Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Chance liga

V neděli Vršovické derby

Poslední derby mimo Vršovice. S tímto přívlastkem jde Slavia i Bohemians 1905 do utkání, které hodně znamená. Prestižní je pro fanoušky, důležité pak v boji o titul i o záchranu. Další z vrcholů sezony nás čeká v neděli od 20:15, fandům, kteří nebudou na staionu, nabídne utkání ČT4 Sport.

Červenobílí vstupují do zápasu, jak už to letos bývá, z prvního místa tabulky. Jejich náskok v čele ligového pelotonu se však před dotírající Spartou zmenšil na pouhé dva body. Další dva body ztratila Slavia v Ostravě, kde ji přivítal Baník. Jednalo se o jedno z nejlepších letošních představení, nasazení hráčů, kvalita hry i branky byly ukázkové. Brankou se blýskli Abraham se Střihavkou, nádhernou patičkou nahrával prvně jmenovanému na gól Toleski.

Bohemians 1905. Pro jedny legenda, pro druhé běžný ligový klub. Pro Slavii je Bohemka odjakživa klub spřátelený, mnohé fanoušky pojí přátelství. Gambrinus liga s jejich postupem z ligy druhé získala náboj a tradiční klub se dokázal vrítit po těžkém období. Poslední derby se Slavií Bohemce vyšlo, připravila sešívaným první ligovou porážku v této sezoně. Na jaře vytěžila Bohemka pouhé tři body na remízy.

"Očekávám zápas s patřičným nábojem, vyhecované derby, kde se bude bojovat o každý míč. Věřím, že utkání dovedeme do vítězného konce, potřebujeme body v boji o titul," doufá v úspěch trenér Karel Jarolím. "Věřím, že bude zaplněné hlediště, v Ostravě jsme hráli v takové atmosféře, která nemotivovala pouze domácí tým, ale také nás," poslal Jarolím výzvu fanouškům sešívaných.

SK Slavia Praha připravila pro fanoušky několik doprovodných akcí:
  • Pro některé fanoušky je připraven vstup zdarma, musí se však prokázat platnou jízdenkou z neděle, ta navíc musí být ze vzdálenosti větší než sto kilometrů.
  • Volný vstup je zajištěn také pro ty, kteří si zakoupí suvenýry v hodnotě vyšší než tisíc korun. K suvenýrům obdrží také dvě vstupenky.
  • Volné vstupenky jsou připraveny pro všechny příslušnice něžného pohlaví.
  • O přestávce proběhne tradiční losování o ceny, někteří vylosovaní si prohlédnou nový stadion v Edenu.
Slavii budou chybět hned čtyři marodi. Jimi jsou Janda, Švento, Šmicer a Šenkeřík. S mužstvem naopak trénovali Blažek s Krajčíkem.

Pravděpodobná sestava podle autora článku: Vaniak - Krajčík, Brabec, Latka, Hubáček - Jarolím, Tavares, Černý, Pudil - Střihavka, Ivana

Dorazte v neděli na Strahov. Čekají Vás zajímavé akce ze strany klubu, ze strany hráčů pak nasazení a pěkný fotbal. Jde o hodně, o ligový titul. Nenechme se proto zahanbit od klokanů a pojďme podpořit Slavii.

Komentáře (58)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: V neděli Vršovické derby

    (host)     před 17 lety 15.03.2008 09:52 |  
    0 0

    já jdu na 100%

  2. Re: V neděli Vršovické derby

    Eluin (přítel SN)     před 17 lety 15.03.2008 10:01 |  
    0 0

    Copak je s Dříždalem?
    Mimochodem, v neděli rovněž vyrážím, jen vlakme to mám zhruba pouze 50 km....zatraceně...:-) mohla být sleva.

  3. Re: V neděli Vršovické derby

    (host)     před 17 lety 15.03.2008 10:28 |  
    0 0

    Jdu taky a beru i pritulku;-) Aloha

  4. Re: V neděli Vršovické derby

    slaviator     před 17 lety 15.03.2008 10:40 |  
    0 0

    Vaniak - Hubáček, Brabec, Latka, Pudil - Krajčík, M.Jarolím, Suchý, Černý - Blažek, Ivana. - Ona Bohemka není tým, který by měl hrozit po nějakejch brejcích každou chvíli, spíše bude mít dva tři brejky za zápas... Proto by mi narozdíl od zápasu s Brnem nevadil Půďa na beku, budeme potřebovat spíše ofenzivnější hráče než defenzivní... Na pravé kraji zálohy je navíc Jarolím vážně "utopenej", takže tam musí hrát někdo jinej. Ruku na srdce, Volda ani David Kalivoda také nejsou rychlíci, akorát na tom postu bojujou daleko víe než Marek Jarolím. Variantou by byl na pravém kraji zálohy Milan, ale spíše budeme potřebovat mít možnost někoho prostřídat do útoku, takhle by byli vlastně tři útočníci v základu a na lávce zbyl nejspíše akorát Goce... Takže proto Matej v záloze, a jelikož Ferry asi nebude schopnej celej zápas (nevím, neviděl jsem ho na treninku, pokud by byl, tak je jasné že na pravém beku on a na levém Hub, Pudil holt by začal na lávce) tak na pravém beku Hub, kterej už mnohokrát ukázal, že co se týče obrany, je mu celkem jedno kde hraje... A ještě k záloze, Marek Jarolím s Markem Suchým by si měli ve středu hřiště rozumět, Marek J. ukazoval v předešlých zápasech, že jakmile začal hrát ze středu zálohy, byl to o dost lepší výkon než na pravém kraji... A Marek S. se vrací po čtyřech ŽK. Mickaela Tavarese mám rád, ale prostě když jsou v týmu tři celkem kvalitní DZ, tak může proti týmu jako je Bohemka hrát jen jeden... Ale myslím, že KJ spíše postaví Abrce, kvůli bojovnosti... Uvidíme, uvidíme...

