Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Rozhovory

M. Suchý: Podzimní tempo mi vyhovovalo

Slávistickému obránci či záložniku Marku Suchému uplynulý rok náramně vyšel. Získal stříbro na MS dvacítek, na podzim odehrál ve Slavii nejvíce minut a to i bez letní přípravy. "Podzimní tempo mi vyhovovalo, pořád se hrály zápasy," pochvaluje si devatenáctiletý hráč.

Během podzimní části jste odehrál nejvíce minut ze všech hráčů Slavie. Čekal jste to poté, co jste se v létě vracel z MS dvacítek a do ligy naskočil bez herní přípravy?

To určitě ne (úsměv). Ale postupem času jsem si vybojoval místo v sestavě a jsem rád, že mi dal trenér důvěru. To, že jsem odehrál nejvíce minut, je pak sice i částečně shodou okolností, přesto je to pořád příjemné.

Jak jste zvládl takovou porci zápasů bez letní přípravy?

Musím říct, že mi to docela vyhovovalo, protože jak jsme měli poháry a ligu, tak se pořád hrálo. Bylo to pravidelné tempo, kdy jsme měli vždy zápas a po něm hned přípravu na další utkání. Takže to docela utíkalo, nemuseli jsme celý týden čekat na další duel, já si každý zápas užíval.

Loni na podzim si Slavia zahrála poprvé v klubové historii Ligu mistrů. Jak byste okomentoval výsledných pět bodů za výhru a dvě remízy?

Hrát ji poprvé bylo krásné. Ty pocity jsou nepopsatelné, už jen to, když jsme se do ní vůbec dostali. Byly to krásné zážitky a já na to budu moc rád vzpomínat, protože i kdyby se nám podařilo se do ní probojovat podruhé, už by to nebylo takové jako nyní. Je to asi něco, co mi v paměti zůstane nadosmrti. A potom ta samotná účast pro nás znamenala nabrání obrovských zkušeností, protože ty týmy, se kterými jsme hráli... Byly tam i zápasy, které se nám moc nepovedly, ale byl to vážně obrovský zážitek. Těch výsledných pět bodů je na naši první účast slušný výsledek, není to vůbec špatné a myslím si, že se nemáme vůbec za co stydět.

Jaký byl podle vás nejtěžší soupeř?

Nejtěžší byl určitě Arsenal se Sevillou. Každý z nich hraje jiný fotbal, ale oba ho hrajou výborně a oba dva zápasy s nimi byly úplně top, co jsem zatím zažil. Doufám, že se mi ještě někdy podaří dostat se třeba do zápasu proti nim. A třeba i nad nimi vyhrát (zasní se).

V létě se v souvislosti s vámi mluvilo o zájmu Realu či Chelsea, nyní v zimě se zdál být nejžhavějším zájemcem Everton. Myslíte si, že už pomalu zraje doba pro váš přestup do zahraničí?

Ty zájmy... Je to určitě příjemné, když o vás někdo projeví zájem. Tohle bylo v té formě úvodního oťukávání, přijeli se podívat na zápas. Ale říkám: určitě to člověka potěší a má pak i o to větší motivaci, když ví, že se někam může ještě dostat a posunout se dál. Teď mi bude dvacet, myslím si, že toho mám ještě hodně před sebou. Vím, že pořád na sobě musím pracovat a tím si pak splnit sen. Určitě bych se chtěl dostat jednou do zahraničí a doufám, že trefím tu správnou chvíli. Ale také vím, že se nyní ještě můžu stále zlepšovat.

I díky třetímu místu v základní skupině Ligy mistrů budete nyní v únoru hrát třetí kolo Poháru UEFA proti Tottenhamu. Vy jste u Kohoutů byl před časem na stáži. Vzpomínáte si podrobněji na některého hráče?

My jsme s nimi hráli už minulou sezonu a myslím si, že se ten tým extra nezměnil. Jsou tam sice noví hráči, ale ty opory jako je Robby Keane nebo Defoe, tak ti tam jsou pořád. Hlavně si pamatuju tyhle dva útočníky, protože jak jsem s nima měl možnost trénovat, tak jsem s nimi i hrál a oni pořád dávali góly. Tak to se rozhodně nezapomíná (úsměv).

Co vy osobně od tohoto dvojzápasu očekáváte?

Už jsme to jednou zažili, tak už asi víme do čeho jdeme. Tottenham má sice teď zápasovou zátěž z ligy a pro nás to bude první ostré utkání na jaře, ale přesto věřím, že se na to dobře přes přípravu připravíme, určitě je to v našich silách. Uvidíme, jak se nám podaří první zápas, ale určitě budeme chtít postoupit.

Během podzimu jste si musel určitě několikrát říkat, ještě že jste ve Slavii zůstal. Zahrál jste si v Lize mistrů, spolu s týmem vedete domácí ligovou soutěž o pět bodů a máte tak skvěle nakročeno k zisku titulu. Je to tak?

Určitě je. Ale to je o tom, jak jsem už říkal, že mám takový názor, že nejprve bych chtěl něco dokázat tady ve Slavii a ne jak někdo mluví o tom, že bych měl někam odcházet. Tahle sezona byla úžasná, Liga mistrů i to, jak nám to šlapalo v lize, to vše chytne člověka za srdíčko. Nyní máme velkou motivaci dotáhnout ligu do finiše a získat se Slavií titul.

Bylo znát během hrubé zimní přípravy, že trenér Jarolím nechce pro jaro nic podcenit?

Určitě, i tím jak přišly další posily. A to ne ledajaké, ale samí kvalitní hráči. Ten kádr bude mít svoji sílu a věřím, že každý, kdo v zápase dostane šanci, prokáže svoji kvalitu a že to zvládneme a dotáhneme do vítězného konce.

Dal vám trenér do těla víc než dřív, nebo to je u něho pořád stejně náročné?

Byli jsme na stejném místě, akorát o pár dní déle, tak nevím, jestli se to dá brát tak, že jsme dostali víc zabrat (úsměv). Ale letos je příprava kratší, loni byla delší.

V zahraničních ligách je herní příprava pouze v létě, vy se naopak pomalu začínáte specializovat na tu zimní. Nejprve jste si předloni při letní přípravě naštípl při jízdě na kole klíční kost, loňskou jste vynechal kvůli zmíněnému mistrovství. Dáváte si o to víc záležet, abyste v zimě nabral fyzičku?

Je to pravda, že hlavně ke konci podzimu jsem cítil, že po fyzické stránce to už není úplně ono. Bylo to znát, že jsem přípravu neabsolvoval. Ale zase jsem měl zápasový rytmus, takže bych v tom takový rozdíl zase neviděl. A i když jsem byl předminulé léto zraněný, tak stejně potom, když jsem trénoval sám nebo i s kondičním trenérem, tak jsem si tu přípravu také jakoby udělal (úsměv). Takže ono to vyjde vždycky nastejno.

Komentáře (105)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: M. Suchý: Podzimní tempo mi vyhovovalo

    (host)     před 17 lety 18.01.2008 08:37 |  
    0 0

    Mara je frajer!

  2. Re: M. Suchý: Podzimní tempo mi vyhovovalo

    (host)     před 17 lety 18.01.2008 08:40 |  
    0 0

    Tohodle kluka já žeru, v létě to vypadalo, že nám udělá pápá po MS20 a on podepsal, nikam se nežene. Odchovanec, slávista tělem i duší a k tomu bek jak víno. Jednou se dostane do velkýho týmu a na sklonku kariéry se zas vrátí k nám, doma do edenu. Ať žije Mára:o) amon

  3. Re: M. Suchý: Podzimní tempo mi vyhovovalo

    (host)     před 17 lety 18.01.2008 09:04 |  
    0 0

    Je videt ze to ma Mara v hlave moc dobre srovnany a nechce jit ve stopach zapadliku co sli prilis brzy ven... Jen tak dal Maro makej a uspech v podobe velkoklubu se dostavi...

  4. Re: M. Suchý: Podzimní tempo mi vyhovovalo

    carfi-sks (přítel SN)     před 17 lety 18.01.2008 10:01 |  
    0 0

    M. Suchý, největší borec ve Slavii!

    • Re: M. Suchý: Podzimní tempo mi vyhovovalo

      (host)     před 17 lety 18.01.2008 10:39 |  
      0 0

      Ano Marek je skutecne jednim s nejinteligentnejsim hracu ve Slavii, je medialne zajimavy a nebyt prehlizivosti K. Brucknera byl by u zrejme davno nekde jinde. Hodne k tomu bohuzel napomaha i jeho neschopny manazer , ktery tu utrousi o zajmu Realu Madrid a podobne a je z toho vzdy hovno. Uz vcerejsek ukazal, zerMarek to nebude mit v konkurenci zdravych hracu na svem postu jednoduche, treba Latka pri soucasnem slozeni zalohy nema na tomto postu temer sanci. Samozrejme u Marka nelze vyloucit i odchod a to i za mensi penize nez onech proklamovanych 100 milionu , ale verim , ze poste tento hrac pujde za lepsim co nejdrive , aby v tom byl i pro Slavii vetsi ekonomicky prinos a hrace to nastartovalo v nove motivaxci. nebudu zapirat, ze treba nasi mladi hraci zatim zcela nevstrebali prichod novych posil a jejich soukrome nazory nema smysl radeji ani vyslovovat. jiri

