Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

O Slavii

Abraham přestoupil do Slavie!

Dnes do Slavie přišla poslední zimní posila, celkově sedmá, je jím záložník Martin Abraham ze Sparty. Ve Slavii odpoledne podepsal smlouvu na tři roku. Mohl by tak být připraven již k nedělnímu utkání proti Českým Budějovicím.

Aktualizováno:
Smlouva bude podepsána na tři roky, tj. do 31.12.2010. Přestupová částka je deset miliónů, což zveřejnil i sám Doležal.

"Chtěli jsme ho už delší dobu. Jsme rádi, že je tady a věřím, že naše očekávání nezklame. Takového hráče potřebujeme. Může být rozhodujícím prvkem k tomu, abychom titul získali," prohlásil slávistický šéf Petr Doležal na tiskové konferenci.

"Ve Spartě zažil smolný podzim. Ve vypjatém zápase v Teplicích byl vyloučen, dostal trest, pak se zranil a jeho integrační proces do Sparty se zastavil. Tak jsme museli reagovat," přiblížil hráčův agent Dalibor Lacina pro iDNES.cz. "Slavia měla zájem, v zákulisí jsme intenzivně jednali. A vyšlo to až teď."



Napsáno ze čtvrtka na pátek:
O přestupu Abrahama se mluví delší dobu, v kuloárech ve spojení se Slavií také. Osobně jsem tomu však nepřikládal velkou váhu, protože bych případný příchod tohoto kontroverzního hráče nepochopil. Ale jak to tak vypadá, překvapení se nakonec bude konat. "Ano, mám o něj zájem. Soustředili jsme se na zápas s Tottenhamem, ale v pátek by mělo být ohledně příchodu Abrahama jasněji," řekl Karel Jarolím dnes pro ČTK.

Martin Abraham ve Spartě působil půl roku, ale odehrál jen šest utkání. Konečnou pro něho bylo utkání s Teplicemi, kdy se choval jak pomatenec. I proto dostal od disciplinární komise trest a ve Spartě si pak už nezahrál i díky zranění.

Sparta by údajně hráče pustila do Slavii i proto, že by mohl u nás udělat bordel. Přeci jen, ve Slavii se poslední dobou schází hodně problémových hráčů. Dokáže všechny Jarolím zkrotit? Co na tento případný přestup říkáte? Vyjádřete se v diskusi! Můžete i hlasovat v anketě na hlavní stránce.

Další informace čtěte zde.

Komentáře (224)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Abraham do Slavie?

    (host)     před 17 lety 15.02.2008 00:51 |  
    0 0

    Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee,boze ne!!!!

    • Re: Abraham do Slavie?

      (host)     před 17 lety 15.02.2008 13:28 |  
      0 0

      přidávám se. Tyhle bezmozci vždycky zdobily chásku z letné. 10000x radši bořka, bo kohokoliv jinýho, než pomatence, který si vytírá (_!_) s fanouška klubů, kde dříve působil. Pamatujete si ho šmejda po zápase sralty s libercem? Bo poslední kolo před 2 rokama, kdy pak za podivných okolností přestopil do bolky. S abrahámem leda tak n.... amon

      • Re: Abraham do Slavie?

        dspsn     před 17 lety 15.02.2008 14:25 |  
        0 0

        proboha.......vzdyt mame soupisku plnou supr fotbalistu.....co s timhle blbem budem delat proboha??? zadarmo drahej ..... nedivil bych se kdyby nam rozvratil kabinu a v lete prestoupil zpatky

        • Re: Abraham do Slavie?

          (host)     před 17 lety 15.02.2008 16:37 |  
          0 0

          dřív se mi líbil,ale ted,je to rudej zm.. !!nemáme zapotřebí dávat azyl spartanům. doufám že ho nepřijmeme

          • Re: Abraham do Slavie?

            (host)     před 17 lety 15.02.2008 19:05 |  
            0 0

            Koho chceš nepřijímat, to jsi fanoušek Slavie? KJ si ho vybral, můžeš na to mít svůj názor, ale jako správný slávista to musíš umět respektovat. Nepřijímat fotbalisty umí jen ve Skotsku, ale tam je to kvůli náboženství. Já nepřijímám tvůj názor :-).

            • Re: Abraham do Slavie?

              (host)     před 17 lety 15.02.2008 19:16 |  
              0 0

              Ty vole, to snad psal Paroubek, přesně jeho rétorika...

              • Re: Abraham do Slavie?

                (host)     před 17 lety 15.02.2008 19:24 |  
                0 0

                Znáš ještě nějakého politika?

          • Re: Abraham do Slavie?

            (host)     před 17 lety 15.02.2008 20:57 |  
            0 0

            ja ho taky rad nemam a s timhle prestupem moc nesouhlasim, ale rozhodne na nej pri zapase nebudu nadavat, to je prece kravina, kope za slavii, tak ho budu povzbuzovat jako kterehokoliv jineho slavistickeho fotbalistu

  2. Re: Abraham do Slavie?

    (host)     před 17 lety 15.02.2008 00:53 |  
    0 0

    Docela šok. V létě, když šel do sparty, tak sem si v duchu z legrace řikal: no, ještě Slavia a už to máš komplet (Libe-MB-sparta). A vono to asi tak dopadne...

    Saul_Hudson

    • Re: Abraham do Slavie?

      honzah (přítel SN)     před 17 lety 15.02.2008 18:43 |  
      0 0

      Přesně tohle mě tehdy napadlo taky. Ty jeho neustálé přestupy o něčem svědčí. Trochu se toho bojí. Jeden spolužák mě říkal, fotbal sleduji s nadhledem, ale když už, tak radši Slavia, protože za Spartu hraje největší póvl, který se tam natáhl za penězi. A když Slavia postoupila do LM, tak říkal, hlavně, aby ten póvl teď nepřešel do Slavie.

      Ale tak třeba se Abraham nějak napraví...

  3. Re: Abraham do Slavie?

    (host)     před 17 lety 15.02.2008 00:59 |  
    0 0

    Já ho Richi docela chápu. Vedle těch našich lehoučkejch baletek jako Černý a jarolím je potřeba hráče, kterej by soupeře dokázal trochu zbourat. Tavares umí přitvrdit, ale v zásadě je to spíš technik, který všechno řeší fotbalově. Marek Suchý dokáže hrát ostře, ale je spíš obránce než záložník a navíc bych se nedivil, kdyby ještě teď odešel. Volešák umí faulovat, ale není to tvrdý hráč, který jde do všeho po hlavě jako švícko.
    Jinak bych souhlasil s tím, že to vypadá, že místo nákupu hráčů vybíráme popelnice, bereme , co jiní vyhazují.
    Tantalos

    • Re: Abraham do Slavie?

      (host)     před 17 lety 15.02.2008 14:49 |  
      0 0

      kampak by sel suchac? dyt prestupovy okna na zapade sou uzavreny...a myslos ze by ho vedeni nebo ze by on sam chtel jit do turecka nebo ruska?

      • Re: Abraham do Slavie?

        (host)     před 17 lety 15.02.2008 15:33 |  
        0 0

        Kamkoli.
        Ještě k Abrahámovi - vzít ho na půl roku na hostování, to bych ještě bral. Ale zavázat se, že mu Slavia bude tři roky platit, to je podle mého názoru projev choromyslnosti.

    • Re: Abraham do Slavie?

      (host)     před 17 lety 16.02.2008 14:21 |  
      0 0

      Jednoznačnej souhlas. Abrahám je hráč, kterej je potřeba. V hlavě má sice vymalováno, ale na hřišti se posere, aby vyhrál. Takovejch je potřeba. Hlavně v derby se přetrhne.

  4. Re: Abraham do Slavie?

    (host)     před 17 lety 15.02.2008 01:07 |  
    0 0

    do hajzlu,jednak prohrajem v uefě,příjdu domu a další šok je na světě. !!!to radši šoupni gaucha do základu , hlavně at neleze tenhle antifotbalista k nám,jestli příjde,tak nechápu nic... a jestli ho kája chce ,tak začínám pochybovat o jeho rozumu.poslední dobou mi to případá že je to jako když příjde ženská do obchodáku a jako zmatená a beze smyslu nakupuje všechno co jí příjde pod ruku, a až doma začne zjištovat , že uddělala největší kravinu v životě,. podle mě blažek a pudil stačí. tohodle kryple bysme nezvládli

    • Re: Abraham do Slavie?

      (host)     před 17 lety 15.02.2008 12:00 |  
      0 0

      Já myslim že Pudil se zatim povedl,Blažek ještě neměl čas se ukázat, takže KJ bych zatim věřil.. uvidíme jestli je to pan Trenér! Kmotr

      • Re: Abraham do Slavie?

        (host)     před 17 lety 15.02.2008 15:30 |  
        0 0

        Jak to, že se Blažek neukázal? Ukázal, nahatej v Aha

  5. Re: Abraham do Slavie?

    (host)     před 17 lety 15.02.2008 01:13 |  
    0 0

    Bozicku na nebicku...
    Ale: KJ ma plnou duveru. Kolik kritiky tady padlo na ukor Cernyho? dneska zahral paradne...Kdyz si mysli, ze by Abraham byl posila, budiz. Ale skandovat jeho jmeno nebudu ani omylem

    • Re: Abraham do Slavie?

      (host)     před 17 lety 15.02.2008 11:51 |  
      0 0

      Přesně tak. Já už na ty "odborníky" tady v diskusích mám alergii. Vzpomínám, jak v létě téměř všichni posílali Dřízhala do béčka, aniž by ho viděli hrát, teď v zimě zase nenechali nit suchou na Černým, který byl proti Tottenhamu nejlepší, naopak neustále "hájí" Marka Suchého, který za celý zápas měl jen dvě dobré přihrávky a obě dozadu. To už vůbec nemluvím o tom, že by měli věřit přestupové politice Slávie, která je v poslední době skvělá: je pomalu na zápis do Guinessovy knihy rekordů, aby v létě přišlo do nějakého klubu 12 nových fotbalistů a jen jeden z nich (Šourek) bylo zřejmě šlápnutí vedle, ostatní se prosadili a většina z nich Slávii táhne. Kdyby o přestupech rozhodovali tady ti "odborníci" z diskusí, hrála by Slávka o záchranu...

      • Re: Abraham do Slavie?

        (host)     před 17 lety 16.02.2008 00:15 |  
        0 0

        Moje řeč...

      • Re: Abraham do Slavie?

        bongor     před 17 lety 16.02.2008 22:37 |  
        0 0

        Moje taky.každej by měl dělat co umí.A trénování a s tím i výběr vhodných hráčů,to je práce trenéra.

  6. Re: Abraham do Slavie?

    bojler     před 17 lety 15.02.2008 01:54 |  
    0 0

    Je mne z toho na blití!!!! Slavii fandim proto, ze to neni banda ksindlu jako ty kreteni z Letny. Pudil byl zlidsten, Blazek s heslem "devky, chlast a prcani" na to stale ceka a uz tady mame dalsiho psychopata z tabora KSC. Doufam, ze tomu primitivovi nekdo co nejdriv zlomi natrikrat hnatu a bude od neho pokoj. Kdyz si vzpomenu na Svicka a uvedomim si co za prase bude behat v nasem dresu misto neho tak to by se clovek posral...

    • Re: Abraham do Slavie?

      (host)     před 17 lety 15.02.2008 03:06 |  
      0 0

      Prave to srovnani se Svickem kterej byl muj nejoblibenejsi hrac slavie je na tom nejhorsi. Svec byl nase tvar, Abraham bude nase prdel...

      Ed

    • Re: Abraham do Slavie?

      (host)     před 17 lety 15.02.2008 03:07 |  
      0 0

      Prave to srovnani se Svickem kterej byl muj nejoblibenejsi hrac slavie je na tom nejhorsi. Svec byl nase tvar, Abraham bude nase prdel...

      Ed

      • Re: Abraham do Slavie?

        (host)     před 17 lety 15.02.2008 08:44 |  
        0 0

        Já slavii fandim od mala ani nevim proč. Ty si tupec , když napíšeš , že slavii fandíš kvůli tomu, že to není Sparta běž radši něco dělat než tady psát tyhle matlaniny.

        • Re: Abraham do Slavie?

          (host)     před 17 lety 15.02.2008 09:09 |  
          0 0

          Tak tak, vulgarit a podobných odborných názorů si člověk užije na novinky.cz (apod.) až až...

        • Re: Abraham do Slavie?

          bojler     před 17 lety 15.02.2008 12:09 |  
          0 0

          Slavii fandim kvuli tomu, ze to neni banda blbcu. Ne kvuli tomu, ze sem se narodil nekomu kdo Slavii fandi.

          • Re: Abraham do Slavie?

            (host)     před 17 lety 15.02.2008 14:58 |  
            0 0

            no chlapce, ja v to vzdy uprimne doufal, ale jak rikal Vozabal..., doba se meni... :-(
            urs

      • Re: Abraham do Slavie?

        (host)     před 17 lety 16.02.2008 14:25 |  
        0 0

        Nějaký malicherný důvody, proč fandím Slavii, jsou nám k hovnu. Důležitý je mít hráče, kterej udělá pro vítězství všechno. Na ostatní seru.