    • Re: V neděli Vršovické derby

      bongor     před 17 lety 15.03.2008 11:23 |  
      0 0

      Ivana by měl hrát pravou zálohu a Goce nebo Bláža v útoku se Střihavkou.Jarolímovi to zatím vůbec nejde,to už je lepší Voliš nebo
      Kalič.Já bych dal:Vaniak-Krajčík-Brabec-Latka-Dřížďal-Ivana-Tavares-
      Černý-Pudil-Střihavka-Toleski.

      • Re: V neděli Vršovické derby

        slaviator     před 17 lety 15.03.2008 11:50 |  
        0 0

        Mno... Dejme tomu... Akorát místo Tavarese buď Abrc kvůli bojovnosti, nebo Suchý kvůli ceně:-) Tavares asi určitě v základu nebude... A nebezpečím by bylo i to, v této Tvé sestavě, že by na lávce byl akorát Blažek (z útočníků)... Něco jiného by bylo, kdyby byli fit Janda, Šmicer, Šenkeřík... (schopni zahrát v útoku)... to spíše teď bysme hráli 4-5-1 než se třema útočníky...

        • Re: V neděli Vršovické derby

          Bulldock (přítel SN)     před 17 lety 15.03.2008 13:12 |  
          0 0

          Vaniak-Krajčík, Brabec, Latka, Ferry(Hub) - Ivana, Abraham(Suchý Tavares byl minule příšernej. . ) Kalivoda, Černý, Blažek, Goce. . prát to na ně od začátku. . žádný zaberem až ve druhý půli. . Tribuny budou slušně plný, počítám, tak na ně vletíme a přibrzdíme až po poločase za stavu 3:0. . Pak může přijít třeba Voliš za Ivanu( resp asi za zavirovanýho Blažka: a Ivana pude dopředu) a ještě Kamil. . pak už ty nákopy do rozhozený obrany Bohemky přežiju. . BTW A né , že někdo ukradne Kunáškovo kolo, zamčený u plotu při hlavní:-)))

          • Re: V neděli Vršovické derby

            slaviator     před 17 lety 15.03.2008 13:26 |  
            0 0

            S tím Kunáskem jsi mě rozsekal, to už nedělej:-))))) Jinak Blažek už je fit, měl by hrát.

          • Re: V neděli Vršovické derby

            (host)     před 17 lety 15.03.2008 14:16 |  
            0 0

            S tou tvojí neustálou kritikou Tavarese za každou cenu už jsi celkem trapnej. Nacpat tam místo něj Suchýho, kterej byl skoro v každym svym jarním vystoupení ještě horší, to už je naprostý zoufalství... tím ale neříkám, že to tak opravdu nebude, Jarolím je toho bohužel schopen.

            • Re: V neděli Vršovické derby

              (host)     před 17 lety 15.03.2008 15:02 |  
              0 0

              Tohle snad není kritika Tavarese za každou cenu, ne? Že hrál v Ostravě mizerně je prostý fakt. Hodně lidí tu stále, a taky správně, opakuje, že hráč si základ musí zasloužit svými výkony. Tím svým si ho Tavares nezasloužil. Marvin

              • Re: V neděli Vršovické derby

                (host)     před 17 lety 15.03.2008 16:30 |  
                0 0

                Jasně, posadit ho na základě jednoho zápasu... v tom případě si nominaci vzhledem k některým jarním výkonům už vůbec nezaslouží Suchý, Hubáček, Gebre a Střihavka.

                • Re: V neděli Vršovické derby

                  (host)     před 17 lety 15.03.2008 16:49 |  
                  0 0

                  Však jo, vyjma Hubáčka máš víceméně pravdu. Marvin

            • Re: V neděli Vršovické derby

              Bulldock (přítel SN)     před 17 lety 15.03.2008 20:44 |  
              0 0

              To sis mě asi s někám spletl. Já nekritizuju Tavarese za každou cenu, ale jak byl tragickej Mára s Mostem, tak byl on s Baníkem. . Nejlíp mi z toho fakt vychází ten Abrc. Takže podle zápasů jsou fifty fifty. . ať hraje ten, co si to vyslouží na tréninku.

              • Re: V neděli Vršovické derby

                (host)     před 17 lety 15.03.2008 22:00 |  
                0 0

                Tréninky jsou k ničemu, musí hrát ten, kdo je schopen zahrát v zápase. Kvůli pár špatnejm přihrávkam tady do Tavarese šijete už tejden. Kromě toho si všimni, že většinu těch zkaženejch míčů sám vybojoval zpátky. Když srovnám jeho pohyb, rychlost, důraz a hru dopředu se Suchým, tak prostě vychází o třídu líp.

    • Re: V neděli Vršovické derby

      (host)     před 17 lety 15.03.2008 11:27 |  
      0 0

      že bude hrát Abraham je si myslím naprosto jasný, Jarolím podle mě hrát nebude, řekl bych, že dá na křídlo Ivanu, kterýmu to tam jde a do útoku vedle sebe postaví od začátku toleskiho a střihavku, blažka na střídání. Záloha bude podle mě Pudil, Černý, Abraham, Ivana

    • Re: V neděli Vršovické derby

      (host)     před 17 lety 15.03.2008 18:49 |  
      0 0

      A já si myslel, že ten slaviator tomu trochu rozumí. Ne, nerozumí. Viz Pudil na levém beku.

      • Re: V neděli Vršovické derby

        slaviator     před 17 lety 15.03.2008 19:26 |  
        0 0

        Tak ono pokud by moh hrát Ferry, tak je to jasný... Na pravém Ferry a na levém Hub... Pokud Ferry nebude moct bejt v základu, tak pak si musíš vybrat mezi menším a větším zlem - Marek Jarolím na kraji zálohy nebo Dan Pudil na kraji obrany? Když už si musíš vybrat v tuhle chvíli, tak asi přece jen volím toho Půďu...