      • Re: M. Suchý: Podzimní tempo mi vyhovovalo

        (host)     před 17 lety 18.01.2008 11:00 |  
        0 0

        Jiri..."nasi mladi hraci zatim zcela nevstrebali prichod novych posil a jejich soukrome nazory nema smysl radeji ani vyslovovat"....Vážné uź s tim jdi někam:-(( I když někdy máś celkem zajímavý příspévky,jako první část tvého příspěvku, tak tímto PODREJVÁNÍM Slavie je uplně degraduješ. Sám se zamysli, co jsi tímto "rejpnutím"vlastné sledoval..Podle mé to bylo naprosto zbytečný a nefér,jak vůči těm mladejm i nově příchozím...Navíc uź vidim, jak se ti mladí svěřují se svými soukromými názory...LordEdmund

        • Re: M. Suchý: Podzimní tempo mi vyhovovalo

          quelhar (admin)     před 17 lety 18.01.2008 11:34 |  
          0 0

          Klasika. Pokud pise Jiri prispevek delsi nez dva radky, tak si muzes vsadit, ze tam bude nejaka negativni poznamka presne tohoto typu. Vztahy v kabine jsou spatne, stavba se opozduje, trener to dela spatne a podobne... Vlastne je uplny zazrak, ze jsme se v tak negativni atmosfere, jaka tam podle Jiriho vladne, dostali na prvni misto v lize a do Ligy Mistru ;o)

          • Re: M. Suchý: Podzimní tempo mi vyhovovalo

            (host)     před 17 lety 18.01.2008 11:42 |  
            0 0

            Otázka je co tim sleduje, každopádné tim ničemu a uź vůbec ne Slavii nepomůže...I kdyby mél nadstandardní pŕísun informací, tak pochybuji, źe se mu hráći svěřují se svými pocity a když bych byl tak najivní :-))a přistopil na tuto absurditu, tak pochybuji, že by byli rádi, kdyby jejich nářek takto ventiloval...Prostě si jen jiri léčí néjakej komplex a to je śkoda, protoźe někdy má i zajímavý názory...LE

            • Re: M. Suchý: Podzimní tempo mi vyhovovalo

              quelhar (admin)     před 17 lety 18.01.2008 11:56 |  
              0 0

              Ciste podle me to pise jednak proto, ze je proste takovy a vidi cely svet tak trosku cerne. A taky proto, ze az se neco posere (a ono se drive nebo pozdeji neco posere, takovy je zivot), tak muze rict, ze to rikal, ze nas varoval a ze mel pravdu...
              A jen tak mimochodem, porad si pamatuju, jak me presvedcoval, ze je tutovka, ze se Sparta stehuje v cervnu na Strahov. Tak jsem vazne zvedavy, jestli se tahle tutovka vyplni.

              • Re: M. Suchý: Podzimní tempo mi vyhovovalo

                (host)     před 17 lety 18.01.2008 12:19 |  
                0 0

                vidis a jednu omluvu ti presto dluzim, Cerny skutecne nestal 20 mega a dokonce ani 11 jak uvadela media/Sport/, ale mene nez 10 a hlavni problem pri vyjednavani byl v procentech za jeho pripadny dalsi prodej/ protoze jde o starsiho hrace/. Jiri

                • Re: M. Suchý: Podzimní tempo mi vyhovovalo

                  quelhar (admin)     před 17 lety 18.01.2008 12:24 |  
                  0 0

                  Dekuju za omluvu a prijimam...

        • Re: M. Suchý: Podzimní tempo mi vyhovovalo

          (host)     před 17 lety 18.01.2008 11:39 |  
          0 0

          Přesně jsi to vystihl Lorde! Bejbl
          Jinak příchod nových hráčů může způsobit rozhození vnitřního klima. Proto včera Šmíca napsal, že v Dubaji půjde i o to, aby se noví hráči zatáhli do party a vše si správně sedlo.

          • Re: M. Suchý: Podzimní tempo mi vyhovovalo

            (host)     před 17 lety 18.01.2008 11:45 |  
            0 0

            Odpovim ti asi tak, kdybych chtel neco podrejvat napisu hraci se pohadali, ale snazim se jen rici jasne to co rekli jini a povolanejsi, ze hracum zatim chybi sounalezitost, ze obrovske zmeny v tymu nektere hrace deprimuji a podobne, jinak te mohu ujistit, ze delat takove zmeny v zimnim obdobi je velke riziko a z toho prameni vzdy jen a jen dalsi problem , jak rekl Smica , jak si to sedne, jinak uz ponekolikate si dovolim maly exkurz, pokud tady nekdo nejasa a neskace tri metry vysoko je oznacen za nepritele, pokud tady nekdo napise negativni pravdu je to sebevrah , ale to mi rikaji i mi pratele k nimz lorde asi nepatris. Jiri

          • Re: M. Suchý: Podzimní tempo mi vyhovovalo

            (host)     před 17 lety 18.01.2008 11:55 |  
            0 0

            Dobrý den přeji Vám všem
            jen se k Vám připojuji a souhlasím s Tebou LE. "Takovýhle kecy" nikomu nepřidají, navíc pokud včera tedy pan Jiří byl v Edenu na tom zápase, tak musel vidět, že naopak při rozcvičování a i na lavičcce byla nálada fakt docela dobrá. Že by tam byla nějaká nevraživost jsem teda nepozoroval. To je celkem jasný, že se teď musí spolu zatahnout do party, ale já si myslím, že všichni vědí o co jim jde. Tak zítra s Bohemians 1905 uvidíme další fázi. Sokrates 55

          • Re: M. Suchý: Podzimní tempo mi vyhovovalo

            (host)     před 17 lety 18.01.2008 12:47 |  
            0 0

            Pane Jiri:

            1) vcelku obejktivne si muzeme rict, ze z hlediska LM je vetsi riziko nakupovat v lete, nez v zime. Viz. rok 96 - proto je tento krok rozumny, apc nasim cilem neni, aby se pripadne jeden hrac citil skvele, ze ma neotresitelnou pozici, ale abychom opet hrali v LM

            2) verim tomu, ze mate info, o tom, jak se nekdo pohadal, ci se citi blbe. I kdyz se jedna o normalni vec, ktera ke sportu patri, tak stale nevidim duvod, jak Slavii pomuzete, kdyz to tady budete ventilovat a probirat. SPousta hracu rekla, ze tyto diskuze cte a my bychom tu meli psat prispevkym, ktere je podpori (zvlaste v momente, kdy vedou ligu a jsme v poharu UEFA). Az budeme v krizi jako Sralta, tak si to tu ventilujte, ale ynni nevidim duvod. (krom Vasi trapne povahy)

            dekuji Jedar

            • Re: M. Suchý: Podzimní tempo mi vyhovovalo

              (host)     před 17 lety 18.01.2008 13:17 |  
              0 0

              Jedare jste dnes posledni komu odpovim primo, milujete klub a sledujete vse okolo nej spatne ci dobre, nevim, co vim , nemluvil jsem o zadnych hadkach, ale proste postojich hracu, ktere treba pro Vasi potrebu ventiluje kde kdo, Sparta v krizi , Sparta v prdeli, Jedare kde to zijete, asi na Marsu, Sparta neni vubec v prdeli, umisteni v lize, ucinkovani v domacim poharu to jasne dokazuje, nase umisteni dokazuje jen kvalitu hracu , kteri tady napodzim kopali a my nesmime podcenit nic, vubec nic , ani tvrdit kdo je v prdeli, proste nesmime, pak je vysneny titul realny, ale verte , ze Moravska cesta bude hodne tezka, z vlastni zkusenosti bych napsal , ze bude klicova a je ztreba se na ni pripravit , proto Vy ani nikdo jiny nebudte jako Sraltani a nezijte na Marsu, zijte v Cechach bohuzel v Kostalovych fotbalovych Cechach, kde to co dokazali nasi bafici i fotbalisti je vic nez zazrak. Jiri

              • Re: M. Suchý: Podzimní tempo mi vyhovovalo

                (host)     před 17 lety 18.01.2008 16:24 |  
                0 0

                Slávista, který všemu rozumí a jmenuje se Jiří? Tak to jsi buď Jiří Hildebrandt a vážně toho víš víc než všichni ostatní, nebo jsi prostě jen ze Slavie odešivší hráč snažící se podrýt svůj bývalý klubu - máme tu čest s Jirkou Studíkem, Štajnerem nebo snad s Homolou? Jinak si už ten tvůj věčný pesimismus vážně neumím vysvětlit.

                • Re: M. Suchý: Podzimní tempo mi vyhovovalo

                  (host)     před 17 lety 18.01.2008 17:01 |  
                  0 0

                  Ne nejsem ani jeden z nich, jen nechapu proc jmenujes Studika, nikdy jsem od nej neslysel nic spatneho i pri svem hostovani na Strizkove se do Slavie chtel vratit, Stajner, to je jina kava , byla ho skoda , ale tak to proste ve fotbale chodi, Homola to snad opravdu ne a pesimizmus, Ja mam pocit, ze jsem vzhledem k nekterym probihajicim dejum az moc optimista.Jen se podivej na rozhodovani komise svazu ci nektere dalsi akce na oslabeni nasi pozice. jiri

            • Re: M. Suchý: Podzimní tempo mi vyhovovalo

              (host)     před 17 lety 18.01.2008 14:04 |  
              0 0

              Ono je, pane Jiri, trosku nestastne, ze jsem Vase prispevky jiz nekolikrat velmi hrube kritizoval, chapu, ze je proto potom pro Vas velmi tezke se mnou konstruktivne debatovat. Chyba je na me strane a za to se omlouvam.

