Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

O Slavii

J. Černý je slávistou

Slavie dnes získala další posilu, Jaroslav Černý podepsal s klubem tříletou smlouvu s opcí.

Českobudějovický záložník byl v hledáčku Slavie již delší dobu, teprve v uplynulých týdnech však jednání směřovala k hráčovu přestupu. Černý odjel po podpisu smlouvy na kondiční soustředění za zbytkem týmu do Krkonoš.

Jaroslav Černý je druhým hráčem, kterého Slavie v zimě získala, jako první přišel útočník Goče Toleski. Se Slavií se připravují i záložník Marek Jarolím, brankář Josef Kubásek a ode dneška i uzdravený Jan Blažek, kteří však zatím kontrakt nepodepsali.

Komentáře (65)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: J. Černý je slávistou

    (host)     před 17 lety 09.01.2008 17:56 |  
    0 0

    A kdy podepíšou?

    • Re: J. Černý je slávistou

      carfi-sks (přítel SN)     před 17 lety 09.01.2008 20:44 |  
      0 0

      By mě taky zajímalo, kde to vázne...

  2. Re: J. Černý je slávistou

    (host)     před 17 lety 09.01.2008 17:56 |  
    0 0

    Mužete někdo potvrdit nebo vyvrátit informaci, že Švecíno má odejít do Teplic?

    • Re: J. Černý je slávistou

      (host)     před 17 lety 09.01.2008 17:59 |  
      0 0

      Vyvracim. Proc by ta prosimte chodil?

    • Re: J. Černý je slávistou

      (host)     před 17 lety 09.01.2008 17:59 |  
      0 0

      Ano, měl by podepsat hostování do konce sezóny s opcí na přestup.

      • Re: J. Černý je slávistou

        (host)     před 17 lety 09.01.2008 18:11 |  
        0 0

        děte s těma teplicema doprdele!! ten rudej debil co se sere na superslavia.com to tam ze sebe vyzvracel a takovýhle se toho chytaj!!

        • Re: J. Černý je slávistou

          (host)     před 17 lety 09.01.2008 19:03 |  
          0 0

          Jste vypatlaný???Švec má cenu jako Suchý....Blbci,jak můžete věřit něčemu,co napíšou na supeslavii-to je horší než Blesk!

          • Re: J. Černý je slávistou

            (host)     před 17 lety 09.01.2008 19:05 |  
            0 0

            Vedení SLavie se SuperSlavie taky líbí!! Čerpají z ní ofiko zprávy...!!

    • Re: J. Černý je slávistou

      (host)     před 17 lety 09.01.2008 19:24 |  
      0 0

      Ano, Svec odchazi do teplice, hostovani na rok s opci na pripadny presup za 12 milionu...SKANDAL!! PANIKU, RYCHLE!!! vzpamatujte se sakra.. musite verit vsemu co prectete? nepouzivate ani trochu mozek? Nektery slavisticky fanousci, to bych blil milane...starr

    • Re: J. Černý je slávistou

      (host)     před 17 lety 09.01.2008 20:05 |  
      0 0

      LOOOOL Svec jako nejlepsi defenzivni zaloznik v lize rozhodne neodejde do Teplic:D:D:D Pokud vim, tak je sledovany Schalke, ale ted v zime rozhodne neprestoupi... pokud samozrejme neprijde nejaka extra lukrativni nabidka... Veverák

  3. Re: J. Černý je slávistou

    (host)     před 17 lety 09.01.2008 17:58 |  
    0 0

    Jane. Toleski je Goce ne Goče.

    • Re: J. Černý je slávistou

      honzah (přítel SN)     před 17 lety 09.01.2008 17:59 |  
      0 0

      Jseš si jistej? Goče zní líp!

