Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Rozhovory

J.Černý: Rád bych měl brzy jasno

Slavia se intenzivně zajímá o českobudějovického záložníka Jaroslava Černého, který na podzim odehrál všechny zápasy a vstřelil čtyři branky. Jednání se blíží ke konci, ale zájem má i Sparta či Liberec. "Přál bych si, aby se to už nějak rozlousklo," prozradil v našem rozhovoru.

V poslední době se v médiích mluví o zájmu Slavie, už méně pak i Sparty a Liberce. Jakou nabídku osobně preferujete?
O zájmu Slavie vím od minulé sezony, o Spartě a Liberci jsem se dozvěděl až v posledních dnech. Já chci hlavně do klubu, kde mě bude chtít trenér a do mužstva, které má šanci hrát evropské poháry. Asi bych se rozmýšlel mezi Spartou a Slavií. Hlavně doufám, že mi to Budějovice umožní.

Jak to momentálně vypadá?
To je spíše otázka na Karla Poborského. Je to určitě na lepší cestě než v létě, ale jestli se Budějovice s nějakým týmem dohodnou opravdu nevím. Snažím se si tím nijak nelámat hlavu, protože já to neovlivním. Ale na druhou stranu bych si přál, aby se to už nějak rozlousklo.

Asi vás to musí přinejmenším znervózňovat, pokud stále nevíte kde na jaře vlastně budete hrát.
To určitě. A jak už jsme se bavili, tak i kvůli manželce, která by měla nastoupit do nové práce.

Jak často se třeba koukáte nyní na mobil? Více než mimo přestupové období?
Já se na něho koukám jen když slyším že zvoní, jinak ne (úsměv).

Zvoní nyní častěji? Jak podrobné máte informace o jednáních?
Určitě jsem se svým manažerem Daliborem Lacinou v kontaktu o něco častěji. Ten mě informuje, když jsou nějaké změny.

Pokud byste se dostal do Slavie či Sparty, byl byste připraven na zvýšený tlak v takovém klubu, který bojuje o titul?
Určitě ten tlak je mnohem větší než v jakémkoli jiném ligovém mužstvu. Na druhou stranu si myslím, že už nejsem v lize nějaký nováček a mám nějaké zkušenosti. Kdybych se toho bál nebo si nevěřil, tak raději řeknu manažerovi, ať ta jednání ukončí. To, jestli bych to zvládl, by ukázal jen čas, a to až bych v tom klubu byl.

V lize jste zatím kromě Budějovic působil také v Opavě, Olomouci a Brně. Jak na jednotlivá angažmá vzpomínáte?
Opava mi dala šanci zahrát si ligu jako první. Stadion a diváci tam byli výborní, škoda jen, že se nám nepodařilo zachránit. V Olomouci jsem první rok nastupoval celkem pravidelně, takže úvod byl celkem dobrý. Druhý rok přišla zranění kotníku, plastika křížového vazu a menisku. Asi rok jsem se z toho dostával a neodehrál jsem ani minutu. Pak mě Olomouc poslala na hostování do Brna, kde jsem odběhal celou přípravu a těsně před začátkem ligy jsme si pro změnu přetrhl vazy v kotníku, takže úvod nic moc. Stihnul jsem až konec podzimu, pak jsem odehrál jaro, ve kterém jsme se zachránili. Druhý rok v Brně jsme začali špatně a za prvních deset kol jsme nahráli pouhé čtyři body a až do konce sezony jsme se zachraňovali. Mrzelo mě, že mi pak po pátém kole v další sezoně řekli, že už se mnou v Brně nepočítají a že dostanou šanci mladí. Kdyby mi to řekli před sezonou, tak jsem to pochopil, ale ne po pátém kole, když jsem tři utkání odehrál a my v nich neprohráli. V Budějovicích se nám celkem daří a k větší spokojenosti nám jen chybí, aby na nás chodilo více diváků, kteří nás budou podporovat.


Petr Doležal: Pomalu se přibližujeme
"Jednáme, ale rozcházíme se o jeden až dva miliony, pomalu se přibližujeme," uvedl Petr Doležal pro deník Sport. České Budějovice údajně chtějí 12 miliónů, Slavia však nabízí o dva milióny méně. V příštích dnech bude jasněji, zda se kluby nakonec dohodnou.

Foto: Koláž, autor Richi

Komentáře (60)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: J.Černý: Rád bych měl brzy jasno

    (host)     před 17 lety 04.01.2008 22:43 |  
    0 0

    Hlavne, ze na diskuzich litali castky kolem 20m vy chytraci, Slavia by za nej nikdy tolik nedala

    • Re: J.Černý: Rád bych měl brzy jasno

      (host)     před 17 lety 04.01.2008 22:55 |  
      0 0

      Dvacet milionů se rovná deset Budějovicím, další peníze hráči za podpis smlouvy,další náklady s jeho příchodem, provize zprostředkovatelům, DPH a další výdaje.

      • Re: J.Černý: Rád bych měl brzy jasno

        (host)     před 17 lety 04.01.2008 23:01 |  
        0 0

        Tahle kalkulace je nesmysl, kterej zřejmě potřebujou živit lidi, který maj potřebu nadále nadávat a kritizovat všechny a všechno. I při započtení všech těhle věcí se z 10 nedostaneš na 20. Zvláště položky jako "peníze hráči za podpis" a "další náklady" jsou v případě tohodle přestupu uplně mimo.

        Ale to nic nemění na tom, že i 5 mega je za tohoto fotbalistu příliš, stejně tak, jako je zbytečný kšeftovat zrovna s Poborským a tahat ho tak z jeho problémů, navíc když z Budějovic do budoucna žádnej profit nekouká.

        • Re: J.Černý: Rád bych měl brzy jasno

          (host)     před 17 lety 04.01.2008 23:36 |  
          0 0

          Ono je otázka jak se na co díváš!!! Je hloupost srovnávat různé částky. Pokud se bávíme o přestupní částce, tak se jedná o částku, kterou vyplatí klub klubu (ze které se odečte částka pro hráčského agenta). Samozřejmě náklady na přestup jsou vyšší (bonus za podpis atd.) Ale odjakživa se tu řeší čisté přestupní částky! Tak prosím srovnávejme srovnatelné!!! Děkuji. To bys tady jinak mohl vyprávět že Vlček nestál 1M euro ale 2.5M atd.

