Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

O Slavii

Základní jmění navýšeno, Rajnoch nepřijde

Po představení charitativní akce předstoupil před novináře ředitel klubu pan Petr Doležal. Nejdříve zhodnotil internetovou aukci. Poté začalo hodnocení valné hromady klubu. "Valná hromada měla na programu pouze jednu část, s potěšením můžu konstatovat, že se podařilo navýšit základní jmění klubu. Tím se snažíme zajistit finanční chod klubu," uvedl první muž Slavie. "Držitelem nových akcií je akcionář, který zvýšení navrhl, jeho jméno zůstane v anonymitě," dodal.

"Když jsem do Slavie přišel, byl velký problém vzít si u banky úvěr, nyní by neměl být problém," doplnil Doležal. Z jeho prohlášení vyplývá, že základní jmění zvýšil majitel Slavie. Základní jmění bylo zvýšeno o hodnotu pojištění hráčů. "Podle mých informací má pojištěné hráče pouze Sparta, nyní i Slavia, hráči jsou pojištěny u jedné významné pojišťovací společnosti." Co z toho vyplývá? Podle vyjádřeni zástupců Slavie by nyní Slavie neměla mít žádné dluhy. "Reakce minoritního vlastníka firmy ENIC je na tuto transakci velmi pozitivní," doplnil.

Další otázka se týkaly stadionu. Vše sice jde podle plánu, ale derby se Spartou se ale rozhodně nestihne.

Změny v kádru: Vedení Slavie se dohodla s SC Heerenveen na přestupu záložníka Michala Švece. Dnes proběhla lékařská prohlídka a následně podepsal smlouvu. Na odchodu je rovněž útočník Gaucho. "Nějaké kontakty jsou, hledáme mu nové angažmá, ať už formou přestupu či hostování," řekl Doležal.

Slavia se také domluvila s Mladou Boleslaví, že nebude v tomto termínu usilovat o Jana Rajnocha. Chorvatský obránce Lovre Vulin se také posilou Slavie nestane. Nedošlo k dohodě s maďarským klubem. V minulých dnech Slavia pustila na hostování mladého brankáře Diviše do Krče.

Komentáře (50)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Základní jmění navýšeno, Rajnoch nepřijde

    (host)     před 17 lety 31.01.2008 18:41 |  
    0 0

    tak to jsou informace nezbyva nez podekovat z ne je zde vic nez kde jinde... skman

  2. Re: Základní jmění navýšeno, Rajnoch nepřijde

    (host)     před 17 lety 31.01.2008 19:01 |  
    0 0

    no skoda , ten Vulin mohl na hostovacku prijit ale kdyz sou v madarsku trubky tak ne , no za Svece asi nahrada neprijde ale mame dost hracu tak to nebude problem , myslim ze tim odpada otazka jeslti pujde jeste nekdo od nas na hostovacku

    • Re: Základní jmění navýšeno, Rajnoch nepřijde

      (host)     před 17 lety 31.01.2008 19:03 |  
      0 0

      Gaucho půjde na hostovačku.

      • Re: Základní jmění navýšeno, Rajnoch nepřijde

        (host)     před 17 lety 31.01.2008 19:17 |  
        0 0

        myslel sem samozřejmě ze zálohy , myslím to jak se mluvilo o Kalivodovi a Volešákovi , jinak ted by mi prisel celkem vhod ten prichod L.Jarolima , ted by se uz hodil

        • Re: Základní jmění navýšeno, Rajnoch nepřijde

          (host)     před 17 lety 31.01.2008 19:25 |  
          0 0

          Já bych bral toho Rajnocha, je čas do 14 února, škoda že po něm nejdou..

          • Re: Základní jmění navýšeno, Rajnoch nepřijde

            (host)     před 17 lety 31.01.2008 19:31 |  
            0 0

            Rajnoch přijde.

          • Re: Základní jmění navýšeno, Rajnoch nepřijde

            mart     před 17 lety 31.01.2008 19:36 |  
            0 0

            taky bych bral Rajnocha, .... uz sme dva, tak snad prijde :D.mart

            • Re: Základní jmění navýšeno, Rajnoch nepřijde

              (host)     před 17 lety 31.01.2008 19:42 |  
              0 0

              Tři. Luke.

