Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Chance liga

Slavia - Most 2:0

Fotbalisté Slavie si napravili reputaci a získali povinné tři body nad posledním Mostem. Branky vstřelili premiérově Blažek a Tavares. Prohlédněte si 16 fotografií.

Slavia - Most 2:0 (1:0)
Slavia:
Vaniak - Krajčík, Latka, Brabec, Pudil - Jarolím, Suchý (55. Tavares), Abraham (80. Volešák), Černý - Ivana, Blažek (72. Toleski)
Branky: 40. Blažek, 57. Tavares

Nedělní podvečer nám přinesl souboj prvního s posledním, na Strahov přijel Most. Tentokrát se na stadion vypravila i docela slušná návštěva.

Trenér Jarolím připravil pro slávistické fanoušky další překvapení. Do hry poslal konečně dva útočníky, což se dá hodnotit jistě pozitivně. Naopak se musíme pomalu smířit s hrou na dva defenzivní záložníky a s ofenzivním záložníkem Pudilem na postu levého obránce. První část podle trenéra ovšem není pravdou, údajně je Abraham víc než jen defenzivní záložník. Otázky na toto téma mu nejsou moc příjemné a odmítá o tom diskutovat. Je to škoda, jelikož jestli mě paměť neklame, tak největší úspěchy slavila tato posila v minulosti na postu defenzivního záložníka. Slávistický kouč ho přesto využívá ve středu zálohy k ofenzivním úkolům a nehodlá komentovat názor, že zatím nezahrál moc dobře. Dalším nešťastníkem je Marek Jarolím, který opět nastoupil na pravé straně zálohy a jen se trápil. Navíc se příliš nedařilo Krajčíkovi, takže jsme přišli o tuto stranu.

Slávisté chtěli odčinit tragický výkon z Brna, a tak začali proti poslednímu týmu ligy aktivněji. Most však nepřijel pouze betonovat a vyrážel do protiútoků. Chvilkami mostečtí naší zálohu  i přehrávali. Nebezpečnější však byli sešívaní, ale dlouho se nedařilo žádnou akci pořádně zakončit. Paradoxně až změna rozestavení na hru s jedním útočníkem pomohla, Ivana se po půlhodině hry přesunul na pravý kraj zálohy a Jarolím do středu, kde se mu dařilo výrazně lépe. Most ještě stačil orazítkovat břevno po střele ze standardky, pak se již radovali domácí. Ve 39. minutě zavezl až k vápnu míč Krajčík a odražený míč se dostal až k Blažkovi, který vstřelil první branku v dresu Slavie. Druhá půle přinesla brzy i gól uklidňující, po standardní situaci se hlavou prosadil střídající Tavares. Další příležitosti sešívaní již nezužitkovali. Náskok v čele tabulky tak je aktuálně opět pětibodový.




Hodnocení trenéra

"Už před naší první brankou jsme si vytvořili slibné situace, ať už to byl Černý nebo Jarolím, mohli jsme jít do vedení dříve. Po vstřelení druhého gólu to byla otázka, zda přidáme další, ale bohužel nám nevycházela finální fáze, kterou bychom mohli řešit lépe. Most tady předvedl lepší výkon než České Budějovice, připravovali jsme se na to, že by mohl zlobit z přihrávek za obranu a snad jsme tyto situace i uhlídali," zhodnotil zápas Karel Jarolím.

Jarolíma velmi rozhořčil dotaz na hodnocení výkonu Martina Abrahama."To je váš názor, že nehrál dobře, mám pocit, že se proti němu vede nějaká mediální kampaň. Já nebudu individuální výkony hráčů hodnotit. Takové věci rozebereme v kabině, ne v médiích."

Komentáře (148)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia - Kladno 2:0

    (host)     před 17 lety 02.03.2008 19:18 |  
    0 0

    Kladno?

    • Re: Slavia - Kladno 2:0

      (host)     před 17 lety 02.03.2008 22:49 |  
      0 0

      horník jako horník!!!! podívej se na fotky na www.bene2.unas.cz

  2. Re: Slavia - Kladno 2:0

    (host)     před 17 lety 02.03.2008 19:19 |  
    0 0

    Já myslim že sme hráli s Mostem

  3. Re: Slavia - Kladno 2:0

    (host)     před 17 lety 02.03.2008 19:26 |  
    0 0

    Tak sem se vratil se strahova...myslim ze dnes to byl velice dobry vykon..podle me nejlepsi hraci Blazek,Ivana,Latka...nasteva taky usla,ikdyz sem po te medialni kampani cekal jeste vic..takze celkove spokojenost (az na toho retardovanyho kokota v kozeny bunde co stal za mnou na jizni,toto je pro nej-"kdyz neumis chlastat tak nechlastej primitive")

    • Re: Slavia - Kladno 2:0

      honzah (přítel SN)     před 17 lety 02.03.2008 19:29 |  
      0 0

      Máš na mysli toho, jak tam blinkal? Takový nemám rád, ale zdá se, že si z toho nic moc nedělal...

    • Re: Slavia - Kladno 2:0

      (host)     před 17 lety 02.03.2008 20:00 |  
      0 0

      Velice dobrý výkon????? To si asi byl na jiném zápase. Proboha vždyť to bylo tragický, Jarolím, Abrahám, Krajčík všichni tragický a mohl bych pokračovat. Chyba za chybou, můžem bejt rádi za vítěství. Po tomhle výkonu přijde příště mnohem méně lidí , což mě mrzí. Vosaa

      • Re: Slavia - Kladno 2:0

        (host)     před 17 lety 02.03.2008 20:03 |  
        0 0

        zapoměl jsem zmínit Suchýho, kterýmu tenhle post rozhodně nesedí ,dnes byl opět tragickej. Jinak chválim Černýho!

    • Re: Slavia - Kladno 2:0

      (host)     před 17 lety 02.03.2008 20:35 |  
      0 0

      Kdo nezvrací fandí Spartě!
      Ivana nejlepší na hřišti, škoda jen, že má od Jarolíma zakázáno vystřelit. Abrahamovi dejme šanci, snaží se, možná až moc. Pískat na něj je ubohost.

      Zibi

      • Re: Slavia - Kladno 2:0

        wector     před 17 lety 02.03.2008 20:51 |  
        0 0

        Ubohost?! Ubohé jsou jeho výkony, co jiného můžou dělat fanoušci, než zapískat? Máme z nasrání snad vytrhat sedačky? Dva katastrofální výkony a stejně je potřetí zase v základu. To znamená co? Rozehrává se na boj o titul? No aby taky bylo ještě o co hrát, až se chlapec konečně rozehraje...

        • Re: Slavia - Kladno 2:0

          (host)     před 17 lety 02.03.2008 21:00 |  
          0 0

          Nevím, asi by se měli uklidnit. Stejně to dělaj zpoloviny kvůli jeho angažmá u bukvic. Mě tak hrozný nepřipadá. Suchoš je momentálně o dost horší a nikdo na něj nebučí.

          Zibi

          • Re: Slavia - Kladno 2:0

            Urbie     před 17 lety 02.03.2008 21:11 |  
            0 0

            já nevim no, mně suchoš nepřijde o dost horší, ale fakt je ten, že i jiní než Abrahám dělali chyby v rozhrávce, hlavně v tom prvnim poločase, a na nikoho jinýho tak neřvali, ale je zas fakt že jsem si v podstatě nevšiml jediný dobrý přihrávky od něj (nepočítám lehké přihrávky hráči kterje stojí vedle)

        • Re: Slavia - Kladno 2:0

          slaviator     před 17 lety 02.03.2008 22:06 |  
          0 0

          ... a pak se Jarolíma na to na tiskovce někdo zeptá a on začne div ne křičet... Prej, to není defenzivní hráč... Hmmm

          • Re: Slavia - Kladno 2:0

            wector     před 17 lety 02.03.2008 23:44 |  
            0 0

            Prostě tady Karel udělal chybu, všichni vidí, že to stojí za kulový, ale on to nepřizná. Radši kdyby řekl "OK, tady sem přestřelil, 10 mega je v tahu" a začal stavět ty, co si to zaslouží výkonama. Bohužel mi začíná připomínat Brücknera - po odvedené tvrdé práci a vyjádřenému uznání si myslí, že je neomylný a nepřijímá kritiku.

            • Re: Slavia - Kladno 2:0

              (host)     před 17 lety 03.03.2008 00:14 |  
              0 0

              dneska hralo x hracu hur nez abraham. Buceni je svinstvo, nezaslouzi si to. Nadavejte KJ, kdyz se potrebujete vybit, Abraham za nic nemuze, maka naplno. Takhle par blbecku snizuje uroven Slavie na uroven Sparty, jejiz fanousci tez huceli na sveho hrace (ale ti meli duvod: debilni duvod, ale sami pred sebou si to mohli ospravedlnit), vy hucite na abrahama, protoze se vam nelibi neco, co dela KJ. Vykony to neni, to byste dneska vypiskali i Suchace s Krajcikem.

              Krax

              • Re: Slavia - Kladno 2:0

                wector     před 17 lety 03.03.2008 00:29 |  
                0 0

                Takže se máme Abrahamovi poklonit, protože to serou i jiní? S Budějicema a Brnem tragické, dnes špatné. Já ho za to odmítám chválit. Kvůli němu nehraje Tavares nebo Volešák a kvůli výkonům na hřišti to zcela jistě není.

                • Re: Slavia - Kladno 2:0

                  (host)     před 17 lety 03.03.2008 19:44 |  
                  0 0

                  Nikdo nikoho nenuti se klonit, ale proc aspon nedrzite huby a proc jeste ke vsemu tleskate Karlovi Jarolimovi, kdyz se vam jeho tahy nelibi?

        • Re: Slavia - Kladno 2:0

          (host)     před 17 lety 03.03.2008 16:10 |  
          0 0

          no tak teda promiň, nechápu jak to můžeš vůbec napsat. Suchoš na postu defenzivního záložníka hraje velmi dobře, chápete,že mám být DEFENZIVNÍ, a jestli jste pozorovali hru, a aspoň trochu tomu rozumíte a nejste slepí,tak musíte vidět,že Marek hraje defenzivní hru bezchybně!!!!!!!A to nemluvím o tom jak válel proti "kohoutům", tak laskavě už ho neporovnávej s naprosto tragickým Abrcem....

    • Re: Slavia - Kladno 2:0

      (host)     před 17 lety 02.03.2008 21:07 |  
      0 0

      To sem nepsal ja. Georg

  4. Re: Slavia - Kladno 2:0

    honzah (přítel SN)     před 17 lety 02.03.2008 19:27 |  
    0 0

    Tak jsem splnil slib a byl se podívat :-)) Velká sláva to nebyla, ale v mnoha směrech to uklidnilo mé obavy. Leč myslím, že Abraham si svým bezkrevným výkonem přízeň fanoušků hned tak nezíská.

    Známky á la škola
    Vaniak 2 - Krajčík 3, Latka 3, Brabec 2, Pudil 3 - Jarolím 4, Suchý 4 (Tavares 1), Abraham 4 (Volešák 3), Černý 1 - Ivana 2, Blažek 2 (Toleski 2)

    • Re: Slavia - Kladno 2:0

      (host)     před 17 lety 02.03.2008 19:40 |  
      0 0

      Vidím to stejně, byli jsme na stejném zápase.

      • Re: Slavia - Kladno 2:0

        bojler     před 17 lety 02.03.2008 20:18 |  
        0 0

        az na toho blazka bych taky tak rek

    • Re: Slavia - Kladno 2:0

      (host)     před 17 lety 03.03.2008 15:59 |  
      0 0

      si se splet u abrhama.tam by mělo bejt za pět

  5. Re: Slavia - Most 2:0

    stromovous (přítel SN)     před 17 lety 02.03.2008 19:30 |  
    0 0

    dost bylo ABRAHAMA a Marka JAROLÍMA. Proč šikanovat Láďu Volešáka, který výborně odehrál přípravu? Tijanyho Belaida, střelce prvního vitezneho golu Slavie v LM? Davida Kalivodu, který Slavii vlastně do LM poslal svojí penaltou? Mickaela Tavarese, dle hodnoceni sportovních žurnalistů-našeho nej hráče podzimu po Stanislavovi Vlčkovi? a hlavně proč maj hrát másla bez formy, jen ze známosti, na úkor kvalitních hráčů? už aby se uzdravili Jandys, Švento a Šenky.