          • Re: J.Černý: Rád bych měl brzy jasno

            (host)     před 17 lety 04.01.2008 23:44 |  
            0 0

            Samozřejmě, že jsou tam ještě "drobný" kolem. Ale v tomhle případě (s ohledem na to, o jakýho hráče se jedná) prostě bonus za podpis, provize agentovi a další vedlejší náklady nemůžou tu částku navýšit o 100%.

            • Re: J.Černý: Rád bych měl brzy jasno

              (host)     před 17 lety 04.01.2008 23:48 |  
              0 0

              To souhlasím. Ono taky to bude cca 10 - 12 milionů.

      • Re: J.Černý: Rád bych měl brzy jasno

        (host)     před 17 lety 06.01.2008 10:57 |  
        0 0

        No to už snad ne. Nejenom že se tady v poslední době roztrhla přestupová histerie, kterou odstartoval odchod naši odchovanců (nikdo neví za kolik a další informace). Ale tady má ještě někdo tu drzost, když se ukáže, že místní informce jsou jen spekulace, napsat že to stejně nakonec bude 20 milionů? Ste se z těch spekulací už regulérně zbláznili. Přestupová částka je prostě daná a zbytek už se nikdy nepočítá protože by se z toho všichni nakonec jenom zbláznili stejně jako ty.. Kmotr

  2. Re: J.Černý: Rád bych měl brzy jasno

    (host)     před 17 lety 04.01.2008 22:47 |  
    0 0

    nemůžu si pomoct, černý za 10-12mega?!? Máme tam nalevo Pudila, za chvilku bude nazpátek švento. Černý bude plejer na lavičku, jen nás to přijde na 10mega, to mohl těch pár zápasů "zadara" odkopat třeba Bořek. V záloze máme přetlak, jestli nás někde teď talčí bota, tak to je stoper a levý obránce. Při zranění Brabce, zranění Feryho, prodeji Máry, nekopy Hubáčka je to naše achilova pata! Říkám Černýho nepotřebujem a Poborskýmu leda tak ****.

    • Re: J.Černý: Rád bych měl brzy jasno

      (host)     před 17 lety 04.01.2008 23:06 |  
      0 0

      Ale kulový, Jaroslav Černý může hrát levého obránce a to velmi dobře (už tak hrál v Brně). Navíc mu podzim velmi vyšel, ve všech čtyřech zápasech Budějovic, co jsem viděl hrál výborně, čímž se dostal i do širšího kádru reprezentace. Navíc dobrých leváků není nikdy dost. Je možné, že Pudil i Švento v létě odejdou a co potom??? Zase budeme řešit problém s levou stranou hřiště. Navíc Černý má sice 28 - 29 let (nevím přesně, ale mám dojem, že je ročník 79), což znamená, že může 2, 3 možná 4 roky ještě vrcholově hrát. Kurva a už se smiřte s tím, že Bořek, Lukáš a Marcel jsou pryč, prostě jsou (Bořek a Lukáš) zatím pro jaro pryč a zřejmě i na stálo pryč budou. Zas mi ale řeknětě, co by těmto talentům dalo sedět na lavičce a čekat na svoji šanci, která by třeba za jaro přišla ve 3 zápasech. Pro ten případ tam může být Kalivoda, Gaucho, Šourek (kterým je +- 25 let a je celkem pravděpodobné, že se z nich hvězdy už prostě nestanou) a další. A tak je pro Váchu, Dočkala, Černého i Necida lepší hostovat. A co když prostě nikdo tyto hráče bez opce na hostování nechce? Proč by v Liberci dávali prostor hráčům Slavie??? Když mají dost hráčů svých... A není to jen Liberec. Prostě pro to, aby tam ti hráči hráli tak se tam holt ať se to někomu líbí nebo ne, musí dát ta opce. A kdyby to byli takoví zázraci, tak už za Slavii hrají (viz Švec, Suchý, Janda...) a prostě NENÍ možný mít v kádru 25 mladých kluků!!!!!!! A tak bohužel musejí někteří odcházet. A můj soukromý názor: Ožrala Blažek vám všem ještě ukáže!!! :D

      • Re: J.Černý: Rád bych měl brzy jasno

        (host)     před 17 lety 04.01.2008 23:17 |  
        0 0

        Všechny ty Gecovy a Váchy už bych dále nerozpatlával (byť s tebou souhlasím), aspoň do léta to nemá cenu řešit. Nikam to nevede.

        Jiná věc je Černý. V Brně hrál toho obránce tak "dobře", že byli ještě rádi, že se ho zbavili. V Budějovicích až dosud taky nijak nezářil. Jak píšeš, tak mu vyšel jeden podzim (tzn. cca 15 zápasů), což je na skoro třicetiletýho fotbalistů trochu málo, natož když má přijít za takový peníze, který by třeba pokryly plat Šmicera s Bergrem na příští rok. Švento odejde v létě jen těžko, v létě spíš teprve začne pořádně hrát, ale i tak bude o třídu vejš než Černý. Levýho beka odkope velmi slušně Dřížďal, popř. Pudil, další volbou je bohužel tragickej Hubáček, přes kterýho by se možná Černý do sestavy dostal, ale stále je to až nějaká druhá třetí volba na danej post. A to za ty prachy nemá smysl.

        • Re: J.Černý: Rád bych měl brzy jasno

          (host)     před 17 lety 04.01.2008 23:32 |  
          0 0

          Ok, Dřížďal ano, ale zase si myslím, že nebude stíhat hrát současně pravého i levého obránce. Protože Krajčík byl v podzimní sezóně jedním z nejslabších hráčů Slavie!!! Je to zlé ode mně, ale nemohu si pomoci... Na to jak hrál před rokem super to byla od Matěje obrovská bída, takže spíš to vidím na Dřížďal vpravo a vlevo? Sám jsi správně řekl, že švento začne hrát pořádně až v létě (jeho odchod vidím buď příští zimu nebo v létě 2009), takže zbývá na levou zálohu Pudil, čímž těžko může hrát Pudil levého obránce. A teď si prosím polož ruku na srdce a řekni mi pořadí hráčů Slavie, i hráčů ostatních ligových celků (u kterých je reálná šance je do Slavie přivést) podle toho jak jsou schopni odehrát post levého obránce. Když vynechám Kadlece ze Sparty, tak tady nevidím nikoho kdo by to byl schopen následujicí dva roky hrát lépe než J.Černý! Neříkám, že je buhvíjak perspektivní, ale aktuálně je to nejlepší možná volba!!!!!! Ono ne vždy perspektivní znamená dobrý (viz třeba Zachariáš)

          • Re: J.Černý: Rád bych měl brzy jasno

            (host)     před 17 lety 04.01.2008 23:42 |  
            0 0

            Dřížďal je sice pravák a jako pravej bek byl kupovanej, ale při "výkonnosti" (jestli se to tak dá vůbec nazvat) Huba prostě toho levýho beka kopat musí. Pokud Matěj odejde nebo bude mimo formu (souhlasím, že závěr podzimu měl velmi slabej), pravýho beka odehraje i Gebre Selassie nebo Šourek. Navíc nevíme, kdo může za rok přijít nebo jestli Liberec vůbec bude schopen koupit oba hostující hráče.

