Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

O Slavii

Slavii zřejmě posílí Hainault

Slavia brzy ohlásí druhou posilu do svých řad. Po mosteckém Goce Toleském přijde další hráč stejného týmu, Kanaďan Andre Hainault. Půjde o hostování do konce sezony s případnou opcí na přestup.

AKTUALIZACE 30.12.: "Zprávy o příchodu Hainaulta jsou pro nás přinejmenším překvapivé. Pozorní čtenáři si jistě všimli, že v článcích chybí vyjádření Slavie. Most učinil jistou nabídku, ale k dalšímu posunu v jednání nedošlo. Nadále platí to, že Slavia bude komentovat jen uzavřené přestupy," řekl pro SN manažer pro komunikaci Ondřej Zlámal.

Tuto informaci serveru iDNES.cz potvrdil šéf Mostu Petr Kabíček. Celý transfer by měl být uzavřen po návratu hráče z dovolené. Slavia tak získá stopera, který bude alternativou k Suchému, Brabcovi a Latkovi. Trenér Karel Jarolím tak zřejmě chce předejít situaci, kdy během podzimu se mu zranili dva stopeři a často musel improvizovat, zvlášť když se neosvědčil Ondřej Šourek. Ten pravděpodobně odejde na hostování do jiného českého klubu, třeba to bude právě Most.

Kanaďan Andre Hainault (17.6.1986) přišel do Mostu před téměř dvěma lety. V lize stihl odehrát 46 zápasů a vstřelil jednu branku. V létě o něho údajně měla zájem i Sparta, když se jí zranil Řepka a měla problémy se stopery.

Ze Slavie na hostování do Liberce odejde slávista Lukáš Vácha.

Komentáře (91)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavii zřejmě posílí Hainault

    (host)     před 17 lety 28.12.2007 01:32 |  
    0 0

    tak to je poměrně dobrá zpráva, dneska psali ve sportu o Zb. Pospěchovi zas

  2. Re: Slavii zřejmě posílí Hainault

    (host)     před 17 lety 28.12.2007 08:39 |  
    0 0

    Zajimave, Zajimave. Jelikoz kanadana neznam(Most az zas tam moc nesleduju :D), poprosil bych nase "mostecke kridlo" o male predstaveni...., teda jestli to neni predcasne. (Znate to, jaky ma prednosti, jaky ma zapory, u me de hlavne o zluty karty a rychlost). Vim, ze asi neni spatnej, kdyz se o nem skoro po kazdym kole hovori, a nakonec, kdyz o nej ma zajem nejlepsi klub v nasi lize....., ale chtel bych proste vedet vic. Sem zvedavej, no!mart

    • Re: Slavii zřejmě posílí Hainault

      (host)     před 17 lety 28.12.2007 09:38 |  
      0 0

      Pokud myslíš mě, no problem... Hainault je typ Suchý, daleko lepší hra nohama než hlavou... (myslím hlavičky, ne myšlení:). Pokud jde o konstruktivní rozehrávku, není to vubec špatné! Je reprezentant, byť Kanady, to svědčí taky o něčem. Jeho rychlost není závratná, ale na druhou stranu má skvělé čtení hry. Občas zazmatkuje jako další mladí stopeři, potřebuje vedle sebe někoho zkušeného. Letos na podzim mu to moc ve spolupráci s Angličanem Websterem nešlo, a už vubec ne v komunikaci s brankáři Acevskim a Svobodou (mimochodem odchovancem Slavie). Pokud ovšem vedle něho hrál třeba loni a předloni Jirka Novotný, tak to šlapalo super! Je to asi jako když hraje Suchý s Brabcem nebo Šourkem no... Se Šourkem to taky moc neklape, protože není "dispečer". Každopádně o Hainaultovi jsem něco věděl, něco slyšel, ovšem hráč tak mlžil jako Standa Gross o tom kde vzal prachy na byt, že jsem si začal myslet že mám mylné informace...:) Ovšem už je to teda druhá posila Slavie a obě dvě jsem "trefil":) Teď bych se ani nezlobil za Blažka, Rajnocha, Jarolíma a toho Frejlacha... :)) I když s Frejlachem to není tak horké, on by se sice nebránil, ale Liberec by ho nepustil.

      • Re: Slavii zřejmě posílí Hainault

        (host)     před 17 lety 28.12.2007 09:40 |  
        0 0

        Jinak o Hainaulta stál už loni Hamburk, jednu chvíli už to vypadalo na to že podepíše... To samé letos v létě, mostecké vedení pak i nyní v zimě tvrdilo že Hainault odchází, ale do bundesligy. Ach jo, to se tu teď mostečtí fanoušci poserou a já nebudu moc vyjít na ulici aniž by mi to známí nedali sežrat, že jejich Baníček je poslední a my jim bereme opory... :)) Luke

        • Re: Slavii zřejmě posílí Hainault

          (host)     před 17 lety 28.12.2007 09:48 |  
          0 0

          Jinak pokud chceš říct takové perličky o něm... :) Má kanadskou přítelkyni Cathrine, teď by se dalo říct že je to nejhezčí přítelkyně některého slávisty..:) Je tu s ním myslím necelý rok (na jaře to bude dvanáct měsíců), ale umí česky už lépe než on... Přitom on nemluví zase tak špatně, na to že mi řekl že umí trochu a tak veškerá komunikace během rozhovoru byla v angličtině, tak když jsem ho pak slyšel jak mluví česky, myslel jsem si, že mě trefí... To říkal, že umí trochu? Umět tak já anglicky tak jak on...:) Ale je super, že je skromnej! Chtěl jsem pro zajímavost vyhledat ten rozhovor, ovšem našel jsem pouze anglickou verzi, českej překlad jsem nenašel... ŠKoda:) Jsme línej to znovu překládat!:) Ovšem pokud bys měl třeba zájem, napiš mi mail, hodím ti to tam, myslím že tomu rozumnět budeš (když jsem rozumněl i já, hh). Ovšem pozor na to, jeho příjmení se čte francouzsky "ené", i když jak mi říkal, už si zvyk že mu i Češi říkaj "hajnault" :) Ovšem, my jsme inteligentní, takže pro nás to bude francouzsky "ené", že.. :)

          • Re: Slavii zřejmě posílí Hainault

            (host)     před 17 lety 28.12.2007 09:52 |  
            0 0

            Btw ještě, jeho snem je zahrát si Ligu mistrů za velký evropský tým, na klubové úrovni pak zahrát si v Manchesteru United (v tomhle se třeba shoduje s pro nás známým Paulem Munsterem), s reprezentací pak na MS. Když byl malej hrál hokej... - naštěstí pro nás přestal a začal hrát pouze fotbal:)) A s tím Hamburkem jsem se teda jak ted na to koukám seknul, ten o něho měl sice zájem, ale ankročeno měl jak mi říkal do Hansy Rostock. Tak to už není zase takový terno..:( :))
            Jinak k té češtině: Your girlfriend came to czech repupblic at spring and she visits the courses of czech langueage and you, I heard, that she speak better than you, is it true?
            "Catherine is a smart girl as she was able to learn czech faster then me, but because I get to be arround the czech players all the time and have to try speeking to them and understanding what the coach says and she is not able to speak czech to anyone because their are no girls in most that she knows who she can try to speak to in Czech. I think my czech is getting a lot better now and I even think it might be getting better then her, but dont tell her I said that." :))

            Tak snad tTi, marte, toto neucelené info stačí.. :)

          • Re: Slavii zřejmě posílí Hainault

            (host)     před 17 lety 28.12.2007 09:54 |  
            0 0

            To je eště nějaká zvláštní kanadská výslovnost, protože jinak by to bylo enó. . Ale když to máš od něj:)

            • Re: Slavii zřejmě posílí Hainault

              (host)     před 17 lety 28.12.2007 09:58 |  
              0 0

              Tak v tom případě se omlouvám, je to tedy enó:) Každopádně je to francouzsky:)

    • Re: Slavii zřejmě posílí Hainault

      (host)     před 17 lety 28.12.2007 10:06 |  
      0 0

      Jinak 46 zápasů - 4 žluté karty... Z toho jednu si vybavuju že dostal za odkop na tribunu.. .:) Někdy v první sezoně co tu byl... A pokud se nepletu, tak jednu za kecy... Luke

      • Re: Slavii zřejmě posílí Hainault

        (host)     před 17 lety 28.12.2007 10:10 |  
        0 0

        dik Luke. :)mart

        • Re: Slavii zřejmě posílí Hainault

          (host)     před 17 lety 28.12.2007 10:16 |  
          0 0

          Snad ti to stačilo..:)) Já se na to chtěl už před nedávnem Andrého optat, ovšem je na dovolené a českej mobil má vyplej..:) Už jsem si tak začínal fakt myslet, že se vyplní slova pana Jiřího a on odejde do Bundesligy:)

          • Re: Slavii zřejmě posílí Hainault

            (host)     před 17 lety 28.12.2007 14:31 |  
            0 0

            jo a já volal ronaldovi jestli mě ssveze v bugati veyron

  3. Re: Slavii zřejmě posílí Hainault

    (host)     před 17 lety 28.12.2007 08:43 |  
    0 0

    Spíš si myslím, že je to náhrada za Marka Suchého, který v zimě odejde. Líbí se mě, ale že hráči přichází už teď a budou mít za sebou celou přípravu. A ne až 10 dní před jarem jak tomu bývalo za p. Lěšky. Navíc je to určitě dobré zboží. Je mladý navíc repre a už se o něm ví i v Anglii a Německu. I když nemá (aspoň zatím) kvalitu Marka je to super nákup a do budoucna jistě veliká perspektiva a to jak herní tak finanční. Pokud se s odchodem Marka pletu je to jen dobře :))) Viva la Slavia. Pavel H.