              • Re: Základní jmění navýšeno, Rajnoch nepřijde

                (host)     před 17 lety 31.01.2008 19:55 |  
                0 0

                ctyry
                Xallivarius

                • Re: Základní jmění navýšeno, Rajnoch nepřijde

                  martyni (přítel SN)     před 17 lety 31.01.2008 20:17 |  
                  0 0

                  hosi vy tomu nejak neverite, co je shora napsano... :-)) no uvidime:-))

                  • Re: Základní jmění navýšeno, Rajnoch nepřijde

                    (host)     před 17 lety 31.01.2008 20:23 |  
                    0 0

                    Já bych to nechal tak, jak to je.., Jen Gaucha prodat, rozhodne ne hostovacku...
                    urs

                    • Re: Základní jmění navýšeno, Rajnoch nepřijde

                      (host)     před 17 lety 01.02.2008 10:53 |  
                      0 0

                      ty vole co to tady kecáš o lenochodovi ??? jako s těma tresňákama souhlasim to jo ale že by byl línej to si asi upadl ne ??? ten vždycky makal jako blázen tak si nech tyhle blbý keci !

                • Re: Základní jmění navýšeno, Rajnoch nepřijde

                  (host)     před 17 lety 31.01.2008 20:20 |  
                  0 0

                  Pět
                  Švícko toho vždycky tolik odpracoval, byl tak nepříjemný. Suchý se mu vyrovná, ale Brabec a Laty vedle sebe v obraně to není ono. Snad Laty na defenzivního záložníka a Brabec a Suchý dozadu.Jo, takhle kdyby byl třeba Eliáš nebo Máca Gecov, ti by teď měli docela šanci.
                  Jen se děsím, že sem teď Jarolím bude chtít přitáhnout svého lenochoda ze Sieny, aby zase kopal všechny trestňáky na nejbližšího soupeřova obránce.
                  Rajnoch by byl plnohodnotná náhrada. Ale jak se zdá, majitel si stáhl něco ze svého kapitálu zpátky na své krásné ostrovy a Slavia asi na něho nemá..
                  V případě nouze bych teď zkusil Koblera. Ostatně stavět tehdy Švícka v Sofii bylo mnohem větší šílenství.
                  Jinak jsem moc rád, že Michalovi vyšlo angažmá do slušného klubu v slušné zemi. Moc jsem mu držel palce a svým odchodem udělal pro sebe to nejmoudřejší, co udělat mohl. Bye bye, Back Street Boys.
                  Tantalos

                  • Re: Základní jmění navýšeno, Rajnoch nepřijde

                    (host)     před 17 lety 31.01.2008 20:30 |  
                    0 0

                    ....tak s tim zacatkem by se asi dalo souhlasit. Myslim si, ze Brabec vedle Latky, ... nebo spis Latka vedle Brabce by asi nebylo to prave orechove. Rychlostne na tom Laty neni nic moc, a jak to vypada, kdyz prijde nekdo rychlej, .... to by mohl vypraved Sol Campbell. Ten ma taky sice silu, (a vcera mel i znacnou davku stesti), ale rychlej utocnik si z nej udela trhaci kalendar. K tomu ostatnimu, ... nevim :).mart

                    • Re: Základní jmění navýšeno, Rajnoch nepřijde

                      (host)     před 17 lety 31.01.2008 21:06 |  
                      0 0

                      nemyslim si, ze by Latka s Brabcem nemohli hrat vedle sebe,ba naopak. Zbytek komentare Tantala je tradicni oda na odchovance,takze no comment. troubi

                  • Re: Základní jmění navýšeno, Rajnoch nepřijde

                    (host)     před 17 lety 31.01.2008 21:06 |  
                    0 0

                    A je tu tady opět. Tantalos rozjíždí seriál breku na téma Eliáš, Gecov a spol. Opravdu nevím, k čemu by nám tito dva podprůměrní hráči v současné době, kdy je potřeba postavit mančaft schopný bojovat o titul, byli. Oba by byli horko těžko nějakou čtvrtou alternativou na defenzivního halva... Zvláště pan "srdcař" Eliáš by nám určitě vytrhl trn z paty...

