Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

O Slavii

Slávisté na hostováních

Podzimní část první a druhé ligy je už minulostí, a tak si můžeme zhodnotit, jak se dařilo slávistickým hráčům na hostováních.

Od našeho posledního shrnutí na konci října se dohrálo několik kol a žádné zásadní zvraty v tom, že by ti, co nehráli najednou začali nastupovat a naopak, se nestaly.

Takže jen malá rekapitulace celého podzimu: Ze dvanácti hráčů na hostováních se prosadilo osm: Bořek Dočkal, Marcel Gecov, Tomáš Dubský, Jiří Studík, Martin Zachariáš, Jan Bauer, Martin Bayer a Michel Costa. Hráli pravidelně, pokud chyběli v sestavě, tak z důvodu zranění či nemoci.

Napůl spokojení mohou být se svým zapojením do hry Milan Vukovič a Lukáš Vácha, který odnesl v Jablonci změnu trenéra. Střídavě se dařilo Karlu Kratochvílovi v Šachtoru Karagandy, rozhovor s tímto hráčem si můžete přečíst zde.

Naopak úplně nejslabší bilanci má Karel Zelinka, nastoupil za áčko Českých Budějovic v lize jen jednou, objevoval se sporadicky jen v béčku nebo v domácím poháru.

O budoucnosti hráčů se bude zřejmě rozhodovat v lednu, získat nyní konkrétní informace je nemožné. Nicméně zájem o hostování některých našich hráčů v prvoligových týmech je.

Statistiky za podzim

J. Bauer Sokolov
1031/1350
1/14
M. Bayer Jihlava
556/1080
0/9
M. Costa Sokolov
571/630
3/7
B. Dočkal Kladno
1028/1350
2/14
T. Dubský Krč
978/1350
1/15
M. Gecov Kladno
776/1350
1/9
J. Studík FC Bohemians
795/1080
0/9
L. Vácha Jablonec
733/1440
0/10
M. Vukovič Banská Bystrica
654/1440
1/11
K. Zelinka České Budějovice
45/1440
0/1
M. Zachariáš Čáslav
706/1350
0/9

První číslo vyjadřuje počet odehraných minut / počtem možných odehraných minut, druhé číslo znamená počet gólů / počtem zápasů, do kterých hráč nastoupil.

Komentáře (34)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slávisté na hostováních

    honzah (přítel SN)     před 17 lety 23.12.2007 12:20 |  
    0 0

    Myslím, že Costa, Gecov a Dočkal nezklamali. Co se týče jejich možného okamžitého návratu do Slavie, nebyl bych úplně hr, ale jsem v každém případě rád, že se jim daří.
    Překvapuje mě, že Kratochvíl je pořád naším kmenovým hráčem, mám silný dojem, že hráč už nikdy do pohárových kvalit nedoroste, i když v nějakém českém či slovenském prvoligovém klubu by se snad prosadil.

    • Re: Slávisté na hostováních

      (host)     před 17 lety 23.12.2007 12:39 |  
      0 0

      Co Kratochvíl, ale mě třeba překvapuje že naším kmenovým hráčem je pořád Radek Sláma a další a další fotbalisté, co třeba hrávají v dizivi ve Vlašimi apod... :) Luke

      • Re: Slávisté na hostováních

        (host)     před 17 lety 23.12.2007 16:08 |  
        0 0

        No nevím jistě, jestli je Radek Sláma kmenovým hráčem slávie, ale vím jistě že zmiňovaná Vlašim hraje ČFL (po podzimu 2. místo) a hraje tam skutečně několik slávistů : brankář Jindřich Skácel, v obraně Tomáš Šilhavý, Jakub Vaněk a Michal Parys, v záloze Filip Stibůrek a Milan Zachariáš. Otázkou je kdo z nich je perspektivní do budoucna.

