Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

O Slavii

Slavia zahájila přípravu

Fotbalová Slavia zahájila přípravu na novou sezonu. Na prvním tréninku byli i noví fotbalisté, někteří však nedorazili kvůli nemoci a Gaúcho se zatím nevrátil z Brazílie. Článek byl aktualizován.

Na úvodním tréninku chyběl Tijani Belaid, který se s týmem Tuniska připravuje na mistrovství Afriky a v případě postupu jeho týmu do finále může chybět až do 10. února. Dá se tedy předpokládat, že návrat do týmu, pokud zde nadále zůstane, nebude mít jednoduchý při velké konkurenci, která se v záloze tvoří.

Chyběl také Gaúcho, který se bez omluvy nevrátil z Brazílie. Dá se říct, že rozhodl o svém osudu a znamená to jeho konec ve Slavii.

Nachlazený je Martin Vaniak, po operaci mandlí je Tomáš Necid, který nejspíš zamíří na hostování. "Zvažujeme možnost, že Tomáš půjde na hostování do jednoho prvoligového týmu," řekl Doležal pro oficiální web. Rehabilitaci podstupují Dušan Švento a Petr Janda, oba budou k dispozici až v průběhu jara. Zcela fit je naopak Vladimír Šmicer.

S týmem se již připravuje Marek Jarolím a Josef Kubásek. Omluvil se Jan Blažek kvůli viróze. Z rezervy se do přípravy zapojili mladíci Petr Kobler a Jan Kovařík.

Slavia posílila i na lékařském poli, novým hlavním lékařem se stal Petr Fousek, současně i reprezentační doktor. Jeho lékařský tým tvoří MUDr. Václav Vaněček, MUDr. Petr Krejčí ml. a fyzioterapeut Bc. David Vrbický. "S lékařským zabezpečením jsme nebyli úplně spokojeni. Počet zraněných v uplynulém roce se nám zdál až příliš velký. Samozřejmě tím netvrdíme, že to byla chyba jen v lékařském týmu, to určitě ne. Hráčům jsme i teď zdůraznili, že zdraví je především prvořadou záležitostí i pro ně. Velká odpovědnost leží také na nich a záleží na jejich přístupu k léčebným procedurám. Pan primář Jiří Fousek ze střešovické nemocnice je lékařem národního mužstva a kdysi působil i ve Slavii. Věříme, že tato změna přinese očekávané zlepšení," uvedl generální ředitel Petr Doležal na slavia.cz. Více si o této změně můžete přečíst na oficiálním webu.

Aktualizováno - 3.1.2008, 18:45:
Pravděpodobně na půlroční hostování zamíří do Kladna další slávistický talent Milan Černý, který se do fotbalu vrátil po ročním zranění kolena. Během podzimu se postupně rozehrával v béčku, nyní si snad poprvé vyzkouší první ligu. Hráč začal s Kladnem již trénovat, o přesné formě účinkování v klubu se jedná. Není vyloučené hostování s opcí. Do stejného klubu možná zamíří další slávista, dle vyjádření na stránkách Kladna. Není vyloučené, že tímto hráčem by mohl být Tomáš Necid.

Komentáře (64)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia zahájila přípravu

    (host)     před 17 lety 03.01.2008 13:36 |  
    0 0

    Páni, dopingovej král Krejčí u nás.Teď budou klucí rychlejší než zvuk.

  2. Re: Slavia zahájila přípravu

    (host)     před 17 lety 03.01.2008 13:36 |  
    0 0

    To zlepseni lekarskeho tymu je urcite velmi potesujici, akorat mozna na miste toho fyzioterapeuta bych si predstavoval nekoho fundovanejsiho, ale treba se pletu a to Bc. nic neznamena:)

    • Re: Slavia zahájila přípravu

      (host)     před 17 lety 03.01.2008 18:27 |  
      0 0

      Možná se pletu, ale mám dojem, že Bc je nejvyšší metou, jaké lze v oboru fyzioterapeut dosáhnout... Takže bych toho dotyčného hned nezatracoval :-)

  3. Re: Slavia zahájila přípravu

    (host)     před 17 lety 03.01.2008 13:36 |  
    0 0

    Tak Gaučák nám uśetřil zbytečné starosti :-)). Ale to jsou ti Brazilci , teplo, sluníčko, moře, samba...ani se jim člověk nemůźe tak divit,když ví, jaká je tu odporná kosa, vzpomeňme na Adauta, jak si protahoval dovolenou a pak se odjel léčit domů :-))LE

