Kluby se již dohodly na odstupném, nyní zbývají doladit poslední formality smlouvy s hráčem, kterou podepíše v následujících dnech. Jednání byla dlouhá, nakonec se podařilo najít dohodu. Cena by tak mohla být kolem 10 až 11 miliónů. Černý podepíše ve Slavii smlouvu na tři roky. V poslední době se navíc mluvilo o zájmu Sparty, nakonec tento levonohý fotbalista zamíří do našeho klubu.
"Zbývají doladit detaily smlouvy s fotbalistou, Černý by se mohl v nejbližších dnech připojit k ostatním hráčům na kondičním soustředění v Krkonoších," uvedl manažer pro komunikaci Ondřej Zlámal na slavia.cz.
Jaroslav Černý dosud nastoupil ke 143 prvoligovým zápasům, v nichž vstřelil 17 branek. Na podzim se trefil čtyřikrát.
V pátek jsme poskytli rozhovor s budoucí posilou, přečíst si ho můžete zde.
J. Černý před podpisem smlouvy
Slavia brzy přivítá pátou zimní posilu, po Toleském, Blažkovi, Jarolímovi a Kubáskovi brzy podepíše s klubem smlouvu Jaroslav Černý z Českých Budějovic.
Komentáře (134)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: J.Černý před podpisem smlouvy
(host) před 17 lety 07.01.2008 16:17 |kusdnr uálro makele itaš ukulele mi sajulítoj nuka.kundo spící luande.. kundele slavia
Re: J.Černý před podpisem smlouvy
(host) před 17 lety 07.01.2008 16:20 |Hm, zajímavé
Re: J.Černý před podpisem smlouvy
(host) před 17 lety 07.01.2008 17:51 |Ko kamel ča pes, na džanel s'oda bacht Černý.
Re: J.Černý před podpisem smlouvy
(host) před 17 lety 07.01.2008 18:10 |sí vatopflí to bengrs to ištván paklš. si vi jaá hu la hí černý
Re: J.Černý před podpisem smlouvy
(host) před 17 lety 07.01.2008 16:19 |Jedinej smysl v jeho prichodu vidim na post leveho beka jinak to jsou vyhozeny prachy
Re: J.Černý před podpisem smlouvy
(host) před 17 lety 07.01.2008 16:31 |no dan je sice na hostování ale máme na něj opci:)
Re: J.Černý před podpisem smlouvy
(host) před 17 lety 07.01.2008 16:21 |Dobrej kup vedení, Pudil je jen na hostovačku a Švento až se uzdraví přestoupí ven. Navíc Černý má výbornou střelu ze střední vzdálenosti.
Re: J.Černý před podpisem smlouvy
Urbie před 17 lety 07.01.2008 22:17 |no nevim vono to asi zase chvilku potrvá než se Švento prosad. A ven pujde nedřív příští zimu. A to když bude hrát.
Re: J.Černý před podpisem smlouvy
stromovous (přítel SN) před 17 lety 07.01.2008 16:48 |Černý prostě nikdy hrát nebude... Janda, Švento, Pudil, Šmicer, Berger, Černý(Milan), Jablonský. blá blá blá... už vidim příspěvky že janda a švento zraněný, pudil pude pryč, šmíca s páťou starý, Míňa mladej a Jablonský mizernej... ale!! Jaro v pohodě odehraje Půďa(zastoupenej občas Šmícou,Jablonskym pozdeji i uzdravenci). Pokud Pudil pak odejde-myslíte že odejdou i Jandys a Švento? podzim pak tedy odehraje jeden z nich (občas zastoupený Páťou a Šmícou). pokud někdo z nich odejde, pak né Jandys i Švento najednou... takže nám zbývají Berger, Šmicer, Janda/Švento. a k tomu stále lepší a lepší a v tu dobu možná jiý vyzrálí( hovořím o příštím jaro) Milan Černy a Jablonský + možná Bořek Dočkal (třeba ho libe nekoupí, utopie ano, ale nic neni jiste) + dávno další posila. kde je ČERNÝ? at jde do p*dele.
Jeho cena je maximálně 6mega, potom proč ne.
Re: J.Černý před podpisem smlouvy
(host) před 17 lety 07.01.2008 16:50 |neni Milan Černý spíše pravák? Jinak souhlas, snad půjde na toho beka aspon.
Re: J.Černý před podpisem smlouvy
stromovous (přítel SN) před 17 lety 07.01.2008 16:52 |to je janda a dřířďal taky... a kde hrajou... všude možně
Re: J.Černý před podpisem smlouvy
stromovous (přítel SN) před 17 lety 07.01.2008 17:04 |v sestavě mi jaksi chybí Švícko. pro mě lepší než Tavares, kterej drží dlouho balon a pak přihraje dozadu, přinejlepším do boku. to je uplne antislávistickej styl (ikdyž hráči pro které ten styl s rychlým přechodem byl ušit tu nejsou k dispozici-Vlček,Švento, Janda). No a jestli chceš mít Černýho i Půďu v sestavě, tak bych je možná prohodil...ikdyž... ani jeden neni zrovna bek. možná lepší Ferry a Matej jako beci. A v utoku by se nemelo zapomínat na Šenkyho. a na duležité zápasy Šmícu. jak ten dokáže všechny uklidnit, to je neskutečný. sledoval jsem ho myslím s Arsenalem ?speciálně. borec
Re: J.Černý před podpisem smlouvy
stromovous (přítel SN) před 17 lety 07.01.2008 17:04 |jejda... to mělo bejt na quelhara
Re: J.Černý před podpisem smlouvy
(host) před 17 lety 07.01.2008 17:45 |No vida, tak tobě vadí, Tavares, kterej údajně "dlouho drží balon a nepřihraje dopředu" (co na tom, že Švícko je vlastně pouze rozbiječ a nenahraje ani do strany že), ale třeba u pana Hubáčka ti 90% míčů poslaných po dlouhém váhání do autu nevadí a ještě si dovolíš ho prohlásit za "neprávem opomíjeného"... neskutečný!
Re: J.Černý před podpisem smlouvy
stromovous (přítel SN) před 17 lety 07.01.2008 18:55 |Michal Švec není pouhý rozbíječ. o tom se tady nebudu bavit! nechtej me nas*at. Jiank o Hubovi a Tavaresovi klidně, ale snižovat kvality Švícka??? ubohost.
Re: J.Černý před podpisem smlouvy
(host) před 17 lety 07.01.2008 16:57 |Zamysli se, koho mame na leveho beka...
Dokazu si predstavit, ze na jare bude idealni sestava vypadat: Vaniak - Drizdal, Brabec, Suchy, Cerny - Krajcik, Jarolim, Tavares, Pudil - Toleski, Blazek.
A jeste budeme mit v rezerve dostatek kvalitnich fotbalistu pro pripady vykartovani nebo zraneni - Latka, Hubacek, Gebre do obrany, Volesak, Kalivoda, Smicer do zalohy, Senkerik, Ivana do utoku. Navic plno hracu je univerzalnich a muzou hrat na nekolika postech, coz je konec koncu pripad i J. Cerneho.
Opet je to stejny problem, nelze argumentovat tim, ze pristi rok prijde Berger a uzdravi se Janda, my chceme vyhrat titul ted a ne az za rok.
Prichod J. Cerneho vnimam pozitivne.
quelhar
Re: J.Černý před podpisem smlouvy
(host) před 17 lety 07.01.2008 17:13 |Me se take zatim vsechny posily zamlouvaji a doufam, ze se osvedci.
Gino
Re: J.Černý před podpisem smlouvy
rozmetal před 17 lety 07.01.2008 17:14 |Asi tak nějak.
Re: J.Černý před podpisem smlouvy
(host) před 17 lety 07.01.2008 18:05 |presne . souhlas
Re: J.Černý před podpisem smlouvy
(host) před 17 lety 07.01.2008 19:10 |prosimtě jak ty můžeš vědět jestli hrát bude hrát nebo ne?
