Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Rozhovory

P.Gedeon: Na Slavii vzpomínám rád

Mostecký kádr má po Liberci nejvíce hráčů, kteří prošli Slávií, stejně je na tom i jablonecký tým. Nejvýraznější stopu zanechal ve svém dřívějším působišti Patrik Gedeon, kterého si jistě mnozí pamatují. "Měl jsem možnost hrát s těmi nejlepšími hráči z české ligy, během angažmá v Praze jsem nakoukl také do reprezentace," vzpomíná v rozhovoru pro Slavistické noviny před vzájemným zápasem Mostu a Slavie.

Po dvou letech strávených v cizině jste se v zimě vrátil do Česka. Co se změnilo?
Nepředpokládal jsem, že bych se do ligy vrátil. Loni jsem chtěl hrát ještě v zahraničí, ale nevyšlo mi to, takže jsem nakonec uvítal, že jsem se mohl vrátit. Most mi pak navíc dal v zimě nabídku, že mohu hrát první ligu a nemusím zůstat v Blšanech, za které jsem nastupoval na podzim. Jsem rád, že jsem se do nejvyšší soutěže vrátil. Přijde mi, že úroveň ligy je naprosto stejná, že se nic nezměnilo. Pokud budu zdravý, tak si myslím, že bych ji mohl ještě pár let hrát. Uvidíme, jak to s Mostem dopadne, protože v něm mám smlouvu na rok a půl plus roční opci.

V cizině jste prošel Vaduzem...
(skáče do řeči) Přesně tak, jako první jsem šel do Vaduzu, do kterého jsem odcházel v zimě ze Slavie. V té mi v létě končila smlouva a já i proto odcházel do Lichtenštejnska. Musím říct, že mě překvapilo, neboť na podmínky si nemohu stěžovat, příroda byla výborná, pěkně se tam žilo, v tom to bylo bez problémů. Ale nevěděl jsem, že přicházím do mužstva, které není profesionální. Ve Vaduzu totiž byla polovina týmu normálně pracujících. Po půl roce jsem tedy požádal pana Zíku, zda-li by pro mě něco neměl. Ozval se trenér Csaplár (trenér polské Wisly Plock - pozn. autora), což jsem přivítal, neboť rok strávený v Polsku byla obrovská zkušenost. Polská liga je hodně kvalitní, hrálo se mi dobře, nastoupil jsem téměř ve všech zápasech.

Poté jste měl nakročeno do maďarského Debrecenu. Proč to nevyšlo?

Během letního přestupového období jsem věděl, že do Polska se už nevrátím. Byla pouze otázka, kde zakotvím. Ozval se trenér Beránek, zda-li bych nechtěl jít do Maďarska. Kvůli tomu jsem odmítl nějaké ligové nabídky z Čech s tím, že jim za zájem děkuju, ale že chci hrát v zahraničí, konkrétně v Debrecenu. Do Maďarska jsem pak odjel s představou, že podepíšu smlouvu na půl roku s následnou opcí. Ale po deseti dnech, kdy jsem tam trénoval a bydlel na hotelu, mi bylo řečeno, že mě prezident klubu nechce. Takže jsme ukončili testování a vrátil jsem se do Česka. Neměl jsem ale tu povahu, abych zavolal trenérům, kteří mě předtím chtěli a říkal jim: "Dobrý den, tady Patrik Gedeon. Vy jste mi dříve volali, to Maďarsko ale padlo. Nechcete mě?" Začal jsem proto trénovat v Blšanech a když se naskytla možnost zůstat, tak jsem to uvítal.

Jak jste vnímal to, že jste najedno
u hrál jen třetí ligu, navíc o záchranu?
Já jsem to bral jako fakt, moc jsem se tím nezatěžoval. Pro Blšany jsem chtěl samozřejmě to nejlepší, aby podzim nedopadl tak, jak nakonec dopadl, výsledky nebyly moc dobré. Moc jsem se tím nezatěžoval a nepřemýšlel o tom. Doufal jsem, že třeba po půl roce, který strávím v Blšanech, by se mohla objevit nějaká ligová nabídka a jsem rád, že něco takového přišlo, samozřejmě se musely domluvit mezi sebou oba kluby neboť jsem byl hráč Blšan.

V zimě přišlo s nabídkou vedle Mostu také Kladno, vy jste se rozhodl pro Most. Proč?
Kladno se ozvalo i na začátku sezony, ale já jsem dal předtím slib Blšanům a nechtěl jsem ho porušit. V zimě pak přišla nabídka od Mostu, velikou roli v rozhodování hrálo i to, že to mám z domova (Gedeon bydlí na Chomutovsku - pozn. autora) deset minut jízdy autem. Ozvali se navíc jako první, neboť Blšany v zimě trénovaly v Mostě, takže tehdy proběhla první jednání a první konkrétní nabídka.

