Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

O Slavii

V neděli vyhlášení nejlepších dorostenců

V Praze na Žofíně v neděli 6. ledna proběhne 6. Česká spořitelna Galavečer neprofesionálního fotbalu. V průběhu večera budou vyhlášeni nejlepší dorostenci, fotbalistky, futsalisté a trenéři roku 2007. I Slavia má své zastoupení.

Letos se nejlepším starším dorostencem může stát Lukáš Vácha, který však podzim odehrál v Jablonci a nyní míří na hostování do Liberce. I v minulosti měla Slavia zde velké úspěchy a sbírala pravidelně trofeje. Pro přehlednost se můžete podívat, jak to vypadalo:
Michal Švec - nejlepší mladší dorostenec 2003 (zde), nejlepší starší dorostenec 2004 (zde)
Milan Černý - nejlepší mladší dorostenec 2004 (zde)
Tomáš Pekhart - nejlepší mladší dorostenec 2005 (zde)
Marek Suchý - nejlepší starší dorostenec 2005 (zde
Tomáš Necid - nejlepší starší dorostenec 2006 (zde

I v ženské kategorii máme zastoupení a rovnou dvojí. O nejlepší talentku 2007 bojují Veronika Pincová a Lucie Voňková. Loňský rok se na druhém místě umístila Šárka Holečková.

Nominace

Nejlepší fotbalistka ČR 2007
Petra Bertholdová, Sparta Praha
Lucie Martínková, Sparta Praha
Pavlína Šcasná, Örebro

Nejlepší futsalista ČR 2007
David Filinger, Benago Praha
Michal Mareš, Pramen Havlíckuv Brod
Roman Mareš, ERA-PACK Chrudim

Nejlepší starší dorostenec ČR 2007

Radim Řezník, Baník Ostrava
Lukáš Vácha, Slavia Praha
Martin Zeman, Sparta Praha

Nejlepší mladší dorostenec ČR 2007
Václav Kadlec, Bohemians 1905
Petr Putz, Sparta Praha
Jakub Štourac, 1.FC Brno

Nejlepší trenér futsalu ČR 2007
Vlastimil Bartošek, Eco Investment Praha, reprezentace
Tomáš Neumann, reprezentace
Ota Stejskal, ERA-PACK Chrudim

Nejlepší trenér ženského fotbalu ČR 2007
Josef Dobrý, Viktoria Plzen
Jitka Klimková, Slovácko
Dušan Žovinec, Sparta Praha, reprezentace

Trenér dorostu 2007

Za zásluhy o rozvoj dorosteneckého fotbalu
Ladislav Brož, Hradec Králové
Aleš Krecek, Trebíc
Zdenek Psotka, Sigma Olomouc

Trenér žáků 2007
Za zásluhy o rozvoj žákovského fotbalu
Zdenek Böhm, Viktoria Plzen
Petr Janoušek, Sparta Praha
Rostislav Vojáček, Baník Ostrava

Nejvetší talent futsalu ČR 2007
Jan Lištván, ERA-PACK Chrudim
Pavel Novotný, Nejzbach Vysoké Mýto
Petr Oliva, Selp Mladá Boleslav

Největší talent ženského fotbalu 2007
Veronika Pincová, Slavia Praha
Adéla Pivoňková, Sparta Praha
Lucie Voňková, Slavia Praha

Komentáře (66)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: V neděli vyhlášení nejlepších dorostenců

    (host)     před 17 lety 04.01.2008 15:04 |  
    0 0

    Máš tam chybu- Lukáš Vácha Slovan Liberec

    • Re: V neděli vyhlášení nejlepších dorostenců

      (host)     před 17 lety 04.01.2008 15:16 |  
      0 0

      Jeste bych zvolil nejlepsiho trenera Smejkala a bylo by to komplet. Jinak vacha prepsal ses, to se stane nastupoval na podzim v Jablonci. Jiri

      • Re: V neděli vyhlášení nejlepších dorostenců

        (host)     před 17 lety 04.01.2008 16:40 |  
        0 0

        On to myslel tak, že teď už je Vácha v Liberci

    • Re: V neděli vyhlášení nejlepších dorostenců

      Richi (admin)     před 17 lety 04.01.2008 17:34 |  
      0 0

      Takhle to zverejnil svaz, bere se to tak, kdo je jeho materskym klubem.

      • Re: V neděli vyhlášení nejlepších dorostenců

        Urbie     před 17 lety 04.01.2008 21:39 |  
        0 0

        hlavně hrál ácha v Jablonci a ne na Kladně...

  2. Re: V neděli vyhlášení nejlepších dorostenců

    (host)     před 17 lety 04.01.2008 15:19 |  
    0 0

    Je to jenom můj názor nebo máte i ostatní pocit že pokud se Slavie chce zbavit přes zimu 3 výherců ankety nejlepší dorostenec roku, do klubů jako Liberec nebo Kladno, že není něco v pořádku......

