O odchodu Vlčka je prakticky rozhodnuto, kluby se na přestupu dohodly a samotný hráč je také rozhodnut, i když před pár dny ještě váhal. Ale chce využít možnost vyrazit na západ a zabezpečit svou rodinu do budoucnosti, což je logický krok. Nyní už zbývá projít úspěšně zdravotní prohlídku, kterou by mohl absolvovat ve středu či čtvrtek. Do konce týdne se tedy celý přestup uzavře a Vlček smlouvu podepíše na rok a půl s následnou opcí.
"Standa Vlček má nabídku od Anderlechtu Brusel, nad kterou vážně uvažuje. Není to pro něj určitě jednoduché rozhodování. Jednání mezi kluby proběhla na konci minulého týdne, ještě není nic uzavřeného. Není pravda, že by se Anderlecht zajímal o Marka Suchého, tato informace se objevila v některých médiích, ale nebyla přesná," uvedl mluvčí Slavie Ondřej Zlámal.
Osobně mě mrzí, že odejde hráč, který na hřišti pro klub vždy makal na více jak 100 %. Velký bojovník, ale i charakterově skvělý člověk. Slavii opouští miláček fanoušků. Na druhou stranu mu tento přestup velice moc přeji, protože si to opravdu zaslouží a věřím, že se i v belgické lize dokáže prosadit. A třeba si za rok a půl na novém stadionu přeci jen zahraje.
Částka, kterou Slavie inkasuje, je přibližně 1 milion EUR. Dá se čekat, že v brzké době přijdou útočníci, blízko dohody jsou příchody Blažka i Toleského. Snad je ale přivedeme za solidní peníze a hlavně se dokáží ve Slavii pod trenérem Jarolímem prosadit a být oporou.
Oťukování také pokračuje kolem Marka Jarolíma z Plzně, i když to vypadalo, že by přednost mohla dostat Sparta, samotný hráč ale preferuje Slavii! Více si můžete přečíst v rozhovoru na stránkách jeho agenta Chovance - zde.
Vlček brzy zamíří do Anderlechtu
Tak už je to jisté, kapitán a lídr pražské Slavie Stanislav Vlček zamíří do belgického Anderlechtu Brusel. Klub tak přijde o nejlepšího střelce, skvělého hráče a jednoho z vůdců Slavie. Přidán komentář mluvčího Slavie.
Komentáře (94)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Vlček brzy zamíří do Anderlechtu
(host) před 17 lety 16.12.2007 09:37 |Přeju Standovi, hodně štěstí a zároveň mu děkuju co pro Slavii odvedl. Knofl
Re: Vlček brzy zamíří do Anderlechtu
Stroninhu před 17 lety 16.12.2007 09:46 |Já se taky přidávám a přeji Standovi hodně štěstí a zdraví a úspěchů v Andrlechtu a doufám, že si zahraje LM i tam. Zároveň doufám, že mu Bruckner bude dávat šanci i v nároďáku. Stando byl si pro mě od odchodu(příchodu) Vládi Šmicra nejmileším Slávistou. Stroninhu
Re: Vlček brzy zamíří do Anderlechtu
(host) před 17 lety 16.12.2007 10:04 |zaslouží si to, a třeba nám to i pomůže a může to mít stejnej efekt jako odchod Henryho z Arsenalu. U nás je standa na podobný pozici jako byl právě Henry z arsenalu..
Re: Vlček brzy zamíří do Anderlechtu
(host) před 17 lety 16.12.2007 10:04 |Také se přidávám :D !!! Koudys2
Re: Vlček brzy zamíří do Anderlechtu
(host) před 17 lety 16.12.2007 10:20 |Jenom si říkám, jestli by mu Slavia radši nezvedla smlouvu, aby do do té Belgie nemusel. Ale pustit ho musí, nesmí silou držet člověka, který pro ni tolik udělal, když chce za podstatně lepším.
Tantalos
Re: Vlček brzy zamíří do Anderlechtu
(host) před 17 lety 16.12.2007 10:34 |Bez Vlčka můžeme na titul zapomenout :((
Re: Vlček brzy zamíří do Anderlechtu
PetCC před 17 lety 16.12.2007 10:56 |... protože za peníze za něj neseženeme útočníka, kterej by se jenom blížil jeho důležitosti pro hru Slavie.
Re: Vlček brzy zamíří do Anderlechtu
(host) před 17 lety 16.12.2007 11:48 |Tak s tim souhlasim. Blazek mozná jednou bude lepsi hrac, je perspektivnejsi a v mnohem se mu blíží po fotbalove strance. Ale osobnost a sebeobetovani pro tým je to co budu u nastupcu Standy nejvic postrádat. Kurna blbej Anderlecht, taky si mohl vzpomenout až v léte, Standa by zvednul pohár po zápase s jabloncem v natrískaným Edenu a odesel by jako král. Takhle mám trochu obavu, aby se jeho odchodem nerozdrolila stavba ktero KJ tak pracne buduje. Ale samozrejme mu to preju a dekuju za vse co pro Slavii udelal. Ale asi vsichni vime, ze uz ho v dresu Slavie neuvidime. To je jen takova vzálená chimera, ze by se nekdy vratil. Ravik
Re: Vlček brzy zamíří do Anderlechtu
(host) před 17 lety 16.12.2007 12:15 |Souhlasím, bude chybět a to opravdu hodně. Jak tu někdo psal, bude to jako odchod henryho z arsenalu, ale máme mi van persieho a fabregase? Fabregase by mohl dělat u nás šmíca, nebo páťa, kdyby se rezehráli do dobré formy, ale kdo toho van persieho, to bych viděl jako problém, tak doufejme že přijde fakt killer.