Re: J.Černý před podpisem smlouvy
(host) před 17 lety 07.01.2008 16:56 |pokud tenhle hráč k nám přestoupí tak jedině dobře čas vám všem ukáže jak to pro slávku bude platnej hráč!
Re: J.Černý před podpisem smlouvy
(host) před 17 lety 07.01.2008 16:56 |Koukam, ze se nam nekteri fanousci zmlsali pulrocnim uspechem a uz by si chteli vybirat nejlip sami :o) No, jeste, ze jsou to porad jen a ta sama individua.
Gino
Re: J.Černý před podpisem smlouvy
(host) před 17 lety 07.01.2008 16:59 |Ty hlavně
Re: J.Černý před podpisem smlouvy
KurtakJoe před 17 lety 07.01.2008 17:00 |no nastesti sem individua jako ty nepisou,takze aspon cteme rozbory tech co uz tu zname.troubi
Re: J.Černý před podpisem smlouvy
Gino před 17 lety 07.01.2008 17:25 |Mno pokud jde o me, snmazim se nebrecet a nechytracit, spis se rad neco dozvim a podiskutuju...
Re: J.Černý před podpisem smlouvy
(host) před 17 lety 07.01.2008 16:58 |Tak jsem byl loni šťastný, že konečně máme tým, který vybojoval LM, vede ligu o pět bodů, v záloze má naděje - nejlepší dorostence v republice za posledních pár let a najednou bum.
Natáhne se sem šest nových hráčů, to znamená že polovina z loňského mužstva se má vyhodit, protože posily se nekupujou, aby dělaly náhradníky. Obávám se, že asi sparťani budou mít pravdu. Tým, který měl jasnou naději na titul, rozbijeme na cucky, abychom dělali nákupy. Koho má nahradi Kubásek? Vaniaka? nebo ho kupujeme jako náhradníka? Místo koho Černý? Místo Pudila? ježíš proč? Že by hrál na levém beku? Ale on je to napůl útpčník. Někdo vzadu bránit musí. Nebo dáváme deset melounů za náhradníky?
Tantalos
Re: J.Černý před podpisem smlouvy
(host) před 17 lety 07.01.2008 17:14 |Přijdou zranění, budou muset naskočit ty tvý "nejlepší" dorostenci a máme po titulu a LM...
Re: J.Černý před podpisem smlouvy
(host) před 17 lety 07.01.2008 17:14 |Tantalosi souhlas s tebou,ale musíš svůj nesouhlas adresovat jarolímovi,ten rozhodl o posilách.Já to vidím jako vyhozené prachy a rozprášení úspěšného týmu.Chudáci talenti ve Slávii.Teď mají červenou.Až zase budeme ve sračkách,tak se nám hodí.Hlavně,aby to jarolímovi vyšlo,aby nezůstali jen hráči s vysokými smlouvami a nebudeme je mít z čeho zacálovat.Pak by zůstaly jen dluhy.Ale to už je odpovědnost velkého stratéga jarolíma.
Re: J.Černý před podpisem smlouvy
(host) před 17 lety 07.01.2008 17:16 |Kdo byl z úspěšného podzimního týmu rozprášen? Konkrétně prosím. Neberu Dočkaly, Gecovy nebo Váchy, ti na podzim ničím nepřispěli.
Re: J.Černý před podpisem smlouvy
(host) před 17 lety 07.01.2008 17:38 |kecy. z tvyho to nejde, tak nervi
Re: J.Černý před podpisem smlouvy
(host) před 17 lety 07.01.2008 18:11 |Mily duchem chudym Tantalosi. Reknu ti jedno moudro: " Kdyz tomu nerozumis neznamena to hned ze je to spatne." a opravdu si myslis ze nekoho zajimaji tve stale omilane nazory koho jako beres a koho ne ??? Kdyz uz na to nemas koule, tak tu aspon ze sebe nedelej velkeho Idiota.
Re: J.Černý před podpisem smlouvy
(host) před 17 lety 07.01.2008 18:12 |matej K. !!
Re: J.Černý před podpisem smlouvy
(host) před 17 lety 07.01.2008 18:51 |Asi tomu nerozumím. A myslíš, že někdo z těch, co sem píšou, tomu snad rozumí?
Re: J.Černý před podpisem smlouvy
Bulldock (přítel SN) před 17 lety 07.01.2008 18:14 |Naše nákupní politika je teď jasná. . kupúujem hráče aktuálně pro boj o titul (Toleski, Pudil, Blažek?) pak hráče pro budoucnost ( Jarolím, Černý, Kubásek..) a to v době, kdy na ně máme. . Myslíte, že za rok , dva ještě bude v týmu Pudil, Švento, Janda, Suchý, Švec, Latka, Ivana, Šmicer, Vaniak a Vorel? Nebudou. A proto je třeba mylet na budoucnost když je "z čeho". .
Re: J.Černý před podpisem smlouvy
(host) před 17 lety 07.01.2008 19:46 |Tantalos ven!
Re: J.Černý před podpisem smlouvy
(host) před 17 lety 07.01.2008 19:54 |s 30 ti letym hracem myslis na budoucnost?
Re: J.Černý před podpisem smlouvy
(host) před 17 lety 07.01.2008 17:06 |Tak jsem si přečetl rozhovor s ing.Křížem,který je v představenstvu Viktorky Plzeň.Je vidět,že to má v hlavě srovnaný a ví,kam má klub směřovat.Měli zajímavé nabídky na přestup Lecjakse ze Sparty a Plzně,a přesto ho neprodali,protože ví,že po ME do 19 let půjde jeho cena nahoru a oni ho prodají za mnohem vyšší cenu.Navíc by mu teď přestupem ublížili.Zajímavá byla jeho odpověď na přestup Smejkala,kterému v červnu končila smlouva.Teplice to věděly a tak s ním už na podzim podpepsaly smlouvu od 1.7.2008.Plzeň pak neměla jinou možnost,než ho prodat za určitou cenu,která je vyšší než tabulková,ale má daleko k ideálu Plzně.Tak to přesně navrhoval voki a někteří další na oficiálním webu,pokud jde o Blažka.Je vidět,že Hrdlička to umí.Jinak díky Bulldockovi za zajímavý odkaz.Ten rozhovor mě zaujal,a toho pana kříže si zapamatuju.Doporučuji si rozhovor přečíst.pokud jde o Černého,za ty prachy-10 mega nebo výše jsou to vyhozený peníze.Radši to měli šoupnout do mládeže nebo do nákupu nějaké kvality jako Rajnoch nebo do nákupu nějakého talentu jako ten Pékárik nebo jak se jmenuje.Pepa.
Re: J.Černý před podpisem smlouvy
(host) před 17 lety 07.01.2008 17:09 |Proč se podepisuješ někde jako "voki", jinde zas jako "Dan", jindy zase "Pepa"? Stejné chyby, stejné známky...
Re: J.Černý před podpisem smlouvy
(host) před 17 lety 07.01.2008 17:18 |Ty musíš být paranoidní člověk,že za každým článkem vidíš vokiho,pepa.
Re: J.Černý před podpisem smlouvy
(host) před 17 lety 07.01.2008 17:21 |Ty zase schizofrenik, když musíš psát pod třemi jmény a ještě se pod jedním odvolávat na toho "druhýho". :-)
Re: J.Černý před podpisem smlouvy
martyni (přítel SN) před 17 lety 07.01.2008 17:23 |"Za každým článkem vidíš vokiho"...sakra, jako bych to už někdy četl... že by to psal Dan? Jinak ja nemam nic proti kritice ani si nepletu Jiřího a vokiho, ale tohle mi hlava nebere....