        • Re: V neděli Vršovické derby

          (host)     před 17 lety 15.03.2008 19:29 |  
          0 0

          Běž už s tím Hubem někam. To je to poslední, co bude zejtra potřeba... hráče, kterej rychlostně nestačí snad nikomu a bude posílat jeden balón za druhym Radovi na palici.

          • Re: V neděli Vršovické derby

            Bulldock (přítel SN)     před 17 lety 15.03.2008 20:46 |  
            0 0

            Zajímavý je, že v Evropě obstál nejlíp z našich obránců. . (pravda Latku a prakticky i Brábčák nemohli hrát) Jenom rychlost nestačí. .

            • Re: V neděli Vršovické derby

              martyni (přítel SN)     před 17 lety 15.03.2008 20:56 |  
              0 0

              Diky. konecne se toho kluka zastal jeste nekdo dalsi:-)) Ostatne Latka, Brabec a Suchy taky nejsou rychlici, presto jim tu nikdo nenadava. Hub sice dopredu neni ryhly kridlo, ale proste umi branit, umi spolehlive zastavit hrace, vyhrat souboj, je poctivej, ma vyrovnany vykony.

              • Re: V neděli Vršovické derby

                (host)     před 17 lety 15.03.2008 21:47 |  
                0 0

                Jo, o tom, jak "umí" bránit jsme se mohli přesvědčit dostkrát, teda aspoň my, kteří na zápasy chodíme a jezdíme i ven, kde narozdíl od domácích zápasů Slavie musí i bránit. To, co předváděl třeba doma se Sevillou, kde měl na triku dva góly (ten druhej po výstavním kiksu), to se jen tak nevidí. Jeho vrcholem ale byla zimní příprava, to bylo snad to nejslabší, co tady kdo předvedl - např. na Tipsport lize proti Bohemce na něj sborově nadávali skoro všichni slávisti v Edenu, ten zbytek už se tomu jeho výkonu jenom smál... mimochodem Bohemka dala svůj jedinej gól opět z jeho strany. A takhle bych mohl pokračovat v dalších přípravnejch zápasech a nakonec i v mistrovskejch.

                Chápu, že je váš oblíbenec, každej někoho takovýho máme, ale napsat, že umí spolehlivě zastavit hráče, když přes něj chodí, kdo chce a jak chce... nebo, že vyhraje souboj, když se do většiny díky svý pomalosti ani nestihne dostat... jedině snad ty "vyrovnaný" výkony - ty opravdu má... vyrovnaně slabý...

                • Re: V neděli Vršovické derby

                  slaviator     před 17 lety 15.03.2008 22:38 |  
                  0 0

                  Příprava a liga jsou dva rozdílný faktory, dvě úplně odlišný věci... To taky klidně můžeš říct, že ten a ten hrál super v Sazka Areně a proto by měl hrát v lize v základu a přes toho tam šly dva góly, tak by měl sedět na lávce... :-)

                  • Re: V neděli Vršovické derby

                    (host)     před 17 lety 15.03.2008 22:50 |  
                    0 0

                    Nemotej do toho halovej fotbal. Přípravu jsem uváděl jako další z dlouhý řady zápasů (na normálním hřišti, kde bych navíc očekával boj o místo v sestavě), kde byl prostě Hubáček vyloženě slabej, a to nejen dopředu, ale i dozadu, což někteří stále uvádějí jako argument pro jeho nasazování. Když to tady čtu, tak mám pocit, že nás, co jsme z jeho hry "na prášky" je jen pár, ale třeba právě na tipsport lize se ukázalo, že to tak vidí spousta fandů (viz jejich komentáře o Hubáčkových dlouhodobých výkonech). Nakonec to spíš vypadá, že ti, kteří ho tu brání, Slavii sledujou skrz televizní obrazovku... nebo vůbec. Někdy se přijeď podívat, ať si upravíš názor.

                  • Re: V neděli Vršovické derby

                    (host)     před 17 lety 15.03.2008 22:58 |  
                    0 0

                    Mimochodem když liga, tak liga - viděl jsi např. závěr podzimu? Zápasy s Olomoucí, Boleslaví a na Kladně? Opravdu po tomhle chceš někomu tvrdit, že Hub má spolehlivý a vyrovnaný výkony, že vyhrává souboje a další věci?

            • Re: V neděli Vršovické derby

              (host)     před 17 lety 15.03.2008 21:50 |  
              0 0

              Obstál v jednom poločase proti Steuae na stoperu. Jinak hořel, jak papír. Pokud jsi viděl domácí zápas se Sevillou, tak tvrdit, že Hubáček obstál v Evropě, je vrchol drzosti.

              • Re: V neděli Vršovické derby

                Bulldock (přítel SN)     před 17 lety 16.03.2008 00:09 |  
                0 0

                No taky má výpadky, hlavně letos, ale s Arsenalem a Tottenhamem byl jistej. A loni měl špatný snad 3 zápasy za sezonu. Jemu prospívá konkurence, jak má jistý místo, tak poleví.

    • Re: V neděli Vršovické derby

      Bulldock (přítel SN)     před 17 lety 15.03.2008 13:17 |  
      0 0

      Máme lepší:-). . ale furt lepší Našrot, než nějaká kutálka. . BTW nevíte jestli Viktorka nějak rezonuje na tu jejich "hymnu" od Orlíku? :-)

      • Re: V neděli Vršovické derby

        (host)     před 17 lety 15.03.2008 13:21 |  
        0 0

        samozrejme je slavisticka nejlepsi! ale myslim si ze potom je to asi nejlepsi hymna v 1. a 2.cesky lize.fakt super melodie!