  4. Re: Slavia zahájila přípravu

    (host)     před 17 lety 03.01.2008 13:37 |  
    0 0

    Gaúcho si tím sice asi podřízl sešívanou větev, ale klub by měl maximálním způsobem využít hráče k prodeji či výměně!!!
    Slavia posílila útok (Blažek, Toleski, Hesek nebo Pospěch?), gólmany (Kubásek), zálohu - konečně středový tvůrce hry (Jarolím), ale chybí posílit nejpalčivější post - obranu! V LM byla obrana nejslabším článkem a reálný odchod Suchého to nevylepší. Šourek na Slavii nemá, Hubáček se také moc nepředvedl, Krajčík občas nestíhal a Latka byl dlouhodobě zraněn. Nejlepšími obránci byli Brabec a Dřížďal, v lize i Suchý. Přesto je třeba posílit!!! Jediný, o kom se spekulovalo byl Rajnoch. Napadá vás někdo další? Vlastně možná přijde kanadský reprezentant Hainault... Ale ještě jeden bek by byl dobrý...

    • Re: Slavia zahájila přípravu

      (host)     před 17 lety 03.01.2008 13:40 |  
      0 0

      Já chci Poláka z Liberce

    • Re: Slavia zahájila přípravu

      (host)     před 17 lety 03.01.2008 13:43 |  
      0 0

      Dovolim si nesouhlasit. Hubacek hral dobre i v Lize mistru. Mel to tezky, ze zacatku se nedostal do sestavy, pak hral na stoperu, koncem podzimu uz zase vlevo. Myslim, ze ho fanousci zbytecne podcenuji.

    • Re: Slavia zahájila přípravu

      (host)     před 17 lety 03.01.2008 13:54 |  
      0 0

      Asi sis i odpovedel, dalsi zmeny po dalsich pripadnych odchodech, Suchy, Svec, Belaid. Gaucho mne jako clovek nezklamal, odvedl svou praci a posledni pulrok jens trpkym usmevem sledoval snahu Slavie se ho zbavit tu do Bohemky, tu do Mostu. a -..rozhodne o nem jeste uslysime.Jinou zalezitosti je treba angazovani novych doktoru, po kterem jsme volali temer rok. Nicmene i Fousek ma tolikaktivit, ze si ho tezko umim predstavit jako obycejneho ordinare u nasich fotbalistu, snad ale zajisti lepsi komplexni peci v navaznosti na operacni vykony, protoze Stresovice patri k nejlepe fungujicim zarizenim s komplexni peci u nas. co mne asi prekvapilo, ze se neusutecnila zmena kondicniho trenera o ktere se v zakulisi spekulovalo. jiri

      • Re: Slavia zahájila přípravu

        (host)     před 17 lety 03.01.2008 14:23 |  
        0 0

        Myslíš Netschera? Já měl za to, že je s ním spokojenost. Podle zápasů to vypadalo, že s fyzičkou nemá nikdo problém a ta kupa zraněných zase nemá s kondičním trenérem moc společného, ne? Od toho je spíš fyzioterapeut.

      • Re: Slavia zahájila přípravu

        (host)     před 17 lety 03.01.2008 14:23 |  
        0 0

        Japhy

  5. Re: Slavia zahájila přípravu

    (host)     před 17 lety 03.01.2008 13:53 |  
    0 0

    A ostatní marodi Kalivoda,Latka ,Dřížďal jsou už fit? Je potěšující, že přišly posily už před začátkem přípravy.

    • Re: Slavia zahájila přípravu

      martin08     před 17 lety 03.01.2008 17:24 |  
      0 0

      Kalice jsem videl po stedrym dnu v Laznich a pripadal mi celkem zdravej :)

      • Re: Slavia zahájila přípravu

        (host)     před 17 lety 03.01.2008 19:00 |  
        0 0

        tam byl s barosem a ujfalusim ne...:)

  6. Re: Slavia zahájila přípravu

    quelhar (admin)     před 17 lety 03.01.2008 13:56 |  
    0 0

    Gaucho asi vi, ze se s nim nepocita. Takze odchod na prestup, par milionu by za nej melo byt.

  7. Re: Slavia zahájila přípravu

    (host)     před 17 lety 03.01.2008 14:17 |  
    0 0

    Richi psal jsi že v následujících dnech bude hodně rušno. A kdy by to jako mělo být? Jak to vypadá s Černým,Knakalem a Pospěchem?