        • Re: Slávisté na hostováních

          (host)     před 17 lety 23.12.2007 18:27 |  
          0 0

          Jj, ČFL, sorry...:) Jinak Sláma je, viz tisková zpráva Jihlavy že tam přichází na hostování ze Slavie... Tihle hráči (Sláma, Skácel, Šilhavý, Stibůrek) asi skutečně nejsou perspektivní... Ale asi je nikdo nechce koupit:))

  2. Re: Slávisté na hostováních

    (host)     před 17 lety 23.12.2007 12:54 |  
    0 0

    Zelinka, Costa, Zachariáš, Dubský, Bauer,Studík, Bayer co to je ? Tyhle hráče je zbytečné platit ... Slavia chce vyhrát ligu snaží se být lepší než sparta , ale pořád jsme daleko za ní pustíme Vlčka koupíme Toleskiho proboha co to je zalogiku máme zajištěný rozpočet za Vlčka sme dostali dvacku tak za dvacku se měl koupit pořádnej útočník kus za kus .Toleski je marnej, Bláža by možná na to měl , ale nevěřím že přijde.Slavia je pořád daleko za Spartou.Slavia by měla přivést 2 hráče do obrany , ale kvalitní do zálohy, cheme Jarolíma ?Co to proboha je Jarolím ?Jiri

    • Re: Slávisté na hostováních

      (host)     před 17 lety 23.12.2007 13:07 |  
      0 0

      Neříkal jsi včera, že do Vánoc se sem už nedostaneš?:) Teď myslím, že za Jirího se někdo jen vydává... :)

      Zelinka, Dubský, Bauer, Bayer - proč je zbytečné je platit? Tihle hráči na první ligu časem mít budou, hlavně Zelinka ano... Chceme vyhrát ligu, to je jasné, to chtějí i sparťané, to chtějí v Teplicích a kdyby tu šanci měli, nepohrdnout tím třeba ani v Kladně, že jo... Kdo by nechtěl vyhrát ligu:)

      Vlčka jsme pustili, což bylo rozumné. Standa si to zaslouží, my jsme na tom transferu Vlček - Toleski dvacet milionu v plusu... Proč by ne? Navíc za cenu jednoho hráče co jsme prodali získáme dva útočníky, kvalitní útočníky, přitom jeden z nich je velkej talent českýho fotbalu. Proč by ne? To je celkem podařilej obchod...

      Proč by Blažek do Slavie neměl přijít? Od mala Slavii fandí, chce sem, pan Paska mu to také doporučuje... Slavie ho chce, Liberec je ochoten jednat. Přece to, že ještě nepodepsal neznamená, že už nepřijde. Kolik hráčů už koupila ta Sparta, když jsme pořád za ní? Ani jednoho. A my už máme Toleskiho a nadějně to vypadá i s Jarolímem, Černým či tím Blažkem...

      Koho bys chtěl přivádět do obrany?:) Jako možné posily vidím v Česku do naší obrany pouze Rajnocha, kterej bude drahej (cca 25 mil), Pospěcha, kterej ale míří ze Sparty do Bundesligy a pochybuju že bychom za něho dali těch padesát melounů které Vlci dát nechtěj (ale kdybychom ho koupili, rudoši by pukli vzteky přetáhnout jim kapitána a de facto jediného Pana fotbalistu:))). Jinak kdo? Jinak ty kvalitní hráče máme my. Hainault, Kopic a další, ti nejsou lepší než Suchý, Brabec, Latka... Máme Gebre Selassieho, máme Krajčíka, Švece, Dřížďala, Hubáčka. Jediný kdo mě napadá ještě a kdo by stál za koupi je buď onen teplický Kaufman a nebo zlínský Vidlička, ale oba jsou pravý krajní beci, Kaufman je mladší a je tam možný potenciál repre - ale zase, možný je přestup do Německa kam i sám hráč chce..

      Do zálohy chceme Černého a Jarolíma, to je málo? Jarolím je kvalitní hráč, schopen zahrát napravo na kraji i ve středu, Černý naopak nalevo na kraji a ve středu...