    • Re: Abraham do Slavie?

      bongor     před 17 lety 16.02.2008 22:44 |  
      0 0

      Švícko chtěl do ciziny,v Holandsku vydělá desetkrát víc než tady.To je
      problém celý naší ekonomiky.Takže ted je tu místo něho Abrahám a já jsem doteď nezjistil,co tak strašnýho proved,že mu některý už dopředu nadáváte.Chtěl chytit rozhodčího pod krkem?Já kolikrát taky.
      A naproti tomu odmítnul roli do který ho ve sraltě cpali,totiž pomlouvat Slavii.To ho ctí.Tak si radši počkáme jaká to pro nás bude posila.Potom můžeme říct,ten se teda nepoved.To je taky možný.Ale už předem z něj dělat nějaký hovado,to je blbost,už si tady pomalu připadám jako na webu rumunů.Ty taky jenom nadávaj a nadávaj.

  7. Re: Abraham do Slavie?

    (host)     před 17 lety 15.02.2008 02:10 |  
    0 0

    vážení....,když pominu prvotní šok,tak reálně,jestli k tomu dojde,je jasný,že Marek Suchý jde do Evertonu,dále je jasný,že K.Jarolím už Dana Pudila vyléčil,ten je v poho a seká latinu,na operačním stole je teď Blažek, a KJ ví,že musí dát Abrahamovi Jarolímovu lobotomii,avšak může být taková věc,že se zkrátka nechal trochu jednodušší Abraham stáhnou Repkou a spol.Ve Slavii je plno osobností-Vaniak,Brabec,Latka,Šmicer,Krajčík,Tavares,jeví se mi tak i Střihavka,kteří drží pevně jádro na uzdě.Navíc Abraham vyléčený, je bojovník do roztrhání těla,ale vyléčený a správně motivovaný,takový horší Radek Duda,ten mi totiž příjde chytřejší.Ale KJ má charisma a asi se s nikým nepáře. Navíc Řehák a Vrabec mi připadají stejně.Obzvláště Pavel,by si v kabině bordel nenechal dělat.Abrahám taky může skončit v Béčku suše.

    • Re: Abraham do Slavie?

      (host)     před 17 lety 15.02.2008 12:10 |  
      0 0

      Když nepočítám Šourka, tak máme tři stopery, při frekvenci zranění v našem týmu je myslim dobře že je tam ještě Šourek a alternativa Hubáček. Takže Suchýho bychnikam neposílal, když sem viděl včera Latku, tak sebrzy v lize vykartuje a je to vyřešený. Kmotr

      • Re: Abraham do Slavie?

        bongor     před 17 lety 16.02.2008 22:47 |  
        0 0

        Ono to Kmotře není o posílání,ale o chtění.Ty kluci chtějí ven,je to jejich cíl a velkej sen.Bohužel.

  8. Re: Abraham do Slavie?

    (host)     před 17 lety 15.02.2008 02:27 |  
    0 0

    to nam to zacalo pekne zostra :-) jedinne dobre,letos bude velka slava v edenu s poharem :-)

  9. Re: Abraham do Slavie?

    (host)     před 17 lety 15.02.2008 06:30 |  
    0 0

    Ještě by to chtělo Řepku se Sivokem :))

    • Re: Abraham do Slavie?

      (host)     před 17 lety 15.02.2008 11:21 |  
      0 0

      a nechceme jestě pučit spartě stadion,az se jim bude předělávat letná??taky bysme se mohli se spartou sloučit a jmenovat se homoslaspa

  10. Re: Abraham do Slavie?

    KING25     před 17 lety 15.02.2008 07:05 |  
    0 0

    No tak tohle je panečku pecka. Defenzivních záložníků moc nemáme a tak je určitě potřeba zkvalitnit konkurenci. Je to s ním loterie, ale já si říkám, že by nemusela dopadnout vůbec špatně. Kdyby nebylo toho půl roku ve Spartě a toho zápasu v teplicích, tak by tady všichny Martina brali všema deseti. A myslím, že stím bordelem to nebude tak žhavé. Na slovácku vydržel 4 roky a tak zase takový cestovatel to není. Pak přestoupil do Liberce a kostrou týmu, který dokázal senzacně vybojovat titul a fanoušci si ho tam dost oblíbili. Pak po něm sáhla ambiciozní Boleslav a já se mu nedivím, že dal Liberci vale. Letošní sezona ukazuje, jakým to tam jde směrem. V Boleslavi opět zapadl hned do základní sestavy a podával solidní výkony a tak že tam vydržel jenom rok a když měl možnost jít dál "nahoru" tak to prostě zkusil. No a pak už přišel ten půlrok.....No a jako pro defenzivního hráče je podle mě dost slušná vizitka, když za 7 sezon nasbírá jen 20 žlutých karet. Prostě si říkám, že zase takový magor nemůže být a tu šanci bych mu dal...

    • Re: Abraham do Slavie?

      (host)     před 17 lety 15.02.2008 10:20 |  
      0 0

      Počkej, počkej... :) Shrňme si co víme.. Abrahám NEJEL v té alkoholové partičce v Liberci, to je plus... Ale často, hodně často mění názory. V Liberci říkal, že do Sparty NIKDY nepůjde...:) Když byl v Liberci, tak přišel do kabiny a řek, že mu před zápasem s Boleslaví někdo volal a chtěl ovlivnit zápas - není řečeno zda ho ovlivnil nebo ne... Ale řek to. Zápotočný se o tom zmínil jednou větou v médiích a když ho začla popotahovat DK ČMFS, tak Abrahám o ničem najednou nevěděl. Tady si říkám, proč nepodržel kamaráda, když to tak trochu zavinil sám? Proč, pokud se nic nestalo, jen mu zavolali, on jim to třeba odsouhlasil kvuli tomu aby dali pokoj, zavěsil a jediný, kdy na to zase myslel, bylo když to řek spoluhráčům, že mu volali takhle, proč to neřek? Pokud se bál disciplinárního trestu, je to srab, pokud to nakonec pomohl zařídit, je to hajzl... Myslím však, že je to jen srab... Ale pak najednou bum, zamířil do Bolky. Trochu divný. A pak zase bum a ve Spartě. Ctí ho, že neřek proti Slavii křivého slova... Ale když vzpomenu, jak kdyby ho Pospěch a další v Teplicích nedrželi, jak by byl schopnej zabít toho rozhodčího, tak to je síla jako... A takovejhle "nekonfliktní hráč" teď bude ve SLavii? Luke

      • Re: Abraham do Slavie?

        KING25     před 17 lety 15.02.2008 12:35 |  
        0 0

        Heh. Tak jo shrnme si to. On to řekl jen v kabine. Což věřím, že v kabine padají víc takovýhle hlášek, co by mělo zůstat jen v kabině a nikde jinde. To že to Zápotočný řekl do médií to je dost neprofesionální, když na to nejsou žádné důkazy a prakticky nemáš šanci to obhájit. Takže kdyby Abrahám to nepopřel, tak by ztoho klidne mohl být ještě větší průser. A prakticky když už je pokuta nevyhnutelná, tak proč se ještě přiznat a dostat ještě jeden flast pro sebe..to radši pomůže něco zacálovat Tomášovi a ta sbírka na ten flast proběhla. O ní se nějak nezminuješ..:-) A pamtuješ na Cantonu v Mu? Abraham má svoje mouchy, ale prakticky se jedná o 2 výstřelky a s porovnáním z jeho kvalitama by se to sním mohlo zkusit, když se ho rudoši chtějí zbavit.

        • Re: Abraham do Slavie?

          (host)     před 17 lety 15.02.2008 13:14 |  
          0 0

          Sbírka proběhla? Ale jdi ty... ;) Cantona byl něco jinýho, a i kdyby... je to jeden, dva (Best) hráči, co se prosadili. před x lety.... dneska je ta doba trochu jiná, ten fotbal je náročnější... na 100 hráču co chlastaj se prosadí možná jen jeden pořádně... Hlavně by Blažek měl pochopit, že nám je to vlastně jedno, za půl roku poputuje zpátky no... Ale on si ničí kariéru, kde by mohl bejt jinak, kdyby nechlastal? Dál než Fenin!!! Ale holt komu není shůry dáno, tomu není pomoci... Luke

          • Re: Abraham do Slavie?

            KING25     před 17 lety 15.02.2008 13:40 |  
            0 0

            Chceš tu sbírku na Zápotočního popřít jo?..:-)) Jak jeden nebo dva...co takhle Beckham na MS ve Francii, Zidan na MS v Německu, Totti na ME. Já si myslím, že zkratkového jednání se dopustilo dost hráčů. nejde nad jedným zkratem nad ním zlomit hůl. A proč jsi přešel k Blažkovi? :-)

            • Re: Abraham do Slavie?

              (host)     před 17 lety 15.02.2008 15:02 |  
              0 0

              Přešel jsem ke chlastu.... :))) Luke

            • Re: Abraham do Slavie?

              bongor     před 17 lety 16.02.2008 22:55 |  
              0 0

              My se tady bavíme o Zápotočným,to už je dávno pasé.Horší je,že
              se začínají objevovat signály,že protože se nikomu defacto nic nestalo tak zase ty samý lidi s tím začínají znova a taky ty samý kluby.Všichní víme,o kom je řeč.Když už se o přípravách řešení jarní sezony mimo hřiště začalo veřejně psát,tak je to podle mě dost vážný.

        • Re: Abraham do Slavie?

          (host)     před 17 lety 15.02.2008 13:34 |  
          0 0

          kingu, ty si fakt neviděl ten zápas v teplicích? Tj magor, kdybyho fakt nedrželi, už s fotbalem u nás skončil. Ten poslední zápas proti bolce a pak přestup do ní. Na podzim urážka libereckých fans, kterýho kdysi zbožnovali?!? common, díky nechci takový plejery. amon

    • Re: Abraham do Slavie?

      bongor     před 17 lety 16.02.2008 12:53 |  
      0 0

      Zcela souhlas s Kingem.KJ ho chtěl,asi kvůli jeho rvavosti a tvrdosti.
      Ani fotbalově na tom není špatně.Že se nechytil ve sraltě?A kdo se tam poslední dobou chytil?Jedině DeBílek za nos.My jsme Slavie,vy nejste nic!To si občas zopakujte a věřte Karlovi,že situaci zvládne.Když ne on tak nikdo.Já příchod Martina velmi vítám.Stracený připrav se,můžeš si příště kopnout do chlapa!

  11. Re: Abraham do Slavie?

    (host)     před 17 lety 15.02.2008 07:06 |  
    0 0

    Nebyl to právě Abraham, který po příchodu do Sparty prohlásil, že nesnáší Slávii?

    • Re: Abraham do Slavie?

      (host)     před 17 lety 15.02.2008 07:09 |  
      0 0

      To byl Limberský, o Abrahamovi to nevim...

      • Re: Abraham do Slavie?

        (host)     před 17 lety 15.02.2008 09:02 |  
        0 0

        Naopak, Abraham prohlásil, že od něj laciná gesta vůči Slavii nikdo neusliší a že uznává Karla Jarolíma a kamarádí s Lukášem.LE

    • Re: Abraham do Slavie?

      bongor     před 17 lety 16.02.2008 22:58 |  
      0 0

      Ne Abrahám to teda nebyl,byl to Limberský,ten nekopa.Martin řek pravej opak:Nebudu pomlouvat Slavii,nic proti ní nemám.To řek se sralťanským dresem v ruce

  12. Re: Abraham do Slavie?

    (host)     před 17 lety 15.02.2008 07:56 |  
    0 0

    Jasně,ukázaná platí .....

  13. Re: Abraham do Slavie?

    (host)     před 17 lety 15.02.2008 08:39 |  
    0 0

    Abrahám je dobrej hráč, může být posilou, ale nechápu vyhozený prachy za Jarolíma.Za 10 míčů by sme si pořídili 3x lepšího hráče , štastné nejsou ani ostatní příchody.Sparta vždy vybrala špičku proto může být nejlepší , my pořád dáváme šanci hráčům , kteří se neprosadili jinde .... Pokud chce být Slavia top musí kupovat jen ty nejlepší hráče ... Martin bude za tavaresem na lávku kvalita.Dobrá posila bude Černý možná už včera si někteří všimli.Toleski, Blažek nevim jestli je tohle špička slavia mohla přivést lepší a za stejnou cenu.Střihavka pomůže.Marek to možná za rok, dva ??Ještě něco budu muset vytknout , proč hrajem na jednoho útočníka každej říkál, že to kohoutům chtěj oplatit z lonska z jedním útočníkem ? Postavil bych třeba tři doprostřed Střihavka po krajích Střihavka, Šmicer jestli bude vůbec někdy ještě fit :(( Slavia che být šlechta v českém fotbale, ale rudý z letný maj pořád v mnoha věcech na vrch ...

    • Re: Abraham do Slavie?

      quelhar (admin)     před 17 lety 15.02.2008 08:59 |  
      0 0

      Jarolim nestal 10 milionu a v Plzni byl nejlepsi. Odepsat hrace po jednom zapase s vyrazne lepsim souperem, to fakt nechapu.
      Proboha kde bychom vzali lepsi utocniky nez Toleskiho s Blazkem za stejnou cenu??
      Jak to myslis, ze davame sanci hracum, co se neprosadili jinde?? Myslis Jarolima (5 golu v prumerne Plzni)? Cerneho (jednoznacne nejlepsiho hrace Budejovic)? Toleskiho (7 golu na podzim)? Strihavku (pred rokem nejlepsiho strelce Baniku)? Blazka (kdyz zrovna hraje tak nejlepsi utocnik Liberce)?
      Kde jsou v lize lepsi hraci nez ti, ktere jsme koupili? Myslis, ze nam Brno proda Polacha nebo Kaloudu? Ze nam Bolka proda Matejovskeho??
      Jak muzeme hrat proti Tottenhamu se 3 utocniky, kdyz mame zdrave jen dva?
      A co se tyce te Sparty, tak ta jede do Zlina hrat s jednim utocnikem.