    • Re: V neděli Vršovické derby

      eomer (přítel SN)     před 17 lety 15.03.2008 21:51 |  
      0 0

      Mám názor zcela opačný. Horší jsem ještě neslyšel. Nemá to vůbec žádnou melodii !

      • Re: V neděli Vršovické derby

        (host)     před 17 lety 16.03.2008 07:23 |  
        0 0

        nemas paru o muzice!

        • Re: V neděli Vršovické derby

          eomer (přítel SN)     před 17 lety 16.03.2008 16:24 |  
          0 0

          O jak ty se mýlíš...

  5. Re: V neděli Vršovické derby

    martyni (přítel SN)     před 17 lety 15.03.2008 20:44 |  
    0 0

    Koukam ze se tady kdekdo pousti do hracu, kdo ze kdy zahral tragicky a kdo si za co nezaslouzi hrat v zakladu. Ja si myslim, ze hraci si predevsim nezaslouzi takovy fanousky, ktery je odsoudej mo jednom ci po par slabsich vykonech, bez souvislosti, bez nejakyho nadhledu. Pokud na jare zatim slavie nehraje to, co bychom si vsichni prali, nejsou podle me na vine individualni vykony. Problem je v tom, ze hraci si na hristi zatim moc nesedli, hraje hodne novych kluku, ktery se jeste uplne herne nechytili, jini hrajou na jinych postech, nez jsou zvykli. Tak napr. Suchy - je predevsim obrance, na def. zalozniku vypada zatim tak napul - nektery zapasy slibny (napr. Tottenham), jiny se mu nedarilo. Je to jeho chyba? Abraham, Jarolim - zatim se nechytli, ale je treba je za to vinit, ja myslim ze ne, novej hrac to ma vzdy tezky, Tavares - hraje to co hral vzdy, elegantni, flegmaticky, Hubacek - jeho kritika od nekterych je nesmyslne tvrda, nechapu. Odpovedny je ten, kdo tym poskladal. V Ostrave byl naznak zlepseni, snad se to zitra potvrdi a kluci vyhrajou, v jaky sestave? Tezko rict, trener si vybral hrace, tak musi vedet, co chce s nima hrat, ja myslim, ze by meli nastoupit ti, kteri maji formu a veri si. Kdyz nastoupi spolu v zaloze Abraham, Jarolim a Suchy nebo Tavares, je to problem, vsichni sjou trochuz formy a Jarolim a Suchy navic nehrajou svy posty, tj. tro uz jsou 3 hraci v zaloze, ktery nejsou ve svy kuzi, zbyva jen jeden zaloznik, k tomu Pudil v obrane a rozpacity dojem dokonan, no uvidime, co KJ vymysli zitra

    • Re: V neděli Vršovické derby

      Bulldock (přítel SN)     před 17 lety 15.03.2008 20:52 |  
      0 0

      Musím ti dát za pravdu a sypat popel na hlavu, protože ta ztráta rychlosti tam teď patrná je. . Akorát bych podotknul, že je to hlavně tím, že rychlé hráče máme na marodce. . v týmu jsou sice pořád, ale je fakt, že v uplynulých zápasech chyběli. . Už aby byl zpátky aspoň Šenky. . Šmíca je nejistej furt a Dušan s Jandisem možná tak na poslední tři kola. . Ale stejně věřim, že když KJ přestane stavět dva DZ vedel sebe, bude to už jen a jen lepší. . a zápas na Baníku tomu na povídá. Tak uvidíme jak to bude zejtra vypadat.

      • Re: V neděli Vršovické derby

        martyni (přítel SN)     před 17 lety 15.03.2008 21:01 |  
        0 0

        No jo, ted nejsou.. proste KJ doplnil tym o hrace, ktery tuhle prednost nemaji - Jarolim, Abraham, Strihavka, toleski, Cerny...to byla jeho volba, proto ted musi neco vymyslet, co s temi hraci hrat, jak prekvapit soupere...nebo jak ty hrace donutit, aby hrali jednoduse dopredu.. jeste tedka si pamatuju, jak pred rokem byl clanek - report z treningu, jak KJ nutil hrace hrat dopredu, ne dostrany. to se mi tehdy libilo, taky ten fotbal byl ke koukani. Ale je fakt, ze v Ostrave to nebyl spatnej vykon, i kdyz tohle tam furt chybelo, tak uvidime

        • Re: V neděli Vršovické derby

          Bulldock (přítel SN)     před 17 lety 16.03.2008 00:23 |  
          0 0

          No já bych mu přestupy nevyčítal. . podivej Pudil přišel místo Dušana, Abraham místo Švícka, Blažek za Standu. . tady bych to bral řekněme kus za kus. . Problém je, že byli všichni ti běhaví mimo:( -tzn. Blažek, Šenky, Šmíca+Janda a z těch zbylejch( Ivana, Matej, Ferry, Pudič) Dan je trochu v útlumu, Matej a Ferry půlku zápasů chybělia Dan je nějak v útlumu. Prostě se to sešlo a ten rozjezd skřípal. . Věřim, že proti Bohemce už se čapnou a rozstřílej do správný polohy. Nadruhou stranu KJ doplňoval tým o hráče, který nám chyběli. . vysokej Střihavka, zakončovatel do vápna Goce, Černoch jako technickej univerzál. . snad jen MJ je v tomhle směru "luxus" ale já mu zas věřim, že se prokáže jako dobrej kauf. Největší škoda je toho Šmíci. . pořád má ještě rychlost ale hlavně ten klid a obrovskej přehled. . s nim bysme měli teď víc bodů.

