Slavia - Bohemians 1905 2:1 (1:1)
Slavia: Vaniak - Krajčík, Latka, Brabec, Hubáček - Kalivoda (67. Toleski), Jarolím (75. Abraham), Tavares, Černý - Střihavka (67. Blažek), Ivana
Branky: 10. vlastní Hašek, 89. Tavares - 40. Škoda
Poslední vršovické derby na Strahově mělo být odvetou za podzimní prohru na hřišti soupeře. Výhra měla být povinností, vždyť pohled na tabulku je jednoznačný, klokani míří nezadržitelně zpět do druhé ligy a aktuálně jsou poslední. Naopak sešívaní stále drží první místo a bylo třeba ho pojistit.
Od první minuty musel být slávistický fanoušek spokojený. Po dlouhé době kvalitní kulisa hnala domácí do útoku a vypadalo to, že dnes by to konečně mohlo být klidné a jednoznačné utkání. Již v desáté minutě přišla radost, Černý zahrál roh na hlavu Tavarese, který trefil pouze tyč a odražený míč si hosté pod tlakem Střihavky přesunuli do branky sami. Gól slávisty uklidnil asi až moc, jelikož úvodní tlak byl pryč a naopak několikrát ze standardní situace zahrozila Bohemka. Netrvalo dlouho a trenér Jarolím točil s rozestavením, Ivana se z útoku přesunul na pravý kraj zálohy. K úspěchu to nevedlo, nejdříve sice dvakrát za sebou dostal od spoluhráčů šanci ke střelbě Jarolím, ale míč vždy branku minul. Pět minut před koncem prvního poločasu si vybral velmi slabou chvilku Krajčík, nikým neatakován u vlastního rohového praporku rozehrál přímo na nohu soupeře, ten neváhal a přesunul hru rychle před Vaniaka, který po prohraném hlavičkovém souboji bíločervených obránců se Škodou již jen lovil míč ze sítě.
Poločasová přestávka přinesla na dlouhou dobu hezký fotbal, to se střetli budoucí malé naděje obou týmů a samozřejmě vyhráli slávisté. Druhá půle začala, ale prvoligová kopaná zůstala neznámo kde. Údajně svou bojovností proslavený tým Bohemians začal připomínat skupinku nekopů, kteří si raději lehnou na trávník. Podporovali je v tom i jejich fanoušci, kteří házeli světlice až před branku Vaniaka, a tak utkání muselo být na chvíli přerušeno. Vršovický tým dnes pravděpodobně přišel o velkou část slávistů, kteří k němu měli jakési sympatie. Antifotbal pokračoval, vzpomínky na utkání s Budějovicemi se začínaly probouzet. Po hodině hry zavelel k obratu Střihavka, který se nekompromisně dral do vápna a málem i dobře zakončil. V následujících minutách se hosté konečně dostali pod tlak, Tavares opět hlavou mířil jen těsně nad, střelám Jarolíma a Černého nebylo přáno stát se gólovými. Trenér Jarolím poslal do hřiště dva čerstvé útočníky, ale paradoxně právě střídáním velký slávistický tlak skončil. Bohemka úporně bránila v plném počtu a s remízou byla samozřejmě spokojena, ale sahala i po třech bodech, když se deset minut před koncem řítil na branku Hašek, ale naštěstí jen minul. Na druhé straně lítal jeden centr za druhým do vápna, ale gól ne a ne padnout. Až minutu před koncem potvrdil svůj kvalitní výkon Tavares, když po závaru při standardní situaci patičkou ukončil trápení a zajistil Slavii pětibodový náskok v čele tabulky.
"Promrhali jsme první poločas, z naší strany jsme nehráli dostatečně důsledně. První brance předcházela řada chyb, jenže o branku jsme si koledovali i v předešlých situacích. Výsledkově byla první půle spravedlivá. Druhá půle byla z naší strany lepší, vytvořili jsme si tlak, ale proměnili až šanci v závěru, i když branku jsme mohli vstřelit dříve. Bohemka však byla v brejkových situacích nebezpečná a kdyby nějakou proměnila, mohlo to být pro nás zlé. Hráli jsme však až do konce a přineslo to úspěch," řekl po zápase trenér Karel Jarolím.
Komentáře (205)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Slavia - Bohemians 1905
(host) před 17 lety 16.03.2008 22:22 |Jsem první - byly to nervy, ale je to doma! Gratulace!
Já
Re: Slavia - Bohemians 1905
(host) před 17 lety 16.03.2008 23:54 |bomba-musim říct že z hlediska fandění nejlepší letošní zápas ,supr atmosféra,krásnej závěr,byl sem dojatej jak na ajaxu.bomba!!! i dýmvničky supr. to k tomu patří. lepší jak dělbuchy. i přes nedobrou hru supr zážitek.
Re: Slavia - Bohemians 1905
(host) před 17 lety 17.03.2008 00:21 |Ne, to k tomu nepatří.
Re: Slavia - Bohemians 1905
(host) před 17 lety 17.03.2008 08:51 |Přidávám se k tobě, ty dýmovnice fakt na fotbal nepatří, šílenej smrad a ještě pak stejně není pořádně vidět... Honza
Re: Slavia - Bohemians 1905
(host) před 17 lety 17.03.2008 00:37 |Dýmovnice?
Zdravím kotelníky! Kluci je super když fandíte celý zápas a ženete kluky dopředu. Je to paráda, choreo na začátku zápasu je pravidelně také super, ale jaký přínos mají mít dýmovnice? Kdo z toho má profitovat? Vždyť ten dým a smrad akorát obtěžuje spoustu diváků a hráče samotné.
Nějak si ani nechci představitco se stane až to odpálíte v Edenu, se tam všichni udusíme :(.
Berte tojako postřech z východu, ono to totiž nevypadá vůbec pěkně a hráčům to zcela jistě nepomůže.
-PJ-
Re: Slavia - Bohemians 1905
(host) před 17 lety 17.03.2008 12:45 |Dýmovnice na fotbal patří a všechno pyro. Jo to byla kurevská bouře a počkejte si na derby to se poserete :D Matka z toho včera měla orgasmus. Kurva to byl super den. Evžen
Re: Slavia - Bohemians 1905
(host) před 17 lety 17.03.2008 14:54 |Prostě mně a evidentně i dalším nevymluvíš, že těma dýmovnicema tak maximalně kurvíte dění na ploše (ať už hru nebo třeba děkovačku).
Co to má za přínos? Tvrzení "Dýmovnice na fotbal patří" přece není argument. Nedá se v tom dejchat, útočit do toho smradu a "mlhy" musí být vskutku radost. Mnohem víc než dým by týmu prospěl nějaký hromový pokřik (a klidně i doplněný nějakou sestavou svící).
Ale dým prostě kazí dojem z utkání a zbytečně proti jinak skvělé práci kotle staví opozici...
EL PJ
Re: Slavia - Bohemians 1905
(host) před 17 lety 17.03.2008 18:01 |dýmovnice skvělí,podle mě spíš kurvý fotbal když žádný dýmovnice nejsou. a jestli nevýte tak ty dýmovnice byly sicený sušenym roztokem thc,tak kdyz byla nuda tak se to odpálilo a celej kotel se pak krásně nahulil a bylo mejdlo-zdravim :-)
Re: Slavia - Bohemians 1905
(host) před 17 lety 17.03.2008 22:07 |když už tak "skvělý"
ale nevím jaks příšel na to, že fotbal bez dýmovnic kurví fotbal ... to je opravdu myšlenka týdne ...
ten bordel z dýmovnic je hroznej, a navíc pokud více lidí uvažuje jako já tj. ... "nebudu posílat na choreofond když to pak dopadá takhle a peníze se doslova vyčoudí" ... jak už tu někdo psal všechno je super- až na ty dýmovnice :(
Re: Slavia - Bohemians 1905
(host) před 17 lety 17.03.2008 22:16 |jo tvejch pět korun nás vyškubne.a myslíš že se tohle pořídilo z choreofondu? nemyslíš si že je to blbost?
Re: Slavia - Bohemians 1905
(host) před 17 lety 17.03.2008 23:56 |5 korun? to mi ho vyndej, nerikam, ze jsem tam poslal majlant, ale tohle nemam zapotrebi ... ty budes asi desne dulezitej co? jednou za cas ti dovoli skrtnout?
nevim kdo to platil, koukam na to z vychodu a vidim vzdy jen vysledek, ten je vetsinou super, az na ty dymy ...
-MARLOW-
Re: Slavia - Bohemians 1905
(host) před 17 lety 18.03.2008 16:29 |... koukam na to z vychodu ...
To mi stačilo, děkuji, nemám dalších otázek. Johny
Re: Slavia - Bohemians 1905
(host) před 17 lety 18.03.2008 17:11 |aha ... kdo nechodí na jih tak nedosahuje potřebné úrovně, pokud si tohle fakt myslíš, jsi omezenej zabedněnec ...
Re: Slavia - Bohemians 1905
(host) před 17 lety 16.03.2008 22:22 |from Cliff, no tri body jsou jiste pozitivni,...
Re: Slavia - Bohemians 1905
mart před 17 lety 16.03.2008 22:33 |....to jo, ale sparta jim da petku. Ja bych neco rek', ... ale proste nemam slov.mart
Re: Slavia - Bohemians 1905
slaviator před 17 lety 16.03.2008 23:08 |Bohemce pětku nedá, Bohemka není Žižkov... A kor, když už to bude zase o něco blíž konci sezony a bude potřebovat nutně bodovat... A ten bod by mohla i možná uhrát, pokud by hrála tak jako dnes a přidala k tomu ještě efektivitu v koncovce, proč by ne...?
Re: Slavia - Bohemians 1905
slaviator před 17 lety 16.03.2008 22:24 |tak to byly nervy....
Hubáček
slaviator před 17 lety 16.03.2008 22:27 |Dneska jsem se soustředil hlavně na něho, a musím říct, že buď teda zahrál ze svého pohledu mimořádnej zápas, nebo prostě ty chyby dozadu nedělá jak tu někdo říká tvrdošíjně... On i Tavares za celej zápas jedna chyba dozadu, Brabec měl chyby dvě, když jednou pěkně málem namazal Ordošovi do brejku na Vaniaka, naštěstí Vaniak byl na místě včas.
Re: Hubáček
slaviator před 17 lety 16.03.2008 22:31 |... jinak nevím, ale zase poznámka: Tavares vůbec neměl zápas dohrát. Za to, jak strčil mimo hru do útočníka Bohemky, se normálně dávaj ČK... I když slávistům se to vyhybá nějak záhadně, protože přesně tohle samé udělal i Hrdlička loni na Slovácku a taky za to neviděl ČK... Podle pravidel by však mělo následovat vyloučení. Byla to pěkná klukovina od něj... (btw Matej vlastně někdy za něco podobného i ČK viděl, ne? Asi předloni...?)
Re: Hubáček
mart před 17 lety 16.03.2008 22:36 |to by bylo hodne prisny, ...Skoda po odpiskani bezel s micem na Tavarese, a ten ho rukama zastavil. Strcil, .... hodne prisny.
Jina vec je od(p)orny komentar na faul Rady na Blazka, ... no ... vlastne ho netrefil, ... takze nebyl faul. Pritom za uplne stejny zakrok videl Lukas zlutou. Rada nemel zajem hrat mic.....
Re: Hubáček
slaviator před 17 lety 16.03.2008 22:42 |Bylo by to přísný, ale hráč nemá právo do někoho strkat... Ze strany Škody to byla provokace a můžeme být rádi, že to rozhodčí nechal být... Pískat to někdo jinej, tak taky Tavares tu červenou mohl dostat a nemoh by říct ani popel... Viděl jsem už vyloučení za daleko menší klukoviny.
Je pravda, že Blažek se proletěl vzduchem pěkně, přihrál to. To je fakt. Ale je taky fakt, že když vidím, že tam obránce půjde skluzem po nohou, že ty nohy tam přece nenechám aby mě zmrzačil... Takže taky myslím, že se to dalo pískat jako faul.... Lukáš ho pak sejmul vyloženě.
Ale kdo se mi dnes docela na hřišti líbil, tak to byl Ivan Hašek... Teda ne kvůli tomu že si dal branku, to by bylo kruté:-) Ale kvůli tomu jak hrál. Snad čtyři standartky zahrál hodně nebezpečně, z další padl gól, sám mohl dát branku... Hodně aktivní, bylo vidět, že má myšlení a že to umí z hlavy dostat i do nohy a do míče. Škoda, že někdo nehrál takhle i na naší straně, Jarda hrál ze strany a k míči se nedostal tak často jako Hašek u Bohemáků, Marek Jarolím se snažil, bojoval (!), snažil se i střlet ze střední vzdálenosti (což nám dříve chybělo...), ale pořád to jaksi nebylo ono. Ale daleko, daleko lepší než na kraji...
Re: Hubáček
(host) před 17 lety 16.03.2008 23:37 |Marek Jarolím nemá ve Slavii co dělat. Opakovene slabý výkon. Když už je z formy tak at aspon bojuje, jezdi a braní. Ale on se tam tak jenom potuluje. je mekkej, neduraznej a hraje dost splašeně. Nechápu že to KJ nevidí. A hrat opakovane doma s poslednim a predposlednim na jednoho utocnika (Ivana to hral spíše zprava) je od KJ taky nepochopitelny. KJ mě zklamal, je odehráno už 7 zápasů na jaře a on ještě zdaleka nenašel optimalní sestavu. Tem co to nejde (krajčík, Jarolím, Hubáček) dává opakovane důveru. Ravik
Re: Hubáček
(host) před 17 lety 16.03.2008 23:37 |Běž už s těmahle kecama někam, třeba na Most. Hubáčka si asi sledoval otočenej zády ke hřišti, protože dneska byl opět jedním ze tří nejhorších hráčů a spousta lidí na jihu už jeho výkony nervově nezvládá. Už se ozývá fakt dost lidí, takže spíš bude chyba v tvym "příjmu". Katastrofální rozehrávka, nulovej pohyb, místo podpory útoku čumí na místě, aby následně poslal balón na prvního Bohemáka... děs, horší snad byl jen Kalivoda, kterýho to evidentně nebavilo. Pokud příště nebude ani na lavici, nemůže se divit po takhle odchozenym zápase.
Co se týče tvojí tradiční kritiky dnes vynikajícího (opět) Tavarese, který rozdával supr přihrávky a pasy do křídla (jestli to chcete popírat i dnes, tak už opravdu nejste normální), tak vyloučit ho za tu komedii, co tam škoda sehrál, to by nemohl udělat snad nikdo... ale ani se nedivím, že ty tady po jeho nesmyslném vyloučení voláš... záminku je holt třeba někde najít že...
Re: Hubáček
mart před 17 lety 16.03.2008 23:49 |chapu rozhorceni, ale mozna by bylo zahodno se podivat na statistiky hracu. Hubacek neni tvurce hry, ale boric. Chybu neudelal.
Tavares je .... no nejsem si jist co von je, ale sledovat ho po ztrate balonu (a to von doccela umi - dnes dvakrat) jak vyklusava dozadu, to je dost vo nervy. V televizi o nem basnej jakej je to technik...., no vo tom zadna, technik je, ale takhle se to hralo mozna pred 10ti lety. srdicko tam neni...., i kdyz nektery veci umi opravdu dobre.(navic si myslim, ze komunikace =0).