    • Re: V neděli vyhlášení nejlepších dorostenců

      (host)     před 17 lety 04.01.2008 15:21 |  
      0 0

      Jo docela by mě zajímalo sehnat alespoň názor Váchy a Dočkala na ten přesun. Protože jak je vidět tak z vedení Slavie žádné vyjádření nedostanem....

      • Re: V neděli vyhlášení nejlepších dorostenců

        Richi (admin)     před 17 lety 04.01.2008 17:47 |  
        0 0

        Tak hraci jsou radi, ze budou hrat. Ve Slavii by si nezahrali no.

  3. Re: V neděli vyhlášení nejlepších dorostenců

    (host)     před 17 lety 04.01.2008 15:34 |  
    0 0

    To je průser. Ještě Máru Suchýho maj dát na hostování s opcí do Libe, aby třam byli všichni

  4. Re: V neděli vyhlášení nejlepších dorostenců

    (host)     před 17 lety 04.01.2008 15:39 |  
    0 0

    Nemějte strach. Čím dál jsou nejlepší dorostenci od geniálního stratéga z Emirates Stadium, tím pro ně líp.

    • Re: V neděli vyhlášení nejlepších dorostenců

      (host)     před 17 lety 04.01.2008 15:42 |  
      0 0

      Ale Karel Jarolim je preci genialni trener, to jen my jsme blbci, pak mame genalniho novinare, kterej pise suprove , ale vobcas vytira ze Luky a v neposledni rade bych jeste doporucoval zbavit se Jandy a Svece , stejne asi budou minimalne v uvodu sezony chybet. Jiri

      • Re: V neděli vyhlášení nejlepších dorostenců

        (host)     před 17 lety 04.01.2008 15:45 |  
        0 0

        Jo, nazor kluku, tak ten oficialni zni, ze jsou radi , ze dostanou sanci v Liberci a ten , ktery nam zprostredkovali rodice jednoho z nich, dokud tady bude Jarolim, nema cenu zustavat ve Slavii, to je bohuzel i nazor pana Ricky a Kozla. Jiri

        • Re: V neděli vyhlášení nejlepších dorostenců

          (host)     před 17 lety 04.01.2008 15:51 |  
          0 0

          Něco takovýho sem si myslel a nemám jim to za zlý....

        • Re: V neděli vyhlášení nejlepších dorostenců

          (host)     před 17 lety 04.01.2008 16:11 |  
          0 0

          Jiri,..

          a duvod proc nema cenu zustavat ve Slavii za jarolima znas?...(alespon zakladni, bez rozpytvavani....)
          Martin

        • Re: V neděli vyhlášení nejlepších dorostenců

          (host)     před 17 lety 04.01.2008 17:30 |  
          0 0

          Rodiče jednoho z nich? Nebyla to takhle náhodou Váchová, která už v létě na turnaji v Čelákovicích po panu Doležalovi veřejně na tribuně požadovala, aby kluk kopal v základu (v létě - kdy ještě neměl odkopáno vůbec nic!), jinak že se synátor bude kopat jinde? Tak to máš opravdu "kvalitní" zdroje informací...

          Ale co, hlavně že máš opět téma, na kterým můžeš Slavii škodit a lidi, který jí dotáhli do LM a na první místo v lize, urážet a pomlouvat viď? Před pár měsíci si tu vypisoval něco o tutovym krachování, výprodeji, pak si věštil vypadnutí se Žilinou, kritizoval si nákupy lidí jako Brabec či Tavares (aniž bys je viděl kopnout do míče)... ani poté, co tu někdo vypsal seznam tvejch nesmyslů, který se z 99% ukázaly jako lživý, si nepřestal se špiněním téměř všeho, co se ve Slavii děje. A teď máš opět živnou půdu... tak jen do toho...

      • Re: V neděli vyhlášení nejlepších dorostenců

        quelhar (admin)     před 17 lety 04.01.2008 15:48 |  
        0 0

        Mas pravdu, do prvniho jarniho kola proti Budejkam bychom meli postavit sestavu: Divis - Vacha, Elias, Suchy, Drizdal - Dockal, Cerny, Valenta, Gecov - Necid, Dejmek. Tahle sestava by ligu naprosto drtila a predevsim by mela sanci za 7 let vyhrat titul. Je neomluvitelna chyba vedeni, ze vetsina techto hracu uz ve Slavii neni a misto nich hraji lemry jako Pudil, Brabec nebo Tavares.