              Moravska jizda sice vypada blbe na papire, ale naopak nez rikate Vy, ze zkusenosti vime, ze nam vzdy delaly problem domaci zapasy s outsidery. Pojmem "Sralta v krizi" jsem myslel, ze meli rozhodne jine plany, nez ostudu v poharu UEFA, v lize 5 bodu za nama, Bilkuv pruser s pritelem milenkjy, Horvatovi, Repkovi a Abrahamovi excesy. Tam at si je v diskuzich kritizujou a podrejvaj naladu v kabine.

              Predtavte si, ze prijde nejakej vtipalek do kabiny a rekne "Tak sem cet na netu, ze tu nekomu vadej novy kluci, komupak tobe Maro? Nebo snad tobe Mateji? ty se Volis bojis, ze uz si vubec nezahrajes?" Nevim, co proste sledujete tim, ze to tady ventilujete. Kazdy rozumny clovek, zvlast se zkusenosti ze sportu vi, ze prvni reakce na konkurenci je vzdy negativni, druha reakce je snaha a kdyz se ta snaha oplati (sportovni vyslekdy, lepsi smlouva atd.) tak bude vse ok.

              Proste jen nevim, rpoc to tu hlasate. Ja mam velmi dobre informace z managementu Sparty a jako nekolikageneracni Slavista, ktery za Slavii i kopal, bych tu mohl past veru zajimave (a hlavne pravdive!!!!) informace zevnitr Sparty. Ale nedelam to, a to hlavne proto, ze respektuji zdroj svych informaci, ktery, kdyby si pral, bay to bylo na webu,psal by to tam jiste sam. Co se tim snazim naznacit o lidske povaze si dovodte sam.

              Jinak co se tyce posilovani zima versus leto - to je myslim zajimave tema na diskuzi a ja drzim palce zimnimu posilovani, pac letni uz nam veru hodnekrat nevyslo, predevsim v roce 1996. My, co jsme byli v Zurychu jiste nikdy nezapomeneme.

              • Re: M. Suchý: Podzimní tempo mi vyhovovalo

                (host)     před 17 lety 18.01.2008 14:21 |  
                0 0

                A my co jsme vse sledovali na hristi i v priprave na Curych to dodnes nedokazeme pochopit, a Sparta, co nepravdiveho jsem o ni napsal, tak to fakt nevim. Ty jejich kausy jejich fans proprali a nejen omi....., ze p inzenyrka ma dodnes velke slovo v manazmentu tohoto klubu, nakonec snad az jmenovani noveho reditele klubu to trochu zmenilo. Mejte se Jedare a verme jim .Jiri

              • Re: M. Suchý: Podzimní tempo mi vyhovovalo

                (host)     před 17 lety 18.01.2008 14:23 |  
                0 0

                Tak proč, když jsou tak skvělé vztahy v kabině, dává iDnes titulek
                Slávisté mají za úkol skamarádit se

                • Re: M. Suchý: Podzimní tempo mi vyhovovalo

                  quelhar (admin)     před 17 lety 18.01.2008 14:31 |  
                  0 0

                  Idnes je bulvar, ktery prekroutil slova Smicera a tvori umelou senzaci. Smica mluvil o tom, ze na horach myslel kazdy spis na to, jak co nejvic odpocivat, nez aby se poradne seznamili s novymi hraci. To neznamena, ze by novi hraci nejak valcili se starymi. Naopak treba Strihavka jinde rika, ze ho kabina prijala skvele.

                  • Re: M. Suchý: Podzimní tempo mi vyhovovalo

                    (host)     před 17 lety 18.01.2008 14:51 |  
                    0 0

                    Není nic jednoduššího než obvinit kohokoli, že je bulvár, že lže. Takový titulek nedali náhodou. Tak hloupí nejsou. A znáš snad někoho, kdo píše o sportu a není pro tebe bulvár? Asi HN, ale v těch se nic nedočteš. Bulvár je Aha, možná částečně Blesk.

                    • Re: M. Suchý: Podzimní tempo mi vyhovovalo

                      quelhar (admin)     před 17 lety 18.01.2008 15:14 |  
                      0 0

                      Neni nic jednodussiho, nez si precist ten clanek a udelat si obrazek sam, ze nadpis neodpovida a ma jen prilakat ctenare. Ten si mysli, ze se v clanku dozvi nejakou senzaci, ale tak tomu neni.
                      Z nadpisu by si clovek pomyslel, ze snad trener nebo vedeni dalo za ukol hracum, at se skamaradi. Ve skutecnosti se dozvi, ze Smicer rekl, ze na horach nebyl moc cas na seznamovani a ze to prijde az ted a v Dubaji. Zadna senzace, ale prirozena vec.

                      Metoda nepravdiveho nebo zkresleneho nadpisu je pro me bulvarni metodou. Bez ohledu na to, ze ji v soucasnosti pouzivaji snad vsechna media.

              • Re: M. Suchý: Podzimní tempo mi vyhovovalo

                (host)     před 17 lety 18.01.2008 14:33 |  
                0 0

                Ja nikde nepsal nic o tom, ze byste mluvil o Sparte nepravdive ;) ctete pozorneji. Bylo to prirovnani a priklad.

                Vzhuru k titulu!!!

        • Re: M. Suchý: Podzimní tempo mi vyhovovalo

          Bulldock (přítel SN)     před 17 lety 18.01.2008 11:48 |  
          0 0

          Jiri. . souhlasim s Edmundem. . Píšu vám to dlouhodobě. .s podobnými narážkami škodiíte jen a jen Slavii. Nepochybuju, že Richi má info podobné nebo i větší než vy ,ale na rozdíl od vás už ví ( a několikrát byl drsně poučen) co říct, případně kdy a co ne. Možná by stálo za to potlačit trochu svoje ego a nepublikovat tyhle zavádějící informace. Jak říkám, co je mezi hráči, ať tam zůstane. A ohledně agenta M. Suchého. . (P. Vandase). Možná se mýlím, ale nebyl jste to vy, kdo tvrdil, že dokáže hráčům zaistiti dobré podmínky? Možná v GL v rámci svých pochybných kšeftů s Peltou a podobně. . ale já tvrdím, že on je jenom příživník vytěžující své "klienty". . bohužel:(

          • Re: M. Suchý: Podzimní tempo mi vyhovovalo

            (host)     před 17 lety 18.01.2008 12:10 |  
            0 0

            Zdravim Vas Buldocku, narozdil od lorda nejste pro mne virtualni postavou , takze konkretne, Richi chce delat sve noviny a dela je dobre, zpusob komunikace mezi nim , Ondrou i jinymi pany ve vedeni Slavie je obcas skutecne hodne nestandartni, ale chapu to , nechteji aby propagace Slavie byla negativni, chapu i Richiho , ktery je diky svy praci u holek svazan se Slavii pupecni snurou, vubec de o faine cloveka, ktery ma svy nazory, ktery jsou hodne rozumny a ne populisticky ,tj. nehaji vse za kazdou cenu, ale diskuze je neco jineho, tady proste musi zaznit i jine tony nez jen hlasna trouba vedeni a Ja nepopiram, ze obcas jsou me zdroje na hovno, ale pak jste si jiste vsiml , ze nastupuje jeden mlady novinar a vse se snazi upresnit, mimochodem Lukyho si vazim i kdyz jde vedeni moc na ruku. A prosim neprecenujte tento web, neni ani ofiko ani prilis sledovany v porovnani s jinymi . A Vandas, on se skutecne snazi , bohuzel u Marka mam pocit, ze uspesny neni a o sve ovecky se stara, na rozdil od jinych, kteri je nevidi treba i nekolik mesicu. Ale vazby na kluby ci ty spravne sibry to uz je zase jina vec. A Sokrate co k Vam, vazim si Vas , ale vite dobre , ze nase nazory se rozchazi, vim ze jste tezky Slavista, ale nelze vse videt optikou oficialni lajny , to tedy opravu ne. Jiri

            • Re: M. Suchý: Podzimní tempo mi vyhovovalo

              (host)     před 17 lety 18.01.2008 15:28 |  
              0 0

              Pane Jiří, kdybyste věděl, jak mě maj ve Slavii rádi... :) Neříkal byste, že jim jdu na ruku.. :)) Luke

              • Re: M. Suchý: Podzimní tempo mi vyhovovalo

                (host)     před 17 lety 19.01.2008 11:01 |  
                0 0

                Lukasi to fakt nevim, ctu te , ale to ty vis, zamlouva se mi tvuj styl psani, navic sem te mohl poznat osobne, nejsi namyslenej frajer typu chlapcu z idnes a podobne, jenze vse ma sve, obcas si skutecne myslim, ze jsi zcela zbytecne na strane vedeni i kdyz to treba neni ani potrebne, ale budis Luky kazdy mame narok na svuj nazor a ja si snad jen preju , no ty vis co aby si se venoval ty novinarine a verim , ze i za popory sve rodiny a neprisel do styku z nakejma lidma jako si poznal na svym predchozim pusobisti , zdravi Jiri

                • Re: M. Suchý: Podzimní tempo mi vyhovovalo

                  (host)     před 17 lety 19.01.2008 11:31 |  
                  0 0

                  Jiří, dík.. :)) Ale zajímá mě jedno: kde jsem tě poznal osobně? Že jsi byl ty ten maník v Křešicích co si mě odchytil? Je to tak?:)) Nebo někde jinde, při jiné příležitosti?:)) Ale hele, ani chlapci z iDnesu nejsou namyšlení. Někteří... Radši nebudu říkat kteří jsou, ještě by se to mohlo obrátit proti mě :) Ale to máš všude - všude máš lidi kteří jsou fajn a kteří jsou na přes-držku :)

