Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

O Slavii

Do Slavie Kubásek a Jarolím, Suchý na odchodu?

Slavii brzy posílí další dva fotbalisté. Po libereckém Janu Blažkovi podepíše smlouvu sokolovský brankář Josef Kubásek a plzeňský záložník Marek Jarolím. Zájem je naopak o Marka Suchého v Evertonu!

Slavia dotáhla úspěšně jednání o dalších dvou fotbalistech, nyní zbývá dořešit poslední formality a podepsat smlouvy s hráči, což by již neměl být problém.

O průběhu jednání u Josefa Kubáska jsme již mezi svátky informovali (zde). Nyní se vše konečně vyřešilo a hráč přijde na půlroční hostování s následující opcí na přestup. "Určitě jsem rád a doufám, že dobře zapadnu do týmu," uvedl pro SN. Pravděpodobně na hostování zamíří Michal Vorel.

Novou čtyřletou smlouvu by měl ve Slavii brzy podepsat i Marek Jarolím z Plzně, se kterým před svátky proběhl rozhovor na našem webu (zde). "Snažili jsme se Marka udržet, avšak jeho přáním bylo odejít za strejdou do Slavie, a tak jsme mu nemohli bránit," řekl pro webové stránky plzeňského klubu předseda dozorčí rady Viktorie Miroslav Kříž. "Jednání trvala dost dlouho a dnes došlo k definitivní dohodě," dodal.

O odchodu Marka Suchého se mluví déle, zdá se, že nyní má o slávistického obránce či záložníka konkrétní zájem Everton, který by s ním rád ještě v lednu podepsal smlouvu. Přestupní částka by se měla pohybovat okolo 110 milionů korun (2,78 mil. liber). Zprávu přinesl anglický server eyefootball.com. Suchý má zítra schůzku s manažerem.

Komentáře (224)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Do Slavie i Kubásek a Jarolím!

    (host)     před 17 lety 02.01.2008 20:06 |  
    0 0

    Jarolím - ANO, Kubásek - nechápu, proč, v A-týmu máme Diviše, který je v širší repre21, stačilo by, kdyby jsme ho pustili hostovat, aby se "vychytal" a do roka máme jedničku slávistického odchovance ... a do budoucna miláčka fandů jako byl Radek Černý!!

    • Re: Do Slavie i Kubásek a Jarolím!

      (host)     před 17 lety 02.01.2008 20:13 |  
      0 0

      diviš nebude nikdy jednička ve slávii!! něco mu prostě chybí.. černýho by si asi přáli všichni ale kubásek je do budoucna, ted ještě určitě chytat nebude. a v tom evertonu má prsty Csaplár-je to jejich skaut pro česko polsko slovensko..

  2. Re: Do Slavie Kubásek a Jarolím, Suchý na odchodu?

    (host)     před 17 lety 02.01.2008 20:13 |  
    0 0

    Na efotbal je spekulece o utocnikovi Hesekovi... vis neco Richi? Taxi

    • Re: Do Slavie Kubásek a Jarolím, Suchý na odchodu?

      (host)     před 17 lety 02.01.2008 20:18 |  
      0 0

      Je to na víc webech... :) A myslím, že Richi si nebude chtít pálit prsty aby něco prozradil... :)

    • Re: Do Slavie Kubásek a Jarolím, Suchý na odchodu?

      Richi (admin)     před 17 lety 02.01.2008 20:19 |  
      0 0

      Už jsme exklusivních zpráv poslední dobou zveřejnili dost, nemám miliony kontaktů :-).

  3. Re: Do Slavie Kubásek a Jarolím, Suchý na odchodu?

    (host)     před 17 lety 02.01.2008 20:14 |  
    0 0

    Samé špatné zprávy. Kdo bude hrát v obraně???
    Jestli dali za Jarolíma 20, tak sou to šílenci. Narozdíl od Sparty vyhazujeme peníze ze nehvězdy, Sparta aspon kupuje hráče jako Kadlec, Pospěch, Matušoviš, Došek, kteří aspon udělali jinde titul.

    • Re: Do Slavie Kubásek a Jarolím, Suchý na odchodu?

      Markus     před 17 lety 03.01.2008 18:28 |  
      0 0

      Škoda že se neumíš podepsat, zajímalo by mě kdo to psal, provokace jak vyšitá. Když udělali tak dobré nákupy a Slavie je vedena od desíti k pěti, tak proč jsou za námi?

  4. Re: Do Slavie Kubásek a Jarolím, Suchý na odchodu?

    (host)     před 17 lety 02.01.2008 20:17 |  
    0 0

    Sucháč jak se zdá udělal nejlepší volbu. Šel by nahoru, do nejlepší ligy, ale do týmu, kde má šanci si zahrát. Přeju mu, aby mu to vyšlo
    Tantalos

  5. Re: Do Slavie Kubásek a Jarolím, Suchý na odchodu?

    (host)     před 17 lety 02.01.2008 20:17 |  
    0 0

    Sucháč jak se zdá udělal nejlepší volbu. Šel by nahoru, do nejlepší ligy, ale do týmu, kde má šanci si zahrát. Přeju mu, aby mu to vyšlo
    Tantalos

    • Re: Do Slavie Kubásek a Jarolím, Suchý na odchodu?

      (host)     před 17 lety 02.01.2008 20:26 |  
      0 0

      ano, at mu to vyjde..ale hostovani, klidne i s opci, na jare ho chci ve slavii!!!

      btw...110M?? furt se nemuzu zbavit dojmu, ze prodavame levne....kdyz i Pospecha rudokozci prodali lepe...todle uz je smutne bych rekl. Ja pocital s tim, ze za tech 200mega by odejit mel s trochou stesti. Kdyz kouknu na castky, za jaky odchazeji hraci, ktery nezvladli ani pulku toho, co Suchac...

      • Re: Do Slavie Kubásek a Jarolím, Suchý na odchodu?

        (host)     před 17 lety 02.01.2008 20:31 |  
        0 0

        110 je až dost..víc za něj nemůže bejt. i fenin šel za podobnou za 4mega eur což je náke 104 a je to útočník!! za obránce je nejmíň!! bud mě za to rádi, a za sucháče je náhrada, měli bysme poděkovat Caplárovi!! :-)

        • Re: Do Slavie Kubásek a Jarolím, Suchý na odchodu?

          (host)     před 17 lety 02.01.2008 20:33 |  
          0 0

          Co s tím má tréňa společnýho ??

          • Re: Do Slavie Kubásek a Jarolím, Suchý na odchodu?

            (host)     před 17 lety 02.01.2008 20:36 |  
            0 0

            myslíš csaplára? je to skaut evertonu!!

            • Re: Do Slavie Kubásek a Jarolím, Suchý na odchodu?

              (host)     před 17 lety 02.01.2008 20:44 |  
              0 0

              Fakt? To sem nevěděl.

              • Re: Do Slavie Kubásek a Jarolím, Suchý na odchodu?

                (host)     před 17 lety 02.01.2008 20:49 |  
                0 0

                jo je, chlubil se tim dyž by ted nedávno v nákym studiu fotbal na čt, jestli to bylo se sevilo, nevim..

        • Re: Do Slavie Kubásek a Jarolím, Suchý na odchodu?

          (host)     před 17 lety 02.01.2008 20:51 |  
          0 0

          fenin za 100mega?? coze??
          hm, a jo..120mega stal. Moje chyba, ja myslel ze stal mnohem vic.

          • Re: Do Slavie Kubásek a Jarolím, Suchý na odchodu?

            (host)     před 17 lety 02.01.2008 20:59 |  
            0 0

            fenin stál cca 104 mega!! ale zase maj slušný procenta z dalšího přestupu protože frankfurt rozhodně nebude jeho konečná!!

    • Re: Do Slavie Kubásek a Jarolím, Suchý na odchodu?

      (host)     před 17 lety 02.01.2008 20:27 |  
      0 0

      A hlavně první stomilionovej odchod od Poborskýho.To je hodně důležitý, že je Slavie konečně schopná někoho prodat

      • Ať Sucháč jde

        (host)     před 17 lety 02.01.2008 20:38 |  
        0 0

        Sucháč je dobrej kluk a teď, když se Slavia začíná rozkrádat, je na ni příliš slušnej. Teď už nemáme šanci na žádný titul, ani na LM protože sestava se bude stavět tak, aby si Jarolímovic přišli na své a na Slavii se vykašlou. Tady už by si slávu neudělal

        • Re: Ať Sucháč jde

          (host)     před 17 lety 03.01.2008 08:54 |  
          0 0

          Prosimtě drž hubu,tyhle demagogický kecy si nech pro sebe. Jestli chceš ty vemeno tak si se spoustu dalšíma podobnejma virtuálníma trenérama a ředitelema fotbalovejch klubů bežte založit ňákej klub a pak si můžem vyprávět až se potkáme v první lize ty trapáku... Tohle neni vyjadřování názoru co tady a na ofiko webu předvádíte, to je normální buzerace, ban na vás..

      • Re: Do Slavie Kubásek a Jarolím, Suchý na odchodu?

        (host)     před 17 lety 02.01.2008 22:09 |  
        0 0

        No tak to abys šel fandit radši na Letnou. Nezlob se, ale to cos tu vyplodil mohl fakt vyprodukovat jen chorý a nebo sparťanský mozek.

        • Re: Do Slavie Kubásek a Jarolím, Suchý na odchodu?

          (host)     před 17 lety 02.01.2008 22:34 |  
          0 0

          Souhlas,to jsou čistě sralťanský cancy

        • Re: Do Slavie Kubásek a Jarolím, Suchý na odchodu?

          (host)     před 17 lety 02.01.2008 22:43 |  
          0 0

          Proboha proč?? Já sem rád, že je o slávistické odchovace zájem v zahraničí.Je na tom něco špatného??Klub v ČR musí hráče prodávat a to se Slavii dloudou dobu nedařilo a vedlo to k finančním problémům.

    • Re: Do Slavie Kubásek a Jarolím, Suchý na odchodu?

      quelhar (admin)     před 17 lety 02.01.2008 20:40 |  
      0 0

      Markovi preju prestup do Premier League v lete po oslavach titulu za cenu o par milionu vyssi :o)

      • Re: Do Slavie Kubásek a Jarolím, Suchý na odchodu?

        (host)     před 17 lety 02.01.2008 21:02 |  
        0 0

        Presne souhlasim, kdyz chvili pocka, udela s nama titul a pak si vybere tym kterej pro nej bude nejlepsi a jeste Slavia dostane o neco vic!!!!

      • Re: Do Slavie Kubásek a Jarolím, Suchý na odchodu?

        (host)     před 17 lety 02.01.2008 21:04 |  
        0 0

        !!!SOUHLAS!!!

  6. Re: Do Slavie Kubásek a Jarolím, Suchý na odchodu?

    (host)     před 17 lety 02.01.2008 20:39 |  
    0 0

    No ty krávo to je síla 20 mil. za nadprůměrnýho fotbalistu.Za to mohl být Berger i s výplatou.Pěkně to vedete pane Jarolím.Moc pěkně.

    • Re: Do Slavie Kubásek a Jarolím, Suchý na odchodu?

      quelhar (admin)     před 17 lety 02.01.2008 20:42 |  
      0 0

      Ty jo, nekdo si vymysli castku 20M a vsichni ji ted papouskuji...

      • Re: Do Slavie Kubásek a Jarolím, Suchý na odchodu?

        (host)     před 17 lety 02.01.2008 20:45 |  
        0 0

        A kolik teda??

        • Re: Do Slavie Kubásek a Jarolím, Suchý na odchodu?

          (host)     před 17 lety 02.01.2008 20:50 |  
          0 0

          Je dodám: „Odstupné prozrazovat nebudeme, nicméně je to na české poměry dost vysoká částka,“ uvedl Chovanec.

        • Re: Do Slavie Kubásek a Jarolím, Suchý na odchodu?

          quelhar (admin)     před 17 lety 02.01.2008 20:52 |  
          0 0

          Kdyz se odhlasim a napisu tu, ze to je 12M + 15% z dalsiho prodeje, tak mi uveris?
          Ja tu castku samozrejme taky nevim, ale zrovna tak ji nevi nikdo z tech, kteri vyhlasuji tech 20.
          Dnes je vyrazne negativni atmosfera kvuli odchodu Dockala s Vachou a tak je tu zivna puda pro podobne vyplody, kterym vetsina (ve svem nasrani) rada uveri. Takze ja bych doporucoval brat vsechny ty castky, ktere tu litaji (6 za Gecova, 25 za Blazka, 8 za Dockala, 20 za Jarolima) bral hodne s rezervou... Ohledne Toleskiho letaly zrovna tak castky kolem 20M a bylo z toho 5 ted a maximalne 4 po sezone.

          • Re: Do Slavie Kubásek a Jarolím, Suchý na odchodu?

            (host)     před 17 lety 02.01.2008 20:56 |  
            0 0

            Já sem z Plzně jakákoliv částka nad 10 mil. je hodně.A vzhledem k vyjádření Chovance to je víc než deset.

        • Re: Do Slavie Kubásek a Jarolím, Suchý na odchodu?

          (host)     před 17 lety 02.01.2008 20:53 |  
          0 0

          14, a někdo dokonce 17 mega. fšechno info letí z plzně. 20 to rozhodně neni, i z důvodu že chtěl jít sám hráč a plzen byla ochotná, taky bodejť ne za takovou cifru a slávie nebyla tak moc aktivní a zas tolik ho nechtěli, hlavně trener ho chce

          • Re: Do Slavie Kubásek a Jarolím, Suchý na odchodu?

            mart     před 17 lety 03.01.2008 00:36 |  
            0 0

            ne, ne, ... je to 16, .. a leti to z Celakovic :D

  7. Re: Do Slavie Kubásek a Jarolím, Suchý na odchodu?

    KING25     před 17 lety 02.01.2008 20:42 |  
    0 0

    Byla to otázka tak maximálně půl roku, že Marek odejde někam do kvalitní ligy, takže jeho přestup za 110 milionů je dobrá zpráva. Snad tam neodjede na testy a nedopadne jako Dušan. Jarolim a Kubásek je dobrý přínos. Vorel a Vaniak už jsou starý a tak by jsme za rok nějakého golmana k Divišovi museli stejně koupit.

    • Re: Do Slavie Kubásek a Jarolím, Suchý na odchodu?