Hned na začátku vás čekaly specifické tři zápasy, nejprve Teplice s Olomoucí, které o vás měly před sedmi lety zájem, vy jste ale tehdy přestoupil do Slavie. Vzpomněl jste si na to?

To jste mi připomněl až teď vy, ale je to pravda. Když jsem odcházel z Blšan, tak měly zájem Teplice i Olomouc. Vidíte, to mě ani nenapadlo. Mě ale mrzí, že jsme ty zápasy bodově nezvládli tak, jak bychom si představovali. Obě utkání jsme odehráli kvalitně a je jenom škoda, že nyní jsme poslední zápas s Olomoucí nedotáhli do vítězného konce a nevyhráli jsme.

Jak vzpomínáte na angažmá ve Slavii?

V každé práci jsou dobré a špatné věci, což se zažilo i ve Slavii, ale já na ni vzpomínám strašně rád. Měl jsem tu možnost hrát s těmi nejlepšími hráči z české ligy, během angažmá v Praze jsem nakoukl také do reprezentace. I nyní, když už v ní dva roky nejsem, jí strašně moc fandím a držím klukům palce, aby to dotáhli k mistrovskému titulu. Přál jsem jim i v evropských pohárech. Nedá se říct, že bych byl nějaký fanoušek, ale fandím jim, aby se dařilo.

Sledoval jste Slavii i v Lize mistrů?
Fandil jsem, přál jsem jí úspěch. Viděl jsem i zápas s Ajaxem, takže jsem to klukům moc přál a nejen jim, ale všem - od fanoušků přes maséra po trenéra, prostě všem. Zasloužili si to a myslím, že v tom dvojzápase s Ajaxem byli lepší a postup si zasloužili.

Vzpomněl jste si na dvojzápasy, které jste hrál v předkolech Ligy mistrů vy a které se nepovedly?
Vzpomněl jsem si, dokonce jsem si i v duchu říkal škoda, že u toho nejsem taky. Já jsem promarnil asi tři postupy, takže mi to bylo docela líto. Ale když se mě lidé ptali, tak jsem říkal že je možné, že kdybych ve Slavii zůstal, tak by se to třeba vůbec nepodařilo. Jsem rád, že se to klukům podařilo, že to dopadlo tak, jak to dopadlo.

Ve Slavii jste nosíval i kapitánskou pásku. Bude pro vás nedělní zápas o to specifičtější?
To, že jsem byl kapitánem nemá vůbec žádný vliv. Já jsem měl vždy jiné hodnoty než být kapitánem, to se vyvinulo ze situace, protože jsem byl služebně nejstarší hráč. Asi proto jsem byl tehdy zvolený. Zápas pro mě bude určitě výjimečný, protože jsem ve Slavii prožil dlouhé a krásné roky. Po dvou letech se vracím do ligy a hned ve třetím zápase narazíme na Slavii, která je zrovna rozjetá, i když nyní prohrála v Brně. Myslím si ale, že svoji kvalitu máí a bude mít a další zápasy to jen potvrdí. Na Slavii nemáme co ztratit, pojedeme k ní s otevřeným hledím. Jak jsem předtím říkal, že jsem fanoušek Slavie, tak těch devadesát minut ve vzájemném utkání ji fandit určitě nebudu. Pokud bychom odvedli výkon na hranici svých možností a Slavii by se nemuselo dařit, tak bychom ten bodíček urvat mohli.

V Mostě nyní působí čtveřice hráčů, kteří Slavií prošli (odchovanci Martin Svoboda, Tomáš Pešír, Jiří Studík a Patrik Gedeon - pozn. autora). Proběhne nějaké hecování se soupeřem?

Já ve spojení s žádným klukem ze Slavie nejsem, protože kádr se celkem dost obměnil. Nevím, zda Svoby, Pišta nebo Studna v nějakém spojení jsou, ale určitě nějaké občerstvení společně vypíšeme, pokud by se nám povedlo na Strahově nějaký ten bodíček vzít. To je ale celkem normální.

Komentáře (38)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: P.Gedeon: Na Slavii vzpomínám rád

    (host)     před 17 lety 28.02.2008 12:08 |  
    0 0

    Nikdy nezapomenu na jeho slova: " TEn trávník budeme jezdit" :-))
    Byl to vždy oblíbenec, bo makal na plno a fakt jezdil..., s takovými hráči je radost hrát..., bo jsou všude a "chtěj" hrát...
    Tak hodně zdravý a štěstí Gedy.., toho ovšem o něco méně v NE :-)