Luke7
Re: Vlček brzy zamíří do Anderlechtu
eomer (přítel SN) před 17 lety 16.12.2007 12:17 |Souhlas, bohužel...
Re: Vlček brzy zamíří do Anderlechtu
(host) před 17 lety 16.12.2007 12:34 |to sem psal já..ale myslim že Janda bude černej kůň slávie!! ten to dovede neskutečně rozjet!! už aby se uzdravil, myslim že bude tahoun!!
Re: Vlček brzy zamíří do Anderlechtu
(host) před 17 lety 16.12.2007 15:27 |no jedno je jasny ,utocnici sou super jak toleski tak blazek plus jeste mame senkerikaa a Ivanu, ale potrebujem nutne koupit dalsi osobnost a zkusenost ktera tym nakopne a nevim kdo v lize by ji mohl delat
Re: Vlček brzy zamíří do Anderlechtu
(host) před 17 lety 17.12.2007 01:04 |ja sem pro gluscevice, vedeni rikalo, ze chce privest hvezdu, tak ho prubnem :D G.
Re: Vlček brzy zamíří do Anderlechtu
(host) před 17 lety 16.12.2007 10:52 |Za všechno Ti Stando mockrát děkujem!!! Ať se ti tam daří!!!
Re: Vlček brzy zamíří do Anderlechtu
(host) před 17 lety 16.12.2007 11:14 |Smíšené pocity :-((( Na jednu stranu mu to moc přeju, zaslouží si to . Byl to vůdce, na jakýho jsme ve Slavii dlouho čekali.Zároveň chápu, že si chce finančně polepśit a vyzkoušet západní fotbalovou ligu. Poháry si tam určitě zakope taky.Na druhou stranu tady neni nikdo ,kdo by se mu mohl vyrovnat jako osobnosti a i nahrdit ho fotbalově nebode snadné. Chce to, aby se šmíca konečně vyhrabal z problémů a na hřišti trávil velkou část zápasů, jinak si taky myslim, že bez "frontmana" :-) nemáme moc šancí zvládnout zápasy pod tlakem a ty nás na jaře čekají.LE
Re: Vlček brzy zamíří do Anderlechtu
(host) před 17 lety 16.12.2007 11:16 |Marku pojd za strycem dopln klan Jarolimu u nas ;))
Re: Vlček brzy zamíří do Anderlechtu
(host) před 17 lety 16.12.2007 11:20 |No nevim s tim Jarolímem, kámoš z Plzně říká že je tragickej. Prý místo přihrávek do předu to hraje často zbytečně do zadu a o jeho centrech se taky moc dobře nevyjadřoval.
Re: Vlček brzy zamíří do Anderlechtu
Bulldock (přítel SN) před 17 lety 16.12.2007 11:38 |To psali někteří o Lukášovi taky a je to pan hráč. . takže má od kámoše z Plzně vlastně nejlepší doporučení:) Je dobrej. . jako každej Jarolím:)
Re: Vlček brzy zamíří do Anderlechtu
(host) před 17 lety 16.12.2007 11:17 |Co to je za vtip? 1 milion eur?
Re: Vlček brzy zamíří do Anderlechtu
(host) před 17 lety 16.12.2007 11:31 |pokud je to pravda tak je to krasna cena na to kolik je mu roku :)... za to koupime Toleskiho a jeste aji blazka
Re: Vlček brzy zamíří do Anderlechtu
dzony před 17 lety 16.12.2007 12:49 |to jo no a myslim že nám ještě zbyde
Re: Vlček brzy zamíří do Anderlechtu
(host) před 17 lety 16.12.2007 11:23 |Ale proč to nepočkalo až do léta sakra? Dotáh by dokonce práci, kterou tady začal..
Kmotr
Re: Vlček brzy zamíří do Anderlechtu
coolair před 17 lety 16.12.2007 11:29 |Protože v létě by se zase říkalo, ať ještě půl roku počká, že ho potřebujeme na evropský poháry... a takhle by Standa čekal až do důchodu.
Re: Vlček brzy zamíří do Anderlechtu
(host) před 17 lety 16.12.2007 11:33 |jenom bych vzpomenul, jak odcházel Bolf do auxere, když to měl baník rozjeté na titul ...