      (host)     před 17 lety 02.01.2008 20:50 |  
      0 0

      To jsi teda nemyslim ze cena 110 milionu za Marka je dostatecna. Zajem mel Real Madrid a Chelsea ktery urcite nebizeli mnohem vic. Ikdyz by nebylo spravne aby tam sel. Ale kdyz pockame, dostaneme podle me o dost vic... Jinak nevite jestli je Radek Černý na hostovaní nebo tam prestoupil?

      • Re: Do Slavie Kubásek a Jarolím, Suchý na odchodu?

        (host)     před 17 lety 02.01.2008 21:03 |  
        0 0

        Real ani Chealsea nikdy skutečný zájem neměli.LM se mu moc nepovedla ta cena nemůže být vyšší.Černý přestoupil.

      • Re: Do Slavie Kubásek a Jarolím, Suchý na odchodu?

        (host)     před 17 lety 03.01.2008 08:58 |  
        0 0

        Prosimtě viděl si jak se předved v Lize Mistrů? Zájem měla Chelse a Reale a to ti řekli kde? na Idnesu? No tak už se proberte jelimani, poslední dobou tady šíříte hrozný histerii vy podělaný ubrečenci, táhněte fandit jinýmu týmu když se vám furt něco nelíbí. To nechci vidět těch keců až vyhrajem titul, podle toho jak tady reagujete na to že posilujem na jaro. Vy už ste s tim druhým místem úplně smířili ne?

  8. Re: Do Slavie Kubásek a Jarolím, Suchý na odchodu?

    KING25     před 17 lety 02.01.2008 20:42 |  
    0 0

    Byla to otázka tak maximálně půl roku, že Marek odejde někam do kvalitní ligy, takže jeho přestup za 110 milionů je dobrá zpráva. Snad tam neodjede na testy a nedopadne jako Dušan. Jarolim a Kubásek je dobrý přínos. Vorel a Vaniak už jsou starý a tak by jsme za rok nějakého golmana k Divišovi museli stejně koupit.

    • Re: Do Slavie Kubásek a Jarolím, Suchý na odchodu?

      mart     před 17 lety 03.01.2008 00:43 |  
      0 0

      Jj, Krali, tady musim souhlasit ( a to beze srandy :D). Jen se obavam, jestli Mara na tu premier league ma (???). Celkem bych mu Everton pral. Mam to tu "za rohem", na rozdil od Liverpoolu se na to daj sehnat listky uplne bez problemu, ... a jsou podstatne levnejsi. Sice nehrajou vetsinou nic moc velkyho, ale prave sem prisel uplne vymrzlej z Anfieldu a videl sem siiilenou "tuzku", takze tezko hadat. Byla by to po case zas aspon nejaka motivace. Baros ji nikdy nebyl ( ne ze by byl nejak spatnej, ale...) a Smica toho ke konci az zas tak moc nenahral. Ty penize sou hezky a asi by nebyl problem za ne nekoho slusnyho (Rajnocha) privest.
      Jestli je Jarolim a Kubasek prinos, .. to Ti Krali budu muset proste verit, ...protoze to proste nemuzu posoudit. Snad mas pravdu.zdravi mart

  9. Re: Do Slavie Kubásek a Jarolím, Suchý na odchodu?

    (host)     před 17 lety 02.01.2008 20:49 |  
    0 0

    Zlé časy čekají odchovance.je mi z toho smutno.To je cesta do dluhů,jakou se vydala Sparta.Prodávat velké talenty za směšný peníz a kupovat draze alkoholika,kterému končí smlouva nebo průměrného hráče z Plzně,jenom proto,že se jmenuje Jarolím nebo průměrného brankáře,který podbíhá míče,neumí hrát nohou,vyráží míče,to je luxus a šílenství.Ještě prodat do liberce Necida,Diviše a Milana Černého a do Slávie přivést Brešku,Heseka,Hainaulta,Rajnocha,Kyselu,Černého a nějaké cizince,budeme mít v kádru 40 hráčů,určitě to bude dělat dobrotu.To je cesta do pekla a ne k titulu.Liberec na jaře udělá více bodů než my.Tenhle nový slávistický stroj bude mít poruchy a nedojede do cíle s názvem titul.

    • Re: Do Slavie Kubásek a Jarolím, Suchý na odchodu?

      (host)     před 17 lety 02.01.2008 20:53 |  
      0 0

      Je to tak Jarolím udělal za Slavie bandu žoldnéřů navíc předraženejch

    • Re: Do Slavie Kubásek a Jarolím, Suchý na odchodu?

      quelhar (admin)     před 17 lety 02.01.2008 20:55 |  
      0 0

      Tohle je bohuzel typicky slavisticky vyplod. Vedeme ligu o 5 bodu, posleme na hostovani hrace, kteri tu na podzim stejne nebyli, koupime Jarolima, na hostovani Blazka s Kubaskem a najednou se vsechno posere. Boze...

      • Re: Do Slavie Kubásek a Jarolím, Suchý na odchodu?

        (host)     před 17 lety 02.01.2008 20:58 |  
        0 0

        A tobě se nezdá že těch hráčů je tady moc?? Dyť má přijít ještě Černý.To neni normální!!

        • Re: Do Slavie Kubásek a Jarolím, Suchý na odchodu?

          (host)     před 17 lety 02.01.2008 21:05 |  
          0 0

          drzte uz huby, jak banda zenskejch co porad fnuka, nedavno ste vsichni vynaseli KJ a vedeni do nebe a ted tu pisete takovy sracky jak kdybyste byli nejvetsi odbornici a ty hrace videli denne na treninku...

          • Re: Do Slavie Kubásek a Jarolím, Suchý na odchodu?

            (host)     před 17 lety 02.01.2008 21:08 |  
            0 0

            Já sem nikdy Jarolíma do nebe nevynášel a od začátku sem byl proti jeho angažování.

            • Re: Do Slavie Kubásek a Jarolím, Suchý na odchodu?

              (host)     před 17 lety 02.01.2008 22:38 |  
              0 0

              tak proč jsi neangažoval někoho jinýho?

              • Re: Do Slavie Kubásek a Jarolím, Suchý na odchodu?

                (host)     před 17 lety 02.01.2008 22:50 |  
                0 0

                Proč?? Protože Slavii nevlastím jinak by si nechal Beránka.

              • Re: Do Slavie Kubásek a Jarolím, Suchý na odchodu?

                (host)     před 17 lety 03.01.2008 22:52 |  
                0 0

                neser vole..jarolim je dobrej kouc taky me to ted nejak sere ale proste je to tak
                blam

          • Re: Do Slavie Kubásek a Jarolím, Suchý na odchodu?

            dspsn     před 17 lety 02.01.2008 21:34 |  
            0 0

            soráč,ale to si asi blázen

      • Re: Do Slavie Kubásek a Jarolím, Suchý na odchodu?

        (host)     před 17 lety 02.01.2008 21:04 |  
        0 0

        Hlavni problem je ze slavie porad tutla ty castky...kdyby rekla na rovinu stal tolik a tolik tak by nebyl prostor pro tyhle pitomy diskuze...jinak za jarolima nedali vic jak 10 M + %z prodeje ... na to bych vsadil posledni dvacku.. PETE

    • Re: Do Slavie Kubásek a Jarolím, Suchý na odchodu?

      (host)     před 17 lety 02.01.2008 21:02 |  
      0 0

      :-D Hlavně že máš na co nadávat, je to furt dokola:

      V létě lidi jako ty nejdřív sejčkovali, že máme dohromady v kádru jen 13 lidí včetně dorostenců a do roka určitě zkrachujeme. Jenže pak přišlo 12 novejch hráčů, ale zase se vám nelíbil příliš širokej kádr bezejmenejch hráčů (Dřížďal, Brabec, Tavares), kvůli kterejm nedostávaj příležitost naši mladý supertalenti (Dejmci, Zelinkové, věčný talent Hrdlička a další). Ale zas vám to nějak nevyšlo - postoupilo se do Ligy mistrů, což ty "pravý" slávisti nikdy nedokázali, a navíc ještě vedeme ligu. Jenže i to je málo, pořád máte potřebu na něco nadávat. A protože se nehraje, tak začnete kecat do přestupů. Zase se Vám nelíbí předimenzovanej kádr (stejně jako v létě), aniž vám dochází, že nakonec stějně ještě pár lidí ze Slavie odejde... Ať budou dělat cokoliv, pořád budete jen a jen nadávat a kritizovat. Holt duch dřevěný tribuny v některejch lidech přetrvává. Má cenu, abys tu Slavii vůbec sledoval?

      • Re: Do Slavie Kubásek a Jarolím, Suchý na odchodu?

        (host)     před 17 lety 02.01.2008 21:07 |  
        0 0

        No počkej, tohle je přeci něco jiného, jestli je pravda, že ty přestupy jsou jenom díky provizi pro Jarolíma tak je ta reakce pochopitelá.Navíc je to nepochopitelný i pro spoustu lidí ze Slavie

        • Re: Do Slavie Kubásek a Jarolím, Suchý na odchodu?

          (host)     před 17 lety 02.01.2008 21:19 |  
          0 0

          Pro mě je zatím nepochopitelná jen opce u Dočkala. Jinak všechno beru:

          - oba brankáři budou do dvou let končit, takže je rozumný vzít Kubáska teď, dokud nejde jeho cena rychle nahoru
          - odešel Vlček, jako náhrada přišel Toleski
          - Blažek je na hostování, talent má větší než Fenin, pokud se chytne, není problém
          - zkraje jara budou určitě chybět Švento, Janda a Belaid, takže do zálohy přichází Jarolím (mimochodem 5 gólů v Plzni není špatnejch, co by za to jiný hráči v lize dali)

          Pro mě nepochopitelný příchody se zatím nepotvrdily:
          - u Černého nechápu cenu (dát za něj víc jak +- 7 mega je nesmysl), ale pokud by byl schopnej odkopat levýho beka místo Huba, tak to beru
          - Hesek z Nitry nebo Pospěch už žádnou kvalitu nepřinesou, vysokýho útočníka tu máme (Necid)

          O tom, že by si Jarolím na těch přestupech mastil kapsu žádný info nemám. Každopádně přichází hráči od různejch manažerů (Lacina, Paska, Zíka, Chovanec). Za Beránka se obchodovalo hlavně se "Zíkovcema" a ty zvěsti o provizích pro trenéra tu byly taky... takže těžko říct.

          • Re: Do Slavie Kubásek a Jarolím, Suchý na odchodu?

            (host)     před 17 lety 02.01.2008 21:54 |  
            0 0

            jo,tenhle komentar se nejvice blizi memu nazoru. Jen s tim, ze Cernyho bych tu videl velmi nerad(maximalne ten levej bek), Pospecha jsem si i docela pral,ale ted uz by to nemelo smysl. a skoda je podle me i opce u Vachy,pocital jsem s nim uz na jaro jako alternativu misto Mateje. Troubi

          • Re: Do Slavie Kubásek a Jarolím, Suchý na odchodu?

            mart     před 17 lety 03.01.2008 00:18 |  
            0 0

            zdravim Troubi a anonym s podobnym nazorem. Jen snad, ze Cerneho bych asi vubec nechtel. (ani za sedum mega). zdravi mart

      • Re: Do Slavie Kubásek a Jarolím, Suchý na odchodu?

        (host)     před 17 lety 02.01.2008 21:07 |  
        0 0

        absolutni souhlas, taky ty hysterii nerozumim

      • Re: Do Slavie Kubásek a Jarolím, Suchý na odchodu?

        quelhar (admin)     před 17 lety 02.01.2008 21:08 |  
        0 0

        Souhlas.

      • Re: Do Slavie Kubásek a Jarolím, Suchý na odchodu?

        (host)     před 17 lety 02.01.2008 21:13 |  
        0 0

        from Cliff, dovolim si reagovat. V dobe, kdyz Slavia nemela financni prostredky, pomohli mladi odchovanci a bylo dobre, ze dostali sanci, nyni je to jinak,... vim, nemam rad KDYBY,... ale vzdyt Janda, Suchy, Cerny, Svec dostali sanci jenom diky tomu, ze proste nebylo kde brat - ukazalo se to jako dobra cesta a nechapu, proc se v ni nepokracuje (btw, neverim, ze Cerny si jeste ve Slavii kopne). Borek Dockal je podle meho nazoru obrovsky talent, velky slavista, dric k pohledani. Proc, ptam se proc, posilame takove kluky pryc? Muzeme koupit deset hracu, ale zadnemu z nich neimplantujes slavisticke srdce, ktere napriklad Borek ma. Proto rikam, a stojim si za tim, dostali jsme druhou sanci zvednout se z prachu (postup do CHL, MS mladych v Kanade; vzdyt Suchy byl pred MS k mani za 30 mega,...) a treti sance uz nebude.

        • Re: Do Slavie Kubásek a Jarolím, Suchý na odchodu?

          quelhar (admin)     před 17 lety 02.01.2008 21:19 |  
          0 0

          Bylo to dobre, ze dostali sanci, ale stacilo to jen na druha a treti mista, zatimco Sparta kupovala posily jako my ted a ziskavala tituly.

          • Re: Do Slavie Kubásek a Jarolím, Suchý na odchodu?

            (host)     před 17 lety 02.01.2008 21:26 |  
            0 0

            Jistě že to stačilo jen na druhá místa, když třeba někteří starší hráči prodávali utkání, protože nedostávali plat. Kvůli tomu jsme ztratili jasné vedení. Mladí by to vykopali, ale posrali to různí Dosoudilové a spol.

          • Re: Do Slavie Kubásek a Jarolím, Suchý na odchodu?

            (host)     před 17 lety 02.01.2008 21:29 |  
            0 0

            from Cliff, a co je lepsi, druhe misto a CHL nebo titul a UEFA? Povidej,....

            • Re: Do Slavie Kubásek a Jarolím, Suchý na odchodu?

              quelhar (admin)     před 17 lety 02.01.2008 21:32 |  
              0 0

              Nejlepsi je titul a LM.
              A povidej, kdo vykopal tu LM? Dockal s Vachou nebo nahodou starsi hraci, kteri prisli v lete (Brabec, Vaniak, Tavares) a zkuseny Vlcek?

              • Re: Do Slavie Kubásek a Jarolím, Suchý na odchodu?

                (host)     před 17 lety 02.01.2008 21:39 |  
                0 0

                Vykopali jí i Janda(zařídil výhru na Ajaxu),Suchý,Švec.

                • Re: Do Slavie Kubásek a Jarolím, Suchý na odchodu?

                  (host)     před 17 lety 02.01.2008 21:57 |  
                  0 0

                  from Cliff, diky, pravdu mas!!