        • Re: V neděli vyhlášení nejlepších dorostenců

          (host)     před 17 lety 04.01.2008 15:53 |  
          0 0

          Zapoměli si na Nečase, Švec, Pekahrta, Studíka... to by nabyla zas tak špatná sestava amoch by snima hrát třeba Šmíc aby je uklidnil.... ok ok o je nereálný :)

          • Re: V neděli vyhlášení nejlepších dorostenců

            (host)     před 17 lety 04.01.2008 15:59 |  
            0 0

            No jiste , ono az vybehne ta sestava nabita novymi esy , tak doufam, ze svuj nazor obhajis. Jinak bych se vubec nezlobil , kdyby ses stal pokladnikem dorostu, mozna bych mel alespon jistotu, ze bafici Slavie znaj kvality a jmena svych hracu, takze lovu zdar, jiri

        • Re: V neděli vyhlášení nejlepších dorostenců

          (host)     před 17 lety 04.01.2008 15:59 |  
          0 0

          A tobě nevadí, že se zbavujou takovýho hráče jako je Vácha. Mohl jsi si všimnout, že spolu s ním je nominován Zeman ze Sparty ten narozdíl od Váchy šanci dostal a pravděpodobně ještě dostane

          • Re: V neděli vyhlášení nejlepších dorostenců

            quelhar (admin)     před 17 lety 04.01.2008 16:06 |  
            0 0

            Az se ho zbavi a bude to za nizkou cenu, tak mi to bude vadit. Dokud je na hostovani s opci, jejiz podminky nikdo nezna, tak mi to zas tolik nevadi, protoze ta pripadna prestupni cena do Liberce muze byt taky sakra vysoka. A to, ze tu Jiri nebo Dan nebo Voki na oficialkach napisou, ze to je zarucene 7M, zatimco my za Blazka budeme platit 20M a jeste 50% z dalsiho prodeje, tak tomu se muzu akorat smat...

            • Re: V neděli vyhlášení nejlepších dorostenců

              martyni (přítel SN)     před 17 lety 04.01.2008 16:27 |  
              0 0

              jasne nevime, podminky nezname, ale obava, ze pokud koupime Blazka, tak se proti nemu zapocte cena Vachy a Dockala, je celkem realna.. kdyz premitam o tom obchodu, tohle mi z nej logicky vyleza a ne to, ze napr. jsou vsichni za 10 a pokud bude chtit Libe koupit oba, tak musi 10 prihodit... ale treba jo, treba se mejlim, muzem se chlcholit ze existuje pravdepodobnost, ze to tak neni, ale celej obchod vypada jako dva za jednoho a pokud to tak neni, myslim ze by to uz nekdo rekl...

        • Re: V neděli vyhlášení nejlepších dorostenců

          (host)     před 17 lety 04.01.2008 20:18 |  
          0 0

          Stačila by tato sestava.Diviš,Vácha,Radek Dejmek,Suchý,Šmíd,Černý,Dočkal,Gecov,Švec,Janda,Necid.

      • Re: V neděli vyhlášení nejlepších dorostenců

        (host)     před 17 lety 04.01.2008 20:21 |  
        0 0

        Nevím o kom mluvíš..:)) Tak rozhodně se nestydím za svůj názor, někdy nadávám na Košťála a někdy ho i občas dokonce pochválím, někdy pochválím vedení Slavie, někdy jej chápu, ale pochválit nemůžu (to je případ těch dorostenců, na který asi teď narážíš) a někdy na ně dost zostra nadávám..:) Ale takovej je fotbal, takovej je život, jsou to emoce... Ale rozhodně nebudu kvuli tomu že podle příspěvků by 80% slávistů vedení nejraději za toto zlynčovalo říkat to co většina, když mám umírněnější názor... Je škoda, že Dočkal, Vácha šli na hostování do Liberce a dokonce s opcí, ale neznám detailně podmínky té opce. Proto uvidíme. Pak třeba budu nadávat pěkně zostra. Ale chápu vedení a trenéra Jarolíma rozhodně v tom, že chtěj změnit taktiku boje o první místo. Jinak ty jsi zminoval dříve že nám to loni posrali Dosoudilové apod - nemyslíš, že tomu třeba bylo trochu jinak? Že jsme měli uzkej kádr a když vypadlo pár hráču, at kvuli zranění nebo vykartování, že neměl téměř kdo hrát a tak hráli i hráči co byli očividně z formy? Rozhodně bych to neházel na Dosoudila. Ten udělal na Slovácku kravinu, ale vem si že to byla jeho první červená ve fotbalové kariéře na jakékoli urovni! To se prostě někdy stane, navíc po druhé žluté... Ale byla blbost že do toho šel takhle zostra ve středu hřiště. To se nedělá. Bylo to k ničemu. A pak proti Jablonci to posral... Ale kvuli tomu jsme titul neprohráli. Rozhodně ne kvuli tomu, že dostal dvě červené... Posrali jsme to tvrdím kvuli tomu, že jsme na jaře asi šest nebo sedm zápasu v řadě nevstřelili branku... Ať tomu Slovácku, ať Plzni, v derby atd atd. To nás stálo titul! Luke

        • Re: V neděli vyhlášení nejlepších dorostenců

          (host)     před 17 lety 04.01.2008 22:45 |  
          0 0

          Než něco napíšeš tak si zjisti fakta např. to rozhodně nebyla Dosoudilova první červená nebo třeba - na podzim pokud se někdo zranil tak dostali šanci odchovanci - 2 krát Teplice, Ostrava ty utkání sme vyhráli.Naproti tomu na jaře dostali přednost "zkušení" hráči Urbánek,Vorel,Aračič,Reiter a najednou jsme ty utkání začali prohrávat - to byl důvod proč jsme ztratili titul.atd. Ale to už tu bylo tolikrát napsáno ....

