Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Rozhovory

L. Jarolím: Stát se může všechno

V médiích se objevila informace, že má Slavie zájem o bývalého kapitána Lukáše Jarolíma. Tyto informace potvrdil i člen představenstva Tomáš Rosen. Je však takový přesun reálný? "Uvidíme, stát se může všechno," říká slávista Lukáš Jarolím.

Lukáš Jarolím přestoupil ze Slavie po skončení smlouvy do italské Sieny, což bylo jeho třetí zahraniční angažmá. Nikdy se netajil tím, že je slávistou, navíc ve Slavii měl k fanouškům hodně blízko. Po příchodu do Itálie dostával pravidelně příležitost, ale po změně trenéra se vše rapidně změnilo a od té doby toho příliš neodehrál. I proto se začalo uvažovat, že by mohl zamířit do Slavie na hostování, smlouvu v Sieně má totiž do 30.6.2009. Reálnost tohoto přesunu je však malá, spíše by to mohlo vyjít případně v létě.

V létě jsi přestoupil do Sieny, jak velká změna to v tvém životě byla?
Když se mi v létě naskytla možnost přestupu, tak jsem věděl, že to není nikdy jednoduché hrát v zahraničí, protože jsem si už dvě zahraniční angažmá vyzkoušel, ale tentokrát jsem šel úplně do neznáma a ještě ke všemu jsem neuměl ani slovo italsky, navíc jsem byl ve Slavii spokojen a prakticky domluven na nové smlouvě, a vzhledem k tomu všemu to rozhodování, jestli přestoupím, nebylo jednoduché.

V Itálii jsi půl roku, jak jsi za tu dobu zvládl italský jazyk? Či se dorozumíváš jiným jazykem?
Ze začátku mi pomohl hodně brankář, který je z Řecka, a byl se mnou na soustředění na pokoji, ale jinak na hřišti se mnou prakticky nikdo jinak než italsky nemluvil, takže to nebylo jednoduché,a ne úplně všemu jsem rozuměl, ale teď už se celkem dorozumím.

Od začátku tvého angažmá jsi nastupoval pravidelně, i když občas jsi naskočil i jako střídající hráč. Jak jsi byl spokojen se svou rolí?
Hráli jsme úplně v jiném rozestavění než ve Slavii, hráli jsme jen na tři záložníky a tři útočníky.

Na jaký post tě trenér nejčastěji stavěl?
Hrál jsem většinou na pravé straně zálohy, a jednou jsem dokonce nastoupil i na pravé straně v útoku.

Celkově jsi během 17 zápasů naskočil do 14 z nich, nedal jsi však branku. Proč se to nepodařilo?
Do nějakých šancí jsem se dostal, ale alespoň 1-2 góly jsem mohl dát, možná mi chybělo víc klidu, možná i štěstí.

Po změně trenéra jsi nastoupil v základní sestavě pouze jednou, dvakrát jsi naskočil v průběhu a dvakrát nehrál vůbec, proč taková změna?
Přišel trenér, který tady minulý rok působil a většinu hráčů z kádru znal, a tak vypadala i sestava, prakticky hrála totožná jedenáctka s tou z minulé sezony.

Nový trenér Beretta praktikuje odlišný způsob hry oproti předchozímu kouči?
Hrajeme pořád systém jako za předchozího trenéra 4-3-3, i když minulý rok se hrálo klasicky 4-4-2, možná že se k tomu vrátíme, protože zatím na nějaké veliké změny nebylo moc času.

Sleduješ pravidelně Slavii? Co říkáš na podzim, ve kterém se hodně dařilo?
Výsledky jsem sledoval, a když to vyjde, tak se dívám i na televizní zápasy, protože tady mám českou televizi.

Nelituješ zpětně, že jsi nemohl být u největších slávistických úspěchů?
Z úspěchů jsem měl radost i na dálku, samozřejmě bych byl radši u toho, ale já se rozhodl jít v létě do Itálie, je to pro mě zkušenost a nelituji toho.

Jak často komunikuješ se svým otcem Karlem? Bavili jste se o svém angažmá?
V kontaktu jsme pravidelně, on dost našich zápasů viděl v televizi přes satelit, takže jsme to všechno probírali.

V médiích se objevilo, že má o tebe tvůj otec zájem, potvrdil to i Tomáš Rosen, co k tomu můžeš říct? Je to reálné?
Uvidíme, stát se může všechno.

Určitě sleduješ slávistické posilování, co na to říkáš? Přišlo už šest nových hráčů!
Je jenom dobře, že se Slavie dostala do pozice, kdy dokáže udělat prakticky všechny hráče, o které má zájem.

Určitě vzpomínáš na slávistické fanoušky ...
Na fanoušky vzpomínám rád, protože nám v hodně zápasech pomohli, i když se nám úplně nedařilo.

Ve Slavii jsi zažil mnohokrát bezvadnou děkovačku, viděl jsi něco podobného v Itálii, takovou soudržnost fandů a hráčů?
Byl jsem trochu překvapenej, ale zatím jsem tady nic takového nezažil, zdá se mi, že je tady docela odstup mezi hráči a fanoušky.

Co říkáš na děkovačku po zápase Slavie na Arsenalu, kdy proběhla i po takovém výsledku?
Taková děkovačka je sympatická, protože fotbal stejně jako jiný sport a život celkově není jenom o vítězství.

A na závěr, myslíš, že si děkovačku ještě zopakuješ ve slávistickém dresu? A kdy by to tak mohlo případně být?
Na to, kdy by k ní mohlo dojít, nedokážu momentálně odpovědět, ale každopádně bych si ji rád jednou zopakoval.

Komentáře (72)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: L.Jarolím: Stát se může všechno

    carfi-sks (přítel SN)     před 17 lety 12.01.2008 10:01 |  
    0 0

    Lukáše bych bral, stejně teď v Sieně nehraje základ.

    • Re: L.Jarolím: Stát se může všechno

      (host)     před 17 lety 12.01.2008 10:08 |  
      0 0

      Taky bych ho bral... :) Luke

    • Re: L.Jarolím: Stát se může všechno

      (host)     před 17 lety 12.01.2008 10:18 |  
      0 0

      nebrat!! nevešel by se!! nevim proč bysme měli furt někomu dávat šanci ve slávii protože ve svym klubu nehraje!! to je případ třeba střihavky blažka i ted jarolíma, děkujou slávii za šanci!! tahat hráče z hoven? proč, musej k nám přicházet hráči kteří ve svých klubech hrajou a jsou oporou aby náš tým byl TOP !!!