    • Re: P.Gedeon: Na Slavii vzpomínám rád

      (host)     před 17 lety 28.02.2008 12:10 |  
      0 0

      jeste insignie :-))))

      urs

      • Re: P.Gedeon: Na Slavii vzpomínám rád

        (host)     před 17 lety 28.02.2008 12:38 |  
        0 0

        Komentovat rohovor nebudu, ale blizi se dalsi zapas ve kterem nam pujde alespon o udrzeni minimalniho naskoku pred Sraltou, zapas to bude dulezity i pro soupere, ktery se snazi zachranit. Problemy zdravotniho charakteru uz snad ani nema cenu zminovat, spis bych se chtel zamerit na naladu v kabine, ktera nebyla po poslednim zapase nijak zariva, dokonce i trener Jarolim, ktery na mne pusobi v posledni dibe smerem k hracum ponekud ustrasene zvedl hlas a kricel. Co to prinerslo nedokazi odhadnout ani hraci, zakladni myslenkou jeho projevu byla, ale pasivita hracu, jejich odevzdanost a neplneni obranych ukolu. Zajimavy postoj pridalo vedeni klubu, ktere by se dalsim vybuchem mohlo zabyvat jiz v pondeli ci v nedeli po zapase a vyvodit smerem k realizacnimu tymu urcite kroky. Nelze se divit jiste netrpelivosti vedeni i fanousku, kteri cekali po mohutnem doplneni muzstva jinou hru i vysledky nez jen utrapenou vyhru doma. Doufam, ze skutecne budeme od zacatku hrat na 2 utocniky, zaloha posili ofenzivu a hlavne se budeme prezentovat rychlou hrou smerem dopredu. Mezi fanousky i vedenim klubu sili ptresvedceni , ze nektetre tahy trenera Jarolima z posledni doby byly ponekud nestastne, hlavne prichody nekterych Spartanu nejsou prilis takticke i vzhledem k jistym vazbam techto hracu smerem k byvalemu klubu. Nepocitejme prilis se startem vsech dliouhodobe zranenych hracu a i s nejakou velkou navstrevou, vedeni klubu doufa , ze prijde na 500 mladych fotbalistu a fotbalistek , ale protoze na Praze 10 konci prazdsniny tipuji pocet tak na 200, Nasi hraci tentokrat musi, takze prasky na uklidneni sebou a hlavne se predem zahrejte, budeme to vsichni potrebovat. Jiri

        • Re: P.Gedeon: Na Slavii vzpomínám rád

          quelhar (admin)     před 17 lety 28.02.2008 14:25 |  
          0 0

          Zdravim.
          Ja jsem vzhledem k nedeli celkem optimistou, verim, ze konecne nastrilime vic nez jeden gol - proti komu jinemu uz nez proti poslednimu tymu tabulky, ktery ma v obrane celkem pruchodak. Taky verim, ze trener ty dva utocniky postavi (nejspis to budou Toleski a Strihavka). Bohuzel si taky myslim, ze ve stredu zalohy nastoupi opet Suchy s Abrahamem. Jake ma proto KJ duvody, to fakt nevim, docela rad bych to pochopil.
          Vzhledem k tomu, ze se Most chce inspirovat Budejovicemi, tak to bude zase hnuj a ne fotbal, ale snad tentokrat dame gol(y) drive.

          • Re: P.Gedeon: Na Slavii vzpomínám rád

            (host)     před 17 lety 28.02.2008 14:36 |  
            0 0

            Co se tyce utocniku asi bych po zapase v Brne spis uprednostnil Ivanu od zacatku a v zaloze bych nechal sedet Abrhama a postavil spis Tavarese, v obrane bych posunul Latku na kraj a nasadil Marka Sucheho. Stavet Suchace je neco jako politicky ukol, vedeni klubu ho ma zajem zhodnootit jako dobrou investici a prodluzovanim jeho angazma ve Slavii klesa i jeho motivace,bohuzel i jeho cena , jeste v lete okolo nej slehaly nabidky okolo cca 100 mil. dnes je za tuto castku neprodejny, alespon na zapad kam chce odejit, jinou kapitolou je Abraham, trener Jarolim dlouho chtel bojovnika, nevysel Rajnoch/nevyjde ani v lete/ a proto po mizernych vysledcich v priprave prisel tento hrac, bohuzel jeho prinos zatim neni takovy, jak vedeni i Jarolim odhadovali, hrac dlouho netrenoval, chybi mu kondice a bohuzel i herni prave, ale hrat musi , protoze by si jinak Jarolim tezko tuto investici obhajil. Abych ti rekl pravdu , budu vdecny za jakekoliv vitezstvi , souhlas s tebou , ale muzstvo , ktere se trapi ma proste problem se strilenim branek, navic mam trochu pocit, ze nakupem nejlepsich utocniku na trhu se problem vdy nutne nevyresi. Jiri