Re: J.Černý před podpisem smlouvy
(host) před 17 lety 07.01.2008 17:37 |martyni,já to taky četl,proto jsem to použil,žádná schizofrenie,pepa.
Re: J.Černý před podpisem smlouvy
(host) před 17 lety 07.01.2008 17:35 |Tak to seš teda pěknej čůrák vole jestli se vydáváš za někoho jinýho. Nevím co tě na tom baví. Jana
Re: J.Černý před podpisem smlouvy
(host) před 17 lety 07.01.2008 18:14 |Jano ty me bavis, rad bych si stebou nekdy "zatancil pri mesicku" ....MatejK
Re: J.Černý před podpisem smlouvy
(host) před 17 lety 07.01.2008 18:59 |No šmoulo, to bys zažil pěknej čardáš, kdybys se mnou chtel tančit při měsíčku, nedoporučuju v zájmu tvýho zdraví. Jana
Re: J.Černý před podpisem smlouvy
(host) před 17 lety 07.01.2008 20:46 |Tak co naku lyzovacku mam tu tunu koksu. kek?
Re: J.Černý před podpisem smlouvy
(host) před 17 lety 07.01.2008 17:21 |Jinak voki ,pokus si pamtuju,tak chtěl Černýho.Tak vidíš,že meleš hovadiny.Pepa.
Re: J.Černý před podpisem smlouvy
(host) před 17 lety 07.01.2008 17:23 |To máš jedno. Jde o to, že kdybys ten svuj názor normálně podal, tak se to dá vzít nebo přejít. Ale ty vaše hysterický výlevy o "vraždění odchovanců" (viz Tantalos), masakrech (opět viz Tantalost) a nadávání na Jarolíma, kterej ten tým vytáhnul svojí prací pomalu od krachu do LM, to už je moc...
Re: J.Černý před podpisem smlouvy
(host) před 17 lety 07.01.2008 17:41 |Hale já jsem poukázal na rozhovor s křížem,co Ti na tom vadí.To mi hlava nebere.O jarolímovi ani slovo.pepa
Re: J.Černý před podpisem smlouvy
mart před 17 lety 07.01.2008 17:11 |Tak abych taky prispel svou troskou....
Vubec tomu nerozumim. Fakt nechapu proc se za takovyhodle hrace musi vysolit 10 milionu (nebo vic).
Doufam, ze to nekdo chape...., a pokudmozno, ze ten nekdo je KJ.
Jinak vazne nevim. Takovejdle hrac, kde se okolo nej foukne a on upadne s trojitym saltem..... :(, to mi proste ke Slavii nesedi.mart
Re: J.Černý před podpisem smlouvy
martyni (přítel SN) před 17 lety 07.01.2008 17:35 |ani mne to nejak nesedi, marte..., ale co rici, snad KJ vi co dela, nebudu Cernyho jako stromovous posilat nekam, kdyz zatim nehral za slavii ani minutu... pokud jde o muj osobni laicky dojem, myslim, ze hledame ofenzivniho zaloznika s dobrou strelou.. jo, defenzivni zalozniky mame dobry, Tavares a Svec jsou trida, Gebre si taky svy zahraje, ale dobrej zaloznik, co dava goly, jako treba Karel Pitak, sakra, kde ho najit.. no, a tak zkousime.. Belaid, Volesak, Kalivoda to zkouseli, nejsou spatni, ale neco jim furt chybi... Smica je jiny kafe, ale to zdravi..ted prisel Jarolim, uvidime.. takze ja si myslim, ze to neni zaloznik jen nalevo, ale treba i na stred, na podhrot, no proste do ofenzivy, hleda se nekdo, kdo nebude jen prumerny... ja bych vsadil na Jandu a Sventa, ale ti zatim nejsou k dipozici.. nevim esli ty pokusy za 10 mega stoji za to...
Re: J.Černý před podpisem smlouvy
(host) před 17 lety 07.01.2008 17:59 |ofenzivní záložník s dobrou střelou je třeba Dočkal :D :D :D
Re: J.Černý před podpisem smlouvy
martyni (přítel SN) před 17 lety 07.01.2008 18:08 |jo, na toho jsem taky myslel, urcite levnejsi a memu srdci blizsi varianta, ale uz se o tom napsalo dost..:-))
Re: J.Černý před podpisem smlouvy
(host) před 17 lety 07.01.2008 18:17 |Strasna trasoritka , ale zdrhat umi to joooo :D
Re: J.Černý před podpisem smlouvy
(host) před 17 lety 07.01.2008 18:06 |Hlavní důvod, proč mi takové změny nesedí, je mikroklima v mančaftu. Hráč ten a ten odvedl dobré služby, udělal něco pro Slavii, a teď vidí, že za něho kupujeme náhradníka. To dělali Frantovi Veselému asi osm let. On to zvládl. Nikdo z dnešní Slavie není tak starý, aby za něj bylo třeba hledat náhradu. Zoufale potřebujeme akorát hráče typu Vlčka, a ten v u nás není, takže se musí najít v cizině.
Posily se stavějí. Žádná posila (snad kromě brankářů) nepočítá s tím, že bude na lavičce nebo v béčku.
Ten, na jehož flek posila přichází, si řekne, když jim nejsem dost dobrý, půjdu jinam. A když mě připraví o prémie, tak třeba prodám zápas. Nebo štve proti trenérovi, dělá partičky, chystá podrazy, prostě rozesírá mužstvo. Proto když mančaft válí, dobrej trenér do něj nesahá, jen promyšleně doplní, místo dvou nejslabších koupí dva o moc lepší. To se tady neděje..
Neříkám že jaroslav Černý nemůže odvést ve Slavii dobrou práci. Teď jde o to, koho z těch, kdo odvedli dobrou práci, vyhodí.
Bylo by správné, aby všichni, kdo řvou, že chtějí posily, hned říkali, koho chtějí vykopnout ze Slavie.
Tantalos
Re: J.Černý před podpisem smlouvy
(host) před 17 lety 07.01.2008 18:13 |Při vší úctě k tobě silně pochybuju, že toho o tom tvým "mikroklimatu" v mančaftu víš více, než KJ, kterej je s nima denně, a kterej v minulosti prokázal, že jakejkolvi náznak problému je schopen rychle řešit.
Zoufale potřebujeme hráče typu Vlčka? Další nesmysl. Za Vlčka jsme získali (se ziskem) Toleskiho a Blažka, kterej je co se týče stylu hry ideální náhradou a to nemluvím o produktivitě, kterou má dokonce vyšší. V kabině to za Vlčka musí vzít Brabec nebo Šmicer.
Řvát, koho vykopnout, sice můžeme, ale opět - nejvíc informací má Jarolím. Ale když chceš, tak ti názor řeknu - nejslabší jsou Hubáček, Jablonský, Kalivoda a Gaucho.
Re: J.Černý před podpisem smlouvy
(host) před 17 lety 07.01.2008 18:31 |Ti, koho chceš vykopnout, jsou jen náhradníci. vyjmenuj hráče základního kádru, které chceš vykopnout. Třeba Kubásek je za Vaniaka, Černý za Pudila, jarolím za Šmicu nebo tavarese atd, Toleski za Šenkyho, Blažek je za Vlčka a máš to.
Ale my nekupujeme hlavičkáře za Gaucha ani levého obránce za Hubáčka. Navíc teď nemáme jediného útočníka nad 1.78 cm.
Re: J.Černý před podpisem smlouvy
(host) před 17 lety 07.01.2008 18:39 |S tebou je to těžký, když máš představu, že hlavičkovat umí jen ten, kdo má dva metry... tenhle Brücknerův nesmyslnej systém s jedním kopytem v útoku ti naprosto popletl hlavu.
Re: J.Černý před podpisem smlouvy
(host) před 17 lety 07.01.2008 19:03 |Ano, hlavičkovat umí třeba Suchý a Gaucho, i když nejsou zvlášť vysocí. Ale budou tu ještě na jaře?
