Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

O Slavii

Zítra se Slavii zřejmě upíše Jan Blažek

Slavii zítra po absolvování zdravotní prohlídky posílí liberecký útočník Jan Blažek. Kluby se dohodly na půlročním hostování s následnou opcí.

"Všechny formality jsou vyřízené, kluby se dohodly, zítra jdu na zdravotní prohlídku," prozradila nová posila, která bude připravena na víkendový turnaj v Sazka areně. "Měl bych už patřit do týmu a bude záležet jen na trenérovi, zda mě tam vezme. To se teprve uvidí, třeba budeme rozděleni na dvě party, ale těžko říct," uvedl. Větší konzultace s trenérem je na programu během zítřejšího dne. "Doposud jsme měli jednu schůzku ještě předtím, než se začalo řešit mé působení ve Slavii."

Blažek má z příchodu do Slavie radost. "Moc se na nové angažmá těším. Během dovolené jsem jen čekal, zda se to vše vyřeší. Teď už v tom není žádný problém, abych sem šel na půlroční hostování," řekl.

Letos nastoupil pouze do šesti zápasů, ve kterých vstřelil tři branky. Během podzimu ho trápilo zranění, navíc samotnému Liberci se nedařilo. "Hráli jsme dvě sezony o titul, teď jsem však byl zraněný a klub hrál o záchranu. Byl jsem zvyklý hrát v popředí. Jenže v kabině nebyla dobrá atmosféra a celý tým byl psychicky dole. To jsem zatím nezažil. I proto jsem rád, že můžu jít do Slavie, která dá se říct hraje o titul. Je to pro mě nová motivace a výzva," rozpovídal se. Zde jej navíc čekají pohárová utkání. "Na dvojzápas s Tottenhamem se těším. V Liberci jsem už pár utkání v evropských pohárech odehrál a vím, že jsou to velice kvalitní duely. I to bylo jedno z hledisek, proč jdu do Slavie. Velice se na to těším a už jenom záleží na tom, abych se připravil a byl zdravý."

V lize celkem odehrál 36 zápasů a nastřílel deset branek, což je slušná bilance. Další by rád přidal ve svém novém angažmá. "Prvním cílem je perfektní zdravotní stav. Pak bych se Slavií chtěl získat titul a v Poháru UEFA se probojovat co nejdále. A pěkné by bylo, pokud by se mi povedlo vstřelit za Slavii pár branek."

Ve Slavii by se měl usadit v základní sestavě, ale samozřejmě o tom musí také přesvědčit trenéra. "Kdybych si myslel, že se nedokážu prosadit do základní jedenáctky, tak by asi byla škoda do Slavie jít. Konkurence je potřeba, nyní mám dva měsíce na to, abych se dostal do formy a nabral kondici. Pak uvidíme, zda na to budu mít nebo ne," uzavřel.

Blažkovi v Liberci sice končí v létě smlouva, ale není vyloučeno, že ji bude muset prodloužit. Přesto by částka za případný přestup za půl roku nemusela být závratná. Záleží tedy na samotném hráči, zda najde v týmu uplatnění a ve Slavii zůstane.

Foto: www.fcslovanliberec.cz

Komentáře (75)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Zítra se Slavii zřejmě upíše Jan Blažek

    (host)     před 17 lety 01.01.2008 23:09 |  
    0 0

    Eště Kozáka...tt

  2. Re: Zítra se Slavii zřejmě upíše Jan Blažek

    (host)     před 17 lety 01.01.2008 23:13 |  
    0 0

    To sem na léto fakt zvědavej ... Pudil min. 25 mega, Blažek taky tak nějak ... to znamená, že min. jeden z nich poputuje zpět do Liberce, protože pochybuju, že bysme dali 50 a více mil. do posil ...

    • Re: Zítra se Slavii zřejmě upíše Jan Blažek

      (host)     před 17 lety 01.01.2008 23:16 |  
      0 0

      25 milionu za hrace kterymu konci za pol roku smlouva?

      • Re: Zítra se Slavii zřejmě upíše Jan Blažek

        (host)     před 17 lety 01.01.2008 23:19 |  
        0 0

        no, Blažek je u zahraničních skautů zapsán stejně dobře jako Fenin, když hráli spolu v repre, tak dával víc gólů než Fenin, ale před MS v Kanadě se zranil, jinak by byl jasným prvním útočníkem on

    • Re: Zítra se Slavii zřejmě upíše Jan Blažek

      Richi (admin)     před 17 lety 01.01.2008 23:19 |  
      0 0

      Tak pokud Blazek nebude muset podepsat v Liberci, tak v lete mu konci smlouva a prijde za tabulkove. Opce je vhodna na to, ze mame jako prvni na nej pravo my.

  3. Re: Zítra se Slavii zřejmě upíše Jan Blažek

    (host)     před 17 lety 01.01.2008 23:18 |  
    0 0

    Super, Blažka jsem chtěl, je vidět, že za Doležala tým funguje na jedničku, přestupy jsou rychlé, takže hráči můžou jet na soustředění......má to jenom jednu nevýhodu: odchovanci mají smůlu...bohužel, toto je průvodní jev týmů, které se chtějí vyrovnat zahraničním velkoklubům, tam také moc odchovanců nehraje......Dočkal půjde do Libu asi taky na hostování s opcí, bude záležet jak se Bláža chytne, ale rozhodně v současné době stojí víc než Bořek........pokud Bláža Jarolíma zaujme, tak je možná vymění + nějaký peníze od nás

    • Re: Zítra se Slavii zřejmě upíše Jan Blažek

      (host)     před 17 lety 01.01.2008 23:28 |  
      0 0

      Bořek má možná tabulkově menší cenu, ale pro Slavii je a bude jeho význam asi větší - hlavně kvůli postu, na kterym hraje. Byl by nesmysl jim dávat opci na Dočkala výměnou za hráče, kterýmu za půl roku končí smlouva (byť by byl sebelepší). Navíc když jim tam posíláme ještě Váchu a na přestup Gecova.