            Já bych Černýho na post levýho beka taky pochopil, ale za rozumnou cenu, která je u tohoto hráče do 3 milionů, ale rozhodně ne 10 nebo 12. Za takový peníze se pořizují uplně jiný hráči (i Švento byl levnější).

            Další věc, kterou bych v tomhle případě čekal, je ta, že Černý sám trochu zatlačí na Budějice, aby ho pustili, což by pozici Slavie při jednání dost zvýhodnilo. Je to jeho poslední šance, jinak mu Straka sežene tak max. regionální ligu v Německu. Ale jemu je to snad ještě jedno, jestli ho pustěj nebo ne... narozdíl třeba od Marka Jarolíma, kterej to řek zcela jasně a celou věc to hodně posunulo.

            • Re: J.Černý: Rád bych měl brzy jasno

              (host)     před 17 lety 05.01.2008 00:00 |  
              0 0

              To souhlasím, že jeho přístup k věci není uplně nejlepší. Přijde mi to, že tak trochu spekuluje nad Spartou, což se mi teda vubec nelíbí! Ohledně Krajčíka, ano je z formy! Gebreselassie ho určitě v budoucnu nahradit může, ale nevím, jestli je to on, kdo díru na kraji obrany zalepil vhodně, a Šourek NE! to bylo šlápnutí do hovna (to se na mně nezlob). A ono ti zbyde na krajích obrany v případě Krajčíkova zranění či trestu či ještě vetším poklesu formy jenom Gebre, Hubáček a Dřížďal. Proto vidím jako dobré řešení koupit Černého, který dokáže odehrát post levého obránce velmi dobře a Dřížďal může hrát na "své" pravé straně. Toť můj názor, nikoho jsem se nechtěl dotknout nebo někoho urazit (jak se to tady bohužel poslední dobou stalo zvykem - viz jiná vlákna této diskuze!). Neodpustím si ještě poznámku k fanouškům: Postup Slavie do Ligy Mistrů přinesl peníze, zlepšení reputace, zvýšení ceny hráčů (Suchý, Švec a další) ale bohužel také příliv fanoušků, kteří fandí vždy tomu, komu se daří. Při pohledu na zdejší diskuzi se obávám, že do našich řad bohužel proniklo několik negramotů a lidských nul z řad fanoušků Sparty... Což mě mrzí ale bohužel je to průvodním jevem úspěchu.

              • Re: J.Černý: Rád bych měl brzy jasno

                (host)     před 17 lety 05.01.2008 00:15 |  
                0 0

                S fanoušky souhlas - neřekl bych ale že se konala nějaká "rudá invaze" do našich řad, ale spíš se trochu probudili takový latentní slávisti, kteří v minulých letech pomalu ani nevěděli, kde a jak Slavie hraje, a teď mají potřebu do všeho kecat.

                Souhlasím i s tím, že ty kraje obrany jsou při ztrátě formy nebo zranění dvou hráčů slabý, z Gebreselassieho nadšenej taky nejsem, Šourek se neukázal nejlíp, ale nevím, jestli je rozumný ho po půl roce odepisovat. Jen si nemyslím, že to Černý nějak vytrhne. Proto zastávám názor - nákup Černého ano, ale za rozumnou cenu (ta je podle mě tak do 3 milionů). I s ohledem na jeho věk (a věk dalších beků, jako Krajčíka nebo Dřížďala) bych očekával něco s větší perspektivou.

                • Re: J.Černý: Rád bych měl brzy jasno

                  (host)     před 17 lety 05.01.2008 00:21 |  
                  0 0

                  Souhlas, ale obávám se, že na to má vliv několik faktorů:
                  1. postup slavie způsobil v česku náladu: "slavie má prachy tak ať platí"
                  2. obávám se že řezník, kadlece (z bohemky), lecjakse, morávka a další asi těžko pořídit pod 20 milionů a navíc ani oni naši současnou situaci tak do dvou let nevyřeší
                  3. samozřejmě reálně má černý cenu nižší, ale to měl i jarolím (cca 7 milionů bych pochopil) - vše je to způsobeno tím, že se z toho snaží poborský vytřískat co nejvíce
                  4. jako lepší alternativu bych pochopil třeba sanžit se získat na půlroční hostování Rudu Skácela - jó to by mě hoooodně potěšilo!!!!

                  • Re: J.Černý: Rád bych měl brzy jasno

                    (host)     před 17 lety 05.01.2008 00:43 |  
                    0 0

                    Ad1) Je to tak, takhle situace nastala, i Jarolím říkal, že teď je na naší "diplomacii", jak tyhle choutky ostatních klubů ukočíruje. V případě Mostu se to podařilo nad očekávání, v případě Liberce nevíme (smlouvy nikdo neviděl), v Plzni to bylo tak na hraně, ale u Černého už je to moc. Za takové hráče se přes 10 mega neplatí. Navíc Černý sice zahraje proti týmům, jako je Zlín, Jablonec, Bohemka nebo Kladno, ale proti Slavii byl neviditelný, upozornil na sebe jen neustálým padáním a kecáním.

                    Ad2) Tyhle hráči jsou asi mimo náš zájem - Kadlece bude klokan směřovat rovnou ven, nemají peníze a tady je cítí, už byl na stáži v Anglii, pokud tam nedojde na nějaký veksl se Spartou, tak půjde ven. Morávek - toho klokan ještě letos udržel, ale pokud spadne, tak bych se nedivil, kdyby se ho snažil ještě rychle zpeněžit, než mu ve druhý lize spadne cena. Lecjaks - taky by to nemuselo být uplně neřešitelné, Plzeň má dluhy a další prodeje jsou jen otázkou času. Ale souhlasím s tím, že ani jeden z těchto hráčů pro nás dnes nic neřeší.

