Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Rozhovory

L. Vácha: V Jablonci jsem nabral zkušenosti

Podzimní hostování v Jablonci se záložníku či obránci Lukáši Váchovi vydařilo tak napůl. Větší část podzimu nastupoval v základní sestavě, po změně trenéra však už příležitost nedostal. Během jara bude hostovat v Liberci.

Slávistický univerzál absolvoval v létě část přípravy se Slavií, v polovině července neodolal vábení Jablonce a jeho nového kouče Luboše Kozla, se kterým se znal ze slávistického béčka. Osoba Luboše Kozla ale nebyla hlavní motivací pro příchod do Jablonce. "Nešel jsem tam pouze z důvodu, že ho trénoval pan Kozel, zamířil jsem do Jablonce, abych nabral nějaké zkušenosti," říká osmnáctiletý slávistický odchovanec.

Pod trenérem Kozlem dostal důvěru a odehrál sedm zápasů v základu. "Byl jsem spokojený se svými výkony, cítil jsem se dobře, byl jsem nejlépe hodnoceným hráčem Deníku Sport," hodnotí své jablonecké působení Vácha. Po odvolání Luboše Kozla a příchodu Františka Komňackého se dostal na hřiště už jen jednou v základu, podruhé odehrál jednu minutu v závěru zápasu. "Když byl v Jablonci trenér Kozel, chytil jsem svou šanci hrát ligu, kterou jsem dostal, hrál jsem pravidelně a sbíral zkušenosti. Když skončil, šanci jsem taky dostal a pak jsem nehrál. Lidé v Jablonci se změnili, trenér, který přišel, upřednostňoval starší hráče, u kterých věřil, že vykopou záchranu. Podle mě to nebyla správná volba, ale to je všechno na něm a na Jablonci, jak se s tím srovnají. Já jsem každopádně rád, že jsem si v Jablonci zahrál ligu a nasbíral zkušenosti." Paradoxní jev, že nejlépe hodnocený hráč týmu najednou sedí na lavičce či hraje za béčko, Vácha moc rozebírat nechtěl. "Trénoval jsem, dělal jsem vše stejně jako když jsem hrál ligu, akorát jsem věděl, že hrát nebudu. Byly tam nějaké problémy s panem Weberem, ale podrobnosti si nechám pro sebe." S Jabloncem se rozloučil po posledním kole proti Teplicím.

V Jablonci hrál Vácha většinou ve středu zálohy, ale někdy nastupuje i na jiných postech. Právě univerzálnost je jednou z jeho předností. "Hrál jsem v Jablonci střed, ale můžu hrát i obránce, nevadí mi to. Jsem rád hlavně když můžu hrát," říká na téma svého oblíbeného postu.

Zimní přípravy ve Slavii se Lukáš Vácha nezúčastní, odchází na další hostování. "Jdu na půl roku do Liberce." Je pravděpodobné, že na příchodu Váchy do severočeského klubu má podíl i liberecký asistent Luboš Kozel. "Příprava nám začíná 3. ledna, chtěl bych se v Liberci dostat do základu," prozrazuje své cíle Vácha. Po získání zkušeností by se rád vrátil do Slavie. "Moc bych chtěl, zahrát si Ligu mistrů je sen, ale mně by stačilo hrát za Slavii ligu na novém stadionu."

Komentáře (22)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: L. Vácha: V Jablonci jsem nabral zkušenosti

    (host)     před 17 lety 28.12.2007 19:07 |  
    0 0

    Lukáši, hodně štěstí v Liberci a brzy se vrať do Slávky. Máš na to . LE

  2. Re: L. Vácha: V Jablonci jsem nabral zkušenosti

    (host)     před 17 lety 28.12.2007 19:39 |  
    0 0

    Vašona teď čekají dva až tři roky, během nichž se ukáže, jak daleko vystoupá. Radši bych ho viděl v mužstvu, kde by měl skoro jisté místo, i kdyby měl hrát druhou ligu. Na první sice už má, ale nejsem si jistý, zda se v Liberci dostane do základu. Trochu mi připomíná Frantu Veselého a doufám, že bude mít i jeho charakter. Bez toho a trochy štěstí to ale nepůjde. Zatím je talent, naděje a určitě jedna ze špiček svého ročníku. Jenže ke stabilní vysoké formě, aby byl spolehlivou oporou Slavie a dostal se do základu, má ještě dost daleko. Držím palce
    Tantalos

  3. Re: L. Vácha: V Jablonci jsem nabral zkušenosti

    (host)     před 17 lety 28.12.2007 20:44 |  
    0 0

    Zdá se mi že ten kluk je teď hodně nahoře, měl by sklopit hlavu a začít makat. Pamatuju si jak ho v létě v Čelakovicích cvičil kluk, kterej hrál ještě minulou sezonu krajskej přebor a on tady myslí že byl nejlepší podzimní hráč Jablonce díky hodnocení ve sportu.... :)