      Jinak ale příchod Blažka je super, souhlasím s tím, že je mnohem lepší než například Fenin a nebýt jeho zranění, možná už by byl venku za větší peníze než on. Pokud bude muset podepsat novou smlouvu v Liberci, bude to ale škoda. Šeterle si taky údajně podepsal Hodúra od července 2008 s tím, že pokud se s Libercem nedohodne v zimě, vezme si ho v létě za tabulkovou cenu... otázkou je, zda by Blažka potom nenechali půl roku stát...

  4. Re: Zítra se Slavii zřejmě upíše Jan Blažek

    (host)     před 17 lety 01.01.2008 23:21 |  
    0 0

    proč by v liberci smlouvu MUSEL prodloužit?
    lucky-pilda

    • Re: Zítra se Slavii zřejmě upíše Jan Blažek

      Richi (admin)     před 17 lety 01.01.2008 23:23 |  
      0 0

      Takové situace jsou obvyklé, neprodloužíš = nikam nepůjdeš ... klub se pak brání, aby neodešel jen za tabulkové.

      • Re: Zítra se Slavii zřejmě upíše Jan Blažek

        (host)     před 17 lety 01.01.2008 23:31 |  
        0 0

        Tak to sice je běźné, ale pro Slavii nevýhodné. Vůbec na tuhle Karlovu hru neměla přistoupit, ten ví,jak ze slavky tahat peníze...No hlavně aby nám pomohl k titulu, to je důležitější, než jestli ho někdy získáme a pak třeba prodáme, protože je téměř jisté, že když prodloužil smlouvu, tak na něj mít nebudeme. Každopádně přeju hodně Štěstí ve Slavii !!LE

        • Re: Zítra se Slavii zřejmě upíše Jan Blažek

          wector     před 17 lety 02.01.2008 00:50 |  
          0 0

          Úplně stejné to bylo s Milanem Ivanou. Nenaděláš nic když chceš toho hráč získat. A aby tam půl roku seděl na zadku v "B", to taky nepotřebujem ( což je taky jedna z trapných českých tradic ).

    • Re: Zítra se Slavii zřejmě upíše Jan Blažek

      (host)     před 17 lety 01.01.2008 23:42 |  
      0 0

      No, jestli ho srovná tak jako Pudila, kterej v jednom kuse chlastá v Liberci v Shaku a v Huti ...

    • Re: Zítra se Slavii zřejmě upíše Jan Blažek

      (host)     před 17 lety 01.01.2008 23:42 |  
      0 0

      No, jestli ho srovná tak jako Pudila, kterej v jednom kuse chlastá v Liberci v Shaku a v Huti ...

      • Re: Zítra se Slavii zřejmě upíše Jan Blažek

        (host)     před 17 lety 02.01.2008 00:55 |  
        0 0

        Proč by Pudil v jednom kuse chlastal v Liberci,když už ho s nim nic nespojuje.Pokud vim,Pudil je z Prahy,bydlí tady a hraje zde fotbal.Takže kdyby chlastal,tak v Praze má na výběr hodně diskoték a barů a nemusí jezdit do Lib.

        • Re: Zítra se Slavii zřejmě upíše Jan Blažek

          (host)     před 17 lety 02.01.2008 01:31 |  
          0 0

          I když na fotkách ze 17.12 figuruje.V tom případě bych si na něj posvítil (být Jarolímem).

  5. Re: Zítra se Slavii zřejmě upíše Jan Blažek

    stromovous (přítel SN)     před 17 lety 01.01.2008 23:41 |  
    0 0

    Nezjišťoval sem přesný info, takže se možná pletu... ale stavíme tak trochu utok samejch trpaslíků ne? Ivana, Šenky, Toleski, Blažek... Necid asi pude na hostovačku... Muj navrh je jasny: Zb.Pospěch sem, Ivana ven. Pak by byl utok vynikající a Ivana mě nepřesvedčil bhužel

    • Re: Zítra se Slavii zřejmě upíše Jan Blažek

      (host)     před 17 lety 01.01.2008 23:48 |  
      0 0

      Tak Hubáček je podle tebe borec, zatímco Ivana tě nepřesvědčil? Zajímavý... A jaký stavíme útok trpaslíků? Vlček taky nebyl žádnej habán a spolu se Šenkeříkem to byla kvalitní dvojka útočníků, takže není důvod kupovat útočníka jen kvůli centimetrum. Navíc Necid ještě nikam neodešel. Ivana, Šenkeřík, Toleski a Blažek + Necid (popř. jinej mladej útočník z B-týmu jako pojistka) na jaro naprosto stačí (Gaucho snad odejde). Vyplácet Pospěcha z jeho tříletý smlouvy v Norsku a přetahovat se o něj se Žižkovem v týhle situaci nemá smysl.

      • Re: Zítra se Slavii zřejmě upíše Jan Blažek

        (host)     před 17 lety 02.01.2008 00:08 |  
        0 0

        Blažek má zhruba 180. To už není prcek a navíc by měl být rychlý, brejkový hráč. Jednoho průrazného, tvrdého hlavičkáře do útoku by to ale chtělo, jestli KJ nebude stavět Necida. A navíc by měl být tvrďák, aby se nepodělal strachem ze Sivoka a Řepouna a případně je poslal do invalidního důchodu. Blažek a Hinault vypadají jako opravdové posily, o Toleskim a Kubáskovi si to nemyslím.
        Tantalos

        • Re: Zítra se Slavii zřejmě upíše Jan Blažek

          Richi (admin)     před 17 lety 02.01.2008 00:10 |  
          0 0

          Hainault do Slavie nepřišel a nevím proč by zatím měl, je to zatím přání Kabíčka.

