Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

O Slavii

Josef Kubásek stále v jednání

Jednání o příchodu sokolovského brankáře Josefa Kubáska nadále pokračují. První kontakty proběhly již v létě, ale až nyní v zimě by se snad všechno mohlo dotáhnout do zdárného konce.

Už to vypadalo, že se vše stihne do konce tohoto roku, nakonec tomu tak není. Vše je pouze na klubech, samotný hráč se nabídce nebrání, ba naopak. "Do Slavie bych šel rád, ale uvidíme, jak se kluby mezi sebou dohodnou," říká na dotaz Slávistických novin o průběhu jednání.

"Dle dosavadních závěrů z velmi komplikovaných jednání by se měly věci finalizovat po návratu Doležala na začátku ledna," přibližuje vývoj jednání Dalibor Lacina, hráčský agent brankáře Kubáska.

"Ve Slavii je určitě veliká konkurence, ale domnívám se, že by mi to spíše mělo pomoci. Vedle tak zkušených brankářů jako jsou Vaniak nebo Vorel bych se mohl ještě něco přiučit," nebojí se bývalý a snad i budoucí spoluhráč Dřížďala konkurence mezi tyčemi. Nutno dodat, že pokud přestup opravdu vyjde, tak je možné, že Vorel odejde na hostování.

O tom, zda by se během jarní části zatím spíše rozkoukával nebo by zabojoval o místo v sestavě, zatím neuvažuje. "Na tuto otázku by bylo ještě předčasné odpovídat. Bude také záležet na tom, jak se oba kluby domluví. Pak uvidíme," říká sympatický brankář.

Pokud by přestup nevyšel ani v zimě, celkem by ho to mrzelo. "Určitě. Je to vlastně už moje druhá šance odejít do Slavie," říká, ovšem jinak je klidný: "Co se má stát, stane se," neláme si hlavu. Je pravděpodobné, že v takovém případě by po něm sáhl jiný klub. "Necháme se překvapit, jak to dopadne," dodává.

Komentáře (82)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Josef Kubásek stále v jednání

    (host)     před 17 lety 29.12.2007 13:33 |  
    0 0

    Pokud máme Vaniaka, jeho šance dostat se na plac je minimální. Jeho nákup by tedy mužstvo neposílil, pouze oslabil pokladnu. Takže by to nebyla posila, ale oslaba. Je-li opravdu perspektivní, pak bych na něj koupil pouhou opci a nechal ho Sokolovu.
    Tantalos

    • Re: Josef Kubásek stále v jednání

      (host)     před 17 lety 29.12.2007 17:49 |  
      0 0

      V 80% toho co jsem delší dobu píšeš s tebou souhlasím...Ale..Vaniak má před sebou maximálně 1,5 roku a už teď dostává "stařecké góly" takže je nutné ho nahradit navíc Vorel odchází do Bohemians 1905..

      • Re: Josef Kubásek stále v jednání

        (host)     před 17 lety 29.12.2007 18:29 |  
        0 0

        Tohle říkali o Frantovi Veselém osm let. Osm let za něj kupovali druhořadé náhradníky, ale on byl pořád nejlepší. Kdyby neodešel do rakou, museli by ho odstřelit.
        Vaniak je nejlepší brankář v GL, srovnatelný u nás jen v Čechem. Dokud chytá tak skvěle, jak chytá, je nesmysl za něj hledat náhradu. Kdyby končil, tak bych chtěl lepšího brankáře než Kubáska. Lejsala, Daňka. Na brankáři záleží ze všech hráčů nejvíc a kupovat levně nemá smysl.
        Tantalos

  2. Re: Josef Kubásek stále v jednání

    (host)     před 17 lety 29.12.2007 14:14 |  
    0 0

    proc privadet golmana, ktery (minimalne co se teto sezony tyce) extra nevycniva svymi vykony ani ve druhe lize ? nevim proc neverit vlastnim odchovancum a nesverit jim pozici dvojky/trojky

    • Re: Josef Kubásek stále v jednání

      (host)     před 17 lety 29.12.2007 14:52 |  
      0 0

      Jsem rád,že vidíš věc stejně,jsou to vyhozené peníze za průměrného brankáře,máme lepší odchovance Hanuše,Valeše,Diviše.Radši ušetřené peníze investujme do nákupu skutečných talentů typu Lecjakse,Morávka,Kozáka,nebo je použijme na navýšení rozpočtu dorostu.Je to špatné rozhodnutí.Dan.

      • Re: Josef Kubásek stále v jednání

        (host)     před 17 lety 29.12.2007 15:03 |  
        0 0

        pořad se tady hovoří o Divišovi a jinných,ale to si opravdu vsichni myslite že každej odchovanec musí prosadit?

        • Re: Josef Kubásek stále v jednání

          (host)     před 17 lety 29.12.2007 15:10 |  
          0 0

          nikdo nechce, aby byli vyse zminovani hned jednickou, jen si myslim, ze pro roli tretiho brankare neni nutno ve stavajici situaci triadvacetileteho golmana z druhe ligy, coz muze byt pro dalsi golmany demotivujici

        • Re: Josef Kubásek stále v jednání

          (host)     před 17 lety 29.12.2007 15:11 |  
          0 0

          To víš, že se dobrý odchovanec nemusí prosadit, zvlášt když se koupí někdo horší, zaplatí se za něj nehorázný peníze, proto se staví, a když se neosvědčí, koupí se zase někdo jiný. Tak například se ve Slavii neprosadil jistý Blažek, teď v Norimberku.

          • Re: Josef Kubásek stále v jednání

            (host)     před 17 lety 29.12.2007 15:20 |  
            0 0

            Blažek je podle mě přeceňovanej gólman... Luke

            • Re: Josef Kubásek stále v jednání

              (host)     před 17 lety 29.12.2007 15:25 |  
              0 0

              ale tak je jasný že když Kubásek příjde a já doufám že příjde tak Vorel pujde pryč ,s čímž taky souhlasím,páč v jeho letech asi není příjemné sedět na lavici...

              • Re: Josef Kubásek stále v jednání

                (host)     před 17 lety 29.12.2007 15:29 |  
                0 0

                S tím Blažkem bych nesouhlasil, myslím, že svého času neměl v lize konkurenci. Kubáska bych určitě nebral, myslím že je to další Kozáčik. V západočeském regionu má věrší potenciál Krbeček z Plzně. Ten až dostane šanci ukáže že na to má. Je to brankař Stejskalovského typu, který není nijak výrazný, ale špatně se mu dávají góly.

                • Re: Josef Kubásek stále v jednání

                  (host)     před 17 lety 29.12.2007 17:52 |  
                  0 0

                  Kubásek je už 4 roky jednička v druhé lize, a coby topmodel(fotí kalendáře a značkové kolekce) má pro Slavii marketingový potenciál, Krbeček má 45minut v první lize a ve třetí se točí s Ilizim a dalšímy...Takže nemá žádné zkušenosti jen geny od otce bývalého vynikajícího brankáře, ale menšího vzrůstu z Krbečka bude vynikající brankář na první ligu, ale nebude to top brankář...Kubásek ano..

                  • Re: Josef Kubásek stále v jednání

                    (host)     před 17 lety 29.12.2007 18:55 |  
                    0 0

                    Máš neúplné informace, fotil kvůli tomu že ho k tomu víceméně přivedla bývalá přítelkyně, ale už je to passé... Ale jinak máš pravdu. Luke

              • Re: Josef Kubásek stále v jednání

                (host)     před 17 lety 30.12.2007 16:43 |  
                0 0

                Myslíte toho plašana Blažka, který skončil ve Spartě? Tak to bych rád viděl toho kdo by mu tehdy dal přednost před Stejskalem. Snad si to pak ve Spartě vyříkali, když mu šéfoval a on si stále stěžoval, že ve Slavii nedostal příležitost. Právě kvůli Stejskalovi.