Re: Vlček brzy zamíří do Anderlechtu
(host) před 17 lety 16.12.2007 11:54 |No ale v létě sezóna končí, teď odchazí od rozdělaný práce.. a že by to teda bylo terno, se kterym se půl roku nedá počakt. Kmotr
Re: Vlček brzy zamíří do Anderlechtu
(host) před 17 lety 16.12.2007 12:21 |protože bude brát plat v Eurech, když dostane třeba pětkrát víc než tady, tak by byl HLOUPEJ, kdyby nešel.
Pro Slavii udělal hodně. Navíc v létě se projevilo, že je srdcař, když prodloužil.
Myslím, že si to zaslouží. Přeju Standovi, ať se mu v cizině daří. Fanda.
Re: Vlček brzy zamíří do Anderlechtu
honzah (přítel SN) před 17 lety 16.12.2007 11:54 |Kdy bude anketa o Stanislava Vlčka podzimu? Už bych rád hlasoval...
Re: Vlček brzy zamíří do Anderlechtu
(host) před 17 lety 16.12.2007 12:00 |Pokud bude aspon trochu zdravej Smica a Brabec tak to tak hrozny nebude. Ty dva to na hristi uridej a pokud dosane nejaky jiny utocnik tolik prostoru nä place jako Standa tak da urcite stejne golu, akorat asi budem muset upravit system hry. Navic Standa si to opravdu zaslouzi, pro Slavii toho udelal hrozne moc. Jinak to chce nekde vyhrabat poradneho spilmachra a toho Toleskiho bych mozna taky nekupovalno ale pokud ho chce KJ tak to necham nanem:o)
Re: Vlček brzy zamíří do Anderlechtu
(host) před 17 lety 16.12.2007 14:34 |podle meho by jej mohl zastoupit IVANA..., ciste teoreticky :-)
Urs
Re: Vlček brzy zamíří do Anderlechtu
(host) před 17 lety 16.12.2007 15:29 |presne , taky sem chtel napsat ze Ivana je idealni nahrada jen co chytne formu , no a kdyz tam jeste bude číhat Toleski tak bych se toho tolik nebál
Re: Vlček brzy zamíří do Anderlechtu
KING25 před 17 lety 16.12.2007 12:10 |Tak tohle Standovi přeji a držím mu palce, at mu to v Bruselu šlape a vede se mu co nejlíp. V létě mohl odejít zadarmo, ale zůstal a na to prostě nejde zapomenout. Sice oslabujeme ještě víc útok, ale věřím, že si stím poradíme a ten titul si nenecháme utéct.
Re: Vlček brzy zamíří do Anderlechtu
(host) před 17 lety 16.12.2007 12:24 |Stando,
jestli tohle čteš, nech si poradit. Neodcházej od rozdělaný práce, nenech mluvit peníze, poslouchej srdce. Za půl roku dostaneš minimálně stejně dobrou nabídku, né-li lepší. Vem si příklad z Bolfa, Baník jel na titul a on v zimě taky odešel do Auxere a jak to dopadlo? Neudělej stejnou chybu. I kdyby ti tam to angážmá vyšlo, což ti přeju pokud odejdeš, navždy budeš litovat že si tuhle sezónu nedotáh do konce. Neutíkej v půlce, odejdi až to skončí, se ctí a vší slávou.. JAKO KRÁL!!! Kmotr
Re: Vlček brzy zamíří do Anderlechtu
(host) před 17 lety 16.12.2007 12:45 |No, to je pekny, ze by odesel za pul roku jako kral, ale taky muze dopadnout jako Svento a ve svem veku uz by prakticky ztratil narok si nekdy zahrat ve slusne soutezi. Lidsky ho proto zcela chapu, nezbyva nez podekovat za jeho pristup a srdicko, ktere tymu dodaval, a za to, ze nas neopustil uz v lete.
Re: Vlček brzy zamíří do Anderlechtu
dzony před 17 lety 16.12.2007 12:52 |Souhlasim s nazorem prvni odpovedi, navic za standu jeste vyinkasuje slavka penize, ktery by v lete nedostala pac by sel standa zadarmo
Re: Vlček brzy zamíří do Anderlechtu
(host) před 17 lety 16.12.2007 12:55 |Ano, radši se zraní v Belgii kde bude pobírat mnohem větší gážy a má jistotu, že zabezpečí rodinu atd.. a já ho za to taky lidsky zcela chápu. Ale..
Re: Vlček brzy zamíří do Anderlechtu
coolair před 17 lety 16.12.2007 14:01 |Hele, pravopis je na těchhle stránkách celkem fuk, ale tohle jsem fakt ještě neviděl - jak můžeš napsat ypsilon po ž ???
Re: Vlček brzy zamíří do Anderlechtu
(host) před 17 lety 16.12.2007 14:28 |Haha a ty sem jako chodíš proč? Aby si tady lidem kontroloval jak i píšou po ž? Šetři energii na něco smysluplnějšího, dík. Radši budu psát nadosmrti po ž tvrdý y než bejt pako jako TY (soudě podle tvejch příspěvků na téma kouření)
Re: Vlček brzy zamíří do Anderlechtu
coolair před 17 lety 16.12.2007 17:46 |Teda teď jsi mě setřel, já to snad nepřežyju.