Re: J.Černý před podpisem smlouvy
(host) před 17 lety 07.01.2008 19:09 |Hlavičkovat umí Brabec, Latka, Tavares, Toleski, Šenkeřík (ten velmi dobře), ti všichni tu budou.
Re: J.Černý před podpisem smlouvy
(host) před 17 lety 07.01.2008 18:16 |tantale nezlob se, ale od dob hostovani (ano, zamerne rikam hostovani a jeste ne prestup) dvou hracu do liberce tve hystericke prispevky postradaji hlubsi smysl.ve fotbale (a v posledni dobe hlavne ve slavii) je spousta zraneni, a cesky velkoklub, kterym po uspesnem tazeni v LM slavia bezesporu je, se musi vyporadat i s udalostmi, protoze ted, kdyz mame penize se uz nemuzeme vymlouvat na nedostatek penez nejen na mzdy, ale na kvalitni hrace do sirsiho kadru.nechci davat za priklad spartu, to buh chran, ale myslis, ze treba takovy gary neville,scholes nebo saha meli okamzite odejit z manchesteru, kdyz na jejich mista koupil, resp. v pripade nevilla intenzivne jedna o nemene dobrych hracich ? ono se nejedna jenom o zraneni, ale taky ztrata formy, unava ci proste slozeni sestavy stavajicimu protivnikovi na miru, a prave proto je dobre mit v kadu vice /a pokud mozno vzdy stejne kvalitni/ moznosti...na druhou stranu je sice jasne, ze vseho moc skodi, ale do takoveho stadia ma soucasna slavia daleko...
Re: J.Černý před podpisem smlouvy
(host) před 17 lety 07.01.2008 18:24 |Na podzim Slavia odehrála asi 29 zápasů. na jaře jich bude 16. Únava a zranění nebudou ani z poloviny problém.Stejně tak klesne počet utkání za reprezentace. Kádr by se dal bez potíží zúžit o tři hráče. T
Re: J.Černý před podpisem smlouvy
(host) před 17 lety 07.01.2008 18:29 |"zranění nebudou problém"??? Ty máš doma nějakou věšteckou kouli nebo tak něco? Radši těch rozumů už nech, už ty "pogromy", "vraždění neviňátek" a "masakry" byly až příliš.
Re: J.Černý před podpisem smlouvy
(host) před 17 lety 07.01.2008 19:00 |Každopádně zátěž bude poloviční.
Re: J.Černý před podpisem smlouvy
(host) před 17 lety 07.01.2008 19:06 |Ještě není konec přestupního období, budeme taky pouštět.
Re: J.Černý před podpisem smlouvy
(host) před 17 lety 07.01.2008 18:18 |KdYZ necemu nerozumis neni vzdycky spatne chytraku :/
Re: J.Černý před podpisem smlouvy
Bulldock (přítel SN) před 17 lety 07.01.2008 18:33 |Tantalosi. . řeknu ti to jednoduše. . hráč musí mít stabilní psychiku když chce hrát ve Slavii a rvát se o místo proti konkurenci. Kdyby se našel někdo, kdo si svůj pocit ukřivděnosti vylije na sázení proti týmu a jiných podrazech, tak budu jenom rád, když se ze Slavie popakuje! Profesionální fotbal se bohužel nehraje za odměnu. . Kádr, kterej vykope první ligu neni většinou dost silnej, aby ji udržel. . viz Bohemka, Žižkov. Kdo to nezvládne, hraje s kamarády hanspaulku a má místo jistý.
Re: J.Černý před podpisem smlouvy
(host) před 17 lety 07.01.2008 18:36 |..bulldock..
mas na mysli nejakyho konkretniho fotbalistu??:))))
treba takovyho, kterej uz ve slavii nehraje?...a clovek by to do nej rozhodne nerek...?
Martin
Re: J.Černý před podpisem smlouvy
Bulldock (přítel SN) před 17 lety 07.01.2008 18:53 |Ne, nemyslel jsem na Radka Krejčíka a jeho "nemoc" před derby 98:)))
Re: J.Černý před podpisem smlouvy
(host) před 17 lety 07.01.2008 20:24 |bulldock-aha tak to ja jsem myslel v podstate aktualnejsi vec z minuleho rocniku:(
Re: J.Černý před podpisem smlouvy
(host) před 17 lety 07.01.2008 19:10 |Tantalosi, ty to naprosto nesmyslne stavis novacci vs. starsi hraci (z pozice Slavie). Kdes prisel na to, ze budou hrat? Kolik jsme koupili drive hracu a kolik z nich hned hralo? Minimum.
Jinak pro zajimavost ligova sestava podzimu: Vaniak - Hubacek, Suchy, Brabec, Krajcik - Pudil, Volesak, Tavares, Kalivoda - Vlcek, Senkerik. Stridani: Drizdal, Svec, Ivana, Gebre Sellasie, Smicer, Belaid, Janda.
Kdyz hovorite o rozbouravani sestavy, kolik z techto hracu odeslo? 1 = Vlcek.
Re: J.Černý před podpisem smlouvy
Bulldock (přítel SN) před 17 lety 07.01.2008 18:24 |NJN Carlos je jen jeden. . Já ti řeknu co je hlavní problém Kaliče, Voliše proti Pitákovi. . proti nim byl Carlos blesk a to dělá moc. . Navíc Kalič vždycky deset zápasů promarodí, deset zápasů hledá formu a deset zápasů táhne. . a sezona je v čudu:) Černý je dobrej hráč. . v současnosti zvyšuje konkurenci a možnosti na více postech( předloni bysme takhle ani neuvažovali. . ) a zas to neni žádné megastar o ktereou by se tahaly kluby z top lig každý přestupový okno, čili by nám mohl pomoci dlouhodoběji.
Re: J.Černý před podpisem smlouvy
martyni (přítel SN) před 17 lety 07.01.2008 18:38 |Jo a Carlos byl taky tahoun.. ja mam Kaliče i Volešáka docela rád, ale.. tihle tvořivý hráči musí zabrat, když se nedaří, musí to vzít na sebe, já jsem tu od toho, abych něco vymyslel, neschovat se... Kaliče jak správně píšeš brzdí zranění, Volešák - no ještě má hájení, ukázal že mu nechybí bojovnost, je vidět i na všech akcích slavie, snaží se, chce to ještě přidat tu kvalitu na hřišti, dal i nějaký goly, ale mel dat vic, je tam od toho.. no a taky v poharech meli oba trochu problemy s tou rychlosti, jak pises.. tam se prosazoval Janda, Smicer, ale kalic s Volisem byli casto vsude druhy
Re: J.Černý před podpisem smlouvy
martyni (přítel SN) před 17 lety 07.01.2008 18:39 |tedy ne ja..:-)) myslel jsem jako že si oni si musí říct, že jsou tam od toho, aby neco vymsleli... to by to dopadlo..:-)))
Re: J.Černý před podpisem smlouvy
Bulldock (přítel SN) před 17 lety 07.01.2008 18:57 |No jasně Carlos byl pravej kapitán. . co dodat. Kalič je sice služebně nejstarší, ale věčnej cestovatel mezi marodkou a trávníkem. Osobně bych mu přál, aby si ho všiml nějakej tým ze slunný Itálie při sestřihu z předkol LM:)) A Voliš si zas moc vyskakovat nemůže, když je to bažant:)) Hodnotil bych ho po sezoně, ale zatim relativně spokojenost.
Re: J.Černý před podpisem smlouvy
Bulldock (přítel SN) před 17 lety 07.01.2008 18:59 |BTW Carlos taky velmi úspěšně zaskakoval v útoku. . komplexní fotbalista a přibrousti uměl. Myslim, že v současnosti se mu nejvíc podobá Dan Pudil.