                • Re: Do Slavie Kubásek a Jarolím, Suchý na odchodu?

                  (host)     před 17 lety 02.01.2008 21:59 |  
                  0 0

                  Vykopal ji Necka, protože jeho pentle proti Žilině se odrazila od tyče do brány, ne ven. Jinak bysme dnes vůbec nejásali. A Kalivoda, ten dával pentle suverénně.

        • Re: Do Slavie Kubásek a Jarolím, Suchý na odchodu?

          (host)     před 17 lety 02.01.2008 22:34 |  
          0 0

          taky nechápu, proč pustili Bořka, na hostování OK, ale ta opce?!?Pamatujete na ten mač v Teplicích? Vácha fuč, Gecov a už i ten Bořek. Místo toho Jarolím, který si de facto přestup vybrečel a Blažek, který je víc zraněný, než zdravý a naše mladý pušky jdou ke konkurenci. Nic proti novým posilám, ale je mi z toho smutno, bo nedostali ani pořádnou šanci a nikdo mě nepřesvědčí, že třeba Jablonský je lepší než oni..amon

      • Re: Do Slavie Kubásek a Jarolím, Suchý na odchodu?

        (host)     před 17 lety 02.01.2008 21:20 |  
        0 0

        To je spíš ta česká povaha. Co by za to ostatní ligové týmy daly, kdyby posilovali, jako my. Docela by mě zajímalo, jestli takhle fňukali i fandové Chelsea když jim Abramovič rozprodal odchovance a koupil hotové fotbalisty bez jakéhokoli vztahu ke klubu a hlavně ,jestli si stále zoufají, že tam nemají hráće z vlastní líhně.Prostě ne každej odchovanec , ač talent, může hrát za slavii. Může nás to u jednotlivých hráčů mrzet, můžeme mít jiný názor,ale měli bychom to chápat , vzhledem k tomu, že ambice týmu musí být nad ambicemi jednotlivců...
        LordEdmund

        • Re: Do Slavie Kubásek a Jarolím, Suchý na odchodu?

          (host)     před 17 lety 02.01.2008 21:28 |  
          0 0

          Ale každá průměrná lemra, která se nechytla ve Spartě může, když si Jarolímové pomůžou.

          • Re: Do Slavie Kubásek a Jarolím, Suchý na odchodu?

            (host)     před 17 lety 02.01.2008 21:34 |  
            0 0

            Ještě docela živě si pamatuju tu hysterii po odchodu "supertalenta" Kozáčika a příchodu "lemry" Vaniaka... :-)

            • Re: Do Slavie Kubásek a Jarolím, Suchý na odchodu?

              GeorgK (přítel SN)     před 17 lety 02.01.2008 22:05 |  
              0 0

              Kozáčika někdo oplakával? Vaniaka jsem pravda nechtěl, ale už pár měsíců se kaji:) A objetuji božstvům u jeho obrázku:)

              • Re: Do Slavie Kubásek a Jarolím, Suchý na odchodu?

                (host)     před 17 lety 02.01.2008 22:11 |  
                0 0

                Kozáčika oplakávaly davy lidí, údajně jsme tím navíc posílili Spartu :-D

                • Re: Do Slavie Kubásek a Jarolím, Suchý na odchodu?

                  (host)     před 17 lety 03.01.2008 12:55 |  
                  0 0

                  jj, nekteří to označovali přímo za strategickou chybu:-) Pamatuju si, že podobné úvahy tu byly i když odcházeli např. Hottek s Mikolandou (ten nám navíc ani nepatřil)...

              • Re: Do Slavie Kubásek a Jarolím, Suchý na odchodu?

                (host)     před 17 lety 02.01.2008 22:30 |  
                0 0

                třeba Zedford nebo ACER...

        • Re: Do Slavie Kubásek a Jarolím, Suchý na odchodu?

          (host)     před 17 lety 02.01.2008 21:55 |  
          0 0

          from Cliff, to jsi po Silvestru jeste nameteny? Pokud mi nekdo privede fotbalisty jake privedl Abramovic nereknu ani pul slova,... ale M. Jarolim ci Blazek, nezlob se na me, jsou jinou kategorii hracu. Slavia neni a nikdy nebude Chelsea a proto je treba na odchovancich stavet!! Tedy to si myslim ja.

          • Re: Do Slavie Kubásek a Jarolím, Suchý na odchodu?

            (host)     před 17 lety 02.01.2008 22:09 |  
            0 0

            Stavět je třeba na kvalitě, ne na odchovancích. Radši budu sledovat nějakej "nákup" než odchovanýho Hrdličku, kterej na jeden povedenej zápas potřeboval tři nepovedený, ale hlavně že to byl odchovanec. Další typickej příklad jsou Dejmkové - tady lidi hysterčili, že je prodali za 5 mega do Liberce, přestože údajně měli už na slávistický áčko, ale přitom je nikdy neviděli kopat... jak dopadli v Liberci, kterej má o třídu horší kádr než Slavie asi nemusím psát. A jak by dopadla Slavie, kdyby místo Tavaresů, Brabců, Dřížďalů a dalších v létě doplnila mančaft právě o Dejmky nebo podržela Hrdličku, to snad ani nechci vidět...

            • Re: Do Slavie Kubásek a Jarolím, Suchý na odchodu?

              (host)     před 17 lety 02.01.2008 22:14 |  
              0 0

              Jenže Vácha a Dočkal sou reprezentanti!!! To Dejmkové nikdy nebyli, navíc odcházeli za zcela jiných okolností v tý době se hodil každej peníz.

              • Re: Do Slavie Kubásek a Jarolím, Suchý na odchodu?

                (host)     před 17 lety 03.01.2008 12:59 |  
                0 0

                Mládežnický reprezentanti. Ti se mohou prosadit nebo úplně zapadnout. Kolik takových případů známe...Každopádně, na rozdíl od Suchého, Švece a Jandy se nedokázali prosadit v áčku.

            • Re: Do Slavie Kubásek a Jarolím, Suchý na odchodu?

              (host)     před 17 lety 02.01.2008 22:18 |  
              0 0

              from Cliff, proc tu vzpominas Dejmky, Hrdlicku,... ja mluvim o Dockalovi (jinak uz v tymu, Suchy, Janda, Svec, Necid, nez se zranil Cerny,... zakladni osu stale jeste tvori mladi odchovanci). V cem je ovsem rozdil, nikdo nevedel, zda se Dejmkove prosadi mezi muzi, ale o Dockalovi to vime, prosadil se. Navic, je fotbalovy, ma dobrou kopaci techniku, nevymeta hospody, je to proste jeden z nejvetsich talentu co ma ve stredovych radach cesky fotbal, mozna se pletu, nevim,... cas ukaze.

              • Re: Do Slavie Kubásek a Jarolím, Suchý na odchodu?

                (host)     před 17 lety 02.01.2008 22:24 |  
                0 0

                Co se týče Dočkala, tak s tebou naprosto souhlasím, i podle mě je to jeden možná největší talent, kterej v lize dneska běhá a psal jsem už několikrát, že jeho odchod je obrovská chyba. Jiný vysvětlení, než to, že ho Jarolím nesnáší mě nenapadá, protože výkonnost má už v těhle letech lepší než některý současný hráči áčka (Jablonský, Kalivoda, Belaid, Volešák, ...). Prostě to nechápu a zaráží mě, že se k tomu snížil i Doležal.

      • Re: Do Slavie Kubásek a Jarolím, Suchý na odchodu?

        (host)     před 17 lety 02.01.2008 21:21 |  
        0 0

        Krasne si to vystihl. Co se dneska strhlo na diskuznich forech (predevsim na ofic. strankach) za hysterii, to jsem uz dlouho nevidel.
        Mame rozehranou jednu z nejuspesnejsich sezon v novodobe historii klubu, vedeni se snazi v zimni pauze jeste posilit o hrace pro zakladni sestavu a spoustu fanousku z toho muze malem trefit slak.
        Nejlepsi jsou ti, kteri maj tu drzost tady kydat spinu na trenera a vedeni.. to je uz opravdu moc. Zapomneli jste kolik nam letos Slavia prinesla radosti postupem do LM atp.? A za to je zodpovednej prave KJ a Dolezal s Rosenem - to jejich poctiva prace prinasi ovoce.

        Tak se proberte lidi!!!
        Luckyduck

        • Re: Do Slavie Kubásek a Jarolím, Suchý na odchodu?

          (host)     před 17 lety 02.01.2008 21:23 |  
          0 0

          patrilo to pod prispevek zacinajici:
          ":-D Hlavně že máš na co nadávat, je to furt dokola:"

          • Re: Do Slavie Kubásek a Jarolím, Suchý na odchodu?

            (host)     před 17 lety 02.01.2008 22:16 |  
            0 0

            Dej si studenou sprchu a hajdy zpátky do klece.

        • Re: Do Slavie Kubásek a Jarolím, Suchý na odchodu?

          (host)     před 17 lety 02.01.2008 21:35 |  
          0 0

          Ty jsi nějaká šťastná kachna. Průser je, že když jsme kvůli Lukáši Jarolímovi nikdy neměli na titul, byli odchovanci dobří. Když se chytli a skvěle se prosadili - už se jich trenér zbavuje a místo toho si tahá přeceňované průměrné hráče, kteří ten titul neudělají. Slavia postoupila do LM hlavně kvůli Pučkovi a díky Neckově penaltě. Rosena postihla křeténská demence, nakupuje jako ty sparťanský idioti

          • Re: Do Slavie Kubásek a Jarolím, Suchý na odchodu?

            (host)     před 17 lety 03.01.2008 11:59 |  
            0 0

            aha, tak pucek, ktery uz ve slavii davno neni, zaridil, ze dal standa dva goly ajaxu, ze z vaniaka se stal "carodej dobrodej", v amsterdamu chytil penaltu a ze v odvete podala vetsina hracu vykon az za hranici svych moznosti! a ja si rikal, kdo je to vsechno naucil ...
            lucky-pilda

        • Re: Do Slavie Kubásek a Jarolím, Suchý na odchodu?

          (host)     před 17 lety 02.01.2008 21:40 |  
          0 0

          from Cliff, no jak jinak,.... bla bla bla,... A co treba vzpomenout i ty, kteri praci s mladezi zacali, vzdyt soucasne opory Suchy, Janda, Svec,... meli obrovsky podil na uspechu Slavie a byli to prave oni, kteri ve Slavii zustali i v dobe, kdy bylo spatne, moc spatne,... Neni vsechno zasluha jen na tech, jejich fotky vidis v novinach. Jsem rad, ze mnozi fanousci nezapominaji a to je dobre! Slavia nikdy nebude klub, ktery by mohl hrace jenom kupovat.

      • Re: Do Slavie Kubásek a Jarolím, Suchý na odchodu?

        bojler     před 17 lety 02.01.2008 22:06 |  
        0 0

        Souhlas. Spousta lidi si tady predstavuje, ze se odchovanec vezme a posle na hostovani odkud se vrati jako hvezda...

        • Re: Do Slavie Kubásek a Jarolím, Suchý na odchodu?

          (host)     před 17 lety 02.01.2008 22:10 |  
          0 0

          A ne snad:??

      • Re: Do Slavie Kubásek a Jarolím, Suchý na odchodu?

        (host)     před 17 lety 02.01.2008 22:44 |  
        0 0

        Dobrá rada.Na Letný hraje takovej mančaft,kterej určitě splní tvoje představy.Kádr maj skvělej,většinou ho vybírají po pomocnejch školách.Problém je,že na tribuně nesmíš moc dupat,mohlo by to spadnout.Choděj tam takový divný lidi,ale to ti určitě vadit nebude,můžete si tam notovat,jaká je Slavie na hov*o,jak nic neumí,že má blbý vedení a trenéra a podobný kecy a jak to sralta všechno vyhraje.Tak na co čekáš?

  10. Re: Do Slavie Kubásek a Jarolím, Suchý na odchodu?

    (host)     před 17 lety 02.01.2008 21:11 |  
    0 0

    Upřímně řečeno mám poprvé pocit, že to ve Slavii dělají dobře. Jarolím za slušný peníze, odchod Suchého za 110 by byl výtečný, vždyť je to bek. A díra po něm se dá zacelit asi nejlépe. Do útoku přichází Blažek - talent, perspektivní hráč. Suma sumárum jsem spokojenej.... Dicktator

    • Re: Do Slavie Kubásek a Jarolím, Suchý na odchodu?

      (host)     před 17 lety 02.01.2008 21:16 |  
      0 0

      Ty jsi ale úplně blbej. Za Jarolíma cokoli přes sedm milionů je tunel na Slavii. Blažka se Liberec chtěl zbavit, protože by ho nezvládli.

      • Re: Do Slavie Kubásek a Jarolím, Suchý na odchodu?

        (host)     před 17 lety 02.01.2008 22:19 |  
        0 0

        Že tak všechno znáš ty "odborníku". Úplně blbej mi spíš příjdeš ty naž ten na koho reaguješ...

      • Re: Do Slavie Kubásek a Jarolím, Suchý na odchodu?

        (host)     před 17 lety 02.01.2008 23:40 |  
        0 0

        Hele chytrolíne, ty jsi stopro ved tyhle kecy už v létě.... Dic

  11. Věřím trenérovi

    Huzgi (přítel SN)     před 17 lety 02.01.2008 21:21 |  
    0 0

    Za celou dobu, co je Karel Jarolím ve Slavii, tak jde klub po všech stránkách nahoru. Hrátky na odchovance a přivandrovalce nehraju a s podobným kastováním nesouhlasím. Ve Slavii musí hrát výkvět českého fotbalu a hráč může být pravověrný slávista a srdcař, i když byl koupen odjinud (viz. Vlček). Na Silvestra hráli přátelák legendy a byla mezi nimi pěkná řádka těch, co do Slavie přicházeli na přestup (namátkou Knoflíček a Herda) a dnes patří k legendám. Trenér vidí hráče v přípravných obdobích, při trénincích, při zápasech a sám nejlépe ví, kde posílit a koho uvolnit. Jako velké plus vidím i to, že v drtivé většině přicházejí hráči, kteří mají velký kus fotbalového života před sebou a mohou Slavii hodně přinést.

    • Re: Věřím trenérovi

      (host)     před 17 lety 02.01.2008 21:36 |  
      0 0

      Když má být ve Slavii výkvět fotbalu, tak proč se vyhazujou lepší hráči, aby si zakopali trenérovi příbuzní?

      • Re: Věřím trenérovi

        martin08     před 17 lety 02.01.2008 21:37 |  
        0 0

        muzes jmenovat TY LEPSI HRACE?