Re: Vlček brzy zamíří do Anderlechtu
(host) před 17 lety 16.12.2007 12:50 |Pokud vyjde Blažek, tak je mi to jedno. Blažek je rychlej, narozdíl od Standz gólovej, ale zase tolik nepracuje pro tým a není taková osobnost. Mě by se líbil za tři roky útok Blažek=Necid - to by byl nejlepší útok v ČR, o tom nepochybuji.
Pokud Vlčka nenahradíme alespoň dvěma útočníky, tak na titul můžeme zapomenout, už teď jsme hráli prakticky bez útoku.
Nezapomínejme na to, že se vrátí Švento a pokud udržíme Pudila, tak útok může sehrát podobným stylem jako Standa i Dušan, aspoň doufám, že je schopen se to naučit.
Přeju Vlčkovi hodně štěstí a děkuji za služby pro Slavii. Tím, že v létě prodloužil smlouvu si mě získal.
Re: Vlček brzy zamíří do Anderlechtu
(host) před 17 lety 16.12.2007 17:31 |O tom Dušanovi dost pochybuju...podívej se kolik dal gólů...
Z Dušky nikdy gólovej útočník, kterýho potřebujeme, bohužel nebude...
Martin
Re: Vlček brzy zamíří do Anderlechtu
(host) před 17 lety 16.12.2007 12:52 |stando děkujeme za vše,hlavně díky tobě sme prožily jeden z nejkrásnějších podzimu slavie. hlavně ty si nám vykopal touženou ligu Mistrů!!! díky za všechno krásné goly v dresu slavie. přejeme ti hodně štěstí v anderlechtu.... fesch
Re: Vlček brzy zamíří do Anderlechtu
(host) před 17 lety 16.12.2007 14:56 |je sice pravda že je pekný že slavia vede ligu a mnoho dalšího..ale tróchu me mrzí,že slavia už neni taková "rodina" kolem standy forda lukáše.j a tomáše hrdličky...že všichni postupne odešli a místo nich prišlo mnoho jiných ale už to neni ono :-)
Re: Vlček brzy zamíří do Anderlechtu
hulda před 17 lety 16.12.2007 15:56 |Stando diky za vse,hodne stesti v ty Belgii.Dodnes mi zvlhne oko,kdyz vidim jak strilis 2 gol Ajaxu.pro me jsi jedna z legend Slavie.diky moc
Re: Vlček brzy zamíří do Anderlechtu
hulda před 17 lety 16.12.2007 15:56 |Stando diky za vse,hodne stesti v ty Belgii.Dodnes mi zvlhne oko,kdyz vidim jak strilis 2 gol Ajaxu.pro me jsi jedna z legend Slavie.diky moc
Re: Vlček brzy zamíří do Anderlechtu
(host) před 17 lety 16.12.2007 16:21 |že by nás vlastnili majitelé komereční banky? zajímavé!!
Bican Cup
(host) před 17 lety 16.12.2007 18:18 |tak jak je to v tom finále? už se dohrálo ne? víte někdo výsledky??
Re: Vlček brzy zamíří do Anderlechtu
(host) před 17 lety 16.12.2007 18:39 |Ahoj.
Ja Standovi moc a moc preju uspech, pro Slavku udelal hodne a myslim, ze pokud prijde Toleski, nebo Blazek, tak se nemusime tolik bat, vzdyt mame Senkerika a Ivanu.
Ovsem souhlasim i s tim, ze i kdyz si Standa vydela vic penez, tak ho bude dlouho mrzet, ze tu nezustal do konce tehle uspesne (doufejme) sezony.
Ale zarazi me cena 25mil. kc - to opravdu nejsme schopny prodat nase hraze za slusny penize? Vzdyt z te pitome Sparty odchazi kazdej nekopa za stovku, ach jo... :o((
Gino
Re: Vlček brzy zamíří do Anderlechtu
Luke (host) před 17 lety 16.12.2007 18:47 |a) bývávalo že tak odcházeli... b) musí se sejít několik věcí, nejen kvalita, ale i kolik mu je let, na jak dlouho má ještě smlouvu a třeba kolik toho odehrál v evropskejch pohárech... To jsou věci co ty jako klub neovlivníš. c) Standa by podle mě mohl do toho Turecka taky klidně jít za 50 mil, Turci by možná dali dokonce ještě víc, to samý Rusové... Ale to by jednak on sám nevzal, jednak to taky byla škoda jít tam skončit kariéru....
Re: Vlček brzy zamíří do Anderlechtu
(host) před 17 lety 16.12.2007 18:49 |jako už mě nebaví furt někomu vysvětlovat něco o speněžování hráčů!! tohle je absolutně maximální cena, 1mega eur, někde se řřiká i 30 mega kč. dyk mu bude 32roků..to mluví za vše..