          • Re: M. Suchý: Podzimní tempo mi vyhovovalo

            (host)     před 17 lety 18.01.2008 12:15 |  
            0 0

            Jiří, rád čtu tvé příspěvky. Zdaleka ne vždycky máš pravdu, řada tvých názorů je diskutabilní, ale narozdíl od většiny pravidelných přispěvatelů se vždy pokoušíš říct něco zajímavého, něco podstatného.
            V poslední době, zřejmě s přílivem nových fanoušků, se změnilo ovzduší na SN. Evidentně se tady usadilo pár štěken, přihlouplých primitivů, kteří na každý názor, který nevynáší do nebe vedení, který si dovoluje tvrdit, že není všechno nádherné a skvělé, začnou autorům sprostě nadávat. Kdo si myslí, že každá kritika je podrývání, je komanč nebo fašista, většinou to ale bývají ty vyholené hlavy malým obsahem mozku. Tahle země - a s ní Slavia - dlouho trpěly kvůli pitomcům, kteří označovali kritiku za podrývání. Věřím, že fandíš Slavii a fandím ti.
            Stařec

            • Re: M. Suchý: Podzimní tempo mi vyhovovalo

              (host)     před 17 lety 18.01.2008 12:31 |  
              0 0

              K Vám pane Jiří, vždycky si snažím udělat si svůj vlastní názor a pokud je potřeba bude i kritický, ale musí to mít také reálný a skutkový podklad. Tedy ověřenou a pravdivou informaci a pak i pokud budte na základě takového faktu kritizovat vedení Slávie, hráče nebo prostředí tak budu souhlasit. Ale jste aspoň slušný a tak to beru.
              K Vám pane Starče, nemám vyholenou hlavu, doufám že nejsem přihlouplý primitiv a štěkna už vůbec ne. Kritika pokud bude oprávněná a pravdivá bude mnou akceptována. Vedení ani hráče do nebes nevynáším ani já, ani nikdo z dalších diskutujících, kteří mají jiný názor než Vy. A tu poslední větu si strčte jaksi kamsi, zatím jste se zachoval jako pitomec právě Vy. Sokrates 55

            • Re: M. Suchý: Podzimní tempo mi vyhovovalo

              (host)     před 17 lety 18.01.2008 12:31 |  
              0 0

              Dekuju, docela jste mne dojal fandil ji muj tata, sestra, do Edenu jsem chodil od peti let , pozdeji to bylo ode mne hodne povrchni/nebyl cas/ a dnes diky svymu kamosovi,mimochodem hodne nestandartnimu fandovi i cloveku mam ke Slavii i k jejim hracum hodne silne pouto, presto , ze mam pravidelny pristup i k jinym mancaftum ci jejich bafikum treba Teplice ci Mlada Boleslav, jenze Slavia je jen jedna. Jiri

            • Re: M. Suchý: Podzimní tempo mi vyhovovalo

              (host)     před 17 lety 18.01.2008 12:49 |  
              0 0

              Milý starče(nejsili náhodou sám jiri), vůbec si tě nevybavuji ze zdejśí diskuze, takže ti nepotřebuji dokazovat, jestli jsem ,nebo nejsem pitomec a jestli tahle země kvůli mě nikdy netrpéla, nebo ne....Kritika musí být věcná a ne jen blábol opsaný z tisku a obalený do kurnaté informace, která je neprokazatelná, nebo zcela zákonitá...Zdárný příklad je ten, jak jiri píše, že sparta někoho určitě prodá:-))) Hmm, to je fakt zásadní objev. se stejnou určitostí si dovolím napsat, že někoho prodá i Slavia a to se ještě budeme divit:-)) LE

              • Re: M. Suchý: Podzimní tempo mi vyhovovalo

                (host)     před 17 lety 18.01.2008 13:09 |  
                0 0

                Mily lorde , dobre rozdavas rany , nejsem to ja , to se da snadno poznat, ale ja jsem sva jmena prodej ze Sparty uvedl zde jiz v listopadu a nyni pridal dalsi, takze neobslehl, proc taky , mam moznost se kdykoliv zeptat Pliska, Chovance a jinych a opisy z tisku, tak tady ti teda jedno male info dam , nectu zadny, opakuji zadny tisteny tisk zcela pravidelne, dnes jsou pro mne zdrojem nejakeho spolecenskeho prehledu jen a pouze eletronicke noviny, treba idnes, aktualne ci novinky. a to mi treba ve Sportu dela znamy . Jiri

                • Re: M. Suchý: Podzimní tempo mi vyhovovalo

                  (host)     před 17 lety 18.01.2008 13:37 |  
                  0 0

                  .. jen mě prostě ty tvoje "dloubáky" do žeber Slavie začaly vadit , víc než před časem a měl jsem už potŕebu to vyjadřit a ty rány jsou mířeny ne na tebe, jako na jiriho na tvé Ego :-))jinak jsem totálně nenásilné povahy. Já nemám žádné zaručené zdroje, jen používám tu velkou věc mezi ušima. Takže si některé věci mohu poskládat. Je mi jasné, źe hráč, který byl v základu nebude šťastnej, źe bude na lávce, je mi jasné, že když k nám pŕicházeli hráči skoro v dvojstupech, že nékdo bude muset na hostování, je mi jasné, źe sparta někoho dříve nebo později prodá...ale na to proboha nepotřebuju zaručené zdroje...a hlavně nepotřebuju šířit paniku a to ty ve svých příspévcích děláś téméŕ pravidelně. Podle mě si rád hraješ s lidma a informacema a pak sleduješ, jak to funguje.Když néco vyjde, tak se k tomu pŕihlásíš, když ne ..jede se dál...Případně se jednou za čas rozjede dialog, jako teď mezi náma ...LE

                  • Re: M. Suchý: Podzimní tempo mi vyhovovalo

                    (host)     před 17 lety 18.01.2008 13:47 |  
                    0 0

                    ne ne, lorde ses hodne vedle, nastesti, ale tleskat a vyrvavat delate to vytecne , to teda fakt neumim, kor po Leskove degeneraci klubu a pouceni z teto doby je jasny, byt vzdy ve strehu , verit, ale do jiste miry, tak ted uz fakt musim jit.. Jiri

                    • Re: M. Suchý: Podzimní tempo mi vyhovovalo

                      (host)     před 17 lety 18.01.2008 13:57 |  
                      0 0

                      To s tim Leśkou jsem nepochopil, protoźe já rozhodně mezi jeho příznivce nepatřim...ba spíše naopak. Novému vedení klidně zatleskám a to bez jakékoli pŕetvářky a slepého opojení z LM. Až bude čas vedení kritizovat, pro zásadní chyby, tak to udělám, stejné jako jsem to dělal za Leškovi éry....Jinak přeji šťastnou cestu,když už tedy musíte jít, zas nékdy pokecáme... LE

                    • Re: M. Suchý: Podzimní tempo mi vyhovovalo

                      Bulldock (přítel SN)     před 17 lety 18.01.2008 15:52 |  
                      0 0

                      Jiri. . obávám se, že jsem jen virtuální postava. . a zase narážíta na tu podobnost nicků:) Já samozřejmě nebráním kritice, pokud je na místě, tak je jedině správná, ale informace o údajných neshodách v kabině. . To může být a nemusí. . za den/týden může být všechno jinak, ale nic tomu neuškodí víc, než nepřesné a zkreslené informace od druhé, třetí osoby. Vynášením mezi nás to nevyřešíte.. jenom zhoršíte. A o takové negativní informace a dopady nikdo nestojí, alespoň v to pevně věřím. Dám příklad. . sám TGM nejednal vždycky v rukavičkách a řada kroků zůstala, nebo měla zůstat skryta, ale navenek jakoukoli nevhodnost nebo zákulisní kroky nevypustil. . a zachoval image morálního vzoru. . nejen kvůli sobě, ale kvůli vlivu na lidi. Přeneseně to můžeme chápat jako účel světící prostředky. Tím neříkám, že by se měly zastírat nefungující věci, ale ne vynášet na světlo jakýkoli náznak problémů. Nic neni horší pro dobré zvážení a kvalitní řešení než vnější nátlak. . Samozřejmě musí být v hlavní roli kvalitní osobnost s cílem prospět ne sobě, ale obecné věci. Já lidem na rozhodujících místech ve Slavii věřím a nepátrám po způsobech jakým pracují. Zvlášť v českém fotbale, kde se pořád nedá uplatňovat přístup v rukavičách. Je na vedení a na odpovědných lidech, aby řešili tyto problémy, ne na nás. . my sami nevyřešíme nic a už vůbec ne v průběhu. Můžeme jenom kritizovat špatné kroky v klubu, ale až se opravdu stanou špatnými. . a pokud máte potřebu vyjadřovat se (a spolupodílet se) k otázkám rohodování, dělejte tak na valných hromadách fanklubu nebo dopisem vedení, který následně můžete uveřejnit. Doufám, že chápete, co tím myslím. . tyhle věci by se daly vyložit všelijak a vést k různým omylům. Zkrátka máte-li pocit, že vedení Slavie jde správným směrem, byť při tom občas šlápne vedle nebo působí jako slon v porcelánu, nechte to být a nezneklidňujte veřejnost úvahami coby kdyby. . Jakákoliv informace, kterou přinesete ze zákulisí je pro nás irelevantní, protože neznáme chod klubu, lidi a spoustu dalších konsekvencí. . a když jsou nepravdivé nebo jen kusé, můžou nadělat velkou a hlavně zbytečnou škodu. Sílu tohoto webu bych nepodceňoval. . řada příkladů nás přesvědčila o tom, že novináři, hráči i vedení ho dosti pozorně sledují. Mějte se hezky. S úctou, Miloš Minařík.