Jinak nemam obavy, ze slaviator na Most pujde i bez "poradny".zdravi mart
Re: Hubáček
(host) před 17 lety 16.03.2008 23:54 |Možná by ses divil, jaký je "srdíčko" u Tavarese a jaký naopak u Hubáčka. Pro začátek ti dám jen jednu radu - zkus se podívat, jakým stylem se vrací po ztrátě míče Hubáček. A nebo se podívej přes koho ten klokan centroval při té jejich tyči v první půli...
Dnes Tavares musel i tvořit (protože Jarolím byl opět k ničemu) a ty mu tady budeš vyčítat dvě (!!!) ztráty míče... neuvěřitelný... hráčovi, kterej byl nejlepší na place a rozhodl o výhře. Zatímco Hubáčkovi, kterýmu už musel opakovaně nadávat i Brabec, tady budeš ještě tleskat...
Re: Hubáček
mart před 17 lety 17.03.2008 00:14 |mozna mas pravdu, ... mozna ne. Kdyz uz sme u to Brabce, i kdyz ho mam rad, myslim, ze by mu neuskodilo, kdyby si pred zrdcadlem trochu vynadal taky. Asi se neshodnem, ale pozice Hubacka je jasna, nesmi kazit, a to on vetsinou zvlada. Prava strana je vic ofensivni, ale zprava take mnohem casteji prichazeji chyby. Viz ma "vecna" polemika o Krajcikovi co by pravem obranci. Tavarez mel tvorit, pravda. Pokusil se o to v poslednich 20ti minutach, a nerikam, ze neuspesne. V ostatnim se asi prilis neshodnem, ... a navic uz du spat.zdravi mart
jinak se zklidni, a preskrtej ve vzteku ty vykricniky (tri) :)
Re: Hubáček
(host) před 17 lety 17.03.2008 00:23 |Já bych klidnej byl, ale když člověk vidí, jakým stylem tu kritizujete a vyhazujete ze sestavy (po Ostravě) Tavarese, který je jednoznačně nejlepší hráč a dneska ty body jsou v podstatě jeho... tak to člověk fakt neví, jestli to myslíte vážně... korunu tomu nasadíte chválou toho komika na levym beku.
Re: Hubáček
poltergeist007 před 17 lety 16.03.2008 23:56 |ty si s těma kecama běž na MOST!!!! Hubáček byl dneska mezi nejlepšíma hráčema a prostě defenzivu plní výborně.. fakt nevím co proti němu furt někdo máte. Jinak Marek Jarolím působí velice měkce ale udělá toho celkem dost
Re: Hubáček
(host) před 17 lety 16.03.2008 23:58 |Jo, plní ji tak "výborně", že mu dneska musel Brabec málem nafackovat...
Re: Hubáček
poltergeist007 před 17 lety 17.03.2008 17:03 |twe a viděl jsi co prováděl krajčík?? o tom ani zmínka, všichni furt jen kecy na Hubáčka!! Když neni Huby nalevo tak je to průser! nikdo tam totiž nic nezahraje
Re: Hubáček
(host) před 17 lety 17.03.2008 18:40 |Dřížďal, Pudil... oba o několik tříd lepší než tehnle komik. O Krajčíkovi řeč nebyla, jeho včerejší výkon byl špatnej a sám to přiznal. Narozdíl od Hubáčka.
Re: Hubáček
slaviator před 17 lety 17.03.2008 14:26 |Já řek že hrál špatně? NE!!! Buď ti, co tvrdí že hraje hovno a dělá chyby, tak maj pravdu a včera zahrál svůj životní zápas, nebo prostě pravdu vůbec nemaj... A jimi opěvovanej Tavares udělal přesně tolik chyb, jak Hubáček - jednu za celej zápas...
Re: Hubáček
(host) před 17 lety 17.03.2008 18:45 |Hubáček jednu chybu? Jsi při smyslech? Vždyť 99% jeho ofenzivních nápadů a přihrávek bylo špatně! Těch chyb bylo spousty, přes koho myslíš, že šel v první půli ten centr, po němž trefili klokani tyč? Kdo se deset minut před koncem, když je potřeba útočit, zašívá na půlce a následně pošle opakovaně centr na prvního protihráče? Prostě včera byl opět dopředu totálně marnej, měl jedinou kliku, že Bohemka nechtěla útočit. Takže měl možnost hrát dopředu a podpořit útok - opět se na to vys*al, ve třiceti letech se bojí hrát a všechno vrací dozadu na stopera...
Mimochodem srovnávat Tavarese a Hubáčka na počty chyb, to je demagogie nejhrubšího zrna - u středního záložníka s několikanásobně větším počtem kontaktů s míčem se jaksi těch chyb dá víc předpokládat. O to smutnější pro tvého oblíbence ze Zlína je to, že těch chyb sbírá díky své "kvalitní" ofenzivě suverénně nejvíc z celýho mančaftu.
Re: Slavia - Bohemians 1905
holvi před 17 lety 16.03.2008 22:28 |Hurááá!!! Musel jsem z toho vypít půl kořalky,ale na konec jsem šťastnej,že to tak dopadlo!
Re: Slavia - Bohemians 1905
(host) před 17 lety 16.03.2008 22:35 |Zaplať pánbu za tři body.Jsem zvědavej jestli se nám taky někdy povede zápas ktery proběhne klidným vítězstvím a ne opět štěstí ke konci.Jinakmusím konstatovat bohužel,že s předvedenou hrou na jaře co do teď předvádíme se obávám ,že titul nebude.Dnes opět vcelku nekoukatelný zápas a to se hrálo s posledním týmem tabulky.Jsem zvědev jestli se letosještě vrátíme k pěkné ofenzivní hře.Pokud alekaždý zápas budou hrát jiní hráči,obávám se že nestačíme dokonce ligy sehrát.
Re: Slavia - Bohemians 1905
mart před 17 lety 16.03.2008 22:41 |No, normalne se k sestave moc nevyjadruju, ale postavit pomaleho a nedurazneho Jarolima, vedle neprilis rychleho a durazneho Kalivody, s vedomim, ze po ztrate mice bude Tavares pozvolna vyklusavat k vlastni brance, to vyzaduje zrejme zvlastni odbornost, ktereou ja nemam.
Jinak jak Cliff rika, 3 body doma, a ja pridam, ze pokud se pamatuju, tak drive sme takove zapasy jako dnes s Bohemkou a stejne tak s Budejkama nevyhravali.mart
Re: Slavia - Bohemians 1905
slaviator před 17 lety 16.03.2008 22:44 |Když jsem dříve míval připomínky k sestavě, bylo mi řečeno, že po vítězném utkání se nekritizuje... :( Takže no coment
Re: Slavia - Bohemians 1905
(host) před 17 lety 16.03.2008 22:50 |from Cliff, mas naprostou pravdu, bojovnost nechybela a proste jsme ty tri body urvali silou vule, ale prave tohle Slavii drive chybelo. Vidim to stale pozitivne.
Re: Slavia - Bohemians 1905
(host) před 17 lety 16.03.2008 22:56 |Největší trumf Sparty v boji o titul- KAREL JAROLIM a jeho familie!! Rosene,Doležale, jde Vám o zhodnocení vašich peněz! Ještě je čas poslat toho vola do prdele a zachránit co se dá!! S tím kádrem by to ukaučovala i bába Kropáčková, ale ten náfuka to posere!! Au ,au to to bolelo.Bohemka měla ke 3 bodům blíž a jistě by si je i zasloužila.Ten ústecký poplašnák patří na lavičku.M.Latka posral situaci před poločasem a pak se snažil i přičinil o zvrat.Abrahám opět spoluúčast s Gočem a Tavarezem při rozhodující situaci. Abrahám patří na plac Hurvínku!!Pavel Řehák musel určitě se svým slavistickým srdíčkem už v poločase na ARO.Ostatně jako já, málem!! Můj účet za dnešní derby : ráno mi žena nabourala auto, s kamarádem na Větrnou hůrku - 98 km a 5,8x 2=1.136,80+2x100,- =1336,80.Tedˇsedím u dcery na PC a musí to ze mne ven. a potom teprve trasa Pha-KV. Ach jo ! Být Slávistou ,to bolí.To je jako volit....!Jo a to jsem ještě přispěl na choreo 200,-.
Re: Slavia - Bohemians 1905
(host) před 17 lety 16.03.2008 23:11 |ty si vem provaz a běž zbavit tento svět své existence.Hovado zkurvený....
Re: Slavia - Bohemians 1905
(host) před 17 lety 16.03.2008 23:16 |jasne vole, tak si dej par piv, napis na vedeni mail jak to maji vsechno delat, pak nauc zenu ridit a vsechno bude v pohode...
Re: Slavia - Bohemians 1905
(host) před 17 lety 16.03.2008 23:19 |ty jsi byl na fotbale po hodne dlouhy dobe, ze? soudim dle toho jak pocitas ty prachy...Krax
(ale na druhou stranu: ja dnes po dlouhy dobe nebyl, ale se vsi uctou, nocovat na masarykaci se zkurvenym levym kolenem nehodlam ani pro slavii). KRax
Re: Slavia - Bohemians 1905
(host) před 17 lety 16.03.2008 23:20 |jsem blb, reagoval jsem na toho frajera nad tebou, sry
Re: Slavia - Bohemians 1905
(host) před 17 lety 16.03.2008 23:33 |Jenže tobě vole asi nikdy nedojde vo co goo!
Re: Slavia - Bohemians 1905
(host) před 17 lety 16.03.2008 23:52 |No nevím,proč ti vlastně odepisuji? Ale...za SKS bych dejchal a fandit ji to není jen přehlížet všechny chyby a nedostatky, které pak každý trochu inteligentní trenér soupeře snadno dokáže využít,a to už je v GL skoro každý. KJ mám docela rád a uznávám co pro nás udělal. žádný strom však neroste do nebe a bezbřehé zbožťování nemá opodstatnění,když nemá důvod a odpovídající výsledky. KJ jsem potkal ještě na hřišti a byl lepší hráč než strateg.Ještě je čas podívat se pravdě do očí.Ještě je čas provést změny, které KJ nechce vidět a hasí vždy na poslední chvíli nekvalitu nasazením kvality z lavičky.Vy zasraní puberťáci, to není jen o řevu,nadávání,světlicích a dělobuších za tátovi peníze!!
Re: Slavia - Bohemians 1905
(host) před 17 lety 17.03.2008 00:28 |Prober se a pamatuj si, že "odpovídající výsledek" znamená to kolik máš bodů po 30 kole. A kdyby do posledního kola byla šance, že ten titul uděláme, tak přesně do tý doby drž hubu. Pak si jí otevři jak je libo. Kmotr
Re: Slavia - Bohemians 1905
(host) před 17 lety 17.03.2008 00:11 |To je zajimave. Abrce nikdo nechtel a ted je chyba, ze ho nestavi od zacatku. Po Kalicovi vsichni volali jako po spaseni a co predvedl?
Re: Slavia - Bohemians 1905
Eluin (přítel SN) před 17 lety 17.03.2008 12:24 |Nekoukatelný zápas? To nesouhlasím, možná od televize, ale na stadionu byla atmosféra výborná a já si utkání užil výborně.
Re: Slavia - Bohemians 1905
(host) před 17 lety 16.03.2008 22:42 |Psal jsem to oficil. webu, ale nedámi to zopakovat, protože mě to fakt nadzvedlo.
K zápasu - jsem nemocný, beru antibiotika, mám horečky - doktorka nařizuje přísný klid a kluci mi dělají tohle. Uf. Zaplať pán Bůh za tři body. Hra opět nic moc. Co mě ale nazvedlo ještě mnohem víc jsou Bohemáčtí fanoušci a to jak jim naši ultras lezou do prd.... Nikdy jsem Bohemáky nijak zvlášť nemiloval, ale bral jsem je. Stejně mi nikdy nevonělo to, jak naši ultras lezou Bohemákům do zadnice, ale repsektoval jsme to. Dnes Bohemáci řvou na Vaniaka posero posranej, hází na něj světlice, řvou posere se Eden, apod. Pro mě Bohemka jako respektovaný klub skončila a přeju jim ze srdce ať sestoupí. Naše ultras prosím, ať jim přestanou lézt do zadku a fandí Slávii. Vršovice mají být červenobílé a ne zelenobílé. Často přispívám na choreo, ale po dnešku mám sto chutí přestat. Nechci, aby se na našich choreo objevovali týmy, jejichž fanoušci uráží naše hráče. Buďme hrdí na naši Slavii a s Bohemkou jděte někam. ERIK
Re: Slavia - Bohemians 1905
(host) před 17 lety 16.03.2008 23:24 |přesně tak,bohemaci sou pakaž a ten sestup jim přeju strašně moc
Re: Slavia - Bohemians 1905
bojler před 17 lety 16.03.2008 23:46 |No vono se dneska ukazalo, ze nekterym magorum nejde ani tak o podporu klubu, ale o to ukajet se hazenim dymovnic a svetlic. Skoda, ze si tam nezjednaji poradek...ocenit se ale musi, ze krom obvykle "bojove" sily a "nenavidime vsechny" aspon nervali na bohemku. Te po dnesku opravdu preju sestup, s fotbalem nemela dneska nic spolecnyho. Od polocasu se valeli a kydy o trech bodech sou pomerne usmevy proti tomu, ze vlastne na konci cekali na gol...
Re: Slavia - Bohemians 1905
honzah (přítel SN) před 17 lety 17.03.2008 00:04 |Cítím to nějak podobně.
Re: Slavia - Bohemians 1905
(host) před 17 lety 17.03.2008 00:15 |Videls dneska choreo? Cervenobily napis "At ziji NASE Vrsovice" si myslis, ze bylo neco pro Bohemku? Od okamziku, kdy Bohemaci zarvali poseru na Vaniaka kotel pravidelne skandoval o klokanovi, zvireti zkurvenem a poseru taky mnohokrat za zapas. Kdo tady komu leze do zadku? Nekdy proboha prijd na zapas!!
Re: Slavia - Bohemians 1905
(host) před 17 lety 17.03.2008 00:18 |Problém je, že to bylo až od té doby, kdy začala Bohemka. Proč se do té doby leze tomu zelenému póvlu do zadku?
Re: Slavia - Bohemians 1905
(host) před 17 lety 17.03.2008 02:11 |tss podivej se na to normalne, my se rozhodli byt slusny (mozna ti to pride jak lizt nekomu do zadku) a klokan se ukazal, tak jsme mu to vratili a myslim ze celej stadak :)) zajdi nekdy na ten fotbal...
Re: Slavia - Bohemians 1905
Strasak_1892 před 17 lety 17.03.2008 11:58 |To nemyslíš vážně, že ne?! Viděl si choreo, byl jsi na fotbale?! V životě nikdo z Ultras Bohemákům nelezl do zadku, spíš nopak!
Jen pro informaci - na choreografii bylo "Ať žijí naše Vršovice" a mapa Vršovic, která byla z 95% červeno-bílá a 5% patřilo zelenobílé menšině. Nevím, zda-li Ti tohle přijde jako lezení do prdele...
Každopádně i nálada v kotli, co jsem viděl, tomu odpovídala. Občas opravdu zkus přijít na fotbal...
Re: Slavia - Bohemians 1905
(host) před 17 lety 17.03.2008 14:04 |Musím se omluvit našim ultras. V televizi bylo vidět choreo dost špatně a vypadalo to, jako kdyby byl nápis Naše Vršovice a pod ním Bohemácký a Slávistický dres. Dost mě to překvapilo a naštvalo zároveň. Myslel jsem, že už Bohemákům do zadku nikdo neleze (obzvlášť po našem jarním povedeném a vtipném choreu na Bohemce). O to víc jsem byl šokován, když jsem zahlédl to choreo. Teď na něj koukám na netu a je fakt super. Takže ještě jednou se narovinu omlouvám.