            • Re: P.Gedeon: Na Slavii vzpomínám rád

              slaviator     před 17 lety 28.02.2008 14:57 |  
              0 0

              Latka na kraji by nestíhal, na pravým kraji by hrál proti levákovi Trubilovi, kterej je lehce nadprůměrně rychlej, ale má lepší techniku, podrží míč... Šanci napravo bych dal Dřížďalovi, pokud by byl fit, jakože nebude - takže jasná volba Krajčík... Nebezpečí ale bude hrozit spíše z pravé strany mostecké sestavy, bek Andrei i "záložník" Oboya jsou rychlíci, da Silva je oproti Oboyovi zdá se mi o dost techničtější... Ale mohu říct, že jak je sestava Slavie nečitelná, je málo čitelný i Most, protože najednou proti Olomouci hráli v základu tři útočníci, přitom hroťák Bogdanov hrál ve středu zálohy vedle Gedeona... Ale jak bych viděl tu slávistickou sestavu: Vaniak (jak jsem nebyl rád, když po Tottenhamu stáhnul Jarolím Vorla a dal tam Vaniaka, teď by byla ještě větší kardinální chyba dát tam Vorla...) - Krajčík, Latka, Brabec, Hubáček - Kalivoda, Suchý, Černý, Pudil - Ivana, Střihavka.

            • Re: P.Gedeon: Na Slavii vzpomínám rád

              bongor     před 17 lety 28.02.2008 17:34 |  
              0 0

              Já jsem taky pro,postavit Tavarese.Nemá cenu tam mermomocí cpát Abraháma,když se ten kluk trápí.Ale věřím,že se rapidně zlepší.
              Do obrany bych nedával Pudila,ten kluk neumí bránit,vždycky stojí jinde než by měl,má moc útočné návyky.Krajčík je v obraně mnohem víc potřeba.je myslím i rychlejší.V útoku hlavně nehrát nakopávanou na Střihavku.Slávistický útok vždycky chodil po zemi a po stranách.Rychle
              k vápnu a na toho Střihouna centry ze strany.Tak a už tady radím i já.

          • Re: P.Gedeon: Na Slavii vzpomínám rád

            slaviator     před 17 lety 28.02.2008 14:49 |  
            0 0

            Počkej, počkej... Průchoďák, hehe... Mohu ti říct, že jsem si zběžným ohlédnutím zjistil zajímavou věc. Pokud chytal na podzim Svoboda, Most dostal v průměru přibližně 1 gol na utkání... Pokud chytal Acevski, byly to skoro 2 goly/zápas. Přesný čísla bych ti teď neřek, ale Svoboda chytal zhruba 2/3 zápasů na podzim, Acevski 1/3 - a oba dostali přibližně stejně branek, Svoboda snad o jednu nebo dvě víc... Takže bacha na to. Navíc ke konci podzimu to bylo lepší než na začátku... Navíc se tam trochu vyjímá pět gólů od Sparty a pět od Ostravy. Bez těchle dvou zápasů to najednou dooost sleze dolu...;-) Na jaře jsem zatím viděl obě utkání, v Teplicích soupeře v podstatě nepustili před bránu, ale z jedný dorážky po rohu dal Jun rozhodující gol. V Teplicích soupeř na bránu Mostu vystřelil dvakrát (!), takže průchoďák to nebyl. A proti Olomouci to samé, pouhé dvě střely soupeře... Gol po chybě obránce, teď ti nevím zda v tom neměl prsty Studík, kterej naprosto zbytečně vycouval... Nebo Webster. Ale myslím že Studna... To je fuk. Každopádně Most má teď celkem kvalitní obranou fázi, už to není hurá fotbal jako na podzim, když na konci zápasů dostával pravidelně v posledních 10-15 min dva tři goly klidně... (viz Sparta, Baník, Teplice, ...). Možná tomu pomohlo sehrání během zimy, určitě tomu pomohl i brankář Švenger. Ale jak říkám, i to sehrání, protože soupeře nepustí moc na dostřel... To zznamená v podstatě šance je po standartkách nebo přečíslení... Ale jinak toho, že by Most na Strahově hrál jak Budějky, toho se nebojím. Hraje pořád celkem aktivní hru, napadá, Oboya se proti podzimu zlepšil i co se týče defenzivy (dřív se nechtěl vůbec vracet), začal i nahrávat spoluhráčum, ale jaksi Simpson je trochu jalovej (ale hrát proti Slavii nebude, po zápase se Sigmou když se vracel do Prahy, tak u Loun boural a má otřes mozku), nebezpečí může znamenat vepředu v podstatě teda jen Bogdanov. Horší situace je při standartkách, protože Webster má v podstatě 193 cm, to samé Johana... Studík má myslím taky přes 185. Jsem zvědav, kdo z těch tří bude na postech středního obránce hrát, tipuju to na Webstera a Studíka, kterej proti Slavii hrát prej může... V úterý jsem zašel skouknout trénink Mostu, Johana sice trénoval, ale nevypadalo to,že by byl zcela v pořádku, otázkou tak je, zda bude hrát od začátku. Možná ho i Žák zařadí na post pravého beka, i když to je spíše asi krajní varianta... Pešír díky absenci Simpsona bude v základu, z úterného tréninku si odnesl koňára, takže by nemusel být taky zcela fit (promiň, Pišto:-))... Ale víceméně to vidím jako ofenzivní sestavu, která může kousat, každopádně bude těžké proti nim hrát. Kvůli výškové převaze stoperů Mostu doporučuju Střihavku do základu, kvůli menší obratnosti Webstera by měl hrát druhého útočníka hbitý Ivana... Ve středu hřiště si Suchý poradí s Pilařem, u něhož visí kvůli problémům se zády otazník, v Teplicích nehrál, proti Sigmě myslím ež také ne... Ale v úterý trénoval v plném rozsahu, otázkou je, jak se bude cítit. Pilař je v podstatě jedinej vážně nebezpečnej hráč Mostu, pokud někdo nepředvede najednou mimořádnej výkon... Takže doufám, že si toho je Jarolím vědom a nepostaví dva DZ... (!).