                    Ad3) Taky souhlas, jak jsem psal již jinde - Poborský potřebuje na další měsíce peníze, které teď nemá, což je vidět na jejich nákupech - opět budou zkoušet mraky neznámých hráčů ze Slovenska a vlastní mládež. Černý je tam jediný zpeněžitelný hráč a v jeho věku Poborský nemůže dlouho čekat a zároveň spoléhat, že mu vydrží údajná forma. Nabízet mu v týhle situaci 10-12 milionů, to mi prostě přijde moc. Za ty peníze ho klidně nechat Spartě nebo Liberci.

                    Ad4) Jo Skácel, na toho jsem zapomněl, ten by se teď hodil. Ale nevím, nakolik by to bylo vůbec reálné a jestli by se chtělo jemu.

          • Re: J.Černý: Rád bych měl brzy jasno

            (host)     před 17 lety 04.01.2008 23:45 |  
            0 0

            jo navíc Karel Jarolím ho chce už dlouho a ten umí hráče odhadnout tak mu ho prostě dopřejte , může jen překvapit

            • Re: J.Černý: Rád bych měl brzy jasno

              (host)     před 17 lety 04.01.2008 23:57 |  
              0 0

              To je na tom to nejhorší - že může jen překvapit... za 12 milionů budeme čekat, jestli překvapí, aby pak stejně za dva roky skončil s fotbalem?

              • Re: J.Černý: Rád bych měl brzy jasno

                (host)     před 17 lety 05.01.2008 00:01 |  
                0 0

                Nebo jsme mohli čekat jestli překvapí Dočkal, Gecov a Vácha za minus 25 milionů. Ten fotbal je svou ošidností tak krásnej, co?

                • Re: J.Černý: Rád bych měl brzy jasno

                  (host)     před 17 lety 05.01.2008 00:06 |  
                  0 0

                  Proti odchodu Váchy s Gecovem nic nemám, Gecov na Slavii nikdy mít nebude (otázkou je, jestli se nedal prodat hned po MS někam ven), Vácha by na Slavii měl jen v případě, že si to srovná v hlavě, ale hráče, který za Slavii hrát nechce, nemá cenu držet. Takže tady vše v pořádku.

                  Ale radši bych čekal na překvapení u Dočkala, než u Černýho. Zrovna tak mohli Dočkala prodat už před časem ven za dvojnásobnou částku, kterou teď budeme platit za Černýho.

                  • Re: J.Černý: Rád bych měl brzy jasno

                    (host)     před 17 lety 05.01.2008 00:17 |  
                    0 0

                    V tom případě asi i víš a rád nám všem prozradíš, kdo a za kolik měl o Dočkala opravdový zájem!!! A ne jenom takovéto sondování situace a sledování... On totiž fotbal dneška se hraje nejen dopředu ale i dozadu, což bohužel pan Dočkal neví, čímž je pro řadu lidí (ani se jim nedivím) dost neperspektivní...

                    • Re: J.Černý: Rád bych měl brzy jasno

                      (host)     před 17 lety 05.01.2008 00:27 |  
                      0 0

                      Vím jen to, co se objevilo i v tisku - Trondheim za něj měl nabízet zhruba dvojnásobek toho, co my za Černého. Jak velký byl skutečně zájem o něj samozřejmě nevím, zjistíme to teď asi jen těžko. Nicméně z pana Černého taky nemám pocit, že by se při bránění zrovna přetrhnul. V Brně by mohli vyprávět.

          • Re: J.Černý: Rád bych měl brzy jasno

            (host)     před 17 lety 05.01.2008 06:30 |  
            0 0

            A co na pravého beka Kaufmana z Teplic? 23 let, byl v jednadvacítce a věř mi, že berzo dostane pozvánku do seniorské repre... A pak napravo Kaufman a nalevo Dřížďal...? :) Luke

            • Re: J.Černý: Rád bych měl brzy jasno

              (host)     před 17 lety 05.01.2008 20:54 |  
              0 0

              Kaufman byl stál mnohem vic než 10 milionů, je v U21, možná už brzo v repre a navíc Teplice nejsou v situaci že by musely prodávat...

      • Re: J.Černý: Rád bych měl brzy jasno

        (host)     před 17 lety 04.01.2008 23:46 |  
        0 0

        V celem sporu o odchovance se line zajimavy problem. Zastanci jejich odchodu poukazuji na to, ze vysedavani na lavicce by jim moc nedalo. V tom maji pravdu. Hraci potrebuji hrat, nikoli sedet na lavicce. Paradox ovsem spociva v tom, ze zatimco odchod odchovancu je obhajovan nedostatkem prilezitosti k tomu, aby si zahrali, stejne kriterium neplati pro posily typu J. Cerny. V tomto prispevku autor poukazuje na to, ze by mladici dostali sanci treba ve trech zapasech. Kolik prilezitosti ovsem ceka na Cerneho? Pokud by bylo malo prilezitosti pro odchovance, logicky vyplyva, ze bude malo prilezitosti i pro Cerneho. A naopak.

        Angazovani Cerneho tak lze obhajit jen tim, ze je lepsi pojistka nez odchovanci pro pripad, kdyby vypadnul ze hry Pudil. Mozna, ale za deset milionu? V podstate se tedy jedna o to, kolik zaplatit za pojistku v osobe hrace, ktery se podle zprav nejevi jako nic lepsiho nez provincni hvezdicka (hrat jsem ho nevidel, z Walesu je slozite sledovat Slavii, natoz Budejice). V bide Budejic mozna trochu prevysuje, asi tak jako jednooky mezi slepymi.

        Rhodri

        • Re: J.Černý: Rád bych měl brzy jasno

          (host)     před 17 lety 05.01.2008 00:02 |  
          0 0

          Na Černého čeká daleko více příležitostí, protože je to levý záložník, který však velmi dobře odehraje levého obránce, což se o Váchovi, Gecovovi ani Dočkalovi říct nedá!!!

