Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Archiv

Slavia B - Liberec B 0:0

Fotbalisté slávistické juniorky remizovali v prvním jarním zápase v domácím utkání s rezervou Liberce 0:0. V základní sestavě se objevili Kubásek, Gebre Selassie a Šourek.

Slavia B - Liberec B 0:0
Slavia B: Kubásek - Gebre Selassie, Šourek, Kopřiva, Švamberg - Zahálka (78. Dostál), Bayer, Kovařík, Kobler, Černý - Vukovič
Lavicka: Gabriel, Komarek, Marek, Stary, Pich, Hanus

Trener Daniel Smejkal nemohl hned v uvodnim utkani pocitat se tremi utocniky, Zelinka s Hoskem jeste po zraneni stale nejsou stoprocentne fit, Klavik se pak pohybuje jen za pomoci berli. I z tohoto ofenzivniho deficitu zrejme vychazelo rozestaveni s jedinym utocnikem Vukovicem a peticlennou zalohou, ve ktere Kobler a Bayer hrali defenzivni zalozniky. V dresu hostu nastoupili exslaviste Radek Dejmek a Marcel Gecov.

Slavia byla v dnesnim utkani po oba polocasy lepsim tymem, mela mic vic ve svem drzeni, dokazala vybojovat mice ve stredu pole, ale v ofenzive mela problemy, Vukovic byl ponekud osamoceny a tak se slaviste tezko prosazovali ze hry. Prvni zajimavou akci nabidla 7. minuta, kdy odrazeny balon z Kovarikovy standardni situace zamiril k Milanu Cernemu a ten palil nad branu. Balon si nasel cestu za Uvarenkova zada ve 23. minute, ale Vukovice predtim nasel Svamberguv centr v ofsajdu. Za zminku v prvnim polocase jeste stoji Bayerova strela asi ze triceti metru vedle prave tyce a o dve minuty pozdeji ve 34. minute Gecov na druhe strane miril snad dva metry nad branu Kubaska. Hoste si v prvnim polocase v podstate zadnou vaznejsi sanci nevypracovali, meli par zavaru pred slavistickou branou, ale ty vcelku bez problemu zlikvidovala obrana.

Zkraje druhe pule slaviste zahravali standardku, Kovarik rozehral a Vukovic tecoval hlavou balon primo pred Uvarenka. Slavisticky kouc zmenil rozestaveni, k Vukovicovi sel do utoku Cerny a hrali jsme 4-4-2. Po slavisticke standardce se dostali hoste do brejku v 70. minute, dopredu postupovali Martan a Hudson, ale situaci nevyresili idealne a obranci se stihli vratit a zazehnat nebezpeci. O pet minut pozdeji jeste hlavickoval k brevnu Zeman, nicmene Kubasek byl na svem miste.

"Chtěli jsme vyhrát, ale to se nám bohužel nepovedlo. S výkonem týmu jsem spokojen, jediné, co tomu chybělo, byly branky. Příležitostí ke skórování jsme si vytvořili dost, ale nedokázali jsme je proměnit. Hráčům nemám co vytknout, celé utkání jsme byli lepší.," řekl k utkání trenér Daniel Šmejkal.

Komentáře (25)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia B - Liberec B 0:0

    slaviator     před 17 lety 16.03.2008 12:29 |  
    0 0

    Doufejme, že už to bude jen lepší... Obrana vypadá, že si svoje uhraje, ale také to chce střílet branky... :-/

  2. Re: Slavia B - Liberec B 0:0

    (host)     před 17 lety 16.03.2008 13:29 |  
    0 0

    Proč nehrál Gabriel?

    • Re: Slavia B - Liberec B 0:0

      (host)     před 17 lety 16.03.2008 14:06 |  
      0 0

      jak to mám vědět???????????

    • Re: Slavia B - Liberec B 0:0

      (host)     před 17 lety 16.03.2008 14:12 |  
      0 0

      Protoze hral Sourek s Koprivou, co rict na takovy dotaz. To je jako kdyby ses ptal, proc dneska bude chytat Vaniak a ne Vorel...