          • Re: V neděli Vršovické derby

            martyni (přítel SN)     před 17 lety 16.03.2008 00:52 |  
            0 0

            tak Šmíca je proste nekde jinde, moc bych mu pral, aby jeste mohl zahrat, urcite by slavii moc pomohl.. prestupy..no ja nevim, jeste je brzo to hodnotit, ale zaroven uz neni vubec cas na nejaky sehravani, uz se musi zabrat. me se proste libi rychlej behavej fotbal, podle me jenom s takovym se dneska da uspet, ale kdyz mas zalohu plnou nepohyblivych hracu a v utoku jeden vysokej a druhej zakoncovatel do vapna, proste je to uplne jinej zpusob hry a pro me je to krok zpet..videl si Ivanu, jak byl nebezpecnej na Baniku.. ale nejde jen o rychlost behu, ale spis celkove v pojeti hry, jde o to nedat souperi cas a prostor, byt vzdycky o krok vepredu, kdyz hrajes pomalu, jak to delaji nasi zaloznici, tak to ma souper o dost jednodussi. MJ v tomhle musi hodne zabrat, on proste zatim zoufale nestiha, vsude je pozde, a to je jedno jestli je na kraji nebo ve stredu, takhle bude vzdycky druhej, ja porad verim, ze je to dost nervozitou, uvidime.

      • Re: V neděli Vršovické derby

        slaviator     před 17 lety 15.03.2008 22:46 |  
        0 0

        Já ti nevím, ale podle mě Dugo asi ztratí z rychlosti, nebude to už ono... Janda asi ne, ten by měl být pořád stejně rychlej, ale Dugo si trochu zaposiloval a sám jsem zvědav, co to s ním udělá:-) Pomalej nebude, akorát už nebude jezdit na motorce (asi) po lajně... Na druhou stranu zase obrovská výhoda do osobních soubojů, teď zafoukal větřík a byl v tahu... :-)) Ale to nevadí vůbec, máme zase Pudila, taky není šnek - ale má zase jinej styl náběhu, jinej styl centrování, výběru místa apod... Spíše si myslím, že než Dušan nám chybí Janda... Protože kraje Dřížďal-Pudil(eventuelně Švento) a Krajčík-Janda... To by bylo..:-)) A v útoku ještě další rychlík Ivana... Pak ta hra by zase (možná - možná ne) vypadala jinak než vypadá (možná ne...). O tom se snad přesvědčíme co nejdřív, protože ty hráče budem potřebovat, hlavně toho Jandu teda no... A Šmíca, nechci být pesimista, ale bojím bojím... Možná to přehnal s přípravou, pokud se nepletu "rozesral" si záda v Dubaji, ale to je historie... Myslím, že hlavní je, že může být v kabině, že může poradit... Aspoň v tom že je ten jeho přínos... I když je fakt, že když byl na hřišti, tak tu hru vždy uklidnil... :( Ale nemyslím, že by nám zase až tak moc chyběl na hřišti, jako že nám chybí ten Janda... Šenky a Dugo taky chybí, ale už o něco míň, už se daj nahradit...

        • Re: V neděli Vršovické derby

          Bulldock (přítel SN)     před 17 lety 16.03.2008 00:27 |  
          0 0

          Prosimtě ztratí v rychlosti. . si zase četl Blesk, co? To jsou krávoviny. . to mu může jen prospět. Všechno je o tréninku. . Ale souhlasim, že Janda chybí víc. . jako podhrot se jevil moc dobře. .

    • Re: V neděli Vršovické derby

      (host)     před 17 lety 15.03.2008 21:58 |  
      0 0

      Tavares flegmatický? Až ten tvůj Hubáček vybojuje tolik míčů a zastaví tolik útoků soupeře, jako Tavares, tak pak o nich můžeš něco takovýho vykládat. Ale dokud přes Huba bude chodit jeden nebezpečnej centr za druhym a dokud každej druhej míč odevzdá po nesmyslným nákopu soupeři, tak nemůžeš ty slova o "nesmyslně tvrdý kritice" snad myslet ani vážně!

      Prostě jste si našli oblíbence v Hubáčkovi, bohužel objektivně v jednom z nejslabších hráčů, poctivost mu sice nikdo neupírá, ale o tom, kdo bude hrát, by měla rozhodovat kvalita. A další vaší módou se stalo kritizovat za každou cenu Tavarese, naopak jednoho z nejlepších fotbalistů, který jsou v kádru - když nedá rychle přihrávku dopředu, tak ho zkritizujete, když jí dá nepřesně, tak ho sjedete ještě víc, ale že jich x dá přesně, to už jaksi nedodáte... radši byste tam cpali Suchýho, kterej se o žádnou přihrávku ani nepokusí.

      • Re: V neděli Vršovické derby

        slaviator     před 17 lety 15.03.2008 22:48 |  
        0 0

        Od kdy je flegmatičnost záporná vlastnost?

        • Re: V neděli Vršovické derby

          (host)     před 17 lety 15.03.2008 22:56 |  
          0 0

          Kde píšu, že je to ZÁPORNÁ vlastnost? To, že Tavares při hře vypadá elegantně (což je dáno výbornou prací s míčem, technikou a přehledem na hřišti), neznamená, že je flegmatický. Holt jsou tu lidi zvyklí na úporně hrající fotbalisty, kteří u hry vypadají, že jedou na krev atd., zatímco jamile někdo u tý hry vypadá jen trochu jinak (přestože je mnohem lepší), tak to spousta lidí využije jako záminku k nesmylsný kritice.

          Vy byste se holt radši koukali na jedenáctku Dřížďalů a Hubáčků jen proto, že z toho máte pocit, že dřou. To můžete chodit třeba na Kladno, tam maj takovejch plnej kádr. Já radši budu koukat na tyhle - podle vás flegmatický hráče, jako Tavares.