        • Re: Věřím trenérovi

          (host)     před 17 lety 02.01.2008 22:07 |  
          0 0

          from Cliff, staci jeden, Borek Dockal

    • Re: Věřím trenérovi

      (host)     před 17 lety 02.01.2008 22:50 |  
      0 0

      Máš moji podporu Huzgi! Bongor

      • Re: Věřím trenérovi

        (host)     před 17 lety 03.01.2008 06:45 |  
        0 0

        proboha tyhle keci že knám de Marek jen kvvůli tomu že je synovec sou fakt trapný , podívejte se laskavě na fotbalzive jak na podzim hrál , né opravdu nebyl kapitánem 6 celku tabulky náhodou a sparta ho taky nechtěla náhodou , ten kluk má prostě talent a je dobře že knám jde , navíc je mladej , co se týče Bořka Dočkala nevím ale nikdo neviděl smlouvu a všichni tady dělaj jako by byl už liberce , nerad to říkám ale argument že neustále brečíme je opravdu oprávněný protože jiný fanoušky co by nadávali na to že jejich tým nakupuje to nejlepší z ligy sem neviděl

        • Re: Věřím trenérovi

          (host)     před 17 lety 03.01.2008 07:38 |  
          0 0

          Trenér už jednou vyštval sotva uzdraveného kolouška, jen aby měl místo pro svého synáčka, který pak ku.vil hru Slavie.

          • Re: Věřím trenérovi

            mart     před 17 lety 03.01.2008 08:51 |  
            0 0

            ....aha, tak ted uz je mi to snad jasny. Porad koukam, ze tu sou vsichni velky experti a znalci Borka Dockala, (a jeho smluv o hostovani). Az ted mi je ale jasne, ze to nejsou vlastne ani tak znalci, ale "placky", ktery budou "plakat" (a placat) at se deje co se deje. Nebo je snad ten blabol s Kolouskem, kterej je uplne nezvladatelnej, myslen uprimne? Co by sme s nim dneska delali? Odpoved neznam, ale urcite by sme nebyli v CL.
            Jinak si samozrejme myslim, stejne jako Huzgi, ze hrat si na odchovance a neodchovance je prinejmensim malost. Jsou jen dobry hraci, hraci, kteri jsou potreba, a pak hraci, ktery nejsou potreba( i kdyz treba muzou bejt taky dobry, ale z nejakyho duvodu se proste nehodej). At uz ma Jarolim jakejkoliv duvod k tomu co dela, je to duvod dobrej, protoze nakonec tu zodpovednost nese on, a ne my.
            Netvrdim, ze by sme meli slepe prikyvovat vsemu, co se deje ( nastesti to ve Slavii nehrozi :D), ale trochu podpory by si lidi, kteri dovedli Slavii do CL zaslouzili. ( k tomu i poznamecka pro Cliffa - at sou pracovnici s mladezi, a jaky koliv podpurny spolupracovnici jakykoliv, zasluhu na postupu do CL bude mit vzdycky hlavne TRENER( a hned po nem President), ... jestli mu v tom pripade pomohlo stesti, nebo ti jmenovani spolupracovnici, to je druhotne.zdravi mart

            • Re: Věřím trenérovi

              (host)     před 17 lety 03.01.2008 09:22 |  
              0 0

              nesouhlasím,mrzí mě, že nedostali pořádnou šanci a tu si dle mýho 100% zasloužili. Hostování OK, ale bez té opce. Jinak doufám, že marka jarolíma přivítáme jak se patří a nebudem dostávat vlastní hráče (trenéra) pod tlak. Jo a co mě taky sejří, že Necid neodkopal ani 1/3 toho co trápící se gaucho, neprosadí se OK, ale měli by ty kluci dostat šanci! amon

        • Re: Věřím trenérovi

          (host)     před 17 lety 03.01.2008 13:27 |  
          0 0

          si asi už děláš prdel ne vole ??? jak kurvil hru slávie ??? jednou chyběl na derby a jak to dopadlo ??? jsi nějakej zaujatej proti jarolímům nebo co ??? a navíc koloušek už nic nehrál

  12. Re: Do Slavie Kubásek a Jarolím, Suchý na odchodu?

    martin08     před 17 lety 02.01.2008 21:36 |  
    0 0

    No jestli odejde Marek tak by to asi chtelo privest nekoho do obrany! sice se uzdravi Latka ale Sourka jako kvalitni alternativu zatim nevidim. Jinak 110milonu je pekna suma. Podle me tam budou i nejaky procenta do budoucna. A ze pujde pote v budoucnu jeste za lepsim tu urcite je! A i takovejch 10% z 10mil.euro je dost! Jinak osobne nechapu tady to nadavani na prestupy a hlavne na preplaceni. Myslim ze vedeni vi moc dobre co si muze dovolit a zadny preplaceny urcite nehrozi, tedy z pohedu co si muze klub dovolit.

  13. Re: Do Slavie Kubásek a Jarolím, Suchý na odchodu?

    (host)     před 17 lety 02.01.2008 21:39 |  
    0 0

    Tak hele vy šulíni! Přestaňte laskavě nadávat na trenéra, na konci sezóny ho stejně budete nosit na rukou až vám vyhraje titul! Co se týče posil zatím se všichni jeví docela dobrý, pokud teda Blažek přestane vymetat bary a píchat každou voňavou kundičku v okolí a začne se zajímat o fotbal místo fotek v trenýrkách na libimseti.cz. Jana

  14. Re: Do Slavie Kubásek a Jarolím, Suchý na odchodu?

    (host)     před 17 lety 02.01.2008 21:44 |  
    0 0

    ..trochu pro obveseleni tydle diskuze!!
    http://www.stadiumguide.com/currentstadiums.htm

    podivejte se stadiony po evrope..
    myslim ze slavia bude moci byt pysna na svuj stadion,..rozhodne bude patrit urcite k evropske spicce..

    ps..nektery stadiony mi tedy dost prekvypuji,..polsko, francie..cekal bych je lespi


    ps.....zkuste aspon jednou nekritizovat slavii,..az se treba neco posere..kritizujte..ale zatim to slape..LM,..liga..UEFA..dalece nej rok pro klub....tak si to uzivejte..a nedavejte vzpomenout na ty stary slavisticky dedky,..ktery sedavali na stary dreveny tribune v Edenu..a jen a jen nadavali..

    JSTE STEJNI JAKO ONI....S JEDINOU VYJIMKOU, resp. dvema..(i) vy jste vsichni mladi...(ii)slavie na tom nebyla tak dobre jak nyni(takze nekdy meli aspon duvod)

    diky
    Martin

    ole Slavia!

    • Re: Do Slavie Kubásek a Jarolím, Suchý na odchodu?

      (host)     před 17 lety 02.01.2008 21:47 |  
      0 0

      Problem je v tom, že to nebude stadion Slavie ta tam bude v najmu.

      • Re: Do Slavie Kubásek a Jarolím, Suchý na odchodu?

        (host)     před 17 lety 02.01.2008 21:56 |  
        0 0

        ..ale to neni zadnej problem..je to model kterej je udelanej k tomu aby se slavie nedostala kvuli splaceni do problemu a nemohla diky tomu jit do konkurzu....

        osobne to tipuji,..ikdyz kazdej tu tipujeme a nebo jisty informace:)))))), ze az bude splaceno,..tak proste dojde k zfuzovani obou spolecnosti..to znamena ze se e-side slouci se slavii a sama zanikne a majetek(tedy stadion) prejde na SKS..a pak by veskere prijmy presly na slavii!

        ..neboj ze oni si to dobre neosetri...Dolezal je pravnik...kterej v oboru dlouho dela!..takze bych se nebal!

        • Re: Do Slavie Kubásek a Jarolím, Suchý na odchodu?

          (host)     před 17 lety 02.01.2008 21:59 |  
          0 0

          No jo jenže e-side vlastní ENIC a Slavii někdo jinej.

        • Re: Do Slavie Kubásek a Jarolím, Suchý na odchodu?

          (host)     před 17 lety 02.01.2008 22:00 |  
          0 0

          No když vidím, co dělá teď s mančaftem, tak bych se nedivil, kdyby to skončilo průserem.

        • Re: Do Slavie Kubásek a Jarolím, Suchý na odchodu?

          (host)     před 17 lety 02.01.2008 22:00 |  
          0 0

          No když vidím, co dělá teď s mančaftem, tak bych se nedivil, kdyby to skončilo průserem.

      • Re: Do Slavie Kubásek a Jarolím, Suchý na odchodu?

        (host)     před 17 lety 02.01.2008 22:01 |  
        0 0

        to neni nic nového, to bylo jasný už od poćátku celého projektu, stejně ,jako to, že pronájem bude za "hubičku".

        • Re: Do Slavie Kubásek a Jarolím, Suchý na odchodu?

          (host)     před 17 lety 02.01.2008 22:03 |  
          0 0

          Jo a to víš jak?? Ono možná samotný nájem bude levný, ale E-side bude mít podíl z prodeje vstupenek.Takže ve skutečnosti to bude dražší než Strahov.Samozřejmě taky o mnoho lepší.

          • Re: Do Slavie Kubásek a Jarolím, Suchý na odchodu?

            (host)     před 17 lety 02.01.2008 22:13 |  
            0 0

            ..pokud je v pozadi stejnej vlastnik neni problem ze e-side ma prijem ze vstupneho..aspon se to rychleji zaplati..

            myslim ze to zase tak zhavy nebude s tim rozdilnym vlastnikem...

            uz jsem tu parkrat psal, ze treba se nikde nemluvi o tom, ze uz existuji 3 e-side..property, development a advertising...cimz si evidentne pokryvaji vsechny oblasti piodnikani v budoucnu existujici s edenem...

            • Re: Do Slavie Kubásek a Jarolím, Suchý na odchodu?

              (host)     před 17 lety 02.01.2008 22:16 |  
              0 0

              jo a e-side vlastni ne ENIC ale e-side property limited..coz je anglicky s.r.o.
              samozrejme vlastnikem toho angl. s.r.o. muze byt enic..ale to bohuzel nevim protoze se nejde zadarmo dostat do anglickyho rejstriku.

              jinak e-side je organizacni slozka..coz znamena ze to neni samostatna spolecnost..ale pouze jakasi "pobocka" anglicky spolecnosti v CR..je k tomu aby tu zahranicni spolecnost mohlaoficialne v CR podnikat

              • Re: Do Slavie Kubásek a Jarolím, Suchý na odchodu?

                (host)     před 17 lety 02.01.2008 22:18 |  
                0 0

                Počkej dyť Leška řikal, že E-side kopíruje vlastnickou strukturu Slavie.Musim říct, že je to dost zvláštní.

                • Re: Do Slavie Kubásek a Jarolím, Suchý na odchodu?

                  (host)     před 17 lety 02.01.2008 22:24 |  
                  0 0

                  ..to muze..protoze vlastnikem e-side(VB) muze byt treba enic..nebo treba ten Levy..nebo jinej typek z enicu..nebo spolecnost v niz ma enic majoritu...
                  a proto se pak da rict ze e-side kopiruju strukturu vlastnictvi ve slavii..

                  stejne tak slavia ted muze byt vlastnena enicem..lidma od nich..a nebo jinou spolecnosti ve "skkupine ENIC"...

                  to problem neni..a myslim ze oni si to smluvne osefujou..
                  zajimavy bylo i cist clanek nekde na slovenskych strankach o stavbe noveho stadionu v kosicich,..kterej ma byt jak pres kopirak EDENu....
                  tam i popisujou tustrukturu ty ucelovy spolecnosti s tim, ze nakonci sami rikaj ze se pak spolecnosti splynou...coz by nahravalo tomu spolecnymu vlastznictvi obou spolecnosti..ale i kdyby to ted tak nebylo, neni problem...do e-side se treba vlozi pozemky...a nebo se jen pronajmou...a muze byt dohoda ze az se vse zaplati..proste spolecnosti zfuzujou a bude jedna SKS a.s. ktera bude i vlastnit stadion..a bude mit klid protoze veskery zavazky v souvislosti se stavbou budou uhrazeny

                  • Re: Do Slavie Kubásek a Jarolím, Suchý na odchodu?

                    (host)     před 17 lety 02.01.2008 22:29 |  
                    0 0

                    No pozemky se tam vloží těžko, jelikož je fotbalová Slavia nevlastní.Jinak díky žes mi to trochu objasnil.

                    • Re: Do Slavie Kubásek a Jarolím, Suchý na odchodu?

                      (host)     před 17 lety 02.01.2008 22:54 |  
                      0 0

                      ..ja mam pocit ze slavia pozemky pod stadionem uz vlastni..prave proto tam byla takova casova proluka..slavia nevlastnila pozemky..a cekala na to az se vyjasni a vycisti majetkove vztahu ve vztahu k pozemkum,..a jakmile bylo vyreseno,..zacala pomalu pripravovat stadion....

                      • Re: Do Slavie Kubásek a Jarolím, Suchý na odchodu?

                        (host)     před 17 lety 02.01.2008 22:56 |  
                        0 0

                        .vidis a neplet jsem se....:)


                        Čtvrtek 20. prosince 2001 – Magistrát hlavního města Prahy – odbor územního rozhodování vydal „Rozhodnutí o umístění stavby ‘Fotbalový stadion Slavie’“ (tj. územní rozhodnutí).

                        Pondělí 6. května 2002 – Územní rozhodnutí o umístění stavby stadiónu nabylo právní moci.

                        Čtvrtek 13. června 2002 - Poslanecká sněmovna schválila klíčový návrh zákona o přechodu některých dalších věcí, práv a závazků České republiky na kraje, obce a občanská sdružení působící v oblasti tělovýchovy a sportu, čímž se vyřešily problémy týkající se vlastnictví pozemků v Edenu.

                        Středa 1. ledna 2003 - Zákon nabyl účinnosti.
                        Úterý 26. června 2003 – Zástupci Ministerstva financí ČR a SK Slavia Praha byl podepsán příslušný Protokol o předání a převzetí majetku dle ust. § 14 a § 15 zák. č. 290/2002 Sb. Dořešily se tak vleklé potíže s pozemky, bez čehož by se stavba nikdy nemohla rozběhnout.

                        Pondělí 11. srpna 2003 – Stavební povolení k odstranění stávajícího stadiónu v Edenu nabylo právní moci.

                        • Re: Do Slavie Kubásek a Jarolím, Suchý na odchodu?