    • Re: Slavia zahájila přípravu

      Richi (admin)     před 17 lety 03.01.2008 14:30 |  
      0 0

      A není rušno? :-) ... Jarolím, Kubásek ... Černý se doladí brzy, s Pospěchem se vůbec nejedná a o Knakalovi nic nevím, to byla jen zmínka na jednom webu, ale nic víc.

      • Re: Slavia zahájila přípravu

        (host)     před 17 lety 03.01.2008 14:39 |  
        0 0

        Ptám se co s tim Černým budeme dělat? Levý bek? Ravik

      • Re: Slavia zahájila přípravu

        (host)     před 17 lety 03.01.2008 14:42 |  
        0 0

        hele Netcher je dobry i jako odbornik na video, atd., ale je na hrace mekky a to treba KJ i Rehak nesou obcas hodne nelibe. traduji se ruzne scenky z letniho soustredeni atd. Navic ani on jako kondicnitrener prilis pri rehabiitacnim procesu hracum nepomohl. A treanhodne prkvapla zmena fyzioterapeuta, to jsem necekal.Jiri

      • Re: Slavia zahájila přípravu

        (host)     před 17 lety 03.01.2008 14:42 |  
        0 0

        hele Netcher je dobry i jako odbornik na video, atd., ale je na hrace mekky a to treba KJ i Rehak nesou obcas hodne nelibe. traduji se ruzne scenky z letniho soustredeni atd. Navic ani on jako kondicnitrener prilis pri rehabiitacnim procesu hracum nepomohl. A treanhodne prkvapla zmena fyzioterapeuta, to jsem necekal.Jiri

      • Re: Slavia zahájila přípravu

        (host)     před 17 lety 03.01.2008 15:43 |  
        0 0

        Dva hráči není rušno. Nejen že byla o Knakalovi zmínka na slávistickém webu, ale psalo se že mu jeho manažer vyjednává angažmá v praze a jedinej kdo připadá v úvahu jsme my.

        • Re: Slavia zahájila přípravu

          Richi (admin)     před 17 lety 03.01.2008 15:52 |  
          0 0

          Aha a rusno je tedy u tebe osm hracu? Tolik ja ani nechci. A Knakal treba spis na Zizkov, treba. A k nam spise Rajnoch.

          • Re: Slavia zahájila přípravu

            mart     před 17 lety 03.01.2008 16:58 |  
            0 0

            Rajnoch, jo ? :D, Richi, nechces se rozpovidat?
            O.K. ja vim, ... nechces :). Tak holt ne, no....,
            ja se teda urcite zlobit nebudu :(.mart

            • Re: Slavia zahájila přípravu

              mart     před 17 lety 03.01.2008 17:43 |  
              0 0

              .....ani trucovat nebudu ! :( :(, ........ ale uz bys' moh' neco vynest(?). Nebo ne?

  8. Re: Slavia zahájila přípravu

    (host)     před 17 lety 03.01.2008 14:41 |  
    0 0

    Proč Jarolím zapojil do přípravy průměrné odchovance Koblera a Kovaříka,když jsme se zbavili nejlepších odchovanců Váchy a Dočkala.Vždyť nemají žádnou šanci,je to jen snaha ukázat,jak se dává šance odchovancům a oni ji nevyužijí.Je to faleš od Jarolíma.Teď už je jedno,jak bude hrát juniorka,kdo ji bude trénovat,žádný hráč juniorky nemá šanci.To je realita.průměrní hráči vytlačují odchovance nebo problémoví hráči.

    • Re: Slavia zahájila přípravu

      (host)     před 17 lety 03.01.2008 15:04 |  
      0 0

      povidas z hladu blbosti:)))

    • Re: Slavia zahájila přípravu

      (host)     před 17 lety 03.01.2008 17:54 |  
      0 0

      Prober se,už je po Silvestru.Budíček...a podepiš se.Bongor

    • Re: Slavia zahájila přípravu

      quelhar (admin)     před 17 lety 03.01.2008 21:46 |  
      0 0

      Protoze Kolarik s Koblerem budou hrat na jare zase za becko a ted jen ochutnavaji, jak to vypada v acku, zatimco Vacha s Dockalem by se do kadru taky neprosadili, ale do becka by jich byla skoda?