            • Re: P.Gedeon: Na Slavii vzpomínám rád

              (host)     před 17 lety 28.02.2008 16:27 |  
              0 0

              Tak Studík v základu nakonec prej nebude... Jinak taky: "Také jsme osmkrát inkasovali jednu nebo více branek v posledních deseti minutách. Nejsme Slavia, která dokáže poslední pětiminutovku odehrát v křídelním prostoru a soupeře nepustí do hry." - takže fakt když to v 80. min bude třeba nedejbože pořád 0:0, tak bych se nebál... :-)

        • Re: P.Gedeon: Na Slavii vzpomínám rád

          slaviator     před 17 lety 28.02.2008 14:34 |  
          0 0

          Směrem k realizačnímu týmu... Mno, třebas v tom Brně by si to zasloužilo kromě dvou tří hráčů asi všichni: trenéři i hráči... Trenéři, především Jarolím, za naprosto prokaučovanej zápas... A hráči za to, že stejně to odchodili... Jasný, je to těžký, hrát s unavenejma nohama a v hlavách mít pocit, že Brno se porazí samo... Ale stejně... Ta kvalita byla jednoznačně na naší straně a jedinej, kdo se vyloženě snažil a hrál přesně to, co měl... Byl kdo? Ano, Suchý na defenzivním štítu. Je to celkem paradox, protože na toto rozhodnutí Jarolíma také dost fanoušků reagovalo pobouřeně, postavit Suchému na DZ... Ale jak je vidno, trpělivost se v tom případě vyplatila. A já věřím, že pro zápas s Mostem přijde už poučení, ostatních hráčů že soupeř se sám rozhodně neporazí, a také trenéra, že hrát na dva DZ je zbytečné, že je nutno hrát naopak na dva útočníky hned od začátku a že Suchý z těch dvou defenzivních záložníků by na rozdíl od Abrahama hrát měl.. Pokud to dopadne tak, že v základu bude Abraham a kolem něho dva OZ, hrát budem na jednoho hroťáka Střihavku... Tak čekám akorát další průser...

          • Re: P.Gedeon: Na Slavii vzpomínám rád

            (host)     před 17 lety 28.02.2008 15:28 |  
            0 0

            jen k tomuLatkovi, ten argument s tim nestihanim slysim furt, ale vyzkousel to nekdo, pokud to nevis Latka hral na tomto postu celkem pravidelne a stihal . Takhle , tohle uz jsme diskutovali jinde, pomerne nova ibformace , alespon pro mne je, ze vedeni v pripade dalsi ostudy sahne k postihum a ze jim nevadila prohra , ale jeji zpusob a pristup nekterych hracu tj Strihavky atd. jiri

            • Re: P.Gedeon: Na Slavii vzpomínám rád

              slaviator     před 17 lety 28.02.2008 15:35 |  
              0 0

              Tak ten přístup jsem očekával, že vedení bude nasraný... Latka ale hele vážně nestíhá. Na stoperu to uhraje poziční hrou, ale na beku by rychlejší hráče nestíhal... A navíc proč sahat do již celkem sehranýho bloku Latka--Brabec ... Suchý? Latka na stoperu je s Brabcem dobrej, pokud má před sebou Suchýho... Skvěle se doplňujou, když Laty vyjede s míčem dopředu, Sucháč se stáhne a je to... Ne, tady bych to vážně nechal jak to je...

              • Re: P.Gedeon: Na Slavii vzpomínám rád

                (host)     před 17 lety 28.02.2008 15:38 |  
                0 0

                protoze jsme v Brne inkasovali v mistech , kde mel obranu hrat hlavne Latour a to u Sucheho na stejnem postu nebylo zvykem a protoze Marek je na miste predstopera jistejsi. Jiri

                • Re: P.Gedeon: Na Slavii vzpomínám rád

                  (host)     před 17 lety 28.02.2008 15:50 |  
                  0 0

                  Inkasovali jsme po ne hrubce Latky, ale po hrubkách několika hráčů... Hřebík by to okomentoval slovy, byly to systémové chyby. Jedna chyba navazující na druhou... A je to pravda. A proto: co mohl Latka dělat se druhým golem? Když byl na standartce ve vápně kvůli hlavičce...? To fakt na jeho vrub připsat nejde... Byla to chyba Černého, který to špatně zahrál... A chyba nějakého "prcka", který ho měl jistit pro právě případ, že to blbě zahraje... A nejistil.. :(