          • Re: V neděli Vršovické derby

            martyni (přítel SN)     před 17 lety 16.03.2008 00:35 |  
            0 0

            ty ses do toho teda opřel:-)). no zkratka každej to vidime jinak, ano, mam rad hrače jako Franta Dřížďal, což se přiznam že je muj oblibenec, Hub - ne že by byl vyložene muj oblibenec, ale tvou kritiku si podle me absolutne nezaslouzi. každej má vý přednosti a chyby, Tavares je flegmatickej, z toho vyplyva, ze je nekdy neduslednej pri braneni, coz si def. zaloznik nemuze dovolit, jeho rozehravka neni buhvijaka, o prehledu bych teda moc nemluvil, spis o sile v soubojich a dynamice, tedy o vlastnostech, ktery tolika hracum chybi (napr. M. Jarolim nez vystartuje na balon tak uz se hraje na druhy strane hriste), jinak tedka Ostrave bych na nem ocenil to, ze se snazil vyvazet mice dopredu, coz u nej nebyva zvykem, takze snad na tom pracuje..

            • Re: V neděli Vršovické derby

              Bulldock (přítel SN)     před 17 lety 16.03.2008 01:31 |  
              0 0

              On se rozjede. . u lajny je zabitej, veprostřed se už mrskal líp a ta dynamika jinak chyběla celýmu týmu. . viz Brno:( Možná to bylo i částečně terénem. . tam, ani v Ostravě nemaj vyhřívání, třeba byli i špatně obutí. . protože jinak jsem těžko hledal důvody, proč jsme tak zaostávali. Já u MJ oceńuju právě tu myšlenku. . ví, kam naběhnout a co chce udělat. . jenom si potřebuje víc zvyknout na kluky, aby byly ty pasy přesnější. . ale říkám. . musí být ze středu. . Ale podotknul bych, že to neni jen o tý individuální rychlosti, ale hlavně o herní vyspělosti a sehranosti. . protože když veběhneš ve správnej moment, tak na prvních metrech utečeš komukoliv a v tomhle nás třeba brutálně drtila Sevilla i oba anglický týmy. . Ale už s Tottenhamem jsme se jim vyrovnali. . správnym pohybem a krátkejma narážečkama. . tam to sedělo. . bohužel jsme na to zatim moc nenavázali. . Na druhou stranu hráli jsme teď dva zápasy s nejofenzivnějšími týmy ligy. . teď už nás takhle prověří jen Sparta a pravděpodobně Liberec. . Jinak to bude spíš o dobývání z naší Strany. . Ještě snad Ščasný něco vytáhne a Rada. . ale věřim, že s oběma týmy máme slušnou šanci na 3 body. .

              • Re: V neděli Vršovické derby

                slaviator     před 17 lety 16.03.2008 09:12 |  
                0 0

                Abys utek na prvních metrech, potřebuješ taky rychlost, tedy spíše zrychlení... JInak sice během mžiku utečeš o pět metrů, ale za dalších pět ten hráč bude za tebou... Tohle je strašná nevýhoda těch pomalejších hráčů, jako je třebas Horváth.. Spíše než směrem dopředu to platí o té myšlence směrem dozadu... Proto třebas Hub (když hrál na stoperu) nebo Brabec nemaj větší problémy, ač to nejsou žádní rychlíci... Ale maj tu "předvídavost"... MJ ji má taky, je to na hřišti vidět, ale sprinter z něj nikdy holt nebude no... Ale je to fuk, dá se využít jinak, ve středu hřiště... Někdo zase má jen rychlost a nemá vůbec předvídavost... To je pak si myslím horší, když sice umí sprintovat za míčem, ale neví kdy přesně má vyběhnout... Kam si má zaběhnout... Apod

                • Re: V neděli Vršovické derby

                  Bulldock (přítel SN)     před 17 lety 16.03.2008 09:33 |  
                  0 0

                  No jasně. . ale jde spíš o to, že utíkáš a protihráč o tom ještě neví:-) Ale taky to předpokládá, že tam dostaneš ve správnej čas balon.

                  • Re: V neděli Vršovické derby

                    slaviator     před 17 lety 16.03.2008 10:06 |  
                    0 0

                    Ano, na to jsem trochu pozapomněl... Musíš dostat taky ve správnou chvíli míč, to je taky důležitý, máš pravdu... Jinak hele, ono můžeš začít utíkat, ale jakmile je to ve středu hřiště a soupeř si toho všimne, zareaguje během vteřinky a rozeběhne se, přitom má daleko lepší "start" a větší rychlost, tak tě v mžiku doběhne...:-o) Podle mého je důležitá právě ta "okamžitá rychlost", aby jsi mu za tu vteřinku uběh co nejdál... Btw včera jsem koukal na Portsmouth-Aston Villa a přišlo mi, že Baroš tak nějak "zKULIČvatěl", už ani nepřesprintuje obránce jako dřív.. :( To bude na Euru pěkná blamáž s tímhle stylem:)