Re: Vlček brzy zamíří do Anderlechtu
Luke (host) před 17 lety 16.12.2007 19:11 |A proč musí Standa odcházet? Proč nemůže zůstat? Zase je to tady, LM, trošku nějakej úspěch a prodá se pulka kádru! Za pětadvacet milionů by prodala Sparta Gaúcha a ne jako my že za třicet prodáme jeden rok skvělého Fořta a o dvanáct měsíců druhýho našeho dlouholetýho skvělýho útočníka, reprezentata, kapitána a lídra týmu Vlčka! Proč?! Komu tím prospějeme? Druhé straně?! Místo aby tu zůstali, odcházej za babku! To vedení je neschopný, že je neudrží...
:))) Někteří fanoušci to nikdy nepochopí no, já se třeba naopak docela divím že za něj dostanem pětadvacet, čekal jsem mín... Ale je fakt, že ta LM a i poslední zápasy v repre mu tu cenu trochu zvýšily...
Re: Vlček brzy zamíří do Anderlechtu
coolair před 17 lety 16.12.2007 19:13 |:-)))
Re: Vlček brzy zamíří do Anderlechtu
Luke (host) před 17 lety 16.12.2007 20:15 |Ty se radši starej o kouření na stadaku, aby jsi z toho nechyt rakovinu!
:))))
Re: Vlček brzy zamíří do Anderlechtu
coolair před 17 lety 16.12.2007 20:16 |Nech toho, nebo se mi splašej kladiva!!!
Re: Vlček brzy zamíří do Anderlechtu
Luke (host) před 17 lety 16.12.2007 20:21 |Už by chyběly jen srpy.. .:))
Re: Vlček brzy zamíří do Anderlechtu
coolair před 17 lety 16.12.2007 20:34 |Nebo kosy... jak pravil Bosák: to byla kosa jak od prvorepublikového zemědělce:-D
Re: Vlček brzy zamíří do Anderlechtu
Luke (host) před 17 lety 16.12.2007 20:41 |Šance Sparty proti Slavii v letošním derby by se daly spočítat na prstech obou rukou zaslouženého dřevorubce... :))
Re: Vlček brzy zamíří do Anderlechtu
coolair před 17 lety 16.12.2007 21:26 |(Hráč)... zrychlil jako řidič Stanislava Grosse
Re: Vlček brzy zamíří do Anderlechtu
Luke (host) před 17 lety 16.12.2007 21:29 |"Na to, aby dostáhl na tuto přihrávku, by Fořtovi nestačily ani pětimetrové štafle...":) ještě si pamatuju jednu, kterou zkomolil, proti Tottenhamu... "Kozáček se cítí jako na střelnici, jeden projektil střídá druhý. " A z toho samého zápasu vlastně ještě: "Biliár za všechny prachy" :) Nebo to bylo proti Corku?
Re: Vlček brzy zamíří do Anderlechtu
coolair před 17 lety 16.12.2007 21:45 |Venca Tittelbach: ,,...všechny zápasy Mistrovství Evropy, tedy EURA, včetně toho s Jihoafrickou republikou..." nebo ,,nádherná přihrávka...takže aut"
Re: Vlček brzy zamíří do Anderlechtu
Luke (host) před 17 lety 16.12.2007 21:48 |Nebo pamatuješ jak jednou říkal, teď už nevím jmeno, myslím že Rosickýho... "A Rosický je u míče, krásná přihrávka na Baroše... Tak Rosický je na lavičce" :-D Nebo jeho první zápas, Brno - Sparta... Jak snad pul poločasu si myslel že v těch rudejch dresech je Sparta a přitom to hrálo Brno v domácí kombinaci... To je nepřekonatelné:)))
Re: Vlček brzy zamíří do Anderlechtu
Luke (host) před 17 lety 16.12.2007 21:52 |Teď z nedávna, dvojzápas s Ajaxem... Napřed Bosák... "Tak až Kalivoda nasedne do letadla tak si bude moc říct: 'Mno, udělal jsem to líp než ten druhej kluk... Jakže se jmenuje? Aha, Huntelaar'." :-D Potom, co dal Kalivoda Oléé gola z pencle:) A pak odveta a Čapek: "Hráč ze Společných arabských emirátů" - místo Spojených..:) Ale dejme tomu, ne každej je odborník na vše, ale taky by neřek Společné státy americké, nebo jo...? :) A pak do toho éteru: "Jirko, slyšíme se? Hele, řekneš si to tam ty?" A asi tři minuty tam do toho kecal s nějakým tím od laviček nebo z režie, dodnes nevím... Resp teda jim tam někdo do toho kecal.. :-D Docela prdel, chvílema jak to bylo zřetelnější než přímo ten komentář... :( Ale ten Huntelaar od Bosáka u mě apeluje na hlášku podzimu:)
Re: Vlček brzy zamíří do Anderlechtu
Bulldock (přítel SN) před 17 lety 16.12.2007 23:17 |Tak to se stane, že se přeřekne. . spolščných, spojených když už v tu chvíli myslí ma naěco dalšího, ale proti Tittelbachovo: nahodime puk k Tugnuttovi ... prihravka byla moc prudka .... je to zakazane ... nedovolene ... pres vsechny cary ... icing .... a puk jde zpatky pred Hnilicku nebo Kováč začínal s velkým fotbalem v Loučné nad Desnou. . To je vážně odborník. Akdyž se pak u Sparty " společensky unavil", ale hlavně jim sežral chlebíčky, tak měl utrum:)))
Re: Vlček brzy zamíří do Anderlechtu
(host) před 17 lety 17.12.2007 08:11 |*THUMBS UP* :))))
Re: Vlček brzy zamíří do Anderlechtu
coolair před 17 lety 16.12.2007 22:10 |To s tim Brnem byl Poulíček, to byl taky expert k pohledání...