                    Samozřejmě nesmí opět chybět ubohý slovní útok na Karla Jarolíma, že... Lukášovi se dá vyčítat mnohé - např. s kritikou jeho standartek naprosto souhlasím, ale napsat o něm, že je lenoch, to snad nemůžeš myslet vážně! Ten chlap lítal po hřišti nahoru dolů, v zápasech, v nichž se měřily naběhané kilometry byl pravidelně mezi nejlepšími, obrovsky vypomáhal obraně, čímž trpěla jeho role "tvůrce hry", za což byl také oprávněně kritizován, ale označit ho za "lenocha", to je prostě nepřijatelné. Pochopil bych to snad od člověka, který na Slavii ani nechodí. Jinak ale také doufám, že do Slavie nepřijde - v současném kádru již nemá co nabídnout, kvalita je jinde, než za dob L.Jarolíma, Hrdličky nebo Aračiče.

                    Jinak k přestupu Švece - zde bych i souhlasil. Jeden z nejoblíbenějších slávistů, dříč, srdcař, nicméně to, že prošel zdravotní prohlídkou v kvalitním západoevropském klubu, je takový malý zázrak - díky stavu jeho kotníku se totiž nikdo příliš netajil tím, že je pro velký fotbal v podstatě neprodejný. Takže částka kolem 50 mil. je odpovídající a my můžeme jen poděkovat a doufat, že se za několik let Michal do Slavie vrátí.

                    • Re: Základní jmění navýšeno, Rajnoch nepřijde

                      (host)     před 17 lety 31.01.2008 21:25 |  
                      0 0

                      Anonyme
                      V době, kdy je potřeba udělat titul, bychom potřebovali posílit defenzívu. Šourek, Hubáček a zatím ani Gebre nemají parametry hráčů schopných hrát ve špičkovém týmu. (U Gebreho ale doufám, že se vykope.) Eliáš a Gecov se jim víc než vyrovnají
                      Místo toho se nakupovalo jen pět ofenzívních hráčů, i když tam stačilo nahradit Vlčka.
                      Teď při zraněních ap. budeme mít v obraně díru. Eliáš i Gecov by se hodili, ale učinili velice správné rozhodnutí pro svou kariéru, že odešli.
                      Když mluvíme o důvodech, proč Slavia loni na podzim konečně předvedla špičkový fotbal, je to do značné míry i díky tomu, že se výrazně zaktivnila a zrychlila hra středu, zatímco dříve se muselo nejdřív přihrát Lukášovi, ten do dal dozadu, pak se to vrátilo Lukášovi ten to dal do strany. Riskantní přihrávku kolmou dopředu od něj nebylo vidět. Mimichodem za pomalost ho kdysi vyhodil jako tehdy mladíčka ze Slavie jistý Beránek
                      Jinak tvrdit, že byl Švícko neprodejný, to snad nemůže nikdo myslet vážně.
                      Ano, brečím nad Back Street Boys. měl jsem je velmi rád a viděl jsem v nich velkou budoucnost Slavie.
                      Tantalos

                      • Re: Základní jmění navýšeno, Rajnoch nepřijde

                        (host)     před 17 lety 31.01.2008 21:34 |  
                        0 0

                        S hodnocením Šourka, Hubáčka a Gebreho souhlasím, zvláště Hubáček mi na podzim připravoval na tribuně těžké chvilky a v Tipsport lize proti Bohemce ukázal, že ve svých "představeních" hodlá pokračovat. Tam je to opravdu špatné.

                        Ale Gecov ani Eliáš by v současné době nic neřešili. Píšeš, že udělali dobře, že odešli - já souhlasím. Protože ani jeden z nich by se svou výkonností neměl šanci hrát ve Slavii. U Eliáše si k tomu přidej ten průser v charakteru, který se projevil při jeho dezerci ze Slavie.

                        Další věc - Jarolím - pokud vím, tak jsi mluvil o jeho lenosti, na což jsem reagoval, ale ty teď zase mluvíš úplně o něčem jiném. Já prostě tvrdím, že lenost je to poslední, čím by se tento hráč prezentoval, s tvou kritikou jeho tvůrčích schopností souhlasím. Až nato, že rychlou kolmou přihrávku dopředu si od něj mohl vidět například v zápase v Liberci, kde vysunul Krajčíka a Švento dal vítězný gól... takže ono to nebude až tak horké, že.