    • Re: Slavii zřejmě posílí Hainault

      (host)     před 17 lety 28.12.2007 11:32 |  
      0 0

      Mára půjde až v létě a Hainault bude náhradou za něj

  4. Re: Slavii zřejmě posílí Hainault

    (host)     před 17 lety 28.12.2007 09:00 |  
    0 0

    Dobrej nákup, tedy hostování....Akorát nechápu hostování Váchy v Liberci, ten by se už ve Slavii prosadil, je to celkem univerzalní hráč, důraznej se solidní technikou a sebevědomím. Trošku se bojim, aby do toho Liberce nešel hostovat, jako kompenzace za Blažka a nakonec tam nezůstal jako Dejmkové:-((...LordEdmund

    • Re: Slavii zřejmě posílí Hainault

      (host)     před 17 lety 28.12.2007 09:53 |  
      0 0

      Pěkný den Vám všem přeji,
      souhlasím s Tebou LE, Váchu sleduji a podle mého názoru by měl dostat celou přípravu pod KJ. Určitě lepší než Jablonský, fyzicky na tom je lépe než Belaid a bojovností srovnatelný s Volešákem, střelby se taky nebojí. Rozumím tomu, že do základu to není, ale jak jsme dohrávali podzim? Kdo měl ruce a nohy, že. Hinault je typově úplně jiný než M.Suchý, řekl bych že je to takovej o dost horší Latka. Zase ale lepší než Šourek, tak asi ano. S Černým to vypadá dost divně, Poborský hraje celkem vysokou kartu a chce cca 28 mil. Budějovice jsou trošku v bryndě, mají komplexní středisko mládeže, ale "trošku" zadlužené a musí také zateplovat trávník a tedy chybí do kasičky. Pořád mám pocit, že toho kluka Necidů je třeba uchopit nějak jinak a on by se kluk určitě rozehrál. Snad na to KJ přijde. M.Jarolím, tam si myslím, že to dobře celkem popsal Pan Jiří, nemám k tomu co dodat, jen to, že R.Berbr je ještě větší haj ..zlík, než jsme doufali. Košťála nekomentuji, neb soudruzi z KSČ jako nomenklaturní kádry se nikdy nezmění.
      Potěšil mě prezident Klaus svým vyznáním, že je spíše slávista a soudruhy z KSČ není třeba rušit, protože takhle je na ně aspoň vidět. Bohužel těch bývalých komunistů je v ČSSD, KDU i ODS nějak moc a karierismus jim leze z očí. Někdy mám pocit, že by celá tahle politická garnitura měla jít někam (Cikáni jdou do nebe), a už by to měli začít dělat opravdu slušný, mladý lidi, kteří jsou odborníky a rozumí tomu daleko líp než mi. A představte že jsou, a přátelé jsou dokonce slávisti. Nedávno jsem měl možnost debatovat s právními koncipienty na semináři ke správnímu právu na Nejvyšším správním soudu v Brně a kéž by to ty holky a kluci někam dotáhli. Snad je nezkazí peníze. Anima candida. Tak hezkého silvestra a dobrý celý příští rok přeje Sokrates 55.

      • Re: Slavii zřejmě posílí Hainault

        (host)     před 17 lety 28.12.2007 10:02 |  
        0 0

        Kanaďánka jsem viděl hrát v podstatě ve všech domácích zápasech od jeho příchodu do Mostu, kromě možná jednoho utkání... A pokud bych ho měl srovnat s některým ze slávistů, byl by to ne Latka, ale právě Suchý. :) Ale to je jedno, nejlepší bude když nebude hrát jako Suchý, Latka nebo kdokoliv jinej, ale jako Hainault! Protože proto přišel, protože hrál tak jak hrál.. :) Jen by mohl trochu přidat někdy na důrazu si myslím, ovšem jinak to má i v hlavě srovnaný, což je fajn... Luke

        • Re: Slavii zřejmě posílí Hainault

          (host)     před 17 lety 28.12.2007 10:23 |  
          0 0

          Dobrý den Luke,
          pic kozu do vazu, skláním se před vaší argumentací, neb jsem kanaďana viděl hrát asi tak 1x a pak několik šotů. A přiznám se, že to na Vaše poznání nestačí. Pak tedy pokud je to tak, uznávám rád. Mate pravdu i v tom, že pokud přinese ještě něco opravdu svého, bude to jedině dobře. Já pořád myslím na ty naše marody. Když si vezmu, že někdy jsem jandysovi sice trošku lál za ty jeho nedokončené kličkované, jenomže on chyběl a dost. I Dušan chyběl a taky dost. O vánocích jsem si natočil derby se Spartou a stále jsem nezměnil názor na to nesmyslné Slepičkovo K.O. Markovi a ještě zákeřnější faul Kisela na Kalivodu. To je o zlých lidech (Kisel a budoucí právník - to je přímo děsivé). Tak Luke děkuji, Hinaulta tedy vyřazuji od Latky a zařazuji samostatně (to je vtip). Sokrates 55

          • Re: Slavii zřejmě posílí Hainault

            (host)     před 17 lety 28.12.2007 10:29 |  
            0 0

            Kdepak Luke :D. To je holt nas velvyslanec v Moste!! (koukam zas me to vodregistrovalo)

            • Re: Slavii zřejmě posílí Hainault

              (host)     před 17 lety 28.12.2007 10:32 |  
              0 0

              Je to blbej system... Ty bys měl mít vipku a nemělo by tě to odhlašovat... :)) Luke

              • Re: Slavii zřejmě posílí Hainault

                mart     před 17 lety 28.12.2007 10:35 |  
                0 0

                :D, :D

          • Re: Slavii zřejmě posílí Hainault

            (host)     před 17 lety 28.12.2007 10:29 |  
            0 0

            :)) Ono udělat sestřih "likvidáků", bylo by to pěkně dlouhý video... jak to derby, pak na jaře Pecka na Suchýho, předtím v Bolce Švec s tím zapadlým jazykem, ani nevím kdo ho tenkrát sejmul... Na Žižkově letos Dřížďal, Kalivoda.... Ach jo... Každopádně ted se ze Slavie také stává trochu cizinecká legie (Slováci, Frantíci, Makedonec, Kanadan)... :) Ovšem Goceho a hlavně Andrého znám, nebude problém s tím že by nezapadli... :) Třeba zrovna André na hřišti možná trochu pusobí plaše podle někoho (podle mě akorát není tak duraznej někdy jak by mohl, dukazem jsou i ty jen čtyři žlutý karty což je na 46 zápasu pro obránce až málo, osobně bych předpokládal že bude mít za "fauly" tak už pět šest karet a on má za ně jen dvě... Ale zase je to i dukaz toho, že hraje čistě a nefauluje, což je zase jako pozitivní... Každopádně mimo hřiště plaše nepůsobí, ovšem nic ve zlém! Jen je to šprýmař, humorista, srandista... :) Ani při jídle moc nezavře pusu, mele mu to a mele a mele... :)) Ovšem takovej není sám, takovejch je jich (a i nás:) více, takže i tímhle má u mě bodík.. :) Luke

            • Re: Slavii zřejmě posílí Hainault

              (host)     před 17 lety 28.12.2007 15:13 |  
              0 0

              sakra já měl za to že je to levej bek a ted všichni že je to stoper to sem z toho jelen :D vhoo