      • Re: Slavia B - Liberec B 0:0

        slaviator     před 17 lety 16.03.2008 14:51 |  
        0 0

        On nebude chytat Vorel? Jakto? :))))

  3. Re: Slavia B - Liberec B 0:0

    (host)     před 17 lety 16.03.2008 13:59 |  
    0 0

    hola hola, divze volá!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  4. Re: Slavia B - Liberec B 0:0

    (host)     před 17 lety 16.03.2008 14:31 |  
    0 0

    Béčko mělo dost strašnej styl dneska. Asi to bylo tim větrem:D

    • Re: Slavia B - Liberec B 0:0

      (host)     před 17 lety 16.03.2008 16:59 |  
      0 0

      Co to meleš ty debile???

      • Re: Slavia B - Liberec B 0:0

        (host)     před 17 lety 16.03.2008 17:41 |  
        0 0

        smejkal ven

  5. Re: Slavia B - Liberec B 0:0

    (host)     před 17 lety 16.03.2008 17:37 |  
    0 0

    Remíza je málo, v tříbodovém systému je to velká ztráta. Opakuje se scénář z podzimu, kdy jsme byli králi remíz a proto jsme v sestupovém pásmu. Myslím, že bylo nesmyslné narušit sestavu, která se vykrystalizovala během přípravy-Dostál, Starý na krajích obrany a dvojice Vukovič Viskušenko v útoku. Pokládám za skandální, že se začalo jednat o přestupu Viskušenka až po začátku jarní sezóny. Už na podzim bylo jasné, že je to gólový útočník, který má vyšší potenciál než je ČFL. Tady sportovní ředitel zaspal. Jednat se mělo hned na začátku přestupního období. K tomu přidejme problémy s vízem, obávám se, aby se Viskušenko nevrátil až na posledních pár zápasů. Navíc bude problém s jeho tréninkovým procesem, může opět přijet s chabou kondicí. To je neomluvitelné. V první půli jsme hráli nesmyslně na jednoho útočníka, hra byla průměrná, ale nejdůležitější jsou body a dva jsme bohužel opět ztratili. Boj o záchranu nebude lehký. Na oficiálním webu se už našli chytráci, kteří si rýpli do Gecova, pro Quelhary a podobné, Gecov byl zraněný stejně jako Frejlach, Lattman. A když nehraješ dlouhodobě, tak se výkonnostní rozdíl maže. Nikdo nemohl čekat od zraněných hráčů, že budou dominovat v zápase. Potřebují čas. Ale to je pro lidi, kteří měli radost z odchodu Váchy, Dočkala, Gecova, Necida těžko vysvětlitelné. Hlavně, že si mohou do odchovanců kopnout. To umí tito hujeři dokonale. Pokud jde o koncepci juniorky, myslím, že by za ni neměli hrát starší hráči z A týmu, kteří třeba v létě odejdou jako Šourek. Za juniorku mají hrát hráči do 20 let a pak se prosadí buď do A týmu nebo půjdou na hostování, přestup do vyšší soutěže. tak to fungovalo za Kozla. Zlaté časy za jeho působení. Luboš měl vždy koncepci, systém a sledoval moderní trendy. ne náhodou jsou jeho svěřenci úspěšní. A závěrem-prohrál A i B dorost. Žádné dobré zprávy.

    • Re: Slavia B - Liberec B 0:0

      (host)     před 17 lety 16.03.2008 17:53 |  
      0 0

      Necid dneska připravil dva góly za Jablonec. To se určitě quelhar a jemu podobní podělaj vztekem. Pořád tvrdí, jaká je to nula, ale on už dva dal a teď je zase připravil pro Straku

    • Re: Slavia B - Liberec B 0:0

      (host)     před 17 lety 16.03.2008 18:17 |  
      0 0

      Z Kozlovy "koncepce" se teď Jablonec ještě vyhrabává... Kozel měl ve Slavii hlavně štěstí na to, že v době, kdy byl u béčka, dorůstaly silný ročníky. Pracovat s tímhle kádrem, tak je na tom podobně.

      • Re: Slavia B - Liberec B 0:0

        (host)     před 17 lety 16.03.2008 18:29 |  
        0 0

        Já myslím, že Komňacký pochopil, že je třeba pokračovat v Kozlově koncepci a proto vyházel starší dobře placené hráče z kádru jako Flachbarta, Zelenku a další. a pouze na lavičce zůstali Fukal, Baranek. Hrají mladí jako Valenta, Huber, Hloušek, Necid. Pochopil to i Pelta a dneska dává Kozlovi za pravdu. Jen to měl Pelta udělat dříve a mohli být v tabulce mnohem výše. Kozel je úspěšný trenér. Liberec na jaře šlape.