Re: J.Černý před podpisem smlouvy
martyni (přítel SN) před 17 lety 07.01.2008 19:07 |Dan je zvláštní hráč.. málo ho vidíš, že by běžel dopředu s míčem u nohy...ale hraje jednoduše, dava goly, do obrany celkem poctivej...
Re: J.Černý před podpisem smlouvy
(host) před 17 lety 07.01.2008 19:01 |Mám hru Dočkala rád, ale teď jsi trefil býka, dočkal dal za podzim 16=zápasů 3 góly wymaz
Re: J.Černý před podpisem smlouvy
(host) před 17 lety 07.01.2008 17:59 |nejsem z něho teda nadšenej....spíš naopak....ale tak uvidíme, co předvede, ale spíš nechápu, naší taktiku přestupů....choděj jen záložníci a útočníci....radši bych viděl stopera a krajního obránce. A pokud odejde Suchý, tak ten obránce přijít musí, jinak to bude špatný.
Re: J.Černý před podpisem smlouvy
(host) před 17 lety 07.01.2008 18:19 |Latkaaa FTW. Latka-Brabec > Suchy-Brabec
Re: J.Černý před podpisem smlouvy
(host) před 17 lety 07.01.2008 22:03 |a když se jeden z nich zraní?....nebo nedej bože oba?..prostě 2 obránci by přijít měli.....vetší konkurence do zadních řad neuškodí
Re: J.Černý před podpisem smlouvy
martin08 před 17 lety 07.01.2008 18:22 |Nechce nekdo kdo do toho vidi zbilancovat prijmy/vydaje z prestupniho obdobi? Jako Vlcek +25mega Cerny -10/11mega.. atd?
Re: J.Černý před podpisem smlouvy
Richi (admin) před 17 lety 07.01.2008 18:33 |Takovej clanek bude, jeste je cas, kazdopadne jsme na tom dobre, je to docela vyrovnany.
sestava
(host) před 17 lety 07.01.2008 18:51 |Vaniak - Dřížďal, Suchý, Brabec, Černý - Krajčík, Tavares, Šmicer, Pudil - Toleski, Šenkeřík :) Lavička: Vorel, Latka, Gebre Selassie, Jarolím, Volešák, Ivana, Blažek. A teď mě za to sežerte :-D Luke
Re: sestava
(host) před 17 lety 07.01.2008 18:58 |Švícka bys nedal ani na lavičku? Jandu a Šventíka už jsi odepsal?
Re: sestava
(host) před 17 lety 07.01.2008 19:01 |Janda, Švec jsou zranění. Proto s nima do začátku jara nepočítám, kor když poprvé budou trenovat (Dušan) naplno až někdy v březnu, do zápasu zasáhne samozřejmě ještě později... Na Švece jsem zapomněl, sorry... Vidíš to... A teď to ještě zredukovat, pže na lavičce můžeš mít jen určitej počet hráčuů.. :))
Re: J.Černý před podpisem smlouvy
quelhar (admin) před 17 lety 07.01.2008 18:52 |Z jineho soudku - (fotbal.idnes.cz)
18:31 - Bývalý slávistický útočník Stanislav Vlček se podílel třemi góly na výhře Anderlechtu Brusel v přípravě proti nizozemskému týmu BQ Groninque (7:0).
Re: J.Černý před podpisem smlouvy
Gino před 17 lety 07.01.2008 20:53 |Hustyyyyy!! Mam radost ze se Vlcak osvedcuje a urcite i jeho novy zamestnavatel ma radost :o)))
Re: J.Černý před podpisem smlouvy
honzah (přítel SN) před 17 lety 07.01.2008 19:09 |Což takhle přivést zpátky Rudlu Skácela na levý kraj obrany? Ale neěchá to :-))
Re: J.Černý před podpisem smlouvy
(host) před 17 lety 07.01.2008 20:33 |JJ, toho bych bral nejraději ze všech leváků:-)) a možná to bude aktualní, protozě černýho pořád nemáme dle Poborskýho se to může dotáhnout až ve středu, což je podezřelé a třeba to na tom ztroskotá,když chtěl KJ mít všechny kluky na soustředění..LordEdmund
Stanislav Vlček poprvé za Anderlecht...
carfi-sks (přítel SN) před 17 lety 07.01.2008 20:22 |http://www.rsca.be/article.php?aid=19438&menu=1
Re: J.Černý před podpisem smlouvy
carfi-sks (přítel SN) před 17 lety 07.01.2008 20:23 |http://www.skcb.cz/clanek.asp?id=Jaroslav-Cerny-stale-hracem-Dynama !-2565
co to!?
Re: J.Černý před podpisem smlouvy
(host) před 17 lety 07.01.2008 22:01 |Já nechci vypadat, že jen hanim přestupu, ale opravdu si myslím, že 10 -11mega za černýho je ....., ne správná investice. Je mu 30, za celou kariéru o něm nebylo extra slyšet..Proč nekounout po nějakém talentu zas na slovensko, na balkán, nějakýho mladýho, šikovnýho...Jsem přesvědčen, že posilou bude blažek+goce jarolím snad taky a černý tam si tak nejsem moc jist. Jinak nevím jestli se radovat z toho, že pospěch neodešel do německa a sralta nebude mít na přestupy a v létě jim pláchne zadara pryč a neradostná fin sitauce rudých se bude zhoršovat, bo mít obavy, že vlastně jejich jediný pořádný plejer zůstal na jaro..amon
Re: J.Černý před podpisem smlouvy
(host) před 17 lety 07.01.2008 22:04 |neni mu 30, je mu 28
Re: J.Černý před podpisem smlouvy
Bejbl před 17 lety 07.01.2008 22:36 |Zbytečná hysterie. Vedení nakoupilo dobře v létě (i se štěstím a náhodou, viz.Brabec), Věřím jim, že vědí co dělají a nyní nakoupíme také dobře.
Na jaře bude méně zápasů, ale pozor: Nebude to méně náročné! Zranění, karty, výpadky formy, zápasy půjdou rychle za sebou... Neblahé zkušenosti s tím už máme z minulosti. Vzpomeňte, v jakých sestavách jsme dohrávali jara a jak horko těžko honili druhá místa. A já chci taky titul a pardon, Dočkal s Váchou my ho nevyhrajou.
"Mikroklima" si KJ ohlídá, daleko horší "Mikroklima" bylo, když kluci nedostávali prachy, to my věřte.
Odepisujete tady Hubáčka, viděli jste asi více zápasů na podzim než já, ale co jsem viděl já (poháry + pár GL), tak si své odehrál, viděl jsem horší výkony jiných plejerů. Třeba kritizujete, že je málo aktivní, ale on má od KJ přímo zakázáno útočit, prostě jsou věci v zákulisí do kterých nevidíme.
Co je ztráta, to je Standa V., nebude jednoduché ho nahradit. Jinak nákupům celkem rozumím, kupujeme hráče jako alternativy současných + hráče s perspektivou do budoucna.
Tantalosi, řečeno fotbalovým žargonem: Nevyšlo Ti nyní pár balonů, ale jinak hraješ velice dobře. Vrať se ke svému osvědčenému stylu, tento zbůsob hry Ti nesedí!:o)
Re: J.Černý před podpisem smlouvy
(host) před 17 lety 07.01.2008 22:57 |S většinou souhlasím, ale s tím Hubem prostě nemůžu. Viděl jsem všechny zápasy v lize a Evropě a prostě NE. Není to jen o útočení - mimochodem i kdyby měl zakázáno útočit, tak mu těžko Jarolím přikazuje kopat polovinů míčů na hráče soupeře, další do autu nebo je vracet na stopery - on totiž už nestíhá ani dozadu, na Kladně přes něj hráči centrovali jeden míč za druhym, navíc mohl bejt rád, že dohrál jenom se žlutou, spoustu akcí za něj musí hasit Brabec, protože on většinu útočících hráčů soupeře jenom stínuje beze snahy o získání balónu. Jestli jsi byl na všech pohárech, tak si musel vidět, co předváděl doma proti Seville - de facto se podepsal pod první a třetí gól. Takže nalevo na beka Dřížďal, popř. Černý nebo Pudil.