          • Re: Zítra se Slavii zřejmě upíše Jan Blažek

            mart     před 17 lety 02.01.2008 08:49 |  
            0 0

            No, pockej Richi, ... nebud zlej! To neni jen Kabickovo prani, ale i moje a Lukeho(tam si nejsem jistej, ale domnivam se). Jinak Blazka teda beru.mart

            • Re: Zítra se Slavii zřejmě upíše Jan Blažek

              (host)     před 17 lety 02.01.2008 09:53 |  
              0 0

              Určitě je to i moje přání, marte... :) I kdyby měl bejt ten třetí stoper, aby v případě nouze zaskočil za Brabčáka nebo Suchara... :) Respektive hlavně proto - mě osobně Šourek nepřesvědčil, byť mu šanci pořád dávám. Ale musí jít na hostování na Žižkov, do Kladna nebo tak a tam se v první lize otrkat pravidelným zápasovým rytmem... Luke

    • Re: Zítra se Slavii zřejmě upíše Jan Blažek

      (host)     před 17 lety 02.01.2008 00:44 |  
      0 0

      ano ano... vlček taky nebyl žádný habán... a taky nám to občas chybělo-vysoký útočník, když holt KJ necku nestaví... ano ano. nemá cenu kupovat jenom centimetry, což u Zbyňka tak není, je i jinak dobrý hráč. ivana mě nepřesvedčila že by mohla hrát v konkurenci Šenkyho, Toleskiho, Blažka, Pospěcha. Mimo jiné mi vadí jeho extrémně malá výška, kterou narozdil od Šenkyho nenahrazuje bojovnosti, urputnosti a durazem, a na rozdíl od Vlčka a Blažka rychlostí (180cm sem zjištených nemel, to je pravda) PS: Formulace "přetahovat se Žižkovem" zní komicky ne? pokud budeme chtít tak Viktorka nám nemůže konurovat. ty nám můžou konkurovat když oni ho přeplatěj a my budem škudlit

      • Re: Zítra se Slavii zřejmě upíše Jan Blažek

        stromovous (přítel SN)     před 17 lety 02.01.2008 00:46 |  
        0 0

        stromovous

      • Re: Zítra se Slavii zřejmě upíše Jan Blažek

        (host)     před 17 lety 02.01.2008 10:00 |  
        0 0

        Nesouhlasím. Zásadně ne. Vlček, Šenkeřík měli zimní přípravu (Šenky v Turecku teda, že jo), Ivana jak v zimě, tak ještě pak v létě neměl žádnou. Manažer a klub ho cpali na testy do Norska (Stavanger), do Švýcarska apod... Takže neměl vůbec (!) natrénováno. Přesto si myslím že to, co se od něho v dané situaci čekalo, splnil. Nebuďme zaujatí, v zimě natrénuje, sám ví že to potřebuje jako sůl. A pak se uvidí, až bude mít stejnou startovní čáru jako ostatní... Teď má zpoždění. Každopádně do určité fáze hry je platnější Ivana než třeba Toleski. Toleski je vyloženě hráč do vápna, kterej se třeba 85 minut "motá" a náročnej fanoušek by vyžadoval jeho střídání, jenže pak se dostane k míči, vystřelí a je z toho gól... Ivana je v mých očích spíše takovej ten hračička, což i ukázal proti Seville když prošel proti čtyřem obráncům, vystřelil a trefil tyč. Velká škoda, škoda že z toho nepadla branka! To by bylo radosti a ód... :) Myslím si, že ten útok je složen zajímavěji než na podzim. Brejkový hračička Ivana, důrazný Šenkeřík, gólový Toleski a hbitý Blažek... Plus ještě pokud by nakonec přeci jen ten Pospěch... V což ale nevěřím, tak ale kdyby přece jen, tak to by bylo super.

        • Re: Zítra se Slavii zřejmě upíše Jan Blažek

          (host)     před 17 lety 02.01.2008 10:15 |  
          0 0

          Zapomněl jsem se podepsat, Luke

          • Re: Zítra se Slavii zřejmě upíše Jan Blažek

            (host)     před 17 lety 02.01.2008 14:14 |  
            0 0

            Zajem je opravdu maly ale musim se pochlubit koupil sem si 7 listku do kotle

        • Re: Zítra se Slavii zřejmě upíše Jan Blažek

          (host)     před 17 lety 02.01.2008 10:33 |  
          0 0

          Zdravim, tak se to zacalo hejbat, kdo zna me nazory vi, ze odchod Vachy i Gecova nesu velmi tezko, je totiz jedno jestli jde zatim o hostovani s opci pri cene dohodnute za odkup ci o klasicky prestup. Prichod Blazka je uz jen pouhou formalitou, ale pozor hrac je znam svym bohemskym stylem zivota, cimz si nezadal ani s Danem Pudilem. Cenu 25 milonu mohu vyloucit, bude o dost nizsi, podporena hracskymi kompenzacemi. Odchod nasich nadeji ukazuje silu Lubose Kozla i styl prace Liberce, ktery nakoupi 5 nadeji, da jim velmi slusne podminky lepsi nez ve Slavii a ono se zpravidla urodi. Dejmkove, nezatracujte je , jeste neni vsem dnum konec. Dalsi posily jsou na spadnuti, uz bych jen opakoval , co zde ostatni pisete dost dlouho. Ovsem konec neni ani s odchody, takze se mame jeste na co tesit. Spis mne opravdu vadi jina vec, v posledni dobe se hracum z nasich mladeznickych kategorii uzavrela cesta vysse a tak mnoho z nich zacina sve budouci fotbalove kroky spojovat s jinymi kluby a tak by se chtelo rict , zima bude opravdu bohata........Jinak , se o vikendu kona hala s nej ceskymi tymy, je sice pravda , ze treba Sralta posle hodne kombinovany tym, ani u nas neni jistota toho nejlepsiho, ale bude to stat za to a zajem nejen u nas je zatim dost maly. Jinak snad zaverem, ceny hracu kterych se zbavujeme jsou hodne poddimenzovane, jejich platy jsme sice museli obcas dorovnavat , protoze treba Kladno nebylo schopno zaplatit celkovou vyssi smlouvy nasich hracu, ale opravdu jsme museli tak spechat a nekopy typu Zelinky ci Dubskeho budeme platit dale. Jiri