                          (host)     před 17 lety 02.01.2008 23:02 |  
                          0 0

                          Pozemky pod Edenem získalo od státu občanské sdružení SK Slavia ne fotbalová Slavia! Ta je má pronajaté.

                      • Re: Do Slavie Kubásek a Jarolím, Suchý na odchodu?

                        (host)     před 17 lety 02.01.2008 22:57 |  
                        0 0

                        Ano Slavie pozemky vlastní, ale ne ta fotbalová - ta je má pouze pronajaté asi na sto let myslím, že za jednu korunu.

                        • Re: Do Slavie Kubásek a Jarolím, Suchý na odchodu?

                          (host)     před 17 lety 02.01.2008 23:01 |  
                          0 0

                          ..no to uz je jen maly detail..ktery v tomto pripade nehraje roli..protoze defakto je to opravdu slavie(leda by se na to pak nejak pohlizelo z pravniho hlediska)..ale to si myslim ze v tomto pripade opravdu nehraje roli

                          • Re: Do Slavie Kubásek a Jarolím, Suchý na odchodu?

                            (host)     před 17 lety 02.01.2008 23:05 |  
                            0 0

                            Jistou dobu chtělo občanské sdružení SK Slavia nájemní smlouvu vypovědět kvuli prodlevám ve výstavbě-chtěli tam postavit svůj stadion.Nicméně teď už je to jedno.

  15. Re: Do Slavie Kubásek a Jarolím, Suchý na odchodu?

    (host)     před 17 lety 02.01.2008 22:01 |  
    0 0

    a já si stejně myslim že Suchý ted neodejde...citim to v kostech:)))

    • Re: Do Slavie Kubásek a Jarolím, Suchý na odchodu?

      (host)     před 17 lety 02.01.2008 22:06 |  
      0 0

      from Cliff, souhlasil bych, ten kluk ma jednu "vadu" na ceskeho mladeho top fotbalistu, ma to v hlave srovnane a vi co chce.

  16. Re: Do Slavie Kubásek a Jarolím, Suchý na odchodu?

    bojler     před 17 lety 02.01.2008 22:23 |  
    0 0

    Ze je Blazek nagelovanej magor je jasny od pohledu. Zapominate ale, jak ste slintali po golu jednoho takovyho magora v Seville. Tyhle komentare si dam do zalozek a az ho budete vynaset do nebe jako v posledni dobe Pudila, tak Vam to pripomenu. Letos bude Slavia pod velkym tlakem vyhrat titul a k tomu ji Vacha a Gecov nepomuzou. Slavia k tomu potrebuje Blazka a Pudila. A ti muzou prijit za nejakou protihodnotu - jinak k dohode tezko dojde. Za kolik v lete Vacha s Dockalem odejdou? Vite prd, ale hned rvete...


    A ke Kolouskovi, co ja vim, tak naopak prave on rozesiral kabinu a stval mladsi hrace proti starsim...

  17. Suchý na odchodu?

    (host)     před 17 lety 02.01.2008 22:37 |  
    0 0

    Kde jste prisli k castce 110 milionu za Sucheho? Castka je 2.75 milionu liber coz je cca 98 milionu.

  18. My fanousci

    (host)     před 17 lety 02.01.2008 22:43 |  
    0 0

    Zdravim pratele dobreho fotbalu! Nemohu si pomoci, ale zacina me byti smutno z lidi co tu pisi! Respektive jen z anonymu co tu vykrikuji, jak jde vse od desiti k peti. Nemuzu pochopit, kdyz nekdo nadava a neni schopen se podepsat pod to co rekl. Internet je silne neosobni a prezdivku si tu muze vymyslet jakou chce a nadavat jak chce! Takze alespon si neco vymyslete at pak vime, kdyz to jmeno priste pouzijete jak jste stali ve svych nazorech! Za vzor bych vam dal pana Jiriho, dost casto s nim nesouhlasim a dost casto se pak ukaze, ze nemel pravdu, ale ma tolik slusnosti, ze se k ni prida. Ale cist vykriky nejakeho PANA ANONYMA me fakt nebavi a dost me mrzi takovyto fanousek na techto strankach!!! Jo muj nazor na posili je ted uz mirne optimisticky, priznam se, ze me moc mrzi odchod nasich mladochu, ale ruku na srdce, kdo z nas videl Dockala letos hrat, ja snad jednou v televizi. A muj velmi oblibeny hrac Vacha nekopal ani v Jablonci ( at uz byl duvod jakykoli). A snad posledni poznamka Meli jsme najednou spoustu talentu, Necas, Dejmci, Valenta, JANDA, SVEC, SUCHY, NECID, CERNY ( zel zraneny), Jablonsky, Divis, Gecov,Penkhart. a kdyz tito borci hrali spolu vyhravali rozdilem nekolika trid sve dorostenecke souteze ( popripade MFSL)?!?. Krom penkharta dostali vsici sanci. Pan Jarolim z nich vybral co se dalo ( fakticky z nich je to cela jedenactka) ti nejlepsi zustali v kadru, par jich odeslo dost divoce ( jediny se zatim nechytl) a pak se prodali Dejmci, Vacha s Dockalem sli na hostovani Dockal zahral, ale myslim, ze zdaleka ne na Acko ( zatim) Ukazte mi na svete muzstvo, ktere postavi muzstvo z 12 stejne starych odchovancu? A sam pamatuji, kdyz jsem byl mladoch, taky jsem chtel hrat a jit za kazdou cenu na plac, ale to proste nejde. Myslim, ze 4 z 12 je luxusni pocet prechodu mladych do acka ( 19 lety kluk nemuze furt hostovat, zvykat si na novy tym, menit skolu, bydleni, opusti kamarady a miliony dalsich tezkosti) vy byste na miste Dockal a Vachy chodili dalsi rok dva po pulrocnich hostovanich? Ruku na srdce, kdo byl pln optimismu po lete, kdy jsme nabrali dost ne uplne "dobrych" fotbalistu, jsem se bal moc! A ted prichazi kvalita ( at se nam to libi nebo ne) a nadavame. Z kadru zatim odesel jen vlcek ( kdo by se mu divil) a mozna pujde Suchos, ostatni jen doplni a zkvalitni 11 a zvysi konkurenci na lavice, ktera tak silna nebyla ( poslednich par zapasu)
    Xallivarius

    P.S. Trosku jsem se rozohnil, omlouvam se

    • Re: My fanousci

      martin08     před 17 lety 02.01.2008 23:03 |  
      0 0

      ty jo s tema odchovancema jsi to vystihnul! mam ten samej nazor

    • Re: My fanousci

      (host)     před 17 lety 02.01.2008 23:10 |  
      0 0

      Milý pane,
      mám radost z toho, že velká většina našich fandů nejásá bezhlavě, že se dělají velké nákupy. Existuje totiž mnoho lidí, kteří by nejradši vykoupili úplně celou ligu. Stamiliony by rozhazovali jako šílení.
      Ale když se podíváte na diskusi, zjistíte, že říkají nekupovat. Povím vám, že kdyby Slavia nevyhazovala desítky milionů za hráče, kteří toho moc nedokázali, a dali je třeba Vlčkovi a Suchému, kteří nám tu LM vykopali, aby tady zůstali, byl bych rád.
      Slavia dosáhla úspěch díky tomu, že se jí náhodou podařilo poskládat správný mix slušných a zároveň hladových po úspěchu mladíků s Vaniakem, Vlčkem, Brabcem a Tavaresem. Nákupní šílenství, kdy se do tohoto dobrého týmu natáhne pet, možná více zlatokopů s velmi omezenou perspektivou, jen to skvělé podzimní mužstvo rozloží. Ano uvítal bych příchod Blažka a Hainaulta, protože jsou mladí a hladoví, naopak vyhazovat peníze za neperspektivní Toleské či Jaroslavy Černé mi přijde jako když po výplatě vyhazují rómové z oken mastné papíry.
      A jako naprosto zvracené a svinské mi přijde prodávat mladé, nadějné slavisty a kupovat za ně neúspěšné sparťany. Mám dojem, že Slavia má evidentně dost peněz, že jimi plýtvá. Proto jí přestanu přispívat finančně.
      Tantalos




      Slavia měla loni na podzim nejlepší mužstvo za posledních deset let a nejúspěšnější za hodně hodně dlouho.


      naopak že uvažují a nechtějí utrácet desítky milionů za hráče, kteří mají velmi omezenou perspektivu

      • Re: My fanousci

        (host)     před 17 lety 02.01.2008 23:18 |  
        0 0

        Souhlásím s Tebou až na ten závěr minimálně v sezoně 99/00 bylo mužstvo lepší. Na podzim jsme ztratili naprosté minimum váleli jsme jako nikdy i v pohárech, ten fotbal byl vynikající (Ulich, Rada, Horváth atd.). Hráli za nás výborní, sympatičtí hráči. Bohužel Sparta měla jako obvykle dlouhé prsty.Potom za Beránka bylo taktéž vynikající mužstvo

      • Re: My fanousci

        (host)     před 17 lety 03.01.2008 09:07 |  
        0 0

        Vy ste vážně věčně ukřivděný ubulenci. Pořád nám někde krade ty tituly viď, furt si na něco musíte stěžovat a remcat. Ok ňáký výhrady k tomu že odešel Bořek Dočkal ale že tady budete Slavii kvůli tomu bojkotovat? nezbláznili jste se? každej jinej tým v evropě a to i ty úspěšný jsou rádi když vedení utratí ňáký peníze za posily ale slávisti ne, ty prostě budou brečet i když vyhrajou titul... Proč? Já nevim asi proto že jim nevyhráli jejich odchovanci. Ach jo, kvůli vám se skoro stydim za to že sem slávista, věčně druhý ubrečenci.. Kmotr

    • Re: My fanousci

      martyni (přítel SN)     před 17 lety 02.01.2008 23:17 |  
      0 0

      jo, trochu ses rozohnil, ale napsals to hezky, já mam rozporuplný pocit, taky je mi líto Váchy a Dočkala, asi proto, že jsem konzervativní a odchovancům fandím, vždyt kdo by měl být větším slávistou a kdo by se měl klubu nejvíc vyplatit - ten, kterej je v klubu vychovanej..Šmicer, Kuka, Suchý, Janda.. ale je třeba připustit, že neexistuje jedna pravda, příchozí hráči můžou taky odevzdat klubu maximum a stát se klubisty, těch příkladů je taky hodně, takže nenadávejme jim do přivandrovalcům a věřme, že se prosadí jako Piták, Skácel nebo Vlček a neskončí neslavně jako Švancara nebo jiní... chápu tu obavu, nebudme jako sparta, nekupujme draho hráče, který nakonec nebudem potřebovat a budou nás stát jen prachy, který bez ligy mistrů v dalších letech mít zas nebudeme.. ale Jarolím, Černý, Blažek, to jsou hráči, kteří ve svých klubech vynikají, takže mají předpoklady pro to, aby nám pomohli...lze jen těžko nadávat, že na podzim hrál Tavares místo Váchy a Brabec místo Studíka...

    • Re: My fanousci

      (host)     před 17 lety 02.01.2008 23:19 |  
      0 0

      Jde o to že Dočkal zahraje minimálně stejně kvalitně jako Volešák, Kalivoda, Jablonský.....
      snad v každym zápase Kladna ukazovali sestřihy měl šance, věčinou po jeho akcích padali góly to samá v repre 21. Mě je smutno že se budu dívat na Slávii, která nebude taková jako bych já (a 95% lidi co tady píše chtěl). Problém je že pokud je odchovanec a koupenej hráč tak dostává přednost koupenej hráč ne proto že by byl lepší, ale protože stál víc peněz a musí hrát.

    • Re: My fanousci

      (host)     před 17 lety 02.01.2008 23:42 |  
      0 0

      from Cliff, lze souhlasit, ale dovolim si dodat drobnou poznamku, Slavia nema v soucasne dobe financi potize, jako v dobe vynuceneho odchodu Pekharta, tak proc musime ty mlade davat na hostovani s opci? Mohli zustat rok na Kladne ci jit do Liberce na hostovani bez opce, nemyslim Gecova. Pockat rok, pak by se videlo. Tvrzeni, ze Dockal nema na "A" tym je spekulace, pokud nedostanes sanci, nevis jestli na to muzstvo mas nebo ne, on tu sanci prakticky nedostal - to malo casu, ktery za "A" tym hral hral proste skvele.

      • Re: My fanousci

        (host)     před 17 lety 03.01.2008 08:54 |  
        0 0

        hostování bez opce ti nikdo nevezme!! kdy a s dočkalem se uklidněte-na něj bude vysoká cena kterou liberec nebude moct akceptovat a jinak gecov by se neprosadil tak musí odejít co by u nás dál,tak to prostě musí bejt? dočkal šancí výhledově má, ale vácha ne!! ten se nevrátí!! návíc váchu chce nejíc kozel!!

  19. Re: Do Slavie Kubásek a Jarolím, Suchý na odchodu?

    (host)     před 17 lety 02.01.2008 23:00 |  
    0 0

    Tahle diskuze je úplně o ničem stejně o tom prd víte nevíte za kolik kdo přišel nevíte jestli by se Dočkal u nás prosadil nevíte jestli Blažek prosadí nevíte za kolik je opce na Váchu a Bořka nevíte za kolik odešel Gecov já bych si počkal do jara a potom teprv nadával nebo chváli STEJNĚ TO NEZMĚNÍTE!!!!!

    • Re: Do Slavie Kubásek a Jarolím, Suchý na odchodu?

      (host)     před 17 lety 03.01.2008 00:04 |  
      0 0

      mimochodem, s tim suchacem je to na 99% cirej vymysl: google mlci, na strankach evertonu ani slovo..a ta stranka je, bych rekl, prinejmensim pochybna...

      • Re: Do Slavie Kubásek a Jarolím, Suchý na odchodu?

        (host)     před 17 lety 03.01.2008 08:47 |  
        0 0

        jak chceš na stránkách evertonu najít něco o sucháčovi? dyž ještě nepřestoupil tak ti o tom nic nenapíšou!! viz naše stránky a dá se říct i většina klubů!! výmysl to neni, odejde!!

        • Re: Do Slavie Kubásek a Jarolím, Suchý na odchodu?

          (host)     před 17 lety 03.01.2008 21:58 |  
          0 0

          omg. pouzivej google;) teda, ted jsem na to taky linej..ale vcera jsem odkaz nasel prave jen na tech jednech pochybnejch novinach, ani jeden jinej clanek navic...zkratka jeden zdroj, ktery se jiny britsky media ani neobtezovali kopirovat. na forech taky ani tuk

  20. Re: Do Slavie Kubásek a Jarolím, Suchý na odchodu?

    (host)     před 17 lety 03.01.2008 01:50 |  
    0 0

    Jako fakt že jde Dočkal do Liberce s opcí by u mě dnes nepřebil ani nákup Gerarda...:((((

    • Re: Do Slavie Kubásek a Jarolím, Suchý na odchodu?