      • Re: Abraham do Slavie?

        (host)     před 17 lety 15.02.2008 09:10 |  
        0 0

        Tak si nakonec sám uznal , že mám pravdu

        • Re: Abraham do Slavie?

          (host)     před 17 lety 15.02.2008 14:44 |  
          0 0

          i pako ví,že porovnávat cenu přestupu a hostování je hovadina

      • Re: Abraham do Slavie?

        (host)     před 17 lety 15.02.2008 09:15 |  
        0 0

        Nemáš pravdu, quelhare, nejlepší v Plzni byl Fillo, ten dělal hru. Ostatně jak si synovce vážili v Plzni poznáš podle toho, že za něj chtěli těch sedm melounů a za Lecjakse, který ještě neodehrál ani pět ligových utkání chtěli třicet.
        Vidíš, a Střihavka přišel za podstatně míň peněz než Toleski, a sehnat se dfal. A bude lepší, protože má lepší fyzičku a víc toho nadře.
        Tantalos

        • Re: Abraham do Slavie?

          (host)     před 17 lety 15.02.2008 09:52 |  
          0 0

          Střihavka se mi včera moc líbil. S Toleskim budou najlepším útokem v lize. Pak ještě Šenky, Ivana, Blažek. ˇUtočníky máme opravdu nejlepší a to bych řekl, źe přímo o parník. Záloha a obrana nadprůmérná a brankářská dvojice , taky super. Takovejhle tým jsme dlouho neměli. Musíme tu kvalitu spolu s náskokem 5 bodů, pŕetavit v titul...Snad se nám vyhne díky šíři kádru i klasický herní výpadek, jako loňskou sezonu. LordEdmund

        • Re: Abraham do Slavie?

          (host)     před 17 lety 15.02.2008 10:04 |  
          0 0

          Nepřišel Střihavka za mín, protože je tu na půlročním hostování? Luke

      • Re: Abraham do Slavie?

        bongor     před 17 lety 16.02.2008 12:58 |  
        0 0

        Máš pravdu quelhare.každej by si měl předem rozmyslet co chce psát,aby to nebyly jenom zbytečný žvásty.Jak se třeba sborově nadávalo na Jardu Černýho.A byl to jeden z mála ,kterej ve všem stačil
        Tottenhamu.Takže necháme to na KJ koho kupuje.nebo snad to někdo chcete vzít za něj?

    • Re: Abraham do Slavie?

      (host)     před 17 lety 15.02.2008 11:25 |  
      0 0

      ja bejt tebou tak dam doprostred strihavku a na kraj strihavku se strihavkou.snuska kecu ten tvuj prispevek.troubi

      • Re: Abraham do Slavie?

        (host)     před 17 lety 15.02.2008 12:20 |  
        0 0

        jj souhlas.. jen tak mimochodem sem si všim žepo včerejšim zápase sedocela dost Slávistů asi zbláznilo, když čtu ty různý diskuze.. Kmotr

  14. Re: Abraham do Slavie?

    (host)     před 17 lety 15.02.2008 08:51 |  
    0 0

    Pánové necháme to na trenérovi on dobře ví co dělá,a pokud se chytne tak i jeho jméno budete vyvolávat. Ale na druhou stranu ten střed bude hodně přehustěnej. Spíš bych bral někoho do obrany.

  15. Re: Abraham do Slavie?

    (host)     před 17 lety 15.02.2008 08:51 |  
    0 0

    Jak můžete soudit někoho koho ste v životě neviděli, Abraháma neznáte nebo ste všichni jeho přátele bratři, babičky ? Že tady píšete, kdo to je .Martin posila bude a pomůže je to dobrý hráč, jako člověka ho neznám, jako většina zde ?

  16. Re: Abraham do Slavie?

    rozmetal     před 17 lety 15.02.2008 08:51 |  
    0 0

    Já ho prostě nechcu. Furt vidím co dělal v Teplicích, to bylo nechutné. A v Liberci taky Zápotočného nepodržel. Možná je dobrý fotbalista, ale fakt nevím.

    • Re: Abraham do Slavie?

      (host)     před 17 lety 15.02.2008 08:59 |  
      0 0

      Nevíš to je jediná pravda , co si napsal.Martina neznáš ani já každej někdy vylítne tobě se to asi nikdy nestalo , nesud někoho ....

  17. Re: Abraham do Slavie?

    (host)     před 17 lety 15.02.2008 09:01 |  
    0 0

    Jsem pro všema deseti!!!!!! Je to skvělej fotbalista. Blázen? Ano to určitě je. Ale i takovýho hráče potřebujete v sestavě, ne samý dobráky a měkejše. NAvíc jestli se dostane do formy, může nahradit všemi oblíbeného , leč poslední měsíce velice slabého Máru...Včera chyběl nékdo, kdo zvedne prapor. V druhé půlce se snažil Laty, ale to bylo málo.LordEdmund

  18. Re: Abraham do Slavie?

    (host)     před 17 lety 15.02.2008 09:05 |  
    0 0

    Já jsem pro jeho příchod. Myslím si ,že je to výborný fotbalista a ukázkový bojovník. Jinak co týče jeho zkratu v Teplicích, no co. Stalo se. I na nižších úrovních je k vidění takové chování. . Koukám se na to tedy tak, že se jedná spíš o jednání v afektu, které spíš než z intelektu daného jedince vychází ze zaujetí pro hru.

    Roman

    • Re: Abraham do Slavie?

      bongor     před 17 lety 16.02.2008 23:08 |  
      0 0

      Každej tady léta nadáváme na rozhodčí a teď odsuzujeme kluka,kterej chtěl jednoho z nich zbouchat.To je teda dost ujetý.

  19. Re: Abraham do Slavie?

    (host)     před 17 lety 15.02.2008 09:24 |  
    0 0

    kdyz byl jeste v Liberci, pral jsem si ho ve Slavii jako nejlepsiho defenziho zaloznika u nas. Na tom se toho moc nezmenilo, ve vsi ucte k nasim hracum nejsou Suchos a Misa pro tenhle post vhodnejsi...
    Vsichni pisete, ze je to zmetek a podobne, ja si pamatuju jediny jeho extempore a to je to v Teplicich. Myslim ze KJ ho dokaze posoudit lip nez my vsichni, kdyz ho vedl v Hradisti. Navic chybama se clovek uci nejlepe, ze...
    Ja bych jeho pripadny prichod jednoznacne privital, zvlaste pokud by mel Suchos odejit. Samozrejme by taky zalezelo na podminkach prestupu...

  20. Re: Abraham do Slavie?

    (host)     před 17 lety 15.02.2008 09:42 |  
    0 0

    Nechte to na trenérovi. Nemusí se Vám líbit vše , co dělá vedení Slavie, ale tak ubohé reakce některých z Vás jsou výplodem inteligentních chudáčků. Sami bojujete s uplatněním v životě a tady si chcete dodat aireolu znalců. Místo abyste příchozí hráče přivítali, protože budou hrát podle přání trenéra ,a ne Vás ,ukazujete opravdový vztah ke klubu. Nemůžete-li se s tím vyrovnat, jděte raději svou vulgaritu a ubohost projevovat jinému klubu, třeba Makotřasům, i když, ani těm bych to nepřál. Škoda, že nevidíme Vaše tváře na monitoru , to by bylo pokochání. Přeji zdar Slavii a více inteligentních fanoušků.

    • Re: Abraham do Slavie?

      (host)     před 17 lety 15.02.2008 09:49 |  
      0 0

      A já bych jenom dodal, že jseš debil

      • Re: Abraham do Slavie?

        (host)     před 17 lety 15.02.2008 10:10 |  
        0 0

        napodobne...

    • Re: Abraham do Slavie?

      (host)     před 17 lety 15.02.2008 11:27 |  
      0 0

      aby si chcipnul svejnare

      • Re: Abraham do Slavie?

        Eluin (přítel SN)     před 17 lety 15.02.2008 14:19 |  
        0 0

        Už to tu opět vypadá jako na novinkách.cz...hoši, hoši...

  21. Re: Abraham do Slavie?

    (host)     před 17 lety 15.02.2008 09:47 |  
    0 0

    V žádném případě nekupovat,ani zadarmo

  22. Re: Abraham do Slavie?

    (host)     před 17 lety 15.02.2008 10:07 |  
    0 0

    Karel Jarolím už mnohokrát prokázal, že ví, co dělá. Kolik z vás odsuzovalo příchod Martina Vaniaka? A nebýt jeho, kde jsou dnes miliony a prestiž z LM!!! Který z hráčů, které KJ přivedl nebyl hráč pro základní sestavu a jen vysedával na lavičce? Podívejte se do Sparty - tam na lavičce končí skoro každá "posila". Navíc KJ je osobnost, která si dokáže s hráči typu Blažek, Pudil a nyní Abrahám poradit! A k dispozici má další dva tvrďáky - Řeháka s Vrabcem. Abrahám je na české poměry vynikající hráč, navíc dokáže přitvrdit a to náš tým potřebuje. Vůči Slavii se ani ve Spartě nevyhrazoval. A "teplický blikanec"? Kdo by vedle Řepky nezmagořil!!! Myslím, že máme adekvátní náhradu Švece!

    • Re: Abraham do Slavie?

      (host)     před 17 lety 15.02.2008 11:44 |  
      0 0

      příhod Martina Vaniaka lidi odsuzovali z výkonnostního hlediska - a velmi se mýlili. Příchod tohodle chameleona hodnotíme z hlediska morálního. Fotbalista to je dobrej, ale máme to zapotřebí? BUFT

      • Re: Abraham do Slavie?

        bongor     před 17 lety 16.02.2008 23:11 |  
        0 0

        Karel řek,že to máme zapotřebí.A to je pro mě víc než když polovina webu na to nadává.Někdo tady správně zmínil Radka Dudu.To není blázen?Ale na sralťanský blázny platil přesně.Škoda že odešel.

  23. Re: Abraham do Slavie?

    (host)     před 17 lety 15.02.2008 10:11 |  
    0 0

    Jako... Slyšel jsem o tom z osoby blízké trenérovi Jarolímovi už před třema tejdnama, prvních pět minut jsem byl naprosto v šoku, poté jsem tomu uvěřil... Teď už jsem si říkal, že už nepřijde a pozapomněl na to trochu... Ale ono ne, on nakonec přijde. Znamená to de facto dvě věci. Ta první věc je to, že přijde hráč-bojovník, byť trochu "ďas". Mohu říct, že nejsem štastnej, že přichází, možná to znamená že ještě nekdo půjde na hostovačku... Ale snad ví Jarolím co dělá, protože pokud bychom to kvůli Abrahámovi prosrali, tak jim to oběma hodně slávistů nikdy nezapomene! Ta druhá věc je ta, že v létě se dá logicky očekávat příchod dvou hráčů, kteří také Jarolíma a Abraháma znají... Proč? Měli přijít už v zimě, ale jeden z nich se stal ve svém klubu kapitánem a tým ho odmítl pustit (každopádně za půl roku v tomto případu to už bude něco jiného, zvlášť při odchodu Marka Suchého to bude asi určitě první volba Jarolíma, víceméně za jakoukoli cenu), ten druhý... Je mi na blití z toho agenta, kterej prostě vyžene strašně vysoko cenu hráče jen kvůli tomu, že má jít do Slavie. A to strašně vysoko není o 50%, je to 3,5 násobek (!!!) ceny, kterou ten hráč měl před tím, než projevila Slavie zájem. Hlavně, že pak tento skvělý agent tomu hráči, stejně jako dalším, nesežen vůbec angažmá, když jim skončily hostování jako v případě Pešíra nebo Zbončáka, a oni tak budou teď půl roku bez fotbalu. A to bude asi i případ toho "našeho" hráče, takže předpokládám, že začně na jaře inviduálně trénovat se Slavií? Luke

    • Re: Abraham do Slavie?

      (host)     před 17 lety 15.02.2008 10:36 |  
      0 0

      Rajnoch a ten druhej je kdo?

    • Re: Abraham do Slavie?

      (host)     před 17 lety 15.02.2008 10:43 |  
      0 0

      Luku, celkem s Tebou souhlasím, ale čekal jsem, že Rudoši zdůvodní prodej Abraháma velkým ziskem z prodeje a oni vytáhli kartu oslabení protivníka (velmi úsměvné).
      Mimochodem, koho myslíš tou druhou posilou v létě ?
      pom

      • Re: Abraham do Slavie?

        (host)     před 17 lety 15.02.2008 11:14 |  
        0 0

        Tak jméno vám musí být jasný, ne? :) Působil dříve ve Slovácku pod Jarolímem, spolu s Rajnym a Abrcem... Pak šel do Liberce a teď je v zahraničí.. .) Luke

        • Re: Abraham do Slavie?

          (host)     před 17 lety 15.02.2008 11:30 |  
          0 0

          Z.Pospěch-ale ten má platnou smlouvu v Odd Grenland,takže bez fotbalu nebude,jen ta kvalita bude nízká......

          • Re: Abraham do Slavie?