      • Re: L.Jarolím: Stát se může všechno

        (host)     před 17 lety 12.01.2008 10:30 |  
        0 0

        ..mesouhlasim,..myslim ze u tech novych by sance mela byt,..muzou byt perspektivni,..jarolim lukas ne!..a nedelalo by to dobrotu!.jak uz tu x krat probehlo
        M.

        • Re: L.Jarolím: Stát se může všechno

          (host)     před 17 lety 12.01.2008 10:51 |  
          0 0

          Dobrotu... Hele, okej, pohádali se. To je ale v rodinách a ve vztazích otec-syn jasný, kor když jsou spolu vlastně denně x hodin, nemyslíš? Karel chce z Lukáše vymáčknout to nejlepší, protože ví že na to má a že nesmí nic odfláknout, Lukášovi se zase nelíbily třeba Karlovo až možná příliš tvrdé metody a mimofotbalový život tehdejší, tak se tak víceméně rafli. To je ale daleko, daleko lepší když se pohádaj a když Lukáš odejde z tréninku než aby to měsíce doutnalo v tichý atmosfeře a nikdo nepromluvil ani slovo... Nemyslíš? Tohle se děje - nebo přinejmenším dělo - ve Spartě, kde hráči nebyli s metody trenéra spokojeni a dospělo to až k tomu, že najednou hrozili: "Buď Hřebík, nebo my." (podle mě mělo vedení vyhodit ty hráče, i když šlo o Zelenku, Blažka, Poborskýho... - to co udělali se prostě ve slušný společnosti nedělá! Ale nechme Spartu Spartou...) A myslíš si, že kdyby to bylo vyloženě nějak hrozný, ten spor Lukáš × Karel, že by oba dva riskovali že to bude zase? Luke

          • Re: L.Jarolím: Stát se může všechno

            (host)     před 17 lety 12.01.2008 12:28 |  
            0 0

            Luke.....
            muj nazor na to je proto takovej protoze jak jsem jiz psal, mel jsem docela hnusnou informaci od kamarada o pusobeni LJ...pokud jeho info bylo pravdivy tak je to humac(vetsinou bylo nebot byl "blizko" fotbalovymu deni v CR)..ale nechci to rozpytvavat!..jak uz tu mj. bylo receno v podobnych kauzachach v poslednich debatach
            M.

          • Re: L.Jarolím: Stát se může všechno

            (host)     před 17 lety 12.01.2008 12:28 |  
            0 0

            A přijde ještě Barbora Škrlová.

      • Re: L.Jarolím: Stát se může všechno

        (host)     před 17 lety 12.01.2008 10:31 |  
        0 0

        Takhle bych to neviděl, Střihavka i Lukáš Jarolím jsou hráči, kteří zcela jasně prokázali kvalitu, ale nehrají po změně trenéra.

        • Re: L.Jarolím: Stát se může všechno

          (host)     před 17 lety 12.01.2008 10:41 |  
          0 0

          Je to tak, prokázali kvalitu, ale nehrajou díky změně trenéra. Předtím Lukáš hrál pravidelně a byl hodnocen celkem dobře, hrával většinou i celé zápasy nebo byl střídán ke konci, a to hráčem o kterém během léta tvrdila italská média že má post v základu téměř jistej... Takže kvalita tam asi byla, ze strany Lukáše, že... A to, že se "neprosadil" David Střihavka ve druhý anglický - nevidím jako problém. Horší jsou hráči, co se neprosadí někde jinde, v Rakousku, v druhý turecký... Navíc před půl rokem hrál v Česku a hrál dobře, takže maixmálně půlroku absence mu neublížilo tolik, jako třeba když Jůn nehrál rok... Navíc je to hráč, který nám typologicky chyběl. Fanoušci jsou fakt divní. Nejdřív řvou, že máme v útoku prcky a když přijde někdo vyšší, tak zase řvou že útočníků máme už dost, že Střihavka se v Anglii neprosadil apod. Ach jo... Luke

      • Re: L.Jarolím: Stát se může všechno

        (host)     před 17 lety 12.01.2008 10:39 |  
        0 0

        Sim tě co blbneš? To že někdo nehraje v základu Serii A neznamená, že nemá na českou ligu. V lize byl jen jeden bojovník jako Luky, a to byl Standa (ještě asi Pospěch, no dobrá :-) ). Poslední zápasy se mi zdálo, že už to od Standy okoukal i Šenky. Každopádně Luky byla a je borec a skvělej defenzivní záložník. Tak jako tak teď nepřijde a řešit se to bude později.

        • Re: L.Jarolím: Stát se může všechno

          (host)     před 17 lety 12.01.2008 10:46 |  
          0 0

          Mno... Ještě jsou dva hráči, kteří nikdy nic nevypustí, za žádný okolnosti (krom STANYho, Pospěcha a Lukáše) - a to sice Brabec... A ať je jaký chce, tak i Řepka. Ten tím na hřišti tak žije a nic nevypustí - každopádně jeho verbální projevy nejsou zcela na místě kolikrát.. :) Luke

          • Re: L.Jarolím: Stát se může všechno

            Bulldock (přítel SN)     před 17 lety 12.01.2008 11:28 |  
            0 0

            Šenky byl vždycky tank. . Ještě počkejte až se úplně aklimatizuje. . a taky rozstřílí. Bude to pro nás důležitej hráč. Narozdíl od Standy je čistej útočník, takže se většinou nerozjmejšlí půl hodiny, co chce udělat:)

            • Re: L.Jarolím: Stát se může všechno

              (host)     před 17 lety 12.01.2008 11:34 |  
              0 0

              Jojo... Souhlasím. Mám na něho podobnej názor jako na Ivanu - kurfa, počkejme na jaro, ti to rozjedou... :) Šenki ale na rozdíl od Ivany měl aspoň v létě už přípravu, takže je proti němu o kus vpřed... Ale neodepisoval bych právě ani Ivanu - kor když fakt rok neměl vubec přípravu, docela obdivuhodný, co na podzim hrál..:) Ale bude to zajímavý. Kdo bude v útoku? Máme na výběr: Šenkeřík - Ivana, Šenkeřík - Toleski, Šenkeřík - Střihavka, Šenkeřík Blažek, Ivana - Toleski, Ivana - Střihavka, Ivana - Blažek, Toleski - Střihavka, Toleski - Blažek... Pokud jsem na nikoho nezapomněl, tak hned devět variant útoku... TO celkem ujde jako.. :)) A důležitý je, že pokaždý je to trochu jiné než to ostatní.