      (host)     před 17 lety 03.01.2008 08:42 |  
      0 0

      a to je právě to vono. Přijít Gerard, tak zas lidi budou nadávat, že vytlačí nějakého odchovance :-)))))Lidi jsou divní...LE

      • Re: Do Slavie Kubásek a Jarolím, Suchý na odchodu?

        (host)     před 17 lety 03.01.2008 09:19 |  
        0 0

        :DDDDDDDDDDD

        • Re: Do Slavie Kubásek a Jarolím, Suchý na odchodu?

          (host)     před 17 lety 03.01.2008 09:22 |  
          0 0

          Kdyby vytlačil nějaké sralťanský odchovance, tak se zlobit nebudem. Naopak.

          • Re: Do Slavie Kubásek a Jarolím, Suchý na odchodu?

            (host)     před 17 lety 03.01.2008 11:10 |  
            0 0

            Koukam, ze bohuzel i nase tvrde jadro ultras ma v hlave nasrano vic nez nekteri spartansti odchovanci.
            Gino

  21. Re: Do Slavie Kubásek a Jarolím, Suchý na odchodu?

    (host)     před 17 lety 03.01.2008 08:53 |  
    0 0

    Doufam, ze pan trener jiz nema dalsi bratry, synovce ci vlastni nebo nevlastni syny, ktere by si mohl pritahnout do Slavie...

    • Re: Do Slavie Kubásek a Jarolím, Suchý na odchodu?

      (host)     před 17 lety 03.01.2008 11:09 |  
      0 0

      Kolik jich pritahl... dva za tri roky a oba dva nadprumerne zalozniky ligy - co se ti na tom nezda?
      Gino

  22. Re: Do Slavie Kubásek a Jarolím, Suchý na odchodu?

    (host)     před 17 lety 03.01.2008 09:05 |  
    0 0

    budte v klidu, odešel jen gecov!! dočkal s váchou jen hostování a vácha at klidně odejde taky v budoucnu! dyk máme lepší hráče a že to sou odchovanci? ale nejsou tak dobrý-nemůže hrát 5 nebo 7 odchovanců v základu, si neuvědomujete že nám hrajou suchý, janda, švec a jakžtakž necid!! to je dost na tým co hraje LM !! nikdo jich tolik nezapracoval, kdyby hráli oni místo hráčů jako pudila tavarese nebo brabce tak hrajem o dost níž a hůř a nadávali byste že nikoho nekoupíme!! nehledě na to že slávia výdělala prachy a za chvíli by se ozvala že nekoupíme někoho koho chcem ikdyž by stál víc

    • Re: Do Slavie Kubásek a Jarolím, Suchý na odchodu?

      (host)     před 17 lety 03.01.2008 09:19 |  
      0 0

      Ano, nemuze jich hrat sedm v zakladu, ale kdyz odejdou i tadyty dva tak dlouho se pak nikdo z odchovancu v acku neukaze, protoze na to nikdo z mladsich rocniku v horizontu dvou nebo tri let nema!

      • Re: Do Slavie Kubásek a Jarolím, Suchý na odchodu?

        (host)     před 17 lety 03.01.2008 12:35 |  
        0 0

        já ti odpovim v čem se mílíš ty !! jenže ono na současnou slávii nemá gecov s váchou, dočkal možnná ale co přišel jarolím ttak už na ní taky nemá, takže je vše správné!! nemůžu si pomoct.. ted jak je sestavat tak se do ní ani jeden z těch 3 jmenovaných nevejde!! kdyby tam byl dočkal místo jarolíma, byli bysme na tom hůř! a přesně kvůli těmhle detailům bysme pak prohráli titul, tohle se nám přesně stávalo, hráli sme jen s odchovancema vedli sme ligu a na konci vybouchnem a je hotovo!!

        • Re: Do Slavie Kubásek a Jarolím, Suchý na odchodu?

          (host)     před 17 lety 03.01.2008 18:02 |  
          0 0

          Ale prosimte, to, ze jsme vedli a nevyhrali ligu, rozhodne nebyla vina nasich odchovancu, priciny byly zcela nekde jinde.

  23. Re: Do Slavie Kubásek a Jarolím, Suchý na odchodu?

    (host)     před 17 lety 03.01.2008 09:08 |  
    0 0

    Vy ste vážně věčně ukřivděný ubulenci. Pořád nám někde krade ty tituly viď, furt si na něco musíte stěžovat a remcat. Ok ňáký výhrady k tomu že odešel Bořek Dočkal ale že tady budete Slavii kvůli tomu bojkotovat? nezbláznili jste se? každej jinej tým v evropě a to i ty úspěšný jsou rádi když vedení utratí ňáký peníze za posily ale slávisti ne, ty prostě budou brečet i když vyhrajou titul... Proč? Já nevim asi proto že jim nevyhráli jejich odchovanci. Ach jo, kvůli vám se skoro stydim za to že sem slávista, věčně druhý ubrečenci.. Kmotr

    • Re: Do Slavie Kubásek a Jarolím, Suchý na odchodu?

      (host)     před 17 lety 03.01.2008 09:17 |  
      0 0

      Na tom, že zde někdo vyjadří udiv nad tím, že odejde jeden z našich největších talentů (Dočkal) a přijde typově podobná lama (Jarolím) nevidím nic zvláštního. Spíš to, že někomu leží Slavie tak v srdci, že se mu nelíbí jak se chová ke svým odchovancům. Marek Jarolím je jistě sympatický kluk, ale zatím mu v jeho kariéře vyšla jen jedna půlsezona. Předtím hrál dost solidní tužku a nikde se neprosadil. Tohle není posila, ale protekce. Snad se mu bude dařit. Ale raději bych na jeho místě videl Bořka (asi jako většina dalších) a ne tohohle sraltanskýho odchovance Ravik

    • Re: Do Slavie Kubásek a Jarolím, Suchý na odchodu?

      (host)     před 17 lety 03.01.2008 09:20 |  
      0 0

      Hele kmotře, nejsi ty taky z rodiny Jarolímovic?

      • Re: Do Slavie Kubásek a Jarolím, Suchý na odchodu?

        (host)     před 17 lety 03.01.2008 09:36 |  
        0 0

        Spousta lidí si zvykla na Lukáše, zvyknou si nakonec i na Marka. Pŕicházejí v podobné situaci. Lukáśovi se taky do té doby než přiśel povedl jen půlrokv Synotu a tady mu trvalo, než se rozehrál.Nakonec byl docela platným hráčem i kdyź třeba já osobně jsem ho pŕi odchodu neoplakával....LE

        • Re: Do Slavie Kubásek a Jarolím, Suchý na odchodu?

          (host)     před 17 lety 03.01.2008 10:05 |  
          0 0

          Jeden půlrok v Synotu??? Ty to asi moc nesleduješ.V lize hrál dobře i v Příbrami, hrál taky ve Francii.

        • Re: Do Slavie Kubásek a Jarolím, Suchý na odchodu?

          (host)     před 17 lety 03.01.2008 10:57 |  
          0 0

          Vážení sportovci!
          Asi tomu všemu málo rozumím ale stránky čtu vcelku pravidelně a docela nemohu pochopit stav naší společnosti/Slávistické/,neuděláme přestupy-nadáváme!!!!Přestupy uděláme-nadáváme!!
          Ale proč?Myslím že za vše jsou zodpovědní šéfové klubu a trener Jarolím a řvát bude vhodné po skončení jara podle dosažených vý
          sledků.Těžko ale lze souhlasit s odchody odchovanců ale stejně je
          těžké postavit mužstvo v lize z odchovanců a určitě je ctí Slávie,že
          v jejich mužstvu hráli Suchý,Švec,Janda,atd.Jen ten Jablonský mi
          nějak nesedí......ale tak dalece do toho nevidím!A pokud zmíněný
          Dočkal potvrdí své ambice v Liberci bude na vedení Slávie,aby ho
          udrželo!!!!!!Stejně tak je to s Necidem.Ale musí dostat příležitost!
          K čemu je nám kupř.Gaučo?Toho by určitě Liberec nechtěl/Kozel/.
          Myslím,že potřebujeme klasického KVALITNÍHO levého beka,své ambice nepotvrzuje podle mne třeba Volešák a kdo je tedy od toho,aby vykrystalizovala nejlepší sestava?Kritici a kecalové?Podle
          mne ceny uveřejněné jsou mnohdy jen dohady,podle mne bych si
          třeba já více cenil Vlčka-hráče širší repre,měl jsem docela obavy,aby Suchý neodešel za nějakých 50 melounků také náhodou do Andrlechtu ale jinak Vlčkovi přestup jednoznačně přeji.Takže vzhůru hlavy pánové a nebuďme jen kritiky,zatím se pořád zdá,že
          se Slávia zvedá oproti minulosti.Přeji Vám parádní rok 2008 a aby
          byl pěkný bude parádní pokud Slávia skončí před "Sraltou",zdraví Alba

  24. Re: Do Slavie Kubásek a Jarolím, Suchý na odchodu?

    (host)     před 17 lety 03.01.2008 10:15 |  
    0 0

    Zmínil jsem se někde o Jarolímech v mém příspěvku? Já prostě nejsem tak horlivej abych kvůli jednomu přestupu hned za všim viděl největší spiknutí všech Jarolímu na světě. A rozhodně kvůli týhle doměnce nebudu bojkotovat Slavii jak tady spousta lidí píše. Až v květnu se ukáže co za timhle tahem stálo a jak moc byl dobrej. Taky nejsem nadšenej že Bořek odešel ale takovýhle zloby co se tady dočítám fakt plnej nejsem. Doufám že si tohle Marek čte a všem vám ukáže jak jste si mýlili, ne proto že bych ho měl rád ale prsotě proto že by ste si to za tyhle svoje nenávistný kecy zasloužili.. Kmotr

    • Re: Do Slavie Kubásek a Jarolím, Suchý na odchodu?

      (host)     před 17 lety 03.01.2008 10:22 |  
      0 0

      Tady nejde o jeden přestup.Pochybnosti byly už u Šourka,Gabriela,Kopřivy.

      • Re: Do Slavie Kubásek a Jarolím, Suchý na odchodu?

        (host)     před 17 lety 03.01.2008 10:34 |  
        0 0

        A největší kolem Kolouška.

  25. Re: Do Slavie Kubásek a Jarolím, Suchý na odchodu?

    (host)     před 17 lety 03.01.2008 10:46 |  
    0 0

    110 mega je málo. Šimůnek, tehdy hráč bez zkušeností šel za 150, Suchý je lepší, hrál LM a na tom MS dvacítek v Kanadě byl lépe hodnocenej než Šimůnek...

    • Re: Do Slavie Kubásek a Jarolím, Suchý na odchodu?

      (host)     před 17 lety 03.01.2008 10:55 |  
      0 0

      Sice hrál LM, ale jak?? Sevilla - hrůza atd.,Po MS měl větší cenu teď rohodně ne.Navíc na MS hrál na jinym postu.

      • Re: Do Slavie Kubásek a Jarolím, Suchý na odchodu?

        (host)     před 17 lety 03.01.2008 11:19 |  
        0 0

        Zdravim, ono je asi fakt, ze kazdy den neni posviceni, priznam se, ze jsem o nabidkach pro Suchace vedel a i jeho agent chce , aby tentokrat skutecne odesel. Jaroliím, Plzen se hodne dlouho branila jeho odchodu, vysledna cena je pro mne nechutnym prekvapenim/asi 15 milionu/, stale nemohu stravit tento transfer , kdyz jsme mohli mit Dockala zadarmo. Kubasek jen potvrdil drivejsi spekulace a jeho hostovani znamena zelenou asi pro Divise. Stale je jeste mozny prichod nejmene jednoho zaloznika o kterem se zatim neuspesne jedna. A tak zbyva vlastne vyresit jeste jeden maly problem, kdo jeste odejde na hostovani, aby v kadru zbylo asi 24 zdravych hracu. O castce na prestupy/50 mil. korun/ jsem zde jiz psal. Zcela uprimne rikam, tentokrat nejsem presvedcen o spravnosti jejiho vyuziti. Zaverem bych snad dodal, ze glorializace kauce Jarolima je trosku prehnana, nebyt tzv. spinave prace lidi v pozadi mohli jsme misto Bolky hrat tak akorat UEFU a tak je potreba byt soudny a videt treba prubeh ligy mistru a udelat vse , aby se podobne vybuchy jiz neopakovaly. jiri

        • Re: Do Slavie Kubásek a Jarolím, Suchý na odchodu?

          (host)     před 17 lety 03.01.2008 11:21 |  
          0 0

          Je to Rajnoch??

        • Re: Do Slavie Kubásek a Jarolím, Suchý na odchodu?

          bojler     před 17 lety 03.01.2008 18:33 |  
          0 0

          Nepis "jednoho" zaloznika, ale jeho jmeno. A nebo mlc.

  26. Re: Do Slavie Kubásek a Jarolím, Suchý na odchodu?

    (host)     před 17 lety 03.01.2008 11:17 |  
    0 0

    Souhlasim s Kmotrem a Albou.
    Je mi tech ufnukanych zvratek tady uplne lito. Nechapu postoj tech lidi, co tu zbrojej proti trenerovi a vedeni vubec. Sileny!! Vzdyt to dela Sparta a jak je videt, nekteri lide od nas se od ni neustale radi inspiruji!! Humus!!
    Gino

    • Re: Do Slavie Kubásek a Jarolím, Suchý na odchodu?

      (host)     před 17 lety 03.01.2008 11:20 |  
      0 0

      Ano máš pravdu také Sparta se zbavuje odchovaců a kupuje předražené hráče.

      • Re: Do Slavie Kubásek a Jarolím, Suchý na odchodu?

        (host)     před 17 lety 03.01.2008 11:36 |  
        0 0

        Tak na toto musim reagovat, Sparta v lete nakupovala , to je fakt, ale s vyhledem na mozny prodej, navic behem sezony presel do acka treba Zeman, Nadenicek a ted v zime treba Krob, navic samozrejme , ze ukolem Pliska je take kseft s hraci, kteri do Sparty prijdou a pak se treba nechyti. Takze Sparta rozhodne v poslednim pulroce nekupovala predrazene hrace , ale naopak kupovala hrace s moznym vyhledem prodeje a to mi zatim u nas chybi , protoze prodat pod cenou 2 az 3 mlade reprezentanty , to opravdu neni zadny problem. Jiri

        • Re: Do Slavie Kubásek a Jarolím, Suchý na odchodu?