      Možná sestava (Švento, Janda počítám že na jaře nebudou hrát, se Šmicerem počítám na lavičku neboť moc envěřím otmu, že by byl celé jaro zdráv, bohužel...):

      A: Vaniak - Krajčík, Suchý, Brabec, Dřížďal - JAROLÍM, Tavares, ČERNÝ, Pudil - Šenkeřík, TOLESKI.
      B: Vorel/Kubásek - Gebre Selasiie, Latka, RAJNOCH, Belaid - Ivana, Blažek.

      A pořád nám zbývá Volešák, Kalivoda a další... + případné další posily.

      • Re: Slávisté na hostováních

        (host)     před 17 lety 23.12.2007 14:00 |  
        0 0

        Rajnoch ?? A v Becku jeste??? To je konec tady...zruste vanoce, dejte si studenou sprchu. Rajnoch je utopie. Sanaete Evil Claus.

        • Re: Slávisté na hostováních

          (host)     před 17 lety 23.12.2007 15:03 |  
          0 0

          A koho bys tam dal z toho kádru ty? Jinak není to A tým a B tým, ale dva rovnocené týmy... vem si že přijdou zranění, karty, výpadek formy...

      • Re: Slávisté na hostováních

        KurtakJoe     před 17 lety 23.12.2007 14:18 |  
        0 0

        ja nevim co vsichni na tom Cernym videj.byl by to absolutne nepotrebnej hrac,jednou se jeho jmeno objevilo nekde v mediich a hned ho vsichni chtej.takovej lempl.to samy s Blazkem. cerny se na kalice a volesaka nechyta ani v nejmensim.troubi

        • Re: Slávisté na hostováních

          (host)     před 17 lety 23.12.2007 14:26 |  
          0 0

          presne a hlavne je strasne pomalej...

          • Re: Slávisté na hostováních

            (host)     před 17 lety 23.12.2007 15:28 |  
            0 0

            Ty máš akorát tak pomalej mozek, proč by ho jinak asi jarolím chtěl, ne? Mysli někdy! Jana ven!

            • Re: Slávisté na hostováních

              (host)     před 17 lety 23.12.2007 18:05 |  
              0 0

              Chlapecku zajdi se na nej nekdy podivat , technika dobra, ale je jak slimak. Takze se radsi vrat do skoly pro mentalne zaostale a pokracuj ve studiu.

        • Re: Slávisté na hostováních

          poltergeist007     před 17 lety 23.12.2007 15:30 |  
          0 0

          jj černej je lempl souhlas a Blažek si myslím že by bodnul Karel to srovná to se nebojím

    • Re: Slávisté na hostováních

      (host)     před 17 lety 23.12.2007 13:54 |  
      0 0

      Spatnej fake. Ja Jiri IV Veliký.

      • Re: Slávisté na hostováních

        (host)     před 17 lety 23.12.2007 14:32 |  
        0 0

        pan jiri pise zasadne bez interpunkce, to zaprve...a zadruhe nesdilim vas pesimismus ohledne jaroslava cerneho.jeho prichod by nam myslim hodne pomohl,zejmena jeho presne diagonalni prihravky z pozice leveho obrance, kde by nejspise vystridal hubacka, by byly prijemnou zmenou...

      • Re: Slávisté na hostováních

        (host)     před 17 lety 23.12.2007 15:05 |  
        0 0

        To psala určitš Jana! :))))

        • Re: Slávisté na hostováních

          (host)     před 17 lety 23.12.2007 15:10 |  
          0 0

          Cerny je jeden z nejlepsich hracu v lize , sice se obavam ze na beku tak skvelej nebude ale v zaloze je vybornej

          • Re: Slávisté na hostováních

            (host)     před 17 lety 23.12.2007 15:27 |  
            0 0

            Na beku bude Dřížďal nebo Pudil.. :)) Nebo Černý taky může bejt ve středu hřiště...

        • Re: Slávisté na hostováních

          (host)     před 17 lety 23.12.2007 20:50 |  
          0 0

          Samozrejme ze sem to nepsala ja ty spino. Ja se narozdil od pana xxx podepisuju a za svejma nazorama si stojim! Jana

        • Re: Slávisté na hostováních

          (host)     před 17 lety 23.12.2007 22:00 |  
          0 0

          Jana pise Arialem woe!