    • Re: Slavia - Most 2:0

      (host)     před 17 lety 02.03.2008 19:39 |  
      0 0

      To můžu podepsat, Jarolím prosazuje své oblíbence bez formy na úkor lepších hráčů. Neustálé stavění Pudila na beka, Jarolíma na krajního záložníka není rozumné, stejně tak nepostavit Dřížďala. Proti silnějšímu soupeři na to doplatíme. Chytrý člověk neopakuje stejné chyby. To nebude dělat dobrotu. Dnešní výkon průměrný, na slaboučký Most to stačilo, ale až v Ostravě se ukáže naše síla a kvalita. Pozitivní je i návštěva. Ono to půjde, lidi se naučí chodit.

    • Re: Slavia - Most 2:0

      (host)     před 17 lety 02.03.2008 19:52 |  
      0 0

      from Cliff, tak ja nesouhlasim, tedy s casti prispevku. Myslim, ze Abraham v sobe ma obrovsky potencial a jednou by to mohl byt on, s kym bude stat a padat hra Slavie. Dal bych mu trosku casu, ma za sebou nepovedene angazma ve Sparte. Souhlasim vsak s tim, ze Marek Jarolim na Slavii proste nema.

      • Re: Slavia - Most 2:0

        (host)     před 17 lety 03.03.2008 08:02 |  
        0 0

        Tak Jarolím do středu a Abrahám ven, tvrdit že na něj bude padat a stát Slavie po jeho třech tragickejch výkonech je odvaha ale budiž. Kmotr

    • Re: Slavia - Most 2:0

      (host)     před 17 lety 02.03.2008 19:59 |  
      0 0

      Naprostý souhlas. KJ to prostě nezvládá a to že staví svého synovce po tom co předvedl v úvodu jara a dnes tragický výkon zopakoval se divím, že do toho nezasáhne vedení. Byl jsem potěšen nově složeným útokem oba hráli velice dobře i když pořád si myslím, že Šenkeřík je lepší než Ivana. Abrahám na postu ofenzivního záložníka nikdy nenaváže na výkony ze Slovácka, Liberce či MB a proto by měl nastupovat Tavares který opět herní projev slavie vylepšil.

      • Re: Slavia - Most 2:0

        (host)     před 17 lety 02.03.2008 20:05 |  
        0 0

        from Cliff, hele, kdyz vis, ze Abraham nenavaze na sve vykony z MB a Slovacka, nevis taky jake budou cisla ve Sportce, trocha penez by docela bodla!!

      • Re: Slavia - Most 2:0

        (host)     před 17 lety 02.03.2008 20:11 |  
        0 0

        říkám na postu ofenzivního záložníka ty chytráku, myslím že půlrok ve spartě na tomhle postu to jasně ukázal. Nejdřív si to pořádně přečti než budeš příště chytračit a pokoušet se o vtip

    • Re: Slavia - Most 2:0

      bojler     před 17 lety 02.03.2008 20:19 |  
      0 0

      souhlasim!

      • Re: Slavia - Most 2:0

        (host)     před 17 lety 02.03.2008 21:09 |  
        0 0

        no ty abys nesouhlasil..

    • Re: Slavia - Most 2:0

      (host)     před 17 lety 03.03.2008 10:11 |  
      0 0

      Střed zálohy není konstruktivní, jak Abrahám, tak i Suchý. v první půli to bylo špatný, vzadu nejistota, záloha nepodrží balon, útok bezzubej a vůbec mi to připadalo takové rozhárané. Co stačilo na Most, nestačí na další kluby a kor teď v Ostravě. Souhlasím s tím, a už jsem to zde i říkal po minulém kole, že mi Jarolím připomíná silně Bruknera. Abrahám už potřetí ukázal, že jsou pro zálohu lepší hráči ve Slavii a když se nyní na zálohu podíváte, hlavně tedy v první půli, tak tam nebyl jedinný záložník z podzimu.......
      Taky nevím, proč tedy trenér odborně nevysvětlí, že staví Abraháma a hned se rozčiluje. Přeci to musí před fanouškama obhájit a hlavně jako expert vysvětlit. Pokud to tak není, tak to je pro nás špatný.
      Nelíbí se mi ligové výkony Slavie nyní......Snad bude líp. Papol

      • Re: Slavia - Most 2:0

        mart     před 17 lety 03.03.2008 23:07 |  
        0 0

        Je to v haji, fakt. Trener je pitomec, hraci hrajou jak ponocny, .... jsme jen o ctyri body prvni, uhrali sme jen dva body s anglanama. Proste katastrofa.
        Je teda fakt, ze Jarolim mi taky pripomina Brucknera (uz aby!), ... a jestli budem druhy v Evrope, tak to vazne nerozchodim.mart

  6. Re: Slavia - Most 2:0

    honzah (přítel SN)     před 17 lety 02.03.2008 19:33 |  
    0 0

    Jinak těch 5 000 diváků je na Most docela slušné číslo (v našich podmínkách).

    • Re: Slavia - Most 2:0

      (host)     před 17 lety 02.03.2008 19:41 |  
      0 0

      Twe tam zase nebylo mimo areál možný zaparkovat, to jsou vzpomínky na poháry :)

      • Re: Slavia - Most 2:0

        (host)     před 17 lety 02.03.2008 20:04 |  
        0 0

        Diváků tam bylo hodně podobně jako na Budějkách, moc ty počty nechápu.
        Fotbal nic moc, líbil se mi Ivana a Blažek, kteří hodně makali, dobře hrál Černý, ale Jarolím byl absolutně nejhorší hráč, nemá na to. Abraham byl taky špatný, ale aspoň tam občas vybojuje míč. Jarolím je pomalý, pomalu myslí, je prostě špatný. Hrát by měl útok jako dneska, ti kluci nestojej a aspoň občas naběhnou.
        Rád bych viděl Kaliče, Dřížďala, místo Jarolíma třeba i Belaida. Všichni jsou lepší než tento protekční hošánek, který se nechytil ve Spartě a pak byl chvíli nadprůměr v provinční Plzni.

        • Re: Slavia - Most 2:0

          (host)     před 17 lety 02.03.2008 20:31 |  
          0 0

          jste zaujati. Kdyz jarolima presunuli na stred tak byl imho o neco lepsi a rozhodne to muze byt vyrazna posila.
          Kreteny kteri buceli na abrahama bych kopal rovnou na Letnou, netusim co jim provedl a souhlasim s tim, ze to bude jednou klicovej hrac.
          A pro vsechny, ktery tady nadavaji na KJ: jen si vzpomente co se psalo o Jardovi Cernem....Presto se najdou individua, kteri pisou: "cerny je buh" a "Abraham ven" v jednom prispevku...Verte trochu Kajovi, vyzna se v tom lip nez my/vy/oni.
          Krax

          • Re: Slavia - Most 2:0

            (host)     před 17 lety 02.03.2008 20:35 |  
            0 0

            Jarolím byl doslova katastrofální celej zápas a přesun na střed byl sice k lepšímu, ale i tam byl zoufalej. A o tom, že tomu KJ rozumí víc než my začínám vážně pochybovat - prokaučoval debilní sestavou nejeden zápas a ignorování Tavarese a naopak prosazování na jeho post Suchýho s Abrahamem, navíc proti zoufalcům z Mostu, to je prostě neobhajitelný!

            • Re: Slavia - Most 2:0

              (host)     před 17 lety 02.03.2008 20:50 |  
              0 0

              Ono je to tezky. Taky bych tam radsi jen jeden stit, jarolima doprostred a napravo kalice. Jenze Suchac hrat musi (prachy, navic kdyby nehral tak nadava kazdej slavista), Abraham hrat musi (uz je to investice, musi se rozehrat, velkej potencial), Tavares hrat musi (kvalita). Tak holt se KJ musi prizpusobit...Krax

              • Re: Slavia - Most 2:0

                (host)     před 17 lety 02.03.2008 20:59 |  
                0 0

                Teď není čas na rozehrávání, musí hrát kvalita, tj. Tavares. Vidí to všichni - viz. otázky na Jarolíma na tiskovce a Jarolím to nezvládá, což dokládá jeho reakce. Tavares právě v takovejhle zápasech, kde je třeba, aby útočil i štít, musí hrát. Naopak v Ostravě a tam, kde budeme hlavně bránit, ať si tam klidně ty svý "bourače" Suchýho s Abrahamem nacpe oba.

                Ale při současnejch výkonech Jarolíma je jakýkoliv jeho nasazení do sestavy prostě neodůvodnitelný, protože je totálně marnej. Beru, když se nedaří, ale on to ani neodjezdí!

                Další Jarolímův omyl je Černý - neříkám, že hraje špatně, ale tím, že hraje nalevo, tak Pudil se na beku vyloženě trápí, ten musí hrát zálohu, jenže jaksi není kde že... Jarolímovi se povedlo totálně rozložit a rozes*at úspěšný styl hry z podzimu, hrajeme pomalu, kostrbatě, toporně, se spoustou zbytečných ztrát.

                • Re: Slavia - Most 2:0

                  (host)     před 17 lety 02.03.2008 21:09 |  
                  0 0

                  100% souhlas. Tohle by asi podepsali všichni, kteří kolem mne na stadionu sedí n "dědkovské" západní tribuně. Opravdu přestávám věřit, že o sestavě rozhoduje kvlita hráčů. Což se může již na Baníku proměnit v další ostudu, podoubnou tomu otřeu v Brně.

        • Re: Slavia - Most 2:0

          (host)     před 17 lety 03.03.2008 10:09 |  
          0 0

          diváků bylo hodně ,podobně jako na budějkách. ??? :) Ta věta moc nesedí co? na budějkách bylo víc jak 2x míň lidí (ted víc jak 2x tolik...srozumitelněji :) což hodně neni, ale rozhodně víc... no už se do toho motám. Ale souhas že hra stála za ho.no. Vosaa

        • Re: Slavia - Most 2:0

          (host)     před 17 lety 03.03.2008 10:28 |  
          0 0

          Dobře, to máš pravdu, ale proč to tedy normálně v klidu a v roli experta nezdůvodní? Vždyť to žádná tajnost, snad není, ne? S tím, jak jedná, tak mi připadá, že udělal chybu a nechce ji přiznat, a to je problém..
          Papol

    • Re: Slavia - Most 2:0

      (host)     před 17 lety 02.03.2008 22:21 |  
      0 0

      5000 tam nebylo, to si vymysleli. Lidí tam opravdu bylo jen o málo víc než na Budějovicích - rozhodně ne dvakrát víc...

      • Re: Slavia - Most 2:0

        (host)     před 17 lety 02.03.2008 22:35 |  
        0 0

        Zřejmě si nebyl na Budějovicích, kde byla hlavní a východní skoro prázdná, zrovna tak balkón na Jihu. Dneska naopak nahoře na jihu solidně zaplněno, na obou podélných viditelně víc lidí. Počty na obou zápasech odpovídaly. Nesmyslné počty se hlásily na podzim, kdy při pěti až šestitisícových návštěvách, hlasatel oznamoval nějaký dva tři tisíce... buhví proč...

        • Re: Slavia - Most 2:0

          (host)     před 17 lety 02.03.2008 23:04 |  
          0 0

          přešně tak, ten kryšpín nemohl být na čb. Tam bylo tak 3x míň lidí. Když jsem se rozhlédl, čekal jsem i přes 6000. Fakt slušný!