            (host)     před 17 lety 15.02.2008 11:38 |  
            0 0

            Počkej, smlouvu platnou má, ale agent dal klubu najevo, že v zimě odejde jinam. Měl jít do Plzně, padlo to. Artmedie, padlo to... Slavii předtím nasadil vyšší cenu, než jakou požadoval pak od Artmedie.... Toho samýho agenta má Pešír, kterej má smlouvu ještě půlroku v Mostě, takže taky bez peněz nebude... Ale Most s ním nepočítá, ve Skotsku mu skončilo hostování a agent mu nic nenašel. To samý Pikl, kterej má taky na půl roku smlouvu ještě, ale v Krči mu skončilo hostování a agent mu nic ani nehledal... Stejně jako Pešírovi nic nehledal... A nejhůř na tom je Zbončák, kterýmu hostování taky skončilo, ale už je i bez smlouvy a skvělej agent mu našel co? Nenašel nic, protože nic nehledal... Z toho si udělá člověk pěknej obrázek... Luke

  24. Re: Abraham do Slavie?

    (host)     před 17 lety 15.02.2008 10:12 |  
    0 0

    Vitej.
    Verim, ze nam jeste vsem ukaze a tahle kritika ho nabudi, protoze jako fotbalista na to ma.

    Murko

    • Re: Abraham do Slavie?

      (host)     před 17 lety 15.02.2008 10:28 |  
      0 0

      pockej Lukasi , co tosem pises za blbosti, prichod Rajnocha se konat nebude, hrac , jestli nekam odejde tak jen do ciziny, to je zaver jednani jeho agenta s klubem, Pesir to proste nekolikrat nezvladl a neni o nej zajem, tady nejde o agenta, ale o kvality a mysleni hrace, jinak pokud pujde dolu se svymi pozadavky , tak te ujistuju , ze znam nejmene 2 seriozni kluby , ktere ho vezmou okamzite. Prichod Abrhama povazuju docela za zbytecnej, spis to chtelo rychlyho beka a kecy typu KJ vico dela neberu, to si napsal zcela spravne , tady fungujou urcity vazby, ktery , ale pro nas prinosem nejsou, jeho cena bude okolo 8 milionu,proto dse jedna. jiri

      • Re: Abraham do Slavie?

        (host)     před 17 lety 15.02.2008 11:19 |  
        0 0

        Příchod Rajnocha se konat nejspíše bude.... Pokud ho Bolka nepustí do Slavie přímo, vůůůbec bych se nedivil, kdyby sem šel přes zahraniční klub. Koupí ho nám spřátelenej klub, pošle ho k nám na hostování a po půl roce přestoupí k nám... I to bylo uvažováno. Dva seriozní kluby? A jaký prosímtě? On by dolů se svejma požadavkama šel, kvalitu myslím ukázal dobře ve Skotsku, během půlroku dal sedm branek, nějakou by dal i v Česku, že jo... Jde o to, aby měl více volnosti dopředu a aby si nemusel sbíhat pro míče až před vlastní vápno tak, jak musel v Mostě... Určitý vazby tu fungujou, ať už na stránce manažerské, nebo i prostě že si sem vezme hráče, jaké zná z dřívějšího působení... To je celkem logický no... A pokud ho sem bere, tak snad ví, co dělá... Luke

        • Re: Abraham do Slavie?

          (host)     před 17 lety 15.02.2008 11:26 |  
          0 0

          Pešíra zpátky do Slavie? Ty ses Luke zbláznil? Copak musíme kupovat každýho potrhlýho cvoka, kolem kterýho se udělá trochu mediálního povyku?

          • Re: Abraham do Slavie?

            (host)     před 17 lety 15.02.2008 11:38 |  
            0 0

            Tak uvahy sly okolo Rajnocha jak dlouha nit, to uznavam, ale sponzori klubu rekli jasne ne a prodej pres spratelene kluby v lete......, no uvidime jestli to tak bude, ja znam jiny scenar, v pripade ligy mistru nejake vetsi prestupy ano, jinak jen drobne doplneni, to zas razi Rosen, tak nevim a Pesir to je u nas uzavrena kapitola, proste lidsky zklamal a ty kluby, z prvni ligy treba Brno a z te druhe Dukla, jenze proste Pesir chce dost penez a je hodne necyzpytatelny, to on byl uz od detstvi , jako zacek vyrustal v Hornich Mecholupech , pak ve Slavii, byl to dobry fotbalista , ale ta hlava. Jiri

            • Re: Abraham do Slavie?

              (host)     před 17 lety 15.02.2008 11:44 |  
              0 0

              Pešír ve Slavii jsem neřek..:)) Naznačoval jsem jen, že by mu měli dát šanci v Mostě... Ne. Oni ho budou platit dál, jeho smlouvu, ale hrát budou nějakej Afričan apod... :-P

          • Re: Abraham do Slavie?

            (host)     před 17 lety 15.02.2008 11:43 |  
            0 0

            Pešíra ve Slavii??? To jsem nikdy neřek a ani si to nepřeju...;)

  25. Re: Abraham do Slavie?

    (host)     před 17 lety 15.02.2008 10:23 |  
    0 0

    proste Abraham sklamal, a to dost , jsme s kamosem u PC a malem jsme ondleli!!!

  26. Re: Abraham do Slavie?

    (host)     před 17 lety 15.02.2008 10:24 |  
    0 0

    A neni to jenom tim,že by přišel ze sparty?
    V Bolce měl docela fazonku.....
    Taky vás bylo hodně proti Vaniakovi!

  27. Rudý kůže

    (host)     před 17 lety 15.02.2008 10:44 |  
    0 0

    Netehejte do Slavie RUDÝ KůŽE. Chcete podporu divaku,plny stadiony..ale kdo se ma koukat na partu zoldaku,ktery ke klubu nic neciti a za chvili zmizí jinam.

    • Re: Rudý kůže

      (host)     před 17 lety 15.02.2008 10:47 |  
      0 0

      Jo,ale to jsme sem psali jiz pred pul rokem ,ze se nam to nelibi a byli jsme za debily.jiri

      • Re: Rudý kůže

        (host)     před 17 lety 15.02.2008 11:04 |  
        0 0

        Bohuzel to tak je...divim se ze na to oba kluby pristoupily,jak Slavia tak Sparta.A ze to dotycnym hracum neprijde trapne.Uz jsem prezil Novotnyho,Labanta,Stejskala,Horvata,Kolouska,Kozacika,Pudila,Volesaka,ale prichod Abrahama me asi dorazi..A to jsem urcite nevyjmenoval vsechny.

        • Re: Rudý kůže

          (host)     před 17 lety 15.02.2008 11:26 |  
          0 0

          Tak mícháš hrušky s jabkama, na jedné straně hráče, kteří nejdřív byli ve Spartě a pak ve Slavii (Koloušek, Pudil, Volešák...), na druhý straně co byli nejdřív u nás a pak ve Spartě (Horváth, Kozáčik, Labant) - ono dneska na klubismus se nehraje už moc. Kdo prošel ještě Slavií a skončil ve Spartě? Co si vybavuju třebas ještě Petrouš, Poborský, Blažek; naopak to byli ještě Zbončák, Berger, ... Takže jak vidíš u Bergera, je to otázka delšího období. Páťa přišel přímo ze Sparty. ŠKoda, že už tehdy nebyl net, asi by fanoušci vyváděli obdobně jako dneska... Přece to, čí je odchovancem, za to ten hráč nemůže. Klidně to může být slávista a být debil, a naopak může být sparťan a bejt inteligentní... Kdyby třebas teď přišel Voříšek ze Sparty, tak bychom taky nadávali? A co třebas to, že Slavii uznává, že byl na příchodu k nám ještě když byl v Teplicích, ale my neměli prachy a tak ho vyfoukla Sparta tehdy? Mno, je to škoda. Zrovna jeho bych si docela představit dokázal, takovej hráč do středu pole, má to celkem na rozdíl od Ábrce v noze a i v hlavě... A je schopnej zahrát i na pravým beku! Ale holt, takovej hráč do Slavie ze Sparty nepřijde. Je to škoda. Ale přece nebudem kvuli tomu brečet, že přichází ABrahám... Dejme mu šanci, buď se prosadí a budem ho plácat po zádech, nebo se neprosadí, tak mu to dáme sežrat se vším všudy... Luke

          • Re: Rudý kůže

            (host)     před 17 lety 15.02.2008 11:39 |  
            0 0

            Luke,
            děláš ze Slavie popelnici. Dejme šanci každýmu, koho vyhodí z Liberce nebo ze Sparty, to chceš?. Jako ty plesnivý dědci, co seberou každej smradlavej krám, co uviděj, a potom zasmraděj dům, že se v něm nedá bydlet?
            Víš, ono fandit Slavii taky znamená odmítat Spartu. Skutečně Slavia by neměla sbírat vajgly, který Sparta odhodí na silnici.
            K Abrahámovi - hráče typu Pavla Řeháka potřebujeme. Potřebujeme slavistický šílence typu Abraháma. Jenomže on už Abrahám je vyloženě ne secondhandový, ale sevenhandový zboží. On není slavista jako pavel, kterej tady vyrůstal.
            A naprosto nejsložitější a nejpodivnější jsou na tom čachry kteréhosi hráčského agenta. Potom si člověk říká, jestli fandím opravdu čistýmu, nesmradlavýmu týmu - a byl jsem do letoška přesvědčen, že taková Slavia e.
            Tantalos

            • Re: Rudý kůže

              (host)     před 17 lety 15.02.2008 11:45 |  
              0 0

              Ty čachry agenta, přesně to je to, o čem mluvím a z čeho je mi hodně, hodně zle... Luke

            • Re: Rudý kůže

              (host)     před 17 lety 15.02.2008 12:34 |  
              0 0

              Neurčuj prosimtě co znamená fandit Slavii, dík. Kmotr

            • Re: Rudý kůže

              (host)     před 17 lety 15.02.2008 12:44 |  
              0 0

              Jinak ještě si dovolím něco poznamenat... Jelikož dneska se mezi hráči klubismus nenosí, tak proč fandit Slavii má znamenat odmítat Spartu? Mě je Sparta u... řitního otvoru. Nefandím ji v Evropě, nezajímá mě... Ale pokud je tam hráč, kterej by nám mohl pomoct, proč bych ho nemohl chtít? Ať to byl na podzim Zdeněk Pospěch, kterýho by všema deseti brali asi všichni... Ať je to nyní Voříšek, o kterém si to myslím právě na úkor ABraháma, kterého bych nebral... Luke

            • Re: Rudý kůže

              (host)     před 17 lety 15.02.2008 13:30 |  
              0 0

              Chalpce uz me tu tocis jak predstavujes sve idealy. Nikoho to nezajima di si resir svy komplexy jinam. kkthxbay

            • Re: Rudý kůže

              Eluin (přítel SN)     před 17 lety 15.02.2008 14:16 |  
              0 0

              Fandit Slavii = odmítat Spartu. To je negativní vymezení. Fandit Slavii je jen o fandění Slavii, ostatní kluby nám mohou být ....ukradené.

      • Re: Rudý kůže

        (host)     před 17 lety 15.02.2008 12:31 |  
        0 0

        Ano to sjte psali před půl rokem a tyžoldáci nám vykopali ligu mistrů a první místo po podzimu v GL. Vesměs všechny jsme si oblíbili a s radostí skandovali jejich jména. Tak nevim co řešíš a jestli sjte byli za debily posuď sám.. Kmotr

        • Re: Rudý kůže

          (host)     před 17 lety 15.02.2008 12:46 |  
          0 0

          Tak to ne, Slavii fandim jako klubu bez ohledu na jmena, liga mistru je pryc jdeme Troubi do nove bitvy a tou je bohuzel jen boj o titul a navic ja skutecne nervu nadsenim nad partou lidi bez vstahu ke klubu, to je totiz rys, ktery muze byt v dlouhodobem horizontu vice nez rozhodujici. Akdyby nakrasne vysel titul , videl jsem vcera ty ohromne rozdily mezi nami a fotbalopvou Evropou a ty v minmulosti nebyly tak vyrazne. Jiri

          • Re: Rudý kůže

            (host)     před 17 lety 15.02.2008 14:49 |  
            0 0

            Opět tvoje nic neřikající věta: "rys, který může být v dlouhodobém horizontu vice než rozhodující" jinak podle čeho soudíš že nemaj vztah ke klubu? jakej vztah? To se musej narodit ve vršovicích a od mala jrát za Slavii? Nebo jaká je lhůta na ten "vztah"? Co když někdo přijde jako Standa, taky to byl člověk bez vztahu, nemyslíš že nejdřív potřeba ten vztah vytvořit aby existoval? A bonus, kdyby náhodou ten titull vyšel tak je to stejně v prdeli. Ty si borec. Nemyslíš že nás ty týmy přejeli protože vydělávaj už od roku 1890 něco? že tam třeba neměli komanče a že maj rozpočty několik násobně větší? a že třeba koknrétně včera to mohlo bejt taky tim že sme hráli první zápas jara kdežto oni jedou v kuse už od konce léta? rozdíli mezi fotbalovou top evropou byli vždycky. Náhodná sezóna 96 v uefě jinak sme potkávali většinou druhou kategorii a ne esa jako Arsenal, Sevilla a teď Tottenham v plný parádě.. Kmotr

          • Re: Rudý kůže

            (host)     před 17 lety 15.02.2008 16:46 |  
            0 0

            ?????troubi

    • Re: Rudý kůže

      bongor     před 17 lety 16.02.2008 23:04 |  
      0 0

      Jenže dneska to už jiný nebude.Když budeš chtít hrát špičku,budeš mít
      skoro samý žoldáky.Typickej je Arsenal.Kolik je tam Anglánů?myslím že dva nebo tři v širším kádtu.V základu jen jeden.Když se podaří za deset let vychovat 1-2 špičkový fotbalisty na evropský úrovni,tak před takovým trenérem mládeže bych smeknul.Musíme si zvykat.Nevím co děláš,ale třeba někdo dělá pokladního v Kauflandu.A myslíš,že pro něj dýchá?Se*e na něj a když mu daj v Tescu jednou tolik,tak tam za měsíc přestoupí.Srdcaři mizejí ve všech oborech.