      • Re: L.Jarolím: Stát se může všechno

        (host)     před 17 lety 12.01.2008 10:45 |  
        0 0

        Při vší úctě, lukáš je odchovanec a srdcař, ale dneska už máme v záloze lepší plejery.. hlavně už máme těch hráčů nějak moc, nemůžeme do základu změnit úspěšný mančaft

        • Re: L.Jarolím: Stát se může všechno

          (host)     před 17 lety 12.01.2008 11:23 |  
          0 0

          Lukáš by byl dobrej , ideální náhrada za Standu Vlčka , hecíř a srdcař nám ted celkem chybý , vhoo

          • Re: L.Jarolím: Stát se může všechno

            (host)     před 17 lety 12.01.2008 11:35 |  
            0 0

            Brabec a Šmíca by to v kabině zvládli, to neboj... Ale přece jen... :))

            • Re: L.Jarolím: Stát se může všechno

              (host)     před 17 lety 12.01.2008 12:10 |  
              0 0

              v kabině jo ale musí je hecovat i na hřisti to na sebe snad vezme Latka

              • Re: L.Jarolím: Stát se může všechno

                (host)     před 17 lety 12.01.2008 12:17 |  
                0 0

                Latka byl rok mimo hru, takže nepředpokládám že na jaře naskočí do základu na tak důležitým postu jako je stoper... A na hřišti to vyhecuje i Brabec, kor když bude kapitánem... Luke

    • Re: L.Jarolím: Stát se může všechno

      (host)     před 17 lety 12.01.2008 18:25 |  
      0 0

      Na druhou starnu je to totálně neekonomické. Lukáš odešel do Itálie ZDARMA a Slávie teď má za něj platit, podle mě jako správnej Slávista měl prodloužit smlouvu a odejít

      • Re: L.Jarolím: Stát se může všechno

        (host)     před 17 lety 12.01.2008 18:54 |  
        0 0

        Přesně tak! Šel do ciziny po smlouvě zadarmo, ale to bylo řečí, jakej je srdcař! Takovej, že Slavii opustil ve finanční tísni ZADARA!!!
        Další věc je ta, že hrál pod tatíkem i když byl zoufalej- viz jeho rohy a trestňáky neustále kopané a neustále na prvního protihráče! Když pak nehrál pro nemoc a hrál Dočkal- to byla změna!
        Jen ať zůstane v Itálii, vydělá si ty peníze, kvůli kterejm šel ven, a jestli má někdy přijít, tak jedině po smlouvě zadara! Kromě toho myslím, že nám VŮBEC nechybí...

    • Re: L.Jarolím: Stát se může všechno

      (host)     před 17 lety 13.01.2008 17:40 |  
      0 0

      V jakých mediích to bylo?

    • Re: L.Jarolím: Stát se může všechno

      (host)     před 17 lety 13.01.2008 17:41 |  
      0 0

      V jakých mediích to bylo napsáno?

      • Re: L.Jarolím: Stát se může všechno

        carfi-sks (přítel SN)     před 17 lety 13.01.2008 18:18 |  
        0 0

        Ve Sportu a myslim, že i v MF Dnes.

        • Re: L.Jarolím: Stát se může všechno

          (host)     před 17 lety 14.01.2008 10:54 |  
          0 0

          Za takovou otevřenost-to se nedivím,že pochlebníčkové prskají.Řešení vždy ale přichází pozdě.Nechce se domyslet.Pepi

    • Re: L.Jarolím: Stát se může všechno

      (host)     před 17 lety 14.01.2008 07:57 |  
      0 0

      Já bych Lukáše Jarolíma ve Slavii nechtěl. Myslím si, že teď máme lepší hráče. Já jsem byl moc rád, že odešel. Někteří fanoušci mi na webu sprostě nadávali, ale mě se moc nelíbil. Za celou dobu mu vyšlo jen pár zápasů, jinak to bylo 90% přihrávek dozadu, dost je kazil a ty jeho rohy byly děsný. Do dnes nechápu, že je kopal. SNKU

  2. Re: L.Jarolím: Stát se může všechno

    (host)     před 17 lety 12.01.2008 10:20 |  
    0 0

    Tak ještě Davida a pak budou v záloze 3 Jarolímové :D

    • Re: L.Jarolím: Stát se může všechno

      (host)     před 17 lety 12.01.2008 10:37 |  
      0 0

      A prej Karel uvažuje nad tím, že si zařídí registračku a že by byl hrajícím trenérem...!!! Jak byste to poskládali? David, Marek, Lukáš, Karel? Nebo spíše Marek, David, Karel, Lukáš? Ty joo... Těžká volba..!

      • Re: L.Jarolím: Stát se může všechno

        (host)     před 17 lety 12.01.2008 10:41 |  
        0 0

        Neblbni, si woe, zálohu už Kája neuběhá, to je jasný brko na malý vápno :-)

        • Re: L.Jarolím: Stát se může všechno

          (host)     před 17 lety 12.01.2008 10:44 |  
          0 0

          Já ti nevím... Prostě by ale měli jako už Marek, Lukáš a i David zapracovat na svých nástupcích, aby za 18, 19 let tu běhala celá jedenáctka Jarolímů... David bude sportovní ředitel, Lukáš bude trenér A týmu, Karel bude šéftrenér Slavie a Marek bude generální... A přejmenujem se po vzoru Liberce (FC Výprodej) na SK Jarolím Praha :)) Jojo, musí na tom začít už pomalu makat... Jedno děcko, druhý... - jedenáctý... :))

          • Re: L.Jarolím: Stát se může všechno

            Bulldock (přítel SN)     před 17 lety 12.01.2008 11:31 |  
            0 0

            Já myslim, že KJ by ještě tu horváthovinu odehrál. . :) Ale jak říkal Řehák před turnajema veteránů. . :"U Karla nikdy nevíme jak se vyspí a co ho bude bolet, takže asi nenastoupí a přijde nám jen zamávat. . " :))))

            • Re: L.Jarolím: Stát se může všechno

              (host)     před 17 lety 12.01.2008 11:38 |  
              0 0

              Mno... A na stopera maximálně pro derby povoláme Páju Řeháka... :))) Ten to nahecuje pěkně... .))