Re: J.Černý před podpisem smlouvy
(host) před 17 lety 07.01.2008 23:05 |Spíš jde o to, že Hubovi daleko více vyhovovalo když hrál za Šventem, to nemusel dopředu prakticky nic, protože Dušan si to dopředu odehraje raději sám. Vezme míč a běží. Kdežto ted tam byl Pudil, který si myslim potrebuje spise opak. Ofenzivniho obrance, kteremu narazi a treba msito nej zustane. Protoze Pudil umí i bránit a Hubáček prostě nemá na to aby toho využil. Ravik
Re: J.Černý před podpisem smlouvy
(host) před 17 lety 07.01.2008 23:07 |Souhlas. Ale on se bohužel letos výrazně zhoršil i dozadu, kde často rychlostně nestíhá. Na stoperu, kde se tolik neběhá a dá se to uhrát pozičně, mu to celkem šlo, ale tu lajnu prostě neodjezdí.
Re: J.Černý před podpisem smlouvy
(host) před 17 lety 07.01.2008 23:07 |Proto by se mi líbilo, když tedy ten Černý přijde, aby šel na beka Dan a před něj Černý, kterého to trochu táhne doprostřed (podobně jako dříve Pitáka) a odkryje tim Pudilovi levou stranu. Ríkal to Lavička, rikal to KJ - Pudil má budoucnost na beku. Budoucí náhrada Jankulovského. Ravik
Re: J.Černý před podpisem smlouvy
(host) před 17 lety 07.01.2008 23:20 |a to se neshodnem. Málokdo umí tak vystřelit, zakončit jako pudil, na beku by ho byla škoda!
Re: J.Černý před podpisem smlouvy
(host) před 17 lety 07.01.2008 23:23 |Pri své kondici (dle měření při zápasech LM toho naběhal vždy nejvíce) by se k zakončení dostal i z beka. Viz treba Alves jak to hraje v Seville nebo ten Jankulovski. Ravik
Re: J.Černý před podpisem smlouvy
(host) před 17 lety 09.01.2008 02:02 |Velmi zajímavý názor a když o tom přemýšlím tak řeknu JO!
Re: J.Černý před podpisem smlouvy
Bejbl před 17 lety 07.01.2008 23:46 |Jo, to přesně ono. Za Šventem měl klid, teď to bylo daleko náročně na ofenzivu, ale i na bránění. Kladno jsem neviděl, ale věřím Vám. Neříkám, že je hvězda, ale také ne neslabší.
K Seville, první gól mi přišel jako chyba uprostřed, kde pak vznikla velká díra. Třetí gól, jasně. Hub byl při našem rohu jako poslední, odrazil se k němu krásně naskákanej balón a on to hold netrefil. Kdyby o něco šlo, asi by zahrál na jistotu, takhle to prostě zkusil.
Sleduji ho od jeho příchodu, dost se zlepšil, ale třeba s rostoucí kvalitou týmu bude potřeba hledat jeho náhradu, proč ne.
Re: J.Černý před podpisem smlouvy
(host) před 17 lety 07.01.2008 23:41 |Mno, tak mame skoro pulnoc pondeli a za dnesek se opet nic nepohnulo v pripadech Jarolima, Kubaska a Blazka. Navic podle webu CB (viz vyse) jeste zdaleka neni nic hotovo ani v pripade Cerneho. Tak to vypada, ze posilujeme porad jen virtualne a ve skutecnosti je jedinou podepsanou posilou Toleski. Tak uvidime zitra, jestli uz se neco podepise. To, ze se nic nedeje, ackoli bylo avizovano, ze prestupum/hostovanim nic nebrani, ve mne vyvolava obavy, ze to muze skoncit ostudou a zmineni hraci poputuji zpet do svych klubu.
Re: J.Černý před podpisem smlouvy
quelhar (admin) před 17 lety 07.01.2008 23:42 |To jsem psal ja.
Re: J.Černý před podpisem smlouvy
(host) před 17 lety 08.01.2008 08:32 |nesejčkuj, blažek slintal blahem, že je ve slávce a pokud nebude chtít (v libe už ani nechtěj) tak může z5 a nám se vrátí bořek s váchou, černý mi žíly nerve a jarolím, tam už je to upečený. Strejda ho moc chtěl.
Re: J.Černý před podpisem smlouvy
(host) před 17 lety 08.01.2008 09:24 |Ano,ano,hoši,kde jsou prachy tam je dnes strýc a budou tu i kmotrovské metody.Kdo chce vidět,vidí,kdo nechce tak pochlebuje.Všechno to praskne až bude pozdě.Pepi
Re: J.Černý před podpisem smlouvy
(host) před 17 lety 08.01.2008 10:59 |No jo, když šel Karel do Slavie tak určitě věděl jak velký částky tu lítaj. Dluhy hráčům a dalším subjektům. Ale možná že jako sám velkej Kmotr věděl že postoupíme do Ligy Mistrů a pak že si přijde na svý. Ale že by tak zkušenej mafián vsadil na riziko s Žilinou a Ajaxem? Aha, vlastně je to mafián takže si oba zápasy koupil, to mi skoro nedošlo..
Zkrátka kdo má závistí klapky na očích.. NECHCE VIDĚT NIC NEŽ TO SVOJE!
Nejsem zastáncem jedné vize ale plácat tady kraviny bez důkazů, to mě nebre, ani v politice, ani ve fotbale.
P.S. Prosimtě už tu neotravuj s těma kravinama, radši zjisti něco užitečnýho o Tottenhamu. Nebo si snad máme rovnou myslet že si to Karel taky koupil? Nebo ho taky můžou vést temný síly přímo z Enicu.. NO nic to se dozvíme 13. únara nebo kdy hrajem.. Kmotr
Re: J.Černý před podpisem smlouvy
(host) před 17 lety 08.01.2008 09:58 |Nebo to skončí tiskovou konferencí, kde podepíší všichni současné. Pak úsměvy, fotky v nových dresech, gratulace, rozhovory...LE
Re: J.Černý před podpisem smlouvy
(host) před 17 lety 08.01.2008 11:51 |to vypAda ze rajnoch ani nebyl osloven...
http://vfotbal.cz/index.php?art=2778
Re: J.Černý před podpisem smlouvy
(host) před 17 lety 08.01.2008 13:42 |Situace okolo nedotazenych prestupnich jednani neni nijak zavratne komplikovana, jde hlavne o osobni smlouvy hracu, coz zas neni v rozpoctu klubu takovy problem. Posilovani tim , ale zrejme nekonci je mozne cekat prichod jeste 1 defenzivniho hrace. Vedeni klubu dotahlo take velmi lutraktvni soustredeni v Dubaji o kterem se mluvilo v zakulisi dost dlouho , ale jasneho nic nebylo. Trochu mne prekvapuje zuzovani kadru , kde dle meho doslo k predcasnemu vyrazeni Costy, ktery mohl znamenat prinos. Naopak Necidova nechut ke Kladnu a Mostu bya zavinena podminkami, ktere oba kluby nabizeli a hlavne vyjadreni trenera Silhaveho hrace definitivne zvyklalo a urcilo smer jeho dalsiho pusobeni, na kterem nebude skodna ani Slavia. Jinak jsem dnes cetl nejnovejsi informace o soustredeni a musim ocenit hlavne fyzicku Marka Sucheho , ktery zatim ve Slavii zustava, ale pokud by prisla konkretni nabidka tak se ji vedeni bude intenzivne zabyvat. Docela jsem zvedav na ceny vstupenek na Totenham, mluvi se o stejnych cenach jako na ligu mistru, snad uz je nejvyssi cas na jejich distribuci. Jiri
Re: J.Černý před podpisem smlouvy
mart před 17 lety 08.01.2008 14:46 |zdravim Jiri, nejak Vas nebylo moc videt v poslednich dnech. Musim priznat, ze jste mi chybel :D. At pocitam, jak pocitam, chybeji nam prinejmensim dva hraci, abychom meli jakoukoliv sanci proti tomu Tottenhamu. ( a pochopitelne i dal....)