    • Re: Slavia B - Liberec B 0:0

      (host)     před 17 lety 16.03.2008 18:25 |  
      0 0

      Jen jestli si u toho Kozla nepletes pricinu a nasledek - jsou nasi odchovanci tak dobri, protoze je trenoval Kozel, nebo mel Kozel takove uspechy, protoze trenoval nase dobre odchovance? V Jablonci se neukazal, jsem zvedav jak se mu povede dal...
      Navic nevim, ze by treba quelhar mel radost z nasich odchovancu nebo do nich nejak extra kopal (rozhodne ne vice nez hujeri do Abrce), jenom si mysli, ze to byl pro Slavii lepsi krok, coz je zcela legitimni nazor, a ze hysterie okolo jejich odchodu je zbytecna.

    • Re: Slavia B - Liberec B 0:0

      (host)     před 17 lety 16.03.2008 19:44 |  
      0 0

      Nemůžeš si být jistý tím, že Šourek v létě odejde, navíc o Viskušenkovi už se jednalo, ale je tam problém na odstupném resp. přestupních podmínkách, to můžeš často jednat i 3měsíce a stejně se ničeho nedohrabeš, kort když to jsou Bělorusové. Navíc byl problém s vízem, takže proč by měli jednat hned, když nebylo ani jisté zda u bude na zkoušku. Tvoje názory mám rád, ale nekritizuj za každou cenu!

      • Re: Slavia B - Liberec B 0:0

        (host)     před 17 lety 16.03.2008 19:55 |  
        0 0

        kde berete tyhle informace,fakt by mě zajímalo,kdo jste,že máte takhle zaručené info!Všichní tady víte víc než kdokoliv jiný.

    • Re: Slavia B - Liberec B 0:0

      (host)     před 17 lety 17.03.2008 21:44 |  
      0 0

      Heled, ja teda ze sebe nedelam zadneho experta na mladez, nase hrace becka nehodnotim, ale jedno mi prece neda.
      Hrali jsme nesmyslne na jednoho utocnika? No jo, ale kde vzit dalsiho, kdyz jsou zbyli utocnici zraneni a v druhe puli hral utocnika zaloznik Cerny (podle zprav po zapase)

      A co jsem napsal na of. stranky - ze Gecov neni talent, nad ktereho neni. A za tim si stojim.

      A na zaver jeste neco - konkretne ty porad pises o uzasnych super talentech. Tak jsem zvedavy, kdy se konecne zacne prosazovat treba Milan Cerny. Ja osobne jsem byl nateseny, ze po uzdraveni se po par mesicich dostane do kadru acka a misto toho je v becku a ze by zrovna zaril, to se rict neda. Treba to jeste prijde, ale moc to necekam. Rad se vsak budu plest.
      Ze se treba bratri Dejmkove nijak vyrazne neprosadi do ligy, to je cim dal pravdepodobnejsi. Uvidime, jak dlouho se bude Gecov rozehravat po zraneni. Aby v tom becku Liberce nezustal az do konce sezony.
      Proste ne vsichni, kdo v 17 letech vypadaji jako hvezdy, se temi hvezdami opravdu stanou.

      quelhar

      • Re: Slavia B - Liberec B 0:0

        (host)     před 17 lety 18.03.2008 11:21 |  
        0 0

        Zdravim, hodne tady bylo konstatovano, takze jen par poznamek,Quehlare asi by jste konecne mel otevrit oci, hraci b tymu, kteri odesli se prosazuji, vase nesmysly ohledne Gecova a Necida jsou supertrapne, v pripade Gecova slo vlastne o jeho prvni soutezni zapas po neprijemnem zraneni, ktere mu umoznilo zacit trenovat zhruba pred tydnem, v pripade Necida opravdu nevim , co chcete hrac za nejakych 190 odehranych minut dal 2 velmi dulezite branky, pripravil dalsi 2 golove akce a ze strany Jablonce zacina byt tlak, aby se hostovani v lete zmenilo na prestup. K becku, to napisu hodne jednoduse , malo nove muziky, hodne starych desek, Vizkusenko, to je beh na dlouhou trat, on zas neni takovy zazrak a ani jeho pristup neni zazracny. Zelenka furt jen rehabilituje a pry to nejaky cas potrva. Jiri

        • Re: Slavia B - Liberec B 0:0

          (host)     před 17 lety 18.03.2008 12:01 |  
          0 0

          Tak abychom si to vyjasnili, Jiri, tak mi prosim napiste konkretne, jake nesmysly jsem napsal ohledne Gecova a Necida. A uvidime, jestli se bavime o nejakych bludech a nebo o necem, co jsem skutecne napsal.