To je tím, že jsem včera na fotbale nebyl, protože jsem fakt solidně nemocnej a nemohl jsem. Ani nevíte jak mě to sralo, protože derby s Bohemku stavím na úroveň derby se Spartou.
Jinak se nebojte, že bych nechodil. Mám permici již několik let na Strahov a na nový stadec samozřejmě taky. Někdy to ale fakt prostě nejde a hned je z toho takový trapas. :-)
ERIK
Re: Slavia - Bohemians 1905
(host) před 17 lety 17.03.2008 15:32 |Vtipné a povedené???Víc než polovina slávistů se za tu trapárnu stydělo
Re: Slavia - Bohemians 1905
Strasak_1892 před 17 lety 17.03.2008 16:50 |Stydělo za co? Za nenásilné choreo jasně ukazující, který klub je pro nás ve Vršovicích dominantní?
A vůbec - Spousty lidí pořád berou Bohemku jako klub, který je se Slavií v příjemném souznění. Ano, když jsem byl mladší, tak jsem to taky tak bral. Slavii jsem fandil, Bohemce přál. To vše do doby, kdy přišlo jejich znovuzrození. V tu chvíli vylezlo 3x více Bohemáků, než kdy předtím, o kterých se začalo tradovat, že jsou nejlepší fanoušci. Ti to samozřejmě vzali za své a podle toho se taky chovali - arogantně a namyšleně. Největší vrchol všeho byl, když po našem podzimním zápase někteří jejich fanoušci v ulicích skandovali "Slavie hovno je" a na zimním turnaji v Edenu dokonce "Antislavie". Včera nevím přesně, co řvali, ale co jsem slyšel, tak něco o tom, že nám spadne Eden a spousty dalších pokřiků proti Slávii. Za tohle je mám uznávat? Ani omylem!
A vůbec, ty vztahy možná byla dobré mezi jednotlivci a jednu dobu také i ve větším, ale v poslední době to spíš bylo o tom, že Slavisti brali Bohemáky jako velké kamarády, přitom oni na nás z vysoka sr**i. A já na ně se*u taky!
Re: Slavia - Bohemians 1905
(host) před 17 lety 17.03.2008 17:21 |Trapne myslime ty transparenty na podzim v Dolicku, ktere vubec nebyly vtipne, ale zato zbytecne. Proste nejde o sobe rikat, ze jsme apoliticti (coz historicky jsme) a pak delat politicke transparenty, ktere upozornuji na JEDNU politickou orientaci velke casti kotle JEDNOHO klubu. Kdybyste to delali u kazdeho tymu s politickou orientaci a treba upozornili na to, ze podle vas do fotbalu politika nepatri (jelikoz jsme apoliticti), tak mi to sice bude pripadat jako plytvani, ale budu to brat. Proc neco neudelate i treba proti extremni pravici na Sparte ci Baniku? Takhle to krome zbytecneho plytvani byla prave ta ostuda.
Praveze to skandovali NEKTERI jejich fanousci! Tam je prave dost podstatny rozdil! Takovi spartani to delaji ve velke vetsine. S Bohemkou je taky ten rozdil, ze kdyz i behem zapasu nebo po zapase nekoho z nich, co neni pod vlivem, oslovim, tak s nim muzu normalne diskutovat a i zajit na pivo. To na Letny bych musel mit asi hodne velky stesti, abych nekoho "easy going" v rudym dresu potkal ...
Na zimnim turnaji v Edenu sem nebyl, tak nevim, ale treba v Sazce se vuci nam chovali solidne, a to sem tam byl na obou zapasech.
Je to taky o skupinach a o jedincich. Slavisti, aspon donedavna, byli vzdy mezi tema slusnejsima fandama. Ale pak sem videl jak urcita SKUPINKA techto lidi demolovala autobus ze Strahova nebo vykopavala sedacky na stadionu. To ovsem neznamena, ze vsichni Slavisti sou vandalove, ne? Ty co delaj nejvetsi bordel sou taky nejvic videt, takze si z toho lze udelat i velice mylny obrazek. Stereotypizaci proste nesnasim!
Jinak tady nikdo nemluvi o uznavani, ale o respektovani, to je velky rozdil!
lucky-pilda
Re: Slavia - Bohemians 1905
(host) před 17 lety 18.03.2008 16:33 |Máš pravdu, to nebylo vtipné, ale naprosto trefné!
Proč dělat chorea proti Baníku a Spartě jako extrémní pravici? Jsou snad na krajně pravicových stránkách odkazy na fans FCB/ACS (jako na krajně levicových na Bohemku)? Visí snad na ACS/FCB krajně pravicové prapory (jako na Bohemce krajně levicové)? Podporuje snad aktivně kotel ACS/FCB krajně pravicové akce (jako bohemácký krajně levicové)? Atd., atd... To přece srovnáváš s nesrovnatelným. Jinak přirovnání FCB ke krajní pravici je víc než úsměvné:))).
Re: Slavia - Bohemians 1905
(host) před 17 lety 17.03.2008 16:58 |Presne tak! Jestli si ten prispevatel nad nama mysli, ze pro to, aby se fanousci ukazali jako borci musi nadavat na soupere, tak at se laskave probere nebo si zajede do arealu za byvaly Stalinuv pomnik, tam jeho "plodne" napady jiste privitaji ... Borec naopak budes, kdyz cely zapas budes podporovat svuj tym a na ostatni se vybodnes.
Jestlize klokani kotel skandoval urazlive veci proti Slavii, tak je to jejich problem a jejich ostuda, a neznamena to, ze ty se budes muset ukazat jako velkej drsnak a pripravit stejnou ostudu pro Slavii ... Proc si nevzit priklad z hokeje, kde kotel, az na par zoufalcu co porvavaji "smrt Sparte", fandi v ramci mezi? Mam radsi fotbal nez hokej, ale do kotle chodim kvuli podstatne lepsi a mene nenavistne atmosfere jen na hokej (a na fotbalove vyjezdy, ovsem z jineho duvodu) ...
Jestli beres derby s Bohemkou jako se Spartou je tvoje volba, ja ti ji neberu. Ja osobne preju sestup Zizkovu. Ale uvedom si, ze kdyz des ve slavistickym kolem spartanu, tak riskujes mnohem vic nez kdyz des kolem bohemaku, ktery maj precijen mnohem vetsi pomer rozumnych fandu nez rudosi ...
lucky-pilda
Re: Slavia - Bohemians 1905
(host) před 17 lety 17.03.2008 21:12 |ty di nekam!vy ste se k nam taky nechovali zrovna nejslusneji!tak mlc!a ze nam prejes at sestoupime?ubozacku
Re: Slavia - Bohemians 1905
(host) před 17 lety 16.03.2008 22:43 |Katastroficke diskuse z poslednich nekolika tydnu budou i po dnesku nadale pokracovat. Bohuzel. Ovsem predvedena hra, alespon nakolik jsem mel moznost podle televize posoudit, byla dost spatna, hlavne v prvni puli po golu. Ac ma Slavia deset zalozniku, zadny z nich neni spilmachr, ktery by dal hre jakykoli rad a smysl. V druhe puli treba ocenit bojovnost, ktera prinesla vitezstvi, ale herne je to mizerie.
Tesme se nicmene ze trech bodu.
Rhodri Morgan, Wales
Re: Slavia - Bohemians 1905
mart před 17 lety 16.03.2008 22:47 |Tak tak, vcera z Cardiffu to byla jina podivana, a take s dobrym koncem.zdravi mart (Martyn Williams, Shane Williams and Stephen Jones rozcupovali kohouta:D )
Re: Slavia - Bohemians 1905
(host) před 17 lety 17.03.2008 02:21 |Jo presne tak, to byla parada. U nas v Aberystwythu, kde se teda
Stephen Jones narodil, to bylo taky velky. Ale nejlepsi hrac mace byl jednoznacne Martyn Williams - nasazeni a um. Kdyz jsem zase dneska videl ty fotbalovy padavky, ktery jsou na umreni po kazdym dotyku, zase me to utvrdilo v tom, ze rugby je celkove lepsi nez fotbal - s vyjimkou Slavie ovsem. Proto nemuzu vystat toho M. Jarolima. Staryho dobryho Martina Penicku na nej, ten by mu v treninku parkrat prejel achilovky a bylo by.
zdravi Rhodri
PS Ono Francouzum nepomohlo, ze vymenili cely mancaft. Za rok, za dva ale budou dobry. Ten mladej scrum-half neni spatnej a Vincent Clerc, to je skoro bily Bryan Habana :-)
Re: Slavia - Bohemians 1905
(host) před 17 lety 16.03.2008 23:46 |Hubáček, Jarolím, Střihavka - s nimi v sestavě se prostě těžko dá hrát líp, hrajeme de facto v osmi lidech...
Re: Slavia - Bohemians 1905
(host) před 17 lety 16.03.2008 23:00 |ten TAVARES dneska kouzlil...díky Míšo
Re: Slavia - Bohemians 1905
(host) před 17 lety 16.03.2008 23:44 |Přesto ho tady spousta lidi v čele s martynim a slaviatorem opět sjede... zatímco galapředstavení Hubáčka bude opět oslavováno!
Re: Slavia - Bohemians 1905
(host) před 17 lety 16.03.2008 23:07 |ale jestli ste si toho nevsimli...tak je tady jedna velka zmena oproti drivejsku...tedkom ty zapasy dokazeme rozhodnout na konci(CB, B1905) a nesesypem se....i kdyz treba na baniku sme to taky dostaly za 5 minut "90" ale zda se mi, ze ta psychika a vule je lepsi
Re: Slavia - Bohemians 1905
(host) před 17 lety 16.03.2008 23:19 |Otřesný výkon Jarolíma, Kalivody, Stříhavky a Hubáčka, Krajčíkův vlastní gól byl také paráda. 7350 nebo kolik je nesmysl, ta čísla si někdo vymýšlí, holt DPH je DPH, že jo. KJ je blázen, evidentně trápící se Střihavka se tam plácá, zatímco Blažek se rozcvičuje do 70 minuty. Samozřejmě, že to pak Blažek s Toleskim rozhýbali. A velmi se mi líbil Abrahám, to je válečník, ne bezkrevný kripl jako Jarolím.
Rád bych se dočkal zápasu, kdy dáme na 2:0, budem hrát pohledný fotbal a soupeř nebude pouze zdržovat a prasit za tichého přihlížení zcela nekompetentního arbitra, který běží 100m 20 vteřin a Krajčíkovi pískne čistý souboj o balon u praporku z půlky hřiště jako faul.
Musím po dlouhé době uznat, že Sparta je momentálě v lepší formě než Slavia. Pokud začnem vzužívat naše nejlepší hráče jako Pudil, Blažek, Abrahám a až se uzdraví Šenky, Jandys a Dušan. Pokud znovu nastoupí Jarolím, tak už asi nikdo až na Karla Jarolíma nerozumí fotbalu.
Přiklonil bych se v názoru na končení našich sympatií k Bohemce. Chovj se jak prasata a maj blíž spíš ke Spartě než k nám. A my nejsme Vršovice ale Strašnice.
Re: Slavia - Bohemians 1905
(host) před 17 lety 16.03.2008 23:35 |Celkem kvalitně vyjádřené pocity, škoda jen , že to nečte KJ.
Re: Slavia - Bohemians 1905
(host) před 17 lety 17.03.2008 00:09 |Počet míčů kolem hřiště určují řády, takže bych s tím blbem byl opatrnější
Re: Slavia - Bohemians 1905
(host) před 17 lety 17.03.2008 00:11 |V tom případě jsou na většině ligových stadionů ty řády porušovány. Nicméně i když vezmu toho blba zpátky a omluvím se, tak mi nikdo nevymluví, že by tam nemohli podávat kluci, kteří tu hru aspoň sledují...
Re: Slavia - Bohemians 1905
(host) před 17 lety 16.03.2008 23:43 |Naprostý souhlas tragický Střihavka, neuvěřitelně zoufalý Hubáček (opět!!!), ten podal doslova šílený výkon, který už nesnese omluvu. Návštěva opět naprosto jiná, než bylo ohlášeno.
Vrcholem byli dnes "podavači" míčů - postavit dva fracky s jedním náhradním míčem k lajně, to snad může napadnout jenom naprostého blba. To je problém postavit tam na každou stranu pět kluků, každýmu vrazit do ruky balon, abychom na každý aut v 80.minutě za stavu 1-1 nečekali půl minuty???
Bohužel Slavie si nohy cestou za titulem podkopává sama - ať už nesmyslnými sestavami v podání Jarolíma (Hubáček, Jarolím, Střihavka, zatímco lavici leští Pudil, výborný Blažek a často i Tavares), nebo právě takovejma maličkostma jako nefungující podavači míčů nebo neuvěřitelná slušnost až připos*anost před soupeři - zakopáváme míče kvůli nesmyslným ošetřováním, omlouváme se protihráčům atd.... neuvěřitelný.
Re: Slavia - Bohemians 1905
bojler před 17 lety 16.03.2008 23:49 |souhlas, snad jenom hubacka bych nevidel tak spatne.
Re: Slavia - Bohemians 1905
(host) před 17 lety 17.03.2008 00:19 |Jasne, jeste pred dvema tydny vsici nadavali na Abrce, chteli Kalice a pro zapasy, kdy mame dobyvat uzavrenou obranu do utoku bijce Strihavku a "rozmazlenou panenku" Blazka posilali do pryc. A dneska, dosti mozna ti samy lide, Jarolima za tohle peskuji?
Re: Slavia - Bohemians 1905
(host) před 17 lety 16.03.2008 23:23 |Zkurvenej rozhodčí byl jak hlavní tak i čarový oba dva. Podepsali se na zkurvenym zapasu hned od začátku.... NEPíSKNUTá PENALTA, odpískané neplatné ofsajdy a nekolik faulu......... proste zkurvenej zapas ale tri body jsme si vydreli
Re: Slavia - Bohemians 1905
(host) před 17 lety 16.03.2008 23:29 |Ofsajdz vim určitě, že Toleski na konci nebyl, stejně jako Černý v 1. půlce. Sedim na půlce a tyhle situace byly celkem jasný. Ten rozhodčí to neuměl. Prostě neuměl. Ten to snad ani nedělal schálně. Přeju Bohemce ať sestoupí do 2. ligy, tam můžou zdržovat třeba celej zápas, Zich si může celej zápas připravovat míč na výkop a do toho může tam pět kluků ležet na nosítkách.
Re: Slavia - Bohemians 1905
mart před 17 lety 16.03.2008 23:42 |no to je uroven, vymlouvat se na rozhodci, kdyz hrajem tuzku....
Jinak pokud jde o rozhodci, tak by doporucil zhlednout opakovani zapasu Man City v. Tottenham. Man City gol z jasnyho ofsajdu a neuznany gol Tottenhamu pro ofsajd, kterej videl jen lajnsman. Parada. Ve stejnem zapase byl hodne smesne, kdyz komentatori poukazovali na bojovnost Berbatova, ... kterej jen chodil (a to hodne pomalu) a rozhazoval rukama :). Neco jim tam neklape. jestli to nebude tim, ze ten Ramos nevi vo co de? :D.