              • Re: Slavii zřejmě posílí Hainault

                (host)     před 17 lety 28.12.2007 16:23 |  
                0 0

                Je to univerzál v obraně... Za Ščasného hrál při tříčlenné obraze skutečně nalevo, před ním hrál ofenzivního levého záložníka Zbončák a ve středu obrany hrál Novotný. Ovšem ve čtyřčlenné obraně hrává buď stopera, nebo pravého beka, ovšem jelikož Most trpí hlavně nedostatkem středních obránců (Procházka je zraněnej, Prášil není skvělej a Webster hraje snad jen díky své výšce), tak hrál převážně právě s Websterem ve středu obrany, pak ho Žák posadil na tribunu z ničeho nic a začal hrát Johana... Přitom myslím, že Johana-Hainault by byla dost dobrá stoperská dvojice, ale když si to nemyslí fundovanější lidé než jsem já, tak holt asi to nebude třeba správnej názor... :) Ale jinak k "otázce": je to fakt univerzál, může hrát napravo, ve středu i nalevo, ale většinou hrává právě na stoperu... Pokud už jsme ale u Mostu, tak koho bych rozhodně do třetice všeho dobrého a zlého vzal, tak je to Brazilec Andrei. Sice hraje na pravém beku nebo ve středu zálohy, ale viděl jsem ho hrát i na levém kraji obrany a hrál tam podobně jako napravo... Jako osttaní Brazilci to má fakt v noze a na rozdíl od třeba Oboyi to není ku škodě týmu, ale ba naopak ku prospěchu věci...! Celkem je i rychlej a důraznej, rozhodně by se nedalo o něm říct že by něco někdy odflák - ani směrem dopředu, ale hlavně ani směrem dozadu... Podle mého to je možná poslední hráč v Mostě, co nějak vyčnívá, svoji kvalitou. Tím uplně posledním, kterého jsem ještě nejmenoval, je Johana - ovšem ten je na tom podobně jako Latka, každou chvíli zraněnej..:( Ovšem když byl na hřišti v těch pár zápasech co odehrál, bylo vidět že mu to stále myslí, že umí zorganizovat hru a nebojí se dělat výpady dopředu. Ovšem přece jen si myslím, že ve Slavii tu jeho roli co dělá on v Mostě zastává na jedničku s hvězdičkou Erich Brabec a k němu vidím jako parťáka na stopera Suchara, na lavičce jako náhrada právě Hainault... S Latkou bych se nebál a klidně pokud bude fit ho postavil do středu zálohy, proti Steaue mu to tak sedělo výborně, když hrál jakéhosi podhrotového útočníka... A pamatuju za Csaplára, když hrával ve středu záloy pravidelně a několikrát si zahrál i v utoku, tak dal myslím pět nebo šest branek za sezonu, z toho tři nebo čtyři po rohovejch kopech... To jsou dneska holt věci, co rozhodujou zápasy - v dobrém i ve zlém. Jinak ještě k da Silvovi, jak se Andrei jmenuje (ono je to vůbec v Brazílii časté příjmení, prezident Brazilské federace se také jmenoval da Silva :)) - z těch cizinců, co v Mostě jsou, umí česky nejlépe, tím speciálně u něho odpadá problém s komunikací na hřišti... Luke

                • Re: Slavii zřejmě posílí Hainault

                  (host)     před 17 lety 28.12.2007 22:52 |  
                  0 0

                  Je to tak (s Latkou). Přicházel jako ofenzivní záložník až Csaplár ho dal na stopera. Dost jsem se divil, ale sedlo mu to a navíc techniku a rozehrávku nezapomněl. Škoda toho promaroděnýho roku. Jinak je to pan hráč. A taky je výbornej na útočný standartky. . ( viz derby kdy otáčel na 2:1) to nám na podzim taky chybělo. . a při zvýšený koncentraci "trpaslíků" :) jsme měli problém i při jejich bránění. . ( viz letošní derby:)

  5. Re: Slavii zřejmě posílí Hainault

    slavistajiri     před 17 lety 28.12.2007 09:23 |  
    0 0

    No posily dobrý, ale obávám se, že se znást stane druhá sparta, bude sem chodit každej kdo má ruce a nohy a odchovanci se pošlou no jinejch klubů. No snad karel ví co dělýá!! Nejedná se sice zrovna o tohohle kanadana ale třeba Pospěch!!! Na druhou stranu je pěkný jak se obrátila mince a všichni hráči chtěj hrát za Slávii, bohužel ale jen kvůli svému zviditelnění a ne kvůli Slávii

    • Re: Slavii zřejmě posílí Hainault

      (host)     před 17 lety 28.12.2007 10:27 |  
      0 0

      no, uplne asi ne(teda urcite ne uplne jako sparta), ale jak to maj jinak delat??? Kde maj brat penize???
      Zrovna sme to s kamosem od vedle diskutovali. On fandi Evertonu. Rikal mi ze pred 15ti ale nakonec i pred 10ti lety to s Evertonem vypadalo stejne. Na ligu chodilo prinejmensim 18tisic lidi - ale zridka kdy se naplnila cela kapacita stadionu (42000 - vlastne jen na LFC, a pres 40000 i na ManU). Kdyz si vemes ze vstup bejval mezi 10-25 librama, .. ala zas na druhou stranu platy hracu byly vyssi, nemohli delat nic jineho. Vychovavat, nebo prekupovat, ... a prodavat dal.
      Jeste tu nekde mam vypis z hospodareni Tottenhamu(je to verejne ke stazeni, jo zapomnel sem ze to je vice nez rok stary a je to za sezonu 2004/2005) - tam je v kolonce prijmu ze vstupneho 26 milionu liber!! Kolik naberema ze vstupnyho my?? Mas to? Tak dobra. Ted si to zkus za lonskej rok, kdy nebyly ty sileny prijmy z LM. Mas to? O.K., dobry, tak a ted mi rekni, uz vis proc to Slavie musi delat tak, ze musi prodavat svoje nejlepsi hrace??
      No, vidis, a jestli to jeste porad nevis, tak je zbytecny diskutovat. zdravi mart

      • Re: Slavii zřejmě posílí Hainault

        (host)     před 17 lety 28.12.2007 10:34 |  
        0 0

        ... a proto klobouk před vedením co dokázalo v létě a co dokazuje zatím i ted v zimě...! :) Luke

        • Re: Slavii zřejmě posílí Hainault

          mart     před 17 lety 28.12.2007 10:38 |  
          0 0

          tak, tak. Ja proste porad jeste nechapu ten stadion. Vazne se kazdej den koukam na ten webcam, ... a stejne topmu porad nemuzu uverit. Kdykoliv prijedu do Prahy, tak moje prvni cesta vede do Edenu - "kochat se pohledem z lavky". Proste sileny!! (jako krasny!!).mart

          • Re: Slavii zřejmě posílí Hainault

            (host)     před 17 lety 28.12.2007 10:57 |  
            0 0

            Milý Marte,
            kdybys jen věděl, jak se raduju já a jak se kochám. Sám nedokážu posoudit, kolik bylo za tím práce a shánění a co já vím ještě. Jen si myslím, že p.Rosen je pro nás k nezaplacení a jeho práce a pochopitelně i dalších lidiček je opravdu znát. Dokoce si myslím, že i ten tah o tajemnosti našeho vlastníka je dobrej špek na "Vlastu Mokrýho", protože jeho okamžité prohlášení o čistotě v českým fotbale mě úplně rozesmálo. Jen pevně věřím, že nás nadále bude zdobit víra a bojovnost, že na ty "tanečky se Spartou" nepřistoupíme a půjdem svou cestou. Sokrates 55

            • Re: Slavii zřejmě posílí Hainault

              mart     před 17 lety 28.12.2007 11:31 |  
              0 0

              ... mozna se trochu zapomina na jmeno jineho pana, ktery mel, nebo presneji receno MA (asi) nejvetsi zasluhu na tom, ze se my vsichni tady muzeme kochat.
              Vlada Leska!!
              Proti panu Rosenovi pochopitelne nic nemam. Prave naopak, pusobi na me (a asi nejen na me) dojmem dost dobreho manazera, a nakonec vysledky jeho pusobeni ve Slavii jsou tak nejak hmatatelne. (nakonec pro nej hovori i pozice celeho slavistickeho hokeje...). Ale co se tyce stadionu, tam mam pocit, ze to je spise "pane Leskovo dite". mart

              • Re: Slavii zřejmě posílí Hainault

                (host)     před 17 lety 28.12.2007 12:14 |  
                0 0

                presne tak!mejvetsi podil na stadionu ma pan Leska!a dost lidi tady na to bohuzel zapomina....mitsu