          • Re: L.Jarolím: Stát se může všechno

            (host)     před 17 lety 13.01.2008 21:33 |  
            0 0

            KJ neni Karel Jarolím , ale Klabzubova Jedenáctka :)

  3. Re: L.Jarolím: Stát se může všechno

    (host)     před 17 lety 12.01.2008 11:22 |  
    0 0

    Takže budeme mít 5 útočníků, 20 záložníků ale stopery jenom dva (Suchý, Brabec) a když se někjdo z nich zraní, tak budeme improvizovat a stavět tragédy typu Šourka .... Něják tuhle přestupovou politiku moc nechápu :-o

    Dr. Fe1

    • Re: L.Jarolím: Stát se může všechno

      (host)     před 17 lety 12.01.2008 11:25 |  
      0 0

      stopera může hrát ještě Latka , Hubáček to by mělo stačit , vhoo

      • Re: L.Jarolím: Stát se může všechno

        Bulldock (přítel SN)     před 17 lety 12.01.2008 11:32 |  
        0 0

        Stoperskou dvojku Latka-Brabec a neprojde ani myš! :)

        • Re: L.Jarolím: Stát se může všechno

          (host)     před 17 lety 12.01.2008 11:41 |  
          0 0

          Hele, nevím nevím... Laty asi během jara nebude v základu, kór ne na postu stopera... Sucháčovi to s "Erikem" celkem šlo, tak proč měnit něco, co je zavedené? Už takhle se změní pravděpodobně hráči na postu obou útočníků, kde se to ještě ke všemu bude točit... A ze zálohy bude do obrany posunut Pudil, místo něho Černý nebo Jarolím... Takže tak jako tak, na čtyřech postech už to bude jiný než to bylo na podzim. To už je až až... :) Luke

        • Re: L.Jarolím: Stát se může všechno

          bongor     před 17 lety 12.01.2008 11:47 |  
          0 0

          Já mám teda tu Jarolímovic rodinu rád.Chodil jsem už na tátu,byl dobrej.Lukáš špatnej určitě není ,ale je to takovej neatraktivní fotbalista,něco jako Hub v lepším vydání.Svoje si sice uhraje,ale bomba to není.Jo kdyby chtěl přijít David,to by bylo jiný kafe.Ale ten přijde tak za pět let.Škoda,že jsme taková banánová republika a ještě dlouho budeme,jestli se z toho vůbec někdy vyhrabeme.Bohužel peníze jsou až na prvním místě a když má v Anglii jeden hráč větší plat než celej mančaft u nás,tak sorry.

          • Re: L.Jarolím: Stát se může všechno

            Bulldock (přítel SN)     před 17 lety 12.01.2008 11:57 |  
            0 0

            Ono to neni jen o těch penezích. . v Německu na něj přijde 60 000 lidí a maj ho za idol. Tady mu přijdou nadávat tři dědci ze Žižkova. . Přesto ale GL jde nahoru. . zbavit se těch věčnejch záchranářů a sesekat ji třeba na 10-12 týmů nebo zase spojit se Slováky, tak bude atraktivněší.

            • Re: L.Jarolím: Stát se může všechno

              (host)     před 17 lety 12.01.2008 12:04 |  
              0 0

              Počkej, počkej... To, že jde nahoru, je subjektivní pohled. Objektivně jde pořád dolů! Viz žebříček hodnocení jednotlivých lig, kde si česká liga zase během roku pohoršila o pár příček... Loni jsme byli v Evropě myslím 17., letos jsme 18. - ale celosvětově jsme si pohoršili snad o tři příčky... (Ta čísla teď nemusí být přesná, nepamatuju si to. Ovšem to, že jsme si o tři místa pohoršili, to je fakt) - a přitom byly doby, když jsme byli celosvětově na dvanáctým, patnáctým místě... A ted jsme ve někde ve třetí desítce, a rok od roku klesáme...

              • Re: L.Jarolím: Stát se může všechno

                (host)     před 17 lety 12.01.2008 12:11 |  
                0 0

                Navíc koukni na to, kolik týmů v poslední době pravidelně přezimuje v Evropě: předloňská sezona: Slavie, v prvním jarním kole UEFY vypadla s Palermem... loňská sezona: nikdo. Letos: Slavia, v prvním jarním kole UEFY se utká se Spurs, se kterejma loni vypadla po výsledcích 0:1 a 0:1... A koukni na ukrajinskou ligu, na rakouskou, na belgickou... Bohužel, to srovnání s tou naší nevyznívá pro nás příliš dobře... Ale jak to otočit? To nikdo nedokáže zcela říct, podle mého je to v přístupu k fanouškům. Kluby musí pochopit, že je trochu rozdíl když přijde 1/4 kapacity stadionu nebo když bejvá vyprodáno... I po finanční stránce je to cítit, i když ne někdy tolik, aby se to vyloženě vyplatilo investovat - na to jsou ty ceny lístků ještě příliš nízké, vem si kolik z toho spolyká DPH, provoz stadionu, bezpečnostní agentura atd atd... Ale i tak se to vyplatí po té stránce, že pokud ti fanoušci aktivně fandí, tak to ten tým požene dopředu a má vyšší šanci vyhrát - tudíž nepřímý důsledek přitáhnutí fanoušků je teoreticky vyšší počet bodů, tudíž lepší umístění a více peněz za bonusy... A už se to pomalu polehoučku roztáčí, navíc by se dali zlanařit i navrátilci ze zahraničí typu Bergera, D.Jarolíma - později Rozehnala, Čecha, Rosickýho... Tihle hráči tu ligu pozvednou, i když přijdou ve třiatřiceti jako přišel Šmíca... A pokud by se povedlo, aby přišli ještě dřív, bylo by to super. Jenže koukni na to, zatím je to naopak - na podzim se do repre prosadí Féňa s Vlčákem a v zimě jdou do zahraničí. Já jim to oběma přeju, ale vypovídá to právě o té úrovni české ligy... Luke

                • Re: L.Jarolím: Stát se může všechno

                  Bulldock (přítel SN)     před 17 lety 12.01.2008 12:31 |  
                  0 0

                  Já si to nemyslim. Naopak český kluby už se trochu naučili pracovat s financema a vést nějakou koncepci. . Třeba Bolka, Teplice, Baník. . V popředí je víc týmů a ne jen Sparta a Slavie. Dobří hráči se už v lize udrží trochu dýl a neběží hned za první nabídkou z Turecka. . začínají se i vracet. . Bolf, Svěrkoš, Šmicer, Bejbl, nakonec i ty hovada Řepků a Horváthů. . Mohli jsme bejt daleko dál, kdyby svaz řídil Hašek. . to je velkej problém a nidko neví kdy se ti konečně změní. To je koule na noze každýho, kdo chce fotbal v Čechách a na Moravě a ve Slezsku:) zvednout. Třeba tomu pomůže i to nový pravidlo Uefy o kvótách pro cizince. Možná, že i u nás by se zas mohlo uvažovat o tom předpisu ,kdy hráč musí mít buď nějakej věk nebo repre zápasy když jde ven. Jinak je fakt, že v koeficientu ztrácíme, ale to jsou takový vlny. . Loni Řekové neuhráli skoro nic a letos maj 5 klubů. . My loni 3 kluby v Uefě, letos 2 +LM. Je fakt, že ta LM dělá hodně i co do koeficientu. . Tak se pojďme porvat s Tottenhamem o postup, abysme byli příští rok nasazení!