Re: Slavia - Bohemians 1905
AKI před 17 lety 17.03.2008 20:13 |Zdravím tě Marte!! I v PL se to stane ale porad tam jsou rozhodcí nekde jinde no... Podivej se na ligu a co se tam deje a bude dit.. ale stejne tam chodim. Ale tuzku hrajeme,to je fakt - snad jen Strihoun,Latka,Braba a Ivana + J. Cerny se daj vyzdvyhnout,jinak des a bes.... AKI
Re: Slavia - Bohemians 1905 2:1
(host) před 17 lety 16.03.2008 23:50 |Doufám, že už nikoho nenapadne vyjadřovat jakékoliv sympatie k tomu spolku "Busta 1905". Osobně jsem nikdy tohle bratříčkování nechápal, protože vždy, když Bohemka mohla, tak Slavii podrazila nohy. Když bylo potřeba přisypat prachy na oživení, to jim byla Slavie dobrá. Od tý doby jen podrazy (v souvislosti se stadionem a vztahem k Praze 10), urážky od klokana rudého (Přibyla), nehorázné chování jejich fandů (ať už dnes nebo i na tipsport lize, kde tleskali likvidačním faulů fotbalových žebráků typu Vágnera nebo Kotyzy) a tak by se dalo pokračovat.
Jen ať spadnou, tohle v lize nikomu chybět nebude. A navíc je třeba nahradí pravá Bohemka - FC Bohemians Praha, která vede druhou ligu.
Re: Slavia - Bohemians 1905 2:1
(host) před 17 lety 17.03.2008 00:03 |a to sem si naivne myslel ze tvrdy hosi z bohemky nezdrzuji, ovsem 2.polocas me vyvedl z omylu, kazdych 5min bohemak 2min odpociva na travniku, zdrzovani pri rozehravani faulu,vykopu brankare - proste at tahnou do 2.ligy s timhle
Re: Slavia - Bohemians 1905 2:1
(host) před 17 lety 17.03.2008 17:31 |K tomu zdrzovani, faulovani atp. Bohemky - bylo naprosto logicke. I kdyz skodi fotbalu, tak je uplne jasne, ze tym, ktery se nedokaze vyrovnat kvalitou proste musi bojovat jinymi, zatim sudimi bohuzel siroce tolerovanymi, prostredky. To je proste fakt. Vzpomen si na Zizkov - ty i kdyz hrali v popredi tabulky, tak vzdycky hrali stejnou, ne-li horsi, hru. Az budou Klokani slozeny z techniku, kterym to slape, budou hrat jinak.
lucky-pilda
Re: Slavia - Bohemians 1905 2:1
(host) před 17 lety 16.03.2008 23:52 |Přátelé, hru si zhodnotím až zítra. Ovšem dnes ultras přišli o stálého připívatele do choreo fondu, jelikož s těma dýmovnicema jste mě (a nejen mě) fakt nasrali! Posílám měsíčně peníze od začátku, pravidelně dám i do kelímku, a pak jsem svědkem tohodle? Jo ještě ke klokanomilům, ten zelenobílej ksindl patří střískat házet hořící světlice na našeho gólmana a pak se tu s nima bratříčkujete! GeorgK
Re: Slavia - Bohemians 1905 2:1
(host) před 17 lety 17.03.2008 00:30 |Konečně to někdo vystihnul! Naprostej souhlas s obojím! maple
Re: Slavia - Bohemians 1905 2:1
(host) před 17 lety 17.03.2008 08:42 |Moje řeč, ode mně už taky choreo neuvidí ani korunu... CART
Re: Slavia - Bohemians 1905 2:1
Strasak_1892 před 17 lety 17.03.2008 12:00 |Odpověď jsem napsal už výše...Jestli tohle choreo považujete za bratříčkování, tak si musím klepat na čelo...
Re: Slavia - Bohemians 1905 2:1
(host) před 17 lety 17.03.2008 12:27 |trosku se boji ze tady jde o ty dymovnice, me nejvic sere ze je tam nosej ty 17lety holcicky.
Re: Slavia - Bohemians 1905 2:1
GeorgK (přítel SN) před 17 lety 17.03.2008 12:31 |ne to choreo na začátku samozřejmě ne, bylo pěkný to k tomu bratříčkování platilo obecně pro pár pomatenců z minulýho týdne:)
Re: Slavia - Bohemians 1905 2:1
(host) před 17 lety 17.03.2008 17:36 |tvoje baba je pomatenec ... podle tvoji logiky bych musel uz davno prestat fandit Slavii - vykopavani sedacek, niceni autobusu, demolice plotu v ziline atd. atd.
prosim radsi posuzuj klub podle fanousku, ne podle "fanousku", ty se najdou proste vsude!
lucky-pilda
Re: Slavia - Bohemians 1905 2:1
(host) před 17 lety 17.03.2008 15:11 |I já se přidávám. Na choreo ani korunu, chodím pravidelně a vždy jsem něco hodil do kolímku. Chci pomáhat našemu klubu, ale tím dýmovnice rozhodně nejsou. stampi
Re: Slavia - Bohemians 1905 2:1
Strasak_1892 před 17 lety 17.03.2008 16:52 |Dýmovnice neodsuzuji, ale jen Tě upozorním, že ty, které byly odpáleny během zápasu rozhodně nebyly financovány z peněz, vybraných od lidí. Dýmovnici si přece může koupit a donést každý. Nejdřív je dobré si zjistit fakta, než dělat unáhlené závěry.
Re: Slavia - Bohemians 1905 2:1
(host) před 17 lety 17.03.2008 17:33 |mě taky neskutečne se*ou s těma dýmovnicema. Dostanem pokutu, člověk prt vidí, smrdíš, celá děkovačku díky tomu stála za h****. Hned jak to někdo odpálí, tak mu má přílítnout dělo. V Edenu snad budou kamery, ty hovada identifikujou, daj jim pokutu a zakážou vstup. amon
Re: Slavia - Bohemians 1905 2:1
honzah (přítel SN) před 17 lety 17.03.2008 00:02 |Tak jsem opět přišel a nabízím své hodnocení našich hráčů (známky jako ve škole).
Vaniak 2 - Krajčík 3, Latka 2, Brabec 2, Hubáček 2 - Kalivoda 3 (Toleski 2), Jarolím 4 (Abraham 1), Tavares 1*, Černý 1 - Střihavka 2 (Blažek 3), Ivana 2
Co se týče jedničkářků - Tavaresovi přidávám hvězdičku navrch, prakticky zajistil obě naše branky. Černý je klasický bojovník, má tah k soupeřově brance.
Abraham mě opravdu mile překvapil - byl na hřišti od 75. minuty, ale měl prsty snad ve všem zajímavém ze závěru utkání, běhal nahoru dolů, vybojovával míče, byla na něm znát ohromná motivace omluvit se lidem za své laxní výkony ze začátku jara. Určitě mu motivačně prospělo, že nehraje v základu, když mu elán vydrží, může se tam časem zase propracovat.
Jak říkal Švejk: "Cejtil jsem, že by to chtělo jednoho napravenýho hříšníka." :-))
Re: Slavia - Bohemians 1905 2:1
(host) před 17 lety 17.03.2008 00:05 |Hubáček 2? Blažek 3??? Jinak vcelku souhlas, ale tady jsi fakt ujel. Hubáček 3- (za podporu útoku, což se u beka žádá 5), Blažek 1-
Re: Slavia - Bohemians 1905 2:1
honzah (přítel SN) před 17 lety 17.03.2008 00:13 |Hubáček a Blažek jsou hodně kontroverzní hráči, tak se na ně příště okem zaměřím bedlivěji, abych si v tom třeba více vyjasnil. Proti Blažkovi mám pořád trošku předsudky, naopak u Hubáčka jsem se prostě bál, že to bude horší :-))
Ale dneska mi Hub přišel takovej snaživej, i když nic z toho.
Re: Slavia - Bohemians 1905 2:1
(host) před 17 lety 17.03.2008 00:40 |Snahu mu nikdo neupírá, já bych se tam taky snažil, stejně jako každej z nás... ale fotbalově na to nemáme. A o tom to je. Dneska prostě krajní bek musí útočit, kór za stavu 1-1 deset minut před koncem. A ne aby stál na půlce hřiště a hlídal tam Brabce (páč útočníky bohemka stáhla).
Re: Slavia - Bohemians 1905 2:1
(host) před 17 lety 17.03.2008 00:21 |Některý lidi v kotli fakt nepřemejšlej. V jednu chvíli řvou "Klokan to je zvíře zkurvený" a hned potom ti samí burácivě křičej "Vršovice"... Nebo obdobně "Bijte je" a vzápětí "A.C.A.B". To mi nějak hlava nebere. Jinak co se týče fans, tak kecy o nějakejch dobrejch vztazích se tímhle zápasem snad už definitvně vyvrátily. A ty jejich nekopy pěkně do druhý ligy (i když v rámci Prahy to byl jeden zápas navíc, to zase jo ;) ).
Re: Slavia - Bohemians 1905 2:1
(host) před 17 lety 17.03.2008 00:29 |Díky hráčům, že to vybojovali a současně všem fanouškům co se podíleli na zatím nejlepší ligový návštěvě týhle sezóny. Kotel se za poslední dobu hrozně zvedl a byla opravdu dobrá atmosféra. Díky všem, co ji organizovali a i těm, co nebyli líný přijít.
Jediný co mě trochu mrzí, že si mezi pohodáře, který jsem viděl v uplynulejch kolech (venku i doma) našli cestu komplexáci, který vyhledávaj smradlavý dýmovnice, tahanice s hasičem a policajtama. V tomhle to byl zase obraz bídy a utrpení. Ještě chybělo ukopávání sedaček. K tomu snad jediný... "KOKOTI!!!" Děkovačku jste tím úplně zazdili. Se sirkama si hrajte doma!!!
Pepe
Re: Slavia - Bohemians 1905 2:1
(host) před 17 lety 17.03.2008 00:46 |omyl, děkovačku podělal ten kokot na pravé straně co začal předřikávat před Strašákem. 209
Re: Slavia - Bohemians 1905 2:1
(host) před 17 lety 17.03.2008 00:58 |Ok. Souhlasim, že se při ní nepovedlo víc věcí. Jenže ze zhora nebylo na hráče vůbec vidět. Nemám nic proti ohňům v rámci choreo. Ale tohle neřízený odpalování je fakt škoda peněz. Docela se divim Strašákovi, že to tam v tom neustálim smradu vydržel.
Jen tak mimochodem se hučelo na ohně Klokanů a pak jsme tam trapčili stejně. Dobrý ne?!?
Re: Slavia - Bohemians 1905 2:1
(host) před 17 lety 17.03.2008 01:00 |no, myslím že se spíš hučelo na náběh pčr, ale to už nemá cenu řešit. mě se dnešek líbil. 209
To bylo utrpení
(host) před 17 lety 17.03.2008 01:07 |Tak jsem uhráli vyrovnanou partii s kandidátem sestupu, na vlastním hřišti, když Bohemce chyběli tři, čtyři klíčoví hráči. Pokud jde o šance, víc jich měla Bohemka, akorát že mladý Ivan Hašek nechtěl udělat strejdovi Jarolímovu ostudu. Kdyby v tý osmdesátý minutě přihrával, tak jsme prohráli.
Opět se potvrdilo, co jsem psal už dřív. V posledním přestupním termínu vedeni zkurvilo skvělý mančaft, který dokázal bodovat v LM. Dnešní výkon Slavie byl ligový podprůměr a jenom nezralost druhořadého soupeře ji zachránila od porážky.
Opět se ukazuje, že se nekoupily posily, ale "poslaby".
1. Líný, měkký trenérův synovec hrál i ve středu hřiště kulový. Jeho pokusy o střelu byl spíš odevzdáním míče soupeřovi. To, že ho trenér staví i přesto, že už několik utkání je to největší lazar na hřišti, ukazuje, že trenérovi Jarolímovi jde jen o to, jak vyrazit ze Slavie co nejvíc peněz pro svou rodinu.
2 J. Černý podobně jako synovec zpomaluje hru, neumí hrát na jeden dotek, zbytečně kličkuje, drbe. Ve srovnání s Pudilem je o třídu horší, ale přesto kope všechny standardky. První náš gol padl po rodu Kaličově, ten ještě jednou nádherně kopl roh na Tavarese, ale ten zahodil.
3. Blažek předvedl jedno velké filmování, za které měl dostat žlutou, a jednou udělal dvě kličky ve vápně, ale nic z toho. Na hřišti byl zbytečný.
4. Superstřelec Toleski, naše superposila, alespoň nahrál na gól Mickaelovi, i když mám takový pocit, že spíš střílel a ukopl se.
Potřebujeme střelce - třeba Necida, ten už dal dva góly a na další dva dneska přihrál.
5. Abraham a Střihavka se alespoň snažili, i když toho moc neukázali.
Jinak trenér pokračuje v destrukci mužstva, které porazilo Ajax. Už nestaví Suchého, Pudila, i když třeba Dan je náš letos nejlepší střelec. Proto ho tlačildo obrany.
Tantalos
Re: To bylo utrpení
(host) před 17 lety 17.03.2008 01:20 |debile. Krax
Re: To bylo utrpení
(host) před 17 lety 17.03.2008 01:24 |Debilové jsou ti rádobyfandové, co házej dýmovnice a pak se ještě divěj, že lidi nechoděj na fotbal. Vypadá to, že ty jsi zrovna takovej vylízanec.
T
Re: To bylo utrpení
(host) před 17 lety 17.03.2008 01:36 |Nejlepší střelci Slavie
Vlček Stanislav
7
Pudil Daniel
5
Volešák Ladislav
3
Belaid Tijany
2
Šenkeřík Zdeněk
2
Šmicer Vladimír
Tavares Mickaël
3
Kromě Tavarese Jarolím naše nejlepší střelce bojkotuje
Re: To bylo utrpení
(host) před 17 lety 17.03.2008 01:45 |Tantalosi/e: v zivote jsem se ani nedotkl dymovnice. Naopak, povazuji se za vzorneho fandu... Dokonce obcas premyslim, kdyz neco napisu (vem si priklad).
Anonyme (tantale?): U pudila bych vzal v uvahu, ze, at chceme nebo ne, je tady na hostovani a my nezname castku ani podminky, za kterych bychom ho mohli odkoupit...to ma vliv samozrejme, prirozene cerny dostava prednost. Navic pudil sanci dostal a proti ostrave zahral kulovy, Cerny hraje stabilne dobre.
Ze nehraje Volesak...ten na to zrejme momentalne proste nema, jinak by hral (viz kalivoda, kdyz dneska dostal sanci), i kdyz tady je zrejme jedinej bod, kde si nedovedu uplne vysvetlit pocinani KJ.
Belaida nekomentuju, ten je tu na hostovani, byla by blbost kdyby hral. A tim tvuj "bojkot" konci.
Re: To bylo utrpení
(host) před 17 lety 17.03.2008 09:29 |Blažek je taky na hostování, Střihavka taky, ale přesto hrají. Belaid je kvalitou o dvě třídy na Markem Jarolímem, je to podobný rozdíl, jako mezi ligovým hráčem a mladším dorostencem.
Re: To bylo utrpení
Python před 17 lety 17.03.2008 01:43 |Opět stará klasika z internetu... Co se vyjadřuješ k něčemu, o čem víš hovno? Proč největší návštěvy jsou v Jižní Americe, kde je doslova pyrotechnický ráj? Proč v Itálii a v jiných zemích byly největší návštěvy v době, kdy se tam nejvíce používala pyrotechnika? Proč v ČR chodilo za posledních mnoho let nejvíc lidí na stadiony (Bazaly a předtím Lužánky) v době, kdy se tam zrovna nejvíc odpalovala pyrotechnika? Rádoby fanda a vylízanec jsi spíše ty a všichni ti gumáci, co chytračí na netu o něčem, o čem vědí naprostý h.vno.