  5. Re: V neděli vyhlášení nejlepších dorostenců

    honzah (přítel SN)     před 17 lety 04.01.2008 15:58 |  
    0 0

    Rich, kdy vyhlásíš slávistu podzimu? :-DDD

    • Re: V neděli vyhlášení nejlepších dorostenců

      Richi (admin)     před 17 lety 04.01.2008 17:57 |  
      0 0

      Výsledky mám, ale zveřejním to asi v průběhu příštího týdne. Teď je tu moc článků a rychle by to zapadlo.

  6. Re: V neděli vyhlášení nejlepších dorostenců

    (host)     před 17 lety 04.01.2008 16:06 |  
    0 0

    Dneska se prej má dořešit příchod Hainaulta. A máme zájem o Kušníra ze žižkova.

    • Re: V neděli vyhlášení nejlepších dorostenců

      (host)     před 17 lety 04.01.2008 16:15 |  
      0 0

      Nic takoveho jsem nenapsal a uz vube ne na ofice, techto stranek se stitim a musi mne vyburcovat hodne velka kravina , abych tam vlezl, nazory Vokiho i Dana nekomentuji, praci s vyhledavacem i statistiky zvladam tez a respektuju pravo vyjadrit svobodne svuj nazor, jinak mozna si cetl , ze se podminky kontraktu jeste resi , byt jak tvrdil Blazek hlavne vyse jeho pozitku ale klidne ti sdelim, ze zatim podminky nejsou pro nas klub vyhodne. Jiri

      • Re: V neděli vyhlášení nejlepších dorostenců

        quelhar (admin)     před 17 lety 04.01.2008 16:18 |  
        0 0

        Takze posledni otazky. Kdo jsi, ze znas detaily smluv? Kdo jsi, ze vis, ze to je pro nas nevyhodne? Dokud verohodne nevysvetlis, odkud cerpas tyhle informace, tak se to da povazovat za vymysly, ktere maji jen navodit negativni atmosferu. Ma to tak stejnou informacni hodnotu, jako kdyz ja napisu, ze podminky jsou pro nas velmi vyhodne, Vacha by pripadne prestoupil za 13M, Dockal za 20 a u obou by bylo jeste navic 35% z dalsiho prodeje.

        • Re: V neděli vyhlášení nejlepších dorostenců

          (host)     před 17 lety 04.01.2008 16:29 |  
          0 0

          Tak dobre tedy , vis co vubec se nebranim odtajneni podminek, takze pozadam Jinocha bude-li to trochu mozne aby tve info potvrdil ci vyvratil , docela jsem zvedav, protoze Karl se zbavuje v soucasnwe dobe treba Zlamala, Hauzra, do Bolky miri Hodur, Singlar a bude uzavirat tyto smlouvy, v dobe , kdy je v Liberci dusno uplne z jineho duvodu,Jiri

          • Re: V neděli vyhlášení nejlepších dorostenců

            (host)     před 17 lety 04.01.2008 16:35 |  
            0 0

            A jeste malickost, neustalym hajenim vedeni Slavie i ve vecech nesmyslnych mne zas pripadas jak Honza z pohadky, Slavii miluji a myslim, ze o negativizmu nemuze byt ani reci, sam vnimam praci Rosena, Dolezala jichz si vazim stejne jako treba Zlamala ke kteremu mas asi dost blizko, ale odmitam papouskovat naucene fraze jako, Karel je super , nechme to na nem, ci mame skvele bafiky , ti tomu rozumi lepe. A to ze ve Slavii existuje rivalita jistych lidi od zdroje, kteri nechteji tyto mladiky zlikvidovat, to vim take, jenze jsou momentalne takhle maly. Jiri

            • Re: V neděli vyhlášení nejlepších dorostenců

              quelhar (admin)     před 17 lety 04.01.2008 16:50 |  
              0 0

              To jsem si myslel, neodpovidas a zase napises jen, ze vis tohle a vis tamto, ale od koho to vis, to nikdy nereknes.