          • Re: Zítra se Slavii zřejmě upíše Jan Blažek

            (host)     před 17 lety 02.01.2008 11:05 |  
            0 0

            co je spatnyho na Zelinkovi? v letni priprave hral dobre, to ze se ted neprosadil v CB jeste nic neznamena...starr

        • Re: Zítra se Slavii zřejmě upíše Jan Blažek

          mart     před 17 lety 02.01.2008 11:10 |  
          0 0

          ...a ja se pridavam. Ivana by skutecne mel byt o hodne lepsi (s poradnou pripravou, a hlavne s cistou hlavou). Pospecha nevim....., ale ten utok tak jak rika Luke ( prip. s Necidem...) by moh' bejt o.k.
          Jinak sem mel trochu depressi (ne nebojte jen asi 10 minut :D) z toho Tottenhamu. Silene vyrostli s prichodem Juande Ramose. Podle vseho by ale mohl odejit Berbatov, a pak docela verim, ze by to mohlo byt vyrovnane. (Jinak Ledley King se do unora bohate zrani, ... von je vetsinou zranenej, takze toho bych se zas tak nebal). Takze Slavia do toho!mart

          • Re: Zítra se Slavii zřejmě upíše Jan Blažek

            (host)     před 17 lety 02.01.2008 11:33 |  
            0 0

            Zelinka byl skutecne v letni priprave na solidni urovni, ale tim to skoncilo, Budejiovice s nim proste nepocitaji a Straka ho nechce, vedeni Slavie v techto hodinach dotahuje prichod Cerneho jednaji prave opet o vyssi ostupneho/ a jeste jednoho hrace do zalohy. Prichod vsech hracu ma byt uzavren nejdele do odjezdu na soustredeni , ale vyjimka jak uz jsme se presvedcili potvrzuje pravidlo. mozna nas uz tolik veci neprekvapi, napr, jaro dohrajeme na Strahove, nebo pokud bude rehabilitace pokracovat takovbymi kroky jako dosud je mozny navrat Sventa drive nez bylo stanoveno/konec brezna zacatek dubna/. A zaverem drb od konkurence, na Sralte skocilo opatreni , ktereprovadela stavebni firma ohledne nosniku konstrukce. Jiri

            • Re: Zítra se Slavii zřejmě upíše Jan Blažek

              (host)     před 17 lety 02.01.2008 11:45 |  
              0 0

              A co spadne jim to? :) Však taky jen co sralta lehla popelem :-D A taď vážně. To stavební opatření je jen pro jaro a pak se budou stěhovat nebo má vydržet až do stavby Vlasta arény. Dík GeorgK

              • Re: Zítra se Slavii zřejmě upíše Jan Blažek

                (host)     před 17 lety 02.01.2008 11:52 |  
                0 0

                Vseobecne se pocita , ze se budou stehovat na Strahov a to na dobu nejmene dvou let, ale oficialne zalezi na Kostalove rychlosti ohledne povoleni, momentalne prej nejaka akcni situace se spadnutim nehrozi, ale odborna firma provadejici ty stavebni prace doporucila zasadni renovaci..... Jinak samozrejme , ze Kostal moc dobre vi, proc tam stadion /narodni cpe/, Sparta by neplatila za Stahov ani korunu,naopak by dostavala prachy neco jako odskodne za zpusobene problemy, navic i ostatni oddilly /atletika, by si asi pomohli/, nebo uz pomohli. Navic interni zpravy ze Strahova uz zase hovori o Kostalovic blizkych zahjistujicich stavbu ci projekt. Takze opet mala domu. Jiri

                • Re: Zítra se Slavii zřejmě upíše Jan Blažek

                  (host)     před 17 lety 02.01.2008 11:59 |  
                  0 0

                  S proplácením bolestného, to je rafinovanej spůsob jak je sponzorovat z fondů ČMFS :/ Má někdo žaludek na spočtení těchto sralťanských "malých domů"? Může to dát docela zajímavou sumu. GeorgK

                  • Re: Zítra se Slavii zřejmě upíše Jan Blažek

                    (host)     před 17 lety 02.01.2008 12:04 |  
                    0 0

                    Letos opet dostali dotaci 20 milionu ze statni kasy.
                    Co prestupu tyce je to super, jen me desi, ze jsou skoro vsichni zatim na hostovani (Ivana, Pudil, Blazek, Belaid). Doufam, ze liberecaci prijdou natvrdo.
                    Cerny, prosim, at to nevyjde, toho fakt nechci, ten na to nema ani nahodou, myslim tim hru o titul a meinarodni souteze, na hru o zachranu a 2. ligu je samozrejme celkem dobrej.

                    • Re: Zítra se Slavii zřejmě upíše Jan Blažek

                      (host)     před 17 lety 02.01.2008 12:36 |  
                      0 0

                      A na vsechny mame opci, takze to vidim velice vyhodne

                • Re: Zítra se Slavii zřejmě upíše Jan Blažek

                  (host)     před 17 lety 02.01.2008 12:03 |  
                  0 0

                  ..no a ja mam zase informace..rekl bych ze jsou opravdu podlozene....ze se v tom veze totiz i jiz v tisku zminovane..a to pozemky vedle sparty,..ktere jsou kostalem zastavene..a on v tom ma prej straaasny prachy..takze mu vylozene jde o to,..asby se stavba podarila..
                  ja jen osobne doufam,.. ated ne jako fanousek slavie..ale jako rozumne myslici clovek..ze to tam nebude..at to postavi jinde..ale tam tedy ne..myslim ze by to byl sileny napad jak uz takhle z ucpany prahy a maximalne zahusteny letny udelat totalne kolapsovy misto v praze!!!!

