Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Info o SN

Anketa Slávista podzimu 2007

Jedenáctý ročník ankety Slávista podzimu 2007 je spuštěn. I tentokrát máte možnost zvolit nejlepšího slávistu za podzimní sezonu. Je to jen na vás, který hráč obdrží figurku fotbalisty. Takže hlasujte, jak jen to půjde. Hlasování probíhá do 31. prosince 2007.

V minulých letech jsme měli následující vítěze: Štěpán Vachoušek (podzim 2002), Rudolf Skácel (jaro 2003), Karel Piták (podzim 2003, podzim 2004, jaro 2005, jaro 2006), Václav Koloušek (jaro 2004), Dušan Švento (podzim 2005), Stanislav Vlček (podzim 2006), Michal Vorel (jaro 2007). Kdo cenu získá tentokrát? Bude to boj mezi více hráči? Je to možné, když jsme měli tak úspěšný podzim!

I tentokrát budou celkem tři způsoby, jak budete moci hlasovat. Jsou to tyto cesty komunikace: SMS, ICQ či formulář přes web. Jednotlivé možnosti si trochu popíšeme.

SMS
Pouze ze svého mobilního telefonu, nikoliv zprávou z netu, pošlete SMS zprávu na telefonní číslo 777 302 302. V textu zprávy uvedete pět nejlepších hráčů v pořadí od nejlepšího. Jiné údaje nemusíte psát, evidovat si vás budu pod vaším telefonním číslem.

ICQ
Kdo vlastní ICQ, tak může poslat zprávu i tímto způsobem. Stačí poslat zprávu na číslo 59853697 a stejně jako u SMS vyplníte pět nejlepších hráčů v pořadí od nejlepšího. Další údaje také není potřeba vyplňovat. Zde si vás budu evidovat podle vašeho ICQ čísla.

Formulář
Jestliže chcete pouze vyplnit formulář, tak běžte SEM. Na této stránce se stačí pouze řídit instrukcemi. Vyplníte přezdívku, email a vámi vybraných pět nejlepších hráčů. Následně si vás budu evidovat pod vaší přezdívkou a emailem.

A z jakých hráčů vůbec můžete vybírat? Zapsat můžete jakéhokoliv hráče, který odehrál za Slavii na podzim alespoň 50 minut. Pro ulehčení vám zde všechna jména vypíšu:
Brankáři:
Martin Vaniak, Michal Vorel

Obránci:
Ante Aračič, Erich Brabec, František Dřížďal, David Hubáček, Matej Krajčík, Martin Latka, Marek Suchý, Ondřej Šourek

Záložníci:
Tijani Belaid, Theodor Gebre Selassie, Tomáš Jablonský, Petr Janda, David Kalivoda, Daniel Pudil, Vladimír Šmicer, Michal Švec, Mickäel Tavares, Ladislav Volešák

Útočníci:
Gaúcho, Milan Ivana, Tomáš Necid, Zdeněk Šenkeřík, Stanislav Vlček

Na závěr vám chci připomenout, abyste všechny údaje vyplňovali kompletně. A pokud možno se ankety zúčastněte v co nejhojnějším počtu, ať vítěz má co největší radost z velké důvěry. Kdo to tedy letos vyhraje? To je pouze na vás.

Komentáře (56)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Anketa Slávista podzimu 2007

    (host)     před 17 lety 17.12.2007 08:26 |  
    0 0

    Vlček, Brabec, Suchý, Pudil, Vanik

  2. Re: Anketa Slávista podzimu 2007

    (host)     před 17 lety 17.12.2007 08:37 |  
    0 0

    Já teda dal: Brabec, Pudil, Vaniak, Vlček, Dřížďal
    Stromovous

  3. Re: Anketa Slávista podzimu 2007

    (host)     před 17 lety 17.12.2007 08:50 |  
    0 0

    Vaniak, Dřížďal, Pudil, Vlček Marwek

  4. Posilovna, jo, jo....

    mart     před 17 lety 17.12.2007 09:46 |  
    0 0

    Tak sem koukal na obrazky z posilovny, a vypada to, ze se nam nase rychle kridlo na jare predstavi s novym jmenem.
    Dusan "RAMBO" Svento.
    Takze hosi, at Vam to jde.mart