                • Re: Slavii zřejmě posílí Hainault

                  (host)     před 17 lety 28.12.2007 12:27 |  
                  0 0

                  Ne, neboj mitsu, nezapomínám na pana Lešku. Jsem si toho velmi dobře vědom.
                  Jen celou tu mašinerii okolo Slávie je třeba opravdu řídit a dát tomu styl a fazonu, aby z toho nebyla anarchie. A tady je na místě právě p. Rosen a jeho kolegové. Stejně je to krása a možná že jmenovat a vyzdvihovat jen jednotlivce asi není až tak důležité. Tantalosi, taky děkuji za poznatky. Sokrates 55

              • Re: Slavii zřejmě posílí Hainault

                (host)     před 17 lety 28.12.2007 14:58 |  
                0 0

                Je to tak, marte... Zrovna minulý týden jsem vyštrachal starší rozhovor s Pavlem Zunou, tím moderátorem...:) Je to také velkej slávista, vede k tomu i své syny. Říkal před těma dvěma lety, že brzo bude doba kdy pan Leška odejde, vyhraje se titul, zahraje se LM a postaví stadion . Akorát se trošku seknul v té časové následnosti, doufejme že prohodil pouze LM a titul.. :)) Každopádně pan Leška by si zasloužil na stadionu také něco ve vitríně slávy, něco co by ho připomínalo... Nebo jednu tribunu pojmenovat po něm. Leška byl vážně slávista, ty chyby co dělal, dělal proto, protože byl až moc velkej fanoušek někdy... Ale stadion, to je vážně jeho "dítě". Luke

                • Re: Slavii zřejmě posílí Hainault

                  (host)     před 17 lety 28.12.2007 16:07 |  
                  0 0

                  Vidíš a já zas slyšel, že Vládíkovi šlo vždycky jen o prachy a nic jinýho. Prodloužená ruka Enicu z Anglie a že až tak velkou zásluhu na stavbě stadionu nemá..od člověka co kdysi měl co do činění ve Slávii, ale nevidím do toho až tak moc. Za koho dám ruku do ohně, že je Slávista tělem i duší je Saša Kliment. Každopádně až budu v novém svatostánku budu se klanět na všechny strany a děkovat a děkovat, včetně vládíkovi. amon

                  • Re: Slavii zřejmě posílí Hainault

                    (host)     před 17 lety 28.12.2007 16:54 |  
                    0 0

                    Nejen za Sašu, ale i za současného tiskovýho.. .:) Oba dva jsou slávisti jak poleno:o) Luke

            • Re: Slavii zřejmě posílí Hainault

              (host)     před 17 lety 01.01.2008 10:05 |  
              0 0

              Bohužel hodně pozdě narozené dítě. Já také nezapomínám co všechno pro Slávii udělal. Nedokázal ani dobře nakoupit ani dobře prodat hráče. Málem přivedl Slávii do likvidace. S penězi, které měl kdispozici on bychom byli se současným vedením úplně někde jinde.

  6. Re: Slavii zřejmě posílí Hainault

    (host)     před 17 lety 28.12.2007 11:20 |  
    0 0

    187 cm, 83 kg

  7. Re: Slavii zřejmě posílí Hainault

    (host)     před 17 lety 28.12.2007 11:49 |  
    0 0

    Příchod Andrewa by mě potěšil víc než Toleského. Psal jsem tady už před týdny, že bych si ho přál. Je mladý, vysoký, perspektivní a evidentně to má v hlavě velice dobře srovnané. Trenérské vedení KJ by mu určitě prospělo, jen mi vadí to jeho reprezentační tričko, zase jeden hráč, který nemůže být mančaftu stoprocentně k dispozici. Teď ještě útočníka podobných parametrů a měl bych Ježíška.
    Tantalos

  8. Re: Slavii zřejmě posílí Hainault

    (host)     před 17 lety 28.12.2007 12:48 |  
    0 0

    Zajímavá taktika,vykupujem hráče z posledního teamu GB ligy.Tak když sou tak dobrý,jak to,že jsou pořád poslední?....

    • Re: Slavii zřejmě posílí Hainault

      (host)     před 17 lety 28.12.2007 14:16 |  
      0 0

      Zdravim a vsem Vam preju hezky novy rok, k prestupu Hainaulta mohu dodat, ze jde o velmi kvalitniho hrace, kterteho jsem si pral, ale take je znam svym ponekud divokym zpusobem zivota. K dalsim spekulacim , doslova vsechna jednani v soucasne dobe postihla vanocni horecka a proto je ticho po pesine. Odchod Marka neni vazan na obdobi , ale vhodneho zajemce. Odchod Vachy do Liberce je srdecni zalezitosti Lubose Kozla a dal se pri nezajmu KJ o nase hrace cekat. Vedeni Slavie slibilo dotahnouz vsechny posily do konce roku , ale je to asi dost nerealne. K ostatnimu , na Slavii panuje celkem klid, cerpaji se i ve vedeni zaslouzena volna, snad jen okolo prichodu se obcas neco objevi. Takze jeste jednou uzijte si vsechno a nashle na derby. Jiri

      • Re: Slavii zřejmě posílí Hainault

        (host)     před 17 lety 28.12.2007 14:28 |  
        0 0

        Odchod Váchy je definitivní nebo jenom normální hostování?

        • Re: Slavii zřejmě posílí Hainault

          (host)     před 17 lety 28.12.2007 14:43 |  
          0 0

          hostovačka....

      • Re: Slavii zřejmě posílí Hainault

        (host)     před 17 lety 28.12.2007 15:11 |  
        0 0

        Jiří, který hráč nemá podle tebe divoký způsob života?:-o) Mohu ti říct, že třeba někteří tepličtí fotbalisté jsou tím, že vymetají bary pověstní... I když pravda, pro teplickej klub to jsou naštěstí povětšinou hráči rezervy nebo A týmu, kteří nepatří ale mezi ty opory... V Mostě tím byl prosluje Brzezina, Jendruščák, Alex Mendy tím také celkem proslul, proslul tím Jeslínek s Holendou... Ale André ve volných chvílích chodí s Cathrine do aquaparku, na autodrom, plánovali zajít si na golfové hřiště... Pokud bys chtěl v Mostě najít někde Andrého, v baru ho nenajdeš, zajdi si do aquaparku... Ovšem pokud je i tohle podle tebe divoký způsob života, tak co v tom případě prováděli svého času Zbyněk Pospěch, Honza Holenda, Honza Blažek a Dan Pudil coby čtvrtý do party v Liberci... :)) Luke

    • Re: Slavii zřejmě posílí Hainault

      (host)     před 17 lety 28.12.2007 15:07 |  
      0 0

      Upřímně: nesehranost obranné řady s brankářem, brankáři (oba dva) co dostávaj hodně, hodně laciné branky, někteří hráči co si myslí o sobě nevím co - viz Oboya, kterej je sice obrovskej hračička. ale na ukor fotbalu... Neběhá, nevrací se a přitom když dostane míč na nohu, tak obejde jednoho, dva hráče - super, jinej hráč by přihrál v ten moment, ale on jde i přes třetího, čtvrtýho a na pátým ztratí míč... To je prostě něco, co nemám rád, když je někdo takovejhle sobec. Tohle může dělat za stavu 4:0 pro jeho tým v 85. minutě zápasu nebo v přáteláku, ale ne když je ten stav 0:0 nebo když Most třeba dokonce prohrává... Zcela upřímně řečeno tu také chybí nějakej trenér, co si ví rady. Trenér Žák nikde neuspěl, ani ve slávistickým dorostu příliš, coby trenér dospělých sestoupil v Budějkách, v Příbrami hráli o záchranu... Řeknu ti to takhle: být lepší trenér, kterej by si dovolil i třeba přes Kabíčkuv nesouhlas ze sestavy vytáhnout některé hráče (Oboya, na podzim tragickej Holenda) a nebál se dát větší šanci Loosovi, Schutovi, Čermákovi nebo některým jiným mladším českým hráčum nebo právě Hainaultovi (kterého naopak ke konci podzimu taky vytáh), kdyby někteří hráči nehráli příliš alibisticky a naopak jiní nehleděli pouze na sebe... A hlavně, a to zduraznuju, pokud by se Most nezbavil tak svkělého brankáře jakým byl, je a pro tým jako je Most i stále bude Vaniak... Tak by poslední nebyl. A k tomu si připočti že Most během sezony z těch šestnácti zápasu čtyřikrát rozhodčí očividně zařízli, vem si třeba zápas Liberec-Most, naprosto katastrofální výkon rozhodčího, kterej Most připravil o duležité body... A přitom to byla špička ledovce. Co zápasy proti Brnu, Kladnu, Jablonci? Co zápas proti Ostravě, kdy vyloučil Toleskiho podle svého názoru za faul, ovšem prokazatelně podle TV záznamu se přitom Toleski Lukeše nedotk a ten se zranil neštastným zpusobem... To jsou věci, které Most v součtu připravily minimálně, minimálně o sedm bodu...! A i proto je Most poslední...