                  ja si proste nedovedu predstavit jak kazdej vikend(akci ma byt minimálne...40)...bude prosta tato cast prahy paralyzovana 40 tisici lidmi(kdyz budu brat tu nejhorsi variantu ze bude plno)..
                  proste jen verim v lidskou mysl a rozum!!
                  martin

            • Re: Zítra se Slavii zřejmě upíše Jan Blažek

              (host)     před 17 lety 02.01.2008 12:00 |  
              0 0

              S tím Dušanem by to bylo fajn, ale protože mám také"fotbalové" koleno, tak vím, že i když si člověk myslí, źe je to OK, tak může přijít brzo tvrdá realita v podobě obnovení . Ja´díky uspěchání a "kvalitní" práci doktorů pověsil amaterský fotbal na hřebík:-)) a jen díky léčitelovi, mohu hrát aspoň tenis a provádět nekopací a nekontaktní sporty....Předpokládám však, že má Dušan schopnějśí doktory:-))
              Myslíś, źe Necka zůstane, nebo pomaže na hostování? Jestli přijde Blažek, tak bude 4. útočník a to by si asi moc nekopl. Leda, že by se jako za Beránka měnil kolem 50. minuty celej útok.To byl celkem zajímavej model.
              LordEdmund

              • Re: Zítra se Slavii zřejmě upíše Jan Blažek

                (host)     před 17 lety 02.01.2008 12:07 |  
                0 0

                Vis ja sem hodne smutnej ze vsech 3 kluku , co maj odejit za hubicky, Necka ma take odejit na hostovacku, protoze KJ ho moc nemusi a je tam neco ze zivotospravou, Dusan chce naskocit sam co nejdriv, podle nej samotneho probehla prvni etapa rehabilitace hodne nadstadartne, chces li to polopate, co tady delaj 2 mesice tam stihl za jeden, zdaleka nejde jen o Necku, hostovacky budou a bude jich v navaznosti na dokoncene prestupy pribyvat. Jiri

                • Re: Zítra se Slavii zřejmě upíše Jan Blažek

                  (host)     před 17 lety 02.01.2008 12:17 |  
                  0 0

                  Mě mrzí hlavně Vácha. Takhle kvalitního hráče , kterej může z lavičky naskočit kamkoli do zálohy, nebo na krajního obránce,by se neměla Slavka zbavovat. Měl jsem představu, źe by svým herním pojetím , mohl jednou nahradit Mateje, kterej v létě nejspíš odejde. Myslim, źe posouvání záloha , obrana by mohl Vácha zvládnout podobné, jako to zvládá Matej. Je stejné tvrdej, rychlost má taky, techniku a i sebevědomí. Osobně ho vidim jeŠtě jako kvalitnéjšího hráče, než je třeba Boŕek. Kaźdopádně chápu, že se musí kádr zůžit a co možná nejvíce zvýšit kvalitu, ale pŕípadná opce na Váchu a Dočkala, to bych považoval za chybu, jinak téméŕ bezchybného vedení...Kdyby je nechtěl Liberec bez opce, tak by je chtělo Kladno, Most...atd.

                  • Re: Zítra se Slavii zřejmě upíše Jan Blažek

                    (host)     před 17 lety 02.01.2008 12:51 |  
                    0 0

                    Z těch třech hráču je největší chyba pustit Dočkala.... To je podle mě hráč o kterym hodně uslyšíme.....
                    Navíc mě teď napadá na ME Juniorů byl našim nejlepšim střelcem pokud si pamatuju Necid ne Blažek. tak mi teď příde trochu prapodivný pokud se chce zbavit Necid a přivést Blažka....

                    • Re: Zítra se Slavii zřejmě upíše Jan Blažek

                      (host)     před 17 lety 02.01.2008 13:29 |  
                      0 0

                      Vis odpovim ti hodne zesiroka, kazdy trener , reditel ci skaut ziji i z prestupu, to same ti nasi, navic pokud opakovane trener nevybere hrace pri priprave do kadru, zacne kolem nej zakonite krouzit konkurence, navic je verejnym tajemstvim, ze prave Kozel lakal nase hrace do jineho tymu uz v lete. A tady zacina cele divadlo, koupime hrace, ktery je z dlouhodobeho hldiska neudrzitelny a prodame za stejnou castku hrace repre do 21 let. No a vsichnisi namasti kapsu. To cele je bohuzel byznys pro trenera, ktery v pripade lutraktivni nabidky nemusi byt v lete jiz trenerem. A hlavne tady kazdy pise jak narocne je drzet tyto hrace na hostovani, kolik to stoji , to je nesmysl, hrace plati tyto tymy, my jen doplacime,z tohoto pohledu vedeni Slavie udelalo velkou chybu a vykriky typu podivejte vzdyt oni nehrajou mohou platit treba rok a pak to muze byt jine.Jiri

                      • Re: Zítra se Slavii zřejmě upíše Jan Blažek

                        (host)     před 17 lety 02.01.2008 13:47 |  
                        0 0

                        Musíš se na to podívat i z druhé strany ty hráči tam jít chtějí. Co by tady dělal Gecov ? Na jeho postu hraje Tavares, Švec - ti sou lepší, Gebre ten je srovnatelny + Suchý. Je tady trenér který mu opakovaně nedal šanci. Prostě ty hráče tady nic nedrží.

    • Re: Zítra se Slavii zřejmě upíše Jan Blažek

      honzah (přítel SN)     před 17 lety 02.01.2008 18:10 |  
      0 0

      Taky ten Kozák z Opavy vypadá docela zajímavě.

  6. Re: Zítra se Slavii zřejmě upíše Jan Blažek

    (host)     před 17 lety 02.01.2008 13:28 |  
    0 0

    mi řekněte..vácha a gebre...oba můžou hrát pravýho beka, záložníka i defenzivního záložníka a v čem je gebre o tolik lepší než vácha??přijde mi totiž zvláštní že jeden se koupí a druhej se prodá(resp. pošle na hostovačku s opcí-esli to je teda pravda)?? já osobně bych teda v týmu viděl radši váchu než gebreho....