    • Re: L. Vácha: V Jablonci jsem nabral zkušenosti

      (host)     před 17 lety 28.12.2007 21:59 |  
      0 0

      Co jsem viděl Váchu hrát za Jabkáč, tak hrál moc dobře. Už v přípravě za Slávku patřil k nejlepším hráčům. Myslim, že to dotáhne hodně daleko a ta jeho buldočí povaha mu v tom pomůže.LordEdmund

      • Re: L. Vácha: V Jablonci jsem nabral zkušenosti

        (host)     před 17 lety 28.12.2007 23:01 |  
        0 0

        tak fotbalista je to na svuj vek vybornej.spis mam strach aby na tom byl podobnej i charakterove...

  4. Re: L. Vácha: V Jablonci jsem nabral zkušenosti

    (host)     před 17 lety 28.12.2007 21:18 |  
    0 0

    Lukáši drž se!Doufám,že se ti v Liberci bude dařit a nedopadne to jako v Jablonci.A také,že tě hostování neotráví.Neboj flek ve Slavii na tebe čeká!Jsi borec a teším se až zanedlouho budeš lítat v LM v sešívaném dresu!

  5. Re: L. Vácha: V Jablonci jsem nabral zkušenosti

    KING25     před 17 lety 28.12.2007 22:03 |  
    0 0

    No Lukáš se nebojí říct teda pravdu a to je dobře. Doufám, že mu to v Liberci půjde a do Slavie se vrátí. Ten střed zálohy by se hodil posílit.

  6. Re: L. Vácha: V Jablonci jsem nabral zkušenosti

    Bulldock (přítel SN)     před 17 lety 28.12.2007 23:14 |  
    0 0

    Je určitě dobrej hráč, trochu moc sebevědomej na muj vkus. On někde psal , že hodně sleduje tyhle statistiky a média. Na to by se měl vybodnout a věnovat se svojí práci. Luboš Kozel nad nim drží ruku a určitě v Liberci nezakrní. Je to dobrej tah. Kdyby nás zase nepostihla nějaká hrůzná marodka, tak by ve Slávii nastoupil třeba do 5 zápasů a v Liberci má větší šance. . Bude to zřejmě i plánovánej obchod s tim Blažkem,ale jen se bojim, aby to pak nemělo trvalý následky:( Nemslim snad že tam zůstane, ale kucí by nemuseli mít věčně trpělivost. Zvlášť Gecov už je čekatel na Ačko třetim rokem. . To co se objevilo vedle v diskuzi, ža tam pudou ti tři s opcí by bylo hodně zlý, ale doufám, že to neni pravda. Moc tomu nevěřim. Za půlroční hostovačku pro problémovýho hráče na konci smlouvy by to dělal jedině idiot a tak mi nepřipadá reálný, že by na to Doležal kejv i kdyby KJ Blažka sebevíc chtěl.

    • Re: L. Vácha: V Jablonci jsem nabral zkušenosti

      (host)     před 17 lety 28.12.2007 23:45 |  
      0 0

      from Cliff, zajimavy komentar a pripojuji se k tomu; taky doufam, ze se nejedna o tri hostovacky s opci. Verim, ze ti kluci maji velky potencial, snad jim bude ve Slavii dana sance. Kdyz nebyly penize, dostavali mladi odchovanci sanci a casem se to bohate vratilo, je skoda, ze dalsi mladi nadejni odchovanci nedostavaji vic prilezitosti i nyni. Snad to s nima nedopadne jako s Necasem a spol, utekli a ted hraji za becka,...

      • Re: L. Vácha: V Jablonci jsem nabral zkušenosti

        (host)     před 17 lety 29.12.2007 10:34 |  
        0 0

        K Vachovi uz jsem psal , ale neodpustim si jedfen komentar na hlavu KJ, kdyby Vason nakrasne vymetal vsechny repre, tak stejne jako Gecov a i dalsi hraci sanci nedostane a my budeme delat uplne nelogicka jmena o kterych uz jsem psal. Nechut trenera Jarolima k nasim hracum je povestna a ublizuje tim nejen klubu , ale i pripadnym nastupcum , kteri jiz v lete mohou resit pripadny odchody hracu. Nelze totiz pocitat , ze by trener byl ve Slavii dalsich 10 let, stejne jako Vlcek je hlavni pochopitelnou motivaci, vetsi financni prijem. A tady zacina hodne nenormalni situace, kdy na mista, kde by mohli hrat nasi kvalitni mladi hraci prichazeji prumerni i podprumerni hraci, kteri treba zahraji jednou za cely podzim. K prichodu ci neprichodu Kanadana lze dodat, ze dnesni postoj Slavie nechapu, Most hrace nabidl skoro zadarmo, smlouva hrace by kopirovala bezny Slavisticky prumer a je bezesporu prinosem pro neprilis kvalitni hru nasi obranne rady. A bohuzel zacina ve Slavii s novou financni situaci fungovat jeden typicky Spartansky zvyk, vsichni nadejni hraci jsou ze Sparty doslova vyhnani na nejruznejsi priblble hostovacky a Bilek pak breci vo dalsi posily a u nas to same. Jiri