  28. Re: Abraham do Slavie?

    TKutnik (přítel SN)     před 17 lety 15.02.2008 10:53 |  
    0 0

    Abraham...? Jo beru...Je to kvalita, KJ ho zná moc dobře...Jeho jedinej exces byl v těch Teplicích...Jinak nikdy nic. Podle mě jeden z nejkvalitnějších středních záložníků ligy, ve Spartě se prostě hodně hráčů zakope (paradoxně ne vlastní vinnou, známe to...). Prostě měl možnost jít z Bolky "nahoru", tak toho prostě využil, vy všichni kritici byste dělali přesně to samý. Upřímně doufám že přijde

    • Re: Abraham do Slavie?

      (host)     před 17 lety 15.02.2008 11:04 |  
      0 0

      Byl jsem na Sparte na priprave proti Nitre a musim ti napsat, ze Abrham byl vic nez zoufalej , horsi snad jen Kona. Hral jen par minut a jeho kontakty s micem nebudu radeji komentovat. Navic si vezmi Blazka a jeho hostovacku na pul roku, to je proste traga , dyt jeste poradne nekopnul do mice a zase marodi/jeste asi tyden/. Mi prece potrebujem hotove hrace pouzitelne ihned, na trhu jich je vice nez dost. Jiri

      • Re: Abraham do Slavie?

        (host)     před 17 lety 15.02.2008 11:16 |  
        0 0

        Abraham na to už nejspíś kašlal. Je to velice kvalitní hráč a narozdíl od Máry Suchýho umí i tvořit a nahrát. Potřebujeme kvalitu a tohle kvalita je. KJ ho myslím dokáže usměrnit a tu jeho "zápornou"energii nasměrovat správně ku prospěchu mužstva. Abraham neni žádnej sparťan, na o vemte jed, našeho trenera uznává a hrál pod nim v Synotu. Možná to zatim je žoldák, ale třeba se z něj povede udělat Slavistu. LordEdmund

        • Re: Abraham do Slavie?

          (host)     před 17 lety 15.02.2008 11:22 |  
          0 0

          myslim ,ze podobnou diskuzi sem tady absolboval uz jednou smerem k Blazkovi, take male speci pro tebe, z Blazka je trener docela hotovej a nejradsi by ho vystrelil na Mars. Velkym stestim je kolektiv Slavie, ktery zatim podobne veci resi s usmevem a Blazovi nekomplikuje zivot, jinak ale vubec pomery v kabine po odchodu Vlcka jsou obcas necitelne , hodne se mluvi o vudci kabiny Brabcovi, ale jine zdroje hovori spis oSmicovi a tak trochu Senkym, tak nevim. Jiri

          • Re: Abraham do Slavie?

            TKutnik (přítel SN)     před 17 lety 15.02.2008 11:25 |  
            0 0

            No Blažek...Když je někdo nepoučitelnej tak co se dá dělat...Fotbal ho zdá se moc nezajímá no...Talent, škoda ho, ale dělá si to sám...Já teda Abrahama v přípravě neviděl, ale co ho znám, tak je vážně kvalitní...To se prostě jen tak neztratí

          • Re: Abraham do Slavie?

            (host)     před 17 lety 15.02.2008 11:29 |  
            0 0

            Jiří, pokud je pravda, že Jarolím ví vše co se šustne, tak jen to, co jsem se o Blažkovi a jeho životě dozvěděl v posledních pár let, mi stačí na to udělat si o tomto zásadovém hráči jasnou představu... :) A nedivím se, že ho trenér chce vystřelit na Mars. Škoda, že Ilja Kovalčuk plánuje cestu do vesmíru až po skončení hokejové kariéry, hnedka bych mu Blažka přibalil s sebou... Na věděcké pokusy, jak se dá požívat určitá tekutina ve stavu beztíže apod:) Ne, fakt doufám, že Blažek v létě poputuje zpět... Luke

            • Re: Abraham do Slavie?

              TKutnik (přítel SN)     před 17 lety 15.02.2008 11:34 |  
              0 0

              Detail, je to Kovalej...Kovalčuk hraje za Atlantu, Kovalev za Montreal...Letí Kovalev:-)

            • Re: Abraham do Slavie?

              (host)     před 17 lety 15.02.2008 11:34 |  
              0 0

              Každopádně jinak taková perlička. Když Bláža v Liberci dostal od vedení klubu pokutu, tak mu údajně Kárl dal prachy bokem... To je něco, co se zveřejnit dá. Pak jsou věci, který si asi vezmu s sebou do hrobu, je mi z toho co dělá zle a pokud to vedení Slavie ví, tak to ví a nic s tím nedělá, je to jejich věc. (nebo trenér Jarolím...) a nemá cenu to rozmazávat, ještě by se to dostalo akorát do médií a Slavie by měla pěknou ostudu minimálně, pro Blažka by to mohlo znamenat i konec kariéry, protože už by ho taky díky tomu nikdo nikdy vzít nemusel... Ale co můžu říct: prej to dělá kvůli tomu, že chce vybočit z davu. Jde z extrému do extrému. Pokud mu nařídíš, aby chlastal, tak na to sere, šprajcne se a zrovna ne. Dělá věci přesně naopak... Možná by to stálo za pokus, postavit před něj flašku a říct, Blážo, až ji vypiješ, dostaneš další. Tak dělej, pij, pij... Ono se tím nic nezkazí, protože chlastá stejně jako chlastal dřív. A jestli se šprajcne a řekne, ne, nebudu pít.. Tak je to jasný. Prostě pokud po něm někdo chce, aby nepil, tak on zrovna pít bude. Pokud však po něm někdo chce, aby chlastal, hulil cigára, tak ne, proč by to dělal, když mu to někdo nařizuje? Je to prostě typ člověka, kterýmu když řekneš udělej to, on to neudělá. Už jen proto, že jsi mu řek ať to udělá... Luke

        • Re: Abraham do Slavie?

          AKI     před 17 lety 15.02.2008 12:07 |  
          0 0

          Fotbalista to možná i je Lorde,ale hlava vypízaná taky!! Ze žoldáka se dá "udělat" Slávista,proč vlastně ne,ale co v jíném - opačném případě?? Co kauza Liberec = se Zápotočným super kamarádi a pak ho potopil jak starou loďku!! Mladá Bolka prý byla ráda,že se ho zbavili,protože po jeho příchodu to prý "v kabině přestalo klapat"!! Ale to jsou jenom spekulace,ale něco na tom pravdy asi bude. Pak kauza sparta se asi nemusí ani rozebírat. Zajímavé ale je,že o něj v létě tak hrozně moc stáli a teď by ho klidně pustili a rovnou k nám?? Tak tohle už vážně "smrdí"... že by další "náhodné komplikace"??? AKI

          • Re: Abraham do Slavie?

            (host)     před 17 lety 15.02.2008 12:38 |  
            0 0

            Třeba už byl na výplatní pásce Slavie a schválně to rozesíral:)) Od jeho přestupu do Bolky je Bolka v prdeli, od jeho příchodu do Sparty je v prdeli i Sparta... :))) To nebude náhoda:)) Ale proč je po jeho odchodu v prdeli i Liberec? :))) Luke

            • Re: Abraham do Slavie?

              (host)     před 17 lety 15.02.2008 13:07 |  
              0 0

              Jenom doufám, že přesuny na trase Liberec x Slavia jsou provázaný tak že když si toho blba Blažka nevezmeme, že tam nebude moci zustat ani Bořek s Vašounem. To by totiz byl opravdu kauf jako svine. prijit o dva juniorsky reproše a nechat si jednoho alkoholika. Snad to má právník Doležal ošetřený. Ravik

              • Re: Abraham do Slavie?

                (host)     před 17 lety 15.02.2008 13:09 |  
                0 0

                polozil jsem tuto otazku agentovi, ktery stoji za transfery kluku v Liberci, rekl , ne vsechny prestupy se budou resit individualne. Jiri

            • Re: Abraham do Slavie?

              (host)     před 17 lety 15.02.2008 16:10 |  
              0 0

              Takže návaznost tam je..... :-( AKI

  29. Re: Abraham do Slavie?

    (host)     před 17 lety 15.02.2008 11:19 |  
    0 0

    RUDYHO KRETENA S MENTALNI PORUCHOU DO SLAVIE NACHCI!!!!! JESTE KUPTE REPKU A HORVATHA ZOUFALCI!!!! TO JSTE SE SNAD UZ DOCISTA ZBLAZNILI?! Z POHARU JSME VENKU A VY DAL NAKUPUJETE? PRO 14 ZAPASU? A JESTE ZE SPARTY? JAROLIME MAM TE RAD, ALE TOHLE PREHANIS......

    • Re: Abraham do Slavie?

      (host)     před 17 lety 15.02.2008 11:49 |  
      0 0

      Tak to vis Lukasi o Blazovi vic nez ja, ale ted to pro tvou informaci byl ten samy Karl. ktery se ho chce zbavit a jako premii pridava i slusnou cenu, jediny problem je v tom , ze i na Slavii se zacina hrat hra,, videl jte nekdo Blazka , nebo kdy prijde Blazek. Ne , ale uvidime , jeste zbyvaji 3 mesice, jenze kdyz on ma zase nejakou zahadnou nemoc, netrenuje ani ve skupine rekonvalestentu. jiri

      • Re: Abraham do Slavie?

        (host)     před 17 lety 15.02.2008 12:37 |  
        0 0

        Jiří, Blážu mám teď slušně zmapovanýho, vím co dělal místo autogramiády, vím jiný věci o něm... A mohu ti říct, nejsou to zrovna příjemné věci... A to stačilo jen poznat jednu z jeho kamarádek :-D Luke

      • Re: Abraham do Slavie?

        (host)     před 17 lety 15.02.2008 12:41 |  
        0 0

        Každopádně pokud sháníš Blažka, stačí někdy zajít do MischMasche nebo do hospod v Liberci... :) Možná začne chodit do Zlatého Stromu, tak když by nebyl tam ani tam, zkusil bych ho hledat tam... :) MischMasch, Zlatej Strom a liberecké putiky.. :) Samozřejmě, že si dává ale nealko, že jo! Dává si džus... :-)))))

        • Re: Abraham do Slavie?

          (host)     před 17 lety 15.02.2008 16:14 |  
          0 0

          v mischmaschi teďka nebyl:)

          • Re: Abraham do Slavie?

            (host)     před 17 lety 15.02.2008 17:08 |  
            0 0

            Teď ne, ale před cca dvěma tejdnama ano... A když byla autogramiáda, tak seděl a čadil v liberecký hospodě...

  30. Re: Abraham do Slavie?

    dspsn     před 17 lety 15.02.2008 12:02 |  
    0 0

    jezismarja ....proc???!!! to uz muzem rovnou privest repku.....NEBRAT!!!!

  31. Re: Abraham do Slavie?

    (host)     před 17 lety 15.02.2008 12:10 |  
    0 0

    výsměch ...je to největší cholerik to co udělal v teplicích ukázalo co je to za deme*ta nechápu.... ikdyž neni špatnej fotbalově tak stejně bude tady ve Slavii neoblíbenej, přetlak v týmu je velkej nesnášim Abraháma ...fuuuuuuuuuj

  32. Re: Abraham do Slavie?

    (host)     před 17 lety 15.02.2008 12:12 |  
    0 0

    Ani sem nelez Abraháme ty kryple ... táhni ..mentále ..blbečku rudej

  33. Re: Abraham do Slavie?

    (host)     před 17 lety 15.02.2008 12:29 |  
    0 0

    Já toho "blba" beru všemi deseti! :-))) Potřebujem takovýho drsoně, ale jen zalevno!!! ;-)
    urs

    • Re: Abraham do Slavie?

      (host)     před 17 lety 15.02.2008 13:00 |  
      0 0

      On by to za levno bejt mel, Sparta ho nabizi za cenu okolo 11mil korun, nase vychozi pozice podle zakulisnich zdroju je nizsi. Jenze to je jedna vec, ta dalsi se jmenuje jeho vyuziti a nasazeni a tady fakt nevim. jiri

      • Re: Abraham do Slavie?

        martin08     před 17 lety 15.02.2008 13:33 |  
        0 0

        :-) TOMU RIKAM KONTROVERZNI TEMA :-)

      • Re: Abraham do Slavie?

        (host)     před 17 lety 15.02.2008 14:49 |  
        0 0

        oukej, ale vic jak 2 mozna 3 mega bych do toho buldoka snad ani nedal... :-(
        bral bych loan s opci... :-) ale to asi neklapne :-((

        • Re: Abraham do Slavie?

          (host)     před 17 lety 15.02.2008 14:50 |  
          0 0

          podpis

          urs

          • Re: Abraham do Slavie?

            (host)     před 17 lety 21.02.2008 15:04 |  
            0 0

            10 mega + procenta z dalšího prodeje.

  34. Re: Abraham do Slavie?

    martin08     před 17 lety 15.02.2008 13:33 |  
    0 0

    13:27 - Fotbalista Martin Abraham po půl roce opouští Spartu. Devětadvacetiletý záložník přestoupil do Slavie, v novém klubu podepíše smlouvu na tři roky.

  35. Re: Abraham do Slavie?

    (host)     před 17 lety 15.02.2008 13:34 |  
    0 0

    Tak Abrc bude volnej za 5mio + provize z dalsi prestupu. Ted je rada na sparte, pokud nekyvne, obchod se nekona. Neroznaset!