          • Re: Josef Kubásek stále v jednání

            (host)     před 17 lety 29.12.2007 17:46 |  
            0 0

            Jistý Blažek šanci dostal...A neuspěl ve Slavii při zranění Stejskala šanci dostal a tým nikdy nepodržel...Jen si pamatuji jak při oslavách titulu naběhnul se šampáněm mezi fanoušky a zpíval s námi "za éry starýho Korbele" Hlavně při pasáži "sparťane zkopu tě" byl hodně aktivní .-)))

            Šanci dostal určitou dobu po něm Radek Černý, jenž Slavii v nejhorším odpustil menší dluhy za bonusy...A jenž se prosadil byť to měl těžší, protože za ním byli tací talenti jako jeho bratr Petr, Martin Svoboda, Aleš Winter, Aleš Chvalovský, Michal Václavík a další..prakticky všichni si potom zachytali první ligu...(jen Petr Černý né českou, ale slovenskou)

            Kubásek je velký talent a pak Voki přece neustále kritizuješ, že nikdo z juniorských reprezentantů nepříchází teď přišli Gebre-Sellasie, možná Kubásek a možná Kozák Lecjakse bych určitě nekupoval - je to křechká vyžle a Plzeň má nereálné požadavky (jímiž se nový sportovní manažer pan Kořinek prezentoval už ve Zlíně když požadoval za Koubského majícího 20 ligových startů 50 000 000 a podívejme se kde nyní hraje..).

            A navíc Lecjaks by u nás hrál maximálně za Béčko a vyhazovat spousty peněz za hráče do Béčka ehm ehm...

            • Re: Josef Kubásek stále v jednání

              (host)     před 17 lety 29.12.2007 18:04 |  
              0 0

              mam stejny nazor jako ty, Kubásek je dobry brankař a ve Slavii by mel urcite budoucnost a jka vsichni víme koho K.J. privedl do Slavie tak se vzdy prosadil,takze nechejme to na nem....bude to stejne jako s Dříždalem,vsuchni kritizovali a ted ti co kritizovali ho velebej jakej to byl dobry nakup...kmet

              • Re: Josef Kubásek stále v jednání

                (host)     před 17 lety 29.12.2007 19:25 |  
                0 0

                Ano ano, na odchovance Martina Slavika (aktualne jednicka Teplic) se nesmi zapominat, typicky priklad spickoveho golmana, ktery ve Slavii nedostal ani sanci. Co si asi rika Divis, ktery nedavno prodlouzil smlouvu.

            • Re: Josef Kubásek stále v jednání

              (host)     před 17 lety 29.12.2007 18:59 |  
              0 0

              Pokud se přiznám, brankáře Aleše Wintera a Petra Černého nepamatuju, neznám... Ovšem to mě neomlouvá. Jinak ještě ti v tom výčtu vypadlo pár brankářů, například Martin Slavík, a další a další... Ale jinak jsi to sepsal pěkně, a dá se s tím souhlasit... Luke

      • Re: Josef Kubásek stále v jednání

        (host)     před 17 lety 29.12.2007 18:01 |  
        0 0

        Hele Voki-Dane-Jiří o Lecjaksích, Morávcích a dalších hvězdičkách jsem se s tebou už párkrát bavil a nemá to smysl hučet do dubu...Jen použij své nemalé analytické schopnosti a zanalyzuj si důvody neuspěchu Slavie v předchozích sezónách a důvody úspěchů v této...například porovnání sestav z dvojzapasů s Vigem a Ajaxem nechť je ti určujícím zjistíš, že sestava proti slabšímu Vigu byla plná velkých nadějí a sestava proti Ajaxu ani moc né v ní byli postarší a neperspektivní Vlček, Brabec, Vaniak etc...


        Ale ke Kubáskovi...Vaniak nemá potencial, Vorel odchází, Diviš za sebou nic nemá, Samoel začal po půl roce trénovat a nemá zájem prodloužit smlouvu, Valeš bude mít potíže vyrovnat se s přechodem do ČFL, a Hanuš má potíže se zády kvůli kterým nemůže trénovat na 100% a kvůli kterým možná skončí s fotbalem...Pak zůstávají ještě Berkovec a Měsíček ti, ale ještě nechytají ani za A dorost takže...Kubáska je třeba...

        • Re: Josef Kubásek stále v jednání

          (host)     před 17 lety 29.12.2007 18:59 |  
          0 0

          Vigo slabší nebylo v té době bylo snad třetí a pokud se nemýlím tak postoupili ze skupiny z druhého místa. Ajax vypadl v UEFĚ v 1. kole proti chorvatům. Co se týče srovnání kádru tak bych řekl, že ten dnešní je mladší. Mladí hráči - Suchý, Švec,Janda hráli v základu Necid střídal proti celtě tam hrál Zachariáš a Hrdlička a zkušení hráči Kuka, Bejbl ,Gedeon, Černý

        • Re: Josef Kubásek stále v jednání

          (host)     před 17 lety 29.12.2007 19:00 |  
          0 0

          Opět mě ztotožňuješ s jiřím a vokim,vysvětloval jsem tu několikrát,že jsou to rozdílné osoby.To je jako mluvit do dubu.Pokud jde o Kubáska,viděl jsem ho v přátelském zápase za 21 v Německu a horšího brankáře jsem neviděl.Tragická hra nohou,špatná anticipace,špatná spolupráce s obranou,podbíhání centrovaných míčů,vyrážení míčů před sebe místo vyboxování do strany.Komentátor DSF se jeho zoufalému výkonu jen smál.Byl jsem se na něho podívat na podzim a žádný pokrok jsem neviděl.Kdyby byl dobrý brankář,tak by už měl zajímavou nabídku ze zahraničí.Jednou se byl na něho před 4 roky podívat pozorovatel z Fiorentíny a po poločase rychle odjel.Naprosto mu to stačilo.Když už brankáře zvenčí,tak zkušeného brankáře typu Lejsala,Drobisze nebo se podívat do zahraničí.Pokud se zmiňuješ o Lecjaksovi,není nic jednodušího než ho koupit a nechat ho v Plzni dál hrát.Až přijde jeho čas,tak si ho stáhneme.Kolik levonohých hráčů běhá po našich trávnících,zvláště mladých.Vyjmenuj mi nějaké.Moc toho nebude.V dorostu máme Palka.O juniorce nemá smysl mluvit,tam není kde brát.A musíš do dvou let počítat s odchodem Pudila,ŠventyJandy,skončí Šmicer,Berger a i když přijde Černý,je to velký deficit na levou stranu.Navíc v létě je ME do 19 let a cena Lecjakse může vzrůst.Teď je jeho cena přijatelná.To samé u Kadlece,doposud nepodepsal profismlouvu,máme možnost ho získat za směšný peníz,jenže to je pro náš sportovní úsek těžká práce.Takhle jsme propásli Morávka,kdybychom s ním podepsali v 15 letech profesionální smlouvu,tak byl náš.Je třeba myslet na to,co bude za dva roky,uvažování některých lidí ve Slávii je v horizontu měsíců,ne let.To je velká chyba.Základem úspěšného skautinku je rychlost a prozíravost,včetně zdravého riskování.To se nám nedaří,proto jsme propásli tolik talentů a přitom stáli směšný peníz jako Rajtoral a Frejlach v Příbrami,Morávka,Kadlece,Kubáně,Kúdelu ve Slovácku a další.Tato nešikovnost a neprozíravost mě rozčiluje.

          • Re: Josef Kubásek stále v jednání

            (host)     před 17 lety 29.12.2007 19:05 |  
            0 0

            V době kdy byli ti hráči na podej sme ani ten směšný peníz neměli.