                        Jinak s tím Švecem - nevím, zda to bylo myšleno vážně či ne, ale ta informace, že bude problém Michala někdy prodat do "velkého" klubu kvůli jeho opakovaným problémům s kotníkem opravdu ze Slavie šla.

                      • Re: Základní jmění navýšeno, Rajnoch nepřijde

                        (host)     před 17 lety 31.01.2008 21:35 |  
                        0 0

                        Hm, mam "malinko" jiny nazor. Za prve si myslim, ze Hubacek, Gebre, ale i Sourek jsou lepsi nez Gecov a Elias.
                        Za druhe, si myslim, ze body se ztracely zejmena se "zoufalci" (Bohemka, Zizov (to K jsem vypustil schvalne, protoze je nemam rad :)). Na takovehle tymy je treba mit variabilitu v utoku. Cili, ..... mame posilovat obranu? Krome Teplic a Sparty obranu asi moc nepotrebujeme. Pokud dostaneme gol, ... dame dva(nebo vic) a je to.
                        Co se tyce Lukase, tak jenom castecny souhlas. Ryhlost rozehravky nebyla vzdycky "svetelna". Ale na rozdil od ostatnich, se s balonem dokazal otocit, zmenit stranu, dodat napad. Nejsem si jist jestli by byl posilou (50:50), ale predpokladam, ze pokud si KJ mysli, ze by byl, ... vzal bych ho uuuuplne klidne.
                        Jinak, nez Back Street Boys, to snad uz asi radeji Westlife, ... tam je alespon takova "hezka" harmonie. Ale pochopitelne jeste mnohem radeji "Stouny". zdravi mart

                        • Re: Základní jmění navýšeno, Rajnoch nepřijde

                          (host)     před 17 lety 31.01.2008 21:59 |  
                          0 0

                          Marte, nejlepší je poslech znělky Champions League když nastupujou slávisti na hřiště.. :))) Luke

                        • Re: Základní jmění navýšeno, Rajnoch nepřijde

                          (host)     před 17 lety 31.01.2008 22:31 |  
                          0 0

                          Ale Marte, V Londýně i v Seville se ukázalo, že to, co nás trápí nejvíc, je právě obrana. Jak chyběli Ferry a Brabec, bylo to hrozné. Jestli nepřijde Rajnoch,po Švíckovi zůstane veliká díra.
                          Jinak Gecov a Eliáš nejsou zatím dost dobří pro základ ve Slavii. Ale Eliášovi je myslím 21 a Gecovovi ještě míň. Přesto Eliáš se postupně prosazuje i přes jinak dobré a mnohem zkušenější středové defenzivní hráče Jablonce do základu. A na MS U-20 byl Gecov dost dobrý.
                          Nejsou to žádní geniové. Ale tvrdí, ostří kluci, kteří se na Zizově nepokakají. A takové hodně potřebujeme. Takový Stracený by dokázal vyřadit Černého, M. Jarolíma i Blažka na čtvrt roku za jediné utkání, než by ho vyloučili. Natož ten Kundášek z Bohemky. A my nemáme nikoho, kdo by se mu postavil.
                          Gecov i Eliáš by dokázali za cenu žlutých karet otrávit soupeře podobně jako Švec bez karet
                          Tantalos.

                          • Re: Základní jmění navýšeno, Rajnoch nepřijde

                            (host)     před 17 lety 31.01.2008 22:49 |  
                            0 0

                            Krajčík by STracenýho taky přejel...;) Kdyby chtěl... Nebo Voliš... O to bych se nebál, máme taky takové typy... Akorát to nemaj zapotřetí dělat, lámat někomu kosti, vyřazovat je na půl roku ze hry... Luke

                            • Re: Základní jmění navýšeno, Rajnoch nepřijde

                              (host)     před 17 lety 31.01.2008 23:37 |  
                              0 0

                              Luke pust si nějaké utkání ze záznamu a podívej se, co hraje Švec. To zdaleka není jen o faulování. Tady jde o rozbíjení hry soupeře.
                              Krajčík to umí, ale hraje na kraji hřiště. Musíš rozbít kombinaci, otravovat, dorážet a vydržet to fyzicky, uhnat je a nebát se. A když tě někdo zastrašuje, nepodělat se, ale vrátit mu to.
                              Na to je Voliš moc těžkej - to není defenzivní hráč. Neumí faulovat jako Švec. Hned je to na kartu. Náš problém je, že máme příliš měkký hráče a jak na Bohemce, tak na Žizkově prohráli kvůli menší síle. Devět baletek a Krajčík, s tím by se dalo tak hrát nanejvýš divadlo.