  9. Re: Slavia zahájila přípravu

    (host)     před 17 lety 03.01.2008 15:02 |  
    0 0

    Citáty o naší nové posile (dnešní Sport str.2)
    Šimák oddělal čtyři trenéry, tenhle (Blažek) jich oddělá třikrát tolik...
    zpráv o jeho nočních tazích chodilo do klubu stále víc a víc...
    Když pan Blažek pořád v Huti nalitej jan bomba, navíc nonstop s vajglama u huby...
    za poslední dva roky neabsolvoval jedinou kompletní přípravu...
    na nižší odolnosti jeho organismu se zřejmě podepisuje i styl života...
    Jeho uvolněný přístup vadil i spoluhráčům... (Ti) na něho později i řvali, ale nic nepomohlo...
    klub byl v krizi... ale Blažkovi to prý bylo fuk a na kritiku a hrozby pokut reagoval tak, že ho stejně potřebují.

    • Re: Slavia zahájila přípravu

      (host)     před 17 lety 03.01.2008 15:23 |  
      0 0

      no a ? . dostane sanci kdyz ji posere skoncil , ve slavii je dost utocniku , ma to jako Pudil bud bude dobrej hrac nebo de do hajzlu

      • Re: Slavia zahájila přípravu

        (host)     před 17 lety 03.01.2008 15:25 |  
        0 0

        presne tak staci slapnout vedle a KJ ho posle do B... a v lete se pakuje do Liberce zpet... ale ver tomu ze ho KJ srovna

    • Re: Slavia zahájila přípravu

      Bejbl     před 17 lety 03.01.2008 15:34 |  
      0 0

      Ohledně Blažka si myslím, že Jarolím ví, co dělá. Když nebude Blažek fungovat, tak hold pomaže. Na Pudila tady každý koukal taky skrz prsty a jak vyšlapuje.
      Kritizujete příchody posil a odchody odchovanců. Prostě to tak je, Jarolím a spol. to vidí takto. Jestli některým vadí případné provize p. Jarolíma, tak jim jistě vadí i jeho trenérské podzimní výsledky... Myslím, že vidí hráče asi trošku více v jejich "práci" , než my "rozumbradové" a samovolně si KJ větev pod sebou jistě podřezávat nebude. Do jarního boje o titul potřebujeme zkušené borce, kteří to unesou a kteří mají přece jen něco odehráno.
      Kritizujete příchody, vzpomeňte si na minulé roky, kdy jsme brečeli, že posily, pokud vůbec nějaké přijdou, tak až 2 dny před ligou a že nemají šanci se sehrát atd...
      Paměť je hold někdy hodně krátká:o)

      • Re: Slavia zahájila přípravu

        (host)     před 17 lety 03.01.2008 15:55 |  
        0 0

        Proto kupujeme Blažka

        • Re: Slavia zahájila přípravu

          (host)     před 17 lety 03.01.2008 15:57 |  
          0 0

          A taky Jarolíma s Černým, oba mají s boji o titul bohaté zkušenosti.

          • Re: Slavia zahájila přípravu

            Bejbl     před 17 lety 03.01.2008 20:52 |  
            0 0

            Tak hlavně jsem měl na mysli Toleskiho. A Jarolím? Proč ne. V Plzni patřil k tahounům.

      • Re: Slavia zahájila přípravu

        (host)     před 17 lety 03.01.2008 16:03 |  
        0 0

        ja se na Pudila nedival skrz prsty rikal jsem ze ten kluk to v sobe ma vsem pochybovacum ukaze a taky ukazal...

        • Re: Slavia zahájila přípravu

          (host)     před 17 lety 03.01.2008 19:20 |  
          0 0

          co dodat, seš prostě dobrej!

          • Re: Slavia zahájila přípravu

            (host)     před 17 lety 03.01.2008 23:46 |  
            0 0

            ne to bych nerekl prehmatl jsem se s Vaniakem ale Pudila jsem odjkaziva "zral"...

  10. Re: Slavia zahájila přípravu

    (host)     před 17 lety 03.01.2008 15:50 |  
    0 0

    Po včerejšku mi při slovu "hostování" vstávají vlasy na hlavě

    • Re: Slavia zahájila přípravu

      (host)     před 17 lety 03.01.2008 20:31 |  
      0 0

      A to neni zrejme jeste vsemu konec...

  11. Re: Slavia zahájila přípravu

    (host)     před 17 lety 03.01.2008 16:04 |  
    0 0

    budte rádi že kupujeme, koukněte na plzeň-trochu se zadařilo a prodávaj jak vsteklý co můžou!! daněk fillo jarolím šmejkal!! to nejlepší co maj!! teda měli!! a pak se budou divit jak plzen bude putovat ke dnu!! a budou odvolávat trenéra a přitom mu rozprodaj tým!!