Re: Vlček brzy zamíří do Anderlechtu
Luke (host) před 17 lety 16.12.2007 22:19 |S Brnem Poulíček? Hehe, tak trošku mimo... EHm..:) Ale hele, co bylo nejlepší, že Tittlebach nikdy neskočil komentovat kvuli těm přežblebtům jeho... ale jakmile se dostalo na veřejnost video z oslav sparťanskýho titulu, kde něco kecal na SLavii, měl nějaký pindy... Tak vzápětí už byl "jen" ten odpovědnej redaktor, ale už nikoli komentátor... :) Taky dobrý no...
Re: Vlček brzy zamíří do Anderlechtu
(host) před 17 lety 16.12.2007 19:19 |Standa odcházet NEMUSÍ, Standa sám odejít CHCE. Byla by hloupost mu v tom bránit, zahraniční angažmá si zaslouží.
Re: Vlček brzy zamíří do Anderlechtu
Luke (host) před 17 lety 16.12.2007 20:14 |pokud sis nevšim, nemyslel jsem to vážně...;)
Re: Vlček brzy zamíří do Anderlechtu
quelhar (admin) před 17 lety 16.12.2007 19:21 |Na druhou stranu, aby se to nakonec takhle nezvrhlo... Ted odejde Standa, pristi tyden prijde neodolatelna nabidka pro Svece, pak nabidka pro Krajcika, ktery si to prece taky zaslouzi za ta leta u nas, Belaida posleme pryc sami, a uz mas skoro tu pulku kadru ;o)
Re: Vlček brzy zamíří do Anderlechtu
Luke (host) před 17 lety 16.12.2007 20:10 |Nezapomeňme na Vaniaka, nabídka na přestup už nemusí v létě přijít, že jo, ten si to taky zaslouží... A Suchý taky, že v létě prodloužil.. :))
Re: Vlček brzy zamíří do Anderlechtu
coolair před 17 lety 16.12.2007 20:19 |Já bych si Vaniaka ještě rok nebo dva nechal, na přestup má kluk času dost. Teď se ve Slavii zviditelní, dozraje, a za dva roky ho prodáme za pořádnej balík.
Re: Vlček brzy zamíří do Anderlechtu
Luke (host) před 17 lety 16.12.2007 20:24 |Za dva roky ho koupí leda tak Sparta... Blbá je na to dost :))
Re: Vlček brzy zamíří do Anderlechtu
coolair před 17 lety 16.12.2007 20:37 |Na Spartu by byl ještě mladej, tam takovýhle zajíci jenom leštěj lavičku (viz Poštulka). Tam maj šanci chytat jedině starý ostřílený kozáci (viz Kozáčik).
Re: Vlček brzy zamíří do Anderlechtu
Luke (host) před 17 lety 16.12.2007 20:47 |Nedivil bych se, kdyby v zimě koupila Sparta Srníčka a dvojku mu začal dělat Kouba.. :))
Re: Vlček brzy zamíří do Anderlechtu
coolair před 17 lety 16.12.2007 21:25 |Slyšel jsem, že Láďa Maier z Liberce je volnej! A tuhle jsem v televizi viděl Petera Schmeichela, ten je taky bez angažmá, to by teprve bylo terno!
Re: Vlček brzy zamíří do Anderlechtu
Luke (host) před 17 lety 16.12.2007 21:32 |Mno, ale nic ve zlým, strach bych měl teprve ve chvíli kdy by se na hřišti objevil Kvašňák s Káďou... To abychom pak oživili Pepiho s Pláničkou... :) Bohužel, teď si to kopou jen tam nahoře v nebíčku...:( Ale stejně je to škoda. Kdyby se narodili - všichni čtyři - o padesát sedmdesát let později, mohli to být multimilionáři... Bican, nejlepší útočník historie minimálně Slavie, možná celé Evropy a dokonce světa, kdo ví? Plánička, ve své době nejlepší brankář... Joo, to by pro Karla Jarolíma asi byla radost pracovat s takovejma hráčema:)
Re: Vlček brzy zamíří do Anderlechtu
Luke (host) před 17 lety 16.12.2007 21:36 |Btw jinak pokud se nepletu, Maier v Liberci skončil a dělá v Bolce... :) A na Schmeichela by sparťani neměli, když dělá i byť jen spolukomentátora v TV... To on by si to rozmyslel, komentovat dánskou ligu na plnejch stadákách a jít na Letnou chytat před kotel neonácků :)
Re: Vlček brzy zamíří do Anderlechtu
coolair před 17 lety 16.12.2007 21:42 |Za tu Letnou máš sto bodů :-D :-D :-D
Re: Vlček brzy zamíří do Anderlechtu
Luke (host) před 17 lety 16.12.2007 21:46 |To víš. A zejtra vyjdu před barák, a dosanu po držce od chlapa z vedlejšího vchodu, kterej je pěkně zarytej sparťan a podezírám ho, že patří právě i mezi ty invidua... Asi bych to měl odvolat a napsat, že příští sezonu na Strahově. To je lepší... :))
Re: Vlček brzy zamíří do Anderlechtu
coolair před 17 lety 16.12.2007 22:11 |Já zas bydlim ve sparťanský vesnici, to si nevybereš...