      • Re: J.Černý: Rád bych měl brzy jasno

        (host)     před 17 lety 04.01.2008 23:48 |  
        0 0

        Ne, ty čuráku. daly se prodát dráž do ciziny, když se měly prodat

        • Re: J.Černý: Rád bych měl brzy jasno

          (host)     před 17 lety 04.01.2008 23:53 |  
          0 0

          Tak teď jsi jasně ukázal jako máš nade mnou převahu.
          1.Čurák si tak možná sám, když se takto projevuješ
          2.Asi dali, ale určitě ne daly, nevím jestli jim chybí penis, ale myslím, že ne...
          3.Zastávám názor, že částky stanovené v opci na prodej hráčů do Liberce nejsou špatné (ať už je to 6 - 15 milionů) - jedná se o hráče kteří mají sice potenciál, ale v podstatě ještě nic nedokázali.
          4.Prosím tě, tohle není fotbalový manažer, ale reálný fotbalový svět. Aby se obchod uskutečnil musí být nabídka a poptávka.

          • Re: J.Černý: Rád bych měl brzy jasno

            (host)     před 17 lety 05.01.2008 04:57 |  
            0 0

            No fakt je že hráč je starší a nikdy se moc nepředvedl ikdyž letošní podzim byl famozní a jen málokdo mohl přehlédnout jeho výkony , ale stále si myslim že když ho Jarolím chce tak by sem mu ho měli dopřát , vždyt kolik hrářů které chtel mohl dříve mít ? ted je může mít tak at si vybere a pak kdyz nevyhrajem ligu víme čí je to chyba ale ted je predcasne delat paniku , jeslti chytne Cerny formu jako na podzim tak mu budete tleskat ve stoje , navíc stačí aby ho jednou dědek povolal a můžem ho ve 30 prodat do bundesligy

    • Re: J.Černý: Rád bych měl brzy jasno

      (host)     před 17 lety 05.01.2008 09:50 |  
      0 0

      Ty si blázen!!já chodil na všechny zápasy Dynama a řeči, že černý může hrát levýho beka sou naprosto zcestný.Viděls ho někdy naživo, a jestli jo, tak bránit??ale fakt bránit, ne jen stínovat...a viděls ho někdy běhat??už ho vidim jak on běhá od brány k bráně jako levej bek:):)technik je dobrej, ale lempl a nemá silnou vůli...pokud by nabral fyzičku, tak možná možná toho levýho záložníka, ale levej obránce je fantasmagorie!!

  3. Re: J.Černý: Rád bych měl brzy jasno

    (host)     před 17 lety 04.01.2008 23:01 |  
    0 0

    Taky bych měl rád brzy jasno. Ať jde tento neperspektivní trpaslík, který vždy hrál pouze o záchranu a je horší již teď než Vácha i Dočkal, minimálně podle podzimních výkonů, do háje nebo do Sparty. Bílku, prosím, nech si ho od Křetínského koupit.

    • Re: J.Černý: Rád bych měl brzy jasno

      (host)     před 17 lety 04.01.2008 23:05 |  
      0 0

      Souhlas, nemá co nabídnout. Typický hráč pro mužstva, v nichž až dosud působil. Navíc na post, který je i do budoucna celkem slušně obsazen (Pudil, Švento, Šmicer, od léta Berger, Jablonský). Až doteď se daly všechny přestupy nějak vysvětlit, tenhle je při daný ceně z kategorie nepochopitelných.

      • Re: J.Černý: Rád bych měl brzy jasno

        (host)     před 17 lety 04.01.2008 23:11 |  
        0 0

        Pudil, Švento tu pravděpodobně dlouho nezůstanou, Šmicer je neustále zraněnej a Jablonský? Proti němu je Jaroslav černý pan fotbalista!!! Jinak si hlavně myslím, že pokud přijde tak nejčastěji bude nastupovat na levé straně obrany. Spíše se těším na, koho K.Jarolím doplní na tři místa na soupisce pro jaro v UEFě... Gebreselassie, Jarolím, Toleski, Blažek, Kubásek, Černý (?), mluví se o Rajnochovi (?) ... To je zatím 5, možná 7 hráčů :D Velmi se na to těším protože minimálně 2, spíše 4 pěkně nasere :D Všichni přicházejí se slovy "šance zahrát si proti Tottenhamu je velmi lákavá", ale je to jen pro pár vyvolených (konkrétně pro 3 :D ). Pojďme tipovat koho tam napíše!!!

        • Re: J.Černý: Rád bych měl brzy jasno

          (host)     před 17 lety 04.01.2008 23:14 |  
          0 0

          A pokud někdo bude chtít být chytrej s Rajnochem, tak to má více důvodů: Hlavně si uvědomte, kdo ve Slovácku postavil na Rajnochovi celou obranu? Ano KJ. Dále si uvědomte, pod kterým trenérem se stal Ivana ve Slovácku nejlepší střelcem? Ano KJ.
          A můj tip: Rajnoch, Černý, Blažek :D :D :D
          Chudáci Jarolím, Toleski, Kubásek a Gebreselassie - smolíček no...

          • Re: J.Černý: Rád bych měl brzy jasno

            (host)     před 17 lety 04.01.2008 23:20 |  
            0 0

            Ivana se nestal nejlepším střelcem pod Jarolímem...
            Švento a Pudil brzy odejdou, takže kupujem za částku co jsme dostali za Vlčka 30ti letého Černého, který ve srovnání s Vlčkem nikdy nic nedokázal??? Sorry, ale kůň, kterej dosud tahal povoz po vesnicích těžko odběhne pardubickou. Dovedeš si toho kašpara představit jak hlídá Keana, Defoeho nebo Berbatova. Já ne. Možná ustál na tréninku uhlídat Vozábala, což je jeho vrchol.

