Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Rozhovory

První trefa J. Blažka

Po pauze zaviněné zdravotními problémy dnes poprvé útočník Jan Blažek nastoupil v základní sestavě. Utkání mu vyšlo, zařídil vedoucí slávistický gól, který je zároveň jeho jedenáctým prvoligovým.

Minulé kolo v Brně nastoupil Blažek do utkání na 27 minut, dnes zažil premiéru v základu okořeněnou gólem. "První branka za Slavii určitě potěšila, jsem rád, že padla hned v prvním zápase, ve kterém jsem nastoupil od začátku. Snad mi to pomůže jak u  mančaftu a trenérů, tak i diváků. Jsem nová posila, lidi čekají, že budu góly dávat," vyjádřil se ke své trefě blonďatý útočník.

V podstatě od jeho příchodu do Slavie ho provázely zdravotní problémy, nyní je snad už zdravotně v pořádku a může hrát naplno. "Kondice ještě není stoprocentní, ale mám toho naběháno dost, něco naběhám ještě v zápasech, takže myslím, že v tom není problém."

Že by mu dnešní gól zajistil místo v základu i v utkání proti Ostravě, se nedomnívá. "Je tady hodně útočníků, každý zápas je jiná taktika, nemyslím si, že pořád budou hrát dva stejní. Já jsem teď třeba doháněl kondici a čekal jsem na první příležitost, jsem rád, že jsem ji dostal."

Komentáře (20)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: První trefa J. Blažka

    SForever1     před 17 lety 02.03.2008 21:39 |  
    0 0

    Bohužel mám zprávy, že životospráva pana Blažka se nezměnila, je to škoda má to v noze, ale každý svého štěstí strůjcem. Vzkaz pro p. KJ : neměl by Pudil hrát na jiném postu?? Slavia 4ever

    • Re: První trefa J. Blažka

      (host)     před 17 lety 02.03.2008 21:45 |  
      0 0

      at si Blazek dela ve svem volnem case co chce, kdyz bude hrat stejne dobre jako dnes

      • Re: První trefa J. Blažka

        (host)     před 17 lety 02.03.2008 22:24 |  
        0 0

        a co jako dělá Blažek ve svém volném čase? Jestli se někde neopíjí den dva před zápasem, tak nám to všechno může být jedno. Krom toho, taky se v něm mohl zrodit druhý Romário :) ten pokud před zápasem pořádně neflámoval, tak nehrál nic moc:))

        • Re: První trefa J. Blažka

          (host)     před 17 lety 03.03.2008 19:06 |  
          0 0

          Pojeďte vlakem do Ostravy!!!!! Vyjde to levnější a je to mnohem pohodlnější. Tak proč se trmácet debilnim busem. Na hovno. Ideální vlak!!!

  2. Re: První trefa J. Blažka

    (host)     před 17 lety 02.03.2008 22:01 |  
    0 0

    Blažek hrál dobře a byl pro soupeře nebezpečný.Pudila byla škoda na beku.Jarolím nebyl vidět.Tavares výborný - měl tam být od začátku místo Abrahama.Stále ještě tomu chybí sehranost akcí na jeden dotek.
    Je nutno stavět nějakou stabilní sestavu a ne pořád měnit tolik hráčů.

  3. Re: První trefa J. Blažka

    (host)     před 17 lety 02.03.2008 22:45 |  
    0 0

    podívej se na fotky na www.bene2.unas.cz

    • Re: První trefa J. Blažka

      (host)     před 17 lety 02.03.2008 23:34 |  
      0 0

      Jdi už s tím do píče, jednou to stačilo. Jana

      • Re: První trefa J. Blažka

        (host)     před 17 lety 03.03.2008 09:48 |  
        0 0

        Ale notak, troubi...

        • Re: První trefa J. Blažka

          (host)     před 17 lety 03.03.2008 12:12 |  
          0 0

          nepsal jsem to ja,to vas zklamu.troubi

          • Re: První trefa J. Blažka

            Socrates (přítel SN)     před 17 lety 03.03.2008 12:38 |  
            0 0

            Já znám Janu osobně a vim, že to psala ona

            • Re: První trefa J. Blažka

              (host)     před 17 lety 03.03.2008 13:16 |  
              0 0

              diky Soci za zastani. troubi

  4. Re: První trefa J. Blažka

    (host)     před 17 lety 03.03.2008 11:43 |  
    0 0

    Blažek byl dobrej, spolu s Ivanou včera nejlepší

    • Re: První trefa J. Blažka

      (host)     před 17 lety 03.03.2008 14:49 |  
      0 0

      Blazek je nepolepsitelny , ale je zajimave, ze kdyz to na letni priprave udelal Studik, sknocil tim pro kJ svoji exitenci ve Slavii a vellky Karel se nechal slyset, te to teda nikomu tolerovat nebude. zivotosprava Blazka je verejnym tajemstvim, nekteri hraci acka si jiz s oblibou ctu veci o nem a pak zertuji i v kabine. Co , ale momentalne pro mne problem je, nekterym hracum se tyto veci i postoje trenera prestavaji libit, receno jinak speje k peknemu prusvihu a to neomluvi ani vcerejsi kvalitni vykon hrace , ktery sice u nas chce zustat , ale zatim nic proto neudelal. Jiri