Re: To bylo utrpení
GeorgK (přítel SN) před 17 lety 17.03.2008 08:40 |On je rozdíl mezi pyrotechnikou (ohněm) a dýmovnicí pro vojenský účel. Vylízanec jsi ty, nejsme a nikdy nebudem Italové spíš se dívej do Německa včera několikrát začoudit v podstatě selý stadion, v okamžiku kdy se snažíme tlačit zasmradíte prostor okolo brány, labůžo pro plíce našich hráčů :-/ A ty si říkáš fanda? Rodiče by ti měli nařezat!
Re: To bylo utrpení
(host) před 17 lety 17.03.2008 10:52 |Jeste bych doplnil, ze v anglii, skotsku a spanelsku taky zadne pyro neni a navstevy jsou tam vyborne.
Re: To bylo utrpení
Python před 17 lety 17.03.2008 11:14 |Pyrotechnika jako pyrotechnika. Co vím, tak v Německu čas od času stále pyrotechnika vidět je (právě ty dýmovnice), krom komerčních klubů, jako je třeba Bayern a na které právě každý nadává. Hlavně mi vysvětli, co má co společného dýmovnice s tím, že zrovna tlačíme? Ti hráči to "necítí" stejně, jako lidi přímo v kotli, jestli ti to ještě nedošlo a i kdyby jo, tak fotbalisté Bohemians mají snad nějaké extra plíce, než slávisté, že se to týká jen našich hráčů, trumpeto? Teď posledně v Brně se Spartou domácí fans několikrát přerušili pyrotechnikou zápas (a komentátor řekl ten stupidní mýtus, co jsi tu teď vyblib ty a to, že to domácím fotbalistům nepomůže, takže omez televizi) a Brno poté dalo Spartě 3 góly:). Takže doufám, že bude hodně pyrotechniky i na Spartu, ať zase vyhrajeme:)! Jinak nemáme šanci a titul v prdeli:(.
Jinak ty blbečku, ano, já si říkám fanoušek. A s tím vylízancem a rodičema mi to můžeš přijít říct osobně, není takovej problém mě najít. Uvidíme, komu rychleji dojdou argumenty. Mluvíš tu o něčem, o čem víš hovno, jestli si to nemyslíš, tak se stav, ty internetovej hrdino, já ti otevřu oči, když už ti ten mozek je na nic.
Re: To bylo utrpení
(host) před 17 lety 17.03.2008 11:27 |No tak zase buďme soudní, včera místo aby sme fandili tak sme se vyudili, chvíli se přetahovali o dýmovnice a na hřišti se hrálo úplný hovno a že by se v tom zrovna někomu líp hrálo se říct nedá. Ovšem efekt to umí, pokud se to správně a koordinovaně použije, ne že si to tam přinese kdejakej fracek a pustí kdy se mu zachce. Jak řikám níž, pyro a dýmovnice ok ale jako součást chorea, nejlépe na začátku obou poločasů, kdy se nic moc neděje. Pak už je třeba čistě fandit a dotlačit tam ten gól. Prostě na výkon má největší vliv co nejhlasitější podpora, na efekty jsou dobrý ohně a dýmovnice ale hře to nic nepřínáší... Takže chorea,dýmovnice,ohně atd na začátku poločasů a pak pořádnej support. KMotr
Re: To bylo utrpení
GeorgK (přítel SN) před 17 lety 17.03.2008 12:17 |Takže za prvé si ty chytráku zkus třeba jen na půl hodiny jít zaběhat a pak si pod nos zapal tu dýmovnici a najdi v tom branku:) Odpálit to za satvu 1:1 za situace kdy si nemůžeme dovolit ztratit ani bod to je opravdu chytrý:/ Házet dýmovnice našim klukům pod nohy při děkovačce? :/ Byla tma, oheň by se vyjímal líp a neotravoval. Opakuji, že nemám nic proti ohňům (ovšem ne pálení odpadu:-) ), choreo na začátku bylo pěkný i s "prskavkama" a klidně na Sraltu i víc. Pokud ti dochází argumenty a na víc se nezmůžeš tak Jih E řada 2 sedadlo 4 nebo stojím v d.
Re: To bylo utrpení
Python před 17 lety 17.03.2008 14:05 |Já nikdy nesportoval, nic o sportu nevím...:) Ale vím, že když se něco podobného v hledišti děje, tak to platí pro obě mužstva stejně! Slávistům dýmovnice smrdí a bohemákům voní? Aha, to jsem nevěděl. Jinak pochybuji, že stojíš tam, jak jsi psal, protože to by jsi nepsal takové blbosti, že někdo hodil klukům pod nohy dýmovnici, taková blbost... Ostatně, když jsi tak chytrý a plný argumentů, tak jak chceš nějak koordinovaně odpalovat pyrotechniku, když je zakázána? To si málokdo vezme na triko... Kdyby byla normálně povolena, tak věř, že by to vše vypadalo mnohem lépe, ale i tak to včera bylo dobrý:). Můj osobní názor je, že kdyby jsme neodpalovali ty dýmovnice, tak ten zápas nevyhrajeme, hráče to evidentně správně nabudilo:)! Jenže dýmovnice ke konci zápasu byly, na konci zápasu padl i rozhodující gól - to je prostě fakt:). A i kdyby to tak nedopadlo, tak svádět nemohoucnost hráčů na dýmovnice je hodně směšné.
Re: To bylo utrpení
GeorgK (přítel SN) před 17 lety 17.03.2008 14:32 |Včera jsem stál na e a po skončení zápasu a odpálení dýmovnic letěla z kotle jedna směrem k hráčům, dopadla tak dva metry od reklam k hasičům (kouřila pak jsem už nic tím směren neviděl tedy přepokládám že kouřila dál) nemohoucnost hráčů na dýmovnice nesvádím, jen otravují. Osobně jsem protizákazu pyrotechniky jen dýmovnice dle mého na fotbal nepatří a je to fakt opruz! Co pak jako mám mí z fotbalu když stojím v mlze?
Re: To bylo utrpení
Python před 17 lety 17.03.2008 15:20 |Chápu, uznávám, že na dálku už nevidím tak dobře, jako dříve, ale pod nohy jim rozhodně nespadla! Ostatně, při děkovačce mi vůbec nepřišlo, že by tam těm hráčům dým vadil:). Takhle šťastné jsem je dlouho neviděl...
A nevidět pár vteřin z fotbalu myslím není taková tragédie.
Re: To bylo utrpení
Huzgi (přítel SN) před 17 lety 17.03.2008 10:59 |Hlavně Tantale, že ten tvůj podzimní skvělý tým dostal v Ďolíčku dvojku po odevzdaném a hrůzostrašném výkonu. Inu, kdo chce psa bít, hůl si najde. Věta, o trenérovi, který chce vyrazit něco pro svou rodinu, v případě trenéra, který Slavii historicky nejvíc vydělal, je urážkou celé Slavie. Jen svědčí o tom, jaké jsi hov.........
Re: To bylo utrpení
(host) před 17 lety 17.03.2008 12:29 |Jo jo souhlas a to dokonce hrál i Necid a stejně jsme dostali ale za to určitě může KJ, řek všem hráčům ať Necidovi nenahrávaj a on tak nemohl dát góla. Ne prostě někteří lidi by prostě nejradši měli svůj klub ale nemaj na to tak otravujou u jinejch. Prostě 30. kolo nám poví více. Kmotr
Re: To bylo utrpení
(host) před 17 lety 17.03.2008 15:52 |Huzgi, jo, Bohemku na podzim vypustiil, protože se šetřili na LM. Jarolím Slavii vydělal prd, ty miliony vydělali Slavii Vlček,Švec, Suchý, Dřížďal, Kalivoda,Tavares Necid, Belaid, Volešák, Janda, Šmicer a samozřejmě Vaniak, Krajčík a Brabec a Hubáček. Jenomže kromě těch posledních čtyř ostatní už jsou v nemilosti, místo nich většinou hrajou ti, kdo jsou mnohem horší, ale na kterých má trenér vlastní finanční zájmy. Proto je mužstvo rozzklížený a jestli se ti včera výkon Slavie líbil, tak jsi idiot. Což ovšem jsi tak jako tak
Tantalos
Re: To bylo utrpení
(host) před 17 lety 17.03.2008 22:53 |ja nevim jestli si z nas delas prdel nebo to myslis vazne:(Krax
Re: To bylo utrpení
(host) před 17 lety 18.03.2008 11:52 |A kdo všechny tyhle hráče který jsi vyjmenoval do týmu přivedl, no? Brzdi s těma antidepresivama nebo špatně skončíš.. zajdi si do lesa, to ti pomůže. Kmotr
Re: To bylo utrpení
(host) před 17 lety 17.03.2008 14:23 |Trener pokracuje v "destrukci" muzstva... ktere sam zkonstruoval:-D
Re: Slavia - Bohemians 1905 2:1
Python před 17 lety 17.03.2008 01:39 |1) Bohemákům rozhodně nikdo neleze do prdele (spíše registruji často opak)! Určitě teda ne lidi, co pro slávistickou fans scénu něco dělají. A při řvaní "Vršovice" za tím hledat podporu zároveň i pro Bohemians je dost hloupé.
2) Atmosféra na počet diváků velmi dobrá. Dýmovnice a ohně na obou stranách z toho udělaly něco, čemu se dá konečně říkat "derby". Dýmovnice sice nevoní, ale vypadá to dost dobře a zároveň jsou výborným dopingem pro atmosféru (vizuální i verbální). A psát, že to hráčům vadí... Zkuste se jich na to zeptat, jestli se jim včera hrálo špatně a nebo je víc baví kulisa, kde kotel nefandí, není žádná pyrotechnika... Pravdou je, že by se používání pyrotechniky dalo lépe korigovat, ale jak, když je zakázaná? A nepište blbosti, že na fotbal nepatří... Vždycky a všude na všech stadionech ve Světě byla a to především v době, kdy byl ještě fotbal opravdu SPORT a ne jen ubohý bussines, jako je v současné době předváděn třeba v Anglii... Tam to za chvíli bude vypadat jak na basseballu v USA. Kdyby pyrotechnika na fotbal nepatřila, tak se tam netahá, to dojde i pomalejšímu. Dle mého na fotbal nepatří simulování a jiné libovky a stejně se to masivně děje a dít bude:(.
3) Zároveň jsem rád, že dnes jsme naprosto předčili ty rádoby nejlepší fans (větší blbost jsem fakt neslyšel). Jejich choreo proti tomu našemu měli ubohé, fandění také. Nemít pyrotechniku, tak by byli dost nudní a hodnotil bych je dost slabě. V půlkruhu jich možná nebylo ani 1500, čekal bych teda více, i když to teda na druhou stranu byl jejich historicky nejlepší počet na Strahově.
Re: Slavia - Bohemians 1905 2:1
(host) před 17 lety 17.03.2008 08:34 |přesně tak, bylo to DERBY, a k tomu bouřlivá atmosféra patří (včetně vizuálních efektů)! ted se jdu podívat na záznam utkání, tak jsem na to zvedavej, každopádně včera perfekt. 209
Re: Slavia - Bohemians 1905 2:1
GeorgK (přítel SN) před 17 lety 17.03.2008 08:45 |netuším jestli dýmovnice vypadá dobře, poněvadž nic nevidím! Jsem přiotráven a to nejen dýmovnicí! Ohně proč ne, jsem pro, pokud si s nima nehrajou děti.
Re: Slavia - Bohemians 1905 2:1
Python před 17 lety 17.03.2008 11:30 |Je zajímavé, že jiní zainteresovaní lidé z jiných klubů (!) naší prezentaci hodnotí jako velmi dobrou (v jistém žebříčku ultras posledně Slavia skončila o chlup za Baníkem), tudíž je velmi smutné, že do sešívané kotle se nejvíc opírají vlastní "fanoušci", dá se jim teda tak vůbec říkat (dle mého ne).
GeorgK: poslouchej, ty pitomče, až na Slavii dokážeš jen třetinu toho, co ty děti, tak si tu teprve vypisuj. Jinak zalez do té tvé špinavé díry a neotravuj. Díky za soudné pochopení.
Re: Slavia - Bohemians 1905 2:1
GeorgK (přítel SN) před 17 lety 17.03.2008 12:49 |A co mám jako dokazovat? a IMHO co má být tou dírou?
Re: Slavia - Bohemians 1905 2:1
Python před 17 lety 17.03.2008 14:08 |Na netu už jsi toho dokázal opravdu "mnoho", to se v dnešním světě velmi cení, osobně tě neskutečně za to uznávám, jak tu dokážeš na SN řádit, ale co takhle něco ještě udělat v tom skutečném, reálném světě? Kritizovat totiž umí každý...
Re: Slavia - Bohemians 1905 2:1
GeorgK (přítel SN) před 17 lety 17.03.2008 14:34 |Třeba jezdit 100km na každý domácí zápas? Najezdit dalších pár tisíc km na venkovní zápasy? :)
Re: Slavia - Bohemians 1905 2:1
Python před 17 lety 17.03.2008 15:18 |Ty jo, to jsi hustej, že jezdíš i na stadiony osobně, to fakt čumím! To já neznám... Vlastně jsem byl párkrát se Slavií třeba na Balkáně, tak třeba jsme se tam potkali, ale to silně pochybuji. Tebe bych spíš tipoval na drsné cesty jako na Arsenal, Tottenham, Amsterdam... Trefil jsem se, že:)? Mimochodem, jedeš do Zlína, Marco Polo?
Re: Slavia - Bohemians 1905 2:1
GeorgK (přítel SN) před 17 lety 17.03.2008 15:23 |No ovšem, balkán, to vysvětluje posedlost dýmem:) A jo Zlín mám v plánu.
Re: Slavia - Bohemians 1905 2:1
Python před 17 lety 17.03.2008 15:26 |Spíš fotbalem... Rozhodně mnohem lepší atmosféra a zážitek, než v Anglii. A na dýmovnice jsem měl pozitivní názor, než jsem nějaký fotbal na Balkáně navštívil, což bylo poprvé v roce 2001.
Re: Slavia - Bohemians 1905 2:1
GeorgK (přítel SN) před 17 lety 17.03.2008 15:31 |Osobně mám raději Německo, Anglie je přeceňovaná a balkán kulturně jinde.
Re: Slavia - Bohemians 1905 2:1
Python před 17 lety 17.03.2008 15:35 |To máš pravdu, přece jenom historicky největší kultůrní mocnost je Řecko a to leží zrovna na balkánském poloostrově. Ostatně, nebýt podobných národů, tak už Evropa dávno ztratí svojí krásnou identitu.
Kosovo for Serbia:P!
Re: Slavia - Bohemians 1905 2:1
GeorgK (přítel SN) před 17 lety 17.03.2008 15:41 |Tak konečně se na něčem schodnem:) Kosovem je Srbské. Nicméně to nic nemění na tom, že balkán je kulturně jindo, tím ovšem netvrdím, že je nekulturní:)
Re: Slavia - Bohemians 1905 2:1
Python před 17 lety 17.03.2008 15:51 |Každá země má své, v tom právě miluji kouzlo cestování. Stejně tak každá fans scéna má své. Samozřejmě bych chtěl někdy navštívit vrcholný zápas v Argentině, nebo v Brazílii, to je špička a jiná liga, ale svým stylem mě naprosto fascinovali i fans z Japonska.