  12. Re: Slavia zahájila přípravu

    martin08     před 17 lety 03.01.2008 16:59 |  
    0 0

    ChiChi Gaucho :D treba jeste prijede(: ale ja si rikal no jo brazilec moch nas nehraje to uz ho neuvidime(: a je to tady(:

  13. Re: Slavia zahájila přípravu

    (host)     před 17 lety 03.01.2008 18:00 |  
    0 0

    Bezva, ze se zmenil tym doktoru, ted jeste aby nikdo nenutil hrat hrace, kdyz nejsou uplne zdravy a nepresvedcoval doktory, ze ty hraci vlastne hrat muzou... To pak nebude mit Latka petkrat obnoveny svalovy zraneni a Janda nebude hrat pul roku s natrzenym vazem.

  14. Re: Slavia zahájila přípravu

    carfi-sks (přítel SN)     před 17 lety 03.01.2008 18:01 |  
    0 0

    Každopádně se Gaucho zachoval neprofesionálně! Marka Suchého neprodávat, pro klub to bude obrovslá ztráta!

    • Re: Slavia zahájila přípravu

      (host)     před 17 lety 03.01.2008 18:31 |  
      0 0

      Tak jsem měl pravdu, v restauraci U Buldoka se nelže, Rajnoch je hotový do Slavie!!! Mira

    • Re: Slavia zahájila přípravu

      (host)     před 17 lety 03.01.2008 19:12 |  
      0 0

      Jako to je opravdu podlozeny ze jde Rajnoch k nam?!?

      • Re: Slavia zahájila přípravu

        Richi (admin)     před 17 lety 03.01.2008 19:24 |  
        0 0

        Je to pravděpodobný.

        • Re: Slavia zahájila přípravu

          (host)     před 17 lety 03.01.2008 19:53 |  
          0 0

          Pokud přijde Rajnoch, tak smekám před vedením a odpouštim jim Jarolíma, trošku nechápu proč potřebujem dalšího záložníka Černého, možná mi to někdo z vás vysvětlí. Jen by to chtělo hostovačku Blažka a Pudila přeměnit v přestup, Ivanu asi také.
          Naše vedení bohužel dělá obrovskou chybu v neumětelské komunikaci s fotbalovou veřejností. Pořád je to takové neprůhledné, odejde Dočkal, spekuluje se, že s opcí a fanoušci jsou zděšeni a místo, aby vedení nějak zareagovalo, tak nám v televizi pustí mektajícího O. Zlámala na chodbě FTVS, kterak na rychlo formuluje větu o spolupráci s Libercem (který s námi například v případu Koloušek či Holeňák spolupracoval opravdu příkladně). Větší otevřenost by nikomu neuškodila, protože ten, kdo může z informací o podmínkách profitovat, si je v klidu zjistí.
          Vedení by mělo také zveřejnit nového majitele Slavie, respektive by to měl udělat právě majitel. Ono totiž není úplně logické cpát do Slavie peníze (tím myslím partnery či případné partnerz klubu, kteří nakupují reklamní prostor na stadionu, klubová místa atd.), ale i fanoušky, kteří za klubem stojí, já jsem jedním z nich (někdy nás na tom stadionu stojí a sedí opravdu málo, ale i to je částečně vinou špatné práce marketingu a děsivých termínů utkání). Mě to je celkem jedno komu Slavia patří, ale bzl bzch rád, pokud bych se dozvěděl, že to je někdo s vizí, někdo, v jehož zájmu je skvalá budoucnost Slavie minimálně v příštích 10 až 15 letech či ještě delším horizontu.
          Takže byť se mi nelíbí odchod Dočkala s Váchou (naopak u Gecova to asi nemělo cenu lámat přes koleno), u kterých navíc nevíme, jak je to s tou opcí, ocenil bych přestupy, které se vedení vydařily, ale doporučil bych se chovat více západoevropsky co se komunikace s veřejností a novináři týče. A možná bych také přestal porušovat auditový zákon, ale to je jenom taková věcná.

      • Re: Slavia zahájila přípravu

        (host)     před 17 lety 03.01.2008 20:13 |  
        0 0

        Heej to jako fakt knám míří Rajnoch,,no tak to by bylo super,jen jestli to neni nějaká kachna !!

        • Re: Slavia zahájila přípravu

          Richi (admin)     před 17 lety 03.01.2008 20:33 |  
          0 0

          Za Rajnocha zatim chteji moc penez.