        • Re: M. Suchý: Podzimní tempo mi vyhovovalo

          bongor     před 17 lety 18.01.2008 12:34 |  
          0 0

          Viděl jsem,jak stála u jednoho klubu obrovská fronta.Jdu blíž a vidím:Jsou to samí mlaďoši ze Slavie.Chtěl jsem od nich podpisy,ale oni nereagovali a stále hleděli na jedno místo.Tam seděl nějakej chlápek
          a slyším:"Pane Jiří poraďte mi prosím".On to byl skutečně sám pan Jiří
          a ti naši hráči mu vyprávěli všechna svá tajemství a problémy a žádali ho o radu.Potom jsem se bohužel probudil a tak nevím,jak to všechno dopadlo.

          • Re: M. Suchý: Podzimní tempo mi vyhovovalo

            (host)     před 17 lety 18.01.2008 12:46 |  
            0 0

            Bongore, to ze mas blizsi vstah s nekterymi hraci je logicke a konkretne treba nasi mladi hraci , ktery znas hafo let ti proste reknou svuj nazor, jenze tim to konci, Janda, Suchy, Svec, Necid nemaji nejmensi problem s loajalitou vuci trenerovi a nikdy jsem od nich neslysel ani Ja ani mi znamy neco negativniho o KJ, to je ta hranice, ale pocity ci nazory. to je preci normalni , vsimni si , ze treba Luky /v fotbal/ tady zdaleka nepusti vse co vi, ale pri diskuzi proste vi, to vypliva i z jeho prispevku. Ale on to jako profik nepusti, ja muzu nejsem vazan zadnymi vstahy mezi redakcemi, ale snasd i ode mne jasne vyplyva , ze treba tvy casto hodne radikalni nazory beru a respektuju a to pivko klidne v novym Edenu dame, mimochodem ten tvuj vozejckar se vratil , vcera sem ho videl za horni brčankou a pred utkanim se mu venoval i Pavel Rehak cimz i u mne spravil sve renome. Jiri

            • Re: M. Suchý: Podzimní tempo mi vyhovovalo

              (host)     před 17 lety 18.01.2008 15:34 |  
              0 0

              Btw, když jsme u těch hráčů..:) Dneska jsem se dozvěděl, že Štěpán Vachoušek už je v pohodě a trénuje už s míčem - kurňa, toho tak v zimě přivést... Jééé :)))) Luke

              • Re: M. Suchý: Podzimní tempo mi vyhovovalo

                carfi-sks (přítel SN)     před 17 lety 18.01.2008 17:32 |  
                0 0

                Příště by to chtělo tu diskuzi vést jinde(třeba na chatu), na mail mi přišli
                všechny reakce:-)

                • Re: M. Suchý: Podzimní tempo mi vyhovovalo

                  (host)     před 17 lety 18.01.2008 17:41 |  
                  0 0

                  Proto si to nemáš dávat - nebo si to označ jak spam... :))) Tohle bejvá samý píp, píp... samá smska že ti přišel mail... a zahlcená sschránka.. :)) to víš.. :))

            • Re: M. Suchý: Podzimní tempo mi vyhovovalo

              bongor     před 17 lety 18.01.2008 17:54 |  
              0 0

              Ne Jirko,to už není ten náš starý vozíčkář.Ten se na nás dívá už dobrých 15 let z nebe.Jmenoval se Olda Řípa.Tohle je nějaký nový vozíčkář.A věřím,že k němu budeme zrovna tak přátelský jako jsme byli
              k tomu Oldovi.Od Pavlíka Řeháka je to moc hezký,že se mu věnoval a taky očekávaný,protože pravý a kovaný slávista má srdce vždycky
              na správným místě.

              • Re: M. Suchý: Podzimní tempo mi vyhovovalo

                (host)     před 17 lety 19.01.2008 10:56 |  
                0 0

                Tovis byl jsem tenkrat jeste dite, ale i tento je super, moc se mi lbil Rehak a jeho pristup k tomu klukovi, ano casem se domluvime, vubec takovysetkani lidi pisici na tento web muze bejt docela prospesny pro vsechny. Jiri

          • Re: M. Suchý: Podzimní tempo mi vyhovovalo

            (host)     před 17 lety 18.01.2008 12:57 |  
            0 0

            Jak by to dopadlo? Když odeśli hráči, tak přišli treneři asistenti a lékaří, no a nakonec néjakej stařec. Ale ten si šel jen pro podpis:-))

    • Re: M. Suchý: Podzimní tempo mi vyhovovalo

      carfi-sks (přítel SN)     před 17 lety 18.01.2008 11:15 |  
      0 0

      Včera dokonce Baník byl 1.

  5. Re: M. Suchý: Podzimní tempo mi vyhovovalo

    (host)     před 17 lety 18.01.2008 12:02 |  
    0 0

    trochu z jinýho sudu!! ale sparta je co se týče peněz v úplnejch sračkách! snažej se prodat pospěcha kadlece doška abrahama a nikdo je vůbec nechce, a ty spekulace o hráčích kam by mohli jít..jak to řikal ten angličan, majitel asi burnley nebo norwiche ted nevim, je to jen z důvodu aby se hráč zviditelnil a vědělo se že je na prodej!! mám z toho radost protože dyby křetínskej měl vytáhnout prachy "ze svýho" tak by asi vyházel vedení!! ale sou ve sračkách a budou, to je jen dobře!! SKS forever

    • Re: M. Suchý: Podzimní tempo mi vyhovovalo

      (host)     před 17 lety 18.01.2008 12:16 |  
      0 0

      Ale tak to neni, Sparta skutecne musi prodavats tim souhlasim, ale mohu te ujistit, ze ma pripraveny scenar,i kdyby neprodala , proste pul roku ci rok neni v jejich financich problemem a kdyby bylo nejhur tak zacne prodavat za mensi penize lidi z becka a pod. Reci typu, nikdo je nechce nejsou na miste, proste treba zatim v pripade Pospecha se nedohodly kluby a u Kadlece mel nejaky problem hrac, ve hre je jak si napsal ted Dosek a dalsi , ale Spartu to momentalne zatim prilis neohrozuje , jina situace by nastala pokud by se Sparta na jare nedostala do Evropskych poharu, jenom zaverem, jeden odchod ze Sparty uz jisty je. Jiri

      • Re: M. Suchý: Podzimní tempo mi vyhovovalo

        (host)     před 17 lety 18.01.2008 12:31 |  
        0 0

        ok, dobře no to je asi fakt. ale přesto mě to hodně těší :-) a co se týče odchodů, vim jen o hostovačkách útočníka(ů)

        • Re: M. Suchý: Podzimní tempo mi vyhovovalo

          (host)     před 17 lety 18.01.2008 12:38 |  
          0 0

          Ano je nastartovana usporna varianta, to si uvedl zcela spravne, Bilek Kretinskemu pri hodnoceni sezony rekl , ze novi hraci nejsou treba, Kretinsky take nechtel pustit dalsi penize za posily, ale osobne si myslim, ze do konce ledna nekdo odejde a pral bych to treba Doskovi, ktery zatim nechytil nemoc jmenem Sparta a je i v soukromi dobrym clovekem, ten by si lepsi angazma zaslouzil. Mimochdem ani nevis , ale treba novinari ti nezkorumpovani nemaji radi ty spartanske primadony, ktere s nimi nechteji kolikrat ani mluvit. Jiri

          • Re: M. Suchý: Podzimní tempo mi vyhovovalo

            (host)     před 17 lety 18.01.2008 23:14 |  
            0 0

            Jiří... Teď jsi uhodil hřebíček na hlavičku.. :) Já si kolikrát říkám, zda to fakt ti spartani nemaj od vedení dokonce zakázáno. Jeden den se s někým osobně domluvíš na rozhovor, že si za tři dny zavoláte... A ono nic. Poprvý, podruhý, potřetí... Mno co. Až odejde na hostování zase, tak to bude zase v pořádku a zvedne to. To fakt není kolikrát hráčema, to je system. SLávistovi voláš... Má obsazeno... A jakmile položí ten telefon, volá ti dokonce nazpět... Jakej to rozdíl. A jsem hrdej na to, že můžu fandit Slavii...

    • Re: M. Suchý: Podzimní tempo mi vyhovovalo

      bongor     před 17 lety 18.01.2008 12:46 |  
      0 0

      Jeden Angličan říkal o tuším Kadlecovi:"Takových hráčů my sledujeme 250 a určitě si někoho vybereme."takže Koště se sice snaží,ale mnozí už poznali,že tady je něco divnýho a že když je nějaký sralťan v nominaci repre,tak to ještě nemusí znamenat,že je dobrej.Je to pouze obchodní trik tak zvané šmé.Co by tam jinak mohl dělat třeba takový
      Kladrubský?No a Mára má zkrátka smůlu,že není ve správnou dobu ve správným dresu,jinak už by dávno byl prodanej.Jestli je to smůla.Já myslím,že i ve Slavii může zažít obrovský vzestup,protože teď budujeme mužstvo,který může být do dvou let top.