Ukončeme to, že máme prostě jiný pohled na dýmovnice. Mě se vizuálně líbí, oživují atmosféru. Ty jsi proti, protože chvíli nevidíš pořádně fotbal (což je i problém samotného strahovského stadionu) a smrdí ti. Jenže to není důvod kvůli tomu se navážet do jádra kotle, to mi doslova příjde k jejich velké práci nemísté. Ať už dýmovnice voní po fialkách, nebo ne.
Re: Slavia - Bohemians 1905 2:1
(host) před 17 lety 17.03.2008 17:51 |Jo ukončeme to, jen ale že nejsem slepej:) článek Slavia - Bohemians video čas 6:44 to je ta dýmovnice co jsem o ní psal. Rozhodně jsem se nechtěl navážet do kotle obecně jen pouze do používání dýmovnic v němž se neshodnem. GeorgK
Re: Slavia - Bohemians 1905 2:1
(host) před 17 lety 18.03.2008 16:47 |Jasně, ale vždyť v tom místě, kam doletí ta dýmovnice, tak hráči nestojí! Natož, aby jim spadla pod nohy... Ten hasič jí tam ale dobře rozvířil:). Jinak ty dýmy na tom videu vypadají dost dobře, ale neber to jako nějakou mojí provokaci. Jsem rád, že jsme se v rámci mezí domluvili. Python
Re: Slavia - Bohemians 1905 2:1
(host) před 17 lety 17.03.2008 08:48 |ad 1) Bohemákům lezeme do prdele permanentně, a co za to? Akorát nadávky, podrazy, a likvidace hráčů v bezvýznamnejch přípravácích...
A pokřik "Vršovice" rozhodně JE výraz bratříčkování...
ad 2) Atmosféra určitě dobrá, ale řekl byhc, že spíš dýmovnicím navzdory. Já bych rozhodně řval mnohem víc, kdybych u toho nemusel dejchat ten smrad z dýmovnic, je to jako když se pálej zápasnický dresy, a rozhodně to dneska dalších pár set lidí odradilo od další návštěvy...
ad 3) souhlas...
CART
Re: Slavia - Bohemians 1905 2:1
Python před 17 lety 17.03.2008 11:21 |1) Mluv za sebe. Jak jsem řekl - nikdo jim do prdele neleze. Pokavaď myslíš pár bláznů, co na ně přispělo, tak aspoň vidíš, jak jsou vlivná média a doufám, že teď toho dotyční litují, že ty peníze třeba nedali na náš ultras fond. A pokřik Vršovice se řval už v době, kdy zápasy SKS/CUB provázely ne jedny vzájemné násilnosti.
2) Neslyšel jsem nikoho, kdo by příště nechtěl přijít, spíše naopak, lidem se dýmovnice líbili, možná až na pár kokotů, kteří hltají kecy z Novy a tisku, jak "má vypadat atmosféra". Jak jsem psal - v době, kdy se na Bazalech či Lužánkách odpalovala pyrotechnika (tudíž i dýmovnice), tak tam návštěvy byly největší.
3) Díky.
Re: Slavia - Bohemians 1905 2:1
(host) před 17 lety 17.03.2008 01:41 |..nechapu proc tu clanek i lidi kritizujou bohemaky kvuli dymovnicim a svetlicim,..kdyz to slavistickej kotel delal taky!!!!!!
..bohuzel!...docela by mi zajimalo kdo to tam dela,..poslednich par utkani je to porad stejny..dnes vic...a pritom slavistickej kotel byla radost poslouchat...(chodim do stejnyho sektoru, jen trochu opodal)...
..vrcholem byly dymovnice pri dekovacce...aspon jak jsem mel ja moznost videt a slyset..lezete s tim cim dal tim vic lidem na nervy!..coz je skoda!...
M.
Re: Slavia - Bohemians 1905 2:1
quelhar (admin) před 17 lety 17.03.2008 02:46 |Skandaaaaal!!!
Zase se vyhralo, rychle odvolejme trenera, nebo ten titul vazne udelame a to by tu nejspis pulka lidi neprenesla pres srdce...
Jak nekdo trefne poznamenal v diskuzi na oficialnich strankach - v poslednich letech se basnilo nad krasnou hrou, ale takovehle zapasy koncily na Strahove remizou (a to jeste v lepsim pripade). Na jare jsme prokazali uz podruhe silu na zlomeni takoveho zapasu, coz je rozhodne vec pozitivni.
Hra nebyla kdovijaka, jak diky souperi, ktery opet veskere usili v druhe puli dal do zdrzovani, tak diky sudim, kteri opet naplnili normu minimalne peti naprostych uletu za zapas. Taky diky tomu, ze nam to proste neslo. Presto jsme dali dva goly a krom toho meli i dalsi sance.
Mimochodem, proklinany Marek Jarolim dnes minimalne trikrat vystrelil z hranice vapna. To je asi tak o dve strely ze stredni vzdalenosti vic, nez mel cely zbytek tymu dohromady.
A fakta? Na jare mame deset bodu, vic nema ani superskvele Brno. Devet kol pred koncem mame naskok devet bodu na treti misto.
Mno, nadavejme, dokud je cas. Az vyhrajeme titul, tak uz to bude vypadat malinko nepatricne :o))
Re: Slavia - Bohemians 1905 2:1
(host) před 17 lety 17.03.2008 08:07 |To nebyly střely - to bylo zakopnutá balonu nebo malé domů brankáři
Re: Slavia - Bohemians 1905 2:1
(host) před 17 lety 17.03.2008 10:56 |quelhar ma tradicne nejtrefnejsi prispevky... pod toto se rad podepisu.
Re: Slavia - Bohemians 1905 2:1
Gino před 17 lety 17.03.2008 10:56 |Sakra nak mi vyprselo prihlaseni :o)
Re: Slavia - Bohemians 1905 2:1
(host) před 17 lety 17.03.2008 11:19 |Sorry, ale Jarolím je prsotě tragickej. Že měl dve strely? Super, bomba, fantastický. Za 5 zápasů na jaře opravdu úctyhodná bilance. Je pomalý, bojácný, nevidel jsem ho vyhrát snad jediný osobní souboj, vypouští bránení. V sestavě je jenom a jenom z protekce. Jestli nás takovýto hráč na nejcitlivějším postu má táhnout za titulem tak tedy Buh s nami a zlý pryč. Ligou klopýtáme a hledáme sestavu ještě v pátém jarním kole!!!! Jediný lepší zápas venku na Tottenhamu a sestava z něj se už na hřišti nesešla. Proč? Protože musí hrát Jarolím. Ravik
Re: Slavia - Bohemians 1905 2:1
(host) před 17 lety 17.03.2008 12:13 |Nesouhlasim s tim, ze se vsechna spina hazi na Jarolima (at uz hrace, nebo trenera). Napr. vcera opet udelal kiks Krajcik, bohuzel pro nej skoncil golem. Z jeho strany to byl taky hodne nepovedeny zapas a taky nebyl na jare prvni.
Jarolim si fanousky neziska, to je jasne. Ale jako jediny z nasi zalozni rady se neboji vystrelit zpoza vapna. Goly z toho zatim nejsou, ale dobre si pamatuju, jak se nejen na podzim nadavalo, ze nemame hrace, kteri se odvazi vystrelit, ze vsechno vozime az do vapna a pripadne do brany. Jarolim ukazal, ze by v tomto mohl byt svetla vyjimka.
Vetsina hracu nema formu, ale presto dokazeme vyhravat. Jenze to tu nikdo neoceni.
odhlaseny quelhar
Re: Slavia - Bohemians 1905 2:1
(host) před 17 lety 17.03.2008 08:28 |Nevím, jestli to všichni dělají úmyslně, ale nikdo se nezminuje o hře dnešní stoperské dvojice.Za celý podzim jsme dostali 9 branek, měli jsme nejlepší obranu z celé ligy.Dnes, jak se na tomto webu někteří zminovali máme bojovníka LATKU, který mužstvo burcuje, řve na ostatní, ale výkon pokulhává.Jepomalej, dělá chyby, které dříve nedělal a jeho rozehrávka je zatím hrozná!I když tady HUBÁČKA nemusíte, pro mě je to jedinej levej bek ve Slavii, může tam hrát ještě DŘÍŽDAL, ale ten to má přes nohu.Příchodem LATKY do obrany vše začalo.KJ musel hledat místo pro SUCHÁČE, objevil se tady ABRAHAM, miláček KJ a bylo po TAVAREZOVI, kterej podle mě byl jeden z nejlepších hráčů podzimu.Dále zabudovávání M.JAROLÍMA, to je největší úlet našeho trenéra.Tento hráč na to jednoduše nemá.Byl to vždy průměrnej, nebo podprůměrnej hráč. AŤ byl ve Spartě, Boleslavi, Plzni.V Boleslavi musel taky hrát , protože tam jeho táta dával oblečení zn.UMBRO a výhodně!A jaké oblečení má dnes Slavie???Věřím ale, že v takovémhle klubu už tomu vedení dlouho přihlížet nebude.Uběhlo pět zápasů, je dobře, že jsme to bodově zvládli, ale na dotažení to s těmahle přehmatama - Jarolím, Latka, Abrahám a naopak, nehrají nebo nehráli Tavarez, Suchý, Dříždal...
Pro útočníky a prakticky všechny hráče platí, že rotace hráčů je tady v ČR nesmyslná.Hráči jsou schopni odehrát zápasy jdoucí za sebou i včetně pohárů. Pouze pokud je zranění, zak použít nového.Ale rotovat s úspěšnou sestavou je hazard.Utočník musí mít klid a ne se po každé šanci strachovat o místo, nebo na každý zápas hrát v útoku v jiném složení! Co je ale ještě to vůbec nejhorší je to, že i doma hrajeme na útočníka JEDNOHO!!!Může stokrát KJ tvrdit, že má v sestavě dva, tři, jenže v podvědomí hráčů je, že máme jednoho, je to momentálně módní nešvar trenérů poserů.......Na závěr snad jen, že jsem rád, že jsme na 1.místě a že snad od příštího zápasu dostane KJ rozum s jeho synovcem a zamyslí se nad obranou, která byla na podzim nejlepší v lize.Tavaréze at nechá už v klidu, včera ho v TV neuměl ani KJ pochválit, řekl, že hrál slušně a že některý jeho technický kousky nejsou ku prospěchu mužstva a že ta patička byla jako dobrá! Vůbec ho nepochválil, bylo mu hrozný přiznat to, že Tavaréz byl naším nejlepším hráčem....Roman
Re: Slavia - Bohemians 1905 2:1
(host) před 17 lety 17.03.2008 11:04 |Kluci z Ultras, nemá teady cenu přesvědčovat lidi o tom jak má fotbalovej zápas vypadat a zvláště derby. Jen bych chtěl připomenout, že vždycky platí zlatá střední cesta - jeden extrém se začíná projevovat v anglii kdy z fotbalu bude opravdu sterilní zábava pouze pro "high society" a druhej můžeme vídat v turecku, kde hořej stadiony a každou chvíli někdo najde kudlu v zádech a na fotbal neni ani vidět. Proto by jsme si z obou měli vzít akorát to dobrý - support a chorály celýho stadionu jako v anglii (i na bazalech), chorea v Edenu přes celou východní jako v řecku např. Pireus (i na bazalech) a ohně plus dýmovnice koordinovaně jako součást choregrafie s připravenejma kýblema na uhašení aby se to neházelo na trávník. Chápu, že když to je zakázaný tak to jde těžko provést koordinovaně ale jako včera to nemělo smysl. Chápu kdyby se třeba na začátku druhý půle hodila jedna červená a druhá bíla v a tý bílý 5 červenejch světlic do tvaru hvězdy ale hodit to před děkovačkou to byla docela nouze a a těch samostatnejch přímo v kotli ani nemluvě. Doufám, že v Edenu se nám podaří dostat na špičku, už takhle máme jedinečnou děkovačku, teď ještě vychytat zahájení poločasů a mezihru ;-) Kmotr
Re: Slavia - Bohemians 1905 2:1
Python před 17 lety 17.03.2008 11:27 |Co máte proboha všichni s tou Anglií? Opakuji, že tamní fans scéna má naprosto jiný obraz, než jak podávají média! Tam skuteční fans trpí a mluví se tam o tom dost nahlas, jenže to už tady nenapíšou... Stejně jako o anglických výtržnostech už je dlouholeé "embargo" psát.
A v čem je na Baníku atmosféra lepší, než Slavii, tak akorát v tom, že tam se chvílemi zapojuje celý stadion (největší minus sešívaného publika), což je vlastně celkem podstatná věc. Ovšem čistě kotel bych možná i o trochu ohodnotil lépe ten náš, než jejich.
Re: Slavia - Bohemians 1905 2:1
(host) před 17 lety 17.03.2008 11:32 |No však v čem se lišíme? Řikám, že nechci aby to vypadalo jako v Anglii, řikám, že na baníku fandí celej stadion a do třetice řikám, že do chorea se zapojí celá protilehlá tribuna a vypadá to dost dobře a to samý bych chtěl v Edenu, aby se celej východ zapojil jak do fandění tak do chorea a to je výzva pro ultras. Ano, taky si myslim, že náš kotel je lepší ale obávám se, že je to jen díky tomu, že ten jejich je na Bazalech dost minaturní a dost stranou. Pokud jsme mohli vidět v Olomouci na výjezdě celá tribuna, to je asi tak jejich reálnej kotel. Na tom teď nic nezměníš ale v Edenu je to naše šance, kterou nesmíme promeškat. Kmotr
Re: Slavia - Bohemians 1905 2:1
Python před 17 lety 17.03.2008 14:11 |Jasně, ale aby fandili i ostatní tribuny není přece hlavní výzva jen pro ultras! Ultras mají jih a tam svojí práci odvádí dobře.
Dřív měl Baník kotel na kraji i té východní tribuny a početnost jejich kotle byla zhruba tak stejná, jako toho za brankou.
Re: Slavia - Bohemians 1905 2:1
(host) před 17 lety 17.03.2008 11:43 |Pokud si ještě neviděl ale myslím, že máš přehled: http://www.chachari.cz/readarticle.php?article_id=122
To se bohužel s naším Strahove nedá srovnat ale v Edenu to musí přijít, tam jsme doma tam to musí být červenobílý peklo, co nejvíc lidí v našich barvách, celej Jih aktivní kotel a východ fandí s náma. Chci se zeptat jestli už se na Eden ňák připravujete speciálně? Kmotr
Re: Slavia - Bohemians 1905 2:1
(host) před 17 lety 17.03.2008 11:43 |Samozřejmě sever ;-)
Re: Slavia - Bohemians 1905 2:1
Gino před 17 lety 17.03.2008 12:06 |By me zajimalo, frajere, na kolika zapasech jsi v UK byl... ja, kdyz jsem tam jeden cas zil, jsem chodil pravidelne na druhou ligu na Burnley, kde byl pokazde plny dum (kolem 20tis lidi) a rozhodne tam zadni fans netrpi a uz vubec to neni zabava jen pro "hornich deset tisic"... ba naopak, jezdil jsem tam s jednim panem z "hornich deseti tisic", ktery jakozto vladni zrizenec tam fandil se svymi prateli naprosto normalne - hlasivky dostavali zabrat at to byl delnik, nebo vrcholovy manager. Nesnasim tyhle ty blbe keci od lidi, co anglicky fotbal znaji z TV, nebo mozna z dvou navstev za zivot.