  5. Re: Anketa Slávista podzimu 2007

    martyni (přítel SN)     před 17 lety 17.12.2007 10:17 |  
    0 0

    Vlček, Vaniak, Brabec, Šmicer, Suchý

    • Re: Anketa Slávista podzimu 2007

      (host)     před 17 lety 17.12.2007 11:08 |  
      0 0

      Vybrat petici hracu je pro mne hodne tezke, vsichni hraci vice ci mene prispeli k dobremu podzimu a tak se vasi ankety radeji neucastnim, priznam se , ze odchod Vlcka lidsky chapu , ale z hlediska Slavie to neni dobre , protoze Standa predstavoval autoritu v kabine i jinde. Odchazi muz cislo jedna, clovek ktery v dobach tezkych pro Slavii hodne pomohl. Nahrada, jmena jsou jasna, ano s prodejem Vlcka a predpokladanym odchodem Gaucha i Necida se rysuje potreba 2 velmi dobrych utocniku a tak pridejme treba jeste Pospecha. Nechci se zabyvat jen ANKETAMI , KTERE JSOU LETOS JISTE ZADOSTUCINENIM PRO VSECHNY FANDY, ALE NEDA MI TO , PRIPOMENOUT NOMINACI NASICH HRACU DO TRECH NEJLEPSICH FOTBALOVYCH KOLEKTIVU, COZ NEMOHOU ZKOUSNOUT NASI SPARTANSTI RIVALOVE.A je jen dobre , ze mame k dispozici 50 milionu, ktere jdou jen na posily, ze konecne se bude pres zimu vyrazne doplnovat mladez , kam prijdou treba hraci z Chorvatska, Slovenska a mozna dojde i na exoticke prekvapeni, silnejsi bude i becko kam se vrati cast Kozlovy party a snad neudelame chybu , ze vsechny hrace pustime na hostovani a v poslednim zapase A tymu nebude mit pomalu kdo hrat. Docela mne zaujala i jina vec, Kabicek z Mostu opet porada naborove cviceni pro cizince, kterych se pry sjelo do Mostu okolo triceti, nestalo by neco takoveho za uvahu u nas a vybrat z nich opradu ty nejlepsi a tem dat sanci. Jiri

      • Re: Anketa Slávista podzimu 2007

        Bulldock (přítel SN)     před 17 lety 17.12.2007 12:21 |  
        0 0

        Něco podobného už zkoušel i Žižkov. Je to relativně levná varianta, ale s kvalitním skautinkem to nemá moc společnýho. Standa a Gaucho na odchodu( BTW vzhedem k tomu, že U Gaucha se jedná o Rusku, tak by to nemusela být ztrátová záležitost:) Necka nejspíš bude hostovat. Když místo nich přijde Blažek, Kozák, Toleski/Pospěch tak neoslabíme. Vzhledem k poptávce po záložnících to vidím na odchod u Belaida. Doufám, že ten Marek Jarolím vyjde. . byl by dobrou posilou. A pane Jiří. . tak už vás napadlo, že bude lepší rozkládat spekulacemi Spartu? :) Že se tam s takovym . . hádáte : ) Já jen přemejšlel jestli je vážně tak blbej nebo jestli si dělá srandu. .

        • Re: Anketa Slávista podzimu 2007

          (host)     před 17 lety 17.12.2007 12:30 |  
          0 0

          Na Sparte lepe jejich foru nepusobim, ale kolik se jen zde vyrojilo behem casu lidi pisicim stejnym stylem a kdybyste vedel o koho jde, docela jsem ziral kdyz jsem se dozvedel, ze jednim z prispivatelu dost kriticky pisicich, ale ne proti klubu je hrac becka. Viktorka ten vyber spise proklamovala, dost mne to zajimalo a tak jsem v lete stravil na Xaverove dost casu, ale zadny vyber se nekonal, Sparta je tym, ktery mne take zajima, docela mne prekvapuje, ze snad poprve v historii chtej koupit asi 2 hrace do obrany a mozna zalohy, a zbytek doplnit z vlastnich rad/do pripravy jdou 4 hraci z becka a 4 z hostovani, jen se divim, ze nestahnou Svengra z Krce, ale to je jejich problem, s tim Jarolimem to spis nevypada, ma naslapnuto spise mezi Rumuny, ale penize muzou vse zmenit, jako v pripade Toleskiho. Jiri

          • Re: Anketa Slávista podzimu 2007

            Bulldock (přítel SN)     před 17 lety 17.12.2007 12:51 |  
            0 0

            Aha Přišlo mi, že na stránkách SF se vám člověk s nickem JiriSKS stylem nápadně podobá. . Občas tam zajdu, některé názory z druhé strany jsou zajímavé. Jinak je samozřejmě možná že někteří zhrzení hráči z mladých týmů Slavie si pak vylívají vztek. S tím se dá těžko něco dělat. Sparta se asi konečně uchyluje k jakési koncepci. . patrně zejména jako ke "znouzectnosti". .ale pořád nevidím ve strategii p Bílka nějaký geniální záměr. Nevadí. Ohledně M. Jarolíma. . pokud jde o háče, tak jednoznačně podporuje Slavii, takže to vidím nadějně. Navíc jsem nikde nezaznamenal, že by se o něj Sparta opravdu zajímala. A jestli Kabíček šroubuje Toleskiho k těm 15 milionům, tak nemá cenu s tím ztrácet čas a přivést raději ZB. Pospěcha. ( Tuším téměř zadarmo, protože buď mu skončila smlouva nebo "byl odejit," čili klub ho prodá ochotně).