  36. Re: Abraham přestoupil do Slavie!

    (host)     před 17 lety 15.02.2008 13:38 |  
    0 0

    Proboha, snad to nevyjde. Já obvykle před příchody hráčů takhle nemluvím, abych pak nelitoval když hráč zazáří, ale tentokrát říkám jasné NEEE. Důvody jsou snad všem jasné, nejde jen o to že byl ve sraltě.

    • Re: Abraham přestoupil do Slavie!

      (host)     před 17 lety 15.02.2008 13:46 |  
      0 0

      Kretén k pohledání, jako by se snažil vyrovnat v demenci Sivokovi s Řepkou, tim co předved v teplicích, tim že fakuje fanoušky svých bývalých klubů atd. Navíc záložníků máme dost a daleko lepších než, takže si aspoň sand nekopne. Teda, doufejme.

    • Re: Abraham přestoupil do Slavie!

      (host)     před 17 lety 15.02.2008 13:50 |  
      0 0

      Nejsem moc pro "konspirační teorie", ale abych se přiznal tak v tomhle případě bych se fakt nedivil, kdyby sem toho hajzla Sparta poslala aby fakt jen dělal bordel a rozbroje v kabině. Vedení se zbláznilo!!! PROBOHA? CO TOHLE MÁ ZNAMENAT?!?

      • Re: Abraham přestoupil do Slavie!

        (host)     před 17 lety 15.02.2008 15:02 |  
        0 0

        Karel si ho vychoval a ví co od něj může čekat, hodnej synáček se vrátí k taťkovi pod křídla a bude sekat dobrout a taťkovi dělat jenom radost tak se neboj.. Kmotr

        • Re: Abraham přestoupil do Slavie!

          (host)     před 17 lety 15.02.2008 17:21 |  
          0 0

          A slibuješ, že mu ho i vykouří?

          • Re: Abraham přestoupil do Slavie!

            (host)     před 17 lety 15.02.2008 20:17 |  
            0 0

            Takovýhle věcy mě nezajímaj, mě zajíma jak bude jezdit na hřišti ale tebe koukám na, tak drž hubu a jdi si komentovat ňáký porno retarde. Kmotr

  37. Re: Abraham přestoupil do Slavie!

    (host)     před 17 lety 15.02.2008 14:04 |  
    0 0

    přesně tak, nebrat!!! Fandím Slavii protože mě její hráči vždycky přišli sympatičtí a líbila se mi jejich hra,Ale ABRAHÁM? to snad ne! Ten udělá maximálně tak rozpory v kabině. Ale ok. když mu KJ věří ať si k nám jde. Jen mě nas... jestli kvůli němu odejde někdo z "našich" kluků na hostovačku, nebo nedej bože na přestup. Myslíte si že třeba takovýho Kaliče bude bavit dělat do konce života náhradníka na pár minut?

    • Re: Abraham přestoupil do Slavie!

      (host)     před 17 lety 15.02.2008 15:00 |  
      0 0

      Pokud Kalič nechce dělat náhradníka tak se musí víc snažit, včera dostal šanci a jak sní naložil jsme všichni mohli vidět. Problém je v tom že hru máme pěknou klucí jsou taky sympatický ale ten titul jaksi vykopat neumí a proto musí být v týmu někdo kdo proti Olomouci zařve KURVA HRAJEM a dotlačí balon do sítě třeba i vyfouklej v hubě. Kmotr

      • Re: Abraham přestoupil do Slavie!

        (host)     před 17 lety 15.02.2008 17:13 |  
        0 0

        opet presne.troubi

  38. Re: Abraham přestoupil do Slavie!

    (host)     před 17 lety 15.02.2008 14:08 |  
    0 0

    To snad ne, takovyho hajzlika rudyho, kam se to kurva zenem ?!? za chvili budem mit v tymu odlozeny spartany jenom, kdybysme si radsi nechali svicka. Tohle mi fakt nasralo,ahjo

  39. Re: Abraham přestoupil do Slavie!

    (host)     před 17 lety 15.02.2008 14:08 |  
    0 0

    No tak po první šoku musím říct že tomu elkem rozumím , Přichází jako náhrada za Švece , a at je jakej chce clovek fotbalista je to proste dobrej , navíc driv se jak debil nechoval az kdyz ho strhli páni Repka a Horvath takze kdyz se u nas uklidni muze bejt dobrej motivaci ma dobrou , uazat sparte i nam ze na to má ...Vhoo

  40. Re: Abraham přestoupil do Slavie!

    (host)     před 17 lety 15.02.2008 14:30 |  
    0 0

    Slavia je oslabena, Abraham jako kontroverstí chlapec vyrábí jen potíže a trampoty.
    Dá se předpokládat, že v tom bude úspěšně pokračovat i v kabině
    Slavie.
    Těch bouřliváků je momentálně v kádru, nějak"priveĺa".
    Podtrženo, Abrahám jest nedobrý kauf, rád se budu mýlit.

    • Re: Abraham přestoupil do Slavie!

      (host)     před 17 lety 15.02.2008 14:37 |  
      0 0

      To je jenom propaganda Sparty, aby odůvodnili před fanoušky, že pouští hráče k nám.

  41. Re: Abraham přestoupil do Slavie!

    (host)     před 17 lety 15.02.2008 14:45 |  
    0 0

    tenhle idiot pro mě bude vždycky rudá kůže!!!! NIKDY NIKDY NIKDY !!! budu na něj vždycky bučet a nenávidět ho!! dyk je to druhej řepka!! jarolíme ses zbláznil ne?? tomu fotbal nic neřiká, je to jen k tomu kdo nejlíp sype, liberec bolka sparta a i slavie!!! jen prachy nic víc!! doufám že tady dlouho nebude a nebude bránit místo pro ostatní!!

    • Re: Abraham přestoupil do Slavie!

      (host)     před 17 lety 15.02.2008 14:56 |  
      0 0

      Myslim že o něm a o fotbalu vůbec nic nevíš a poprvý kdy jsi se začal zajímat o fotbal bylo po tý trapárně v Teplicích, řek sis že by ten fotbal mohl bejt docela zábava. Ve Spartě byl půl roku a odehrál za ní 6 zápasů takže nechápu proč rudá kůže, to jsou i nás kluci který tam byli dýl. Protože je to člověk kterej bere fotbal vážně a taky ho tak prožívá nechal se v Teplicích strhnout Řepkou k jedné z největších ostud jaké jsem ve fotbale viděl. Nicméně mílit se je lidské a nevím proč by neměl dostat druhou šanci. Do tý doby to byl vzorný a ukázkový defenzivní záložník ala Gatusso a kdyby by vám někdo řek že přijde v létě tak tady skáčete radostí 4 metry vysoko. Nechte mu čas ukázat svoje kvality a pak sudtě. Kmotr

      • Re: Abraham přestoupil do Slavie!

        (host)     před 17 lety 15.02.2008 15:49 |  
        0 0

        mílit se je lidksé, ale u něho nešlo o jeden, jediný exces. Ještě víc mi bylo na blití, co provedl v kauze lib-bolka a po zápase sralty s libercem! Kdyby přišel gattuso, skáču radostí do stropu, ale páč přichází dement...!

        • Re: Abraham přestoupil do Slavie!

          (host)     před 17 lety 15.02.2008 16:10 |  
          0 0

          Abrahám je jistě kontroverzní postava a svéráz,ale myslím že nám takový typ zarputilého bojovníka chybí,do všeho jde naplno a na hřišti by nechal duši,včera nám takový hráč hodně chyběl.KJ ho dobře zná z působení ve Slovácku a jistě by si nebral do kabiny nějakého rozvraceče a charakterově špatného člověka,exces v Teplicích byl sice neodpustitelný,ale každému někdy ujedou nervy,předtím žádné výrazné problémy neměl tak věřím že to byl ta pověstná vyjímka,zaslouží si dostat šanci od slávistické veřejnosti,suďte až podle výkonů na hřišti. Barkas

        • Re: Abraham přestoupil do Slavie!

          (host)     před 17 lety 15.02.2008 16:15 |  
          0 0

          Souhlas s prvnim a třetim příspěvkem!! Abrahám je blbec a nechci ho tady!! A ten druhej, hm ty si inteligent!! A tady se bavíme o Abrahámovi a ne o někom.

      • Re: Abraham přestoupil do Slavie!

        (host)     před 17 lety 15.02.2008 16:18 |  
        0 0

        Pan Abraham byl v naší milovaný Spartě pouze na pár zápasů a myslím,že za většinu sparťanů můžu říct,že jsme ho nechtěli a zaplaťpánbu je pryč.Když se tady zmiňujete o tom ,že pro některý z vás navždy zůstane rudým hovadem nebo tak nějak(správný název našeho klubu je AC SPARTA PRAHA),pak vězte ,že on nikdy žádným sparťanem nebyl.Takže Vám jako klubu přeji hodně štěstí a trpělivosti s novou ,,posilou,, S pozdravem ať žije AC SPARTA PRAHA zdraví MarHud.

        • Re: Abraham přestoupil do Slavie!

          (host)     před 17 lety 15.02.2008 18:44 |  
          0 0

          možná v tomhle je jeho největší chyba!! on se nestal nikdy spartanem ani liberečákem ani bolkovákem, jasnej předpoklad že se nestane ani slávistou!! abraham pryč!! já se stim nesmířim!!

      • Re: Abraham přestoupil do Slavie!

        (host)     před 17 lety 15.02.2008 16:52 |  
        0 0

        zda se, ze Kmotr jako jeden z mala neztratil soudnost. Narozdil treba od Tantala. Me je uplne fuk, ze hral za Spartu(navic pul roku neboli tech 6 zapasu),zaroven je mi jedno,ze ulitl v Teplicich, ackoliv to byla to hloupost. V Liberci a v MB hral naprostou spicku a vsichni jsme slintali. Proste bude li hrat dobre a makat,budu ho mit rad a fandit mu.Pokud to bude flakat a bude hrat tuzku,seru na nej. Ale ted si ho Karel vybral, stava se soucasti myho oblibenyho tymu a tudiz ja jsem pripraven mu drzet palce a fandit mu. troubi

        • Re: Abraham přestoupil do Slavie!

          (host)     před 17 lety 15.02.2008 17:06 |  
          0 0

          Troubi, proč sis vyměnil to a na konci nicku za i. není to náhodou proto, že nejsi jen trouba, ale naprosto obyčejnej blbec?

          • Re: Abraham přestoupil do Slavie!

            (host)     před 17 lety 15.02.2008 17:11 |  
            0 0

            ano,je to presne proto.troubi

          • Re: Abraham přestoupil do Slavie!

            (host)     před 17 lety 15.02.2008 22:39 |  
            0 0

            Ty budes taky dost jednoduchej vid? Georg

  42. Re: Abraham přestoupil do Slavie!

    (host)     před 17 lety 15.02.2008 15:57 |  
    0 0

    keď to tu čítam, normálne žasnem... nechápem prečo niektorí ľudia majú názor, že klub kupuje len hráčov, ktorých inde nechceli... vezmite si ako príklad - chlapík odíde z mcdonaldu pracovať do kfc... teraz nebudem kupovať twister v kfc, lebo tam robí, nazveme ho úchyl z mcdonaldu? nie, ved to kurca bude chutit rovnako, lebo taký je proste recept... cize ak jarolím takého hráča potrebuje, tak asi vie načo... a to si tu skoro všetci myslíte, že hráč, ktorého kupuje sparta je dobrý, ale keď už má prísť ten istý hráč zo sparty k nám, už sme zrazu proti? sa zamyslite... priklad - dajme tomu slavia chce louise sahu z manchestru, ale chce ho aj sparta, vsetci si tu uz honite pera, ze konecne aky skvely hrac sem pride, ze musime spartu prebit s ponukou, ze musi byt nas a podobne... ale nakoniec prestupi do sparty, tam sa mu polrok nevydari, a prestupuje do slavie - a zrazu, hraca nad ktorym ste sa rozplyvali, uz nechcete, lebo je rudos a podobne?

    (abraham nerovna sa saha, to bol len priklad!!!!)

    • Re: Abraham přestoupil do Slavie!

      (host)     před 17 lety 15.02.2008 16:06 |  
      0 0

      Klasicka fanouskovska hysterie, posilnena vcerejsim nezdarem. Cim vic je tym uspesny tim vic se na nej nabaluje takovyhle radoby odbornici. Po nedeli po tom uz nevzdechne ani pes (rozumej Tantalos:)

    • Re: Abraham přestoupil do Slavie!

      bojler     před 17 lety 15.02.2008 17:17 |  
      0 0

      Pán drotár, trosku ste mimo. V jednom ohledu zhruba o 300km a v druhym kvuli tomu, ze nejde o to, ze dolezl ze *party, ale kvuli tomu, ze je to vylizana palica.

    • Re: Abraham přestoupil do Slavie!