                          • Re: Základní jmění navýšeno, Rajnoch nepřijde

                            (host)     před 17 lety 31.01.2008 23:36 |  
                            0 0

                            Jj, tak v Londyne a v Seville , ... to ano, na ty proste nemame, a asi i kdyz dost posilime, mit nebudem.
                            Ja vidim jako prvorady ukol vyhrat ligu. Maj pet bodu naskok, kdyz nebudou ztracet se srabama, tak sparte nepomuzou ani 3 peltove s dvema hornikama, zalitejme jarou.
                            Na zizove a vklokanove nastesti uz hrat nebuidem, a na velkym hristi na nas nemaj. Kdyz budem mit navic vic ofensivnich variant.... tak uz dvakrat ne. Tak bych to asi videl.
                            Ja si nemyslim, ze ti mladici by byli spatni, naopak (nakonec dojde nam za ne par penez), ale na kapr ligu (kor na jaro ve Slavii!!) podle me nemaj.mart

                            • Re: Základní jmění navýšeno, Rajnoch nepřijde

                              martyni (přítel SN)     před 17 lety 01.02.2008 01:12 |  
                              0 0

                              to o tymu baletek me taky trochu napadlo. jo, Kalivoda, Cerny, Volesak, Ivana, Blazek, Jarolim, jsou to dobri hraci, ale nakonec bez hracu jako je Svec, teda bez tech, kteri do toho pujdou naplno, nedovolej souperi, aby se nadechl k nejaky kloudny akci, bez nich to nejde.. co naplat, kdybychom hrali krasnej ofenzivni fotbal, kdyz by nam jezdili souperi do protiutoku a nikdo se nevracel... ne, tvrdim ze v nasi lize jsme hlavne v prvni puli podzimu vyhravali dobrou obranou, v LM to bylo horsi, ale kluci se i tam casem ucili, ze i ve vetsi rychlosti jde o to, nedat souperi sanci.. nechci tu obdivovat defenzivni fotnal, nejsem ani presvedcen Gecovem nebo Valentou, na to je malo znam, ale tym musi mit urcitej stupen tvrdosti, presing a nasazeni je dneska nutnost. a nepodcenujme tymy kaprligy, zalezi vzdy na tom, kolik das souperi prostoru, kdyz jim ten cas a prostor nedas, nezahrajou, ale kdyz nebudes dusledne branit, budes mit problemy

                  • Re: Základní jmění navýšeno, Rajnoch nepřijde

                    (host)     před 17 lety 31.01.2008 21:20 |  
                    0 0

                    lol Gecov fakt ne a Elias no tak to je snad spatnej ftip.

                  • Re: Základní jmění navýšeno, Rajnoch nepřijde

                    (host)     před 17 lety 31.01.2008 21:21 |  
                    0 0

                    S tím Lukášem Jarolímem jsi mě dostal, líp bych to neřek:-D

  3. Re: Základní jmění navýšeno, Rajnoch nepřijde

    (host)     před 17 lety 31.01.2008 21:01 |  
    0 0

    Koukám, že začalo mistrovství Evropy v rozhánění kádru, co? JendaSKS

    • Re: Základní jmění navýšeno, Rajnoch nepřijde

      (host)     před 17 lety 31.01.2008 21:10 |  
      0 0

      Spíš soutěž o nejblbější příspěvek. Vzhledem k tématu - odchod odchovance - se zřejmě sejde slušná konkurence. Zatím vedeš, ale další se jistě nenechají zahanbit. Co by za to jiné kluby daly, kdyby mohli své kádry "rozhánět" za 50 mega za hráče.

      • Re: Základní jmění navýšeno, Rajnoch nepřijde

        (host)     před 17 lety 01.02.2008 14:27 |  
        0 0

        píšou že 39 mio

  4. Re: Základní jmění navýšeno, Rajnoch nepřijde

    Eluin (přítel SN)     před 17 lety 31.01.2008 21:13 |  
    0 0

    No jo, Rajnocha musíme oželet,ale co...kádr je široký. Gaucho by si zasloužil nějaké slušné angažmá u nás v lize. Jsem rád, že je Slavia konečně finančně "zdravá", jen mě mrzí, že se to derby se Spartou nestihne na novém stadionu, inu, má to i jeden pozitivní aspekt, aspoň bude lístek na derby o něco levnější:-).

