrétně v Mostě ) pár mých známých, všichni tam šli poté, co byli vyhozeni z ČVUT nebo dokonce VŠE ( a to je co říct ). Procházejí s jedničkama, dvojkama - po učení den, dva před zkouškou. Ta škola je víceméně jen o jednom - plať a studuješ. Snad je pan Jakubec schopnej a vědomosti načerpá i jinde, protože ve škole to opravdu nebude.

    • Re: Vysoká škola finanční a správní

      jane (admin)     před 17 lety 20.03.2008 21:39 |  
      0 0

      No tak mohu te ubezpecit, ze ucit se den, anebo ani to ne, na zkousku a prochazet s jednickama lze i na statni skole, konkretne na UK. Skola ti nikdy nenahradi praxi, to plati uplne vsude.

      • Re: Vysoká škola finanční a správní

        (host)     před 17 lety 20.03.2008 22:30 |  
        0 0

        UK a to zejména Přírodovědná fakulta je takovej těžší gympl, k smíchu

        • Re: Vysoká škola finanční a správní

          (host)     před 17 lety 22.03.2008 12:31 |  
          0 0

          A která je ta jediná kvalitní škola?

      • Re: Vysoká škola finanční a správní

        (host)     před 17 lety 21.03.2008 01:26 |  
        0 0

        To na každé škole, resp. fakultě, ale platí to pro určité předměty, ne na všem se bazíruje. Ale ČVUT, VŠCHT, UK atd. mají nějakou úroveň, tahle škola ale fakt ne. Škola praxi nenahradí, ale má tě na ní připravit - VŠFS tě připraví leda na to, že si vše lze koupit.

        • Re: Vysoká škola finanční a správní

          (host)     před 17 lety 21.03.2008 10:57 |  
          0 0

          Ale bude mít vysokou. Gross jí má přece taky...........

          • Re: Vysoká škola finanční a správní

            (host)     před 17 lety 21.03.2008 11:49 |  
            0 0

            No právě, Gross...

      • Re: Vysoká škola finanční a správní

        (host)     před 17 lety 21.03.2008 09:19 |  
        0 0

        kdyby neco je to Prirodovedecka, ty noumo

      • Re: Vysoká škola finanční a správní

        (host)     před 17 lety 21.03.2008 10:50 |  
        0 0

        Když bude Nerad hrát celý den počítačové hry jako Vy pane, tak to zvládne taky a bez Vaší pomoci. Kromě toho, oni berou na tuhle vysokou bez maturity?

    • Re: Vysoká škola finanční a správní

      Richi (admin)     před 17 lety 20.03.2008 21:52 |  
      0 0

      Ja tam studuji taky :-))

    • Re: Vysoká škola finanční a správní

      slaviator     před 17 lety 20.03.2008 23:17 |  
      0 0

      Proto třeba, konkrétně v Mostě, to studuje pár fotbalistů, včetně kapitána Pilaře... Takže o něčem to vypovídá, že... Zaplať padesát tisíc za semestr a máš to jistý, pokud se na to úplně nevyflákneš... Ale to máš na více soukromejch školách no :)

    • Re: Vysoká škola finanční a správní

      (host)     před 17 lety 21.03.2008 11:26 |  
      0 0

      Milý anonyme, kvalitu školy tu rozebírat nebudu, problém je v tom, že v době, kdy jsem školu hledal, tak žádná "prestižní" státní škola v oboru, který mě zajímal nevypisovala kombinovaný typ studia a na denní skutečně čas nemám. Přeji hezký den Jan Jakubec

      • Re: Vysoká škola finanční a správní

        (host)     před 17 lety 21.03.2008 12:06 |  
        0 0

        Vážený pane Jakubec, to nebylo myšleno jako urážka, nakonec lepší VŠFS než nic, ale chtěl jsem i nestudujícím přiblížit trochu tuhle školu, aby měli ředstavu, že je diametrální rozdíl mezi titulem z VŠFS a třeba ČVUT ( i tam jsou ekonomiky a managementy ). Takových škol je víc, namátkou VŠ Podnikání, kombinované studium na FE VŠ Báňské ( oboje Ostrava ) nebo VŠ Karlovy Vary. Už kvůli Slavii pevně věřím, že jste schopný člověk a přeji Vám hodně úspěchů.