Zaprve Berbatov, ... tedy ten nam vlastne spis prebyva :D. Bylo by rozhodne dobre (pro nas i pro nej:), aby zmenil dres.
Za druhe Rajnoch. Bezesporu bude treba hrat ze zabezpecene defenzivy , ... a na brejky. Rajnoch na defenzivnim stitu, ... a na podzim pak misto Sucheho do obrany. ( Jestli chtej 30 milionu, nemel by to byt problem. Podle me tu hodnotu rozhodne ma - zejmena, kdyz za Cernyho se dalo nejmin 10).mart
Re: J.Černý před podpisem smlouvy
(host) před 17 lety 08.01.2008 14:58 |A co uděláš se Švecem a Taveresem? Rajnocha jedině na stopera a když zůstane Suchý tak neni třeba vůbec. Hlavne at nepřijde ten Kušnír. Ravik
Re: J.Černý před podpisem smlouvy
(host) před 17 lety 08.01.2008 15:40 |Ano i vydelavat penize se musi , zdravim Vas pratele, jsem tady zase rad i kdyz nevim na jak dlouho, k posilam, sdilim nazor , ze je treba vystuzit jeste obrannou fazi, prece jen Cerny neni klasickym defenzivnim hracem, jmena no Rajnoch asi v teto fazi ne , Kusnir, no nevim, snad zase v herni fazi vyzkousime/alespon to KJ rikal/ par talentovanych hracu a uvidime. osobne se priznam, ze nektere prestupy mi furt nedochazeji , treba Jarolim,tento typ hrace nam prilis nechybel, Kubasek , puvodne mel jit Vorel na hostovani, ted se zase spekuluje o Divisovi , tak nevim. Turnaj jsem nakonec spise sledoval v televizi a na internetu a tak jsem tu nasi potupu vcetne sms od kamarada Spartana snesl lepe kamos Slavista se pred hokejem zasil nekam na chatu a tak proste nudo. I tak budu hodne sledovat turnaj Tipsportu a dalsi akce, kde nasi budou hrat a budu velkym kritikem nasich hracu i treneru. Hlavne kvuli nesmyslnym opcim a dle meho soudu i kvuli kseftum lidi ve Slavii. Jiri
Re: J.Černý před podpisem smlouvy
mart před 17 lety 08.01.2008 16:03 |Nechapu proc ne Rajnoch. Mato vice duvodu. Jednak za nej nemuzou chtit vic nez 30-32 Milionu, a ze Slavie by urcite nesel za min. Za druhy uz zmineny Tottenham - tam muzou hrat 3 defenzivni zaloznici, dve kridla a Toleski, a za treti, a ne nepodstatne - by to Dolezalovi uvolnilo ruce v pripade zajmu o Suchyho.
Nevim, nevim, u me je Rajnoch ne jen prioritou, ale naprostou nezbytnosti!
Kusnira at si klidne nechaj.mart
Re: J.Černý před podpisem smlouvy
(host) před 17 lety 08.01.2008 21:23 |Presne Rajnoch k nam!To je fakt borec,se divim ze je jeste v boleslavy.
Re: J. Černý před podpisem smlouvy
(host) před 17 lety 08.01.2008 15:39 |Tak mě napadá,že v nějakym onlejnu KJ tvrdil, že sledují néjaké nadějné Frantíky. Takže nebyl by tam na skladě nějakej Francouz? Na barvě a vzhledu nezáleží :-)) a Tavares potřebuje nutně kamaráda, aby se nemusel bratříčkovat s rudochem.LE
Re: J. Černý před podpisem smlouvy
(host) před 17 lety 08.01.2008 15:54 |No oni skutecne podle vseho neco vyhlidnuteho meli , ale znas to realita v Cesku je casto jina a hlavne si myslim, ze pri tolika zmenach v kadru ho spis asi budou chtit stabilizovat, s tim Tavaresem je to vic nez pravda ten snad ma v tom Spartankovi otce, matku i bratra , protoze kluci casto rikaji, ze spolu protelefonuji cele hopdiny, jen aby to neovlivnilo treba derbicko. Jiri
Re: J. Černý před podpisem smlouvy
(host) před 17 lety 08.01.2008 16:28 |Kouč Jarolím si zatím pochvaluje pracovitost svých svěřenců. "Přístup je opravdu velmi dobrý. Cíl i touha jsou jasné, chceme titul, ale víme, že to bude těžké," prohlásil trenér s tím, že z hráčů cítí napětí a odhodlání. Kromě běžek si "užívají" i jiných sportů. Chodí do posilovny, zahráli si basketbal, dnes je čeká florbal. "Ve středu se dočkají i fotbalového míče," pokračoval slávistický kouč.
Těší ho i posilování kádru. !!!!!!! - Rád by ale ještě získal mladoboleslavského obránce Rajnocha a připustil, že možná přijde i útočník. -!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
"Kromě posil se uzdravují i další fotbalisté. Jarní část bude krátká, rychlá a chceme být v boji o titul silní," uvedl trenér Jarolím.
Re: J. Černý před podpisem smlouvy
(host) před 17 lety 08.01.2008 17:00 |"Byl bych rád, kdyby mezi námi Rajnoch do konce ledna byl," uzavřel kouč Jarolím.
Re: J. Černý před podpisem smlouvy
(host) před 17 lety 08.01.2008 17:03 |Chce v týmu dvadvacet hráčů, když počítám 3 golmany tak musí jeden golman na hostování nebo přestup. a 4 hráči ze současného kádru pokud přijde Rajnoch. Podle mě tedy Hubáček,Šourek,Jablonský a nevim asi Kalivoda.. Nepočítám Šventa a Jandu kteří jsou zranění a podle mě je KJ do těch 22 vyvolených nepočítá.. Jak to vidíte vy?
Re: J. Černý před podpisem smlouvy
(host) před 17 lety 08.01.2008 17:51 |Hubáček ani Kalivoda na hostování nepudou.
Saul_Hudson
Re: J. Černý před podpisem smlouvy
(host) před 17 lety 08.01.2008 18:01 |myslim, ze Kalivoda dokaze davat goly v dulezitych zapasech a to se nam muze na jare naramne hodit, kdyz bude zdravotne v poradku
Re: J. Černý před podpisem smlouvy
martyni (přítel SN) před 17 lety 08.01.2008 18:12 |Šourek, Jablonský, Belaid, Gaucho...někdo další? těžko říct...Kalivoda a Volešák ted mají konkurenci v Jarolímovi a Černém...vidím tyto hráče dost vyrovnané...Švento a Janda je myslím převyšujou a když budou zdraví, měli by hrat... Rajnoch? docela mě překvapilo vyjádření KJ, ja myslel že pokud neodejde Suchý, Rajnoch nepřijde, to mi logicky sedí, jinak draze kupovat Rajnocha, když na defenzivního záložníka máme Švece, Tavarese, Gebreho, na stopera Latku, Brabce, Suchýho, Suchý a Švec můžou zaskakovat na obou postech... asi takhle.