              Ja ani tak nehajim vedeni Slavie. Ale myslim si, ze neni spravne tady vyvolavat hysterii, ze ktere pomalu plyne, ze Vacha s Dockalem jsou vlastne uz hraci Liberce a my za ne neuvidime skoro ani halir a naopak zaplatime snad 50M za Pudila s Blazkem dohromady.
              Prezentuju zde nazor, ze dokud nekdo skutecne nevidel podminky tech smluv, tak je neprijatelne, aby se hromadne psalo, ze jsou nevyhodne pro nas. Kdyz se takove obvineni napise, tak by se zaroven melo dodat:

              A) od koho to vim (tady mi rozhodne nestaci neco typu nejmenovany zdroj z vedeni, ktery videl smlouvu)
              B) jak nevyhodne (nejlepe napsat presne podminky)

              Jenze podminky smluv se taji a tak je logicky nikdo nezverejni. A tak je tu prostor pro lidi, kteri siri negativni atmosferu vyroky, ze podminky vsech smluv, ktere se ted v zime podepsaly, jsou pro Slavii nevyhodne, ale uz nenapisou, proc si to mysli a od koho tyto informace maji. A to mi vadi.

              • Re: V neděli vyhlášení nejlepších dorostenců

                (host)     před 17 lety 04.01.2008 16:58 |  
                0 0

                Quelharovi:
                To si opravdu myslíš, že když uzavře nějakou smlouvu Jinoch, tak se může zveřejnit. To chceš, aby ho zavřeli?

                • Re: V neděli vyhlášení nejlepších dorostenců

                  quelhar (admin)     před 17 lety 04.01.2008 17:05 |  
                  0 0

                  S nadsazkou - Jinocha by klidne zavrit mohli ;o)
                  Bez nadsazky - samozrejme ze ne.

                  A dostavame se tak k tomu, o co mi celou dobu jde. Nekteri lide tu a tam pousteji tzv. zarucene informace (Cerny za 20M, Jarolim za 20M, Vacha za 7M, atd. atd.), ktere muzou, ale take nemuseji (Cerny a Jarolim) mit realny zaklad a delaji jen zlou krev. A to mi vadi.

              • Re: V neděli vyhlášení nejlepších dorostenců

                (host)     před 17 lety 04.01.2008 17:01 |  
                0 0

                quelhare, nezlob se na mě, ale teď na mě působíš, jako by jsi se právě zaregistroval na tomhle webu. amon

            • Re: V neděli vyhlášení nejlepších dorostenců

              martyni (přítel SN)     před 17 lety 04.01.2008 16:53 |  
              0 0

              I ja mam takovej pocit, byt z meho vzdaleneho pohledu, ze uvnitr slavie musi existovat lidi, ktery jsou velmi na strane nasich odchovancu... to ze v teto veci treba vedeni kritizuji, je preci ale v poradku, kazdy ma nejaky nazor a nelze prece reagovat na krititku tak, ze kdo rekne neco kritickeho je zradce nebo ja nevim co... to me tady trochu toci, se priznam... ja se snazim vsechny informace brat s rezervou, i kdyz jsou urcite od lidi kteri hodne vedi, nevim kdo je vypousti a jake ma zajmy...i tak mi z toho vychazi, ze je to cely podivny, jeden hrac za dva, proc tedy nevyjadrit pochybnosti...myslim ze i pres to, ze zadne interni info nemam, muzu si udelat nazor, ze tady je nejakej problem mezi mladymi odchovanci a KJ, potazmo Kozlem nebo ja nevim kym a musim rict, ze mi to mrzi...tim nechci rict ze nad KJ a vedenim lamu hul a poslat je nekam, vubec ne a uz vubec ne vypoustet kecy typu typu fandim Liberci... takze treba quelhare, mas pravdu a transakce je vyhodna, ukaze cas

              • Re: V neděli vyhlášení nejlepších dorostenců

                quelhar (admin)     před 17 lety 04.01.2008 17:02 |  
                0 0

                Ja bych taky strasne rad videl Vachu s Dockalem ve Slavii. Bohuzel v soucasnosti by nehrali tolik, kolik ve svem veku hrat potrebuji a proto odesli na hostovani. Opce v jejich smlouvach me taky zamrzela. Ale co me neustale vytaci, je hysterie, ktera se tu vyvolala, ze je to pro nas strasne nevyhodne. Pritom NIKDO !!! tu smlouvu nevidel a nikdo tak nemuze rict, jake tam jsou ve skutecnosti podminky. Jestli si Liberec bude moci vubec dovolit ty hrace posleze zaplatit.
                Ano, pochybnosti beru, neberu vypousteni zarucenych informaci, ze je to nevyhodny obchod a Slavie na tom vyrazne prodela. Ucel vypousteni takovych informaci mi vubec neni jasny, vsichni se tu tvari jako slaviste, ale pritom prave vypousteni techto polopravd a mytu Slavii poskozuje.