  5. Re: Základní jmění navýšeno, Rajnoch nepřijde

    (host)     před 17 lety 31.01.2008 21:22 |  
    0 0

    super! to spad kamen ze srdce, ze prvni zapas v edenu nebude pospinen s*artou. Pri trose stesti by moh byt prvni zapas mezi 19.4. - 3.5., to mam prazdniny a bylo by mi uplne jedno, ze nasledujici tyden delam zkousky a ze letenky do prahy budou v ty dobe drazsi! i kdybych mel spasat zbytek roku travu a bydlet pod mostem, tak bych priletel! (teda ovsem v pripade, ze bych sehnal vstupenku)
    lucky-pilda

  6. Re: Základní jmění navýšeno, Rajnoch nepřijde

    Markus     před 17 lety 31.01.2008 21:55 |  
    0 0

    Spekulovalo se o tom že už několik let je tím tajemným majitelem PPF/Petr Kellner, pak by bylo pěkné se i domnívat že tou pojišťovnou by logicky byla Generali PPF Holding. Dnes to už nepovažuji za pravděpodobné, Kellner má dost práce s Generali a rozšiřováním působnosti HomeCredit zejména do Číny. Byly nějaké spekulace jako že RZB, ale to je podle mě hloupost, RZB má sama se sebou dost problémů zejména po nevydařené akvizici eBanky od které utíkají masivně klienti do mBank. Stavitelem stadionu je Hochtief, i o něm se spekulovalo, ale potřebuje opravdu Hochtief větší prostor pro reklamu než má teď? Myslím že ne. Slavie funguje teď pěkně, ale tvrdit že má nějakého dlouhodobého majitele odvahu nemám, myslím si že to někdo jistí jako dobrou investici a současným opatřením se zajišťují další úvěry. Tomu by nasvědčovalo hlavně to pojištění hráčů, bez něho by solidní úvěr nebyl možný.

    • Re: Základní jmění navýšeno, Rajnoch nepřijde

      (host)     před 17 lety 31.01.2008 23:47 |  
      0 0

      Pro detektivy: Proč Enic dovolil snížení svého podílu ve Slavii, aniž by dostal korunu?

      • Re: Základní jmění navýšeno, Rajnoch nepřijde

        (host)     před 17 lety 01.02.2008 00:01 |  
        0 0

        ..no uprimne..pokud jsi malej akcionar,..tak nemuzes nic dovolovat:)

        ..pokud chce spolecnost zvysit svuj ZK,..tak to muze mj. udelat prostrednictvim neverejneho upisu akcii..a tedy prostrednictvim konkretniho subjektu..v tomto pripade vetsiho akcionare..a pak tedy samozrejme logicky dochazi k tomu, ze minoritni akcionari jsou jeste minoritnejsi:)))

        ps...pokud by enic mel neco dostat..tak pred 2 lety,..kdyz to udajne prodaval...

        samozrejme je vlastne otazkou jak to vsechno bylo..
        ale jinak neni problem si legalne zjistit,.kdo je akcionarem...
        (pokud tedy slavka bude postupovat dle pr. predpisu!
        Martin

    • Re: Základní jmění navýšeno, Rajnoch nepřijde

      (host)     před 17 lety 01.02.2008 12:34 |  
      0 0

      A nebude to s tim novym majitelem nakonec tak, jak se spekulovalo hned ze zacatku, kdyz to info vyplulo na povrch - tedy, ze Enic tehdy pred rokem a pul jen prevedl majoritu ve Slavii na sve americke majitele, aby se vyhnul konfliktu s UEFOU kvuli vice klubum v evropskych poharech? Luckyduck

  7. Re: Základní jmění navýšeno, Rajnoch nepřijde

    (host)     před 17 lety 31.01.2008 23:54 |  
    0 0

    to je v p.... takže Hubaček nalevo

    • Re: Základní jmění navýšeno, Rajnoch nepřijde

      (host)     před 17 lety 01.02.2008 10:11 |  
      0 0

      proč hubáček nalevo?tam bude hrát dříždal

  8. Re: Základní jmění navýšeno, Rajnoch nepřijde

    (host)     před 17 lety 01.02.2008 07:36 |  
    0 0

    dpc chce to nějakeho megálního obránce dpc obrana je naše slabina,zdycky byla a je a doufam ze uz nebude ""