Re: J. Černý před podpisem smlouvy
(host) před 17 lety 08.01.2008 18:14 |Gaucho už je v Béčku toho do A nepočítej takže musíš vyšoupnout někoho jinýho :D
Re: J. Černý před podpisem smlouvy
(host) před 17 lety 08.01.2008 18:15 |ty jo, to neni zas taková sranda takhle tady šoupat se jménama, tak sorry no.. :(
Re: J. Černý před podpisem smlouvy
(host) před 17 lety 09.01.2008 01:59 |Zdroj eurofotbal.cz: Slavia s Teplicemi soupeří o Andreje Heska, 26letého útočníka z Nitry :D :D :D, tak to fakt potom (jestli přijde i Rajnoch) netuším, jak to Kárl Jarolím poskládá... Co třeba: Vaniak - Dřížďal, Brabec, Rajnoch, Černý - Šenkeřík, Tavares, Šmicer, Pudil - Blažek, Toleski. Náhradníci: Kubásek, Suchý, Švec, Latka, Jarolím, Ivana, Hesko (zranění: Janda, Švento)... Ale nějak mi tu přebývají: Vorel, Hubáček, Šourek, Krajčík, Belaid, Diviš, Volešák, Kalivoda, Jablonský a Selassie, Koblera s Kovářík počítám do béčka ... Gaucho (už je naštěští v béčku, doprdele s ním...). Myslím si, že pokud přijde Rajnoch tak hlavně na post stopera, kde ho KJ zná ze Slovácka, a bude to už předběžně alternativa za Máru Suchýho na příští sezónu.
Re: J. Černý před podpisem smlouvy
(host) před 17 lety 09.01.2008 02:19 |Tantalos je naprostý debil!
Jinak k posilám, vy kdo nadáváte:
Uvědomte si, že přišli dva nejgólovější útočníci v lize (Toleski 13 z. / 7 g.), Blažek (36 z. / 10 g., ale letos 6 z. / 3 g.)
Uvědomte si, že přišel Kubásek, který by se za rok dva mohl stát brankářskou jedničkou. Přišel na hostování s opcí! Pokud se neukáže, vrátí se v létě zpátky do Sokolova a na přehlídkové molo :D
Uvědomte si, že přijdou dva nejvíce cenění ofenzivní záložníci (mimo Slavii a Spartu a v Česku neprodejných Matějovského a Kaloudy) M.Jarolím a Černý, to že má Jarolím 5 golů na podzim taky o něčem svědčí. Černému nezávidím, taková hysterie jaká se mezi fandy Slavie rozeběhla, panečku, fakt mu to nezávidím. Oba záložníci á cca 10 - 12 milionů? Asi taaaak.
Takže pojďme bilancovat. Pokud přijde ještě Rajnoch (i kdyby za 30M tak určitě pořídit! To je to samé co bylo u Vachouška), ten je za těch 30 prodejnej do ciziny vždycky...
Tak sečteno a podtrženo: máme Belaida, Ivanu, Pudila, Blažka a Kubáska na hostování s opcí (dle jara se můžeme v klidu rozhodnout, kdo stojí za to koupit a kdo ne)
dále jsme za pakatel koupili Gočeho!!! To může být náš obrovský trumf, když v trapném Mostě dokázal nastřílet 10 golů. Dál tu máme dva na české poměry dost nadprůměrné ofenzivní záložníky za cca 25M dohromady. Prodali jsme Vlčka za 1M eur, Gecova odhaduju za 6M bohužel jen czk. A SNAD pořídíme Rajnocha, za 25M... Takže bilance: příjmy 25+6 = 31 / výdaje 25+25+4,5 = 54,5 (ale bez Rajnocha 29,5 takže jsme v plusu - Rajnocha zaplatí letní odchod Suchého). A co vidím jako hlavně hlavní přínos je, že když se tři lidi zraní (u Šmicra, Latky a Tavares nic neobvyklého, nemluvě o tom, že z našeho ŠIROKÉHO KÁDRU nebudou v podstatě velkou část jara k dispozici Janda a Švento - dva nejlepší záložníci v ČR) nebudu muset koukat na toho BLBA Jablonského, trnout kdy namistrovanej lempl Hubáček namaže soupeři na gól a nebo doufat, že vyrovnáme s osamoceným nekopou Gauchem na hrotu!!!!!! Stejně tak, když se frajírek Belaid urazí, že není v základu, bude s ním moc KJ vyrazit dveře, protože bude mít více alternativ.
Takže vy všichni rozumbradové, co tady lomíte rukama na ztrátou těch SUPERTALENTŮ Dočkala, Gecov a Váchy tak vězte, že já jsem RÁÁÁÁD že jsou v prdeli!!!!!!!! Ještě bych za ni, ne na hostování s opcí, ale rovnou na přestup poslal Jablonskýho, Šourka, Hubáčka, Gaucha a Belaid a bezstyláka Vorla byl bych úplně nejspokojenější!!! Slavia byl měla být čest a ne se doprošovat někoho kdo si nechce počkat na svou šanci (viz Vácha)...
Re: J. Černý před podpisem smlouvy
(host) před 17 lety 09.01.2008 02:21 |Jo a zapomněl jsem na Andreje Heska! Toho ale vubec neznam, nemohl by tady nekdo hodit nejake info. Klidně i ve slovenštině, k Vánocům jsem dostal kapesní slovník. Díky
Re: J. Černý před podpisem smlouvy
(host) před 17 lety 09.01.2008 07:10 |Tyhle sparťanský svině, co urážej slavistický fotbalisty, by měl webmaster rovnou mazat. Blb Jablonský? Ne, blb annönym.
Re: J. Černý před podpisem smlouvy
(host) před 17 lety 09.01.2008 07:36 |Říká ten, který se nepodepsal :D :D :D To mě dojímá... Blb ty!
Re: J. Černý před podpisem smlouvy
(host) před 17 lety 09.01.2008 14:39 |No co se týče vyjádření k posilám a odchodům celkem souhlasim, ale nevim proč hned urážet, jak Tantala, tak hráče, jako Jablonský. Taky se mi Jablonský nějak zvláśť nelíbí, ale hraje to na co má a jestli jednou bude mít na víc se ukáže stejně, jako se to ukázalo u Jandy, nebo neukázalo u Nečase a vzhledem k momentální situaci se to ukáže možná na hostování, nebo v jiném klubu.Nejsem odborník na brankářdskej styl a je mi uplné jedno, jestli brankáŕ střelu chytne podle naučné brožury, nebo ji prostě, jen chytne, ale měl by sis uvědomit, že nebejt Vorlika, tak by ani žádný předkolo LM nebylo, Vaniak by se nestal čarodéjem a my bychom shánéli posily , mezi důchodci a vyhozenými hráči. lordEdmund
Re: J. Černý před podpisem smlouvy
(host) před 17 lety 09.01.2008 15:07 |Ano, ano opet ta chvile ,kdy Taborsky strli perfektni strelu a Vorel ji zazracne vyrazi, no rikal jsem si tehda ,co to ten Taborsky blbne , ale druhy den bylo jasno , uz nebyl nasim hracem. Rajnoch,v soucasne dobe jde skutecne jen a jen o prachy, pokud neodejde ven, litaj okolo nej sumy az melounu a dalsi plneni. Jinak i hrac sam vaha a uvidime jakym smerem se nakonec budou ubirat jeho cesty, jina situace by zrejme nastala v pripade odchodu Marka na prestup, pak by to cele bylo dilem okamziku.Jiri
Re: J. Černý před podpisem smlouvy
(host) před 17 lety 09.01.2008 15:21 |Na tu Táborskýho hroznou chuť nás porazit si občas vzpomenu :-))a jeŠté dodatečně mě zamrazí...Proto jsem pro ten dodatek ke smlouvě o "vzájemném neútočení"...Jak tenká byla linie mezi LM a Uefou a paradoxně o tom mohl rozhodnout v té době, ještě Slavisa. No každopádně Vorel si zaslouźí respekt a uznání a nejen za ten jeden zápas. Raději bych ho viděl ještě ten půlrok ve dvojici s Vaniakem. LE