      • Re: Slavii zřejmě posílí Hainault

        (host)     před 17 lety 28.12.2007 22:59 |  
        0 0

        Já bych nebyl tak ostrej na Žáka. . při vší úctě Budějky a Příbram. . to jsou tradičně pendláři mezi 1 a 2 ligou( resp. Příbram se většinou udržela. . ale bůhví jak to Jarda jistil. . ) V Mostě pod nim hrajou dobrej fotbal a v takhle nesourodym týmu je to docela dřina( i když zase určitě zajímavá ) a jestli se do toho ještě obouvá Kabíček( což naznačoval Ščasný, že mu do toho různak kecali. . ), sponzoři se stahujou, tak se neni co divit, že hraje o přežití.

        • Re: Slavii zřejmě posílí Hainault

          Bulldock (přítel SN)     před 17 lety 28.12.2007 23:01 |  
          0 0

          Zas mě to odhlásilo:) Takže psal jsem to já:)

          • Re: Slavii zřejmě posílí Hainault

            (host)     před 17 lety 28.12.2007 23:03 |  
            0 0

            Bulldocku, víceméně máš pravdu, ovšem právě Ščasný byl trenér kterej si do toho remcat až tak nenechal... Kabíček řek, že přijede TV ze Slovenska a at postaví Oboyu aspon na pár minut. A víš co udělal Ščasný? Toho Oboyou tuplem nepostavil... Ted má Kabíček na postu trenéra spřízněnou duši, které může "radit". Nemyslí to ve zlém, ale potřeboval by určitou oponenturu... A tou Žák není, bohužel. Luke

            • Re: Slavii zřejmě posílí Hainault

              Bulldock (přítel SN)     před 17 lety 28.12.2007 23:53 |  
              0 0

              Já to vidim přesně jako když jsme hráli se Steauou. . jak ředitel klubu řikal Hagimu koho má postavit. . A zdůvodňoval to tak, že mu chce pomoct, aby byl lepší trenér. To prostě ne. . Buď najme odborníka a nechá ho dělat, nebo se dělá trenérem sám. Takže Ščasnýho chápu, že se na to vybodl. Stejně tak Rada v Jablonci. Já vim, že jsou občas tlaky na trenéry, když se potřebuje prodat hráč a pod. Každej si myslí, že rozumí fotbalu a to je problém:( Díky bohu za naše vedení. . Oni jsou už vycvičení ( hlavně Rosen) od Růži, protože tam prostě nejede vlak:) A tak to má bejt. Ne že českej trenér, ale českej bafuňář se má hodně co učit. . jak se pracuje. (To víceméně sedí i na toho Lešku. . kterej je asi dobrej manažer a dokazuje to podle všeho vynikajícím fungováním stavby Edenu, ale moc dobře nepronikl do toho fotbalovýho fungování, kde se na "standartní" vztahy nehraje. . A to nemluvím hned o těch nejhorších. . košťálovskejch praktikách.

              • Re: Slavii zřejmě posílí Hainault

                (host)     před 17 lety 29.12.2007 12:02 |  
                0 0

                Souhlasím... Uhodil jsi hřebík přesně na hlavičku. České kluby žijou z prodeje hráčů, tudíž jsou pak samozřejmě většinou i tlaky na trenéra aby stavěl ty nejperspektivnější hráče co se týče prodejnosti a nehledí se někdy až tak na výkyvy formy, bohužel... Ovšem to je českej fotbal a myslím, že nejen on... Podle mě ale jsou v zahraničí ti trenéři fakt persony, takže bud si do toho kecat nenechaj a vedení přestane do toho remcat, nebo rezignujou. Tak, jako to udělal třeba právě Hagi a myslím, že u nás v lize lze mezi takové trenéry zařadit třeba i našeho Jarolíma... Vem si, jaké jsou i pověstné historky o Brücknerovi ještě z jeho pusobení v Olomouci. Přišel za ním agent, at postaví toho a toho hráče... Bruckner ho tam puvodně stejně chtěl mít, ale právě díky tomu že za ním přišel ten agent a chtěl toho hráče v sestavě, tak schválně ho nepostavil. ŠKoda, že někdy v poslední době mám pocit že tomu tlaku i Bruckner podléhá, neboť co třeba v reprezentaci dělal Sivok, to asi chápe málokdo... :) Nebo vem si jak dlouho přehlížel hráče z ligy, ozvala se Boleslav - a ejhle: najednou to jde. Lafata, Vlček, Kulič, Pospěch, Abraham, Matějovský, Kadlec, Kladrubský. A to před rokem a něco tvrdil, že v lize není hráč co by byl zralý na repre... :) Luke

                • Re: Slavii zřejmě posílí Hainault

                  bongor     před 17 lety 31.12.2007 02:14 |  
                  0 0

                  Tak náš nároďák je tím typickej.Správně jsi zmínil největší lemru,která se tam kdy objevila a to Sivoka/já mu říkám po právu Všivok/.Prostě soudruh Koště potřeboval to střevo prodat a tak se náhle octnul v repre.Je to asi stejný případ,jako kdyby se ve formuli objevil trabant.
                  A hele ,ono to prošlo a dokonce na to skočili i italští bafuňáři/žádnej trenér ho nemoh vidět,protože to by byl ten frajírek zcela neprodejnej/
                  Chtěl bych vidět ty jejich protažený ksichtíky když zjistili,jak naletěli a co to vlastně koupili za nýmanda.každopádně to obchodně byl mistrovskej tah,

    • Re: Slavii zřejmě posílí Hainault

      (host)     před 17 lety 28.12.2007 20:51 |  
      0 0

      Kupujem od nich jen slabý hráče, třeba Vaniaka

      • Re: Slavii zřejmě posílí Hainault

        (host)     před 17 lety 28.12.2007 23:06 |  
        0 0

        Za Vaniaka bychom myslím měli líbat ruce Ščasnému, protože to byl on, kdo ho Jarolímovi doporučil... Jinak je zcela reálné, že by Vaňous šel do třeba HFK, nebo že by šel do Ústí... Luke

  9. webovky

    (host)     před 17 lety 28.12.2007 16:27 |  
    0 0

    jinak Marte, vzpomněl jsem si na Andrého webovky, tak kdybys chtěl i informace ještě ucelenější, koukni se na http://www.andrehainault.com/ :) Luke

  10. Re: Slavii zřejmě posílí Hainault

    honzah (přítel SN)     před 17 lety 28.12.2007 17:57 |  
    0 0

    Ano, tohle se mi jeví jako řešení situace stoperů podle mého gusta.

    Mimochodem, jak to je s Pudilem? Bude v létě prostřednictvím nějaké opce náš nebo ho může Liberec bez našeho svolení prodat jinam?

    • Re: Slavii zřejmě posílí Hainault

      (host)     před 17 lety 28.12.2007 21:18 |  
      0 0

      Máme opci na případnou koupi za 25mega.

      • Re: Slavii zřejmě posílí Hainault

        (host)     před 17 lety 28.12.2007 22:06 |  
        0 0

        A při následném případném prodeji dostane Liberec 50% z prodejní částky.

        • Re: Slavii zřejmě posílí Hainault

          honzah (přítel SN)     před 17 lety 28.12.2007 22:24 |  
          0 0

          Tak to je dost dobré pro všechny zúčastněné strany. Máme chytré vedení. Ale Liberec asi ještě chytřejší :-)) Taky jsem zvědavej, co budou s těma prachama dělat Teplice, máme vážného konkurenta na přestupovém trhu. Sparta se snad Sivokem definitivně zakopala :-))

  11. ad černý

    (host)     před 17 lety 28.12.2007 18:27 |  
    0 0

    Už se nedivím, že Jarolím chce koupit Černého. Je to /s výjimkou Plocka) nejmenší hráč Budějovic a trenér se chystá na vypsání ligy trpajzlíků.

  12. Re: Slavii zřejmě posílí Hainault

    (host)     před 17 lety 28.12.2007 21:15 |  
    0 0

    Podle mých info k nám definitivně příchází na hostovačku Blažek výměnou za hostování Dočkala, Váchy a Gecova v Liberci vše s opcí na případnou koupi.

    • Re: Slavii zřejmě posílí Hainault

      (host)     před 17 lety 28.12.2007 21:21 |  
      0 0

      Cože?Liberec bude mít opci na Dočkala,Váchu a Gecova?To ať si Blažka nechají,že pěkně děkujem.To je pěkná blbost.Tomu nevěřím.