      • Re: J. Černý je slávistou

        (host)     před 17 lety 09.01.2008 18:11 |  
        0 0

        Nepíše se to třeba Goce s výslovostí "goče"? Vůbec, zaved bych, že když hráč přijde, objasnil by výslovnost svého jména - Goce X Goče, Belajd X Belé, Gebre Selasie X Gebre Selasí X Džebr Selasí

        • Re: J. Černý je slávistou

          (host)     před 17 lety 09.01.2008 18:14 |  
          0 0

          Určitě Belé, je to francouzský jméno.
          Saul_Hudson

          • Re: J. Černý je slávistou

            stromovous (přítel SN)     před 17 lety 09.01.2008 18:59 |  
            0 0

            Belé??? Proč jako Belé??? Pokud by se dodrželi franczouzský zásady tak by to dyžtak bylo něco jako "Belaj" kdyby to "L" bylo měkký a to "aj" by se tak jakoby ztrácelo... a navíc v jednom rozhovoru už se to řešilo a i hlasatel na stadionu čte "Tižany Belayd" (to y jen pro představu že tam dává důraz)

            • Re: J. Černý je slávistou

              (host)     před 17 lety 09.01.2008 19:21 |  
              0 0

              Je to puvodem tunisan, takze tezko rict..ale pokud budeme brat ze je to francouzske jmeno, tak se to cte Bele..posledni pismeno se necte a AI se cte jako E..jak to cte hlasatel nebo komentatori, to neni smerodatny, obzlast ty komentatori sou vetsinou absolutne nekompetentni...starr

              • Re: J. Černý je slávistou

                mart     před 17 lety 09.01.2008 20:09 |  
                0 0

                ... no vidite, a kdyby se jen trosku vice snazil, .... mohlo by se mu rikat Pele druhy, nebo Pele Jr. :D

              • Re: J. Černý je slávistou

                (host)     před 17 lety 09.01.2008 21:35 |  
                0 0

                Bele se to rozhodně nečte, protože nad ,,i" v jeho příjemní jsou dvě tečky, což znamená, že se má číst opravdu jako ,,i". Celé se to vyslovuje Tyžany Belaji, případně Belajid (protože je to Tunisan a u těch je to divný). Ale Bele ani nic takovýho rozhodně ne.

                • Re: J. Černý je slávistou

                  honzah (přítel SN)     před 17 lety 10.01.2008 08:58 |  
                  0 0

                  Jsem francouzštinář a vidím to podobně jako ty :-))

                  • Re: J. Černý je slávistou

                    mart     před 17 lety 10.01.2008 09:48 |  
                    0 0

                    kdyz uz jsme u tech "cizich" jmen, napada me, ze Jaroslav se ve Slavistickem dresu moc nevyskytoval. Naposledy snad Jarda Silhavy, i kdyz ten si to trochu pokazil svou spolupraci s rudymi, a pak uz moje (znacne unavene, nebo mozna jeste ne probuzene) mozkove bunky nemohou nikoho jineho vyhrabat.
                    No at tak, nebo tak, aspon mame ve Slavii taky "malyho Jardu" .... chtel sem rict pochopitelne cernyho Jardu.mart

                • Re: J. Černý je slávistou

                  (host)     před 17 lety 10.01.2008 12:31 |  
                  0 0

                  Je vtipny jak tu kazdej vi jak se vyslovuji tuniske jmena :)) rekl bych ze to sou vsechno dohady, 100% spravne je to takhle -- > تيجاني بيليد

                • Re: J. Černý je slávistou

                  honzah (přítel SN)     před 17 lety 10.01.2008 15:42 |  
                  0 0

                  Docela by mě zajímalo, jak se vyslovuje Tavares. Myslím, že to je jméno portugalského původu, tak by to mohl být Tavaréš, podle vzoru Socratéš. (Jeden Tavares hraje za Canadu hockey.) Pokud by se četl francouzsky, tak opravdu nejsem schopen posoudit, zda je to Tavaré nebo Tavar, tady moje znalost Fj selhává.

                  Mimochodem, v létě 2003 se mě jeden Francouz fandící Marseille seriózně zeptal, co je zač ten "Vašousek", kterýho od nás koupili :-))

                  • Re: J. Černý je slávistou

                    lucky-pilda     před 17 lety 10.01.2008 18:23 |  
                    0 0

                    Vypada to slozite, ale je to naprosto jednoduche: Tavares se cte "tavares". Jinak Belaid se cte taky jednoduse "belajid", to jen na CT se na vyslovnost asi zeptali duchodcu z hlavni tribuny ...