                • Re: P.Gedeon: Na Slavii vzpomínám rád

                  (host)     před 17 lety 28.02.2008 15:53 |  
                  0 0

                  Jinak docela jsem se pobavil u starších komentářů... 13.12, článek o tom, kdo přijde do Slavie a kdo odejde...-) Dan v reakci na mě: "Nezlob se na mě.ale Tvoje nákupy by stály přes 100 mega,některé nálupy jsou nesmyslné,takový Hainault by se vůbec nehodil do týmu typologicky,rozšířil by si kádr o 10 hráčů a odešli by jen Balaid a Šourek s Gauchem,víš jak takt o extrémně široký kádr by měl negativní vliv na psychiku týmu,to by bylo destruktivní.Tvoje koncepce by klub zlikvidovala,je vidět,že jsi novinář,myšlení novináře a majitele klubu jsou naprosto rozdílné,zatímco majitel se dívá na klub z hlediska financí a typologické vhodnosti posil,novinář píše jako fanoušek,stačí si přečíst nesmysly ve Sportu.Základním pravidlem musí být,že počet odchozích a příchozích hráčů se musí shodovat,je to stejné jako v účetnictví,kdy aktiva a pasiva se musí rovnat.Posily musí doplnit tým na postech,kde máme problémy-to jest levý bek,tvořivý záložník a střelec,maximálně tak 4-5 posil." - a kolik těch hráčů pak přišlo, o kolik hráčů je tu víc? A bohužel, místo třeba Rajnocha jsme přivedli Abrahama.. :-( Nebo ty, Jiří. "Vorel se vrací do Bohemky, mám to pozvrzené z klubu." "Toleski do Slavie nepůjde, podepíše v Německu." Občas se tomu člověk fakt s odstupem času musí smát :-)

                  • Re: P.Gedeon: Na Slavii vzpomínám rád

                    (host)     před 17 lety 28.02.2008 16:00 |  
                    0 0

                    Ano je to pravda, nemam s tim problem, u Vorla probihala zakulisni jednani, to uz dnes vim na 100 procent a Toleski, na to si odpovedel ty sam tenkrat, cituji jen dle sve pameti, v tohle mel Jiri pravdu, ten prestup v teto chvili necekal sam ani Goce, tvoje citace a myslim, ze bych ti na oplatku pripomel Rajnocha a spol. Ale vazne , proc se prestup Toleskeho realizoval s takovou rychlosti, dokonce Kabicek pristoupil na temer vsechny podminky Slavie , protoze mel nuz na krku od agentu hracu, co nevbdeli nekolik mesicu prachy a Hainault, to je pro mne osobne zklamani, ve chvili kdy si ty uz psal uvitacku, sel do Sparty a tam sedi, pritom my bychom hrace jeho kvalit hodne potrebovali, jak si to napsal, no ja to napisu cesky zapadl by. Jiri

                    • Re: P.Gedeon: Na Slavii vzpomínám rád

                      (host)     před 17 lety 28.02.2008 16:29 |  
                      0 0

                      Hainault bylo moje přání, prakticky od druhýho nebo třetího dne jsem věděl, že Most ho Slavii v podstatě vnucuje za každou cenu a Slavie ho nechce... Rajnoch měla bejt tutovka:-)) A nevyšla, to se stane:( Zato u Goceho jsem věřil celou dobu, už od podzimu... A sám do Slavie chtěl jít, myslím, že v podstatě to rozhodlo...

                • Re: P.Gedeon: Na Slavii vzpomínám rád

                  (host)     před 17 lety 28.02.2008 15:55 |  
                  0 0

                  Jinak, Jiří, jak myslíš, že se vrátí Dušan s Jandou? Já to vidím na přelom března a dubna, spíše na ten začátek dubna... Ale zase aby jejich první zápas nebyl až v Edenu proti Jablonci -)))

                  • Re: P.Gedeon: Na Slavii vzpomínám rád

                    (host)     před 17 lety 28.02.2008 16:02 |  
                    0 0

                    No nevidim to tak rychle, bude zalezet na tlaku na jejich navrat, doktor Krejci mi ale jasne rekl , ze to vidi spise na kveten a ze u nich nepodlehne zadnemu tlaku zvenci. jiri

                    • Re: P.Gedeon: Na Slavii vzpomínám rád

                      (host)     před 17 lety 28.02.2008 16:18 |  
                      0 0

                      Lukasi ty bestie, odveta za Vizkusenka a Vukovice, vid, ale dobry jen mi to votriskej ty dopisovateli ofice webu vo hubu, zaslouzim to, ted mi hodne pripominas jednoho z mne blizkych lidi v hospode se taky vsichni dovedi , co prave pisi a pod jakou prezdivkou sem s dovetkem, je proste trapnej. jiri

                      • Re: P.Gedeon: Na Slavii vzpomínám rád

                        (host)     před 17 lety 28.02.2008 16:33 |  
                        0 0

                        Dopisovateli ofice webu... Haha... :-))) Ale ne, v pohodě, každej se sekne, já se sek v zimě s tím Rajnochem docela...:-( Ale o Abrahamovi jsem měl dobrý informace... Bohužel... :-( Ale v tom případě, pokud Abraham v létě neodejde jinam, tak sem Rajnoch přijde... Maj mezi sebou takovou dohodku... A i s KJ...