      • Re: Slavii zřejmě posílí Hainault

        (host)     před 17 lety 28.12.2007 21:28 |  
        0 0

        Věřit nemusíš, ja vím i sumy, ale ty už tady vytrubovat nebudu.

        • Re: Slavii zřejmě posílí Hainault

          (host)     před 17 lety 28.12.2007 21:37 |  
          0 0

          Tomu se mi nechce věřit Blažkovi končí za půl roku smlouva.Vyměnit ho za 3 reprezentanty by moh leda idiot.A navíc Vácha v rozhovoru říkal, že se za půl roku vrátí. Takže je to pitomost.

          • Re: Slavii zřejmě posílí Hainault

            (host)     před 17 lety 28.12.2007 21:42 |  
            0 0

            No i když je opce u všech, tak všechny tři určitě nekoupí. Liberec bude mít co dělat aby se zachránil, takže nebude mít dostatek peněz na nějaké velké nákupy.

            • Re: Slavii zřejmě posílí Hainault

              (host)     před 17 lety 28.12.2007 21:46 |  
              0 0

              Ale proč by je Slavie vůbec měla prodávat ?? Dyť nemůžou přece být tak blbý! Blažek je akorát vochlasta, neustále zraněnej a navíc mu končí za půl roku smlouva.(I tak je to samozřejmě výbrný fotbalista a byl bych rád kdyby sem přestoupil ale ne za takovou cenu,

              • Re: Slavii zřejmě posílí Hainault

                (host)     před 17 lety 28.12.2007 21:59 |  
                0 0

                No uvidíme, třeba je to kachna a to bych byl taky jedině rád, ale to hostovaní je podle mě tutovka a ty opce uvidíme, ale pokud se jeden z nich v Liberci hodně dobře uvede a dostane se do základu, tak s ním se můžeme pomalu rozloučit. Škoda..

                • Re: Slavii zřejmě posílí Hainault

                  (host)     před 17 lety 28.12.2007 22:35 |  
                  0 0

                  Geronimo6 meleš blbosti,proč bychom za Blažka,kterému v létě končí smlouva a nechce prodloužit,protože by chtěl ve Slavii rovnou zůstat dávali naše 3 skvělé talenty s opcí?To nedává smysl.

                  • Re: Slavii zřejmě posílí Hainault

                    (host)     před 17 lety 28.12.2007 22:46 |  
                    0 0

                    Tak třeba jo.

                    • Re: Slavii zřejmě posílí Hainault

                      (host)     před 17 lety 29.12.2007 10:23 |  
                      0 0

                      Takze mam chvili casu a asi bych hlavne mel reagovat na Lukyho, Teplicti hraci vymetaji jeden konkretni bar a i proto Rada vyhrozoval svym odchodem, Hainault je proste znam svym poneud vystrednim zpusobem zivota, ale hlavni duvod proc se ho Most snazi za kazdou cenu udat a i Toleskeho je dalsi snizovani vydaju a pripadny prodej klubu. Vacha , za tim je urcita dohoda klubu o moznem prestupu hrace, ktery zatim u nas neprodlouzil smlouvu a vaha s jejim podpisem, priznam se , ze dnes opet ve Sportu vysli mozne spekulace o prestupech a tak jen ziram treba na jmeno hrace z Bulharska Micanskeho , ktery se v Polsku nechytil a odehral za cely podzim jen par minut. Docela na mne z toho opet dycha duch Nedzipiho a dalsich, kde slo jen o namasteni kapsy nekterych lidi. Opet mne zarazi i argumentace i nepoucitelneho Petra Dolezala, ktery mediiim v lete nadiktoval jmena takrka hotovych hracu a o 14 dnu pozdeji bylo jasne, ze neprijde ani jeden. Jinak je jasne , ze alespon jeden z obecne zname ctverice hracu do Slavie prijde, podle zakulisnich zprav je jeho podpis jen pouhou formalitou. Sivok ve Sparte, nemam z toho dobry pocit, opet se bude hrat ragbyove derby, kde jedinym cilem hracu bude skolit, nadavat a urazet. Jiri

                      • Re: Slavii zřejmě posílí Hainault

                        (host)     před 17 lety 29.12.2007 11:00 |  
                        0 0

                        Tak ona je hlavně otázka, proč by měl Vácha teď prodlužovat smlouvu, když jí prodloužil v únoru a ta stávající mu končí 31. 12. 2009 (stejně jako Dočkalovi a Gecovovi), že...?

                        • Re: Slavii zřejmě posílí Hainault

                          (host)     před 17 lety 29.12.2007 11:14 |  
                          0 0

                          Mne neprijde tato smluva dostatecne dlouha, mluvis sice o dvou letech, ale u takovych hracu se pohybuje hranice nekde mezi 3 az 4 lety, nehlede na to , ze podle dostupnych zprav jdou hraci v ramci vyrovnani zase na minimalne pulrocni ci spise rocni hostovani a navic se tam objevuje u jednoho novinka opce pro pripadny odkup, tak to uz je ze strany Slavie poradna ........ a snad jeste perlicku, nekteri hraci ci spise manazeri nechteji treba o pripadnem hosdtovani nekde v Moste ani slyset. Jiri

                          • Re: Slavii zřejmě posílí Hainault

                            (host)     před 17 lety 29.12.2007 11:27 |  
                            0 0

                            Tak tomu nezájmu o hostování v Mostě se ani nedivím, těm klukům to působení v takovym týmu pod takovym trenérem v jejich věku asi moc nedá... Co se týče prodlužování smluv, tak jedna věc jsou představy naše (popř. Slavie), druhá věc představy hráče, kterej ti prostě na 4 roky smlouvu nepodepíše, pokud nebude buhvíjak dobrá.

                            Jinak doufám, že ta případná opce nebude u Bořka Dočkala - hodně mládežnických trenérů i manažerů potvrzuje, že jde o jeden z největších talentů posledních let, poslat ho po výborným podzimu do Liberce by byla strašlivá chyba (zvlášť kdyby zůstali hráči jako Jablonský, Kalivoda atd.). To tu máme jen tak sledovat nějaký hráče, který to skoro ve třiceti letech dotáhli leda tak z Brna do Budějovic a teď si ještě chtějí kopnout v pohárech... a jen kvůli tomu, že se v něm Jarolím vzhlídnul se bude posílat do Budějovic 20 mega? To se taky může stát, že to pan Černý po svém příchodu dostatne od fanoušků pořádně "sežrat". Přitom na jejich místě by mohl hrát třeba právě Dočkal...

                            • Re: Slavii zřejmě posílí Hainault

                              (host)     před 17 lety 29.12.2007 11:44 |  
                              0 0

                              Náhodou černý je hráč s vynikající technikou, přehledem a hlavně taktickou vyzrálostí. Myslím, že 20 mega je za takového hráče optimální a zajisté nám to svými výkony na hřišti vrátí. Nechápu zášť některých rádobyfanoušků našeho milovaného klubu.....

                              • Re: Slavii zřejmě posílí Hainault

                                (host)     před 17 lety 29.12.2007 11:52 |  
                                0 0

                                Uz pisu nekde nahore , nemam zast, podle zakulisnich zprav se snad sblizuji i nazory ohledne ceny hrace, ale zase jde fama, ze manazer Cerneho se snazi po strane jednat jeste s jednim klubem, tak nevim. Jiri

                            • Re: Slavii zřejmě posílí Hainault

                              (host)     před 17 lety 29.12.2007 12:32 |  
                              0 0

                              Co to tu kecáš o taktický vyzrálosti u Černýho. Vždyť pro toho člověka je vrchol zápas proti Spartě a Slavii. Na evropský scéně by bylo výsledkem jeho výzrálosti tři jeho góly do naší sítě na jeho vrub. A jak říká Paska v rámci české ligy by měli hráči přestupovat do 20 mega max. To ovšem platí pro hráče kolem dvaceti s perspektivou a kvalitou. U Černýho to jaksi postrádám.

                      • Re: Slavii zřejmě posílí Hainault

                        (host)     před 17 lety 29.12.2007 12:04 |  
                        0 0

                        O tom baru vím, celkem proslujej, UNICo forever... :)) Ovšem s tím snižováním nákladu v Mostě souhlasím, souhlas i s tím duchem Nedzipiho...

                        • Re: Slavii zřejmě posílí Hainault

                          (host)     před 17 lety 29.12.2007 12:12 |  
                          0 0

                          No jetli se dotáhne ten přestup Blažka a Pospěcha, tak se máme taky na co těšit... Liberecká trojka P+B+P mi nahání hrůzu už teď. To zas bude v alejích nablito....