                  • Re: L.Jarolím: Stát se může všechno

                    Bulldock (přítel SN)     před 17 lety 12.01.2008 12:34 |  
                    0 0

                    Bože kluby se naučily. . Chtěl sem asi napsat bafíci původně. -sorry- A ještě bych dodal, že je něco jinýho dělat fotbal v ČR a na Ukrajině nebo v Rumunsku, Rusku s petrodolary v zádech. .

                    • Re: L.Jarolím: Stát se může všechno

                      (host)     před 17 lety 12.01.2008 12:42 |  
                      0 0

                      S těma petrodolarama máš pravdu, proto ta Ukrajina asi nebyla košer... Ale ta Belgie, Řecko, Portugalsko... Hlavně to Řecko s Portugalskem, to jsou srovnatelný ekonomiky s tou naší. Plus minus jsme na tom s nima nastejno. Ale ty kluby maj uplně jinej potenciál. Proč? Někdo říká, že je to díky tomu že se tam nehraje hokej, že ten u nás ubírá fandy a i prachy fotbalu. Okej, je to možný. Ale není tam zase na druhou stranu na vysoký úrovni volejbal, v Řecku basket...? A přesto Panathinaikos je silnej mančaft, o Portu nemá cenu se ani bavit... :) Podle mě je to i fakt tím, že prostě ti hráči jsou zaplacení a nemají tu potřebuju hromadně odcházet do zahraničí - byť potom co Porto vyhrálo LM, tak dost hráčů odešlo. Pokud se nemýlím, tak Carvalho do Chelsea, Deco do Barcelony, ... Ale stejně. Luke

                  • Re: L.Jarolím: Stát se může všechno

                    (host)     před 17 lety 12.01.2008 12:38 |  
                    0 0

                    Nesouhlasím že to omezí UEFY by nám pomohlo. Nepomůže to nikomu. Do Anglie nebudou chodit kvalitní hráči, takže ta liga uvadne - nebo tam budou chodit hráči z Afriky s tím, že si vždy nějak vyřídí anglický občanství. Pro ně to nebude problém, většinou se vždy někdo v jejich rodině najde kdo měl anglický předky (stejně jako u nás Čechů by se tak našli Němci)... Pro nás to bude mít jedinej důsledek ale: a to, že z ligy nebudou odcházet hráči. Je to dobře či špatně? Kdo vykřikne že dobře, tak bacha na to - liga je tam kde je i díky penězům z přestupů hráčů do zahraničí... Já nemám rád nějaký takovýhle omezení, pět hráču že musí být Čechů / Angličanů /Frantíků... Spíše ať si to každá liga vyřeší po svém ty odchody, třeba jak říkáš těma zápasama (ale ne v repre, ale v lize...) nebo věkem, nebo kombinací obojího... Chceš do zahraničí? Počkej minimálně do čtyřiadvacetilet a předtím odkopej v lize sto ligovejch zápasů! Snad víš co tím myslím :) Luke

                    • Re: L.Jarolím: Stát se může všechno

                      Bulldock (přítel SN)     před 17 lety 12.01.2008 13:10 |  
                      0 0

                      No jasně, ale vem to takle . . Vezmu to totálně ilustrativně, tak mě nechytejte za slovo. . bez omezení bude 5 megaklubů, který maj neskutečný peníze a nej hráče. . pak 20 o dvě patra níž, který žijou z přeprodeje hráčů a občas se těm gigantům na rok-2 přiblížej a pak stovky tch živořících. Když zavedeš tyhle pravidla, tak se sice snížej výplaty hráčům a výnosy klubů, což se jim nelíbí, ale ty peníze se roztáhnou, takže bude 10 top klubů, 50 o třídů níž s šancí občas je porazit a zbytek živořících, co si čas od času vyhodj z kopýtka. . Je to jenom model, kterej nemusí být přesnej, to si uvědomuju, ale slabší země nemůžou těm bohatejm konkurovat čistě ekonomicky a tohle je taková berlička. . I když vývoj může bejt jinesj, samo. . nějakej ekonom myslim řekl, že když plánuješ vývoj, musíš započítat a 30 % vlivu náhody. . Belgie na tom neni extra dobře. . tam má dominanci Anderlecht, ale s tim se můžem měřit i když bude favoritem. Pořád je Belgie ekonomicky silnější země, ale žádný výrazný úspěchy nemá. Troufnu si říct, že jsme historicky úspěšnější. Řecko a Portugalsko jo. . tam jsou maniaci do fotbalu. . Já myslim, že tam to vážně nemá konkurenci v oblibě. . dávaj se do toho peníze, Řecko je početnější země. Portugalsko je řekly bych srovnatelný s náma. . ne repre úrovni jsou zhruba stejně kvalitní hráči, ale maj lepší ligu. . zase je to o diváckym zájmu a penězích do fotbalu. . ti hráči zůstávají v lize, (je atraktivní a navíc tam přicházej brazilci za babku. .) nepotřebujou jít ven za penězi. . Stejně je to i v Turecku. S těmi mladými si rozumíme. . Třeba pravidlo 20 let X 50 zápasů v lizeX 30 za repre včetně 20 a 21. .