                  • Re: J. Černý je slávistou

                    (host)     před 17 lety 10.01.2008 18:33 |  
                    0 0

                    Příjmení Tavares by se francouzsky mělo vyslovovat [Tavare]. To "e" na konci bych vyslovoval trochu jako trochu delší "e" (ale zase ne moc:-)). Co mě trápí víc je, že náš kotel se dosud nenaučil skandovat jeho křesní jméno. Přitom "Mickael" by se dalo skandovat dobře (důraz na prostřední ...KA...). Místo toho se mu podivně změnilo jméno na Míša, což je podle mě trochu nepochopitelné. Konrad

                    • Re: J. Černý je slávistou

                      lucky-pilda     před 17 lety 10.01.2008 20:18 |  
                      0 0

                      Praveze se tam na konci vyslovuje i to "s". nehledej v tom logiku, ber to asi tak, ze je to podle stejnyho pravidla jako kdyz Reims se vyslovuje "rems", i kdyz to vypada nelogicky ...
                      hlavne nepis, at skanduji "Mickael", pak by to mohli vyslovovat opravdu "mickael", a to uz je lepsi ten "misa" ;-)

                    • Re: J. Černý je slávistou

                      honzah (přítel SN)     před 17 lety 10.01.2008 23:04 |  
                      0 0

                      Míša je hezčí. Karlovi IV. taky vděční poddaní neříkali Charles ("Šárl"), ale Karel :-))

        • Re: J. Černý je slávistou

          Gino     před 17 lety 09.01.2008 18:23 |  
          0 0

          Me by se libilo kdyby se u hracu s cizim a slozitym jmenem proste zvolila prezdivka, jako to je bezne ve svete treba u brazilcu :o) Goce Toleski je podle me jasné č pro výslovnost.

          • Re: J. Černý je slávistou

            (host)     před 17 lety 09.01.2008 18:37 |  
            0 0

            Nebo STANY :)) Luke

          • Re: J. Černý je slávistou

            (host)     před 17 lety 09.01.2008 18:37 |  
            0 0

            Neni! Mluvili o tom v TV...psáno GOCE, vyslovováno taky GOCE !

      • Re: J. Černý je slávistou

        (host)     před 17 lety 09.01.2008 18:38 |  
        0 0

        Jj. píše se to Goce... Ale Goče píšou všude, na iDnesu, ve Sportu, všude... :) To je jako Hainault se křestním jmenuje André a ne Andrew... Ale tohle jsou prostě "maličkosti" Luke

    • Re: J. Černý je slávistou

      (host)     před 17 lety 09.01.2008 18:46 |  
      0 0

      Píše se to Goce, páč je to cizí jméno a tam háčky nebívají, ale v Makedonii se to vyslovuje Goče

      • Re: J. Černý je slávistou

        (host)     před 17 lety 09.01.2008 19:03 |  
        0 0

        Počkej... na ČTK dokonce v srpnu řešili, zda se mají psát Toleski nebo ToleVski :)) Odborník na transkprice rulezz..:)) A vem si, že i není zcela jasno jak se to má skloňovat... Toleskimu nebo Toleskému? Podle mě by - aby se to mohlo pak skloňovat jako Toleskému - musel jmenovat Toleskij... Ale je to celkem fuk no. Co naděláš.

        • Re: J. Černý je slávistou

          honzah (přítel SN)     před 17 lety 10.01.2008 08:55 |  
          0 0

          Hlavně aby Makedonii neanektoval jeden nejmenovaný pronárod, který se teď na Balkáně roztahuje. To by se musel přejmnovat na Goçe, aby ho nestáhli zaživa z kůže...

    • Re: J. Černý je slávistou

      PetCC     před 17 lety 10.01.2008 11:22 |  
      0 0

      Na makedonských stránkách je Гоце Толески, žádný č tam není.