      • Re: Slavia - Most 2:0

        (host)     před 17 lety 03.03.2008 10:12 |  
        0 0

        prosimte proč by kecaly??? Pohled na hlavní tribunu byl toho důkazem kde bylo rozhodne 2x víc lidí než na Budějkách a jižní byla taky mnohem zapněnější. Minule byly slyšet holuby na střeše jak jim drkotaly zobáky, včera to bylo uplne neco jinýho. Vosaa

  7. Re: Slavia - Most 2:0

    (host)     před 17 lety 02.03.2008 20:41 |  
    0 0

    ABRAHAM, JAROLIM - VEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Moje radost z výhry nesmí zaslepit některé momenty, které je potřeba vytknout.Hlavně trenérovi.Chci zde už po několikáté napsat, že Abrahám a M.Jarolím.Těmito tahy KJ bohužel dává okolí najevo, že ho zajímá jen jeho vlastní přesvědčení a nad něho není.Tavaréz naštěstí nastoupil, ale překvapilo místo koho.Všichni se domnívali, že odejde Abrahám a ono ejhle.Při druhém střídání si všichni přáli, at už vyndá trápícího se synovce M.Jarolíma a ono podruhé ejhle.Věřím, že je ve Slavii ještě někdo, kdo by mohl KJ vytknout ne už chyby, ale jeho ješitnost, která nás může stát i titul.......Roman

    • Re: Slavia - Most 2:0

      (host)     před 17 lety 02.03.2008 20:48 |  
      0 0

      Souhlasím. Tak zoufalé výkony, jako předvádí Jarolím, to jsem ve Slavii neviděl od dob komika Rychlíka! Neuvěřitelné, že trenéru Jarolímovi neotevře oči ani to, že nejsme schopni přejet zoufalý Most, vždyť to byl naprosto vyrovnaný zápas! Přitom obrana Mostu, to je jak cirkus, byli zralí tak na sedum gólů, ale my díky "konstruktivnímu" středu ve složení Suchý Abraham (tj. špatný a ještě horší) nejsme schopni je vůbec zatlačit a nic vymyslet! Tyhle dva svojí zoufalostí ještě převyšoval Marek Jarolím - pomalý, měkký, bez zájmu, totálně marný... jeho nasazení je neobhajitelné a pokud nás tyhle tahy budou stát titul, musí Jarolím nést důsledky!

      Tavares suverénně nejlepší na hřišti, přesto bude příště zase sedět, nebo se bude čekat na jakoukoliv záminku, díky níž by bylo možné ho opět posadit na lavici... neskutečný...

      • Re: Slavia - Most 2:0

        (host)     před 17 lety 02.03.2008 21:12 |  
        0 0

        Tavares vynikající, supr přehled, pár fines. Ale nezapomínej na Blažka s Ivanou. Dost se mi líbili, tohle je útkok jako hrom, pokud místo nich zase nepošle dva čarostřelce Střihavku s Toleskim.

        • Re: Slavia - Most 2:0

          (host)     před 17 lety 02.03.2008 21:18 |  
          0 0

          Bohužel, to že Blažek s Ivanou jsou o třídu lepší fotbalisti, než kopyto Střihavka, tu pár lidí tvrdilo už dávno a většina místních "odborníků" nás za to posílala profackovat za roh... Osobně vidím jako jasnou základní dvojici do útoku Blažek + Šenkeřík (nejlepší hráč přípravy), jako alternativy pak hned Ivana s Gocem. Naopak Střihavka naprosto zapadá do toho hnusu, kterého bych se ve hře Slavie nechtěl dočkat - nákopy, balony na náhodu atd.

          Jinak ignorování Tavarese nechápe nikdo - i novináři na Strahově mluví o tom, že to byl jeden ze tří nejlepších hráčů podzimu a jeho odstavení na úkor destruktivních Suchýho s Abrahamem je prostě přehmat, kterej ale Jarolím odmítá uznat.

          Suchý byl výbornej s Brabcem na stoperu, ale Jarolím to musí zničit Latkou (jakoby nemohl počkat do léta, když půl roku marodil). Tavares byl vynikající na středu, ale Jarolím to musí zničit Abrahamem. Pudil vynikající na levý záloze, Jarolím to musí zničit Černým. Na pravé záloze se střídalo víc kvalitních hráčů, Jarolím to musí zničit synovcem. Nejlepší podzim v dějinách Slavie jsme odehráli na dva rychlé útočníky, Jarolím to musí zničit pomalým a neohrabaným Střihavkou...

          • Re: Slavia - Most 2:0

            (host)     před 17 lety 02.03.2008 21:35 |  
            0 0

            A v létě nám místo Brabce přivede Kušníra, místo Vaniaka tam daj Kubáska a místo Krajčíka nasadí třebas vynikajícího Pavla Mareše, kterého koupíme za 15 milionů ze Sparty B.

            Přečtěte si Dějiny Francouzské revoluce. Ti co to začali a postarali se o úspěch revoluce to pak bez výjimky odnesli. I Jaorolím ty, kteří vybojovali LM dává na gilotinu, stejně jako ty, kteří Slavii vytáhli z bryndy, když neměla peníze na žádné posily.
            Jmenujme ty, které pan Jarolím popravil, nebo zatím pouze někam uklidil: Kalivoda, Tavares, Dočkal, Necid (loni dal veledůležitý gól v 90. minutě Baníku), nesmyslný přestup Švece, dneska už nehrál ani Dřížďal, Suchýho staví na místo kde nemá co dělat, Pudila uplně to samé.
            Přesto to Jarolímovi může vyjít, pokud vyhraje titul. Vzhledem k tomu, že hrajem otřesnej fotbal a ani se nedostáváme do šancí, tak to bude mít pan trenér moc těžké. Já myslim, že s timhle kádrem by udělal Hřebík zázraky. Podmínkou by muselo být, že by Hřebíkovi vedení nekoupilo ani jednoho hráče, protože by si chtěl přivést Martina Haška, Honzu Flachbarta a Lukáše Hartiga, což by nebylo dobré. Pokud se Jarolím neprobere, tak ať radši táhne i se svym synovcem, přestože si vysoce vážím jeho práce pro Slavii a to, kam ji dotáhl. Už mu to ale přerůstá přes hlavu a jeho tvrdohlavost a slepota vůči dění na hřišti zarážející.

    • Re: Slavia - Most 2:0

      (host)     před 17 lety 02.03.2008 21:12 |  
      0 0

      To stridani Sucheho za Tavarese bylo tim, ze Suchy dostal zlutou a v pristim zapase bude sedet tak chtel asi KJ nechat rozehrat Tavarese. Bohuzel mi z toho vyplyva, ze priste budem hrat zase na 2 stity:-( KJ me opravdu zacina s.rat s tim jak to stavi

      • Re: Slavia - Most 2:0

        quelhar (admin)     před 17 lety 02.03.2008 22:35 |  
        0 0

        Proc proboha nekdo nenapisete, ze Suchy byl dneska uplne mimo? Vzdyt zalozil vic akci Mostu nez Slavie! A Tavares, prestoze dal branku, tak to taky zadna slava nebyla a predvedl presne to, za co ho tu po nepovedenych zapasech plno lidi kritizuje, tedy vedeni balonu smerem vzad a nahravky smerem vzad.

        Otevrte oci a hodnotte podle vykonu a ne podle toho, ze nejakeho hrace nemate radi. Marka mam rad, ale tento zapas mu hrube nevysel a jeho vystridani bylo pro nas vysvobozenim, pak uz totiz Most nemel snad jedinou sanci.

        • Re: Slavia - Most 2:0

          (host)     před 17 lety 02.03.2008 22:43 |  
          0 0

          Chceš po lidech, ať hodnotí podle výkonu, a sám klidně při hodnocení lžeš? Co ti Tavares udělal, že jsi schopen tvrdit takový nesmysly! Dnes dal dozadu dvě přihrávky a obě v době, kdy bylo vhodný hru uklidnit a otočit na druhou stranu přes stopera. Naopak vybojoval x míčů a většinu z nich rozehrál do lajny a několikrát rozjel útok ostrou přihrávkou do křídla (viz třeba na videu na ofic.webu přihrávka na Černého do 100% šance). Tohle je neuvěřitelný, co tady některý lidi předváděj. To se pak ani člověk nediví, že někdo takovej taky může dělat trenéra a neustále stavět tragické Jarolímy nebo Střihavky (ten dnes výjimečně po té brněnské tragédii seděl).

          • Re: Slavia - Most 2:0

            quelhar (admin)     před 17 lety 02.03.2008 23:13 |  
            0 0

            Tavares mi neudelal nic, na podzim mi rozdaval predevsim radost a sam bych ho tam videl snad i radsi nez nektere jine. Jen jsem upozornil na to, ze Tavares tu byva velmi casto kritizovan za zpomalovani hry. Za stavu 2:0 to pochopitelne nikomu nevadi.

            • Re: Slavia - Most 2:0

              (host)     před 17 lety 02.03.2008 23:32 |  
              0 0

              Tak se taky podívej, co je to za lidi, který ho za údajný zpomalování hry kritizujou... vždyť ti lidi píšou i jinak uplný nesmysly. Proti tomu, jak dneska hru zpomaloval třeba Jarolím... vždyť ten 99% přihrávek vrátil nazpátek Matejovi, zbytek zkazil nebo přišel o míč. Nebo Suchý - hraje místo Tavarese (protože dle dnešního vyjádření Jarolíma je ofenzivní tvůrce hry Abraham) a ten nedá dopředu nic, ale to nikomu nevadí... Tavares zkazí naprostý minimum balonů a ty chyby - když jsou - vyplývaj právě ze snahy dát rychle přihrávku dopředu. Dnes nezkazil ani jedinou, souboje vyhrával, zkrátka výbornej výkon. Ani to mu nebude stačit na základ, uvidíš.

  8. Re: Slavia - Most 2:0

    (host)     před 17 lety 02.03.2008 21:06 |  
    0 0

    Jestli Jarolím tvrdí, že že Most byl lepší než Budějovice, měl by se nechat vyšetřit u psychiatra. Takovou partu nemel jsem už dlouho neviděl - i když Gedeon ukázal, že by byl mnohem lepší posila než ten Abrahám. Most nemá ani na druhou ligu, to byla hrůza.
    Jestli zaválíme takhle v Ostravě, tak si odvezeme pětku - i ty nešťastníci z Mostu jednou nastřelili břevno a dvakrát šli sami na Vaniaka

  9. Re: Slavia - Most 2:0

    Urbie     před 17 lety 02.03.2008 21:12 |  
    0 0

    k té návštěvě loni byl na most 7000 a pak zase prd...

  10. Re: Slavia - Most 2:0

    Eluin (přítel SN)     před 17 lety 02.03.2008 21:41 |  
    0 0

    No, buďme rádi, že se vyhrálo...to je tak asi vše pozitivní. I mě - velkému fanouškovi KJ - už začíná být divné, co se to s tou sestavou děje..

  11. Re: Slavia - Most 2:0

    (host)     před 17 lety 02.03.2008 21:47 |  
    0 0

    Tak první věc, velmi slušná návšteva, navzdory počasí. Ovšem dobře zaplněná tribuna, ani zdaleka nefandila tak, jako proti čb. Ten s megafonem, nevim, jestli to byl strasak, tak hodnotit jeho vykon tak -5. Kreten co odpalil ty dymovnice, na toho si jednou pockam a zel ho serezu. Clovek smrdi, lídi to akorat nasere a pak uz do kotle neprijdou. A vubec, rvani smrt sprte, tj fakt hodny dementum, zaplat panbu, to rve jen zlomek lidi.Vykon, moc se mi libil blazek. KJ nechapu s tou sestavou, vubec nam nehraje stred, neb tam nikdo neni, kdo by podrzel balon, proste neexistuje mit na středu 2 defenzivní, tam musí být někdo, kdo balon podrží, rozehraje. Jarolím může být posila, ale nevěří si, je vyplašenej a ještě když se na něj píská..Blažek, Ivana 1, zbytek mančaftu 2, kotel 2-, strasak 4. Jo a s takovouhle hrou na bazelech neuspějem

    • Re: Slavia - Most 2:0

      Strasak_1892     před 17 lety 02.03.2008 22:06 |  
      0 0

      Počkej tak si vyber - 4 nebo 5? :-)

      Teď vážně - Měl jsem hodně těžký týden, takže se omlouvám, dnes to opravdu stálo za nic. Bylo to hodně ve mě, ale stejně tak v ostatních fanoušcích, na kterých jsem viděl, že dnes to nebude ono. Myslím, že dnes bylo dost nových a pokud vidím, že fandí ani ne polovina lidí, tak mi to opravdu moc nepřidá. Jak jsem již psal, tak mám určité "lidské" problémy a celý týden stál za h****, proto se za dnešek omlouvám. Příště to jistě bude lepší.

      Co mi však stojí ještě za zmínku je, že jakmile přijdou hráči pod sektor, tak najednou zpívají všichni a fandí se jak o život... Zvláštní, že to nejde i při zápase.