  7. Re: Zítra se Slavii zřejmě upíše Jan Blažek

    quelhar (admin)     před 17 lety 02.01.2008 13:57 |  
    0 0

    Vacha i Dockal jdou do Liberce na hostovani S OPCI. Podle me to je prilis vysoka cena za Pudila s Blazkem... Lepsi by bylo zaplatit vice penez a ponechat si aspon jednoho z techto hracu.

    • Re: Zítra se Slavii zřejmě upíše Jan Blažek

      (host)     před 17 lety 02.01.2008 14:10 |  
      0 0

      Vidis a neni to zde tak dlouho co jsme se preli spolu o jine nase hrace, realita je proste hodne bolestiva, az jaro ukaze spravnost teto politiky. z dlouhodobeho hlediska je takovy postup hodne nedrzitelny, klub bez vlastni koncepce prodavajici repre do 21 let je v Evrope raritou i kdyz by slo o vymenu kus za kus. Jiri

      • Re: Zítra se Slavii zřejmě upíše Jan Blažek

        quelhar (admin)     před 17 lety 02.01.2008 14:20 |  
        0 0

        Ja tomu rozumim jen z toho hlediska, ze v minulych letech se (z nutnosti) vyzkousela strategie zapojovani odchovancu do A tymu a prineslo to nekolik druhych a tretich mist v lize. Zatimco rumunska konkurence kupovala vetsinou zkusene hrace a sbirala tituly. Takze rozumim tomu, ze vedeni chce vyzkouset hrat se zkusenymi hraci a ne s mladiky a jak ukazal podzim, tak to celkem vychazi.
        Nicmene ty mlade reprezentanty bychom meli mit pod smlouvami do doby, nez zacnou podavat stabilne dobre vykony a pak je alepson vyzkouset v priprave. Myslim si, ze Dockala jsme meli udrzet pod smlouvou za kazdou cenu.

    • Re: Zítra se Slavii zřejmě upíše Jan Blažek

      martyni (přítel SN)     před 17 lety 02.01.2008 14:17 |  
      0 0

      Hm.., tak to je hodně zvláštní obchod... ovšem klíčové bude to slovo opce... a my nevíme, jak jsou podmínky opce stanovený, jestli je cena přímo stanovená nebo bude nějak určená cena tržní nebo jestli je využití opce nějak závislé na využití opce na Blažka.. kazdopadne kvalita vsech trech hracu mi prijde srovnatelna, Blazek ma vetsi zkusenosti v lize a je produktivni, ale zase nic moc povest a taky zdravotni problemy, takze 2 hrace za jednoho, to je divny, zvlast kdyz na tenhle post mame Senkyho, Toleskiho, Ivanu.. no, jestli nekdo bude vedet detaily, budu vdecen...

      • Re: Zítra se Slavii zřejmě upíše Jan Blažek

        (host)     před 17 lety 02.01.2008 14:27 |  
        0 0

        Definitivni podminky se jeste pecou, ale je jasne Gecov odchazi za cenu okolo 4-5 mil. korun, jako soucast nahrady putuje na sever i Vacha a Dockal na hostovani s opci na moznost prestupu, podminky jsou pro nas nevyhodne, ceny jednotlivych hracu se sectou a doplatek do ceny zaplati Slavia, u te se predpoklada doplatek v pripade zajmu o oba hrace asi ve vyssi 25 az 30 milionu, tj . cena za kterou maji na vever putovat oba hraci, kteri to chteji je okolo 10 az 15 milionu za oba, coz je ale v pripade repre do 21 let jimz bude od unora patrne i Gecov hodne malo. je treba pripomenout, ze hlavne Dockal se do Slavie nechtel prilis vracet a tak Liberec oba hraci pry prijali temer radostne, u Vachy zase nemel zejem trener Jarolim, s odkazem na hracovy problemy. nahrada za tyto hrace , tedy pokud vse dopadne , jak ma je skutecne na dobre urovni, Slavia se jiz dohodla s jednim zaloznikem, na spadnuti je i souhlas oddilu, jedine co by vse mohlo zhatit je nesouhlas jednoho s lidru Slavie. Jiri

        • Re: Zítra se Slavii zřejmě upíše Jan Blažek

          (host)     před 17 lety 02.01.2008 14:34 |  
          0 0

          Problemy Vachy jsou jaky? Jinak neni ten zaloznik Abraham? Doufam ze ne :) starr

          • Re: Zítra se Slavii zřejmě upíše Jan Blažek

            (host)     před 17 lety 02.01.2008 15:04 |  
            0 0

            Tak to je fakt divnej byznys... Nevidíme do toho a třeba se tahle celá transakce táhne od příchodu Pudila k nám a příchodu Kozla do Liberce. Ale jestli je to v případě Blažka čerstvé tak mi to hlava fakt nebere. Máme TŘI odchovance (juniroská repre) + Pudila, který bude zřejmě v létě náš. A cu uděláme? Pošleme ty tři kluky do Liberce (za zřejmě nevýhodných podmínek) a přivedeme Blažka (sice kvalitního hráče, který má ovšem obrovské problémy se životosprávou a pochybný charakter). V létě se lehko mlůže stát, že Pudil odejde (finančně na tom vyděláme) a zůstane nám jen Blažek... Takže z potencionálních 4 hráčů máme jednoho a díky doplatku za Blažka ani ne moc naditou kapsu... Holt fotbal je byznys a na srdcaře se nebere ohled. Přijdou místo nich další žoldáci. Nevim, nerozumim, nelíbí se mi to. Co dodat, Snad jen to že ve vší úctě k tomu co se Slavií KJ dokázal (nebo nedokázal?) asi neni dobré když někdo zůstává v prostředí kde se točí tolik peněz příliš dlouho a vybuduje se síť vztahů, kterou využívá pro svůj profit. Ravik

        • Re: Zítra se Slavii zřejmě upíše Jan Blažek

          (host)     před 17 lety 02.01.2008 14:36 |  
          0 0

          s jakým záložníkem?? Je to Černý?