            • Re: Anketa Slávista podzimu 2007

              (host)     před 17 lety 17.12.2007 15:12 |  
              0 0

              Dovolím si nesouhlasit, Pospěch je strašnej palič, navíc tlustej a taky (jako snad celej Liberec :)) ) chodíval chlastat po nocích, konkrétně s Holendou... pokud bych si měl vybrat mezi těma dvouma, tak radši Toleskiho za 15 mega!

              • Re: Anketa Slávista podzimu 2007

                Bulldock (přítel SN)     před 17 lety 17.12.2007 15:22 |  
                0 0

                No možný to je ( s tím nočním životem, ale každý má v sobě trochu Forda:) ). Jinak o Pospěchovi bych neřekl, že je tlustej. Je stejnej jako Nezmar a to neni tloušťka, taky má nějak ke 190 cm, ne? Důraznej útočník by se mezi naše baletky sakra hodil! S tim paličstvím to myslim neni tak hrozný a jestli jo, tak zapadá do tradice Slávie:)) Navíc proti Toleskimu perspektivnější. BTW Vídal jste někdo Toleskiho pravidelně? Má na to, aby předváděl náš (občas) tempo fotbal? Já byh ho bral, ale za 15 mega určitě ne. Za Pospěcha bych je dal.

                • Re: Anketa Slávista podzimu 2007

                  Luke (host)     před 17 lety 17.12.2007 15:45 |  
                  0 0

                  Goceho jsem viděl osobně ve všech domácích zápasech Mostu, je to typicky golovej utočník... Má dobrou technicku celkem, vyhrává hlavičkový souboje, ale neřek bych že je to nějakej rychlík. On je třeba taky někdy 80 minut uplně neviditelnej, pak má jednu šanci a dá gola... A někdy ho je plný hřiště a gola nedá - viz Žižkov.

                • Re: Anketa Slávista podzimu 2007

                  (host)     před 17 lety 17.12.2007 18:03 |  
                  0 0

                  Důraznej je, to je jeho velký pozitivum, ale není mu to k ničemu, protože prostě zazdí co může... šak tu sezónu než odešel do Grenlandu, tak dal snad jen jeden nebo dva góly za Slovan a to hrál všechny zápasy :) viz třeba Spartak, tam spálil Liberci postup :) fanoušci měli dokonce pokřik "Pospěchu dej gol", to mluví za vše :)) ale jinak je to trochu podobnej typ Fordovi, to je pravda, možná i s tím paličstvím...

                  • Re: Anketa Slávista podzimu 2007

                    Luke (host)     před 17 lety 17.12.2007 18:15 |  
                    0 0

                    ... a možná ho i v něčem předčí...

                    • Re: Anketa Slávista podzimu 2007

                      Luke (host)     před 17 lety 17.12.2007 18:16 |  
                      0 0

                      Na druhou stranu mu nechci křivdit, mezitím se oženil a to může člověka od základu změnit... Ale přesto si myslím že jsou daleko lepší útočníci než on a hlavně co se týče i toho že by do "toho" mohl znovu spadnout. Navíc, jak říkám, do Slavie ani nechce...

                      • Re: Anketa Slávista podzimu 2007

                        Luke (host)     před 17 lety 17.12.2007 18:21 |  
                        0 0

                        Chtělo by to dát jednou takovou soutěž... Slavie by z bývalých a současných hráčů nominovala v případě příchodu Blažka a Pospěcha ony dva + Fořta, Sparta Šimáka, Štajnera a Matušoviče... A kdo s koho.. :)) Myslím, že sice Sparta by měla v ohni horká želízka, ale bez šance bychom taky nebyli.. :)

                        • Re: Anketa Slávista podzimu 2007

                          Bulldock (přítel SN)     před 17 lety 17.12.2007 18:29 |  
                          0 0

                          Sparta má ještě Kuldu s Matušovičem btw:) Ale teď vážně. . To že se třeba na chvíli zblbne a nedává tomu 100% se stává. Důležitý je, aby ho trenér narovnal a to se mu povedlo s Fordem, Pudilem, teď tak trochu bojuje s Neckou. A věřim, že Pospěchy by taky zvládl.