                      • Re: L.Jarolím: Stát se může všechno

                        (host)     před 17 lety 12.01.2008 16:52 |  
                        0 0

                        Já se bojím toho, že když bude to pravidlo, že nám to nepomůže. Ti hráči odejdou stejně, ale ne do těch týmů ze špičky, ale do toho druhýho sledu, do druhých lig... Takže si budeme zvykat na přestupy do Švýcarska, do Rakouska, do Turecka - ale klidně i do Asie, protože ty kluby jsou bohatý a budou si moc dovolit zaplatit klidně i německýho reprezentanta, natož českýho... Ale českej klubovej fotbal půjde do řitě, neboť za ty hráče bude dostávat míň než dnes a oni stejně budou odcházet. S tím Anderlechtem souhlasím, je to jedinej tým v Belgii - ale koukni se na to, v LM hrává pravidelně. Až poslední sezona se nepovedla. To samý Holandsko (teda pardon, Nizozemí - protože Holland je pouze provincie), kde je Ajax, kterej poslední dvě sezony taky v Evropě nic + Eindhoven. A sem tam občas nějakej ten Genk, Waregam apod.. Ale pokud se koukneš na Řeky, tak těch je stejně jako nás. Ale ty prachy jsou tam neskutečný, hrajou tam lidi typu Rivalda - takovej hráč u nás asi těžko někdy bude, na to prostě my nemáme... Leda že by se vrátil Pavel Nedvěd, třeba do Plzně:)) Ale u něho pochybuju. Portugalsko je teď v tý lize od úspěchu Porta trošku jinde, ale do té doby to bylo myslím víceméně srovnatelné... Ale i poté jsou tam úspěchy, viz zase finále UEFY pak pokud se nepletu... Jediné, co mě hřeje na srdci, že co se týče ligy, tak jsme na tom líp než srovnatelné Srbsko... A víceméně srovnatelné státy Švédsko, Švýcarsko, ... I když ti maj také jako my hokej, jiný sporty, ale přece jen aspoň tyhle trumfujem. Obávám se však, že protože mají lepší ekonomiku než my, tak potom co vejde v platnost to co navrhuje UEFA? že hráči typu Vlčka či Fenina nebudou odcházet do Belgie, do Itálie, do Německa, ale do Švýcarska, do Švédska... A že tamní ligy půjdou nahoru. Jinak s tím, že se ty nůžky trochu přizavřou, se dá možná souhlasit: ale ty ligy ve státech ekonomicky tak silných jako jsme my a hlavně s kluby který maj tak ohromný rozpočty jako my, tak ti půjdou totálně do háje... A toho se fakt bojím. Lepší pro naší ligu a i následně reprezentanci je současnej stav, když ti hráči chodí do zahraničí, do těch top lig, do top týmů. Ale ta pravidla pro odchod bych zaved... To rozhodně. Luke

                        • Re: L.Jarolím: Stát se může všechno

                          Bulldock (přítel SN)     před 17 lety 12.01.2008 20:57 |  
                          0 0

                          Já bych se nebál. . Kolik hráčů od nás chodí třeba do Švýcarský, Rakouský nebo 2. německý? Zas tak moc ne a ne prvotřídní kvalita. . Jasně, že někdo komu je 28 a nic lepšího mu nepřišlo, tak si to pude zkusit, ale aby šel hráč" ve vývinu" ven za penězma do horší ligy, to se moc nečeká. . navíc když ti hráči budou v lize zůstávat i kvalita pude nahoru a atraktivita. . jsou to spojený nádoby, ale pořád jsou u nás sportovní ambice větší než ve Švýcarsku nebo Švédsku, taky doma je doma já bych se nebál :) . Tak Anderlecht prostě dominuje, ale když to vemeš, tak u nás taky celkem pravidelně hraje jeden klub LM. . a 1-2 Uefu. Já bych to neviděl tak zle. Portugalsko je na tom podobně jako Skotsko. . dva silný kluby a zbytek ligy pod nima. . na tý úrovni je držej hlavně ty evopský zápasy. Někde se holt fotbalu věnujou víc, ale v celkovym pohledu jsme na tom slušně. . a řekni mi, který z těch zemí má tak kvalitní ligu hokeje? :))) Jenom Rusáci se Švédama. . takže sme OK :) Rivaldu je šulin a simulant.

                          • Re: L.Jarolím: Stát se může všechno

                            (host)     před 17 lety 12.01.2008 22:22 |  
                            0 0

                            Zase tam maj na světový urovni třeba basket (Řekové), volejbal (Rusové), nebo jiný sporty... To máš jak v USA, kde třeba hokej je až na nějaký čtvrtá pátý příčce (první je zcela jednoznačně NASCAR, pak je tam basket apod) a třeba soccer je až někde ke konci desítky co se týče oblíbenosti..:) Ale to je teď vedlejší. Myslím si, že v současné době skutečně do těch lig nechodí moc hráču - do tý švýcarský, rakouský nebo druhý německý, ale i té švédský či norský. Ale bacha na to, ty kluby jsou bohatý a ted si vem, že od nás přestanou chodit hráči na Západ, tudíž nebudou prachy a bude se muset jít s platama dolu... To nebude nějakejch osm deset melounu pro ty největší hvězdy, to bude mín. A přitom tyhle týmy z Norska, Švédska apod jsou schopny už dnes nabídnout hráči, kterej má u nás třeba 100 měsíčně desetinásobek. Desetinásobek! A ty nůžky se ještě rozevřou... Ale ty kluby zase nejsou tak bohatý, aby za toho hráče zaplatily čtyři miliony euro jako ze Západu, ale zaplatí jen dva (viz Fillo již dnes). A tohle se pomalu začíná dít už dneska, a počkej až přijde to pravidlo v potaz... To najednou bude hráčů v Norsku, Švédsku, Švýcarsku - a nejhorší je, že třeba pro Asii to pravidlo platit nebude. Takže klidně nějakej arabskej ropnej magnát může narvat prachy do klubu a koupit ty hráče druhýho sledu, tzn ne ty uplně top šutéry, ale přece jen pořád silnej nadprůměr... A i z český ligy. A asi bychom se dočkali i více odchodu do karavangy v Kazachstánu než byl Kratochvíl... Už ted měl celkem slušný prachy. A to si vem, že by tam nešel takovej "nekopa" jako je on, ale byli bychom tam nuceni prodat Dočkala, protože jinak bychom neměli na výplaty. Tohle všechno se s tímhle systemem muže stát a je to dost reálný. Vubec si totiž nemysli, že je to kvuli tomu aby se ochránil fotbal... Je to kvuli prachum. Nic jinýho. A to, že si Angličani začli stěžovat že u nich v lize hraje málo Anglánu, to byla jen záminka... Jako čím dál tím víc tomu začínám věřit a byl bych moc rád, velmi rád kdyby se tato moje prognoza nesplnila. Bojím se však, že se splní. Ale aspon budu mít svědomí čisté, protože jsem předtím varoval. Pokud se to nesplní, tak budu jen rád... Uvidíme. Budoucnost nám dá za pravdu.. :) Luke

                            • Re: L.Jarolím: Stát se může všechno

                              Bulldock (přítel SN)     před 17 lety 12.01.2008 23:40 |  
                              0 0