          • Re: Zítra se Slavii zřejmě upíše Jan Blažek

            (host)     před 17 lety 02.01.2008 14:39 |  
            0 0

            Vacha si rad uziva zivota , navic nekolikrat Kj doslova nasral i svou vizazi........, nelze to rozebirat, zaloznik o kterem nluvim neni Abrham, ale i to byla jedna z variant. Jiri

            • Re: Zítra se Slavii zřejmě upíše Jan Blažek

              (host)     před 17 lety 02.01.2008 14:49 |  
              0 0

              Nasral vizazi?? To je trochu divný ne ? A tan hráč je Rajnoch ?

              • Re: Zítra se Slavii zřejmě upíše Jan Blažek

                (host)     před 17 lety 02.01.2008 14:52 |  
                0 0

                Mel moc vlasu, tebe by to nenasralo kdyby si byl Jarolim? :) starr

                • Re: Zítra se Slavii zřejmě upíše Jan Blažek

                  (host)     před 17 lety 02.01.2008 15:13 |  
                  0 0

                  Kurna... :))) Luke

            • Re: Zítra se Slavii zřejmě upíše Jan Blažek

              (host)     před 17 lety 02.01.2008 14:53 |  
              0 0

              Hele když mu vadí, že si užívá života tak proč chce Blažka??

              • Re: Zítra se Slavii zřejmě upíše Jan Blažek

                jane (admin)     před 17 lety 02.01.2008 18:08 |  
                0 0

                Asi jeste nevidel jeho profil na libimseti.cz :)

                • Re: Zítra se Slavii zřejmě upíše Jan Blažek

                  (host)     před 17 lety 02.01.2008 18:46 |  
                  0 0

                  Až si ho prohlédne a až zjistí to s rozhovorem, tak se udělá asi papá.. :)

  8. Re: Zítra se Slavii zřejmě upíše Jan Blažek

    (host)     před 17 lety 02.01.2008 14:38 |  
    0 0

    No tak s tím Blažkem nevím nevím... Takovej typickej šamponek:-))) . Jestli to chce ten kluk někam dotáhnout tak se bude asi muset docela změnit. (myslím povahově). Odchod Gecova do Liberce docela chápu. Už byl kolikrat na přípravě s ačkem a nikdy asi nějak moc neoslnil. Defenzivních záložníků máme dost. Ovšem jestli míníte pustit naše momentálně ¨nejtalentovanější hráče. Váchu a Dočkala. Přece sme si je tady ve slavii nevychovaly aby za nas zahraly par zápasů. Oba mají obrovskej potenciál... nejen pro slavii ale časem určitě i pro repre... S hostovačkou klidně souhlasím ale už vubec ne s nějakou opci ve smlouvě o připadnem prodeji. Všichni víme že liberec na jaře pujde nahoru... A věřte tomu že jestli tam pujdou na to hostování tak tam ta jejich hra bude stát právě na těchto našich založnících. A podle mýho názoru Dočkal už ted má na slavii hrat v zakladu. na pravým záložníku se furt někdo točil... A on v kladně si tam ze všema vytíral prcku... ( ty Dočkalovy centry po odchodu poborskýho v lize nemají konkurebci ) Jestli toto Karel Jarolím nevidí tak už vážně nevím... Rozhodně bych dočkala do přípravy vzal... na hostovačku ho pak vezme skoro každej tým v lize...

    • Re: Zítra se Slavii zřejmě upíše Jan Blažek

      (host)     před 17 lety 02.01.2008 14:45 |  
      0 0

      Tak jeste jednou, hrac proste pod Jarolimem hrat nechce, sve sehrala i zakulisni prace Kozla a Jinocha, bohuzel souhlasim s tebou, kdyz vezmu treba Belaida/ani jeho setrvani neni jiste/ a porovnam ho s nasimi hraci vyjde mi z toho Borek jako vitez, na Kladne odehral velky podzim a jen pitomci na nasem webu tvrdi, ze Frantici byli lepsi a Gecov, o tom je znamo , ze kdyz citi duveru umi podat nadprumerne vykony, ale u KJ a jeho zname aversi ke kmenovym hracum byvaleho b tymu L. Kozla to asi nemohlo dopadnout jinak. Jiri

      • Re: Zítra se Slavii zřejmě upíše Jan Blažek

        (host)     před 17 lety 02.01.2008 14:51 |  
        0 0

        Sranda bude až se Vácha nebo Dočkal v Liberci prosadí a budou prodaný za velký peníze.

      • Re: Zítra se Slavii zřejmě upíše Jan Blažek

        (host)     před 17 lety 02.01.2008 14:52 |  
        0 0

        ..jiri,..proc KJ nema duveru k hracum co hrali v becku pod kozlem?...

        ja osobne mam treba kozla rad..rad sem na nej chodil byl to dobrej hrac..neznam ho..ale rek bych ze treba je to nekonfliktni clovek..a snad i dobrej trenek (i kdyz zacinajici)

        a KJ by spis mel koukat na fotbalovou stranku fotbalistu a ne to jestli hrali v becku cecku..nebo kdovi kde
        Martin

  9. Bohemka

    (host)     před 17 lety 02.01.2008 14:39 |  
    0 0

    Prostě nechápu proč Slavia nepustila někoho do Bohemky. Myslel sem si že si ty týmy pomáhaj, ale Bohemka chtěla na host. Dočkala, Váchu i Gecova a místo toho je poslali do Liberce.... Je to škoda