                          • Re: Anketa Slávista podzimu 2007

                            Luke (host)     před 17 lety 17.12.2007 19:01 |  
                            0 0

                            Jenže to máš Forda, Pudila, Necku, Tavarese, co jsem slyšel bude muset dát do latě i Vašoně, Blažek není čistej... A ejhle, on aby mohl Karel pomalu nastoupit jako protialkoholní specialista.. :) Ne, ted vážně: máš pravdu, stává se to že někdo na chvíli zblbne, tohle je všude, ve Slavii to byl na podzim možná (?) Tavares s Belaidem, ve Spartě to byl taky někdo, v Mostě taky, v Plzni nebo Brně si nedělám iluze že všichni jsou čistí atd atd atd... :) Ale nemůžeš mít v týmu zase patnáct fotbalistů co k tomu měli někdy sklony, protože u čtrnácti se ti to povede zarazit, ale ten patnáctej už nemusí vyjít...

              • Re: Anketa Slávista podzimu 2007

                Luke (host)     před 17 lety 17.12.2007 15:43 |  
                0 0

                S Holendou, Pudilem a Blažkem, byla to velká čtyřka kaličů... A jelikož Holenda bude možná ve Spartě, Blažek s Pudilem u nás, byl by Pospěch moc velkej risk. Navíc má spíše sparťanské srdíčko a nechal se slyšet, že do Slavie fakt ne...

                • Re: Anketa Slávista podzimu 2007

                  Bulldock (přítel SN)     před 17 lety 17.12.2007 17:10 |  
                  0 0

                  Ale zase za KJ jo:) Uvidíme, bral bych.

                  • Re: Anketa Slávista podzimu 2007

                    Luke (host)     před 17 lety 17.12.2007 17:27 |  
                    0 0

                    Mno, jako nevím nevím... V poslední době jsem slyšel všelicos a nevím, zda by KJ ukočíroval pak najednou půlku týmu... Ono jinak jednoduše řečeno to třeba je taky tak, že Necida vážně nestaví bezdůvodně, že... :)

          • Re: Anketa Slávista podzimu 2007

            Bulldock (přítel SN)     před 17 lety 17.12.2007 12:59 |  
            0 0

            A k tomu kempu. . vzpomínám na rozhovor. . tuším, že s Vozábalem. Že tam byl měsíc a všichni mluvili a psali o skvělém obránci Japanovi, který tam testuje. Za celou dobu ho nepotkal. . :))

            • Re: Anketa Slávista podzimu 2007

              Luke (host)     před 17 lety 17.12.2007 15:46 |  
              0 0

              Japan je na hostování v Sokolově a hraje stabilně. Nevím teď jeho jméno, ale najdi si to, je to brazilskej obránce, přezdívka Japan. Jako je fakt slušnej, myslím že i Jarolím v létě po přípravě s Mostem se na něj optával.

      • Re: Anketa Slávista podzimu 2007

        (host)     před 17 lety 17.12.2007 12:37 |  
        0 0

        no to by opravdu nestalo za to .... průtokový ohřívač

        • Re: Anketa Slávista podzimu 2007

          (host)     před 17 lety 17.12.2007 13:57 |  
          0 0

          Dobrý den všem Vám přeji.
          Souhlas s Vámi pane Jiří, také si netroufnu typnout, protože jsem fandil všem moc a moc. A první může být jen jeden. Tak to radši nechám osudu. S posilami to bude složitější než si myslíme, přesně to odhadl p. Rosen,když předpověděl, jak se teď šroubujou ceny hráčů i tím, že konkurence přihazuje také nabídky. Snad nadějně vypadá příchod Černého z Budějovic a to s hráčskou náhradou od nás. Záleží také na Necidovi, ale když odmaká poctivě přípravu tak má naději. Gaucho opravdu chce jít a asi ho nikdo moc přemlouvat už nebude, K.J. mu dal dostatek času a teď už jeho impresário nemůže říct, že nedostal šanci. Věřím v tomto K.J. že už teď to má celkem prokoumané a uvidíme při nástupu na zimní přípravu. Doufám, že jste všichni viděli, jak je na tom Švento i Janda. Pokud půjde rehabilitace dobře i v Regensburgu, tak se snad dočkáme, že by kluci mohli hlavně v závěru ligy být těma správnějma koníkama. No sparťanům evidentně povolujou nervy, hlavně nemůžou zkousnout toho našeho majitele, tak šíří fámy a Košťál už se nechal slyšet, že naše liga musí být průhledná. Už se tedy těším, jak vylezou ty jeho duchové ze skříně, pokud bude muset i on přiznat barvu. To se Pelta podělá, Ti dva a jejich patolízal Pavlín Jirků. Ale to Vy asi pane Jiří také víte a možná že víte ještě víc, pokud Vás pracovní povinnosti zavály i na Spartu. Tak zatím Vás zdravím. Sokrates 55