Re: Vlček brzy zamíří do Anderlechtu
Luke (host) před 17 lety 16.12.2007 22:25 |Což o to, to ještě ujde... Pokud tě nikdo nezná a neví o tom. Já už po městě v šále nechodím, ale stejně mě tu dost lidí zná a ví že jsem slávista. Naštěstí znám i pár lidí co chodilo do kotle, když se chodilo než to na protest prozi zákazu Levovi (pozn, Leva je takovej guru Brüx Vandals a má zakázán vstupn na stadak na dva roky, rok mu už vypršel) přestalo chodit... Takže je to v pohodě a je jen nějaký popichování... Ale nejhorší jsou právě ti "obyčejní" fanoušci... A to samý v Praze, už si nedovolím jít tam se šálou na krku, nebo dokonce v drese! Ono není nic příjemnýho když si jdeš takhle v drese sám, byť na celkem rušný ulici v centru Prahy, a naproti tobě to maj namířeno sparťani v těch jejich čepicích... Ono řeknu ti, i takovej hlouček pěti sparťan udělá s krkem své, a jen na sucho polkneš... Už to nechci zažít, bylo to fakt celkem nepříjemný. Ale ještě nic proti tomu když hrála Sparta v Mostě letos a já ještě se rozmýšlel, zda budu provokovat a vezmu si slávistickou šálu nebo ne... Ještě že jsem si vzal "pouze" Juventus! Taky jsem nedalo stadaku potkal asi dva nebo tři sparťany, celkem byli nabušení a nevypadali když jsem kolem nich procházel, že by to byli pacifisté... A asi by je to mohlo docela vyprovokovat k nepřístojnostem:) Což jsem s notebookem v brašně dovolit nemoh, že...:)
Re: Vlček brzy zamíří do Anderlechtu
coolair před 17 lety 16.12.2007 22:34 |Já šálu zásadně vyndavám až na stadionu. Jednou jsem jel s dvěma kamarádama na derby na Letnou, šálu jsem měl pro jistotu v batohu, ale ty dva, co jeli se mnou, měli šály na krku. Samozřejmě po nich v tramvaji šli sparťani... bylo jich šest a my tři, docela srabárna:-/ Nakonec jsem taky nějakou tu ránu schytal, když jsem ty kámoše (nebo spíš jejich šály :-D ) bránil. Ale šály nám zůstaly:-)
A tuhle slávisty Na Knížecí při čekání na bus napadli baníkovci, a mě nechali bejt, protože jsem šálu měl opět v batohu. Nepřipadá mi to zbabělý, spíš by mi naopak připadlo jako debilství se zbytečně vystavovat riziku - Slavii bych stejně nepomohl, kdybych si nechal dát přes hubu.
A k tý naší vesnici: poprvý jsem byl za svoji slávistickou víru bit už v šesti letech :-D Ale během let jsem poněkud hodně vyrost a nikdo už si netroufá...:-)
Re: Vlček brzy zamíří do Anderlechtu
(host) před 17 lety 17.12.2007 08:18 |Tak já to ted nenosím ani na zápasy. nevypadá to dobře jít mezi novináře se šálou na krku... Ale občas popíchnout, není to zas možná marný:)) Třeba Tittlebacha... :-D I když ten se tam sotva ukáže... :(( Luke
Re: Vlček brzy zamíří do Anderlechtu
(host) před 17 lety 16.12.2007 19:21 |Sehral jsi sice krasnou parodii, ale zadnej takovej histerickej vystup jsi u me videt nemohl :o)
Standovi to preju a jeho odchod beru jako hotovou vec, jinak vsechno ostatni v souladu s mym prvnim prispevkem.