    • Re: Slávisté na hostováních

      (host)     před 17 lety 23.12.2007 15:30 |  
      0 0

      souhlas...verim vedeni Slavie,podivejte se jak se zmenila mentalita klubu po jejich nastupu.Pan Dolezal a spol. vedi co delaji...A Karel Jarolim ...ten dela max.k uspechu Slavie!

    • Re: Slávisté na hostováních

      (host)     před 17 lety 23.12.2007 19:16 |  
      0 0

      Ňákej seš chytrej, to jako že slavia platí hráče v sokolově, budějovicích, krči, čáslavi ...? naopak! slavia za ně inkasuje a nové kluby přeberou jejich smlouvy, takže se prober

      • Re: Slávisté na hostováních

        (host)     před 17 lety 23.12.2007 20:20 |  
        0 0

        Já sem z Budějc takže když se nedostanu do Prahy ( což je docela často tak du na Dynamo.Jarda je ryhlej, techniíckej, bojovnej a není to žádná rychlokvaška jak tu někdo psal, od začátku co přišel z brna hraje velmi solidně na kraji Pudila dokáže naplno nahradit ... Když ho vidíte v televizi a hned ho popisujete ... Otvírám si hubu až když něco vim ne ?

        • Re: Slávisté na hostováních

          (host)     před 17 lety 23.12.2007 21:16 |  
          0 0

          ... minimálně už když se o něho zajímá Trenér, tak asi to asi nebude nějaká lamka... :))

    • Re: Slávisté na hostováních

      (host)     před 17 lety 23.12.2007 16:28 |  
      0 0

      Pokud sem to dobře pochopil, tak se E-side a Edenem jen inspirujou, platit a stavět si to budou sami

      • Re: Slávisté na hostováních

        (host)     před 17 lety 23.12.2007 16:33 |  
        0 0

        já to pochopil tak že to bude Hochtieff

      • Re: Slávisté na hostováních

        (host)     před 17 lety 23.12.2007 18:06 |  
        0 0

        Tak to sto pochopil spatne :) Jde to pres stejnyho investora i stavebni firmu.

        • Re: Slávisté na hostováních

          (host)     před 17 lety 24.12.2007 10:29 |  
          0 0

          Nejde... Jde to přes stejnou stavební firmu, což ale stále ještě není jisté... Ale s tím investorem je to tak, že si i Slováci založí "po našem" firmu jako my máme E Side, akcie v ní bude mít klub a akcionáři a po patnácti či sedmnácti letech, až stadion bude splacenej, se to převede vše na klub... Ale rozhodně to není tak, že by to financoval E Side.. :))

          • Re: Slávisté na hostováních

            (host)     před 17 lety 24.12.2007 16:31 |  
            0 0

            Evidentně Eside dodá tzv. software stavby, pomůže s projektem a organizační přípravou stavby a možná si na tom docela slušně vydělá, bude totiž prodávat informace, které už má, a to je dobrý obchod.
            tantalos

            • Re: Slávisté na hostováních

              (host)     před 17 lety 24.12.2007 18:57 |  
              0 0

              To je možné, ale rozhodně nebude investorem..:) Luke

  3. Re: Slávisté na hostováních

    (host)     před 17 lety 23.12.2007 18:07 |  
    0 0

    Hlavne ne Cernyho z Budejic, paneboze to je stejne slimejs jak Voresak

    • Re: Slávisté na hostováních

      (host)     před 17 lety 23.12.2007 20:22 |  
      0 0

      Vořešák? To myslíš Voříška z Bolky? ... :))) Ty vago, oni už ani neví jak se jmenujou hráči Slavie... VoLešák!!! Ty Vorešáku

  4. Re: Slávisté na hostováních

    (host)     před 17 lety 24.12.2007 13:00 |  
    0 0

    Ahoj, dneska nahrávám Slavia - Ajax, jestli někdo chcete poslat DVD tak mi napište na e-mail: rasice@seznam.cz.