      • Re: Slavia - Most 2:0

        (host)     před 17 lety 02.03.2008 22:24 |  
        0 0

        Strasaku porismte udelej neco s hucenim na Abrahama. Nejsme vylity mozky ze Sparty

      • Re: Slavia - Most 2:0

        (host)     před 17 lety 02.03.2008 22:57 |  
        0 0

        strašáku, to jsem psal já-amon. Nic proti tobě, vážím si tě, ale nemůžu si pomoct, proti dynamu tam bylo míň lidí a bylo to lepší...Dneska mě mile překvapila ta návštěva, ale celkově... chvilku se ndedařilo a už se ozýval pískot, jarolím, na něm je vidět, že fotbal umí, ale že si nevěří. Nejvíc mě ale vytáčej kreténi s dýmovnicema, toh já si jednou chytnu. Důležitý jsou 3b. Ještě jednou, tvý "práce" si vážím a dík za to- nenavážím se do tebe, ale dneska jsem z toho měl takový smíšený pocity.. Těším se na bohemku, myslím, že bude vyprodáno a musíme jim všem ukázat, at už to na bazalech dopadne jakkoliv! amon

        • Re: Slavia - Most 2:0

          (host)     před 17 lety 02.03.2008 23:55 |  
          0 0

          Nevím, z čeho bylo dneska poznat, že Jarolím fotbal umí. Ostatně během svých 23ti let se mu údajně povedl jeden půlrok v Plzni, jinak se poroučel ze Sparty, z Boleslavi a ani v Plzni to nebylo buhvíco. Pro začátek by možná stačilo, kdyby aspoň začal běhat, na to si snad až tolik věřit nepotřebuje. A jinak - pokud si nevěří, že umí hrát fotbal, má tu vůbec co pohledávat?

    • Re: Slavia - Most 2:0

      (host)     před 17 lety 02.03.2008 22:17 |  
      0 0

      Na Jarolíma se bude, doufám, pískat a řvát pořád, dokud bude svůj katastrofální výkon doprovázet chůzí místo běhu a stínováním místo důrazu v soubojích. Belaid byl na podzim za mnohem lepší výkony přeřazen bez varování do B-týmu.

      • Re: Slavia - Most 2:0

        (host)     před 17 lety 02.03.2008 22:30 |  
        0 0

        ..osobne bych se primluvil jeste za mene skandovani ohledne sparty..kdo neskace fandi sparte..je dobry...ve finale i vtipny..ale ostatni je o nicem..akorat to lidi sere....a jsme preci na zapasech nasi slavii..tak podporujme slavii!

        ..stejne tak ty delobuchy...at uz minule na CB nebo dnes!!!!!!myslel jsem ze je to prave o ty podpore slavie..a ne o tom abychom jim pridelavali starosty s pripadnejma pokutama!

        obavam se ze se to nezmeni..ale aspon jsem rekl co jsem chtel!
        Martin

        • Re: Slavia - Most 2:0

          (host)     před 17 lety 02.03.2008 22:41 |  
          0 0

          ty si dobrej dělobuch:-D fakt lol

          quote: Strasaku porismte udelej neco s hucenim na Abrahama. Nejsme vylity mozky ze Sparty-----

          to je přeci každýho věc jestli bude fandit bučet nebo mlčet zaplatil si tak at si dělá co chce........by ho tam měl snad strašák mlátit megafonem?:-D

          jinak Strašáku nějaký ty trable má občas každej ...se stane.... takže nevěš hlavu bez tebe by to stálo za hovno tak se neomlouvej;-)
          Coudy_no1

          • Re: Slavia - Most 2:0

            (host)     před 17 lety 02.03.2008 22:47 |  
            0 0

            ..pardóoon:)..ne dělobuchy ale ty dýmovnice!
            M.

  12. Re: Slavia - Most 2:0

    chrobak     před 17 lety 02.03.2008 22:17 |  
    0 0

    Když pročítám ty komentáře, tak mi přijde, že tady většina lidí píše "tendenčně" ne podle toho co viděli. Nebo jsem byl na jiném zápase. Připoměl bych co se tu psalo o Blažkovi a Černém a podle mě dnes patřili k nejlepším na hřišti. Abrahám nevynikal, ale rozhodně nebyl špatný a určitě nebyl nejhorší. Tavares teď hraje míň, protože v zápasech co jsem viděl hrál na podzim o třídu líp než teď. Pudil v obraně nebyl špatný. Jedině soughlasím s tím, že to jarolímovi moc nešlo a asi byl dnes nejhorší, nějaký pomalý, kazil. I když v druhé půli, kdy nebyl na kraji to bylo také o něčem jiném.

    • Re: Slavia - Most 2:0

      (host)     před 17 lety 02.03.2008 22:41 |  
      0 0

      Chrobáku, prober se! Já jsem taky moc rád, že se vyhrálo...Můžeme se tady lakovat, jak je vše OK.Jenže to už potom na ten Strahov nebude chodit nikdo, když si tady budeme něco nalhávat...M.Jarolímovi to nepůjde nikdy, je pomalej, bojí se o kotníky, bojovník to nikdy nebyl, zahrál jen poslední půlrok v Plzni, když to tahli hráči s Filem a spol.Výkon M.Jarolíma třeba zde proti nám byl tragickej, možná jsi to viděl...Abrahám je vysněnej hráč KJ, kterej bude navzdory vedení a nás slávistů hrát pořád, s tím se musíme smířit i přesto, že nás to bude stát titul.Je absolutně nepřipravenej a ostatní hráči vidi, jak za ním KJ stojí.Takovéhle privilegia žádnej hráč z předchozích měsíců zde pod KJ nikdo nedostal a věř mi že nedostane.
      V předchozích příspěvcích mě zaujal ten, kde anonym popisuje, že to, co fungovalo a kteří hráči hráli dobře a které formace, tak ti hráči hrajou bohužel na jiných místech, která jim nesedí a formace jsou rozmetány takovým způsobem, že to na tom hřišti vypadá, jak to vypadá...Zapomněl jsem, že někteří hráči vůbec nenastupují- viz Tavarez, Suchý, Dříždal atd.KJ chce dokázat, že nad něho už není....Roman

      • Re: Slavia - Most 2:0

        quelhar (admin)     před 17 lety 02.03.2008 22:47 |  
        0 0

        Stejnou duveru jako Abraham dostal Pudil (prvni dva zapasy za Slavii byl nejhorsi na hristi) a za par mesicu byl nejlepsi hrac. Abraham dva prvni zapasy hral zle, dnes uz to bylo o dost lepsi. Tezko rict, jestli to bylo proto, ze vsichni kolem nej hrali jeste o dost hur, to se pozna az v dalsich zapasech.

      • Re: Slavia - Most 2:0

        (host)     před 17 lety 02.03.2008 23:01 |  
        0 0

        nesouhlasím, že by by jarolím hrál nějak katastroficky, ani abrc, rozhodně nebyli nejlepší, ale ani nejhorší. Podle mýho máme výborný mančaft, jen špatně poskládaný, jinak každý musel vidět, jak voliš bejčil. tj bojovník.

  13. Re: Slavia - Most 2:0

    quelhar (admin)     před 17 lety 02.03.2008 22:28 |  
    0 0

    Nejprve k divakum - na podzim chodilo stejne lidi jako dnes a hlasilo se 2500. Takze bud se predtim hlasilo umyslne mene lidi, nez prislo a nebo se dnes nahlasilo vic. Kazdopadne opticky to bylo totozne. Vzhledem k tomu, ze jsem uz na podzim nekolikrat tvrdil, ze navsteva byla vyssi, nez se nahlasila, tak spis verim tomu, ze prisel standardni pocet lidi. Jen tentokrat Slavia priznala vsechny, kteri prisli.

    A k vykonu - co si budeme nalhavat, idealni to nebylo. Nejlepsi na hristi byli Blazek s Ivanou, naopak nekolik dalsich hracu bylo dost tragickych, dnes tedy predevsim Krajcik se Suchym, kteri vytvorili asi tri z peti vetsich sanci Mostu tim, ze na pulce misto prihravky slavistovi zvolili prihravku nejblizsimu hraci Mostu. Naopak Abraham, na ktereho se neustale nadava, hral dnes celkem obstojne a oproti vyse zminenym dvema hral lepe (aspon tak, ze nenahraval souperum do brejku). Jarolim spolu s vetsinou dalsich zahral prumerne, jenze u divaku by to projel snad i tehdy, kdyby dal hattrick.

    Vsuvka - kluk, ktery sedel nade mnou, je nejspis typicky prislusnik tohoto "antijarolimovskeho" kridla. Kdyz Krajcik asi v desate minute totalne zazdil akci prihravkou, ktera snad mela jit na Jarolima, ale ve skutecnosti sla deset metru od nej do autu, tak vynadal Jarolimovi, ze to mel predvidat a ze je pomaly.

    Jinak jsem rad, ze Blazek potvrdil, ze je schopny davat goly "z niceho". Jen tak dal.

    A nakonec sudi - ten byl opet strasny. Je otazkou, jestli si mame zvyknout na to, ze horsim tymum se proti nam fauly nepiskaji. Ja si na to zvykat nechci, ale asi budu muset. Nekolik hracu dnesni zapas rozhodne nemelo dohrat, protoze se predevsim ve druhem polocase odehravaly opravdu prasacke fauly (jeden predvedl i Latka). Bohuzel se sudi bal (nebo mel zakazano?) dat nejakemu hraci Mostu druhou zlutou kartu. Rikali si o to minimalne dva.

    • Re: Slavia - Most 2:0

      (host)     před 17 lety 02.03.2008 22:33 |  
      0 0

      Prosím tě, sundej si ty růžový "jarolímovský" brejle. Nevím, co se s tím klukem děje, ale dnes byl opět zcela jasně nejhorší na hřišti - neudělal jedinej ostrej sprint, do jedinýho souboje se nedostal včas, měkkej, Gedeon tam s ním zametal (a přitom čistě!!!) jak s žáčkem, spousta zkažených přihrávek, Matej z něj musí bejt uplně "auf", protože chtít po Jarolímovi, aby mu rozeběhnul lajnu, to je nemožný... Zahrát takhle Belaid, tak je znova v béčku. Jarolímovi to prošlo potřetí za sebou.

      • Re: Slavia - Most 2:0

        (host)     před 17 lety 02.03.2008 22:42 |  
        0 0

        za a) jarolim NENI hrac na kridlo. On JE pomalej. Jenze je to taky stredni ofenzivni zaloznik, kde rychlost neni zdaleka tak dulezita. Takze tady nadavejte strejdovi. A Krajcik dnes nehral o moc lepe, tech chyb nadelal kupy.

        • Re: Slavia - Most 2:0

          (host)     před 17 lety 02.03.2008 22:43 |  
          0 0

          ..Krax

  14. Re: Slavia - Most 2:0

    (host)     před 17 lety 02.03.2008 22:36 |  
    0 0

    nechápu co máte proti Abrahámovi, je to dobrej hráč, a že hrál za Spartu to nic neznamená, nemusíme ho proto nenávidět. Abrahám je super fotbalista a rád ho ve Slávii vidím, pomůže nám k cestě za titulem. SKS a Abrahám 4ever!

    myst

    • Re: Slavia - Most 2:0

      slaviator     před 17 lety 02.03.2008 23:15 |  
      0 0

      Já proti Martinovi nemám nic. Ani ň. Má něco za sebou, nikdy Slavii nepomlouval, po přestupu do Sparty dokonce řekl, že od něj nikdo neuslyší jak Slavii nemá rád a dodal že Lukáš Jarolím je třebas jeho kamarád... Ale vadí mi, když trenér Jarolím staví hráče, který aktuálně nemá formu (= Abrahama) místo třebas Tavarese, který formu má... A když postaví vedle sebe proti Budějovicím nebo Mostu do středu zálohy dva defenzivní štíty - a pak ještě řekne, že Abraham defenzivní není... Vadí mi, když cpe Pudila na beka, kde se Dan vyloženě trápí. Vadí mi, když cpe Marka Jarolíma na pravou zálohu. Přitom i s tou dnešní sestavou se dalo něco udělat, jen by se muselo jít odvážněji do toho a přeskupit hráče: Vaniak - Latka, Brabec, Suchý - Krajčík, Jarolím, Abraham, Černý, Pudil - Ivana. Blažek. Když jsem viděl sestavu, v první chvíli jsem se zhrozil a za chvíli mě napadlo, zda nechytá tento tah... Bohužel. Přitom v tomto rozestavění by všichni hráli to, co jim ne nejbližší - Pudil levého krajního záložníka, Krajčík pravého... Marek Jarolím i Jarda Černý by nebyli na lajně... A Abrc by mohl hrát defenzivního hráče, štít - protože na post OF fakt nemá...