          • Re: Josef Kubásek stále v jednání

            (host)     před 17 lety 29.12.2007 19:14 |  
            0 0

            Spíše mě štve třeba přestup Martina Frejlacha (bratra toho tebou zmiňovaného Tomáše z Kolína, resp Příbrami a dnes Liberce) v létě z dorostu Slavie do Sparty! To je ve svém věku ještě větší talent než bejval Tomáš, škoda ho... Luke

            • Re: Josef Kubásek stále v jednání

              (host)     před 17 lety 29.12.2007 19:18 |  
              0 0

              To žádnej přestup nebyl Frejlach byl ve Slavii na hostování a Slavie neměla peníze na jeho koupi.

              • Re: Josef Kubásek stále v jednání

                (host)     před 17 lety 29.12.2007 19:26 |  
                0 0

                Já nevím, dorost až tak nesleduju, pouze jsem se o něm bavil s Tomášem no a ten mi řek, že šel do Sparty. To, zda byl nebo nebyl na hostování a Slavie na něho měla či neměla peníze, o tom nic nevím. Každopádně myslím, že je ho škoda. Na druhou stranu máme i tak v juniorech dost, dost talentů - a to vím, i když ten dorost jak říkám zase tak nesleduju, jako třeba chlapy... Luke

          • Re: Josef Kubásek stále v jednání

            (host)     před 17 lety 30.12.2007 13:42 |  
            0 0

            tak nepoužívej stejný slovní rytmus, věty, výrazy, obsah a chyby jako on !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        • Re: Josef Kubásek stále v jednání

          (host)     před 17 lety 29.12.2007 19:25 |  
          0 0

          Ještě dovětek,srovnáváš nesrovnatelné,Vigo v té době patřilo k nadprůměru ve španělské lize,počet odchovanců byl přibližně stejný jako v zápase s Ajaxem,stejně tak počet zkušenějších hráčů.Hlavními faktory našeho úspěchu byl slabší soupeř než Vigo,Ajax je vybrakovaný,prodal téměř vše,navíc před dvojzápasem s námi prodal Sneidera-svého klíčového hráče.Druhým faktorem bylo štěstí,kdyby jsme ho neměli,mohli jsme v Amsterdamu prohrát 4:1,stačilo,kdyby Ajax proměnil penaltu a vé tutové šance.A o postu by bylo rozhodnuto.S Vigem jsme na jeho hřišti neměli štěstí a doma jsme vedli 2:0 a chybělo málo,aby Dostálek dal třetí gól.Tak nezkresluj fakta a snaž se psát objektivně.To míchání jablek s hruškami mě u Tebe zaráží,čekal bych více serióznější argumenty.

  3. Re: Josef Kubásek stále v jednání

    (host)     před 17 lety 29.12.2007 18:05 |  
    0 0

    Jen bych chtěl těm co jsou proti angažování Kubáska chtěl připomenout, že když chtěl pan Říčka angažovat Petra Čecha do Slavie tehdejší vedení ho odmítlo zaplatit ze stejných důvodů jako se zde píší..argumentovali Černým, Václavíkem a Slavíkem....Nakonec pan Říčka přivedl alespoň Kozáčika..

    • Re: Josef Kubásek stále v jednání

      (host)     před 17 lety 29.12.2007 19:06 |  
      0 0

      Máš pravdu, podle mě ale je také zásadní fakt to, že po sezoně třeba Vaniak skončí kariéru. Kdy jindy by ji měl skončit, než na vrcholu, oslavou mistrovského titulu..:) Pak si ho budeme pamatovat jako Čaroděje a ne jako starého Pouštěče, kterým by pak v 38 letech už mohl být. Bohužel, čas nezastavíš. Vorel není špatnej brankář, ale něco mu chybí. Pro pozici dvojky je ideální, ale jako jedničku ho já osobně nevidím. Každopádně koho pak ale na post jedničky, když by v létě Vaniak skutečně skončil? Najednou by nás zase chtěli všichni natáhnout, proto je rozumné koupit některého mladšího a kvalitního brankáře už nyní, dát mu půlrok na rozkoukání se v týmu a třeba už na jaře i zasáhne do hry, třeba ještě ne. Ale budeme mít jistotu, že až skončí Vaniak, bude kdo chytat... Luke

      • Re: Josef Kubásek stále v jednání

        (host)     před 17 lety 29.12.2007 19:07 |  
        0 0

        Otázka je jestli je Kubásek kvalitní brankář.

        • Re: Josef Kubásek stále v jednání

          (host)     před 17 lety 29.12.2007 19:24 |  
          0 0

          Ano, to souhlasím. To je otázka. Každopádně na tuto otázku by měli znát odpověď hlavně trenér Jarolím a vedení Slavie. Ovšem vem si, kolik lidí bylo v létě nešťastných, když do Slavie přišel Vaniak. Vždyť v Mostě pouštěl kupu gólů, je starej a jde sem dožít a kdesi cosi... Málokdo slyšel třeba i na moje argumenty typu, že v Mostě ho nechávali obránci na holičkách a na to, kolikrát na něho šli třeba soupeři sami, tak na to pustil málo branek. Kolik dalších jasnejch branek chytil... A ukázalo se, že skutečně s o něco lepší obranou to není taková "díra" jak si mnozí neinformovaní mysleli. Kubáska jsem osobně viděl asi ve dvou zápasech, ano, zbytečně vyráží míče před sebe místo aby je chytil, ale to je si myslím otázka měsíce intenzivnější práce, intezivnější tréninku na tom zapracovat. Vím o čem mluvím, sám jsem chytával, byť jsem v mladším dorostu skončil. Já měl zase vždy naopak jinačí problém a to ten, že jsem vše chytal. A kdejakej zkušenej trenér ti řekne, že je to vlastně jedno. Záleží na tom, zda pak obránci přistupujou k útočníkům a nedovolí jim dorážet. V ten moment je bezpečnější paradoxně to právě vyrážet... Když se to snažíš pokaždé chytnout, tak dnešní míče mohou snadno zaplachtit, mohou být kluzké... a zbytečně si naděláš problémy. Pokud ovšem obránci nepřistupujou tak důsledně, je zase právě lepší to chytat. Takže není to jen tak zcela o brankáři, je to i o obráncích, zda přistupujou natěsno k útočníkům nebo ne... Pokud to řeknu hodně zjednodušeně, při zónové obraně je lepší míče chytat, při osobní vyrážet. Ale jak už jsem řek, pokud by se na tom mělo u brankáře zapracovat, je to otázka maximálně měsíce. Horší je to s tím, zda dokáže udirigovat obranu (v čemž by mu u nás velmi pomohl Erich Brabec), ale také na hře nohama. Tvrdím, že dnešní brankáři plní i funkci jakéhosi libera, že musí umět hrát nohama, kopnout do míče... Pokud se nepletu, třeba Petr Čech hrával dříve dokonce levého beka, takže ten to v noze má dodnes. Ovšem jak je vidět u Vaniaka, kterej hrou nohama neumí, je holt ze staré brankářské školy která to nevyžadovala, tak to není zase nezbytné. Stačí, pokud má něco navíc. Postřeh na čáře, reflex, vybíhání na centry, pokud je silný jeden na jednoho. A pak se tohle všechno musí dohromady zvážit a teprve pak můžeš říct, Kubásek se nám vyplatí či nevyplatí. Já si to říct netroufnu. Luke

        • Re: Josef Kubásek stále v jednání

          (host)     před 17 lety 29.12.2007 20:08 |  
          0 0

          Teď si položil správnou otázku,Kubásek narozdíl od Čecha,kterého chtěl přivést pan Říčka,není brankář pro Slávii.Nechci ho urazit,ale mě nepřesvědčil o svých kvalitách.Největší chybu vidím v tom,že jsme po odchodu Černého nedokázali vychovat v dorostu kvalitního brankáře.To samé může nastat po odchodu levonohých hráčů Pudila,Šventa,alternujícího Jandy,kariéru ukončivšího Šmicera.Máme pouze nestabilně hrajícího Palka a pak nic.proto volám po angažování Lecjakse s tím,že ho necháme ještě nějakou dobu v Plzni.Bude to stejný model jako s Latkou.Opět nám chybí předvídavost.Pak budeme muset koupit na levou stranu hráče kvalit Kubáska do brány.Dan.