      (host)     před 17 lety 15.02.2008 17:21 |  
      0 0

      Zdravim! Tu ani tak neide o futbalove kvality tohoto hraca, ale o to, ze ako clovek v ociach vacsiny futbalovych fanusikov, skoncil! Spomen, ako sa zachoval v Liberci a posledna afera v Tepliciach. Vsade, kde prisiel, tak sa hraje na velkeho klubistu a podla zakulisnych informacii nie je to moc dobry clovek do kabiny. Vzhladom k tomu, ze je podla hracov Slavie v klubu vyborna atmosfera, tak dufam, ze to ten pes Abraham nejak nerozvrati nejakym excesom. Kazdopadne je to podla mna vyborny hrac, ale Slavia sa po vacsine pripadov prezentovala ako slusny klub (velmi sa mi paci jedna vlajka na stadione- ,,SKS GENTLEMAN" ). A tu je prave hrozba toho, ze hrac ako je Abraham, by mohol mat velmi negativny dopad jak na atmosferu v klube, tak aj v hladisku. Podla mna stacia jeden, dva nevydarene zapasy, nejake cervena karta a bude zatracovany hlavne medzi fans. A ta celkova momentalne pozitivna atmosfera moze velmi rychlo vysumiet. Kazdopadne pevne verim, ze do tymu zapadne, vyvaruje sa hovadinam a bolsevikom z letnej da v derby gol- najlepsie z penalty:)) Musime to proste prijat, ze je v Slavii a pevne verit Karlovi, ze vie, co robi...Ostatne uz bude zalezat len a len na samotnom hracovi... P.S. -Slovensko fandi Slavii

      • Re: Abraham přestoupil do Slavie!

        martyni (přítel SN)     před 17 lety 15.02.2008 21:05 |  
        0 0

        Ahoj, diky za podporu ze Slovenska:-)). Cítím to dost podobně Slavie má nejakou tvář, pověst, úroveň...tu reprezentujou hráči jako Kuka, Šmicer, Vlček, z mladých třeba Suchý, koneckonců i vedení - Doležal s Rosenem, fanoušci svými děkovačkami... do tohodle prostě Abraham a jeho předchozí chování (at už poslední zápa zta Liberec a jeho otočka s přestupem do MB nebo v Teplicích) nezapadá. Ale je tady, divím se tomu, ale navrhuju, pojdme mu dát šanci. Nevěřím že jeden hráč rozvrátí tým nebo zkazí pověst klubu. Věřím tomu, že má dvě možnosti - bud se chovat způsobem hodným slavie a pomoci k titulu nebo odejít. Věřím že to KJ pohlídá, je to jeho úkol.

  43. Re: Abraham přestoupil do Slavie!

    (host)     před 17 lety 15.02.2008 16:04 |  
    0 0

    ABRAHAM VEN!!!!!!!!!!!! Kretén a primitiv co nikde nevydržel !!! ABMRAHAM VEN!!!! mudrc

    • Re: Abraham přestoupil do Slavie!

      (host)     před 17 lety 15.02.2008 16:07 |  
      0 0

      dobrej nick k takovemu komentari, no koukam ze cesi furt trcej na stejnym bode, skoda.

      • Re: Abraham přestoupil do Slavie!

        bojler     před 17 lety 15.02.2008 17:14 |  
        0 0

        no hlavne, ze ty ses svetem ostrilenej a od vseho mas klice...

        • Re: Abraham přestoupil do Slavie!

          (host)     před 17 lety 15.02.2008 19:48 |  
          0 0

          rekl 14 bojler, uz te mama vyzvedla z druziny ?

        • Re: Abraham přestoupil do Slavie!

          (host)     před 17 lety 15.02.2008 19:50 |  
          0 0

          di uz do prd*ele ty chuji, ses dement kdyz souhlasis s takovymi vykriky. Si zase sezral chytrost sveta bojlerku co ? Dave

          • Re: Abraham přestoupil do Slavie!

            bojler     před 17 lety 16.02.2008 12:50 |  
            0 0

            podivej se na svuj prispevek a povidej jeste neco o vykricich...

            • Re: Abraham přestoupil do Slavie!

              (host)     před 17 lety 16.02.2008 15:45 |  
              0 0

              ehm , podivej se na sve prizvevky, pak si nafackuj (muze i mamimka), a zpet k uceni.

              • Re: Abraham přestoupil do Slavie!

                bojler     před 17 lety 16.02.2008 18:03 |  
                0 0

                Ach jo. Podle sebe soudis ostatni, ne? Tak si opakuj hlavne s a z. Mas s tim ocividne dost velky problemy.

        • Re: Abraham přestoupil do Slavie!

          (host)     před 17 lety 15.02.2008 19:53 |  
          0 0

          shut up

      • Re: Abraham přestoupil do Slavie!

        (host)     před 17 lety 15.02.2008 19:52 |  
        0 0

        to bude velkej Mudrc. hehe

      • Re: Abraham přestoupil do Slavie!

        (host)     před 17 lety 15.02.2008 19:52 |  
        0 0

        to bude velkej Mudrc. hehe

  44. Re: Abraham přestoupil do Slavie!

    (host)     před 17 lety 15.02.2008 16:25 |  
    0 0

    pro naše BÉČKO je to skvělá posila jen tak dál vedení!!!

  45. Re: Abraham přestoupil do Slavie!

    (host)     před 17 lety 15.02.2008 16:35 |  
    0 0

    tak je za 10 míčů

  46. Re: Abraham přestoupil do Slavie!

    (host)     před 17 lety 15.02.2008 16:44 |  
    0 0

    tak to mi ho vyndej

  47. Re: Abraham přestoupil do Slavie!

    (host)     před 17 lety 15.02.2008 16:46 |  
    0 0

    To radši Abra-moviče

  48. Re: Abraham přestoupil do Slavie!

    (host)     před 17 lety 15.02.2008 17:17 |  
    0 0

    Abraháma jsem měl strašně rád, jsem takový pro někoho nepochopitelný fanoušek, který navštěvuje všechny zápasy hrané v Praze. Rozhodně ale slávii tohoto hráče nezávidím, měl jsem tu čest vidět ho hrát proti Rapidu a ten kluk je TOTÁLNĚ z formy. Nemá čanci se prosadit do základu v konkurenci mladýho Jarolíma nebo Černýho. Bude občas možnmá jenom střídat...

    • Re: Abraham přestoupil do Slavie!

      (host)     před 17 lety 15.02.2008 18:00 |  
      0 0

      Tak v to doufám

    • Re: Abraham přestoupil do Slavie!

      martin08     před 17 lety 15.02.2008 18:50 |  
      0 0

      jj proti Rapidu jsem ho taky videl a prisel mi z formy a kdyz ho po minute rozhodci poslal sundavat nausinice.., ale zase jak ho znam z Liberce a MB musim uznat, ze takovyhle typ fotbalisty ve Slavii chybel. Myslim ze by nakonec mohl bejt platnej, ale tech zalozniku mame sakra hodne..

  49. Jak BABKY na trhu ? SME slavisti !!!!

    (host)     před 17 lety 15.02.2008 18:14 |  
    0 0

    Nechci nikoho odsuzovat ani obhajovat... Sem od malinka Slavista telem a dusi a jelikoz v Liberci studuju tak sem tam chodil na kazdy zapas ,v dobe kdy tam hral jeste abraham.. Musim uznat ze je to opravdu kvalitni DEF zaloznik, ktery nam po odchodu Svicka chybi... A jelikoz mu KJ dava duveru tak nevidim duvod proc bychom mu ji nedali i my fanousci !! Sice vsichni vime ze byl pul roku ve sparte a hned se zviditelnil svym vystoupenim vTeplicicvh, ale presto nevidim duvod proc mu nedat tu moznost svoji ciny z minulosti odcinit na hristi.. Kazdy prece udela obrovskou chybu... Nikdo neni bezchybny.. proto bych mu dal sanci a pak na konci vynes verdikt.. a ne ze tu budete sirit pomluvy otom ze rozvracel kabiny vsude kam prisell.. ze je to magor a psychopat... Tohle delaji baby na trhu a ne slavisti... SKS4EVER
    a zamysleme se KLUCI

  50. Re: Abraham přestoupil do Slavie!

    (host)     před 17 lety 15.02.2008 18:39 |  
    0 0

    Vy jste magoři, Abraham přišel do Slavie, protože se za ní chce porvat, stejně jako fanoušci. Pořád řikáte, jak byste pro ní dejchali, ale když vás včera proti Tottenhamu, když prohrávala, potřebovala, drželi ste huby. Je pěkný vychvalovat Slavii a zpívat děkovačku, když se daří, ale máme u ní stát a fandit, ikdyž se prohrává. Dejte Martinovi šanci, k čemu by to bylo, kdybychom na něj řvali přece na něj nebudeme pískat jako ty kokoti z Letný, kteří pískaji na vlastní hráče, ikdyž v případě Doška se jim ani nedivim. Prostě patří k nám, nosí náš dres a když mu věří Karel a vedení, já mu věřim taky. Tak se nad sebou zamyslete, jestli vám jde o klub nebo o osobní sympatie. Nazdar Giovanni

    • Re: Abraham přestoupil do Slavie!

      (host)     před 17 lety 15.02.2008 19:48 |  
      0 0

      nemas chodit na hlavni nouma, vychod vcera po golech fandil vic nez kdyz se dari, oproti ziline prijemna zmena...

  51. Re: Abraham přestoupil do Slavie!

    (host)     před 17 lety 15.02.2008 19:01 |  
    0 0

    Takovy hovado neeee, ale je docela kvalitni zaloznik :) !!!

  52. Re: Abraham přestoupil do Slavie!

    (host)     před 17 lety 15.02.2008 20:28 |  
    0 0

    LOL, koukam 90% komentaru prehlidka slavisticke omezenosti. Proberte se vy chytrolini, to ze byl pul roku u rudejch neznamena, ze je taky uplne blbej! Uvidime az po nejaky dobe, jestli se osvedci nebo ne! Georg

  53. Nikdy neřekl nic špatnyho o Slavii

    (host)     před 17 lety 15.02.2008 21:10 |  
    0 0

    http://fotbalzive.ct24.cz/video.asp?video_id=1333

    Když přestupoval do Sparty,tak neřekl nic špatneho o Slavii,dokonce řekl,že se dobře kámoší s Lukášem Jarolímem !!

  54. Re: Abraham přestoupil do Slavie!

    quelhar (admin)     před 17 lety 15.02.2008 21:26 |  
    0 0

    No, nejsem nadseny, ze kupujeme hrace den pred zacatkem ligy. Vubec nejsem nadseny z toho, ze nakup takoveho hrace rozdelil fanousky na dve pulky a vzbudil takove emoce. Martin to bude mit tezke, protoze ho velka cast fanousku neprijme. Ja sam si pockam na to, co predvede. Urcite nenaskoci hned do zakladu, ale duveru trenera si bude muset vybojovat.

    Ale uz se tesim na zarucene zpravy ze zakulisi, jak hraci Abrahama neprijali, ze vznikaji trenice mezi kapitanem Brabcem a prave Abrahamem. Ze se k nemu se pridal Blazek a spolecne vymetaji prazske bary a podobne. Tenhle prichod totiz podobne ladene zarucene informace urcite prinese.

    • Re: Abraham přestoupil do Slavie!

      (host)     před 17 lety 16.02.2008 09:59 |  
      0 0

      jjna to se taky těšim, speciálně od Jiřího.. Kmotr

  55. Re: Abraham přestoupil do Slavie!

    (host)     před 17 lety 15.02.2008 21:35 |  
    0 0

    Přestup mě překvapil, ale rozumím mu, potřebujeme i ostřejší hráče. Zanechte hysterie a počkejte co předvede, zas takovej morální zkrachovalec jak ho tady prezentujete to rozhodně není. Mimo jiné po příchodu do Sparty prohlásil něco ve smyslu, že rozhodně nebude lacině urážet Slávii a vykřikovat jak Slávii nenávidí (narozdíl od některých sparťanských spoluhráčů), což mě docela mile překvapilo.

    • Re: Abraham přestoupil do Slavie!

      (host)     před 17 lety 15.02.2008 21:36 |  
      0 0

      Napsal Dr. Fe1

      • Re: Abraham přestoupil do Slavie!

        martyni (přítel SN)     před 17 lety 15.02.2008 21:53 |  
        0 0

        asi tak, počkejme, konečně fakt, že ve sparte "nezapadl" nemusi byt zas takova vada:-))

  56. Re: Abraham přestoupil do Slavie!

    (host)     před 17 lety 15.02.2008 22:00 |  
    0 0

    Abraham je jeden z nejlepších defezivních záložníku v lize. Dá se předpokládat, ž bev létě odejde Suchý a možná i Tavarez. Podle mne je zcela na místě si připravit za ně náhradu. Je to hráč možná trochu kontroverzní, ale na hřišti bojuje do poslední chvíle ( viz uplacený zápas Bolky v Liberci, kde jediný z libereckých hráčů měl chuť ten zápas vyhrát). Moc takových bojovníků v týmu nemáme. A KJ je znám svý důrazem na povahovou stránku hráčů. Tak mu trochu veřme, já jsem rád, že přišel. FOX

  57. Re: Abraham přestoupil do Slavie!

    (host)     před 17 lety 15.02.2008 22:12 |  
    0 0

    ...kanálie...

  58. Re: Abraham přestoupil do Slavie!

    (host)     před 17 lety 15.02.2008 22:23 |  
    0 0

    Proč? Doufal jsem , že to bude jak dřívější Aprílový vtip, dokud byl v Mladý Bouly tak byl OK, ale příchodem na letnou se z něj stal vypatlanec a ne proto, že bych si to myslel o všech Sparťanech, ale prostě se dost změnil...Takže jeho příchod nevítám...=((


    Zelík

  59. Re: Abraham přestoupil do Slavie!

    (host)     před 17 lety 15.02.2008 22:23 |  
    0 0

    Proč? Doufal jsem , že to bude jak dřívější Aprílový vtip, dokud byl v Mladý Bouly tak byl OK, ale příchodem na letnou se z něj stal vypatlanec a ne proto, že bych si to myslel o všech Sparťanech, ale prostě se dost změnil...Takže jeho příchod nevítám...=((


    Zelík

    • Re: Abraham přestoupil do Slavie!