      • Re: Slavia - Most 2:0

        slaviator     před 17 lety 02.03.2008 23:17 |  
        0 0

        Jarolím se na podzim (a i dříve) pokoušel z ofenzivně laděných hráčů udělat ty, co makaj dozadu... Proto Tavares nebo Volešák, hráči s dobrou technikou (relativně) hráli ve středu zálohy spíše ty "bořiče" - ale konstruktivní bořiče a strašně moc se to vyplácelo... A nyní jakoby chtěl naučit Abrahama špílmachrem... To osobně mi vadí. Takže: mě neva Abrc, mě va to, co dělá se sestavou Jarolím...

        • Re: Slavia - Most 2:0

          (host)     před 17 lety 02.03.2008 23:28 |  
          0 0

          Naprostý souhlas. A je jen otázkou času, kdy se nám to vymstí. V Brně jsme byli potrestáni za debilní rozestavení s kopytem na hrotu, kdyby dneska proti nám stál kvalitnější soupeř s lepší obranou, tak to opět skončilo ztrátou bodů.

          Vrchol je, když M.Jarolím do TV řekne, že dneska už to bylo dobrý a byly tam akce, který chtěj předvádět... ten člověk absolutně není soudnej, v současný době je jednoznačně nejslabší záložník a s dnešním výkonem by nehrál základ ani v Mostě.

    • Re: Slavia - Most 2:0

      (host)     před 17 lety 03.03.2008 15:44 |  
      0 0

      Proč KJ staví Abraháma uvidíte za týden na Baníku, ze kterého jde mimochodem zatím hrůza.!!Škoda Švece,moc by se hodil.Blažek vám snad už dal odpověď ,proč si ho KJ vybral.A Střihavka? Uvidíme.Na Bazalech nemůže hrát žádná baletka a měkýš! Ta jejich záloha....!!! KJ musí něco vymyslet a na Baníku zabojovat a odvézt nějaký ten bod. Neudělat ostudu a když prohrát, tak čestně po boji,který ocení i zatvrzelci. Liga končí až 30.kolem a když i po něm budeme první je vše O.K. !! A taky vyhrát DERBY!!

  15. Re: Slavia - Most 2:0

    (host)     před 17 lety 02.03.2008 22:47 |  
    0 0

    fotky na www.bene2.unas.cz

  16. Re: Slavia - Most 2:0

    (host)     před 17 lety 02.03.2008 23:32 |  
    0 0

    Tavaréz- výborný.Abrahám, Jarolím - strašný!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Jak dlouho budeme muset přihlížet těmto dvoum hráčům.Všechno si začneme uvědomovat, až budeme Spartě dejchat na záda.Snad jen spartani taky nevzdržej, jinak jsme v pytli.Těším se, až nás KJ bude od zítřka krmit v tisku, jak tihle jeho chráněnci slnili úkoly na hřišti, které jim uložil.Řikáme, že M.jaromil nehraje na svém místě, ale bohužel zpracování míče, nebo přihrávky, nechození do soubojů, POMALOST, tak to jsou základní věci záložníka, kterou ON nesplnuje!Abrahám je naše ponorka, díky němu je kabina vytočená, on může vše, je totiž chráněnec KJ.Jsou to horší časy, než když tady hrál syn LUKÁŠ.Už toho jsme měli plný zuby a ted je to tady s Abrahámem a Jaromilem....Dnes lidi přišli, aby podpořili Slavii.Příště už nepříjdou, aby přihlíželi KJ přehmatům..., možná i naschválům...

    • Re: Slavia - Most 2:0

      (host)     před 17 lety 02.03.2008 23:45 |  
      0 0

      :-)))))))))
      boze muj! Kde se tidle lidi berou furt?
      Lrax

  17. :-))))))))

    Socrates (přítel SN)     před 17 lety 03.03.2008 00:26 |  
    0 0

    Člověk když to tady čte......my jsme fakt strašný ubrečenci ty woe !!!! Jako najít pozitivní komentář, ať už se týká čehokoliv, to je zázrak !!!!! :-)))))))))))))))))))

    • Re: :-))))))))

      (host)     před 17 lety 03.03.2008 00:32 |  
      0 0

      Dnes se toho bohužel moc pozitivního najít nedalo. Jen Blažek a Tavares, kterému to ale do sestavy stejně nepomůže. Zvedla se sice návštěva, ale dokonale se povedlo většinu lidí opět otrávit - ať už sestavou, hrou, nebo tím, že zase došly klobásy atd. Jakejkoliv lepší soupeř by dneska na Strahově bral body.

    • Re: :-))))))))

      (host)     před 17 lety 03.03.2008 00:36 |  
      0 0

      na strahově jsem byl, předvedená hra nebyla ideální, ale kdy je, narozdíl od dob, kdy se hrávalo krásně ale přesto 0:0, dnes Slavie ukázala sílu, kdyby dali tři čtyři góly, asi by tady stejně všichni kritizovali. ale popravdě, mě se fotbal líbil, jako divák jsem spokojen. Abrahám se snad rozehraje, Jarolím skutečně na pravé křídlo nepatří a trenér už to podle mě už taky ví. Jinak se mi moc líbil Blažek, Ivana, Černý, Brabec (jako vždy perfektní), Pudil, Krajčík, Toleski (jak si naběhl mezi brankáře a obránce, prokázal čuch na gól) Tavares, nic moc výkon Abrahám a Jarolím, u Suchého to bylo zrovna tak. Ale u prvních dvou - potřebují se chytit, jak jeden, tak druhý. I když příště by snad taky mohl nasadit Kalivodu...Ale aspoň je z čeho vybírat, když se jednomu nedaří, tak je na lávce dost hráčů na střídání, to dříve nebylo, dnes ano!!!

      • Re: :-))))))))

        (host)     před 17 lety 03.03.2008 00:39 |  
        0 0

        a neřekl bych, že se lidi dali otrávit - myslím, že kdyby nebylo takovéhle počasí, tak bylo dnes na strahově o nějaký ten tisíc lidí víc...
        jinak příští zápasy bude určitě hodně lidí, hraje se (na domácím hřišti)s Bohemkou a se Spartou, pak s Libercem a pak s Viktorkou ŽIžkov a poslední kolo s Jabloncem. Myslím, že pod osm tisíc teď na konci ligy už návštěva nepůjde. (nebo alespoň pod těch dnešních pět :)

    • Re: :-))))))))

      quelhar (admin)     před 17 lety 03.03.2008 00:46 |  
      0 0

      Taky mam pocit, ze se dnes nadava vic, nez minuly tyden po prohre v Brne. Vyhralo se, dokonce jsme dali dva goly, coz se nam povedlo v souteznim utkani naposled 19.10. proti Plzni, od te doby jsme az do dnes ve 14 po sobe jdoucich utkanich dali maximalne jednu branku. Sanci bylo plno a Most mel jen jednu strelu z primaku (po vymyslene standardce) a dva nebo tri nebezpecne vypadajici brejky. Zapas jsme meli pod kontrolou.

      Ale vis jak, loni takhle nadavali spartani a byl z toho titul... :o)

      • Re: :-))))))))

        PetCC     před 17 lety 03.03.2008 10:30 |  
        0 0

        Loni po zápase s Mostem (21. kolo) o nás všichni vykřikovali, že jsme nejlepší, Sparta prohrála v 18. kole doma s Jabloncem 0:3 a jak to všechno nakonec dopadlo. Jánejsem nijak nervózní z naší hry, je tam jasnej potenciál na zlepšení, ale co mě už děsí, to jsou diváci! Včera na Strahově bylo 5 tisíc platících, ale jenom tisíc fandících a hlavně tisíc nadávajících diváků. A z těch diskuzních příspěvků se skoro chce zvracet. Vzkaz pro všechny ty, co se nervově hroutí: "Když ten fotbal psychicky nezvládáte, tak jděte radši do Zoologický zahrady! Abyste mě na stadióně otravovali svými hysterickými výjevy, o to já nestojím. Já chci fandit a ti, kteří to za celý zápas nedovedou ani jednou, ať jsou alespoň zticha!"

    • Re: :-))))))))

      (host)     před 17 lety 03.03.2008 07:56 |  
      0 0

      No ono je to těžký, když vidíš že zápas co zápas nastupuje Abrahám, proč? To mě osobně zkazilo celej zápas. Chápu že je třeba mu dát šanci ale jakym stylem? V pátek přijde a v neděli je v základu? Odehraje totální tužku a další zápas je opět v základu? Odehraje ještě větší než totální tužku a je opět v základu? Tenhle kluk měl nejdřív pořádně potrénovat a začít se sehrávat s týmem na tréninkách a až to začne klapat tak ho začít nasazovat. Ale tohle? Kmotr

  18. Re: Slavia - Most 2:0

    (host)     před 17 lety 03.03.2008 02:05 |  
    0 0

    Ac teda abrahama nemam rad a vypiskaval jsem ho, tak mi udelal raadost pri dekovacce kdyz mel fajn euforickej vyraz (ne jako nekteri), a zakricel na hrace tak kurva proto ten fotbal rhajem ci neco podobneho.

  19. Re: Slavia - Most 2:0

    (host)     před 17 lety 03.03.2008 09:26 |  
    0 0

    No tak sem si to dočet zhruba do půlky a zjistil že dál už to nemá cenu jsou lidi který prostě jenom kritizujou bez ohledu na kontext ostatních důležitých věcí atd. A pak jsou tady zase ti kteří nevim kam koukaj při fotbale. Takže suma sumárům: Jarolím je na pravý záloze opravdu ale opravdu tragickej. To že mu vyšel jenom půl rok v Plzni nic neznamená, protože tam hrál ve středu, kdyby od začátku hrál na svym postu možná by do toho dával víc, takhle ho KJ postavil na místo kde mu to nejde a zřejmě i nebaví, proto ten vlažnej přístup. Po přesunu do středu výrazně ožil i když to pořád bylo bídný je vidět kde by mohl ožít. Abrahám, koukám že někteří si h otady vymodlili stejně jako KJ a stejně jako on nevidí že hraje stokrát hůř než zbytek mačaftu a ještě ke všemu dostává od KJ privilegia jako nikdo. Odehrál tři fakt hrozný utkání na def. záložníku, pokud t budu brát podle KJ jako ofen. záložníka tak byl ještě horší. Sorry ale ten kluk se nepotká s balonem a když tak mu nafackuje a odrazí se do autu nebo k protihráči. Vůbec neměl nastoupit proti Budějkám do základu, měl se sehrát nejdřív s týmem. Kritizovat ostatní členy týmu když hrajou pro ně na netradičních místech, každý zápas v jiný sestavě a rozestavení, atmosféra v kabině díky KJ tahů s Abrahámem a spol musí bejt přinejmenším divná, tak se jim nedivmě že hrají pod své možnosti. KJ by se měl rozhodovat podle formy a ne podle toho kolik kdo potřebuje odehrát minut aby se opět dostal do formy. Fakt mě to sere, nedá se na nás koukat. Kmotr

    • Re: Slavia - Most 2:0

      (host)     před 17 lety 03.03.2008 10:38 |  
      0 0

      Když jsem po zápase s Krčí tvrdil, že je nesmyslné stavět hráče na posty, pro které nemají předpoklady, tak jsi to byl Ty kmotře nebo quelhar, kteří jste tvrdili, že nedělejme ukvapené závěry, vše potřebuje čas. Čas mi dal za pravdu. My teď v podstatě absolvujeme druhé přípravné období a hledáme optimální sestavu, přitom je každému jasné, jak by měla sestava vypadat. Naprosto nezodpovědně jsme přistoupili k přípravnému období, nevhodně jsme doplnili tým na některých postech, naopak jsme neudělali kvalitní levého beka, nepodařilo se najít optimální sestavu pro jaro. Ať skončí Jarolím s experimenty a vrátí se ke hře, která nám je vlastní, kterou jsme ukázali v druhé půli na Totenhamu. Experimenty s Pudilem na beku, Jarolímem na kraji a Abrahámem ve středu zálohy nás poškozují. Zápas v Ostravě je důležitý, pokud ho prohrajeme, Sparta nás může přeskočit a ostatní se k nám přiblíží. Je to důležitý zápas pro psychiku a sebevědomí týmu.