          Abych vam usetril praci, tak ohledne Gecova jsem posledni dobou napsal to, ze je podle nekterych "talent, nad ktereho neni" a ze ja si to nemyslim, ackoli urcite nejaky talent ma.

          Ohledne Necida jsem posledni dobou psal jen to, ze v Jablonci nehraje pravidelne v zakladu (mam pocit, ze z 5 jarnich zapasu hral trikrat v zakladu a dvakrat jen stridal) a ze si rozhodne nemyslim, ze je to hrac, ktery by Slavii v soucasne dobe spasil.

          Pokud vam to prijde trapne, tak si logicky odvozuji, ze si myslite, ze Gecov je talent, nad ktereho neni a Necid je lepsi nez vsichni utocnici, co jsou zrovna ve Slavii. Pokud je to vas nazor, ja s nim nesouhlasim...

          Jediny byvaly hrac B tymu, ktery se prosazuje opravdu vyrazne (tj. tak, ze hraje pravidelne v zakladni sestave ligoveho tymu), je Dockal a castecne Necid. Jo a taky Jablonsky, ackoli Kladno zrovna kvalitni kadr nema. Ostatni jsou bud zraneni nebo si zahraji jen obcas a nebo hraji v druhe lize nebo za becka ligovych tymu.

          Pokud se vam to cist nechce, tak snad jenom - neobvinujte me, ze pisu nesmysly a radsi poradne ctete, co pisu.

          quelhar

          • Re: Slavia B - Liberec B 0:0

            (host)     před 17 lety 18.03.2008 12:54 |  
            0 0

            Vazeny pane Necid je hracem, ktery by byl platnejsi nez nekteri soucasni utocnici, kteri se nestihli ani uzdravit od zacatku jarni casti souteze, pri prodeji Gecova a i pred nim jste nekolikrat napsal komentar v duchu toho , co pisete i dnes a Gecov je talent, ktery by nam prospel vyrazneji nez Jarolim. Vase casto az nesmyslna obhajoba KJ , ktery dostal vsechno na co si ukazal prstem je pro mne nepochopitelnou zahadou. Jiri

            • Re: Slavia B - Liberec B 0:0

              Huzgi (přítel SN)     před 17 lety 19.03.2008 00:49 |  
              0 0

              Asi bychom všichni rádi viděli, kdyby se z naší líhně rodil jeden skvělý odchovanec za druhým, kdyby z nich rostli výrazné hvězdy a klub nemusel dokupovat žádné hráče odjinud, vše by si generoval sám. Tak rád bych viděl, kdyby se z Necida stala hvězda první velikosti, a i z Gecova a dalších a třeba i za draho bychom je kupovali zpět. Pravda je však ta, že z naší skvělé líhně, do které KJ sahal v nouzi, když k týmu nastoupil a nebyli hráči ani peníze, tak z této líhně nikdo výrazněji nezazářil. Když všechny ostatní kluby výrazně vydělávají na prodeji náctiletých, tak ti naši přelézají dvacítku a zařazují se do průměru. Nevidím je sice pravidelně v akci, ale podle zpráv z tisku, žádný náš odchovanec nějak oslnivěji nezáří. Gecov se rozehrává po zranění a nic moc, Dočkal v klubu, který jde nahoru, je podle bodování v novinách spíše průměr a září zde nějaký balkánec, za Dejmky se uzavřely ligové vody, Necid začíná pravidelně hrát, ale v průměrném Jablonci ho jednoznačně převyšuje neznámý Slovák, Jablonský je jedním z nejhůř hodnocených hráčů Kladna, ostatní talenti se vytratili, Švec v Holandsku zatím nedostal šanci, Pekhart v Anglii taky ne a čas tak rychle letí. Suchý na začátku jara nic moc neukázal, líbil se jen (a to hodně) v odvetě v Londýně. Zatím jsme na žádném odchovanci z poslední líhně nijak nevydělali a i velké podzimní úspěchy přišly po nákupech stejně starých hráčů ze zahraničí. Možná to vypadá jako příliš chmurná vize konce jedné slavné mladé generace, ale když těch mladých talentů, kteří mají dobýt svět bylo už tolik za posledních 10 - 15 let, a nakonec ho nikdo z vlastních odchovanců pořádně nedobyl... Ale tak rád bych se mýlil...