                • Re: V neděli vyhlášení nejlepších dorostenců

                  martyni (přítel SN)     před 17 lety 04.01.2008 17:17 |  
                  0 0

                  tak me nadeje se spis upiraji k tomu, ze ackoli bylo avizovano, ze uz je temer vse "dohodnuto", dosud se tak nestalo, takze zrejme se jeste vse resi... proto nejen ze podminky nezname, ale jeste ani neexistuji:-)); na jednu stranu chapu, ale jde preci o princip - davam-li opci, neni jiz na me vuli, zda hrac zustane, aby mela opce pro Liberec vubec nejakou hodnotu, musi byt v takove vysi, aby ji mohl realne vyuzit..takze je nepochybne, ze slavie tim dava najevo, ze za prichod Blazka klidne pousti dva hrace, nechava je tedy osudu, nestoji o ne - nelze prehlizet a schovavat se pred timhle pro mnohe z nas neprijemnym faktem - a to i presto, ze nezname podrobnosti a je mi jedno, zda tu nekdo napise 8 nebo 10 - ty castky velmi pravdepodobne budou takovy, aby si liberec mohl hrace poridit, byt treba za nejakych podminek... Leda by slo o nejaky genialni uhybny manevr...:-))

                  • Re: V neděli vyhlášení nejlepších dorostenců

                    quelhar (admin)     před 17 lety 04.01.2008 17:25 |  
                    0 0

                    Mno, ja myslim, ze dokud to neni prestup, tak neni nic hotovo. Muze se hrac zranit, muze nepresvedcit a koneckoncu muze mit Liberec problemy s penezi.
                    Dokazu si zive predstavit, ze Blazek u nas propadne, v lete se postehuje zpet do Liberce a diky tomu nebude mit Liberec penize na Dockala nebo Vachu a aspon jeden z nich se vrati.
                    Na druhou stranu mas pravdu, ze ta opce naznacuje, ze se s nimi v nejblizsi dobe ve Slavii nepocita - bohuzel Liberec neni Kladno, aby si nechal libit, ze se mu soupnou dva hraci, kteri za pul roku zase zdrhnou.
                    No uvidime, co se z toho nakonec vyklube, ja budu hystercit, az opravdu prodelame a ne ted :o)

                    • Re: V neděli vyhlášení nejlepších dorostenců

                      martyni (přítel SN)     před 17 lety 04.01.2008 17:37 |  
                      0 0

                      ok:-)) prave to, ze slavie jim dava najevo, ze nemaj sanci, me nejvic mrzi...mozna bych dodal, ze pokud jde o zdroje, pred casem s timhl poprve prisel tusim voki, ze Liberec chce za Blazka 3 hrace - mozna si nekdo rikal, zas siri negativni naladu a poplasny zpravy, ale nakonec se jeho zdroj ukazal jako spolehlivy... takze berme ty zdroje s rezervou, ale taky si pamatujme, ze neco vedi...musime se smirit s tim, zte sotva budou odtajneny, protoze to proste nejde...

                      • Re: V neděli vyhlášení nejlepších dorostenců

                        quelhar (admin)     před 17 lety 04.01.2008 17:51 |  
                        0 0

                        Nj, nj... to je taky pravda.
                        Ja verim nasemu vedeni, ze vi, co dela, protoze zatim se v prodavani mladych hracu vyrazne neseklo (tj. z prodanych mladych jsou dnes maximalne prumerni ligovi hraci), kteri by se svou soucasnou vykonnosti stejne nemeli na to hrat u nas.
                        A jeste me tak napada, ze v te opci na Vachu s Dockalem muze byt podobna klauzule jako u Dejmku, tj. v pripade prodeje do Liberce bude v jejich smlouve napsano, ze pri prodeji z Liberce ma Slavia neco jako prednostni pravo na koupi. Uvidime, uvidime.

            • Re: V neděli vyhlášení nejlepších dorostenců

              (host)     před 17 lety 04.01.2008 22:19 |  
              0 0

              Vím o kom mluvíš...ale kritizoval jsi oba směry...co vlastně chceš ? Satisfakci za to, že Mišovcovi to nevyšlo a odsrali to ti co šli s ním ? Jinak předpokládám vzhledem k tvým znalostem všehomíru víš co naznačuji rozebírat to nechci lidi nemusí vědet všechno jsme jen lidí ne snad ? Jinak když už nejsi Voki ani Dan proč máš stejnou IP adresu ? A to se mi ještě nechce koukat na to jakou má Vichr1 a Víra, ale soudě ze stylu psaní a obsahu...

        • Re: V neděli vyhlášení nejlepších dorostenců

          (host)     před 17 lety 04.01.2008 16:31 |  
          0 0

          Hledej, šmudlo, hledej

          • Re: V neděli vyhlášení nejlepších dorostenců

            (host)     před 17 lety 04.01.2008 17:00 |  
            0 0

            Jiri..
            rad bych se tedy zeptal na jedine...duvod proc vedeni neodtajni alespon informace o prestupnich castach, popr. zakladnich podminkach..
            myslim ze by to ulehcilo spani a rozbrojum slavistu:)

            p.s.v tomto nerozumim, proc ve svete je to v podstate bezne, zatimco u nas ne!!!!
            domnivam se ze by se snad salo mluvit o tom, ze nebude zatim "nahravat" konkurenci, tedy napr zverejnit nejakou vyssi castku, kdyz jine prestupy nejsou dotazeny (princip je jasny ze, reknu ze jarolim je treba za 20, a budejovice reknou "a ha a my jim cernyho dame minimalne za 20 taky,..)