      • Re: M. Suchý: Podzimní tempo mi vyhovovalo

        (host)     před 17 lety 18.01.2008 12:59 |  
        0 0

        Jenze Bongore , hraci maji i sve ambice, navic karira fotbalisty je kratka, Marek je treba ted na vrcholu, je klicovym hracem 21, je vniman jako obrovsky talent, bude to tak i za dva roky, bude mit pri radikalni obmene tymu zatim jsem to spocital na 18 novych hracich za posledni ro takovy prostor ke zviditelneni, kdyz na jeho postu kopou dva tak skveli fotbaliste, proste vseho s mirou. Jiíri

        • Re: M. Suchý: Podzimní tempo mi vyhovovalo

          Bejbl     před 17 lety 18.01.2008 13:33 |  
          0 0

          Kadlec mi také nepřijde tak kvalitní, jak se o něm píše a jak je protěžován. Ale tak to hold je i v jiných oblastech, kdo má kontakty a podporu... A nominace některých hráčů do repre je kapitola sama pro sebe... Prostě dokud bude ČMFS šéfovat tato klika, tak lepší to nebude.
          Jiří, i když mám k Tvým názorům také výhrady, musím uznat, že spousta informací sedí. Co by mě zajímalo, jaký je stav ohledně stadionu na Letné? Sleduji to od doby, kdy jsem tuším, že zde na SN četl o kontrole statiky stadionu (asi před 2 roky). Jak to vypadá teď? Díky za info.

          • Re: M. Suchý: Podzimní tempo mi vyhovovalo

            (host)     před 17 lety 18.01.2008 13:43 |  
            0 0

            Tak tady mam jen kuse info, stavebni spolecnost , ktera jim delal ty podperovy prace odesla, ale mereni stability stadinu/receno laicky/ v neztencene mire pokracuji. Vse zalezi na tom jestli Kostal a jeho pratele z komunalni politiky dokazi sehnat do konce jara potrebna razitka povoleni. Ale pro tvou informaci, treba atleti majici v arealu svou posilovnu a zazemi dostali od smenovny 20 milionu na dostavbu stadionku na Podvinem Mlyne a tajemnik atleticke Sparty o stavbe stadionu mluvi jako o hotove veci. zajimavy taky je , ze stadion by byl i nadale majetkem Sparty ajeho uzivatelem by byl CMFS, to je jedna s verzi, jinak dalsi perlickou je moznost i Kostalovic rodiny primo na priprave i rizeni stavby a v neposledni rade se hodne mluvi i o financni podpore mesta /opakuji ne statu, ale mesta Praha na teto stavbe. Jiri

            • Re: M. Suchý: Podzimní tempo mi vyhovovalo

              (host)     před 17 lety 18.01.2008 15:40 |  
              0 0

              to bych jim natrhl perdel, hlavně úředníkům, co by proto zbedli ruku. Od k****v alias koštál a rudý mě to vůbec nepřekvapuje. Proč asi koště tlačí na stavbu stadionu, poněvadž repre bude hrát v edenu a to jsou další nemalé peníze do rozpočtu!

              • Re: M. Suchý: Podzimní tempo mi vyhovovalo

                (host)     před 17 lety 18.01.2008 16:32 |  
                0 0

                to je omyl hochu. koštal chce národní stadion, protože on vlastní nemalé pozemky vedle stadionu, tam kde by měl stát hotel a parkoviště ale to nejde protože to vlastní "nějaké sdružení sparta" o kterém nikdo neví kdo pod tímto názvem je-ale je to koštál, býval to i pelta,nevim jak ted.. už to někde bylo, to je přibližne cena za ty pozemky okolo 100milionů..to už se taky někde probíralo!! ale sou to kur*y, tam je to prohnilí korupcí všude, nehledě na to že jim poslanec sere v podobě známých medvědů 20 mega každej rok na to jejich centrum!!

                • Re: M. Suchý: Podzimní tempo mi vyhovovalo

                  (host)     před 17 lety 18.01.2008 16:50 |  
                  0 0

                  ..jojo s tim plne souhlasim..bylo to na nove..a zaroven jsem to i slysel od dobreho zdroje..tak doufam ze se to kostalovi nepodari..aspon jednou!!..aspon jedna vec!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

                  uvidime jak se bude chovat magistrat!!!
                  M.

                • Re: M. Suchý: Podzimní tempo mi vyhovovalo

                  (host)     před 17 lety 18.01.2008 16:51 |  
                  0 0

                  Tyto pozemky jsou momentalne Kostaluv problem, jiz delsi dobu setri celou kauzu policie a MF. Majetek o kterem mluvite nemaji propujceni tito lide , ale obcanske sdruzeni, o dotaci na provoz mladeznickeho centra vim, ta ale sedi, neni jedina podobnou podporu ziskala i Slavia , pokud hovorite o centru Sparty lze mluvit o nestandartnim prispevku mesta na jeho stavbu o niz pak primator Bem uvedl, ze pomoc prisla proto, ze Sparta vyresila vlastne problem Strahov. V soucasne dobe se chysta prave proto projekt i bez vyuziti pozenku vedle Sparty , ktere maji sve specificke podminky propujceni. Jiri

                  • Re: M. Suchý: Podzimní tempo mi vyhovovalo

                    (host)     před 17 lety 18.01.2008 17:19 |  
                    0 0

                    na těch pozemkách vedle sparty je dobrý že je tam zakotveno že se tam nesmí nikdy nic postavit že to musí být furt prostě hříště, ani snad dyby se změnil územní plán města tak se tam nesmí stavět, což je dobrý že ten národní stadion se jim tam nevejde a ani ho nemůžou dát moc pod zem, bude tam tunel.. pokud křetínskej letnou "jen" nezmodernizuje,tzn. kapacita by byla přibližně stejná tak jim to výhledově "spadne" taky dobrá vyhlídka ne? :)

            • Re: M. Suchý: Podzimní tempo mi vyhovovalo

              (host)     před 17 lety 18.01.2008 16:20 |  
              0 0

              a mě by zajímalo, kolik nám kápnul sponzirng s Fortunou, alespon priblizne, dik!!

              • Re: M. Suchý: Podzimní tempo mi vyhovovalo

                martin08     před 17 lety 18.01.2008 16:45 |  
                0 0

                ja bych rekl tak okolo 10mega..ale mozna se pletu(:

                • Re: M. Suchý: Podzimní tempo mi vyhovovalo

                  (host)     před 17 lety 18.01.2008 16:48 |  
                  0 0

                  tak to bych se na ně ani nev****, 6 zápasů v LM, 4 v předkole. To je slabota..:o(

              • Re: M. Suchý: Podzimní tempo mi vyhovovalo

                (host)     před 17 lety 18.01.2008 16:56 |  
                0 0

                Jde jen a jen o neovereny info, mluvi se o castce okolo 7 az 10 milionu, Sralta dostala asi o 5 vice , ma ale jinou standartni smlouvu a mensi castku na provoz dostali i Bohemians. jiri

        • Re: M. Suchý: Podzimní tempo mi vyhovovalo

          bongor     před 17 lety 18.01.2008 15:11 |  
          0 0

          Jasně,že mají svoje ambice a sny.jenže předčasné odchody často skončí jako průšvih/viz.Všivok,Jun a někteří naši junioři/.Že by ve dvaceti letech musel být Mára na vrcholu,to je sice možné,ale zrovna tak může být na vrcholu za deset let.Já věřím tomu,že se Slavia dostane v dohledné době mezi top 20-30 klubů Evropy a z toho vycházím.Co nám k tomu nejvíc chybí?Diváci.

          • Re: M. Suchý: Podzimní tempo mi vyhovovalo

            (host)     před 17 lety 18.01.2008 15:32 |  
            0 0

            mluvit o vrcholu sportovní kariery u kluka co mu bude 20 let je čirý nesmysl a bláznovství!! to ste teda pánové zcela mimo mísu!! nevim jestli je to k pláči nebo k smichu když toto tvrdíte nebo o tom uvažujete

          • Re: M. Suchý: Podzimní tempo mi vyhovovalo

            (host)     před 17 lety 18.01.2008 15:40 |  
            0 0

            TOP 20-30 klubu? Ty joo... Hele, osobně si myslím že by bylo super hrát pravidelně LM a dostat se třeba do TOP50. To by byl obrovskejch úspěch.. TOP20-30 nebude v nejbližších dvaceti letech ani náhodou, ledaže by nás koupil někdo bohatej a rval do nás stamiliony ročně... Luke

    • Re: M. Suchý: Podzimní tempo mi vyhovovalo

      (host)     před 17 lety 18.01.2008 16:07 |  
      0 0

      Perfektní objev. Gratuluji, to se Košťál posere.
      Tantalos

    • Re: M. Suchý: Podzimní tempo mi vyhovovalo

      (host)     před 17 lety 18.01.2008 16:15 |  
      0 0

      Zajímé jsou zvláště tyto 2 postavy Daniel Levy
      Vivienne Lewis...tedy skorošéf a vlastník ENICU :-))LordEdmund

      • Re: M. Suchý: Podzimní tempo mi vyhovovalo

        (host)     před 17 lety 18.01.2008 17:06 |  
        0 0

        ENICTargeted investments in sports and media.
        ENIC is a holding company which invests primarily in the sports and media sectors. ENIC operates through two divisions: ENIC Sports and ENIC Media and Gaming.

        ENIC's portfolio includes ownership positions in the football clubs Slavia Prague and Tottenham Hotspur FC. Other holdings include Autonomy, a leading developer of information management software, and ukbetting.com, the UK's first internet betting service.


        ..myslim ze to neni nic noveho..akorat tedy to ze vime dalsiho,.kdo vlastne vlastni enic..a kdo tedy skrze enic ma i slavii...

        je tedy otazka jak to ted se slavii je..protoze je mozne ze opravdu doslo pouze k presunum akcii v ramci holding
        M.