            • Re: J.Černý: Rád bych měl brzy jasno

              (host)     před 17 lety 04.01.2008 23:27 |  
              0 0

              1. Vlček měl stát 1M eur, Černý přijde za 10-12 milionů, vrať se na zem
              2. Ne vždy jde o peníze. Vlčkovi vyšlo vedení vstříc i za to jak se ke Slavii zachoval a pustilo ho. Troufám si říct, že pokud někdo nabídne milion eur za třeba Jandu, tak má smolíka
              3. Odepisovat někoho předem se nevyplácí :D
              4. Možná máš pravdu, ale to ukáže až čas, takže si můžu dovolit říct PLÁCÁŠ NESMYSLY
              5. Ty to napiš až se tvoje demagogie potvrdí :D
              Pa

              • Re: J.Černý: Rád bych měl brzy jasno

                (host)     před 17 lety 04.01.2008 23:36 |  
                0 0

                Milerád, po 1. zápase ligy, po prvních desti minutách se Spurs. Za 10 miliounů by mohl být kupříkladu Kladrubský, Limberský, Řezník, 2 Hainaulti, Kadlec z Bohemky, Rýdel z Olomouce, Lysoněk, Opiela, nebo třeba 2 hřiště´pro žáčky a dorost, pokud by nám město dalo pozemky na Bohdalci.
                Černý je prostě nepochopitelnej absurdní nákup hráče, kterej je dále neprodejnej a nemá nám co dát. A myslim, že 10ti miliony si na sebe šije pěknej bič, kterej se proti němu okamžitě obrátí, protože na nějaký oslňování nemá, nwní to špička ve svém věku jako Pudil, Blažek, Švento, ale obyčejný třicátník, který v nedosáhl ve své kariéře ani jednoho týmového nebo individuálního úspěchu.

                • Re: J.Černý: Rád bych měl brzy jasno

                  (host)     před 17 lety 04.01.2008 23:48 |  
                  0 0

                  1.Kladrubský? No tááák, myslíš, že Rudoši by ho pustili za 10 milionů? Neblázni!
                  2.Řezník? To samé! Baník to nepotřebuje a nebude talenta, který hraje už v 18 v základu a má perspektive, že ho prodá a lá Baroše nebo Jankulovskiho prodávat za "drobné"
                  3.Limberský? To samý co Kladrubský
                  4.Dva Hainaulti? Stoper, nikoliv levý obránce, kde nás tlačí bota. Bude stačit jeden na hostování s opcí místo Šourka (ale lepší alternativa by byl Rajnoch)
                  5.Kadlec z Bohemky? NE, to je další kluk, kterej může třeba za 5 let být dobrej ale nemusí takových už bylo...
                  6.Ti ostatní (rýdel, lysoněk, opiela) - to jsou nýmandi, kteří by sice byli za 10 mil. možná k dispozici ale kvalit Černého nedosahují
                  7.Dvě hřiště pro žáky a dorost! ANO NAPROSTÝ SOUHLAS, ale obávám se, že tahle možnost není v nabídce, ačkoliv by to pro mě bylo také nejlepší řešení. Uvítal bych vyjádření vedení: "Vydělali jsme na lize mistrů 200 milionů, 50 milionů vložíme do mládeže (areály k tréninků, vybavení, nákup talentovaných žáků a dorostenců - za tabulkové částky 20 tisic žák, 60 tisíc dorostenec, podpora partnerského klubu v 1.lize - klidně to mohlo být Kladno, kde by hrálo třeba 10 našich mladíků stabilně ligu - viz Ajax Amsterdam, a hlavně zlepšení podmínek mládežnických trenérů, je smutné, že například u přípravek Slavie má trenér 1800 Kč / měsíčně, zatímco ve Spartě 6000 / měsíčně. Pak se nelze dovit, že trenéři slavistické mládeži odcházejí k rudým rivalům (viz. p.Čihák a p.Szekerés) - s ohledem na tyto propastné podmínky je obdivuhodné jak se ve Slavii s mládeží pracovalo a pracuje:
                  rád bych vyzdvihl dva, které mě obzvláště zaujali:
                  ročník 96 (trenér Kovařík)
                  ročník 98 (trenér Krištof)

                  • Re: J.Černý: Rád bych měl brzy jasno

                    (host)     před 17 lety 04.01.2008 23:58 |  
                    0 0

                    Kladrubský stál Spartu 6,5 před půl rokem. Řezník za 12, ano, ano. Limberský před půl rokem 8 milionů. Nemyslím, že za půl roku tolik stoupla obecná cenová hladina na českém hráčském trhu. Je to o tom, že my nakupujem bronzovou lžičku za 10 milionů a dva nevybroušené diamanty darujeme Liberci zadara. Černého bych něchtěl a když už, tak do tří milionů. Jinak je mi líto těch 40 tisíc, které mě a mou rodinu letos yatím Slavia stála. Tohle platit fakt nechci. Chtěj plnej stadion na Spurs? S cenovou strategií Slavie bude zas Jarolím brečet, že nepřišli lidi. A i kdyby přišli, tak se za ty peníze koupí posranej Černý, místo toho, aby se třeba investovalo do servisu pro fanoušky, což je royhodně perspektivnější a rentabilnější záležitost.
                    Opiela horší Černého? Viděl si je hrát, viděl si Opielu proti Atléticu?
                    S mládeží souhlasím. Ale proč vlastně, když reprezentanty do 19 let roydáváme jak na běžícím pásu zdarma.

                    • Re: J.Černý: Rád bych měl brzy jasno

                      (host)     před 17 lety 05.01.2008 00:08 |  
                      0 0

                      Ano, píšeš částky, které za ty hráče Sparta dala. Navíc u Sparty to byla 1.snad schopnost vedení srazit cenu za přestup co nejníž, 2.snad nadstandardní vztahy s vedeními těch mužstev (což mě velmi sere, že prodávají za jiné peníze nám a jiné Spartě), 3.to, že naopak Sparta dokázala těchto přestupů využít a ještě jim tam poslala své hráče hostovat (bez opce! :D ) čímž ještě cenu snížila. Ale nelze tyto částky brát jako částky, za kolik ty hráče lze pořídit teď! Jinak s divákama - souhlas! A na závěr podotýkám, že jsem Slávista tělem i duší, ale tohle je objektivní konstatování! Kladrubský 6,5M x Černý 12M, Limberský 8,5M x Jarolím 15M, kdysi Grygera, Martin Čížek a další, za které Slavia nabízela stejnou ne-li vyšší částku a prostě šli k rudochům. A Opiela je ofenzivní záložník, nikoliv levý obránce!!!

                      • Re: J.Černý: Rád bych měl brzy jasno

                        (host)     před 17 lety 05.01.2008 00:15 |  
                        0 0

                        Tak sem rád, že jsme shodli aspoň na tom, že Sparta kupuju lepší zboží za nižší cenu. Jo, Opiela je ofenzivní záložník, ale upřímně, představa Černýho na beku v pohárech mě děsí. A v Budějovicích hraje spíše to co Opiela ve Zlíně. A Opiela má perspektivu a je naděje, že je prodejný dále. Mě na tom Černym nejvíc zaráží to, že absolutně netušim, proč chtěj ten přestup realiovat. Všechno si zdůvodnit dokážu, ale Černý a 10 milionů si zdůvodnit nedokážu. Jedině, že za tim vězí něco jiného. Kvalitnější je na tomto postu třeba Tomašák z Ostravy, velkej talent, bohužel byl zraněn.