      • Re: Slavia - Most 2:0

        (host)     před 17 lety 03.03.2008 13:57 |  
        0 0

        No vidíš a o tom to je, že čas ti dá zapravdu ale nejdřív je potřeba si na ten čas počkat jako v mém případě. Taky sem viděl že do týmu přišlo hodně hráčů a taky jsem věděl o tom že potřebujem levého obránce ale co jako změním tím že na webu budu nadávat? Leda tak si honit EGO. Já si počkal, dokonce tři zápasy a teď vím, že to KJ nezvládá a jako zbytečnej zimní nákup mi přijde akorát Abrahám. Černý prokazuje svojí kvalitu v každém zápase. Střihavka si myslím že kromě brna zatím svojí práci odváděl dobře a zvláště proti anglánům bojoval. Goče šance má, dávám jako útočníkovi čas, stejně jako Standovi. Blažek včera předvedl, že když bude chtít je platný. Jarolím je bohužel díky KJ utopený na kraji i když ho to táhne dostředu a včera nepatrně naznačil, že tam je jeho místo. Takže jedinej průser je Abrahám, kterej přišel na poslední chvíli. I u něj jsem si počkal s kritikou a tu teď spravedlivě s důkazama mohu uplatňovat. V tom je mezi námi podstatný rozdíl, já tady nekřičí nekritizuji co jak bude, já si počkám až to tak bude a pak to zkritizuje a to protože mi v roli "teoretika" nic jiného nezbývá. Jinak zpět k můžstvu. Experiment s Pudilem na beku byl v obou případech krajní. V prvním chybný protože proti silnému Brnu nemůže hrát beka ale KJ to projel nasazením Gebreho a pak tim že nepřesunul Dřížďala na levýho a Krajčíka na pravýho. S Mostem tam dal Pudila protože hubáček má zlomenej palec a Dřížďal by se mohl vykartovat na mnohem důležitější Baník. Kmotr

    • Re: Slavia - Most 2:0

      (host)     před 17 lety 03.03.2008 19:20 |  
      0 0

      "No tak sem si to dočet zhruba do půlky a zjistil že dál už to nemá cenu jsou lidi který prostě jenom kritizujou bez ohledu na kontext ostatních důležitých věcí"

      ehm, stejne jako ty. Rekls uplne to samy co tady pise kazdej. Krax

  20. Re: Slavia - Most 2:0

    KING25     před 17 lety 03.03.2008 10:47 |  
    0 0

    Fakt nemohu z téhle diskuze. To si opravdu myslítě, že musíme každého porazit minimálně o 4 goly, aby jste se tím fotbalem bavili. Stále se držíme na čele a titul je v dohlednu a tady se nadává jako kdyby jsme šli od prohry k prohře. Však nemusíme vyhrávat o 4,5 nebo 6 golu? Stačí bohatě o gol. A co takhle vyhodit KJ a aby se nám vrátil náš super tréna Pepi Csaplár!?

    • Re: Slavia - Most 2:0

      (host)     před 17 lety 03.03.2008 11:02 |  
      0 0

      no tak tragickou sestavu jako KJ by nepostavil ani Csaplar

    • Re: Slavia - Most 2:0

      (host)     před 17 lety 03.03.2008 11:14 |  
      0 0

      Když si odmyslim extrémní zápas se Zlínem tak v letošní lize má Slavia prumer vstreleneho golu na utkani sotva 1,3... neprijde Ti to malo? Mně ano. Vyhravat 1:0 je fajn, ale je to hodně ošidné. Ale když odehrajeme většinu utkání na 1 utočníka tak se neni co divit. Zhruba od října mají výkony Slavie SESTUPNOU tendenci. Na podzim to možná ještě šlo omluvit unavou a zranenimi... Ale teď to vypada spíše na to, že KJ neni schopen najít optimální sestavu a stanovit na uvod utkání vhodnou taktiku. Sice mu slouží ke cti, že v průbehu zápasu vetsinou udela zmeny k lepšímu, ale mně se tedy naše hra vůbec nelíbí. 19 hráčů!!! na jaře už bylo v základu. IMHO extrém, který nemůže dopadnout dobře. Proč nehrál včera Dřížďal??? Aha už vim, prostě musel nastoupit Jarolím. WTF Ravik

      • Re: Slavia - Most 2:0

        KING25     před 17 lety 03.03.2008 12:07 |  
        0 0

        Hm..no taktiku na výhru 1:0 už znám pár let od jednoho týmu a člověče několikrát vyhrál ligu mistrů. A Proč nehrál Franta. NO jednu odpověd bych videl. Má 3 žluté a nebylo by dobré, aby dostal 4 a nemohl hrát proti Ostravě, jako se to stalo Markovi a že mu jí panečku rozhodčí ukázal bez mrknutí oka...

        • Re: Slavia - Most 2:0

          slaviator     před 17 lety 03.03.2008 15:10 |  
          0 0

          Myslíš AC Milán? Protože Sparta LM ještě nevyhrála ani jednou :))

  21. Re: Slavia - Most 2:0

    (host)     před 17 lety 03.03.2008 11:13 |  
    0 0

    nevidim duvod proc by nikdo z pritomnych nemohl vyjadrit svuj svobodnej nazor!!!!!

    nekomu se to libi,..nekomu ne!...nejsme preci nejaky ovce abychom tu jen peli ody na slavii!

    budme soudni..nejsem odbornik, ale mam proste nejakej svuj nazor!
    rad bych abychom vyhravali treba 5:0..ale jsem realista!
    ve finale staci abychom vyhrali vse 1:0..a bude titul!!
    ..na druhou stranu musim rict ze posilovani tymu myslim, ze muze kazdeho fanouska opravnovat k tomu, ze proste ma pocit ze slavii je silna a dobra!....realita hry tomu proste neodpovida..a myslim ze nejsem sam, kterej se na fotbal jde i tim fotbalem bavit, ne si jen protrpet 90min a koukat treba na (po)kopanou..

    samozrejme ciste pragmaticky to mohu brat jako driv spartani..hrali profesorskej fotbal..ale vyhrali zapas..titul...ja bych ale chtel aby ten fotbal byl ale treba i aspon trochu peknej!..a bohuzel soucasna slavia ma k ty minimalne podzimni daleko!!!!

    ..mrzi mi ze KJ dela experimenty ktery dela a jako kdyby se snazil proste zapracovat jen posily proto ze prisly, bez ohledu na jejich formu, vyuziti, postaveni v rozestaveni...bohuzel mi to asi nejvic mrzi u Pudila..vcera prvni puli odkopavac balonu:(..jeho potencial zahniva v obrane..a tak myslim ze muzeme pokracovat..

    ..snad jen doufam, ze KJ vi co dela..!
    zdravim
    Martin

    • Re: Slavia - Most 2:0

      (host)     před 17 lety 03.03.2008 14:00 |  
      0 0

      Martine jenom k tomu Pudilovi. Hubáček je zraněnej, Dřížďal má žlutý a tak bylo riziko, že by se vykartoval na Baník. Takže by na Baníku musel hrát beka Pudil. Tak si vyber, buď teď s Mostem nebo na Baníku? Už chápeš;-) Kmotr

      • Re: Slavia - Most 2:0

        (host)     před 17 lety 03.03.2008 14:29 |  
        0 0

        Kmotre,..no tak snad mas pravdu,...na Brnu preci taky byl...

        ja jen ze by opravdu bylo skoda takovyho nechat hrat na tomto miste..

        jinak ono by se dalo pokracovat...proc jarolim?..a kdyz uz, proc na kraji a ne na stredu?...PROC ABRAHAM, KDYZ MU TO TED PROSTE TOLIK NEKOPE (jinak mne tolik nevadi, resp. vubec, ale koukam na to ze sportovniho hlediska)

        ..co me stve je to ze uprostred hraji dva zaloznici, kteri proste dopredu nehraji...bohuzel...

        jsem zvedavej jak si KJ poradi s tim az bude svento, a pak janda...
        Martin

  22. Re: Slavia - Most 2:0

    (host)     před 17 lety 03.03.2008 11:57 |  
    0 0

    Abyste vy věčný remcalové a nespokojení ubožáci chcípli!Prokop Mikule

  23. Re: Slavia - Most 2:0

    (host)     před 17 lety 03.03.2008 12:52 |  
    0 0

    Přesně souhlasím s Prokopem,je holt vidět,že je to můj syn ač jsem ho nikdy neuznal za vlastního:) vyserte se už na ty sračky co tu píšete vy močky,radši si přepudrujte rypáky!!!! Machmud Achmadýnažád

    • Re: Slavia - Most 2:0

      (host)     před 17 lety 03.03.2008 14:38 |  
      0 0

      zdravim, kdo videl vcera Most , musi mi dat za pravdu, ze by pro nase fanousky mela byt pripravena ambulance, ktera by zajistovala jejich obzivovani pri nekonecnych a stale trvajicich infarktovych zapasech hlavne v jarni casti. Pominu li hodnoceni hracu, je jasne , ze s podobnym nasazeznim ci chcete li hrou , kterou az na vyjimky produkovali nasi fotbaliste porazime Most , ale treba Ostrava bude velmi tezky bonbonek. Hraje totiz rychlejsi fotbal, je herne vyspelejsi nez treba Most a hlavne bude hrat doma za ucasti minimalne deseti tisic divaku, kteri nas nemusi, pokud mam hodnotit trenera Jarolima a jeho sestavu, tak bych treba i snesl pomaleho Abrahama, ale nasazeni Marka Jarolima je pro mne doslova vzdy hororem. Mozna se budu lisit v nazoru na hrace, ale osobne se mi libil Blazek, kterej bojoval. Osobne mne uz delsi dobu zarazi stagnace M. Krajcika, kterou prilis nechapu. K nasazovani nekterch hracu mohu snad jen dodat, ze treba s Abrhamem existuje dohoda, ktera hovori o umozneni jeho odchodu jiz v lete za podminky uhrady jeho nakupni ceny, i to a samozrejme i dalsi veci okolo posil umocnuji rozhodovani KJ, ktery v posledni dobe spis nez jako trener slouzi jako manazer nekterych hracu a vcera v nem hlavne novinari, kteri nas nemusi opet vyvolali vlnu despektu vuci jakekoli kritice, kterou ve Slavii nesmi vyslovit jeho spoluprqcovnici ani potichu. Presto vyhra znamena urcitou jistotu , ale uz ani nechci psat o tom , ze je potreba zapracovat prakticky na vsem. Rozhodci nas dle meho nazoru tentokrat neposkodil, pred nasim vapnem nam evidentne odpustil nekolik tresnych kopu, ktere mohl naridit. Vse pak kompenzoval treba neudelenim osobniho trestu za drzeni Vaniaka a podobne. Divaci rozhodne maji pravo vyjadrit svuj nazor a to v pripade Abrahama udelali, nesouhlasim s tim, ale respektuji to, nicmene i na Sparte je celkem bezne HLASIT KVULI SPONZORUM VICE LIDI, musim se priznat, ze jsem nepostrehl onech 500 fandu z rad hracu Slavie, za to jsem postrehl jako obvykle vetsinu vsech marodu na tribune a navic i Jakuba Divise jemuz se v Krci libi. Osobne bych se zastavil jeste u jedne veci, v zakulisi se opravdu deji veci, Sparta dnes pouziva i penize za Abrahama k ovlivneni celeho deje a jen blazen si po debaklu Zizkova na Sparte asi dokaze vysvetlit vyhru nad Bohemkou, tzv. cista liga je nedostiznym snem a tak i proto musime bojovat nejen na hristi , ale i v zakulisi, coz mi treba v poctu zlutych karet moc neprijde. Do boje o pohary se zapojuje i Banik,, ktery v Plzni senzacne vyhral polocas 3:0 a tim je receno vse. Jestlize mne neco na Strahove potesilo je pritomnost rady vlivnych lidi, kteri mohou Slavii pomoci i na poli sportovni diplomacie a to ze vsech moznych parlamentnich stran. Jiri

  24. Re: Slavia - Most 2:0

    (host)     před 17 lety 03.03.2008 15:36 |  
    0 0

    Tak nevim, doufam ze KJ nastavil slabsi hrace protoze se hralo proti mostu, proto asi nechal sedet napr Tavarese, Drizdala, Strihavku, toleskyho a setril je na Ostravu

    • Re: Slavia - Most 2:0

      (host)     před 17 lety 03.03.2008 16:02 |  
      0 0

      Dřížďala necha sedět proto, aby nedostal zbytečnou žlutou, pro kterou by nemohl nastoupit v Ostravě. Proč nehrál od začátku Tavares je mi záhadou, podle mě měl být v základu, ať už místo Sucháče, nebo místo Abrce. Střihavku s Toleskim předpokládám nešetřil, ale nechal je sedět, protože prostě hrají mizerně. Marvin

      • Re: Slavia - Most 2:0

        (host)     před 17 lety 03.03.2008 16:08 |  
        0 0

        Dřížďala nechal sedět, aby mohl hrát jeho synovec. Nemůže totiž dost dobře vyhodit ani Pudila, ani Černýho, a tak vyhazuje Ferryho, protože na něm nemá ekonomický zájem.