          • Re: Anketa Slávista podzimu 2007

            Bulldock (přítel SN)     před 17 lety 17.12.2007 15:31 |  
            0 0

            Sám pilot BMW Vlasta to říká? Pan Mámneprůstřelnýkrytí Košťál? Tak když už to vadí i téhle čisté duši a morálnímu vzoru, tak by asi majitel měl vyjít s pravdou ven:) Nejspíš, se Sparťani v noci budí, že jsme objevili dalšího gubernátora Čukotky, jehož děda se sice přistěhoval z Letný, ale jako na potvoru o 20 let dřív než stihli Slavii vyšoupnout:)))

          • Re: Anketa Slávista podzimu 2007

            Luke (host)     před 17 lety 17.12.2007 15:48 |  
            0 0

            Regensburg? :) On Dugo s Jandou budou celej leden v Bratislavě, pak by Dušan už s rehabilitací měl snad i skončit... Viz počkej si na rozhovor :)

      • Re: Anketa Slávista podzimu 2007

        Luke (host)     před 17 lety 17.12.2007 15:41 |  
        0 0

        Ano, o těch cizincích jsem taky už slyšel, asi dva týdny zpět, dokonce to maj bejt všechno fotbalisté z Francie a Jižní Ameriky... Jak říkám, i kdyby se prosadil jeden dva, tak se to vyplatí...

        • Re: Anketa Slávista podzimu 2007

          (host)     před 17 lety 17.12.2007 16:51 |  
          0 0

          Podle mě si Marek Jarolím podepsal smlouvu u nás právě tím rozhovorem , myslím že ve spartě by mu to co řekl jen tak neodpustili a fanoušci už by ho nechtěli

          • Re: Anketa Slávista podzimu 2007

            Luke (host)     před 17 lety 17.12.2007 17:02 |  
            0 0

            Zejtra s ním budu mluvit, uvidíme, optám se ho i na toto...

          • Re: Anketa Slávista podzimu 2007

            (host)     před 17 lety 17.12.2007 17:10 |  
            0 0

            Jé, ty seš kokot...no ještě aby ses tu s tim nepochlubil, to bys nebyl ty...

            • Re: Anketa Slávista podzimu 2007

              Luke (host)     před 17 lety 17.12.2007 17:28 |  
              0 0

              Myslím, že chlubení vypadá trošku jinak, pane anonyme:)

              • Re: Anketa Slávista podzimu 2007

                (host)     před 17 lety 17.12.2007 18:21 |  
                0 0

                ne, nevypadá...

      • Re: Anketa Slávista podzimu 2007

        wector     před 17 lety 17.12.2007 16:49 |  
        0 0

        Lidi neblbněte pořád s těma cizincema. O nich se pěkně mluví, ale hůř se s nima pracuje. Teď se prosadil Tavares, abych našel někoho před ním, tak bych došel možná k Adautovi, jít dál tak vzpomínám na Józsiho a dostanu se k Ašaninovi. Postavte si proti tomu Belaida, Gaúcha, Vicrorina a spoustu dalších. Prostě ČR je specifícká země, jazyk neumí skoro nikdo z cizáků ( soudě podle různých diskuzí dělá obrovské problémy i rodilým... ) a na tom je založeno téměř vše. Jestli má trenér tip na někoho kvalitního ( pokud možno z Evropy ), tak OK, dva se dají zvládnout, ale jinak se držme Čechů a Slováků, stačí jak se tu Tavares rozkoukal, začal si užívat a forma šla dolů.