                        • Re: J.Černý: Rád bych měl brzy jasno

                          (host)     před 17 lety 05.01.2008 00:34 |  
                          0 0

                          A opět se vracíme k Ostravě, aktuální použitelnosti a ceně, která holt svědčí o náladě ve stylu Slavia má prachy tak ať platí, atd...
                          Schválně mě zdejší diskuzu motivovala udělat sondu mezi levými obránci v české lize, přidat pár slovenských a završit to pár překvapeními... zde je výsledek:
                          česká liga...
                          2.sparta Limberský, Kadlec, posl.kolo nastoupil Kladrubský - nedostupní
                          3.teplice Kaufman, Rosa - teplice nepotřebují už prodávat, tzn. po 20M by nešli, to si tyhle nadějné hráče raději nechají
                          4.ostrava Tomašák - dlouhodobě zraněn, Čoupek - nemá výkonnost
                          5.brno - p.siegl not, kubáň - potenciál určitě, ale aktuálně asi ne
                          6.plzen - smola slabota
                          7.zlin - zbožinek pche
                          8.budějovice - černý ačkoliv tam nenastupuje jako levý obránce
                          9.olomouc - jindřišek ne, rydel to same co kuban
                          10.boleslav - procházka ne
                          11.liberec - petrouš, šinglár, janů to snad ani nemusim psát
                          12.kladno - kúdela - sparta
                          13.žižkov - štastný taky nic moc
                          14.jablonec - hamouz, flachbart taky si nemyslím že by nás vytrhli
                          15.bohemians - míša šmarda leda tak do starý gardy aby vyhráli příští rok silvestrovské derby
                          16.most - trubila, hainault možná ten hainault, kdo ví...
                          slovensko...
                          Marek Čech, Martin Škrtel to bychom museli sáhnout mnohem hlouběji do kapsy než pro deset milionů
                          překvápka...
                          Co třeba Ruda Skácel???????????
                          jeho půlroční hostování by byl velkej šlágr

                          Jinak nevidím nikoho jiného dostupného a lepšího na levou obranu než Jaroslava Černého!
                          Pac a pusu přátelé

                          • Re: J.Černý: Rád bych měl brzy jasno

                            (host)     před 17 lety 05.01.2008 00:41 |  
                            0 0

                            Já vidim kvalitnějšího Hubáčka a Dřížďala a do zálohy případně z Liberce můžem koupit místo Černého Váchu nebo Dočkala, přípdně můžem sáhnout po dalším odchovanci Poláčkovi...
                            Pokus Skácel by stál za to, na levzm beku byl Ruda skvělej.

                            • Re: J.Černý: Rád bych měl brzy jasno

                              (host)     před 17 lety 05.01.2008 01:06 |  
                              0 0

                              Hubáčka??? Au to bolí. to snad ne? hubáček není kvalitnější levý obránce ani než kluci v krajském přeboru... a navíc je to člověk-debil, arogantní, namistrovanej... až na jeho místě bude hrát černý, budu spokojenej protože tak jako brání hubáček (viz slavia - sevilla) dokáže černý bránit taky a navíc ne každý míč od černého bude jenom prásknutí pryč, o podpoře útoku ani nemluvě. Hubáček ji má výbornou, ale musel by hrát rugby a ne fotbal, tam by mu šlo kopat ty trestný kopy - co nejdál. :D Hubáček do prdele, ať táhne tam odkud přišel!!! To není fotbalista pro Slavii. Černý sem! Nebo ještě lépe vypůjčení si Rudy Skácela!!!

                              • Re: J.Černý: Rád bych měl brzy jasno

                                (host)     před 17 lety 05.01.2008 05:00 |  
                                0 0

                                co ty ses za slavistu , Hubáček ted hraje tužku ale loni hrál třeba super navíc zůstal v klubu i když to bylo všelijaký , a jako hráč nikdy neměl žádnej problém , hrál i na stoperu celkem dobře myslim že to byl jeden ztěch povedenějších nákupů

                                • Re: J.Černý: Rád bych měl brzy jasno

                                  (host)     před 17 lety 05.01.2008 22:13 |  
                                  0 0

                                  Hubáček je dřevák, vždycky byl a bude. Když je u míče, tak to buď jde do autu, soupeřovi, nebo nazdařbůh někam dopředu. Na ligu možná, ale na Slávii slabota, Šourek je alespoň mladý kluk u Hubyho to bude jen horší..

                          • Re: J.Černý: Rád bych měl brzy jasno

                            lucky-pilda     před 17 lety 07.01.2008 00:30 |  
                            0 0

                            vy ste se s tim limberskym snad uplne zcvokli?! krome toho, ze by nam ho s*arta jentak neprodala a on by k nam taky nechtel (vzpomente si, jak se "pochvalne" vyjadroval pred par mesici o slavii), tak ja bych ho nechtel ani zadarmo - to je hrac idealni pouze pro s*artu: spatny hrac, ktery jednou za sto let zazari, cimz se samozrejme dostane do repre (to si kostal uz poresi) a pak ho prodaj za nehorazny prachy do zahranici. a paralela se sivokem pokracuje dale - v zahranici "kupodivu" poznaj, ze vubec nic neumi. a na zaver - je to primitiv proti nemuz jsou dlabany necky vysokoskolsky profesor ...