          • Re: V neděli Vršovické derby

            slaviator     před 17 lety 16.03.2008 09:06 |  
            0 0

            Ne, nepochopili jsme se... :-) Já myslel, že tu "flegmatičnost" bereš jako za jeho minus, že si myslíš, že musí jet na krev... :-)) I když, možná právě on by mohl hrát ve středu hřiště buď se Suchým nebo Ábrcem, ne Abrc se Suchým, ale Ábrc/Suchý s Tavaresem, kde Tavares by byl ten "tvořivej"... Ferry má podle mě vlastně jen jednu zásadní přednost, teda dvě - je rychlej a má tah na bránu. Hodně velkej tah na bránu, jakmile má míč, nejde s ním do strany, nezpomalí, ale peláší si to přímo k brance... Což je samozřejmě super... Hub zase má přednost tu, že čte hru - ale někdy hlava chce a nohy nestíhaj... Ale to byl na podzim případ třeba i Mateje, i on někdy nestíhal... Ale zase na Matejovu obranu je třeba říct, že to bylo i částečně tím, že se vysouval až před vápno soupeře a pak to měl pěknou štreku zase zpátky, navíc naběhá jako jeden z nejvíc km (spolu se Suchým a možná kupodivu Latkou)... Mě osobně je celkem jedno, zda ten hráč je flegmatickej, zda je to bojovník... Ale v zásadě nesmí nic vypustit když se nedaří - to znamená spíše asi ten bojovník no... On ten flegmatik si řekne, mno a co, tak se nedaří, zadaří se příště... A i když má techniku od Pána Boha, tak mu to je v tu chvíli na houby. Bojovník sice žádnou techniku třebas nemá, ale v tu chvíli zabojuje ještě více když se mu nedaří a strhne s tím nakonec třebas i toho flegmatika... Jinak si nedovedu představit, čím si třebas Sivok vysloužil zahraniční angažmá:o))) Ale je jasný no, že v daný moment se raději koukneš na ty hračičky, na ty flegmatiky... Ale hlavně na postu DZ je třeba bojovník, kterej se rve, kterej strhne ostatní a kterej ale hraje čistě - nebo aspon fauluje bez karet... To se bohužel třebas Voldovi na podzim nedařilo moc..:((
            Ale co je nejdůležitější - musíš mít v týmu ty i ty... A hlavně si ty hráči musí mezi sebou sednout. Pak je jedno, zda máš bojovníků nebo více hračičků... Kladno nemá hráče také kvality, aby soupeře přehrálo... My jsme je na podzim měli, nyní musíme hrát něco mezi...

            • Re: V neděli Vršovické derby

              Bulldock (přítel SN)     před 17 lety 16.03.2008 09:27 |  
              0 0

              Volda neni DZ a nikdy nebude. Ale teď bych ho postavil do středu. BTW Koukal jsem z dlouhý chvíle na zápas s Teplicema a ten se mu povedl.. navíc je jednim z našich nejlepších střelců. . a zaslouží si už pořádně kopnout. . čili střed Ivana, Abrc, Voliš, Černý

              • Re: V neděli Vršovické derby

                slaviator     před 17 lety 16.03.2008 10:19 |  
                0 0

                Ono... Není, je, není... V Budějkách nebyl DZ, i když o tvorbu hry se starali spíše Jarda Černý a Poborák, že jo... A když přišel k nám, tak ho KJ zaúkoloval defenzivníma úkolama jak sviň :-) Klasickej DZ není, to není ale ani Tavares... A zase Abrc, kterej jím podle mě je (klasickej DZ), tak podle Jarolíma není defenzivní... Ach jo:-)
                S Teplicema se mu to povedlo no... Ale nebyl to jedinej zápas, co se mu vyved, bylo jich víc. Myslím, že právě Volda asi nejvíce doplatil na posilování, protože na podzim... Nevím, v Budějkách hrál na podzim líp, ale pak na jaře hrál s prominutím "hovno" a po příchodu do nového týmu, do nového prostředí, kde na něho bude větší tlak... Tak se asi nedalo čekat, že bude mít formu hnedka jako nevímco... Podle mě na tom byl jako Milan Ivana, o něco líp dokonce, osobně mě překvapilo jakej Volda dostal prostor, nečekal jsem to, že až tolik - a nezklamal, své si odved, důkazem je i to, že je pořád třetí nejlepší střelec týmu... A obou dvou (Voldy s Milanem) jsem se zastával a říkal, že na jaře to bude o dost lepší... Milan rok nezažil v podstatě přípravu, hrál "bez kondičky", nepřidalo mu to věčný spekulování kam přestoupí, posílání na testy... A ukázalo se, že skutečně potrénoval a na jaře zatím patří stabilně mezi tři nejlepší hráče na hřišti, většinou druhým je Jarda Černý... A třetím někdy Brabec, někdy někdo jinej... Ale Volda šanci nedostal, místo toho přišel Marek Jarolím, který už se jakoby nevejde do středu zálohy a hraje tak na kraji, kde se mu nedaří... :( A Kalič s Voldou ostrouhali... Je to škoda myslím. Jinak ideální záloha dle mě KRAJČÍK, ABRAHAM/SUCHÝ, ČERNÝ, PUDIL - ale bohužel, závisí to i na faktoru, zda bude Ferry schopen odehrát celej zápas a pokud ne, zda bude na beku Krajčík nebo Gebre Sellasie... Ono těžko předvídat, pro Mateje hovoří to, že tam podává celkem stabilní výkony (i když umí zahrát líp, občas nesíthá se vracet, tak ale své si odehraje, to zase joo...); pro Thea... Mno ani nevím, co je jeho plus v "souboji" s Matejem, ale rozhodně bych ho neodepisoval a dal mu šanci... A je asi lepší a rozumnější dát mu šanci v derby proti Bohemce, kde bude "divoká" atmosféra a zjistit tak, jak pod "tlakem" umí zahrát - než pak ho najednou muset nasadit do základu proti Spartě, Liberci nebo Boleslavi... Což jsou daleko silnější soupeři než Bohemka, že... Uvidíme, uvidíme no... :)