                              To neni pravda s Anglií. . právě ty slabší kluby si stěžujou, protože si nemůžou ukázat prstem na elitu z celýho světa. . ale musej žít z domácích hráčů. Jestli nějakej šejch koupí Otepku nabo Kratochvíla. . ok. To ligu extra neoslabí:) BTW jak Otepka, tak Kratochvíl byli rádi za "zkušenost" , ale hupky šupky mazali domu jak to šlo:) Ale s těma slabejma ligama ze západu. . Já si to fakt nemyslim. . Se podívej na extraligu. . Kolik hráčů jde raději do Švýcarský nebo Německý ligy za penězma? Moc ne a povětšinou jsou to hráči 2-3 sledu. . Většina hráčů má i sportovní ambice a ty jsou tady daleko vyšší. Když už, tak jdou do Švédska, Finska nebo Ruska. . do kvalitní ligy + s lepšíma penězma. Ale neni jich tak moc. . odchází pár dobrejch a v lize kvalita zůstává. . tady je zas trochu kontrasíla s platovými stropy. . ( Nepočítám NHL. . to je extrém) A když jsme u těch stropů. . to je vlastně obddoba. . z hlediska vedení soutěže je snaha, aby byly kluby vyrovnanější a tím pádem i lepší zápasy a soutěž. Něco podobnýho má přinést omezení národností. Defacto se nejvyšší úroveň trochu sníží, ale celková se zlepší. A když sou týmy vyrovnanější, bejvá lepší hra. . viz zápasy Slavie-Sparta, Boleslav, Ostrava. . a zápasy s outsidery. . Olomouc, Žižkov, Zlín. . A btw. .Norové by Filla nekupovali, kdyby neměli vidinu, že ho "za chvíli" střlej za trojnásobek. . Já se vybrakování ligy seveřanama nebojim. Krom peněz to našinci zas tak moc nenabízí. . vem si co řikal Vlček nebo Šmíca. . a nabídkama s Kypru. . peníze by to byly dobrý, ale já ještě nechci do starýho železa a ještě chci hrát na vysoký úrovni. .

                              • Re: L.Jarolím: Stát se může všechno

                                (host)     před 17 lety 13.01.2008 09:11 |  
                                0 0

                                Mno, jenže ten hráč se bude chtít zase zajistit, dneska jde třeba do druhý německý, do belgický nebo tak, ale co až tam bude těch cizincu dost a on tam nebude moc jít? Jinak co se týče hokeje... Nevím kolik těch hráčů je jak kde aktuálně, ale v NHL máme plus minus 110 Čechů, tzn 4 kompletní týmy. A v ostatních zemích, na prvoligové úrovni, těch hráčů je ještě jednou tolik, tzn to máš 8 nebo 9 kvalitních týmů. Převedeno do fotbalu by to bylo 9×22 = cca 200 hráčů... A hele nevím, zda dneska působí dvě stě fotbalistů na prvoligové urovni v zahraničních soutěžích, spíše bych řek že to bude tak třetina, plus minus 70. A i to je možná dost. Ale právě tímhle zavedením tohoto pravidla o kterým se bavíme se stane podle mě to, že ti další budou taky chodit. Toho, že by šel Kratochvíl apod, toho se nebojím. To ligu možná spíše posílí:) Spíše bych se bál toho, že by chodili i ti Otepkové, Pospěchové, Krajčíkové, Kaufmanové apod... Tedy ten nadprůměr ligy. Samozřejmě, hráči jako Suchý, Janda z našich podmínek si cestu na západ asi najdou stále, ale bude to právě ten tým druhýho sledu (tzn třeba Reading co se týče PL, Everton apod)... To je celkem dobře, aspoň budou hrát pravidelně. Ale to je za současné situace - co když prostě si Chelsea nebude moct dovolit ty cizince (Ševčenko, Čech, Carvalho, Drogba, Ballack, Essien), kteří jsou ve svých zemích reprezentanti a hvězdy a tak někdo z nich půjde práv do těch týmů druhýho sledu? Tak Suchý asi dostane těžko příležitost na úkor Carvalha, že... Tudíž pokud by chtěl hrát v té době, buď zůstane v Česku (a klub bude tratit za přestup, on bued tratit na platu, který by měl nižší než má dnes) a tak asi vezme za kvit tou nabídkou z Norska, nebo i toho Kypru. Ono třeba na tom Kypru je to teď taková dovolená co jsem se bavil s Vorlem, nemůže si stěžovat - ale počkej, právě že je pruser že tyhlety kluby jsou na rozdíl od těch českejch bohatý a můžou si dovolit zaplatit kvalitní hráči. Ti tam dnes nechtěj jít, jdou do Anglie, Německa, Španělska - ale co až do těchle zemí nebudou moc jít? Tak než hrát třetí anglickou ligu, bude pořád lepší jít i do toho Kazachstánu... Prostě tohle bude zásah do celkem zavedenýho systemu, který udělá pěknou paseku... Luke

                                • Re: L.Jarolím: Stát se může všechno

                                  Bulldock (přítel SN)     před 17 lety 13.01.2008 14:45 |  
                                  0 0

                                  Já s tim prostě nesouhlasim.. Z průměrnýho klubu ze švédský ligy i když s lepším platem je do "Evropy" dál než z Baníku, kterej zahraje Uefu. . A jak říkám. . Hráči maj do těch27-9 hlavně sportovní ambice. . pak když to nevyjde, jdou třeba do rakouský nebo 2. německý ligy vydělat pár peněz, ale berou to tak, že nehrajou " o nic". A s tim hokejem ty počty jsou hodně ilustrativní ale když jde o Švédsko, Rusko nebo Finsko. . tak je to stejná nebo trochu lepší sportovní kvalita, ale lepší money. . Nhl to je úplně extrém. . to je něco jako když jde fotbalista do Anglie nebo Španělska. . Ale hokejisti kteří jdou do horší soutěže vydělat peníze těch je pár. . a ty dobrý( který by ligu obohatili) bys spočítal na prstech jedný ruky. . napadá mě jen Hlinka s Klotenem. (Jeho ekvivalent je Gedeon s Vadúzem, ale to nepochopil vůbec nikdo:) Jinak jsou to většinou hráči z chvostu extraligy že jdou do německý. A za další. . podle mě nebudou kluby ze "slabší Evropy" najednou pást po dobrejch hráčích z Polska, Česka a Slovenska, když budou mít nadále Brazilce, Argentince a Afričany za babku. . od nás pude jenom kvalita a dobře zaplacená. . Podle mě to bude přínos, ale nechme toho. . stejně se ani neví jestli to projde. A až čas ukáže.