          • Re: Josef Kubásek stále v jednání

            (host)     před 17 lety 29.12.2007 20:58 |  
            0 0

            Máš pravdu, Slavíka jsme nedokázali vychovat. Dokázaly to až Teplice

          • Re: Josef Kubásek stále v jednání

            wector     před 17 lety 29.12.2007 21:07 |  
            0 0

            No počkej - Slavíka sme vychovali dobře, jen na něj prostě nezbylo místo. Diviše ignoruješ ( a nejen ty ) ještě ani nedostal šanci. Takže žádný že sme nikoho nevychovali.

            • Re: Josef Kubásek stále v jednání

              (host)     před 17 lety 29.12.2007 21:10 |  
              0 0

              No to je jasný. Nic Slavii nestál. Proto nesmí dostat šanci. Slavia musí koupit Kubáska, protože Sokolov potřebuje prachy. Že je Diviš lepší, nikoho nezajímá.

            • Re: Josef Kubásek stále v jednání

              (host)     před 17 lety 29.12.2007 21:10 |  
              0 0

              No to je jasný. Nic Slavii nestál. Proto nesmí dostat šanci. Slavia musí koupit Kubáska, protože Sokolov potřebuje prachy. Že je Diviš lepší, nikoho nezajímá.

          • Pro Dana-Vokiho-Jiřího-chameleona a bore-bore-borečka v jednom

            (host)     před 17 lety 30.12.2007 00:12 |  
            0 0

            Voki(Dane a Jiří) nevím zdali nakonec nejsi někdo kdo by z Lecjaksova posunu profitoval, protože soudný slávista a odborník na fotbal jenž ho zná by věděl, že tento bezesporu talentovaný fotbalista NEMÁ NA TO ABY HRÁL NA TOP ÚROVNI A ABY PATŘIL DO TÝMU HRAJÍCÍHO EVROPSKÉ POHÁRY A NEMÁ NA TO GENETICKY !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

            Už teď ho Plzeň kazí na nátlak manažerů ho tlačí do sestavy a tím ho absolutně demoluje !!!! Stejně jako Slavie na nátlak jistého pána zničil a Milana Černého či Lukáše Nachtmana...

            Prostě vážený pane Dane-Jiři Vichr-Voki račte si uvědomit, že fotbal není tak snadný jak pc manažery, kde se vám z talentů stávají hvězdy ve fotbale jsou i jiné vlivy a kdybyste je znal nepíšete sem takové HOVADINY !!!

            Není třeba ničit talenty země s tak malým populačním zázemím jako je ta naše....přilišná snaha o nasazení velkých talentů v útlem věku do velkého fotbalu zničila hráče jako Jiří Rosický, Zdeněk Csieslar, Martin Lukeš, Jan Zakopal, Roman Pavelec, Petr Prokop, Jakub Slunéčko, Pavel Knietel, Aleš Majer, Aleš Hanzlík...

            Ti všichni doplatili na přetížení jenž nezvládli, protože se s nimi necitlivě zacházelo...Já být sportovním ředitelem Plzně, tak Lecjaks hraje za A dorost a občas jde na lavičku béčka..takhle o něj příjdou a zkazí ho jak Knakali či Zapoměla...

            • Re: Pro Dana-Vokiho-Jiřího-chameleona a bore-bore-borečka v jednom

              (host)     před 17 lety 30.12.2007 10:44 |  
              0 0

              Ale vy dávate příklady pouze z jedné strany!! Je také spousta hráčů, kteří to zvládli - Suchý. Poborský,Rosický atd.
              Krom toho např. Vámi zníněný Milan Černý se zranil na reprezentačním srazu. A navíc pukud se nepletu tak ho voki chtěl koupit do béčka ne do áčka.

              • Re: Pro Dana-Vokiho-Jiřího-chameleona a bore-bore-borečka v jednom

                (host)     před 17 lety 30.12.2007 11:17 |  
                0 0

                Jsem rád,že sis všiml zkreslování u tohoto odborníka na fotbal.Uvádí pouze jednostrané argumenty,vytržené z kontextu.Jenom to,co se mu hodí jako u Milana Černého.To je podpásovka.Milan Černý nám ještě ukáže a zvláště takovým anonymním škarohlídům.Dan

                • Re: Pro Dana-Vokiho-Jiřího-chameleona a bore-bore-borečka v jednom

                  (host)     před 17 lety 01.01.2008 10:54 |  
                  0 0

                  Jaksi nevíte, že Vigo v sezóně 2003/04 sestoupilo, nepohybovalo se na čele tabulky, pouze dole a chvilku ve středu tabulky a postupně klesalo a klesalo (16, 18, 16, 18, 12, 10, 11, 11, 11, 14, 15, 16, 18, 19 atd. do 2. ligy). Beránek nepochopitelným způsobem prokoučoval první zápas (nehrál Bejbl a stopera hrál oblíbenec Martin Zachariáš, kde je mu dnes konec?). Ve druhym jsme je mleli , ale bohužel se nám nepodařilo dát druhý gól. Rozhodně byl Ajax mnohom těžší soupeř. Nevymýšlejte argumenty v době, kdy se dá téměř vše ověřit na netu.

            • Re: Pro Dana-Vokiho-Jiřího-chameleona a bore-bore-borečka v jednom

              (host)     před 17 lety 30.12.2007 11:13 |  
              0 0

              Nevím,co sleduješ těmi urážkami,ale v mnoha faktorech se mýlíš.Například jsem Ti vyvrátil srovnání Viga a Ajaxu,radši si už neodpověděl,aby si se neztrapnil.Jinak už zase zkresluješ fakta,uvádíš hráče,kteří se neprosadili,ale už neuvádíš hráče,kteří se prosadili,přestože naskočili v raném věku mezi muže.Uvedeš jen Jiřího Rosického,ale neuvedeš Tomáše Rosického,Nedvěda,Bergera,Mazucha,Rajtorala,Střeštíka,Fenina a další.Typicky demagogický přístup,čekal bych od Tebe kvalitnější příspěvky.Podívej se do zahraničí na mladého Jovětiče v Partizanu,Krooseho v Bayernu,podívej se na věkový průměr Arsenalu,v kolika letech začal hrát Fabregas-při vší úctě k Tobě,trenér Wenger rozumí fotbalu trochu více.Podívej se na španělskou 21-hráči jako Mata,Krkič,Graneras,Capel a takhle bych mohl vyjmenovat celou jejich jedenáctku hrají od 17 let primera división.Stačí se podívat na jejich fotbal a fotbal jiných vrstevníků do 21 let.To je enormní rozdíl.Ve Španělsku nejsou pitomci.Podívej se na Benzemu a další talenty ve Francii,kdy začali hrát francouzskou ligu-od 17 let.Tak tu nemať slávistickou veřejnost.Pokud jde o Lecjakse,nemám z jeho přestupu žádný profit.Kdyby jsi pozorně četl můj článek,tak jsem psal,že ho necháme po určitou dobu v Plzni a pak si ho stáhneme jako Latku.Uváděl jsem pravděpodobné odchody ze Slávie v horizontu roka a půl a argumentoval jsem,že v Čechách je velký deficit levonohých hráčů,včetně našeho dorostu.Čas ukáže,zda Lecjaks uspěje,ale Tvoje předpovědi o tom,že na to nemá geneticky se výrazně prosadit ve fotbale,pokládám za věštění z koule.Zeptej se na názor trenéra Dovalila,který si ho vytáhl z repre do 18 let do repre do 19 let.Zeptej se na názor trenéra Levého,určitě si nechá mluvit do toho,koho má stavět.Standa by toho dávno nechal,v tomto je zásadový člověk.Takže tu zase plácáš hovadiny.Pokud jde o Černého,jeho nezkazilo přeřazení mezi muže,ale smůla,že se zranil v kvalifikaci na Ukrajině.Svůj talent a potenciál ještě ukáže.Takovéto škarohlídy mám rád.Sotva se někdo z mladých talentů zraní,hned se ukazuje,jak nesmyslné bylo přeřazení hráče mezi muže.To je taková demagogie,že začínám nad Tebou přemýšlet,jak můžeš prospívat Slávii.Jde o to,připravit hráče po silové a kondiční stránce na přechod mezi muže v dorosteneckém věku,jak to dělají v zahraničí.Někdo je na tom tak dobře fyziologicky jako Mazuch,že žádnou přípravu nepotřebuje,jinému to pomůže.Někdo na to fyziologicky prostě nemá a musí hrát až do 18-19 za dorost.Je to individuální,ale musím vytvořit předpoklady pro přechod talentů mezi muže.Jak říká Wenger,chci-li být lepší,musím hrát proti lepším.proto dává šanci mladým hrát premiere league už od 16-17 let, a tato praxe se mu vyplatila.Když to umí v zahraničí,musíme to umět i my.Na závěr jednu větu od trenéra Kopeckého,který loni vedl repre do 17 let a v první fázi kvalifikace jsme hráli proti Turecku.On řekl,zatímco my jsme hráli dorostenecký fotbal,stejně dospělí Turci hráli fotbal jako dospělí.Tak se pokus o tochu objektivity ve svých komentářích.Jenom vytrháváš věci z kontextu jako u Viga,Jiřího Rosického,Černého,Lecjakse.