      • Re: První trefa J. Blažka

        slaviator     před 17 lety 03.03.2008 15:00 |  
        0 0

        Jiří, jak s tebou většinou nesouhlasím... Nyní tomu tak, bohužel, není a musím ti dát za pravdu...

        • Re: První trefa J. Blažka

          (host)     před 17 lety 03.03.2008 17:57 |  
          0 0

          Chlapče, ty už se na to vykašli. S Blažkem máš evidentně nějaký osobní problém, neustále tu máš potřebu tlumočit historky nějaký nány, udělal jsi tu haló, buhvíjaký Blažek nenafotil fotky... nakonec se v podstatě nic nestalo, Blažek byl včera suverénně nejlepší na hřišti. Ale ty budeš rejt pořád a pořád... jakobys k tomu průšvihu, kterej naznačuje ten náš obecní komediant Jiří, chtěl tak nějak pomoct. Ať si dělá Blažek, co chce, ať kouří, chlastá, flámuje, fotí co chce, točí co chce. Když bude hrát, jak má, tak budou všichni normálně uvažující slávisti spokojený.

          • Re: První trefa J. Blažka

            slaviator     před 17 lety 03.03.2008 18:10 |  
            0 0

            Já to nebudu komentovat, Blažek včera zahrál dobře, podle mě byl jeden z nejlepších na hřišti. K tomu, jak přistouil ke včerejšímu zápasu, nemohu říct ani popel - respektive proti tomu... Nic nevypustil, makal nadoraz. Ale hráči v kabině z něj maj tak trochu srandu v tomhle smyslu už, to je to, v čem jsem s Jiřím souhlasil... Ale to je celkem ještě v pořádku. Horší je, když jsou někteří hráči nasraní, protože na tréninku makaj a hraje někdo, kdo nemá formu. To je horší.

            • Re: První trefa J. Blažka

              (host)     před 17 lety 03.03.2008 18:28 |  
              0 0

              V tom souhlasím. Na druhou stranu já třeba takových výkonů, jako předvádí teď Jarolím, viděl od takového Kalivody za poslední dva roky dost a dost. Na jeden povedený zápas dva tři odchozené, to se pak nesmí dotyčný divit, že se hledá jinde...

              • Re: První trefa J. Blažka

                slaviator     před 17 lety 03.03.2008 21:29 |  
                0 0

                Nemůžeš brát, co hrál před dvěma lety... Kdyby hrál před dvěma lety jak z partesu a teď hrál hovno, tak prostě nemůže hrát. A pokud hrál před dvěma lety hovno a teď má možná formu - nevíme, protože nedostal příležitost ji prokázat - tak to taky nejde... Markovi se tam nepovedly tři zápasy, nevedlo se mu tam ani v přípravě. Tak co třeba zkusit Gebreho na pravého beka a do zálohy Mateje?

                • Re: První trefa J. Blažka

                  (host)     před 17 lety 03.03.2008 21:37 |  
                  0 0

                  Pro Gebreho marně hledám post - na štíta je moc měkkej, na beku od začátku přípravy hoří (ačkoliv na konci podzimu tam hrál obstojně), v záloze je potřeba bejt tvořivej, přesně přihrávat atd. a to je jeho největší problém... holt by to chtělo rychlý uzdravení Šmicera nebo Jandy, pak bude pravá strana opět použitelná. Doma to zvládne i Milan Ivana nebo Šenky, ale venku, kde se převážně bráníme, tam těžko může hrát původem útočník. Jedině hrát v Ostravě zase na "oblíbených" pět záložníků a jednoho hrota, pak může na kraji halvu hrát třeba Ivana.

      • Re: První trefa J. Blažka

        (host)     před 17 lety 03.03.2008 17:08 |  
        0 0

        minimalne pro to udelal to,ze vcera zahral skvele a dal dulezity prvni gol.paklize takhle zahraje jeste desetkrat,tak mi je jeho verejne tajemstvi uplne u prdele. troubi