          • Re: Slavia zahájila přípravu

            (host)     před 17 lety 03.01.2008 20:41 |  
            0 0

            No to se Bolce nedivim. Preci jenom si pustili za poslední rok žilou pěkně (Kuliš, Abraham, Pecka, možná Matejovský). No neodpustim si trochu popíchnout - možná se nemusel kupovat Jarolím, mohl zůstat Dočkal a hnedle si trochu penez usetrilo. Jestli neodejde Suchý tak Rajnocha nepotřebujeme, jestli ano byla by to skvela náhrada a nebál bych se i vetší investice (samozřejmě v intencích českého prostředí) Ravik

            P.S. Jestli odejdou na hostovani s opcí i Černý s Necidem tak mě neuspokojí ani příchod Rajnocha s Matějovským :-)

            • Re: Slavia zahájila přípravu

              (host)     před 17 lety 03.01.2008 21:22 |  
              0 0

              Jestli chtějí moc peněz nevím, ale sám hráč mluví o svém přestupu do Slavie jako o hotové věci.

              • Re: Slavia zahájila přípravu

                (host)     před 17 lety 03.01.2008 21:46 |  
                0 0

                si četl kde? že hráč hovoří o hotové věci?

  15. Re: Slavia zahájila přípravu

    (host)     před 17 lety 03.01.2008 23:16 |  
    0 0

    Richi,to myslíš vážně,že u Černého půjde o hostování s opcí.To je vtip.Máš to z dobrého zdroje?Dan.

    • Re: Slavia zahájila přípravu

      Richi (admin)     před 17 lety 03.01.2008 23:55 |  
      0 0

      Bohužel ... držme se, uvidíme ještě, co bude následovat ...

      • Re: Slavia zahájila přípravu

        (host)     před 17 lety 04.01.2008 00:01 |  
        0 0

        To zní skoro až katastroficky... to "držení se" a "uvidíme, co bude následovat" znamená spíš to, že se máme obávat ještě podivnějších opcí? Nebo naopak, že by mohlo následovat něco pozitivního (Rajnoch)?

        Možná by tohle všechno stálo za nějaký obšírnější vyjádření ze strany vedení, protože ta hysterie už je v posledních dnech dost velká a tímhle ještě vzroste.

        • Re: Slavia zahájila přípravu

          (host)     před 17 lety 04.01.2008 05:28 |  
          0 0

          Pročítám jednotlivé weby a nestačím se divit. Tak za prvé. Je naprosto v pořádku, že vedení moc nemluví a koná. A koná zatím dobře. Každá informace, kterou vypustí, může totiž příchod hráče zkomplikovat nebo prodražit. Za druhé. Je dobře, že hráči odchází na hostování, neboť jsou ve věku, kdy potřebují hrát kvalitní zápasy. A vy si myslíte, že jsou dnes schopny nahradit Krajčíka, Dřížďala, Šmicra, Tavarese nebo Švece? Určitě ne a 70 % zápasů by stáli. Obce ještě nic neznamená a pokud jsou tak věrní Slávisti, přijde ten správný čas, kdy se vrátí. Odsuzuji odchody mladých hráčů do zahraničí, kde pak většinou nehrají. V tomto věku je potřeba maximálně hrát a získávat zkušenosti. Jen tak může přijít jeho růst. Podívejte, kolik hráčů tak už v zahraničí zkrachovalo a dnes už nemají ani na naši první ligu. Jedním z klasických příkladů je Jůn ze Sparty, ale jsou i další. A k Dočkalovi mám jedno. Loni měl příležitost. Slavia měla našlápnuto k titulu a on byl u toho, když závěr nezvládla. Karel Jarolím neudělá podruhé stejnou chybu. A že je dnes jedničkou na Kladně. Uvědomte si, že jinak se hraje hráči na Kladně, kde na něj není hrána taková osobka a jinak ve Slavii, která neustále musí hrát do plných. Hráč Slavie prostě musí být rychlejší, pohotovější, zkušenější a musí mít velmi dobré zpracování. Jinak prostě nemá šanci. Hrát dnes za Slavii, ať chcete nebo nechcete, je velmi náročné, protože se proti ní chce každý vytáhnout. Nebyli by jste jiní. Proto se šahá po vyzrálejších a zkušenějších hráčích. Navíc se jedná většinou o hostování, tzn. pokud hráč nesplní očekávání, vrací se zpět. Je to stále lepší než vyplatit dvacet miliónů a pak si rvát vlasy. Ten hráč nejdříve musí dokázat, že na to, hrát ve Slavii, má. A dobrým základem má dnes opravdu kvalitního trenéra. A ještě jednu poslední věc. Být trenérem, doporučím novým hráčům, aby si slávistické weby moc nepročítali, neboť ještě neodehráli jediné utkání za Slavii a už jsou nazývány kopyty apod. Je mi z toho smutno a těm hráčům to moc nepřidá. Nechme nynější hodnocení na jiné. Jsou za svou práci zodpovědni.
          Vašek S.