                • Re: V neděli Vršovické derby

                  Bulldock (přítel SN)     před 17 lety 16.03.2008 10:52 |  
                  0 0

                  Protože KJ neuznává tvuj pojem klasickej DZ:-) On chce hráče jako LJ nebo Gedy. .tj řekněme STŘEDOVEJ záložník, kterej umí vymyslet něco dopředu a zároveň umí hrábnout směrem dozadu a obrat protihráče. A tak se snaží vychovávat Voldu a v tomhle duchu vidí Tavarese, Abrce a MJ. . Tzn aby to nebyla jen ta destrukce, ale aby tam nechyběla. . Matej je pro mě jeden z našich nejdůležitějších hráčů. Pro Thea je ve vzájemnym souboji plus jen to, že Matej posledně hrál kulový. . jinak sorry, ale Theo má co dohánět :-)Největší rozdíl je asi v tahu na bránu a ofenzivních schopnostech. . ale stejně největší sílu Mateje vidim, když hraje beka. . protože on se vysouvá stejně a jde až k vápnu, kde centruje. . sbírá spoustu odraženejch balonů a posílá je zpátky do ohně. . na krok navíc dozadu nekouká. . občas tam sice nechá okýnko, ale to je už daň za tu podporu útoku. . Ivana se rozehrála fakt solidně a jestli jsem po podzimu přecijen pochyboval o opci, tak dneska bych už neváhal. . Volda se už na podzim jevil dobře hlavně jako střídající hráč. . a Kalič to je takovej večnej otazník. zahraje 1-2 výborný zápasy, pak je v dalšim nulovej a pak se na tři zraní:-( Já bych ho teď střídal za Ivanu-toho bych dal od začátku kvůli rychlosti. Pudič teď nehrál jak by si sám představoval, takže bych ho nechal jeden zápas odpočívat. V našem kádru nemá základ jistej nikdo a je dobře si to připomenout. A Černý je sice dobrej, ale ne ten typickej rozehrávač do středu, jakýho chce KJ. . aby dával z první na křídla atd. Rád vodí balon a postupuje individuálně. . takže je lepší nalevo nebo jako volnej podhrot. . tam mu to sedělo a machroval i proti Tottenhamu:-)

                  • Re: V neděli Vršovické derby

                    slaviator     před 17 lety 16.03.2008 11:14 |  
                    0 0

                    Mno právě, Ćerný se s tím míčem někdy až moc mazlí - a zpomaluje tím hru taky... Ale to bych mu nevyčítal. KJ ho chtěl do týmu takového jaký je - proto pochopitelně se snaží hrát to, co hrál v Budějkách...

            • Re: V neděli Vršovické derby

              martyni (přítel SN)     před 17 lety 16.03.2008 11:07 |  
              0 0

              no v dany moment, kdy je treba 0:0, 5 min do konce a Tavares lezernim klidem odevzdava balony souperi, to me muze cert vzit:-)) .. nebo kdyz nechava volny hrace pred vapnem.. o tom jsem mluvil, jinak super hrac, tohle ale musi zlepsit, myslim ze to muze bejt duvod, proc se neprosadil ve Francii.

              • Re: V neděli Vršovické derby

                martyni (přítel SN)     před 17 lety 16.03.2008 11:10 |  
                0 0

                pardon nejak uz to tady nenavazuje, reagoval jsem na to, zda je flegmatik dobra povaha pro fotbal..:-). jinak dneska to musime dat a moc by pomohlo, kdyby to bylo i nejakym presvedcivym vykonem... i kdyz samozrejme 3 body jsou nejdulezitejsi

                • Re: V neděli Vršovické derby

                  slaviator     před 17 lety 16.03.2008 11:18 |  
                  0 0

                  Já to pochopil, cos myslel..:) A on bohužel ale není sám v tomhle někdy... Jinak třeba ten druhej gol na Bazalech prostě padnout nemoh - odkopnout do autu, odkopnout klidně i s nohou, zbořit toho hráče... Ale nesmí se před vápnem nechat někdo neobsazenej nebo nesmí se mu ustupovat, nesmí se bát ten hráč že bude faulovat... I kdyby to byla v ten moment třebas ŽK, čert to vem, i za cenu ČK, kdyby byl rozhodčí vůl... Prostě tohle se nesmí stát, kor ne v posledních minutách zápasu... :( Zbourat prostě toho hráče... Ale samozřejmě, pak nezahrávat na přímej kop zase ofsajd system... :-D :(((

              • Re: V neděli Vršovické derby

                (host)     před 17 lety 16.03.2008 12:35 |  
                0 0

                Konkrétně - kdy se stalo, že 5 minut před koncem za stavu 0-0 ODEZVDAL s KLIDEM balón soupeři??? Když kritizuješ, tak uváděj fakta. Já ke kritice Hubáčka vždy uvedl konkrétní zápasy a situace, vy tu do Tavarese jen šijete na základě toho, že při hře podle vás vypadá ležérně... Mimochodem ti doporučuju sledovat Hubáčka, když se "sprintem" vrací dozadu... vypadá to jako jogging, takovej hezkej výklus... smutný na tom je, že rychlejc nemůže.

                • Re: V neděli Vršovické derby

                  martyni (přítel SN)     před 17 lety 16.03.2008 13:12 |  
                  0 0

                  ja do tavarese nesiju zdaleka jako ty do hubacka, zaroven i rikam, v cem vidim v jeho prednosti. zato ty na Huba jen plives, zkus se nekdy na jeho vykon podivat trochu objektivne. Ano, nepovedl se mu druhej polocas se Sevillou. Naopak se Steauou, s Arsenalem, na Tottenhamu, v Ostrave hral velmi dobre. To ty ovsem nevidis a mluvis porad o 90% centru, uz jsme o tom mluvili, ja to videl jinak. Tavares - konkretne domaci zapas s Olomouci na podzim, prvni jarni zapas s Budejovicemi, kdy to teda nebylo 5 min pred koncem, ale asi 20, za stavu 0:0, pak byl stridan.. na rozdil od jinych se mi ale treba zdalo, ze v Ostrave hral Tavares docela dobre, presto ta neduslednost pred vapnem tam byla, pri strelach v prvni puli a pak pred druhy golem

      • Re: V neděli Vršovické derby

        Bulldock (přítel SN)     před 17 lety 16.03.2008 00:31 |  
        0 0

        Pořád lepší odevzdat nákopem, než namazat balon před vápnem. . Pamatuju mraky zápasů, kdy Hub tahal za záchranou brzdu za kdekoho. . Je fakt, že na Tavaresovi oceňuju, že po ztrátě to nezabalí a snaží se balon získat zpátky( a často se mu to podaří) Tohle mně vadilo na Belaidovi. . to by měl zlepšit.