    • Re: Základní jmění navýšeno, Rajnoch nepřijde

      quelhar (admin)     před 17 lety 01.02.2008 10:05 |  
      0 0

      Na jare jsme dostali 9 golu z 16 zapasu a z toho jsou jeste 2 od Mostu a 2 od Bohemky, coz se da skoro povazovat za ulet... "Silni" ligovi souperi nam dali minimum branek (Sparta nic, Teplice nic, Banik nic, Brno nic, Liberec s Bolkou jeden)

      • Re: Základní jmění navýšeno, Rajnoch nepřijde

        (host)     před 17 lety 01.02.2008 10:14 |  
        0 0

        jo pravda,bodejd,na ligu máme trochu nadprumernou obranu,ale jakmile se hraje s týmy z evropy tak hoříme jak spartanská šála :-) doufám že v létě přijde minimálně rajnoch. na druhou stranu nechápu proč selhalo namlouvání vuliho,protože ten byl špičkovej.do něj by dal možná víc jak za rajnochha

        • Re: Základní jmění navýšeno, Rajnoch nepřijde

          (host)     před 17 lety 01.02.2008 11:57 |  
          0 0

          jasne,do vulina kteryho si videl maximalne na dvou tipsport cupech bys dal vic nez do rajnocha. zaplatpanbuh, ze do toho nemas co kecat.

          • Re: Základní jmění navýšeno, Rajnoch nepřijde

            (host)     před 17 lety 01.02.2008 12:16 |  
            0 0

            víš ty chytráku,oni existují i jinačí zdroje než tipsport cup.(zkuz přemejšlet co to může bejt) asi kdyby nevěděli jak kope tak by ho ani na tu zkoušku nebrali. ty si ani na tom poháru nebyl,neviděl si ho hrát , ale prostě víš ze všech nejlíp že je to loser.ses trapnej

  9. Re: Základní jmění navýšeno, Rajnoch nepřijde

    (host)     před 17 lety 01.02.2008 10:32 |  
    0 0

    Jak mohou říct že nemáme dluhy, když zvyšují kapitál, aby si mohlivzít úvěr_? Co zaplatilo těch 400milionů o které tehdy Enic nevýšil základní kapitál na úkor dluhů. Pojištění za 618M, to chápu, že to jako zaplatili ty vydané akcie, ketré zaplatil vlastník. Tak alespoň něco je kryté.

    • Re: Základní jmění navýšeno, Rajnoch nepřijde

      (host)     před 17 lety 01.02.2008 10:47 |  
      0 0

      Jiste , ze mame stare dluhy.ale prave navyseni kapitalu by mohlo vytvorit lepsi kryti pripadnych uveru pro jejich splaceni, chces li to jinak , v zari po postupu do ligy mistru bylo treba vyplatit hracum premie, bylo treba zajistovat spoustu veci okolo LM a uver nechtela dat zadna banka, nakonec se povedlo uver sehnat dle neoverenych zprav u jednoho se spriznenych subjektu, hlavne jde o to aby hraci i lidi z vedeni vcas brali svy prachy a aby jsme se vyvarovali dalsich trapasu, kdy hraci nekolik let po odchodu ze Slavie nedostanou svy prachy. A tady je zakopany pes, Enic sve dluhy nezrusil, ale pouze odlozil splaceni na vyhodnejsi dobu a ta nastala.Vedeni sice rika , ze cizi dluhy Slavii nehrozi, ale Enik chce sve pohledavky zpet. Novy majitel tak realne vstoupil do projektu , ktery byh nazval cista Slavie. K Rajnochovi a spol., potvrdila se zprava ze zakulisi podle ktere jsou strany v jeho pripade dohodnuty na urcitem postupu , ktery zahrnuje i urcitou hracskou nahradu v pripade realizace teto transakce, /tj . kdyz Boleslav v lete nedostane lepsi nabidku. Vedeni klubu ovsem mlzi v pripade Vulina, protoze o nej v podstate vubec neprojevilo zajem. jinak doufam, ze se dnes odpolednwe vsichni sejdeme na Pratelstvi a KJ nam odttajni cast ze sve sestavy na Totenham, Jiri