        • Re: L. Vácha: V Jablonci jsem nabral zkušenosti

          (host)     před 17 lety 29.12.2007 10:47 |  
          0 0

          souhlasim s tebou..prestupova politika se zacina podobat ty zasra.ny spartansky a to se mi prestava libit...kde sou ty casy co dostavaly sance nasi odchovanci?

          • Re: L. Vácha: V Jablonci jsem nabral zkušenosti

            (host)     před 17 lety 29.12.2007 11:07 |  
            0 0

            Kde sou ty tituly vy dva kokoti?

          • Re: L. Vácha: V Jablonci jsem nabral zkušenosti

            (host)     před 17 lety 29.12.2007 11:31 |  
            0 0

            Myslíš ty časy kdy sme neměli na výplaty a s bůhví jakým štestím sme uhráli druhý nebo třetí místo? Nebo spíš dokázali promrhat náskok na první? Díky,tak tyhle časy už nechci.. Zapomeňme na to že to bude někdy jako dřív protože to byla nouze,sice bylo pěkný jak využíváme našeho potenciálu ale víc jak na druhý místo to nestačilo,natož pak měřit se s tímhle v Evropě. Musíme nakupovat zkušený a kvalitní hráče co se můžou ještě zlepšit pod KJ plus zabudovávat odchovance, kteří se vyhrávaj na hostování.. A vůbec já bych jim do toho nekecal.. zatim to dělaj dobře!

        • Re: L. Vácha: V Jablonci jsem nabral zkušenosti

          (host)     před 17 lety 29.12.2007 11:20 |  
          0 0

          Jiri, já s tebou rozhodně nesouhlasim. Žádného podprůměrného hráče KJ nepŕitáhl, ani o něj neprojevujé zájem a odchovanci dostávají dost šancí(naposledy Jablonský). Bohužel i kdyź jsou kvalitní, tak nedosahují výkonnosti např.Švece a Suchého, aby mohli ve většim počtu nastupovat v základu. Nejsem pro nesmyslné vyhazování peněz, ale protože nějaké peníze na posily jsou, je potřeba je vhodně investovat. Nákup Toleskiho byl nutností, protože odešel Vlček a ani Gaučo, Ivana, nebo Necid, ho prostě nedokáží nahradit. Kanaďan přiśel, protože se počítá v létě s odchodem Sucháče a je potřeba hráće zabudovat do sestavy a vyzkoušet, proto se mi líbí, že se jedná o hostování s opcí. Spousta lidí nechápe náš zájem o Černého. Já tomu docela rozumim, je to hráč velice kvalitní, levák a kdo ví, jak to bude se Šventem, nebo jestli cena za Pudila ,nebude nastavena tak, aby byl pro Slavii nedostupný.Černýho si taky dovedu představit, jako tvůrce hry a ten nám při Šmicerových problémech chybí. Pak chceme Blažka, tam to beru jako využití pŕíležitosti, koupit za relativně malý peníz hráče s velikým potencialem , je to trošku risk, ale asi to za pokus stojí.
          Trošku mi ve vyhlédnutých posilách nesedí ten Jarolím, kterej je rozhodně horší než Černý,ale zas je mladej a může se vykopat.
          Každopádně, nikdo z výše jmenovaných nejsou vyhozený peníze a navíc jsou to jen vytipované posily, takže když vyjde hráč "A" nebude se kupovat hráć "B". TO , že potřebujeme široký kádr, kde bude na každé místo rovnocenná náhrada, tak o tom jsme se snad přesvědčili dostatecně letos při zdravotních problémech a v minulé sezoně, kdy jsme bolševikovi předali titul na zlatém podnose.
          LordEdmund

          • Re: L. Vácha: V Jablonci jsem nabral zkušenosti

            (host)     před 17 lety 29.12.2007 11:32 |  
            0 0

            Srovnej si Černýho s Dočkalem - už ve 20ti letech je Dočkal lepší, o perspektivě, nákladech na jeho působení ve Slavii, vztah ke klubu atd. ani nemá cenu mluvit...