          (host)     před 17 lety 03.01.2008 11:41 |  
          0 0

          Samozřejmě, že se Sparta už poučila, ale až poslední půlrok do té doby to bylo jako teď ve Slavii.

        • Re: Do Slavie Kubásek a Jarolím, Suchý na odchodu?

          quelhar (admin)     před 17 lety 03.01.2008 11:45 |  
          0 0

          Kdyz si vezmeme obchodovani s Libercem, tak jsme ziskali reprezentanta seniorske repre a reprezentacniho utocnika U21, kterym byl uz v 19 letech (tj byl lepsi nez Fenin a ostatni utocnici, kteri jeli na MS, protoze si ho vybral trener do vyssi vekove kategorie). Ztratili jsme na prestup clena sirsiho kadru U21, ktery si na podzim za ni snad ani nezahral (Gecov), clena repre U19 (Vacha) a clena repre U21.
          Ja bych si asi vic mlatil hlavu, kdybych byl fanouskem Liberce, protoze jsme jim pretahli dva nejlepsi hrace a poslali tam hrace, kteri jsou nadejni, ale jestli tu nadeji dokazi pretavit v kvalitu, to se ukaze az tak za rok nebo dva.

          A co se tyce Sparty, sam tvrdis, ze tam maji problemy s prachama, takze tyhle nakupy mladych hracu s vyhledem na prodej se daji (vzhledem k nakupum z predchozich obdobi) povazovat za znouzectnost.

          • Re: Do Slavie Kubásek a Jarolím, Suchý na odchodu?

            (host)     před 17 lety 03.01.2008 11:53 |  
            0 0

            Blažek tuto sezonu nehrál za žádnou reprezentaci.Pod Lavickou si nezahrál v jediném utkání. Pudil se vrátil až po příchodo k nám, nebýt toho tak tam pravděbodobně není. V té době nebyl jejich nejlepší hráč a měl tam velké problémy jak se spoluhráči tak se zákonem.Gecov byl reprezentant do 20 let.Dočkal je v 19 letech v 21. Vácha je opora 19.V případě prodeje dostane Liberec 50 procent my 15.

            • Re: Do Slavie Kubásek a Jarolím, Suchý na odchodu?

              quelhar (admin)     před 17 lety 03.01.2008 11:58 |  
              0 0

              Koukam, ze nekdo zase videl smlouvy a zna je do vsech detailu vcetne procent z prodeje... Tak si rikam, proc se to taji, kdyz ty detaily zna pulka lidi z diskuze.

              • Re: Do Slavie Kubásek a Jarolím, Suchý na odchodu?

                (host)     před 17 lety 03.01.2008 12:01 |  
                0 0

                Ano ty procenta sem zam psát neměl za to se omlovám, ale proč nereaguješ na ten zbytek??

                • Re: Do Slavie Kubásek a Jarolím, Suchý na odchodu?

                  quelhar (admin)     před 17 lety 03.01.2008 12:16 |  
                  0 0

                  Takze Blazek - uz to, ze si Skorpil vybral na ME jeho a ne treba Fenina o necem svedci. Pod Lavickou zatim nehral, coz muze byt treba tim, ze byl prakticky cele jaro zraneny. Kdyz zraneny nebyl, tak dal tri goly v sesti ligovych zapasech. Pudil hral na Euru 21, predtim si zahral i za seniorskou repre. Liberec ho pustil po trech nepovedenych ligovych zapasech a u nas se prakticky okamzite dostal do reprezentacni formy. V te dobe hral Liberec mizerne celkove, ale presto to byl hrac s asi nejvyssi trzni cenou. Gecov byl v sirsim kadru repre do 20 let, ve vyrazovacich zapasech na MS si ale moc nezahral. Dockal s Vachou maji 19 let, hraji dobre za sve reprezentace, ale porad to jsou jen mladeznicke repre, ne seniorska. A zrovna Blazek, pokud se mu povede jaro, muze podle me klidne jet na seniorske Euro.

                  • Re: Do Slavie Kubásek a Jarolím, Suchý na odchodu?

                    quelhar (admin)     před 17 lety 03.01.2008 12:18 |  
                    0 0

                    cely podzim, ne cele jaro, omlouvam se.

                  • Re: Do Slavie Kubásek a Jarolím, Suchý na odchodu?

                    (host)     před 17 lety 03.01.2008 12:26 |  
                    0 0

                    Na euro jo hmm.Pudil byl na ME jeden z nejhorších poslední zápas nehrál kvůli výkonosti.Blažek nenastopil ani jednou.Sám říkáš, že Blažek byl zraněný určitě víš že má se zraněnými velké problémy takže mi přídou soudy o tom kdo na tom vidělal dost divné navíc příchod Pudila nesouvisí s odchodem tria odchovanců ovšem příchod Blažka nejspíš jo.Dočkal nehraje dobře za svojí reprezentaci on je o jednu kategorii výš.

      • Re: Do Slavie Kubásek a Jarolím, Suchý na odchodu?

        (host)     před 17 lety 03.01.2008 11:37 |  
        0 0

        Ne, Sparta ma hlavne spory s jistou inteligentne ne moc vyspelou casti svych fanousku.
        Gino
        PS: tohle chceme taky?

        • Re: Do Slavie Kubásek a Jarolím, Suchý na odchodu?

          (host)     před 17 lety 03.01.2008 11:40 |  
          0 0

          Proboho tam jde přece o uplně něco jiného!!

          • Re: Do Slavie Kubásek a Jarolím, Suchý na odchodu?

            (host)     před 17 lety 03.01.2008 11:41 |  
            0 0

            Jak muzes rict ze jde o neco jineho?
            Spor s fanousky je spor s fanousky at uz se jedna o jakekoliv tema.
            Uznavam, ze tam zle jako na Sparte to u nas rozhodne neni a ja velmi doufam, ze NIKDY NEBUDE.
            Gino

            • Re: Do Slavie Kubásek a Jarolím, Suchý na odchodu?

              (host)     před 17 lety 03.01.2008 11:44 |  
              0 0

              Tady myslím má teď Slavia problémy s inteligentními fanoušky

            • Re: Do Slavie Kubásek a Jarolím, Suchý na odchodu?

              (host)     před 17 lety 03.01.2008 11:45 |  
              0 0

              Ty vole, kdyby si to bral takhle, tak ma Slavie spory s vedením už dlouhou dobu(Leška ven atd.)!!!

              • Re: Do Slavie Kubásek a Jarolím, Suchý na odchodu?

                (host)     před 17 lety 03.01.2008 11:49 |  
                0 0

                Ty vole :o) Leska ven uz ani neberu jako vyjadreni sporu :D Ale nadavani na vlastniho kouce, kteryho jste pred nedavnem vynaseli do nebes je uz do tech nebes volajici. A reci typu bojkotu na ktere tu narazel Kmotr to uz je vazne dost nizke, na urovni rumunu.
                Gino

                • Re: Do Slavie Kubásek a Jarolím, Suchý na odchodu?

                  (host)     před 17 lety 03.01.2008 11:56 |  
                  0 0

                  Kdo tady na něj nadává?? Zásluhy mu nikdo nebere, snad někomu necheš upírat právo kritizovat prodej odchovanců za který přicházej podobně kvalitní Spartani

                  • Re: Do Slavie Kubásek a Jarolím, Suchý na odchodu?

                    (host)     před 17 lety 03.01.2008 12:03 |  
                    0 0

                    Chlapce...
                    ja kritizuju to "spa odchovanec vs. sla odchovanec". Ja hodnotim hrace dle toho jak dobre hraji pro tym a je mi jedno kterej ho odchoval, coz zrejme par lidi z teto diskuze nechape. Nic vic. A to pravo kritizovat - cim to, ze jsi si jisty, ze ho mas? Kdo ti ho dal? :o)
                    Bez znalosti detailu a zameru to neni zadna kritika, nybrz pouze placani do vetru. To tu lidi placete na spatnym pisecku.
                    Gino

                    • Re: Do Slavie Kubásek a Jarolím, Suchý na odchodu?

                      (host)     před 17 lety 03.01.2008 12:10 |  
                      0 0

                      Jo jenže on je vztah ke klubu docela důležitý viš, pro mě teda určitě.Kdo hrál na konci minulý sezony v době kdy hráči nedostávali výplaty dobře - hráči se vztahem ke klubu.Dobře říkáš, že hodnotíš hráče podle kvality ? Má Jarolím cenu 15 mil.? Je lepší než Dočkal? Má šanci dostat se do základu? O tom je tady řeč a většína diskutujících na to má nějaký názor, který tady vyjadřují. Podle tebe by bylo ale lepší držet hubu a krok.

                      • Re: Do Slavie Kubásek a Jarolím, Suchý na odchodu?

                        (host)     před 17 lety 03.01.2008 12:22 |  
                        0 0

                        Jasne, nazor... ale jak podanej.
                        honzah ted napsal (tady dole) pekny a rozumen podany nazor.
                        Proste zacit tu velkohube kritizovat neco do ceho nevidis (mluvim ted obecne) lecco vypovida akorat tak o charakteru, nikoliv o prehledu. Pustit slovo drsnacne kritiky do pranice umi kazdej trouba.
                        Vsak on teprve cas ukaze co je a co neni dobry obchod. Stalici zustava pouze fakt, ze jsme ubrecenci, kterym se nikdo nikdy nezavdeci presne dle vzoru "nekupujem-nadavame, kupujemenadavame".
                        Gino
                        PS: ja si taky o M.Jarolimovi myslim sve, ale rad se necham mile prekvapit a kdyz ne, tak pripadna kritika pak bude opravnena a ne vymyslem zdrcenych fanynek Borka Dockala.

                        • Re: Do Slavie Kubásek a Jarolím, Suchý na odchodu?

                          (host)     před 17 lety 03.01.2008 12:30 |  
                          0 0

                          Ano honzah napsal pěkný názor taky sem mu ho pochválil. Já sem přece po věcné diskuzi volal!! To ty tady urážíš ostatní!!

                          • Re: Do Slavie Kubásek a Jarolím, Suchý na odchodu?

                            (host)     před 17 lety 03.01.2008 12:41 |  
                            0 0

                            Urazim? Mozna, ale potrefena husa se ma ozvat, takze nechapu proc ses ozval zrovna ty. Ono je tezky poznat co kde komu chvalis a co ne, kdyz se pod to alespon nejakou znackou nepodepises...
                            Gino

                            • Re: Do Slavie Kubásek a Jarolím, Suchý na odchodu?

                              (host)     před 17 lety 03.01.2008 12:51 |  
                              0 0

                              Proč sem se ozval?? Protože ty co se zastávaj vedení jako třeba ty nebo kmotr jsou nehorázně sprostý a bez toho aby tady věcně disktovali tak jenom urážej ostatní.

  27. Re: Do Slavie Kubásek a Jarolím, Suchý na odchodu?

    honzah (přítel SN)     před 17 lety 03.01.2008 12:07 |  
    0 0

    Tak snad jen v kostce můj názor k tomu, co tu zaznívá v diskusi:

    Nemělo by se stát, abychom se po vzoru Sparty (v letech 2000 - 2005) stali jen bezcílýným překladištěm hráčů prostřednictvím účasti v Lize mistrů (LM).

    Odchod Suchého - Everton by pro něj byl vhodným klubem. Vzhledek k tomu, že v LM nepředváděl žádné ultra-super-bezchybné výkony, můžeme být za nabídnutou sumu rádi. Přesto bych s jeho prodejem nejraději počkal přinejmenším do léta (zájemců bude vždycky dost, i když pochybuji, že zrovna Chelsea a Real). A pokud bych ho z nějakého důvodu prodal už teď, pak bych si vymohl na Evertonu, aby nám ho tu ještě nechal přinejmenším na půlroční hostování.

    Příchod Kubáska - těžko posoudit, ale na půlročním hostování s přestupovou opcí snad není co zkazit.

    Příchod Marka Jarolíma - neumím posoudit, zda hraje na 15 - 20 miliónů, ale přijde mi to dost hodně. Musí se připravit, že fanoušci na něj budou hodně nároční - např. na Lukáše Jarolíma jsem se minimálně půl roku díval skrz prsty, pak si mě ale získal a oblíbil jsem si ho.

    • Re: Do Slavie Kubásek a Jarolím, Suchý na odchodu?

      (host)     před 17 lety 03.01.2008 12:15 |  
      0 0

      Konečně rozumnej názor bez emocí.

      • Re: Do Slavie Kubásek a Jarolím, Suchý na odchodu?

        (host)     před 17 lety 03.01.2008 12:58 |  
        0 0

        Těch 15-20 mega za MJ je fakt pravdou? :-(

        V podstatě souhlasim, jenom mi přijde cosi prohnilého na té výměně Slavia - Liberec. Nevim, co je na tom pravdy, ale ty uváděné částky, co tady probíhají kuloáry...

        Na to snad Slavie nemohla přistoupit??? Dvě takový obrovský pálky za Pudila + Blažka, proti třem podprůměrným cenám za Gecova + Dočkala + Váchu? Podle mě to musí být všechno jinak, tohleto je všechno blbost, co se tu objevuje.

        Ale co myslíte obecně o naší pravý záloze? Podle mě co odešel Piták, je to tam docela slabší, nikdo tam nedokáže "zářit"...

        Ajfel

        • Re: Do Slavie Kubásek a Jarolím, Suchý na odchodu?

          honzah (přítel SN)     před 17 lety 04.01.2008 09:28 |  
          0 0

          Po pravdě řečeno, o částce blížící se 20 miliónům spekulovaly Novinyk.cz, takže pravda může být i jinde :-))

          Piták byl jedinečný hráč. Potenciálních krajních záložníků máme v kádru dost, těch výrazných méně. Mě se na pravém kraji zálohy zamlouvá Krajčík, přijde mi tam prospěšnější než v obraně.

          Proti Arsenalu hrál pravý kraj zálohy Krajčík a tvořil zajímavé akce, zato proti Seville byl Belaid celkem bezkrevný.

    • Re: Do Slavie Kubásek a Jarolím, Suchý na odchodu?

      martin08     před 17 lety 03.01.2008 12:49 |  
      0 0

      co ja vim Jarolim rikal ze zadnej hrac u nas nema cenu vic jak 10mil. resp. ze za zadneho hrace vic jak 10mil.nedaj. Podle me se toho porad drzej. A Slavia vic nez 10mil. za hrace neda!