Re: Slavia - Bohemians 1905 2:1
(host) před 17 lety 17.03.2008 12:33 |Gino,nám je jedno žes píchal píchal nějakýho pána z horních deseti tisíc. On ti tady sdělil jasný a pravdivý fakta,kterejm ty nechceš rozumět. Proti tvé osobě nic nemám,ale myslím,že python ví kultuře fans drobet víc než ty :D:D:D Ládík
Re: Slavia - Bohemians 1905 2:1
Gino před 17 lety 17.03.2008 13:04 |No vidis... a me je zas uplne jedno, jestli je Python odbornik na fans a je mi uplne jedno, jestli kravinu napsal on, nebo nekdo jiny... proste informace, ze fandeni zacina (ci dokonce uz je) byt v anglii pouze pro vyber tech bohatych a tim padem atmosfera na stadionu tzv. "sucha", je nesmysl.
Re: Slavia - Bohemians 1905 2:1
Python před 17 lety 17.03.2008 14:19 |Nic o výběru bohatých jsem nepsal, čti to aspoň pořádně. Ovšem jinak je samozřejmě fakt, že atmosféra v Anglii je opravdu velmi suchá. Čest pár výjimkám (které jsou především v nižších soutěžích, která ještě není tak zkažená). Ani se nedivím, že se včera ta parta Angličanů na Strahově tak výborně bavila a to především při dýmovnicích:).
Re: Slavia - Bohemians 1905 2:1
Gino před 17 lety 17.03.2008 14:46 |Ja tomu verim, ze se "bavili"... protoze u nich v UK tak radit nesmeji. A o tom to je - nekdo se chodi podivat na svuj tym a fandit mu a jiny chodi delat humbuk a řádit. Kazdy mame asi trochu jine predstavy o fandeni.
Re: Slavia - Bohemians 1905 2:1
(host) před 17 lety 17.03.2008 15:11 |Na Strahov se bohužel drtivá většina lidí chodí na svůj tým opravdu jen podívat, ale těžko se dá říct, že mu fandí. Na svůj odmítavý názor na pyrotechniku máš právo, ale holt jí ber jako občasnou daň za to, že se na Strahově o atmosféru a fandění vůbec někdo stará. Když si vzpomenu, jak to tam se supportem vypadalo ještě před nějakými třemi, čytřmi lety, jsem nesmírně rád za současný stav. Podařilo se odvést obrovský kus práce a odpovědným lidem za to patří můj dík. Marvin
Re: Slavia - Bohemians 1905 2:1
(host) před 17 lety 17.03.2008 17:41 |no právě a pár kreténů s dýmovnicema to zkazí a příště půjdeš jinam. Páč to dejchat a něco vidět, prostě nelze. Mladý jelítka, dýmovnice ty se házeli kdysi dávno, myslel jsem, že letěj římský svíce ale vyčoudit se dýmovnicema, vlastní kotel. To může jen lojzo IQ jako Python
Re: Slavia - Bohemians 1905 2:1
(host) před 17 lety 17.03.2008 18:17 |Mě osobně pyrotechnika nevadí a pochybuju, že by se na Jihu našel jediný pravidelný fanoušek, který by tam přestal chodit kvůli pyru. A myslím že se to dá říct i o dalších tribunách. No a nepravidelní návštěvníci si vždycky vymyslí nějaký důvod proč nejít. Když mermomocí chtějí zůstat doma, ať zůstanou, lepší, než věčně poslouchat ty výmluvy a nadávání na cokoliv. Včera to prostě bylo derby s atmosférou jak se patří. Marvin
Re: Slavia - Bohemians 1905 2:1
Python před 17 lety 17.03.2008 15:24 |Tak to máme rozhodně jiné představy, protože nazvat to, co tam předváděla ta parta mladých kluků z Anglie jako "řádění" je zralé už na Chocholouška... Stejně tak na Chocholouška mi příjdou některá pravidla, která "fungují" na anglických stadionech. S takovou by v ČR nikdo na fotbal nechodil a o nějakém kotli na jižní tribuně by jsme si mohli nechat jen zdát, protože by bylo přece zakázáno stát.
Re: Slavia - Bohemians 1905 2:1
Gino před 17 lety 18.03.2008 08:50 |Pythone, ja nerikam a nikdy jsem nerikal, ze by to tu melo byt presne jako v anglii, ale rozhodne si netroufnu anglii pomlouvat, jako ty!! Urcity kompromis by ale na miste byl a do neho by ROZHODNE dymovnice nepatrily!!!
Re: Slavia - Bohemians 1905 2:1
Python před 17 lety 17.03.2008 14:15 |Ty chceš srovnávat Anglii z pohledu fanouška 1. a 2. ligu? To jsi tam asi chodil hodně navátej, protože pro anglického fanouška je tohle jak nebe a dudy! Každý přece ví, že 2. liga tam není tak extrémně komerční, jako ta první a dle toho to tam i tak vypadá (lépe).
Re: Slavia - Bohemians 1905 2:1
(host) před 17 lety 18.03.2008 09:34 |v predmesti berlina-postupim bylo vic lidi nez na derby:
http://www.unveu.de/fcunionvsbabelsberg11.htm
Re: Slavia - Bohemians 1905 2:1
(host) před 17 lety 18.03.2008 16:43 |Koukám, že v Berlíně na tom fotbale plný stadion, plno dýmovnic... Prostě vyspělá fotbalová země:). Ty fotky doporučuji! Python
Re: Slavia - Bohemians 1905 2:1
(host) před 17 lety 17.03.2008 11:52 |NĚCO MÁLO K JEDNOTLIVCŮM.
triumvirát Kalivoda, M. Jarolím, Hubáček je něco tak tragickýho, že se to snad nedá srovnat ani se stoperskou dvojicí Dosoudil - Aračič. Ale já se na ně nezlobím, že na to nemaj, ale sere mě, že je tam KJ dává. Musím všem říct, že jestli se ten titul neudělá tak je to jen a jen jeho chyba. Nechat sedět Pudila a další když je na hřišti prokazatelně nižší kvalita, to může udělat jen debil. Tady není prostor na kompromisy, aby si každej zahrál (natož tito tři) ale musí hrát to nejsilnější co je zdraví. Takže i to, že Blažek jde na hřiště na 20 minut dost těžko chápu. A prosím neargumentujte tím, že se vyhrálo, protože toto je soupeř na 5 gólů a v zápasech v ostravě a brně byly také chyby v sestavě a vezeme si jeden bod. To kreténský rozestavení který ta guma praktikuje je na vlastní diskuzi.
Re: Slavia - Bohemians 1905 2:1
(host) před 17 lety 17.03.2008 13:31 |Naprostý souhlas!Jarolím naprosto bezcenný,Kalivoda bezmocný a
Hubáček 8x u míče,1x slušná nahrávka,jinak auty,soupeřovi hráči či nepovedené nákopy,ve hře dozadu slabší,nevím co ho nominuje na základní sestavu.Že by ovšem zářil třeba Střihavka,to
také těžko.Sotva lze očekávat od Toleského či Blažka,že něco udě
jí za 20 minut......Kolik šancí dopřejeme soupeři za 45 minut?Třikrát to hrozilo gólem až jeden padl,soupeřovi hráči hlavičkovali z malého vápna ačkoliv dobře víme,že Vaniak je výborný na čáře
ale ven z bráno chodí zřídka.To musí mít beci a nesmí balon spadnout až na zem za obráncem.Pokud ovšem budeme takto po-
kračovat v měnění sestavy budeme se sehrávat až v letní přestáv-
ce a to bude jaksi asi pozdě!Nehrají Souška,Pudil a další a jaký ko
lotoč se sestavou nastane až se uzdraví Šenkeřík,Janda či Švento?To bude teprve cvrkot a do toho Šmíca,prostě nevím co k tomu dodat,abysme ten titul si jen nepřáli a neutekl nám mezi prsty,hodně budeme vědět už za 14 dnů ale ani ve Zlíně to nebude pohodička,zdraví Vás všechny Alba.
Re: Slavia - Bohemians 1905 2:1
Eluin (přítel SN) před 17 lety 17.03.2008 12:18 |Inu, mně se utkání líbilo. Bylo napínavé, divácká kulisa rovněž fantastická. Ze stadionu jsem odcházel spokojen (jen ta zima, za to určitě může Leška:-)).
Re: Slavia - Bohemians 1905 2:1
(host) před 17 lety 17.03.2008 13:47 |Včera super zápas super atmosféra super dýmovnice měl sem tam dvě kamarádky které na fotbale nikdy nebyly a 3 věci které se jim njvíc líbyly byly
1 dýmovnice
2 atmosféra
3 výbuch radosti po golech
na derby půjdou zase plny očekávání z podobného průběhu
Re: Slavia - Bohemians 1905 2:1
(host) před 17 lety 17.03.2008 13:53 |tak jim vyřid že derby bude ještě lepší:D
Re: Slavia - Bohemians 1905 2:1
(host) před 17 lety 17.03.2008 14:03 |Sláva,
Při derby se tam všichni udusíme:-)
Re: Slavia - Bohemians 1905 2:1
Python před 17 lety 17.03.2008 14:23 |Já teda víc poznal lidí, kteří na stadion díky pyrotechnickým kouskům a podobně začali na stadion pořádně chodit, než ty, kteří by kvůli tomu přestali (vlastně nikoho takového osobně ani neznám), ale to bude asi tím, že se pohybuji mezi lidskou spodinou:D.
Re: Slavia - Bohemians 1905 2:1
GeorgK (přítel SN) před 17 lety 17.03.2008 14:38 |To jsi je poznal na setkání anonymních pyromanů? ;-)
Re: Slavia - Bohemians 1905 2:1
Python před 17 lety 17.03.2008 15:33 |Ne, ne... Poznal jsem je na setkáních lidí, co mají problémy s vlastní agresivitou. Jsem totiž z rozvrácené rodiny, mám minimálně vzdělání, ve svých oborech jsem absolutně neúspěšný a proto si to kompenzuji bitkama na stadionech (ty se ale jaksi nedaří vyvolat, to je zatím pouze můj sen, jelikož na stadionech počet chuligánů klesá a policie nesmyslně stoupá, tak nevím, nevím, zda se vyplní) a tím, že dělám bordel ve městě. A když mě policajti vedou městem na zápas, tak se cítím dobře, protože jsem najednou zajímavý a středem pozornosti (pákrát se mi i z toho postavil). Teda aspoň tohle o mě nedávno říkal jakýsi specialista - psycholog v televizi, tak to určitě tak bude. Jinak mezi moje koníčky patří: házet dýmovnice vlastním hráčům pod nohy, alkohol, níčení, nadávky a rasismus.
Re: Slavia - Bohemians 1905 2:1
GeorgK (přítel SN) před 17 lety 17.03.2008 15:36 |:-D Dobrý vedeš.
Re: Slavia - Bohemians 1905 2:1
(host) před 17 lety 17.03.2008 15:55 |Je hezké jako si z toho děláš srandu a dost se ti to povedlo.. škoda, že když jsou všichni chuligáni takhle uvědomělí, stejně se najdou tací, kterým přesně tohle dělá dobře.. Kmotr
Re: Slavia - Bohemians 1905 2:1
Python před 17 lety 17.03.2008 16:08 |Sorta mezi těmito lidma je v určitých směrech různorodá (vysokoškolák/vyučený, abstinent/alkoholik, workoholik/flákač...), ale neznám někoho, že by mu zrovna dělalo dobře, když ho někde vede v mnoha případech zbytečně aktivní policie...
Ono z těch blitek, co vypouští média si ani nic jiného, než dělat srandu nejde. Aspoň je to dobré téma na nějakou tu zábavu mezi náma, ohledně vzdělání a podobných "zbytečností" :) Tato sorta lidí často vystupuje jako nepřítel státu, nebo-li systému a taková sorta lidí nemůže být v médiích přece opěvována. Spíše účelově naopak.
Re: Slavia - Bohemians 1905 2:1
(host) před 17 lety 17.03.2008 16:02 |Já bych chápal kdyby klubu fandilo 20 000, který by se nemohli dočkat až na sebe v ochozech vlítnou. Řekl bych si ok, všichni se bavěj, je plno a všem se to líbí, tak si pujdu najít jinou zábavu. Jenže tady platí, že když my odejdem tak těch co se chtěj bít zůstane 500-1000? A 19 000 si kvůli nim musí jít hledat novou zábavu. Což mi přijde trošku nefér. My prsotě nejsme národ kde by se každej chtěl pro zábavu bít a sere mě, že tohle lidi z hools scény neuznávaj. Vadí mi že se do toho tahaj civilisti, níčej se zbytečně stadiony atd. Chcem si dát do držky, pojďme za město na periferii, banda na bandu - sláva vítězi, čest poraženým. Ale mlátit normály kvůli šále, pálit sedačky, ničít ploty? To samý platí o ohních, dýmovnicích, chorálech atd. Když to vezme do ruky někdo kdo to umí tak je to nádhera a všichni žasnou ale když vydíš, že každej malej nebo velkej sráč si tam dělá co chce, tak je to spíš trapný. Kmotr
Re: Slavia - Bohemians 1905 2:1
Python před 17 lety 17.03.2008 16:13 |Kmotře, jsi v ČR a měl by jsi konečně pochopit, že těch pár chuligánů, co chodí v Česku na fotbal, tak nemůže dělat celému stadionu tátu s maminkou... Tito lidé samozřejmě mají ve většině směrech hlavní slovo, ale nemohou přece uhlídat (kor v místních počtech) každého. Ostatně, když si civilisti nevšímají hools, tak hools si nevšímají jich. V tom jsou jasná pravidla. Samozřejmě, že by se našli výjimky (oboustranné), ale nejsme přece roboti...
Re: Slavia - Bohemians 1905 2:1
(host) před 17 lety 17.03.2008 16:26 |No tak prvnimí příspěvku si myslím, že pokud se na t koukneme přes media tak máš dva pohledy, když se nedělá bordel ale fandí (choreo, support, koordinovaný ohně a dýmovnice) tak jsou ohlasy kladný - např. soutěž idnesu a ČT. No a pak máš druhej obraz kdy se dělá bordel. Ideální příklad jsou chachaři v Olomouci. 4000 na výjezdu, choreo přes celou tribunu, hlasitej support. No a do toho bordel jako svině, co si budem povídat. Brňáci v Jablonci rovnou bez choreogarfie, bez supportu akrát bordel. To pak má někdo oslavovat? Kdo s čim zachází ten s tim taky schází. Chceš na fotbale ohně a dým? Přesvědči media, že s nim hools umění zacházet, že svoje lidi mají pod kontrolou a nedojde k žádným problémům. Jenže ono je snaží všechno hodit na media, dneska ostatně oblíená záležitost, ať už nedaří kdekoliv můžou za to media. A vlastně ještě systém, taky delikátní záležitost. Můj názor je, že prvky jako ohně, dýmovnice atd se můžou povolit jenom u vyspělý kultury hools. A to je ta, který si u svejch vlastních fanoušků udělá pořádek a nikdo povolení ohňů nezneužije k tomu aby to například házel na golmana. No a k tomu my máme jako společnost, ještě hodně daleko. Ad civilisti si nevšímaj hools, hools si nevšímaj civilistů = totální blbost a ty to víš. Kmotr
Re: Slavia - Bohemians 1905 2:1
Python před 17 lety 17.03.2008 17:20 |To už tu bylo několikrát, že se slíbilo, že to bude bez problémů a fans to tak také dodržovali, ale nakonec dohodu porušil někdo jiný... Jak jsem psal - systematické odpalování pyrotechniky by bylo, kdyby byla pyrotechnika povolená!