        • Re: Anketa Slávista podzimu 2007

          Luke (host)     před 17 lety 17.12.2007 17:08 |  
          0 0

          Ono je to ale podle mě díky tomu, že jich sem taky moc nepřišlo, že.. :) A co může být horší než když přivedeš jednoho, tejden ho zkusíš v přípravě a pak podepíšeš je to, že nepřivedeš žádnýho. Řeknu ti, Most to má vymakaný. Chodí jim tipy na xxx cizinců a oni zamezí tomu, aby se tam hrnuli ty největší sračky co se nikde jinde neprosadily (jinak se to říct nedá) zamezuje tím, že když na testech neuspějou, proplatí si letenky sami (resp jejich agenti). Tak vlastně nemá za ně žádný náklady. Proč to neudělat i ve Slavii? Přivést patnáct Brazilců, Argentinců... A z těch patnácti vzít buď jen jednoho, maximálně dva ty nejlepší... Nebo klidně žádný taky. A ostatní poslat domů s tím, že letenky si proplatí... A to samý Balkánce, to samý hráče klidně ze třetí anglické ligy. Podle mě je třetí anglická možná dokonce o dost výše než týmy ze spodku naší první ligy... Přece tohle by bylo pro nás strašně výhodný, v květnu bys přived třeba čtyřicet hráčů z celého světa, měsíc, dva je zkoušel... Jak se jim žije v Česku, jak by to tu asi snášeli, to vše už za ty dva měsíce dokážeš odhadnout... A pak teprve podepsat ty uplně nejlepší a jak říkám, ostatní poslat šupem domů. Takhle se to brzo bude dělat všude ve velkým, je to levný a celkem efektivní, vem si že takhle můžeš najít de facto zadarmo dalšího Tavarese, nebo třeba dvaadvacetiletého Toleskiho...

          • Re: Anketa Slávista podzimu 2007

            martyni (přítel SN)     před 17 lety 17.12.2007 17:18 |  
            0 0

            no nevím, nemyslím že by si ti hráči hradili náklady sami, takže by to nevyšlo úplně lacino.. každopádně přivést dobrýho umělce je umění. a k tomu Jarolímovi, někdo tady mluví o jakémsi rozhovoru, nic jsem nezaznamenal, o jaký vyjádření šlo?

            • Re: Anketa Slávista podzimu 2007

              Luke (host)     před 17 lety 17.12.2007 17:25 |  
              0 0

              Nehradí si to přímo ti hráči, to je fakt... Hradí to ti agenti co je do Mostu doporučili. Ale klub jim vlastně proplatí akorát ubytování a stravu + těm co projdou kempem i ty letenky... Ale těm co neprojdou vážně jen to jídlo a nocleh :)
              Je to umění... Ale jak se říká: Kdo nic nezkusí, ten nic nezkazí..
              říkal že by šel do Slavie, do Sparty ne... viz na stránkách jeho agenta Chovance, byl na to tady odkaz v článku na SN...

          • Re: Anketa Slávista podzimu 2007

            Luke (host)     před 17 lety 17.12.2007 17:22 |  
            0 0

            Jinak to s těma cizincema, že se s nima blbě pracuje... Podle mě je to pověra. Vem si, že přijedeš do Brazílie a všichni na tebe budou mluvit portugalsky nebo španělsky. Budeš prd rozumět, tzn že se nebudeš účastnit nějakejch dobrovolnejch iniciativ, nebudeš s nima chodit na kafíčka, nebudeš rozumět na treninku a budeš vypadat třeba, že tě to moc nebere... Přijdeš domu na pokoj, ať už do klubovýho bytu nebo na hotel, pokud budeš mít štěstí připojíš se na net a na Skype a budeš dvě hodiny "konečně" moc co říct česky, s rodinou, kamarády... kteří však budou mít tady hlubokou noc, zatímco ty tam budeš mít o cca osm devět hodin mín... takže pak ti nezbude zase nic jinýho než net vypnout a co pak? Buď si půjdeš v sedm večer lehnout, nebo půjdeš do města...


            Ono nediv se těm Brazilcum, nemaj to u nás vubec jednoduchý... Jak ty neumíš portugalsky nebo španělsky a nerozumněl bys tam, tak oni neumí česky a nedorozumí se tady. Ono ne moc těch Brazilcu umí anglicky, na co, portugalština i španělština jsou jedny z nejrozšířenějších jazyků na světě... Takže to tu maj fakt těžký.

            A když jsi vytáhl Victorina, zrovna nedávno jsem na něj někde narazil ve výsledkách, teď akorát nevím zda jsem to nepoplet s Gyorgim, ale jeden dával gola a druhej je zraněnej... Myslím že Victorino dával toho gola..:) Podle mě ale když byl ve Slavii nebyl vubec marnej, naopak, líbil se mi herně, mexickej čtrnáctinásobnej reprezentant... Akorát myslím že dojel na to co říkám, na ty jazyky... Prostě neměl tu "co dělat" mimo fotbal, což je zlý.