                        • Re: P.Gedeon: Na Slavii vzpomínám rád

                          (host)     před 17 lety 28.02.2008 16:37 |  
                          0 0

                          No, pokud tady KJ jeste bude, udelal hodne riskantnich zmen a septa se lecos, ze treba Dolezal ho tolik nemusi a ze pri pripadnem propadu na 3 a dalsi misto by jeho setrvani mohl byt problem a nezapomen na nabidky, zase se eterem siri neco o Rusku a pod, takze uvidime. jiri

                          • Re: P.Gedeon: Na Slavii vzpomínám rád

                            (host)     před 17 lety 28.02.2008 16:52 |  
                            0 0

                            Hele... A co se šířilo na jaře o Liberci? Že je v podstatě jasný, že Jarolím tam půjde trénovat... Někteří lidi to fakt prezenzovali jako tutovku... To jsou prostě spekulace, nic jinýho... A Doležala asi pochopí každej, dal Jarolímovi volnou ruku, přived mu na koho si ukázal (krom Pospěcha, kde byla naprosto nesmyslná cena požadovaná jeho agentem 700 tisíc euro, vždyt za to vlastně šel Vlček... De facto...) a pokud by to nepřineslo úspěch, tak...

                            • Re: P.Gedeon: Na Slavii vzpomínám rád

                              (host)     před 17 lety 28.02.2008 16:58 |  
                              0 0

                              No Liberec a Jarolim, to se nesirilo, to siril sam velky KJ , aby si vytvoril dobrou vychozi pozici pro jednani o novem kontraktu, ale dnes je to trochu jine, majitele chtej za svy prachy okamzitej uspech a tim je pro ne jen a jen titul, jiste jeho pozice je hodne silna, ale v pripade retezovych proher ci spatne formy jim vytipovanych posil to bude docela maso a nezapomen na jeho osobni ucast na tech prestupech , hlavne si i ty i jini nahlas hovoril o Chovancovi a spol. , coz jsou KJ blizci pratele. Jiri

                              • Re: P.Gedeon: Na Slavii vzpomínám rád

                                (host)     před 17 lety 28.02.2008 17:23 |  
                                0 0

                                Počkej, o CHovancovi jsem nic neříkal... Neeeee, fakt ne...:-) Ale jako, mě je jedno čí je kdo kamarád, hlavní je, aby tím neublížil výrazně Slavii... A právě tím, že tam měl osobní účast, že si je vytipoval sám, že zodpovídá za taktiku, připravenost, a já nevím co vše, tak tím si na sebe plete bič.

  2. Re: P.Gedeon: Na Slavii vzpomínám rád

    Eluin (přítel SN)     před 17 lety 28.02.2008 13:01 |  
    0 0

    Gedeona jsem z počátku jeho působení ve Slavii moc v oblibě neměl, přišel mi takový nějaký pomalý a..vůbec...:-). Nicméně postupem času podával skvělé výkony. Doufám, že mu naši fanoušci připraví pěkné přivítání.

  3. Re: P.Gedeon: Na Slavii vzpomínám rád

    (host)     před 17 lety 28.02.2008 13:27 |  
    0 0

    pochopil nekdo jeho tehdejsi prestup do Vaduzu? Stejne si myslim, ze si tim totalne podelal karieru...sel tam kvuli penezum a kde je dneska. Pritom to nebyl vubec spatny hrac :-(

  4. Re: P.Gedeon: Na Slavii vzpomínám rád

    (host)     před 17 lety 28.02.2008 13:29 |  
    0 0

    ....."nevěděl jsem, že přicházím do mužstva, které není profesionální".....

    Gedeone, proboha!!!! Jsi opravdu tak blbej, ze se ani predem nezajimas o tom kam jdes pracovat? Tahle odpoved mi naprosto vyrazila dech! Ten clovek ma v hlave nadelano! Jak muze jit nekam, aniz by vedel tak podstatnou vec, jako ze je to amatersky tym?! Blbost svetu vladne . . .