              • Re: Pro Dana-Vokiho-Jiřího-chameleona a bore-bore-borečka v jednom

                (host)     před 17 lety 30.12.2007 12:03 |  
                0 0

                Aniž bych se do toho chtěl nějak míchat, tak by mě spíš zajímalo, jak "prospíváš" Slavii zrovna ty...? Na jednom webu vystupovat jako "voki", na druhým jako "Dan" a buhví kdo ještě... stejné chyby, stejné známky...

                Bez jakejchkoliv informací lhát, pomlouvat a zkreslovat informace, to je prospívání klubu? Několikrát denně opakuješ nesmysly typu Lecjaks, Morávek, Kadlec + vysypeš spoustu zbytečných jmen z ciziny asi abys nám dokázal svůj přehled (kterej spíš vychází z hraní debilních počítačových her a manažerů, kde ze šestnáctiletejch dětí pravidelně rostou fotbalový hvězdy). I kdybys měl někdy pravdu, tak průser je, že ti absolutně chybí informace - myslíš si snad, že o Morávka se Slavie (ale i Sparta, Liberec a další) nepokoušela? Když Bohemka chtěla ze Slavie jistý hráče na hostování, tak to Slavie podmiňovala získáním Morávka, to že ho Bohemka prostě nechce pustit lidem jako ty už asi nedochází... Totéž Kadlec - Sparta o něj usiluje víc jak rok - bez výsledku, Bohemka je bez peněz, půjdou z ligy a tady prostě cejtěj prachy - minulej měsíc byl Kadlec na stáži v Liverpoolu, byla tam údajně nabídka od Liverpoolu, která je uplně na jiný úrovni než je schopná nabídnout Sparta nebo Slavie... přesto zatím zůstává v Bohemce. Myslíš si snad, že za těhle podmínek je reálný tohle dítě získat? Že budeme přeplácet anglický kluby? Vzpamatuje se, nehraj tolik počítačový hry a zkus si zjistit informace, než začneš kritizovat všechny a všechno.

                Sám Říčka říkal, že ročník kolem Suchýho je výjimečnej a těžko se bude opakovat... teď se to potvrzuje, ale ty holt musíš pod různejma jménama všude řvát, jak jde mládež Slavie do p*dele... a dokládat to nesmyslnym výčtem jmen, který běhaj po republice. Klidně si k tomu přidej i Rosickýho, Jankulovskiho, Kollera, Baroše -podle tvý logiky bych měl vyšilovat z toho, jak je možný, že Slavie na ně nepřišla když jim bylo třeba dvanáct let!!!???

                Kdyby bylo po tvým nebo po vašem (voki, Dan, atd.) tak hrajeme ligu s kádrem plnym šestnáctiletejch kluků, což je naprostej nesmysl. Už loni byla sestava plná mladej kluků a všichni, kdo do toho trochu viděj ti řeknou, že to druhý místo byl tak trochu zázrak. Přes léto přišli zkušený hráči a připadá ti snad, že je to horší než loni (jen ti připomenu že Slavie vede ligu a hrála LM, což se ti asi moc nelíbí)? Neříkám, že je vše ideální (např. jestli odejde Dočkal a na jeho místo v kádru přijde ten třicetiletej lempl, tak to bude strašlivá chyba), ale na takový hysterický příspěvky, který dáváš jak sem, tak na slavii.cz je ještě dost času.

                • Re: Pro Dana-Vokiho-Jiřího-chameleona a bore-bore-borečka v jednom

                  (host)     před 17 lety 30.12.2007 12:21 |  
                  0 0

                  Nejsem sice voki nebo dan, ale rád bych se pozastavil nad posledním odstavcem.Právě díky tomu, že loňské jaro hráli " zkušení" hráči jako Urbánek, Vorel, Reiter, Aračič Slavie nevyhrála titul protože pokud na podzim nastoupili při zraněních talentovaní odchovanci tak Slavie vyhrávala - 2 krát teplice, Ostrava a to právě díky odchovancům. Samozřejmě nejde hrát pouze s dorostenci, ale to ani nikdo nechce.

                  • Re: Pro Dana-Vokiho-Jiřího-chameleona a bore-bore-borečka v jednom

                    (host)     před 17 lety 30.12.2007 12:28 |  
                    0 0

                    Ale to právě "někdo" chce... A zmiňovat zrovna tyhle hráče je demagogie - Vorel nebo Reiter v podstatě nic neodehráli, s Aračičem souhlasím, ten byl zoufalej a doteď nechápu podle čeho si ho Jarolím vybral a neustále ho stavěl, ačkoliv předváděl doslova katastrofální výkony. Ale asi záměrně nezmiňuješ další zkušené hráče jako Vlček, Kalivoda, Jarolím nebo Krajčík že...?

                    Já nevolám po angažování někoho jen kvůli zkušenostem - viz můj názor na Černého, jehož uvažovanej příchod je absolutně nepochopitelnej, až se člověk musí ptát, jestli v tom nejsou nějaký jiný než výkonnostní důvody, navíc když se k tomu přidá odchod jednoho z největších talentů, jakýho kdy Slavie měla hrajícího navíc na místě, kde nás dlouhodobě tlačí bota (Dočkal). Ale na druhou stranu se nehodlám jako ovce přidávat k tomu davu, kterej řve po angažování celý tý mateřský školky - Kozák (jen připomenu, že do loňskýho roku byl obránce, absolutně bez návyků útočníka), Lecjaks, Morávek, Kadlec, ... a v momentě, kdy někdo z těhle nepřichází, tak nadávat na skauting...

                    • Re: Pro Dana-Vokiho-Jiřího-chameleona a bore-bore-borečka v jednom

                      (host)     před 17 lety 30.12.2007 12:37 |  
                      0 0

                      A kdo to proboha chce?? Já sám sem psal, že pouze s dorostenci hrát nejde, ale nevidím jediný důvod proč by měli být upřednostňováni hráči jako Aračič, Gaucho, Vorel, Urbánek, Černý na ukor talentů Dočkala, Necida atd. A Vorel s Reiterem právě některá utkání odehráli a to byla právě ta utkání kde měli hrát odchovanci - tak jako na podzim.