          • Re: Slavia zahájila přípravu

            (host)     před 17 lety 04.01.2008 07:03 |  
            0 0

            Dobrý den Vám všem. Panu Vaškovi S. chci poděkovat za to , že to takto dobře napsal. Cítím to podobně, také si pamatuji ten zápas s teplicemi, kde to Dočkalovi opravdu šlo a v zápětí zápas s Bolkou a tuším s Brnem, kde byl po 15 minutách zralý na střídání. A to tím opravdu nechci říci, že je to špatný fotbalista. Na tohle jsem chtěl upozornit už v minulé diskuzi a asi se mi to nějak nepovedlo. Sokrates 55

          • Re: Slavia zahájila přípravu

            Bejbl     před 17 lety 04.01.2008 09:20 |  
            0 0

            Naprostý souhlas. V minulých letech jsme měli tým složený z mladíků. Bylo to prezentováno, jak dáváme šanci mladým atd. Ale jeden z důvodů byl také ten, žen na zkušenější a tím dražší prostě nebyly peníze. Na podzim byla přítomnost Brabce, Šmicera, Vlčka hrozně znát, pokud chyběli, měli jsme problémy.
            Mladí by rozhodně měli dostávat šance, ale problém je v tom, že jednou zazáří a podruhé vyhoří. A my potřebujeme stabilitu, stabilně kvalitní výkony. A souhlas s Vaškem, mladí potřebují hlavně hrát, a v klubu, kde nejsou pod takovým tlakem jako u nás.
            A všechny mladé hold neudržíme, je to trochu ruleta si udržet ty dobré. Ale myslím, že se to celkem Slavii daří. Kde jsou nyní ti Mikolandové, Valentové, Nečasové apod? Myslím také, že je hrozně důležitý i jejich charakter, jestli chtějí na sobě pracovat. Ono je krásné, že hráč dvakrát zazáří a pak z toho chce žít a přestane makat. My je denně nevidíme "v akci", těžko pak můžeme dělat závěry.

          • Re: Slavia zahájila přípravu

            martyni (přítel SN)     před 17 lety 04.01.2008 10:16 |  
            0 0

            Vašku já moc nesouhlasím. Že opce nic neznamená? Jasně, v hovorovém jazyku je to dost zvláštní výraz, málokdo ví přesně, co to znamená, a to včetně těch, kteří ten pojem používají. V právu pak to může znamenat nejrůznější varianty, ale jedna věc by měla být jistá - mluví-li se o opci na přestup, mělo by to znamenat, že jedna smluvní strana, a to bohužel právě bude klub, kde hráč hostuje, bude mít právo zvolit si, zda hráče za předem dohodnutých podmínek koupí nebo ne. Mělo by to být jednostranné oprávnění klubu. Takže pokud slavie na něco takového přistupuje, znamená to, že ponechává své hráče osudu, resp. vůli druhé strany, že v současné době o ně nemá zájem a nevěří, že z nich mohou vyrůst více než průměrní hráči. Částky které se zde objevují - 6 - 8 mega za hráče, nejsou vysoké, tj. lze předpokládat, že pokud bude hráč podávat dobré výkony, klub opci uplatní, vrátí se do slavie pouze jako hráč který nepřesvědčil - v tom nevidím pro slavii žádnou výhodu. Mladí hráči tzedka letí a Teplice draze prodávají Frenina, Džeka, Brno Mazucha, vysoko si cení Kaloudu, Střeštíka, víme kolik stál Šimůnek. Já samozřejmě nejsem bůhvíjakej odborník a nevím, zda takovej potencial může mít Dočkal, Černý, Vácha a Necid, ale i tak si dovolím spekulovat - proč by nemohli mít...ve slavii se brzy uvolní místo po Suchým, Jandovi, Švecovi, ktery odejdou a myslel jsem si, že je tihle kluci nahradí.