            • Re: L.Jarolím: Stát se může všechno

              bongor     před 17 lety 12.01.2008 15:47 |  
              0 0

              Jo se Slovákama by to určitě bylo zajímavější

    • Re: L.Jarolím: Stát se může všechno

      (host)     před 17 lety 12.01.2008 11:38 |  
      0 0

      Stopeři: Suchý, Brabec, Latka. Odehrajou to taky s noblesou: Hubáček, Švec. Takže nemusíme zase šílet, pokud je Latka skutečně zcela zdravej...;) Něco jinýho by bylo, kdyby nebyl ještě na 100% fit. Ale stejně je to jedno. Co když budeme přejíždět soupeře totální ofenzivou? Sestava: Vaniak - Suchý, Brabec - Krajčík, Tavares, Pudil - Ivana, Šenkeřík, Střihavka, Toleski, Blažek :)) Luke

      • Re: L.Jarolím: Stát se může všechno

        mart     před 17 lety 12.01.2008 18:15 |  
        0 0

        ses zblaznil, ne?
        ...Blazek prece zprava,.. a Ivana zleva... ,ne?
        jinak je to dobry :D.mart

        • Re: L.Jarolím: Stát se může všechno

          (host)     před 17 lety 12.01.2008 18:48 |  
          0 0

          Právě že Ivana hrával ve Slovácku dřív pravýho záložníka... :) Na levo to má přes nohu jako to má Blažek, takže je to fuk.. :)

    • Re: L.Jarolím: Stát se může všechno

      (host)     před 17 lety 12.01.2008 11:50 |  
      0 0

      No a co? Když chceme titul, potřebujeme mít dost záložníků. Aspoň třicet, ale ani čtyřicet by nevadilo. Jako to maj velkomužstva, jako jsme my.

      • Re: L.Jarolím: Stát se může všechno

        (host)     před 17 lety 12.01.2008 18:58 |  
        0 0

        na každý utkání novou zálohu. To je jediná záruka titulu

  4. Re: L.Jarolím: Stát se může všechno

    (host)     před 17 lety 12.01.2008 11:47 |  
    0 0

    Nechápu, kuwa, co furt máte s nějakou Slávií. Přejmenujte se na FC Jarolím.

    • Re: L.Jarolím: Stát se může všechno

      (host)     před 17 lety 12.01.2008 12:01 |  
      0 0

      Furt lepší než SRALTA PRAHA, oléé... :)

      • Re: L.Jarolím: Stát se může všechno

        (host)     před 17 lety 12.01.2008 12:01 |  
        0 0

        nebo KOŠŤÁL PARTA :))

    • Re: L.Jarolím: Stát se může všechno

      (host)     před 17 lety 12.01.2008 12:43 |  
      0 0

      Ještě je v rodině jeden.Přijde až na jaře.

  5. Re: L.Jarolím: Stát se může všechno

    KING25     před 17 lety 12.01.2008 13:13 |  
    0 0

    NO nevím. Ty jeho rohy na přední tyč mě teda nechybějí....

  6. Belaid

    (host)     před 17 lety 12.01.2008 13:31 |  
    0 0

    The French-born coach called up 12 home-based players for his 23-man squad, released by the Tunisian Football Federation on Friday.

    Lemerre, who led Tunisia to success in the 2004 Nations Cup finals, left out defender Tijani Belaid, who was involved in a car crash at the start of the month.

    The Slavia Prague player had been expected to recover from minor injuries from the crash which left three other people dead.

    M.

    • Re: Belaid

      carfi-sks (přítel SN)     před 17 lety 12.01.2008 13:46 |  
      0 0

      On měl autonehodu Belaid? Kde si to našel?

      • Re: Belaid

        (host)     před 17 lety 12.01.2008 13:55 |  
        0 0

        l`international Belaïd impliqué dans un accident mortel

        TUNIS, 2/01 - L`international Tijani Belaid (Slavia Prague) a été blessé dans un accident mortel de la circulation au cours de laquelle une fillette a été écrasée par le véhicule qu`il conduisait, a rapporté mercredi la presse.

        Le milieu de terrain, dont les jours ne sont pas en danger, devrait être placer en garde à vue jusqu`à la fin de l`enquête, selon le quotidien Le Temps.

        L`accident s`est produit alors que Belaid se rendait à Hammamet, à 60 km de Tunis, où la sélection tunisienne se prépare à la Coupe d`Afrique des nations (CAN-2008), prévue du 20 janvier au 10 février au Ghana. Outre la fillette, deux autres personnes ont trouvé la mort dont un accompagnateur du joueur.

        Tijani Belaid fait partie de la liste des 27 joueurs présélectionnés par l`entraîneur Roger Lemerre pour une stage de préparation qui a débuté lundi à Hammamet.

        Lemerre venait de renoncer à deux autres internationaux blessés, David Jemmali et Ali Zitouni, remplacés Khaled Souissi et Mehdi Ben Dhifallah.

        Le sélectionneur doit ramener sa liste à 23 joueurs au plus tard le 10 janvier.

        • Re: Belaid

          (host)     před 17 lety 12.01.2008 14:05 |  
          0 0

          Jo, vypadá to, že TJ řídil a havaroval, zabil malou holčičku a svého spolujezdce- Stalo se v Tunisku u Hammametu, když se připravoval na šampionát Afriky.
          T.

  7. Re: L.Jarolím: Stát se může všechno

    (host)     před 17 lety 12.01.2008 17:30 |  
    0 0

    Nakladak necekane zastavil na dalnici. Auto se sesticlenou rodinou se pri vyhybani na posledni chvili nekolikrat prevratilo a skoncilo v delicim pasu mezi obema smery. Z havarky vylezla nejaka 17ti leta holka s neteri a obe v panice a dezorientovane skoncili pri pokusu rychle opustit misto havarie v protismeru, kde prave jel Tijany, ktery je videl na posledni chvili a obe je sejmul. V jeho aute zahynul take spolujezdec.

  8. Re: L. Jarolím: Stát se může všechno

    (host)     před 17 lety 13.01.2008 08:19 |  
    0 0

    Věta Byl jsem ve Slavii spokojen a prakticky domluven na nové smlouvě, mi připadá trochu legrační. Vím, že když přišel za vedením s požadavky na novou smlouvu, JD málem spadl ze židle a vyhodil ho. Poté se Lukáš před zápasem v Teplicích honem hodil marod v domnění, že dostanem nakládačku a jeho vyjednávací pozice bude lepší... Ale to už je dnes asi odpuštěno... MK

    • Re: L. Jarolím: Stát se může všechno

      (host)     před 17 lety 13.01.2008 09:12 |  
      0 0

      Kdo je JD? Pan Jiří?

      • Re: L. Jarolím: Stát se může všechno

        (host)     před 17 lety 13.01.2008 12:16 |  
        0 0

        ..no ja myslim ze nezustalo jen u toho hozeni se marod..bohuzel!

  9. Re: L. Jarolím: Stát se může všechno

    (host)     před 17 lety 13.01.2008 15:35 |  
    0 0

    PŘECE NEBUDEME BRÁT HRÁČE ABYSME JE TAHALI Z BRINDY!! A UŽ NA SLÁVII STEJNĚ NEMÁ!! BYLA BY TO CHYBA!!