      • Re: J. Černý je slávistou

        honzah (přítel SN)     před 17 lety 10.01.2008 15:37 |  
        0 0

        Tak to ho budeme muset přejmenovat. Díky za poctivé bádání :-))

  4. Re: J. Černý je slávistou

    (host)     před 17 lety 09.01.2008 18:10 |  
    0 0

    Naprosto zbytečný a drahý kauf.Chtělo to nějakého talenta pro budoucnost,třeba Hlouška nebo přidat peníze a koupit Rajtorala.

    • Re: J. Černý je slávistou

      (host)     před 17 lety 09.01.2008 18:17 |  
      0 0

      tady je to samá budoucnoust, já bych chtěl v přítomnosti vyřadit Tottenham a brzký budoucnosti vyhrát titul a k tomu mi Hloušek vážně nepomůže. A Rajtoral, to je trošku draží kává, zřejmě vývozní..

      • Re: J. Černý je slávistou

        (host)     před 17 lety 09.01.2008 18:25 |  
        0 0

        A Černý na lávce,ani na soupisce pro Uefu,taky ne.

        • Re: J. Černý je slávistou

          (host)     před 17 lety 09.01.2008 18:48 |  
          0 0

          Na Rajtorala peníze jsou a klub o něj má zájem !!! Dokonce už byla dohoda s Mladou Boleslaví, jednání ale přibrzdil přestup Matějovského do Anglie to potvrdil i Karel Jarolím

          • Re: J. Černý je slávistou

            (host)     před 17 lety 09.01.2008 18:50 |  
            0 0

            Rajtoral ale neni Rajnoch, tak si dej sprchu a jdi se radši prospat. Jinak od koho víš že Černý bude na lávce?

          • Re: J. Černý je slávistou

            (host)     před 17 lety 09.01.2008 18:52 |  
            0 0

            Pleteš si Rajtorala a Rajnocha.Hodinky a holínky,obojí se natahují.

          • Re: J. Černý je slávistou

            (host)     před 17 lety 09.01.2008 19:01 |  
            0 0

            Rajtorala? Já myslel, že Rajnocha... :-P Luke

            • Re: J. Černý je slávistou

              (host)     před 17 lety 09.01.2008 19:23 |  
              0 0

              Samozřejmně omlouvám se, myslel jsem Rajnocha z Boleslavi

              • Re: J. Černý je slávistou

                (host)     před 17 lety 09.01.2008 19:25 |  
                0 0

                No vidíš a my se stejně na začátku bavili o Rajtoralovi.. to už jsi z toho celej blázen viď? No nic, jdi spát a zejtra to zas bude dobrý :D

                • Re: J. Černý je slávistou

                  (host)     před 17 lety 09.01.2008 21:19 |  
                  0 0

                  No jo už du táto :)

        • Re: J. Černý je slávistou

          (host)     před 17 lety 09.01.2008 19:27 |  
          0 0

          Od koho víš že Černý bude na lávce? Mě Karel řikal že bude hrát podhrota, levou nebo střed zálohy když na to bude mít, takže nevim kdes to sebral.. asi v popelnici, tak se tam jdi ještě jednou kouknout jestli tam něni ještě něco jo? dík

          • Re: J. Černý je slávistou

            (host)     před 17 lety 09.01.2008 19:31 |  
            0 0

            Nevěř všemu,co Ti Jarolím řekne.Realita bude jiná.Nalevo bude Pudil,uprostřed Jarolím a podhrota bude hrát Šmicer.

            • Re: J. Černý je slávistou

              (host)     před 17 lety 09.01.2008 19:36 |  
              0 0

              Radši věřim Karlovi než tobě, to mi věř :D

          • Re: J. Černý je slávistou

            (host)     před 17 lety 09.01.2008 19:52 |  
            0 0

            Když na to bude mít,řekl jsi to přesně.Jarolím ho posadí na lávku.