Nechci říct, že to někdy není chyba hools, ale ty vidíš reportáž v TV... Ona je pak pravda taková, že ty nepokoje často vznikají po provokacích či zbytečných zásazích policie, či security. Slávisté s tím mají také ne jednu zkušenost... Četl jsem vyjádření Brna ohledně Jablonce a hned má člověk jiný obraz, než jaký podala média v čele s "objektivní" TV N@VA. Opravdu by jsi se velmi divil, kdyby jsi byl více zainteresovaný, jak často vypadá pravda a ta druhá, která je prezentována v médiích.
Ano, hools si nevšímají civilistů. To není totální blbost. A když tomu tak není, tak ti lidé mezi hools pravděpodobně nepatří. Nemá cenu dělat kvůli pár blbečkům z takových "velmocí", jako je jablonecká nebo mostecká chuligánka dělat hned závěry.
Re: Slavia - Bohemians 1905 2:1
slaviator před 17 lety 17.03.2008 18:02 |O těch mosteckejch povídej, poslední dobou na stadion do sektoru nepřijde buď vůbec nikdo nebo jen pár lidí... Prý kvůli Levovi :-)) Ale na ulici jsou to machýrci a dovolujou si... Víc, než kdy předtím... Místo toho, aby šli na staďák, udělali choreo, klidně i pyro, zafandili, povzbudili "svůj" tým... Je fakt, že Slavie je v tomhle trochu někde jinde. Ale je škoda, že to pak pár s prominutím volů zkazí (dýmovnice při děkovačce apod)... A jinak, jsem zvědav na Eden, jak to bude vypadat, až se tam dostanou volové jako byli včera Bohemáci co házeli dýmovnice na plochu... Tady to je celkem dálka, tam to bude pár metrů... :( A bez oploceni.. :(
Re: Slavia - Bohemians 1905 2:1
(host) před 17 lety 17.03.2008 18:27 |Je určitě pravda, že svojí vinu na konfliktech mají security ale vim jak tohle přesně začíná, viz ten Jablonec: "Pak už se jde ke stadionu, kdy se prorazí brána do sektoru i s pořadateli. Pořadatelé zjevně otřeseni fiaskem u brány provokují a zkouší mlátit obušky a stříkat hasičákem na některé naše přes mříže během zápasu." autor hooligans brno, určitě víš kde to najít. Takže při nejlepším 50/50. To jesti to pak někdo řeší pomocí vytrhanejch sedaček je demence. Snažím se získávat zprávy z obou stran a na novu nečumim, tak už mi jí nepředhazuj;-)
To že si hools nevšímají normálu blbost je. Sice to jsou možná odpadlíci ale pořád mezi hools jsou a dokládají to moje osobní zkušennosti s "velmocí" jako Baník, Sparta a včera něco prej probíhalo i ze strany Bohemky. Pokaždý jde o šálu a tohle normální lidi sere. Jdeš v klidu na fotbal a dostaneš dodržky u svýho stadionu jenom kvůli tomu, že jdeš sám a oni v 5-10 (doufám, že u Edenu si pořádek uděláme, aby se tam nikdo nemusel bát chodit). Každopádně řešit se to dá, jenže to by si fanoušci museli udržet disciplínu a hools dostatečný respekt.
Systematický odpalování pyra bylo i včera, takže jde spíš o to, že si v kotli každej dělá co chce. Kdyby věděl, že za svévolné odpálení dýmovnice dostane , rozmyslel by si to. Jsem taky osobně zvědavej jak se podaří udržet v Edenu, jestli si to nakonec neposerem sami. Kmotr
Re: Slavia - Bohemians 1905 2:1
(host) před 17 lety 18.03.2008 16:53 |Proč by měl za to někdo dostávat? Kotel má pořádek, jinak by přece nefungoval, tak jak funguje.
Jasně, někdo někomu tahá šálu, tak hned patří mezi hools... Taky názor.
Python
Re: Slavia - Bohemians 1905 2:1
(host) před 17 lety 18.03.2008 17:53 |Nene to je právě to o čem mluvim, že ten respekt neni takovej aby se v kotli nenašel idiot kterej si sebou přinese svojí vlastní dýmovnici a hodí si kdy se mu zachce. A to samý platí o těch šálách, psal jsem že je to odpad, k hools chtěj patřit ale hools je nechtěj nebo jiný varianty ale rozlišovat to pořád takhle je na zbláznění. Jednodušší a lepší to zařídit tak aby si kolem stadionu nedovolil nikdo nic ať je hools nebo ne. A k tomu je potřeba ten respekt a určitá kultura neboli "výchova". Prostě pokud se řekne že dýmovnice budou házet jenom kluci z ultras, který vědí přesně kdy a proč, tak to budou všichni dodržovat a respektovat. A to má souvislost i s Edenem, kterej bude bez zábran, kdo zábraní tomu samýmu pičusovi aby nevběhl na hřiště? Když se nebudeme bát trestu od vlastních lidí? Slávka pak dostane pokutu, zápasy bez diváků, nasaděj nám ploty a nazdar. Kmotr
Re: Slavia - Bohemians 1905 2:1
(host) před 17 lety 17.03.2008 15:58 |Dobré vztahy mezi fanoušky obou klubů jsou individuálně dlouhodobé a naštěstí dost početné a nezkazí je ani pár debilů od klokana,ani buranskej pokus o zapálení boh. vlaječky(ukradený asi nějakému dítěti),ani urážky pomatenejch oveček který papouškujou všechno aniž by mysleli sami za sebe....atd...atd.. i když to už asi nikdy nebude taková silná družba jako ještě před 9 lety,hojná přátelství zůstávají a to je KRÁSA!!!!!!! SLAVIA-BOHEMIANS-UNITED!!!
Re: Slavia - Bohemians 1905 2:1
(host) před 17 lety 17.03.2008 16:08 |Tady si špatně, tohle potřebujou vysvětlit spíš u Botiče. A že tam těch debilů od klokana včera ale bylo co? Celej jejich kotel si tam bere vaňouse do huby.. Věřim že z vršovický čtvrti přátelství zůstaváj ale "nový" bohemáci už jim delší dobu dávaj velký trhliny a nebude dlouho trvat než se něco semele.. Kmotr
Re: Slavia - Bohemians 1905 2:1
(host) před 17 lety 17.03.2008 19:40 |Ano,nový bohemáci-tos trefil,ale chtěl jsem zmínit i novější slávisty-ale pravda,že poslouchat urážky a držet hubu nebude dlouho nikdo-no asi to tedy bejvávala rarita mít z jedný čtvrti dva kluby s téměř jednim publikem ve dvou barvách(+górnik).Já-asi naivka tak furt žiju-pro ostatní a pro pražskej fotbal jenom škoda.... Fotr :-)
Re: Slavia - Bohemians 1905 2:1
(host) před 17 lety 18.03.2008 09:37 |vubec nevis ktera bije!
Re: Slavia - Bohemians 1905 2:1
Python před 17 lety 17.03.2008 16:16 |Tak ten tvůj komentář je stejně tak silný, asi jako byla ta slávisticko-bohemácká družba, která měla stejně jepičí život :D
Re: Slavia - Bohemians 1905 2:1
(host) před 17 lety 18.03.2008 09:32 |pribrzdi mladej!
Re: Slavia - Bohemians 1905 2:1
(host) před 17 lety 17.03.2008 18:36 |Táhni klokane. Tím svinstvem a podrazama, který jste prováděli kolem výstavby Edenu, jste se zařadili na úroveň Sparty.
Re: Slavia - Bohemians 1905 2:1
klokanek před 17 lety 17.03.2008 20:13 |Holas [17.3.2008 6:41]
Mám tímto vyřídit "poděkování" od našich hráčů kteří se rozcvičovali za brankou pod naším kotlem a mezi které bylo našimi dementy vhozeno několik bengálských ohňů. Včera jsem jel s klukama busem zpět do Vršovic (musel jsem odvézt bubny) a tak se mne hráči ptali, co to máme v kotli za hovada, že jim je jedno co a kam hází?! :-((
Re: Slavia - Bohemians 1905 2:1
harashment před 17 lety 17.03.2008 21:43 |Bohužel Holásku,pitomci se přisrali do obou kotliků a nám zbejvá vzpomínat jaká byla pohodička.Holt už nejsme nejmladší :-))) Měj se fajn!!!
Re: Slavia - Bohemians 1905 2:1
(host) před 17 lety 17.03.2008 22:46 |Tady asi nekdo ohledne "svinstev a podrazu" ma zdroj prinejmensim idnes, ne? Kdybys to sledoval z duveryhodnejsich zdroju, tak se dozvis, ze s tim tyjatrem prisla jen a pouze radnice Prahy 10, respektive jeji tehdejsi starosta (kterymu zrovna nepridu na jmeno). Problem byl ten, ze Praha 10 Slavii oznamila, ze zaplati asi ctvrtinu z ceny stadionu, za coz ziska majetkove jeho polovinu (!!!) a da mu jmeno "Mestsky stadion Prahy 10" (nebo tak nejak). Dale tam prestehuje Bohemku, ktera v ty dobe jeste ani zdaleka nemela jistotu existence, tim padem se bude moci zbourat Dolicek, na jehoz miste se mely postavit byty, ci co. Kazdopadne neco, co nasledkem toho do kapes mestskych zastupitelu, obzvlaste pana starosty, melo prinest peknych par sadek kapriku. A zde vzniknul problem a jablko svaru, kterou umocnil ten pan starosta tim, ze pri polozeni zakladniho kamene prisel se slavisticko-klokanima trikama, aniz by pri tom mel cokoli se Slavii ci Bohemians dohodnuto. Fandum Bohemky se (svete div se!) nelibilo, ze by se meli stehovat a videli v tom levarnu Slavie, fandum Slavie se zase nelibilo (opet kupodivu), ze by vlastne stadion nepatril SKS, ale mestu a byli by tam rovnocenne s Klokany a videli tak podraz z druhe strany.
Secteno, podtrzeno, urcita cast lidi s obou taboru, mezi nimi evidentne i ty, nalitla "novinarum" ze "zasvecenych" medii, a tak se zacala tvorit averze. Radnim tak sice kaprici nepripluli, zato se jim podarilo postvat proti sobe dva do te doby spolu celkem dobre vychazejici kluby. A to je cela ta hloupa historie.
lucky-pilda
Re: Slavia - Bohemians 1905 2:1
(host) před 17 lety 17.03.2008 23:11 |Ty jseš chlapče především zcela mimo a evidentně žiješ v domnění, že o těch podrazech jsem mluvil na základě nějakých fanouškovských výlevů. Naopak - informace mám narozdíl od tebe celkem dobré, a to nikoliv z idnes. Kdybys slyšel, jak se vyjadřovali mimo kamery lidi jako Kristek, Steinbroch (t. č. ředitel toho "oživlého" spolku) nebo představitelé Bohemians Real (v tý době vlastníci jejich stadionu), tak bys mluvil uplně jinak. Jedna věc je totiž to, co pánové předváděli na kameru, a druhá je to, co skutečně dělali a jaký byly jejich skutečný zájmy. Jako takovej příklad ti může posloužit rádiovej pořad na jejich webu, kde mluví jak Kristek, tak i Richter a další osoba z BR. A to je jen malá část (nechybí ani perly typu "Slavie nemá ani korunu...", "Slavie nic nestaví a stavět nebude...", další žvásty o barvě sedaček nemá ani cenu vypisovat, to není až tak podstatný).
Napsals sice dlouhej příspěvek, ale v první půlce jsi jen shrnul to divadlo, co jsme všichni viděli v TV a ve druhý půlce jsi svoje "zdroje" odhalil sám, čímž jsi jaksi potvrdil, že mezi těmi, kdo nalítli, jsi byl ty sám - nějaký fanouškovský dojmy a názory z obou táborů, který v daný věci nebyly vůbec podstatný. Mimochodem ona Bohemka bude "kopat" i dál - uvidíš, jak Praha 10 "spravedlivě" rozdělí podporu mezi oba prvoligové kluby, které tam budou působit... navíc když jeden z těchto klubů reprezentuje město i zemi v Evropě, zatímco druhý musel zaniknout a znovu vzniknout, jen aby nemusel platit dluhy, které nasekal. Bohemka připravuje rekonstrukci stadionu - myslíš si snad, že to bude schopná zaplatit ze soukromejch peněz? Asi ne, že. A kdo se na tom má podílet? Že by ta Praha 10, která se nakonec "rozhodla" nepodpořit stadion, kterej vzniká o pár set metrů dál?
Ten tvůj závěr o tvořící se averzi a poštvání klubů proti sobě už je jen naivním názorem, který vychází právě ze zdrojů typu idnes. Averze Bohemky (vedení a velký části fanoušků) vůči Slavii tady byla už určitej čas předtím. O to nepochopitelnější je proto chování lidí, jako jsi ty, který by se s tím spolkem neustále nějak družili...
VRRRSOOOVIIICEEE!
(host) před 17 lety 18.03.2008 09:30 |cerveno-bilo-zeleni!!! tak to bylo,je a bude!!!
Re: Slavia - Bohemians 1905 2:1
(host) před 17 lety 18.03.2008 19:23 |Tak jednak media typu idnes nectu nekdy od roku 2002, takze odtud zdroje rozhodne mit nemuzu!
Prave oni Bohemians Real (diky za pripomenuti nazvu), spolu s "rybari" z Prahy 10 meli profitovat ze stehovani Bohemky nejvic. Bohemku chteli vysidlit uz davno, ale bohuzel pro ne meli dlouhodobe smlouvy. Podle me necekali, ze po "pohrbu" Bohemky vznikne az takovy hnuti, a tak si presunuti rozmyslel i pan Steinbroch (co ja vim, tak jeden z partizanu teto myslenky). jeste me pouc, kdo je to ten pan Kristek, nejak si ho nemuzu vybavit ...
Nevim, jestli si to uvedomujes, ale z velky casti pises to, co sem uz psal vyse, obzvlaste o taktice Phy 10. Ta asi cekala, ze v E-side budou tak blby a pristoupi na jejich nehorazne podminky. Po "prekvapivem" odmitnuti samozrejme stadion podporovat nebude.
Secteno, podtrzeno mame asi dost podobne informace, ale kazdy z nas z nich vyvozuje opacne zavery ...
Proc nechapes, kdyz mame sympatie vuci Bohemce? Muzes byt ve slavistickym uprostred jejich kotle, a vetsinou (kdyz tam neni prilis podnapilych osob) se, narozdil od jinych klubu, nemas ceho bat. S Bohemakem si klidne pokecam, zajdu po zapase na jedno, i kdyz ho nemusim zrovna znat. Ze urcita skupina od nich i od nas to vidi jinak, je mi sice lito, ale prece podle toho nebudu posuzovat cely klub ... Ovsem pokud patris k tem, co si mysli, ze je super kdyz "nenavidi vsechny", tak v tom pripade nema cenu s tebou diskutovat a ses s nejvetsi pravdepodobnosti primitiv ... (doufam, ze ne)
lucky-pilda
Re: Slavia - Bohemians 1905 2:1
(host) před 17 lety 18.03.2008 09:39 |presne tak!!!
Re: Slavia - Bohemians 1905 2:1
harashment před 17 lety 18.03.2008 18:33 |PŘESNĚ TAK!!!
Re: Slavia - Bohemians 1905 2:1
(host) před 17 lety 18.03.2008 18:58 |To víš že jo..