                      • Re: Pro Dana-Vokiho-Jiřího-chameleona a bore-bore-borečka v jednom

                        (host)     před 17 lety 30.12.2007 12:47 |  
                        0 0

                        Kdo to chce? Já nevím o koho jde, kdo píše pod jmény "voki", "Dan" a další...? Jak jinak si vysvětlit to, že podle nich by Slavie měla hned přívést asi 15 dvacetiletejch kluků (jejich ceny samozřejmě tyhle diskutéry vůbec nezajímaj)? Co by jsme s těmahle dorostencema asi pak dělali? Podle nich by samozřejmě museli hrát, protože jednou je údajně prodáme za stovky milionů...

                        • Re: Pro Dana-Vokiho-Jiřího-chameleona a bore-bore-borečka v jednom

                          (host)     před 17 lety 30.12.2007 12:55 |  
                          0 0

                          Ale dyť on psal, že by je nejdřív nechal hrát v mateřkých klubech a až později je stáhnul. Musíš si taky uvědomit, že až dosáhnou dostatečné výkonnosti tak na ně prostě Slavie mít nebude např. za Kaloudu chce Brno 60 mil. apod.

                          • Re: Pro Dana-Vokiho-Jiřího-chameleona a bore-bore-borečka v jednom

                            (host)     před 17 lety 30.12.2007 13:01 |  
                            0 0

                            Hádej kolik asi chce Bohemka za Morávka? Kolik chce Plzeň ze Lecjakse, aniž by v lize něco předved? Chtěj Kadlece - budeme přeplácet Liverpool? Kde na něj vezmeme přes 50 mega? Myslíš, že všechny kluby s nadšením čekaj na to, že někoho prodaj do Slavie a ta jim ho tam pak nechá na hostování? Vždyť jsou to nesmysly, co tady píšou.

                            Já s tebou souhlasím i co se týče té loňské sezony (větší využití našich odchovanců místo těhle Aračičů, Reiterů, Costů a dalších), tady jde jen o to, že lidi, kteří řvou po nasazování mladejch, zároveň chtěj angažovat 10-15 mladejch hráčů z jinejch klubů, takže by vlastně na odchovance Slavie, jako je Dočkal, Vácha, Gecov, Černý stejně místo nezbylo. A než bude těmhle Lecjaksům a Morávkům třeba 23, tak ti samí diskutéři (Dan, voki) už budou křičet po angažování dalších 15ti-letejch dětí, kteří se v tu dobu objeví v jinejch klubech...

                            • Re: Pro Dana-Vokiho-Jiřího-chameleona a bore-bore-borečka v jednom

                              (host)     před 17 lety 30.12.2007 13:13 |  
                              0 0

                              Máš asi pravdu, ale je určitě lepší koupit několik talentovaných hráču než za 20 mil. Černýho, který se neprosadil ani v Brně když hráli o záchranu zvlášt na post kde může hrát Pudil, Švento, Janda nebo Šmicer.

                              • Re: Pro Dana-Vokiho-Jiřího-chameleona a bore-bore-borečka v jednom

                                (host)     před 17 lety 30.12.2007 13:39 |  
                                0 0

                                S tím naprosto souhlasím, příchod Černýho je prostě blbost. Vyhazovat peníze za skoro třicetiletýho hráče, kterýmu se v celý kariéře povedl jeden rok v podprůměrných Budějovicích, kam se "prokopal" z tehdy zoufalýho Brna jen proto, že už ho nechtěli ani tam... ničim nevyniká, snad jen postavou alá Kulič, nevidím místo, kde by měl pro Slavii přínos, prostě nechápu... navíc budeme tahat z problémů Poborskýho s Kotrbou, kterejm chyběj prachy, tak jim za tuhle "hvězdu" pošleme 20 milionů... Navíc, jak píšeš, na jeho místo máme spoustu lepších a dokonce i perspektivnějších. A to je tu ještě třeba kluk, kterej de facto táhnul Kladno, je mu 20 let, Slavii jeho příchod nic nestojí a i ve Slavii v lize prokázal, že rozhodně má co nabídnout. A teď má jít do Liberce, protože je holt třeba nakupovat za velký peníze...

                                • Re: Pro Dana-Vokiho-Jiřího-chameleona a bore-bore-borečka v jednom

                                  (host)     před 17 lety 30.12.2007 13:44 |  
                                  0 0

                                  Hele takže ten odchod Dočkala nebyla kachna ? Ale těm 20 mil. opravdu nerozumím Dyť za tolik odtamtud neodcházel ani Kladrubský.

                                  • Re: Pro Dana-Vokiho-Jiřího-chameleona a bore-bore-borečka v jednom

                                    (host)     před 17 lety 30.12.2007 13:52 |  
                                    0 0

                                    Nevím, já o odchodu Dočkala žádné nové nebo tajné info narozdíl od jiných lidí nemám, jen vím, že o jeho hostování v Liberci se mluvilo už před měsícem (spolu s Váchou a Gecovem), ale nemluvilo se o opci na něj. To vylezlo až teď... nikdo to sice nepotvrdil ale ta informace přichází i sem z různejch zdrojů. Jinak velký zájem o jeho hostování má i Bohemka, už to potvrdil i Přibyl, kterej o Dočkalovi jednal s Doležalem. Akorát nevím jestli by bylo nejštastnější ho poslat pod ruku Bustovi s jeho systémem, kdy se na jednom tréninku snaží odtrénovat 40 lidí... a podle toho hra Bohemky vypadá.

                                    Budějovice si údajně za Černýho řekli nejdřív 28 milionů... měli s nima vyrazit dveře a nechat Franze, ať se předvede, když Černýmu nakecal, ať zůstane, že mu v létě sežene angažmá v Německu (s tím, co tam Straka dokázal asi tak v regionální lize...).

                                • Re: Pro Dana-Vokiho-Jiřího-chameleona a bore-bore-borečka v jednom

                                  (host)     před 17 lety 30.12.2007 13:50 |  
                                  0 0

                                  To ma jit opravdu Dockal na hostovani s opci do Liberce?V jake to je fazi?Pokud to tak bude,asi budu muset nejakym zpusobem bojkotovat Slavii napriklad se vykaslu na suvenyry..Preci ho nenechame odejit

              • Re: Pro Dana-Vokiho-Jiřího-chameleona a bore-bore-borečka v jednom

                (host)     před 17 lety 30.12.2007 13:41 |  
                0 0

                A ty si Voki-Dane-Jiří myslíš, že všichni máme stejné fyzické možnosti ? Tomáš Rosický než začal hrát ligu stabilně hrál nejdříve ve dvou dorostech najednou a až potom ČFL a GL...Také rozlišuj mezi talenty jenž hrají a hráli díky svému talentu, nebo díky situaci v klubu...

                Vigo jsem zmínil kvůli tomu, že před dvojutkáním se Slavií prodalo hráče jenž mu vybojovali 3. místo a tentýž rok ač hrálo ligu mistrů sestoupilo !!!!!!!!!!!!

                Černý na ty 19tky hlavně neměl jezdit ! Už předtím měl těžké úrazi vždyť jej přeci K.J. zkoušel coby útočníka a on se zranil na 7 měsíců pak se vrátil odehrál tři utkání a zranil se znovu poté šel jen po pár trénincích s tou reprezentací...

                Pan Levý má syna agenta a dělá mu milosti v sestavě nemysli si že ne..

                Průšvich průšvihů je však pan Lacina, ale ty vlastně vše víš...i o tom co se snažil udělat ve Slavii...

                Nevytrhávám jména z kontextů jen ty hráče jenž byli nasazeni moc brzy do velkého fotbalu...Vynikající práci v tomto sehrál Ružomberok s dvojicí stejně starých hráčů Božok a Švento...Božok už začal hrát ligu protože byl svalově vyspělejší Švento hrál za A dorost...pak po roce začal Švento Božoka střídat a později ho vytlačil, protože jej dohnal a pak mohl využít své přednosti...

                Mluvíš o demagogii, avšak asi k zrcadlu...Rozdíl mezi námi je v tom , že já se ve fotbale pohybuju a znám ty hráče vím i jak vypadají a jaký je jejich genofond....Například u Kadlece garantuji, že nikdy v žádném velkém klubu nevydrží psychicky !