    • Re: Bohemka

      (host)     před 17 lety 02.01.2008 14:50 |  
      0 0

      Protoze Bohemka nechtela platit , ale jen prevzit smlouvy a hlavne ty kecy Priibyla jsou jen keci, kouka jinam, ale pokud mam dobre info, neuspeje prilis ani v becku Sparty, ta se vzhledem k novym vazbam zameri vice na vychod tj na Slovensko, kam Bilek bude mozna expedovat nektere hrace. takze Bohemka vzhledem k prachum neni v kursu, jiri

      • Re: Bohemka

        martyni (přítel SN)     před 17 lety 02.01.2008 14:59 |  
        0 0

        No jediny rozumny vysvetleni, co me napada, je skutecne nejakej osobni problem Jarolima s hraci "Kozlova" becka, nebo snad Jarolima s Kozlem, zprvu jsem ocekaval, ze treba Kozel by mohl byt asistentem u acka, misto Rehaka, no je teda fakt, ze vedle Jarolima by asi nemel dostatek prostoru, takze asi proto se tak nestalo, ale nejakej hlubsi problem tam asi bude... jestli Jiri pises, ze Jarolimovi vadi Vachuv zpusob zïvota a vizaz, tak je zvlastni, ze mu nevadi Blazek, o kterem jdou zvesti podobne a vypada jak vypada, ze..:-)), takze ten rozdilny metr je do oci bijici...

        • Re: Bohemka

          martyni (přítel SN)     před 17 lety 02.01.2008 15:06 |  
          0 0

          a nebo sazka na to, ze z Blazka se stane vyjimecnej hrac a Dockal s Vachou budou prumerni... to je ale celkem vysoka sazka, pac si myslim, ze ta sance je u vsech tri podobna, mohou vyniknout i zapadnout do prumeru, na nejaky prognozy je v jejich veku asi brzo, nemaj toho tolik odkopano jako treba Suchy, Svec nebo Janda

    • Re: Bohemka

      (host)     před 17 lety 02.01.2008 15:02 |  
      0 0

      Myslím že aspoň v zájmu dobrých vztahů by tam mohli poslat Zelinku na pomoc. Vždyť Kladno taky nemá prachy a Slavia tam poslal hodně hráčů....

  10. Re: Zítra se Slavii zřejmě upíše Jan Blažek

    (host)     před 17 lety 02.01.2008 14:57 |  
    0 0

    Tak na idnes píšou, že Dočkal s Váchou odcházejí na hostování s opcí.Bohužel.

    • Re: Zítra se Slavii zřejmě upíše Jan Blažek

      (host)     před 17 lety 02.01.2008 15:17 |  
      0 0

      Clovece Kladno a popravde nemelo o oba hrace na jare zajem za podminky, ze se do Slavie budou zase za pul roku vracet a nebudou smet nastoupit ve vzajemnem zapase, Kladno chce vybudovat kadr s delsim vyhledem nez jen na jaro a to i za podminky, ze liga tam nemusi byt vecne. A Zelinka, budme uprimni jeho vykony by asi na zaklad Kladna na podzim nestacili a lavickou asi take nejsem jist, jeho dalsi ucinkovani bude sikovnosti jeho manazera. jiri

      • Re: Zítra se Slavii zřejmě upíše Jan Blažek

        (host)     před 17 lety 02.01.2008 15:31 |  
        0 0

        No vidíš a presto je do Kladna pustili. Ted Bohemka potrebuje poct a jejich soused se na ne vykasle! Rozhodne do ligy patri spis Bohemka nez nejaky Kladno ikdyz jim sestup nepreju. Ted me proste Slavia zklamala...Ikdyz chapu ze za kvelitniho hrace (Blažka) chteli adekvatni nahradu, ale tohle mi prijde moc...

        • Re: Zítra se Slavii zřejmě upíše Jan Blažek

          (host)     před 17 lety 02.01.2008 15:37 |  
          0 0

          Urcite si pamatujes na leto, kdy jsem horoval za Dejmky, kteri ale zatim nepresvedcili, ale rikam znovu, pockejme na jaro na boj o postup do kvalifikace o ligu mistru a hlavne pockejme na dalsi kroky vedeni Slavie. Ve Slavii vidim dost dalsich sikovnych hracu, kteri by Bohemce mohli pomoci, ale jsou pro ni drazi. je temer jasne , ze treba Sourek, Gaucho , Necid, Jablonsky, Divis by meli dostat sanci jinde a u nekterych bych se nebranil sluvku natrvalo. Jiri

          • Re: Zítra se Slavii zřejmě upíše Jan Blažek

            (host)     před 17 lety 02.01.2008 15:47 |  
            0 0

            Urcite by to bylo dobry kdyby je tam pustili aspon na hostovani kdyz zatim v Bohemce neejsou prachy. Sourek, Gaucho , Necid, Jablonsky, Divis by urcite byli dobrou posilou. Ale jak rikas, pockame a uvidime....

  11. Re: Zítra se Slavii zřejmě upíše Jan Blažek

    honzah (přítel SN)     před 17 lety 02.01.2008 18:25 |  
    0 0

    Vidím, že se tady rozpoutala velká diskuse. Je vidět, že vedení Slávie a Liberce rozjelo velkou vzájemnou akci "hostování s opcí na přestup". Nakolik to pro nás bude výhodné, záleží na konkrétních částkách v těch opcích, případně slíbených podílech z přestupů ven. Takhle z venčí to neumím posoudit.

    Např. ta smlouva o Pudilovi (uplatnění opce za 25 mega a pozdější polovina z odchodného ven) je výhodná pro všechny zúčastněné a pro Liberec ještě trochu víc.

    Že jsme si k těmto "kejklím" našli partnera v Liberci je ale dobře - je to významný celek, který se dere nahoru, má studnici zajímavých hráčů, dobré zázemí a v nejbližších se nejeví jako přímý tabulkový konkurent. Je tam důvěryhodná trenérská dvojice Škorpil - Kozel. Celkově tedy vidím, celou záležitost optimisticky, nesmíme však Dočkala s Váchou pustit pod cenou. Pan Karl je velmi protřelý obchodník a opatrnosti není nikdy dost.