            • Re: L. Vácha: V Jablonci jsem nabral zkušenosti

              (host)     před 17 lety 29.12.2007 12:06 |  
              0 0

              Lepší teda rozhodně neni. Jestli definice lepší, neznamená pouze, že je Slavista :-)).Bořek má skvělou střelu a výhodu ve svém mládí, jinak ostatní atributy hovoří momentálně pro Černého.Samozřejmě záleží na ceně, kterou Budějky požadují, ale naše vedení to určitě posoudí dobře. LE

              • Re: L. Vácha: V Jablonci jsem nabral zkušenosti

                (host)     před 17 lety 29.12.2007 13:04 |  
                0 0

                A kolik si myslis,ze muze hrat mladych hracu najednou za A-tym?Ted tam je,Suchy,Svec,Janda,Gebre,Jablonsky,Necid,kdyz k nim postavis Dockala,Vachu,Gecova,Cerneho,Zelinku,tak neuhrajes ani bod a ty tve zarucene informace a perlicky... se uz tolikrat ukazaly respektive neukazaly pravdive,ze to je az k smichu,tak tu prosim nesir blbou naladu,ju?Ja osobne bych take Vachu s Dockalem rad videl v A-tymu,ale jestli to sportovni usek momentalne vidi jinak,tak k tomu asi maji duvod,jiste by se vedome nebranili kvalitnim hracum...

          • Re: L. Vácha: V Jablonci jsem nabral zkušenosti

            (host)     před 17 lety 29.12.2007 11:46 |  
            0 0

            Tak predevsim , mam hlavne na mysli, ze v dobe kdy jsme nemeli penize se angazoval Nedzipi ci ten Ukrajinec, za luxusni penize meli pulrocni dovolenou......Kanadan zatim neprisel, viz vyjadreni Dolezala, ale to by asi nemel byt problem,koho chceme ci ne uz ctu i ve vyjadrenich kompetentnich osob asi tri nedele, ale verim, ze pri absenci Belaida i dalsich predpokladanych odchodech by se misto pro Dockala a Gecova melo najit, protoze hlavne ten prvni za to stoji.O Cernem nevedu polemiku, pokud to ctes tady vis, ze jeho prichod chci, ale treba Blazek to je opravdu risk, Smicer , ty jsi snad prvni clovek , ktery pripousti, ze Vlada je za ty penize prilis drahe zbozi a koncepce prechodu talentovanych hracu do becka ci dokonce acka to je asi jenom teorie, bohuzel. A pokud se tyka strategie za levno kupovat kvalitu , oukerj s tim teda rozhodne nemam problem, jde konkretne trebas o to ,by hrac ktery prijde z Jihlavy za 3 miliony, nebyl doslova vnucovan po 4 mesicich na hostovani za prevzeti smlovy, jenz ale nikdo nechce prevzit. Cili pracovat koncepcneji s vyhledem vlastni generace hracu a nedavat jim jiz predem avizo , ze tady proste maji smulu. Zaverem moh bych ti detailne treba popsat jednani o jednom hostovani naseho soucasneho asi nejvetsiho talentu a byl bys hodne smutny. Jiri

            • Re: L. Vácha: V Jablonci jsem nabral zkušenosti

              (host)     před 17 lety 29.12.2007 11:54 |  
              0 0

              Já už tady ty přestupový sračky přestávám číst protože tady je každej odborník na slovo vzatý,každej ví jak se co má a nemá a extra Jiří je nejlepší ředitel klubu kterej ale žádnej klub nemá,no nic,užijte si to tady,radši kouknu v rychlosti na idnes,že přišel ten a odešel ten a proberu to na stadion s kámošema než tady číst tyhle teorie a rady k hovnu. Kmotr

            • Re: L. Vácha: V Jablonci jsem nabral zkušenosti

              (host)     před 17 lety 29.12.2007 11:59 |  
              0 0

              Jestli myslíš hostování Necida, tak bych zas tak smutný nebyl. Ten kluk potřebuje hrát a k tomu jako třetí aź čtvrtý útočník ve slavii nebude mít moc šancí.Navíc beru to tak, že nejsme socialka, ani institut spravedlivých, takže je pro mě důležitější, źe jsme stále v UEFĚ, jsme první v lize, než to, kdo konkretně dostane ,jakou šanci a jestli si někdo zasloužil odehrát více minut, než někdo jinej....Každej fanoušek má svý oblíbence, každej si pro svého oblíbence představuje nějakej progres, ale nejdůležitější jsou výkony celého týmu, než ambice jednotlivců...Fakt si nemáme nyní na co stěžovat.LE

              • Re: L. Vácha: V Jablonci jsem nabral zkušenosti

                (host)     před 17 lety 29.12.2007 12:06 |  
                0 0

                Nehledej ve vsem rozpor, nejde o Necida , opet mam zcela stejny nazor , jde o Gecova. jiri

                • Re: L. Vácha: V Jablonci jsem nabral zkušenosti

                  (host)     před 17 lety 29.12.2007 12:25 |  
                  0 0

                  Podle tebe je Gecov největší talent??