  5. PUDIL - Slavia nebo Liberec?

    (host)     před 17 lety 09.01.2008 22:31 |  
    0 0

    Rád bych se zeptal, jestli by někdo mohl věrohodně potvrdit nebo vyvrátit fámy kolem opce na Dana Pudila, popř. se při nějaké příležitosti zeptat pana Zlámala, jak to s opcí skutečně je.

    Na webu Liberce se totiž vyjadřuje jejich mluvčí Váňa k otázce opce na Pudila a Blažka následovně:

    Lukáš Váňa (www.fcslovanliberec.cz) – 9. ledna 2008 20:25
    Výhoda je ta, že pokud se ozve např. Arsenal, že za Pudila dá 10 milionů Eur tak je naší povinností ho za tu samou suma nabídnout Slavii a dát jí přednost :)

    Lukáš Váňa (www.fcslovanliberec.cz) – 9. ledna 2008 20:13
    Danzy: Před odchodem na hostování do Slavie prodloužil Pudil smlouvu se Slovanem. To je ta investice ...

    Lukáš Váňa (www.fcslovanliberec.cz) – 9. ledna 2008 20:15
    Mike: S Blažkem to bude stejné jako s Pudilem ...

    - to by totiž pro Slavii bylo naprosto nevýhodné, vlastně by jen pár měsíců dělala reklamu hráčům Liberce, který by si je v létě vzal zpět a na základě jejich výkonů ve Slavii je prodal ven a zinkasoval prachy.

    Oficiální vyjádření Slavie z doby přestupu Pudila je následující:

    "Slavia uplatnila opci na prodloužení hostování záložníka Daniela Pudila. Dvaadvacetiletý reprezentant zůstane ve Slavii do konce sezony, poté bude mít Slavia možnost uplatnit opci na přestup. "

    Na půlroční hostování z Liberce přichází levonohý záložník Daniel Pudil. „Součástí dohody je opce na další působení hráče ve Slavii ve formě hostování či přestupu,“ uvedl manažer pro komunikaci Ondřej Zlámal.

    Dále víme, že neoficiální cestou přišla také informace o opci NA PŘESTUP ve výši cca 28 milionů + určité % z přestupu, což by potvrzovalo verzi Slavie.

    Pokud pánové správně pochopili význam slova "opce", který spočívá v předem PEVNĚ stanovených podmínkách obchodu, tak má Slavie právo získat Pudila za předem stanovenou sumu a Váňa by tedy lhal. Pokud nelhal, tak je to pro Slavii obchodní propadák a situace bude třeba následující - jak popisuje někdo z Liberce: "Pudil se ukázal a jestli za něj Ludva bude chtít 40 mega co mu nabídnou např z Bundesligy - bude muset Slavia přitlačit - to samý je případ Blažek,takže z minima skoro maximum.").

    Chtěl bych proto poprosit Richiho či kohokoliv, kdo k této věci má nějaké podložené info, zda by se k tomu mohl vyjádřit? Díky.

    • Re: PUDIL - Slavia nebo Liberec?

      Gino     před 17 lety 09.01.2008 23:31 |  
      0 0

      At uz tak, ci tak, pro Slavku to MA ROZHODNE prinos v tom, ze Pudil tu odvadi kvalitni vykony a i diky nemu je momentalne Slavia tam, kde je... a pokud se jeste podari titul, tak to rozhodne zbytecna (s pro slavku spatna) Pudilova stace neni.

      • Re: PUDIL - Slavia nebo Liberec?

        (host)     před 17 lety 09.01.2008 23:37 |  
        0 0

        Za prvé - i při ideálním scénáři, který popisuješ, to až tak přínosný není, protože na jeho výkonech ve Slavii vydělá Liberec, takže de facto zcela zbytečně finančně posilujeme konkurenci (v případě Liberece spíš taháme z průseru, místo toho aby ten klub nadobro odpadnul, tak je budeme stavět na nohy). Navít titul je hezká věc, ale podstatný je, jak ho zhodnotíš - postupem do LM nebo ziskem z prodeje hráčů. Slavie si tímhle obchodem vlastně sama odřízne ten druhý zdroj.