        • Re: M. Suchý: Podzimní tempo mi vyhovovalo

          (host)     před 17 lety 18.01.2008 17:15 |  
          0 0

          Jsou věci, které se nemusejí řešit na plná ústa.

        • Re: M. Suchý: Podzimní tempo mi vyhovovalo

          (host)     před 17 lety 18.01.2008 17:17 |  
          0 0

          Mozne to je nejsem ekonom proto uvedu jiny priklad , uspesny komunalni podnik vlastni za posledni 6 let uz 4 nadnarodni firma, ale v pozadi jsou ti sami lide, kteri jsou spjati s Prazskou komunalni politikou. nicmene o vlastnicich ci treba bankach uz jsme spekulovali tolik, ze mne to nechava klidnym , alespom prozatim, v dlouhodobem horizontu pak, ale bude treba problkem otevrit a udelat za nim tlustou tecku konkretne odkryt investora ci banku , ktera nas drzi. Jiri

          • Re: M. Suchý: Podzimní tempo mi vyhovovalo

            bongor     před 17 lety 18.01.2008 17:49 |  
            0 0

            Jako odkrývat toho ,kdo mi dává peníze netřeba.To jen Kokotšťála to
            rozzuřuje k nepříčetnosti a chtěl by za to Slavii zrušit,nebo alespoň přesunout do krajského přeboru.Jen ať je takových dárců víc a hlavně ať za to nechtějí modrý z nebe.

      • Re: M. Suchý: Podzimní tempo mi vyhovovalo

        (host)     před 17 lety 18.01.2008 17:35 |  
        0 0

        ..mne je osbne jedno kdo slavku vlastni..jediny bch si pral,..aby s ni mel dobry umysly!!.,a vse slo minimalne jako ted!!

        podivejte chelsea..nebudeme si nalhavat..abramovic asi neni svatousek..a myslim ze fanousci chelsea nemuzou byt stastnejsi ze ma zrovna jejich klub!
        M.

        • Re: M. Suchý: Podzimní tempo mi vyhovovalo

          (host)     před 17 lety 18.01.2008 17:54 |  
          0 0

          vse je dano uspesnosti klubu, pokud klub hraje dobre vse se dari pokud ne , je i movity majitel jen trapnou figurkou , Abramovic byl pro lidi v Londyne velkou neznamou, vzpomen na ty reakce, dnes je to jine dokazal sve umysly, ale ano on neni prototypem super majitele, jeho osobni zasahy ci ovlivnovani deju v kabine ukazuje na jeho jesitnost, to je trochu problem i casti naseho soucasneho vedeni, ktere sice pragmatickly pracuje na rustu klubu, ale neoprosti se od zavedenych praxi jako je naojeni na nektere manazery a pod. Presto si myslim, ze treba Rosen je skutecne obrovskym prinosem, ridi Slavii jako svoji firmu, u Petra Dolezala se trochu na nuj vkus projevuje urcita napopojenost na lidi z fotbaloveho prostredi a zabehnute praxe, ktere nejsou pro nas klub prinosem/treba v opozicni politice vuci svazu, ci v reseni smluv hracu/Suchy/, kdy neni treba jit za kazdou cenu do stretu., Jiiri

          • Re: M. Suchý: Podzimní tempo mi vyhovovalo

            (host)     před 17 lety 18.01.2008 18:01 |  
            0 0

            ..no vzhledem k tomu ze Dolez. sem trochu poznal..osbne..tak ybch s tebou souhlasil..ale zase na jeho obranu musim rict ze je to slavista a to je dulezity..neni to jen obchodnik..a myslim ze to umi celkem prodat..mozna i trochu obchodne myslet...a na jine zalezitosti je tu pak nekdo jiny kdo ty obchody dela!!!!

            ..s tim abramovicem..podivej je jasny ze to s nim musi byt peklo!..je to jesita kterej ma miliardy..ale zase je pravda..ze stejne se asi pracuje lepe s jesitou kterej ma miliardy..ale za ty miliardy hrajou miliardovy foótbalisti..nez mit holej zadek..

            predstav ceske pomery...takovej PPF Kellner,..kdyby se rozhjod vratit se do slavkyx..myslim ze se kostal muze jit zakopat..s cimkoliv..levarnou..prachama..proste by se nechytal!
            M.

            • Re: M. Suchý: Podzimní tempo mi vyhovovalo

              (host)     před 17 lety 18.01.2008 18:13 |  
              0 0

              zminěješ z česka třeba kellnera.. speciálně jeho bych nechtěl, to je jen obchodník, nic víc, ten by slávku absolutně nikam neposunul.. lidí co maj miliardy a to doslova je v česku dost, moch by se jeden trošku zbláznit a pomoct slávce vzhůru rychlejšim tempem než to děláme "jen" tím sportovním růstem.. komančové to zazdili všechno, proto to chce evropu dohnat rychlejc než jen "běžnym" vývojem.. a nejen západní evropu ale i rusko a kluby s movitejma majitelema, a neni jich zrovna málo..

              • Re: M. Suchý: Podzimní tempo mi vyhovovalo

                bongor     před 17 lety 18.01.2008 18:25 |  
                0 0

                Určitě by pomohly jeho peníze,ne tak on osobně.Kdyby se držel jen
                toho,tak by to bylo v pořádku.Kdyby do toho začal rejt jako třeba Křetínský ve sraltě,tak by to šlo do kytek.Přesně podle hesla ševče drž se svýho kopyta.

                • Re: M. Suchý: Podzimní tempo mi vyhovovalo

                  (host)     před 17 lety 18.01.2008 18:42 |  
                  0 0

                  já sem to myslel tak že bych ho nechtěl z důvodu že by do klubu nic nevložil a chtěl by jen rejžovat!! a fotbalu asi rozumí stejně jako křetínskej takže jak by to vypadalo, no ani snad nad tim nebudu uvažovat..

                  • Re: M. Suchý: Podzimní tempo mi vyhovovalo

                    bongor     před 17 lety 18.01.2008 22:23 |  
                    0 0

                    to máš asi pravdu,Ti boháči co maj peněz,že je v životě nemohou nikdy utratit jich chtějí pořád víc.Je to úchylka.

                    • Re: M. Suchý: Podzimní tempo mi vyhovovalo

                      (host)     před 17 lety 18.01.2008 22:28 |  
                      0 0

                      víc a víc peněz chtěj úplně všichni!! ne jen boháči :-)

                      • Re: M. Suchý: Podzimní tempo mi vyhovovalo

                        bongor     před 17 lety 19.01.2008 09:27 |  
                        0 0

                        To souhlasím,ale když budu mít obrovskej balík,tak mi to bude stačit.
                        Asi je to o názoru,kdo je obrovskej boháč.Miliardář určitě a přesto mu to asi nestačí,je to droga.Mně by klidně stačilo 10 mega.

                        • Re: M. Suchý: Podzimní tempo mi vyhovovalo

                          (host)     před 17 lety 19.01.2008 09:42 |  
                          0 0

                          to ti nevěřim, dybys je měl tak mluvíš jinak..ale to je snad jedno, takovouhle hovadinu tady řešit nemusíme..

          • Re: M. Suchý: Podzimní tempo mi vyhovovalo

            bongor     před 17 lety 18.01.2008 22:26 |  
            0 0

            No jistě Jirko.Pro toho Abramoviče je to taková velká hračka.To ale neznamená,že ji nemůže kdykoliv rozbít a zahodit.Těším se na pivo.

          • Re: M. Suchý: Podzimní tempo mi vyhovovalo

            (host)     před 17 lety 18.01.2008 23:53 |  
            0 0

            opozicni politika vuci svazu je povinnost, to snad ani slusnej clovek jinak nemuze! amon

            • Re: M. Suchý: Podzimní tempo mi vyhovovalo

              (host)     před 17 lety 19.01.2008 09:50 |  
              0 0

              Jen krátce.jsem také ze starší generace příznivců Slavie a nejsem odborník na fotbal.Čtu ale příspěvky,porovnávám je mezi sebou a vzhledem k letitým zkušenostem mohu usoudit,že v každé situaci/myslím my Češi/ jdeme z extremu do extremu.Vžívám se i do situace pana Jiřího,který srdnatě obhajuje svá stanoviska i když jdou současně proti většině.Otázka k zamyšlení:Nejsou kritická a nebojácná stanoviska právě tím činitelem ,který posouvá vývoj dopředu a mají podíl i na současných úspěších Slavie"?Pepi.

              • Re: M. Suchý: Podzimní tempo mi vyhovovalo

                bongor     před 17 lety 19.01.2008 10:58 |  
                0 0

                To může být pravda Pepi ale pan Jiří někdy trochu přehání,to zase mají pravdu kritici.Konkrétně jmenuju příspěvek o náladách v kabině.