Mejte se. Gino
Re: Vlček brzy zamíří do Anderlechtu
Luke (host) před 17 lety 16.12.2007 20:13 |Ne, tohle nebylo myšleno přímo na Tebe, ale přesně takhle se chovaj někteří jiní... Nebo stačí si pročíst mostecké stránky co říkaj k odchodu Toleskiho. "Za patnáct milionů? Tak málo? Má cenu minimálně třicet!" a "Proč ho prodáváte? Takhle sestoupíme!" :) Ale to že mu je třicet a má smlouvu už jen na půlrok, tak ho rozhodně Most nemůže za třicet prodat, to už tam vidí málokdo... :) Každopádně když se to vezme kolem a kolem, tak pokud by Most prodal Toleskiho skutečně za patnáct, tak ten Vlček by měl mít fakt cenu těch padesát... :( A pokud dokonce prodala Sparta Jůna a za sto, tak to už má Vlček nevyčíslitenou hodnotu..:)) Ale my taky že jo prodali Forda za třicet, to byl taky veleúspěch.. :)))
Re: Vlček brzy zamíří do Anderlechtu
coolair před 17 lety 16.12.2007 20:21 |No, a Fořt je teď v Belgii, tak se Belgičani bojej, aby si za velký prachy nepřivedli někoho podobnýho (navíc staršího)... proto víc jak patnáct nedaj :-D
Re: Vlček brzy zamíří do Anderlechtu
Luke (host) před 17 lety 16.12.2007 20:24 |Dávaj milion eur... :)) Navíc Ford je tam na hostovačce z Toulouse, který nám dalo taky milion eur... Takže v přepočtu na český na stole dostanem za Vlčka mín, v eurech ale je to stejná suma... :( Škoda že měna posiluje..:) Ale tímhle tempem pokud se tu nezavede do té doby euro jako že asi ne, tak kolem roku 2050 bude stát reprezentant Anglie, stabilní člen kádru, třeba 15 mil euro... A my si ho budeme moc koupit tak snadno, jako dneska Toleskiho. Patnáct melounu českejch bude patnáct euráčů :) Kééž by... :)
Re: Vlček brzy zamíří do Anderlechtu
Luke (host) před 17 lety 16.12.2007 20:29 |Jinak jsem na to přišel. Fořtovi nesedí prostředí u vody! V Praze to byla Vltava, v Bruselu je to relativní blízkost moře! Prostě mu zvlhnul střeleckej prach! Když by se vrátil do Plzně, tam maj Berounku, to je oproti tomu nic... A hlavně tam maj dobrý pivo, Pilsner... A to podporuje regeneraci... Prostě Fordovi by měli dovážet plzeňský pivo, aspoň to trochu by mu mohlo pomoct.. :)
U něj je to stejně jedno, že jo... Po hřišti se tak plahočil, s míčem si kolikrát nerozumněl, jednou nafackoval míč jemu a jednou on míči, v zápase na Strahově proti Liberci předloni na jaře si splet hlavu soupeře s míčem a nafackoval Liberečákovi a šel ven... Mno a sem tam se trefil do brány, tak trochu piva v krvi sem, trochu onam... To mu neuškodí:) Někdo střílí tak, že zavře oči. On by střílel do té jedné z těch dvou branek co tam nějak divně postavili... :)
Re: Vlček brzy zamíří do Anderlechtu
coolair před 17 lety 16.12.2007 20:36 |Na tý tvý teorii něco bude - pamatuju si, že sotva Ford přijel se Slavií do Plzně, dal tři kousky. Tím mám na mysli góly...:-D
Re: Vlček brzy zamíří do Anderlechtu
Luke (host) před 17 lety 16.12.2007 20:38 |To je právě ono no... A to samý Švancara za Žižkov proti Brnu, předtím proti Líšni... Ten asi nepije Pilsner, ale Starobrno :))
Re: Vlček brzy zamíří do Anderlechtu
coolair před 17 lety 16.12.2007 21:23 |Ten tankuje naftu :-))
Re: Vlček brzy zamíří do Anderlechtu
Luke (host) před 17 lety 16.12.2007 21:34 |Nežije ekologicky! Nafta je včerejší, dnes frčí biopaliva a za deset let to bude vodík! Jojo, zaspal dobu... Ale ještě není pozdě.. :) Každopádně nedovedu si představit Mercedes na biopaliva, neslyšel jsem o tom, zdá se mi jako kdyby to brali něco podřadného pro obyčejný lid, pro plebeje... Uvidíme. Třeba se při prvním rozhovoru s Blažkem zeptám, co pije on a co ten jeho meďár.. :))
Re: Vlček brzy zamíří do Anderlechtu
(host) před 17 lety 17.12.2007 09:51 |co si myslíte,mělo by se na novým staďáku kouřit nebo ne?
Re: Vlček brzy zamíří do Anderlechtu
(host) před 17 lety 17.12.2007 12:07 |Ne! wills
Re: Vlček brzy zamíří do Anderlechtu
(host) před 17 lety 17.12.2007 22:47 |Pořád čekám, kdy se u nás najde fotbalista, který řekne, že úspěch jeho klubu je mu v danou chvíli milejší než peníze. Doufal jsem, že jím bude právě Standa Vlček. Když jsem se dnes ve Sportu dočetl, že i on prohlásil: "Musím myslet na to, abych se zabezpečil", napadlo mne jenom: "I ty, Brute?"
Vašek z T.