                Lecjaks bude pan fotbalista, ale jen když se s ním bude dobře pracovat cca za 3-4 roky bude opravdu hodný zájmu Slavie...

                A nakonec připominu ti věc jenž ti píšu velmi často a ty mi na to nikdy neodpovíš...

                v ligovém kádru máš 26 hráčů ty do něj chceš opravdu rok co rok přeřazovat kompletní ročníky ???

                Věř tomu, že je to kravina !

                už teď měla/má Slavie příjemný problém s generacemi 87-89 kdy vyprodukovala více hráčů s kvalitami na první ligu, ale místo pro všechny nebylo...

                90-92 nastoupí brzo, jenže nikdo z nich nemá na boj o titul to budou mít tak ve dvaceti...

                Jmenoval si Mazucha, Nedvěda, Bergera a takovéto hráče a zamysli se čím jsou výměční né náhodou fyzickými možnostmi ?? I když nebyl a není náhodou Berger neustále zraněn ?

                Ano vždy jsou hráči jenž už od 16 měla postavu chlapů, ale i tací jenž dorostou později a to už ti Voki na oficku vysvětloval Michal Prokeš. (kdysi jsi mě nařkl, že jsem on)

                umíš jen kritizovat a mluvit o jménech jenž jsou známá a přeceněná...Koncepční práce ti nic neříká ?

                Nelze mít dorosty kompletní ročníky repre to pak ani nerozeznáš kvalitu...

                • Re: Pro Dana-Vokiho-Jiřího-chameleona a bore-bore-borečka v jednom

                  (host)     před 17 lety 30.12.2007 14:07 |  
                  0 0

                  No teď se dana nebo vokiho musim zastat napsal si toho hodně takže reaguju jenom na něco. Pořád nechápu co máš s tím Vigem !! Vigo postoupilo ten rok ze základní skupiny LM a v době kdy s námi hráli byli v popředí tabulky. Naprosto jednoznačně bylo silnější než letošní Ajax který vypadl hned v prvním kole UEFY s chorvatama který před sezonou rozprodali kádr. Potom cos tady napsal by si měl ovšem kritizovat Jarolíma protože moc brzo zařadil do sestavy Černého atd. Mluvíš o genofondu v souvislost s psychikou - to se ti nezdá divné?? atd. Lecjaks podle tebe bude dobrý fotbalista za 3 roky ale to už na něj Slavie mít nebude. Píšeš něco o tom že někteří hráči nemají fyzické předpoklady na mužský fotbal ale psal někdy voki že by měli hrát ve Slavii v základní sestavě ? Ne on pouze psal že by je Slavie měla koupit protože je v nich veliký potenciál atd.

                  • Re: Pro Dana-Vokiho-Jiřího-chameleona a bore-bore-borečka v jednom

                    (host)     před 17 lety 30.12.2007 16:46 |  
                    0 0

                    A současným odchovancům by jsme šanci dát neměli ? Podle tebe snad nemaj dorosty a juniorka smysl...

                  • Re: Pro Dana-Vokiho-Jiřího-chameleona a bore-bore-borečka v jednom

                    (host)     před 17 lety 30.12.2007 17:56 |  
                    0 0

                    Vigo ten rok sestoupilo z Primery Division do BBVL !!!! To jest sestoupilo do druhé ligy !!!! Ajax vede holandskou ligu a to, že vypadl se Záhřebem bych nepodceňoval...Za ně hrají třeba Grgurovič, Obilan Cvitanovič, Ante Tomič, Luka Modrič, Jens Nowotny....Ten Modrič jehož teď kupuje Chelsea ten Nowotny jenž hraje za Německou repre i ti další jsou reprezentanti Chorvatska...Pak je tam nějaký reprezentant Kamerunu...Jako já bych je nepodceňoval...Na Vigu nastoupili tehdy velice chybně nasazení Kaliovoda,Zachariáš, Hrdlička a Latka...V odvetě pak navíc i Kozáčik, Kratochvíl a ještě tuším Fořt a nikdo z nic na to tehdy neměl!!

                    To je co mám s Vigem, protože jsme s ním prohráli jen kvůli nasazení talentů zatímco hotoví hráči byli na lavičce !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

                    A to vše na nátlak vedení jenž v té době řešilo koho za kolik prodat...

                    Na Ajaxu nastoupili Brabec, Vlček, Kalivoda například jeho zmiňuju 4 roky předtím jako chybnou volbu...po čtyřech letec je oporou...

                    Ajax jsme porazili jen díky tomu, že nově vytvořené mužstvo je tvořeno zkušenými hráči jenž už něco odehráli a dokázali !!!

                    • Re: Pro Dana-Vokiho-Jiřího-chameleona a bore-bore-borečka v jednom

                      (host)     před 17 lety 30.12.2007 18:51 |  
                      0 0

                      Je vidět,že máš přehled.jen pro Tvoji zajímavost-Novotny už v létě ukončil činnost,Modrič zůstává,nikam nepřestupuje,dostal novou smlouvu s platem 80 mega.Jinak Záhřeb se v Uefě moc nepředvedl,je to průměrný klub.Ajax nevede ligu,opět máš staré informace.To,že jsme postoupili přes Ajax je především štěstí a Vaniakovi.Přehraj si oba zápasy,sečti si počet vyložených šancí a pak uvidíš hlavní důvod postupu.Věkový průměr sestavy proti Vigu byl podobný věkovému průměru sestavy proti Ajaxu.Spousta mladých hráčů tam nebylo,zase mateš veřejnost.Stejně tak kvalita Viga byla na vyšší úrovni než byla u Ajaxu.Ajaxu v létě odešli Gragera,Sneider a další hráči.Kalivoda je jen průměrným hráčem,zahraje dva zápasy a pak je neviditelný.To byl špatně zvolený příklad.Je vidět,že nehraješ počítačové hry a jsi skutečným expertem.Ještě že Tě Slávia má.Jinak později se vyjádřím k dalším zkresleným faktům,které tu uvádíš a vytrhuješ z kontextu.

                  • Re: Pro Dana-Vokiho-Jiřího-chameleona a bore-bore-borečka v jednom

                    (host)     před 17 lety 01.01.2008 11:10 |  
                    0 0

                    Vigo nehrálo v popředí tabulky asni náhodou, kde tyhle informace berete? Nebo si je vymýšlíte, protože nemáte jiné argumenty? 16, 18, 16, 18, 12, 10, 11, 11, 11, 14, 15, 16, 18, 19, atd do druhé ligy. To je popředí tabulky? Prokoučovaný první zápas (prohráli jsme 3:0). V odvetě jsme je mleli od začátku do konce , ale bohužel jsme nedali třetí gól.

            • Re: Pro Dana-Vokiho-Jiřího-chameleona a bore-bore-borečka v jednom

              (host)     před 17 lety 30.12.2007 13:43 |  
              0 0

              Jedinej Lukeš z těch jmenovanejch to nakonec přece jen někam dotáh... Ale tohle je přesně to, co říkám i u Necida a dalších když je někdo tlačí do sestavy. On Karel Jarolím ví, proč je nestaví... Ne třeba proto, že by je neměl rád, ale protože je nechce zničit. A to samé v Bohemce pan Busta s Morávkem... Luke

              • Re: Pro Dana-Vokiho-Jiřího-chameleona a bore-bore-borečka v jednom

                (host)     před 17 lety 30.12.2007 13:50 |  
                0 0

                Zajímavý je proč mu Necidovo dobro neleželo na srdci loňskou sezonu kdy toho odehrál mnohem víc.

                • Re: Pro Dana-Vokiho-Jiřího-chameleona a bore-bore-borečka v jednom

                  (host)     před 17 lety 30.12.2007 14:41 |  
                  0 0

                  Protože koho měl loni dát na jaře do sestavy? Byli tu Vlček, Necid, Gaucho a Reiter... Až teď je tu Ivana, Šenkeřík.. Dva lepší útočníci (nemyslím třeba v porovnání s Necidem, to nee, to nechci říkat - myslím v porovnání s Reiterem, s Gauchem, kterej tu navíc také zustal...).