    • Re: V neděli vyhlášení nejlepších dorostenců

      Richi (admin)     před 17 lety 04.01.2008 17:59 |  
      0 0

      Hainault do Slavie nepřijde! Je to zbožné přání Kabíčka.

  7. Re: V neděli vyhlášení nejlepších dorostenců

    (host)     před 17 lety 04.01.2008 16:44 |  
    0 0

    Tak v mladším dorostu nemáme zastoupení,zato v ženském fotbalu dominujeme.Petr Kolařík by si zasloužil nominaci místo Putze.Jinak ať žije geniální přestupový stratég Karel Jarolím.Ještě Černého,Necida,Kolaříka,Galluse,Pázlera dát na hostování s opcí za hubičku a jsem spokojený.Jen tak dále.Co na to pan Šrámek,nebo bývalý sportovní ředitel Říčka.Jak oni vidí destrukci svého díla.

    • Re: V neděli vyhlášení nejlepších dorostenců

      (host)     před 17 lety 04.01.2008 16:57 |  
      0 0

      Primou odpoved jsem tady skutecne dal nekolikrat, jednou a to v pripade Marka Sucheho jsem odhalil i zdroj cimz jsem poskodil hrace i sebe, protoze jsem vynesl neco co si nikdo nepral a jeste snad k tem narazkam o serioznosti ci lhani v infu, jses peceny vareny na ofice webu znas nicky, kterymi se prezentuji lide , kteri nemohou uvest z jistych duvodu sva jmena i oni lzou a na zaver, bohuzel jsem i dnes odhalil vic nez jsem chtel a to i tech odchodech z Liberce na Vychod a pod. Jiri

      • Re: V neděli vyhlášení nejlepších dorostenců

        (host)     před 17 lety 04.01.2008 16:59 |  
        0 0

        jeste jednou musim , defakto jsi rekl pravdu, sportovni novinari to tak vidi, nehovori o hostovani , ale o odchodu hracu do Liberce, tak uvidime. jirri

      • Re: V neděli vyhlášení nejlepších dorostenců

        (host)     před 17 lety 04.01.2008 22:43 |  
        0 0

        děkuji, že nás chráníš !!! Alláh ať chválí tě !!!
        Nejsi náhodou nakonec Jiří Neuberg ? Ten býval policajtem a ty takjj rád odhaluješ...Nebo Jiří Bílek bývalí scout a vedoucí dorostů ve Slavii ? Ten byl taky u police...a proslavil se tím, že někde pomlouval Šrámka jenž stál 5m od něj...To by i odpovídalo tvé tvrdohlavosti..

  8. Re: V neděli vyhlášení nejlepších dorostenců

    (host)     před 17 lety 04.01.2008 17:18 |  
    0 0

    Koupím lístek na zítra do našeho sektoru 106 nebo 107.Icq 406-871-128

    • Re: V neděli vyhlášení nejlepších dorostenců

      (host)     před 17 lety 04.01.2008 17:29 |  
      0 0

      Tak ja opravdu nevim , jak uz reagovat, zpravy o castkach , ktere jsem prevzal nejsou mym vyplodem, jde o informace sportovnich novinaru, ne o kachny vypustene zde......jiri

      • Re: V neděli vyhlášení nejlepších dorostenců

        quelhar (admin)     před 17 lety 04.01.2008 17:33 |  
        0 0

        V tom pripade je videt, ze kdyz se sportovni novinari muzou plest skoro o 50% v pripade J. Cerneho (20M se pise, ve skutecnosti je cena kolem 10M), tak nejsou zrovna duveryhodnym zdrojem.

        • Re: V neděli vyhlášení nejlepších dorostenců

          (host)     před 17 lety 04.01.2008 17:37 |  
          0 0

          A ty to víš od koho, že je to 10 mil.?? Měl by si uvést zdroj, protože kritizuješ jirku a přitom děláš to samí.

          • Re: V neděli vyhlášení nejlepších dorostenců

            quelhar (admin)     před 17 lety 04.01.2008 17:52 |  
            0 0

            Dnesni denik Sport. CB chteji 12M, my nabizime 10.

            • Re: V neděli vyhlášení nejlepších dorostenců

              (host)     před 17 lety 04.01.2008 17:53 |  
              0 0

              Ano a mediim se nahlasi jen cista castka.......... Jiri

            • Re: V neděli vyhlášení nejlepších dorostenců

              (host)     před 17 lety 04.01.2008 17:59 |  
              0 0

              Denik Sport?? opravdu seriozní zdroj informací.