        Za druhé - pokud je pravdivá ta "liberecká" verze, myslím, že by bylo s ohledem na fanoušky slušný hned na začátku říct, jak to skutečně je, a nekrmit lidi řečma o opcích, když ve skutečnosti si o osudu toho hráče v létě rozhodne pouze Liberec, takže jakási "opce" zcela ztrácí význam. Nehledě na to, že by potom ta informace o necelejch 30 mega za přestup byla lživá (a to nebyla až zas tak neoficiální).

        • Re: PUDIL - Slavia nebo Liberec?

          Gino     před 17 lety 10.01.2008 08:26 |  
          0 0

          Vidis to moc cerne, stale plati, co jsem napsal v tom svem prvnim komentari.

    • Re: PUDIL - Slavia nebo Liberec?

      stromovous (přítel SN)     před 17 lety 09.01.2008 23:34 |  
      0 0

      Na Pudila má Slavie opci na prodloužení hostování (úplně přesně ty smlouvy neznám) a na Blažka by měla mít předkupní právo. To ale ještě není podepsané. To jen abych uvedl na pravou míru ten zmatek.

      • Re: PUDIL - Slavia nebo Liberec?

        (host)     před 17 lety 09.01.2008 23:38 |  
        0 0

        Jojo, těch zajímavejch frází týkajících se Slavie je tam skuteně více, např:

        Aby toho zmatku nebylo málo, tak uvedu ještě další "zajímavé" pasáže z diskuse týkající ze Slavie:

        Lukáš Váňa (www.fcslovanliberec.cz) – 9. ledna 2008 20:43
        Kofler: Na Pudila má Slavie opci ...

        Lukáš Váňa (www.fcslovanliberec.cz) – 9. ledna 2008 20:52
        Mike: Na Pudila má Slavie opci na prodloužení hostování (úplně přesně ty smlouvy neznám) a na Blažka by měla mít předkupní právo. To ale ještě není podepsané. To jen abych uvedl na pravou míru ten zmatek.

        Zdenda – 9. ledna 2008 20:56
        Lukáš Váňa: Jaký je podle vás (respektive ve fotbalové mluvě) rozdíl mezi opcí a předkupním právem? Obecně se pokud vím jedná o synonyma...

        Lukáš Váňa (www.fcslovanliberec.cz) – 9. ledna 2008 20:58
        Zdenda: Opcí je v této společnosti myšleno hostování ... jinak máte pravdu

        Zdenda – 9. ledna 2008 21:01
        Lukáš Váňa: Aha. Ale to doufám neznamená, že Slávie si teď může v létě zase říct, že si Pudila ještě půl roku nechaj na hostování.?

        Lukáš Váňa (www.fcslovanliberec.cz) – 9. ledna 2008 21:02
        Zdenda: Nejsem si jistý, zda ta opcebyla půroční nebo roční ... to teď fakt nevím.

        • Re: PUDIL - Slavia nebo Liberec?

          (host)     před 17 lety 10.01.2008 01:51 |  
          0 0

          caucaucau napsal:
          Dobrej Pepo Jinochu. Chci se zeptat na par otazecek:

          3. Proc je u Pudila u hostovacky dana opce, kolik cini ta castka za kterou ho muze teda slavka koupit.

          ad3) Opce u Dana Pudila je ve stejné výši jako kdyby odešel do zahraničí


          ... myslím, že to tady někdo někdy psal - 25mil a 50% z přestupu... -> aby slávie netratila, musí ho prodat za 50mil a více = jakoby odešel do zahraničí.

          -> jestli je to opravdu tak a slávie ho koupí, tak by ho neměla prodat za míň než 110mil (25+55lib;30sla) = menší tlak na jeho odchod při částkách okolo 100mil = mohl by ve slávii nějakej ten rok odkopat a liberec by setřel;) Peregrin

          • Re: PUDIL - Slavia nebo Liberec?