            • Re: J.Černý: Rád bych měl brzy jasno

              (host)     před 17 lety 07.01.2008 18:48 |  
              0 0

              Sorry, ale kůň, kterej dosud tahal povoz po vesnicích těžko odběhne pardubickou --> na to ti reknu jen jedno, Drizdal
              starr

  4. Re: J.Černý: Rád bych měl brzy jasno

    (host)     před 17 lety 04.01.2008 23:24 |  
    0 0

    Máme krásný tým, plný českých-skoro-reprezentantů (Brabec, Švec, Blažek, Šenkeřík, Pudil, Suchý, Rajnoch, Černý). Vydařené jaro jich alespoň polovinu může katapultovat na Euro a velmi výhodně je zhodnotit!!! I to si uvědomte, že hraje roli při nákupech a prodejích!!!
    Proto šli Bořek stavitel a Vácha se svou mámou-magorem do Liberce, protože prostě v nich potenciál je, ale trvalo by to tři sezóny než by se dali prodat!!! A dostat za Dočkala, Gecova a Váchu dohromady 25 milionů, tak já jsem spokojen! Není to tak dávno, co jsme za tyhle peníze prodávali největší hvězdy mužstva (Petrouš, Dostálek, Kuchař, Gedeon nebo Piták, jen o málo více stáli Vachoušek a Skácel) a uvědomte si, že ti kluci nic neodehráli ještě! A bude to minimálně 3,4 nebo 5 let trvat než dorostou na nějakou pro zahraničí zajímavou cenu! Jediné, co mi vadí je, že Gecova neprodali hned po MS20 někam do zahraničí a že nepočkali s Váchou po MS19 a potom ho taky nestřelili někam ve stylu Pekharta (30M Tottenham - hodně slušný)!!! Schválně to sledujte za kolik tyhle tři za pět let prodá Liberec do Sparty :D :D :D tipnu po 20M / ks :D :D :D To bude prdel... Jinak bych řek, že se v Liberci zakopou tak, jako Hochmeister, Papoušek nebo zde často vyzdvihovaní bratři Dejmkové!!! :D

    • Re: J.Černý: Rád bych měl brzy jasno

      (host)     před 17 lety 04.01.2008 23:31 |  
      0 0

      tak tys me fakt pobavil je videt ze vis uplny hovno tak rajnoch k nam neprijde dolezal a spol se s bolkou nedohodli a navic vachousek a skacel sli za neco malo vic jak 25 mega ti mrda? :D Asi jo me prijde ze tech 70 mega nebo za kolik odesli docela kurevsky vic no a je to skoro trojnasobek jdi spat ty trumbero je videt ze jsi dnes trochu prebral :D

      • Re: J.Černý: Rád bych měl brzy jasno

        (host)     před 17 lety 04.01.2008 23:34 |  
        0 0

        Ty jsi asi pěkný moula, když nedokážeš diskutovat aniž bys druhého urážel. Vrať se k pásu za minimální mzdu :D

        • Re: J.Černý: Rád bych měl brzy jasno

          (host)     před 17 lety 05.01.2008 17:22 |  
          0 0

          omlouvam se byl sem vozralej :)

  5. Re: J.Černý: Rád bych měl brzy jasno

    (host)     před 17 lety 04.01.2008 23:36 |  
    0 0

    černýho bych za 10 bral, víc bych Budějkám nedal. Sparta je pod tlakem fanoušků a medií, tak se snaží svým zájmem našponovat cenu, případně nás trumfnout . Černý je v té hřej jen loutkou . Uplně nejlepší by bylo ho vzít na hostování na půl roku s opcí...Sparta měla velikej zájem o Toleskiho,vím to od jednohu zaměstnance mosteckého klubu, ten ji však vyfakoval:-)))....Proto zhrzený Bílek dnes prohlásil, že o nikoho z hráčů co šli do slavie neměl zájem . JpR

    • Re: J.Černý: Rád bych měl brzy jasno

      (host)     před 17 lety 04.01.2008 23:51 |  
      0 0

      Je to tak, zrovna tak Sparta několik měsíců bezvýsledně sondovala Blažka. Jenže po těch trenérskejch rošádách a s nima spojenejch čistkách v kádru tak trochu chyběj volný peníze. Proto je třeba najednou vyhlásit tu "stabilizační" fázi. Určitej zájem o Černýho tam bejt může, přece jen jim levej bek chybí (přestože si pořídili Mareše, kterýho už snad rok nikdo neviděl).

      Na hostování Poborský nepřistoupí, potřebuje peníze, aby zalepil díry v rozpočtu a je mu jasný, že by se mu moh Černý vrátit v létě zpátky, jako totálně neprodejnej.

  6. Re: J.Černý: Rád bych měl brzy jasno

    (host)     před 17 lety 05.01.2008 00:08 |  
    0 0

    Sakra co ten slávistickej dres?
    Btw nic proti, ale Pudil a Švento to vám nic neřiká? Já ho nechci :-)

    Luke7

  7. Re: J.Černý: Rád bych měl brzy jasno

    (host)     před 17 lety 05.01.2008 08:49 |  
    0 0

    koupit černýho je kravina.podle mě by se stejně neprosadil.záložníku ted máme až až(pokud neodejde tavares a belaid).a taky by sme ted meli zacit vystuzovat spíše zadní řady

    • Re: J.Černý: Rád bych měl brzy jasno

      bojler     před 17 lety 05.01.2008 14:37 |  
      0 0

      ja bych to nechal na trenerovi a reditelich a kritizoval bych az vykony. a obranu bychom meli vyZtuzovat, viz. zakladni skola

      • Re: J.Černý: Rád bych měl brzy jasno

        (host)     před 17 lety 05.01.2008 19:27 |  
        0 0

        no jo no bojler vyZtužuje já ale vyStužuju. ti taky necpu že se píše brojler s tvrdým z po j

  8. Re: J.Černý: Rád bych měl brzy jasno

    stromovous (přítel SN)     před 17 lety 05.01.2008 19:26 |  
    0 0

    Čerrný prostě nikdy hrát nebude... Janda, Švento, Pudil, Šmicer, Berger, Černý(Milan). blá blá blá... už vidim příspěvky že janda a švento zraněný, pudil pude pryč, šmíca s páťou starý, Míňa mladej... ale!! Jaro v pohodě odehraje Půďa(zastoupenej občas Šmícou, pozdeji i uzdravenci). Pokud Pudil pak odejde-myslíte že odejdou i Jandys a Švento? podzim pak tedy odehraje jeden z nich (občas zastoupený Páťou a Šmícou). pokud někdo z nich odejde, pak né Jandys i Švento najednou... takže nám zbývají Berger, Šmicer, Janda/Švento. a k tomu stále lepší a lepší (hovořím už o příštím podzimu) Milan Černy + možná Bořek Dočkal (třeba ho libe nekoupí, utopie ano, ale nic neni jiste) + dávno další posila. kde je ČERNÝ? at jde do p*dele

    • Re: J.Černý: Rád bych měl brzy jasno

      (host)     před 17 lety 05.01.2008 22:20 |  
      0 0

      rozuměno do sralty a bratru za 12mega!:o)