      (host)     před 17 lety 15.02.2008 22:39 |  
      0 0

      A ted tu o Karkulce...

  60. Re: Abraham přestoupil do Slavie!

    Markus     před 17 lety 15.02.2008 23:12 |  
    0 0

    Pánové, to co tu někteří předvádíte, zejména ti skrývající se za anonymitu, to se nedá nazvat jinak než žumpou. Jak můžete někoho soudit před bojem? Pokud se vůdce týmu rozhodl vzít nového člena, má k tomu asi dobrý důvod. Trenér už několikrát dokázal že si hráče vybírat umí, že má jasnou strategii a tým skládá tak aby fungovat. Víc nemám chuť sem psát, zvrhlo se tu to fakt nechutně :(

    • Re: Abraham přestoupil do Slavie!

      bojler     před 17 lety 16.02.2008 00:50 |  
      0 0

      Tady nejde o herni schopnosti. Tady jde o to, aby k nam nechodil kdejakej ksindl vonausnicovanej s velmi (!) pochybnou minulosti. Fotbalista to muze bejt super. Ale i podle reakci jde videt, ze nejsu sam, komu takovi hraci v nasem dresu vadi.

      • Re: Abraham přestoupil do Slavie!

        Markus     před 17 lety 16.02.2008 11:48 |  
        0 0

        Podívej, už to že je vrcholový sportovec si protiřečí s tím co píšeš. Lůzný člověk by nikdy nenašel dostatek píle, disciplíny trénovat sport. Naušničku nemám, ale nevadí mi když jí má někdo jiný a je mi jedno zda chlap nebo ženská. Prohřešky z minulosti, no záleží jaké máš na mysli. Já vím jen o těch fotbalových a tam je to o tom k čemu ho celý tým vede. Pokud bude neustále poslouchat řeči o tom že oni jsou něco víc než ostatní a budou jim procházet malé prohřešky, vede to k velkým průšvihům které už nikdo přehlížet nebude. Suďme ho za pár měsíců, ne teď, dejme mu šanci.

  61. Re: Abraham přestoupil do Slavie!

    (host)     před 17 lety 16.02.2008 01:23 |  
    0 0

    Myslím, že více je někdy méně a to v případě našich zimních přestupů platí téměř na sto procent... (viz pouštění odchovanců a nakupování průměrných starců) Nechat se takhle dobrovolně oslabit a ještě za to Sračce ...pardon, Spartě... zaplatit 10 milionů je akt hodný blázna. Nelíbí se mi že si tu z toho Karel dělá v poslední době takovou malou rodinnou firmu. Slavia přecijen není Slovácko...:((( Ale třeba se mýlím a Abrahám nejen že nebude dělat problémy, ale bude pro nás platný... doufejme tedy... Jsem z toho hodně smutnej ... JendaSKS

    • Re: Abraham přestoupil do Slavie!

      (host)     před 17 lety 16.02.2008 11:48 |  
      0 0

      Jenom bych chtěl připomenout že taktiku "méně znamená více" jsme zkoušeli v posledních pár letech, asi od tý doby co 96 zmizelo kamsi pár melounků a zatim jsme skončili nejlíp druhý, samozřejmě bez LM, i když s Sachťorem to bylo prvada o fous, jenom mám pocit že to bylo tím že nám chyběli zkušený hráči kteří by si nenechali dát góla v nastavení ale možná že to taky byla jenom obyčejná smůla ;-) Každopádně od tý doby co jsme tuhle taktiku opustili a tim myslím léto 2007, kdy jsme nakoupili 8 či víc hráčů, tak jsme najednou postoupili do LM a jsme zatím na 1. místě GL. Tak ti nevim co je lepší... Kmotr

      A jinak, Abrahám je klasickej kariérista, jeho cíl je dostat se ven a udělá pro to maximum a přesně to nám podle mě pomůže k titulu. Ten člověk se umí tak vyhecovat že strhne každýho kolem sebe. Tato vlastnost má bohužel i stinou stránku, kterou jsme mohli vidětv Teplicích. Je to velice dobrá zbraň a ten kdo jí ovlád s ní musí umět zacházet, jinak se obrátí proti němu samotnému, což se přesně stalo ve Spartě kde vládne spíš Řeka a Sivok než Bílek. A teď je na našem trenérovi jestli s nim bude umět zacházet. A je velká pravděpodobnost že ano, viz Slovácko.. Kmotr

      • Re: Abraham přestoupil do Slavie!

        quelhar (admin)     před 17 lety 16.02.2008 11:52 |  
        0 0

        Ale vis jak, pulka slavistu by radsi hrala o treti misto s Gecovem a Vachou, nez o titul s Blazkem a Abrahamem...
        Asi uz si nekteri tak zvykli, ze k nam tituly proste nepatri, ze je ani nechteji. Lepsi bude, kdyz nas budou media chvalit za to, ze stavime odchovance a hrajeme pekny fotbal. Kdyz vyhrajeme titul, tak uz budeme jak ta nenavidena Sparta. Nechme tituly radsi jim a utapejme se ve vlastnim marasmu! :o)))

        • Re: Abraham přestoupil do Slavie!

          (host)     před 17 lety 16.02.2008 12:03 |  
          0 0

          JJ, proto jich na zápasy chodí tak málo, protože kdyby nás tam na každej domácí zápas bylo aspoň 10 000 tak by jsme ten titul taky náhodou mohli vyhrát a všichni si pamatujou jak jsme pak prodávali naposled v 96, tak se bojej a radši nechoděj, no blil bych z toho, doufám že se bude rodit víc a víc slávistů co toužej po úspěchu a jsou pro něj ochotný přijít i na stadion. Kmotr

  62. Re: Abraham přestoupil do Slavie!

    (host)     před 17 lety 16.02.2008 09:15 |  
    0 0

    klid. chce to klid,panove. nas trener urcite vi co dela,vy experti! :-)

    • Re: Abraham přestoupil do Slavie!

      (host)     před 17 lety 16.02.2008 09:44 |  
      0 0

      Určitě ví,co dělá. Hlavně aby si vydělal dost na stáří, a to z platu nenašetří. Ostatně on ještě když hrál, dobře věděl, že nekdy je výnosnější prohrát než vyhrát

      • Re: Abraham přestoupil do Slavie!

        (host)     před 17 lety 16.02.2008 09:54 |  
        0 0

        Když si otevřeš hubu tak buď konkrétní, takovýhle výkřiky do tmy si nech pro Aha kokote.. Kmotr

        • Re: Abraham přestoupil do Slavie!

          (host)     před 17 lety 16.02.2008 10:29 |  
          0 0

          Nech se přebalit, smrade prťavej, a mluv slušně, blbečku.

          • Re: Abraham přestoupil do Slavie!

            (host)     před 17 lety 16.02.2008 11:38 |  
            0 0

            Ale jdi, snad neutrpělo tvoje ego, že jsi se tak rozohnil. Nic, nejdřív se podepiš a pak nám pověz zbytek tý pohádky. Radši mluvit sprostě než se tak chovat, zamysli se nad tim, než tady opět vypustíš ňákou "zaručenou" demagogii.. Kmotr

            • Re: Abraham přestoupil do Slavie!

              (host)     před 17 lety 16.02.2008 12:03 |  
              0 0

              Běž se zeptat do Český Lípy.

              • Re: Abraham přestoupil do Slavie!

                (host)     před 17 lety 16.02.2008 12:14 |  
                0 0

                Taky dobrý..

              • Re: Abraham přestoupil do Slavie!

                (host)     před 17 lety 16.02.2008 12:25 |  
                0 0

                Zdravim, zacnu tou Ceskou lipou, KJ i BEDA skutecne za ten tym hrali a je pravdou, ze nektere veci se udaly tak, jak je pisatel naznacil,majitel tohoto tymu treba za odmenu nektere hrace vysadil z autobusu radu kilometru pred Lipou.......Co se tyce neustale omylane fraze, ze jen posily zajisti titul, obavam se , ze to nelze brat vazne, samozrejme ze trpime na hrace, ktere zname od detstvi, na hrace, kteri napric tezke situaci dokazali Slavii ziskat kvalitni mety a bodovali i v poharove EEvrope, chci te jen ujistit, ze samotne posily titul neudelaji, to ukazal uz prvni zapas proti Totenhamu, kde se jasne ukazal rozdil mezi nami a souperem. Abrham, kazdy na Sparte spustil medialni lavinu , ze jde o problemoveho hrace, ale neni to trochu jinak, treba Sparta musela prodavat, protoze ji chybeji penize na provoz , treba musela zuzit kadr na 23 fotbalistu, protoze ji k tomu donutila ekonomicka nutnost, treba skutecne Abrham nemusel blbe vtipky pana Horvata a odmital jet v nekterych vecech, treba spise urcite, protoze nedavno treba Paska vykrikoval pri jednani na Sparte, ze nebyt jeho, tak uz na podzim nemeli penize na nic. Musim napsat , ze z jeho prichodu radost nemam, je to ale hrac verny jak pes , clovek ktery KJ zral z ruky a tak uvidime. Jiri

                • Re: Abraham přestoupil do Slavie!

                  martyni (přítel SN)     před 17 lety 16.02.2008 12:54 |  
                  0 0

                  Je to tak jak říkáš Jiří, s těmi posilami, mam taky ten pocit, ze hraci, kteri tu byli tezkych dobach a bojovali za slavii, tak odchazeji a misto nich prichazeji hraci, kteri by tu tedy meli sliznout tu smetanu, na druhou stranu takovej Vlcek nebo Svec jsou asi spokojeni se zahranicnim angazma, no a s tou smetanou to taky nebude tak horky, on to totiz bude hodne tezkej boj na jare, Abraham - nechme se prekvapit.

                  • Re: Abraham přestoupil do Slavie!

                    (host)     před 17 lety 16.02.2008 13:06 |  
                    0 0

                    Máš pravdu, martyni. Tady jde o to, že do mužstva, které mělo nejlepší sezónu za poslední půlstoletí, které dokázalo to, co žádné slavistické mužstvo předtím, se najednou koupí sedm hráčů. A nejen to, trenér ještě řekne, že jsou všichni do základu. To prakticky znamená, že kluci, kteří vykopali GL, budou sedět na lavičce a nebudou dostávat penízky, takže budou naštvaný a budou z toho potíže. K tomu se přikoupí dva borci, kteří už dříve byl vyhnání ze svých klubů právě pro to, že je nesnesla kabina, že dělali průsery.
                    Jinak Abrahám je docela borec, na Slavii určitě má, a kdyby nebyl Tavares na jeho místě o třídu fotbalovější a nebyl to právě Mickael, kdo připravil rozhodující dva góly Vlčkovi proti Ajaxu, nebudu váhat a řeknu, že je to velká posila. Takhle se modlím, aby po tomhle nákupním posvícení nepřišla velká..., ale vy víte co.
                    Tantalos

                    • Re: Abraham přestoupil do Slavie!

                      (host)     před 17 lety 16.02.2008 17:32 |  
                      0 0

                      Ano Tantalosi, nejlepší sezóna za půl století. Doufám že jsi nezapomněl že před touto sezónou se koupilo dokonce hráčů osm a taky najednou a že skoro všichni šli taky hned do základu. A pak vykopali ligu mistrů a jsou na prvním místě GL. To si tak slepej že ti to nedochází? Promiň ale po tomhle příspěvku vím že jsi úplně zmatený a mlátíš kolem sebe do všeho. Kmotr

  63. Co píše tisk

    (host)     před 17 lety 16.02.2008 12:32 |  
    0 0

    http://pravo.novinky.cz/sport.php
    Šokující krok Slavie
    Ze Sparty koupila za 10 miliónů Abrahama PRAHA – Naprosto nečekaný a těžko pochopitelný transfer zrealizovala v poslední den přestupního termínu pražská Slavia. Ze Sparty koupila za 10 miliónů korun záložníka Martina Abrahama, který má vizitku problémového hráče.

    • Re: Co píše tisk

      (host)     před 17 lety 16.02.2008 17:34 |  
      0 0

      No ty jo, tenhle článek si asi musel hledat dlouho, viď šmudlo? :D Kmotr

      • Re: Co píše tisk

        (host)     před 17 lety 16.02.2008 18:02 |  
        0 0

        Zalez zpátky do Bohnic, ať ti daj užívání, aby ses nepodělal vztekem

  64. Blažek, viroza ? TO JSOU JEN KECI !!!

    petrZel     před 17 lety 16.02.2008 13:46 |  
    0 0

    Věříte že se Blažek pod rukou KJ napravil ? TĚŽKO ! Dneska o pul druhe sem nvstivil v Liberci diskoteku , a koho tam nepotkám ? samozřejmě pan "NEMOCNÝ" tam spoře odděný, s jasně štasnou grimasou na tvaři, popíjí své oblíbené drinky. ! jestli odsuzujete ABRAHAMA predcasne, tak o tomhle oriskovy z pod jestedu uz mam nazor jasnej !

    • Re: Blažek, viroza ? TO JSOU JEN KECI !!!

      (host)     před 17 lety 16.02.2008 15:47 |  
      0 0

      omg ty chodis do libe na disco ? brrr tam chodej jen gayove, metrousi a stetky:))

      • Re: Blažek, viroza ? TO JSOU JEN KECI !!!

        (host)     před 17 lety 16.02.2008 16:16 |  
        0 0

        Zajdu se tam podivat .sou tam pekny babofky.. ?