  28. Re: Do Slavie Kubásek a Jarolím, Suchý na odchodu?

    jack09     před 17 lety 03.01.2008 13:00 |  
    0 0

    tak prej mame i novy lekarsky tym...rekl bych ze to je taky kvalitni posila, velice me to potesilo viz www.sport.cz

    • Re: Do Slavie Kubásek a Jarolím, Suchý na odchodu?

      (host)     před 17 lety 03.01.2008 13:26 |  
      0 0

      Jo i dopingovýho Krejčího.

  29. :D, tak to se Vam povedlo - pro Redakci SN

    mart     před 17 lety 03.01.2008 13:05 |  
    0 0

    horecne diskuse ohledne prestupovani/neprestupovani - stesky a nadeje. SN se podarilo rozvirit velkolepou soutez o nejlepsi komentar soucasnych udalosti. Na jedne strane Anonym spolu s Tantalosem a Jirim, na druhe strane (taky) Anonym s Huzgim, quelharem, HonzaHem. Radikalove proti umirnenemu kridlu ... ale vsichni poradne zapaleni pro Slavii!!
    Mozna by SN melo zvazit, zda neusporadat takovou malou anketu.
    Napr.
    1. Vedeni se uplne zblaznilo, a Borek Dockal for President
    2. Vedeni me silene nastvalo, ale dam jim jeste sanci.
    3. Uvidime
    4. Nevim, ale verim (moje skupina)
    5. Genialni strategicka partie KJ a panu R+D privede Slavii na spici Evropy ...
    ...nebo tak nejak :D :D, zdravi mart

    • Re: :D, tak to se Vam povedlo - pro Redakci SN

      (host)     před 17 lety 03.01.2008 13:09 |  
      0 0

      Honzahe je sna s tou první skupunou ne? nebo spíš někde uprostřed.Jinak u mě za 1.

    • Re: :D, tak to se Vam povedlo - pro Redakci SN

      (host)     před 17 lety 03.01.2008 13:14 |  
      0 0

      1

      • Re: :D, tak to se Vam povedlo - pro Redakci SN

        (host)     před 17 lety 03.01.2008 13:44 |  
        0 0

        Milý Marte,
        věřímť i já (Bohu, že po přejití vichřic...) a dokonce stále myslím že Rosen for President. Byl výborný. Dokázal skvělé gesto na Liberci vůči Járovi. Ukázal, že má chucpe odpovídající jeho jménu. Měl také štěstí a vycházelo mu to. Slavistický lid se pod praporem jeho portfolia sjednotil až nebývale. Dokázal si získat respekt. Mnoho lidí v něm vidí mesiáše a já se ani nedivím. Dokázal se postavit satanu ve formě koštěte.
        Velmi moudře jsi navrhoval akci Svině na stadion nesmí vstoupit. Bylo by to velmi přítažlivé a mělo by to skvělý mobilizační efekt na masy váhavé, fotbalu neholdující. Lidi maj rádi proroky. A on se jeví jakožto bojovník proti Zlu, vulgo Járovi, Koštětovi a spol, jako představitel onoho Dobra s hodně velkým D.
        Ale pokud chce, aby byl uznáván a získával platící příznivce, nesmí se chovat jako povětrná dívka. Vyštvat největší slavistické naděje, nedat jim šanci a vzít místo nich podivný ksicht, o němž odborný tisk píše, že je třikrát horší zvíře než Šimák, to zaváním hodně velkým Zlem..
        Je to zločin proti věrnosti, která nás fotbalové fanatiky spojuje, neboť my jsme věrni i při prohře. Ale ne při tom, co vypadá jako hodně velká sviňárna.
        Osobně se domnívám, že psychologickou práci s tou platící masou značně zanedbal. Asi na ni neměl čas. A myslím, že za to potřebuje vynadat. Že se mu nemáme ukazovat, že jsme nemyslící masa, která přijme každý podraz.
        Přeji fair play do její domoviny
        Tantalos







        Domnívám se, že vy

        .

    • Re: :D, tak to se Vam povedlo - pro Redakci SN

      (host)     před 17 lety 03.01.2008 13:23 |  
      0 0

      4

    • Re: :D, tak to se Vam povedlo - pro Redakci SN

      (host)     před 17 lety 03.01.2008 13:24 |  
      0 0

      4
      Gino

      • Re: :D, tak to se Vam povedlo - pro Redakci SN

        (host)     před 17 lety 03.01.2008 13:42 |  
        0 0

        4
        Pajuch

      • Re: :D, tak to se Vam povedlo - pro Redakci SN

        (host)     před 17 lety 03.01.2008 13:42 |  
        0 0

        Tomu kdo mě nezklamal, nemůžu nevěřit. Co ten Paroubek s touto společností udělal je až k nevíře. Jinak jsem se neměl sílu zapojit do této diskuze, příliš mnoho zla, vzteku, závisti, je to škoda Slávisté. Takže také 4. Přeju Vám všem hezký den Sokrates 55

        • Re: :D, tak to se Vam povedlo - pro Redakci SN

          (host)     před 17 lety 03.01.2008 14:05 |  
          0 0

          Proboha jak do todo někdo může tahat Paroubka?? To je neuvěřitelný!! Zlo?? Závist?? Nebuď tak patetický!!

          • Re: :D, tak to se Vam povedlo - pro Redakci SN

            (host)     před 17 lety 03.01.2008 14:22 |  
            0 0

            Podepsal jsem se, tedy nejsem někdo. Nejdříve si najdi, co je to být patetický a pak se zamysli, nad tím o čem píšu. Anonyme. Podívej se na to hrůzný chrlení všelijakých dogmat o tom, kolik za to KJ má a jak je Rosen a Doležal najednou blbej atd.. atd... a jak to tak pozoruji, chodí sem také spousta sparťánků (anonymních) co nám tady přikuřují. Ach jo..... to ten rok pěkně začíná s tím naším sebevědomím a vždycky jsme s Vámi. Chlapi proč tak blbnete, co Vám ten KJ udělal. Vy ponesete odpovědnost za výsledky? Tak proč takhle tady dštíte síru? Nechte je dělat to co oni dělají a pokud to nepůjde pak bude vaše kritika namístě. Ale takhle? Sokrates 55

            • Re: :D, tak to se Vam povedlo - pro Redakci SN

              (host)     před 17 lety 03.01.2008 14:33 |  
              0 0

              Nejdřív si najdi co to znamená dogma a pak se zamysli nad čím píšu.Patetický - libující si v patosu, vzrušený.Patos - vzlezný způsob projevu.Takže než začneš někoho poučovat tak si sám zjisti co to znamená chytráku.Jestli se někdo řídí podle nějakých dogmat (Jarolím je bezchybný, geniální taktik Doležal skvělý obchodník) tak si to ty.

            • Re: :D, tak to se Vam povedlo - pro Redakci SN

              (host)     před 17 lety 03.01.2008 14:36 |  
              0 0

              Jo a mimochodem anonymita znamení utajení jména a ty se asi nejmenuješ sokrates 55. Takže i ty jsi anonym.Chytráku.

              • Re: :D, tak to se Vam povedlo - pro Redakci SN

                (host)     před 17 lety 03.01.2008 14:53 |  
                0 0

                Dobrý den Vám všem. Tak tady vidíte ukázku, kam až to může dojít. Děkuji Vám anonyme za vcelku tvrdé poučení. Jako Sokrates tady píšu už 7 let a nemyslím si, že bych byl až takový anonym narozdíl od Vás. Pokud jste si myslel, že takto je chápán anonym na těchto stránkách, tak tu asi jste anonyme velmi krátkou dobu a tak protože Vám netykám, tak mi taky netykejte. Urážet Vás nebudu a slávistům, kteří toto čtou a známe se z mnoha diskuzí, chci jen říct, že je mi z takových příspěvků hodně smutno na slávistické duši. Tak zlomte vaz pane anonyme a žijte blaze, jen mě to utvrzuje v názoru na tuto nesmyslnou diskuzi. Sokrates 55

                • Re: :D, tak to se Vam povedlo - pro Redakci SN

                  (host)     před 17 lety 03.01.2008 15:05 |  
                  0 0

                  Samozřejmě, že tak uplně anonym nejsi narozdíl ode mě.Ale zpátky k věci 1. s tykáním si přišel ty ale jestli chceš tak ti budu vykat.2.Nechápu na co si to hrajete? Poučujete mě co to znamená patetický a sám to nevíte. Potom ještě použijete další cizí slovo dogma bez toho abyste znal jeho význam.Hrajete si na chytráka a přitom jste uplně vedle.A navíc si hrajete ještě na ublíženěho.Neuvěřitelné!

                • Re: :D, tak to se Vam povedlo - pro Redakci SN

                  (host)     před 17 lety 03.01.2008 15:09 |  
                  0 0

                  Jo a tady nejde o to jak je anonym chápán ne těchto stránkách, ale co to ve skutučnosti znamená.Kdybyste nepoučoval a nemoralizoval tak na Vás nereaguju.

                • Sokrates 55

                  (host)     před 17 lety 03.01.2008 21:44 |  
                  0 0

                  Ac na strankach SN prispivam prakticky jen marginalne, ( ach ty cizi slova, je s nimi ale zabava, ze?) jsem pomerne castym ctenarem uz nejaky ten patek. A pana Sokrata se musim zastat co se jeho prezentace tyce. O nekolik odstavcu vyse jsem se pustil taky s gustem do Anonymu ( uz to nebudu prepisovat, bo mam i lepsi veci na praci) ale proste mi bytostne vadi. Clovek by mel stat za tim co rika a kdyz za necim stojim tak se pod to i podepisi. Co se Martovi tipovacky tyce tak jsem snad taky na 4. Proste letosni sezona byla luxusni, ale hracska kvalita proste chybela ( so par kluku se zranilo a pak uz to bylo spatne). Zapasy s Arsenalem a Sevilou byli az prilis krute a bez posil, ktere mohou zvysit konkurenci to proste dal nepujde). Ostatne i k tomuto jsem se vyjadroval vyse a na nazoru jsem zatim nic nezmenil. Uvidime na konci roku, kdy se tu bud anonymum :-D omluvim, nebo se neanonyme pochlubim, ze jsem mel pravdu a budu tu viskat a jasat hlavne proto, ze se bude darit Slavii.

                  Xallivarius

              • Re: :D, tak to se Vam povedlo - pro Redakci SN

                (host)     před 17 lety 03.01.2008 17:22 |  
                0 0

                no, jen tam mimochodem, mám dojem, že Sokrates je vždycky řádně přihlášený pod svým nickem a jen tak se nepodepisuje až za text. Takže kdoví, jak to s tímto pánem "Sokratem 55" vlastně je......

                • Re: :D, tak to se Vam povedlo - pro Redakci SN

                  mart     před 17 lety 03.01.2008 17:49 |  
                  0 0

                  dojem mas spatnej. Sokrates se nikdy neprihlasoval. Podepisoval se Sokrates, ale nekdo si jeho Jmeno prisvojil na na oficialkach - tak se snazi odlisit. Nakonec to tady vysvetlil dost jasne. Ted se definuje jako Sokrates 55, a jiste pro to ma sve duvody. Jinak se prestante dohadovat na blbostech. Stejne je to moje vina, ze sem to vyprovokoval.... jenze ja si nemuzu pomoct :D, ... jednak sem silenej PADOUCH :D, ... a druhak sem silene natesenej!! Slavie , jedeeeeeem.mart

                  • Re: :D, tak to se Vam povedlo - pro Redakci SN

                    (host)     před 17 lety 03.01.2008 18:02 |  
                    0 0

                    Padouch nebo hrdina vždyť jsme jedna rodina!!

    • Re: :D, tak to se Vam povedlo - pro Redakci SN

      martyni (přítel SN)     před 17 lety 03.01.2008 13:55 |  
      0 0

      :-))) no kam se zařadit, asi 2,5, výměna Blažek za Dočkala, Váchu a peníze mě zklamala, ale uvidíme..třeba se to ukáže jako dobrý tah, i když o tom ted pochybuju...ale marte, nemuzu říkat, že dám vedení "ještě šanci", tak to není, Rosena s Doležalem uznávám a vím, že toho pro slavii dost udělali... takže nenadávám, i když se mi zrovna tohle tak nejak nezdá..

      • Re: :D, tak to se Vam povedlo - pro Redakci SN

        (host)     před 17 lety 03.01.2008 15:11 |  
        0 0

        Vite Sokrae i ja nesu nelibe Vase politicke vyevy jednim smerem, Paroubek uz mne z toho straseni timto nadutcem boli hlava,dodnes jsem nenasel ani to hlasovani na rozpoctovem vyboru a jine veci, netahejte sem politiku, staci mi Gross v lozi a je mi blivno,snad Vondra ,velky Slavista., ale jinak je to jedna verbez. Jinak vas ocenuji treba kluci z Ultras, kterejm se libi Vase nazory, mne uz mene , ale jste Slavista, vas patos beru, mam vas celkem rad ikdyz jsme nazorove jinde. Jiri

    • Re: :D, tak to se Vam povedlo - pro Redakci SN

      (host)     před 17 lety 03.01.2008 15:13 |  
      0 0

      2 Marwek

    • Re: :D, tak to se Vam povedlo - pro Redakci SN

      jane (admin)     před 17 lety 03.01.2008 18:21 |  
      0 0

      O ankete neuvazujeme, spise o usporadani bitky - priznivci setrvani Vachy a Dockala ve Slavii vs. ti ostatni. Ja budu v te prvni skupine :)

      • Re: :D, tak to se Vam povedlo - pro Redakci SN

        (host)     před 17 lety 03.01.2008 18:50 |  
        0 0

        Hrde si stoupnu do te druhe.
        Gino

      • Re: :D, tak to se Vam povedlo - pro Redakci SN

        (host)     před 17 lety 03.01.2008 20:58 |  
        0 0

        Budu rozhodčí.. :))

    • Re: :D, tak to se Vam povedlo - pro Redakci SN

      honzah (přítel SN)     před 17 lety 04.01.2008 12:18 |  
      0 0

      Těžko se zařadit. Byl jsem tak 3,7., ale když jsem viděl na fotbalživě toho Blažka, tak jsem se zděsil (úplná sparťanská držka), takže jsem se posunul někam na 3,2. Ale ostatní si mě můžou zaškatulkovat třeba jinak :-DDD