                • Re: M. Suchý: Podzimní tempo mi vyhovovalo

                  (host)     před 17 lety 19.01.2008 11:11 |  
                  0 0

                  Vis Bongore rozbuskou se stala vlastne ta veta o mladych hracich, pritom je to zcela logicke, ze tito hraci nevidi svou budoucnost na nejaky lavicce. Vezmi si nejkriklavejsi pripad lonskeho leta , kdy hraci Suchy a Janda odjeli i pres stanovisko sveho klubu na MS dvacitek, byl jsem jeden z mala kdo se jich zastal a jasne rikal dohodnete, to se take stalo a proto treba dnes muzeme o Markovi diskutovvat jako o klicovem hraci . A Janda samostatne myslici hrac s nezmernou loajalitou ke svemu klubu v dobach velmi tezkych, jiste souhlasim s Martem, ktery rika , Jiri prioritou ve fotbale musi byt kvalita, to si uvedomte rikam, jen , ze to nesmi byt vynucena kvalita pod tlakem rodinnych znamosti ci kseftu, proste nusi jako drive rozhodovat momentalni kvalita hrace o cemz treba nekteri lide z prostredi Slavie maji sve pochyby. Jiri

                  • Re: M. Suchý: Podzimní tempo mi vyhovovalo

                    martyni (přítel SN)     před 17 lety 19.01.2008 11:22 |  
                    0 0

                    tak predevim nyni, kdyz je takhle sirokej kadr, ma KJ velkej ukol poznat tu kvalitu a nasazovat ji co nejspravedliveji, aby hraci v ty konkurenci vedeli, ze dopredu je muze dostat jen maximalni vykon. Pak bude takhle sirokej kadr cesta k titulu.. No a ja doufam, ze hraci jako Suchy, Svec, Senkerik se v ty konkurenci neztrati, uz jsem to ale psal, verim ze KJ bude jejich poctivej pristup nalezite hodnotit.. trochu me zarazilo ale, kdyz KJ mluvil v rozhovoru o Sventovi, pry buhvi jak na tom bude, kdy nastoupi a v jaky forme, to myslim bylo trochu nesikovny, opet se musi prokazat az na hristi, kdo bude mit tu kvalitu, jestli Dusan nebo Cerny nebo nekdo jinej...

                    • Re: M. Suchý: Podzimní tempo mi vyhovovalo

                      (host)     před 17 lety 19.01.2008 11:26 |  
                      0 0

                      no a co ti na tom vyjádření KJ o šventovi vadí? dyk to řekl velice správně!! tim i řek že bude muset bojovat o místo, jako každej!! to je snad normální ne?

                      • Re: M. Suchý: Podzimní tempo mi vyhovovalo

                        martyni (přítel SN)     před 17 lety 19.01.2008 11:28 |  
                        0 0

                        o to nejde, jde o to, ze aspon ja z toho citil naznak neduvery, coz pro hrace, kterej se bude vracet po tezkym zraneni, neni moc povzbuzujici

                  • Re: M. Suchý: Podzimní tempo mi vyhovovalo

                    bongor     před 17 lety 19.01.2008 20:44 |  
                    0 0

                    Jirko,já tady nevidím nějakou výbušnou situaci.Zkrátka každý si říkáme,co si zrovna myslíme a to je dobře ne?Ty máš někdy takový
                    příspěvky jako o nějaké konspiraci,nebo o částečném nadržování.
                    Mně je jasný,že i to může hrát trochu roli,ale jinak já našemu vedení a hlavně KJ věřím.Přesto zůstávají lidmi s normálními chybami a že se někdy spletou,nebo někoho mají víc v oblibě je tedy pro mě normální.
                    Hlavně když ty chyby nejsou záměrný a neškodí to Slavii.

              • Re: M. Suchý: Podzimní tempo mi vyhovovalo

                martyni (přítel SN)     před 17 lety 19.01.2008 11:05 |  
                0 0

                Nemam moc casu, ale musim alespon kratce reagovat. Musim rict, ze z duse nesouhlasim s temi, co chteji, aby se tu psalo jen pozitivne, ze pry to ohrozuje image klubu. Uprimne, ja bych sem v takovem pripade nechodil, diskuse typu "slavie je nejlepsi, vse je super, sparta je v krizi, jsme dobri" nemaji SMYSL! I ja jsem samozrejme nadsenej z toho, co vsechno se ve slavii zlepsilo, jakych upechu dosahlo vedeni a hraci, ale proboha, proc by me to melo branit tomu, abych si tu svobodne popovidal o veccech, ktery me zajimaji a ktery jsou pro slavii dulzity a probirat je ze vsech stran.... i vedeni urcite velmi zvazovalo, zda udelat ten obchod s libercem a pustit odchovance, proc bychom to tu nemohli probrat a proc by kazdej na to nemoh napsat nazor? Kdyz by byl opacnej tak podrejva vedeni a slavii? Nebo nyni - zapracovani novych hracu do tymu a nebyvala konkurence ve slavii - samozrejme s sebou nese logickou otazku, jak se hraci s konkurenci, ktera obvykle byva jen v zahranici, poperou, jak novi hraci do tymu zapadnou. KOnkurence je pozitvivni vec, ale nese sebou i jista rizika a nevim proc by jsme je tu nemeli probirat, proc by jiri, ktery ma nejaky info - a vsichni vime vcetne jeho, ze ne vzdy spolehlivy (ale to je preci nad slunce jasne, ze kazdou informaci musime brat strizlive) - proc by nam ho tady nenapsal. Uprimne, bez svobodny debaty by Richi mohl diskusi zrusit, takze i ji neomezujme.

                • Re: M. Suchý: Podzimní tempo mi vyhovovalo

                  martyni (přítel SN)     před 17 lety 19.01.2008 11:13 |  
                  0 0

                  trochu jsemse rozohnil, pardon:-)), ale jeste chci dodat, ze sice jsem minulej rezim zazil jen jako kluk (diky bohu!), ale neco pamatuju preci jen, napr. "my se kritice nebranime, soudruzi, kdyz je dobre minena a pozitivni" (nebo "konstruktivni"? ted nevim:-)). Z toho mam jeste ted husi kuzi, takze to fakt uz nikdy..

                  • Re: M. Suchý: Podzimní tempo mi vyhovovalo

                    (host)     před 17 lety 19.01.2008 11:39 |  
                    0 0

                    "my se kritice nebranime, soudruzi, kdyz je dobre minena a pozitivni" - to by si mohla vepsat do stanov dnes také ČMFS :)) Ale jinak máš pravdu, mě by se taková diskuze bez kritiky také nelíbila. Protože tohle je ta správná diskuze, bez urážek, ale pořád je o čem mluvit... A tak to má být. Můžem se tu o něčem třeba i porafat, můžeme se na někoho rozčílit když vynese ven něco, co asi by mělo zůstat utajeno.. :))), ale je to všechno diskuze v mezích, je to něco co nás baví... A kdyby tu bylo jen "Slavia je nejlepší, je bezchybná, všechno je ružové" bylo by to špatně. A třeba mě se celkem líbí, co sem Jiří píše, i když ne vždy s tím souhlasím... A on ne vždy souhlasí se mnou:)) Ale to ke diskuzi patří :) Luke

                    • Re: M. Suchý: Podzimní tempo mi vyhovovalo

                      martyni (přítel SN)     před 17 lety 19.01.2008 12:54 |  
                      0 0

                      s CMFS je to presne tak a Kostal je clovek z tech dob...

                      • Re: M. Suchý: Podzimní tempo mi vyhovovalo

                        (host)     před 17 lety 19.01.2008 13:12 |  
                        0 0

                        Nekomentovat, povznést se nad manažera západního střihu pana Košťála. On ví, jak se má podnik řídit... aby z toho něco sám měl!

  6. Re: M. Suchý: Podzimní tempo mi vyhovovalo

    (host)     před 17 lety 19.01.2008 11:31 |  
    0 0

    o Vulinovi se mělo rozhodnout do pátku, je sobota a nikde info. nevíte jak to s nim vypadá, pravděpodobně se uvidí po zápasu s klokanem co?

  7. to Jíří :)

    (host)     před 17 lety 19.01.2008 11:45 |  
    0 0

    Jiří... :) Díky, že si myslíš že nejsem namyšlenej frajírek :)) Takovejch lidí zase moc není:)) Zajímá mě ale jedno: kde jsme se my dva měli poznat osobně? Že jsi byl ty ten maník v Křešicích co si mě odchytil? (mě to bylo nějaký podezřelý hned, když si mě někdo chytne na tribuně, ví kdo jsem a ptá se mě hnedka ve druhý větě co říkám na Jiřího, zda má podle mě ty informace pravdivý nebo si je cucá z prstu... a že ty diskuze sleduje..:)) Je to tak?:)) Nebo někde jinde, při jiné příležitosti?:)) (ty jo... nebyl jsi hele nakonec v SAZCE u toho vstupu? Tam zase nákej maník na mě furt pomrkával a usmíval se, až jsem se začal bát o svuj zadek:)) Ale na druhou stranu beru to, měl jsem slávistickou čapku, tak třeba to bylo jen kvuli tomu..:)) Ale jinak hele, ani chlapci z iDnesu nejsou namyšlení. Někteří... Třeba teeen.... Víš koho myslím...;) :)) Ale jako řeknu ti, jsou to fakt někdy s nima story - i když víc než s chalanama z iDnesu spíše s těma z ČTK, Českýho rozhlasu nebo Sportu. Horst Strnad, Horst Strnad!:))) "Kurfa, co to je tu za díru?? Mi tu nikdy nejde net! Do pr...! Už sem nikdy nepojedu! Kurvaaaa!" - a příští zápas je tam zas a zas nadává:)))) Radši nebudu říkat kteří jsou, ještě by se to mohlo obrátit proti mě :) Ale to máš všude - všude máš lidi kteří jsou fajn a kteří jsou na přes-držku :) A je to o tom toho člověka líp poznat...

    • Re: to Jíří :)

      (host)     před 17 lety 22.01.2008 16:16 |  
      0 0

      Nebyl jsem v Sazce opravdu ne , kresice , kde to je......... jiri