            To, že se prosadili Tavares s Belaidem, na tommá podle mě velkou zásluhu i právě to že si mohli v mateřským jazyce... To samý da Silva v Mostě, kterej si pokecá v mateřštině s pár hráčema z kádru, s mladým Kabíčkem coby tlumočníkem taky... A můžu ti říct, že ten popírá zase to co jsem psal výše! Ten z těch cizinců v Mostě česky mluví nejlépe... Takovej třeba Hainault mluví taky, rozumíš mu celkem, ale Andrei (da Silva) mluví perfektně česky. Pravej bek, docela dobře etchnicky vybavenej, pokud bych ho měl přirovnat k nějakýmu Čechovi, asi by to byl Jankulovski... I když to je taky Čech jak poleno, co.. :)

            Rychlej, hrává na beku, ale i v záloze, s míčem si rozumí a narozdíl od Oboyi, kterej to má ještě víc v noze, je to co k čemu... Myslím že na podzim měl Andrei pět asistencí, nejvíc ze všech v týmu. Zahrává rohový kopy, zahrává standartky... Škoda, že není v Mostě nějakej hráče kterej by to dokázal více zužitkovat, protože bejvaj nebezpečný, ale řek bych že naopak padá - nebo aspon více branek padalo na začátku sezony - z toho na druhý straně. Mostečáci byli nalezlí před brankou, netrefili se do míče, podběhli to nebo trefili obránce před sebou,; rychlej protiutoku a gol do branky Mostu... Každopádně zpět k věci, myslím že východiskem je právě případ Andrei, kterej do Mostu přišel loni, jaro byl na hostovačce v Blšanech, v létě si ho Most vytáh do áčka a on se mezitím v českým prostředí oťukal, naučil se jazyk a přizpusobil se částečně kultuře... To je ale taky právě ta druhá věc toho vzít si těch třicet čtyřicet hráčů na kemp a pak si z toho dva tři nebo pět jvybrat. Musí hrát. Pokud budou hrát, byť na hostování ve druhý nebo i třeba třetí lize, zvýší se jim sebevědomí a budou na sobě makat... Ale ne že přijedou do uplně cizí země a budou na lavičce do alelujá...

            • Re: Anketa Slávista podzimu 2007

              (host)     před 17 lety 17.12.2007 17:25 |  
              0 0

              to ani nečtu...

          • Re: Anketa Slávista podzimu 2007

            wector     před 17 lety 17.12.2007 21:55 |  
            0 0

            Bylo jich tu dost, schválně si to projdi za posledních 6-7 let.

            Dál nesouhlasím s tím, že by se tu prosadili Victorino a Belaid. Kdyby se Victorino prosadil, tak nešel po pár měsících pryč. Proč odešel, jestli to bylo kvůli neshodám nebo čemu, to je mi jedno, prostě se neprosadil. Belaid zase většinou chodí po hřišti jak tělo bez duše, jestli pojede na Mistrovství Afriky, tak je nám už tuplem k ničemu.

            I s tou těžší prací s cizincema je pravda - proč by o tom asi všichni mluvili v médiích? Má to svá specifika jako nutnost domluvy, maj určité zvyky z domova, jihoameričan pročumí půl angažná na to, že máme na teploměru i zápornou stupnici a celkově sme "jinej" stát...

            A nakonec - prosimtě už konec s Mostem. OK, jsi odtamtud, já kousek odtamtud, ale Most je prostě na sestup, vymakaný maj leda velký hnědý, to jsou jasná fakta. ;)

            • Re: Anketa Slávista podzimu 2007

              Bulldock (přítel SN)     před 17 lety 17.12.2007 22:42 |  
              0 0

              Ono to taky neni jen o hráčích. . na cizince si musej zvykat i trenéři a učit se s nima pracovat. Ale myslim, že se to v lize pomalu zlepšuje a cizinci jí bezesporu zatraktivňují.

  6. Re: Anketa Slávista podzimu 2007

    (host)     před 17 lety 17.12.2007 17:10 |  
    0 0

    Drizdal,Svec,Vaniak,Suchy,Brabec

  7. Anketa Slávista podzimu 2007

    Tommy     před 17 lety 17.12.2007 18:25 |  
    0 0

    Já dal: 1) Brabec
    2) Pudil
    3) Tavares
    4) Vaniak
    5) Dřížďal

    • Re: Anketa Slávista podzimu 2007

      coolair     před 17 lety 17.12.2007 20:31 |  
      0 0

      Jasně, a Standa nic.

      • Re: Anketa Slávista podzimu 2007

        (host)     před 17 lety 17.12.2007 20:34 |  
        0 0

        je to jeho věc

        • Re: Anketa Slávista podzimu 2007

          coolair     před 17 lety 17.12.2007 22:33 |  
          0 0

          Já vím, jen mě zajímá, proč tam nedal Standu - třeba by hodil nějakou zajímavou myšlenku.