        • Re: Slavia - Most 2:0

          (host)     před 17 lety 03.03.2008 16:23 |  
          0 0

          Jsi paranoidní... Marvin

  25. Tak tady máme kampaň

    (host)     před 17 lety 03.03.2008 16:33 |  
    0 0

    Tak jak prohlásil trenér, média se spikla proti Abrahámovi. Více dnešní Sport str. 3. Hrál prý dobře, byl jediný, koho zahrál dobře proti Brnu.
    Když si přečtu něco takového, naskytá se otázka. Jsem blbý já nebo trenér. Jenže když si pustím utkání s Brnem ze záznamu znovu, zjišťuji, že skutečně byl Abrahám slabý, že byl mírně podprůměrný i ve špatné Slavii.
    Navíc naprosto stejný názor, že Abrahám hrál slabě, mají všichni, s kým jsem mluvil, a taky naprostá většina oddaných slavistických fandu tady na SN.
    Stejně tak když si pročtu noviny nevidím nikde proti nic proti Jarolímovi ani Abrahámovi, co by se vymykalo z běžného typu referátů.
    Nabízi se tedy otázka, zda trenér netrpí stihomamem. Jestli se u něho z přemíry péče o ekonomické blaho své rodiny neprojevují symptomy schizofrenie - bludy, že proti němu někdo kuje pikle, že jen on něčemu rozumí.
    Karel Jarolím odváděl až do konce loňského roku výbornou práci. Jenže teď se začal chovat podivně a stejně podivně se evidentně chová i vůči hráčům.
    Radovat se v rozhovoru pro Sport, že ve Slavii nezůstali "žádní rozmazlení fracci", mi připadá jako projev nezvládnuté agrese.
    Jsem ochoten chápat, že za slabý výkon při bránění pošle do béčka Tijanyho. Chápu, že přeřadí do béčka Forda, když přijde na trénink opilý. Ale potom nechápu, jak může stavět svého synovce do tří zápasů, kdy chodí po hřišti jako šafář, nebrání, nepresuje a hraje prd, ale přesto ho evidentně chválí. A nechápu, jak snese chování Blažka.
    Obviňovat v situaci, kdy mužstvo hraje tužku, média, poškozuje Slavii.
    Stejně tak ji poškozuje, pokud trenér nadřazuje ekonomické zájmy své a své rodiny nad úspěch Slavie.
    Věřím, že pánové Doležal a Rosen si jsou toho vědomi, že prokážou dostatek odpovědnosti a začnou tyto jevy poškozující klub, který vedou, řešit.
    Tantalos

    • Re: Tak tady máme kampaň

      slaviator     před 17 lety 03.03.2008 16:37 |  
      0 0

      Tantalosi, hezky jsi to shrnul... Není co dodat.

      • Re: Tak tady máme kampaň

        slaviator     před 17 lety 03.03.2008 16:42 |  
        0 0

        Jen bych dodal jedno. Po příštím kolu můžeme koukat Spartě už na záda. Stačí, když Sparta dneska vyhraje v Olomouci (nic jiného se pavděpodobně nestane) a že doma porazí na jaře slabé Teplice (které zatím porazily doma akorát Most 1:0 ještě víc náhodným golem než Slavie Budějky... A hlavně Most Teplice přehvával!) - takže Sparta bude mít 42 bodů. A nevím nevím, zda my s tímhle přístupem v Ostravě vyhrajem.

        • Re: Tak tady máme kampaň

          (host)     před 17 lety 03.03.2008 17:06 |  
          0 0

          jasne,pojdme se bavit rovnou o tom,ze sparta prakticky nema soupere a my jsme tak ubozi,ze v ostrave dostanem bura,doma nahecovanou bohemku neporazime ani omylem,ve zline prohrajem,no pak bych to videl do konce ligy tak na 2 body.maximalne!takze budeme mit 43 bodu.sparta si myslim,ze bude mit 72. takze my nakonec skoncime sesti a budeme radi. fakt jste tady jak dementi. troubi

          • Re: Tak tady máme kampaň

            quelhar (admin)     před 17 lety 03.03.2008 17:11 |  
            0 0

            Pod to se muzu podepsat taky. Proboha copak nemate zadne sebevedomi? Nastesti aspon hraci ho maji, kdyz uz ho nemaji (nekteri) fanousci...

            • Re: Tak tady máme kampaň

              (host)     před 17 lety 03.03.2008 17:16 |  
              0 0

              Sebevědomí je supr věc, problém je, pokud je to jediný, co máš... viz M.Jarolím.

              • Re: Tak tady máme kampaň

                slaviator     před 17 lety 03.03.2008 17:33 |  
                0 0

                ... Marek by zahrál líp, kdyby hrál na "svém" postu... Jinak to není tohle o sebevědomí, to vycházím jen z toho, jakou formu máme my, jakou formu má Baník a jakou formu maj Teplice. To by Sparta musela zahrát hooooooodně blbě, aby s Teplicema nevyhrála. A to ještě, zda to nebude v zákulisí ošéfováno...

                • Re: Tak tady máme kampaň

                  (host)     před 17 lety 03.03.2008 17:39 |  
                  0 0

                  Jarolím hrál druhou část zápasu na svym místě, bylo to sice o fous lepší než u lajny, ale pořád byl jasně nejslabší hráč, bez pohybu, měkkej, pomalej, nedůraznej, bez zájmu... to na Slavii nestačí. A navíc rozhodně není v pozici, aby si mohl dovolit odchodit zápas jen proto, že nehraje na oblíbeným místě. Když mi to nejde, tak aspoň jezdím, to u něj vidět není. Spolu s Gebrem je suverénně nejslabší hráč a znovu připomínám Belaidovo přeřazení do B-týmu za výkony, které byly o třídu lepší!

                  • Re: Tak tady máme kampaň

                    slaviator     před 17 lety 03.03.2008 18:01 |  
                    0 0

                    Je to možný... Já nevědět, že je v základu, tak si ho včera ani nevšimnu... Abrce jsem si třeba přece jen všim, když asi dvakrát zabrzdil útok soupeře, jednou byť sice za cenu faulu, ale zabrzdil... A asi jednou, když vyslal dopředu kolmici. Marka jsem si nevšim... To je fakt... Ale za to nemůže hráč, že hraje. Za to může trenér, když hraje hráč bez formy - navíc na postu, kde mu to nejde.

          • Re: Tak tady máme kampaň

            slaviator     před 17 lety 03.03.2008 17:36 |  
            0 0

            Já jen říkám, že jak se dostane Sparta před nás, tak že se poserem zase a nedáme to. Ještě před zápasem v Brně jsem se o tom dohadoval se Strnadem, a musím mu dát zpětně za pravdu, že čím dřív to bude jasný, tím líp... Naivně jsem věřil, že se oproti zápasu s Budějkama zlepšíme a poučíme a v Brně vyhrajeme. Naivně jsem nyní doufal, že se poučíme z Brna a Most přehrajeme (!!!). To, že jsme vyhráli, to bylo jasné. Most venku nevyhrál 30 zápasl v řadě, na SLovácku, v Příbrami, v Kladně, v Jablonci, tak ještě nedej bože aby se chyt u nás... Ale nepřehráli jsme ho. A nevím nevím, zda se ze zápasu s Mostem poučíme do utkání v Ostravě. Pokud ne, tak jsme namydlení.

            • Re: Tak tady máme kampaň

              (host)     před 17 lety 03.03.2008 17:44 |  
              0 0

              No to sis našel parťáka :-D Rudého Strnada :-) Až se tomu člověku poprvé povede ohodnotit ve Sportu hráče podle toho, co předváděli na hřišti, tak na Strahově uspořádám ohňostroj! Kdykoli vleze na hřiště Hubáček, tak má 5, i kdyby si dal tři vlastní góly a zavinil tři penalty... a tak by se dalo pokračovat. Holt když se někdo na fotbale věnuje všemu kolem, jen ne tomu, od čeho tam je, tak to pad takhle dopadá.

              • Re: Tak tady máme kampaň

                slaviator     před 17 lety 03.03.2008 17:59 |  
                0 0

                To vidíš jen v diskuzích, jak se fanoušci liší... Někdo za jede zápas dokáže hráče A označit jako nejlepšího na hřišti, jinej si všímá během utkání spíše nedostatků a označí ho jako nejhoršího na hřišti... Viz Střihavka: někdo v něm vidí útočníka, kterej se bije... Rve a vyhrává hlavičkový souboje - někdo naopak někoho, kdo to odchodí... Hodnocení hráčů nemůžeš brát vážně... To by Slepička nikdy nemoh mít 9, Kulič 10 apod... :-)))))

          • Re: Tak tady máme kampaň

            (host)     před 17 lety 03.03.2008 19:24 |  
            0 0

            Vidíš, ty pitomče, a Sparta dneska ztrácela body. Měl ses dívat, nepsal bys takový hovadiny.

      • Re: Tak tady máme kampaň

        (host)     před 17 lety 03.03.2008 17:10 |  
        0 0

        Nechápu, co ještě pořád máte z toho rejpat do Blažka. Včera nejlepší na hřišti, neustále běhal, nabízel se, chtěl hrát... naprostej opak dosavadních výkonů lemry Střihavky. Nechápu, proč někdo (slaviator), kdo je schopen si na fotbalovém webu půl dne vykládat o tom, jak si nagelovat palici, neustále kritizuje Blažka jen proto, že se blejsknul nahej v koupelně... :-)

        • Re: Tak tady máme kampaň

          slaviator     před 17 lety 03.03.2008 17:57 |  
          0 0

          Co? Já nekritizuju Blažka, včera byl s Gedeonem nejlepší na placu, hrál aktivně, nabízel se, i se vracel, vstřelil gol... Pokud sis nevšim, nelíbí se mi Pudil na levém beku, nelíbí se mi dvojblok Suchý - Abraham ve středu hřiště (doufám, že s Abrahamem bude v Ostravě hrát někdo tvořivej! V liberci hrál Abrc s Hodurem, v Bolce s Matějovským a šlo mu to...! Co Kalivoda? Nebo Volešák.) a nelíbí se mi Marek Jarolím na pravém krajním záložníkovi. Proti výkonu útočníků jsem neřek ani ň... Leda, že mohli vstřelit víc branek :-)) Ale to je pokaždé, když dá hattrick, dá se říct, že ve čtvrté šanci selhal a měl ji proměnit... Proto proti útočníkům neříkám ani ň. Stejně jako proti Vaniakovi, kterej si vyjíměčně v poslední době nevybral slabší chvíli, ani proti Brabcovi a spol. Někdo třebas nemá formu jako Krajčík, Suchý, Abraham. Stane se. Nelíbí se mi však ty "systémové" "nedostatky" (2 DZ vedle sebe proti poslednímu týmu, navíc doma!, ofenzivní záložník na beku, i když se vyloženě na tom postu minulej match trápil - proti Mostu tam klidně mohl hrát Gebre když už jsme nemohli hrát 3-5-2, "stíhal" by naprosto stejně jako Půďa..., střední záložník Jarolím na kraji, kde se trápí) - to se mi nelíbí... Systémové věci. Ale Blažek včera na hřišti velkej příslib... Ale zase ať nezpychne:)

          • Re: Tak tady máme kampaň

            (host)     před 17 lety 03.03.2008 17:59 |  
            0 0

            Tak tohle ti klidně podepíšu taky, jako ostatně asi každý, kdo včera tu pokračující hrůzu viděl... nicméně já reagoval na to, že Tantalos neopomenul zkritizovat Blažka a tys mu to "podepsal".

            • Re: Tak tady máme kampaň

              slaviator     před 17 lety 03.03.2008 18:03 |  
              0 0

              sorry, tak Blažka jsem přehlíd... Já mu podepsal toho Abrahama, s tím Brnem apod...