        • Re: Vysoká škola finanční a správní

          (host)     před 17 lety 21.03.2008 13:55 |  
          0 0

          No já se vůbec bavim jakou kvalitou naše vejšky disponují... :-[
          Studuju už druhou a je to pořád větší výsměch inteligenci...
          Podotýkám že obě byli státní a na tý předešlý sem se o něco víc nadřel, bo sem jen nechápal souvislosti :-))))
          Ted si staci precist skrypta den pred zkouskou a je vymalovano...
          Cili chci jen rict, ze skola je dobra jen z hlediska titulu... :-! V podstate na praktickej zivot nikoho nepripravi...
          Zalezi jak se s tim kazdej popere, ale ja teda na skole zatim porad nenasel nic moc zajimavyho, spis jen nekdy az dost zbytecny hazeni klacku pod nohy :-)
          urs

          • Re: Vysoká škola finanční a správní

            (host)     před 17 lety 22.03.2008 12:32 |  
            0 0

            Tak pojď k nám na Matfyz :-))))
            Luke7

            • Re: Vysoká škola finanční a správní

              (host)     před 17 lety 22.03.2008 12:43 |  
              0 0

              :-O Jak říkám :-) Ztráta času!!! :-)))))

              • Re: Vysoká škola finanční a správní

                (host)     před 17 lety 22.03.2008 12:44 |  
                0 0

                urs

  4. Re: Rozhovor s Janem Jakubcem

    (host)     před 17 lety 21.03.2008 10:55 |  
    0 0

    Pane Jakubec to bylo dobrý to s tím překládáním zástupcům UEFY, leda že by byly ze Slovenska.

    • Re: Rozhovor s Janem Jakubcem

      (host)     před 17 lety 21.03.2008 15:23 |  
      0 0

      Proč by měli bejt ze Slovenska?

      • Re: Rozhovor s Janem Jakubcem

        (host)     před 17 lety 22.03.2008 18:00 |  
        0 0

        No protože tomuto, dnes cizímu .jazyku by mohl tento pán ještě rozumět

  5. Re: Rozhovor s Janem Jakubcem

    (host)     před 17 lety 21.03.2008 13:18 |  
    0 0

    Pane Jakubče,..dobry den...
    preji hodne uspechu v e-side...

    mam par dotazů...chtel jsem se zeptat, zda byste na webu stadionu nemohli dale "odkryt karty"..okolo stavby..pokud budete cist posledni clanky, myslim, ze muzete zjistit, ze je zde mnoho otazek,..na nez nezname odpovedi..a myslim ze jejich odtajneni by nemel byt problem a naopak my fanousci bychom byli velmi radi...
    myslim ze kratke zpravy (travnik, strecha,..pokryti fasady, apod.) jsou skvele ale nekdy by se mozna hodilo neco obsahlejsiho a pak take..neco co by vysvetlilo treba..
    ..fasadu uvnitr stadionu
    ..garaze,
    ..byty..
    ..jizni tribunu zvenku...apod.

    diky
    Martin

  6. Re: Rozhovor s Janem Jakubcem

    (host)     před 17 lety 22.03.2008 00:56 |  
    0 0

    s taxikáře, to je teda kariéra....
    většího flinka slavia nezažila, lhář, podvodník, hlavně když mu něco káplo do kapsy

    • Re: Rozhovor s Janem Jakubcem

      (host)     před 17 lety 22.03.2008 09:02 |  
      0 0

      nauč se psát s/z, ty kariéro... xxx

    • Re: Rozhovor s Janem Jakubcem

      slaviator     před 17 lety 22.03.2008 10:51 |  
      0 0

      Podpis ti očividně nic neříká, že...?:)