      • Re: Anketa Slávista podzimu 2007

        Tommy     před 17 lety 18.12.2007 22:25 |  
        0 0

        Místo koho kámo? Ono je to těžký. Jedinej, kdo se mi fakt totálně nelíbil, byl jako od začátku působení ve Slavii Brazilec Gaúcho

  8. Re: Anketa Slávista podzimu 2007

    SmoKerS     před 17 lety 17.12.2007 22:00 |  
    0 0

    Standa, Vaňous, Ferry, Tavi, Mates, ale bylo to těžký rozhodování...

    • Re: Anketa Slávista podzimu 2007

      (host)     před 17 lety 18.12.2007 11:01 |  
      0 0

      Tak jeste jednou, potvrzuji Lukyho informaci ohledne Dusana, bude cely leden v Bratidslave, o Regensburku jsme mluvili, ale rekl , ze tamejsi zamereni rehabilitace jde mirne jinym smerem. k Mostu, zamer velmi dobry , cas ukaze konkretni vysledky, k tem cenam Sokratiku s Vama suohlasim, Toleski podle vseho mel naslapnuto do Sllavie , ale vse zbrzdil zajem Teplic a Bundesligovych tymu, Presto i kdyby nikdo neodesel se mi rysuje nutnost zasadniho posileni v utoku i v zaloze a mozna i 1 zaloznik, protoze Dusan ani Jandic budou mozna na koncu dubna, ale drive tezko. Jiri

      • Re: Anketa Slávista podzimu 2007

        (host)     před 17 lety 18.12.2007 11:14 |  
        0 0

        Já zase děkuji za ten Regensburg, žil jsem v omylu. Když budou v dubnu oba O.K. tak nám ještě moc pomůžou, věřím tomu. S tím útokem je to asi pravda, protože jenom Šenkeřík je asi málo. Ivana, tam bude záležet na přípravě a trochu spoléhám, že K.J. zná, tak uvidíme, to samé bude asi s Necidem. Takže útok se mi jeví opravdu nejslabší. Záloha má dostatečný potenciál a v obraně bych možná jednoho obránce užil, ale spíše k alternaci na Hubáčkovo místo, na druhé straně jsou Dřížďal, Gebre i Krajčík. Ale to jsou jen naše spekulace, ale stejně je to super když to můžem takhle propírat, že jo. Sokrates 55

        • Re: Anketa Slávista podzimu 2007

          (host)     před 17 lety 18.12.2007 12:10 |  
          0 0

          Ano je to neco zcela noveho, ze muzeme ukazat na hrace , jehoz kvality jsou jasne a nemusime zase ocekavat uteky mladych hracu a jine akce. Ano s tim co pisete souhlasim, i kdyz navratilci a ja cekam, ze hlavne Dockal , mozna i Geci ci reknou o misto v sestave, blbe je , ze prvni zapas jara budeme hrat minimalne bez ctyrech hracu uz jsem to psal a zatez hlavne v pripade dalsich zapasu v poharu uefa a tim i mozna zraneni jsou velkym nebezpecim. I proto doufam , ze se vedeni Slavie tentokrat pouci a prida nejakou korunu a tzv. na hrace na hostocvani, kteri se vraci do klubu tentokrat nikam nepusti vykma tecjh jmenovanych treba Vacha ci Zelinka i kdyz ten nic nehral. I presto so myslim, ze se tentokrat bude rozhodovat v uvodu sezony a pokud z prvnich 4 zapasu budeme mit devet bodu bude hotovo a my budeme na Strahove slavit prvni a posledni titul, protoze novy stadion bude otevren asi az na pripravu Ceske repre . Jiri

  9. Re: Anketa Slávista podzimu 2007

    (host)     před 17 lety 18.12.2007 15:54 |  
    0 0

    vlček,vaniak,brabec,tavares,pudil,šenkeřík

  10. Re: Anketa Slávista podzimu 2007

    honzah (přítel SN)     před 17 lety 29.12.2007 21:12 |  
    0 0

    Byla to (díkybohu) těžká volba, ale nakonec:
    1) Vlček
    2) Vaniak
    3) Brabec
    4) Tavares
    5) Dřížďal

  11. Re: Anketa Slávista podzimu 2007

    (host)     před 17 lety 30.12.2007 11:39 |  
    0 0

    dal bych to takhle:1.Vaniak,2.Vlcek,3.Suchy,4.Brabec,5.Tavares