            • Re: Tak tady máme kampaň

              slaviator     před 17 lety 03.03.2008 18:07 |  
              0 0

              Nebo taky třeba to s tím Tijanym... Myslím, že momentálně by na pravé záloze zahrál líp kdokoliv, Volešák, Kalivoda, právě třebas i Tijany (proč by ne, Marek je taky středovej záložník), nebo Krajčík a za ním na beku Gebre... Tijanyho přeřadil do B týmu, Marka ani nevyndá ze sestavy. Jasný, Tijany to trošku přehnal, nebyl přeřazen ani tak uplně kvuli výkonum, jako možná ze třetiny obětní beránek a ze dvou proto, že to odchodil a myslel si bůh ví co... Ale stejně... Hráči to nejde - tak musí jezdit po prdeli, nahoru dolu, do doby, než začně padat na hubu a přihlásí se o střídání... Pokud se jen tak prochází po hřišti... Tak neívm no. Minimálně ho nedat příště do základu...

    • Re: Tak tady máme kampaň

      KING25     před 17 lety 03.03.2008 16:55 |  
      0 0

      Dej si facku a přestan si vymýšlet! Tobě jde o to prostě co nejvíc špinit KJ, jinak si nedovedu vysvětlit, proč tu pořád překrucuješ ten článek ve sportu, jak tam KJ mluví o charakteru hráčů!

      • Re: Tak tady máme kampaň

        (host)     před 17 lety 03.03.2008 17:01 |  
        0 0

        Kingu, král se nechová jako chudák.

    • Re: Tak tady máme kampaň

      quelhar (admin)     před 17 lety 03.03.2008 17:01 |  
      0 0

      Tantalosi, neda mi to, abych opet nereagoval na to, co tady interpretujes jinak, nez Jarolim zamyslel. (Verim, ze nelzes zamerne, ale jen z nepochopeni)
      a) Podle Sportu byl Jarolim jednim z mala, nikoli jedinym, kdo zahral dobre proti Brnu.
      b) Opet sis neodpustil rypnuti do toho, ze M. Jarolim je ve Slavii z protekce, coz si z fotbalovych "odborniku" nemysli nikdo, viz napr. magazin Hattrick. Ostatne nevim, jak je to ve tve rodine, ale vztah stryc - synovec obvykle nebyva tak vrely, jak to z tvych narazek vypada.
      c) Tva oblibena fraze o rozmazlenych fraccich, kterou zminujes uz ponekolikate a tentokrat jsi ji dezinterpretoval tak, jako v minulosti jeste nikdy. Ve skutecnosti si v onom rozhovoru trener jen pochvaloval, ze hotelovy personal ve vetsine hotelich vnima jeho hrace jako prijemne lidi a ne jako rozmazlene fracky = namyslene hvezdy jako v jinych tymech. Rozhodne tam nepadlo slovo "nezustali" a proto je tva veta, ze ktere plyne, ze pred rokem tu nejaci fracci byli, lziva. Ta poznamka nemela nic spolecneho s nezvladnutou agresi, nemela totiz nic spolecneho s agresi vubec. Bylo to jen pochvaleni, ze hraci jsou prijemni lide a tak je vnima jejich okoli.

      To uz je vetsi projev nezvladnute agrese Smiceruv vyrok, ze neni titul pro koho vyhrat.

      • Re: Tak tady máme kampaň

        quelhar (admin)     před 17 lety 03.03.2008 17:12 |  
        0 0

        Oprava, v bodu a) se jedna samozrejme o Abrahama, ne Jarolima.

      • Re: Tak tady máme kampaň

        (host)     před 17 lety 03.03.2008 17:21 |  
        0 0

        1 Omlouvám se, skutečně zahrát dobře vedle Abraháma mělo několik málo jedinců. Na meritu věci to nic nemění.
        2. Nemám důkazy o tom, že by byl Marek Jarolím ve Slavii z protekce. Nicméně jeho nasazování po katastrofálních výkonech, za něž byl TJ přeřazen do béčka, o tom zcela jasně svědčí. Například v utkání proti Budějpovicím jsem počítal jeho zákroky dobré a špatné, jako dobré jsem hodnotil ty, které posunuly akci Slavie dobře kdy získal míč a nebo pěkně přihrál dopředu. Jako špatné jsem hodnotil zásahy, po nichž Slavia ztratila míč. Nepočítal jsem nic neřešící přihrávky do zadu nebo do strany, které lze hodnotit třeba jako brzdění hry.
        Na tři dobré akce jsem napočítal šestnáct akcí špatných.
        T

    • Re: Tak tady máme kampaň

      (host)     před 17 lety 03.03.2008 17:02 |  
      0 0

      ja ti velmi rad odpovim na tvoji otazku: jsi blby ty.troubi

    • Re: Tak tady máme kampaň

      (host)     před 17 lety 03.03.2008 17:14 |  
      0 0

      Škoda, že v ůvodu nadějnej příspěvek pak vždy zprasíš nějakejma konspiračníma teoriema o mafii Jarolímů a nezapomeneš připomenout to tvoje "vraždění neviňátek" (i když u některých by se spíš hodilo to označení "frackové", přestože to tak Jarolím ve Sportu vůbec nemyslel).

      Včera to byla hrůza, Jarolím zahrál opět katastrofálně, v základu (možná ani ve Slavii) nemá co pohledávat, když mu dělá problém i popoběhnout... ale vyvodit z toho takovouhle pitomost, kde trenéra pomalu obviníš z přípravy vlastizrady, to je příliš... to, že to KJ přestává zvládat, poté co již počtvrté na jaře nezvládl postavit normální sestavu, vidíme všichni, ale co je moc, to je moc.

      • Re: Tak tady máme kampaň

        (host)     před 17 lety 03.03.2008 17:15 |  
        0 0

        v "úvodu" samozřejmě. sorry.

        • Re: Tak tady máme kampaň

          (host)     před 17 lety 03.03.2008 17:41 |  
          0 0

          Konspirační teorie? Ne, příteli, tady nejde o nic konspirativního, tady jde o naprosto otevřené protežování špatně hrajícího příbuzného.
          Pokud jde o "vraždění neviňátek", připouštím, že nikdo ze slavistických mlaďochů nebyl ani zavražděn, ani není nevinný. Inteligentní lidi to také hned pochopili.
          T

  26. Re: Slavia - Most 2:0

    (host)     před 17 lety 03.03.2008 18:27 |  
    0 0

    Richi budou jeste nejaky videa z kotle? koudy

  27. Re: Slavia - Most 2:0

    quelhar (admin)     před 17 lety 03.03.2008 22:26 |  
    0 0

    Mno, tak Sparta jen remizovala v Olomouci, vykon taky nic moc. Asi to tu hodne zkazilo naladu tem, kteri se tesili na pristi tyden, az nas Sparta predbehne (protoze my samozrejme vybouchneme v Ostrave a rumuni prejedou Teplice) a oni budou moci rict "vzdyt jsem to rikal". Ale trebas nekteri prohledli, ze ono to s tou supersilou Sparty nebude zas tak zhave. Stejne tak to nebude tak zhave s tou mizernou formou Slavie.

    • Re: Slavia - Most 2:0

      (host)     před 17 lety 03.03.2008 22:57 |  
      0 0

      Ac mi to neleze pres prsty, tak neslo nevidet, ze Sparta hraje o dve tridy rychlejsi fotbal nez my... bohuzel. Naprostej opak podzimu - samozrejme tam stale prevladaj nesmyslny nakopy na Doska (stejne jako u nas na kohokoliv v utoku), ale je tam vic prihravek po zemi na jeden dotek, krajni beci utocej po stranach, stoperi nedelaj tak casto kiksy (dnes samozrejme Sivok, ale podivejte se, kolikrat se mezi nase stopery dostal Most...). Ani Slavie ani Sparta nehrajou ted buhvijakej fotbal, ale ten rozdil v rychlosti hry je bohuzel evidentni. V nas neprospech.

      • Re: Slavia - Most 2:0

        quelhar (admin)     před 17 lety 03.03.2008 23:39 |  
        0 0

        Sparta je o dve tridy rychlejsi, ale je ji to k prdu, kdyz nedokaze proti betonujicimu souperi dat branku. Jeji hraci si stezuji, ze Olomouc hrala antifotbal. Presne totez hraly Budejky u nas, jenze my jsme se presto dostali asi do ctyr golovek a jeden gol vstrelili.

        Porad me neprestava fascinovat, ze nekteri dokazi vylicit zapas s Mostem jako vyrovnany, to mi hlava nebere...

        • Re: Slavia - Most 2:0

          slaviator     před 17 lety 04.03.2008 08:15 |  
          0 0

          Budějkám jsme ten gol vstřelili, ale vzpomen si, jak to bylo... Myslím že Kalivoda střílel na bránu, Kučera to vyrazil před sebe a neobsazený Černý to z první dorazil do brány... Bylo obrovský štěstí, že byl a) neobsazenej b) v plným běhu, takže do toho míče dal razanci c) že se to odrazilo přímo proti jeho noze a za d) že netrefil hráče, co šel na brankové čáře do skluzu ve snaze ten míč zasáhnout... Jasný, o výsledích ve fotbale rozhodují maličkosti a štěstí - ale tohle přesně mohla trefit takhle i Sparta včera... Ten fotbal byl z naší i jejich strany dejme tomu proti podobnému soupeři podobnej... A jsem pak zvědav na nás, jak v Olomouci budeme hrát... Sigma má dobrou obranu a dokáže to zatáhnout, o čem jsme se přesvědčili už na podzim na STrahově, když to skončilo 0:0. Proti Olomouci tak asi bude v základu vyšší Střihavka, nedá se očekávat že tam budeme hrát na brejky, ale dobývat bránu jako včera Sparta. A jsem zvědavej, jak se s tím popasírujeme... Jinak jsem samozřejmě rád, že už teď vzala moje prognoza, že po příštím kole můžeme být už o bod za Spartou, za své... Ale ta možnost tu byla. Teď se musíme koukat sami na sebe a v Ostravě vyhrát. A třebas se Teplice zrovna proti Spartě nahecujou a vyhrajou, ale nevím nevím... Stopeři Klein, Lukáš, útočník Jun - ti byli ve Spartě a buď to trochu vypustí, protože titul přejou Spartě víc než nám a ví, že oni do boje zasáhnou už jen tím, že budou brát nebo ztrácet body... Ale zase na druhou stranu trenér Rada nebo brankář Slavík by měli být na sto pro zase nahecovaní na vítězství... :-) Jsem vážně zvědav... Ale bilance útoku je hodně žalostná. 3 zápasy = 1 gol. Gol, kterej byl možná ještě víc náhodnej než ten Jardy proti Budějkám. A to doma, proti Mostu. Přitom i Most Teplice přehrával, nechci vědět, jak Teplice hrály U Nisy proti Slovanu, výsledek hovoří asi za vše, nebo na Stínadlech proti Brnu... To jsou dva trochu kvalitnější týmy ze středu tabulky a Teplice, "aspirant" na titul proti nim neobstály. Jak asi dopadnou proti Spartě, že... Naštěstí to pořád máme ve svých rukou, resp nohou - i včetně té varianty, že vyhrajem vše krom derby... A to je celkem pozitivní. Věřím, že čím dýl budeme první, tím víc budou sparťani nervozní - ale bojím se také, že na druhou stranu tím víc rozjedou práci v zákulisí...

          • Re: Slavia - Most 2:0

            quelhar (admin)     před 17 lety 04.03.2008 09:52 |  
            0 0

            Na gol Budejkam si vzpominam, jenze nez jsme ten gol vstrelili, tak jsme si vypracovali tri nebo ctyri velke sance. Sparta mela vcera tak jednu.

            Vetsinou s tvymi nazory souhlasim, ale v tomhle opravdu nemuzu, pripadas mi taky jako jeden z tech, co se tesili na to, az nas Sparta preskoci a budes pak moci rict, ze jsi to prece rikal a ze jde vsechno do haje. Chtelo by to vice klidu, do haje nic nejde.

            Teplice urcite budou chtit hrat o pohary a tri porazky v rade by je tak zdeptaly, ze by skoncily pate, tj bez poharu. Proto budou na Sparte hrat jako o zivot.

            S tou superformou Baniku to bude asi tak stejne zhave jako se Spartou, jeden povedeny zapas nic neznamena. Na oranisti na Bazalech se nam sice bude hrat spatne, ale verim, ze minimalne bod si odvezeme.

            Celkove bych rekl, ze Slavii rozhodne neprospiva to, ze fanousci a media kolem umele vytvareji hysterii. Napr. idnes napise, ze "Slavia stastne porazila Most" a vetsina fanousku se tak chova. Pritom jsme Most jasne prehravali a golu jsme mohli dat dvakrat tolik. A to prestoze hra nebyla kdovijak uchvatna.