      • Re: Základní jmění navýšeno, Rajnoch nepřijde

        (host)     před 17 lety 01.02.2008 11:04 |  
        0 0

        S tim Vulinem mě to mrzí no, tady se prostě střetávaj zájmy fanoušků s postupem obchodování ve fotbale. Fanoušek by chtěl vědět všechny podrobný informace proč kdo kam za kolik ale to asi neni pro obchod dobrý, i když v tomhle případě Vulina, když se vyjádřil KJ že ho chce tak by vedení mohlo zveřejnit proč nepřišel, jestli za něj chtěj moc nebo se po* spíš něco administrativního nebo jak.. Kmotr

        • Re: Základní jmění navýšeno, Rajnoch nepřijde

          (host)     před 17 lety 01.02.2008 11:18 |  
          0 0

          Zdravim te odpurce,ono je to jasny, KJ si vybral v prosinci posily, vedeni je privedlo, zaplatilo nemaly prahy, vyhovelo mu ve vsem, odchod Vlcka i dalsiho hrace/netvrdim, ze Svece/ mu avizovalo tj. vedel o nem viz jeho vyjadreni, takze je to jasne. on uz takhle je pro mne ten pocet hracu na hostovani hodne vysoky, moc se mi to nelibi, tito hraci maji obcas trochu kratkodobejsi mysleni a jejich motivace je ruzna. Jiri

          • Re: Základní jmění navýšeno, Rajnoch nepřijde

            (host)     před 17 lety 01.02.2008 11:33 |  
            0 0

            Tak jde o to odkud ty hráče přivedeš, pokud jdou z 11. Liberece, tak si mysilm že maj chuť předvést co v nich je aby ve Slavii zůstali, přeci jenom v čele GL, LM za sebou a UEFU před sebou je dost velký lákadlo, který funguje viz Pudil, stejně na tom může být Blažek, problém byl trošku s Belaidem, kterej ale přicházel za úplně jiný situace (hráč Interu, hostovačka v PSV, pak sice Slavie ale byla z toho LM a pak už si myslel že neni třeba dál makat), kterej se teď dá opět dohromady a bude zas platným hráčem. Pak je tu Střihavka, kterej i když přichází z anglie je charakterově hodnej kluk a ví že pro úspěch je třeba makat. A Ivana, chtěl ven, skončil ve Slavii.. tady by byl asi problém i kdyby přišel na přestup. Takže s hostováním myslím neni problém. Ještě bych bral do 14. února Vullina a Rajnocha. Jinak zdarvím věčný kritiku :D Kmotr

            • Re: Základní jmění navýšeno, Rajnoch nepřijde

              (host)     před 17 lety 01.02.2008 11:46 |  
              0 0

              No.vis ono je to tak Pudil je dnes uz v podstate Slavie, pokud Slavie splni podminky platebniho charakteru, jenze je tady Blazek a ta cena za jeho hostovani 2 hraci na pul roku mne prijde dost neumerna, nehlede na to , ze zatim nekopl do balonu, tady bych rek , ze ta motivace trochu selhava, Ivana to skutecne vidi do leta, ale ani tuto hostovacku bych neoznacil slovem vydarena, Strihavka, pokud nebude mit v haji kotnik/stare zraneni/ bude jiste v te pevne ohranicene dobe sveho pusobeni oporou, Kubasek, tak tady jsem na pochybach jestli to ma cely smysl, kdyz v becku ceka kvalitni golman na svou sanci,Belaid, tady je to bez diskuze, Slavia se ho chtela v zime zbavit, ale jeho osobni osud rozhodl jinak, ale ani on zrejme leto ve Slavii neprezije, navic v lete konci smlouva Vaniakovi, proslycha neco o 2 nemecke ci rakouske lize za lepsi prachy, prilis mnoho hracu neni svazano na delsi dobu na muj vkus. Jiri

              • Re: Základní jmění navýšeno, Rajnoch nepřijde

                (host)     před 17 lety 01.02.2008 11:54 |  
                0 0

                mejte se ,jak si to vcera napsal za mne cest praci tedy rozhodne ne spis nashle na Slavii dnes od 15.00 na Strahove. Jiri