                          • Re: Slavii zřejmě posílí Hainault

                            (host)     před 17 lety 29.12.2007 12:40 |  
                            0 0

                            Souhlasím, o to horší to bude pokud ve Spartě zůstane Holenda... To bude už pořádná grupa, stará partička + takovejch pár hráčů ty sklony má také, že... Bohužel. I proto nechci Pospěcha. Blažek s Pudilem by se ještě uhlídali, Blažek pochopil že dělal blbost, Jarolím by ho usměrnil... Pudil to pochopil taky, hlavně díky i tomu co se stalo s tím autem... A v té partě stejně jel kvůli Holendovi. Ovšem pokud by se sešel i Pospěch, kterej teď dá se říct také sice seká latinu od doby co se oženil, tak už to je přece jen riziko... Ale nevím. Řekněme, že snad Karel ví co dělá... I v souvislosti s Abrahamem. On Pospěcha či Abrahama už ved, ovšem každej se někdy spálí v těch co zná a myslí si, že je zná hodně dobře... Kéž by to nebyl Jarolímův případ... Luke

  13. Sport téměř dementuje Hainaultův přestup

    (host)     před 17 lety 29.12.2007 13:02 |  
    0 0

    Tak v dnešním Sportu je přestup Hainaulta docela výrazně zpochybněn. Zlámal údajně přestup nekomentoval, což chápu, ale dodal, že "někdy se objevují informace, které nás přinejmenším překvapují". Evidentně to řekl v souvislosti s Hainaultem, ale věř novinářům.
    Vůbec se domnívám, že na těchto stránkách se často objevují přání různých agentů, kteří by chtěli zkompromitovat hráče nabízeného konkurencí (to je údajně metoda firmy pana Zíky), popisují je málem jako masové vrahy a nabízejí své dokonalé anděly. Kdo ovládá média, ovládá i fanoušky a ovlivňuje přestupový trh,
    Rád bych Hainaulta ve Slavii viděl. nezajímal jsem se o jeho noční život, ale evidentně tady má partnerku Kanaďanku, a to je je důležité. Bývá velmi dobré, když si fotbalistu nějaké děvče ochočí a přitáhne ho k práci a k vydělávání penízků. Teprve takoví by měli dostávat dlouhodobé smlouvy.
    Naopak nesouhlasím s názorem, že dobrý fotbalista je vykleštěný impotent a abstinent, který se po první cigaretě pozvrací tak, že ho musejí odvézt do nemocnice. Fotbalisti mívají různé stresy a někdy je pár piv uklidní lépe než deset prášků na spaní.
    Pokud jde o kvílení, co by se stalo, kdyby se tři liberečtí opilci sešli v Praze, nedělám si s tím starosti. kdyby tady byl Csaplár, tak snad ano, ale máme tu KJ. A tomu bych občas vytkl, že je někdy až příliš ostrý. Ať se mládí vydovádí, když jinak poctivě pracuje.
    Ještě k Nedzipimu. ten kluk nebyl technicky o nic horší než třeba Nečas mladší, kterého nahradil. Jenže nezapadl. Béčko ho mezi sebe nepřijalo, zabíral místo Čechům, a tak by radši zakopli balon do autu, než by mu přihráli. A tak možná byl Nedzipi lepší kopáč, než Kozel trenér. který to toleroval.
    Doufám, že Slavie, bude-li posilovat, a moc to nepotřebuje, aby nedopadla jako Sralta, koupí hráče perspektivní, kteří mají okamžitě naději na základ. Kupovat sedmnáctileté hráče za několik milionů, nebo naopak ty různé Černé, kteří když už se moc neprosadili do svých 29 let, tak už se těžko prosadí, je nesmysl.
    Tantalos

    • Re: Sport téměř dementuje Hainaultův přestup

      (host)     před 17 lety 29.12.2007 13:31 |  
      0 0

      S něčím se dá souhlasit, s něčím ne... Je dobré, pokud ten hráč má dlouhodobě parnerku, souhlasím. Souhlasím i s tím, že jednou za čas když si dá pivo, tak to nevadí. Horší je, pokud si ho dává denně a pokud to ovlivnuje jeho výkonnost, což se někdy i stává. A i kdyby ne, hráč je profesionál a podle toho se má chovat. Souhlasím proto s názorem Jarolíma, že důležitá je i strava, to co jí, to co pijou. Pokud budeš jíst zdravě, budeš zdravější, méně náchylnej k nějakým onemocněním, více odolnej vůči zranění - než když budeš hulit jako fabrika, budeš chlastat jako Dán a budeš se cpát samým tučným masem, čokoládama apod... Koukni na Baroše jak dopad, koukni na další příklady. Bohužel na druhé straně to není ta zdravá strava tak rozvinuta. Škoda, protože vážně to je ku prospěchu věci. Jednou jsem byl po přípravným zápase s týmem Mostu na večeři a mohu ti říct, ono to vůbec ani není špatné, to co se jí... Multivitamín (i když ten by podle mého po zápase být neměl, neboť dehydratuje), rýže, nějaký to maso... Není to uplně to ideální, ale přece jen je to lepší, aspon něco... A vubec nejlepší by byly ryby, těstoviny, ovoce a zelenina apod, že... To je to, v čem s KJ naprosto souhlasím.
      Ovšem nesouhlasím s tím, že vlastně není se čeho bát, že by ty dřívější hríšníky, dnes už povětšinou napravené, uhlídal. Trenér je od toho aby trénoval, aby řek koho chce přivést do týmu, koho chce udržet a koho naopak muže vedeí klubu prodat, aby sestavil treninky, aby sestavil taktiku na zápas. Ale není od toho aby hlídal hráče, zda náhodou nepijou. Ti hráči by si to prostě neměli dovolit. Já být trenérem, tak jdu do maximálního rizika dvou takových hráčů, více ne. Ovšem kdo ví, třeba to dopadne nakonec také tak že nepřijde ani Blažek, ani Pospěch... Nebo jen jeden z nich. Kdo ví.

      S tím Nedzipim máš pravdu v tom, že těžko se to hraje když ti tým nepomůže. Myslím, že třeba Standa by o tom mohl vyprávět co se týče reprezentace - a nejen on. Prostě když třeba pan Rosický nechce přihrát jemu, ale přihraje někomu jinému, tak Standa může lítat po lajně jako ďas, ale k míči se dostane pouze tak když doběhne nepovedenou přihrávku jinému spoluhráči nebo když nějakej míč vybobuje... Ovšem od těch ostatních hráčů je to, ať v repre nebo v B týmu Slavie, sprosté. Sami by se měli ti v béčku vžít to situace, že půjdou do zahraničí a tým je nepřijme. Pokud by to zažili, asi by tohle neudělali. Ale věřme, že to nemysleli zle, že to spíše bylo řekněme škádlení než aby to mělo nacionalistický podtext. Ten by to totiž v tom případě, že by si řekli že nějakej balkánec zabírá místo v sestavě jejich kamarádovi, mělo... A to mi pasuje spíše do jiného pražského S než je Slavie.
      V čem ale zásadně nesouhlasím je fakt, že by se neměli koupit mladí talentovaní hráči. Je totiž rozdíl koupit teď dohromady za třeba třicet milionů Lecjkase, Kozáka, Morávka, nebo si zajistit předkupní smlouvou že za určitou dobu za určitou částku je budeme moct koupit pokud bude zájem (tzn dnes bychom řekli, že do roku 2010 budeme moct Kozáka koupit za 25 mil, i kdyby nakrásno už měl jinak hodnotu vyšší...). Je to lepší, než ty hráče pak tahat ve dvaceti za nehorázné ceny. Ovšem doplňuju, že je potřeba jít takhle i v mladším dorostu a kupovat ty talentované hráče už i tam...
      A nesouhlasím ani, že je nesmysl kupovat hráče co jim je 29 let a nikde se v lize neprosadili. Naštěstí poslední sezona mi dává za pravdu. Tavares se neprosadil ve Francii, Šenkeřík v Česku hrál za průměrný Zlín a Jablonec, Ivana hrál za průměrné SLovácko a stagnoval, Brabec v GL nikdy nehrál v průměrném týmu a v zahraničí hrál v sotva průměrných klubech typu Aarau. A to nejlepší: Dřížďal hrál ještě předloni pouze divizi, do té doby hrával regionální německou ligu... Zkoušely ho v přípravě Blšany, testovala ho Plzen a ani v jednom klubu neuspěl. Proč měl uspět ve Slavii? A ejhle, ono co se stalo a uspěl... A zrovna tak bych se nebál za Černého dát zhruba dvacet milionu nebo dejme tomu třináct za Jarolíma (i když ten je oproti Černému zhruba o pět let mladší...). Luke