                  • Re: Pro Dana-Vokiho-Jiřího-chameleona a bore-bore-borečka v jednom

                    (host)     před 17 lety 30.12.2007 14:45 |  
                    0 0

                    Lepší ?? Ivana dal gol Šenkeřík dva. Nic moc.

                    • Re: Pro Dana-Vokiho-Jiřího-chameleona a bore-bore-borečka v jednom

                      (host)     před 17 lety 30.12.2007 14:48 |  
                      0 0

                      Ty "televizní" slávisto, co někdy vyrazit na stadion a ne jenom počítat góly, k čemuž stačí si otevřít noviny? Šenkeřík kdykoliv nastoupil, tak patřil k nejlepším hráčům. Jedinej on je na hřišti schopnej svojí hrou nahradit Vlčka.

                      Ivana bez letní přípravy těžko mohl hrát líp než hrál, ale i tak to bylo velmi slušný. A bude se zlepšovat.

                      • Re: Pro Dana-Vokiho-Jiřího-chameleona a bore-bore-borečka v jednom

                        (host)     před 17 lety 30.12.2007 14:55 |  
                        0 0

                        No já sem to nemyslel uplne vážně.Šenkeřík je bezpochyby vynikají fotbalista o Ivanovi si to ovšem nemyslím.Mě spíš vadí že Necid jako jediný nedostal příležitost hrát v základu protože v některých utkáních mohl být velmi platný.

                        • Re: Pro Dana-Vokiho-Jiřího-chameleona a bore-bore-borečka v jednom

                          (host)     před 17 lety 30.12.2007 15:24 |  
                          0 0

                          Ivana je uplně jinej typ, kdykoliv však byl na hřišti, tak vyloženě nezklamal... Na to, že poslední dvě herní přípravy Slovácka strávil osobně na testech v Norsku, Švýcarsku a já nevím kde a netrenoval, bylo to super od něho to, co hrál... A až ted v zimě natrénuje, bude to jen lepší... Každopádně jak Šenkeřík, tak Ivana se nebáli snad jako jediní jít třeba proti třema soupeřum sami, viz Ivana proti Seville... Necidův čas přijde brzy, ale nyní ještě ne... Luke

  4. Re: Josef Kubásek stále v jednání

    (host)     před 17 lety 29.12.2007 18:05 |  
    0 0

    Jen bych chtěl těm co jsou proti angažování Kubáska chtěl připomenout, že když chtěl pan Říčka angažovat Petra Čecha do Slavie tehdejší vedení ho odmítlo zaplatit ze stejných důvodů jako se zde píší..argumentovali Černým, Václavíkem a Slavíkem....Nakonec pan Říčka přivedl alespoň Kozáčika..

  5. Re: Josef Kubásek stále v jednání

    (host)     před 17 lety 29.12.2007 20:28 |  
    0 0

    Kubáska určitě koupit! Také mne hned napadla vzpomínka na Petra Čecha... Kubásek by zatím mohl hostovat (nejlépe v lize), chytal by dál Vaniak s Divišem za zády a Vorel asi odejde - Bohemce bych ho přál...

    • Re: Josef Kubásek stále v jednání

      (host)     před 17 lety 29.12.2007 20:33 |  
      0 0

      Kupte Slavíka z Teplic. Výborný brankář a prý z Prahy. Takového potřebujem,

      • Re: Josef Kubásek stále v jednání

        (host)     před 17 lety 29.12.2007 20:45 |  
        0 0

        Slavíka jsme do Teplic prodali my, protože se u nás neprosadil.

        • Re: Josef Kubásek stále v jednání

          (host)     před 17 lety 29.12.2007 20:56 |  
          0 0

          No a teď bysme ho měli koupit, protože se prosadil. A k tomu ještě Daňka, Lejsala a Drobisze, protože kdyby se všichni zranili, aby nemohl chytat Vorel. Ten prý chce odejít do Bohemky, protože si u nás vydělal za půl roku víc, než tam vby dostal za pět let a neví, co s penězma.

          • Re: Josef Kubásek stále v jednání

            (host)     před 17 lety 29.12.2007 21:08 |  
            0 0

            Jo a tady Vaška a Millera, co kdyby se všichni zranili? Ale osm brankářů by už stačilo, ne?

            • Re: Josef Kubásek stále v jednání

              (host)     před 17 lety 29.12.2007 21:39 |  
              0 0

              Ještě možná Kučeru z Budějic přece jenom kdyby se někdo zranil

              • Re: Josef Kubásek stále v jednání

                (host)     před 17 lety 29.12.2007 21:43 |  
                0 0

                Jako devátého náhradního Svobodu z Mostu... Sice nic moc, ale taky odchovanec Slavie. A jako desátej náhradní kdyby se tamti zranili by mohl Zdeněk Zlámal z Liberce.. :)) Ovšem zcela vážně: pokud někdo nechce Kubáska, nechce Daňka apod, tak jedinej brankář teda kterýho by snad kromě Jaroslava Drobného mohli chtít, je právě Zdeněk Zlámal... Luke

                • Re: Josef Kubásek stále v jednání

                  (host)     před 17 lety 29.12.2007 22:52 |  
                  0 0

                  To asi ano. Zlámala mladšího by asi KJ chtěl, protože je z nadějných českých brankářů nejmenší.

                  • Re: Josef Kubásek stále v jednání

                    (host)     před 17 lety 29.12.2007 23:00 |  
                    0 0

                    Ty krávo, už mě s tímhle serete... Copak to, že nějakej útočník má dva metry nebo brankář metr devadesát osm znamená, že je lepší než útočník co má metr osmdesát pět nebo brankář co má metr devadesát? Ale prdlačku...! Jinak pokud se nepletu, tak Kubásek, Švenger a i tady propíranej Krbeček jsou menší než je Zlámal... :-P Luke

                    • Re: Josef Kubásek stále v jednání

                      (host)     před 17 lety 29.12.2007 23:54 |  
                      0 0

                      Aha, tak proto chce Kubáska.

              • Re: Josef Kubásek stále v jednání

                Bursikova7     před 17 lety 30.12.2007 11:46 |  
                0 0

                Jo, Kučera by taky nebyl nejhorší, ale pochybuju, že by ho Poborskej pustil, už vidim, že Černý stejnak nakonec půjde do tý jedu skurvený Sparty!

  6. Košice

    Markus     před 17 lety 30.12.2007 18:04 |  
    0 0

    Budou Košice hrát fotbal na stadionu z Edenu?

    Docela by mě zajímalo co je na tomto pravdy: E Side Property Limited by měla financovat a zajistit výstavbu stadionu v Košicích.

    ...Aké základné proporcie bude mať štadión?
    - Rovnaké, ako aréna Slavie v Edenu...

    http://www.cassovia.sk/korzar/clanok.php3?sub=21.12.2007/87319O

    • Re: Košice

      (host)     před 17 lety 30.12.2007 18:28 |  
      0 0

      Podle toho co jsem si na internetu už dřív přečet je to tak, že E Side prodá Košicím know how jak to budou dělat na Slavii... Košice si založí podobným způsobem svoji firmu, a za určitou dobu to přejde přímo pod klub (budou převedeny akcie)...

      • Re: Košice

        (host)     před 17 lety 30.12.2007 18:56 |  
        0 0

        ..no a takhle je to presne i u slavie..casem az se vse zaplati,..tak zfuzuje e-side do sk slavia a.s...ale zatim i pro ochranu slavie..budou oddelene dokud se vse nesplati

        • Re: Košice

          (host)     před 17 lety 30.12.2007 19:46 |  
          0 0

          Právě, E Side prodá své know how.. :) Jak jsem říkal... Luke