            (host)     před 17 lety 10.01.2008 03:12 |  
            0 0

            Tak to je slušný, to bych si ho nechal. I když 50% je fakt dost...
            Saul_Hudson

            • Re: PUDIL - Slavia nebo Liberec?

              martyni (přítel SN)     před 17 lety 10.01.2008 09:22 |  
              0 0

              Už jsme to tu jednou řešili, co se rozumí "opcí".. mělo by to bejt právo volby, právo jednostranným úkonem rozhodnout o tom, že nabude účinnosti smlouva předem sjednaná, tedy např. se koupí hráč, prodlouží se hostování, vše za podmínek předem stanovených, tedy záleží na tom, zda oprávněný opci "využije". Popř. někdo může o opci mluvit, když jde o smlouvu o smlouvě budoucí, kdy jedna strana má právo požadovat, aby druhá uzavřela smlouvu předem sjednanou. No a otázka je, jestli příslušní funkcionáři, hovořící o opci, někdy ve skutečnosti nemluví o předkupním právu, to už je trochu něco jiného, zde sice máš přednostní právo hráče koupit, ale za tržní cenu, kdyby Arsenal nabízel 100 mega, museli bychom dát též 100 mega.. tolik teorie:-)), ale předně si myslím, že pán z Liberce v tom taky může mít zmatek a nikdo (nebo většina) z nás nemůže vědět, co je obsahem smluv. No a obávám se, že i kdyby to Richi věděl, nemůže ani naznačovat:-))

  6. Re: J. Černý je slávistou

    honzah (přítel SN)     před 17 lety 10.01.2008 08:51 |  
    0 0

    Tak jak vidíte optimální sestavu v tuhle chvíli? Já bych to sestavil asi takhle: Vaniak - Gebre Selassie, Suchý, Brabec, Dřížďal - Krajčík, M. Jarolím, Tavares, Pudil - Šenkeřík, Toleski.

    • Re: J. Černý je slávistou

      (host)     před 17 lety 10.01.2008 09:38 |  
      0 0

      Strýc souhlasí.

    • Re: J. Černý je slávistou

      martyni (přítel SN)     před 17 lety 10.01.2008 09:44 |  
      0 0

      může být...se zdravým Šmícou bych počítal ale od začátku a Jarolíma tam poslal v 65. min.:-))

    • Re: J. Černý je slávistou

      (host)     před 17 lety 10.01.2008 13:09 |  
      0 0

      Beka bude spíš hrát Matej, záložníka Šmíca, Ivanka, Theo...

  7. Re: J. Černý je slávistou

    (host)     před 17 lety 10.01.2008 11:50 |  
    0 0

    Prakticky všechny jihoslovanské jazyky se řídí zásadou "piš, jak slyšíš" - zavedli to kdysi biskup Štrosmajer a Vuk Stefanović Karadžić (neplést s bosenskosrbským zločincem!). Tedy Goce! Podobně jako spoustalidí čte místo Rabac (na Istrii) Rabač. A nebo svého času en-dé-ráci vyslovovali Libereč a Jabloneč (měli soudruhy z NDR zakázáno Reichenberg a Gablonz...).
    A Belaid se skutečně čte 3-slabičně (může být potlačené d, ale např zásadně s Be-la-i-dem apod.). Diskutovali jsme o tom i s hlasatelem Hruškou a ten si to ověřoval.
    Jinak se pomalu vracím po nemoci do života!

    Dobi

    • Re: J. Černý je slávistou

      (host)     před 17 lety 10.01.2008 13:26 |  
      0 0

      Dobrý den přeji a Vám pane Dobi hodně zdraví a ať Vám zdraví slouží. Sokrates 55

  8. Re: J. Černý je slávistou

    quelhar (admin)     před 17 lety 10.01.2008 20:33 |  
    0 0

    sport.cz:

    Dnes 20:10 Fotbalisté pražské Slavie získali před jarní částí sezóny další posilu. Na půlroční hostování do klubu přichází z druholigového anglického týmu Norwich City útočník David Střihavka.

    Tak to je docela bomba, jeho jmeno nikde nikdo nezminoval...