      • Re: Sport téměř dementuje Hainaultův přestup

        (host)     před 17 lety 29.12.2007 14:41 |  
        0 0

        Brabec hrál v Moskvě, Turecku a bůhvíkde a bral tam měsíčně víc než Černý za rok.
        Všichni ostatní jsou podstatně mladší než Černý. Dřížďalů by Slavie koupila deset za peníze, které chce Poborský za Černého.
        Černý byl slabší nadprůměr v průměrném Brně - taky ho chtěly jen Budějovice. V těch vyniká, protože tam nemají Šventa, Pudil,a Šmicera, Kalivodu, Váchu, Jandu a další, kdo může hrát na levé straně. Ostatně nevidím důvod, proč by zrovna Poborskému měla Slavia svými miliony pomáhat z bryndy.
        Samozřejmě by hráč měl držet životosprávu. Ale třeba po vítězství nad Ajaxem jim s klidem mohl dát Jarolím druhý den volno a nehonit je hned druhý den na trénink. Ostatně v televizi ještě říkal, že hráči volno dostanou. Ale pak jim je nedal.
        Tantalos

        • Re: Sport téměř dementuje Hainaultův přestup

          (host)     před 17 lety 29.12.2007 15:18 |  
          0 0

          Víceméně máš pravdu, respektive pravdu máš určitě ve všem co jsi říkal. Jde o to ale, že oba dva máme pak jinej názor na to, zda ti zmínění hráči by nám byli co k čemu nebo ne. Ale to je jen a jen dobře, protože mít stejnej názor na všechno, to by bylo na hlavu...:) Hlavní je, co si myslí Karel a koho chce on, ne koho chtěj fanoušci nebo co si myslí. My si to nezodpovíme, zodpoví si to trenér a sami hráči výsledkama na hřišti.
          S tím Ajaxem souhlasím, mohl jim dovolit to pivo si druhej den dát, dát jim volno, říkal to - a neudělal. Ale ono alespoň se ukázalo, že ze svých zásad nesleví a to také něco znamená. Je to lepší, než kdyby ztratil jedním volným dnem u hráčů autoritu... "Protože jednou to dovolil, dovolí to i příště" - a kdyby to příště nedovolil, hráči by se cítili "zranení", možná "uražení". A hlavně ale tím, že jim to volno nedal, tak museli zapomenout na co, jakýho uspěchu dosáhli, nebot z toho by se taky mohli třeba zbláznit, trochu přehnaně řečeno. Zpětně vzato s tímto jeho krokem souhlasím a myslím si, že udělal dobře... A řekl bych, že po sezoně až se vyhraje titul, tak těch volnejch dnů pár hráči mít budou.. :))

          • Re: Sport téměř dementuje Hainaultův přestup

            (host)     před 17 lety 29.12.2007 15:18 |  
            0 0

            Zapomněl jsem se podepsat, Luke

            • Re: Sport téměř dementuje Hainaultův přestup

              (host)     před 17 lety 29.12.2007 16:17 |  
              0 0

              Ale já to chápu. Rozumím ti. Ale oč mi jde. Pár fotbalistů je na soustředění zavřených v hotelu. Jeden má narozeniny, tak si udělají mejdan a pozvou si pár pěkných šlapek. Je po utkání, jsou ještě plní dojmů, další utkání hrajou až za tři dny, spát by stejně nešli. Jsou to chlapi bohatí, kteří by si mohli koupit hned deset finalistek nejrůznějších soutěží miss a dalších deset supermodelek. Praskne to. Je to hrozný průšvih, řeší se to málem v OSN. Víš, já osobně bych považoval za mnohem horší, kdyby si tihle kluci museli brát na pomoc Anču Dlaňovou.
              Tantalos

              • Re: Sport téměř dementuje Hainaultův přestup

                (host)     před 17 lety 29.12.2007 17:02 |  
                0 0

                Já ti také rozumím a chápu to svým způsobem, ale chápu i Jarolíma...:) On to vede tak, jak to vede a je to dobře. Jsme první, vedeme ligu. Možná je někdy příliš tvrdej, ale má úspěch, takže si to může dovolit... Ve Spartě Bílek svým svěřencům naopak dovolí zase všechno, málem i přizabít rozhodčího na konci utkání, a kde jsou? Pět bodů za náma a to ještě jen a jen díky naší neschopnosti dovést některé zápasy do vítězného konce (Žižkov) nebo vstřelit branku (Ostrava, Olomouc). Klidně to mohlo být ne 5 bodů, ale 11 (pokud bychom nedostali v tom nastavení na Žižkově vyrovnávací branku a pokud bychom my jednu vstřelili Ově a Olmíku, bylo by to o šest bodů víc)... Ovšem zase vidím i na tomhle to pozitivní, tedy že se aspon kluci přes zimu neuspokojí z náskoku a budou mít pořád v hlavě že ten náskok je vlastně o ničem. Stačí prohrát nedejbože dvě utkání v řadě a je po něm... Koukni se myslím jak loni hrál Lyon když už měl de facto jistej titul, ztrácel body jak na běžícím pásu (teda myslím že to byl Lyon, že to nebyl někdo z jiné ligy...:)... A to samé s těma ženskejma, s tím chlastem apod... Na to má hodně lidí trochu odlišný názory, ale důležitý je ne co si kdo myslí, ale jak to dopadne... Ovšem když jsi zmínul tu kazu v hotelu Praha, osobně si myslím že profesionál - kterými by reprezentanti měli být - bude po zpackaným zápase zpytovat svědomí, i když má někdo z "rodiny" (jak se dnes říká kamarádům, parťákům, kumpánům) narozeniny... Kor pokud mě za pár dní čeká další utkání. Svým způsobem je dokážu pochopit, ovšem nemohl bych to tolerovat. A to je asi to, oč tu běží, teď jsme se k tomu dostali..:) Oba dva to chápeme, ale ty bys to byl na rozdíl ode mě v menší míře schopen i tolerovat, já ne... "Podáš prst a stáhne ti ruku," jak se říká. I proto ne.
                Luke

      • Re: Sport téměř dementuje Hainaultův přestup

        bongor     před 17 lety 31.12.2007 11:59 |  
        0 0

        Náchylnost ke zraněním je podle největšího čekého odborníka MuDr Koláře často zaviněna špatným způsobem treningu.Teď o tom byl zajímavý článek myslím v Blesku a stejně bych to interpretoval blbě,tak je lepší si to přečíst.V kostce jde o to,že prováděním stejných pohybů třeba jen v jiném náklonu může vést k oslabení některých částí těla a to se potom projeví vznikem nějakého zranění.pochopitelně to ani v nejmenším není ode mne nějaká kritika treningových metod ve Slavii,ale počet zranění na podzim byl skutečně enormní.proto by se moc hodila nějaká spolupráce s panem Kolářem,což vzhledem k jeho vytížení je skoro nemožné,nebo spolupráce s některým jeho prověřeným žákem.
        Jinak všem přeju šťastný rok 2008,hodně zdraví,nějaké peníze,titul,
        a opět LM.Ať žije věčná Slavie!!!

    • Re: Sport téměř dementuje Hainaultův přestup

      (host)     před 17 lety 31.12.2007 14:07 |  
      0 0

      v létě tady mnozí volali po Otepkovi či Poláchovi, to je Černý určitě perspektivnější.hamlo1

      • Re: Sport téměř dementuje Hainaultův přestup

        (host)     před 17 lety 31.12.2007 15:35 |  
        0 0

        Jo, jsou i takoví experti, kteří by chtěli Verbíře.

        • Re: Sport téměř dementuje Hainaultův přestup

          (host)     před 17 lety 31.12.2007 15:44 |  
          0 0

          Přitom Herda dneska nehrál špatně! Já chci Herdu!!

  14. Re: Slavii zřejmě posílí Hainault

    (host)     před 17 lety 30.12.2007 22:54 |  
    0 0

    Chtěl bych poprosit pana Jiřího Nováka,píšícího na oficiálním webu pod nickem vira,zda by našel odvahu a přiznal se ke komentáři,ve kterém kritizoval hráče Brůžka a trenéra Jíru.Bylo by to od něho korektní.Není možné všechno házet na vokiho.Voki nemůže být hromosvodem pro všechny kritické příspěvky.Pane Jiří,pokud máte v sobě odvahu a slušnost,napiště panu Prokešovi na email maprosh@seznam.cz a vysvětlete mu svůj důvod ke kritice hráče Brůžka.To samé udělejte na oficiálním webu Slávie v článku s názvem-Slávia vyhrála vánoční turnaj.Na tento web nepřispívám,jen z důvodu sebeobrany hledám pana Jiřího Nováka,aby mě zbavil obvinění z kritiky hráče Brůžka a trenéra Jíry.Děkuji za pozornost.Voki.