    • Re: P.Gedeon: Na Slavii vzpomínám rád

      slaviator     před 17 lety 28.02.2008 14:28 |  
      0 0

      Jak někdo může jít do Turecka a pak po půl roce zdrhat? Je to jak říkal Pešír, prostě tě nenapadne se kouknout, zda je tam v tom městě něco jinýho než ti ukázali... Ukážou ti výstavní čtvrť, ukážou ti stadion, ale nenapadne tě hledat restaurace, něco kde bys mohl trávit volnej čas... Jsou tak teda ti fotbalisti také blbí? A tady to bylo prostě dle mě podobné, "Lichtenštejnci" ukázali to nejlepší, samozřejmě neřekli že ten klub není profesionální a pan agent Zíka (kupodivu ten, co tahá hráče i do toho Turecka) to jakoby opomněl hráči sdělit... Mohu ti říct, že pokud by tě napadlo se na to během prvního angažmá v zahraničí ptát, když bys tam viděl třebas lepší zázemí než maj kluby v polovině české ligy, tak zda by ses zeptal: "A je ten klub profesionální nebo ne?", tak bys byl asi jeden ze sta... Tohle je prostě to, kvůli čemu některé agenty nemám rád... Ne všichni, ale někteří prostě nehrajou zcela fair-play...

      • Re: P.Gedeon: Na Slavii vzpomínám rád

        (host)     před 17 lety 28.02.2008 14:46 |  
        0 0

        Pesir, Gedeon , oba touzili odejit , Gedeon ve veku a v situaci ,kdy ve Slavii nevidel love nekolik mesicu, Pesir po uvolneni z kadru Mostu, kdy mu Kabicek naznacil , ze o nej nema zajem, oba se nedokazali prosadit a tak se pres nekolik muzstev nektera dostii podradna vratili na rodnou hroudu, Pesira znam osobne, jde o velmi ambiciozniho fotbalistu, ktery treba pokopal Pavla Kuku a jeste tvrdil, ze jsme na nej vysazeni, Gedeon byl takovy ulicnik , ale velmi vyznamny, trochu jednodussi , ktery prisel z Blsan jako jedina posila onoho leta, i proto mne jejich zivotni osudy moc nedojimaji a spise bych se zameril na jina zajimava jmena. Jiri

        • Re: P.Gedeon: Na Slavii vzpomínám rád

          slaviator     před 17 lety 28.02.2008 14:50 |  
          0 0

          Jiří, a zajímá tě Vaniak? :))

          • Re: P.Gedeon: Na Slavii vzpomínám rád

            (host)     před 17 lety 28.02.2008 14:54 |  
            0 0

            Tak s tim jsem precet , kde co ,ale ja vim ,ze na Pesira trpis, sam ho znam od mladi, jako rozhodci jsem ho piskal dost casto, fotbalista od boha , ale pak ustrnul, pokud uz bych si mel z Mostu vybrat, tak se ti priznam, ze by mi spis zajimaly nazory Jirky Studika, ale neber to prosim jako kritiku sve prace, nekterym to jiste vyhovuje. Jiri

            • Re: P.Gedeon: Na Slavii vzpomínám rád

              slaviator     před 17 lety 28.02.2008 14:58 |  
              0 0

              Váhal jsem mezi Studnou a Gedym, rozhodl jsem se pro Patrika... Proč. Protože byl ve Slavii kapitán, pět let za nás kopal a se Studnou těch rozhovorů bude ještě habaděj... :-)

        • Patrik Gedeon

          (host)     před 17 lety 28.02.2008 15:01 |  
          0 0

          přeju hodně štěstí a hlavně pevné zdraví. Když si v idnesu zadáte Gedeon tak vám vyjede: Defenzivní záložník; dynamický, výbušný, obounohý; důrazný v osobních soubojích; velmi dobrá střela, srdce bojovníka, schopnosti šéfa. A s tím já naprosto souhlasím. Díky za všechno, ale v neděli by si mohl vzít tak trochu příklad z Radka Černého na strahově

  5. Re: P.Gedeon: Na Slavii vzpomínám rád

    (host)     před 17 lety 28.02.2008 18:50 |  
    0 0

    mám tvůj dres

  6. Re: P.Gedeon: Na Slavii vzpomínám rád

    Bulldock (přítel SN)     před 17 lety 28.02.2008 22:11 |  
    0 0

    Skvělej hráč. . jenom nepochopim( a asi nikdo) ten Vadúz. Jinak to byl plejer mýho gusta.. kdyby nepláchl do Lichtenštejnska, tak mam jeho dres taky. . Takhle to padá na Mateje:-) Typově jsou docela podobný:-) Ale napadá mě, že Gedy byl asi poslední bomber z dálky. . Od tý doby nic. .

    • Re: P.Gedeon: Na Slavii vzpomínám rád

      slaviator     před 17 lety 29.02.2008 12:40 |  
      0 0

      Poslední bomber z dálky byl Lukáš Jarolím ... ;) Luke

  7. Re: P.Gedeon: Na Slavii vzpomínám rád

    Bejbl     před 17 lety 28.02.2008 23:05 |  
    0 0

    P. Gedeon byl u nás před lety na besedě, vystupoval velmi sympaticky a skromně. Tak ať se mu daří, ale ne v neděli:o)