            • Re: Slavia zahájila přípravu

              (host)     před 17 lety 04.01.2008 11:29 |  
              0 0

              Je vidět, že jsi mě moc nepochopil. Obce značí přednostní právo výběru hráče před ostatními kluby. To ještě neznamená přestup. Nemusí dojít k dohodě o finanční náhradě a nemusí ani sám hráč chtít přestoupit. A i kdyby přestoupil, pokud je Slávista, přijde pravý čas, kdy se vrátí. Dnes by ve Slavii nehrál a je to to nejlepší, co pro něj může Slavia udělat. Nebo se chcete zbavit Ivany, Šenkeříka, Tavarese apod. I tito hráči budou muset na sobě hodně pracovat, aby si zajistili místo v sestavě. Pokud hráč je klubista, a dnes jich moc není, tak se vždy vrátí. A navíc z dalšího přestupu bude mít Slavia zajisté procenta.
              A ještě k těm mladým hráčům. Jejich odchody do zahraničí jsou daleko větší riziko, než jít hrát třeba do Teplic nebo Liberce. Například Fenin. Stačí nepodařený úvod /nemusí mu sednout ani styl hry/ a ten hráč může mít zničenou kariéru. Mladý cizinec se daleko lépe odstrčí, než zkušený fotbalista. A ten problém je v tom, že dnes žádné naše ligové mužstvo nemá na jeho vykoupení zpátky. V tom je jeho tragédie. Bude cestovatel mezi tými a už nikdy z něj nic nebude. S jakou slávou odcházel Sivok do italské ligy a dnes je celý šŤastný, že mu umožnili hostovat zpátky ve Spartě. Takové štěstí nebude mít každý. A co se týče dnešní Sparty, nevím, jestli to vlastně štěstí je.
              Vašek S.

              • Re: Slavia zahájila přípravu

                martyni (přítel SN)     před 17 lety 04.01.2008 11:45 |  
                0 0

                o čem mluvíš, je "předkupní právo", tj. budu-li chtít hráče prodat, musím jej nejprve nabídnout klubu, který má předkupní právo, a to za cenu, která není vyšší, než cena, kterou by dal za hráče jiný klub. Zatímco pojem "opce" znamená právo jednostranné volby, něco jako oprávnění jedné strany ze smlouvy o smlouvě budoucí, tj. mám právo na to, aby byla uzavřena v budoucnu smlouva, na jejíchž podmínkách jsme se už nyní dohodli. No vidíš, tohle je jen důkaz o tom, že nikdo pořádně nevíme, co tím pojmem "opce" rozumí ofic. web, když jej používá nebo Richi nebo účastníci diskuse... kdybys měl pravdu a bylo to "předkupní právo", byl bych moc rád, ale pochybuju.. všeobecně se ví, že "opce" na nákup Pudila je právo koupit ho za předem stanovenou cenu 25 - 30 mega... Takže možná by se hodilo nějaké vysvětlení, co ve fotbalové hantýrce se rozumí pod pojmem "opce", já jen vím, že v právu má význam takovej, jak jsem psal shora, ale není to pojem ze zákona, ale spíš z teorie.

                • Re: Slavia zahájila přípravu

                  (host)     před 17 lety 04.01.2008 16:49 |  
                  0 0

                  Definoval jsi to naprosto přesně, neboli "opce" je možnost využití práva koupě za předem stanovených podmínek. Pokud tomu výrazu někdo nerozumí a používá ho, je to jeho problém, ale mezi předkupním právem a opcí je zřejmý rozdíl. geronimo6

                  • Re: Slavia zahájila přípravu

                    martyni (přítel SN)     před 17 lety 04.01.2008 17:05 |  
                    0 0

                    No to je jasno, jen je otazka, kdo vsechno ten pojem pouziva a nerozumi mu..:-)) novinari, tiskovy mluvci, fotbalovy agenti.. pak muze snadno dojit k totalnimu zmateni:-)) ale uprimne receno si to nemyslim, mluvi-li se tady o opcich, vetsina je chape tak jak jsme tu napsali

            • Re: Slavia zahájila přípravu

              Urbie     před 17 lety 04.01.2008 18:15 |  
              0 0

              Tady je ale taky důležitej faktor, jestli chceme být jen líhní mladých talentů jako Brno a Teplice a spokojit se s pohárovými pozicemi, nebo jestli chceme konečně získat titul. A k tomu nám prostě jenom talenti nestačej. A co se týče Jarolímova čuchu na talenty, ještě nedávno všichni nadávali na Jandu jak je nemožnej a proč ho Jarolím furt staví. Možná mel Janda, Suchý a spol štěstí, že jsme byli ve finanční tísní, ale z Jandy se porstě vyklubal během tohoto roku výbornej fotbalista. Nyn se mi třeba moc nelíbí Jablonský, ale když ho Jarolím furt prosazuje, tak to s nim třeba bude jako s tim Jandou. I když jsem zvědavej co s nim bude, jestli příjde ten Černý. Prostě a jednoduše bych s hodnocením těch kroků počkal.