              • Re: Slavia B - Liberec B 0:0

                (host)     před 17 lety 19.03.2008 10:59 |  
                0 0

                Co to píšeš za bláboly. Kdyby se nezranil Janda a Milan Černý, tak za ně dneska inkasujeme stejné peníze jako Brno za Kaloudu. Slávia dostala v létě za Jandu nabídku ve výši 150 mega, Milan Černý byl nejlepším hráčem v kvalifikačním turnaji na Ukrajině, zaujal skauty velkých klubů a kdyby se vážně nezranil a mohl jet na ME do 19 let v Polsku a pak na MS do 20 let v Kanadě, tak za něj dneska inkasuje Slávie největší přestupovou sumu v historii klubu. Na Ukrajině zastínil Fenina, Střeštíka,Šimůnka a další dneska drahé hráče. Kalouda si ani nekopnul v té době. Pokud jde o Pekharta, je mu teprve 18 let a v Totenhamu je velká konkurence, musí čekat na šanci. Proti Berbatovovi a Keanovi se těžko prosazuje do sestavy. Defoe to vzdal, odešel do Porstouthu a sází jeden gól za druhým. O Pekharta se neboj, ten kluk se výrazně prosadí, navíc peníze za jeho přestup nám hodně pomohly. Až začne hrát premiere league, tak Slávia začne inkasovat velké bonusy. Když se podíváš na to, kdo z 18 letých hráčů hraje premiere league, tak jich je jako šafránu. Ani mladý Walcatt nehraje pravidelně. Anglická liga není česká liga a prosadit se je pro mladého hráče nesmírně obtížné. Pokud jde o necida, zastupuje ho Nehoda a jdou stejnou cestou jako u Nedvěda. necd má velké jméno v Itálii a Nehoda chce, aby se vykopal v Čechách a za tři, čtyři roky odešel jako hotový hráč za velké peníze. Je to správná cesta. Slávia na něm vydělá velké peníze, pokud se nezraní. Je to kanonýr, v Jablonci dal dva góly a na dva nahrál. Spolupráce se Strakou funguje, Komňacký i starší hráči jako baranek ho velice chválí za jeho fotbalovost, střelecký instinkt, přístup k tréninku a především se nebojí vzít na sebe odpovědnost, neschovává se, chce míč. Kdo z útočníků Slávie má na jaře lepší statistiky než Necid. Žádný. Pokud jde o Suchého, jeho čas přijde. Není nutné ho rodávat za každou cenu. Pod 100 mega nepůjde. Švec doplatil na častá zranění, jinak by šel za velké peníze, ale i částka 50 mega není špatná. Herenveen je špičkový holandský klub, trenér počítá se Švecem od léta, teď mu dal čas na aklimatizaci, naučit se jazyk, zvyknout si na zdejší ligu, tréninkový proces. O Švecovi hodně uslyšíme. Gecov je typem bourače, agresvní styl hry je mu vlastní, není tak technicky vybavený, ale až nasbírá zkušenosti, tak půjde hodně nahoru. Jeho čas přijde za dva, tři roky. Teď byl zraněný, proto nehraje. Trenér Kozel veděl, proč ho kupuje. To samé Dočkal, hraje pravidelně, má kvalitní hodnocení, Liberec vyhrává, zahrává většinu standardek, zlepšil hru v defenzívě. Je to mladý hráč, jeho cena poroste a za dva, tři roky může jeho cena dosáhnout podobné částky, za kterou přestoupil Kalouda. Už loni měl nabídky z Rosenborgu a Trondheimu, ale odmítl je. Chce jít podobnou cestou jako nedvěd, Poborský. Je to správné řešení. Vácha je talentovaný záložník, který může hrát i v obraně. Udělal si jména na ME do 17 let, zranil se, ale jeho čas přijde. Má velké sebevědomí a výbornou kopací techniku. nemá kam spěchat. Pod Kozlem půjde správným směrem, jeho cena nepůjde pod 100 mega. Dejmkové budou dobrý ligový nadprůměr, dej jim čas. V Liberci s Radkem počítají jako náhradou za Koštála a Šinglára s Bejblem. příští rok bude hrát pravidelně. Jako stoper bude vynikat, nedělá chyby, umí dobře rozehrát, má dobrou hru hlavou. Robina dejmka poslal Liberec na hostování do první ligy, aby hrál vyší soutěž než je ČFL. Jinoch s ním počítá jako s náhradou za Nezmara a Radzineviuče. Kupovali ho jako hráče pro příští sezóny, je to silový útočník a neboj se, že zapadne. On se prosadí. Není důležité, že teď Slávia neinkasuje tučné částky za zlatou generaci, ona bude inkasovat později, důležité je, aby byli tito hráči připraveni na přestupy do zahraničí. Proto schvaluji jejich setrvání v naší lize , a teprve potom, co se vykopou, naberou zkušenosti, tak jejich odchod za velké peníze do ciziny. Tak se tu nevysmívej odchovancům, je to te´d taková móda. nebýt nich, tak jsme v těžkých dobách nehráli tak vysoko, neměli bychom peníze na provoz. Pouze hlupák si nedokáže vážit odchovanců. Loni se neziskání titulu hodilo na odchovance, přitom to byla lež. Selhali zkušení hráči, stačí si projet sestavy od zápasu na Slovácku. Nikde není psáno, že s posilami postoupíme do LM a pak budeme rádi za odchovance, kteří berou výrazně nižší platy než takzvané posily Jarolím, Abrahám, Střihavka....Takže než něco napíšeš, nejdříve přemýšlej. Takové nesmysly sem už nepiš. Naopak je třeba poděkovat panu Řičkovi za skvělou práci pro Slávii. To samé trenérům jako je pan Karoch. Práce s mládeží musí zůstat prioritou do budoucna.