              • Re: V neděli vyhlášení nejlepších dorostenců

                quelhar (admin)     před 17 lety 04.01.2008 18:03 |  
                0 0

                No jestli povazujes za serioznejsi zdroj informaci prispevek od Anonyma v diskuzi, tak pak se neni o cem bavit.

                • Re: V neděli vyhlášení nejlepších dorostenců

                  (host)     před 17 lety 04.01.2008 18:08 |  
                  0 0

                  To myslíš jiřího? ten několikrát prokázal, že je hodně blízko u zdroje.Ve sportu je to hodně často jeden blábol za druhým.A nebyl si to ty, který tady psal že uvěří pouze informacím od Slavie?

                  • Re: V neděli vyhlášení nejlepších dorostenců

                    quelhar (admin)     před 17 lety 04.01.2008 18:12 |  
                    0 0

                    A nekolikrat prokazal, ze se totalne seknul, stejne jako Sport. Ano, byl jsem to ja. Takze pockejme, jestli Cerny prijde a pripadne jaka castka se zverejni. A kdyz se nezverejni nic, kazdy muzeme verit svemu, ty 20M, ja 10M.

        • Re: V neděli vyhlášení nejlepších dorostenců

          (host)     před 17 lety 04.01.2008 17:41 |  
          0 0

          Není to tak složité, zaplatí se dvacet a z toho jde deset klubu, něco hráči, hodně manažerovi a zbytek je DPH.

      • Re: V neděli vyhlášení nejlepších dorostenců

        (host)     před 17 lety 04.01.2008 17:37 |  
        0 0

        no prave, vedeni nechce a to je jen muj nezor hovorit o castkach hlavne kvuli ekonomice klubu/ neni jeste zcela stabilizovana/, samozrejme i kvuli konkurenci, ale nikdo alespon z mych znamych pak nechape ty cesty, jimiz se ty castky od ruznych sekretarek ci podmanazeru temer vzdy stejne objevi a po primem overeni se ukaze , ze jsou z drtive vetsiny pravdive , v tom jsme ceske unikum. Marne bych hledal web , kde by slo ven tolik infa, ktere se pak stejne potvrdi. No rozdil mezi Slavii a Evropou chapes sam, ale tady se zastanu vedeni, ne vsude v Evrope se zverejnuji prestupova ujednani ci castky. jiri

        • Re: V neděli vyhlášení nejlepších dorostenců

          (host)     před 17 lety 04.01.2008 17:56 |  
          0 0

          takze naposled, opet rikam nemam kristalovou kouli , casto nevi ani hrac, viz Svento v utery mi rekl zitra podepisu smluvu na jeden rok s platnosti od cervna a druhy den jste nekteri jasali podepsal na roky dva, proste ujednani se meni vwe fotbale velmi rychle. Zdravi a louci se jiri

  9. Re: V neděli vyhlášení nejlepších dorostenců

    (host)     před 17 lety 04.01.2008 19:37 |  
    0 0

    jiří ty inteligente největší z nás všech, co to měleš o jarolímovi.. chceš co? aby za slávii hrali jen ještě skoro děti a ostatní týmy se nám smáli že máme zase juniorku nebo vyhrát titul a bejt v lize mistrů?! to platí pro všechny!! prostě ani dočkal nedosahuje kvalit suchýho jandy nebo švece a na to jen aby se popral o sestavu ted nemá!! a všichni chcem tituli a LM..!! samy víte jak to vypadá dyž se hraje bídně!!

    • Re: V neděli vyhlášení nejlepších dorostenců

      (host)     před 17 lety 04.01.2008 19:42 |  
      0 0

      člověče, ty seš tak blbej, že bys moh hned jít fandit spartě

  10. Re: V neděli vyhlášení nejlepších dorostenců

    (host)     před 17 lety 04.01.2008 19:45 |  
    0 0

    Podle myho zdroje je na spadnuti prestup Lecjakse do Slavie. Cena se pohybuje kolem 10-15m, je to stale jeste v jednani...

    • Re: V neděli vyhlášení nejlepších dorostenců

      (host)     před 17 lety 05.01.2008 10:52 |  
      0 0

      Nevim jestli chci , aby za Slavii hrali deti, jedno chci aby nasi odchovanci byli zarazovani do a tymu, aby vedeni jasne reklo s kym pocita a skym ne, aby si proste nehrali s hraci 3 roky na schovavanou apak jim rekli , ze se do Slavie nehodi, takovy navrat h race je pro nej vetsi trauma nez si kdo mysli a precti si pozorne rozhovor s vedenim Kladna ci s s i s Dockalem, vsude jsou tyto elementarni pravidla dodrzovana, vsude jen ne ve Slaviii. Jiri