                • Re: Slavia B - Liberec B 0:0

                  quelhar (admin)     před 17 lety 19.03.2008 11:26 |  
                  0 0

                  Uvidime, jak to dopadne. Ja hlavne tem mladym klukum preju, at se jim vyhyba zraneni, protoze jinak je cela tahle pekna vize budoucnosti v haji.
                  Cerny se vazne zranil a ani po vyleceni nebyl uplne v poradku - do Kladna ho nevzali proto, ze ho nevideli poradne hrat, protoze byl zraneny.
                  Vacha je taky vazne zraneny a nikdy nelze rict s jistotou, ze se hrac po takovem zraneni vrati do predchozi formy.
                  Totez Janda a ackoli neni odchovanec, tak se to tyka i Sventa.

                  • Re: Slavia B - Liberec B 0:0

                    (host)     před 17 lety 19.03.2008 12:47 |  
                    0 0

                    Ano s tim souhlasim, tihle kluci skutecne trpi na zraneni, ktera souvisi s treninkovou cinnosti, kdyz jsem porovnaval obdobne veci jinde v klubech, prakticky nikde jsem nenasel tolik zranenych hracu , to je skutecne alarmujici a vypovida to hodne o pretizeni organizmu jiz v zakovskem a dorosteneckem veku , casto bohuzel bez navazujici pece sportovnihio lekare a masera. jiri

                • Re: Slavia B - Liberec B 0:0

                  Huzgi (přítel SN)     před 17 lety 19.03.2008 13:12 |  
                  0 0

                  Píšeš o kdyby a co jednou možná...Já napsal stav jaký je teď. Ty píšeš že jednou budou zářit, kde jednou budou hrát, kam je kdo jednou prodá, kdo bude jednou ligový nadprůměr...Já píšu, že zatím nikdo z nich není ve stavu, že by hned teď mohl pomáhat se ziskem titulu. Ty mladé vůbec nezatracuji, fandím jim a věřím, že to vyjde, ale za posledních 30 let jsme měli ve Slávii podobných kvanta a skutečné hvězdy vyrostli jen z mála...Ne vždy ten, kdo vypadá v 18 na hvězdu hvězdou potom je, spíš je to jen hodně zřídka. Jinak jsem samozřejmě pro prioritu práce s mládeží, o to se tady s nikým nepřu!!!